Anoniem: 86074

Ik speel het waarschijnlijk niet zo veel als jullie, ik speel namelijk niet dagelijks, en als ik speel speel ik 1 uur. Heb afspraakjes staan thuis over hoe lang ik alleen game ;).

Momenteel speel ik echt puur op Infantry servers, en ik vergeet weer de naam van de server ;). Ik ben redelijk verkocht aan "Warlord", een map uit Special Forces. Ik vind die geniaal. Is ook 2 maps in 1 ... namelijk een city map, en een stuk wat puur in een gebouw afspeelt. Ik sta liever aan de Britse kant ... en spawn graag met parachute.

Ik speel momenteel altijd Medic, ook vanwege mijn nieuwe knallertje de L85A1. Volgens mij is die beter in single shot stand, die burst knal ik over het algemeen niet zo nauwkeurig mee, klopt dat?

De G36-E heb ik nog niet echt ervaring mee.

Ik zal die server die jullie noemen ook 's opzoeken. Dat is een BF2 server of BF2-SF? ;).

Momenteel ben ik iig vaak te vinden op die Warlord server, die zit iedere avond goed vol iig.

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

BF2 server

dat 1 uur per dag heb ik ook hoor (iets met vriendin, kind, sociaal doen, werk enzo). Niveau is dan ook bijbehorend (lees: cannonfodder), maar de lol niet minder ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Anoniem: 169551

Ik ben vanavond ook weer aanwezig, en heb er nu al zin in.
Ik was in de veronderstelling dat Ajax vanavond moest voetballen, maar daar hoef ik dus niet op te wachten.

Tot vanavond.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-06 15:49

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heb de boel onder W7 draaien inmiddels, en zónder dat PB me er de hele tijd uitgooit. Zal dit weekend eens kijken waar de rest zit! (MrBondt, wij hebben nog wel samen gechoppert als ik me niet vergis.. xD)

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Heb mezelf ook maar even op het lijstje gezet, speel zelf vaak met m'n clanmaatje Oemfoefoe.

GoT-nickname:BF2-nickname:Favoriete server(s)
MsGGroothuisje...
JazzperGuerilla79alles met meer dan 30 personen en vehicles :)
charrelcisordin0lRobert reed's/ FUB / road to jallabad
lredev0570_LRWake Only
leosandtharealdon6 pack / panda
MythlingAlphaDog_NLalles met meer dan 30 personen en vehicles :)
J.C. SUP3RSTAR [NTS]T-Bonegotland
M2M M2M / Napoletanaalles met 16+ 40- man
JonnDr_MorsceWake Only
Oemfoefoe Oemf0ef0e...
Gert-Jan W32/Gert-Jan[NL]Elke Vehicles and leuke teamplay server
Tankbuster Tankbuster28000 Project Reality (10th Community Server)
KronolithKronolith_NL Elke infantry only server waar een dotje mensen inzit
HarydooGrafosky Wake Island en servers met voertuigen
Farting BobAelor_NL Infantry only, momenteel Special Forces Warlord / Ghosttown servers ... avoids airplanes servers / maps :)
Blaatkiller Blaat-Killer ...
Mr. Bondt MrBondt008 Alles met een attack heli als ik een leuke gunner bij me heb. Infantry, liever niet, hehe.
Murk [XG]Murk Inf-only, CANDYS of panda
Tiuri2000 tinkerbell101 Allround speler, als de server maar een lage ping heeft! : )
3lmo 3lmo[NL]super@ 24/7 operation harvest

Mijzelf er even bijgezet. Dit had ik echter al voorgesteld op pagina 1. :7 Mr. Bondt anders gaan we eens operation harvest-en, erg vermakelijk al die tanks.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:19

MsG

Forumzwerver

Ik wil ook wel een keer gunnen met Bondt.

:P tja je had ook zelf met de tabel kunnen beginnen alvast, zo liep het hier ook opeens storm ;).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 14:01

Murk

Is this thing on?

Hehe mensen blijven het lijstje toch gewoon kopiëren :)

Ik heb me hier ook toegevoegd http://battletracker.com/clanstats/bf2/26313/

Voor america's army had ik een account bij aaotracker, en blijkbaar is de userdatabase gelijk aan die van battletracker. Ik zie nu ook mooi bij mijn statse 2 tabbladen van de beide games :)

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-06 15:52
Kijk, dat Battletracker ziet er wel leuk uit. Ik ben gelijk even lid geworden.

Ik weet niet echt wat het nut is van dat lijstje met spelers, maar om het niet nógmaals te kopieren zet ik hieronder gewoon mijn eigen gegevens:

Stef.nlRangerstefSuper@ 24/7 Jalalabad

Het lijkt me leuk om eens samen wat te spelen. Ik ben een grote medichoer dus daar moet je maar net tegen kunnen. Helicopteren is niet aan mij besteed, ik heb liever citymaps (zonder helicopters :+). Infantry only maakt me niet heel veel uit. Met vehicles erbij komt er toch net wat meer strategie kijken :)

Helaas is mijn mic al wel een aantal weken kapot. Sinds ik een nieuwe webcam inplugde (+ software ervan geinstalleerd werd) doet de mic het niet meer :?

Ik ga nu ff een paar rondjes knallen op Panda.
Ik ben nu toch werkloos en heb dus tijd om mijn "skills" te tweaken.

Vanaaf ben ik er waarschijnlijk ook.

Battlefield is natuurlijk top tijdverdrijf als je verder niet veel te doen hebt.
Dit is verreweg mijn beste game aankoop ooit.

Net ff een uurtje gespeeld.
We werden volledig weggespeeld en mochten blij zijn een veroverde vlag een minuutje vast te mogen houden.
Ook was het haast onmogelijk langer dan een minuut in leven te blijven.
4 tot 10 punten per rondje zegt denk ik alles. (Of zegt alles over mijn "skills")
Ook had de winnende partij vaak nog rond de 200 tickets terwijl wij dus al op 0 stonden.

Vond er zo niet veel aan i.i.g.
Ik kreeg niet eens de tijd om het spannend te vinden.

Ik kreeg bij deze server ook weer de melding dat mijn versie gemod zou zijn. (En werd er dus uitgeknikkerd.)
Waar ligt dat aan? Ik heb er niks aan veranderd! Gisteren had ik daar geen last van.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 169551 op 26-11-2009 18:06 . Reden: ticket verhaal toegevoegd! ]

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm de class-toevoeging is ook wel een handige in het lijstje voor de TS.

Ik ben vooral medic en sniper. Ik vind het altijd wel leuk om mn best te doen het team te redden. Vaak sterf ik daar zelf ook bij :). Wat doen jullie als je geen medic bent en een medic wordt gedood? Pakken jullie zijn kit en healen hem? Dat zie ik namelijk maar amper maar kan wel het verschil uitmaken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

Anoniem: 169551 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:58:
Ik kreeg bij deze server ook weer de melding dat mijn versie gemod zou zijn. (En werd er dus uitgeknikkerd.)
Waar ligt dat aan? Ik heb er niks aan veranderd! Gisteren had ik daar geen last van.
Krijg ik ook heel soms at random bij een mapwissel. Het zal wel te maken hebben met de zoveelste bug die ze creeën bij het uitbrengen van een nieuwe patch. Het geeft in ieder geval een mooie gelegenheid om lekker wat anders te gaan doen. :)

Anoniem: 88911

MsGGroothuisje...
lredev0570_LRWake Only
JonnDr_MorsceWake Only
Oemfoefoe Oemf0ef0e...
Farting BobAelor_NL Infantry only, momenteel Special Forces Warlord / Ghosttown servers ... avoids airplanes servers / maps :)
Mr. Bondt MrBondt008 Alles met een attack heli als ik een leuke gunner bij me heb. Infantry, liever niet, hehe.
Tiuri2000 tinkerbell101 Allround speler, als de server maar een lage ping heeft! : )
Pascallio PascalliowIn ieder geval met vehicles

MsG schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:43:
Hmm de class-toevoeging is ook wel een handige in het lijstje voor de TS.

Ik ben vooral medic en sniper. Ik vind het altijd wel leuk om mn best te doen het team te redden. Vaak sterf ik daar zelf ook bij :). Wat doen jullie als je geen medic bent en een medic wordt gedood? Pakken jullie zijn kit en healen hem? Dat zie ik namelijk maar amper maar kan wel het verschil uitmaken.
Als me de tijd gegunt word doe ik dat ook. (Zonet nog gedaan)
Ben zelf ook vaak medic vandaar dat ik ook zo'n waardeloze k/d heb.
Sniperen en medic zijn ook mijn favo's.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Net erg tof met half GoT gespeeld :). Liep op den duur vast en ga zo pitten, maar voor herhaling vatbaar.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik begin dat squad ingame steeds leuker te vinden. Ik kreeg op een gegeven moment op The Wall van een commander door dat we met de squad zo'n tempeltje binnen het complex moesten defenden. Paarse rook erbij en gaan met die banaan! binnenkort nog met headsets en daadwerkelijk focussen op 1 punt en dan is het echt cool.

MsG ik kan wat zeggen over je jeep-kunsten ware het niet dat ik ons ook goed kapot maakte ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• MsG

MsG

Forumzwerver

Inderdaad :), beetje in het water rijden en weg zwemmen en ik maar ontploffen :+.

Vind het wel jammer dat Wake Island en Gulf of Oman niet zoveel aan bod komen, dat vind ik 2 betere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Squads probeer ik nu ook zoveel mogelijk te gebruiken. Tot nu toe niet echt gedaan namelijk, maar ik probeer de game gewoon zo veel mogelijk te leren kennen, en als je dan alles in 1 keer wil doen, lukt dat niet.

Medic en Sniper komt me bekend voor, hoewel ik het meeste een medic speel. Voor mijn volgende unlock twijfel ik nog voor de assault of de sniper unlock, momenteel loop ik met de Medic unlocks rond.

Ook daar moet ik nog aan wennen, vooral het wisselen van wapens gaat me niet snel af, ik bent gewoon aan wapens heen en weer te schakelen, hier kun je alleen maar forward. Om een of andere reden werken die buttons op mijn muis niet constant, dus ik moet het van mijn toetsenbord hebben. Daarnaast, dat menuurtje om te kiezen voor "Need Medic" etc ... dat kiezen gaat te langzaam, daar is echt geen andere manier voor ?

Mijn Account op battletracker is dus http://battletracker.com/playerstats/bf2/205832830/.

Zoals je ziet, niets speciaals, speel ook nog niet zo lang ... ik ben op zich wel opnieuw begonnen, mijn andere account had ik ook tot mijn eerste unlock gespeeld ... ik speelde toen vaak Wake Island 2 ... tegenwoordig heb ik dus Warlord ontdekt, maar ik ga een dezer dagen ook wat andere infantry servers opzoeken, en misschien ga ik ook eens die Panda server checken, hoewel ik me de tering erger aan planes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het wapen wisselen vind ik ook niet geweldig idd. Met lag vertraagd het. Als medic moet ik altijd dat ene ding hebben. Misschien moet ik hem maar binden aan iets. Het liefst had ik fastswitch, dat je met scrollen automatisch wisselt.

Bij Panda vallen planes nog best mee moet ik zeggen. Heb op andere servers meer last van die krengen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
MsGGroothuisje...
lredev0570_LRWake Only
JonnDr_MorsceWake Only
Oemfoefoe Oemf0ef0e...
rgras AB101-InfinityProject Reality (UK warfare Reality 0.874)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 14-06 09:44

M2M

medicijnman

RTG schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:51:
[...]

Krijg ik ook heel soms at random bij een mapwissel. Het zal wel te maken hebben met de zoveelste bug die ze creeën bij het uitbrengen van een nieuwe patch. Het geeft in ieder geval een mooie gelegenheid om lekker wat anders te gaan doen. :)
en dan connect je weer opnieuw. Mocht je BF2 op een SSD hebben staan (een degelijke SSD), dan zit je alweer in het spel terwijl de mensen die niet zijn gekicked nog aan het laden zijn :).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

omdat stef.nl zo bescheiden was maar nu verdwijnt in de vergetelheid doe ik het maar ;)

MsGGroothuisje...
lredev0570_LRWake Only
JonnDr_MorsceWake Only
Oemfoefoe Oemf0ef0e...
rgras AB101-InfinityProject Reality (UK warfare Reality 0.874)
Stef.nlRangerstefSuper@ 24/7 Jalalabad

edit: het zou sowieso al helpen als mensen [GoT] bij het inlogscherm zouden toevoegen. Niveau loopt trouwens goed uit elkaar. Gisteren speelden Grafosky en tarealdon steeds bovenin de rankings en het soepie onderaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jazzper op 27-11-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik speelde eerst ook wel redelijk bovenaan maar later niet zo geweldig meer. Het voordeel van medic zijn is dat als ik genoeg mensne heal ik wel hoog scoor. Zo was er die moskeemap waar ik behoorlijk wat healde terwijl ik misschien maar een paar kills had. Vind het wel grappig dat healsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

M2M schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:22:
[...]

en dan connect je weer opnieuw. Mocht je BF2 op een SSD hebben staan (een degelijke SSD), dan zit je alweer in het spel terwijl de mensen die niet zijn gekicked nog aan het laden zijn :).
Neu, ik ben er snel zat weer in maar er zijn ook zat andere dingen te doen. Bf2 verveelt me soms aardig snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:12:
Het wapen wisselen vind ik ook niet geweldig idd. Met lag vertraagd het. Als medic moet ik altijd dat ene ding hebben. Misschien moet ik hem maar binden aan iets. Het liefst had ik fastswitch, dat je met scrollen automatisch wisselt.

Bij Panda vallen planes nog best mee moet ik zeggen. Heb op andere servers meer last van die krengen :).
Ik heb een Logitech G13 gekocht. (6 maanden geleden) en daar zit zo'n duim joystick op.
Via mijn duim kan ik dus mes, wapen, pistool en grenades selecteren. Bij mijn muis heb ik bij mijn duim ook 2 extra knoppen (Logitech MX revolution) die ik heb ingesteld als 5e en 6e wapen (of heal-tas & shockpads) Na een dagje oefenen swap ik sneller dan ooit en pak nooit mis. Dat was met dat scrollwieltje ook mijn grootste ergernis omdat je in de stress vaak mis-scrollt. Kostte een paar centjes maar is wel een heel kicke apparaatje. http://www.logitech.com/i...ard/devices/5123&cl=nl,nl
Dat knopje links naast het joystickie gebruik ik om te jumpen. (Spatiebalk vervanger dus)
Wikipedia: File:Logitech MX Revolution a.png

Ben na aanschaf van de G13 toch wel een stuk effectiever geworden met dit spel.
(Maar bak er nog weinig van 8)7 >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 169551 op 27-11-2009 16:14 . Reden: linkjes toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na aanschaf van de G13 had ik ook binnen no-time m'n knife and pistol badges. (Heb nu basic and veteran voor beide.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-06 15:52
Jazzper schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 11:24:
omdat stef.nl zo bescheiden was maar nu verdwijnt in de vergetelheid doe ik het maar ;)
O+ Bedankt!

Gisteren vroeg in de avond een paar maps met T-Bone en Tharealdon op Panda Nation gespeeld. Het was eigenlijk de eerste keer dat ik op deze server speelde, maar het is op zich wel een goede server als je diversiteit in maps wil hebben. Alleen blijven die vliegtuigen echt klote.

Ik zal volgende keer als ik inlog ook maar GoT voor mijn naam gaan zetten voor de herkenbaarheid en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

heb ik weer. Zit ik net op Panda en begin GoT squad. Helaas was ik de enige. En juist op dat moment een commander aan het roer die actief de squads aanstuurt. Doodzonde dat ik alleen was. Wel 2 vragen:

- hoe kun je als squadleader zelf een missie bedenken (ik was bij een brug en die wilde ik verdedigen, maar commander wilde me naar andere uithoek). Met T en dan defend?

- waarom kun je na enige tijd geen squads meer joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 169551 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:54:
[...]

Ik heb een Logitech G13 gekocht. (6 maanden geleden) en daar zit zo'n duim joystick op.
Via mijn duim kan ik dus mes, wapen, pistool en grenades selecteren. Bij mijn muis heb ik bij mijn duim ook 2 extra knoppen (Logitech MX revolution) die ik heb ingesteld als 5e en 6e wapen (of heal-tas & shockpads) Na een dagje oefenen swap ik sneller dan ooit en pak nooit mis. Dat was met dat scrollwieltje ook mijn grootste ergernis omdat je in de stress vaak mis-scrollt. Kostte een paar centjes maar is wel een heel kicke apparaatje. http://www.logitech.com/i...ard/devices/5123&cl=nl,nl
Dat knopje links naast het joystickie gebruik ik om te jumpen. (Spatiebalk vervanger dus)

Ben na aanschaf van de G13 toch wel een stuk effectiever geworden met dit spel.
(Maar bak er nog weinig van 8)7 >:)
Ik heb een G15 hier + een MX518 met 2 extra knoppen dus ik denk dat ik ook even wat moet proberen :). Heb 1 van die zijknoppen al voor knife, maar zovaak gebeurt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Jazzper schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:40:
heb ik weer. Zit ik net op Panda en begin GoT squad. Helaas was ik de enige. En juist op dat moment een commander aan het roer die actief de squads aanstuurt. Doodzonde dat ik alleen was. Wel 2 vragen:

- hoe kun je als squadleader zelf een missie bedenken (ik was bij een brug en die wilde ik verdedigen, maar commander wilde me naar andere uithoek). Met T en dan defend?

- waarom kun je na enige tijd geen squads meer joinen?
Je kunt als squadleader gewoon nee tegen de commander zeggen en zelf op de map dingen aangeven voor je squad (gewoon via het rechtsklik menu geloof ik).

Squads kun je altijd joinen tenzij ze vol zitten (max 6), gelockt zijn of jij zelf dood bent op dat moment.

[ Voor 0% gewijzigd door RTG op 27-11-2009 18:34 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan ook alleen een squad joinen als het veld begint.
Zodra ik 1 keer dood ben gegaan dan kan ik niet meer in een squad komen. (Tenzij ik word uitgenodigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Ja er zijn ook wat bugs dat er maar x squads maximaal gemaakt kunnen worden, enz. Maar de volgende ronde/map hoor je toch gewoon een squad te kunnen joinen. Ik ken in ieder geval geen constante bugs hierbij.

[ Voor 3% gewijzigd door RTG op 27-11-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel dus het joinen in een niet volle, bestaande squad.
Dus, veld begint en ik ga spelen.
Ik ga dood en denk, hee ik ga in een squad mee doen.
Dat gaat dan dus niet meer. (Ook een squad maken gaat dan niet meer, ongeacht hoeveel squads er op dat moment zijn.)
De volgende ronde gaat het natuurlijk wel, tenzij ik een keer dood ben geweest.

Dat is al zolang ik het spel speel. (Bij mij althans!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AAAAhhh nu lees ik goed wat je schrijft.
Je bedoelt dus dat als ik in leven ben en een squad join het dan wel lukt!
Ik joinde altijd terwijl ik zat te wachten op een respawn.
Ga ik binnenkort eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Hmm vaag... al eens op die bug gegoogled? Je probeert toch niet uitsluitend te joinen als je dood bent hè? ;)

-edit-
Hehe, spuit elf... had de pagina al wat te lang open. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door RTG op 27-11-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

hehe, ga het gelijk proberen. Herken het allemaal hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 28-05 23:36

Realtec

Less is more

Sinds de 1.4 patch ofzo was dat al verranderd omdat als alle vlaggen pleite waren dat iedereen die dood was ineens squads gingen joinen zodat ze weer konden spawnen bij de sl..
Alleen als je net de server joint of als je leeft kun je een squad joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Juh is gekomen met een patch, 1.3 als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Anoniem: 169551 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:54:
[...]

Als het jou helpt is het natuurlijk heel mooi. Maar ik swap nog altijd wapens met de cijfertoetsen vlak boven de W. Gaat ook altijd feilloos :*)
MsG schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:14:
[...]

Ik heb een G15 hier + een MX518 met 2 extra knoppen dus ik denk dat ik ook even wat moet proberen :). Heb 1 van die zijknoppen al voor knife, maar zovaak gebeurt dat niet.
Identieke hardware hiero :D

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-04 21:26
'Squad hopping' is met patch 1.4 uitgeschakeld, samen met de introductie van de infantry only mode.
Een squad kan je inderdaad joinen als je voor het eerst de server binnen komt en nog niet gespawnt bent.
Echter ga je dood of word je gekicked of heb je om een andere reden de server tijdens dat ene potje verlaten en ben je weer terug in de server mag je niet direct een squad joinen, voor de server ben je dan namelijk dood en niet een net nieuw binnen gekomen speler.
Btw, je kan uiteraard wel ten alle tijde een squad verlaten.

Ik mis af en toe ook wel de mogelijkheid om de squad te joinen of aan te maken als je toch naar je respawn teller zit te kijken, aan de andere kant, niet doodgaan is de beste optie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023

SUD

Hey lui, heb mijzelf ook weer in BF2 verdiept nadat de patch is uitgekomen, helaas ben ik toch wel teleurgesteld.

Niet door de veranderingen, maar de servers.

Er zijn echt weinig servers (eerst maar 5 ofso, is nu al verdrievoudigt, helaas nog steeds niet veel servers.)

en de ranks op die servers, als ik tab dan zie ik naast mijn naam dat ik weer een 'Private' ben.

Is het zo dat de ranks zijn gereset of is het een bug ofso? Ik hoor normaal gesproken een 'First Sergeant' te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

15 servers? Ik zie er hier zo'n 2700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

MsG schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:19:
15 servers? Ik zie er hier zo'n 2700.
Ja, maar ik speel met 'Same Version Only' aangetikt.

Ik kan niet meer met de oude servers spelen dankzij de patch.

Dan houd ik er maar een handvol over die zijn overgegaan naar patch 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

Stewie!

Keen must die!

SUD schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:32:
[...]

Ja, maar ik speel met 'Same Version Only' aangetikt.

Ik kan niet meer met de oude servers spelen dankzij de patch.

Dan houd ik er maar een handvol over die zijn overgegaan naar patch 1.5
Dan zit jij niet op de laatste versie, daar zijn namelijk meer dan een paar duizend servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Inderdaad. Zit je wel echt op 1.5? Ik krijg dan namelijk iets van 2700 hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

:/ dan heb ik iets verkeerds gedownload.

Iemand die een juiste link kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

@SUD

je zal hier wel goed zitten: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=2436

Let wel: je bf2 installatie moet gepatched zijn tot en met 1.41 voordat je 1.5 eroverheen kunt installeren. Dus hopelijk heb je de full patch van 1.41 nog ergens opgeslagen anders zul je die ook nog moeten downloaden (kan je op dezelfde pagina vinden btw).

[ Voor 5% gewijzigd door Murk op 29-11-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Murk schreef op zondag 29 november 2009 @ 00:23:
@SUD

je zal hier wel goed zitten: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=2436

Let wel: je bf2 installatie moet gepatched zijn tot en met 1.41 voordat je 1.5 eroverheen kunt installeren. Dus hopelijk heb je de full patch van 1.41 nog ergens opgeslagen anders zul je die ook nog moeten downloaden (kan je op dezelfde pagina vinden btw).
Zeer bedankt maat, en ja ik ben altijd voorbereid op BF2 patches (geschiedenis wil zeggen dat ik vaak genoeg bf2 heb herinstalleerd terwijl ik de patches nog moest downloaden dus heb ik ze voortaan maar opgeslagen lol.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die servers waar ik overigens op speel zijn van Super@Infantry.Clan (http://www.superinfantryclan.com). Afgelopen morgen weer een uurtje goed op vermaakt, bijna weer een nieuwe unlock ... ik zti nog steeds te twijfelen tussen Sniper en Assault ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

@Farting Bob: Kennelijk heb je dus niet Special Forces? Dan heb je voor sniper alleen de M95 als ik het goed heb, en voor assault de G3. Ik zou voor de G3 gaan, de 20 kogels ipv 30 zijn even wennen maar de dmg is beter dan menig ander automatish wapen. En aan de m95 heb je geen drol. Goed, hij doet meer damage dan de M24 maar een headshot maken is een stuk lastiger door de dikke lijnen die je crosshair vormen in het vizier van de m95. En met een schot op het lichaam verliest je doelwit 'slechts' 95 health (toepasselijk gezien zijn naam..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-06 09:07
Murk schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:30:
@Farting Bob: Kennelijk heb je dus niet Special Forces? Dan heb je voor sniper alleen de M95 als ik het goed heb, en voor assault de G3. Ik zou voor de G3 gaan, de 20 kogels ipv 30 zijn even wennen maar de dmg is beter dan menig ander automatish wapen. En aan de m95 heb je geen drol. Goed, hij doet meer damage dan de M24 maar een headshot maken is een stuk lastiger door de dikke lijnen die je crosshair vormen in het vizier van de m95. En met een schot op het lichaam verliest je doelwit 'slechts' 95 health (toepasselijk gezien zijn naam..)
Na die 95% is een pistool kogeltje genoeg voor een kill. Plus: het is best leuk iemand uit een heli of startend vliegtuig te snipen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

lredev schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:15:
[...]

Na die 95% is een pistool kogeltje genoeg voor een kill. Plus: het is best leuk iemand uit een heli of startend vliegtuig te snipen..
Oja pistool ja. Was ik effe vergeten :P Tijdje geleden weer.. Sinds ik SF erbij kocht alleen nog maar met L96 gespeeld en daarmee alleen maar headshots :+ Heerlijk wapen.

Maar het vizier van pistool is niet bar goed voor op lange afstand aimen. Als je echter je beroep als militair verstaat dan kun je er de klus wel mee klaren.

Dus Farting Bob, aan mijn posts heb je weinig gehad,.. je zult zelf moeten kiezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 08:29
Murk schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:40:
[...]

Oja pistool ja. Was ik effe vergeten :P Tijdje geleden weer.. Sinds ik SF erbij kocht alleen nog maar met L96 gespeeld en daarmee alleen maar headshots :+ Heerlijk wapen.

Maar het vizier van pistool is niet bar goed voor op lange afstand aimen. Als je echter je beroep als militair verstaat dan kun je er de klus wel mee klaren.

Dus Farting Bob, aan mijn posts heb je weinig gehad,.. je zult zelf moeten kiezen 8)7
och 1 schot met je m95 daarna je clip van je pistol er op af schieten en het doet de trick wel hoor ;)

je zult gewoon steeds keuzes moeten maken welke kit speel je op welke map zo ben ik wel bezig.
wat ik trouwens nog steeds raar vind is dat als je anti tank speelt je geen granaten hebt zo lastig in bepaalde gevallen.
zit je een beetje met een anti tank op een mannetje te vuren..... zon overkill 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ah, dus met Special Forces heb je in de normale BF2 ook voordeel?

Ik heb namelijk SF, en heb van de sniper en med class 3 wapens te kiezen, waarvan ik bij beide de derde heb. De sniper weet ik even niet, maar de medic heeft dan een G36C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
MsG schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:16:

Ik heb namelijk SF, en heb van de sniper en med class 3 wapens te kiezen, waarvan ik bij beide de derde heb. De sniper weet ik even niet, maar de medic heeft dan een G36C.
die g36c is fijn wapen alleen niet in de burst mode
eerste schot raak daarna vliegen ze als pepernoten elke kant op .. nou ja dat had ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Zolang je alle andere kits al geupgrade hebt... want assault & sniper zijn de meest waardeloze kits van het hele spel imo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
RTG schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:09:
Zolang je alle andere kits al geupgrade hebt... want assault & sniper zijn de meest waardeloze kits van het hele spel imo. ;)
persoonlijk vind ik de sniper nog wel een redelijke kit
als je als team leider bent, ben je iets "ontzichtbaarder" je kunt van afstandje bij een vlag je members een spawnpoint geven.
je kunt grote afstand vijanden spoten...(ligt aan map)

ik vind die anti tank kit toch wel redelijk waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
leosand schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:41:
[...]

als je als team leider bent, ben je iets "ontzichtbaarder" je kunt van afstandje bij een vlag je members een spawnpoint geven.

Haha, leuk hoe iedereen weer echt totaal andere voorkeuren heeft. Ik vind antitank een van de fijnste kits, allereerst omdat volle autootjes knallen heel veel voldoening geeft. En verder de DOA een fijn korte afstand wapen is, een infantery niet revived kan worden na een directe hit met een AT rocket, je helis en vliegtuigen kapot kan krijgen (met 2 AT'ers is een heli vaak snel kapot, tenzij de piloot erg goed is natuurlijk)

Verder speel ik veel genist, omdat ik de standaard shotgun erg leuk vind, en mijnen verstoppen ook erg vermakelijk is. Daarbij is genist erg handig als je met een tank bent, of beter nog 2 tanks met ieders een genist aan boord naast elkaar :)

Andere classes speel ik naar gelang het nodig is in teamverband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Mocht iemand vanavond nog zin hebben, dan ben ik hier te vinden. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Murk schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:40:
[...]

Heh, geeft niets, bedankt vor je antwoord in ieder geval :) !

Ik heb overigens wel Special Forces ... en vanmorgen de snipers unlocked. Ik hoop dat het een goeie keuze is geweest, ik moet ff wennen aan 't snipen, ben geen expert. Ik ben te onrustig, dus liggen wachten is niet mijn ding ;).

Moet je nu voor de personen schieten als ze lopen, of echt OP de personen richten?

Ik had vanmorgen een gast ... die was OF erg goed, OF hij had hulp van een "programaatje" :). Hij schoot met die L96A1, maar altijd in 1 keer EN raak, en ik was meteen dood (da's een headshot neem ik aan dan) ... en echt een paarkeer gehad dat ik hem zag en < .5 sec <BAF>. Ik krijg het nietvoor elkaar ... zo snel ... en om de haverklap :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Haha als je maar lang genoeg speelt (en wel wat aanleg er voor heb 8)7 ) dan gaat het "vanzelf" zo snel :Y
MsG schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:16:

Sniper is L96A1. Medic is niet G36C (dat is de BF2-unlock van spec-ops), maar G36E.
RTG schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:09:
Owk, dat over sniper is dan jouw mening. Ik haalde er echter mensen sneller mee neer dan met een andere kit. Hangt wel van de map af though. En ik speel alleen infantry, misschien wel handig om erbij te melden. Heb echt nul komma nul talent met voertuigen... Elk voertuig dat ik in stap verandert in een magneet voor vijandelijke helikopters slash straaljagers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die gast was overigens een cheater, ik had 't goed gezien ;)

http://www.superinfantryclan.com/vb/showthread.php?t=2248 :D !

Even nog over die M95 ik zie hier een dmg staan van 190 ? Dat is een one shot kill, of begrijp ik dat niet goed? Hij zal wel idd niet erg nauwkeurig zijn of zo !

http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/m95

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 01-12-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:19:
Die gast was overigens een cheater, ik had 't goed gezien ;)

http://www.superinfantryclan.com/vb/showthread.php?t=2248 :D !

Even nog over die M95 ik zie hier een dmg staan van 190 ? Dat is een one shot kill, of begrijp ik dat niet goed? Hij zal wel idd niet erg nauwkeurig zijn of zo !

http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/m95
Haha, wat is dat triest zeg. Doodzonde dat dat soort figuren, ondanks punkbuster e.d., toch nog rondhangen op diverse servers.

Ik ben over het algemeen niet erg argwanend, maar ik heb toch altijd sterk mijn twijfels bij sommige helicoptervliegers in BF2. Dan heb ik het over die figuren die op het einde van een normale (300 tickets) game gewoon een score van rond de 100 hebben, met c.a. 45 kills in een heli.

Kan ook best skill zijn hoor. Iemand van GoT toevallig een getalenteerde piloot? :D Ik kan er niks van. De jets gaan nog wel, maar heli's mogen van mij best uit het spel verwijderd worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

leosand schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:41:
[...]

Mja ik doelde juist ook meer op de teamplay... snipers zijn in mijn ogen heel erg onproductief. De camouflage en het spammen (:X) van claymores weegt niet op tegen het hebben van een fatsoenlijk wapen en ammo/medic kit of mijnen/rocketlaucher. Ik snap dat sommige mensen het leuk vinden om te spelen, maar hoe minder snipers op mijn team, hoe beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22

charrel

Cortisol4life..

Ik heb zo vaak dik 100 punten per ronde, alleen dan met een tank. Word ook echt heel vaak uitgemaakt voor cheater en dergelijke. Zolang je commander goed spot bok je gewoon alles met een tank als je een beetje kan mikken. Ook op daken van gebouwen enz, commander spot iemand en ik knal hem van heel ver van het dak af. Wordt je gelijk uitgemaakt voor cheater en dergelijke .......
Zijn een aantal spelers die ik regelmatig tegenkom die me nu ook standaard tk-en.
Zal me maar gevleid voelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

charrel schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:26:
Ik heb zo vaak dik 100 punten per ronde, alleen dan met een tank. Word ook echt heel vaak uitgemaakt voor cheater en dergelijke. Zolang je commander goed spot bok je gewoon alles met een tank als je een beetje kan mikken. Ook op daken van gebouwen enz, commander spot iemand en ik knal hem van heel ver van het dak af. Wordt je gelijk uitgemaakt voor cheater en dergelijke .......
Zijn een aantal spelers die ik regelmatig tegenkom die me nu ook standaard tk-en.
Ik snap wat je bedoelt ... ik switch eigenlijk naar een andere klasse als de situatie het nodig heeft ... default ben ik Medic ... maar als ik op een vehicle server speel, switch ik vaak naar Ani-Tank ... ik heb nog niet alle classes onder de knie ... Support, Engineer dat soort lui ... ik moet misschien maar 's proberen.

Soms heb ik wel eens van die dagen dat ik "voor mezelf" speel ... ff kijken of ik een beetje kan snipen ... soms gaat 't goed, maar soms schiet ik echt geen kogel raak ;).

Ik gebruik over het algemeen classes naar mate ze functioneel zijn ... en bij bepaalde maps zijn snipers dat zeker ... maar ik ga niet een half uur op dezelfde plek liggen wachten tot ik iets zie :D. Ik moet wel zeggen, ik vind het wel leuk als ik dat een beetje kan ... snipen ... da's dus niet alleen richten en schieten ... maar ook de juiste plaats vinden etc. ... ik ben gewoon niet geduldig genoeg, dus over het algemeen ben ik iemand van het echte knalwerk "ratatatatatatatatata" ... hoewel ik vaak single shot aan heb staan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Anoniem: 88911 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:35:
[...]

Haha, wat is dat triest zeg. Doodzonde dat dat soort figuren, ondanks punkbuster e.d., toch nog rondhangen op diverse servers.

Ik ben over het algemeen niet erg argwanend, maar ik heb toch altijd sterk mijn twijfels bij sommige helicoptervliegers in BF2. Dan heb ik het over die figuren die op het einde van een normale (300 tickets) game gewoon een score van rond de 100 hebben, met c.a. 45 kills in een heli.
Dat kan, mits je een goeie piloot hebt, is het voor een gunner vrij maken om veel kills te maken, als je zorgt dat je de andere heli uit de lucht houdt en goed de AA + jets uit de buurt houdt, dan is het gewoon poppetjes raggen.. Maar je hebt meestal te danken aan je piloot.. Zolang die goed blijft vliegen en op tijd! dingen ziet, blijf je leven.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

charrel schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:26:
Het gaat me meer om mensen die de 100 punten alleen met een helicopter bij elkaar spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:06:
[...]

Het gaat me meer om mensen die de 100 punten alleen met een helicopter bij elkaar spelen. ;)
Zit iets in, echter, als je een beetje goeie anti-tank gehalte hebt ... dat klets je die ook nog wel uit de lucht. Ik vind die planes moeilijker uit de lucht te krijgen, althans ... op een public server ... een goeie piloot op een public is echt vervelend ... tanks worden opgeblazen .. en die gasten gaan natuurlijk je hele basis bombaderen zodat je er niets tegen kunt doen ... had ik al gezged dat ik graag op infantry servers speel? ;)

Op vehicle servers speel ik best vaak Anti-Tank, is naast Medic mijn favorite class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiuri2000
  • Laatst online: 19-04 21:26
Ik heb zelf geen moeite met welke speelstijl of map keuze, uiteraard heb ik ook voorkeuren.
Ik kan goed overweg met het leeuwendeel van de voertuigen, mocht je een heli piloot zoeken om mee te knallen zoek me dan maar op, overigens is dat al mijn 2e BF2 account een andere heb ik al naar 3 sterren gespeeld.
Ik blijf het leuk vinden om awards te verzamelen en de unlocks te verkrijgen en kon het daarom ook niet laten een 2e account te starten! :)

Wat betreft voertuigen op de grond die snel afgeschoten worden zoals Murk al aangaf, die dingen lichten zo overduidelijk op voor jets maar ook heli's dat het niet te missen is.
Oefen anders eens offline in singleplayer met voertuigen tot je er een redelijke controle over hebt, dat helpt een boel en scheelt ook veel puntjes.
Wat dat betreft is het ook makkelijk om voertuigen & infantry te vinden, vliegende tank shells en kogels herleiden zich makkelijk tot een doel, en dat geldt voor de meeste wapens.

Snipers die continu headshotten met elk schot zijn wel erg verdacht en figuren die zich schuldig maken aan aimbot gebruik blijf je helaas tegen komen.
Dat gezegd hebbende, kijk eens naar filmpjes waarin je uitgelegd word hoe je met voertuigen of kits beter kunt leren spelen.

Hier wat voorbeelden:
Sniper Dragshotten
Tank tips: Jet-Eye Tanker School, Part 1, Part 2 (o.a. jets neerhalen, das wel voor gevorderden)
Helicopter Tutorials

Ik speel graag in teamverband, dus in squads, zeker op inf. only servers en dan vooral om tactisch te spelen.
Dus soms een poppetje bij een vlag weg laten lopen zonder deze te laten merken dat je in de buurt bent zodat je de vlag kan pakken om jouw team het voordeel te geven of de ticketbleed te stoppen. Dat is wel eens zonde van de punten maar wel zo leuk voor de diversiteit die je krijgt als een front opeens verdeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-06 18:34

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Wow, dat geeft weer een totaal ander aspect aan het spel zelf. De Jet-Eye Tanker video's zijn verdomd goed uitgelegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
matthew_o schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:44:
Wow, dat geeft weer een totaal ander aspect aan het spel zelf. De Jet-Eye Tanker video's zijn verdomd goed uitgelegd!
nou idd
wel nice
tis wel oefenen
maar zeer vermakkelijke filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Inderdaad leuk om te zien :) Maar de uitleg is soms een beetje te veel geblaat imo. Deze schoten zijn niet echt efficiënt om te gaan proberen als je nog niet genoeg tank-ervaring hebt, en de uitgelegde dingen hoor je tijdens het spelen dan wel automatisch te weten te komen. Maarja zodra het je ineens lukt, sta je wel even te kjiken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Dragshooting als een manier van schieten (voor sniper) neerzetten is natuurlijk onzin. Als iemand het aimen gewoon nog niet onder de knie heeft wordt het lachwekkend om hem dat te zien doen. Gewoon zo goed mogelijk aimen.. komt de rest vanzelf als je er goed in bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Anoniem: 88911 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:06:
[...]

Als er geen goede jet piloten in de lucht zitten is dat met een beetje tactisch vliegwerk natuurlijk geen probleem. Maar toch 2 keer raken met een tank of AntiTank en de heli is ook uit de lucht... enige waar heli's echt vervelend zijn is spawnrapen van de laatste basis. Maar goed, als dat overduidelijk gebeurd spawnen wij in ieder geval gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:38

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

lredev schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:55:
[...]

Als er geen goede jet piloten in de lucht zitten is dat met een beetje tactisch vliegwerk natuurlijk geen probleem. Maar toch 2 keer raken met een tank of AntiTank en de heli is ook uit de lucht... enige waar heli's echt vervelend zijn is spawnrapen van de laatste basis. Maar goed, als dat overduidelijk gebeurd spawnen wij in ieder geval gewoon niet meer.
Jullie vergeten een map geloof ik: Sharqi Peninsula...

Mec-->chopper (met op elkaar ingespeelde pilot/gunner)-->meteen de Cobra neerhalen-->AA uitschakelen--> Have fun!

Zolang je de respawnende Cobra maar in de gaten houdt, evenals de AA (en "proactief" vernietigd;-) is de rest redelijk te overzien en blijf je heel.

Dan haal je op een normale server toch al heel gauw 100 puntjes met een chopper hoor ;) Als gunner dan...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

Mwoa... als, als als.... als de teams gelijk zijn (zoals het hoort ;)) dan snapt het team dat ze die cobra de lucht in moeten hebben en zorgen ze er voor dat de havok snel genoeg terug moet voor reparatie.

Een goed ingespeeld cobra-duo kan het de usmc natuurlijk wel erg lastig maken. :)

[ Voor 17% gewijzigd door RTG op 04-12-2009 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kent iemand een paar, of in ieder geval een server waar met kleine maps gespeeld wordt. Dat wil zeggen, de 16-man versie.

Ik speelde gisteren bij toeval op een server waar alle maps random gespeeld worden, en zo speelde ik ineens Operation Road Rage met 32 man in een 16-map versie. Wat een fun is dat! Geen infantry only, gewoon met tanks en auto's.
Ik bedoel dus dit

Alleen ik kan geen servers vinden die dit soort maps spelen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Ik dacht zojuist even mijn laatste award te halen, ruim over de 40 kills heen. Maar nee.

Nouja, dan maar een andere keer.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/25rp7qp.jpg *O*

[ Voor 16% gewijzigd door 3lmo op 07-12-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik baal eigenlijk dat ik niet de assault unlock genomen heb. Van de week een keertje een kit gebruikt met deze G3 erin ... en die is echt super dodelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Anoniem: 86074 schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:54:
Ik baal eigenlijk dat ik niet de assault unlock genomen heb. Van de week een keertje een kit gebruikt met deze G3 erin ... en die is echt super dodelijk !
Niet luisteren hea :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
3lmo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:58:
Ik dacht zojuist even mijn laatste award te halen, ruim over de 40 kills heen. Maar nee.

edit:
[afbeelding] *O*
Netjes hoor ;) maareh volgens mij moet je nog ff 35 uur tanken en daarmee Veteran Armor halen, dan heb je je ster!

Ik ben gekapt met mijn vorige account, vond het wel leuk maar bij 62.000 punten was het wel weer mooi geweest, nieuwe account heb je tenminste weer zon beetje elk potje een award oid :D

:D ... maar ik weet wel wat de volgende unlock is ;).

Die Sniper Guns zijn ook wreed trouwens ... ik ga die ene wel uitproberen die je door een heli heen kan knallen. Jammer dat hij niet door tanks of planes heen kan raggen, dat zou wel bruut zijn ;).

Die tweede Medic unlock is trouwens ook niet verkeerd, die gebruik ik steeds vaker.

Anoniem: 88911 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:10:
Kent iemand een paar, of in ieder geval een server waar met kleine maps gespeeld wordt. Dat wil zeggen, de 16-man versie.

Ik speelde gisteren bij toeval op een server waar alle maps random gespeeld worden, en zo speelde ik ineens Operation Road Rage met 32 man in een 16-map versie. Wat een fun is dat! Geen infantry only, gewoon met tanks en auto's.
Ik bedoel dus dit

Alleen ik kan geen servers vinden die dit soort maps spelen. Iemand?
Da's wel cool ja.

Wat ikzelf vreemd vind is, waarom er niet zoveel 9zeg maar geen) 16 of 32 man servers te vinden zijn. Ik vind die 64 man maps cool, vat het niet verkeerd op, maar las ik op een server speel waar 10 man op zitten ... dan is het best vervelend om iedere keer je helemaal de tandjes te rennen ergens heen, om vervolgens neergemaaid te worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer lekker bezig geweest en ik heb weer wat nieuwe dingen uitgeprobeerd.

Momenteel speel ik veel Strike at Karkand, echt een vette map.

Ik probeer nu steeds meer te wisselen van klasse, bijvoorbeeld de support klasse bevalt me ook wel. Maar bijvoorbeeld als ik met deze map aan de US kant begin, dan begin ik als sniper. Als we dan de eerste control point hebben, switch ik vanzelf naar een andere klasse, vaak medic of assault, hangt van de situatie af.

Maar Support bevalt me dus ook wel, zeker in maps als Warlord, in het gebouw ...als je een medic bij je hebt ... bijna onverslaanbaar, en je kant ze echt zo overhoop.

Snipen gaat me ook steeds beter af, hoewel ik nog te vaak te lang wacht voor ik schiet. Al een paar leuke kills op mijn naam staan en veeeeeeel damage assists, ik bedoel die 5% doet iemand anders erg snel als ik 95% healthpoints wegneem.

Beide unlocks vind ik overigens erg goed bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Bij kark als ik usmc ben en mijn team nog geen vlaggen veroverd heeft, ga ik met medic rennen als een gek. Want je kan wel lekker in het begin blijven knallen maar je teampunten gaan wel hard omlaag. Iets dat veel mensen in pubs nooit doorhebben. Een enkele keer kom ik een squad tegen dat in een groepje, meteen na begin van de ronde, naar een mec flag sprint (meestal 'trein ongeluk', of die ene linksboven op de map). En dan gaat mec natuurlijk ook daar spawnen en kan het thuisfront het hotel overnemen, et voila :P

Hoe vaker ik post.. hoe meer ik zin krijg om weer eens te spelen. Hang alleen hele tijd tegen het installeren aan, maar zal er vandaag eens aan beginnen. En tzal ook een goeie voorbereiding wezen op bfbc2 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Murk op 16-12-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

3lmo schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:58:

edit:
[afbeelding] *O*
Ook al voldoe je aan alle vereisten, je zal je award nooit 'real-time' krijgen. Je zal eerst helemaal uit moeten loggen en opnieuw inloggen in BF2. Dan een random server joinen.. als het goed is krijg je dan direct je award bij de eerstvolgende kill die je maakt. Dit is altijd zo geweest in BF2, echter weinig mensen schijnen dit te weten ofzo.

\O/ weeeee =[specs]=

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:38

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Energy99 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:58:
[...]

Ook al voldoe je aan alle vereisten, je zal je award nooit 'real-time' krijgen. Je zal eerst helemaal uit moeten loggen en opnieuw inloggen in BF2. Dan een random server joinen.. als het goed is krijg je dan direct je award bij de eerstvolgende kill die je maakt. Dit is altijd zo geweest in BF2, echter weinig mensen schijnen dit te weten ofzo.
Hmm, weet je dat zeker? Ik weet wat je bedoeld, maar ik meen me toch ook te herinneren awards tijdens een potje gehaald te hebben...

Is het niet afhankelijk van de award zelf? Dus bijvoorbeeld een rangverhoging of ribbon tijdens het potje, een medaille een ronde later. Ik dacht ook niet dat je uit/in hoefde te loggen, zolang je maar op dezelfde server/map blijft zitten?

Het blijft vervelend: de wisselende accuraatheid per server voor hetzelfde wapen! Net op een inf. only Karkand server, ik raak nog geen drol.... Eruit en een andere server, zelfde map en ik hoef maar naar een vijand te kijken en ze zijn al dood... ;) En ja, beiden een ping van omstreeks de 25, etc...

Specs

[b][message=33118495,noline]

Het blijft vervelend: de wisselende accuraatheid per server voor hetzelfde wapen! Net op een inf. only Karkand server, ik raak nog geen drol.... Eruit en een andere server, zelfde map en ik hoef maar naar een vijand te kijken en ze zijn al dood... ;) En ja, beiden een ping van omstreeks de 25, etc...
Daarom moet je een paar favorite servers gaan zoeken. Scheelt een hoop tijd. Je hebt natuurlijk wel de filters, maar zo zijn er bijvoorbeeld echt te veel servers met tussen de 1 en 6 personen erop, en dat is gewoon niks aan. Dat zoeken naar een juiste server is altijd lastig, maar als je ze gevonden hebt, gelijk toevoegen aan favorieten.

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ik plaats dit hier maar even.. is beetje offtopic maar toch eigenlijk weer niet. Als dit in een apart topic moet hoor ik het graag.

Mijn BF2 Complete Edition had ik via EA Download Manager binnengehaald, en ik heb toen gelijk die download map (met bf2 contents) op een externe harde schijf gezet als back-up. Dit vooral omdat mijn download via EA DM niet langer beschikbaar blijft dan een jaar of iets in die richting (echt knuppelig is dat ook.. bij steam is dat toch ook niet ? :S). Als je bijbetaalde kon je 5 jaar je download beschikbaar houden, maar daarvoor heb ik vriendelijk bedankt.

Een tijd terug heb ik mijn pc opnieuw geinstalleerd en nu probeer ik bf2 weer te installeren maar het wil maar niet lukken. Ik deed eerst het setup.exe bestand in die downloadmap, en het installeren ging prima, maar nadat alle bestanden waren gekopieerd werd er om een code gevraagd. Dit is niet de activerings code (die ik wel heb), want die krijg je nadat je jouw licentie code heb in gevoerd. Maar ik vulde wel mijn activerings code in en toen sloot de keyvalidator af met een foutmelding. De setup overigens niet, die werd gewoon afgerond ;(. Maar toen ik daarna BF2 wilde opstarten gaf hij een foutmelding
Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (7001).
Best logisch ook als je geen code heb ingevoerd.

Toen probeerde ik om de map in de download folder te zetten en kijken of EA DM het zou herkennen maar dat deed hij niet.. argh ik weet het niet meer. Iemand een idee? Ik kan hem nog wel downloaden via de download manager maar dat zal binnen een half jaar niet meer mogelijk zijn als die download verloopt dus ik wil echt weten hoe ik dit aan de praat krijg.

edit: heb net nog even mijn mailbox doorzocht naar een mail van die bestelling, eenmaal gevonden stond er voor het serie-nummer van mijn spel dezelfde code als de activatie code die ik eerder al geprobeerd had. Dus die zou moeten werken. Maar het schermpje waar je die code kan invullen ziet er ook wat raar uit, dat het linker setup plaatje niet gevonden word, dat was bij de vorige installatie niet zo:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/14l653s.jpg

Als ik een verkeerde code invul krijg ik:
Je hebt een ongeldige code ingevoerd. Controleer of je de code goed hebt ingevoerd.

Als ik de goede code invul dan vraagt hij nog een keer om de code maar dan voor SF, ook daar vul ik de juiste in. Daarna krijg ik het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/65wlcw.jpg

Ik ga wel proberen om alles opnieuw te downloaden, misschien is er wat corrupt geraakt. Hopelijk is dat het geval.

En anders maar bf2 van een torrent plukken.. ik heb er voor betaald :X

[ Voor 22% gewijzigd door Murk op 17-12-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Goedemorgen allemaal na ongeveer een jaar lang mijn cdrommetje van BF2 kwijt zijn te geweest heb ik hem van het weekend maar weer even opnieuw aangeschaft :) ik logde in en tot mijn grote verbazing bestond mijn acountje nog steeds! nu ben ik er eventjes tussenuit geweest en denk dat ik miss wel een patch ofzo gemist heb aangezien ik niet meer rond de paar duizend servers meer zit haha maareh waar zitten we nu kwa patches etc?nog belangerijke ontwikkelingen gemist? heb voornamelijk suport/sniper gespeeld en logde vanmorgen in op een "all weps unlock after 2 rounds map" en blijf die L96A1 heerlijk vinden vooral in mijn favo map "Strike at kharkand" een heerlijk wapen..lekker in die treinwagon je team maatjes ondersteunen :) ga mn volgende unlock wat al bijna is besteden aan die L96A1 heb ze allemaal al op suport niveau :)

maareh welke patch zitten we nu?en is er nog veel veranderd? het is fijn om weer terug te zijn :D

EDIT: omg bijna 2000mb aan patching :S is een flinke..ennuh voordat ik ga beginnen daarmee iemand een idee hoe en waar je kan checken welke mijn huidige versie is?had begrepen dat je 1.41 moet hebben om hem naar 1.5 up te graden...iemand? alvast bedankt..mmm zal daarna punkbuster ook wel weer een slinger moeten geven haha

EDIT 2: ooow patch 4.1 was met "road to jalalabad" en de "No vehicles mode" die kan ik me nog wel herinneren XD vanmiddag ff upgraden naar 1.5

[ Voor 19% gewijzigd door Vivaladen op 22-12-2009 09:24 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon beginnen met patch 1.41 en dan gelijk naar patch 1.5.
Is wel wat GBtjes, maar niet zoveel werk hoor. Bij 1.5 zitten een stel nieuwe maps. O.a. met een totaal new team: EuroForce. Welcome back ;)

Trouwens, spelen jullie allemaal met [GoT] voor jullie nick? Ik wel al een tijdje, maar ik zie nooit iemand :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
Anoniem: 88911 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:15:
Gewoon beginnen met patch 1.41 en dan gelijk naar patch 1.5.
Is wel wat GBtjes, maar niet zoveel werk hoor. Bij 1.5 zitten een stel nieuwe maps. O.a. met een totaal new team: EuroForce. Welcome back ;)

Trouwens, spelen jullie allemaal met [GoT] voor jullie nick? Ik wel al een tijdje, maar ik zie nooit iemand :o
jup speel ook al een tijdje weer met GoT voor me naam en maak ook altijd in potje een team GoT aan
dus ze zijn er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
Energy99 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 22:58:
[...]

Wisselen van server werkt ook prima als er enige tijd tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
Ik lees weleens over de chat in een server dat mensen klagen over:"the hitboxes on this server really s*ck" of varianten daarop...

Is dat echt zo dat hitboxes en weapon deviation per server verschilt? Dat kan toch niet? Ik speel enkel op ranked servers trouwens...

Ik moet wel zeggen dat je inderdaad soms paar duidelijk hits hebt, maar er niets anders dan stofwolkjes voor terug krijgt. Het valt me de laatste tijd weer op, omdat ik veel aan het snipen ben. Hiervoor liep ik steeds met shotgun of DAO12. dus dan zijn die hitboxen minder relevant :P

Ook heb ik nog steeds erg veel moeten om attackchoppers met alleen de gun uit de lucht te halen, dat terwijl ik als ik zelf in een heli zit soms de healthbar v/d heli in een paar seconden zie verdwijnen... ik ben dan geen toppiloot, weet me, wat bommen, vliegtuigen en vervoers heli's betreft, prima punten te scoren als ik in een jet zit. Of is dat gewoon het verschil tussen 100 uur vliegen en 2000 uur vliegervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Wel eens een verhaal gehoord over een clan in BF2142 die alleen op hun eigen server wars wilden spelen en nergens anders... en daar viel er niet van ze te winnen. Ik weet niet of het ook voor BF2 en BF2142 geld, maar in bijvoorbeeld counterstrike bestaan er server-sided cheats die bepaalde spelers positief beinvloeden en de rest negatief. Denk dan aan grotere vs kleinere hitboxes, geluidreductie, snelheidsverlaging, veranderen van dmg, enzovoort.

Dus mogelijk als iedereen het over de hitboxes heeft (niet de eerste de beste naabs) dat er zoiets aan de hand zou kunnen zijn. Gewoon naar andere server gaan zou ik zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Niet online

RTG

lredev schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:42:
Ook heb ik nog steeds erg veel moeten om attackchoppers met alleen de gun uit de lucht te halen, dat terwijl ik als ik zelf in een heli zit soms de healthbar v/d heli in een paar seconden zie verdwijnen... ik ben dan geen toppiloot, weet me, wat bommen, vliegtuigen en vervoers heli's betreft, prima punten te scoren als ik in een jet zit. Of is dat gewoon het verschil tussen 100 uur vliegen en 2000 uur vliegervaring?
Dat, of er zijn er meerdere op je aan het schieten zonder dat je het door hebt. Een vliegtuig kan met een goed gemikte aanval je chopper aardig kapot hebben in iets van een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

nou ik heb het weer helemaal te pakken hoor jongens!patch 1.5 nog niet actief maar wel al gedownload..
ikke gelijk ook maar via die EA downloader BF2142 gekocht en toen zag ik iets raars : euroforces en armored assault kon ik ook al downloaden via die ea downloader en had ik dus al gekocht/geregistreert maar BF2 en Special forces kon ik niet downloaden :S heb ik wel het originele doosje van en in 2007 geregistreert want dat staat bij mijn BFHQ bij die inburgeringsdatum :S ikke dus geprobeert te registreren enzo maar de ene keer gaf ie aan dat het een onbekend serie nummer is en de andere keer dat het nummer al in gebruik is.. op die ea site kreeg ik ook een berichtje dat mn oude inlognaam vd ea site veranderd was in mijn emailadress..miss iets fout gegaan daar? ea downloader was vroeger geloof ik EA-link toch?dat kan ik ook nergens meer vinden lol :S

patchen ging ook niet helemaal goed..had het zip bestandje op mn desktop geparkeerd en uitgepakt en toen ik het bestandje wou runnen bleef het een minuut hangen ofzo voordat mn geduld op was en ik hem weer afsloot :S miss te weinig geduld?of iets verkeerds gedaan?had m via een nederlandse server gedownload ,daar waren de minste mensen bezig :P via die link van een paar pagina's terug :D

enfin..ik bf2 maar weer eens opgestart en m ongepatched een paar potjes gedaan :D hoe zet je trouwens dat [GoT] voor je naam?heb de optie van naamsverandering nog niet echt gevonden haha
mijn sig = HowlingMad(NL)
speelde in het begin namelijk nog best veel als transporthelikopter piloot vandaar de naam haha nu ben ik meestal te vinden als Sniper/Suport

moet nog 200 puntjes en dan mag ik weer 2 nieuwe wapens unlocken :D eerste vd 2 wordt zowiezo de L96A1 dat vind ik echt een super lekker wapen om mee te schieten en het bijbehorende geluids effectje galmt ook zo lekker door haa gebruik nu voornamelijk het standaard sluipschutters geweer vd USMC want dat Beretta .50 "olifanten" geweer vind ik de crosshair een beetje aan de dikke kant..en meer geschikt voor de middelange afstand ipv van grote afstand en op mn suport heb ik alle wapens al vrijgespeeld :D

[ Voor 13% gewijzigd door Vivaladen op 23-12-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Je naam kun je niet veranderen

je kan wel een voorvoegsel (zie account login menu) voor je naam zetten, ingame zie je dit dan als <voorvoegsel> spatie <naam>

[ Voor 8% gewijzigd door Murk op 23-12-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Murk schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:13:
Je naam kun je niet veranderen

je kan wel een voorvoegsel (zie account login menu) voor je naam zetten, ingame zie je dit dan als <voorvoegsel> spatie <naam>
ooow cool dat wist ik niet haha maar een keertje doen dan :)
die site waar ik de patch vanaf heb gehaald was trouwens Gamershell.com ;)

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.