THE_FIREFOX schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 18:09:
[...]
Ik denk dat je beter wat je zei terug kan nemen.
Ik (VuurVOS) heb daar op jouw reactie op de zelfde dag als eerste een reactie geplaatst om je te helpen. De volgende reactie van jouw is 6 uur later. Je geef zelf aan dat je blij bent dat je issue is opgelost (geen idee hoe want dat staat er niet). Dan gaan we natuurlijk je niet verder helpen omdat het probleem is opgelost.
In mijn ogen is er wel erop in gegaan alleen gooide jezelf binnen een dag de handdoek in de ring door te zeggen dat het is opgelost en door niks meer van je zelf te laten horen.
Misschien toch even verstandig om wat langer door te zetten als je het probleem echt opgelost wilt hebben. BAGZZlash heeft tot heden nog steeds geen speciale HD4x00 kaarten in zijn handen gehad om daar direct mee te werken. Hij is afhankelijk van zijn testers en informatie bronnen. Dan kan je op z'n minst verwachten dat er problemen zijn met bepaalde biossen.
Zo ben je klaar met je rant? Anders chill je even gozer. Vind het niet echt tof dat je hier zo out of the blue te keer gaat, snap ook niet helemaal waarom je zo opgefokt reageerd?
Het enige dat ik hier heb in dit topic aangeef is dat ik nu prima uit de voeten kan met Ati Tray Tools, that's all.
En verder, dat ik ik pas 6 uur later reageer, wat maakt dat uit? Al reageer ik een dag later. Ik heb misschien meer te doen dan alleen 24/7 op een forum te zitten, snap niet zo goed waarom je dat erbij haalt en waarom dat er toe doet.
Btw, ik geef daar in die tweede post toch aan dat m'n issues zijn opgelost door het normale bios te gebruken ipv het gemodde, dat was voor mij een oplossing als in' ik kan tenminste weer nomaal gamen zonder artefacts'. Trouwens BAGZZlash zelf heeft nooit gereageerd op m'n initiele post, dus vandaar dat zei ik dat er niet op in werd gegaan. Daarbij is het een bug
report topic, dus ik was er van uit gegaan dat er niet meteen adequaat gereageerd kon worden.
FYI, ik had m'n probleem op genoeg ander fora gemeld ( Xtreme, VR-Zone en GoT) en niemand had een oplossing, dus kom niet aanzetten met dat ik de handoek in de ring gooi. Ben er verdorrie 3 maanden zoet mee geweest.
Maar zoals ik al aangaf, ik ben tevreden met ATT en dat m'n kaarten weer naar behoren werken. Voor mij was de zaak al klaar. Enige waar ik op reageer is jouw opgefokte post hier, waarvan ik nog steeds niet goed begrijp. Als ik jouw ergens mee beledigd heb dan was dat niet de bedoeling. RBE is een top programma en het fijn dat er lui als BAGZZlash zijn die dit soort progs in hun vrije tijd ontwikkelen.

En dat is ook waarom ik die bug heb gemeld, om hem
op de hoogte te stellen van het feit dat er een probleem is met Palit biossen,
niet om meteen een oplossing er voor te vragen want dat doe ik daar niet, dat is wat jij er van maakt! (er staat toch niet voor niets daar een smiley in die post van me? )
[
Voor 3% gewijzigd door
Demon_Eyez op 08-03-2009 18:07
]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover