Klinkt inderdaad als verkeerde refreshrate, videoinstellingen even weggooien en dan hopen dat het weer start...gm1999 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:39:
Ik probeer Battlefield 2:The Complete Collection op te starten via Steam, dan word het beeld zwart, knippert een paar keer. En ga weer terug naar het bureaublad. Verder geen error-message ofzo. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat zou kunnen fixen? Alvast bedankt.
Welke AA problemenNemean schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:33:
[...]
BF2 staat sinds 1.5 redelijk bekend om zijn AA probleem, kijk even of je kan forceren in window mode op te starten en AA uit te schakelen, dan moet het wel lukken.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zijn zat problemen met Battlefield 2 Anti-Aliasing.nero355 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:31:
[...]
Welke AA problemenNooit problemen mee gehad en nooit wat over gehoord !!
- BF2 kan niet gestart worden doordat Anti-Aliasing op 4x of hoger staat.
- BF2 crashed na het laden van een map omdat Anti-Aliasing aanstaat (welke waarde dan ook)
Daarnaast heeft de AA in Battlefield 2 ook een grootte bug, de "off/uit" waarde zorgt er voor dat op grootte distance bepaalde objecten niet worden gerenderd. Zo kun je bijvoorbeeld door boxen heen kijken, door bomen, door de vlag, door tonnetjes, door cementblokken. En dergelijke. Test het maar eens uit
[Edit] Ik heb een tijd terug mijn Battlefield opnieuw geïnstalleerd, en na tig keer een crash heb ik mijn AA geforceerd uitgeschakeld. Nadeel is nu wel dat ik soms door een boom of muurtje wil schieten.
[ Voor 12% gewijzigd door Nemean op 26-07-2011 16:30 ]
Van Battlefield 2? En zoja, waar kan ik die dan vinden(Gok ergens in Steamapps of Appdata)?nero355 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:27:
Dat klinkt als effe je video configuratie weggooien en opnieuw proberen
EDIT: Ik probeerde in Windowed mode te komen en kreeg deze error:

EDIT2: Bij het verwijderen van video.con kom ik totaan het inloggen, ik druk op inloggen. En krijg dan precies dezelfde error-message.
EDIT3: Ook na het aanpassen van de instellingen werkt het nogsteeds niet. AA staat trouwens uit. Dit is momenteel video.con:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| VideoSettings.setTerrainQuality 1 VideoSettings.setGeometryQuality 1 VideoSettings.setLightingQuality 1 VideoSettings.setDynamicLightingQuality 0 VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 0 VideoSettings.setEffectsQuality 1 VideoSettings.setTextureQuality 2 VideoSettings.setTextureFilteringQuality 1 VideoSettings.setResolution 1280x1024@60Hz VideoSettings.setAntialiasing Off VideoSettings.setViewDistanceScale 0.75 VideoSettings.setVideoOptionScheme 3 |
[ Voor 93% gewijzigd door SideSplitter op 26-07-2011 18:36 ]
Verwijder je profile map in de Battlefield 2 map van mijn documenten.
Ligt dat niet aan het feit dat je "Desktop Compositionin" ofzoiets niet laat uitschakelen voordat BF2 startNemean schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 16:21:
Zijn zat problemen met Battlefield 2 Anti-Aliasing.
- BF2 kan niet gestart worden doordat Anti-Aliasing op 4x of hoger staat.
- BF2 crashed na het laden van een map omdat Anti-Aliasing aanstaat (welke waarde dan ook)
Daarnaast heeft de AA in Battlefield 2 ook een grootte bug, de "off/uit" waarde zorgt er voor dat op grootte distance bepaalde objecten niet worden gerenderd. Zo kun je bijvoorbeeld door boxen heen kijken, door bomen, door de vlag, door tonnetjes, door cementblokken. En dergelijke. Test het maar eens uit.
[Edit] Ik heb een tijd terug mijn Battlefield opnieuw geïnstalleerd, en na tig keer een crash heb ik mijn AA geforceerd uitgeschakeld. Nadeel is nu wel dat ik soms door een boom of muurtje wil schieten.
Als ik dat niet doe dan kijk ik door de hele level heen zowat

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, voor zover ik weet niet, bovendien draai ik een bat file om mijn game automatisch in hoge prioriteit te laten draaien.
damn is dat bunnyhopping normaal in bf2 ? wordt er beetje ziek van. Ik dacht laat ik is bf2 proberen, hitreg is ook zo buggy als wat. bad company zit beter in elkaar. Hopelijk dat BF3 wat beter is
[ Voor 48% gewijzigd door B-BRAIN op 05-08-2011 21:04 ]
In goede servers heb je geen last van bunnyhopping. Goede spelers zie je ook niet hoppen.
Ik vind eerlijk gezegd de hitregistratie van bf2 beter dan die van bc2, maar dat is denk ik persoonlijke voorkeur.
Ik vind eerlijk gezegd de hitregistratie van bf2 beter dan die van bc2, maar dat is denk ik persoonlijke voorkeur.
Ik ben samen met wat vrienden wat nostalgie aan het opsnuiven en terug BF2 aan het spelen. Hiervoor gebruiken we een dedicated server
Nu wil ik graag wat bots erbij, wat volgens mij ook gaat aan de hand van de info die ik op het net vind en oa in serversettings.con (het is een Linux-server)
Maar euu hoe activeer ik deze functie precies? Hoe gek het ook klinkt: ik vind niets terug. Niet op het internet of in de readme's op de server..
Maar euu hoe activeer ik deze functie precies? Hoe gek het ook klinkt: ik vind niets terug. Niet op het internet of in de readme's op de server..
Het is even geleden dat ik het heb gezien, maar was het niet gewoon de coop selecteren?
Ja daar ben ik net ook achter gekomen, niet echt makkelijk als je het moet regelen zonder GUI
Deze week BF2 weer eens geinstalleerd en gespeeld. Goed bevallen op het volgende na;
Wat zijn DH-spelers met lvl1 die niks doen? Een server lijkt 32/32 maar beide teams hebben 5 spelers (totaal 10 dus) die niks doen en constant dood zijn. Ik denk dat dit Bots zijn, maar waarom zou je deze toevoegen? Erg irritant want op de server waar ik op speelde doen ze niks, maar nemen ze wel de slots in op een volle server.
Wat zijn DH-spelers met lvl1 die niks doen? Een server lijkt 32/32 maar beide teams hebben 5 spelers (totaal 10 dus) die niks doen en constant dood zijn. Ik denk dat dit Bots zijn, maar waarom zou je deze toevoegen? Erg irritant want op de server waar ik op speelde doen ze niks, maar nemen ze wel de slots in op een volle server.
Ja, maar kick dan een speler als iemand met een reserved slot wil joinen. Nu kost het een helen avond gewoon 8 slots op een 32 slots server. 25% is best veel
dat ben ik met je eens.
de dutch hooligans vinden zichzelf blijkbaar zo belangrijk dat ze zelfs als ze niet spelen een slot willen
ik ben trouwens ook sinds kort weer aan het spelen en ik moet zeggen dat er een heleboel waardeloze jet-piloten zijn.
teamkillers en eigen stommiteiten zijn 9 van de 10 x de reden dat ik dood ga.
echt heel zelden is een andere piloot me te slim af.
en het trieste is dat ik mezelf maar een middelmatige piloot vind
de dutch hooligans vinden zichzelf blijkbaar zo belangrijk dat ze zelfs als ze niet spelen een slot willen
ik ben trouwens ook sinds kort weer aan het spelen en ik moet zeggen dat er een heleboel waardeloze jet-piloten zijn.
teamkillers en eigen stommiteiten zijn 9 van de 10 x de reden dat ik dood ga.
echt heel zelden is een andere piloot me te slim af.
en het trieste is dat ik mezelf maar een middelmatige piloot vind
[ Voor 54% gewijzigd door Webjunkie op 12-08-2011 09:18 ]
Is het niet opgevallen dat je die idle 'DH-Players' op meerdere servers tegenkom?
Nu BF2 een beetje aan het doodbloeden is, is het steeds moeilijker om een server ranked (genoeg spelers) te krijgen. Die botjes helpen een handje.
Als de server eenmaal ranked is, zie je ze regelmatig de server verlaten. Maar vaak genoeg blijven ze inderdaad idle in de server hangen.
Nu BF2 een beetje aan het doodbloeden is, is het steeds moeilijker om een server ranked (genoeg spelers) te krijgen. Die botjes helpen een handje.
Als de server eenmaal ranked is, zie je ze regelmatig de server verlaten. Maar vaak genoeg blijven ze inderdaad idle in de server hangen.
Ook ik heb de heerlijke shooter weer is onder het stof vandaan gehaald. Zijn er nog bepaalde servers waar mensen van hier te vinden zijn?
Ik ben sinds vorige week ook maar weer eens BF2 gaan spelen en het bevalt me erg goed 
Alleen het vliegen in een straaljager valt me nogal tegen, word meestal na 2 minuten al neergeknald door een straaljager van de tegenstander.
Overigens klopt er volgens mij wel iets niet. Ik heb namelijk het idee dat mijn BFHQ niet word geupdate, ik krijg regelmatig meldingen dat ik een medaille verdient heb maar bij mijn BFHQ staat dat de laatste medaille in 2008 verkregen is.. Ook staan de medailles er niet allemaal bij. En mijn rank blijft ook steeds hetzelfde terwijl ik toch deze week vrij veel gespeeld heb en geen slechte scores behaalt heb.
Alleen het vliegen in een straaljager valt me nogal tegen, word meestal na 2 minuten al neergeknald door een straaljager van de tegenstander.
Overigens klopt er volgens mij wel iets niet. Ik heb namelijk het idee dat mijn BFHQ niet word geupdate, ik krijg regelmatig meldingen dat ik een medaille verdient heb maar bij mijn BFHQ staat dat de laatste medaille in 2008 verkregen is.. Ook staan de medailles er niet allemaal bij. En mijn rank blijft ook steeds hetzelfde terwijl ik toch deze week vrij veel gespeeld heb en geen slechte scores behaalt heb.
Voor deze functie heb ik een mod. Het heet bf2all64. Als je deze mod heb, kan je een server laten draaien, waardoor je tot 64 man aan bots kan rond laten lopen.filenox schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 22:48:
Ik ben samen met wat vrienden wat nostalgie aan het opsnuiven en terug BF2 aan het spelen. Hiervoor gebruiken we een dedicated serverNu wil ik graag wat bots erbij, wat volgens mij ook gaat aan de hand van de info die ik op het net vind en oa in serversettings.con (het is een Linux-server)
Wel moet iedereen de cliënt daarvan geïnstalleerd hebben.
eum speel je op ranked servers?P-aul schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:44:
Ik ben sinds vorige week ook maar weer eens BF2 gaan spelen en het bevalt me erg goed
wel vreemd dan, was in verleden ook wel eens dat het even duurde voor punten er bij kwamen.
maar was geen week.
zal ook eens bf2 weer aan trappen kan dan wel eens kijken wat ie bij mij doet.
gisteren gespeeld en idd nog niet bijgewerkt maar kan even duren.
het is wel lastig om goeie server te vinden..
en meteen weer van die base reapers maarja was wel weer vermakkelijk
[ Voor 22% gewijzigd door leosand op 25-08-2011 11:54 ]
Yup:Electromonkey schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:16:
Ook ik heb de heerlijke shooter weer is onder het stof vandaan gehaald. Zijn er nog bepaalde servers waar mensen van hier te vinden zijn?

Naar mijn idee worden scores wel goed ge-update. Houd anders ook bf2s.com in de gaten.P-aul schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:44:
Vergeet niet dat er mensen rondvliegen die dat meer dan 5 jaar doen... Ik heb een clanmate die geloof ik 2000 uur in de jet heeft gevlogen.. Die vis je niet zomaar uit de lucht...
Laatst BF2 ook maar weer eens geinstalleerd, ik bleek het zo'n 5 jaar lang niet meer gespeeld te hebben
ondertussen maar na een paar potjes komt het gevoel weer terug. Graphics zijn niet je-van-het, maar dat stoort niet echt, als het goed is ben je druk met vechten en is er weinig tijd om van de scenery te genieten. Wat ik persoonlijk jammer vind (maar misschien is het wel realistisch), is dat de loop van de tanks niet zo hoog mag komen... In desert combat (herinnert u zich deze nog..nog ...nog ?) kon je volgens mij in een grotere hoek schieten en liepen de vliegtuigen en helikopters meer gevaar als ze laag vlogen ! Nu wil ik nog steeds laag vliegende helikopters trakteren op een granaat, maar meestal mis ik net een stukje hoogte voor een voltreffer.
Een straaljager raken is bij mij goed voor een grijns van oor tot oor die wel even aanhoudt... herkenbaar ?
Zal die server hierboven eens proberen btw.
ondertussen maar na een paar potjes komt het gevoel weer terug. Graphics zijn niet je-van-het, maar dat stoort niet echt, als het goed is ben je druk met vechten en is er weinig tijd om van de scenery te genieten. Wat ik persoonlijk jammer vind (maar misschien is het wel realistisch), is dat de loop van de tanks niet zo hoog mag komen... In desert combat (herinnert u zich deze nog..nog ...nog ?) kon je volgens mij in een grotere hoek schieten en liepen de vliegtuigen en helikopters meer gevaar als ze laag vlogen ! Nu wil ik nog steeds laag vliegende helikopters trakteren op een granaat, maar meestal mis ik net een stukje hoogte voor een voltreffer.
Een straaljager raken is bij mij goed voor een grijns van oor tot oor die wel even aanhoudt... herkenbaar ?
Zal die server hierboven eens proberen btw.
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Volgens mij is de loop van de tanks altijd op die manier begrenst geweest. Vooral om te voorkomen dat tanks een onoverwinnelijk megawapen werden denk ik
En de meeste piloten houden er rekening mee
Na vele honderden uren als chopperwhore gespeeld te hebben kan ik idd zeggen dat een tank geen gevaar vormt voor een chopper, afgezien van Lucky hits zijn tanks nutteloos tegen chopper. Beste wat je kan doen is de machine gebruiken en dan nog beter is de machine gun van een jeep, die vormt op eerste gezicht namelijk een minder groot gevaar maar is na jets en andere choppers de grootste vijand van een helo.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
True... Zeker als je een goede chauffeur hebt die het de gunner van de heli wat moeilijk maakt. Overigens zijn de AA raketten zwaar underpowered t.o.v. de vliegtuigen. Ik mis echt de portable 'stinger' variant.evilpin0 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:22:
Na vele honderden uren als chopperwhore gespeeld te hebben kan ik idd zeggen dat een tank geen gevaar vormt voor een chopper, afgezien van Lucky hits zijn tanks nutteloos tegen chopper. Beste wat je kan doen is de machine gebruiken en dan nog beter is de machine gun van een jeep, die vormt op eerste gezicht namelijk een minder groot gevaar maar is na jets en andere choppers de grootste vijand van een helo.
Anoniem: 419440
Zo'n stinger kan er beter uit blijven want dan maak je geen enele kans meer met de heli.
Het is mometeel wel goed zo qua afstelling.
krijg ook weer zin om het te spelen, na veel uren spelen is het spel nog steeds vermakelijk.
Heb ook nog een tijd de reality mod gespeeld. Ook best aardig omdat je daar echt moet samenwerken om te winnen.
Toch maar weer even installeren totdat BF3 uitkomt
Heb ook nog een tijd de reality mod gespeeld. Ook best aardig omdat je daar echt moet samenwerken om te winnen.
Toch maar weer even installeren totdat BF3 uitkomt
[ Voor 27% gewijzigd door timskiej op 31-08-2011 11:57 ]
Ik heb hem ook weer uit de kast getrokken, zeker al 5 jaar niet meer gespeeld.
Vind het echt weer leuk. Graphics? Nou ja, ze zijn niet zo goed als crysis, maar je bent ook niet aan het pixelhappen.
Voor de hedendaagse standaard vind ik het nog steeds aardig in balans. Je ziet inderdaad dat er mensen zijn die dit volgens mij 24/7 spelen, volgens mij spelen die met een Robocop mod aan of zo
.
Ik begin nu weer een beetje op stoom te komen, daar waar ik de eerste paar keer 3 punten per rondje haalde is dit nu gestegen naar 20 a 30 punten.
Zelf vind ik anti tank het leukste, maar ik wil die shotgun even vrij spelen. Dus voor de punten speel ik nu support, wat is die PKM een geweldig apparaat zeg. Hoezo heb je een sniper nodig?
Vind het echt weer leuk. Graphics? Nou ja, ze zijn niet zo goed als crysis, maar je bent ook niet aan het pixelhappen.
Voor de hedendaagse standaard vind ik het nog steeds aardig in balans. Je ziet inderdaad dat er mensen zijn die dit volgens mij 24/7 spelen, volgens mij spelen die met een Robocop mod aan of zo
Ik begin nu weer een beetje op stoom te komen, daar waar ik de eerste paar keer 3 punten per rondje haalde is dit nu gestegen naar 20 a 30 punten.
Zelf vind ik anti tank het leukste, maar ik wil die shotgun even vrij spelen. Dus voor de punten speel ik nu support, wat is die PKM een geweldig apparaat zeg. Hoezo heb je een sniper nodig?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Nou, tegen een 2 persoons heli leg je het snel af.Anoniem: 419440 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:55:
Zo'n stinger kan er beter uit blijven want dan maak je geen enele kans meer met de heli.
iemand nog ideeen om dit zeer gefrustreerde ventje opweg te helpen? Wil nu eindelijk eens een avondje gamen zonder een random Crash to desktop, maar het is me niet gegund.
Heb 1,41 en 1,50 geinstalleerd, draai win 7 x64 op goede hardware, (2600k, 8gb 2133Mhz, gtx580, alles stock (inmiddels) en water gekoeld.. Krijg elke keer random crashes dus en ben t spoor inmiddels wel kwijt. Je mag toch verwachten dat na 10 jaar een game wel uitgebugged is, maar daar hebben ze bij DICE helaas geen kaas van gegeten als ik zo de problemen zie die er met BF2 zijn. Hardware technisch is alles in orde, temps komen niet boven de 50c, Alles gestressed met de bekende programma's. Heb geluid in verschillende instellingen gehad (zowel hardware als softwarematig ingesteld).
Ik ben inmiddels in staat om het hele zooitje het raam uit te gooien.. over frustratie gesproken..
wie o wie komt met de gouden tip?
Heb 1,41 en 1,50 geinstalleerd, draai win 7 x64 op goede hardware, (2600k, 8gb 2133Mhz, gtx580, alles stock (inmiddels) en water gekoeld.. Krijg elke keer random crashes dus en ben t spoor inmiddels wel kwijt. Je mag toch verwachten dat na 10 jaar een game wel uitgebugged is, maar daar hebben ze bij DICE helaas geen kaas van gegeten als ik zo de problemen zie die er met BF2 zijn. Hardware technisch is alles in orde, temps komen niet boven de 50c, Alles gestressed met de bekende programma's. Heb geluid in verschillende instellingen gehad (zowel hardware als softwarematig ingesteld).
Ik ben inmiddels in staat om het hele zooitje het raam uit te gooien.. over frustratie gesproken..
wie o wie komt met de gouden tip?
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Zou best Punkbuster related kunnen zijn. Dus ff PB goed installeren. Wie weet is er net als bij BFBC2 ook wel incompatability met monitoring programma's en services. Dus die ook ff proberen uit te schakelen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
=DVK= server is ook wel cool en veel vaste gasten maar zodra de admins mee doen.... 2 Cobra's vol en een treintje pantser dat elkaar dektWebjunkie schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:46:
op welke servers spelen jullie eigenlijk?
de enige redelijke servers die ik kan vinden zijn de jhs servers (anti base rape en geen irritante, power crazy, alom aanwezige en voornamelijk zeikende admins).

And it goes BRAAAAAPP!
Ik weet dat op veel servers de admins een beetje powercrazy kunnen zijn.. Maar moet zeggen dat je als admin toch af en toe behoorlijk wat kinderachtig gezeik om de oren krijgt.
Per definitie hanteer je de regels altijd te streng indien in het nadeel van een speler en ben je altijd "selective" als iets in het voordeel was geweest van een speler. Zelfinzicht is menig BF2-speler volledig vreemd.
Persoonlijk kick/ban ik nauwelijks voor schelden (racisme en excessen daar gelaten). Ik probeer altijd te zien wat het effect is op de overige aanwezige spelers. Worden regels overtreden maar zijn er geen benadeelden dan volstaat een waarschuwing wellicht. Maar meestal is een kick een waarschuwing en een ban een oplossing. Dat ligt niet aan de admins, maar aan hoe veel spelers zich opstellen.
Wij hebben gelukkig soms ronden achter elkaar waarin geen enkel admin optreden nodig is. misschien toevallig maar de meeste tieners zijn dan vaak al naar bed... Wat me ook opvalt is dat er legio actieve spelers zijn die alleen komen als er geen zichtbare admin is. Speel ik dan eens mee zonder herkenbaar te zijn dan blijkt dat ze elke regel aan hun laars lappen. Veel spelers lijken niet door te hebben dat je het andere aanwezige volk in de server nodig hebt om het spelletje te kunnen spelen.
Net zo goed moeten admins ook beseffen dat naar hartelust kicken van mensen omdat het in hun persoonlijk voordeel lijkt weinig positief effect op de server heeft. Toch moet men niet vergeten dat admins doorgaans wel degenen zijn die betalen voor de server, zich inzetten voor het levend houden er van en daarom dus best wel het recht hebben om mensen die menen met een eigen pakketje regels te mogen komen de deur te wijzen.
Per definitie hanteer je de regels altijd te streng indien in het nadeel van een speler en ben je altijd "selective" als iets in het voordeel was geweest van een speler. Zelfinzicht is menig BF2-speler volledig vreemd.
Persoonlijk kick/ban ik nauwelijks voor schelden (racisme en excessen daar gelaten). Ik probeer altijd te zien wat het effect is op de overige aanwezige spelers. Worden regels overtreden maar zijn er geen benadeelden dan volstaat een waarschuwing wellicht. Maar meestal is een kick een waarschuwing en een ban een oplossing. Dat ligt niet aan de admins, maar aan hoe veel spelers zich opstellen.
Wij hebben gelukkig soms ronden achter elkaar waarin geen enkel admin optreden nodig is. misschien toevallig maar de meeste tieners zijn dan vaak al naar bed... Wat me ook opvalt is dat er legio actieve spelers zijn die alleen komen als er geen zichtbare admin is. Speel ik dan eens mee zonder herkenbaar te zijn dan blijkt dat ze elke regel aan hun laars lappen. Veel spelers lijken niet door te hebben dat je het andere aanwezige volk in de server nodig hebt om het spelletje te kunnen spelen.
Net zo goed moeten admins ook beseffen dat naar hartelust kicken van mensen omdat het in hun persoonlijk voordeel lijkt weinig positief effect op de server heeft. Toch moet men niet vergeten dat admins doorgaans wel degenen zijn die betalen voor de server, zich inzetten voor het levend houden er van en daarom dus best wel het recht hebben om mensen die menen met een eigen pakketje regels te mogen komen de deur te wijzen.
Ook maar eens BF2 geinstalleerd. Maar dan speel ik wel met de AIX mod. Blijf die mod echt geweldig vinden
Hoe kopieer je die 32 lange code die Punkbuster genereerd ingame....
heb nl ook GGC bans constant...
Maak een screenshotHyperTrophy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:23:
Hoe kopieer je die 32 lange code die Punkbuster genereerd ingame....![]()
heb nl ook GGC bans constant...
Wat is jullie favoriete en minst favoriete map? En waarom?
Mij kom je alleen nog maar tegen op de SUPER@ servers. Goede regels, goede regulatie door admins en een groot aantal terugkerende spelers die niet vies zijn van teamwork. Eigenlijk speel ik alleen nog maar infantry only (SUPER@infantry), omdat ik het beu ben om telkens door een jet, heli of tank omver geschoten te worden. Zeker als je al een paar minuten onderweg bent is dat nogal demotiverend.Webjunkie schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 22:46:
op welke servers spelen jullie eigenlijk?
de enige redelijke servers die ik kan vinden zijn de jhs servers (anti base rape en geen irritante, power crazy, alom aanwezige en voornamelijk zeikende admins).
Mijn favoriet is toch wel Warlord van de Special Forces uitbreiding, zonder voertuigen uiteraard. De map is lekker gebalanceerd en er zijn voor beide teams meestal genoeg mogelijkheden om de map over te nemen of te verdedigen. Het is belangrijk dat de vlaggen niet te ver weg staan, omdat je anders te ver moet lopen. Maar het moet ook weer niet te dicht op elkaar, want anders heb je als lonewolf niet genoeg tijd om achterlangs een vlag over te nemen voordat de vijand bij je is.Plankton schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:24:
Wat is jullie favoriete en minst favoriete map? En waarom?
De extra attributen uit SF (hook, smoke/gas/flash en zipline) zijn echt wel van toegevoegde waarde. Zo kun je tactisch over een muur klauteren en een punt overnemen. Dat is ook de reden waarom ik de normale versie eigenlijk amper meer speel.
Andere favorieten zijn Ghost Town (SF) en Strike at Karkand.
Ik snap niet dat er zoveel gamers fan zijn van maps zonder voertuigen. Ga dan CoD spelen ofzo 
Als het even kan stap in @Karkand gelijk in de tank (de enige die er staat dan
)
Battlefield = vehicles. Dragon Valley staat bij mij bovenaan
Shongua Stalemate (oid) vind ik de minst fijne map maar ook daar vermaak ik me wel als het moet
Als het even kan stap in @Karkand gelijk in de tank (de enige die er staat dan
Shongua Stalemate (oid) vind ik de minst fijne map maar ook daar vermaak ik me wel als het moet
Gelukkig! Ze bestaan nog : Non-Infantry spelersMurphy schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:29:
Ik snap niet dat er zoveel gamers fan zijn van maps zonder voertuigen. Ga dan CoD spelen ofzo
Als het even kan stap in @Karkand gelijk in de tank (de enige die er staat dan)
Helemaal mee eens! Waarom ik het raar vind dat mensen infantry mode zo leuk vinden is vooral vanwege het feit dat infantry in BF2 zwaar brak is wat betreft hitreg en de hoeveelheid damage van de wapens : Veel te onnauwkeurig en veel te weinig damage
Same here, vorige week weer even geinstalleerd. Krijg meteen een kick voor "to much in dominant vehicle" op kubra dam omdat ik in een mig vloog..Webjunkie schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:32:
nou.. it was fun while it lasted..
waarschijnlijk iets te vaak een jhs adminnetje neergehaald en als hij online komt krijg ik een instant ban.
ook een manier om een piloot uit te schakelen natuurlijk![]()
ach.. nog 11 dagen...
Ik bedoel als je goed bent met een bepaald voertuig is het toch logisch dat je daarin gaat spelen?
Anoniem: 323791
Zo..gisteravond weer eens 'leuk' en lang! gespeeld als in "spannend" en partijen waren aan elkaar gewaagd aangezien het spel op en neer gonste.
De tegenstander had ook een goeie commander en ik moest aardig wat uit de kast trekken om uiteindelijk de overwinning veilig te stellen maar..tis weer gelukt. 4-1 winst! Mappen waren Karkand,Wake, Zatar,Gulf en Armored Fury.
Mooie was vooral dat er amper tot geen eenlingen in het spel waren (gasten die alleen ten strijde trekken en eerder in de weglopen dan iets toevoegen) en praktisch iedereen van beide kanten in suads zat en..... een headset had waardoor je met elkaar kon communiceren. Vervelende voor mij persoonlijk was dat ik op mijn favoriete map waar ik bijna nooit verlies,Karkand, tegen de eerste nederlaag aanliep vooral omdat ik tegen mij teamleaders vooraf zei dat ik de beste commander was die ze ooit hadden gezien.
Je begrijpt de hoon toen we het eerste potje verloren en nog wel op mijn lievelingsmap. Punt was dat de commander aldaar echt elke ingang,heuvel,hoek met de juisten mensen en armor had gedekt zodat elke split aanval in de kiem werd gesmoord.
Er was geen doorkomen aan bij Karkand,maar we hebben het rechtgetrokken met de andere mappen en ik moet vooral het team van SQ leaders en piloten een groot compliment maken want die waren tactisch erg goed onderlegd omdat ze snel begrepen hoe ik de vijand probeerde te verrassen los van het feit dat ik een paar cracks in jets/heli's had die echt waanzinnig waren en heel veel bijdroegen tot de overwinning.
Mooie was vooral dat er amper tot geen eenlingen in het spel waren (gasten die alleen ten strijde trekken en eerder in de weglopen dan iets toevoegen) en praktisch iedereen van beide kanten in suads zat en..... een headset had waardoor je met elkaar kon communiceren. Vervelende voor mij persoonlijk was dat ik op mijn favoriete map waar ik bijna nooit verlies,Karkand, tegen de eerste nederlaag aanliep vooral omdat ik tegen mij teamleaders vooraf zei dat ik de beste commander was die ze ooit hadden gezien.
Zo om eens eventjes een oud topicje omhoog te halen:
http://battlelog.battlefi...view/2832654787641411871/
Battlefield 1942 is nu free to play geworden en kan gratis gedownload worden via origin.
Weer lekker ouderwets knallen
Verkeerde topic
http://battlelog.battlefi...view/2832654787641411871/
Battlefield 1942 is nu free to play geworden en kan gratis gedownload worden via origin.
Weer lekker ouderwets knallen
Verkeerde topic
[ Voor 4% gewijzigd door mhindrik op 05-11-2012 19:46 ]
Alle vragen hebben een antwoord
Vraag
Ik heb de BF2 op een dvd en wil hem activeren op Origin.
Kan dat en zo ja hoe? Want als ik mijn serialcode via Origin als productcode laat verzilveren, dan herkent hij hem niet.
Antwoord
Hey there, that is currently not possible. You can at this time only redeem product keys from 2009 onwards.
Ik heb de BF2 op een dvd en wil hem activeren op Origin.
Kan dat en zo ja hoe? Want als ik mijn serialcode via Origin als productcode laat verzilveren, dan herkent hij hem niet.
Antwoord
Hey there, that is currently not possible. You can at this time only redeem product keys from 2009 onwards.
[ Voor 24% gewijzigd door noud op 12-11-2012 12:08 ]
Er is ergens een FAQ op de Origin site die inderdaad vertelt dat het niet mogelijk is om BF2 te activeren
Mega Mega Bump.
Maar ik had een vraag.. Ik probeer een 128 speler server op te zetten voor de MOD FH. Ik moet nl een battle server installeren die 128 players aankan voor ForgottenHonor.com
Iemand enig idee?
en ja ik heb zelf al via google gezocht.. Maar dat word er ook niet duidelijker op.
Maar ik had een vraag.. Ik probeer een 128 speler server op te zetten voor de MOD FH. Ik moet nl een battle server installeren die 128 players aankan voor ForgottenHonor.com
Iemand enig idee?
en ja ik heb zelf al via google gezocht.. Maar dat word er ook niet duidelijker op.
[ Voor 16% gewijzigd door Stronkie op 27-08-2013 12:02 ]
Ik krijg het niet voor elkaar om een 128 speler server op te starten.. Ik zit aan het minimum van 32 tegen 32 via forgotten hope MOD..
Smiles.. als het zo simpel was dan had ik het zelf wel gekunt.. Nee de server loopt vast als je hem zo op 128 spelers zetAnoniem: 93986 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:48:
In de .con file het aantal players al verhoogd?
Als ik zo effe vlug het Project Reality forum bekijk is het niet echt een 1,2,3 iets om 128 players of 256 players aan de praat te krijgen dus als de MOD niet de files bevat die nodig zijn om zoveel players te hosten dan kan je het eigenlijk wel vergeten
lama.. het loopt al
130 spelers schoon aan de haak.. op een linux box
En uiteraard ga je hier posten hoe je het hebt gefixt ?Stronkie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:42:
lama.. het loopt al130 spelers schoon aan de haak.. op een linux box
Ja hoor. Kan ik wel doen.. Maar goed.. Het is een kweste van de juiste binairies zoeken. Juiste config.. en de juiste server settings
Spel draaien in 130 players werkt wel.. starten geen probleem , het werkend houden dat was het probleem
maar dat zijn dus config die je aan kan passen door de binaires van spel / mod aan te passen
Spel draaien in 130 players werkt wel.. starten geen probleem , het werkend houden dat was het probleem
maar dat zijn dus config die je aan kan passen door de binaires van spel / mod aan te passen
Schijnbaar is het weer mogelijk om BF2 in multiplayer te spelen:
http://www.battlefieldser...sion-und-server-bekommen/
Met behoud van de oude sats zelfs..
http://www.battlefieldser...sion-und-server-bekommen/
Met behoud van de oude sats zelfs..
[ Voor 4% gewijzigd door MadButcher op 26-04-2016 11:48 ]
Voor wie af en toe, net als ik, nog nostalgisch wordt en de straten van karkand of de stranden van wake island kan dromen: https://www.bf2hub.com/home/
Is een legale versie noodzakelijk?lredev schreef op maandag 30 juli 2018 @ 01:13:
Voor wie af en toe, net als ik, nog nostalgisch wordt en de straten van karkand of de stranden van wake island kan dromen: https://www.bf2hub.com/home/
Ik heb een legale versie, dus durf niet te zeggen.
Ik zou hem uit nostalgie nog wel eens willen spelen. Weet iemand of je hem ergens zou kunnen aanschaffen? Ik heb wel nog de demo versie kunnen vinden.. Volgens mij is de stekker er helemaal uitgetrokken door EA..
on the 8th day god started debugging
Dat wordt inderdaad lastig zonder de GameSpy serversInterRubke schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:11:
Ik zou hem uit nostalgie nog wel eens willen spelen.
Volgens mij is de stekker er helemaal uitgetrokken door EA...
Als die niet op Origin staat dan wordt het inderdaad een lastig verhaal!Weet iemand of je hem ergens zou kunnen aanschaffen?
Ik heb wel nog de demo versie kunnen vinden...
Misschien eens de budgetbakken van je lokale winkels die nog oude voorraad hebben staan doorspitten
Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.