hmmmmm mooi te zien wat de voors en tegens zijn van de veschillende kits. Op dit moment is AT fijnste kit. Vooral gun EU is erg fijn. Nog een NOOB vraag: hoe zit het met teamspeak? hoe activeer ik dat? moet ik daar Ventrillo of iets anders voor downen? heb headphones! Wil graag meelullen! En bij sommige servers wordt er tegen mij geluld maar kan ik niks terugzeggen.. echt NOOBisch, ik weet ;-)
Ventrilo is ook een programma om te ouwehoeren, net als Teamspeak.
Zou wel gaaf zijn trouwens om eens met een paar gasten van Tweakers te knallen! Even een vraag aan iedereen hier, wat is jullie rang? Dus niet om op te scheppen o.i.d. maar ben gewoon benieuwd hoeveel tijd jullie al in de game hebben gestopt
Zou wel gaaf zijn trouwens om eens met een paar gasten van Tweakers te knallen! Even een vraag aan iedereen hier, wat is jullie rang? Dus niet om op te scheppen o.i.d. maar ben gewoon benieuwd hoeveel tijd jullie al in de game hebben gestopt
Weten jullie nog een server met goede teamplay? Ik ging gister even weer BF2 doen aangezien ik Project Reality nog wat saai vind doordat ik het nog niet helemaal snap, maar ik werd weer even op de feiten gedrukt op het schip bij Wake Island. Altijd dat domme gekut met elkaar half mollen voor een heli.
Waar spelen de tweakers hier vaak op?
Waar spelen de tweakers hier vaak op?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Inderdaad. Geloof me, op die THC server wordt NIET gecheat. Ik zit bijna elke dag in THC, gewoon omdat ik het een lekkere server vind. Gewoon genoeg oefenenen potbaker, dan pwn je die gasten zoVerwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:09:
Ik heb ook al eens rondgesnuffeld voor aimbots en er zijn diverse sites die claimen de onontdekte software te hebben maar die moet je dus betalen en kun je alleen op no rules servers spelen. met de kans gebanned te worden.
En natuurlijk ben ik een NOOB, speel nog maar sinds eind augustus... maar op deze THC server waren er vrij vage kills aan de gang... dus vandaar dat ik dacht dat er veel cheaters zaten. Ik heb veel gespeeld op andere servers waar ik deze rare kills (op dezelfde maps) tegen kwam. Maar tuurlijk zijn er mensen die vet profi zijn en echt goed!
Verwijderd
Ik krijg om een of andere vreemde reden de laatste tijd blauwe schermpjes van tijd tot tijd ... altijd als ik BF:2 aflsuit, en 1 keer tijdens een game.
Het enige wat ik heb veranderd is ... naast dat we verhuisd zijn ... de internet verbinding is nu via kabel, en via een USB Wireless connector ... dus geen wired connectie. Werkt op zich goed, 50 - 70% signaal (zit 1 betonnen vloer tussen de router en de PC).
Ik ga dit weekend Windows XP er iig opnieuw opjassen, maar vindt het op zijn minst vreemd ... en ja ... naast die wijzigingen is de laatste patch een wijziging, is ook sinds de patch ... vreemd genoeg. De CD zit er nu niet meer in tijdens het spelen, maar ik had begrepen dat dat niet meer hoefde
.
Het enige wat ik heb veranderd is ... naast dat we verhuisd zijn ... de internet verbinding is nu via kabel, en via een USB Wireless connector ... dus geen wired connectie. Werkt op zich goed, 50 - 70% signaal (zit 1 betonnen vloer tussen de router en de PC).
Ik ga dit weekend Windows XP er iig opnieuw opjassen, maar vindt het op zijn minst vreemd ... en ja ... naast die wijzigingen is de laatste patch een wijziging, is ook sinds de patch ... vreemd genoeg. De CD zit er nu niet meer in tijdens het spelen, maar ik had begrepen dat dat niet meer hoefde
BSOD's? Het lijkt me sterk dat je die krijgt door een te kleine bandbreedte. Heb je al gegoogled op de foutcode's?
Hoeveel RAM heb jij eigenlijk in je bak?
Verwijderd
Dat blauwe scherm is weg voor ik er erg in heb, dus een code bewaren wordt pittig. Ik ga zowieso eerst XP er opnieuw opknallen, maar dat zou ik zich geen probleem moeten zijn.Oemfoefoe schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:56:
BSOD's? Het lijkt me sterk dat je die krijgt door een te kleine bandbreedte. Heb je al gegoogled op de foutcode's?
Ik heb 2GB RAM en nooit problemen met BF:2 gehad overigens !
Downloaden is geen probleem trouwens, bandbreedt ook niet dus ... gaat als een tiet ... heb een 30 MB connectie en die 30 MB trekt 'ie helemaal
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 19:00 ]
Verwijderd
Ik heb bijna 400 punten hehe, dus opscheppen is er bij mij niet bijStealthyPeanut schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:37:
Het gaat wel steeds beter ... probeer nu mijn controls te tweaken, want de faults doen het bij mij niet goed. Vooral prone staat bij mij nu op de Q ... en ik speel nog steeds 't liefst op infantry servers, ik stoor me het meest aan vliegtuigen namelijk ... de andere voertuigen vind ik wel ok, daar kun je tenminste iets tegen doen.
Vliegtuigen ook wel, dat snap ik ... maar op online open servers ... ja ... je moet maar een team hebben wat weet wat je ertegen moet doen ... plus ... als je niemand hebt die kan vliegen
Ik ga iig vaak wel op zoek naar AA spulletjes, gewoon knallen die gasten
Mijn account is Aelor_NL. Ik ben niet altijd voorzichting ... wellicht heeft 't met mijn Unreal Tournament achtergrond te maken ... ik wil vaak te graag knallen, en ben niet altijd geduldig. Soms wel ... en ik spot vaker dingen ... vandaag heb ik Warlord een paar keer gespeeld, en da's wel een coole map.
Ik schiet wel graag met scopes ... maar wel automatisch. Ik wissel vaak tussen classes, hangt ervanaf waar ik spawn en wat voor terrein ik opmoet ... heb ik meer aan een sniper, dan pak ik die ... is het meer binnen of dicht op elkaar, dan pak ik een assault ... als ik er wat meer in zit, ga ik proberen medic te spelen ... maar ik wil eerst die upgrades, zodat ik ook kan knallen ...
Ik ben zelf ook veels te onvoorzichtig, lekker doorrammen, ook al liggen er drie snipers op je wachten
Maar zolang jij in de aanval blijft moet je tegenstander toch zijn verdediging handhaven en kunnen ze niet aanvallen zoals ze willen.
Slecht voor je K/D ratio, dat wel
Verwijderd
Dat is wel zo, maar die K/D ratio boeit me echt nietbvk schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:42:
Ik ben zelf ook veels te onvoorzichtig, lekker doorrammen, ook al liggen er drie snipers op je wachtenMaar zolang jij in de aanval blijft moet je tegenstander toch zijn verdediging handhaven en kunnen ze niet aanvallen zoals ze willen.
Ik vind trouwens die (ik dacht Britse) guns op Warlord erg cool, assault en sniper heb ik gebruikt iig ... kon ik goed mee overweg iig !
Ik zit aan 1000+ uren, maar ik was toen student informatica aan de universiteit ^^ Ben lieutenant_colonel of zo -> http://bf2s.com/player/58258424/
Ga proberen af en toe nog eens een rondje te spelen, die nieuwe mappen zijn wel geinig!
Oh en spec ops zijn onzichtbaar op een Scan van de commander indien ze stilstaan, dus niet gewoon onzichtbaar voor de medemens voor je iets doms probeert
Ga proberen af en toe nog eens een rondje te spelen, die nieuwe mappen zijn wel geinig!
Oh en spec ops zijn onzichtbaar op een Scan van de commander indien ze stilstaan, dus niet gewoon onzichtbaar voor de medemens voor je iets doms probeert
zoek m'n nick maar op, dan weet je hoe verschrikkelijk verslavend dit spelletje is.StealthyPeanut schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:37:
M2M je beste score in 1 ronde is bij Strike at Karkand met 541 punten?M2M schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:46:
[...]
zoek m'n nick maar op, dan weet je hoe verschrikkelijk verslavend dit spelletje is.
Ligt het aan mij of klopt hier iets niet?
\O/ weeeee =[specs]=
De vlag mag uit. Ik heb 110 punten gescoord op The Great Wall terwijl ik aan de EU-kant stond. Zeer blij mee!
van zulke hoge scores zijn (vaak) in de begintijd van het spel gehaald...met 1.1 of 1.2 oid werd de puntentelling iets anders..Energy99 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:04:
[...]
M2M je beste score in 1 ronde is bij Strike at Karkand met 541 punten?![]()
in het begin was het 1 kill > 4punten.toch?.... en ook als je bij iemand in de heli zat die een kill maaktte, kreeg jij ook een kill bij....
als je dan met een man of 5 in een blackhawk ging zitten..met wat medics, en engineers, en suply erbij (en een commander om evt te respawnen)... kon je soms een ronde lang in de lucht blijven hangen met ieder een score van 100-200-300+
das war einmal
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Detonator op 15-10-2009 21:51 ]
Verwijderd
mijn nick is Potbaker zoals je ziet! gekke naam hahahahaha ik weet, kwam vandaag ook "LikmeReet" tgen vondt ik ook wel een goeie, hahahaha. speel nu veel op antik servers, daar haal ik met medic of AT lekkere scores. vandaag had niet echt een bheste dag heeeeeeeeeel veeel dood gegaan ipv gasten gekilled. Ach we blijven gewoon bezig ;-) houdt je van de straat!!!
Ventrillo dus voor de teamspeak.. moet ik dan binnen BF nog wat aanzetten in de opties?
Wellicht leuk om eens online af te spreken met zijn allen? gewoon kleine ranked server zoeken en dan data en tijd hier droppen en LOSSSSSS?????!!!!
Ventrillo dus voor de teamspeak.. moet ik dan binnen BF nog wat aanzetten in de opties?
Wellicht leuk om eens online af te spreken met zijn allen? gewoon kleine ranked server zoeken en dan data en tijd hier droppen en LOSSSSSS?????!!!!
Verwijderd
In een vliegtuig??? met welke kit???Robkazoe schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:25:
De vlag mag uit. Ik heb 110 punten gescoord op The Great Wall terwijl ik aan de EU-kant stond. Zeer blij mee!
Dat hoef je mij allemaal niet te vertellen.. ik zit er sinds dag 1 bij (3 star gen met over 2500 uur speeltijd) en ik weet dat dit niet kan. Strike heeft geen heli's en 540 punten halen is zelfs met BF2 vanilla verre van mogelijk. Hoe het wel kon met v1.0 hoef ik je niet te vertellen.. dit is toen uitgebreid op meerdere fora besproken.Mr. Detonator schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:47:
[...]
van zulke hoge scores zijn (vaak) in de begintijd van het spel gehaald...met 1.1 of 1.2 oid werd de puntentelling iets anders..
in het begin was het 1 kill > 4punten.toch?.... en ook als je bij iemand in de heli zat die een kill maaktte, kreeg jij ook een kill bij....
als je dan met een man of 4 in een blackhawk ging zetten..met wat medics, en engineers erbij (en een commander)... kon je soms een ronde lang in de lucht blijven hangen met ieder een score van 100-200-300+
das war einmal
\O/ weeeee =[specs]=
16 man op karkand 64. Allemaal medics en flink killen / reviven. Het potje duurde ook wel anderhalf uur....Energy99 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:04:
[...]
M2M je beste score in 1 ronde is bij Strike at Karkand met 541 punten?![]()
Voornamelijk medic/support op een 32 persoonskaart met 25 personen (max players was op 32 ingesteld). Ik kwam na een kwart van de ronde binnen en haalde het toen met gemak. Enige wat je moet doen is een squad joinen waar veel medics in zitten en die telkens van kogels voorzien als dat kan. Zelf ondertussen wat kills maken (je kan risico nemen want er zijn toch zat medics die achter je lopen). En mocht een teammaat doodgaan dan pak je zijn kit en revive je hem. De FAMAS is ook geen straf om te gebruiken.
Ik ben ooit begonnen met Looynke -> http://bf2s.com/player/49072168/ maar daarna ging ik bij de MoV clan. Hierdoor heb ik een account aangemaakt met de naam MoV-Impreza -> http://bf2s.com/player/60084753/
Dit heb ik toen intensief gespeeld maar 3 jaar geleden was de zin ineens op. Vorige maand een nieuwe pc gekocht en nu weer volop aan het BF-en geslagen. Ik speel nu volle bak voor me plezier en om te stijgen in rang. Niet om zo snel mogelijk zoveel mogelijk kills te halen of om niet dood te gaan.
Maar ik vind vliegen in vliegtuigen gewoon zo gaaf, en in de heli ook trouwens, dat mijn K/D ratio eigenlijk alleen maar beter wordt. Infanterie vind ik ook enorm gaaf maar dan in een echte goede squad, anders is het vaak onbegonnen werk!
En die hoge rondes zijn wel mogelijk, alleen dan op 64p maps met 16 personen ofzo. Je rent je rot en killed veel maar er komt bijna nooit voortijdig een einde aan omdat je zoveel vlaggen hebt. Toenstraks ook nog op Mashtuur met 20 man totaal, elke keer vlaggen overnemen en af blijven knallen maar elke keer werd per chopper weer een andere vlag overgenomen en mijn punten bleven maar stijgen
. Uiteindelijk op 120 gekomen geloof ik met een erg goed samenwerkende squad! Echt kicke!
Heeft iemand de beschikking over een ventrilo of teamspeak server? Dan kunnen we daar eens afspreken ofzo en wat servers uitzoeken
Dit heb ik toen intensief gespeeld maar 3 jaar geleden was de zin ineens op. Vorige maand een nieuwe pc gekocht en nu weer volop aan het BF-en geslagen. Ik speel nu volle bak voor me plezier en om te stijgen in rang. Niet om zo snel mogelijk zoveel mogelijk kills te halen of om niet dood te gaan.
Maar ik vind vliegen in vliegtuigen gewoon zo gaaf, en in de heli ook trouwens, dat mijn K/D ratio eigenlijk alleen maar beter wordt. Infanterie vind ik ook enorm gaaf maar dan in een echte goede squad, anders is het vaak onbegonnen werk!
En die hoge rondes zijn wel mogelijk, alleen dan op 64p maps met 16 personen ofzo. Je rent je rot en killed veel maar er komt bijna nooit voortijdig een einde aan omdat je zoveel vlaggen hebt. Toenstraks ook nog op Mashtuur met 20 man totaal, elke keer vlaggen overnemen en af blijven knallen maar elke keer werd per chopper weer een andere vlag overgenomen en mijn punten bleven maar stijgen
Heeft iemand de beschikking over een ventrilo of teamspeak server? Dan kunnen we daar eens afspreken ofzo en wat servers uitzoeken
Verwijderd
Heli's ga ik nog wel proberen, maar speel jij met muis / keyboard? Vliegtuigen krijg ik dus echt niet voor elkaar (vooralsnog).
Ik zit nu bijna op 500 ... ik zit nog heftig te twijfelen, maar ik denk toch dat ik als eerste de Medic upgrades aanschaf. Dacht eerst die FN F2000 te willen gebruiken, maar ik was toch aardig onder de indruk van wat youtube filmpjes gister. Daarnaast ben ik van plan snel naar Medic over te gaan, wel erg handig op die infantry servers waar ik op speel.
Warlord begint wel een beetje een favorietje te worden trouwens
. Ik hou echt het meest van die city maps
!
Ik zit nu bijna op 500 ... ik zit nog heftig te twijfelen, maar ik denk toch dat ik als eerste de Medic upgrades aanschaf. Dacht eerst die FN F2000 te willen gebruiken, maar ik was toch aardig onder de indruk van wat youtube filmpjes gister. Daarnaast ben ik van plan snel naar Medic over te gaan, wel erg handig op die infantry servers waar ik op speel.
Warlord begint wel een beetje een favorietje te worden trouwens
Ik vlieg altijd met muis en keyboard (heli + jet) en dat lukt best aardig. Mijn muis heeft een extra knop die ik heb ingesteld op achter mij kijken. Het is trouwens verbazend hoe snel je vliegen in heli/jet weer oppikt na 1.5 jaar niet te spelen.
Ik vlieg met muis en tobo idd, maar heb ook al meer dan 70 uur gevlogen denk ik, dus oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Ik wil nog weleens een joystick gaan uitproberen maar om er alleen daar 1 voor aan te schaffen is ook weer een beetje overdreven. Als ik er ergens nog 1 voor een zacht prijsje kan kopen doe ik dat wel denk ik.
Ik wil nog weleens een joystick gaan uitproberen maar om er alleen daar 1 voor aan te schaffen is ook weer een beetje overdreven. Als ik er ergens nog 1 voor een zacht prijsje kan kopen doe ik dat wel denk ik.
Heb een 1680*1050 scherm maar als ik in BF2 1.5 die resolutie selecteer is het beeld in horizontale richting iets uitgerekt. De radar rechtsboven is dus niet rond maar meer ovaal.
Hoort dit en is er wat aan te doen. Heb Widescreen Fixer al geprobeerd maar dit hielp niet bij mij?
Hoort dit en is er wat aan te doen. Heb Widescreen Fixer al geprobeerd maar dit hielp niet bij mij?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Volgens mij is de GUI oorspronkelijk niet bedoeld voor zulke resoluties. Ik had 1920 * 1200 en kon een half jaar geleden mijn resolutie niet eens selecteren. Na 1.5 dus wel zag ik laatst, maar onderwater zijn de elementen volgens mij nog altijd kleiner en worden ze uitgerekt.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Een helikopter is relatief makkelijk te bedienen. Alleen als vlieger krijg je tegenwoordig erg weinig punten wat toch wel jammer is. Vliegtuigen heb ik wel onder de knie maar ben kansloos tegen goede spelers. Heb ook nog steeds die ene ribbon voor vliegen nog niet gehaald.
USB + Networking is EVIL !!! Helemaal als het Wireless moet ... gewoon kabel trekken of PCI WLAN kaartje inbouwen als je persee Wireless wil gamen.Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:32:en via een USB Wireless connector
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
aan de hoeveelheid punten is vrij weinig veranderd, vlaghoppen met een black hawk is alleen iets moeilijker geworden, maarja echt eerlijk was dat ook niet. Zeker op mashtuur kon je vrij weinig beginnen tegen het choppergeweld. Mits de piloot goed is (en medic is), de gunners ammo boer zijn en er nog 3 man achterin als engie het ding constant repareren was het een vliegend fort waar je echt helemaal niets tegen kon doen (als mec zijnde). En dan heb je ook nog de rest van het US team. KansloosRobkazoe schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:10:
Een helikopter is relatief makkelijk te bedienen. Alleen als vlieger krijg je tegenwoordig erg weinig punten wat toch wel jammer is. Vliegtuigen heb ik wel onder de knie maar ben kansloos tegen goede spelers. Heb ook nog steeds die ene ribbon voor vliegen nog niet gehaald.
Op een of andere manier doe ik iets nog niet goed, kan er niet de vinger helemaal achter krijgen. Als ik 30 punten in een ronde haal ben ik blij.
Ik troost mij maar met de gedachte dat ik ik een gezin heb die aandacht krijgt en ik daardoor niet zoveel tijd heb om te oefenen als alle 16 jarige scholiertjes.
http://bf2s.com/player/44540624/
Ik troost mij maar met de gedachte dat ik ik een gezin heb die aandacht krijgt en ik daardoor niet zoveel tijd heb om te oefenen als alle 16 jarige scholiertjes.
Ik zie ook dat je al bijna 80uur sniper bent geweest. Snipers hebben vaak niet de hoogste score maar wel vaak de beste ratio. Het is net waar je voor speelt.
Soms is het heerlijk om op je gemak in 1 van de vele kranen te gaan zitten en lekker rustig aan te leggen voor een headshot. Maar ik hou ook van actie en daarom speel ik vaak met vehicles/planes/choppers en als medic.
Soms is het heerlijk om op je gemak in 1 van de vele kranen te gaan zitten en lekker rustig aan te leggen voor een headshot. Maar ik hou ook van actie en daarom speel ik vaak met vehicles/planes/choppers en als medic.
Hm, wel strak plan om je uit te nodigen, dan speel ik iig niet meer tegen je op Road Rage, scheelt een hoop irritatiesStealthyPeanut schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:50:
Ik ben ooit begonnen met Looynke -> http://bf2s.com/player/49072168/ maar daarna ging ik bij de MoV clan. Hierdoor heb ik een account aangemaakt met de naam MoV-Impreza -> http://bf2s.com/player/60084753/
[..]
GoTters zijn welkom op Ventrilo; s2.nextpulse.nl, default (3784) port, pw 'got'. Over het algemeen zijn er wel 2-3 mensen aanwezig 's avonds om te BF2en, vooral op [SFW] en FTW Road Rage. 't Is een 8-man server, dus bij veel animo is er wel 'n alternatief nodig, maar dat zal wel meevallen gok ik.
Verwijderd
Als je maar lol hebt toch?prutsger schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:15:
Op een of andere manier doe ik iets nog niet goed, kan er niet de vinger helemaal achter krijgen. Als ik 30 punten in een ronde haal ben ik blij.
Wat is nu belangrijker, een spel of je gezin?
Ik speel echt puur voor de lol, en da's ook het belangrijkste. Er is meer in 't leven dan gamen hoor !
Ik scoor zo nu en dan ook rond de 30 ... meestal zit ik rond de 20 ... toen ik begon een paar weken geleden was 't rond de 4 ... dus er is progressie.
Verwijderd
Ik denk ook dat ik 'm om ga ruilen voor de PCI versie ... ook de 600N.nero355 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:29:
[...]
USB + Networking is EVIL !!! Helemaal als het Wireless moet ... gewoon kabel trekken of PCI WLAN kaartje inbouwen als je persee Wireless wil gamen.
Als ik als sniper in een kraan lig krijg ik op de een of andere manier altijd een chopper op bezoek die voor me gaat hangen en de trekker overhaalt...StealthyPeanut schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:05:
Nee, laat mij maar lekker rondraggen met een APC, of zelf die sniper bezoeken met een heli
Edit: We zitten nu met dit topic op 50 pagina's en 1234 posts... Er moet eigenlijk een nieuwe gemaakt worden, ik weet zelf helaas totaal niet hoe dat moet. En als ik het eerst moet gaan leren zitten we op deel 60 voor ik het snap
Iemand die zich geroepen voelt en het wel kan?
[ Voor 19% gewijzigd door bvk op 19-10-2009 19:03 ]
Heb ik tegen je gespeeld op Road Rage dan?Leftblank schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:20:
[...]
Hm, wel strak plan om je uit te nodigen, dan speel ik iig niet meer tegen je op Road Rage, scheelt een hoop irritaties
GoTters zijn welkom op Ventrilo; s2.nextpulse.nl, default (3784) port, pw 'got'. Over het algemeen zijn er wel 2-3 mensen aanwezig 's avonds om te BF2en, vooral op [SFW] en FTW Road Rage. 't Is een 8-man server, dus bij veel animo is er wel 'n alternatief nodig, maar dat zal wel meevallen gok ik.

Op Road Rage probeer ik eerst in een vliegtuig te komen maar zodra dit in het begin niet lukt, pak ik bijna altijd AA's om de planes keer op keer neer te halen totdat ze het beu zijn
Rang: First Sergeant ( http://www.bf2s.com/player/44021036/ )StealthyPeanut schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:37:
Even een vraag aan iedereen hier, wat is jullie rang? Dus niet om op te scheppen o.i.d. maar ben gewoon benieuwd hoeveel tijd jullie al in de game hebben gestopt
Tijd BF2 + SF + Boosterpacks: 475 uur
Tijd BF2 Mods (PR, PoE:2, OPK, AIX2, DesertConflict): 300 uur
Let vooral niet om mijn K/D ratio, ik neem graag risico's
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Speeltijd is 3x niks vergeleken met het geld dat sommigen wegens BF2 in hun PC hebben gepropt
Kan je rijk van worden !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
ik wil dit spel graag weer spelen... erg graag.. maar het spel knalt bij elke beurt terug naar windows nadat ik in een map zit.
ok ik heb dan ook tig thread/googled naar oplossingen maar niks heeft geholpen
(59hz bug / clear cache / drivers / compactibility win xp )
mijn systeem is momenteel wat karig beschreven maar met deze zal ik toch wel overkill moeten hebben voor dit spel
Q9550
P45 mobo + 8gig 1066 DDR2
GTX280 (driver 186.16 momenteel , de nieuwste 191.07 heeft een graphic bug voor mij )
Windows 7 64bit
24inch tft 1920X1200 60hz monitor
setting ingame : High op alles , 1920x1200 60hz , 8xAA
zijn er nog andere mogelijke oplossingen , zoja dan doe je mij een gigantisch plezier mee
mijn systeem is momenteel wat karig beschreven maar met deze zal ik toch wel overkill moeten hebben voor dit spel
Q9550
GTX280 (driver 186.16 momenteel , de nieuwste 191.07 heeft een graphic bug voor mij )
Windows 7 64bit
zijn er nog andere mogelijke oplossingen , zoja dan doe je mij een gigantisch plezier mee
Dan boek je vooruitgangVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:52:
[...]
Als je maar lol hebt toch?
Wat is nu belangrijker, een spel of je gezin?.
Ik speel echt puur voor de lol, en da's ook het belangrijkste. Er is meer in 't leven dan gamen hoor !
Ik scoor zo nu en dan ook rond de 30 ... meestal zit ik rond de 20 ... toen ik begon een paar weken geleden was 't rond de 4 ... dus er is progressie.
Als ik in een potje 80 punten haal, is dat laag voor me...
Punkbuster al eens geupdated?Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:24:
ik wil dit spel graag weer spelen... erg graag.. maar het spel knalt bij elke beurt terug naar windows nadat ik in een map zit.
Q9550
Windows 7 64bit
Een beetje ongewone oplossingen maar je zegt dat je de gewone hebt geprobeerdVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:24:
Q9550
Windows 7 64bit
1) Probeer eens te rebooten alvorens je begint te spelen. Ik zet mijn computer meestal in S3 standby 's nachts en als ik dan nog eens BF2 lanceer heb ik ook problemen (meestal punkbuster weliswaar). Een clean reboot voor bf2 helpt dan.
2) Gooi je graphics eens wat lager, vooral AA eens uitzetten. Je systeem kan het zeker aan hoor, maar missch flipt het spel er op. Neem eens Low om te beginnen. Indien het werkt verhogen, eventueel AA aflaten.
3) Zet in je sound opties EAX eens af. Spel opnieuw opstarten en proberen.
Zoals ik zei, het is puur gokken hier, maar bij sommigen werkt het.
Verwijderd
Ik had meestal juist een betere ratio met medic of assaultStealthyPeanut schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:05:
Ik zie ook dat je al bijna 80uur sniper bent geweest. Snipers hebben vaak niet de hoogste score maar wel vaak de beste ratio. Het is net waar je voor speelt.
Ik speel nog steeds redelijk vaak, met huisgenoten en mijn broertje, brakke zondagen zijn vaak goed voor flinke dag spelen. Ik heb dan inmiddels ook al 660 uur gespeeld
Met geen enkele kit kom ik qua ratio boven de 1. Al is het wel zo dat ik nu in potjes doorgaans meer kills heb dan deaths. We spellen vaak in wisselende formaties met zijn vieren. Ik,(******), en eigenlijk spelen we alleen Wake Island 2007. Die kaart kan ik dromen
Ik zit er wel over te denken een nieuw account te namen, gewoon om
Servers waar we vaak zitten: AC, (BE) Rackage, EDW, WIW, Laufhaus.. en andere wake-only's met een lage ping. Het kost ons niet veel moeite met zijn allen een beetje hoog te eindigen, al heb je soms van die clans met allemaal 3 sterren dude's en dan kan het zwaar zijn
Blijft een verdomd leuk spel!
Ik zit er wel over te denken een nieuw account te namen, gewoon om
Servers waar we vaak zitten: AC, (BE) Rackage, EDW, WIW, Laufhaus.. en andere wake-only's met een lage ping. Het kost ons niet veel moeite met zijn allen een beetje hoog te eindigen, al heb je soms van die clans met allemaal 3 sterren dude's en dan kan het zwaar zijn
[ Voor 19% gewijzigd door lredev op 31-08-2010 10:48 ]
Wat me eigenlijk wel opvalt is dat het qua infanterie imo niet lekker speelt. Je hebt helkemaal geen gevoel van dat je geraakt wordt. Het richten voelt bij mij wat random. Ik had het qua infanterie meer als CoD4 gezien, maar dan met voertuigen erbij. Ik vind het met voertuigen leuk hoor, maar zodra het close combat met infanterie wordt merk ik niet echt iets als tactiek, maar meer geluk. Maar het kan zijn dat ik fout zit hoor
.
Verwijderd
Laat je niet ontmoedigen , is gewoon een spelletje voor de lol...prutsger schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:15:
Maar een tip: Ga eens als Support en dan Karkand met infanterie-only..
Je zal aan het begin moeten wennen maar als je het doorhebt zijn rondes van 80/90 haalbaar.Gewoon gelijk gaan smijten met resupplypacks en dan met handgranaten blijven gooien. Na een tijdje zoek je snipers op en die ook weer voorzien van resupplypacks.
Niet voorin gaan lopen maar achter de hoorde aan en blijven droppen die zooi..works for me.
Toen ik onlangs nog eens speelde merkte ik hoe subliem vehicle mode is. Een groep infanteristen (wij) in het nauw gedreven door een andere groep met jeep. Komt daar plots onze friendly tank over de heuvel gesprongen en knalt die jeep aan flarden (maar stond zo dicht dat je geluid er bijna van verstomt), zodat wij alsnog verder kunnen trekken en de vlag innemen. Daarna met 3 wagentjes achtereen naar de volgende vlag rijden. Zo'n dingen merk je niet als je lange tijd speelt, maar na 1.5 jaar break is het wel een tof gevoel.
Dan nog eens in een jet gekropen en een mooie 27/2 neergezet. Eenmaal gedood, andere keer sprong die boom voor men neus.
Edit: prutsger, je moet inderdaad voor de fun spelen, als je niet zo naar stats omkijkt valt dat goed mee (natuurlijk wel tof om wat voor badges te gaan). Wat je ook kan doen is 64 map met 32 spelers. Is iets rustiger qua drukte en de rondes duren wat langer. (zelfde kan je doen met 20 man op 32 map bv)
Dan nog eens in een jet gekropen en een mooie 27/2 neergezet. Eenmaal gedood, andere keer sprong die boom voor men neus.
Edit: prutsger, je moet inderdaad voor de fun spelen, als je niet zo naar stats omkijkt valt dat goed mee (natuurlijk wel tof om wat voor badges te gaan). Wat je ook kan doen is 64 map met 32 spelers. Is iets rustiger qua drukte en de rondes duren wat langer. (zelfde kan je doen met 20 man op 32 map bv)
[ Voor 19% gewijzigd door Lointje op 20-10-2009 14:50 ]
Verwijderd
De topicwaarschuwing staat er met een reden, houd het een beetje nuttig
.
[ Voor 79% gewijzigd door PromoX op 20-10-2009 19:39 ]
Ik ben nu flink vlieguren aan het maken en heb ook de choppers nu goed onder controle. Dusdanig dat ik al hooverend een vlag over kan nemen, iets wat me nooit lukte...
Ik zit nog met één ding, hoe zie je in een chopper zo gauw waar de aanvaller op de grond zit als je alarm afgaat?
Met een jet in de bomstand zie je gauw genoeg waar iemand in de AA zit, maar die heeft een chopper niet...
Hoe doen jullie dat? Of mis ik nu iets heel doms?
Ik zit nog met één ding, hoe zie je in een chopper zo gauw waar de aanvaller op de grond zit als je alarm afgaat?
Met een jet in de bomstand zie je gauw genoeg waar iemand in de AA zit, maar die heeft een chopper niet...
Wat is Midnight Sun een kansloze onderneming als je in een rot team zit waar geen goede commander in zit en waardeloze piloten. Zo frustrerend is het dan om dan weer door een linebacker neergehaald te worden omdat de commander te lui is om te spotten. Zelfde voor die kansarme piloten. Ben ik de helo-bestuurder, zit er een aap achter het knuppel van heb ik jou daar. Moet ik met mijn rockets mensen gaan vermoorden omdat de ander het niet ziet terwijl ik een half uur aan het hooveren ben boven die persoon...
stationairy AA weet je vaak wel te zitten, dat is eigenlijk geen probleem om te spotten, want je bent eigenlijk altijd slechts in range van 1 misschien 2 AA's (en anders heb je een belabberde piloot...). Vliegtuigen zijn onmogelijk om te spotten, die kunnen immers van alle kanten komen. (en kun je beter wegwezen als heli piloot). Rijdende AA kan wel moeilijk zijn, maar vaak schiet de rijdende AA met de kanonnen. Een ruk aan je muis / joystick en je kunt zien waar het vandaan komt (en er snel een dikke raket op af vuren).bvk schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:27:
Ik ben nu flink vlieguren aan het maken en heb ook de choppers nu goed onder controle. Dusdanig dat ik al hooverend een vlag over kan nemen, iets wat me nooit lukte...
Heeft iemand wat Ip's van leuke servers waar wat teamplay heerst? Ik krijg aldoor van die teamplayloze potjes
.
+ als je weet waar de vijandelijke AA spawnt kan je ook wel raden waar het zo ongeveer van daan komt.
Die vaste AA-punten zijn appeltje eitje. Maar de voertuigen zitten vaak verstopt achter bomen. Als de commander het dan "vergeet" om die te spotten dan ben je kansloos bezig vooral als je "overrunt" wordt door de tegenstander als ze voor de poort voor de laatste spawn staan.M2M schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:01:
[...]
stationairy AA weet je vaak wel te zitten, dat is eigenlijk geen probleem om te spotten, want je bent eigenlijk altijd slechts in range van 1 misschien 2 AA's (en anders heb je een belabberde piloot...). Vliegtuigen zijn onmogelijk om te spotten, die kunnen immers van alle kanten komen. (en kun je beter wegwezen als heli piloot). Rijdende AA kan wel moeilijk zijn, maar vaak schiet de rijdende AA met de kanonnen. Een ruk aan je muis / joystick en je kunt zien waar het vandaan komt (en er snel een dikke raket op af vuren).
Maar goed, ik heb de laatste 10 potjes nu op rij verloren omdat ik telkens in kansarme teams kom te zitten. Zo frustrerend is dat, haalt de hele fun uit het spel. Vind het niet erg om te verliezen maar als je de hele avond nog geen pot gewonnen hebt...
Bij Jolt #4 heb je meestal goeie teamplay..er lopen ook vrijwel allemaal lui met een hoge ranking rond en die ook niet al te cocky zijnMsG schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:59:
Heeft iemand wat Ip's van leuke servers waar wat teamplay heerst? Ik krijg aldoor van die teamplayloze potjes.
\O/ weeeee =[specs]=
Vaste AA is dus niet op alle mappen gemakkelijk, als je midden op bijvoorbeeld Sharqi (construction site) in een gevecht zit kun je door minstens 3 AA's tegelijk onder vuur genomen worden.Robkazoe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:31:
[...]
Die vaste AA-punten zijn appeltje eitje. Maar de voertuigen zitten vaak verstopt achter bomen. Als de commander het dan "vergeet" om die te spotten dan ben je kansloos bezig vooral als je "overrunt" wordt door de tegenstander als ze voor de poort voor de laatste spawn staan.
Maar goed, ik heb de laatste 10 potjes nu op rij verloren omdat ik telkens in kansarme teams kom te zitten. Zo frustrerend is dat, haalt de hele fun uit het spel. Vind het niet erg om te verliezen maar als je de hele avond nog geen pot gewonnen hebt...
Mijn vraag was dus hoe je er op dat moment achter komt op welke AA je je moet richten. Maar dat is dus een gok als ik het goed begrijp, met als motto: wegwezen!
10 potjes achter elkaar in een slecht team? Dan doe je toch een teamswitch, doe je zelf iets aan dat verliezen of verlaat je de server?
Ik start in dergelijke gevallen zelf een squad en ga vlaggen overnemen. Als dat lukt en je ook nog eens een beetje scoort komen er vanzelf mensen in je squad bij en kan je naar teamplay gaan kijken.
Komen ze niet? Wegwezen uit die server...
Meer het motto niet in het midden van de map gaan hangen. Kills maken in sharqi doe je of met de dikke MEC chopper + infantry maaien + TV-toren rush. Dus eerst met zijn tweeen in die chopper, allebei squad leader met een volle squad van 6 man. Landen op / naast de toren of eruit springen. Snel die vlag pakken en in het trappengat bunkeren. Vervolgens kun je uiteindelijk de amerikaanse chopper neerhalen en heeft de mec chopper redelijk vrij spel. Zolang je om de peninsula heenvliegt (dus niet middenin hangen, maar altijd aan de buitenkant) kan er weinig mis gaan, aangezien je enkel geraakt kunt worden door raketten (die je kunt ontwijken) van infantry, of slechts door 1 of misschien 2 stat AA.bvk schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:56:
Vaste AA is dus niet op alle mappen gemakkelijk, als je midden op bijvoorbeeld Sharqi (construction site) in een gevecht zit kun je door minstens 3 AA's tegelijk onder vuur genomen worden.
Mijn vraag was dus hoe je er op dat moment achter komt op welke AA je je moet richten. Maar dat is dus een gok als ik het goed begrijp, met als motto: wegwezen!
Ik doe hier niet aan eigenlijk. Dat is ook een beetje zielig voor het team wat je verlaat. Heel af en toe, als mijn team enkel camperende snipers bevat, verlaat ik simpelweg de server. En meestal kun je met niet-triviale taktieken nog een heel eind komen. Maak je eigen squad, nodig alle mensen uit en communiceer. Het zijn allemaal menselijke spelers aan de andere kant. Sommigen zijn misschien een beetje einzelgangers, maar de meesten gaan toch echt voor de winst. Goed leiderschap (dus zelf in leven blijven) + een fatsoenlijke route kiezen richting een vlag ipv head-on te gaan kan je heel veel punten opleveren. Op inf. only de vlag met granaten bestoken vóórdat je naar binnen rent kan al heel veel schelen. Ook gebruik maken van smoke / flash. Je hebt niet voor niets, en als je ook maar 1 tegenstander verward hebt met alle granaten die om hem heen ontploffen, is je doel al bereikt.10 potjes achter elkaar in een slecht team? Dan doe je toch een teamswitch, doe je zelf iets aan dat verliezen of verlaat je de server?
Ik start in dergelijke gevallen zelf een squad en ga vlaggen overnemen. Als dat lukt en je ook nog eens een beetje scoort komen er vanzelf mensen in je squad bij en kan je naar teamplay gaan kijken.
Komen ze niet? Wegwezen uit die server...
offtopic:
sorry, ik had de laatste 4 zinnen niet gelezen... maar inderdaad, zelf leiderschap tonen en anders wegwezen naar een andere server. het is tenslotte maar een spelletje
, wat je toch eigenlijk voor je plezier doet
sorry, ik had de laatste 4 zinnen niet gelezen... maar inderdaad, zelf leiderschap tonen en anders wegwezen naar een andere server. het is tenslotte maar een spelletje
Dat kan je niet zomaar zien, je kan wel proberen te kijken vanwaar de missiles komen (en hopelijk heb je geflared). Ondertussen ook ergens beschutting zoeken en hopen dat de persoon in je gunner seat weet wat ie moet doen ;-)bvk schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:56:
[...]
Vaste AA is dus niet op alle mappen gemakkelijk, als je midden op bijvoorbeeld Sharqi (construction site) in een gevecht zit kun je door minstens 3 AA's tegelijk onder vuur genomen worden.
Op grotere mappen weet je meestal wel waar de stationary zit.
Kijk eens rond op de Super@ servers. Ze hebben vehicles en infantry-only servers.MsG schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:59:
Heeft iemand wat Ip's van leuke servers waar wat teamplay heerst? Ik krijg aldoor van die teamplayloze potjes.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Wat blijft het toch een trieste bedoeling op sommige servers
. Ik kies vaak servers met max 20/24 man, zo kan k lekker rustig met me broer samenspelen zonder al die overdreven chaos en hectiek en al die deaths waar je niet eens weet waarvandaan je nou beschoten werd
.
Maargoed, op die servers gaat het vaak erg lekker en ik ben 3x uit een server gekicked omdat ik lame was en omdat ik cheatte. Daarna zat ik in een goede server maar die werd na 3 rondjes een time-server
, dus om time te krijgen in bepaalde vehicles etc., echt gaaf!
.
Daarna kwam ik op de Double Dutch server en daar kickte er 1 mij omdat ik vond dat hij op Dalian Plant de USA gasten niet moest gaan neermaaien op het vliegdekschip (dit was ook een regel trouwens). Hij was een admin en moest even laten zien wat hij wel niet kon denk ik. Ik meteen joinen en hij bleef bezig
. Daarna de andere hem gevraagd wat hij ervan vond dat hij de server zo in een kwaad daglicht stelt voor nieuwe en andere bezoekers maar dat was niet zo zei hij en toen kickte hij me weer. Al met al een geslaagde avond!

Maargoed, op die servers gaat het vaak erg lekker en ik ben 3x uit een server gekicked omdat ik lame was en omdat ik cheatte. Daarna zat ik in een goede server maar die werd na 3 rondjes een time-server

Daarna kwam ik op de Double Dutch server en daar kickte er 1 mij omdat ik vond dat hij op Dalian Plant de USA gasten niet moest gaan neermaaien op het vliegdekschip (dit was ook een regel trouwens). Hij was een admin en moest even laten zien wat hij wel niet kon denk ik. Ik meteen joinen en hij bleef bezig

Heb BF2 behoorlijk fanatiek gespeeld destijds (http://bf2s.com/player/43349174/) maar ondertussen al weer 2 jaar gestopt. Ergens heb ik wel zin om het weer es te proberen maar ben bang dat het me tegen gaat vallen.
1.5 Patch was een verrassing dus ben wel benieuwd dus... zijn er meer mensen die het weer na lange tijd zijn gaan spelen? Hoe bevalt het?
1.5 Patch was een verrassing dus ben wel benieuwd dus... zijn er meer mensen die het weer na lange tijd zijn gaan spelen? Hoe bevalt het?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik ben sinds kort ook weer gaan spelen. Het viel mij meteen op dat er nog steeds veel n00bs rondlopen. Ik had gedacht dat na 4 jaar iedereen wel officier was. Maar eigenlijk is alles nog steeds hetzelfde. Het is lamen, of gelamed worden.... het winnende team is alles aan het baserapen en als je in het verliezende team zit erger je je aan de gewoonlijke dingen. Dat je bijvoorbeeld, na 10x te zijn gespawnkilled, eindelijk de mogelijkheid hebt om de helicopter op te laten stijgen, en dan blijkt je gunner nog niet eens door te hebben dat er ook raketten afgeschoten kunnen worden. Het spel is alleen leuk als je in het winnende team zit.JohnnyV76 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:01:
Heb BF2 behoorlijk fanatiek gespeeld destijds (http://bf2s.com/player/43349174/) maar ondertussen al weer 2 jaar gestopt. Ergens heb ik wel zin om het weer es te proberen maar ben bang dat het me tegen gaat vallen.
Ik heb echter nooit de booster packs gedaan, en dat maakt het voor mij wel weer leuk. Nieuwe mappen, en fraggen in een Little Bird met miniguns die vergelijkbaar zijn met de blackhawk miniguns (van vóór patch 1.3, dus veel splash damage).
Life is what you others make it.
Hoi JohnnyVJohnnyV76 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:01:

Ja ik, maar dat wist je al... Mij bevalt het toch wel weer, ook de nieuwe maps ben ik aan het verkennen en zijn best leuk.
Inderdaad kom je nog steeds genoeg lame gedrag tegen, maar heeft niet elk spel dat?
Het is voor mij de gameplay die nog steeds de bovenhand heeft en de "lamers" doet vergeten! Dus installeren maar die hap, gaan we weer lekker vliegen en Karkand/Sharqi onveilig maken
Ik heb dit spel ook maar opgepikt maar ben nog niet aan spelen toegekomen. Installeren ging moeizaam maar goed. Nu heb ik het probleem dat de drive het spel niet wil lezen als ik het op wil starten. Iemand dezelfde problemen gehad? Ben nu een ISO van het spel aan het downloaden om via de image te spelen.
Was ook naar de site gegaan om de laatste patch te downloaden ( 1.41) maar zie hier dat er een nieuwere is namelijk de 1.5 versie. Ben hem nu aan het downloaden maar is die echt 1.9 GB?
Was ook naar de site gegaan om de laatste patch te downloaden ( 1.41) maar zie hier dat er een nieuwere is namelijk de 1.5 versie. Ben hem nu aan het downloaden maar is die echt 1.9 GB?
Yep de patch is echt zo groot (nieuwe maps enzo).
Je hoeft btw geen mini image oid te zoeken, want BF2 doet het nu ook zonder dvd.
Houdt er rekening mee dat je eerst 1.41 moet installeren en daarna 1.5 eroverheen.
S6!
Je hoeft btw geen mini image oid te zoeken, want BF2 doet het nu ook zonder dvd.
Houdt er rekening mee dat je eerst 1.41 moet installeren en daarna 1.5 eroverheen.
S6!
[ Voor 4% gewijzigd door Oemfoefoe op 24-10-2009 17:13 ]
Gedaan, loopt goed nu
alleen 1 ding wat me nog frustreert. K zie van die flikkerende textures overal, vooral in maps met zand komt het veel voor. Drivers up to date, gebruik een HD4850. Is vooral irritant als ik zoom met een sniper.
als iemand nog een een keer op een regenachtige zondag morgen een potje bf2 wil doen MET teamplay, voeg me dan ff toe op xfire: militair9
heb redelijk wat ervaring als piloot in helicopter, en kan als gunner WEL overweg met rakketen.
vind teamplay erg belangrijk en heb er egt een hekel aan als iemand wegrijdt terwijl je roept dat je lift wil:
http://battlefield.ea.com...s.aspx?profileid=75596225
heb redelijk wat ervaring als piloot in helicopter, en kan als gunner WEL overweg met rakketen.
vind teamplay erg belangrijk en heb er egt een hekel aan als iemand wegrijdt terwijl je roept dat je lift wil:
http://battlefield.ea.com...s.aspx?profileid=75596225
'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill
Grappige dingen maak je soms mee (Speel het spel pas een dikke maand ofzo).
Schoot gisteren met een sniper op zo'n gevechtshelikopter. Er kwam nog geen rook uit ofzo. Ik mikte precies op het ruitje van de cabine, BOEM, helikoter weg, 2 kills. Met één schot! Is dat normaal of was het gewoon mazzel of zelfs een foutje in het spel?
Schoot gisteren met een sniper op zo'n gevechtshelikopter. Er kwam nog geen rook uit ofzo. Ik mikte precies op het ruitje van de cabine, BOEM, helikoter weg, 2 kills. Met één schot! Is dat normaal of was het gewoon mazzel of zelfs een foutje in het spel?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
De ruit van de cabine geeft volgens mij het meest schade, niet zeker though. Dus het kan zijn dat je gewoon lucky was en ze bijna rookten..
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
speel laatste 2 weken bijna constant dezelfde map: Dalian Plant
wat een heerlijke map blijft dat toch!
wat een heerlijke map blijft dat toch!
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Je kunt door de ruit schieten en d epiloot er uit schieten, maar echt de heli slopen heb ik nog nooit gezienFikkieHo schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:13:
De ruit van de cabine geeft volgens mij het meest schade, niet zeker though. Dus het kan zijn dat je gewoon lucky was en ze bijna rookten..
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Het is zeker mogelijk, maar waarschijnlijk ging ie net in brand staan of stond ie toch al in brand maar zag je het niet. Degene die het laatste damage doet, krijgt dan de kill. De laatste 2 streepjes gaan vanzelf naar beneden van zodra een voertuig hierin zit. Wat ook mogelijk was is dat een vliegtuig er op aan het schieten was met zijn main gun en jij echt met veel geluk laatste schot er tussen had.
Met de m95 kan je inderdaad piloten uit hun vliegtuig - heli schieten
Met de m95 kan je inderdaad piloten uit hun vliegtuig - heli schieten
Dat kan heel goed, met de M95 doe je 2 streepjes damage als je op de ruit raakt. Het is best de moeite om een magazijntje te legen op een attack heli. Als ze in health zijn gehalveerd vertrekken ze doorgaans snel, immer is het dan met 1 AT gebeurd. Ik heb ook al meerdere keren een heli uit de lucht gehaald. En sowieso als je hem ziet roken, er altijd op schietenEvaluationCopy schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:05:
Als bijvoorbeeld iemand met een jeep of autootje op de heli schiet, kan je met je M95 net het verschil maken.
De m95 is overigens ook het enige geweer dat door de ruit heen kan schieten. Maar dat lukt eigenlijk alleen als 'ie goed stil hangt of nog moet opstijgen.. ik weet niet of het ook het enige geweer is dat ook damage doet aan de attackchopper.
Verwijderd
Is idd grappig , heb het zelf een keer gehad met gewoon een pistool , schoot meer voor de grap op de helikopter maar had wel gelijk 4 kills(helikopter rookte wel natuurlijk maar toch).... me team maten vielen om van verbazingEvaluationCopy schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:05:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 10:16 ]
de rest van de geweren doet ook damage tegen heli's, maar eigenlijk een nihile hoeveelheid...lredev schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:59:
[...]
Dat kan heel goed, met de M95 doe je 2 streepjes damage als je op de ruit raakt. Het is best de moeite om een magazijntje te legen op een attack heli. Als ze in health zijn gehalveerd vertrekken ze doorgaans snel, immer is het dan met 1 AT gebeurd. Ik heb ook al meerdere keren een heli uit de lucht gehaald. En sowieso als je hem ziet roken, er altijd op schieten
Als bijvoorbeeld iemand met een jeep of autootje op de heli schiet, kan je met je M95 net het verschil maken.
De m95 is overigens ook het enige geweer dat door de ruit heen kan schieten. Maar dat lukt eigenlijk alleen als 'ie goed stil hangt of nog moet opstijgen.. ik weet niet of het ook het enige geweer is dat ook damage doet aan de attackchopper.
Dat valt wel mee hoor, met schade. Wat vaak gebeurd en zal moeten gebeuren vind ik, is dat mensen als ze gecamped worden door een laagvinden heli, iedereen met machinegeweren gewoon moet schieten op dat ding. Oke, wel opletten op vijandelijke inf, maar als je met een rpk of saw met z'n squad op zo'n heli schiet, dan gaat dat ding wel weg
Mijn mooiste is altijd met de grenade launcher, kwam heli van voren, ik schiet dat ding op hun, bam, piloot eruit geschoten
heli
Mijn mooiste is altijd met de grenade launcher, kwam heli van voren, ik schiet dat ding op hun, bam, piloot eruit geschoten

Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Oops verkeerde forum
[ Voor 91% gewijzigd door peakaboo op 29-10-2009 20:28 ]
Deze Major General heeft ook z'n geweren weer uit het vet gehaald en zich in de strijd gemengd 
Na ruim 2 jaar niet gespeeld te hebben behoorlijk wennen maar het gevoel komt toch redelijk snel terug. Mis nog de afwerking in veel infantry only gevechten maar het chopper vliegen had ik binnen de minuut weer onde de knie. Moet eerlijk toegeven dat het er nog best behoorlijk uitziet trouwens voor een spel uit 2005!!
Na ruim 2 jaar niet gespeeld te hebben behoorlijk wennen maar het gevoel komt toch redelijk snel terug. Mis nog de afwerking in veel infantry only gevechten maar het chopper vliegen had ik binnen de minuut weer onde de knie. Moet eerlijk toegeven dat het er nog best behoorlijk uitziet trouwens voor een spel uit 2005!!
[ Voor 16% gewijzigd door JohnnyV76 op 30-10-2009 08:15 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ja het water is behoorlijk mooi, al zou de geometrie wel weer wat mooier mogen
.
Ik probeerde de game aldoor leuk te vinden, maar ik kon het helaas niet zo waarderen. Maar nu ik betere wapens heb is het schieten minder random en ben ik ook niet altijd degene die dood is ipv de vijand. Ben vaak medic of sniper. Ik vind juist de inf only mappen wel tof, maar ook sommige non-inf mappen (gulf en wake) speel ik graag.
Ik probeerde de game aldoor leuk te vinden, maar ik kon het helaas niet zo waarderen. Maar nu ik betere wapens heb is het schieten minder random en ben ik ook niet altijd degene die dood is ipv de vijand. Ben vaak medic of sniper. Ik vind juist de inf only mappen wel tof, maar ook sommige non-inf mappen (gulf en wake) speel ik graag.
tja, het is natuurlijk ook geen crysisMsG schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:30:
Ja het water is behoorlijk mooi, al zou de geometrie wel weer wat mooier mogen.
De hoeveelheid models is eigenlijk best weinig, gebouwen waar je in kunt, en wat random meuk op straat zou wel leuk zijn. Maar je moet wel nagaan dat dit spel uit kwam toen iedereen nog een ati 9800pro in zijn systeem had zitten. Echt veel meer was er toen ook niet, en destijds was het een best mooi spel.
Idd, dit was 1 van de eerste games die Shader 2.0 op je videokaart vereiste om hem te spelen. Toendertijd was dat de 9800Pro idd, moet je voorstellen dat heel veel mensen toendertijd daarom boos waren, omdat je nu verplicht werd een nieuwe vga-kaart te kopen.
Ik speelde altijd inf only (100u Karkand, 60u Sharqi, 50u Mashtuur) maar ik ben nu de voertuigen, heli's en choppers meer gaan waarderen. Bij inf only heb ik toch nog weinig het echte BF gevoel meer, terwijl ik dit op vehiclemaps (Road Rage) veel meer heb. Lekker in me AA en alles uit de lucht knallen terwijl de tanks om me heen me beschermen tegen ground-troops
Ik speelde altijd inf only (100u Karkand, 60u Sharqi, 50u Mashtuur) maar ik ben nu de voertuigen, heli's en choppers meer gaan waarderen. Bij inf only heb ik toch nog weinig het echte BF gevoel meer, terwijl ik dit op vehiclemaps (Road Rage) veel meer heb. Lekker in me AA en alles uit de lucht knallen terwijl de tanks om me heen me beschermen tegen ground-troops
Ik heb de inf-only nooit echt weten te waarderen. Juist dat je in alle voertuigen kon vond ik echt geweldig... Nu Vermijd ik voertuigen juist vaak, vliegtuigen vegen je vaak zo van de kaart. Vlaggen cappen doe ik meestal lopend.
Wij hadden hier laatst nog een systeempje staan met een 9700 geloof ik, damn, dan is er toch echt weinig mooi's aan
Nu met AA op 8x en alles op high vind ik het toch best een mooie game om te zien. AFgezien van vage doorzichtige aura's om planten heen en zo
Wij hadden hier laatst nog een systeempje staan met een 9700 geloof ik, damn, dan is er toch echt weinig mooi's aan
Hmm.., nog een gunner nodig?JohnnyV76 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:14:
Mis nog de afwerking in veel infantry only gevechten maar het chopper vliegen had ik binnen de minuut weer onde de knie.
Ik speel zelf toch het meeste inf. only, wordt af en toe helemaal gek van die bommenregen op je hoofd... Alhoewel dat op de rustigere servers wel meevalt, zeker als je zelf een jet of heli te pakken krijgt. Of Commander wordt...
Ik heb echt geen problemen met de vliegtuigen op bijna alle mappen. Alle mappen die AA-vehicles hebben zijn sowieso goed te bespelen. Alleen bijvoorbeeld Gulf of Oman of Dalian Plant hadden nog heel erg goed een AA-vehicle kunnen gebruiken. Hoewel je bij Gulf of Oman op elke vlag wel een AA-hebt en bij Dalian Plant ook op veel posities. Je moet er alleen wel op de juiste momenten instappen en niet de hele tijd in blijven zitten natuurlijk, dan zien ze je in hun cockpit en is het gewoon fraggen op het vierkant
Ja misschien waardeer ik INF only ook wel zo omdat het COD4 is met wat meer spelers, plus wél een beetje teamwork. Zodra ik ook maar even in een tank zit is het BOEM DOOD door zo'n vliegend tuig. Net als in een vliegtuig gaan. Wat is de truuk? Heel laat pas je flares uitgooien? Ik zelf lock altijd iemand, wacht tot hij flares gooit en schiet dan even daarna. Ik neem aan dat dat andersom ook zo gaat?
Wat denk ik velen doen is achter de andere jet aangaan met je wapens in de bomstand. Dan even switchen naar raketten en locken. Dan weer terug naar de bomstand zodat ie denkt je kwijt te zijn, switch weer naar raket en vuur!
Ik heb ook geen probleem met het verslaan van vliegend spul, maar af en toe heb je van die servers waar je maar hoeft te spawnen om iets op je kop te krijgen.. Pak je een andere vlag, hangt er weer chopper te wachten, weer een andere vlag: artillery...
Maar goed, dan zit je al gauw in het verliezende team en kun je het beter anders aanpakken of geheel je biezen pakken
Op een infantry only server heb je dan veel meer kansen om het tij te keren.
Ik heb ook geen probleem met het verslaan van vliegend spul, maar af en toe heb je van die servers waar je maar hoeft te spawnen om iets op je kop te krijgen.. Pak je een andere vlag, hangt er weer chopper te wachten, weer een andere vlag: artillery...
Maar goed, dan zit je al gauw in het verliezende team en kun je het beter anders aanpakken of geheel je biezen pakken
Op een infantry only server heb je dan veel meer kansen om het tij te keren.
inderdaad, het moet niet je doel zijn om dat vliegtuig uit de lucht te krijgen, als je enkel stationairy AA tot je beschikking hebt. Luisteren waar het vliegtuig vandaan komt is 1. Vervolgens kijken of het vliegtuig de vlag gaat bombarderen, en eventueel wegsprinten richting zandzakken oid. nummer 3 is in die AA gaan zitten, het vliegtuig laten flaren als het niet al te ver weg dreigt te raken en dan twee missiles er in schieten. Als het vliegtuig al wat verder is, schiet die raketten dan gewoon af. Puntje 4 is wegwezen. snel uit de AA gaan (aangezien je een dikke target bent voor alles wat vliegt) en dekking zoeken achter zandzakken ofzo. Nooit er dan nog een half uur naast blijven kijken. Dat schiet echt niet op.StealthyPeanut schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:30:
Ik heb echt geen problemen met de vliegtuigen op bijna alle mappen. Alle mappen die AA-vehicles hebben zijn sowieso goed te bespelen. Alleen bijvoorbeeld Gulf of Oman of Dalian Plant hadden nog heel erg goed een AA-vehicle kunnen gebruiken. Hoewel je bij Gulf of Oman op elke vlag wel een AA-hebt en bij Dalian Plant ook op veel posities. Je moet er alleen wel op de juiste momenten instappen en niet de hele tijd in blijven zitten natuurlijk, dan zien ze je in hun cockpit en is het gewoon fraggen op het vierkant
Vlaggen pak squads werkten we vroeger mee. En dat gaat zo: ben zelf squad leader. Vorm een squad van 3 man. Pak een snelle buggy met zijn 3-en of het liefst meerdere buggys, en sprint richting de dichtsbijzijnde tegenstandervlag. Houd heli's, tanks en vooral vliegtuigen in de gaten. Zie je er eentje recht op je af komen, maak dan een dikke bocht naar links of rechts. Dan ben je echt niet meer te raken door het boordkanon, en is het bombarderen wel erg moeilijk. Schreeuw als je met meerdere buggys bent dat de ene links en de ander naar rechts moet uitwijken.
Gaat alles goed, en je bent bij de vlag aangekomen, sloop je alles wat er van de tegenstander staat. Pak de vlag en rijd met een noodgang richting de volgende vlag. Nooit te lang op 1 plek blijven hangen, snel pakken en wegwezen (hit en run). Het werkt uitstekend, als je twee AT mensen hebt, en een medic. Zo nu en dan een supplycrate vragen op een vlag die je van plan bent te gaan pakken en kogels / raketten zijn ook geen probleem meer. Eventueel is de buggy te vervangen door een transploftheli, waarbij je als squad leader natuurlijk in de heli blijft hoveren boven de vlag. Dan zijn grotere squads ook wel wenselijk
in je buggy of autootje ben je natuurlijk redelijk gemakkelijk af te schieten. Zorg dus ook dat je niet te voorspelbaar bent, en maak gebruik van garages waar je door heen kunt rijden, of zig-zaggend door nauwe straatjes crossen. Ook bomen zijn heel goed, die houden namelijk dikke bommen tegen.
nog wat algemene tips dan: geluid is heel belangrijk. Hoe vaak is tegenstanders al niet geshockpaddelt heb omdat de idioten zo stom zijn om in een hoekje te gaan liggen met een ratelapparaat... Of ammo / medic pakketjes in een hoekje gooien. Die dingen zijn te zien, door een muur heen en je weet dus ook zonder UAV dat er een tegenstander, al dan niet gewond, in de hoek verschranst zit. Switchen naar je mes en rijgen maar. Als je nu zelf in een hoekje ligt, let dan op de geluiden. autootjes, heli's, tanks enzo maken allemaal verschillende geluiden. Ook mensen die sprinten over een grasmat. Weet je bijvoorbeeld dat er gras achter je ligt en je hoort iemand over het gras rennen, kijk dan even snel op de map of het een tegenstander is die je gaat knifen, of dat het een medestander is.
Ook logisch nadenken is handig. Neem strike als voorbeeld, jij staat met wat mensen de cement fabriek te pakken, de factory had je al. Vervolgens gaat de factory op wit terwijl je net bij de cement factory vlag bent. Weet dan, dat wanneer de vlag relatief snel van wit naar tegenstander gaat, dat er waarschijnlijk een stel tegenstanders richting de cement factory gaan rennen als ze klaar zijn met de factory vlag. Een beetje uitkienen hoelang ze zouden rennen van de ene vlag naar de andere vlag, en je kunt ze verrassen met een regen granaten. Je weet dat de tegenstander er aan komt, neem de tijd die je hebt dan om een fatsoenlijke schietpositie te kiezen. Midden op straat liggen heeft geen zin, en als je geen semi-aimbot-muis-arm hebt, en dus niet zo goed bent op de lange afstand, houd je jezelf stil en laat je ze wat dichterbij komen voordat je ze verrast met een RPK spervuur.
Mooi verhaal hierboven.
Iemand tips voor Dalian Plant? Als je USMC bent dan heb je soms dat je je vliegtuigdekschip amper afkomt en er met 275-0 afgaat. De chinezen hoeven maar paar goede heli/aircraft piloten te hebben en je komt niet eens aan land. Ook met bootjes of heli's helemaal buitenom niet.
Iemand tips voor Dalian Plant? Als je USMC bent dan heb je soms dat je je vliegtuigdekschip amper afkomt en er met 275-0 afgaat. De chinezen hoeven maar paar goede heli/aircraft piloten te hebben en je komt niet eens aan land. Ook met bootjes of heli's helemaal buitenom niet.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Een tactiek die ook nog altijd scoort is na het killen van een mannetje die in een team werkt nog een granaat erachteraan... als je geluk hebt wordt ie net gerevived en heb je 2 kills extra 
Heb ook wel es in mn broek gepist van het lachen...
Tank volplakken met C4 en richting wat enemy infantry rijden. Dan eruit springen en dekking zoeken. Oeh een tank met niemand erin... zodra je de tank van je map ziet verdwijnen (dus gepakt wordt door een tegenstander) de rode knop indrukken en genieten van je perfect uitgevoerde trap
Heb ook wel es in mn broek gepist van het lachen...
Tank volplakken met C4 en richting wat enemy infantry rijden. Dan eruit springen en dekking zoeken. Oeh een tank met niemand erin... zodra je de tank van je map ziet verdwijnen (dus gepakt wordt door een tegenstander) de rode knop indrukken en genieten van je perfect uitgevoerde trap
Zwemmen?Jazzper schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:35:
Mooi verhaal hierboven.
Maar dan als squadleader, eenmaal aan land kunnen ze op je spawnen. Al zwemmende wordt je ook amper gezien, het duurt alleen wel wat langer, dat geef ik toe
Mooie en goede taktieken van M2M, maar ook wat utopisch... Communiceren met andere jeeps (ga jij links/recht) is heel wat gemakkelijker gezegd dan gedaan...
@JohnnyV: Of proberen een boom op te blazen met C4 en daar dan zelf bij omkomen
wat op dalian goed werkt is de bovenstaande 3 man vlagpaksquad tactiek. Zeker op dalian, in het midden van de map blijven rijden, nooit lange stukken over grasland want dat red je gewoon niet. Gebruik maken van de omgeving.Jazzper schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:35:
Mooi verhaal hierboven.
Maar in het begin, de chinesen hebben maar 1 vliegtuig in het begin, de amerikanen twee. Maak daar gebruik van. Zit je met wat mensen in het USA team die ook iets aan teamplay doen, pak als squad leader dan een vliegtuig, vlieg door totaan de vlag die het dichts bij het chinese kamp ligt en spring er daar uit. 3 man AT erbij gespawned en je bent feitelijk binnen.
De chinesen hebben dan geen 2e chopper meer, geen extra armor van die spawnplek en kunnen ook de nabijgelegen vlaggen moeilijk bereiken. Meestal, net nadat je de vlag binnen hebt, komt er een tank om de hoek. Als je dan zorgt dat er een mannetje van je squad in de buurt van de TOW staat (en die alvast in de goede richting draait), is die tank ook geen probleem meer.
Alle snelle buggys en dergelijke zijn uit te schakelen met een welgemikte SRAW, de heli van de chinesen doet er te lang over om bij die eerste vlag te komen, en het chinese vliegtuig is waarschijnlijk zijn raketten aan het wasten op de main landing party die de eerste rij vlaggen probeert te pakken. Het enige irritante is wanneer de tegenstander dezelfde gedachte heeft en of de eerste vlag pakt met een uitspringende piloot om zo gelijk een tweede heli te hebben, of de laatste vlag te pakken en zo de amerikaanse heli van het spelbord weg te nemen.
Met die tactiek kun je menig potje dalian winnen. En schroom niet om die vlag te verdedigen. Dat ding is verschrikkelijk belangrijk als chinees zijnde, en de helihoerende chinese spelers zullen koste wat kost die vlag willen hebben. Maar daar zijn uiteraard mijnen en claymores voor.
Ps. misschien was mijn tactiek iets te utopisch, maar meestal speel ik met een man of 4 op teamspeak. Dan hoef je in ieder geval geen knop meer te zoeken om te lullen tegen je squad, en is de speelstijl al redelijk op elkaar afgestemd.
[ Voor 5% gewijzigd door M2M op 30-10-2009 14:56 ]
klinkt goed, maar... het niveau van menig piloot is echt erbarmelijk en zo eindig je met zijn allen op het vliegdek omdat de chinezen het luchtruim ownen. Misschien toch maar weer eens recreatief gaan clannen of een server zoeken met een actieve ventrilo/teamspeak community.
Mijn BF2 doet het al een tijdje goed, maar nu heb ik net W7 geinstalleerd, en is mijn scherm ineens vierkant. dus ik heb 2 zwarte balken tijdens het gamen, aan de zijkanten. ''standaard'' trucs gedaan, zoals herinstall en videosettings gereset via video.con
maar toch blijft mijn scherm vierkant, ala 4:3. heb hier voorheen nooit last van gehad. wie weet de oplossing?
maar toch blijft mijn scherm vierkant, ala 4:3. heb hier voorheen nooit last van gehad. wie weet de oplossing?
Misschien eens een andere resolutie proberen?...stijnovinchi schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:42:
Mijn BF2 doet het al een tijdje goed, maar nu heb ik net W7 geinstalleerd, en is mijn scherm ineens vierkant. dus ik heb 2 zwarte balken tijdens het gamen, aan de zijkanten. ''standaard'' trucs gedaan, zoals herinstall en videosettings gereset via video.con
Ja, in dat geval is het heel anders spelen, ook zoals het IMHO bedoeld is. Als je dan in een squad zit met zijn vieren icm teamspeak/ventrillo wordt het pas écht leuk spelen!M2M schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:54:
[...]
Ps. misschien was mijn tactiek iets te utopisch, maar meestal speel ik met een man of 4 op teamspeak. Dan hoef je in ieder geval geen knop meer te zoeken om te lullen tegen je squad, en is de speelstijl al redelijk op elkaar afgestemd.
Alleen zijn dan die rondjes zo gauw gewonnen...
misschien is het een idee wat specs hier neer te zetten. Videokaart, driverversie enzostijnovinchi schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:42:
ik heb wel zware potjes op die manier meegemaakt hoor. Vooral als nagenoeg de hele lijst tegenstanders dezelfde clantag heeftbvk schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:15:
[...]
Ja, in dat geval is het heel anders spelen, ook zoals het IMHO bedoeld is. Als je dan in een squad zit met zijn vieren icm teamspeak/ventrillo wordt het pas écht leuk spelen!
Alleen zijn dan die rondjes zo gauw gewonnen...
Ja dan is het simpelweg onmogelijk om te winnenM2M schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:23:
[...]
ik heb wel zware potjes op die manier meegemaakt hoor. Vooral als nagenoeg de hele lijst tegenstanders dezelfde clantag heeft
Laptop, Acer aspire 5930G, P7350 oid, C2D 2,0 Ghz, 4gb ram, 9600m GT. laatste drivers van nvidia gedownload via nvidia.com. dit is driverversie 186.81M2M schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:22:
[...]
misschien is het een idee wat specs hier neer te zetten. Videokaart, driverversie enzo
Als je een laptop hebt is het beste om drivers van deze site te plukken: www.laptopvideo2go.comstijnovinchi schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:36:
[...]
Laptop, Acer aspire 5930G, P7350 oid, C2D 2,0 Ghz, 4gb ram, 9600m GT. laatste drivers van nvidia gedownload via nvidia.com. dit is driverversie 186.81
Heb ik zelf ook op m'n laptop draaien werkt super.
\O/ weeeee =[specs]=
Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)
Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.