Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386094

Ach die hitboxes vallen wel mee, als je een fatsoenlijke ping hebt en weet waar je moet raken, dan kan je perfect schieten, vooral met de AK101. Het enige wat me stoort is dat tv-raketten door choppers en vliegtuigen gaan, tenminste daar heb ik vaker last van dan anderen.

Jammer dat het serveraanbod zakt, het spel en vooral de maps zijn goed gebalanceerd en hebben allemaal hun eigen sfeertje. Nu ben je min of meer gedwongen om Kark io of wake te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40
Nee hoor ;) in BF2 had ik het zelfde probleem met snipers.
van een bepaalde afstand had je geen one shot one kill op zijn hoofd.

Teamwork ? Dat is eingelijk de enigste reden waarom ik behoorlijk veel uur in BF2 heb gestoken.
ik wil alleen maar in teamwork spelen. Daarom vindt ik Team Fortress 2 ook zo leuk spel.
Als je even een slechte dag hebt met aimen, dan ga je gewoon als support class spelen.

bij BF2 ging ik dan gewoon medic class om mensen steeds te healen en healpacks te gooie ;)
Gamen doe ik het liefst in een team

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Pykow schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:01:
Alleen Battlefield / DICE moet wat doen aan de kogels.
Soms moet je heel je magazijn leeg schieten voordat die ander dood is.
Daarom ben ik ook gestopt met BFBC2, Ik kon schieten wat ik wil. maar niemand ging kapot.
Ooit van de realitymod gehoord?

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-05 09:28
Teamwork in vanilla BF2 is toch ook helemaal niet te vinden? Bij realitymod is meestal wel goeie teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386094

Inderdaad, teamwork in BF2 kom je niet vaak tegen tenzij je via VOIP ofzo communiceert. Veel ventjes zitten tegenwoordig alleen in een locked squad ergens te snipen. Zeer frusterend al wil je een fatsoenlijke kans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-04 14:10
Mr. Bondt schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:33:
[...]

Ik weet nog goed hoe ik mijn gouden knife badge heb gehaald. Was op Sharqi, 64-player grootte, met iets van 16 man. Ik was continu heen en weer aan het rennen tussen Construction Site en Surveillance Point, en bleef ook steeds dezelfde mensen kniven :') Zenuwslopend was dat.

Explosives Ordinance heb ik op eenzelfde manier gehaald; op Karkand 64 met 16 man ofzo. Continu tanks en APC's opblazen en de smalle gangetjes rapen bij Hotel. Zo leuk om die gozers door de lucht te zien vliegen _O-
Zo dacht ik gisteren eindelijk mijn explosives binnen te hebben.. Halve ronde tussen airfield en northbase gelegen (op wake that is :+ ) en de doorgang daar een beetje tactisch mijnen... om de haveklap volle autootjes en de shotgun voor de occaisional sniper die over de heuvel trachtte te komen. Echter toch de 20 niet gehaald. Omdat ik nagenoeg alleen wake speel wil ik die medal eigenlijk persee ook op die map halen, maar het valt me vies tegen! 20 kills met mijnen is best veel...
Nu wel jammer dat die badges verlaagd zijn in requirements, vooral knife. Veel te simpel :>

Verder speel ik ook nog af en toe een potje BF2, samen met een vriend maken we dan Wake Island onveilig in de attack chopper, over TeamSpeak of naast elkaar. Awesome.
Wat is je ingame nick? Zie je graag bij ons het eiland onveilig maken :) Geregeld goede heli teams aanwezig!
Anoniem: 386094 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:26:
Inderdaad, teamwork in BF2 kom je niet vaak tegen tenzij je via VOIP ofzo communiceert. Veel ventjes zitten tegenwoordig alleen in een locked squad ergens te snipen. Zeer frusterend al wil je een fatsoenlijke kans hebben.
Dat ligt voor een groot deel ook aan jezelf, met wat "bekenden" in een squad en niet te egoistisch volk in de lucht (1 jet in je squad of de heli) is het echt goed samen werken.. Alleen de schoolvakanties zijn vaak irritant, maar ik speel vaak laat dus dan heb je van kinderen doorgaans weinig last.

[ Voor 17% gewijzigd door lredev op 11-01-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 09:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

lredev schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:19:
[...]
Wat is je ingame nick? Zie je graag bij ons het eiland onveilig maken :) Geregeld goede heli teams aanwezig!
Leuke site overigens! Zal binnenkort ook eens op de server inloggen; heb al heel wat uurtjes als gunner in de Cobra gezeten. danwel dat Chinese ding (waar ik de naam maar NIET van kan onthouden; Z-9 of zo..)

MrBondt heb jij ook niet een tijd de GameVillage servers onveilig gemaakt..? Staat me wel wat van bij! (net als Oemfoefoe.. >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
gyedema schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:42:
[...]

Leuke site overigens! Zal binnenkort ook eens op de server inloggen; heb al heel wat uurtjes als gunner in de Cobra gezeten. danwel dat Chinese ding (waar ik de naam maar NIET van kan onthouden; Z-9 of zo..)
+1
En dat bedoel ik ook letterlijk: Z-10 is die chinachopper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 09:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

lredev schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:32:
[...]
+1
En dat bedoel ik ook letterlijk: Z-10 is die chinachopper ;)
Ja die ja.. ;)
Wat overigens best een fijn ding is, alhoewel ik het idee heb dat de MEC uitvoering van dat ding wat een betere hitboxregistratie kent. Heb overigens ook nog vaak alleen in het ding gezeten; mooi om snel te switchen tussen pilot en gunner en dan toch een neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:36

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

gyedema schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:02:
....betere hitboxregistratie....
Hitboxregistratie? Noem het maar gewoon freakin' splashdamage. Wij noemen die MI-28 Havok dan ook standaard de 'rapecopter'.

Zo hebben we meer bijnamen; de chinese en de middenoosten MI-17 Transportheli's zijn bij ons schoolbussen.
En natuurlijk de Blackhawk uit DJ-Mantri server tijdperk: De GoT-hawk _/-\o_ .
OMG wat kan je in de pré 1.3(?) een map domineren zeg in dit ding. Oemf als support achter de knuppels de medics achter de boordguns en twee engineers die GoT-hawk repareren wanneer nodig. En wanneer de GoT-hawk geen repairs nodig hadden, mijnen spammen op de voertuigen op de grond.
Helaas kan je tegenwoordig beter een kattenbak leeggooien vanuit de Huey, want de kans dat je dan een infantry doodt is vele malen groter. :N

Bij ons is BF2 nu zeker nog niet dood. Battletracker geeft zelfs aan dat ik de laatste 31 dagen 19 uur heb gespeeld. En ik speel nooit alleen, altijd minimaal met 1 clanmate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Battlefield 2 is gewoon een van de beste shooters die ik ooit gespeeld heb, zo niet de beste...
Zegt genoeg toch. De teamplay is fantastisch, er zit humor in, grafisch is het nog ok, meer dan zat op variatie qua wapens en voertuigen met o.a. Special Forces, en de 2 boosterpacks. Ik krijg bijna de neiging om weer te installeren, maar ben meer bezig met Starcraft 2 laatste tijd. Ik verwacht dan ook heel veel van BF 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
ik heb de twijfelachtige eer van 44ste op bf2s te zijn wat betreft hours per day... (van de Nederlanders that is ;) )
Altijd met clanmaatjes, vrienden, broertjes online.. onze communitie leeft nog best wel en ik denk dat het creeeren van een community rond een server / clan erg veel bijdraagt aan het in leven houden van BF2. Moet wel zeggen dat het de laatste tijd wat minder is..

Tegen de trend in hebben we naast een wake server sinds kort een karkand 24 mans ranked server met als proef vier van die idle-bots en als redelijk unieke regel: No Grenades. Niet helemaal conform RoE van EA, maar wel erg leuk om het echt draait om omgang met de vuurwapens.. Hij loopt niet vanzelf vol maar met 2 clanmembers in game stromen o.a. via xfire de bekenden wel binnen en zijn er soms heftige battles.

De server is vooral genomen om als scrim server te kunnen dienen, en als afleiding van het verplichte wake :P

Af en toe komt er dan zo'n league-squad langs die dan met 4 medics 3 potjes ownen puur op tickets (constant revives = no deaths) erg bijzonder om te zien hoe ingespeeld die gasten dan zijn. Mag ook wel na 5 jaar natuurlijk :D

Ik kijk ook reikhalzend uit naar BF3 maar ook met enige angst. Ik hoop dat het werkelijk in niets lijkt op de recente console-ports van DICE. Laten we maar aannemen dat als BF3 in orde is, alles wel goed komt, en als BF3 zuigt de BF liefhebbers gewoon bij BF2 blijven :)

[ Voor 4% gewijzigd door lredev op 12-01-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik krijg weer zin om BF2 te spelen :9 COD BO is toch maar poep vergeleken met BF2.
Ik hou van grote maps waar je de ruimte hebt en het niet gaat om 'wie de minste lag heeft wint'.
Ook een hele tijd de reality mod gespeeld O+ Ik vind het teamwork belangrijker dan de kills die je maakt.

[ Voor 11% gewijzigd door timskiej op 12-01-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
timskiej schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:21:
Ook een hele tijd de reality mod gespeeld O+ Ik vind het teamwork belangrijker dan de kills die je maakt.
Heb een tijdje geen RealityMod meer gespeeld (gespeeld van versie 0.3 tot en met 0.7).
Ik neig erna om het weer eens te installeren als opwarmertje voor BF3. Wordt het nog een beetje gespeeld?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Indy91 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:48:
[...]

Heb een tijdje geen RealityMod meer gespeeld (gespeeld van versie 0.3 tot en met 0.7).
Ik neig erna om het weer eens te installeren als opwarmertje voor BF3. Wordt het nog een beetje gespeeld?
Geen idee, ik heb ook al een dik anderhalf jaar niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 17:32
Zo, battlefield 2 wederom geïnstalleerd en weer precies hetzelfde probleem: crash to desktop zonder error. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
KillerZero86 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:
Zo, battlefield 2 wederom geïnstalleerd en weer precies hetzelfde probleem: crash to desktop zonder error. Iemand ideeën?
Heb je toevallig je profile map (in mijn documenten) terug gezet? Want als refreshrate niet goed staat chrashed 'ie bij het opstarten. Je profiles map even hernoemen of verwijderen lost de boel wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 17:32
Schone Windows installatie: er stonden sowieso al geen profielen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Welke instellingen staat je scherm op, resolutie en Hz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
[...]

Zo dacht ik gisteren eindelijk mijn explosives binnen te hebben.. Halve ronde tussen airfield en northbase gelegen (op wake that is :+ ) en de doorgang daar een beetje tactisch mijnen... om de haveklap volle autootjes en de shotgun voor de occaisional sniper die over de heuvel trachtte te komen. Echter toch de 20 niet gehaald. Omdat ik nagenoeg alleen wake speel wil ik die medal eigenlijk persee ook op die map halen, maar het valt me vies tegen! 20 kills met mijnen is best veel...
Op Wake Island is het inderdaad best lastig, maar misschien goed te doen met een goed gevulde server.
[...]

Mijn nick is MrBondt008, die van mijn vriend Feerce. En ja, ik ben al vaker op die server geweest. Leuke mensen daar.
gyedema schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:42:
[...]

MrBondt heb jij ook niet een tijd de GameVillage servers onveilig gemaakt..? Staat me wel wat van bij! (net als Oemfoefoe.. >:) )
Zou best kunnen, ik join meestal Wake Island, Dalian Plant of Dragon Valley servers met rond de 15-20 mensen.

En over die hitboxen, tja, ik als piloot zie vaak genoeg een TV-guided dwars door mijn scherm heen vliegen. Helemaal pijnlijk voor de tegenpartij als vervolgens mijn gunner de vijand uit de lucht knalt met zijn TV-guided.

Tuurlijk hoor ik mijn gunner vaak genoeg schelden als zijn TV-guided weer eens door de vijandelijke chopper heen gaat :D Ach, dat soort dingen maken de gevechten wat spannender, denk ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 11:11
Mischien een bump,

Is er nog een actieve clan (Nederlandstalig) die dit spel (Actief) speelt?
Als je er een kent, Stuur een PM of reageer in het topic

Mvg,
Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:36

Fab1Man

Live life to the fullest

Reageer dan maar liever in het topic, ik ben er ook wel benieuwd naar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:04
Viviemaster schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:56:
Mischien een bump,

Is er nog een actieve clan (Nederlandstalig) die dit spel (Actief) speelt?
Als je er een kent, Stuur een PM of reageer in het topic

Mvg,
Stephan
http://www.doubledutchclan.nl/

BF2 is daar nog zeer populair, en hebben eigen servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-05 11:11
Ben daar zojuist in een server gegaan(Van DD), Sfeer tussen de members is niet "Aangenaam",
Had ook 2x perongeluk een teammaat neergehaald en wordt direct gekickt of ik even de regeltjes wil gaan lezen :/.

Zoek meer een "Gezellige" clan waar je gewoon lekker kunt knallen zonder zorgen, Maar we zullen het zien heb me daar bij DD aangemeld.

(Andere suggesties, Altijd welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Viviemaster schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:58:
Ben daar zojuist in een server gegaan(Van DD), Sfeer tussen de members is niet "Aangenaam",
Had ook 2x perongeluk een teammaat neergehaald en wordt direct gekickt of ik even de regeltjes wil gaan lezen :/.

Zoek meer een "Gezellige" clan waar je gewoon lekker kunt knallen zonder zorgen, Maar we zullen het zien heb me daar bij DD aangemeld.

(Andere suggesties, Altijd welkom)
Ik denk dat de meeste clans ook wel deels zijn om er een beetje een leuk spel van te maken. Een kader met wat afspraken waarbij je het allemaal in game naar de zin hebt.

Het valt me namelijk op dat naast heel fatsoenlijk en graag gezien "public" er toch ook veel mensen langs komen en het spelletje een beetje lopen verstieren. Krijgen ze dan een kick komen ze doorgaans terug met de nodige "kritiek".. (Leukste vindt ik toch wel om door andere gamers voor nerd uitgemaakt te worden :P ) Het is fijn om dan als clan een basis te hebben waarin je dan mensen treft en opneemt, waar je wel een leuke sfeer mee hebt. Je merkt ook dat dit afgeeft op het publiek.

Dus ik denk dat het lastig is opgenomen te worden in een groep waarbij je je niets hoeft aan te trekken van die groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

PB 125083 :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 08:28
Had ik ook net.
Waardoor wordt dit eigenlijk veroorzaakt? Nadat ik op google heb lopen zoeken zie ik als enige antwoordt dat ik te veel Direct3D textures heb of zo :? Je mag toch gewoon oneindig textures laden zolang je videokaart het aankan :S

EDIT: Voor de rest is het een leuk spel, ik heb het gister via steam gekocht en ik heb tot nu toe 30 minuten gespeeld omdat ik in elke match wordt gekickt door pk. Ik ben ook een paar keer gekickt omdat de connection lost was.

[ Voor 23% gewijzigd door Trokken op 10-05-2011 21:41 ]

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:00

beuker19

Killerbeuker is so OP

Trokken schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:40:
[...]

EDIT: Voor de rest is het een leuk spel, ik heb het gister via steam gekocht en ik heb tot nu toe 30 minuten gespeeld omdat ik in elke match wordt gekickt door pk. Ik ben ook een paar keer gekickt omdat de connection lost was.
even steam community uitschakelen en klaar is kees :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256512

zijn er nog mensen die dit spel regelmatig spelen en van TEAMWORK houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 256512 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:14:
ja en ja.

Ik bijvoorbeeld. Het unreal tournament achtige rond hollen en hopen op een score terijl je door jetjockeys met 5 GBU's gebombed wordt is vervelend.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Mag ik je aan deze invite houden want ik,als oud-speler die sinds tijden weer eens BF2 heeft aangeslingerd, merk dat er heel weinig ervaren en fanatieke BF2 speler nog online zijn. :'( Bijna allemaal noobs of mensen die totaal geen kaas hebben gegeten van taktiek et cetera. :| Dus een server met mensen die weten hoe te spelen zijn vaak ook de leuksten en vooral als teams aan elkaar gewaagd zijn en elkaar proberen de loef af te steken,vooral als de commanders (ik= generaal patton van BF2 word ik ook weleens genoemd)ook helemaal top zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:23
Hmm dit weekend maar weer eens bf 2 uit de kast trekken...
Ook oudgediende namelijk :-) ingame name mauldeath.

Vroeger in het begin was het zeker erg gezzelig als je een goed gebalanceerd team had.
Zeker de leider was belangrijk voor aansturing van de drone en arti strikes (en dan niet baseraping)

Njah vanaf morgen als iemand me zoekt mauldeat is the name and death is the game :-)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:04

thommich

Belg

Ik speel ook graag af en toe en potje BF2. Ik ben wel totaal niet ervaren, heb het ooit gekregen als cadeau maar onze internetverbinding was toen nog geen breedband ;(

Nu dus eens geprobeerd en het bevalt me wel, maar ik erger me aan de idioten die constant granaten willekeurig in het rond gooien.

Ik mag dan al niet de hoogste K/D ratio halen, ik speel wel graag "slim". Als mensen willen samen spelen: thomas05927 is m'n ingame nick...
Welke servers spelen jullie vaak? Waar teamplay belangrijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:23

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

KillerZero86 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:
Beetje late reply, volg dit topic al een tijdje niet 8)7

Klinkt als het 60hz probleem, zet (voordat je het spel opstart) eerst je videokaart op 60hz....

Ik moest op mijn laptop zelfs een oude crt monitor aansluiten, eenmalig opstarten, daarna instellingen wijzige en daarna werkte het wel op mijn LED-scherm....

[ Voor 6% gewijzigd door Stormtrooper op 11-06-2011 21:02 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste BF Tweakers,ik was gistermiddag,zondag 12 juni 2011 om +/- 18:30 uur, even op de WiW server en daar was helemaal niemand. Vandaag,maandag 13 juni 2011, ben ik voor hen die opnieuw een potje BF2 willen spelen vanaf 20:00 uur opnieuw aanwezig.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/81.19.219.188:16567/b_560x95.png

Komen jullie ook?

[edit: mocht er nou niemand zijn dan moet je mij maar even zoeken op de servers(../64) van deze site die bijna altijd gevuld zijn met redelijke spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:00
De laatste paar dagen speel ik ook veel op de 2F4Y servers. Het zijn inderdaad servers waar vaak heel redelijk tot goed wordt gespeeld. Dus samenwerken met je squad en niet alleen nadespammen op vliegvelden.

Heb de game jaren niet meer gespeeld maar het valt me op hoe goed BF2 blijft na al die tijd. Zit er weer helemaal in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Nou voor de grap dit weer eens geïnstalleerd. Viel mij toch zwaar tegen. BF2 ziet er écht super lelijk uit nu zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 02:05:
Nou voor de grap dit weer eens geïnstalleerd. Viel mij toch zwaar tegen. BF2 ziet er écht super lelijk uit nu zeg.
Vind het juist nog steeds niet verkeerd. Ook prettig is dat de contouren van allerlei zaken scherper zijn. Huidige games zij zo extreem goed gedetailleerd dat het veel vermoeiender speelt imho.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 02:05:
Dat was BF2 al 5 jaar geleden ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
Ik heb nu 1,5 jaar BF2 in legaal bezit, en de singelplayer vind ik maar middelmatig, omdat je zelf de kar moet trekken. Zonder mij wint mijn team nooit.

Anyway, ik speel vrijwel nooit multiplayer omdat ik er de tijd niet voor heb, maar af en toe doe ik een poging. Het gekke is echter dat ik altijd vet geownd wordt. Ik heb last met mikken voor headshots enzo, en in close combat ben ik echt superslecht. Op welke manier zou ik dat kunnen verbeteren? Ik speel graag sniper of spec-ops. Ik probeer regelmatig in singelplayer te oefenen met mikken en heb al heel wat uurtjes daar in doorgebracht. Van de multiplayer wordt ik een beetje radeloos. Ik wordt heel vaak neergemaaid voordat ik er erg in heb zegmaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Barleone op 14-06-2011 18:52 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Multiplayer spelen, enige manier om beter te worden is oefenen. En dan niet in de singleplayer tegen bots die zo dood gaan maar gewoon in de multiplayer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Ik word regelmatig gekickt door PunkBuster, dat ik naar evenbalance.com moet gaan om handmatig PB te updaten. Is dat inderdaad de bedoeling, of is dit een non-issue? Ik heb mijn BF2 install nu nog origineel met patch 1.50 en wil dat graag zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54
Je moet Punkbuster even handmatig updaten.
PBSetup downloaden hier: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
Draaien & updaten en dan zou het goed moeten zijn.
Mocht je hem op steam hebben, dan moet je je steam community overlay uitzetten, want daarvoor word je ook gekicked.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
Ha, ik heb het zojuist gedaan. Helaas werd ik toch gekickt. Denk dat ik een ban heb op 1 server omdat ik bleef proberen om er in te komen met de verkeerde versie ofzo. Net een potje Jalalabad gedaan met 9 man. Moest hele tijd commander zijn, netjes gewonnen met 10-0. Mijn crew leek niet zo ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:19

MsG

Forumzwerver

Het hele idee van BF2 is ook multiplayer. Single Player met bots is niet zoveel aan :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:28:
[...]

Dat was BF2 al 5 jaar geleden ;)
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 10:30
Ja, public servers niets voor mij, maar speel het spel nog steeds dagelijks in toernooi verband. Georganiseerde teamplay met 64 man, eigen mod, en teamspeak > any public server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Antwoord " Ja " en mag ik aannemen dat je mensen wilt ontmoeten om ermee samen te spelen ergens op een server? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 04:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb Battlefield 2 ook maar weer eens geïnstalleerd. Heb al 2 bans te pakken :+. Battlefield is net als fietsen je kan het niet verleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat doe je knap. Nog Tweakers die zin hebben vanavond vanaf 18:00 uur op onderstaande server te spelen?
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/81.19.219.188:16567/b_560x95.png

Als ik de enige ben daar dan wacht ik tot uiterlijk 18:15 uur en verhuis dan naar de welbekende 2F4Y servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nemean schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:08:
Heb Battlefield 2 ook maar weer eens geïnstalleerd. Heb al 2 bans te pakken :+. Battlefield is net als fietsen je kan het niet verleren.
Hoezo kreeg je een ban dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik gok admins die teveel bommen kopten :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 07-05 12:37

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kan iemand me uitleggen hoe het nou precies zat met dat mikken in Battlefield 2? Er staat me iets van bij dat er iets was met de hitboxes...

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Ik gok admins die teveel bommen kopten :+
Nooit gehad dat ik daarvoor een ban kreeg. :o Ach, lijkt misschien maar net aan de server.
Gremios schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:24:
Kan iemand me uitleggen hoe het nou precies zat met dat mikken in Battlefield 2? Er staat me iets van bij dat er iets was met de hitboxes...
Ik weet mij te herinneren dat de G36 eerst zeer willekeurig was. Soms raakte je alles, dan weer helemaal niets. Is toen wel gefixt. Geen idee of er verder nog andere wapens oid zijn waarbij dat speelde..,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij lopen de hitboxen voor op de characters zelf.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 07-05 12:37

Vuurvoske

Nunquam cede!

Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:39:
Volgens mij lopen de hitboxen voor op de characters zelf.
Mja ik ben sinds 4 jaar weer gaan spelen. Ik heb er nogal wat moeite mee om fatsoenlijk te raken. Dus alle tips zijn welkom ;)

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Admins zijn nog al gauw geneigd naar stats te kijken ben ik bang. Ik speel goed samen met een maat van me, en door goed teamwork halen we soms belachelijk hoge k/d ratios. En door dat soort zaken raak je heel gauw gebanned. Mijn score was 33/1 zijn score was 34/0 en dat zorgde voor een ban. Ban rede was ook cheating normaal nam ik altijd nog moeite me te registreren op hun forum of even hun TS/Vent te joinen. Soms hielp het meestal niet.

Overigens had ik nog een nieuwe CD-Key liggen thuis, en kon ik weer op wat servers waar ik normaal ook gebanned was. Er blijven jammer genoeg zo weinig servers over qua infantry. Ze zijn of allemaal gevuld met bots (DH/MP) of het zijn PWTE (Paddling with the enemy) of Time servers.

Qua hitboxes, heel vaak hoorde je, zo jij hebt reg of zo jij hebt dust.

Dust is als het ware dat iemand op je schiet en het totaal geen damage op je deed en dat de stofwolken gigantisch van je af kwamen.

Bij reg kon je weer mensen met 1 schot doden. Heel veel mensen hebben geprobeerd hun reg aan te passen door middel van hun usersettings. Maar dit maakt geen klap uit. Reg is ook heel erg variabele qua internet. Duitsers en Zweden staan bekend om hun "Ger-Reg". Polen staan bekend om hun bagger internet en hun dusten dus weer extreem hard.

Er ging ooit eens een verhaal rond dat je bepaalde packets kon filteren binnen je router zodat je extreem veel dust kreeg, hoe of wat no idea. :)

Portforwarding binnen je router kan soms zorgen voor een betere/stabielere verbinding en voor wat betere reg. Is het proberen waard ;).

[ Voor 32% gewijzigd door Nemean op 21-06-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert1985
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 12:38
Na een 10 tal maanden op inactief heb ik BF2 nog eens geïnstalleerd. Porbleem is dat ik vrijwel meteen van eender welke server wordt gekicked met de boodschap "Restriction:service Communication Failure Pnkbstra.exe"

Als ik hierop google kom ik er telkens op dat ik punkbuster moet updaten. Heb talloze keren BF2 gehereninstalleerd, gepatched tot v1.5, punkbuster geupdated naar laatste versie.

Vroeger nooit problemen gehad, speel BF2 al van 2005. Dit is wel de eerste keer dat ik BF2 op windows 7 64bit heb geïnstalleerd. Ik zit met de handen in het haar. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

als je naar services.msc gaat (dat intikken bij uitvoeren) zie je dan 2 punkbuster services? En staan die wel aan?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nemean schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 00:16:
[...]

Admins zijn nog al gauw geneigd naar stats te kijken ben ik bang. Ik speel goed samen met een maat van me, en door goed teamwork halen we soms belachelijk hoge k/d ratios. En door dat soort zaken raak je heel gauw gebanned. Mijn score was 33/1 zijn score was 34/0 en dat zorgde voor een ban. Ban rede was ook cheating normaal nam ik altijd nog moeite me te registreren op hun forum of even hun TS/Vent te joinen. Soms hielp het meestal niet.

Overigens had ik nog een nieuwe CD-Key liggen thuis, en kon ik weer op wat servers waar ik normaal ook gebanned was. Er blijven jammer genoeg zo weinig servers over qua infantry. Ze zijn of allemaal gevuld met bots (DH/MP) of het zijn PWTE (Paddling with the enemy) of Time servers.

Qua hitboxes, heel vaak hoorde je, zo jij hebt reg of zo jij hebt dust.

Dust is als het ware dat iemand op je schiet en het totaal geen damage op je deed en dat de stofwolken gigantisch van je af kwamen.

Bij reg kon je weer mensen met 1 schot doden. Heel veel mensen hebben geprobeerd hun reg aan te passen door middel van hun usersettings. Maar dit maakt geen klap uit. Reg is ook heel erg variabele qua internet. Duitsers en Zweden staan bekend om hun "Ger-Reg". Polen staan bekend om hun bagger internet en hun dusten dus weer extreem hard.

Er ging ooit eens een verhaal rond dat je bepaalde packets kon filteren binnen je router zodat je extreem veel dust kreeg, hoe of wat no idea. :)

Portforwarding binnen je router kan soms zorgen voor een betere/stabielere verbinding en voor wat betere reg. Is het proberen waard ;).
Vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd. Scores zijn ook niet echt opzienbarend of zo... Vroeger kon je makkelijk het dubbele halen zonder dat iemand zei dat je een cheater was.

Maar vind je vehicles niet leuk dan? Zelf vind ik infantryservers juist minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 00:36

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

bert1985 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:11:
Heb talloze keren BF2 gehereninstalleerd, gepatched tot v1.5, punkbuster geupdated naar laatste versie.
Heb je eerst BF2 tot v1.41 gepatched voor dat je tot v1.5 patched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:22
Je kunt punkbuster ook handmatig installen : heb hetzelfde probleem ook altijd gehad : http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Anoniem: 316512 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:49:
[...]
Vind het maar een raar verhaal eerlijk gezegd. Scores zijn ook niet echt opzienbarend of zo... Vroeger kon je makkelijk het dubbele halen zonder dat iemand zei dat je een cheater was.

Maar vind je vehicles niet leuk dan? Zelf vind ik infantryservers juist minder.
Vroeger kon dat inderdaad nog wel, maar daarna kwam het limiet op scores en kon je niet meer boven de 350 punten komen anders telde je score niet mee, en later telde de score voor de gehele server niet mee (alle spelers). Is nadien weer veranderd en kwamen alle statspad servers weer actief.

Wat betreft vehicles, toen ik voor mijn 1 ster ging, heb ik ongeveer 70 tot 80 uur door gebracht op Highway Tampa om maar die verrekte 100 uur te halen (Moet je na gaan dat dit eerst 200 of 400 was voor veteran). Men vliegtuig badge had ik al, was ik wel redelijk in zolang ik maar het Russisch/MEC vliegtuig had (hield niet van de F35B/J-10). Helikopter was ook geen drama, en vehicle badge haalde ik via commander onder een carrier in een bootje.

Maar voor de rest als ik op vehicles zit word ik meestal ge-heli-pad-raped of ge-aircraft-strip-raped. Om het zo maar te noemen. Vind ik niks aan. ;)

Infantry zie je meestal net iets meer teamwork overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert1985
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 12:38
MsG schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:38:
als je naar services.msc gaat (dat intikken bij uitvoeren) zie je dan 2 punkbuster services? En staan die wel aan?
Bij mij staat punkbuster er niet tussen. Hoe krijg ik deze erin?
Oemfoefoe schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:54:
[...]

Heb je eerst BF2 tot v1.41 gepatched voor dat je tot v1.5 patched?
ja
MEN-O schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:22:
Je kunt punkbuster ook handmatig installen : heb hetzelfde probleem ook altijd gehad : http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
Heb ik gedaan. Via "add game" BF2 toegevoegd en dan gechecked voor updates. Is up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm geen idee, die hoort ie te installeren. Jouw probleem lijkt overduidelijk dat de punkbuster-services dus niet draaien en hij daardoor geen contact krijgt. Misschien even herinstalleren? Of met adminrechten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 11:34

FikkieHo

Wokmaster

Kan ook zijn dat je firewall/virusscanner punkbuster blokkeerd. Dus check dat ook ff na :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
:(

Fijn, na een dik jaar (misschien wel 2) weer eens BF2 geïnstalleerd. Netjes BF2 1.41 installeren, 1.5 installeren, PB voor de zekerheid maar even handmatig updaten en die tests draaien. Werkt allemaal prima, ik m'n account ophalen, yes ik weet m'n wachtwoord nog :P Server uitzoeken, en ze hebben weer wat nieuws ontdekt: GGC. Geen idee hoe lang dat al bestaat maar ik schijn dus op de banlist te staan, een of andere Braziliaan is gebanned op mijn PB GUID en ze willen het niet ongedaan maken omdat hij er dan ook weer op kan (ze schijnen een "demofile showing blatant use of a cheat" te hebben).

Mooi kak dus, en de meeste servers waar ik op probeer hebben zich aangesloten bij dat GGC, ook dat nog.

:(

Uiteraard heb ik nergens m'n CD-key uitgegeven of iets dergelijks, maar misschien toch ergens een trojannetje ofzo gehad ooit, want ik zie dat je CD-key gewoon open en bloot in het register staat :/

KAK!

[ Voor 12% gewijzigd door Chimera op 26-06-2011 17:08 ]

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362006

Aangezien de Battlefield series weer veel besproken vanwege het aanstaande BF3 wilde ik ook weer eens de aandacht vestigen op een geweldige mod voor BF2: Project Reality.

In het BF3 topic worden veel wensen uitgesproken over teamwork en het gemis daar aan in BFBC2. Black Sand Studios heeft de engine van BF2 helemaal uitgeknepen en samen met de community een geweldige game neergezet waar teamwork het meest essentiële element van de gameplay is.

En ook nog even wat gameplay:

Ik zou zeggen: Laat je verleiden en probeer het zelf eens hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/115621386-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/115621392-3.jpg

Voor de 3e keer 2nd lieutenant behaald. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362006 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:44:
Aangezien de Battlefield series weer veel besproken vanwege het aanstaande BF3 wilde ik ook weer eens de aandacht vestigen op een geweldige mod voor BF2: Project Reality.

In het BF3 topic worden veel wensen uitgesproken over teamwork en het gemis daar aan in BFBC2. Black Sand Studios heeft de engine van BF2 helemaal uitgeknepen en samen met de community een geweldige game neergezet waar teamwork het meest essentiële element van de gameplay is.

[video]

En ook nog even wat gameplay:

[video]

Ik zou zeggen: Laat je verleiden en probeer het zelf eens hier.
Misschien kun je mij in het kort even uitleggen wat nu de bedoeling is van dit spel behalve dat het
een veredeld opstapje is naar pre BF3 ervaringen.

Mijn concrete vragen zijn dan:

- Zijn dit alleen mappen die je moet downloaden en uitpakken om het te spelen?
- Hoe gaat dit alles in zijn werk en is het niet teveel een rompslomp voor mensen
die gewoon de BF "uitpak" manier gewend zijn?
- Moet je net zo als AIX de BF2 enigne/game al reeds hebben draaien op je computer?

Kortom was is de meerwaarde naast het samen leren spelen en misschien nieuwe dingen ontdekken want de eerste indrukken geven dat ik mappen zie met stukjes van andere BF2 mappen waardoor er een zogenaamd 'nieuwe' map ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 13:30

Murphy

(2B||!2B)?

Ik kan me mateloos irriteren aan het feit dat er maar één squad wordt gevormd tijdens het commander-zijn :(
Wel weer lekkere puntjes binnengesprokkeld net in Dragon Valley (nipte 4-0 overwinning) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-05 09:28
Het is gewoon een dikke installer van 3,4 GB volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:42:
[...]

Misschien kun je mij in het kort even uitleggen wat nu de bedoeling is van dit spel behalve dat het
een veredeld opstapje is naar pre BF3 ervaringen.

Mijn concrete vragen zijn dan:

- Zijn dit alleen mappen die je moet downloaden en uitpakken om het te spelen?
- Hoe gaat dit alles in zijn werk en is het niet teveel een rompslomp voor mensen
die gewoon de BF "uitpak" manier gewend zijn?
- Moet je net zo als AIX de BF2 enigne/game al reeds hebben draaien op je computer?

Kortom was is de meerwaarde naast het samen leren spelen en misschien nieuwe dingen ontdekken want de eerste indrukken geven dat ik mappen zie met stukjes van andere BF2 mappen waardoor er een zogenaamd 'nieuwe' map ontstaat.
Bedankt voor je reactie allereerst. De bedoeling van spel is om middels samen te werken als team bepaalde doelstellingen te bereiken. Dit kan zijn het veroveren van vlaggen in de conquestmode of het zoeken en vernietigen, danwel verdedigen van weaponcaches.

Iedere soldaat heeft een specifieke rol en je kan niet zonder elkaar. Het besturen van een tank, als voorbeeld, kan alleen met twee personen. één om te rijden en een om het kanon te bedienen.
Communicatie en samenwerken is dus van essentieel belang.

Een ander belangrijk punt is het feit dat alles zo realistisch mogelijk is gemaakt. één kogel is al voldoende om je uit te schakelen bijvoorbeel. Een medic kan je healen, maar dit is veel omvattender dan bij BF2 e.d. Het is dus absoluut geen run-and-gun game, maar just een van tactiek, samenwerken en slimmer zijn dan de tegenstander. In het spel zie je dat men ook vaak echte tactieken en manoeuvres uit het leger gebruikt en uitvoert. De hele mod is ook gemaakt en ondersteund door (oud) militairen en professionals uit die wereld. De weapon deviation is overgenomen van de real-life wapens. De voertuigen, wapens en de outfits zijn ook allemaal waarheidsgetrouw aan de echte facties. Bijna op het obsessieve af, maar het levert wel een heerlijk speelbaar geheel op.

De mappen zijn allemaal uniek gemaakt, maar hebben inderdaad sommige objects van BF2. Kijk maar eens naar de urban, forest en eilandmappen op youtube. namen van de enkele mappen zijn: Ramiel, Muttrah City, Iron Eagle en Kabal.

Je moet hem inderdaad naast een reeds bestaande installatie van BF2 zetten, maar het installatie programma doet dit allemaal zelf. Het enige is dat je twee bestanden dient down te loaden van de site waarnaar ik gelinkt heb. Deze dus.

Mijn advies is ook zeker om de handleiding te lezen over de besturing. Intuïtief BF, maar wel veel uitgebreider. Verder is er zo veel te vertellen, maar het is veel leuker om dat zelf te ontdekken.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 362006 op 05-07-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
Anoniem: 362006 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:13:
[...]
Iedere soldaat heeft een specifieke rol en je kan niet zonder elkaar. Het besturen van een tank, als voorbeeld, kan alleen met twee personen. één om te rijden en een om het kanon te bedienen.
Communicatie en samenwerken is dus van essentieel belang.
wat een ellende :)
je bent als tankdriver dus niet meer dan een veredelde taxichauffeur.

zal wel heel realistisch zijn en zo hoor, maar wel verschrikkelijk saai.
daarbij ben je ook nog 's verschrikkelijk afhankelijk van wie er op de server zit.

oh waar zijn de dagen van desert combat gebleven, waar je nog lekker een uurtje kon rambo'en zonder al die squad onzin :O

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:06
Webjunkie schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:41:
[...]
oh waar zijn de dagen van desert combat gebleven, waar je nog lekker een uurtje kon rambo'en zonder al die squad onzin :O
Voor die mainstream shit hebben ze Call of Duty ontworpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
CoD is 1 grote lost village.
allemaal rondrennen met een geweertje.

een map zonder jets of helos is geen battlefield ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Dylan93 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:24:
[...]

Voor die mainstream shit hebben ze Call of Duty ontworpen :D
Desert Combat vergelijken met CoD, lol wut? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-05 21:11

icecreamfarmer

en het is

voor een tank heb je maar 1 persoon nodig alleen voor het machine geweer erop is een 2de man nodig.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
De laatste keer dat ik PR speelde, had je toch echt: 1 bestuurder nodig, 1 gunner nodig en het liefst nog een tank commandant voor in de koepel (achter MG). ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:58:
De laatste keer dat ik PR speelde, had je toch echt: 1 bestuurder nodig, 1 gunner nodig en het liefst nog een tank commandant voor in de koepel (achter MG). ;)
Daar heb je helemaal gelijk in. In PR kan je als tankdriver niet het kanon bedienen. seatswitchen heeft ook geen zin want daar zit minimaal 30 sec vertraging in, als ze de mogelijkheid er al niet helemaal uitgehaald hebben :+
Minimaal twee personen dus. Dit geldt overigens voor alle (zware) voertuigen. Ook de Bradley's, Warriors, attackheli's en Tow- en AntiAir-Humvee's etc etc.

Daarbij is het wellicht ook handig om te vermelden dat de squadleader (met of zonder toestemming van de commander) assets kan deployen (Firebases, mortars, stationary .50Cals, tankbarrieres), maar dat squadmembers deze met een schep, de zogenaamde "entrenching tool" moeten bouwen. Je hebt als squadleader ook eerst nog een supplycrate nodig, wlke te vinden zijn in de logistictrucks of transportheli's

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 362006 op 07-07-2011 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om de, naar mijn mening, onnodige discussies en welles/nietes -posts te voorkomen even de link naar de handleidingen van PR.

[url="http://http://www.realitymod.com/manual/pr_manual.pdf"]Handleiding Project Reality v0.95 EN[/url]

Handleiding Project Reality v0.9 NL

Als je aan de hand hiervan nog vragen/opmerkingen hebt, dan hoor ik het graag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
  • Laatst online: 07-05 21:12
PR is wat mij betreft de beste game ervaring die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Speel het nu een paar maanden, en speel eigenlijk niets anders meer. Ben je op zoek naar een "reflex" shooter ala CoD of BFBC dan is dit absoluut niet de game voor jou. Ben je op zoek naar een complexe shooter, waarbij teamwork en goede communicatie belangrijk is dan wel. In het weekend is meestal de 128P testserver up. Dus 64 v 64 spelers met squads van 8 man. Als het goed is is 128P straks in de volgende PR release standaard mogelijk.

Afgelopen weekend een erg leuke ronde gehad in een mortar squad. We begonnen als Infantry squad, maar kregen al snel de opdracht van de commander om defenses (tank traps, bunkers, anti-air & tank) op te zetten in een friendly base en om vervolgens mortieren af te schieten. Uiteindelijk ongeveer een anderhalf uur bezig geweest met het bestoken van een enemy base en de omliggende omgeving. Het mooie is dat een squad van 8 man goed samenwerkt voor 2 mortieren. SL zorgt voor firemissions en coordinatie met andere squads en commander. 2 man voor afstellen en vuren van de mortieren. 2 man recon om targets te spotten. 2 man bevoorrading en nog iemand voor site security. Ondanks de mortar support lukte het de infantry squads toch niet om de enemy base te cappen. Maar toch een erg leuke battle.

Het is toch wel zo een beetje de enige shooter waarbij je een ronde van 2 uur kan spelen en je jezelf geweldig kan vermaken zonder uiteindelijk ook maar een keer geschoten te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb het een kans gegeven vorig jaar, of misschien eerder terug. Maar je kijkt uren nergens naar en dan PAF, dood. En dat de hele tijd :P. Misschien moet ik het eens opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webjunkie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:49:
CoD is 1 grote lost village.
allemaal rondrennen met een geweertje.

een map zonder jets of helos is geen battlefield ;)
Zitten toch wel een aantal zeer goede infantry maps in BF vind ik zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:13:
Zitten toch wel een aantal zeer goede infantry maps in BF vind ik zelf!
De meeste mensen hebben Battlefield 1942 of Battlefield 2 ooit gekocht voor de voertuigen dus ik snap zijn punt wel : Dat is ook mijn punt namelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:15:
[...]

De meeste mensen hebben Battlefield 1942 of Battlefield 2 ooit gekocht voor de voertuigen dus ik snap zijn punt wel : Dat is ook mijn punt namelijk :Y)
Ja ik vind het zelf ook één van de sterkste punten in BF. Maar ook de maps zonder voertuigen zijn imo erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorymeijer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-05 14:36

Rorymeijer

Dif-tor heh smusma

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:18:
[...]
Ja ik vind het zelf ook één van de sterkste punten in BF. Maar ook de maps zonder voertuigen zijn imo erg vermakelijk.
Ik vind die voertuigen veeeel vetter als die in battlefield 2142.... veel echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbnl
  • Laatst online: 07-05 21:12
MsG schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:00:
Ik heb het een kans gegeven vorig jaar, of misschien eerder terug. Maar je kijkt uren nergens naar en dan PAF, dood. En dat de hele tijd :P. Misschien moet ik het eens opnieuw proberen.
Dat is al een stuk minder als je je tactisch verplaatst in een squad. Maar zelfs dan wil dat nog wel eens gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:00:
Dan raad ik je aan om eens een potje Insurgency te spelen op een map als Karbala of vooral Ramiel! Zeker weten dat er niet zo veel momenten van verveling in zitten. Momenten van "dood" kan ik niet voorspellen, maar die zouden ook wel eens overvloedig en frequent kunnen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-05 21:08

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zit de laatste tijd een beetje op de server van DoA infantry only, road to jalalalalalabad

Ik denk dat ik even ergens in een grabbelbak de Special Forces expension erbij ga zoeken.. dan heb ik weer een paar wapen unlocks zodat ik de medic sterker kan maken. Vraag me af of hij nog wel in de grabbel bakken ligt :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ahm ik heb even de filmpje op YT bekeken maar begrijp ik nou goed dat het spel vrijdag 15 juli 2011 pas vrij wordt gegeven om te spelen met alles erop en eraan?
Als dat zo is,dan vind ik het vreemd dat ik op de YT filmpjes mensen al zie spelen online en zelfs via voicechat commentaar hoor geven. :O

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 323791 op 14-07-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

RoyK schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:51:
Ik denk dat ik even ergens in een grabbelbak de Special Forces expension erbij ga zoeken.. dan heb ik weer een paar wapen unlocks zodat ik de medic sterker kan maken. Vraag me af of hij nog wel in de grabbel bakken ligt :)
BF2 "Deluxe Edition" of iets in die richting zoeken waar Special Forces bij zit. Anders wordt het moeilijk denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ja, dat vermoeden begin ik ook te krijgen. Deze kost op internet (download versie) rond de 15 euro. Ik zie wel, het gaat me puur om de unlocks (dus luiheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoyK schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:51:

Eeeeh :) die SF expansion pack alleen zul je denk ik niet zo snel meer vinden te meer deze
nu is samengevoegd met de BF2 deluxebox waar alle maps inzitten te samen met die extra
download map van weleer. Ik denk dat je bij elkaar alles hebt voor +/- 15 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

toevallig liep ik zaterdag een muziekwinkel binnen.. die had hem al een tijdje niet meer in huis (deluxebox) :P ik denk dat ik hem even op internet bestel binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Mike- schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:21:
[...]

Desert Combat vergelijken met CoD, lol wut? :')
Zag die post nu pas, maar idd. Nogal raar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:15
Jammer dat de SF maps amper gespeeld worden (op de 2 zelfde infantry maps na), was toch wel een erg vette uitbreidingen met al die gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:05
Ik probeer Battlefield 2:The Complete Collection op te starten via Steam, dan word het beeld zwart, knippert een paar keer. En ga weer terug naar het bureaublad. Verder geen error-message ofzo. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat zou kunnen fixen? Alvast bedankt :).

[ Voor 6% gewijzigd door SideSplitter op 25-07-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dat klinkt als effe je video configuratie weggooien en opnieuw proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

gm1999 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 17:39:
Ik probeer Battlefield 2:The Complete Collection op te starten via Steam, dan word het beeld zwart, knippert een paar keer. En ga weer terug naar het bureaublad. Verder geen error-message ofzo. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat zou kunnen fixen? Alvast bedankt :).
BF2 staat sinds 1.5 redelijk bekend om zijn AA probleem, kijk even of je kan forceren in window mode op te starten en AA uit te schakelen, dan moet het wel lukken.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.