Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTG
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

RTG

kadooosh schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:22:
Hmm ik lees dat iedereen nu Bf 2 wel werkend heeft met Windows 7 maar bij mij doet hij het nog steeds niet :(.
Als ik een server join sluit ie gewoon gelijk af naar de desktop, zonder enige foutmelding of wat dan ook.
Ik draai het als administrator en singleplayer werkt wel gewoon... iemand enige idee?
Een wilde gok... punkbuster al eens zelf proberen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

RTG schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:15:
[...]

Een wilde gok... punkbuster al eens zelf proberen updaten?
Dan sluit ie niet af naar desktop.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Verwijderd

Ik heb onlangs mijn Battlefield 2 weer geinstalleerd op mijn laptop aangezien ik hoopte dat met de nieuwe 1.5 patch mijn oude probleempje opgelost zou zijn; ik zie namelijk geen health bar en in het menu waar je je klasse kunt selecteren zie ik alleen de bovenste 3 of 4 klasses. De rest is wel aan te klikken, maar ik moet gokken waar ze staan.. Ik heb het zowel tweakers als google al een keer flink doorgezocht, maar ik kom niets nuttigs te weten..

Specs:

BF2 1.5
Intel T2370 Dual Core @ 1.73 GHz
2 GB ram
Intel X3100 onboard graphics (trekt BF2 op dit probleempje na prima)
Mocht ik hierboven iets relevants missen hoor ik het graag. :)

Sorry trouwens dat ik dit niet in Spielerij - problemen en vragen plaats, maar ik las dit topic door en zag er meerdere vraagjes staan en heb het idee dat mensen dit meer lezen.

Alvast bedankt. :)

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:12:
Ik heb onlangs mijn Battlefield 2 weer geinstalleerd op mijn laptop aangezien ik hoopte dat met de nieuwe 1.5 patch mijn oude probleempje opgelost zou zijn; ik zie namelijk geen health bar en in het menu waar je je klasse kunt selecteren zie ik alleen de bovenste 3 of 4 klasses. De rest is wel aan te klikken, maar ik moet gokken waar ze staan.. Ik heb het zowel tweakers als google al een keer flink doorgezocht, maar ik kom niets nuttigs te weten..
Wat is de native resolutie van je scherm? In welke resolutie draait Battlefield 2? Al de laatste drivers van Intel geprobeerd?

Iets meer informatie zou wenselijk zijn.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Verwijderd

The Zep Man schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:28:
[...]
Wat is de native resolutie van je scherm? In welke resolutie draait Battlefield 2? Al de laatste drivers van Intel geprobeerd?

Iets meer informatie zou wenselijk zijn.
Native resolutie is 1440x900, in deze resolutie draai ik BF2 dan ook, vooral sinds BF2 dit van nature ondersteunt in patch 1.5. Het probleem doet zich echter bij alle resolutoes voor, en op alle detailniveau's.
Ik heb de laatste drivers van al mn hardware geinstaleerd...

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:21:
[...]

Native resolutie is 1440x900, in deze resolutie draai ik BF2 dan ook, vooral sinds BF2 dit van nature ondersteunt in patch 1.5. Het probleem doet zich echter bij alle resolutoes voor, en op alle detailniveau's.
Ik heb de laatste drivers van al mn hardware geinstaleerd...
draai eens in 800 bij 600. Dit wordt denk ik standaard ondersteund en jouw beeldscherm kan dat ook aan. (Ps. ik heb met 1280 bij 800 nergens last van)

-_-

Verwijderd

M2M schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 12:30:
[...]

draai eens in 800 bij 600. Dit wordt denk ik standaard ondersteund en jouw beeldscherm kan dat ook aan. (Ps. ik heb met 1280 bij 800 nergens last van)
Zoals gezegd doet het probleem zich helaas voor bij alle resoluties, ook bij 800x600, zonet nogmaals geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik vind met 1.5 de accuracy willekeuriger dan ooit moet ik bekennen. Soms doe ik een half magazijn op single shot op een paar meter afstand (en vice versa), en dan alles missen :')

Volgende week eens naar mijn ouders met de PC, beetje LAN spelen met broertjes, kijken hoe dat gaat.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:05
kadooosh schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 21:22:
Hmm ik lees dat iedereen nu Bf 2 wel werkend heeft met Windows 7 maar bij mij doet hij het nog steeds niet :(.
Als ik een server join sluit ie gewoon gelijk af naar de desktop, zonder enige foutmelding of wat dan ook.
Ik draai het als administrator en singleplayer werkt wel gewoon... iemand enige idee?
XP-compatibility mode al geprobeerd?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sind kort weer s begonnen met BF:2 ... nieuw account aangemaakt, geen idee wat mijn vorige was namelijk.

Ik zit ff te kijken voor de unlocks ... ik heb namelijk de versie waar BF and BF:SF op staan. Sinds kort dus ook die andere 2 packs erbij.

Nu om die unlocks uit SF te krijgen ... online bedoel ik ... is het genoeg een rond SF offline te spelen?

Daarnaast kan ik me herinneren destijds een gun gezien te hebben met een "rode" scope ... enige idee welke dat is?

Ikzelf speel meestal op artillery servers ... speel dus vaak assault, sniper of medic ... ik vraag me af of ik het beste die SF-sniper rifle als eerste moet unlocken.

Trouwens ... naast guns, zag ik ook iets van wapen upgrades ... die zijn er ook? Kun je uiteindelijk alles unlocken (als je erg goed bent, dat snap ik ook wel) of moet je je echt focussen op een bepaalde type speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:05

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:50:

Nu om die unlocks uit SF te krijgen ... online bedoel ik ... is het genoeg een rond SF offline te spelen?
Je kan een unlock kiezen als je promoveert naar een hogere rang. En het moet dus online op een ranked server.
Daarnaast kan ik me herinneren destijds een gun gezien te hebben met een "rode" scope ... enige idee welke dat is?
Scar-L
Ikzelf speel meestal op artillery servers ... speel dus vaak assault, sniper of medic ... ik vraag me af of ik het beste die SF-sniper rifle als eerste moet unlocken.
Artillery servers? :')

Ik denk dat je infantry bedoelt? Servers waar geen jets, choppers, vehicles en armors inzitten, met uitzondering van ribs.

De SF sniper rifle is de L96A1 en die kan je pas unlocken als je de M95 hebt unlocked. Dat houdt dus in dat je eerst twee keer moet promoveren om de L96A1 überhaupt kan unlocken.
Trouwens ... naast guns, zag ik ook iets van wapen upgrades ... die zijn er ook? Kun je uiteindelijk alles unlocken (als je erg goed bent, dat snap ik ook wel) of moet je je echt focussen op een bepaalde type speler?
Als ik het goed heb, heb je bij 50.000 punten alle wapens unlocked. Op dat moment ben je Master Gunnery Sergeant of Sergeant Major.

Meer info kan je hier vinden.....

[ Voor 0% gewijzigd door Oemfoefoe op 08-10-2009 01:57 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Ik ben de laatste dagen hooked aan Operation Road Rage. Als ik USA ben vlieg ik altijd graag en als ik MEC ben, zit ik heel veel in AA-vehicle of een tank met AT-kit. Hele gave voertuig gevechten gehad daar.

Het vliegen met die nieuwe bombers vergt nog best wat oefening, zeker als je ziet dat de tegenstander sowieso 2 AA's heeft en 2 vaste AA's. Als ze het tactisch spelen ook nog een vaste AA erbij en een AA-vehicle. Het is een open map dus je moet je aanvallen goed bedenken en inzetten.

Verder blijven Karkand, Wake, Mashtuur, Sharqi, Oilfield, Smoke Screen, Clean Sweep, Midnight Sun, Dragon Valley, Dalian Plant en Gulf of Oman gewoon erg gaaf. De rest speel ik niet of nauwelijks, zijn er maar weinig maar die vind ik niet echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Oemfoefoe schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:29:
De SF sniper rifle is de L96A1 en die kan je pas unlocken als je de M95 hebt unlocked. Dat houdt dus in dat je eerst twee keer moet promoveren om de L96A1 überhaupt kan unlocken.
Die unlock je tegelijk met 1 promotie ;)

1 Promotie = 2 wapens als je SF hebt.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:29:
Artillery servers? :')

Ik denk dat je infantry bedoelt? Servers waar geen jets, choppers, vehicles en armors inzitten, met uitzondering van ribs.
Inderdaad :). Thnx voor de info trouwens, ik had al wat links bekeken, maar niet de informatie kunnen vinden die ik zocht.

Ik haal die termen wel vaker door elkaar, maar infantry inderdaad ! Heerlijke sfeer vaak, niet iedere map is er voor gemaakt, maar de city maps vaak wel.

Vanmorgen mijn eerste SF map gespeeld online. Dus SF maps draaien alleen op specifieke SF servers? Het is niet zo dat een BF:2 server alles maps van alle addons draait? Zou wel jammer zijn iig, want hoe kun je die 2 map packs maps spelen?

Moet die maps zowieso nog ff verkennen, SF kun je ook met van die lijntjes van gebouwen afslingeren en zo ... moet alles nog zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:36:
[...]

Die unlock je tegelijk met 1 promotie ;)

1 Promotie = 2 wapens als je SF hebt.
Maar wat ik begreep is dat je wel eerst een Ranked match op een SF server gespeeld moet hebben. Vandaag gedaan iig, dus hopelijk ga ik dat een dezer dagen zien. Progress aat niet zo snel, maar komt vanzelf, ik speel ongeveer een uurtje tot anderhalf uur per dag, als ik speel.

Ik zit te twijfelen tussen snipe guns en assault ... hoewel ik een dezer dagen toch eens anders classes moet proberen ... ik weet dat ik destijds erg vaak medics speelde ... alleen die guns waren bagger, ik hou nu eenmaal van knallen, hoewel ik gewoon een gemiddelde speler ben ... en daar is niets mis mee. Anti-tank hou ik ook wel van, maar shotguns in dit spel heb ik het niet zo op ... beetje nutteloos vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:37:
... ik weet dat ik destijds erg vaak medics speelde ... alleen die guns waren bagger
:?

De G36E en de AK101 zijn toch wapens die behoorlijk kunnen domineren in een infantry server. Hell....ik zie zelfs de L85A1 meer dan regelmatig linksboven in het scherm verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 17:40:
[...]

:?

De G36E en de AK101 zijn toch wapens die behoorlijk kunnen domineren in een infantry server. Hell....ik zie zelfs de L85A1 meer dan regelmatig linksboven in het scherm verschijnen.
Dan ligt het aan mij :D

Trouwens ... is BF:2142 aan te raden, of is dat een bout spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
De G36E en AK101 zijn bijna de sterkste guns uit het spel idd, op afstand sowieso erg accuraat en goed te doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 17:45:
[...]

Dan ligt het aan mij :D

Trouwens ... is BF:2142 aan te raden, of is dat een bout spel?
Ik vond het een bout spel vergeleken met BF2.

OT: Wat is Fogotten hope mod 2.2 toch goed zeg. Speel het nu veel liever dan BF2. Beste WO2 simulatie die ik ooit gespeeld heb. _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=WD7K_E054mA

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:50
Hebben jullie trouwens nog goede tips voor de EU Special Service Medal? Mijn best round blijft op 97 punten hangen. Speel veel The Great Wall Infantry only kaarten en daar halen sommige spelers met geluk de 100 punten. Maar zijn er nog betere maps waar ik het beter kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 21:47:
[...]

Ik vond het een bout spel vergeleken met BF2.

OT: Wat is Fogotten hope mod 2.2 toch goed zeg. Speel het nu veel liever dan BF2. Beste WO2 simulatie die ik ooit gespeeld heb. _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=WD7K_E054mA
Helemaal mee eens. FH2 is een van de beste WWII games op dit moment.
Ik vind vooral de weapon way geweldig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Robkazoe schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:59:
Hebben jullie trouwens nog goede tips voor de EU Special Service Medal? Mijn best round blijft op 97 punten hangen. Speel veel The Great Wall Infantry only kaarten en daar halen sommige spelers met geluk de 100 punten. Maar zijn er nog betere maps waar ik het beter kan proberen?
Gij zult Commander worden :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FH maar eens proberen dan :)).

Een vraagje nog over die vehicles ... tegen vliegtuigen, is daar nu iets tegen te doen vanaf de grond? Ik heb geen joy stick, en ben er ook niet van plan 1 te kopen, dus dat wordt niets ... hoewel ik over het algemeen infantry servers speel, wil ik ook wel eens een "normale" match aangaan.

Dan zit je soms tegen een vijand te spelen die constant alle spawn points bombadeert ... allemaal prachtig ... maar ik wil er wel iets tegen uit kunnen richten, aangezien je dan vaak in een team zit waar niemand goed kan vliegen :).

En die anti-air rakkertjes, die weten ze ook wel uit hun hoofd, dus die worden van tijd tot tijd toch wel neergegooid :).

Anti-Tank kan er niets tegen doen iid ... en niet alle maps hebben zo'n mobiele anti-air (en die zijn ook erg kwetsbaar).

Je zult mij niet horen zeuren of zo ... ik zoek alleen altijd naar oplossingen. Het dondert mij niet of ik 10 keer overhoop geknald wordt, uiteindelijk knal ik ze wel neer :).

Die Armored Fury / Euro maps, zitten die nu op normale BF 2 servers? Want voor zover ik weet, draaien bijvoorbeeld SF-maps alleen op SF servers. Ik probeer zo nu en dan gewoon servers te vinden met verse maps, niet altijd dezelfde maps :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

De vliegtuigen blijven in de goede handen oppermachtig.
Daar is als grondtroepen niks aan te doen. Ze hadden een AA-kit voor infanterie erin moeten zetten.
Als ze dag gedaan hadden was de balance weer een stuk beter.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:39

icecreamfarmer

en het is

Pepperana schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:41:
Daar is als grondtroepen niks aan te doen. Ze hadden een AA-kit voor infanterie erin moeten zetten.
mee eens je kunt ze ook neerschieten met de m82 of een rpg maar dat is vaker meer geluk dan wijsheid

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:05
Dat heb ik ook nooit begrepen. De Stinger (Wikipedia: FIM-92 Stinger) bestaat al sinds 1982, hadden ze toch mooi in het spel kunnen stoppen zonder het realisme uit het oog te verliezen. (Niet dat dat nou zo uberbelangrijk is in BF2 maar toch).

En dan met een flinke reloadtijd ofzo van een minuut of 2.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik ben het wel deels met je eens hoor, vliegtuigen zijn soms erg machtig. Maar, als ik in een AA zit dan kijk ik eigenlijk constant echt de lucht in, niet een beetje maar echt helemaal omhoog. Vaak pakken ze je namelijk recht van boven, dus dan zie je ze niet aankomen.

Stingers vind ik maar niks, er zitten er 2 in en de meeste vliegtuigen zijn dan net niet kapot. Een AA-vehicle is echt erg sterk tegen vliegtuigen. Ze hebben 6(!) AA-missiles en ook nog een kanon dat erg sterk is tegen vliegtuigen. Probeer dat ook zeker te gebruiken tegen de vliegtuigen, schiet er een stukje voor als ze langskomen (wanneer ze flares droppen dus) en schiet daarna 6 missiles af. Zorg ook dat je niet in de middle of nowhere rijdt met je AA, maar zorg dat je een brug, verkeersbord, gebouw, boom o.i.d. hebt om de baan van de bommen te verhinderen. Zelfs een simpele zendmast kan ervoor zorgen dat ze je niet optimaal kunnen bombarderen.

Veel mensen denken dat de planes oppermachtig zijn, maar dat komt alleen maar doordat de mensen in AA's hun werk niet doen. Op Operation Road Rage bijvoorbeeld, zijn al 2 AA's per team te krijgen aan het begin van de ronde. Als je dan de lucht echt GOED in de gaten houdt, zijn de planes zo goed als kansloos. Zeker die bombers, die zijn erg traag.

Natuurlijk zal je regelmatig alsnog gepakt worden, maar dan moet je in een plane gaan zitten en je skills verbeteren. Ik vlieg zelf ook met een tobo + muis en dat werkt echt erg goed. Zodra je gelocked wordt eerst kijken met de C snel, of het een plane is of AA.
Is het een plane? Ga dan zsm een scherpe bocht naar recht links rechts links maken, zorg dat hij zoveel mogelijk stuurbewegingen achter elkaar moet maken. Schiet je flares ook niet direct af als je gelocked wordt, dan is het een eitje voor de tegenstander. Probeer er een paar seconde tussen te houden, want de meeste piloten wachten juist met vuren totdat jij je flares afvuurt.

Wat ook helpt is met je plane de andere planes opjagen. Zodra je achter een vliegtuig zit, dan pas switchen naar je heat-missiles en meteen vuren.
Een andere mogelijkheid is gewoon je bommen selecteren en er recht achter proberen te komen. Zo denken ze dat er niemand achter ze zit. Begin met je machinegeweer op zijn staart te schieten, hij merkt pas dat hij beschoten wordt zodra het te laat is (meestal), en dan kan je hem gemakkelijk neerschieten.

Om te bombarderen moet je zorgen dat je boven de wolken blijft (bij wijze van) en dat je recht naar beneden bombardeert. Bijna iedereen houdt de lucht in de gaten, maar kijkt niet echt naar boven. Ze kijken een beetje naar voren en zorgen dat ze nog zien wat er om zich heen gebeurd.

Je kan ook offline veel oefenen trouwens, of een unranked server.

Probeer het sowieso niet eerst in een bomber maar in een fighter. Deze zijn veel sneller en wendbaarder. Met een bomber is het echt heel moeilijk een fighter af te schudden. Dan kan je het beste zo laag mogelijk vliegen in de hoop dat een AA de fighter pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

EvaluationCopy schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:51:
[...]

Dat heb ik ook nooit begrepen. De Stinger (Wikipedia: FIM-92 Stinger) bestaat al sinds 1982, hadden ze toch mooi in het spel kunnen stoppen zonder het realisme uit het oog te verliezen. (Niet dat dat nou zo uberbelangrijk is in BF2 maar toch).

En dan met een flinke reloadtijd ofzo van een minuut of 2.
Dan moet je beslist eens de mod AIX spelen....daar liggen de mobile stingers letterlijk voor het oprapen.

[ Voor 62% gewijzigd door Oemfoefoe op 09-10-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Oemfoefoe schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:00:
Dan moet je beslist eens de mod AIX spelen....daar liggen de mobile stingers letterlijk voor het oprapen.
Afbeeldingslocatie: http://aixtended.com/images/kit/as50.png
Deze is leuker :*)

Oh en ehh dat AA en gebouwen als dekking verhaal => Daarom zitten de MiG-29 en F-18 in het spel : Om alle AA en APC's kapot te knallen zonder bommen te verspillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Als ik naast een gebouw sta, maar zodra het vliegtuig dichtbij is erachter rijd (dus zijwaarts eigenlijk), dan ben ik nog geen enkele keer geraakt. Terwijl ik al erg vaak zo planes heb gepakt. Ze vliegen over en dan kan je ze mooi van achter pakken! (foute zin _O-)

Of je bedoelt van rechtboven bombarderen? Daarom zeg ik ook dat je regelmatig echt de lucht in moet kijken en niet schuin omhoog.

Ook is het handig om de mappen goed te kennen, dan weet je vaak ongeveer waar ze vandaan komen en waar ze moeten herladen.

[ Voor 32% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-10-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
AA-carretje in combinatie met wat beschutting is echt koning. Helicopters zijn erg makkelijk en vliegtuigen ook kansloos als je 6 raketten afvuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor je uitleg. Ik ben zelf niet zo goed met vliegtuigen heli's gaat ietsjes beter, maar om nu te zegggen super ... mwah ... had voor mij persoonlijk wel iets arcadiger gekund :).

Ik ken zelf de maps nog niet zo, dus ik moet de AA nog vinden ... wellicht het beste om offline alle maps af te speuren !

Trouwens, iets waar ik ook niet achterkom ... dat menu wat je opent (rond menu met o.a. "Need medic" etc ... hoe kun je daar snel een optie kiezen, want selecteren gaat supertraag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Het Q-menu neem ik aan? Dan selecteer je met je muis snel een keuze. Je leert ze al snel uit je hoofd hoor, dus straks gaat het automatisch, hoef je niet meer te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:15:
Het Q-menu neem ik aan? Dan selecteer je met je muis snel een keuze. Je leert ze al snel uit je hoofd hoor, dus straks gaat het automatisch, hoef je niet meer te zoeken ;)
Om een of andere reden gaat het mij niet al te snel af.

Ik zie alleen wel eens filmpjes online, en dan selecteren ze het in een halve seconde of zo ... da's best snel, dus ik dacht wellicht dat ze iets anders doen ... maar de enige optie is dus de muis :). Cheers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de teleurstelling, van operation flaspoint ben ik toch geneigd om weer battlefield aan te schaffen , maar is er nog iets te doen online?

nog een beetje druk (alive zeg maar :P )

niet dat ik dadelijk een dooie game koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

BF2 is zeker niet dood. Vooral nu de EF en AF in de laatste patch zijn geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal er wel ns één neer op Wake, moet je je posteren achter een huisje met een jeep, ze gaan er snel aan als je een paar seconden goed weet te leaden met je kogelregen.
Maar anders is t idd erg lastig. Goed dat de AA nu wat beter gebalanceerd is in 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:07:
na de teleurstelling, van operation flaspoint ben ik toch geneigd om weer battlefield aan te schaffen , maar is er nog iets te doen online?

nog een beetje druk (alive zeg maar :P )

niet dat ik dadelijk een dooie game koop :)
Er zijn nog honderden volle servers te vinden, voor ieder wat wils. Om nog niet te spreken van de vele mods die ook duizenden spelers trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Als je een goede piloot hebt kan je echt heel erg domineren inderdaad, maar zodra je tegenstanders hun verstand gebruiken dan wordt het erg lastig in mappen met genoeg AA.

Mobile AA was een goede oplossing inderdaad, jammer dat dat er nog niet in zit :'(

[ Voor 91% gewijzigd door StealthyPeanut op 11-10-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:17
hoi

Ben nu voor het eerst battlefield 2 aan het installeren. Welke patches moet ik nu allemaal installeren. Mij leek logisch enkel de laatste maar had gehoord dat je dan problemen kreeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Eerst 1.41, daarna 1.5. Beetje omslachtig maar zo moet het wel jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik word er een beetje simpel van. Rustige The Great Wall server aan het spelen, weer 97 punten. Wat frusterend. En commanderen in EU-maps is ook niet echt succesvol. Kom je vaak maar aan een punt of 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

En je probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Robkazoe schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:49:
Ik word er een beetje simpel van. Rustige The Great Wall server aan het spelen, weer 97 punten. Wat frusterend. En commanderen in EU-maps is ook niet echt succesvol. Kom je vaak maar aan een punt of 80.
Ik zat te denken, op welke mappen had ik nou eigenlijk scores van boven de 100? Ik wilde hier een overzicht typen, maar heb het maar simpel gekopieerd van BF2S.com. B.R. = Best Round

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/1075/brmaps.jpg

Probeer in Sharqi in de chopper te komen voor de MEC, en dan gunner te zijn. Dan kan je echt heel erg veel punten scoren. Zo heb ik het niet gedaan omdat ik altijd te laat was, maar je ziet best vaak mensen met hele hoge scores.

Hoe ik vaak aan die hoge scores kom, is in een server te zitten met max 20/25 man ofzo. Dan een 32P map kiezen en vanaf het begin meedoen. Als je in een goede squad zit, scoor je vaak erg hoog. Je ronde duurt vaak heel erg lang, omdat je weinig man hebt om al die vlaggen over te nemen. En zodra jij bij de laatste vlag komt is er altijd wel weer iemand die rond is gelopen en jou vlag over heeft genomen. Zo heb ik die score op Sharqi en Strike gehaald. Ook is het verstandig om als medic te gaan, je haalt met het healen en reviven van teamgenoten erg veel punten!

Op vehicle mappen is het ook leuk om in een rustige server te gaan zitten. Deze zijn vaak groter en daardoor duren de rondes ook langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Mag ik jullie eraan herinneren dat eerdere delen zijn gesloten door het onder andere te posen met je stats?!
Zoals in de waarschuwing boven je reply venster staat....houdt het nuttig.

Het zou zonde zijn als er op dit topic dadelijk weer/definitief een slotje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Hij vraagt hoe hij het beste een 100+ score haalt op een bepaalde map. Moet ik dan die scores over typen of de mappen overtypen die hij wil gebruiken? Of is het dan niet handiger en veel sneller om even een plaatje te posten op welke map hij die score zeker kan halen?

En mag ik jou dan even hieraan herinneren?

*knip*, zie PromoX in "[PC] Battlefield 2 - Deel 44"

[ Voor 151% gewijzigd door PromoX op 11-10-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:56

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Oemfoefoe schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:38:
Mag ik jullie eraan herinneren dat eerdere delen zijn gesloten door het onder andere te posen met je stats?!
Zoals in de waarschuwing boven je reply venster staat....houdt het nuttig.

Het zou zonde zijn als er op dit topic dadelijk weer/definitief een slotje komt.
Dat zou zeker heel jammer zijn, maar wat doet Loonens nu dan verkeerd? Het is niet om te pochen denk ik, maar om een overzichtje te geven op welke mappen je makkelijk boven de 100 punten kunt halen?

Dus een nuttige tip, want die 100 punten zijn als ik me niet vergis nodig om bepaalde badges/medailles te halen --> onderdeel van het spel. En ik schat zo in dat robkazoe die badge wil halen, maar dat het niet lukt ;)

Wat mij nog steeds niet goed wil lukken is om een chopper perfect te laten hooveren, hij dweilt altijd wel wat weg.. Ik vlieg de chopper met muis/tobo, planes met een nieuw gekochte stick.
Nu is de throttle van de stick secundair ingesteld voor de chopper en probeer ik door de stick op een bepaald percentage te laten staan een minimaal vermogen te zoeken waarbij de chopper goed blijft hangen. Dus zonder dat die gaat stijgen of dalen.

Maar ik heb ook gemerkt dat dit per chopper verschillend is, de één op 15 en de ander op 25%. Hoe doen jullie dit? Gewoon door kort op de W of S te drukken?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik gebruik idd W en heel soms S om wat te corrigeren, lukt aardig goed moet ik zeggen. Echt helemaal stil hangen zal denk ik niet lukken. Doe ik ook nooit trouwens, dan ben je een erg makkelijk doelwit voor tank, apc's, AA en AT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Als je hierover verder in discussie wenst te gaan, dan stel ik voor dat jij je DM activeert zodat dit topic verder schoon blijft.

[ Voor 37% gewijzigd door Oemfoefoe op 11-10-2009 21:30 . Reden: Vergeten en vergeven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

StealthyPeanut schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:55:
Hij vraagt hoe hij het beste een 100+ score haalt op een bepaalde map. Moet ik dan die scores over typen of de mappen overtypen die hij wil gebruiken? Of is het dan niet handiger en veel sneller om even een plaatje te posten op welke map hij die score zeker kan halen?

En mag ik jou dan even hieraan herinneren?
[...]
En ik wil jou (en anderen) graag even aan Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics herinneren. Wij zien graag dat het wijzen op regeltjes en bepalen wat er wel en niet gewenst is, aan de crew overgelaten wordt :). Plaats dan ook liever een topic report als je van mening bent dat iets niet in een topic thuishoort ipv een dergelijk bericht in een topic, waardoor er eventueel weer een offtopic discussie daarover ontstaat.

[ Voor 10% gewijzigd door PromoX op 11-10-2009 14:15 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Pfff, Oemfoefoefoe wijst mij eerst op de regels (wat totaal onterecht is omdat ik iemand help met het vinden van bepaalde maps) en dan krijg ik de waarschuwing op mijn reply? Beetje jammer.

@ Oemf
Tja, ik las terug en zag dat je niet niks mocht posten over rondes die je hebt meegemaakt, dus helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
StealthyPeanut schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:21:
[...]

Ik zat te denken, op welke mappen had ik nou eigenlijk scores van boven de 100? Ik wilde hier een overzicht typen, maar heb het maar simpel gekopieerd van BF2S.com. B.R. = Best Round

[afbeelding]

Probeer in Sharqi in de chopper te komen voor de MEC, en dan gunner te zijn. Dan kan je echt heel erg veel punten scoren. Zo heb ik het niet gedaan omdat ik altijd te laat was, maar je ziet best vaak mensen met hele hoge scores.

Hoe ik vaak aan die hoge scores kom, is in een server te zitten met max 20/25 man ofzo. Dan een 32P map kiezen en vanaf het begin meedoen. Als je in een goede squad zit, scoor je vaak erg hoog. Je ronde duurt vaak heel erg lang, omdat je weinig man hebt om al die vlaggen over te nemen. En zodra jij bij de laatste vlag komt is er altijd wel weer iemand die rond is gelopen en jou vlag over heeft genomen. Zo heb ik die score op Sharqi en Strike gehaald. Ook is het verstandig om als medic te gaan, je haalt met het healen en reviven van teamgenoten erg veel punten!

Op vehicle mappen is het ook leuk om in een rustige server te gaan zitten. Deze zijn vaak groter en daardoor duren de rondes ook langer.
Het 100+ punten halen lukt mij ook allemaal wel prima, maar niet in de EU-kaarten (Great Wall, Operation Smokescreen en Taraba Quarry). En het gaat mij om dit: Afbeeldingslocatie: http://static.bf2s.com/game-images/awards/ubar/2270521.png
Ik zal eens kijken of er nog kleine Great Wall servers zijn want dat zijn toch wel de servers waar je nog enigszins in de buurt van de 100 kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik nodig je uit om ons een keer op teamspeak op te zoeken en lekker te knallen @BF2. Beter dan ruzie maken op dit forum. ;)

Je bent in ieder geval welkom!

@Robkazoe
Probeer eens een rondje te spelen als commander. De commander van het winnende team krijgt twee keer het gemiddelde van zijn team. Ik adviseer je om een server te joinen welke niet volledig is bezet, omdat het gemiddelde van je team wat lager is. Logisch, want je moet de tickets verdelen met meer mensen.
Zoek bijvoorbeeld een 64-playerserver waar bijvoorbeeld 16 man inzitten. Als jouw team dan wint, dan krijg je geheid 100+ punten als commander.

En uiteraard je team veel supporten hè d.m.v supply crates en dat soort shizzle.

Succes!

[ Voor 64% gewijzigd door Oemfoefoe op 11-10-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Check voor verdere toelichting de PM die ik je gestuurd heb.

Ik wil het er hier in het topic graag bij laten.

[ Voor 30% gewijzigd door PromoX op 12-10-2009 09:05 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Oemfoefoe schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:33:
Ik nodig je uit om ons een keer op teamspeak op te zoeken en lekker te knallen @BF2. Beter dan ruzie maken op dit forum. ;)

Je bent in ieder geval welkom!

@Robkazoe
Probeer eens een rondje te spelen als commander. De commander van het winnende team krijgt twee keer het gemiddelde van zijn team. Ik adviseer je om een server te joinen welke niet volledig is bezet, omdat het gemiddelde van je team wat lager is. Logisch, want je moet de tickets verdelen met meer mensen.
Zoek bijvoorbeeld een 64-playerserver waar bijvoorbeeld 16 man inzitten. Als jouw team dan wint, dan krijg je geheid 100+ punten als commander.

En uiteraard je team veel supporten hè d.m.v supply crates en dat soort shizzle.

Succes!
Commanders scoren slecht op die kaarten. Ben een vrij degelijke commander maar boven de 80 kom je niet met verdubbelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

is het moeilijk om te commanderen? Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik join ook nooit een squad overigens. Ben meer van het lone wolfen en dan maar terplekke te teamen met wie ik tegenkom.

Speel momenteel vooral Wake 2007 (sweet memories van BF1942) en Dragon Valley. Verslavend spel is het toch :p

edit: enig idee hoe ik trouwens mijn ingame nick kan veranderen? Ik heb nog de tag van een oude clan.

[ Voor 15% gewijzigd door Jazzper op 12-10-2009 18:42 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Jazzper schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:40:
enig idee hoe ik trouwens mijn ingame nick kan veranderen? Ik heb nog de tag van een oude clan.
Als je clanprefix in je accountnaam zit en je wilt er vanaf, zit er niets anders op om een nieuw account aan te maken.
Ongetwijfeld zal je wel weten dat je sinds patch 1.03 een zes karakter prefix in je login scherm kan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Commanden is niet zo heel moeilijk. Gooi de UAV op een goede plek neer (dat je daarmee 50% of meer van de spelers pakt en dat je team er een tijdje mee vooruit kan als ze aan het "opstormen" zijn naar een spawn. En de overige spelers spotten met de radar. Zo simpel is het voor een Infantry-map. Met voertuigen moet je ervoor zorgen dat je met je artillery of veel spelers weg knalt of dat je zware voertuigen zoals tanks belemmert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een manier gevonden om vliegtuigen te kunnen raken met AT. 30% kans.

Ga bij een AA staan, als er een vliegtuig voorbij komt gauw locken en schieten, een goede piloot zal dit ontwijken en de volgende run op jou af komen.

Nu spring je er uit, en verberg je vlakbij.... alle vliegtuigen vliegen in een rechte lijn op de AA af, dit kun je afleiden aan hun spoor van het boordkanon. Slechts timen en je hebt een legendarische kill erbij.

Vooral op Wake werkt dit goed imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik ben na een LAN weer begonnen met BF2. Toch wel een leuk spel. Al mis je online saamhorigheid, waardoor je altijd dat gekut krijgt met wie er in een vliegtuig wil e.d. Welke servers zitten de tweakers vaak op?

BTW Ik heb de versie battlefield 2 + Special Forces. Is dat door patch 1.5 net zoveel als de versie met alle boosterpacks en uitbreidingen?

En als een kameraad de normale BF2 koopt, dan heeft hij nog steeds geen special forces? Of is die nu ook erbij door 1.5?

Spelen jullie ook weleens Project Reality? Ik speel het nu af en toe omdat ik het wel tof realistisch vond.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Special Forces blijft een expension pack en als jij met je maat wilt spelen, dan moet hij deze pack ook kopen.

Euro Forces en Armored Fury daarentegen waren booster packs en die maps zitten nu in patch 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren mede soldaten, een vraagje:

Kan iemand een lijstje geven van de leuke NL servers waar niet op gecheat wordt???

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

PRRM is super cool. Ook een tijdje gespeeld. Echt heftige ervaring met goed geluid ook!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:14:
Werkt ook goed op die map met al die grote olietanks die roken ( blue smoke ofzo? )

gebruikte die techniek ook al een tijdje :P veel choppers en andere mee neergehaald ( omdat je AA niet herkent word wanneer je er niet inzit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:14:
Hey ik heb een manier gevonden om vliegtuigen te kunnen raken met AT. 30% kans.

Ga bij een AA staan, als er een vliegtuig voorbij komt gauw locken en schieten, een goede piloot zal dit ontwijken en de volgende run op jou af komen.

Nu spring je er uit, en verberg je vlakbij.... alle vliegtuigen vliegen in een rechte lijn op de AA af, dit kun je afleiden aan hun spoor van het boordkanon. Slechts timen en je hebt een legendarische kill erbij.

bij mij dus geen 30% kans, omdat ik lekker maai in een vliegtuig. Rondjes om het AA ding heen. Je hebt maar 1 kogel nodig van een vliegtuig om de persoon in de AA om zeep te helpen. Helemaal de AA kapotschieten heeft dus vrij weinig nut. Maar wie weet, krijg ik het ook nog eens voor elkaar.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen misschien dat iemand dit weet..

Heb onlangs de 1.5 patch geinstaleerd en ben weer langzaam begonnen met het spelen van BF2.. en man wat
blijft het een leuk spel..

Maar.. ben nu in de mappen Operation Harvest ,Operation Road Rage, Midnight Sun bezig en dan krijg je een ribbon als je in elke map 1 sec gespeeld hebt en meer als 25 uur...

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/9702/bf2screen.png

Maar nog steeds geen ribbon.... mis ik iets of en ben al een paar uurtjes bezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:19:

Heb onlangs de 1.5 patch geinstaleerd en ben weer langzaam begonnen met het spelen van BF2.. en man wat

Maar.. ben nu in de mappen Operation Harvest ,Operation Road Rage, Midnight Sun bezig en dan krijg je een ribbon als je in elke map 1 sec gespeeld hebt en meer als 25 uur...

[afbeelding]

Maar nog steeds geen ribbon.... mis ik iets of en ben al een paar uurtjes bezig....
Heb je 25 uur in die amerika maps gespeeld? Heb je alle ronden helemaal afgemaakt?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de ribbons weet ik weinig, wellicht dat dit te maken heeft op welke server je die speelt, dat ze wel ranked moeten zijn?? en BTW, ik had het al eerder gevraagd: anyone nog ff een paar goeie NL Servers waar leuk en sportief gespeeld wordt? Let me know! En alvast bedankt natuurlijk... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:41:
Over de ribbons weet ik weinig, wellicht dat dit te maken heeft op welke server je die speelt, dat ze wel ranked moeten zijn?? en BTW, ik had het al eerder gevraagd: anyone nog ff een paar goeie NL Servers waar leuk en sportief gespeeld wordt? Let me know! En alvast bedankt natuurlijk... _/-\o_
Zoals je ziet ja.... 25 uur en ranked natuurlijk. anders geen vinkje natuurlijk ;)

En alle ronden helemaal afgemaakt....

Nederlandse servers... we hadden er vroeger 1 maar tja tijden veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ok das duidelijk, ik zag wel een THC server, ff op gezeten maar daar werd hard op gecheat.... Dan Wellicht een aantal servers die gewoon goed zijn en fair... niet NL. Ik zit zelf veel op MOOF, Mine, en SNS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
nl servers? waarom special nederlands?
maar de 6pack server? is duits nederlands
wel aardige potjes daar gespeeld
of aanrader: pandanation (nb is wel vaak vol)

wat betreft die ribbon ik heb hem ook nog niet heb laats wel iemand gezien die hem wel had maar die had zon beetje alles al gehaald, dus door gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Hoezo werd er hard op gecheat? Omdat ze beter waren dan jou?

Ik ben in een Jet, Chopper en als Inf denk wel 1000x uitgemaakt voor cheater, terwijl ik zelf weet dat ik dat nog nooit heb geprobeerd. Veel mensen noemen je een cheater omdat je gewoon beter bent, sneller reageert en beter kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Oemfoefoe schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 02:05:
Special Forces blijft een expension pack en als jij met je maat wilt spelen, dan moet hij deze pack ook kopen.

Euro Forces en Armored Fury daarentegen waren booster packs en die maps zitten nu in patch 1.5.
alleen de maps van die boosterpacks? Of gewoon alles? Loont het voor mij dus niet meer om de complete editie te kopen ipv de deluxe met special forces die ik al heb?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nope, je krijgt Armored Fury en European Forces ofzo nu met de patch 1.5 compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:10:
Hoezo werd er hard op gecheat? Omdat ze beter waren dan jou?

Ik ben in een Jet, Chopper en als Inf denk wel 1000x uitgemaakt voor cheater, terwijl ik zelf weet dat ik dat nog nooit heb geprobeerd. Veel mensen noemen je een cheater omdat je gewoon beter bent, sneller reageert en beter kan vliegen.
Ik heb altijd het idee dat er op de meeste ranked servers niet gecheat wordt, ik dacht dat dit niet kon, echt heel lastig was. Wel moet ik zeggen dat ik soms ook wel denk: damn hoe kan je dat nu zien, zo perfect raken etc... Maar dat zijn dan ook wel vaak **&***...

Maar goed, ik heb me ook nog nooit verdiept in hacks en cheats voor BF2... De lol daarin ben ik na god-mode in wolfenstein3d al verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

lredev schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:22:
[...]

Ik heb altijd het idee dat er op de meeste ranked servers niet gecheat wordt, ik dacht dat dit niet kon, echt heel lastig was. Wel moet ik zeggen dat ik soms ook wel denk: damn hoe kan je dat nu zien, zo perfect raken etc... Maar dat zijn dan ook wel vaak **&***...

Maar goed, ik heb me ook nog nooit verdiept in hacks en cheats voor BF2... De lol daarin ben ik na god-mode in wolfenstein3d al verloren :P
de enige cheat die in BF2 handig is is een aimbot cheat. De wallhackcheat is eigenlijk redelijk kansloos, aangezien je met een oplettende commander hetzelfde bereikt. Ik kijk eigenlijk standaard op de kaart, zeker als er UAV hangt. Zitten er geen rode vlekjes, dan hoef je ook niet meer te zoeken naar tegenstanders. Maar hoe vaak ik wel niet gezien heb (als commander zijnde) dat er kereltjes rondlopen die onder hun eigen UAV rondlopen. Er spawned een tegenstander achter hun en ze kijken pas om zodra ze beschoten worden (en het te laat is).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al eens rondgesnuffeld voor aimbots en er zijn diverse sites die claimen de onontdekte software te hebben maar die moet je dus betalen en kun je alleen op no rules servers spelen. met de kans gebanned te worden.

En natuurlijk ben ik een NOOB, speel nog maar sinds eind augustus... maar op deze THC server waren er vrij vage kills aan de gang... dus vandaar dat ik dacht dat er veel cheaters zaten. Ik heb veel gespeeld op andere servers waar ik deze rare kills (op dezelfde maps) tegen kwam. Maar tuurlijk zijn er mensen die vet profi zijn en echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
M2M schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:00:
[...]

de enige cheat die in BF2 handig is is een aimbot cheat. De wallhackcheat is eigenlijk redelijk kansloos, aangezien je met een oplettende commander hetzelfde bereikt. Ik kijk eigenlijk standaard op de kaart, zeker als er UAV hangt. Zitten er geen rode vlekjes, dan hoef je ook niet meer te zoeken naar tegenstanders. Maar hoe vaak ik wel niet gezien heb (als commander zijnde) dat er kereltjes rondlopen die onder hun eigen UAV rondlopen. Er spawned een tegenstander achter hun en ze kijken pas om zodra ze beschoten worden (en het te laat is).
Ben er al een tijdje uit maar Special Ops zie je toch niet op de UAV ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dat is volgens mij alleen als ze stil staan, maar dat weet ik niet zeker. Eigenlijk zou dit eens echt getest moeten worden, want de ene zegt dat het wel zo is en de andere niet.

Maar er zijn wel "hacks" in het spel dmv glitches. Dat je op een locatie bent waar de map een fout heeft, je bent niet te raken maar jij kan de rest wel neerknallen vaak. Op Wake zit er 1 bij Airport ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lredev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 09:06
Die glitches ken ik wel inderdaad.. erg vervelend als er een resupply dude en een grenade spammer in het huisje bij airport liggen.

Maar ik doelde op hacks als aimbot's e.d. maar volgens mij zijn die er niet veel of worden die vaak ingehaald door punkbuster en autoadmin. Anders zou je daar toch echt wel meer van zien.

Trouwens: Ik speel meestal op servers "in de buurt" (sorteer altijd op ping) meestal UK, BE, DE en NL... en eigenlijk altijd Wake. De enige keren dat er duidelijk sprake van een hack is/was, is met die commander hack, waarbij al die autootjes continu worden gedropt, maar daar heb ik sinds de patch ook niets meer van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:19:

[afbeelding]

je moet 25 uur op die mappen gespeeld hebben, en volgens mij heb jij er bijna 2 uur op gespeeld.
Bekijk deze stats maar eens http://bf2stats.formitron.com/stats/40119817.aspx

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartaa schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:44:
[...]

je moet 25 uur op die mappen gespeeld hebben, en volgens mij heb jij er bijna 2 uur op gespeeld.
Bekijk deze stats maar eens http://bf2stats.formitron.com/stats/40119817.aspx
Thx . daar heb ik wat aan :) , mooie site trouwens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

StealthyPeanut schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:18:
Dat is volgens mij alleen als ze stil staan, maar dat weet ik niet zeker. Eigenlijk zou dit eens echt getest moeten worden, want de ene zegt dat het wel zo is en de andere niet.

Maar er zijn wel "hacks" in het spel dmv glitches. Dat je op een locatie bent waar de map een fout heeft, je bent niet te raken maar jij kan de rest wel neerknallen vaak. Op Wake zit er 1 bij Airport ergens.
dat zijn geen hacks, maar glitches. Je hebt geen haakjes in het geheugen, geen 3rd party applicatie oid meedraaien om jouw een overhand te geven t.o.v. de tegenstander. Er zitten zelfs een stuk of 7 glitches in karkand, die je met zijn tweeen best goed kunt misbruiken (en dan heb ik het niet over een C4 sprong op de hotel vlag oid). Meestal houd het in dat je moet reviven op het moment dat iemand half in een gebouw ligt, en er dan feitelijk "in" gerevived wordt. (of je parachute op een vaag plekje uitklappen, dan wordt je door je chute de muur in gedrukt).

En het is niet zo dat spec ops onzichtbaar is onder UAV. Zou wel leuk zijn, maar is helaas niet zo.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Nee, ik weet dat het geen hacks zijn, maar misschien vinden mensen dat hacks terwijl het glitches zijn.

En ik lees op veel fora dat je onzichtbaar bent met je Spec Ops als je helemaal stilstaat. Dit ga ik binnenkort eens uittesten met een maat van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:34:
Nee, ik weet dat het geen hacks zijn, maar misschien vinden mensen dat hacks terwijl het glitches zijn.

En ik lees op veel fora dat je onzichtbaar bent met je Spec Ops als je helemaal stilstaat. Dit ga ik binnenkort eens uittesten met een maat van me.
Ik weet vrijwel zeker uit het verleden dat je onder bepaalde omstandigheden onzichtbaar bent als Spec Ops.

Echter als je gespot wordt ben je wel weer zichtbaar.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag , was gisteren lekker bezig in Karkand maar het valt me op dat ''sommige'' soldaten jou met 1 schot omleggen en ik zelf iets meer als 1 schot nodig heb , zelf als ik voor hem sta en voluit sta te schieten.

Btw andersom is het ook weleens zo.. ligt dat aan je uitrusting of...

@potbaker... jij noemt het vage kills en dat zijn het ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dit verschilt weer per kit. AT heeft volgens mij weer meer armor dan bijvoorbeeld Spec Ops. Maar die is wel weer sneller en heeft betere long-range wapens.

Zo ligt et eraan welke kit en welk wapen je tegen je hebt. De AK-101 van de medic MEC is master t.o.v de 1e unlock (L85A1). Maar de G36E (2e unlock) is op lange afstanden weer veel sterker, terwijl ik soms met de AK-101 hele dubieuze kills maak op 100+ meter. Maar, als die persoon bijvoorbeeld nog maar en kwart health heeft is hij sowieso snel dood.

En op closerange verlies je het gewoon van de DOA-12 en de shotgun van de Engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

StealthyPeanut schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:37:
Dit verschilt weer per kit. AT heeft volgens mij weer meer armor dan bijvoorbeeld Spec Ops. Maar die is wel weer sneller en heeft betere long-range wapens.

Zo ligt et eraan welke kit en welk wapen je tegen je hebt. De AK-101 van de medic MEC is master t.o.v de 1e unlock (L85A1). Maar de G36E (2e unlock) is op lange afstanden weer veel sterker, terwijl ik soms met de AK-101 hele dubieuze kills maak op 100+ meter. Maar, als die persoon bijvoorbeeld nog maar en kwart health heeft is hij sowieso snel dood.

En op closerange verlies je het gewoon van de DOA-12 en de shotgun van de Engineer.
niet helemaal correct, zowel AT als specops zijn even snel. Alleen de AT is sneller moe en kan dus een minder lange sprint trekken.

Enfin, armor helpt :). AT, engie, support en assault heeft armor. Dat betekend dat als je in je armor geraakt wordt (chest) de schoten maar voor 33% tellen. De rest telt gewoon voluit (arm / leg / hoofd). Dus je kunt met een L85A1 in een keer kapot geschoten worden als je ongelukkige bent die in je hoofd geschoten wordt.

En de shotty van de engie is eigenlijk niet zo heel fijn. Alleen die van de amerikaanse is wel fijn omdat je daarmee unarmored kereltjes in 1 schot overhoop kunt schieten. Wel goed mikken :)

Ps. neergeschoten worden door een AT raket resulteert in een echte dood. Reviven heeft dan geen zin meer ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:39

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:16:
Nog een vraag , was gisteren lekker bezig in Karkand maar het valt me op dat ''sommige'' soldaten jou met 1 schot omleggen en ik zelf iets meer als 1 schot nodig heb , zelf als ik voor hem sta en voluit sta te schieten.

Btw andersom is het ook weleens zo.. ligt dat aan je uitrusting of...

@potbaker... jij noemt het vage kills en dat zijn het ook... ;)
dat snap ik idd ook niet, met de lb82 van de medic heb ik vaak 4schoten nodig terwijl ik andere mij er mee zie snipen :?, en dan maak thet niet uit of ik op het hoofd schiet

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

De shotguns.. De US die kan met 1 schot idd door iemands armor heen.. De jackhammer (mijn favo) heeft daarvoor 2 salvo's nodig.. Dus 2 x 3 poppen en reload :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu volgens jullie tips met of Medic, of AT op Panda Nation... werkt wel!! meer points en sta hoger in de ranglijsten. Speelde veel met spec-op of gunner. Vindt het erg leuk om hier mijn ervaringen te delen en weer nieuwe dingen te horen van de die-hards hier! Thanxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:16:
.....zelf als ik voor hem sta en voluit sta te schieten.
Ook een aspect kan zijn dat wanneer jij een hoge(re) ping hebt dat jouw animatie een headshot weergeeft, maar dat er geen kill wordt gemaakt. Je ziet dan stof uit zijn haren/helm komen. Op dat moment staat de persoon in werkelijkheid niet meer op die plaats.
Kort door de bocht; de mensen met een lagere ping hebben een snellere hitregistratie van de server en zij hebben gewoon voordeel op de mensen met de hogere ping. Het gevolg kan zijn dat jij het gewoon iedere keer moet afleggen tegen andere spelers met de lagere ping.

Dit verhaal gaat ook op bij chopperbattles. Hoe vaak gebeurt het niet dat je echt zeker weet dat je met een hellfire door de chopper schiet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Oemfoefoe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:24:
[...]

Ook een aspect kan zijn dat wanneer jij een hoge(re) ping hebt dat jouw animatie een headshot weergeeft, maar dat er geen kill wordt gemaakt. Je ziet dan stof uit zijn haren/helm komen. Op dat moment staat de persoon in werkelijkheid niet meer op die plaats.
Kort door de bocht; de mensen met een lagere ping hebben een snellere hitregistratie van de server en zij hebben gewoon voordeel op de mensen met de hogere ping. Het gevolg kan zijn dat jij het gewoon iedere keer moet afleggen tegen andere spelers met de lagere ping.

Dit verhaal gaat ook op bij chopperbattles. Hoe vaak gebeurt het niet dat je echt zeker weet dat je met een hellfire door de chopper schiet?!
een groot deel van de ongein heeft ook te maken met de enorm baggere code waarin BF2's hit detection en hitboxes geschreven zijn. Die dingen laggen als de *&^%**#$. . Vooral irritant bij choppergevechten, maar ook in een dogfight kan dat betekenen dat je wel / niet geraakt wordt door een raket.
En daarnaast ben ik wel vaker gebanned vanwege "cheating" omdat de tegenstander mij niet kon raken. Wat op zich vreemd is, aangezien het wel of niet raken van een target een server-side stukje code is. Daar is weinig aan te hacken / cheaten. En het was inderdaad wel vreemd, want ik zag overal om me heen stofwokjes, ook waar ik net gelopen had op hoofdhoogte.

En daarnaast heeft ook de snelheid van de kogel nog invloed. Vooral bij de sniper wapens merk je wel dat de kogel ook tijd nodig heeft om de afstand tussen jouw geweer en je target te overwinnen. Helaas maar waar :(.

Misschien nog een tipje. Als je een kereltje omlegd, ben dan zo slim om gelijk daarna te switchen naar je handgranaten. Gooi er eentje achterna. Heb je geluk, en de tegenstander revived de kreperende soldaat, dan heb je 3 kills voor de prijs van 1 (+ een granaat).
Tip 2: niet meer gaan liggen als je iemand tegenkomt en je wil 'm helemaal doodvermoorden, je accuracy gaat namelijk drastisch omlaag voor de eerste paar tienden van een seconde, als je gaat liggen, waardoor je voornamelijk mis schiet op het cruciale moment. Buk in dat geval, ten eerste ben je sneller weg mocht je meer tegenstanders tegen komen, en ten tweede ben je toch een stukje kleiner dan een volledig staande soldaat.
Tip 3: te veel tegenstanders? ben slim en loop weg (het liefste richting jouw eigen teammaatjes). Zelfs voor ervaren spelers is het bijna ondoenelijk om er meer dan 2 tegelijk tegen over je te hebben. Snel switchen naar de granaten, en met de rechter muisknop er eentje voor je voeten laten vallen. Omdraaien en weglopen, zo kun je voorkomen dat ze je meteen achterna sprinten (of je hebt geluk en ze doen het wel, en dan ben je de gelukkige eigenaar van twee extra punten en een kill in je stats).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

M2M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:43:
En daarnaast heeft ook de snelheid van de kogel nog invloed. Vooral bij de sniper wapens merk je wel dat de kogel ook tijd nodig heeft om de afstand tussen jouw geweer en je target te overwinnen. Helaas maar waar :(.
Ehm... je weet dat het in het echt ook zo is neem ik aan ?? Voor een goed voorbeeld zie ArmA II ;)
Enige wat jammer is in BF2 dat het totaal verkeerd is uitgewerkt en het dus 9 van de 10 keer niet helpt om voor iemand te schieten ... eerder erachter :/

Hopeloos infantry spel sowieso ... enige wat echt werkt is iemand met een autootje je bumper laten voelen. Als het even kan met een tank of Essex dek scrapen >:) w0e1 !!!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:53
M2M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:43:
[...]
*knip veel tekst, wel leuk :)
aangezien je goeie tips geeft nog tips voor mes en pistol badge?
ja ik weet door zetten en die steden maps maar ik word er gek van
haal hem steeds niet of net niet soms maar 1 ervan af dan potje over :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Swan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 21:22
leosand schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:27:
[...]

aangezien je goeie tips geeft nog tips voor mes en pistol badge?
ja ik weet door zetten en die steden maps maar ik word er gek van
haal hem steeds niet of net niet soms maar 1 ervan af dan potje over :S
Ga op zoek naar pistol only servers en knife only servers of pistol & knife only servers. Dan moet iedereen deze wapens gebruiken en heb je die badges zo verdient. Heb het zelf ook zo gedaan. Hou je wel aan de regels, anders word je zonder pardon gekickd of gebanned. Heb dit ook zelf aan de hand gehad.

Dus zoeken op pistol of knife. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:39:
[...]

niet helemaal correct, zowel AT als specops zijn even snel. Alleen de AT is sneller moe en kan dus een minder lange sprint trekken.

Enfin, armor helpt :). AT, engie, support en assault heeft armor. Dat betekend dat als je in je armor geraakt wordt (chest) de schoten maar voor 33% tellen. De rest telt gewoon voluit (arm / leg / hoofd). Dus je kunt met een L85A1 in een keer kapot geschoten worden als je ongelukkige bent die in je hoofd geschoten wordt.

En de shotty van de engie is eigenlijk niet zo heel fijn. Alleen die van de amerikaanse is wel fijn omdat je daarmee unarmored kereltjes in 1 schot overhoop kunt schieten. Wel goed mikken :)

Ps. neergeschoten worden door een AT raket resulteert in een echte dood. Reviven heeft dan geen zin meer ;)
AT heeft de beste wapens, DAO12 is koning voor dichtbij, pistol of je lanceerbuis voor op de lange afstand. Raket voor snipers en pistol voor andere inf op lange afstand, zo doe ik het altijd. Pistolspammen is net zo snel als een L8A1, alleen de accuraatheid blijft behouden bij ieder schot. Wel minder schade, maar dat maakt vaak weinig uit.

P90 is ook koning voor op de korte afstand btw. Alsof het een MP5 is die opgevoerd is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Swan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:32:
[...]

Ga op zoek naar pistol only servers en knife only servers of pistol & knife only servers. Dan moet iedereen deze wapens gebruiken en heb je die badges zo verdient. Heb het zelf ook zo gedaan. Hou je wel aan de regels, anders word je zonder pardon gekickd of gebanned. Heb dit ook zelf aan de hand gehad.

Dus zoeken op pistol of knife. >:)
Mag ik hier opmerken dat deze servers niet meer mogen.... ze zijn er wel en ja in deze servers haal je idd snel je badges enzo ,en rondes van 300 en meer zijn normaal.... maar ze zijn schaars/overvol en als je niet uitkijkt kickt dice je en ben je alles kwijt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:04:
[...]

AT heeft de beste wapens, DAO12 is koning voor dichtbij, pistol of je lanceerbuis voor op de lange afstand. Raket voor snipers en pistol voor andere inf op lange afstand, zo doe ik het altijd. Pistolspammen is net zo snel als een L8A1, alleen de accuraatheid blijft behouden bij ieder schot. Wel minder schade, maar dat maakt vaak weinig uit.

P90 is ook koning voor op de korte afstand btw. Alsof het een MP5 is die opgevoerd is.
ja, die MP5 is echt kansloos. Jammer, want in veel spelletjes is dat een van de betere geweren. MP5 <<<< alle andere wapens. Daarbij is het wel weer vernederend als je iemand met een MP5 omlegd :)

Ps. aan je pistol badge is wel wat te doen, ook op een gewone server. Pak een fatsoenlijke sniper (dus eentje die 95% damage doet), schiet raak op medium afstand, pak je pistool en schiet je magazijn leeg. Je hebt maar 1 raak schot nodig om de tegenstander te killen (tenzij je 'm in de armor raakt, dan gaat er namelijk maar 4% vanaf en moet je twee keer raak schieten).
Knife badge is wel wat lastiger. Probeer elke keer als je een sniper tegenkomt, of iemand anders die niet richting jouw schiet, snel op 1 te drukken. Bukken en knifen werkt het beste, aangezien je nog snel weg kunt komen als het grandioos mis gaat (mede door laggende hitboxen).

[ Voor 30% gewijzigd door M2M op 14-10-2009 23:31 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Swan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 21:22
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:38:
[...]

Mag ik hier opmerken dat deze servers niet meer mogen.... ze zijn er wel en ja in deze servers haal je idd snel je badges enzo ,en rondes van 300 en meer zijn normaal.... maar ze zijn schaars/overvol en als je niet uitkijkt kickt dice je en ben je alles kwijt.....
Ok dat wist ik dus weer niet. Heb het spel ook al drie kwart jaar niet meer gespeeld, heb er de tijd niet meer voor :$

Maar toen ik het nog wel speelde, heb ik dus zo mijn badges gehaald en het duurt wel lang maar je wint ze wel.
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Let op:
Laat het nu niet WEER uit de hand lopen... ;-)

Houd het dus vriendelijk, nuttig en ontopic.