Ik ben van plan een J3 te kopen.
Heb sinds 2002 een Creative Nomad Jukebox 3, en een echte vervanger is er eigenlijk nooit geweest. In het begin gebruikte ik vrijwel alle functies van die speler. Ik heb er nu 5 van, 4 accu's en de bedraade AB met FM.
De accu's worden nu toch echt selcht, van de 22 uur (toen gigantisch) is nog maar 3 of 4 uur over.
3 spelers zijn 20GB, 1 is 40GB en 1 heb ik verbouwd naar 120GB en die staat vol.
Nu de laatste zo goed als aan zijn einde is, luister ik vaak muziek met m'n telefoon, een Nokia X2. Op zich goed geluid maar niet wat ik gewend was. Ik heb ook nog een Sony walkman (een echte, met bandje

) die ik gebruik voor FM, en die klinkt echt super.
Ik zoek een speler met veel opslagruimte, fysieke knoppen play/pauze, volgende, vorige, en volume. En goed geluid, vooral goed geluid. De J3 heeft dat geluid als ik het zo lees. De Nomad had 2x50mW, de J3 2x29mW. Helaas gebruikte de Nomad dat voor volume, ik hoop dat de J3 het meer gebruikt voor de kwaliteit van het geluid zelf.
Helaas gaat de J3 maar tot 32GB, maar ik heb gelezen dat er een 64GB sd kaart in kan, dan kom je met 96GB toch aardig in de buurt. Dat je dan 10 seconde extra opstarttijd krijgt maakt niet uit.
Vraagje: de 32GB versie is nog steeds belabberd leverbaar in nl, waar kan ik hem het beste kopen? Heb echt nog nooit iets gekocht vanuit het buitenland en betaald met paypal of zo.