Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

mind_ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 01:15:
Zodra ik mijn muis beweeg kijk ik omhoog, het maakt niet uit wat ik verder dan nog doe, ik kan niet meer "normaal" kijken.
Heb al opties aangepast zoals vertical look etc maar dat maakt niets uit..
Ideetje?
Je zit in het verkeerde topic gast. Dit is het BF2 topic en niet het BFBC2 topic. En om je toch te helpen, denk aan de textbestandjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Ben ik de enige die zich een beetje bekocht voelen toen ik merkte dat de booster packs nu vrij verkrijgbaar zijn? ik heb notabene meer geld gelapt voor de complete collection...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:45

The Zep Man

🏴‍☠️

DeArmeStudent schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:31:
Ben ik de enige die zich een beetje bekocht voelen toen ik merkte dat de booster packs nu vrij verkrijgbaar zijn? ik heb notabene meer geld gelapt voor de complete collection...
... waarvoor je ook Special Forces hebt gekregen, welke nog steeds niet gratis is.

Voor 2142 heb ik los Northern Strike gekocht (voor 2 had ik ook de Complete Collection), maar ik vind het niet erg dat deze nu gratis is. Nu spelen tenminste meer mensen op de DLC maps. Hetzelfde verhaal voor Battlefield 2.

[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 09-03-2010 12:37 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Deze game opgepikt voor een appel en een ei bij de multimediaboer en verrassend genoeg zonder te patchen een paar potjes kunnen spelen (waarbij ik uiteraard kansloos afgemaakt werd, dat hoort er bij).

Vandaag het topic er bij gepakt en gelezen over de patches en booster packs. Klinkt goed, die wil ik wel downloaden! Patch 1.41 is in de pocket, patch 1.5 is.... onvindbaar. Hetzelfde voor de booster packs. De EADM heeft een update gekregen en geeft alleen nog een advertentie voor Dragon Age en de mogeijkheid een nieuwe game te activeren. Rondspeuren op de website van EA levert niks op.

Kan iemand mij in de juiste richting sturen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:01

kronolith

[EDIT]

Anoniem: 291809 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:12:
Deze game opgepikt voor een appel en een ei bij de multimediaboer en verrassend genoeg zonder te patchen een paar potjes kunnen spelen (waarbij ik uiteraard kansloos afgemaakt werd, dat hoort er bij).

Vandaag het topic er bij gepakt en gelezen over de patches en booster packs. Klinkt goed, die wil ik wel downloaden! Patch 1.41 is in de pocket, patch 1.5 is.... onvindbaar. Hetzelfde voor de booster packs. De EADM heeft een update gekregen en geeft alleen nog een advertentie voor Dragon Age en de mogeijkheid een nieuwe game te activeren. Rondspeuren op de website van EA levert niks op.

Kan iemand mij in de juiste richting sturen? Alvast bedankt!
Heb je uberhaupt gezocht? Google geeft 15,6 miljoen hits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

Eh, nee. Ik ging er vanuit dat het wel gewoon via EA kon en ik ergens een knopje ofzo over het hoofd gezien had >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
lredev schreef op maandag 01 maart 2010 @ 02:41:
Heb toevallig vandaag BFBC2 gespeeld (a) en is inderdaad erg anders, erg mooi, dat wel, maar ik ben erg benieuwd naar hoe de multiplayer is, maar goed, dan moet ik eerst het spel kunnen kopen :P

Sinds een paar dagen spelen wij niet meer met =NL=, maar met =WiW= R ;) ook vanavond mijn eerste clanwar meegemaakt, dat was best geinig! Erg leuk toch dat BF2 nog door zoveel mensen serieus genomen wordt!

@SuX Hoe zit dat eigenlijk met 4 sterren generaal worden? Want 3 haal je 'al' bij 200K toch?

@ hieronder, in BF2 gewoon kom ik wel erg veel NL'rs tegen - PoE heb ik nog niet gespeeld..
4sterren generaal betekende niet alleen dat je 200.000 punten moest hebben maar ook de hoogste ranking van de maand behalen. Dat is mij schijnbaar nooit gelukt omdat ik geen 70 uur per week speelde (wel veel gespeeld maar niet zó veel)
Ben zelf ook bezig met BFBC2 nu, het is anders...maar ik vind het wel heel vet, al zal er ook wel ruimte komen voor een BF3 binnen enkele jaren.

[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-03-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05 03:55
Waar kan je tegenwoordig de 1.5 server voor linux (zonder registratie, server liefst in NL/DE) downloaden. EA moet z'n mirrors eens goed op orde krijgen...
edit:
Ik heb er een gevonden, wel damn traag: http://www.fileplay.net/f...ux-dedicated-server-v1-50

[ Voor 29% gewijzigd door Peetz0r op 21-03-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-04 21:59
Net maar eens BF2 collection geinstalleerd. Is er trouwens een 1.5 light patch? K heb echt geen nood aan de booster packs aangezien ik de DVD liggen heb :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40
die complete pakket koste 35 euro toen ik hem kocht. En nu is die gratis :S

Wat is er trouwens verbeterd in 1.5 ? ik heb het nog niet getest.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:48

MsG

Forumzwerver

Alleen de booster packs zijn gratis. Special Forces zit niet bij die updates.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb sinds kort een HD4890 maar heb nu dat ik bij bomen de schaduw aldoor zie flikkeren. Hetzelfde als dit:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lhVdd46u8yU]

Is hier iets voor? Het is best vervelend.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 04:56
DeArmeStudent schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:31:
Wees blij nu worden die maps tenminste online gespeeld ik heb alle booster paks voor BF42, weet niet of die nu ook gratis zijn maar op den duur speelde niemand het meer omdat het grootste gedeelte van de community gestopt is. Dan voel je je pas bekocht als je het daardoor niet meer kan spelen omdat er toch niemand in de servers zit. En trouwens ik heb 50 euro betaald voor bf2 nu ligt die in de winkel voor 10 euro met alle booster paks dus ik ben wel blij dat de booster paks zijn vrij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
MsG schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:46:
Ik heb sinds kort een HD4890 maar heb nu dat ik bij bomen de schaduw aldoor zie flikkeren. Hetzelfde als dit:

[video]

Had ik ook met mijn 4850. geswitched naar een nvidia gtx260 en weg was het probleem. Denk dat het aan Ati ligt.

[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 01-05-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:45

Murk

Is this thing on?

[video]

V-sync al geprobeerd? Is maar een schot in het donker. En heb je de nieuwste 10.4 drivers?

Allicht dat het een unieke glitch is voor een bepaalde samenstelling van componenten en dat jij 1 van de ongelukkigen bent die precies die samenstelling in huis heeft.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:17
Ik ben BF2 opgepikt, maar het keyboard werkt niet binnen het spel. Het spel accepteert gewoon geen enkel keypress. Ik kan opstarten, resolutie instellen en spelen, maar ik kan dus niet lopen omdat het keyboard niet werkt. Keys instellen lukt ook niet.

Ik kan nog wel op CTRL-ALT-DEL drukken binnen het spel, dus het toetsenbord werkt wel gewoon. Toetsenbord is PS/2

Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

[video]

Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. Ik speel BF2 op de MAC via cider. En ik heb dezelfde vlekken, dit met een 9600GT. Wat ik in de mac fora heb kunnen vinden is dat de vlekken weg zijn als je de ground texture detail op low zet. Het geen ook bij mij werkt.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

He ik heb BF2 ook weer opgepikt, maar als ik het spel opstart en ik selecteer een server en ik join valt mijn beeld terug op mijn desktop en is het spel gestopt..

ik draai Win7 32bit.... aan spec kan het niet liggen.....(2x4870,4Gig,3,1Ghz intel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Rename de Battlefield 2 map eens in je mijn documenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Anoniem: 202400 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 19:02:
He ik heb BF2 ook weer opgepikt, maar als ik het spel opstart en ik selecteer een server en ik join valt mijn beeld terug op mijn desktop en is het spel gestopt..

ik draai Win7 32bit.... aan spec kan het niet liggen.....(2x4870,4Gig,3,1Ghz intel)
Dat probleem had ik eerst ook, toen bleek het dat de refrashrate van m'n monitor en de in-game refreshrate niet gelijk waren (61Hz en 60 Hz).

Alle BF2 problemen die je maar kan verzinnen (CTD's, compatibiliteit Windows 7 etc) en de oplossingen daarvoor staan overigens in deze handleiding beschreven: Handleiding BF2 problemen

In deze handleiding staat dus ook hoe je de refreshrate handmatig out-game kan wijzigen.

Succes ermee!

;)

[ Voor 5% gewijzigd door Energy99 op 15-05-2010 20:03 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

Energy99 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:02:
[...]

Dat probleem had ik eerst ook, toen bleek het dat de refrashrate van m'n monitor en de in-game refreshrate niet gelijk waren (61Hz en 60 Hz).

Alle BF2 problemen die je maar kan verzinnen (CTD's, compatibiliteit Windows 7 etc) en de oplossingen daarvoor staan overigens in deze handleiding beschreven: Handleiding BF2 problemen

In deze handleiding staat dus ook hoe je de refreshrate handmatig out-game kan wijzigen.

Succes ermee!

;)
Kijk een mooi en volwassen antwoordt van iemand die wel wil helpen i.p.v. al die kleuters die nutteloze dingen typen....

Thx energy99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Wel vreemd dat er nog geen FH2 topic is....dat verdient de mod dubbel en dik. Net weer de nieuwe 2.26 uit, een feest van bugfixes waardoor enkele hele goede maps eindelijk lekker speelbaar zijn ;) En natuurlijk Port en Bessin map, M18 Hellcat en een sloot met nieuwe wapens en voertuigen.

Misschien met NTH maar eens een startpost in elkaar flanzen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hi_magrebi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-05-2024
Pykow schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:07:
die complete pakket koste 35 euro toen ik hem kocht. En nu is die gratis :S

Wat is er trouwens verbeterd in 1.5 ? ik heb het nog niet getest.
Voor die complete pack, das prettig balen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 23:45

The Zep Man

🏴‍☠️

hi_magrebi schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:39:
[...]

Voor die complete pack, das prettig balen he
Want Special Forces is echt gratis... Oh, nee. Dat is het niet. |:(

Ik ben blij dat de booster packs nu gratis uitgegeven worden (van 2 en 2142). Zo worden de mappen uit de booster packs vaker gespeeld.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

majic schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:48:
Wel vreemd dat er nog geen FH2 topic is....dat verdient de mod dubbel en dik. Net weer de nieuwe 2.26 uit, een feest van bugfixes waardoor enkele hele goede maps eindelijk lekker speelbaar zijn ;) En natuurlijk Port en Bessin map, M18 Hellcat en een sloot met nieuwe wapens en voertuigen.

Misschien met NTH maar eens een startpost in elkaar flanzen :D
Misschien wel he ;)
*Edit* Done: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1411240

[ Voor 7% gewijzigd door NTH op 28-05-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
mensen, een vraagje he, heb ik BF2 complete collection via steam gekocht, heelleuk en aardig, ben intussen level 4, werkt prima, leuke unlocks, maar nu, nu wil ik de special forces unlocks, daarvoor moet ik even special forces spelen en dan krijg ik de unlocks voor special forces, ik dus naar community > custom game > x pack > activeren, ik zoek een server en....

Your CD-key is not valid

w
t
f

heb allerlei dingen al geprobeerd, ergc register isntellingen gechecked, daar staan 2 verschillende cd-keys bij BF2 en BF2 Special forces, register waarden heb ik verwijderd en door steam opnieuw erin laten zetten, nog steeds hetzelfde probleem, BF2 opnieuw geinstalleerd, intergrity van files gechecked.

doordat ik via steam heb gekocht kan ik niet zien van voor cd-keys ik heb, achter de ergc x9392 staat bij beide een tekenreeks van minstens 100cijfers en letters...

weet iemand een oplossing of wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Zo te zien is Steam denk ik (weet het niet zeker) je probleem want normaal als je beide CD-keys invult dan werkt het bij iedereen. Ik neem aan dat je ook het hele BF2 spel voordat je bent gaan spelen naar de laatste versie hebt ge-update? (check planet-files BF2 en zie al de updates in chronologische volgorde)
En als je steam gebruikt dan speel je het spel dus op een Mac??

iets anders:

Voor hen die weer dit spel lekker actief willen spelen,ik heb een vrij leuke server ontdekt en wel die van de
website 2F4Y waar je BF2 met vrij ervaren en goede spelers kunt spelen en waar het ook nog gezellig is en
je weinig tot geen geen noobs hebt die denken als een veredelde rambo te kunnen rondlopen en jouw team benadelen. Vooral de map Karkand op 2F4Y is een hele goeie! (met spelers dan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 323791 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:34:
Zo te zien is Steam denk ik (weet het niet zeker) je probleem want normaal als je beide CD-keys invult dan werkt het bij iedereen. Ik neem aan dat je ook het hele BF2 spel voordat je bent gaan spelen naar de laatste versie hebt ge-update? (check planet-files BF2 en zie al de updates in chronologische volgorde)
En als je steam gebruikt dan speel je het spel dus op een Mac??

iets anders:

Voor hen die weer dit spel lekker actief willen spelen,ik heb een vrij leuke server ontdekt en wel die van de
website 2F4Y waar je BF2 met vrij ervaren en goede spelers kunt spelen en waar het ook nog gezellig is en
je weinig tot geen geen noobs hebt die denken als een veredelde rambo te kunnen rondlopen en jouw team benadelen. Vooral de map Karkand op 2F4Y is een hele goeie! (met spelers dan!)
steam houd alles automatisch up to date he :) dus daarom moet het wel aan steam liggen, want ik heb nooit wat gedaan met cdkeys of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

Stewie!

Keen must die!

Dalyxia schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:31:
[...]

steam houd alles automatisch up to date he :) dus daarom moet het wel aan steam liggen, want ik heb nooit wat gedaan met cdkeys of wat dan ook
Er zijn bepaalde games op steam die helaas er wel nog mee werken, ligt meer aan de developer (lui/incompatible).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Stewie! schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 22:07:
[...]

Er zijn bepaalde games op steam die helaas er wel nog mee werken, ligt meer aan de developer (lui/incompatible).
nou als ik iets verwijder, dan download steam het automatisch weer, dus zal wel automatisch up to date gehouden worden :)

kan natuurlijk kijken of ik patch 1.50 kan installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mensen die dit óók hebben? Ik heb het sinds ik een Ati-kaart heb (4890)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lhVdd46u8yU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

X1900XTX / 5770 / 5870 allemaal geen last van. Je kaart is gewoon stuk denk ik :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

MsG schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:26:

[video]
Props voor het muziekje _/-\o_ :D

En ja je kaart is kapoet. Ik heb dezelfde en het probleem niet.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

ROFLASTC schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:25:
[...]

En ja je kaart is kapoet. Ik heb dezelfde en het probleem niet.
Uit het een kun je het ander niet concluderen.

Probeer eerst eens andere drivers bijvoorbeeld. Al op het probleem gegoogled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja het is dus een driverprobleem daar was ik allang achter, maar ik hoor hier zo weinig. Mensen met een 4870/4890 onder XP die het níet hebben? M'n kaart is zeker niet kapoet :+.

Het schijnt niet meer zo te zijn als je hem lelijker zet, maar even proberen straks.

[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 18-06-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

RTG schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:28:
[...]

Uit het een kun je het ander niet concluderen.
Haperdehaphap >:)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

MsG schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:35:
Het schijnt niet meer zo te zijn als je hem lelijker zet, maar even proberen straks.
Stierenpoep !!! Ik heb altijd alles voluit ingesteld staan en nergens last van gehad onder XP en Windows 7 ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik bedoel in mijn case :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJP95
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-12-2023
MsG schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:26:

[video]
Geen last van met mijn 4870 1GB

Spartans don't die, they're only missing in action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05 17:34
met wat voor account moet je precies inloggen bij multiplayer?
met je gamespy account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-05 20:26
kipneck schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:11:
met wat voor account moet je precies inloggen bij multiplayer?
met je gamespy account?
Met je EA account. En als je die niet hebt, aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Wil weer eens BF spelen, heb alleen '42 & vietnam gespeeld.. zal ik BC2 of BF2 halen? (pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:04

djidee

Mr. Slungel

Sak3d schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:57:
Wil weer eens BF spelen, heb alleen '42 & vietnam gespeeld.. zal ik BC2 of BF2 halen? (pc)
Of wacht op BC2 met de Vietnam uitbreiding.. Trailer beloofd wat...

BF2 is goedkoper, en met de juiste mods zeker ook nog leuk om te spelen :)
Zelf meer actief met BC2 momenteel, al hebben we laatst ook weer een paar uurtjes 1942 coral sea gedaan, blijft humor

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed,intussen weer een rank opgeschoven en heb nu ook alle ribbons en gouden
stukken in mijn bezit.Ja echt alles in goud!

Als er liefhebbers zijn van wat lokale lieden op Bf2,dan is de server 24FY wel eentje die
meestal volloopt met nederlanders en duitsers,zoals gisteravond na 18:00 uur. Map: Oilfields.

Als er BF2 veteranen zijn die niets meer om de medals en ribbons geven en gewoon met
modern materieel willen knallen,dan kan ik je AIX2.0 van harte aanbevelen!
Zo had BF2 er eigenlijk uit moeten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Driftkikker schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:46:
[...]

Met je EA account. En als je die niet hebt, aanmaken.
Fout, BF2 werkt met Gamespy. Pas bij BF2142 wordt er gebruik gemaakt van EA-accounts (Wat trouwens een veel beter systeem is)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Word BF2 nog wel veel op internet gedaan? Ik zie het al weer voor me 1000 karkand only servers, of Road to Jalallabad en natuurlijk inf. only

Of word het nog wel genoeg met normale servers gedaan? Ik vind BC2 een beetje tegen vallen, geluid is zeer mooi maar de classes en squads zijn gewoon slecht uitgewerkt. Plus je kan geen AntiAliasing aanhebben (ja nep tot 10 meter) en dat ziet er niet uit, veel te onrustig met kartels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:15

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Bulls schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:13:
Word BF2 nog wel veel op internet gedaan? Ik zie het al weer voor me 1000 karkand only servers, of Road to Jalallabad en natuurlijk inf. only

Of word het nog wel genoeg met normale servers gedaan? Ik vind BC2 een beetje tegen vallen, geluid is zeer mooi maar de classes en squads zijn gewoon slecht uitgewerkt. Plus je kan geen AntiAliasing aanhebben (ja nep tot 10 meter) en dat ziet er niet uit, veel te onrustig met kartels.
Ranked en same mod heb ik aanstaan en dan vind ik nog een dikke 700 servers, waarvan toch aardig wat vol zitten (64/64 dus). Afgelopen week weer een paar prachtige karkand inf only potjes gespeeld. Blijft toch een van de, zo niet dé beste map..!
Eens met je opmerkingen over BC2 trouwens. Valt me al met al flink tegen; is niet te vergelijken met BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:43

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Wat lees ik nou geydema? Ben je niet meer in de lucht te vinden?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Oemfoefoe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:16:
Wat lees ik nou geydema? Ben je niet meer in de lucht te vinden?! :o
Ey Oemf...!!
Ja nog regelmatig even chopperen maar Kark blijft natuurlijk ook geweldig om te doen. Probleem is dat je met chopperen wel een goeie maat moet vinden om het een beetje soepel te laten lopen; elkaar wat begrijpen is dan wel errug handig.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Copy that.

Teamspeak is dan bijna een must. Een choppermaatje waarmee je niet verbaal kan communiceren, als bijvoorbeeld op de server voip uitstaat, zorgt inderdaad voor een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Oemfoefoe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:33:
Copy that.

Teamspeak is dan bijna een must. Een choppermaatje waarmee je niet verbaal kan communiceren, als bijvoorbeeld op de server voip uitstaat, zorgt inderdaad voor een uitdaging.
Yeah those were the days man...
Ben wel vol verwachting naar BF3 aan het uitkijken. Volgens diverse berichten gaat dat em wel worden.

Helaas heeft GameVillage de BF2 servers afgestoten, dus zelf geen serveradmin meer nu; kan niet veel meer zelf opzetten en testen (zoals diverse mods en zo; was toch wel leuk om daar mee om te prutsen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 19:25
Oemfoefoe schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:33:
Fysiek naast elkaar zitten is dan wel het tofste, kan ik je vertellen :+ Ik speel nog regelmatig 's avonds een potje BF2 met een vriend, waarbij we vrijwel altijd proberen te chopperen. Favoriete maps zijn toch wel Operation Harvest, Dalian Plant en Wake Island. Echt een vaste server hebben we niet, maar namen die me te binnen schieten waar we vaak komen zijn Dev Enter en 68ers (dacht ik).

Ik moet wel zeggen dat ik een potje BFBC2 op zijn tijd ook wel lekker vind, maar dan wel op hardcore. De favoriete maps zijn dan Nelson Bay (Rush) en White Pass (Conquest).

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 30-06-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de liefhebbers,vandaag aka dinsdag 30 juni ben ik vanaf 18:00 uur op de BF2 servers en wel de servers, of PANDA of 2F4Y en dan met name Karkand of Wake,GEEN INFANTRY ONLY! dus gewoon met alle wagens erbij ;) Ik heb NL als TAG en een BH chopperwhore/armorwhore o.a. en gebruikt de inline voip van BF2

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 323791 op 30-06-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-05 22:42

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Zijn er nog mensen die hier de mod Sandbox 1.0.1 spelen?

• MPeek
  • Laatst online: 09-04 18:57
Ik heb een tijdje geleden Battlefield 2 weer geinstalleerd en gespeeld en dat ging allemaal goed, totdat ik de laatste patches geinstalleerd had. BF2 freezed na een paar minuten en ik kan niks meer doen met mijn computer.

Mijn hardware:
Core i7 920 @ 3.2Ghz
MSI X58 Pro
OCZ 3GB geheugen (1600Mhz)
Windows 7 Ultimate (64 bits)

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06-2023

ToeingTheLine

Mask of sanity

MPeek schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:53:
Ik heb een tijdje geleden Battlefield 2 weer geinstalleerd en gespeeld en dat ging allemaal goed, totdat ik de laatste patches geinstalleerd had. BF2 freezed na een paar minuten en ik kan niks meer doen met mijn computer.

Mijn hardware:
Core i7 920 @ 3.2Ghz
MSI X58 Pro
OCZ 3GB geheugen (1600Mhz)
Windows 7 Ultimate (64 bits)
Geen videokaart?

Controleer het eens met alle snelheden op stock, oude (of nieuwe) videokaart drivers en punkbuster uit.

Life is what you others make it.

• MPeek
  • Laatst online: 09-04 18:57
ToeingTheLine schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:13:
[...]

Geen videokaart?

Controleer het eens met alle snelheden op stock, oude (of nieuwe) videokaart drivers en punkbuster uit.
Suf, vergeten. Ik heb een ASUS HD2600 Pro (256mb) videokaart. CPU op stock snelheden maakt niks uit, RAM draait op stock snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Club3D 3870 HD kaart begint kuren te vertonen tijdens BF2.
Iemand die een leuke opvolger voor een zachtprijsje weet waar ik weer 2 jaar mee vooruit kan?

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 16:13

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hi Guys!

Ik heb net bf2 weer eens geinstalleerd, eerst patch 1.4 en toen 1.5 er over. Enkel ingame word het beeld helemaal verkracht. De grond word totaal niet gerenderd, alle objecten zweven dus in de lucht en je ziet niet waar je loopt.

Win7 64bit
p35, q6600, 4 gig mem
5850 kaartje

Ik heb (alle) settings nog op medium gezet en dan word het iets anders gerenderd maar f$cked-up blijft het ;)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-04 21:26
Jep bekend probleem, even de eigenschappen van je bf2.exe bestand er bij pakken en de onder de 'compatibility' tab de optie 'disable desktop composition' aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 16:13

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Kijk zo simpel.... net even geprobeerd en dat is de truc ja. helemaal top!

thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-05 16:16

r.marijnissen

sapphire512mb

Iemand nog tips voor de desktop crash?
Ik heb Altijd PR gespeelt wat super werkte tot ik de oude versie verving en de nieuwe v0.91
installeerde.

Ik heb alles verwijderd.

Bf2 geinstalleerd, ok
v1.41 ok
v1.50 ok
PR v0.9 deel 1+ 2 ok

Game start op maar als ik een server kies en hij de map gaat laden dan
springt hij terug naar desktop.

P4 3.4Ghz, 2GB geheugen, AGP HD3850

Op het internet is het telkens probeer maar een versie installatie maar dat helpt ook niks.
Er moet toch een makkelijkere manier zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hier crasht het spel als ik naar de geluidsinstellingen wil, vallen die ook in een .ini oid te veranderen? Wil wel eens weten hoe mijn Asus Xonar doet in BF2.

Verder speel ik eigenlijk alleen BC2 met mijn broertje en met Skype aan. (TS nooit gebruikt, en Skype is kraakhelder O+)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35

charrel

Cortisol4life..

r.marijnissen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:23:
Game start op maar als ik een server kies en hij de map gaat laden dan
springt hij terug naar desktop.

P4 3.4Ghz, 2GB geheugen, AGP HD3850

Op het internet is het telkens probeer maar een versie installatie maar dat helpt ook niks.
Er moet toch een makkelijkere manier zijn?
Dat is toch gewoon even je profielen map weggooien van bf2? Daarna zou ie het weer moeten doen nadat je opnieuw bent ingelogd en alles ingesteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Heb die profiles map weggegooid.

Maar krijg nog steeds een crash.

Maar kan ook nog gewoon automatisch inloggen.

Dus misschien gooit ie niet alles weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Nou profilemap map weggegooid uit de programfiles map en mijn documenten map.

Moest opnieuw inloggen.

Heb mijn account opnieuw ingevoerd.
log in op een server en CRASH?

Edit, weer profile mappen verwijderd.
Nieuw account aangemaakt, dus onder een ander email adres.

= Crash.

Andere oplossingen?

[ Voor 28% gewijzigd door r.marijnissen op 05-10-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Right-click your BF2 shortcut, hit Properties, go to the Compatibility tab, and check Disable desktop composition.

Al geprobeerd?

En de alt+tab fix ook al geinstalleerd?

[ Voor 14% gewijzigd door charrel op 05-10-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Disable desktop composition?

zie ik nergens staan hoor?

Ik heb trouwens windows XP Professional.

Dus rechtermuisklik op bf2 pictogram.

Dan krijg je hetlijstje met:
openen
uitvoeren
etc etc etc

en onderaan eigenschappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Dat is voor windows 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen

r.marijnissen

sapphire512mb

Dan kan dat het dus niet zijn....

De alt tab-fix heb ik bij deze instal niet geinstalleerd.

Aangezien hij er niet mee werkte.

[ Voor 59% gewijzigd door r.marijnissen op 05-10-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hmm... heb je wel de AGP hotfix drivers voor je videokaart ??

Zet sowieso effe de laatste DirectX en dergelijke op je systeem incl. alle patches voor BF2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 22:11
Ik heb ook een probleem, namelijk dat Punkbuster me er elke keer uitschopt. Ik krijg dan het berichtje dat ik PB moet updaten, maar als ik die bestandjes van de PB site download en in de goede map stop, dan word ik alsnog gekickt. De automatische update loopt vast, dus dat wordt 'm ook niet. Iemand ideeën?

Oh ja, en ik kan ook al een tijdje niet meer levelen. Ik ben wel gewend dat het het niet meteen 'pakt' als ik een level omhoog zou moeten, maar nu ben ik al zo'n 40 uur geleden gepromoveerd, en ik ben nog steeds m'n oude niveau.

[ Voor 27% gewijzigd door Arrim op 07-10-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-05 07:43
40 uur spelen geleden of gewoon 40 uur geleden? Mijn ervaring is, en ik speel nog steeds aardig wat, dat ranken eigenlijk gelijk gebeurd. if not, dan doorgaans bij de eerste kill in een nieuwe ronde.

Je speelt wel op ranked servers he? :P

Wanneer is je PB probleem ontstaan dan? Die automatische update eens als administrator runnen, kan ook helpen. En anders: reinstall FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrim
  • Laatst online: 22:11
40 ingame uren. Ik heb al gekeken of ik alle medailles heb, en dat lijkt te kloppen. Best raar dus. Ik heb wel vaker gehad dat er enkele tientallen kills tussen zaten, maar nu duurt het wel érg lang. Ranked servers ja.

Die PB reïnstal zal ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
In een bui van verveling gisteren op steam gekocht. Ik had twee keuzes; Bad company 2 kopen voor 20 euro or Bf2 voor 15 euro. Toch maar voor bf2 gegaan :) Helaas wel me password kwijt voor me oude account, dus geen unlocks :(

Was weer erg leuk om online te spelen, is er nog een got server oid in de lucht?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 23:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

evilpin0 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 11:35:
In een bui van verveling gisteren op steam gekocht. Ik had twee keuzes; Bad company 2 kopen voor 20 euro or Bf2 voor 15 euro.
:X 8)7

BFBC2 is 5 jaar nieuwer dan BF2, het scheelt maar 5 euro en dan ga je voor BF2? (Nee, ik wil hiermee niet zeggen dat BFBC2 een betere game is dan BF2)

15 euro is ook veel te veel voor BF2 trouwens. Laagste prijs is €7,00 en dat is nog duur, komt doordat BF2 haast niet meer verkocht wordt ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Achja, geld moet rollen :)

Als ik goed gezocht had ik gewoon me oude bf2 kunnen vinden. Maar had geen in de boel te patchen ect. Steam werkt wat dat betreft zo relaxt :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Anoniem: 388895

Crazymonkey schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:23:
Zijn er nog mensen die hier de mod Sandbox 1.0.1 spelen?
Jah, geweldig is dat toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:) en dan te bedenken dat ie nu zelfs op Steam 5 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:14
Is de serial key gebonden aan de pc? Of aan de account waarmee je inlogt bij BF2?

Hij zegt steeds CD-Key is not valid, terwijl ik hem via steam heb aangeschaft.

Dus ik wil weten of het een registry probleem hier is, of dat ik hem aan een account heb gekoppeld waardoor ik niet online kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

De key is gebonden aan het spel. Je kan het spel op meerdere pc's installeren en spelen, niet tegelijk uiteraard. Tevens kan je met de key meerdere accounts aanmaken.

Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:14
Bedankt, dus het is een registry problem.. Had hem via steam gekocht maar die deed het niet, via EA heb ik hem kostenloos op EA DM gekregen en nu maar eens downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is het misschien leuk om weer eens met de groep Battlefield-2-ers hier een keer een avond samen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 17:32
Ik zou dit spel graag eens spelen met een paar GoTters, maar ik herinner me van de laatste keer dat ik dit spel op win7 van geen kanten op gang kreeg. Constant crashes to desktop zonder foutmelding, en op heel google niets echt behulpzaams te vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door KillerZero86 op 10-01-2011 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 11:34

FikkieHo

Wokmaster

Ik heb juist geen problemen op win7 :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 10-05 14:00
De enige battlefield die hier problemen heeft op Win 7 64 is 1942.. BF2 draait gewoon goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
hier ook win7 / 64bit geen enkel probleem (met de win 7 beta had ik wel problemen) speel nog steeds best veel! Ik heb inmiddels ook BFBC2 en MoH op de PC maar dat kan toch echt niet tippen aan de feel van BF2. Laatste tijd helemaal chopper fan :-)

Ik wil alle GoT'ers die Wake Island wel leuk vinden van harte uitnodigen op onze server: 24/7 WAKE *RANKED* =WiW=, hier ben ik redelijk vaak te vinden.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
BF2 de goede oude tijd ;)
Vooral servers zonder auto's en helikopters waren geweldig.

Ik speel nu MoH. dat geeft mij het zelfde gevoel als BF2 zonder voertuigen. HEERLIJK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 07:32

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pykow schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:59:
BF2 de goede oude tijd ;)
Vooral servers zonder auto's en helikopters waren geweldig.

Ik speel nu MoH. dat geeft mij het zelfde gevoel als BF2 zonder voertuigen. HEERLIJK
Wat dacht je van (de niet door EA toegestane) p/k/s servers :D

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:02:
[...]

Wat dacht je van (de niet door EA toegestane) p/k/s servers :D
Dat zijn inderdaad redelijk hectische servers; wel eens leuk om te doen trouwens! (volgens mij ook zowat de enige manier om al je knife badges te kunnen halen..)

En die =WiW= server zal ik eens opzoeken! Ik blijf het een topspel vinden, ondanks de ietwat gedateerde graphics. De feel die je hebt, helemaal als je in een goed team speelt, heb ik nog niet in een andere game teruggevonden!
**herinnert zich de good old days van de GameVillage servers.. Wake/Karkand only.. ben daar nog lead admin geweest, een paar jaar.. mooie tijden!**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

gyedema schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:57:
Dat zijn inderdaad redelijk hectische servers; wel eens leuk om te doen trouwens! (volgens mij ook zowat de enige manier om al je knife badges te kunnen halen..)
* nero355 goes veteraan opa modus =>

:N Kids these days ... pff... weten niet hoeveel voldoening het geeft om met een adrenaline kick door Karkand te rennen tussen de tanks door en 22 man achter elkaar te kniven om vervolgens de kick die je krijgt van een gouden badge uit je longen te schreeuwen op TeamSpeak :o OH YEAH!!! 8)

Good times !!! 8)7 O-) :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
gyedema schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:57:
[...]

En die =WiW= server zal ik eens opzoeken! Ik blijf het een topspel vinden, ondanks de ietwat gedateerde graphics. De feel die je hebt, helemaal als je in een goed team speelt, heb ik nog niet in een andere game teruggevonden!
**herinnert zich de good old days van de GameVillage servers.. Wake/Karkand only.. ben daar nog lead admin geweest, een paar jaar.. mooie tijden!**
Je knife badges zijn niet "IAR", dus hoef je niet in een rond te halen. Pistol wel geloof ik.. Maar dan gewoon snipen in een inf only server en elke bodyshot afmaken met pistool. Gaat het best vlot!

Ik vind het spel er op full grahics best goed uitzien (Al speel ik daar niet op, dat sniped zo lastig ; ) en het is fijn gewoon in bunkertjes te kunnen kijken.), spellen als MoH en BFBC2 hebben veel mooiere grahics en ook veel dynamischer, maar ik stoor me daar juist aan soms... Zolang bf2 nog een beetje leeft zal ik het denk ik wel blijven spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 19:25
nero355 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:36:
[...]

* nero355 goes veteraan opa modus =>

:N Kids these days ... pff... weten niet hoeveel voldoening het geeft om met een adrenaline kick door Karkand te rennen tussen de tanks door en 22 man achter elkaar te kniven om vervolgens de kick die je krijgt van een gouden badge uit je longen te schreeuwen op TeamSpeak :o OH YEAH!!! 8)

Good times !!! 8)7 O-) :9~ O+
Ik weet nog goed hoe ik mijn gouden knife badge heb gehaald. Was op Sharqi, 64-player grootte, met iets van 16 man. Ik was continu heen en weer aan het rennen tussen Construction Site en Surveillance Point, en bleef ook steeds dezelfde mensen kniven :') Zenuwslopend was dat.

Explosives Ordinance heb ik op eenzelfde manier gehaald; op Karkand 64 met 16 man ofzo. Continu tanks en APC's opblazen en de smalle gangetjes rapen bij Hotel. Zo leuk om die gozers door de lucht te zien vliegen _O-

Nu wel jammer dat die badges verlaagd zijn in requirements, vooral knife. Veel te simpel :>

Verder speel ik ook nog af en toe een potje BF2, samen met een vriend maken we dan Wake Island onveilig in de attack chopper, over TeamSpeak of naast elkaar. Awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-04 17:32
cpt.skydiver schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:45:
De enige battlefield die hier problemen heeft op Win 7 64 is 1942.. BF2 draait gewoon goed :).
Lol, bij mij draait 1942 juist prima. Maar zal zo nog es wat aanrommelen met mn complete collection. Wie weet lukt t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mr. Bondt schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:33:
Explosives Ordinance heb ik op eenzelfde manier gehaald; op Karkand 64 met 16 man ofzo. Continu tanks en APC's opblazen en de smalle gangetjes rapen bij Hotel. Zo leuk om die gozers door de lucht te zien vliegen _O-

Nu wel jammer dat die badges verlaagd zijn in requirements, vooral knife. Veel te simpel :>
Bondtje :D

+1 @ C4 verhaal : Admin werd zelfs boos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Alleen Battlefield / DICE moet wat doen aan de kogels.
Soms moet je heel je magazijn leeg schieten voordat die ander dood is.
Daarom ben ik ook gestopt met BFBC2, Ik kon schieten wat ik wil. maar niemand ging kapot.

bij MoH heb ik dat ook een beetje. Soms heb ik een eindscore van 20 / 5 en andere keer heb ik een score van 10/23 Omdat ik 1 vs 1 verlies op een of andere manier.

Daarom speel ik nog steeds veel Team Fortress 2 :P
want daar weet ik gewoon dat ik 1 vs 1 meestal win en altijd een dikke plus score haal xD

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 10-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 22:47
Je zit een beetje in het verkeerde topic denk ik, jij lijkt het over Battlefield:BC2 te hebben maar dit gaat over Battlefield 2 ;)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-05 07:32

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Los daarvan is het maar goed dat je (Pykow) gestopt bent met de BF reeks, want die draait om teamwerk en juist niet om k/d ratio's ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:40

icecreamfarmer

en het is

AllSeeyinEye schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:10:
Los daarvan is het maar goed dat je (Pykow) gestopt bent met de BF reeks, want die draait om teamwerk en juist niet om k/d ratio's ;)
toch snap ik zijn punt de hitboxes zijn nooit goed aangepakt in bf2.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Pykow schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:01:
Alleen Battlefield / DICE moet wat doen aan de kogels.
Soms moet je heel je magazijn leeg schieten voordat die ander dood is.
Daarom ben ik ook gestopt met BFBC2, Ik kon schieten wat ik wil. maar niemand ging kapot.
offtopic:
In BFBC2 Hardcore Mode vallen de tegenstanders toch anders met de bosjes neer. Een paar kogels is vaak voldoende om iemand te killen.

Ik hoop dat EA/DICE ook een Hardcore Mode implementeert in BF3 en tevens de nogal brakke hitboxes van BF2 heeft verbeterd.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 10-01-2011 16:43 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.