Had ik eerst normaal ook, maar aangezien ze ze nu ook bij nvidia zelf hadden, haalde ik ze daar maar eens. maar zal dan eerst even deze downloaden, en via een edit de bevindingen in deze post doen;)Energy99 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:50:
[...]
Als je een laptop hebt is het beste om drivers van deze site te plukken: www.laptopvideo2go.com
Heb ik zelf ook op m'n laptop draaien werkt super.
Je hebt toch wel 1.5 geïnstalleerd he (stomme opmerking misschien)stijnovinchi schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:42:
Mijn BF2 doet het al een tijdje goed, maar nu heb ik net W7 geinstalleerd, en is mijn scherm ineens vierkant. dus ik heb 2 zwarte balken tijdens het gamen, aan de zijkanten. ''standaard'' trucs gedaan, zoals herinstall en videosettings gereset via video.con
maar toch blijft mijn scherm vierkant, ala 4:3. heb hier voorheen nooit last van gehad. wie weet de oplossing?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Zelfde verhaal hier, sinds ik de W7 beta heb had ik ook zwarte balken. In 1.5 is er een widescreen optie bijgekomen. Althans, wat daar voor door moet gaan, want het beeld wordt simpelweg uitgerekt.stijnovinchi schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:42:
Mijn BF2 doet het al een tijdje goed, maar nu heb ik net W7 geinstalleerd, en is mijn scherm ineens vierkant. dus ik heb 2 zwarte balken tijdens het gamen, aan de zijkanten. ''standaard'' trucs gedaan, zoals herinstall en videosettings gereset via video.con
maar toch blijft mijn scherm vierkant, ala 4:3. heb hier voorheen nooit last van gehad. wie weet de oplossing?
Sinds ik op vista ben overgeschakeld heb ik er een probleempje bijgekregen. Namelijk geen 5.1 geluid
EAX aan of uit maakt geen verschil. Ik maak gebruik van de onboard geluidskaart op een asus P5B. Onder xp werkte dit trouwens wel.
sinds de update springt hij regelmatig onder het spelen naar het config/opstartscherm zoals je normaal krijgt tijdens het drukken op de esc toets.
Door nogmaals op de esc toets te drukken zit ik weer in het spel om er na een paar minuten weer te switchen naar dat opstartscherm.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Door nogmaals op de esc toets te drukken zit ik weer in het spel om er na een paar minuten weer te switchen naar dat opstartscherm.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
computer voor alle werkzaamheden
ha, daar heb ik ook wel eens last van. Het was eerder erger dan nu. Geen idee wat het triggert
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik heb trouwens random bij het inloggen Password incorrect. Na een herklik werkt het wel. Soms gaat het ook meteen in 1 keer goed. Hebben jullie dit ook wel eens/
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
speel het nou weer een tijdje met de nieuwe patch, ea games bedankt zijn aanhang die het spel nu al sinds 2005 spelen met deze patch. speel nu vaak maps met attack heli's die raketten op die dingen zijn egt te pro!
het enige is waar ik me aan erger is dat als je net een squad van 2 man hebt en daarmee samen in de attack chopper gaat, dan komen er altijd wel weer van die kloothommels die die heli van je af willen pakken door een van de twee te tk'en, hoe aardig je ook aan hem vraagt weg te gaan. zulke mensen verklooten dus het heele spel.
het enige is waar ik me aan erger is dat als je net een squad van 2 man hebt en daarmee samen in de attack chopper gaat, dan komen er altijd wel weer van die kloothommels die die heli van je af willen pakken door een van de twee te tk'en, hoe aardig je ook aan hem vraagt weg te gaan. zulke mensen verklooten dus het heele spel.
'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill
Heb ik ook wel eens, erg vreemd inderdaad. Stoor me er verder niet bijzonder aan ofzo, maartoch...MsG schreef op maandag 02 november 2009 @ 01:17:
Ik heb trouwens random bij het inloggen Password incorrect. Na een herklik werkt het wel. Soms gaat het ook meteen in 1 keer goed. Hebben jullie dit ook wel eens/
Dat komt waarschijnlijk omdat je op een knop hebt gedrukt tijdens de intro. Die wordt dan aan je password geplakt, wat dus resulteert in het "Password incorrect" bericht
Ik druk altijd een knop in tijdens de intro, namelijk ESC, maar heb hier nooit last van.. Ik denk dat dit eerder veroorzaakt door misschien een (op dat moment) hoge ping naar de verificatieserver ofzo?
Iets anders: ben ik de enige, of is het jullie ook opgevallen dat BF2 al je CPU cores gebruikt? Multicore ondersteuning sinds patch 1.5?
Ik zag het in het schermpje van mijn G15 met de CoreTemp applet, tijdens het laden 1 core, maar zodra ik een map inging begonnen de andere 3 cores ook mee te doen op gemiddeld 30-50%.
@Militair90:
Teamkillen voor een chopper verbaasd je, welkom bij BF2... Gewoon terug TK'en, iets anders gaan doen of een andere server zoeken. Er zijn er nog steeds zat
Iets anders: ben ik de enige, of is het jullie ook opgevallen dat BF2 al je CPU cores gebruikt? Multicore ondersteuning sinds patch 1.5?
Ik zag het in het schermpje van mijn G15 met de CoreTemp applet, tijdens het laden 1 core, maar zodra ik een map inging begonnen de andere 3 cores ook mee te doen op gemiddeld 30-50%.
@Militair90:
Teamkillen voor een chopper verbaasd je, welkom bij BF2... Gewoon terug TK'en, iets anders gaan doen of een andere server zoeken. Er zijn er nog steeds zat
Maar na een herklik zonder enige vorm van opnieuw intikken komt hij er wel in. Het stoort me ook niet maar vind het knullig/vaag
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik speel nu een tijdje Forgotten hope 2, echt een geweldige mod. Het maakt de gamplay realistischer en voert de game terug naar de tweede wereldoorlog. Ook zijn er altijd wel minstens twee volle 64-servers te vinden.
Alleen snap ik nog helemaal het neerleggen van die Anit Personal mijnen. Als je leeft blijven ze liggen, maar hoe lang blijven ze liggen als je doodgaat? Want als ze direct verdwijnen ontgaat mij het praktisch nut een beetje. Omdat het vaak one-shot one-kill is blijf je niet al te lang in leven en zou het vaak nutteloos zijn om je naar tactische posities te verplaatsen om mijnen neer te leggen.Ook vind ik de wapens wel erg nauwkeurig. Er lijkt helemaal geen sprake van 'afwijking' te zijn op het moment van schieten. Ook mogen ze van mij wel alle crosshairs eruit slopen, maak het wel zo realistisch.
De physics mogen ook wel gefixt worden (als het mogelijk is). Want soms vlieg je letterlijk 100m de lucht in en kom je een halve km weer neer door een enkel karabijn schot!
Maar voor de rest is het een hele sterke mod. Het bevat een redelijk gehalte aan realisme en is soms intens spannend. Laatst had ik bijvoorbeeld een heel squad achter me lopen, we kropen letterlijk door het gras. Volgens mij was de map Caen. In ieder geval, de stad zelf lag helemaal onder vuur en het gehele team zat al wel een kwartier vastgepint. Totdat ik met mijn mannen La preiure overnam en bleef verdedigen. Resultaat, een kleine overwinning!
Alleen snap ik nog helemaal het neerleggen van die Anit Personal mijnen. Als je leeft blijven ze liggen, maar hoe lang blijven ze liggen als je doodgaat? Want als ze direct verdwijnen ontgaat mij het praktisch nut een beetje. Omdat het vaak one-shot one-kill is blijf je niet al te lang in leven en zou het vaak nutteloos zijn om je naar tactische posities te verplaatsen om mijnen neer te leggen.Ook vind ik de wapens wel erg nauwkeurig. Er lijkt helemaal geen sprake van 'afwijking' te zijn op het moment van schieten. Ook mogen ze van mij wel alle crosshairs eruit slopen, maak het wel zo realistisch.
De physics mogen ook wel gefixt worden (als het mogelijk is). Want soms vlieg je letterlijk 100m de lucht in en kom je een halve km weer neer door een enkel karabijn schot!
Maar voor de rest is het een hele sterke mod. Het bevat een redelijk gehalte aan realisme en is soms intens spannend. Laatst had ik bijvoorbeeld een heel squad achter me lopen, we kropen letterlijk door het gras. Volgens mij was de map Caen. In ieder geval, de stad zelf lag helemaal onder vuur en het gehele team zat al wel een kwartier vastgepint. Totdat ik met mijn mannen La preiure overnam en bleef verdedigen. Resultaat, een kleine overwinning!
Ik heb Forgotten Hope 2 ook even gespeeld. maar het was aldoor infanterie en tanks e.d. Ik heb liever een Battlefield 1942 Battlefield 2-editie dan, met vliegtuigen e.d.
Overigens vind ik het schieten in battlefield 2 niet geweldig, het voelt een beetje raar. Mss ook omdat je geen feedback krijgt zoals in Call of Duty 2/4/5. De ragdolls zijn ook een beetje jammerlijk. Verder prima game
.
Overigens vind ik het schieten in battlefield 2 niet geweldig, het voelt een beetje raar. Mss ook omdat je geen feedback krijgt zoals in Call of Duty 2/4/5. De ragdolls zijn ook een beetje jammerlijk. Verder prima game
mee eens overigens heb ik dat helemaal met de orginele bf2 levels, ik speelde altijd alleen SF en daarin lijken de wapens veel beter te werken.MsG schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:34:
Ik heb Forgotten Hope 2 ook even gespeeld. maar het was aldoor infanterie en tanks e.d. Ik heb liever een Battlefield 1942 Battlefield 2-editie dan, met vliegtuigen e.d.
Overigens vind ik het schieten in battlefield 2 niet geweldig, het voelt een beetje raar. Mss ook omdat je geen feedback krijgt zoals in Call of Duty 2/4/5. De ragdolls zijn ook een beetje jammerlijk. Verder prima game.
Wanneer ik niet SF speel raak ik nooit iets
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Vreemd geval toch weer:
We reden in een kolonne van 3 tanks, ik in het midden. Er komt recht voor ons een attackchopper overgevlogen die ik vol van voor kan raken met het machinegeweer van mijn tank (granaat ging net mis helaas
), heli ontploft, 2 kills in de pocket maar dat onding stort neer op de tank voor mij!!! 2 Teamkills!!
Echt zo'n WTF moment???
Team boos, schelden, leg dat maar eens uit... beetje onzin dat ik die dan op mijn naam toegeschreven krijg maar vooruit dan maar
We reden in een kolonne van 3 tanks, ik in het midden. Er komt recht voor ons een attackchopper overgevlogen die ik vol van voor kan raken met het machinegeweer van mijn tank (granaat ging net mis helaas
Echt zo'n WTF moment???
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Maar wel een leuk verhaal om te vertellen!EvaluationCopy schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:32:
Vreemd geval toch weer:
We reden in een kolonne van 3 tanks, ik in het midden. Er komt recht voor ons een attackchopper overgevlogen die ik vol van voor kan raken met het machinegeweer van mijn tank (granaat ging net mis helaas), heli ontploft, 2 kills in de pocket maar dat onding stort neer op de tank voor mij!!! 2 Teamkills!!
Echt zo'n WTF moment???Team boos, schelden, leg dat maar eens uit... beetje onzin dat ik die dan op mijn naam toegeschreven krijg maar vooruit dan maar
Zeker! Dat vind ik ook wel echt het toffe aan het spel, elk uur maak je wel iets mee waardoor je echt met een grijns of WTF-gezicht achter de pc zit, super echt. (Doe het nog niet zo lang)Stewie! schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:36:
[...]
Maar wel een leuk verhaal om te vertellen!
Ik ben het weer ff kwijt. Ik heb net terwijl ik niet in een server zat de Falcon presets verwijderd, maar geen resultaat. Hoe zit dit nou ook alweer?Ik flikker nog steeds achterover met m'n heli

op zich is dat dan wel weer realistisch. Als een heliwrak op je tank valt is je tank stuk. Was het ding nog maar 50%, heb je dus 2 TK's aan je broek.EvaluationCopy schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:32:
Vreemd geval toch weer:
We reden in een kolonne van 3 tanks, ik in het midden. Er komt recht voor ons een attackchopper overgevlogen die ik vol van voor kan raken met het machinegeweer van mijn tank (granaat ging net mis helaas), heli ontploft, 2 kills in de pocket maar dat onding stort neer op de tank voor mij!!! 2 Teamkills!!
Echt zo'n WTF moment???Team boos, schelden, leg dat maar eens uit... beetje onzin dat ik die dan op mijn naam toegeschreven krijg maar vooruit dan maar
Ps. Een colonne van 3 tanks tegen een Attack chopper? en die chopper delft het onderspit? WTF???
Heeft iemand hier nog goede tips voor bombardementen met een vliegtuig? Ik ben nou al een tijdje bezig met het proberen, maar ik zie maar niet of ik wat raak, nadat ik de bommen laat vallen. Ik probeer bijvoorbeeld de bommen te laten vallen voordat ik overvlieg, maar nou weet ik niet wanneer precies ik los moet laten.
Dit spel is trouwens echt geweldig in combinatie met een Saitek X45 joystick
En het ziet er inderdaad nog steeds goed uit.
Dit spel is trouwens echt geweldig in combinatie met een Saitek X45 joystick
Ik denk dat hij al onder vuur genomen was/werd door een jet/anti-air, hij kwam net over een heuvel en had ons totaal niet aan zien komen. Paar schoten met de gun van de tank en hij ontplofte al.M2M schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:43:
[...]
op zich is dat dan wel weer realistisch. Als een heliwrak op je tank valt is je tank stuk. Was het ding nog maar 50%, heb je dus 2 TK's aan je broek.
Ps. Een colonne van 3 tanks tegen een Attack chopper? en die chopper delft het onderspit? WTF???
Dat ik nog generaal ga worden, dat had ik nooit gedacht. Maar 1.5 heeft het nou eenmaal weer zo leuk gemaakt.
weliswaar kan je veel tutorials lezen op internet. Maar om gewoon echt te leren bombarderen is simpel (tenminste, ik heb zo leren vliegen):TrekDude101 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:39:
Heeft iemand hier nog goede tips voor bombardementen met een vliegtuig? Ik ben nou al een tijdje bezig met het proberen, maar ik zie maar niet of ik wat raak, nadat ik de bommen laat vallen. Ik probeer bijvoorbeeld de bommen te laten vallen voordat ik overvlieg, maar nou weet ik niet wanneer precies ik los moet laten.
Dit spel is trouwens echt geweldig in combinatie met een Saitek X45 joystickEn het ziet er inderdaad nog steeds goed uit.
Hoogte maken, in een stijle hoek duiken, bommen droppen, optrekken, en herladen.
Dit geeft in het begin van het leren meer kans op een hit dan dat je gewoon horizontaal vliegt.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Hoewel nog nog weinig bommen goed weet te raken toch een tip: Na het droppen neus omhoog en even switchen naar rearview om te zien hoe je drop was... Voordat je kan verbeteren moet je weten waar je bommen neer kwamenFikkieHo schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:03:
[...]
weliswaar kan je veel tutorials lezen op internet. Maar om gewoon echt te leren bombarderen is simpel (tenminste, ik heb zo leren vliegen):
Hoogte maken, in een stijle hoek duiken, bommen droppen, optrekken, en herladen.
Dit geeft in het begin van het leren meer kans op een hit dan dat je gewoon horizontaal vliegt.
Waar ik me steeds over verbaas is de scherpe bochten die sommige weten te maken... Hoe gevoelig ik mijn muis ook instel, vaak zijn mijn bochten ruimer dan van mijn opponent... cruciaal natuurlijk. Voor 1.5 voelde ik me redelijk onverslaanbaar in de J10, echter nu een en ander meer in balans is na 1.5 maakt het niet uit of ik F35 of J10 vlieg, ik wordt er redelijk vaak uitgeschoten. Samen werken met mensen in AA op de grond werkt goed, maar ik heb het gevoel dat mijn vliegen veeeel beter kan... Zo werd ik gister echt keer op keer geownd door ene wiw souljar, damn wat vliegt hij strak. (edit: never mind, die gozer heeft er ook al 4500 uur opzitten

[ Voor 4% gewijzigd door lredev op 03-11-2009 13:26 . Reden: ............... ]
Bedankt voor de tips mensenlredev schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:20:
[...]
Hoewel nog nog weinig bommen goed weet te raken toch een tip: Na het droppen neus omhoog en even switchen naar rearview om te zien hoe je drop was... Voordat je kan verbeteren moet je weten waar je bommen neer kwamen
Waar ik me steeds over verbaas is de scherpe bochten die sommige weten te maken... Hoe gevoelig ik mijn muis ook instel, vaak zijn mijn bochten ruimer dan van mijn opponent... cruciaal natuurlijk. Voor 1.5 voelde ik me redelijk onverslaanbaar in de J10, echter nu een en ander meer in balans is na 1.5 maakt het niet uit of ik F35 of J10 vlieg, ik wordt er redelijk vaak uitgeschoten. Samen werken met mensen in AA op de grond werkt goed, maar ik heb het gevoel dat mijn vliegen veeeel beter kan... Zo werd ik gister echt keer op keer geownd door ene wiw souljar, damn wat vliegt hij strak. (edit: never mind, die gozer heeft er ook al 4500 uur opzitten)
Wie weet hoe het ook alweer zit met die Falcon presets? Ik krijg de neus van mijn vliegtuig niet omlaag met m'n Logitech Extreme 3D Propartyondude schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 01:41:
[...]
Ik ben het weer ff kwijt. Ik heb net terwijl ik niet in een server zat de Falcon presets verwijderd, maar geen resultaat. Hoe zit dit nou ook alweer?Ik flikker nog steeds achterover met m'n heli
Volgens mij heeft het te maken welke richting je als eerste instelt.partyondude schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:47:
[...]
Wie weet hoe het ook alweer zit met die Falcon presets? Ik krijg de neus van mijn vliegtuig niet omlaag met m'n Logitech Extreme 3D Pro
zie :
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=81419
Dat is een tutorial geschreven voor patch 1.5 en bij laatstgenoemde kwamen de Falcon presets erbij wat voor een overstuur zijnde joystick zorgt
Ik heb die tut gebruikt om mijn joystick weer aan de gang te krijgen.Dus gebruikt voor het instellen op 1.5.
Heb dezelfde joystick en nergens meer last van.
Heb dezelfde joystick en nergens meer last van.
Het is alweer gelukt, Falcon presets met de Esc toets weghalen bij de vliegtuig en heli besturingsmappen
Je moet gewoon bij alle voertuiginstellingen via de escape knop alle settings "leegmaken" en dan opnieuw instellen op jouw smaak. Zowel voor primair als secundair.partyondude schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:09:
Dat is een tutorial geschreven voor patch 1.5 en bij laatstgenoemde kwamen de Falcon presets erbij wat voor een overstuur zijnde joystick zorgt
Dan moet het goed gaan
Edit: net te laat... Mooi
[ Voor 3% gewijzigd door bvk op 03-11-2009 15:01 . Reden: spuit 11 ]
Ook makkelijk:MsG schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:37:
Maar na een herklik zonder enige vorm van opnieuw intikken komt hij er wel in. Het stoort me ook niet maar vind het knullig/vaag
Ik heb mijn wachtwoord en login in de shortcut gezet van BF2, dan logt BF2 automatisch in:
+playerName tiepeks +playerPassword *********
kopieer dit in eigenschappen => doel => aan het einde met je gegevens en je bent klaar.
bvk schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:00:
[...]
Je moet gewoon bij alle voertuiginstellingen via de escape knop alle settings "leegmaken" en dan opnieuw instellen op jouw smaak. Zowel voor primair als secundair.
Dan moet het goed gaan
Edit: net te laat... Mooi
Rearview tip is inderdaad een goede, ook handig als je een lock krijgt om te zien of er iets achter je vliegt (zodat je beter begint te ontwijken), of dat het bv een AA is.lredev schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:20:
[...]
Hoewel nog nog weinig bommen goed weet te raken toch een tip: Na het droppen neus omhoog en even switchen naar rearview om te zien hoe je drop was... Voordat je kan verbeteren moet je weten waar je bommen neer kwamen
Waar ik me steeds over verbaas is de scherpe bochten die sommige weten te maken... Hoe gevoelig ik mijn muis ook instel, vaak zijn mijn bochten ruimer dan van mijn opponent... cruciaal natuurlijk. Voor 1.5 voelde ik me redelijk onverslaanbaar in de J10, echter nu een en ander meer in balans is na 1.5 maakt het niet uit of ik F35 of J10 vlieg, ik wordt er redelijk vaak uitgeschoten. Samen werken met mensen in AA op de grond werkt goed, maar ik heb het gevoel dat mijn vliegen veeeel beter kan... Zo werd ik gister echt keer op keer geownd door ene wiw souljar, damn wat vliegt hij strak. (edit: never mind, die gozer heeft er ook al 4500 uur opzitten)
Scherpe bochten: Je draait scherper indien je je afterburner gebruikt (shift of dubbel voorwaarts). Maar als je tegenstander echt goed is, dan zal je waarschijnlijk toch sterven
pre 1.5 was het een kwestie van heel hoog vliegen in je F35, een J10 op bomberstand achterna gaan, voorzichtig naderen en zorgen dat hij niets door heeft. Op het moment dat hij over het vliegveld vliegt gelijk alle 6 raketten er op en wegwezen. Dat was nagenoeg de enige manier om spelers met gelijke kwaliteiten te slim af te zijn. (anders lukte het mij gewoonweg niet...).Lointje schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:31:
[...]
Rearview tip is inderdaad een goede, ook handig als je een lock krijgt om te zien of er iets achter je vliegt (zodat je beter begint te ontwijken), of dat het bv een AA is.
Scherpe bochten: Je draait scherper indien je je afterburner gebruikt (shift of dubbel voorwaarts). Maar als je tegenstander echt goed is, dan zal je waarschijnlijk toch stervenIk heb pre 1.5 een heleboel j10's neer gehaald met een f35b, kwestie van ongemerkt er achter komen en timing.
Is dat echt zo? Nou is BF2 niet bepaald realistisch, maar in het echt maak je een bocht dan juist langzamer (veel grotere bocht) vanwege je hogere snelheid.Lointje schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:31:
[...]
Scherpe bochten: Je draait scherper indien je je afterburner gebruikt (shift of dubbel voorwaarts).
Ik neem zelf in ieder geval altijd wat gas terug als ik een bocht inga.
En toch was het wel te doen hoor.....de truc was dat je niet te dicht achter de J10 moest vliegen zodat je ook nadat 'ie had geflared de lock kon vasthouden en dus niet je beeld uitdraaide.M2M schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:29:
[...]
pre 1.5 was het een kwestie van heel hoog vliegen in je F35, een J10 op bomberstand achterna gaan, voorzichtig naderen en zorgen dat hij niets door heeft. Op het moment dat hij over het vliegveld vliegt gelijk alle 6 raketten er op en wegwezen. Dat was nagenoeg de enige manier om spelers met gelijke kwaliteiten te slim af te zijn. (anders lukte het mij gewoonweg niet...).
De J10 was echt een pain in the ass als 'ie eenmaal achter je zat. Dit is met patch 1.5 iets minder geworden.
Pré 1.5 kon je 9 van de 10 keer vijandige missiles simpel 'eruit draaien'. Dit is nu verleden tijd.
Verwijderd
Waar de anderen niet over spraken zeg ik nu wel: in je hud als je in een jet zit zie je een verticale streep naar beneden. Aan het eind daarvan zie je een halve cirkel.TrekDude101 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:30:
[...]
Bedankt voor de tips mensenEn ik weet niet of dit ook geld voor die wiw persoon, maar ik merk wel dat ik aanzienlijk beter vlieg met een joystick dan met een muis, dus misschien is dat een suggestie? je kan best goedkope joysticks vinden, Saitek heeft wel veel keuze, en dat merk bevalt mij ook prima
Het punt waar de verticale lijn en de halve cirkel samenkomen is het punt waar je bommen komen te vallen.
Een vijand die je op dat punt zet krijgt altijd bommen op zijn kop.
Dit is in flightsims ook zo, en in het echt natuurlijk.
Verwijderd
Ik kwam altijd met een noodgang aanvliegen zodat ik heel snel dichtbij zon J10 boven airfield kon komen en m voor 70% kon beschadigen met mijn boordkanon, daarna gauw weer afterburner aan recht naar boven anders overleef je het echt niet. Niet dat ik veel kills binnenhaalde ermee, maar het was effectiever dan met raketten destijds.Oemfoefoe schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:23:
[...]
En toch was het wel te doen hoor.....de truc was dat je niet te dicht achter de J10 moest vliegen zodat je ook nadat 'ie had geflared de lock kon vasthouden en dus niet je beeld uitdraaide.
De J10 was echt een pain in the ass als 'ie eenmaal achter je zat. Dit is met patch 1.5 iets minder geworden.
Pré 1.5 kon je 9 van de 10 keer vijandige missiles simpel 'eruit draaien'. Dit is nu verleden tijd.
Ik heb echt veel te vaak dat ik achter iemand vlieg en dat diegene een bocht maakt, dat dan mijn missiles wel naar hem toegaan maar langs hem schieten. Ook al is het echt een hele flauwe bocht.
En de andere keer gaat iemand met een heeeeele scherpe bocht ineens het beeld uit en raakt mijn missile hem nog met gemak
.
Dit is echt lag volgens mij, heb ik nou nooit trouwens, als ik een bocht maak dat de missiles me voorbij komen en mij niet raken
Ook erg jammer dat wanneer je in een AA op Road Rage een lekkere ronde hebt met 22 kills en 2 deaths, dat je dan gekicked wordt met de reden; Statpadding. Kom op zeg, als ik die score had met statpadding dan was ik wel erg slecht bezig
. Jammer dat er nog altijd teveel admins zijn die hun power misbruiken. Vaak betalen zij wel voor de server maar toch.....
En de andere keer gaat iemand met een heeeeele scherpe bocht ineens het beeld uit en raakt mijn missile hem nog met gemak
Dit is echt lag volgens mij, heb ik nou nooit trouwens, als ik een bocht maak dat de missiles me voorbij komen en mij niet raken
Ook erg jammer dat wanneer je in een AA op Road Rage een lekkere ronde hebt met 22 kills en 2 deaths, dat je dan gekicked wordt met de reden; Statpadding. Kom op zeg, als ik die score had met statpadding dan was ik wel erg slecht bezig
[ Voor 28% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-11-2009 00:59 ]
Het is ook vaak dat er onervaren admins zijn die misinterpreteren, en lang in AA zitten kan dan worden gezien als statpadding 'omdat je dan niets anders doet in het spel'. Het lijkt me overigens erg moeilijk daadwerkelijke statpadding te zien, los van het meest-voordehand-liggende (bijvoorbeeld met twee vrienden zorgen dat je punten krijgt door er 1 in het andere team te stoppen, die te laten schieten en dan reviven, etc.).StealthyPeanut schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:48:
Ook erg jammer dat wanneer je in een AA op Road Rage een lekkere ronde hebt met 22 kills en 2 deaths, dat je dan gekicked wordt met de reden; Statpadding. Kom op zeg, als ik die score had met statpadding dan was ik wel erg slecht bezig. Jammer dat er nog altijd teveel admins zijn die hun power misbruiken. Vaak betalen zij wel voor de server maar toch.....
Net ook weer even een heerlijk BF2 potje gehad 
Infantry Only, Karkand
Was USMC, we hadden niet een geweldig goed team dus we konden geen vlag te pakken krijgen. Ik heb de hele tijd als sniper op die uitgebrande APC gelegen die aan het begin van karkand achter een boom staat. Niemand zag me
K/D was aan het eind van het rondje 45 - 2
Infantry Only, Karkand
Was USMC, we hadden niet een geweldig goed team dus we konden geen vlag te pakken krijgen. Ik heb de hele tijd als sniper op die uitgebrande APC gelegen die aan het begin van karkand achter een boom staat. Niemand zag me
De truc is, niet te veel op de missiles vertrouwen. Met machinegun heb je 'm zo kapot, en als je het een beetje soepel doet dan heeft men het niet eens door. Je kunt het wel oefenen op Road Rage.Oemfoefoe schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:23:
[...]
En toch was het wel te doen hoor.....de truc was dat je niet te dicht achter de J10 moest vliegen zodat je ook nadat 'ie had geflared de lock kon vasthouden en dus niet je beeld uitdraaide.
dan had je wel een stel blinde tegenstanderskronolith schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:30:
Infantry Only, Karkand
Was USMC, we hadden niet een geweldig goed team dus we konden geen vlag te pakken krijgen. Ik heb de hele tijd als sniper op die uitgebrande APC gelegen die aan het begin van karkand achter een boom staat. Niemand zag meK/D was aan het eind van het rondje 45 - 2
Heerlijk is datkronolith schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:30:
Infantry Only, Karkand
Was USMC, we hadden niet een geweldig goed team dus we konden geen vlag te pakken krijgen. Ik heb de hele tijd als sniper op die uitgebrande APC gelegen die aan het begin van karkand achter een boom staat. Niemand zag meK/D was aan het eind van het rondje 45 - 2
sniperkogels in BF2 hebben een snelheid en daarbij komt ook nog de laggende hitboxen, dus is het vrij lastig om rennende mensen te raken. Maargoed, in COD2 was dat ook wel erg makkelijk.StealthyPeanut schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:54:
[...]
Heerlijk is dat. Soms beslis ik aan het begin van de ronde om een te proberen een complete stealth ronde te houden. Een goed plekje uitzoeken en zodra ze je hebben ontdekt re-locaten. Dan krijg je vaak wel een beetje het sniper gevoel, alleen jammer dat spelers raken tijdens het rennen vaak wat random is. Bij COD2 bijvoorbeeld had je veel meer het gevoel dat je echt aan het snipen was, dat mis ik nog wel een klein beetje in BF2.
Lijkt me op zich ook wel weer realistisch. Iedereen die wel eens kleiduiven geschoten heeft weet hoeveel moeilijker het schieten op duiven is die van links naar rechts voorbijkomen, dan kleiduiven die van de schutter af gelanceerd worden. En dat is dan nog met hagel.M2M schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:30:
[...]
sniperkogels in BF2 hebben een snelheid en daarbij komt ook nog de laggende hitboxen, dus is het vrij lastig om rennende mensen te raken. Maargoed, in COD2 was dat ook wel erg makkelijk.
Lijkt me dat het vrij lastig is om met een éénschotswapen een rennend persoon te raken, zeker over grote afstand.
Samen met huisgenoten besloten nieuwe accounts aan te maken, voor de fun, omdat het leuk is als soldaat bovenin te eindigen
Maar damn, wat een gemis om geen DOA12 (of zoiets) en M95 te hebben... Ook erg leuk om de badges weer te zien binnenstromen 
Kan het zijn dat er verschil is tussen vliegen met een lasermuis en een optische muis? Omdat de MX518 fijner in mijn hand ligt heb ik een tijdje terug mijn G9 ervoor ingeruild, maar ik krijg het maar niet lekker gewend...
Kan het zijn dat er verschil is tussen vliegen met een lasermuis en een optische muis? Omdat de MX518 fijner in mijn hand ligt heb ik een tijdje terug mijn G9 ervoor ingeruild, maar ik krijg het maar niet lekker gewend...
Zou dat nou echt zo uitmaken? Ik merk wel dat de accuracy kut is als er lag is, net als inzoomen, dan verspringt hij op servers met hoge pings. vet irritant. Je ziet ook altijd tientallen 100+ pingers. zijn er geen servers waar je gekickt wordt als je boven de 65 ping zit? Lijkt me niet heel abnormale waarde. Met een beetje normale connectie en geen gedownload is dat makkelijk haalbaar.
Ja ik weet neit of dat uitmaakt, maar ik ga weer op zoek naar een lasermuisje, dan gaan we het wel merken 
Mijn ping is bij servers in de buurt (nl, be, uk, de) nooit hoger dan 30 en meestal tussen 10 en 20... Ik heb wel als ik mijn pc (vista x64) in standby heb gehad met battlefield nog actief dat hij dan om de x seconden verspringt... een herstart van het spel is dan nodig om het lekker te laten lopen.
Mijn ping is bij servers in de buurt (nl, be, uk, de) nooit hoger dan 30 en meestal tussen 10 en 20... Ik heb wel als ik mijn pc (vista x64) in standby heb gehad met battlefield nog actief dat hij dan om de x seconden verspringt... een herstart van het spel is dan nodig om het lekker te laten lopen.
Profile map even weggooien in mijn documenten?LosGieros schreef op zondag 08 november 2009 @ 09:16:
Gvd na het installeren van mn asus 5770 starte mn bf2 niet meer op,iemand nog een tip?
Ik wist dat het zo simpel kon zijncharrel schreef op zondag 08 november 2009 @ 09:40:
[...]
Profile map even weggooien in mijn documenten?
Thanks
Rapapa...
Beter even renamen en dan terugzetten wat je wel nodig had.
inderdaad, niets is zo vervelend als terug vinden hoe je de gevoeligheid van je heli en jet besturing ook al weer geregeld had, de afgelopen 400 uur
Ja, maar dat zijn vooral nades van USMC. Aangezien TK uitstond had ik daar geen last vanM2M schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:51:
[...]
dan had je wel een stel blinde tegenstanders(of een fatsoenlijk camo pakje aan). (is het trouwens geen flinke nade-spam, eigenlijk altijd? (en zeker in de hoek van de uitgebrande APC?)
man wat is het toch een verslavend spel. Speel het momenteel weer elke avond voor uren 
Soms een avond steeds dezelfde map, soms een rotatieserver. Soms als loner, soms als teamspeler. Soms rondzwervend, soms hardnekkig klooien rondom één spot.
Alles is leuk!
Soms een avond steeds dezelfde map, soms een rotatieserver. Soms als loner, soms als teamspeler. Soms rondzwervend, soms hardnekkig klooien rondom één spot.
Alles is leuk!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Spreek me anders eens aan op MSN, ik speel ook vaak 's avonds, mss eens leuk om in dezelfde server te spelen. Zou altijd al eens met IL-2
.
Hoeveel mensen zijn er normaal online savonds over de hele wereld gezien?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hier, rusland of in amerika?Mars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:05:
Hoeveel mensen zijn er normaal online savonds over de hele wereld gezien?
lol, inderdaad. Maar er is weinig pijl op mij te trekken. Ene avond ineens ad hoc urenlang en dan weer hele avond druk.
Ik wil eigenlijk nog opnieuw beginnen want heb nu nog een oude clantag aan mijn nick
Ik wil eigenlijk nog opnieuw beginnen want heb nu nog een oude clantag aan mijn nick
Speel je vooral infanterie of alles enabled servers?
Ik zou servers met infanterie en heli's wel tof vinden. Een beetje als Project Reality.
Maar zodra ik in een tank oid stap word ik altijd meteen neergehaald. Helikopter vind ik eigenlijk nog het coolst, maar als infanterist ga ik het minst vaak dood.
Ik zou servers met infanterie en heli's wel tof vinden. Een beetje als Project Reality.
Maar zodra ik in een tank oid stap word ik altijd meteen neergehaald. Helikopter vind ik eigenlijk nog het coolst, maar als infanterist ga ik het minst vaak dood.
Wereldwijd,
Heb je altijd snel een game gevonden?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik speel het nou een weekje of twee, en ik ben echt nog nooit lege servers tegen gekomen. Ik sorteer gewoon op laagste ping, en dan zijn er altijd wel 64/32-mans servers die bijna vol zitten. Kortom, het is dus echt niet iets om je druk om te makenMars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:15:
[...]
Wereldwijd,
om een server te vinden hoef je je niet echt druk te maken...die zijn er genoeg...zelfs bf1942 draaien nog genoeg serversMars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:15:
[...]
Wereldwijd,
[edit] ik zie hier ongeveer 100 servers met een ping <100, die geen van allen leeg zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Mr. Detonator op 11-11-2009 11:46 ]
Zonder te spammen ben ik benieuwd of er GoTers zijn die willen helpen bij het opzetten van 1 of 2 BF2 servers.
Aangezien ik er de ballen verstand van heb (de game dan) zoek ik ook wat admins voor deze server
We hebben al een redelijke community met diverse GoTers, maar deze spelen andere games, we zoeken dus nog hulp met het opzetten van een BF2 gedeelte.
Ik heb alvast een servertje online gegooid maar deze blijft leeg, iemand een idee/suggestie wat ik fout doe? Of is het spel gewoon niet meer zo populair als vroeger?
www.dutch-esports.nl is onze community site en het BF2 ip is :
93.190.139.111:16567 [NL] www.dutch-esports.nl | BF2
Aangezien ik er de ballen verstand van heb (de game dan) zoek ik ook wat admins voor deze server
We hebben al een redelijke community met diverse GoTers, maar deze spelen andere games, we zoeken dus nog hulp met het opzetten van een BF2 gedeelte.
Ik heb alvast een servertje online gegooid maar deze blijft leeg, iemand een idee/suggestie wat ik fout doe? Of is het spel gewoon niet meer zo populair als vroeger?
als er een GoT server komt wil ik wel helpen om het aan te jagen, daar heb ik wel ideeën bij (beroepsmatig). In de loop der jaren menig spel met GoT servers gespeeld zoals Enemy Territory. Erg leuk altijd.
Iemand zo even een potje?
Heb net een uurtje achter de rug 
Jammer dat mijn stats nooit worden geupdate, volgens BFHQ heb ik nog maar 00:01:20 gespeld terwijl ik toch echt al meer dan honderd uur erop heb zitten
Jammer dat mijn stats nooit worden geupdate, volgens BFHQ heb ik nog maar 00:01:20 gespeld terwijl ik toch echt al meer dan honderd uur erop heb zitten
Er zijn in de weekenden zo'n 20000 spelers online en door de weeks in de avond uren zo'n 17000.Mars18 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:15:
[...]
Wereldwijd,
24/7 zijn er gevulde ranked servers online varierend van 40 tot 600 servers afhankelijk van het tijdstip.
Je speelt wel op ranked servers dan?maarud schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:32:
Heb net een uurtje achter de rug
Vraagje misschien dat iemand het bekend voor komt of weet.
Gisteren potje op panda gespeeld op map karkland dacht ik
zie ik daar snipers (usa) op een hoog dak staan waar geen trap zit.
ik vraag aan die gene hoe ze daar komen.
krijg ik eerst als antwoord als je het niet weet zul je het nooit weten..... duh maar later zei iemand "met een grabble hook" (als ik het zo goed schrijf)
maar ik dacht dat die alleen in bf2 sf zaten?
en hoe kun je die hook nou krijgen bij usa?
iemand een idee?
Gisteren potje op panda gespeeld op map karkland dacht ik
zie ik daar snipers (usa) op een hoog dak staan waar geen trap zit.
ik vraag aan die gene hoe ze daar komen.
krijg ik eerst als antwoord als je het niet weet zul je het nooit weten..... duh maar later zei iemand "met een grabble hook" (als ik het zo goed schrijf)
maar ik dacht dat die alleen in bf2 sf zaten?
en hoe kun je die hook nou krijgen bij usa?
iemand een idee?
Waarschijnlijk via een C4 jump. Je laat C4 neerleggen door Spec Ops en je springt op het moment dat hij het af laat gaan. Je hoeft in principe nog niet eens te springen, maar dan kom je volgens mij niet zo ver als dat je wel springt. Maar zo doen ze dat dus. Die grabble hook is idd alleen BF SF
ah ok thanks maar kost je dat niet health?StealthyPeanut schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:23:
Waarschijnlijk via een C4 jump. Je laat C4 neerleggen door Spec Ops en je springt op het moment dat hij het af laat gaan. Je hoeft in principe nog niet eens te springen, maar dan kom je volgens mij niet zo ver als dat je wel springt. Maar zo doen ze dat dus. Die grabble hook is idd alleen BF SF
ik had het nog niet eerder gezien.
en zo leer je elke dag weer iets
Ik weet niet of je iets aan mij hebt, maar ik ben wel op zoek naar een leuk clubje mensen die wat serieuzer (niet per se fanatieker!!!!) samen willen spelen in de avonduren. Heb er niet zoveel tijd voor in de week, zou tof zijn om een vaste server te hebben waar het gewoon super bevalt.Workaholic schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:48:
Zonder te spammen ben ik benieuwd of er GoTers zijn die willen helpen bij het opzetten van 1 of 2 BF2 servers.
Ik moet wel nog even een nieuw exemplaar halen want ik kan met deze key niet in ranked servers en het geweldige EA reageert niet meer op mijn mailtjes met foto's van boekje, key etc....
dat kan natuurlijk alleen in servers waar friendly fire uitstaat.leosand schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:27:
[...]
ah ok thanks maar kost je dat niet health?
1 kereltje op het dak, die wordt squad leader. Er spawned 1 medic en ammo kereltjes. En je kunt granaten tossen tot de ronde afgelopen is.
Dit werkt alleen op servers waar friendly fire uit staat.leosand schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:27:
[...]
ah ok thanks maar kost je dat niet health?
Pas hier wel mee op, op veel servers is c4 jumpen niet toegestaan en kan een kick of ban opleveren.
ah ok
ik heb het laatst wel gezien maar mislukte diegene wel
maar het is gewoon c4 neer gooien er op staan en hopa el hakbar?
heb de laatste tijd weer enorme problemen met de punkbuster.
heartbeat stopt steeds heel irri
test gedaan en is goed alleen nog steeds eruit gegooid worden
denk dat ik de hele handel maar is deinstalleer
en ook maar meteen voor windows 7 ga
iemand al windows 7 en bf2 aan het draaien met punkbuster?
ik heb het laatst wel gezien maar mislukte diegene wel
maar het is gewoon c4 neer gooien er op staan en hopa el hakbar?
heb de laatste tijd weer enorme problemen met de punkbuster.
heartbeat stopt steeds heel irri
test gedaan en is goed alleen nog steeds eruit gegooid worden
denk dat ik de hele handel maar is deinstalleer
en ook maar meteen voor windows 7 ga
NLsandman schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:52:
[...]
Dit werkt alleen op servers waar friendly fire uit staat.
Pas hier wel mee op, op veel servers is c4 jumpen niet toegestaan en kan een kick of ban opleveren.
Ja en dat werkt gewoon perfect! Ik zeg: DOENleosand schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:55:
Wat is er veranderd dat het nu wel werkt dan?kronolith schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:05:
[...]
Ja en dat werkt gewoon perfect! Ik zeg: DOEN
Punkbuster ondersteund nu ook 7. Bij de beta en RC1 was dit nog niet het geval, nu inmiddels wel.
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag last van een blauw scherm bij Battlefield 2.
Ik wilde vanmiddag gaan spelen, maar bij het opstarten kreeg ik een blauw scherm + reboot.
Paar keer geprobeerd, daarna systeemherstel e.d. gedaan, drivers gecontroleerd, maar probleem bleef.
Nu heb ik net BF2 opnieuw geinstalleerd, maar bij na installeren van Patch 1.5 krijg ik opnieuw een blauw scherm.
Wat nu?
Intel Quad Core Q6600
3GB RAM
ATI HD4870 1GB
Vista 32bit
Ik wilde vanmiddag gaan spelen, maar bij het opstarten kreeg ik een blauw scherm + reboot.
Paar keer geprobeerd, daarna systeemherstel e.d. gedaan, drivers gecontroleerd, maar probleem bleef.
Nu heb ik net BF2 opnieuw geinstalleerd, maar bij na installeren van Patch 1.5 krijg ik opnieuw een blauw scherm.
Wat nu?
Intel Quad Core Q6600
3GB RAM
ATI HD4870 1GB
Vista 32bit
Als je de foutmelding van het blauwe scherm defineert kunnen we je ook nog helpen
. Lijkt je dat geen puik idee?
Mss even een rijtje maken met GoT players?
Neem dit rijtje maar over en voeg jezelf er aan toe:
Mss even een rijtje maken met GoT players?
Neem dit rijtje maar over en voeg jezelf er aan toe:
GoT-nickname: | BF2-nickname: |
MsG | Groothuisje |
[ Voor 26% gewijzigd door MsG op 17-11-2009 21:54 ]
GoT-nickname: | BF2-nickname: |
MsG | Groothuisje |
Jazzper | [BiM]Guerilla |
heb je misschien patch 1.41 ook nog geinstalleerd? na bf2 install?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:35:
Ik heb sinds vandaag last van een blauw scherm bij Battlefield 2.
Wat nu?
Intel Quad Core Q6600
3GB RAM
ATI HD4870 1GB
Vista 32bit
misschien een idee om favoriete server er achter te zetten?Jazzper schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:06:
GoT-nickname: BF2-nickname: MsG Groothuisje Jazzper [BiM]Guerilla leosand tharealdon
6 pack en panda voor mij
GoT-nickname: | BF2-nickname: | favo server(s) |
MsG | Groothuisje | ... |
Jazzper | [BiM]Guerilla | alles met meer dan 30 personen en vehicles |
leosand | tharealdon | 6 pack / panda |
Ik heb nog niet echt een favoserver, ik vind zowel Karkand INF only erg tof als Gulf en Wake Island met allemaal voertuigen erg tof. Het liefst servers met veel teamplay, dus niet in je 1tje wegvliegen e.d.
Ik vind INF only niet super leuk. Snap dat mensen dat leuker vinden dan met vehicles, maar het is niet mijn cup of tea. Sommige maps worden er heel anders door en dat is niet altijd positief.
Als ik Inf Only wil ga ik wel COD spelen. Inf Only vind ik te snel saai worden, met vehicles blijft het veel gaver imho.
Ja maar op den duur word je wel gek van BOEM dood, BOEM dood.
Ik vlieg net lekker even, PAF DOOD! door een vliegtuig
Ik rij net in een tank *BOEM* Airstrike! DOOD!
De voertuigen zijn te slap ofzo, een tank gaat echt niet zomaar even stuk. Bij INF heb je wat tactischere teamplay. CoD4 heeft dat totaal niet, daar zit je toevallig bij elkaar in het team en loopt iedereen einzelgangerig rond. Bij INF merk ik dat ik als medic soms veel meer het verschil kan maken dan wanneer ik random in een jeepje rondrij en weer binnen 5 sec dood ben door een airstrike
.
De voertuigen zijn te slap ofzo, een tank gaat echt niet zomaar even stuk. Bij INF heb je wat tactischere teamplay. CoD4 heeft dat totaal niet, daar zit je toevallig bij elkaar in het team en loopt iedereen einzelgangerig rond. Bij INF merk ik dat ik als medic soms veel meer het verschil kan maken dan wanneer ik random in een jeepje rondrij en weer binnen 5 sec dood ben door een airstrike
lredev | 0570_LR | Wake Only |
charrel | cisordin0l | Robert reed's/ FUB / road to jallabad |
[ Voor 4% gewijzigd door charrel op 18-11-2009 12:08 ]
Ik merk dat als het echt heel druk is en er goede piloten zijn, je gewoon moet lopen, paar AT's en een medic en je komt echt wel ver. Ook met zijn 2en / 3en in AA en 1tje in een vliegtuig werkt erg goed. Als je dan als piloot achtervolgt wordt vlieg je over je bevriende AA's en de balans is zo weer hersteld. Daarin is samenspelen echt erg belangrijk.MsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:39:
Ja maar op den duur word je wel gek van BOEM dood, BOEM dood.
De voertuigen zijn te slap ofzo, een tank gaat echt niet zomaar even stuk. Bij INF heb je wat tactischere teamplay. CoD4 heeft dat totaal niet, daar zit je toevallig bij elkaar in het team en loopt iedereen einzelgangerig rond. Bij INF merk ik dat ik als medic soms veel meer het verschil kan maken dan wanneer ik random in een jeepje rondrij en weer binnen 5 sec dood ben door een airstrike.
Verder is het inderdaad prettig als jij een Z10 spot, de piloten in je team daarop actie ondernemen. Jammer genoeg is dat in lang niet alle potjes zo.. Toch als het teamspel wel lekker in orde is, is het puur genieten!
Een een niet te egoistische squad leader doet wonderen. Eentje die dus niet voor de kills / flag capture gaat, maar een eindje ervandaan zich tactisch verstopt als spawnplek om squad leden reistijd uit te sparen.
so true, zelfde geldt natuurlijk ook voor spotten van die heli's maar in vele gevallen gaan de bevriende vliegtuigen toch voor het bombarderen heb ik gemerkt. heel irri als je constant ge-owned word door die heli'slredev schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:03:
[...]
*knip*Verder is het inderdaad prettig als jij een Z10 spot, de piloten in je team daarop actie ondernemen. Jammer genoeg is dat in lang niet alle potjes zo.. Toch als het teamspel wel lekker in orde is, is het puur genieten!
Een een niet te egoistische squad leader doet wonderen. Eentje die dus niet voor de kills / flag capture gaat, maar een eindje ervandaan zich tactisch verstopt als spawnplek om squad leden reistijd uit te sparen.
charrel | cisordin0l | Robert reed's/ FUB / road to jallabad |
Mythling | AlphaDog_NL | alles met meer dan 30 personen en vehicles |
[ Voor 7% gewijzigd door Mythling op 18-11-2009 10:51 ]
Verwijderd
Ik heb sinds 1.5 niet zo veel meer gespeeld maar lees wel dagelijks jullie belevenissen.
Zo doe ik weer een hoop tactische ideetjes op. Ik vind het altijd lastig een leuke server te vinden, zonder gescheld maar met lol en tactische samenwerking. Vaak is het zo erbarmelijk dat ik niet eens de moeite neem om mijn headset aan te sluiten.
Waar en wanneer spelen jullie meestal? Mijn laatste potje was ongeveer 2 maanden geleden op een hele rare server. (Antich 2 of zoiets) Daar hebben ze wel heel rare spelregels. Ik werd daar meerdere keren gekicked omdat ik een ongeoorloofd voertuig zou hebben gepakt????????? Na drie potjes begon het me te dagen dat ze hele rare server rules ingesteld hadden.
Ik zit nu al een uur te proberen om ook mijn naam aan het lijstje toe te voegen.
Ik geef het op, het lukt me niet.
Gotnaam = J.C. SUP3RSTAR
BF2naam = [NTS]T-Bone
Speel wel eens op de gotland servers.
Zo doe ik weer een hoop tactische ideetjes op. Ik vind het altijd lastig een leuke server te vinden, zonder gescheld maar met lol en tactische samenwerking. Vaak is het zo erbarmelijk dat ik niet eens de moeite neem om mijn headset aan te sluiten.
Waar en wanneer spelen jullie meestal? Mijn laatste potje was ongeveer 2 maanden geleden op een hele rare server. (Antich 2 of zoiets) Daar hebben ze wel heel rare spelregels. Ik werd daar meerdere keren gekicked omdat ik een ongeoorloofd voertuig zou hebben gepakt????????? Na drie potjes begon het me te dagen dat ze hele rare server rules ingesteld hadden.
Ik zit nu al een uur te proberen om ook mijn naam aan het lijstje toe te voegen.
Ik geef het op, het lukt me niet.
Gotnaam = J.C. SUP3RSTAR
BF2naam = [NTS]T-Bone
Speel wel eens op de gotland servers.
Ik wil/kan wel wat voor je doen vwb het adminnen van de server. Ben een paar jaar (lead) admin geweest van twee erg succesvolle BF2 servers (GameVillage).Zonder te spammen ben ik benieuwd of er GoTers zijn die willen helpen bij het opzetten van 1 of 2 BF2 servers.
Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.