Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:49

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/product_banner_j3-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/overview_01-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/overview_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/spec_01.jpg

SPECIFICATIES

Geheugen
Geheugengrootte: 4GB, 8GB, 16GB, 32GB
Opslag (MP3): Flash geheugen
Geheugenkaarttype (MP3 speler) : Secure Digital Micro High Capacity

Verbinding
Verbinding (USB/FW): USB 2.0
Verbinding (Bluetooth) : Bluetooth 2.0

Bestandsformaten
Audioformaten: flac, mp3, ogg, wav, wma
Videoformaten: Divx 3, DivX 4, DivX 5, wmv, xvid

Audio
Signaal-ruisverhouding: 95 dB
Uitgangssterkte per kanaal: 29 mW
Frequentiebereik: 20 - 20 Hz - kHz

Body
Breedte: 10,65 cm
Lengte: 5,6 cm
Dikte: 0,99 cm
Gewicht: 76 gram

Overige specificaties
Radio: FM-Radio
Schermdiagonaal: 3,3"
Bijzonderheden: Amoled display
Kleuren: Zwart & Wit

REVIEWS
MP3Shop.nl
4th Dimension
PC Pro
AMP3 TV

Firmware:
2.21
changelog:
- Improved sound quality in high volume with Bluetooth when JetEffect is applied.
- Fixed the error that left and right output is switched in Radio mode.
- Fixed the error that subtitle language was not applied even the language is set as main language.
- Fixed the error of changing dates on some devices.
- Improved some features in COMIX.
- Fixed the error that system clock does not work properly when USB is connected.

[ Voor 105% gewijzigd door 13art op 01-08-2010 10:37 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Even een snelle start voor de ervaringen over de Cowon J3, aangezien het in het S9 topic meer over deze speler ging. Zal proberen de TS een beetje te updaten binnenkort, maar tijd is beperkt, mede door verhuizing, maar dan is er vast een start.

Als iemand mede auteur wil worden, graag!

[ Voor 98% gewijzigd door 13art op 25-06-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Topics
Ohw mag dat ook al, dan wil ik alvast WK2014 reserveren.

Beetje karige start van een topic.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Het is in ieder geval een start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mexel schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:05:
Topics
[...]

Ohw mag dat ook al, dan wil ik alvast WK2014 reserveren.

Beetje karige start van een topic.
Jouw reply maakt het ook niet beter :/

Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Technische specs kopieren is misschien ook wel fijn :+ Ben benieuwd hoe deze het doet op gebied van geluidskwaliteit. Ik wil eigenlijk mijn meer dan 2 jaar oude D2 vervangen. Maar dan moeten 2 dingen wel snor zitten. 1 is de geluidskwaliteit en 2 is de hardware buttons... Is iemand die er hier al eentje heeft en dit soort dingen kan bevestigen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
Qua chip zit er voor zover ik weet hetzelfde in als de S9. Oftewel: prima geluidskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

EDIT schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 20:41:
Qua chip zit er voor zover ik weet hetzelfde in als de S9. Oftewel: prima geluidskwaliteit.
Jammer is dat. Ik had eigenlijk gehoopt op een verbetering ;) Echt veel beter vond ik de S9 niet klinken als je het tegen mijn D2 met D2+ firmware zet.. De Sansa Clip was wel een verbetering... Maar die is niet fijn op veel fronten voor mij...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ach hoe goed wil je het hebben. Cowon is nou eenmaal top op audio gebied. denk dat bij velen eerder de telefoon of de IEM de beperkende factor zullen zijn dan de speler zelf. hoop zelf binnenkort de Q-Jays te ontvangen. Veel goeds over gelezen dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 21:53
De Cowon J3 heeft (bevestigd via foto's) exact dezelfde soundchip als de S9.

Heb de S9 bijna een jaar in bezit gehad, totdat de power switch brak.

(Uiteraard) wilde bol.com deze niet repareren, heb dus geld teruggekregen, en daarvan bij mp3shop.nl een J3 van gekocht.

De harware buttons werken goed, beter dan bij de S9, maar de plaatsing is even wennen.

Maar na twee daagjes werkt het erg prettig.

Zal overigens misschien nog een review gaan schrijven...

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hopelijk is er vandaag iemand thuis als de postbode aan de deur komt. Dan heb ik hem ook vandaag in huis en anders maandag pas, dus daarna kan ik er ook meer van zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110340

ik had sinds april zitten wachten op een 32gb S9 bij mp3-player.de, maar de levertijd bleef onbekend, dus vandaag maar laten storneren (waren ze heel relaxt mee). En nu een 16gb J3 besteld bij mp3shop.nl (als ik de gigabytes mis koop ik wel een microSD kaartje), en als het goed is krijg ik 'm morgen binnen.

ik maak deze overstap van een IRiver H320, waarvan helaas de accu was doodgegaan, dus ben benieuwd in hoeverre de audiokwaliteit kan verbeteren. sowieso zal de video sterk verbeteren. en de accuduur wordt opeens gigantisch.

ik moet ook nog even opzoek gaan naar een (goedkoop) apparaatje dat grote SD kaarten naar zo'n microSD kaartje kan kopieëren, zodat ik de foto's uit m'n camera kan back-uppen en terugkijken op de J3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik neig heel erg naar de witte 32GB versie. De witte lederen hoes ziet er ook leuk uit, maar van die crystal case ben ik niet zeker.
Is dat zo'n rigide hardplastic geval, waar allemaal vuil tussen komt?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik kan het je morgen vertellen. Ik heb al een mofi case waar hij in gaat, dus heb zelf voor de crystal case gekozen. Morgen ophalen op het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Ik leef nog steeds op een X5.. Heb wel een keer de accu moeten vervangen, maar dat had ik er wel over.. Heel stiekem hoop ik dat mijn X5 het begeeft zodat ik deze J3 kan halen.. Maar zolang ie blijft werken, vind ik de upgrade nog niet waard.. Hij ziet er wel iig minder lomp uit :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeZZHoe798
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-06 12:46
Ben al tijden op zoek naar een MP3-speler voor mijn zoontje. Tot nu toe zijn de "kinder mp3 spelertjes"niet echt een succes. Plastic, hangende knopjes etc.
Zelf ben ik in het bezit van een U3. Helaas is hier niet meer aan te komen. Ik zeg helaas want dit is een perfect spelertje; robuust, perfect geluid, lange accuduur.
Zie ik de J3 ben ik wel heel erg geneigd om de U3 door te geven naar de volgende generatie en mezelf te verwennen met de J3. Met name de beloofde accuduur en het SD slot zijn erg aantrekkelijk (naast het uiterlijk en de geluidskwaliteit natuurlijk)
Kan iemand iets zinnigs zeggen over de beloofde accuduur? Kloppen de opgegeven tijden een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110340

ik las net het volgende in de user manual:
Wanneer een flash-bestand gelijktijdig met muziek wordt afgespeeld, zal het geluid van het flash-bestand niet worden afgespeeld.

Om het geluid van het flash-bestand weer te geven, kunt u het flash-bestand afspelen nadat u de muziek hebt stopgezet.
volgens mij was dit een probleem met de S9, dat flash applicaties het geluid stopzetten, en is dit nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Jazeker. Ook ben ik vandaag achter gekomen dat je met de J3 het volume van je Bluetooth Headset kan aanpassen.
Dit was bij de S9 niet mogelijk. Op de J3 kan dit gewoon met de volume toetsen.
Dit was (voor mij) een van de redenen om niet met Bluetooth te werken, maar dat is nu dus opgelost.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nyarlathotep schreef op maandag 28 juni 2010 @ 20:38:
Ik neig heel erg naar de witte 32GB versie. De witte lederen hoes ziet er ook leuk uit, maar van die crystal case ben ik niet zeker.
Is dat zo'n rigide hardplastic geval, waar allemaal vuil tussen komt?
Crystal case is een officiele case van Cowon voor de J3. Van zacht flexibel plastic. Ziet er wel netjes uit. Blij dat ik voor die ben gegaan. En de speler nu mooi in mn mofi zachte mofi case kan voor extra bescherming.

Hij ligt nu aan de lader.

Trouwens wel vreemd, je krijgt er geen lader bij. Je moet dus zelf nog maar net het geluk hebben om lader waar je de usb kabel in kan prikken om hem op te laden. Anders kan je hem alleen maar aan de pc opladen.

Verder nog een soort van verloop stukje erbij gekregen..... Geen idee waarvoor die is. Lijkt van mini hdmi oid naar iets anders te gaan. Zal wel koreaans oid zijn. Hebben ze daar andere hdmi aansluitingen???

Handleiding is niet in het engels, maar ach, die zal wel te downloaden zijn.

(besteld bij export prive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-06 10:10
Bij mij ligt ie nu bij de douane... Hopelijk niet te lang...
Kan niet wachten.

Ook besteld bij export prive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

picardo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 19:14:
Bij mij ligt ie nu bij de douane... Hopelijk niet te lang...
Kan niet wachten.

Ook besteld bij export prive
Dat wordt dus 70 euro betalen?
Jij bent niet de eerste die moet dokken... Ik ga dus wel kijken of ik 'm ergens anders kan halen ;(
l3art schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:18:
[...]

Crystal case is een officiele case van Cowon voor de J3. Van zacht flexibel plastic. Ziet er wel netjes uit. Blij dat ik voor die ben gegaan. En de speler nu mooi in mn mofi zachte mofi case kan voor extra bescherming.

Hij ligt nu aan de lader.

Trouwens wel vreemd, je krijgt er geen lader bij. Je moet dus zelf nog maar net het geluk hebben om lader waar je de usb kabel in kan prikken om hem op te laden. Anders kan je hem alleen maar aan de pc opladen.

Verder nog een soort van verloop stukje erbij gekregen..... Geen idee waarvoor die is. Lijkt van mini hdmi oid naar iets anders te gaan. Zal wel koreaans oid zijn. Hebben ze daar andere hdmi aansluitingen???

Handleiding is niet in het engels, maar ach, die zal wel te downloaden zijn.

(besteld bij export prive)
Toevallig een micro-usb stekkertje?

Afbeeldingslocatie: http://the-gadgeteer.com/asset_cache/p/pa/palm-800w-12.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Nyarlathotep op 29-06-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Nyarlathotep schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:12:
[...]

Dat wordt dus 70 euro betalen?
Jij bent niet de eerste die moet dokken... Ik ga dus wel kijken of ik 'm ergens anders kan halen ;(

[...]
Weet ik niet.
Dit is het laaatste bericht van ems:

Douane-retentie reden: In afwachting van de presentatie bij de douane commissaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
nopes geen micro usb.
Geen idee wat het wel is.

Afbeeldingslocatie: http://i732.photobucket.com/albums/ww321/Bart1981/Bottom_HeadphoneMicroSDAV.jpg
Poort is te breed om micro usb te zijn. In ieder geval past er niet een micro usb kabel in.

Op verloop plugje staat ook iets van 20 -> 24 oid.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 29-06-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

l3art schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:05:
nopes geen micro usb.
Geen idee wat het wel is.

[afbeelding]
Poort is te breed om micro usb te zijn. In ieder geval past er niet een micro usb kabel in.

Op verloop plugje staat ook iets van 20 -> 24 oid.
Eigen formaat ;) Net als de S9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Op het klepje staat A/V... Dit is dus vrijwel zeker de Audio/Video out connector.
Wat voor stekker zit er aan de andere kant van de kabel? Waarschijnlijk een hdmi variant?

Ik kan zo snel geen manual vinden van het apparaat, maar wel een firmware update van 15 juni. Alleen geen changelog.

Jij hebt de zwarte versie zie ik? Ziet er mooier uit dan de witte... Die witte achterkant steekt zo af tegen de zwarte tinten aan de voorkant.

Edit: Hier een Nederlandstalige handleiding van de website :)

[ Voor 15% gewijzigd door Nyarlathotep op 30-06-2010 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nee is geen eigen foto, heb zelf de witte en vind die mooier, was een foto die ik van het web geplukt heb.
Verloopplugje zit er volgens mij niet standaard bij, kon hem niet zo snel terug vinden in de manual (maar ja als je mijn zoekkwaliteiten kent ;))
Denkt echt dat het iets koreaans is voor de locals daar.

Dat het een audio/video connector weet ik wel zeker, aangezien het 1 poort voor alles is (video out, audio in). Inderdaad een Cowon eigen plug. Slim gedaan want zo moet je wel hun spullen kopen wil je meer dan alleen audio beluisteren.

edit:
Changelog:

Added & Improved features
- Added COMIX which is a comic book viewer.
- Added stopwatch.
- Improved speed and performance of Matrix browser.
- Improved touch sensitivity of UI.
- Changed the way of moving in Main Menu1.

Fixed bugs
- Fixed the error that some images freeze in Matrix browser.
- Fixed the error that setting value was canceled while setting alram.
- Fixed the error of FF, REW buttons after screen is on/off in Radio Mode.

[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 30-06-2010 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramirazi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-08-2020
Ik heb de 32 GB besteld ook bij export prive. sinds gisteren staat de melding bij track and trace ook op
Customs retention reason : Awaiting presentation to customs commissioner

iemand een nummer van de douane ? heb hem eigenlijk snel nodig ivm vakantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45

Wish

ingwell

ramirazi schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:14:
Ik heb de 32 GB besteld ook bij export prive. sinds gisteren staat de melding bij track and trace ook op
Customs retention reason : Awaiting presentation to customs commissioner

iemand een nummer van de douane ? heb hem eigenlijk snel nodig ivm vakantie..
http://www.douane.nl/contact/

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Gaat niet werken denk ik om te bellen. Staat namelijk ook op de site dat de douane geen informatie geeft mbt waar pakketten zijn. wordt dus gewoon wachten. Waarschijnlijk krijg je over een weekje een brief van de TNT dat ze niet duidelijk krijgen wat er in het pakket zit en dat je dat zelf moet vermelden en een aankoopbon erbij moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Het is een speciale poort. Het schijnt dat Cowon het gebruikt, en een paar Samsung en Sony modellen die in Z-Korea worden verkocht ook...

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn J3 ligt ook sinds maandag bij customs. Ik heb export privé hiervan op de hoogte gesteld aangezien ze dit daar nooit hebben meegemaakt. Alle pakketjes kwamen altijd soepel door de douane volgens zeggen. Hij vroeg me de link van GoT door te sturen om één en ander te lezen. Via Google Translate dan? :P

Hopen dat de douane er zin in heeft. Over twee weken ga ik op vakantie, maar ik gok dat dat wel te doen moet zijn als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quicksnack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-06 19:53
Nee, dit past niet in dit topic.Plus dat je aan het crossposten bent met het andere Cowon-topic wat ook niet toegestaan is.

[ Voor 63% gewijzigd door FeaR op 02-07-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Ken. schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:38:
Mijn J3 ligt ook sinds maandag bij customs. Ik heb export privé hiervan op de hoogte gesteld aangezien ze dit daar nooit hebben meegemaakt. Alle pakketjes kwamen altijd soepel door de douane volgens zeggen. Hij vroeg me de link van GoT door te sturen om één en ander te lezen. Via Google Translate dan? :P

Hopen dat de douane er zin in heeft. Over twee weken ga ik op vakantie, maar ik gok dat dat wel te doen moet zijn als ik het zo lees.
Heb er ook maar even een mailtje aangewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Dit is de reactie van export prive:

Here are the information.

Phone number of the postal service in charge of customs in the Netherlands : 0582333333

Parcel info
Tracking number:
Sent from South Korea (Republic of Korea) on the 25/06/2010
Mentionned as "Gift"
Declared as "System case broke" (we always write used item to justify the low value)
Value declared: 19$ USD (items lower than 22 EUR are usually not taxed)

Please let us know of the situation.

Vraag me alleen af als ik straks ook een formulier moet invullen , en hetzelfde invul.
Dan kunnen ze toch door de scanner zien dat er geen "system case broke " inzit.

Regards

[ Voor 15% gewijzigd door picardo op 01-07-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Zet hier maar even mijn reactie op een vraag van Ken aan mij neer, schept misschien nog wat extra duidelijkheid. Hij vroeg hoe lang het bij mij duurde voordat de douane wakker werd en het pakket weer door stuurde. Mijn reactie was als volgt:

Het ligt niet zozeer aan de douane maar aan TNT. Mijn pakket is nadien helemaal niet open gemaakt.
Omdat ze bij exportprive er op zetten: damaged casing, is het voor de TNT (die aangifte moet doen) niet duidelijk wat er in het pakket zit. En aangezien zij verantwoordelijk zijn voor het doen van aangifte (daarna is het aan de douane of ze de aangifte willen controleren) moeten ze dus weten wat er in het pakket zit. Volgens mij kreeg ik pas na een week (misschien iets langer) een brief van de TNT dat ze niet konden achterhalen wat er in het pakket zat, en of ik dat dan wilde opgeven, en of ik dan ook een aankoopbon mee wilde sturen. Je kan natuurlijk iets anders opgeven, maar als ze er achter komen en het controleren ben jij de sjaak. Krijg je iets van 400 euro boete en reeële kans op een strafblad. ik wilde die kans niet lopen dus heb eerlijk opgegeven wat erin zat, hoeveel het gekost heeft, en netjes de aankoopbon erbij gedaan.

Daarna duurde het nog een week voordat ik het pakket uiteindelijk thuis had.

Kortom je bent er ben ik bang nog wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als er een sticker op de doos zit met de bedrijfsnaam "Export prive", dan kan ik mij sowieso al voorstellen dat de pakketjes een grotere kans hebben om te worden onderschept...

Ik wacht in ieder geval nog even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De verkoper van Export Privé vertelde mij dat spullen altijd in een blanco doos worden gestuurd. Maar er moet toch inderdaad wel IETS van een afzender op staan neem ik aan..

Bedankt voor de info l3art. Zal dus nog spannend worden of ik 'm nog voor mijn vakantie zal ontvangen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:De verzending door TNT hoort hier niet thuis. Wil je dit bespreken, dan kun je in Shopping Forum terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

En, wat zijn de ervaringen met het apparaatje? Ik hoop stiekum dat er wat product reviews geplaatst gaan worden.
Overtuig mij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Ik hoop dat er ook wat reviews binnenkomen . Ben erg benieuwd..

Ik heb gister in indergeval een brief van tnt gehad.
Ik heb eerlijk opgegeven wat erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Uitgebreide review kan ik nog niet plaatsen omdat ik nu te druk ben met andere zaken, dus ook nog niet geluisterd naar het ding. Wel het dag en nacht aan laten staan om mn nieuwe q-jays met wat pink noise in te laten branden.

Wat betreft het uiterlijk is het voor mij echt, wow! Mooi ding om te zien, weegt bar weinig en toch zo lang met de accu. Scherm is ook erg mooi en duidelijk afleesbaar.

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: het mee draaien van de icoontjes als je het scherm kantelt mag wat mij betreft iets sneller gaan. Wel al met bluetooth gespeeld en deze gekoppeld aan mn receiver, en dat gaat prima. Top dus.

Verder kan ik er nog weinig over zeggen, denk dat ik er deze maand ook nog niet aan toe kom.
Maar probeer wel altijd even snel dit door te nemen, dus vragen zijn altijd welkom. Zal ze proberen te beantwoorden als ik tussen het verhuizen, klussen en werken nog tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Yess hier is ie eindelijk binnen ..
Nu ff lekker mee spelen ..

Al iemand die er meer ervaring mee heeft en leuke tips en tricks heeft.

Zit er in de j3 ook gorillaglass ?

[ Voor 11% gewijzigd door picardo op 09-07-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hier zegt iemand van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357386

Waar kan je deze best kopen? Wou hem bij mp3shop kopen maar las nu dat het daar altijd veel duurder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Is er al ergens een screen protector te krijgen voor de j3 .. ?
Kan nergens vinden ...

En kan ik de radiozenders ook een naam geven die ik opgeslagen heb?

[ Voor 28% gewijzigd door picardo op 10-07-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Gewoon een screenprotector voor de S9 gebruiken volgens mij moet die gewoon passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Weet iemand iets over die radio zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm de douane / TNT wil mijn 32GB J3 wil niet meer loslaten ofzo.. Hij ligt er volgens de trackingcode al sinds 28 juni. Maar goed, ik had 'm specifiek besteld voor mijn vakantie (lange busreis) en dat gaat dus duidelijk niet meer gebeuren. Ik ga dan maar gewoon een 16GB J3 halen en daar dan een 16GB microSD in stoppen.

Mijn vraag daarover:
Gaat de accu (heel veel) minder lang mee als er een microSD kaart in de J3 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hoezo niet meer loslaten? Je had de brief ingevuld toch? En ook eerlijk ingevuld toch?
Heb je daarna nog antwoord gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb zelfs die brief nog niet eens ontvangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ken. schreef op maandag 12 juli 2010 @ 21:37:
Hmm de douane / TNT wil mijn 32GB J3 wil niet meer loslaten ofzo.. Hij ligt er volgens de trackingcode al sinds 28 juni. Maar goed, ik had 'm specifiek besteld voor mijn vakantie (lange busreis) en dat gaat dus duidelijk niet meer gebeuren. Ik ga dan maar gewoon een 16GB J3 halen en daar dan een 16GB microSD in stoppen.

Mijn vraag daarover:
Gaat de accu (heel veel) minder lang mee als er een microSD kaart in de J3 zit?
Je hebt toch al betaald voor die 32GB :?
Dus koop je er nog maar een....

Maar ik begrijp dus dat echt alle Export Prive zendingen worden onderschept... Dat wordt dus zoeken naar een alternatief :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222229

Hallo,

Ik wilde eerst de cowon s9 kopen maar deze lijkt me nog beter cq mooier. Ik zag een filmpje ergens en daar las men op de cowon j3 strips. Zou het dan zijn dat je daar dan cbr bestanden mee af kan lezen, zou mooi zijn toch? En misschien wel boeken??

Ook zag ik op de Cowon site dat als je een keer schud het volgend muziek nummer verschijnt.

Ik heb nog een vraagje ook voor de mensen die een s9 hebben. :

Ik ben van plan om deze mp3 speler te kopen. Heb nu zo,n kleine i river maar op een geven moment heb te weinig liedjes. Ik fiets veel dus mijn vraag is eigenlijk

Hoe kan ik deze mp3 aan mijn nek hangen en hoe bedien ik hem dan ?? dus ik wil hem terwijl ik rijd gewoon kunnen bedienen met 1 hand. Is er een inkeping om zo,n nekkoord aan te doen. ??

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nyarlathotep schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:33:
[...]

Je hebt toch al betaald voor die 32GB :?
Dus koop je er nog maar een....

[...]
Correct :P
Ik heb het gevoel dat mijn adres er ook niet goed op staat geschreven, anders had ik onderhand toch wel een brief ontvangen van de TNT denk ik. Daarom gok ik dat ze 'm terug zullen sturen naar de verkoper en dat deze mijn geld terug zal storten, aangezien ik hem op de hoogte heb gehouden van de situatie.

Mocht het zo zijn dat 'ie alsnog arriveert, verkoopt ik één van beide spelers en is er nog steeds niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ken. schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 09:59:
[...]

Correct :P
Ik heb het gevoel dat mijn adres er ook niet goed op staat geschreven, anders had ik onderhand toch wel een brief ontvangen van de TNT denk ik. Daarom gok ik dat ze 'm terug zullen sturen naar de verkoper en dat deze mijn geld terug zal storten, aangezien ik hem op de hoogte heb gehouden van de situatie.

Mocht het zo zijn dat 'ie alsnog arriveert, verkoopt ik één van beide spelers en is er nog steeds niks aan de hand.
Ah, ik dacht al :+

Laat maar weten als je de 32GB versie van de hand wilt doen ;)

Ik heb alvast nieuwe oordopjes, dus ik ben er helemaal klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha is goed hoor :P

Mijn 16GB J3 is gisteren bezorgd! Wát een fijn dingetje zeg. Wat ik eigenlijk al wist, maar mij tóch nog heeft verrast is het formaat en het gewicht: een superklein dingetje en echt suuuuperlicht! Ik dacht eerst dat de accu er nog niet in zat, maar aangezien die gewoon fixed is, was dat uiteraard niet het geval.

Ik moest wel even wennen aan de navigatie, maar na een tijdje vind ik het toch best ok in elkaar zitten. Ben nog heel erg aan het stoeien met welke equalizer modes mij het beste bevallen, maar dat komt na een paar stevige luistersessies ook wel in orde.

Een echte iPod killer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi.

Ook ik vind het een geweldig ding. Ik heb al stripboeken erop gezet. Je moet deze bij documenten per pagina zetten .

De muziek is geweldig en de radio ook een perfect geluid.
Ikzelf heb geen seneiser koptelefoon maar een sony (niet duur) al min seneiser gingen kapot kabel knakte enz.

Ik moet nog uitvinden hoe je e-books makkelijk op deze speler kan zetten zodat je ze kan lezen. Ik weet hoe ik een e book naar een flash bestand kan zetten maar dan lukt het niet.

Weet jij hoe ik boeken en teksten op dit apparaat kan zetten en makkelijk te lezen.??
weet je ook hoe ik een playlist kan maken??
weet je hoe je albumhoezen bij de nummer krijgt??

Pluspunten

weegt erg weinig
je kunt er heel veel muziek en andere bestanden op kwijt
video erg duidelijk makkelijk te converteren met bijgeleverd programma
leuk dat je er b.v stripboeken op kan lezen.
foto,s erg leuk je kan ze met je vingers verkleinen of vergroten
erg duidelijk beeld dus bij foto,s en video
muziek nummer kan je makkelijk dmv je vingers bedienen

Minpunten
ik wil hem om mijn nek hangen op de fiets zodat ik makkelijk van nummer kan wisselen maar dit kan niet zit geen opening om er een koord door te halen. Dus niet echt geschikt voor op de fiets als je vaak van nummers wisselt.

vreemd dat de koptelefoonaansluiting onder zit
er is geen kabel bij om je usb aan een stopcontact op te laden die heb ik er bij gekocht
geen screenprotector te koop
geen hoesje te koop

dit was het even in het kort moet nog zoveel ontdekken.
Ken. schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 09:34:
Haha is goed hoor :P

Mijn 16GB J3 is gisteren bezorgd! Wát een fijn dingetje zeg. Wat ik eigenlijk al wist, maar mij tóch nog heeft verrast is het formaat en het gewicht: een superklein dingetje en echt suuuuperlicht! Ik dacht eerst dat de accu er nog niet in zat, maar aangezien die gewoon fixed is, was dat uiteraard niet het geval.

Ik moest wel even wennen aan de navigatie, maar na een tijdje vind ik het toch best ok in elkaar zitten. Ben nog heel erg aan het stoeien met welke equalizer modes mij het beste bevallen, maar dat komt na een paar stevige luistersessies ook wel in orde.

Een echte iPod killer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BWSBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-01 23:04
Ik heb ook sinds enige tijd de Cowon J3, Prachtig apparaatje, qua looks ook zeker een verbetering ten opzichte van de S9, voelt daarnaast ook stukken robuuster aan.

Ik loop nu echter toch tegen ene probleempje aan... Mijn batterij is na een uur of 6 muziek luisteren zo goed als leeg... Dit terwijl mijn S9 destijds het op dezelfde instellingen het zeker een factor 8 langer uithield... Ik ben dus bang dat ik ermee terug moet, en zal morgen dan ook contact opnemen met MP3 shop. Vroeg me toch echt af of ik de enige ben met dit probleem? En of iemand anders misschien nog een suggestie heeft, al lijkt me de kans daarop vrij klein.

cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

BWSBH schreef op zondag 18 juli 2010 @ 22:33:
Ik heb ook sinds enige tijd de Cowon J3, Prachtig apparaatje, qua looks ook zeker een verbetering ten opzichte van de S9, voelt daarnaast ook stukken robuuster aan.

Ik loop nu echter toch tegen ene probleempje aan... Mijn batterij is na een uur of 6 muziek luisteren zo goed als leeg... Dit terwijl mijn S9 destijds het op dezelfde instellingen het zeker een factor 8 langer uithield... Ik ben dus bang dat ik ermee terug moet, en zal morgen dan ook contact opnemen met MP3 shop. Vroeg me toch echt af of ik de enige ben met dit probleem? En of iemand anders misschien nog een suggestie heeft, al lijkt me de kans daarop vrij klein.

cheers
Is je batterij altijd al zo snel leeg gegaan? (dus na zo'n 6 uur muziek)
Hoe ben je met je batterij omgegaan?
Instellingen...etc etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 19-07-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Batterij gaat hier ruim 2 dagen mee (heb ze laten inbranden met pink noise, vandaag dat hij non-stop aan stond). Gewoon volgens de specificaties dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BWSBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-01 23:04
Yes,

Ik heb op een ander (Amerikaans) forum ook een aantal mensen gevonden met hetzelfde probleem. Ik denk dat we te maken hebben met een fabrieksfout. Net Mp3shop aan de lijn gehad en die willen het ding dus innemen. Ik hoop dta het mogelijk is om het ding 1op1 om te ruilen, anders kan ik weer maanden wachten...

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Op Ebay wordt de 32GB versie van deze speler aangeboden voor 270 euro incl. verzenden.
Hij wordt verzonden vanuit Engeland, dus ontloop je die idiote douanekosten.

Jammer alleen dat er geen hoesje + screenprotector bijzit. Zijn de originele Cowon screenprotectors een beetje goed van kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Ik heb om één of andere vage reden van de 1 op andere dag geen coversafbeeldingen meer in mijn matrix browser. Wie weet raad...

Als ik een nummer speel dat heeft ie wel een cover en in de quickplayer ook ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347625

Nyarlathotep schreef op maandag 19 juli 2010 @ 20:34:
Op Ebay wordt de 32GB versie van deze speler aangeboden voor 270 euro incl. verzenden.
Hij wordt verzonden vanuit Engeland, dus ontloop je die idiote douanekosten.

Jammer alleen dat er geen hoesje + screenprotector bijzit. Zijn de originele Cowon screenprotectors een beetje goed van kwaliteit?
Zou je me daar een link van willen geven?

Afgelopen weekend is mijn geliefde D2 gejat. Ik zou hem zo weer kopen, maar ik vind de J3 er wel erg vet uitzien. Voordeel vind ik ook de 32GB versie, die daarnaast dus nog uit te breiden is met MicroSD. Ik beluister mijn muziek namelijk in Flac formaat.

Las ik nou alleen dat je geen playlists kan maken op het apparaat zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Anoniem: 347625 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Ik heb om één of andere vage reden van de 1 op andere dag geen coversafbeeldingen meer in mijn matrix browser. Wie weet raad...

Als ik een nummer speel dat heeft ie wel een cover en in de quickplayer ook ..
Laat maar .. Ik heb de firmware gedowngraded naar 2.10 en probleem opgelost.

[ Voor 44% gewijzigd door picardo op 22-07-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb ook de firmware gedownload maar hoe maak je nu een playlist??
picardo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:29:
[...]

Laat maar .. Ik heb de firmware gedowngraded naar 2.10 en probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af of deze speler wel door mensen is gekocht er wordt zo weinig gereageerd. Maar ik probeer het nog een keer::

vraagjes:

hoe ik boeken en teksten op dit apparaat kan zetten en makkelijk te lezen.??
Hoe je een playlist kan maken??
weet iemand hoe je makkelijk hoezen bij de nummer kan zetten? Ik heb nu een programma maar dan moet ik bij elk liedje handmatig een hoesje zoeken en erbij zetten>

Waar haal ik leuke achtergronden of andere leuke dingen voor deze mp3 speler??

Hoe kan ik van b.v. een pdf een bestandje converteren en in welke map zet ik die om het te kunnen lezen??

waar haal ik flash speler ergens vandaan??

waar kan ik een screenprotector kopen bij mp3shop hebben ze deze niet helaas.

Hoop dat iemand deze vragen wil en kan beantwoorden.

Ik vind het nog steeds een heel fijn apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Anoniem: 222229 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:53:
Ik vraag me af of deze speler wel door mensen is gekocht er wordt zo weinig gereageerd. Maar ik probeer het nog een keer::

vraagjes:

Teksten lezen is wennen. Ik vind het niet zo handig .. Maar daar heb ik deze ook niet voor.

Weet ik niet . Nooit gedaan .

weet iemand hoe je makkelijk hoezen bij de nummer kan zetten? Ik heb nu een programma maar dan moet ik bij elk liedje handmatig een hoesje zoeken en erbij zetten>

Hoesjes zijn makkelijk met mp3tag toe te voegen .En het werkt fantatisch die hoezen .
Echt leuk en makkelijk.

Genoeg te vinden op internet .

Hoe kan ik van b.v. een pdf een bestandje converteren en in welke map zet ik die om het te kunnen lezen??

Die zet je in de map documents, converteren is niet zo moeilijk .

Staat er op

Als het goed is past die van de s9 ook . Of gewoon een 3.3 inch met de juiste formaten . En een orginele alleen nog in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Anoniem: 222229 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:53:

vraagjes:

Cowon_J3_Official_Leather_Case:

http://www.advancedmp3pla...al_Leather_Case.4375.html

Protection film:

http://www.advancedmp3pla...Protection_Film.3625.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Boeken zou je toch niet moeten willen lezen op deze speler.
Playlist gebruik ik niet, maar heb wel gelezen dat het kan, maar ja daar heb jij nu niks aan ;)
Voor achtergronden gewoon zoeken op achtergronden voor de S9 of gewoon een foto bewerken zodat hij de afmetingen heeft van de S9/J3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Anoniem: 347625 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:36:
[...]

Zou je me daar een link van willen geven?

Afgelopen weekend is mijn geliefde D2 gejat. Ik zou hem zo weer kopen, maar ik vind de J3 er wel erg vet uitzien. Voordeel vind ik ook de 32GB versie, die daarnaast dus nog uit te breiden is met MicroSD. Ik beluister mijn muziek namelijk in Flac formaat.

Las ik nou alleen dat je geen playlists kan maken op het apparaat zelf?
Het gaat om deze verkoper. Het laatste (witte) model is inmiddels verkocht.
Ik wacht nog wel even tot hij er weer 1 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor alle antwoorden

Maar ik krijg als antwoord pdf is makkelijk te converteren maar waar toe moet ik dat converteren. Ik vind de strips wel makkelijk te lezen . Inderdaad zal boeken lezen niet makkelijk daarop zijn te klein scherm daarvoor.

ik vroeg eigenlijk waar kan ik flash spellen vandaan halen niet de flash zelf.

Maar nu nog de vraag hoe kan ik een playlijst maken??

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347625

Vooralsnog heb ik 2 websites gevonden waar ik de J3 enigzins goedkoop kan bestellen, namelijk Export Prive (Franse website) en Advanced MP3 Players (Britse website). Nu heb ik in dit topic gelezen dat de douane moeilijk doet over de pakketjes van Export Prive. Is dat nog steeds zo? Verder kan ik niet echt shopreviews vinden over beide websites. Weten jullie of deze websites betrouwbaar zijn en of er nog meer websites zijn waar ik de J3 kan bestellen?

Edit: In deze thread worden links gepost naar mogelijke opties:

http://iaudiophile.net/fo...thread.php?t=36321&page=4

Even in de gaten houden dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 347625 op 23-07-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357386

Is nergens veel goedkoper te vinden, bij export prive krijg je douane kosten erbij en bij advanced mp3 players moet je 20 of 30 euro verzending erbij tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ook op ioaudiophile is info te vinden over pdf-jes, heb me er zelf nog niet in verdiept anders had ik wel even een uitleg kunnen geven.

Vandaag seizoen 3 van flashpoint in divx/xvid gedownload en op mn J3 gezet. WOW wat een mooi beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 23:50
Ik heb eentje gekocht in China, de 8 GB versie voor 1600 yuan, omgerekend ong. 180 euro en dat is inclusief case + screen protector + POYA usb lader :*) binnenkort zal ik een reviewtje schrijven zodra ik terug ben in Nederland.

[ Voor 10% gewijzigd door wenneyhanney op 27-07-2010 10:15 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 222229 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:10:

Maar nu nog de vraag hoe kan ik een playlijst maken??
Zou je je quotes boven je eigen berichten willen plaatsen? Dat leest wat fijner namelijk :)
Wat betreft de playlist.. Dat gaat helaas niet. Je kunt wel werken met de optie 'favorites'. Daar alles toevoegen en dan afspelen.

EDIT: Hoe irritant is het dat de batterij-indicator met sprongen van 25% gaat overigens.. Kan dit ook in stappen van 10? Lijkt me niet, maar wie weet :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 27-07-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Was me nog niet eens opgevallen dat dat in stappen van 25% gaat.
Zal vast wel iets zijn wat in de toekomst opgelost gaat worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
l3art schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:48:
Was me nog niet eens opgevallen dat dat in stappen van 25% gaat.
Zal vast wel iets zijn wat in de toekomst opgelost gaat worden lijkt me.
Denk het niet, is bij de S9 ook zo. Heb er zelf geen problemen mee, kijk er niet eens meer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe firmware ?
Versie 2.21.

Ik had hem er weer afgehaald omdat de nieuwe versie de albumart niet meer laad.
Dus als je nieuwe albums erop zet dan is er geen plaatje van te zien in de matrix browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
picardo schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:55:
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe firmware ?
Versie 2.21.

Ik had hem er weer afgehaald omdat de nieuwe versie de albumart niet meer laad.
Dus als je nieuwe albums erop zet dan is er geen plaatje van te zien in de matrix browser.
Dat heb ik ook gehad, maar inmiddels weer geholpen dmv eerst versie 2.10 te installeren en daarna versie 2.21 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik heb al 2.10 draaien, maar goed kan ik nu dus 2.21 opzetten.

Zal ik hem ook even in de TS zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 01-08-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
wenneyhanney schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 10:13:
[...]

Dat heb ik ook gehad, maar inmiddels weer geholpen dmv eerst versie 2.10 te installeren en daarna versie 2.21 ;)
werkte hier niet ... Als ik nieuw album toevoeg dan is ie ook zonder cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
Ze brengen vast binnenkort een firmware update uit want dit is gewoon onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
wenneyhanney schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 02:49:
Ze brengen vast binnenkort een firmware update uit want dit is gewoon onacceptabel.
Jij hebt er ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb toch de knoop doorgehakt, en de witte 32GB versie besteld op Ebay. Voor 278 euro inclusief verzenden, vanuit Londen. Dus geen douane geneuzel voor mij :)

Dezelfde verkoper biedt ook het leren hoesje aan, maar die kost een kleine 25 euro inclusief verzenden, anuit Zuid-Korea. Dan loop je weer de kans op douane heffingen.Dat hoesje moet ik dus ergens anders vandaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh nice. Was die verkoper er ook maar toen ik 'm wilde bestellen. Heb van de week bericht gekregen van Export Privé dat mijn J3 weer terug is bezorgd bij hun warehouse.. Blij dat ik dat al had verwacht en voor de 16GB ben gegaan.

Anyways, is het mogelijk om de J3 aan te sluiten op zo'n USB stekker die je in het stopcontact stopt?
Cowon staat er bijvoorbeeld hier wel tussen, dus ik gok dat het wel gewoon kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik laad hem gewoon altijd op via de usb lader van mn telefoon.
Dus ja moet kunnen.

Gisteren een tijd lang mn J3 via bluetooth laten spelen met mn Marantz versterker... Na verloop van tijd gaat het geluid heel erg haperen (ook al ligt de J3 er naast). Geen idee of dit de J3 of mn versterker is die voor deze storing zorgt. Jammer is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

@Ken. Ik weet dat er voor de Blackberry adapters zijn waar je een usb kabel in kan stoppen. Je moet alleen wel controleren of hij de juiste spanning levert neem ik aan...

@ l3eart Kun je de signaalsterkte zien? Ik moet trouwens ook even een BT dongle halen voor mijn J3 :)
Zal wel even bij de Mycom naar binnen lopen voor zo'n klein usb BT dingetje.

Mijn J3 is als het goed is verstuurd vanuit Engeland, ik hoop dat ie er eind volgende week is :)

Ik hoop dat Cowon snel met een fw update komt die de cover-art weer functioneel maakt. Al mijn ruim 1200 cd's heb ik ooit voorzien van covers. Best wel een hoop werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nee die kan ik niet zien. Gebeurd ook pas na verloof van tijd. Had het probleem ook met mijn laptop op mn versterker. Alleen was het toen als ik de laptop maar even optilde. Had weinig met tijd te maken. Misschien dat het met toekomstige updates nog beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Vanmiddag kan ik mijn J3 ophalen bij het TNT postpunt...dinges (de boekhandel bij ons).

Ik zal ergens de komende weken eens een mooie productreview in elkaar draaien.

Hoe zit het ondertussen met de andere gebruikers hier? Het valt me op dat dit topic zo inactief is.
Heeft er al iemand leuke tips m.b.t. Flash games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Je moet gewoon op Iaudiophile.net fora alles bij het S9 en J3 kopje bekijken. Alles wat beschikbaar is, staat op deze site.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nyarlathotep schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:25:
[...]
Hoe zit het ondertussen met de andere gebruikers hier? Het valt me op dat dit topic zo inactief is.
Eh tja, mijn J3 doet gewoon erg goed wat ik van het ding verwacht: muziek afspelen, en af en toe een video file. Weinig te melden verder I guess :P

Of wacht, ik merkte net nog iets: mijn iPod had een 'shuffle all songs'-optie. Die heb ik bij de J3 niet kunnen ontdekken helaas. Komt dat omdat ik niet goed genoeg heb gezocht, of omdat 'ie er gewoon niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Tik het titel/artiest gedeelte bovenin het muziekscherm aan. Dan kies je de 2de knop van links. Er staan dan 2 rechte pijltjes (2de van links), die klik je aan en dat gaat dan naar 2 gekruiste pijltjes. Daarnaast staat of:
1
Een icoon van een folder
All
Deze moet op all staan. Dan shufflet je J3 alle numemrs.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat zou inderdaad de meest logische optie zijn. Heb ik echter al geprobeerd, maar dat werkt dus niet.
Als je dat doet shuffelt 'ie alleen de nummers van het album dat je aan het luisteren bent. Geen verschil dus met het folder icoontje schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Dit werkt alleen in folder mode, vandaar ook de naam 'folder'. Je kan natuurlijk ook gewoon naar songs gaan.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Voor mensen die nog in de markt zijn voor deze speler, deze Ebayer heeft een mooie deal ;)

Edit: ik zoek nog een screenprotector, en een hoesje. Hoesjes kan ik wel vinden, maar wie heeft een adresje voor de screenprotectors? Of die van de S9 passen... daar ben ik niet zeker van, en neem liever geen risico :)

[ Voor 35% gewijzigd door Nyarlathotep op 16-08-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

frankK800i schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:47:
Dit werkt alleen in folder mode, vandaar ook de naam 'folder'. Je kan natuurlijk ook gewoon naar songs gaan.
Doh! Dat is inderdaad vrij logisch ja.
Vanavond eens op die manier proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Nyarlathotep schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:16:
Voor mensen die nog in de markt zijn voor deze speler, deze Ebayer heeft een mooie deal ;)

Edit: ik zoek nog een screenprotector, en een hoesje. Hoesjes kan ik wel vinden, maar wie heeft een adresje voor de screenprotectors? Of die van de S9 passen... daar ben ik niet zeker van, en neem liever geen risico :)
Die van de S9 past misschien niet 100% mooi bij de randjes, maar het scherm zelf is even groot, dus het scherm is wel veilig. Overigens heb je geen protector nodig...

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn J3 lijkt wat moeite te hebben met de tags... Een hoop artiesten / albums zijn in een 'Unknown" mapje terecht gekomen.

Ik gebruik zelf Itunes, en al mijn tags zijn v2.4 (ben nogal een mierenn3vker als het op mijn mp3 collectie aankomt).
Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Aan Itunes. Als je alles in MP3-Tag correct hebt met ID3-tags, heeft je J3 er geen problemen mee.

MVG, Frank

Pagina: 1 2 3 4 Laatste