GoT-nickname: | BF2-nickname: | favo server(s) |
MsG | Groothuisje | ... |
Jazzper | [BiM]Guerilla | alles met meer dan 30 personen en vehicles |
charrel | cisordin0l | Robert reed's/ FUB / road to jallabad |
lredev | 0570_LR | Wake Only |
leosand | tharealdon | 6 pack / panda |
Mythling | AlphaDog_NL | alles met meer dan 30 personen en vehicles |
J.C. SUP3RSTAR | [NTS]T-Bone | gotland |
M2M | M2M / Napoletana | alles met 16+ 40- man |
edit:
hoe voeg ik mijn naam toe aan het lijstje:
antwoord: Quote de laatste reply met het tabelletje en verwijder de quote meuk (/quote niet vergeten)
Copieer de laatste
code:
tot 1
| [tr] |
code:
en plak vlak boven de 1
| [/tr] |
code:
1
| [/table] |
Verander tussen de td's je nickname op got, je nickname in BF2 en als laatste je server.
[ Voor 17% gewijzigd door M2M op 18-11-2009 11:59 ]
Verwijderd
Jonn | Dr_Morsce | Wake Only |
Misschien aardig voor het overzicht om je profile page van bf2stats.com te linken?
Jonn
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2009 13:29 ]
Die hele samenwerking is juist het probleem en zo zelden te vinden tegenwoordig... Als die er wel is blijf ik lekker hangen in die server en is het genieten!lredev schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:03:
[...]
Ik merk dat als het echt heel druk is en er goede piloten zijn, je gewoon moet lopen, paar AT's en een medic en je komt echt wel ver. Ook met zijn 2en / 3en in AA en 1tje in een vliegtuig werkt erg goed. Als je dan als piloot achtervolgt wordt vlieg je over je bevriende AA's en de balans is zo weer hersteld. Daarin is samenspelen echt erg belangrijk.
Verder is het inderdaad prettig als jij een Z10 spot, de piloten in je team daarop actie ondernemen. Jammer genoeg is dat in lang niet alle potjes zo.. Toch als het teamspel wel lekker in orde is, is het puur genieten!
Een een niet te egoistische squad leader doet wonderen. Eentje die dus niet voor de kills / flag capture gaat, maar een eindje ervandaan zich tactisch verstopt als spawnplek om squad leden reistijd uit te sparen.
Maar ik ga op vehicle servers ook regelmatig wandelen, heb je de minste kans op een bom op je kop
John, wel ff de [ quote ] en [ / quote] shiz weghalen, dat is wel zo overzichtelijk
Hey Gurby!gyedema schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:13:
[...]
Ik wil/kan wel wat voor je doen vwb het adminnen van de server. Ben een paar jaar (lead) admin geweest van twee erg succesvolle BF2 servers (GameVillage).

Geweest?! Ook geen nieuwsposter meer op GV?
BTW....
BF2-nick: Oemf0ef0e
Ik ben vroeger admin geweest van de DJ-Mantri GoT server. Doordat er teveel kapiteins op één schip zaten (lees: admins), werd er teveel misbruik gemaakt van hun status. Hiervan hebben een aantal tweakers zich gescheiden en zo is HuT-gaming onstaan. Toendertijd zijn ongeveer 30 tweakers met ons meegegaan. Helaas hebben wij op het moment geen ranked BF2-server meer.
Verder hebben we niet echt een favoriete server. We kijken gewoon naar het aanbod van servers en naar de bijbehorende pings.
Overigens hebben we wel een blacklist qua servers.
Wanneer er weer een GoT server online gaat, doe er je voordeel mee met mijn ervaringen. Zorg dat er niet te veel mensen adminstatus krijgen. Het zou zonde zijn als de 2e GoT server ook offline gaat door onenigheid onderling.
Als jullie zin hebben in gameplay in teamverband; jullie zijn van harte welkom op onze teamspeakserver.
spoiler:
Niet bedoeld als spam, maar puur ter info - TS2: 85.223.50.79:8767
GoT-nickname: | BF2-nickname: | Favoriete server(s) |
Oemfoefoe | Oemf0ef0e | ... |
[ Voor 29% gewijzigd door Oemfoefoe op 18-11-2009 13:28 . Reden: Tabel toegevoegd ]
Verwijderd
sorry,,,,,, done.lredev schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:00:
John, wel ff de [ quote ] en [ / quote] shiz weghalen, dat is wel zo overzichtelijk
Jonn
Voor degene die he tnog weten 'Klamme visstick !'
Mag ik ook meedoen , ik genoot er altijd ontzettend van met de GoT-ters te fraggen
Mag ik ook meedoen , ik genoot er altijd ontzettend van met de GoT-ters te fraggen
ik ben ook fan van een vaste hangout
mijn drukke leventje laat het niet toe toezeggingen te doen, maar zoals ik bij Enemy Territory jaren geleden altijd wist dat als ik XS4ALL joinde ik Tweakers ten overvloed tegenkwam zou ik dat nu ook wel weer willen. En of die server nou GoT heet (bij voorkeur) of HuT of wat dan ook is me om het even.
mijn drukke leventje laat het niet toe toezeggingen te doen, maar zoals ik bij Enemy Territory jaren geleden altijd wist dat als ik XS4ALL joinde ik Tweakers ten overvloed tegenkwam zou ik dat nu ook wel weer willen. En of die server nou GoT heet (bij voorkeur) of HuT of wat dan ook is me om het even.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Gert-Jan | W32/Gert-Jan[NL] | Elke Vehicles and leuke teamplay server |
I'm in
gertjanvdheuvel schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:08:
Tankbuster | Tankbuster28000 | Project Reality (10th Community Server) |
Ik denk niet dat het handig is om een tabel met BF2-spelers steeds opnieuw te posten. Die tabel gaat nogal lang worden na een tijdje, en steeds weer die tabel in een post zorgt voor wel heel erg onhandelbare pagina's (met nutteloze informatie). Het lijkt me gemakkelijker als iemand in de topicstart deze tabel zet, wanneer je je nickname dan in de tabel wilt kun je die persoon even een DM sturen met het verzoek jou toe te voegen.
Agreed ... Zetten we er een server bij ook ?
hee tankbuster, speel je nog PRM? Dat was eigenlijk de reden dat ik BF2 kocht, om die mod te spelen. Twee keer gedaan en echt overdonderd hoe cool dat was (heftig en intens). Daarna toch weer arcade BF2 style
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Wat betreft mijn bluescreen:
http://www.overclock.net/...a/500/medium/DSCF0797.JPG
BF2 dus al een keer opnieuw geinstalleerd, met de benodigde patches, en ik blijf dit scherm krijgen bij het opstarten.
Wat is er mis?
Q6600 @ 2.4, 3GB RAM, HD4870 1GB, Vista 32bit
BF2 dus al een keer opnieuw geinstalleerd, met de benodigde patches, en ik blijf dit scherm krijgen bij het opstarten.
Wat is er mis?
Verwijderd
Heb ik ook een tijdje gehad tijdens het spelen van BF2, toen ik terug ging in catalyst driver versie heb ik em niet meer gezien.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:15:
Wat is er mis?
Sindsdien installeer ik altijd de voorlaatste versie. Zou niet moeten hoeven maar je weet maar nooit.
Jonn
Natuurlijk speel ik het nogJazzper schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:38:
hee tankbuster, speel je nog PRM? Dat was eigenlijk de reden dat ik BF2 kocht, om die mod te spelen. Twee keer gedaan en echt overdonderd hoe cool dat was (heftig en intens). Daarna toch weer arcade BF2 style
Ik heb het ook een poosje gedaan. Maar ik zie echt NOOIT de taliban e.d. Ik zie nooit iemand, bovendien zijn veel disciplines rete moeilijk. Ik vond het wel tof hoor, maar heb het een week ofzo elke avond 3 uur gedaan en elke keer concluderend dat je eigenlijk niks hebt gedaan. Teamplaygehalte is daar wel 1000x hoger, dat vond ik wel tof. In je eentje in een toestel wegrijden, dat doe je gewoon niet.Jazzper schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:38:
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Ook geprobeerd, werkt ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:03:
[...]
Heb ik ook een tijdje gehad tijdens het spelen van BF2, toen ik terug ging in catalyst driver versie heb ik em niet meer gezien.
Sindsdien installeer ik altijd de voorlaatste versie. Zou niet moeten hoeven maar je weet maar nooit.
Jonn
Belangrijk om te vermelden is dat ik games als GTA IV en FSX wél kan spelen, maar BF2 niet. Bovendien heb vandaag ook twee blauwe schermen gehad tijdens het internetten, twee keer bij het zoeken naar afbeeldingen.
Misschien is het beter om met je probleem even een eigen topic te starten. Dit topic gaat over speelervaringen met Battlefield. Bovendien krijg je ze nu ook bij dingen niet gerelateerd aan dit spel.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Laat ik ook maar even meedoen:
Kronolith | Kronolith_NL | Elke infantry only server waar een dotje mensen inzit |
hmmm leuk die namen, maar misschien moet ik het maar afdrukken. Zat gister op Panda waar 57 man speelden en denk maar niet dat dan namen bekend voorkomen
Misschien even een extern scriptje maken oid?
Iemand goed met PHP? Ik heb nu geen tijd
.
Of iemand moet gemachtigd worden voor de TS.
Iemand goed met PHP? Ik heb nu geen tijd
Wil je eens aangeven waar je speelt? Ik snap er namelijk nog weinig van en zie nooit de vijand. Ik doe goed mn best om het leuk te vinden, maar het gaat zo erg lastig.Tankbuster schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:41:
[...]
Natuurlijk speel ik het nog. Binnenkort komt PR 0.9 uit met waarschijnlijke de Nederlanders in Uruzgan , of de Nederlanders komen er in een latere PR.
[ Voor 61% gewijzigd door MsG op 19-11-2009 10:01 ]
Ey Oemf...!! Ja, geweest; we hadden 2 mooie GV servers, maar Gameservers.net is gestopt met hosten. We kijken samen met i3D of we een nieuwe server op kunnen tuigen op het moment.Oemfoefoe schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:25:
[...]
Hey Gurby!![]()
Geweest?! Ook geen nieuwsposter meer op GV?
En jawel, nog steeds nieuwsposter op GV; reviewer dan. En nog steeds bij het battlefieldcommunity natuurlijk.
DUS. Als er nog vraag is naar goeie admins, neem Oemfoefoe en ik: heb je een topteam..! (ow ja, en als er nog vraag is naar HELE goeie pilots: neem dan alleen Oemf; daar ben ik minder sterk in..
;-)
nou wie fixt er een server? admins hebben we al en kanonnenvoer genoeg (zie tabel)
Ventrilo of TS is ook zo opgezet of we pakken een van de bestaande die wel eens langs komen
ik durf wel weer op 0 te beginnen qua rank en dan met [GoT] als dat mooier is
Ventrilo of TS is ook zo opgezet of we pakken een van de bestaande die wel eens langs komen
Misschien handiger om gewoon een naam te nemen zonder clanprefix. Je kan namelijk bij het inloggen een prefix opgeven, die dan dynamisch is ipv echt "vastzit" in je nick. Bij mijn Groothuisje kan ik nu dus gewoon [GoT] voorzetten.
Uit het tabelletje blijkt wel een heel verschillende voorkeur voor servers, maar ik denk dat GoT als gedeelde noemers misschien al leuk genoeg maakt. Een ranked server huren vind ik toch wat prijzig (40 slots 100 € ) al wil ik wel met mijn huisgenoten overleggen wat zij daar voor voelen. Een dedicated server draaien thuis zal wel moeten lukken, maar ik weet niet of dat zinnig is met de beschikbare hardware en internet verbinding (Ziggo AiO 50mbit/5mbit en qua pc Celeron E1200 + 2GB)Jazzper schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:58:
nou wie fixt er een server? admins hebben we al en kanonnenvoer genoeg (zie tabel)
Ik ben om een of andere reden wake adept, maar vind het ook wel tof om af en toe andere maps te spelen, misschien eentje huren, een paar maps in rotation en de kosten delen?
[ Voor 3% gewijzigd door lredev op 19-11-2009 13:04 ]
oh ja dat [BiM] staat in mijn nick omdat je dat vroeger nog niet los had (of ik snapte het niet
)
die voorkeur voor servers is volgens mij, of iig bij mij, niet heel vast hoor. Als GoT een small maps inf only server is vind ik het ook ok
die voorkeur voor servers is volgens mij, of iig bij mij, niet heel vast hoor. Als GoT een small maps inf only server is vind ik het ook ok
Vandaag is toch de beta versie op PS3 te downloaden?
Ik ben zeer benieuwd naar dit spel, maatje van me is er gek van, dus ik ga ´m proberen!!
Ik ben zeer benieuwd naar dit spel, maatje van me is er gek van, dus ik ga ´m proberen!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is denk ik geen battlefield 2... Ben je niet in de war met Battlefield: Bad Company 2?dvdkiwi schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:12:
Vandaag is toch de beta versie op PS3 te downloaden?
En wat die server betreft: het maakt mij ook niet veel uit wat voor server het wordt. Vehicles vind ik ook best!
als er echt goede teamplay heerst vind ik vehicle servers net zo tof hoor. Ik vind alles wel prima. Met zn allen project reality mag van mij ook
.
Ik speel op 10th Community server, maar die is voornamelijk duits. Het beste kan je op de UKWarfare gaan, maar die lagt soms. Het beste kan je gewoon op een server met vele vijanden gaan.MsG schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:00:
Misschien even een extern scriptje maken oid?
Iemand goed met PHP? Ik heb nu geen tijd.
[...]
Wil je eens aangeven waar je speelt? Ik snap er namelijk nog weinig van en zie nooit de vijand. Ik doe goed mn best om het leuk te vinden, maar het gaat zo erg lastig.
Ga je ook wel altijd in een squad en heb je VOIP? Je squadmates zullen je zeker helpen, en je moet niet te vaak op close-range gaan.
Soms op de kaart kijken en nadenken waar de vijand nu zou kunnen zijn, en in dat gebied zoeken, of gewoon meer alerter zijn.
En NOOIT helicopter vliegen zonder eerst op de toturialservers geweest te zijn, omdat heli vliegen hier iets heel anders is! Je moet bijvoorbeeld de eerste 30 seconden geen gas geven, anders vlieg je over de kop.
zo ook maar even nieuw account aangemaakt
[BiM]Guerilla > Guerilla79
en dan kan ik nu als het goed is met zo'n clanprefix weer een tag ervoor krijgen dus?Dan zal ik dat op GoT instellen dan herkennen jullie mij in ieder geval
[BiM]Guerilla > Guerilla79
en dan kan ik nu als het goed is met zo'n clanprefix weer een tag ervoor krijgen dus?Dan zal ik dat op GoT instellen dan herkennen jullie mij in ieder geval
Verwijderd
Had een tijdje terug iets gepost over problemen die ik had ... blauw scherm spul ... was erg vervelend. Ik moet nog afwachten of het is wat ik denk dat het is, maar voorlopig (klopt af op een stukje hout) werkt het.
Ik heb namelijk internet via WiFi ... en moet zeggen, als ik die problemen niet heb, werkt het schitterend. Ongetwijfeld zal het wired nog beter zijn, maar ik doe het voor de lol
.
Wat ik gedaan heb, aangezien ik WiFi heb via USB (foute beslissing ja, maar komt nog wel een PCI kaartje in tzt) ... is mijn muis en toestenbord op de PS2 hangen ... Logitech heeft van die leuke connectortjes. Ik vrees dat het echt USB related was op een of andere manier ... en zal ook wel iets met de BF:2 code te maken hebben, het blijft EA ... maar voorlopig werkt het dus.
Heb mijn eerste unlock, het medic spul ... en het schiet goed tot nu toe. Ik moet zeggen, die"sniper" rifle werkt het beste in single shot mode ... burst is het erg onnauwkeurig.
En ik snap nog steeds niet hoe sommigen het doen, die schieten je binnen 1 seconde neer ...wat voor gun hebben die dan? Ik bedoel, ik vind het niet erg, maar waarom lukt het mij niet dan?
In ieder geval ... voor mijn volgende unlock vroeg ik me af ... eerste die F2000 of eerste die SCAR-L ? Ik hou nu eenmaal van die scoped guns
Ik heb namelijk internet via WiFi ... en moet zeggen, als ik die problemen niet heb, werkt het schitterend. Ongetwijfeld zal het wired nog beter zijn, maar ik doe het voor de lol
Wat ik gedaan heb, aangezien ik WiFi heb via USB (foute beslissing ja, maar komt nog wel een PCI kaartje in tzt) ... is mijn muis en toestenbord op de PS2 hangen ... Logitech heeft van die leuke connectortjes. Ik vrees dat het echt USB related was op een of andere manier ... en zal ook wel iets met de BF:2 code te maken hebben, het blijft EA ... maar voorlopig werkt het dus.
Heb mijn eerste unlock, het medic spul ... en het schiet goed tot nu toe. Ik moet zeggen, die"sniper" rifle werkt het beste in single shot mode ... burst is het erg onnauwkeurig.
En ik snap nog steeds niet hoe sommigen het doen, die schieten je binnen 1 seconde neer ...wat voor gun hebben die dan? Ik bedoel, ik vind het niet erg, maar waarom lukt het mij niet dan?
In ieder geval ... voor mijn volgende unlock vroeg ik me af ... eerste die F2000 of eerste die SCAR-L ? Ik hou nu eenmaal van die scoped guns
zo promoties gaan lekker als je weer op 0 begint (met mijn nieuwe nick).
Mijn settings waren uiteraard weg kwam ik achter toen ik met een volle heli opsteeg en het ding onbestuurbaar was en crashde (inverted y-as stond nog niet aan).
Ook heerlijk gemediced bij die ene map met een enorm hoog hotel met plein ervoor (tv studio?).
nu nog 2 noob vragen:
- waar kan ik de clantag instellen?
- Waarom werkt de join button van squads nooit? Pas als ze me inviten kan ik erbij omdat ze gelocked zijn, maar ik kan er ook niet zelf een maken
Mijn settings waren uiteraard weg kwam ik achter toen ik met een volle heli opsteeg en het ding onbestuurbaar was en crashde (inverted y-as stond nog niet aan).
Ook heerlijk gemediced bij die ene map met een enorm hoog hotel met plein ervoor (tv studio?).
nu nog 2 noob vragen:
- waar kan ik de clantag instellen?
- Waarom werkt de join button van squads nooit? Pas als ze me inviten kan ik erbij omdat ze gelocked zijn, maar ik kan er ook niet zelf een maken
Clan tag kan je rechtsboven invoeren bij het inlogscherm.
ah... inlogscherm.. daar was ik nog niet geweest. Doh!
oh en als je zoekt op GoT vind je nog best veel (zeker bij zero points eronder
)
http://bf2s.com/find.php?pid=got
oh en als je zoekt op GoT vind je nog best veel (zeker bij zero points eronder
http://bf2s.com/find.php?pid=got
mhuha:

vooralsnog alleen nog maar GoT ten schande gemaakt

vooralsnog alleen nog maar GoT ten schande gemaakt
* [SDEM]bvk ruikt kanonnenvleesVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:27:
Ik vond zelf de SCAR-L het fijnst van die twee, een zéér precies wapen. Maar ik gebruik ze allang niet meer, omdat je noch als Spec-Ops, noch als Assault veel puntjes scoort of bijdrage levert aan de overwinning.
Voor Infantry only zeker niet, daar ga ik zelf voor Support of Medic
Zit daar nog verschil tussen ook?kronolith schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:32:
[...]
Dat is denk ik geen battlefield 2... Ben je niet in de war met Battlefield: Bad Company 2?
Dan zit ik in het verkeerde topic
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bied zich bij deze ook aan als kanonnenvoer:D
Jazzper | Guerilla79 | alles met meer dan 30 personen en vehicles |
Kronolith | Kronolith_NL | Elke infantry only server waar een dotje mensen inzit |
Harydoo | Grafosky | Wake Island en servers met voertuigen |
kan de volgende die quote even mijn nick omzetten naar Guerilla79 (en dito bf2s
). Eenmaal dank
Ik speel eigenlijk alleen maar op Panda Nation (al 2 jaar ofzo
) maar word die nieuwe maps zo constant soms best beu (great wall
) . Dus als wat man een goede server als vaste stek hebben wil ik wel eens vrolijk mee komen doen... solo verveelt redelijk snel.

[ Voor 10% gewijzigd door RTG op 05-06-2010 13:02 ]
Verwijderd
Mijn BF2 account naam is Aelor_NL ... ik speel momenteel over het algemeen op Infantry only servers ... en op het moment eigenlijk zelfs alleen even op Special Forces, Warlord en Ghost Town zijn echt brute maps
.
Verwijderd
Bij dezen ook ik
.
Farting Bob | Aelor_NL | Infantry only, momenteel Special Forces Warlord / Ghosttown servers ... avoids airplanes servers / maps |
Nou, we hebben al een intressant clubje bij elkaar.
Waar spreken we online af ? Wat gebruiken we allemaal als clan-tag ?
Ik vind DvK (Die verruekten kampfer) wel een mooie server, goede nette auto-admin en behulpzame admins online. Of gaan we op Gotland zitten ?
zeg het maar, waar en wanneer
Waar spreken we online af ? Wat gebruiken we allemaal als clan-tag ?
Ik vind DvK (Die verruekten kampfer) wel een mooie server, goede nette auto-admin en behulpzame admins online. Of gaan we op Gotland zitten ?
zeg het maar, waar en wanneer
Mooiste zou een simpel websiteje zijn, waar je je kan aanmelden met je nick, die dan aangeeft of je online bent en in welke server men dan zit... Dat moet mogelijk zijn toch?
Ik wil de ruimte wel sponseren, maar een siteje maken heb ik niet echt tijd / expertise voor....
Ik wil de ruimte wel sponseren, maar een siteje maken heb ik niet echt tijd / expertise voor....
Volgens mij zit die funktionaliteit al kompleet in Battle Tracker
http://battletracker.com/playerstats/bf2/57906237/
Zet je player ID even na de op-een-na-laatste backslash en voila ...
Als je dan online bent , dan kan je daar op klikken en zie je welke server ik zit en kan je zelfs aanklikken om mee in te loggen. Zo deed ik dat met mijn neef W32/Gerard/NL nogal eens
http://battletracker.com/playerstats/bf2/57906237/
Zet je player ID even na de op-een-na-laatste backslash en voila ...
Als je dan online bent , dan kan je daar op klikken en zie je welke server ik zit en kan je zelfs aanklikken om mee in te loggen. Zo deed ik dat met mijn neef W32/Gerard/NL nogal eens
[ Voor 31% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 23-11-2009 10:39 ]
Hm dat gecombeineerd met de buddie optie, moet je inderdaad wel een heel eind komen! http://battletracker.com/index.php?page=Buddylist
Iedereen elkaar dus toevoegen, and done deal!
Iedereen elkaar dus toevoegen, and done deal!
Verwijderd
Aangezien je nu die Euro en Armored Fury hebt in 1.50 ... hoe speel je die offline / online ?
Lijstje toegevoegd aan mijn buddies, en jahoor oemf zit al online 
Vanavond ben ik er ook, ik kijk wel wie er online is. Nemen we een clantag als herkenning ?
** edited, het is clantag, en niet clanatg **
Vanavond ben ik er ook, ik kijk wel wie er online is. Nemen we een clantag als herkenning ?
** edited, het is clantag, en niet clanatg **
[ Voor 13% gewijzigd door gertjanvdheuvel op 23-11-2009 12:58 ]
Als er een clantag komt, kan je net zo goed een clan aanmaken op battletracker... Daarmee creeer je net wat meer overzicht. Al denk ik dat met een "clan" toch nog net wat meer bedoelt wordt dan wat hier gebeurt 
Ik heb wel iedereen in mijn buddylist gegooid, zal eens kijken of ik een van jullie eens tref!
Ik heb wel iedereen in mijn buddylist gegooid, zal eens kijken of ik een van jullie eens tref!
We kunnen het altijd een keer proberen om als clan te opereren. Dat maakt het wel zo leuk lijkt me. Hoezo niet een clantag als: [GoT] of [CoG] (Clan of Grafosky
)
ik speel al met [GoT]
dito hierJazzper schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:48:
ik speel al met [GoT]
zit alleen nog steeds enorm te klooien met punkbuster hopelijk vanavond ready to go.
(als kanonenvoer

ik ga vanavond ook rondje, waarschijnlijk Panda.
Hoe werkt die clanpagina?
het wordt soort clan denk ik zonder clangebeuren
Hoe werkt die clanpagina?
het wordt soort clan denk ik zonder clangebeuren
even uitvinden hoe e.e.a werkt maar hier een optelsom van bovenstaande postjes:
http://battletracker.com/clanstats/aao/26313/
het lid worden wachtwoord is henkhenk
http://battletracker.com/clanstats/aao/26313/
het lid worden wachtwoord is henkhenk
Ik doet mee!
Farting Bob | Aelor_NL | Infantry only, momenteel Special Forces Warlord / Ghosttown servers ... avoids airplanes servers / maps |
Blaatkiller | Blaat-Killer | ... |
Meende ergens gelezen te hebben dat het niet handig was met z'n tabelletje door te gaan?
Anyways, ik ben gejoined Jazzper, maar dat zul je nog wel goed moeten keuren want ik zie voor de rest nergens iets gebeuren. Joinen doe je overigens via UserCP > Tracker settings.
Was geloof ik net ook al Gert-Jan tegengekomen op Panda Nation.
Anyways, ik ben gejoined Jazzper, maar dat zul je nog wel goed moeten keuren want ik zie voor de rest nergens iets gebeuren. Joinen doe je overigens via UserCP > Tracker settings.
ja net man of 5 GoT op panda
nou nu is die wall map en dat vind ik niets
ff drinken en sociaal doen beneden en dan weer een rondje
nou nu is die wall map en dat vind ik niets
ff drinken en sociaal doen beneden en dan weer een rondje
Panda Nation zeggen jullie? Ik ga even pissen en dan join ik
.
Jups ik was er ook, pfff al die Euro-forces missies vind ik toch net iets minder.RTG schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:12:
Maar dat nam niet weg dat het wel lollig was om ff lekker los te gaan weer.
Ik hoop vanavond nog eens te kunnen kijken of er wat GoT-ers online zijn.
Ik was er ook maar niemand beantwoorde of er ook spelers van GoT waren
. Ik was er vanaf wall.
Deze server is wel tof, je moet wel eerst tien minuten refreshen voordat je er in kan, maar dan heb je ook wat. Een van de weinige servers met amper lag en toch 64 spelers. Meestal speel ik op 20-35, ik dacht dat dit te druk en vol zou zijn, echter viel dat reuze mee.
Deze server is wel tof, je moet wel eerst tien minuten refreshen voordat je er in kan, maar dan heb je ook wat. Een van de weinige servers met amper lag en toch 64 spelers. Meestal speel ik op 20-35, ik dacht dat dit te druk en vol zou zijn, echter viel dat reuze mee.
ja valt ook wel mee, zijn ook grote maps die ze spelenMsG schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:31:
Ik was er ook maar niemand beantwoorde of er ook spelers van GoT waren. Ik was er vanaf wall.
altijd wel leuke server om op te spelen al moet ik eerlijk zeggen dat spotten en samenwerken wat tegen valt de laatste tijd.
en oja ik was er gisterenavond ook......

windows 7 en de hele rats geinstalleerd en uitvoeren als admin en nog.

die tekstchats lees ik sowieso amper. Niet bij te houden.
Helemaal als je MEC bent word je toch al gek van de voicechats in het chinees. Niet te doen
Je zou eigenlijk een tool moeten hebben die bij volle server blijft proberen.
Zowel bij Steam-games als quake-gebaseerde games gewoon standaard.
Helemaal als je MEC bent word je toch al gek van de voicechats in het chinees. Niet te doen
Zodra er gespot wordt verschijnt er een stipje of vraagteken in je map. Op die manier weet je wel waar de vijand zit.
Als je genoeg speelt ken je het chinees ook wel uit je hoofd;)
BTW. Gebruikt niemand een headset? Als ik in mijn uppie aan het praten bent dan blijft er ook weinig aan teamwork over.
Misschien is het ook leuk om een andere server te joinen. De old - school maps zijn toch het leukst.
BTW. Gebruikt niemand een headset? Als ik in mijn uppie aan het praten bent dan blijft er ook weinig aan teamwork over.
Misschien is het ook leuk om een andere server te joinen. De old - school maps zijn toch het leukst.
Jeuj, nog een headsetterharydoo schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:00:
Vanvond, na 20.30 ben ik er .... ik gebruik de battletracker site wel om te kijken waar de mensen uit de tabel zijn ingelogd.
Jazzper schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:08:
Helemaal als je MEC bent word je toch al gek van de voicechats in het chinees arabisch. Niet te doen
Jullie zijn toch wel op de hoogte dat je in het audio option menu 'English voice only' kan aanvinken?harydoo schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:00:
[ Voor 1% gewijzigd door Oemfoefoe op 24-11-2009 13:12 . Reden: Typo ]
Die tool zit ook al bij de PR versie van BF2. Dus het zou eigelijk wel mogelijk moeten zijn.Jazzper schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:08:
Hehe, daar dacht ik ook al aan, al vind ik dat zelf erg vervelend. De verchillende talen zijn soms erg handig om een enemy in de buurt te spotten omdat je hoort dat hij juist engels of chinees brabbelt.Oemfoefoe schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 13:11:
[...]
[...]
Jullie zijn toch wel op de hoogte dat je in het audio option menu 'English voice only' kan aanvinken?
kom je nu mee die audio optie
vanavond gelijk proberen
herkende de arabierische zinnen al bijna
was met BF Vietnam ook zo mooi altijd
vanavond gelijk proberen
herkende de arabierische zinnen al bijna
was met BF Vietnam ook zo mooi altijd
Hoe weet BF2 nou dan of ik spaans kantonees of mandarijn door mijn mic blaat? Of gaat ie uit van installatietaal? Veel NL-ers hebben hem (al dan niet per ongeluk) op NL, dan blok je die dus ook?
Speel dit spel haast niet meer, maar er gaat zeker nog wel af en toe een potje chopperen in met een vriend.
Mr. Bondt | MrBondt008 | Alles met een attack heli als ik een leuke gunner bij me heb. Infantry, liever niet, hehe. |
Ik heb het al een keer eerder gezegd geloof ik.... Update je punkbuster handmatig. Google legt wel uit hoe.leosand schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:00:
[...]
ja valt ook wel mee, zijn ook grote maps die ze spelen
altijd wel leuke server om op te spelen al moet ik eerlijk zeggen dat spotten en samenwerken wat tegen valt de laatste tijd.
en oja ik was er gisterenavond ook......voor 1 minuut
me punkbuster doet nog steeds raar.
windows 7 en de hele rats geinstalleerd en uitvoeren als admin en nog.
ja dat weet ik en doe ik ook, zelfs die andere waarmee je test. alle testen zijn dan goed bevonden en nog knalt me hartbeat eruit.kronolith schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:12:
[...]
Ik heb het al een keer eerder gezegd geloof ik.... Update je punkbuster handmatig. Google legt wel uit hoe.
terwijl internet verbinding goed blijft.
Die ingame voicechat heb ik altijd al disabled gehad omdat ik ventrillo gebruik of anders wel muziek aan heb staanharydoo schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:00:
... en de ingame-chat valt inderdaad niet te volgen.
Maak gewoon een GoT-squad en invite mensen of kijk of ze vanzelf joinen. Je zou eigenlijk gewoon een ventrillo/teamspeak server nodig hebben ofzo.
Zijn er nog maar 2 leden van de clan op battletracker? Dat schiet niet echt op.
Iemand nog een teamspeak servert over?
Iemand nog een teamspeak servert over?
Watvoor type geluidskaart gebruik je? Ik heb deze fout namelijk eerder gehad en dat lag aan een VIA onboard geluidskaart. 2 moederborden verder kon ik eindelijk weer bf2 spelen...Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:15:
Wat is er mis?

Ik had even niet gelezen dat de tabel niet gekopieerd mocht worden

Godsamme, krijg ik weer die achterlijke melding dat ik met gemodde content speel... Ik heb de hele zooi laats opnieuw geinstalleerd, deed het even prima en geeft nu weer de melding. Kan dit spel het niet eens een keer gewoon goed doen:P Dan ga ik wel mooi Forgotten hope 2 doen, die doet het tenminste wel gewoon goed!
[ Voor 14% gewijzigd door Deruxian op 24-11-2009 18:56 ]
wat bij mij hielp was het uitschakelen van user account control (in je user settings in config pannel).kronolith schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:12:
[...]
Ik heb het al een keer eerder gezegd geloof ik.... Update je punkbuster handmatig. Google legt wel uit hoe.
Heerlijk, de hele avond in Panda Nation gezeten. leuke server, en goede ping.
yep ik ook nog klein uurtje. Zag je spelen 
Zat er zelf niet zo in. Was weer als vanouds: ik had een plan in gedachten en dat zou kosten wat het kost slagen. Soort mini-misie voor mijzelf. Bijvoorbeeld als MEC die bergtop Vista point in Dragon Valley terugkrijgen, ook al ga je er 100x op rij aan haha.
Zat er zelf niet zo in. Was weer als vanouds: ik had een plan in gedachten en dat zou kosten wat het kost slagen. Soort mini-misie voor mijzelf. Bijvoorbeeld als MEC die bergtop Vista point in Dragon Valley terugkrijgen, ook al ga je er 100x op rij aan haha.
Ik zat er met een kameraad in (superbroommaster2000) beetje helikopterpiloot spelen, maar het wou maar niet goed
.
Ik vind heli vliegen wel erg vet, echter word je daar soms ineens doodgeknald zonder dat je zo'n lockgeluid hoort
. De server bevalt me iig goed, wat mij betreft wordt het de officieuze GoT-server
.
Ik vind heli vliegen wel erg vet, echter word je daar soms ineens doodgeknald zonder dat je zo'n lockgeluid hoort
Leuk om te zien dat het BF2 topic weer leeft
. Heb nu al 2 weken geen bf2 gedaan (CoD:MW2
) maar ben van plan binnenkort te joinen op Panda
Mezelf er even bij gezet, mocht ik het weer eens gaan spelen. Momenteel te druk bezig met andere dingen maar er zijn wel eens periodes dat ik bf2 weer oppak.
Mr. Bondt | MrBondt008 | Alles met een attack heli als ik een leuke gunner bij me heb. Infantry, liever niet, hehe. |
Murk | [XG]Murk | Inf-only, CANDYS of panda |
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Jongens, we moeten echt even dit lijstje op het TS zetten, en de tussenliggende lijstjes deleten.
Dit werkt niet zo.
Dit werkt niet zo.
En misschien bij de topicwaarschuwing neerzetten, om die lijst a.u.b niet te kopiëren?
In plaats van de tabel is er ook een "clan" aangemaakt, eigenlijk zou iedereen zich daar even moeten aanmelden, die dat wil natuurlijk, maar dan heb je gelijk online status enzo. Zie: Jazzper in "[PC] Battlefield 2 - Deel 44"
Anders neemt iemand even contact op met Wii4All zodat je mede-auteur wordt. Post hij hier überhaupt nog?
Die Battletracker website werkt voor geen meter bij mij. Uitloggen werkt niet, en er staat de hele tijd dat mijn account niet geactiveerd is, maar als ik er op klik, en die code ingeef, staat er "User already enabled"
Verwijderd
Ik heb me inmiddels aangemeld bij de clan op Battletracker.
Was wel even puzzelen hoe het werkt maar het is dan toch gelukt.
Via een tabje (in je eigen profiel) kun je je aanmelden voor een clan.
Het wachtwoord voor aanmelden in deze clan is henkhenk.
Clan naam is: Gathering of Tweakers
Deze info staat verspreid in verschillende posts vandaar dat ik ze ff bij elkaar zet.
Cya later.
[NTS]T-Bone
Was wel even puzzelen hoe het werkt maar het is dan toch gelukt.
Via een tabje (in je eigen profiel) kun je je aanmelden voor een clan.
Het wachtwoord voor aanmelden in deze clan is henkhenk.
Clan naam is: Gathering of Tweakers
Deze info staat verspreid in verschillende posts vandaar dat ik ze ff bij elkaar zet.
Cya later.
[NTS]T-Bone
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 14:32 . Reden: battletracker ]
Voor de volledigheid.... Account maken > My Profile > Tracker Settings > Clannaam+pw invullen > Submit
Ik ga eens Panda Nation proberen te vullen nu »
Ik ga eens Panda Nation proberen te vullen nu »
Battletracker?
Vond bf2stats net zo fijn.. maar daar is dan weer geen clan functie neej.
En probeerde net te registreren op battletracker, kreeg bericht dat emailadres al in gebruik was
Nouja, Lost Password gedaan, en wacht inmiddels al 5 20 minuten op een mail maar denk dat ze me nog even moeten opzoeken in de oude archieven ofzo
(kan me niet heugen dat ik er ooit geweest ben..)
En probeerde net te registreren op battletracker, kreeg bericht dat emailadres al in gebruik was

[ Voor 7% gewijzigd door Murk op 25-11-2009 21:52 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
ja thanks voor meedenken had ik ook reeds ingesteld.M2M schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:45:
[...]
wat bij mij hielp was het uitschakelen van user account control (in je user settings in config pannel).
las gisteren ergens als je dat kreeg op bepaalde server zoals in deze panda server je moest reconnecten met een andere server daar even spelen en dan weer terug naar panda omdat de server (panda) iets aan kan hebben staan. ik weet ff niet zo de benaming er van.......
maar gisteren geprobeerd
eerst pbsetup, handmatige update uitgevoerd als admin
daarna pbsvc opgestart en getest, test weer goed
toen bf2 gestart naar panda werd meteen eruit gegooid
mateen naar 6 pack gegaan kon daar gewoon gamen punkbuster staat daar ook aan maar ging ff zo lekker daar dat ik niet meer terug ben geweest naar panda maar ga vanavond panda weer proberen.
ha! GoT minisquad met [NTS]T-Bone net op Panda. Waarom leavede je de squad, was ik zo beroerd?
Verwijderd
Tuurlijk niet, ik moest ff headset aansluiten (kunnen we beter overleggen) ben toen werd ik eruit gegooid.
Daarna kwam ik er bijna niet meer in.
En daarna zat ik bij de tegenpartij.
Ik ben zelf ook een niksfix in dit spel hoor.
Ik ben er zonet mee gekapt wel een paar leuke potjes gespeeld.
Wat is dat veld bij die muur een crapmap zeg, echt geen drol aan.
Morgen ben ik er weer. (Nadat ajax heeft gevoetbald)
Daarna kwam ik er bijna niet meer in.
En daarna zat ik bij de tegenpartij.
Ik ben zelf ook een niksfix in dit spel hoor.
Ik ben er zonet mee gekapt wel een paar leuke potjes gespeeld.
Wat is dat veld bij die muur een crapmap zeg, echt geen drol aan.
Dat is een week laterVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 00:18:
And I'm the only one and I walk alone.
Ik sta er ook bij, alleen heb echt geen flauw idee hoe ik in het lijstje wat hier gepost wordt terecht ga komen.
Speel de game nog steeds meerdere keren per week
Speel de game nog steeds meerdere keren per week
Heb mezelf ook maar even op het lijstje gezet, speel zelf vaak met m'n clanmaatje Oemfoefoe.
Murk | [XG]Murk | Inf-only, CANDYS of panda |
Tiuri2000 | tinkerbell101 | Allround speler, als de server maar een lage ping heeft! : ) |
Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.