zooo nou ik heb eindelijk de 5000 punten gehaald en mn nieuwe unlock..speel voornamelijk Suport&sniper en heb nu voor beiden classes alle wapentjes vrijgespeeld..had alleen de L96A1 nog niet en heb als 2e unlock maar die SA80 gekozen voor de medic class,echt een pareltje die L96 : op wake island maak je er mooie kills mee vanaf dat eilandje waar die atillery guns staan en ook al staat er bij naukeurigheid&schade ongeveer hetzelfde als die andere 2 guns vd USMC het lijkt wel of ie op grotere afstand veel nauuwkeuriger is dan de M24 en die Beretta .50 cal buksen...die laatste heeft natuurlijk dan ook een hele dikke crosshair waardoor de lijntjes ervan op grotere afstand ongeveer net zo dik zijn als de doelwitten zelf haha maar mmmm echt genieten die L96

"Jaja Dennis is Happy haha"
trouwens nog wel wat download technische vraagjes :
ik heb die EA downloader en heb ook via die downloader BF2142 aangeschaft + expansion en die kon ik helemaal downloaden en voor de patch stond er een apart download balkje..nu heb ik ook battlefield "complete nogwat editie" aangeschaft das met spec.forces en de 2 booster packs maar die nieuwe patch staat er niet bij zoals dat wel het geval was met BF2142 moet ik deze nu alsnog met de hand downloaden?
vraagje 2 : zoja hebben jullie nog handige links waar ik de patch dan vanaf kan halen (en waar het geen 4-5 uur duurt?)
vraagje 3: ik had BF2 nog geinstalleerd staan op mn pc terwijl ik die complete edition aan het downloaden was..als ik hem nu via dat "ea downloader" op het knopje spelen druk vraagt ie nogsteeds om de Cd-rom..is hier iets fout gegaan?moet ik nu de hele boel er ff op en af gooien of wat kan ik het beste doen?het spel staat er echt maar 1x op in een mapje genaamd EAGAMES en dat terwijl BF2142 in een mapje staat dat Electronic arts heet.......
kortom ik ben eventjes het pad kwijt haha ik zit geloof ik nog op versie 1.4 want heb wel al die map genaamd "Road to Jalabad" (of zoiets) en die optie dat je "No Vechicle mode" wat geloof ik in die patch erin was gestopt...was wel blij dat er nog een stuk of 10-20 servers nog op mijn versie draaide in ranked mode waardoor ik mn rankje up kon gaan en mn schatje in ontvangst kon nemen (L96) unlock+rank up ging gepaard met een matige bronze star
ooow en p.s. hoe zit dat nou met steam en gamespy?ik heb steam wel voor Dawn of War 2 maar niks van battlefield daar op gezien,via de EA downloader gekocht..ennuh gamespy heb ik nog nooit gebruikt..is dat een must?wat doet het precies en is het nou echt zoveel makkelijker?toegevoegde waarde?
nou alvast bedankt voor de antwoorden en het lezen..ennuh goedemorgen trouwens nog allemaal
-->beetje offtopic-->goede feestdagen gehad allemaal?
[
Voor 16% gewijzigd door
Vivaladen op 28-12-2009 07:30
]