Ik heb een tijdje geleden hier gevraagd hoe je UCI's op een cowon S9 moet zetten. Arunia heeft zelfs een plaatje van zijn Cowon S9 erop gezet (bedankt daarvoor), maar het is me nog steeds niet gelukt. En ik heb echt geen idee wat ik fout doe.
Dit is wat ik doe:
1)Ik download via http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=29367 de volgende UCI's:
-D touch (hoofdmenu)
-Dark Evo (muziek)
-Klaus Browser (browser)
2) Ik klik "alles uitpakken aan" bij alle UCI's
3) vervolgens plaats ik de bestanden in de map System/Flash UI. (Er komt trouwens niet automatisch ".swf" achter mijn bestanden te staan, dus als ik naam van de bestanden verander dan zet ik bij elk bestand er zelf .swf achter).
4) Dan verander ik de namen van de bestanden:
Dark evo (3 bestanden):
de_wpedit = de_wpedit.swf
lock = lock.swf
music = music.swf
Dtouch (2 bestanden)
dtouch_utilities = dtouch_utilities.swf
mainmenuX = mainmenu1.swf
Klaus browser
browser_total = browser_total.swf
Ik heb dus achter elk bestand .swf gezet en dan heb ik van mainmenuX, mainmenu1.swf van gemaakt.
5) Ik koppel de Cowon s9 los en zet hem vervolgens aan. En vervolgens is er niks veranderd. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik Dtouch zou moeten herkennen. Maar mijn muziek is in elk geval geen Dark Evo. Als ik tussen de verschillende menu's wissel krijg ik een menu met balken onder elkaar en een menu met een kop koffie.
Wat doe ik nou precies verkeerd? Vergeet ik iets? Moet ik misschien iets doen met dat klein cd'tje wat bij de verpakking zat inbegrepen? Of moet ik niet .swf erachter zetten?
Dit is wat ik doe:
1)Ik download via http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=29367 de volgende UCI's:
-D touch (hoofdmenu)
-Dark Evo (muziek)
-Klaus Browser (browser)
2) Ik klik "alles uitpakken aan" bij alle UCI's
3) vervolgens plaats ik de bestanden in de map System/Flash UI. (Er komt trouwens niet automatisch ".swf" achter mijn bestanden te staan, dus als ik naam van de bestanden verander dan zet ik bij elk bestand er zelf .swf achter).
4) Dan verander ik de namen van de bestanden:
Dark evo (3 bestanden):
de_wpedit = de_wpedit.swf
lock = lock.swf
music = music.swf
Dtouch (2 bestanden)
dtouch_utilities = dtouch_utilities.swf
mainmenuX = mainmenu1.swf
Klaus browser
browser_total = browser_total.swf
Ik heb dus achter elk bestand .swf gezet en dan heb ik van mainmenuX, mainmenu1.swf van gemaakt.
5) Ik koppel de Cowon s9 los en zet hem vervolgens aan. En vervolgens is er niks veranderd. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik Dtouch zou moeten herkennen. Maar mijn muziek is in elk geval geen Dark Evo. Als ik tussen de verschillende menu's wissel krijg ik een menu met balken onder elkaar en een menu met een kop koffie.
Wat doe ik nou precies verkeerd? Vergeet ik iets? Moet ik misschien iets doen met dat klein cd'tje wat bij de verpakking zat inbegrepen? Of moet ik niet .swf erachter zetten?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 356450 op 14-05-2010 18:06 ]