• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-01 17:44
Om iedereen te informeren. Op iaudiophile is firmware 1.53 (Korea versie van 2.53) al wekenlang geroemd om de gigantische snelheidsverbetering.

MVG, Frank

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 22:38
Kan ik gewoon mijn firmware updaten ondanks dat er dark evo etc. geïnstalleerd staat?

• frankK800i
Ja.

MVG, Frank

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:00
Op dit moment leen ik deze MP3 speler van mijn vader, we hebben er dus allebij muziek op staan.
Hij heeft verschillende mappen, en ik heb gewoon een map gemaakt waar al mijn muziek in staat.

Nu krijg ik het niet voor elkaar om te zorgen dat alleen die map afspeelt, als ik een nummer selecteer en ik druk op random, wilt ie ook de muziek van mijn vader afspelen.

Weet iemand dus hoe ik het voor mekaar kan krijgen dat alleen deze map afspeelt?

Met google werd ik niet veel wijzer.

[Voor 4% gewijzigd door Dorest0rm op 07-08-2010 17:45]

• frankK800i
Er is ergens in de UI/UCI een knopje waarop je kan drukken. Je krijgt dan 3 opties:
1
Folder (of een icoon)
All

Ik denk dat het voor zichzelf spreekt, maar je moet dan folder kiezen.

MVG, Frank

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:00
frankK800i schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:48:
Er is ergens in de UI/UCI een knopje waarop je kan drukken. Je krijgt dan 3 opties:
1
Folder (of een icoon)
All

Ik denk dat het voor zichzelf spreekt, maar je moet dan folder kiezen.
Ah, ja gevonden, bedankt :D

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 11:08
Weet iemand een webshop waar je een Cowon S9 datakabeltje kan kopen voor minder dan 20 euro?

Lijkt me nogal overdreven voor zo'n simpel kabeltje.

Anoniem: 233592

Als ie ineens niet meer aan gaat terwijl ie het een paar uur geleden nog deed, en wanneer je hem aan de kabel hangt Windows ineens zegt 'unknown device' en 'no drivers found'... is ie dan kapot? :'(

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 22:38
Ai dat klinkt niet best iig, misschien een keertje resetten?

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-06 13:20
Tot mijn schrik merk ik dat mijn power/hold switch de laatste tijd amper nog contact maakt! Gevolg is dat zowel het aan zetten als de toetsenblokkade vaak veel tijd kost (na veel gepiel pakt ie em soms wel). Iemand suggesties wat ik kan doen? Ik heb nog gezocht naar waar ik dit ding evt. heen kan brengen ter reparatie, maar tot zover zonder resultaat. Ik heb een 32gb S9 die ik via marktplaats heb gekocht, van ruim 2jaar oud, dus garantie en dat soort dingen heb ik niet meer...

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 09:16
Helaas heb ik vandaag mijn Cowon S9 laten vallen met als resultaat een gebroken scherm. De speler en de amoled werken nog prima, maar het glas heeft dus diverse barsten.

Weet iemand een adres om de speler te laten repareren?

Ik heb al op internet gezocht, maar kan nergens een DIY handleiding vinden, vooral omdat het glas niet te koop is. Waarschijnlijk wordt het dus opsturen naar Cowon en dan hopen dat de kosten meevallen (zal wel zo'n 80 euro gaan kosten)

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05 00:21
Heeft iemand nog een usb kabel voor de s9 liggen die niet meer wordt gebruikt; de mijne kan ik nergens meer vinden:( en nieuw zijn ze belachelijk duur.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:11
Volgens mij is het dezelfde kabel als voor de Samsung telefoons gebruikt werd.

http://dx.com/p/10-in-1-u...=3&k=1&t=1&s=2159&u=34674
Weet niet zeker of bovenstaande hem is.

Volgens internet zou het een 20-pin USB data/charging kabel moeten zijn. Wat best wel een standaard was toen der tijd.

Sterker nog,

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=usb+cable+cowon+s9

Deze zijn niet eens duur. Wel even naar onderen scrollen zodat je niet 23 euro betaald aan verzending :p

[Voor 19% gewijzigd door Arunia op 16-11-2012 08:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-06 13:20
Ok, na een jaar met een wat haperende powerslider, is hij afgelopen week echt kaduuk gegaan (zit geen weerstand meer achter). Ik kon het nog een tijdje rekken door hem via het stopcontact aan te zetten en dan aan te houden totdat de batterij leeg was, maar vanmorgen bleek de speler continu de Hold te registreren, wat resulteert in dat mijn S9 continu gelocked is. Ik heb dus een "mannetje" gevonden in Engeland (via anythingbutipod) die ze schijnt te repareren, maar vroeg me af of iemand daarmee ervaring heeft? Het gaat om Colin Piggot van Dadaudio.com.
Pagina: 1 ... 5 6 7 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee