Ik snap eigenlijk niet waarom de S9 geen DAB Digital radio aan boord heeft..
Terwijl de D2+ daar vreemd genoeg wel wel over beschikt.
Terwijl de D2+ daar vreemd genoeg wel wel over beschikt.
Anoniem: 84457
Anoniem: 179526
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 179526 op 03-04-2010 04:29 ]
Hey, thanks! Die D.touch is wel vrij briljant!Arunia schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:31:
Ik heb op dit moment Klaus browser en pic.viewer erop staan en ook Aero VTX en D.touch.
Overigens het nut van zowel Aero als D.touch tegelijk zie ik niet.
Vind zelf D.touch beter om te gebruiken.
Werkt gelijk een stuk lekkerder dan de originele firmware.
Cover op de hoofdpagina met play en voor/achteruit scrollen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Anoniem: 356450
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 23-04-2010 09:42 ]
Anoniem: 287428
ARME AOW’er
Hopen, dat ik gewoon een nieuwe krijg... Heb precies hetzelfde ook bij bol.comlithiumangel schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:07:
Enkele weken geleden had ik een post geplaatst m.b.t. hulp voor de garantie afhandeling bij Cowon.
Is gebleken dat ik gewoon bij bol.com kon aankloppen (waar ik hem destijds gekocht had)
Enfin, netjes opgestuurd, reperatie zou 4-6 weken duren.
Krijg ik vandaag het volgende mailtje:
Onlangs heeft u uw onderstaande artikel uit uw bestelling met bestelnummer 7712787220 ter reparatie aangeboden. Artikel - iAudio Cowon S9 16 GB - Titanium
Na onderzoek is gebleken dat uw artikel helaas niet meer gerepareerd kan worden. Om deze reden storten wij het door u betaalde bedrag op uw rekening terug. Houdt u hierbij rekening met een maximale verwerkingstijd van drie weken.
hahaha lekker dan, mijn probleem was harstikke basic .. de power switch deed het niet; de unit zelf doet het voor de rest perfect als je hem via USB powered,loskoppelt en het scherm aanraakt.
Echter omdat het power schuifje vast stond in de "zet het scherm uit" modus had ik daar nog niks aan.
Ik gok dat hun moeite hadden om hem terug naar Cowon te sturen.
Nouja, in dit geval krijg ik alsnog m'n geld terug maar heeft het enorm veel tijd gekost (en vraag ik me af of het niet beter was om zelf bij Cowon duitsland dit terug te sturen)
Wel kan ik kijken of ik die nieuwe Cowon ergens vandaan kan bestellen; bijna dezelfde specs als de S9 alleen een nieuw jasje en hopelijk een verbeterde power switch; want ik had al in me achterhoofd de gedachte liggen dat het mischien ooit weer een keer stuk kon gaan.
Nou, hopen dat ze snel dat geld overmaken want ik moet toch echt fatsoenelijk geluid weer hebben
MVG, Frank
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 356450 op 14-05-2010 18:06 ]
Dat ziet er idd fantastich uit maar helaas zag ik nog wel bestandsnamen i.p.v. ID tags bij het tweede album geloof ik, of toen je terug ging. En als je album art gewoon embed met mp3tag, werkt het dan nog niet?Pimzm schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:08:
Ik heb nu zo'n twee weken een S9 (16GB). Gister ben ik met het muziekscherm Flow aan de slag gegaan. Het 'now playing'-scherm vind ik niet geweldig, maar het gaat mij om de fantastische albumart-browser. Nadeel: hij kan niet overweg met ID3-tags. Gister bij alle albums een cover.jpg toegevoegd (met dank aan MediaMonkey). Nu moet ik de bestandsnamen nog aanpassen (beginnend met een tracknummer) om de nummers in de goede volgorde te krijgen. Het levert dus wat werk op, maar als hij het eenmaal doet ziet het er fantastisch uit.
v.a. 2:19 is de albumart-browser in beeld.
[video]
MVG, Frank
MVG, Frank
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
MVG, Frank
MVG, Frank
Dat zijn allemaal belangrijke punten maar belangrijker vindt ik de bouw kwaliteit van de aan/uit knop. Op mijn S9 is deze al een keer stuk gegaan waardoor ik een nieuwe toegestuurd kreeg en nu vertoont deze ook al keuren op dit gebied. Als de J3 dit beter heeft aangepakt dan heeft deze bij mij, ondanks een wat duurdere prijs, een veel grotere voorkeur.l3art schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:32:
Als ik een S9 had weet ik ook niet wat ik zou doen. Zoveel verschil zit er niet in. De J3 is wat platter, heeft een langere accutijd en mogelijkheid tot uitbreiden van geheugen door middel van een geheugenkaartje en dan heb je het wel gehad.
Zelf vind ik de J3 mooier dan de S9 en aangezien ik de S9 niet had (had een D2) gegaan voor de 32GB variant van de J3 (geheugen zal dus niet snel uitgebreid hoeven worden)
Tja de recensies zijn een beetje wisselend wat sommige punten betreft. Ook wel al gelezen dat de interface van de J3 een stukje soepeler loopt dan bij de S9...frankK800i schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 22:46:
De J3 is een mooi apparaat, en er is nu ook eigenlijk geen goede reden meer om een S9 te kopen. (Behalve prijs/beschikbaarheid). Als je al een S9 hebt, zou ik hem gewoon blijven gebruiken, maar als je een nieuwe MP3 nodig hebt, koop dan de J3. Wat jammer is, is dat de firmware niet echt verbeterd is t.o.v. de S9 (behalve grafisch)... Nog steeds geen Flash 8, MP4-playback enzovoort.
MVG, Frank
Het spijt me hoor, maar MP4/H.264 wordt prima ondersteundfrankK800i schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 22:46:
De J3 is een mooi apparaat, en er is nu ook eigenlijk geen goede reden meer om een S9 te kopen. (Behalve prijs/beschikbaarheid). Als je al een S9 hebt, zou ik hem gewoon blijven gebruiken, maar als je een nieuwe MP3 nodig hebt, koop dan de J3. Wat jammer is, is dat de firmware niet echt verbeterd is t.o.v. de S9 (behalve grafisch)... Nog steeds geen Flash 8, MP4-playback enzovoort.
MP4 wordt niet prima ondersteund. Sommige MP4 files spelen wel, maar een groot deel toch niet. Het staat (daarom) ook niet in de officiële specificaties. Als MP4 wel volledig werd ondersteund, zou het miss (tezamen met andere dingen) voor sommigen de overstap naar de J3 waard zijn.EDIT schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:24:
[...]
Het spijt me hoor, maar MP4 wordt prima ondersteund![]()
Op dit moment op mijn S9 gewoon een aantal mp4 filmpjes in H.264 beeld en AAC geluid. SMI subtitles er bij, werkt perfect.
MVG, Frank
En waarmee heb je die omgezet dan? Misschien dat dat een verklaring kan opleveren waarom de ene het wel doet en de andere niet.EDIT schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:24:
[...]
Het spijt me hoor, maar MP4 wordt prima ondersteund![]()
Op dit moment op mijn S9 gewoon een aantal mp4 filmpjes in H.264 beeld en AAC geluid. SMI subtitles er bij, werkt perfect.
MVG, Frank
[ Voor 10% gewijzigd door EDIT op 03-06-2010 14:17 ]
Zo. Finita. Basta. MP4 wordt niet officieel ondersteund. Zoals eerder gezegd, soms draaien ze wel, maar het wordt gewoon niet ondersteunds. Xvid wordt wel ondersteund...Movie player:
File format AVI, WMV, ASF
Video codec 1 Xvid SP/ASP, WMV9 SP/MP. Divx 3/4/5
Video resolution 480x272, 30 fps (recommended)
Audio codec MPEG1 Layer 1/2/3, WMA
Subtitle SMI
Playback time 2 Approx. 11 hours.
MVG, Frank
Alleen voor dit einde geef ik je al gelijk!Zo. Finita. Basta.
MVG, Frank
Heb ook 8 weken moeten wachten voor Bol.com mijn geld terug gaf' ze konden hem niet repareren ..frankK800i schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:57:
Geen idee hoe ze aan de namen komen, en om op Lukin te reageren: volgens mij heeft de J3 een hold-knop en geen switch meer. De interface van de J3 loopt niet alleen soepeler op de J3, maar ook op de S9. (downloadbaar op iaudiophile.net). Een tip dus om te downloaden. Bij mij is die switch inderdaad ook kapot gegaan... Had hem gekocht bij bol.com, en weer waren ze te lui om het te repareren. Maargoed, ik krijg nu mijn geld terug (wat even gedoe was, produt was in prijs gestegen), en heb weer een nieuwe besteld... Krijg die volgende week. Heb alleen wel 8 weken erop moeten wachten.
[ Voor 41% gewijzigd door lithiumangel op 08-06-2010 13:57 ]
MVG, Frank
Coolblue verkoopt nog steeds Cowon, ook de J3 is nu op voorraad zag ik.brilsmurfffje schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:32:
De Nederlandse importeur van Cowon in Failiet, dus ik denk niet dat we hem snel hier zullen zien
Ik zal morgen begin van de avond een officiele Cowon J3 topic openen :-)frankK800i schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:23:
Er is nog geen officieel Cowon J3 topic, dus openen! Als ji het niet doet, doe ik het wel! Bol.com haar verzending duurde lang, zag ondertussen op pixmania.nl de Cowon J3 voor 250 staan, dus heb annuleren gedrukt, en ga nu de J3 bestellen! Jippie!
MVG, Frank
Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij de J3 veranderd is t.o.v. de S9 (volgens mij niet veel), maar bij de S9 kan je simpelweg naar alle nummers van 1 artiest luisteren.Wolf3D schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:00:
Hier nog iemand die wacht op zo'n topic.
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van de J3 van verschillende mensen. Ben zelf ook benieuwd naar de prijs van de J3 32GB. Heb nu de Cowon X5 60GB, en wil eigenlijk MEER ipv. minder ruimte. Met de J3 32GB + los 32GB SD kaartje = 64GB. Maar .. dat wordt bij elkaar opgeteld wel een erg hoog prijsje
Waar ik erg benieuwd naar ben is de zoekfunctie. Ik hoop op een soort instant search, zoals Winamp dat doet. Soms heb je bijv. meerdere cd's van Coldplay, en wil je snel alles van Coldplay luisteren. Dat kan met Winamp heel snel, maar met bijv. de X5 is zoiets onmogelijk.
Iemand al ervaring hiermee?
MVG, Frank
Hmm, 259 euro + 7 euro verzendkosten voor de 32GB versie? En met screen protector en crystal casing erbij is een goede prijs. Maar jouw pakketje is dus door de douane onderschept...l3art schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:45:
32GB is vooralsnog alleen beschikbaar bij Export Prive voor zover ik weet. Maar goed heb ik hem besteld en moet dus gewoon gaan betalen. Mede ook denk ik omdat de customs declaration formulier niet duidelijk te lezen was... Maar goed het is niet anders.
MVG, Frank
Maar dan heb je 16GB ipv 32.. Dat is toch hoe dan ook goedkoper?l3art schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:20:
Besteld bij export prive...
Maar nu in Nederland een 16gb verzie bestellen is goedkoper denk ik. Zeker met verzendkosten erbij.
Heb er nu wel een crystal case bij gekregen.
[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 20-06-2010 20:41 ]
MVG, Frank
[ Voor 23% gewijzigd door picardo op 24-06-2010 08:21 ]
->eswa schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:19:
Is het niet eens tijd voor een J3 topic? Ik volg dit S9 topic al een tijdje, maar de laatste dagen gaat het alleen maar over de J3...
lithiumangel schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 22:24:
[...]
Ik zal morgen begin van de avond een officiele Cowon J3 topic openen :-)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik had hem 28 mei besteld en op 10 juni was hij bij de douane. Echter doordat de Customs Declarations formulier niet goed te lezen was en ik dus zelf moest gaan opgeven wat er in het pakket zat, heeft het langer geduurd en is de postbode vandaag voor het eerst aan de deur geweest (moet trouwens €71,72 betaleneswa schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:19:
Is het niet eens tijd voor een J3 topic? Ik volg dit S9 topic al een tijdje, maar de laatste dagen gaat het alleen maar over de J3...
Anoniem: 364513
Nu nog even wachten op de 2.xx versie. Hij schijnt echt een stuk sneller te zijn (mensen op iAudiophile roepen 5 keer sneller, maar dat moet je waarschijnlijk met een korreltje zout nemen) en de .ogg taggs werken weer zoals het hoort.COWON S9 Firmware V1.53 (Standard) and V3.53 (DMB)
- UI response speed
- Some MP3, and OGG files, edit your fault
- Fix for some of the images coming out garbled
- Mono source error correction gaepriseu
- Flash content error correction for repeated play sound annadeon
- Part video subtitle Error Correction
- In certain cases, from the main menu at the top of three eye fixes to stop the clock
- A hyperlink in an electronic dictionary language dictionary selected error correction capabilities
MVG, Frank
[ Voor 88% gewijzigd door FeaR op 02-07-2010 19:27 ]
[ Voor 0% gewijzigd door frankK800i op 01-07-2010 12:39 . Reden: Link gefixt. ]
MVG, Frank
Wut? Explain? Welke bestanden?Arunia schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:48:
Ik gebruik nog steeds op mijn S9 de J3 bestanden die te krijgen zijn op iaudiophiles.net
Ze hebben die van de nieuwe update ook staan. Ziet er goed uit, en ook best snel.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 26% gewijzigd door voil op 01-07-2010 20:44 ]
MVG, Frank
Mijn Forward knopje was ook stuk die zat nl gejammed waardoor speler constant naar voren spoelde.voil schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:13:
Ik ben benieuwd welke User Interface jullie gebruiken. Op iaudiophile staan en er een heel hoop, maar ben benieuwd welke jullie het beste vinden.
Ik heb er eentje nodig iig waarmee je volume software matig aan kan passen want mijn volume knopje om m zachter te doen is stuk.
Eigen ervaring...voil schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:29:
Nee oke, snap dat ze het niet repareren, maar dan zouden laten doen door een externe partij..
Het lijkt me niet dat je dat zo klaar kan zeggen? Dat je het geld van je aankoop bedrag terug krijgt?
MVG, Frank
Anoniem: 222229
Anoniem: 337857
Anoniem: 337857
Helaas weet ik wel zeker van niet, het is echt een andere aansluiting. Het breedte verschil is al waarneembaar op de plaatjes. Qua accessoires is het gewoon dure hobby met Cowon.Anoniem: 337857 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:04:
Wel een duur kabeltje zeg ...
Schijnt dat deze kabel ook past en werkt en dat voor nog geen €7.
http://kabeltje.com/usb-a...5e417db808495d3c2e5c5acc8
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq