[Mediaplayer] WD TV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 234.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:58:
[...]

Jammer, dat wordt wachten op de volgende FW-update.. :'(
Ik denk niet dat dat gaat komen, net als DTS zal dat wss niet met een WD firmware opgelost gaan worden.
Zou leuk zijn als een homemade Fw dit kan oplossen...

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:14

Laguna

Connaisseur

Uhh ja zie Conceptronic CFULLHDMA allesspeler ervaringstopic :z
Pinin schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:41:
[...]

Ik denk niet dat dat gaat komen, net als DTS zal dat wss niet met een WD firmware opgelost gaan worden.
Zou leuk zijn als een homemade Fw dit kan oplossen...
DTS is meer een geld kwestie aangezien er aardig wat betaald moet worden voor zo'n DTS licentie, maar net als ogg vorbis moet wmapro support vrij makkelijk oplosbaar zijn met een firmware update.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Misschien is het al voorbij gekomen, maar ik krijg in thumbnail mode bij muziek alleen een plaatje te zien als er een losse track in die map zit, maar een map of een losse folder.jpg laat ie niet zien. Is daar iets aan te doen? want van veel artiesten heb ik diverse albums in een map staan, en niet alemaal losse tracks.

Dus: Muziek>Foo Fighters>In your honor>Best of you.mp3 laat geen plaatje zien in de map muziek.
maar: Muziek>Foo Fighters> Best of you.mp3 laat wel een plaatje zien. in de map muziek.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:00
Pinin schreef op zondag 12 april 2009 @ 11:28:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar ik krijg in thumbnail mode bij muziek alleen een plaatje te zien als er een losse track in die map zit, maar een map of een losse folder.jpg laat ie niet zien. Is daar iets aan te doen? want van veel artiesten heb ik diverse albums in een map staan, en niet alemaal losse tracks.

Dus: Muziek>Foo Fighters>In your honor>Best of you.mp3 laat geen plaatje zien in de map muziek.
maar: Muziek>Foo Fighters> Best of you.mp3 laat wel een plaatje zien. in de map muziek.
Voor thumbs te kijken in de map zelf(bij muziek), kan je het beste de thumb imbedden mbv tags.
Gebruik hiervoor bijvoorbeeld de Godfather, of tag&rename. Met T&R kan je de thumbs van Amazon store afhalen gratis.

Om thumbs te kijken in de map zelf met movies moet je in de map met video1.mkv de file movie1.jpg zetten.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

jmk schreef op zondag 12 april 2009 @ 12:18:
[...]

Voor thumbs te kijken in de map zelf(bij muziek), kan je het beste de thumb imbedden mbv tags.
Gebruik hiervoor bijvoorbeeld de Godfather, of tag&rename. Met T&R kan je de thumbs van Amazon store afhalen gratis.

Om thumbs te kijken in de map zelf met movies moet je in de map met video1.mkv de file movie1.jpg zetten.
Dat is het probleem niet. elke track heeft bij mij een ingbouwde thumb. Maar het probleem is als er in een map meerdere mappen staan. dan moet ik dus een niveau lager om een album thumb te zien. je kan niet bijv. een artiesten thumb geven in de hoofddirectory van de artiest.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Als je bijvoorbeeld deze dirs hebt:
C:\MUZIEK
C:\MUZIEK\Leonard Cohen\
C:\MUZIEK|Leonard Cohen\The future (1992)
C:\MUZIEK\Leonard Cohen\Essential (2002)

Als je in de map muziek zit, een thumbnail van bijvoorbeeld de artiest LC wil zien, moet je in de map C:\MUZIEK\Leonard Cohen de file folder.jpg zetten. (plaatje van de artiest)

Als je een muziek-plaatje wil zien als jij in de root staat, moet je in de map C:\MUZIEK de file folder.jpg zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

jmk schreef op zondag 12 april 2009 @ 20:22:
Als je in de map muziek zit, een thumbnail van bijvoorbeeld de artiest LC wil zien, moet je in de map C:\MUZIEK\Leonard Cohen de file folder.jpg zetten. (plaatje van de artiest)
Dat dacht ik ook, maar dat werkt dus niet. dat verbaast me

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Net ook even getest, laat inderdaad niets zien nu. De WD TV heeft bij video een grotere thumb dan bij muziek, waarschijnlijk niet ingesteld iets te laten zien bij "geen bestanden, alleen mappen"

Klein ander bugje, niet ernstig: Bij het kijken van series en srt subs, laat hij de allerlaatste zin niet zien, en je ziet de een-na-laatste zin in het beeld totdat de video is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Alweer een nieuwe prerelease. Gaat hard en ze luisteren goed

Originally Posted by GuyWD
Hi guys,

We've put up new prerelease firmware at http://www.wdc.com/wdtvprerelease/

Changes in 1.02.04:
-23.976 FPS video playback in 24Hz should be much better now.
-The issue where the last subtitle in each movie didn't show up should be fixed.
-Some .avi files were still loading slowly. This should be improved.

If you still encounter any of the above issues while using 1.02.04, please let me know. We'd like to make this firmware as good as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2009 @ 20:01:
Heren,

Alweer een nieuwe prerelease. Gaat hard en ze luisteren goed
gaat inderdaad lekker zo, ben echt dik tevreden met de WD TV :) er waren wat vervelende kinderziektes maar werkt echt prima nu. Ga de update er zo maar is overheen knallen! _/-\o_

p.s ben ook maar even zo vrij geweest de update bij de WD TV ''meuk tracker'' comments te posten

[ Voor 11% gewijzigd door Perkouw op 13-04-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel vaag vermoeden dat na deze officiele release het lang stil zal blijven mbt firmwares voor
dit produkt. Anders zouden ze nu niet zo hard aan mogelijk trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:42

Apoca

Array Technology Industry

Nou het heeft ook een flinke tijd stil gelegen voor deze (pre)-releases allemaal..

Maar neemt niet weg, dat het nu gewoon voor weinig geld een leuke box is geworden!

[ Voor 34% gewijzigd door Apoca op 13-04-2009 21:26 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quagmire84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 18:15
Hey,

Ik ben aan het overwegen om dit apparaat aan te schaffen, maar er is toch een ding wat ik graag zou weten. Ik heb via google geen antwoord kunnen vinden, dus misschien dat iemand in dit topic mij kan helpen....

Ik zou graag in staat zijn om films te kijken op mijn kamer, met dit bakje.... Maar moet ik dan absoluut een televisie hebben, of is er ook een manier om deze player aan te sluiten op een gewoon computer lcd-scherm?

Een computerscherm (met vga-aansluiting) daar kan ik hier waarschijnlijk nog wel gemakkelijk aankomen... Maar als dat niet lukt moet ik met direct een televisie gaan kopen (heb eventueel een 26 inch van LG op het oog voor een 375 euro), en dan denk ik toch dat ik er eerst nog eens over nadenk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je zult een scherm moeten hebben dat HDMI, component of composiet ondersteunt.
VGA zal niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37

Nicap

Tsssk....

Office centre had/heeft een 22" monitor in de aanbieding met een Full HD resolutie en een hdmi aansluiting voor 129,- (ex BTW). Geen idee of hij nog geldig is. Ik kreeg de folder vorige week ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Aanbieding (laatste folder) is idd aardig, geldt nog tot donderdag 16 april............

[ Voor 3% gewijzigd door kaajee op 14-04-2009 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Deze is anders ook niet gek, met een HDMI aansluiting:

pricewatch: Iiyama ProLite E2407HDS-1

Ik heb zelf deze:

pricewatch: Iiyama ProLite B2403WS-1

en been daar iig uitermate tevreden over. Maar eerdergenoemd scherm is echt Full HD (vanwege de reso). Daarbij is 24" imo een lekker formaat en leent het scherm zich ook prima voor bijv. een PS3 of Xbox 360

[ Voor 49% gewijzigd door Notna op 14-04-2009 09:54 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta op het punt om ook dit kleine, maar fijne apparaatje te kopen.

veel gelezen ed, maar 1 ding vraag ik me nog af: je kunt de video op ntsc of pal zetten niet op multi. mijn tv kan wel beide aan. mijn ervaring is met het moeten kiezen van een standaard dat dan videos die een andere standaard hebben het beeld schokkend verloopt. mijn philips dvd player heeft een 3e optie die heet multi...oftewel: stuur het maar uit zoals de bron is. mijn HK dvd player heeft naast pal en ntsc ook een pal60 optie...waarmee hij ntsc op 60hz laat zien (2x30) ipv 50.

de WDTV heeft deze opties niet....wat ik nu dus vrees en me afvraag is: stel je zet hem op PAL en draait een video die niet PAL is (bijv een xvid op 24fps of een ntsc dvd op 29,97fps) ... in welke framerate stuurt hij dit dan uit ? gewoon 50hz PAL ? dan verloopt het beeld niet vloeiend meer (omdat je dan alles naar PAL/50 forceert), toch ?

dit zou wel rukkend zijn, ik heb echt geen zin om per film die setting te moeten instellen. hij zou dit gewoon automatisch moeten uisturen in het formaat zoals de bron.....

[sluit em op een standaard bakbeest TV composite aan totdat ik een LCD heb, met HDMI heb je hier geen last van]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:44:
[...]

mijn HK dvd player heeft naast pal en ntsc ook een pal60 optie...waarmee hij ntsc op 60hz laat zien (2x30) ipv 50.
PAL60 is gelijk aan NTSC, alleen met ‘PAL-kleuren’. Dus 60Hz en zelfde resolutie als NTSC.
de WDTV heeft deze opties niet....wat ik nu dus vrees en me afvraag is: stel je zet hem op PAL en draait een video die niet PAL is (bijv een xvid op 24fps of een ntsc dvd op 29,97fps) ... in welke framerate stuurt hij dit dan uit ? gewoon 50hz PAL ? dan verloopt het beeld niet vloeiend meer (omdat je dan alles naar PAL/50 forceert), toch ?
Wordt inderdaad ‘omgezet’ naar PAL (50Hz). Dus geschaald en frame-conversie wanneer de bron geen 25fps is.
[sluit em op een standaard bakbeest TV composite aan totdat ik een LCD heb, met HDMI heb je hier geen last van]
Hier heb je bij HDMI volgens mij ook last van. Als je 720p/60 kiest en een 25fps film afspeelt zal er nog steeds een frameconversie moeten plaatsvinden.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:04:
[...]
PAL60 is gelijk aan NTSC, alleen met ‘PAL-kleuren’. Dus 60Hz en zelfde resolutie als NTSC.

[...]
Wordt inderdaad ‘omgezet’ naar PAL (50Hz). Dus geschaald en frame-conversie wanneer de bron geen 25fps is.

[...]
Hier heb je bij HDMI volgens mij ook last van. Als je 720p/60 kiest en een 25fps film afspeelt zal er nog steeds een frameconversie moeten plaatsvinden.
thanks. dit bevestigd dus mijn vrees. dit is echt ranzig. ik irriteer me mateloos aan die schokkende beelden bij die framerate conversies. tenzij het met een superchip gedaan wordt, maar dat lijkt me niet bij een budgetkastje als deze :) heb je zelf ervaring met het kijken van NTSC op een PAL tv (met pal setting) ?

waarom hebben ze niet gewoon een multi/pal60 optie erbij gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:10:
[...]

thanks. dit bevestigd dus mijn vrees. dit is echt ranzig. ik irriteer me mateloos aan die schokkende beelden bij die framerate conversies. tenzij het met een superchip gedaan wordt, maar dat lijkt me niet bij een budgetkastje als deze :) heb je zelf ervaring met het kijken van NTSC op een PAL tv (met pal setting) ?
Nee, niet veel. Je ziet het dan ook alleen bij snelle actiescènes.
Conversie van 24fps naar 25fps is eenvoudig (wordt niet gedaan ;)), van 30fps naar 25fps veel lastiger.
waarom hebben ze niet gewoon een multi/pal60 optie erbij gedaan ?
Geen idee. Misschien kan de chip geen PAL60 uitsturen.
Waarschijnlijker is dat de meesten HDMI gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:30:
[...]
Nee, niet veel. Je ziet het dan ook alleen bij snelle actiescènes.
Conversie van 24fps naar 25fps is eenvoudig (wordt niet gedaan ;)), van 30fps naar 25fps veel lastiger.

[...]
Geen idee. Misschien kan de chip geen PAL60 uitsturen.
Waarschijnlijker is dat de meesten HDMI gebruiken.
hhmmm NTSC naar PAL forceren ziet er gewoon ruk uit.

die PAL60 optie hoeft van mij ook niet...maak gewoon een multi optie en klaar. mijn tv kan toch beide aan. dat meer mensen HDMI gebruiken mag geen reden zijn dat ze dit gebrekkig implementeren. er zit een composite uitgang op, zorg ervoor dat videoplayback ook dan in alle gevallen goed loopt. (zonder dat je elke keer zelf vooraf de setting moet aanpassen, dat is niet gebruiksvriendelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hey, maar je hebt toch een AUTO functie bij uitgaand beeld?

Omdat ik bij ons altijd de stroom eraf gooi, ziet het menu er slecht uit (hij onthoudt sommige settings dan niet, zoals uitgaand beeld). Maar automagisch speelt ie dan wel hd materiaal op de jusite resolutie af....

Of hebben we t over iets totaal anders...

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 14-04-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:46:
Hey, maar je hebt toch een AUTO functie bij uitgaand beeld?

Omdat ik bij ons altijd de stroom eraf gooi, ziet het menu er slecht uit (hij onthoudt sommige settings dan niet, zoals uitgaand beeld). Maar automagisch speelt ie dan wel hd materiaal op de jusite resolutie af....

Of hebben we t over iets totaal anders...
AUTO ? waar is die optie te vinden dan ? geldt dat niet alleen voor HDMI ? of heeft dat ook invloed op composite uitvoer ?staat die naast PAL/NTSC als 3e optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:22:
[...]

AUTO ? waar is die optie te vinden dan ? geldt dat niet alleen voor HDMI ? of heeft dat ook invloed op composite uitvoer ?staat die naast PAL/NTSC als 3e optie ?
Auto is enkel HDMI

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

jmk schreef op maandag 13 april 2009 @ 19:11:
Net ook even getest, laat inderdaad niets zien nu. De WD TV heeft bij video een grotere thumb dan bij muziek, waarschijnlijk niet ingesteld iets te laten zien bij "geen bestanden, alleen mappen"
en bij de nieuwe FW update doet folder.jpg het weer :*)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Even een vraag over dat DTS probleem voor ik het kastje wil kopen.
De WD wil ik met HDMI aansluiten op mijn plasma. En wil voor het geluid de WD aansluiten op mijn HomeCinema waar een DTS teken op staat dmv een optical sound kabel. Lukt dit? En is er verschil tussen optical input in vergelijking met gewoon die tulp stekkers?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capthook
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09-2022
Inderdaad, de folder.jpg doet het weer, maar de kwaliteit hiervan is niet goed. Is er een bepaaald formaat noodzakelijk bv. 400x700? Of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan er tijdelijk mee leven totdat ik wel een lcd heb. heb je dit zelfde gezeur met hdmi ? ik zie het niet zitten om framerates/resoluties per film te moeten instellen...hij moet gewoon per video zelf bepalen welke framerate daarbij hoort (resolutie is natuurlijk wel 1malig in te stellen afhankelijk van je tv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
capthook schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:09:
Inderdaad, de folder.jpg doet het weer, maar de kwaliteit hiervan is niet goed. Is er een bepaaald formaat noodzakelijk bv. 400x700? Of hebben meer mensen hier last van?
video thumbs: 120x180
other thumbs: 140x140

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik heb gewoon thumbs van 500x500 of 300x300

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Ja die verkleint hij automatisch maar dit duurt iets langer om te laden, en de foto's zijn ook groter in bestandsgrootte.
De resolutie is 120x180 zoals hierboven gezegd dus kan je ze evt. handmatig verkleinen tot deze resolutie om zo een snellere weergave/plaatsbesparing te verkrijgen. Ook kan je ze dan knippen ofzo (anders wordt de afbeelding met grijze balkjes "bijgesteld" op de WD TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:51:
[...]

ik kan er tijdelijk mee leven totdat ik wel een lcd heb. heb je dit zelfde gezeur met hdmi ? ik zie het niet zitten om framerates/resoluties per film te moeten instellen...hij moet gewoon per video zelf bepalen welke framerate daarbij hoort (resolutie is natuurlijk wel 1malig in te stellen afhankelijk van je tv).
Als je auto instelt pakt hij altijd de hoogst mogelijke resolutie (in in mijn geval 1080p/60) ongeacht de resolutie van het source bestand dus je zal het per film in moeten stellen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik ga er eentje kopen

+ het speelt avchd bestanden af an mijn panasonic hd cam
+ plug en play usb stick met film en afspelen maar
+ kost geen geld

- geen netwerk

/netwerk mogelijk met usb adapter en custom firmware
zou handig zijn voor mijn NSLU2 externe opslag

[ Voor 3% gewijzigd door ? ? op 15-04-2009 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:02:
[...]

Als je auto instelt pakt hij altijd de hoogst mogelijke resolutie (in in mijn geval 1080p/60) ongeacht de resolutie van het source bestand dus je zal het per film in moeten stellen inderdaad.
hoogst mogelijke resolutie die je TV ondersteunt dus ?

op zich heb ik daar geen problemen mee, ik zou niet weten waarom ik de resolutie per film zou aanpassen. hij mag van mij best altijd op mijn max resolutie aansturen.

het gaat mij om de framerate. stel je hebt een film van 24P,25hz pal,60 hz ntsc ed....gaat dat wel gewoon goed zonder dat ik dit per film moet instellen ? zo niet, dan snap ik echt niet waarom dit een populair apparaat is. elke andere mediaplayer heeft dat gewoon wel op orde (framerate output matchen aan source). dat moet voor elke filmliefhebber een door in het oog zijn...en de rest van de kopers is blijkbaar scheel genoeg om al die jerkyness/jutter van framerate conversies niet te zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:19:
het gaat mij om de framerate. stel je hebt een film van 24P,25hz pal,60 hz ntsc ed....gaat dat wel gewoon goed zonder dat ik dit per film moet instellen ? zo niet, dan snap ik echt niet waarom dit een populair apparaat is. elke andere mediaplayer heeft dat gewoon wel op orde (framerate output matchen aan source). dat moet voor elke filmliefhebber een door in het oog zijn...en de rest van de kopers is blijkbaar scheel genoeg om al die jerkyness/jutter van framerate conversies niet te zien ?
Spelers die voor HDMI de ‘juiste’ fps-mode kiezen zijn zeldzaam. Het zou overigens alleen een probleem bij 30fps films op (PAL) 25fps zijn (zoals bij praktisch alle spelers). Over het algemeen valt het wel mee IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:44:
[...]
Spelers die voor HDMI de ‘juiste’ fps-mode kiezen zijn zeldzaam. Het zou overigens alleen een probleem bij 30fps films op (PAL) 25fps zijn (zoals bij praktisch alle spelers). Over het algemeen valt het wel mee IMO.
de WD TV ondersteunt nog steeds niet alle meest gebruikte framerates (23.97,24,25,50,60)...23.97 bijv nog niet. dat is voor de meeste rips wel nodig.

de Popcorn heeft iig wel een autoselect framerate optie.

zie ook:
http://www.avsforum.com/a...p?p=16267357#post16267357

30 fps naar 25 fps forceren levert altijd een probleem op, je gooit immers 5fps weg :) echter er zijn genoeg dvdspelers, zoals mijn philips en mijn HK die hier wel goed mee omgaan middels een 3e optie naast PAL/NTSC keuze, namelijk PAL 60HZ of een multistandard optie. In beide gevallen worden NTSC/30fps videos vloeiend weergegeven.

het verbaast me dan ook dat een recente mediaplayer als de WD dit gewoon niet goed op orde heeft. laten we eerlijk zijn...het apparaat is bedoeld om gemakkelijk allerlei soorten videos probleemloos af te spelen. en dat betekent dus niet per film vooraf met mediainfo op je pc checken welke framerate het is om vervolgens in je WD settings de framerate daarop af te stellen (voor zover die framerate ubehaupt beschikbaar is).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Laatst online: 01-09 10:04
Sinds gisteren ook in het bezit van een WD tv, en ik heb een vraagje over de .mkv files met DTS geluid.
Ik geen dts receiver en ik heb hier gelezen dat het prog SUPER het DTS naar AC3 kan omzetten.

Is het mogelijk om later ook terug het geluid te converteren van AC3 naar DTS, moest ik ooit een DTS receiver bezitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deef_ schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:14:
Sinds gisteren ook in het bezit van een WD tv, en ik heb een vraagje over de .mkv files met DTS geluid.
Ik geen dts receiver en ik heb hier gelezen dat het prog SUPER het DTS naar AC3 kan omzetten.

Is het mogelijk om later ook terug het geluid te converteren van AC3 naar DTS, moest ik ooit een DTS receiver bezitten?
Is zeker mogelijk !
Gebruik het programma Popcorn MKV Audioconverter, te vinden oa op www.heartware.dk
Als je een MKV met slechts een DTS spoor hebt kun je mbv dit proggie het DTS spoor omzetten naar AC3.
Je kunt dan ook meteen kiezen om het DTS spoor te bewaren, krijgt dan als resultaat een MKV met DTS en AC3 geluid.
Werkt perfect, reeds uitgebreid getest en gebruikt.
Om een film te bewerken heb je ca 15 minuten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:25:
[...]

Is zeker mogelijk !
Gebruik het programma Popcorn MKV Audioconverter, te vinden oa op www.heartware.dk
Als je een MKV met slechts een DTS spoor hebt kun je mbv dit proggie het DTS spoor omzetten naar AC3.
Je kunt dan ook meteen kiezen om het DTS spoor te bewaren, krijgt dan als resultaat een MKV met DTS en AC3 geluid.
MKV bestand direct in programma laden en draaien maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:56:
[...]

de WD TV ondersteunt nog steeds niet alle meest gebruikte framerates (23.97,24,25,50,60)...23.97 bijv nog niet. dat is voor de meeste rips wel nodig.

zie ook:
http://www.avsforum.com/a...p?p=16267357#post16267357

30 fps naar 25 fps forceren levert altijd een probleem op, je gooit immers 5fps weg :) echter er zijn genoeg dvdspelers, zoals mijn philips en mijn HK die hier wel goed mee omgaan middels een 3e optie naast PAL/NTSC keuze, namelijk PAL 60HZ of een multistandard optie. In beide gevallen worden NTSC/30fps videos vloeiend weergegeven.

het verbaast me dan ook dat een recente mediaplayer als de WD dit gewoon niet goed op orde heeft. laten we eerlijk zijn...het apparaat is bedoeld om gemakkelijk allerlei soorten videos probleemloos af te spelen. en dat betekent dus niet per film vooraf met mediainfo op je pc checken welke framerate het is om vervolgens in je WD settings de framerate daarop af te stellen (voor zover die framerate ubehaupt beschikbaar is).
Ik heb output op 'auto' en hij speelt alles probleemloos en 'goed' af? Wat is goed voor de normale consument met een budget van 100euro? Ik denk dat als je HD beeld op je tv krijgt, wanneer je HD materiaal hebt gedownload dat dat al als 'goed' gedefinieerd wordt.

Als je correct beeld inc correct fps wilt, moet je de dvd's kopen voor je phillips en HK dvdspelers. De dvd's zijn immers de bron waaraan niks veranderd kan worden en rekening gehouden wordt met verschillende fps. In de release scenes heb je nog altijd de encoders die de mkv's of what ever maken. Die hebben niet echt allemaal een vastgelegd standaard waarmee ze werken.

Overigens heb ik maar weinig 50 of 60 fps HD materiaal gezien. Heb je misschien materiaal waarop ik het verschil kan ervaren?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:56:
[...]

Is inderdaad een softwareprobleem. De WD TV heeft IIRC dezelfde chip.
Sommige TVs zijn soms ook een probleem. Deze proberen het beeld te verbeteren wat niet altijd een succes is.
30 fps naar 25 fps forceren levert altijd een probleem op, je gooit immers 5fps weg :)
Dat kan; een andere optie is om 3:2 pull-down in omgekeerde richting uit te voeren. Je krijgt dan 24 frames die vervolgens op 25fps worden afgespeeld. Weet niet wat WD TV precies doet.
echter er zijn genoeg dvdspelers, zoals mijn philips en mijn HK die hier wel goed mee omgaan middels een 3e optie naast PAL/NTSC keuze, namelijk PAL 60HZ of een multistandard optie. In beide gevallen worden NTSC/30fps videos vloeiend weergegeven.
Meeste DVD-spelers kunnen dit tegenwoordig. PAL60 wordt meestal gebruikt omdat NTSC wat zeldzamer is (of gewoon RGB-SCART/component gebruiken, dan heb je er helemaal geen last val).

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 15-04-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK ik moet eerlijk zijn. de PCH heeft het autoselect framerate nog maar net beschikbaar in de laatste release FW:
meuk: Popcorn A110 01-17-090201-15-POP-403-000

- Auto framerate synchronisation
- Framerate sync function in ISO playback, only for 50,60Hz modes (PAL/NTSC)
- switch to NTSC(60Hz) when selected mode not applicable.
(previously, it will follow TV mode selected)
- Use 59.94 for NTSC when matching content detected.

Of het echt zo'n major issue is als ik vermoed is te betwijfelen....de PCH is immers al lang op de markt en heeft vele tevreden gebruikers. Wellicht dat ik het te somber inzie ? Hoe dan ook, het is dus wel mogelijk iig.

hier geeft iemand een tip over framerates ed:
http://www.avsforum.com/a...p?p=14873410&postcount=98

[vind ik overigens niet echt handig]

Dit was oktober 2008 en pas nu lijkt het dat PCH hier wat truuken voor heeft ingebouwd.

Nu maar hopen dat WD dit ook voor elkaar krijgt. Hoe moeilijk kan het zijn ? Framerate staat toch in headerinfo van elke file? gewoon op basis daarvan de juist de framerate selecteren en klaar (nou ja klaar....hij moet eigenlijk ook nog checken of je tv die framerate ondersteunt natuurlijk).

de PCH kan ook de framerate van een file tonen, dat kan de WD niet toch ? dat zou iig een check via je pc schelen....gewoon ff kijken en instellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als follow-up aan mijn verhaal hierboven een paar vraagjes:

ik heb zelf nog geen WDTV,maar ben gaan twijfelen door de gebrekkige ondersteuning van framerates en de automatische selectie daarvan. het lijkt me simpelweg totaal niet handig om telkens je settings te moeten aanpassen. (ik voorzie div telelfoontjes van thuis "hoe moet ik het nou instellen, hij doet het niet, het beeld stottert").

- op welke instelling staat hij bij jullie, op auto (via HDMI welteverstaan) ?
- wat voor soort videos speel je af ? pal dvd rip, ntsc dvd rip, bd rip 23.97fps, bdrip 24fps. ik doel van vooral op de diverse framerates
- spelen die allen goed (genoeg) op auto instelling of wijzig je regelmatig de instellingen ?

Ik kan zelf nog wel eea wijzigen, hoewel het niet handig is. echter overdag wordt hij vooral door vrouwlief voor de kids gebruikt. en dan moet het gewoon allemaal echt aan hup play zijn zonder getweak met settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 19-09 09:17
jmk schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:55:
[...]

video thumbs: 120x180
other thumbs: 140x140
Thumbnail creator, filmnaam intikken en dan de mooiste kiezen, opslaan als folder.jpg, voila! Werkt perfect!

http://www.wdtvc.com/thumbnail-creator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FW versie 1.02.04 erop gezet. Nog steeds geen wmvhd audio. Toen ik 'em kocht had echt gedacht dat ze dat snel zouden regelen aangezien dit toch een populair bestandsformaat is. Daar ging vanuit. Echt, super apparaat maar ik heb weinig zin om 120 wmvhd films te gaan remuxen of wat dan ook. Misschien een niet-officiële codec pack binnenkort :X

Volgende keer misschien eerst beter lezen voor ik iets koop:
"- MPEG2/4, H.264, and WMV9 supports up to 1920x1080p 24fps, 1920x1080i 30fps, 1280x720p 60fps resolution"

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Ik heb van de week de nieuwe firmware erop gezet en is echt een stuk beter weer ! Alleen vroeg ik mij af of Italic al wordt herkend in subs ? Heb nog geen sub gehad waar dit in zat nu en weet zo 1,2,3 geen file te vinden die dat heeft, zal je altijd zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 13:16

The_Worst

Unox

Het wordt herkend maar de tags worden gestript en dus niet getoond op het scherm.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:25:
[...]

Is zeker mogelijk !
Thanks.
Ik voel me dom, maar ik vind het niet op die site... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robostrot88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 17:11
Zie ik het goed of hebben ze de update er al afgehaald bij wd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

robostrot88 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:35:
Zie ik het goed of hebben ze de update er al afgehaald bij wd.
Geen idee of jij het goed ziet, maar 1.02.04 is nog gewoon te downloaden.

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Berichtje op het AVS forum:
Will get .05 fw, today?

Quote, 40mim, ago

@srader twitter

"WD TV-getting ready to play with the new drop from the devs. We are getting close to RC. Thanks for everyone's input!"

Thanks Scott, for the update!
srader twitter is de blog van ScottWD, een ontwikkellaar/PR man.
Je moet je registreren op de twitter, en hij laat bijna geen mensen meer toe dacht ik, maar als er belangerijk nieuws is word het vaak gepost op het AVS-forum.

Ben benieuwd wat het dit keer wordt! Leuk al die updates! :9

[ Voor 7% gewijzigd door jmk op 15-04-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

http://www.wdc.com/wdtvprerelease/ ?

Edit: er was nog een volgende pagina. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door The_Worst op 15-04-2009 21:30 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:51:
Berichtje op het AVS forum:

[...]

Ben benieuwd wat het dit keer wordt! Leuk al die updates! :9
Op de final release kan het toch niet meer zo schokkend zijn?
Lijkt mij alleen de bugs fixes die nu nog momenteel aanwezig zijn.

Echte grote toevoegingen lijkt mij niet anders hadden ze dat wel laten testen door AVS mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zou natuurlijk wel heeeel leuk zijn als ze ineens komen met DVD-menu ondersteuning... :)

Maargoed, nog ff wachten dus en dan ga ik m er ook opzetten.. kan ik fijn alle ondertiteling weer gaan nalopen en terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deef_ schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:07:
[...]

Thanks.
Ik voel me dom, maar ik vind het niet op die site... :|
Effe goegelen, werkt echt perfect.
Ook mogelijk om een subdirectory met MKV bestanden in een keer om te zetten.
Zoeven 4 films bewerkt, half uurtje werk en geluid omgezet van DTS naar AC3.
Als je de ned. subs mist kun je die eenvoudig toevoegen met "mkvmerge GUI"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

een vraagje, mischien is het al eerder gesteld.
ik heb een wd mediaplayer en doet het toppie.
ik heb een hoop tv series erin staan als dvd, zoals csi enz.
maar als ik de dvd opstart krijg ik maar 1 aflevering te zien, terwijl er 4 op staan, als ik het doorspoel tot het eind, begint het weer opnieuw.
kan iemand mij een tip geven???

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Helaas is er (nog) geen ondersteuning voor DVD-menu's. Je bent dus volledig afhankelijk van de structuur van de DVD. Je kan proberen met doorspoelen, skippen te werken maar als dit niet lukt zul je de afleveringen toch allemaal moeten rippen. (ofwel de DVD op een DVD-speler kijken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
zit er verschil in de structuur van een dvd dan?
want csi miami kan ik wel kijken,moet dat dan wel in 1 keer kijken.
maar csi of een andere seri kan dan weer maar 1 aflevering.

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
Ja, het verschilt per dvd hoe de afleveringen aan elkaar 'gelinkt' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook zo'n ding, alleen mijn dts (natuurlijk optisch) geeft nog steeds bij Tinkerbel (MKV +DTS) hick ups
in het geluid wat onacceptabel is.Op mijn pc met media player classic heeft de zelfde film geen enkel probleem,maar met andere MP software (verschillende geprobeerd ) ook de zelfde symptomen,Heeft iemand ook deze ervaring en is hier wat aan te doen want DTS klinkt wel geweldig.Converteren is dus een laatste optie.Het geluid wat niet ondersteund wordt bij WMVHD is gewoon een schande ,heb erg veel BBC en series
en geen enkele heeft nog geluid en om ook hier weer alles te gaan conferten zie ik niet zitten.Wachten dus maar op een volgende firmware waarin dit probleem weer niet is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windom Earle
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 13:27
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:30:
Heb nu ook zo'n ding, alleen mijn dts (natuurlijk optisch) geeft nog steeds bij Tinkerbel (MKV +DTS) hick ups
in het geluid wat onacceptabel is.Op mijn pc met media player classic heeft de zelfde film geen enkel probleem,maar met andere MP software (verschillende geprobeerd ) ook de zelfde symptomen,Heeft iemand ook deze ervaring en is hier wat aan te doen want DTS klinkt wel geweldig.Converteren is dus een laatste optie.Het geluid wat niet ondersteund wordt bij WMVHD is gewoon een schande ,heb erg veel BBC en series
en geen enkele heeft nog geluid en om ook hier weer alles te gaan conferten zie ik niet zitten.Wachten dus maar op een volgende firmware waarin dit probleem weer niet is opgelost.
Het probleem bij wmvhd is alleen dat de wma pro audio niet wordt ondersteund. Nu had ik verwacht dat dit probleem bij de PCH niet zou optreden (die wel wma pro ondersteunt), maar onlangs kwam ik er achter dat je ook daar nog steeds een probleem houdt wanneer audio is aangesloten op een AV-receiver. M'n PCH stuurt namelijk wel de wma pro audio naar m'n receiver, maar m'n receiver kan het niet vertalen. Het blijkt dat er slechts een handjevol (van pioneer) av-receivers is die deze codec ondersteunt.
Om het probleem dus helemaal op te kunnen lossen zou de WD TV de wma pro audio moeten omzetten naar een ander formaat. Dit zie ik echter niet gebeuren, want dit kost erg veel extra processorkracht.
Gevolg is dat ik audio nog steeds handmatig om moet zetten .... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 19-09 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 13:30:
Met de 1.02.04 firmware ook? Had dit probleem nmlijk ook met 1.01 firmware bij een boel MKVs met DTS (oa alle spidermans, dark knight, knights tale). Vooral bij A Knights Tale viel het heel erg op bij de intro als ze "We will rock you" zingen maar dit is helemaal verdwenen nu met de 1.02.03 firmware, kga vanavond maar eens de 1.02.04 firmware erop zetten testen of het nog steeds goed werkt ;)

De films zijn allemaal 720p rips met DTS tracks en geencodeerd met x264.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lobowi
  • Laatst online: 04-03-2021
Weet niet of het al gemeld is maar
Ik zie regelmatig voor bij komen dat mensen met een dvd met menu problemen hebben met ondertitels.
Wat mij is op gevallen is dat als de dvd in een VIDEO_TS map zit hij wel ondertitels ziet en je deze ook kunt selecteren.
Staan de files gewoon in een map krijg ik de melding no audio en doet hij verder niks met de dvd of hij laat 1 chapter zien en begint opnieuw.

Irritant vind ik wel dat je niet van chapter naar chapter kunt gaan als je meerdere afleveringen van een serie op dvd hebt moet je steeds door spoelen of ineens de hele dvd bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Je schijnt van chapter te kunnen wisselen met het meest rechtermenu item, die vierkantjes, heb ik gelezen op avs, kan het zelf niet proberen, misschien dat een van jullie dat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Met DVD's werkt dat helaas niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds gisteravond ook toch maar de sprong genomen....hoewel ik geen antwoord heb gekregen op mijn vragen of alles wel lekker speelt ed, maar goed.....

het eerste wat me opviel is dat mijn tv niet naar widescreen modus springt, alhoewel de WD op widescreen staat. ik moet de tv zelf op widescreen zetten om het beeld goed te krijgen. blijkbaar stuurt de WD zijn signaal niet correct uit naar de TV, want met mijn dvdspeler gaat het wel goed.

jammer, een extra handeling die niet nodig zou moeten zijn. kheb diverse videos geprobeerd, 4:3 en 16:9 en die lijken (gelukkig) allemaal in juiste verhouding te spelen. ik hoef dus niet per video mijn tv instelling aan te passen. hij plakt blijkbaar bij 4:3 zwarte balken links en rechts zodat het plaatje weer klopt op widescreen stand. weird...maar dit weerhoud me iig van om em terug te brengen.

zijn er meer mensen met die probleem ? mijn dvd speler gaat wel goed. die staat op widescreen tv en stuurt netjes widescreen/normal video signaal uit afhankelijk van de bron en mijn tv schakelt vanzelf.

kortom: hij stuurt altijd een widescreensignaal uit, plakt daar zwarte balken bij waar nodig, maar moet daarvoor mijn tv wel altijd op wide zetten (voor mij geen major issue, maar voor vrouwlief weer een extra handeling waarover ze gaat bellen ;) )

[ik hem em trouwens composite, dus met die gele tulp aangesloten, wellicht dat dit probleem er niet is bij hdmi?]

verder nog een klein puntje mbt de ondertitels, die zijn wat "dunnetjes" waardoor die (logischerwijs) staan te trillen op het beeld. composite is dan wel vrij mager natuurlijk, maar dit hadden ze kunnen afvangen door de subs iets dikker te maken en/of beter te antialiasen. (+een outline die er nog komt schijnt).

kga dit weekend wat meer spelen, laat mijn ervaringen nog weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:22:
[...]

Effe goegelen, werkt echt perfect.
Ook mogelijk om een subdirectory met MKV bestanden in een keer om te zetten.
Zoeven 4 films bewerkt, half uurtje werk en geluid omgezet van DTS naar AC3.
Als je de ned. subs mist kun je die eenvoudig toevoegen met "mkvmerge GUI"
Google heeft me inderdaad verder geholpen.

Intussen een paar films bewerkt met audioconverter, waarbij ik zowel de DTS als de AC3 track in de container heb.
Conversie lijkt prima, alleen valt het volume verschil wel erg op als ik de films afspeel in WMP classic wanneer ik van de ene audio source naar de andere switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:25:
het eerste wat me opviel is dat mijn tv niet naar widescreen modus springt, alhoewel de WD op widescreen staat. ik moet de tv zelf op widescreen zetten om het beeld goed te krijgen. blijkbaar stuurt de WD zijn signaal niet correct uit naar de TV, want met mijn dvdspeler gaat het wel goed.

[ik hem em trouwens composite, dus met die gele tulp aangesloten, wellicht dat dit probleem er niet is bij hdmi?]
Als ik het goed begrepen heb, kan de composite-aansluiting niet het 'breedbeeldteken' doorgeven, zoals een scart-aansluiting (van je dvd-speler, neem ik aan) dat wel kan.

Overigens, als je een tv hebt met hdmi, moet je linea recta een hdmi-kabel gaan kopen, want de beeldkwaliteit is echt stukken beter. De ondertitel is dan ook wat beter te lezen. Ook weet hij dan automatisch dat je een breedbeeld-tv hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:25:

zijn er meer mensen met die probleem ? mijn dvd speler gaat wel goed. die staat op widescreen tv en stuurt netjes widescreen/normal video signaal uit afhankelijk van de bron en mijn tv schakelt vanzelf.
Ik had hem in eerste instantie ook gekocht voor de tv op de slaapkamer(28PW8506) maar moest bij elke film/serie weer met de zoom instellingen van de tv spelen,ook de ondertitels moest ik altijd naar boven halen.
Ik heb hem nu beneden op de lcd(327962D) via HDMI en daar gaat het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:22:
[...]
Als ik het goed begrepen heb, kan de composite-aansluiting niet het 'breedbeeldteken' doorgeven, zoals een scart-aansluiting (van je dvd-speler, neem ik aan) dat wel kan.

Overigens, als je een tv hebt met hdmi, moet je linea recta een hdmi-kabel gaan kopen, want de beeldkwaliteit is echt stukken beter. De ondertitel is dan ook wat beter te lezen. Ook weet hij dan automatisch dat je een breedbeeld-tv hebt.
klopt hdmi vs composite...groter verschil is er niet :) hij zit echter op een CRT bak waar lekker op geramd kan worden door de kids....die ik later vervang door een LCD (die ik dan ophang).

klinkt logisch dat composite niet het signaal kan meegeven...mijn dvdspeler gaat middels RGB over scart. het helpt dan zeker niet als ik die composite via scartadapter mijn tv instuur ? (het blijft hetzelfde signaal alleen over een andere ingang). ik gebruik nu de front ingang namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:37:
[...]

Ik had hem in eerste instantie ook gekocht voor de tv op de slaapkamer(28PW8506) maar moest bij elke film/serie weer met de zoom instellingen van de tv spelen,ook de ondertitels moest ik altijd naar boven halen.
Ik heb hem nu beneden op de lcd(327962D) via HDMI en daar gaat het gewoon goed.
dank. dan weet ik iig dat het straks met lcd+hdmi wel gewoon goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZarkoRSK
  • Laatst online: 12-07 19:24
Ik heb mijn WD TV gisteren met de post ontvangen.
Gelukkig had ik vandaag lekker een vrije dag om er mee te spelen.
Heb tot nu toe alleen MKV, AVI en MP3 geprobeerd af te spelen, en het werkte perfect! De subs werden super weergegeven en liepen lekker synchroon.

Ik heb wel 2 vraagjes:
1. Als ik de nieuwe firmware uitpak en in de root folder van de usb hd plak, krijg ik geen optie om de firmware te updaten zoals op de WD TV site staat:

# Use the remote control to select SETTINGS from the home screen
# Highlight the firmware upgrade icon, and press ENTER on the remote

De hele firmware upgrade icon zie ik niet, iemand enige idee waar die precies zit?

2. In de opening post staat dat ik SUPER © kan gebruiken om van DTS AC3 te maken, ik heb dat tooltje gedownload en de encoding aangezet, maar na 2 uur lijkt dat balkje pas voor 1% groen te zijn.
Hoort dit zo sloom te gaan?
Het is wel een film van 15gb, misschien dat het daaraan ligt?
Ik heb alle opties standaard gelaten.

Ik denk niet dat dit aan mijn machine ligt: Duo Core 2.60ghz met 3GB ram...

[ Voor 3% gewijzigd door ZarkoRSK op 17-04-2009 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Ik zet de files in de zip file altijd op een USB-stickie.
De bestanden zijn dan de enige op de stick.
Ik zorg dan dat dat de enige USB apparaat is dat is ingeplugt.

Het kan waarschijnlijk ook anders, maar ik doe het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Ik heb misschien een bug(je):

Als ik een AVI afspeel, vaan een aflevering van een serie van 350 MB, dan hoor ik in de eerste 3 seconden alleen de achtergrondmuziek, niet de stemmen duidelijk.

Dit kan natuurlijk aan de release liggen, maar daar heb ik het wel ERG vaak mee te maken.

Iemand anders dit ervaren?
Na 3 seconden is het geluid(optisch uit) perfect.

Het zou evt ook kunnen liggen aan mijn reciever die nog even moet analyseren wat voor'n geluid hij krijgt als input...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZarkoRSK schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:28:
Heb tot nu toe alleen MKV, AVI en MP3 geprobeerd af te spelen, en het werkte perfect! De subs werden super weergegeven en liepen lekker synchroon.

Ik heb wel 2 vraagjes:
1. Als ik de nieuwe firmware uitpak en in de root folder van de usb hd plak, krijg ik geen optie om de firmware te updaten zoals op de WD TV site staat:

# Use the remote control to select SETTINGS from the home screen
# Highlight the firmware upgrade icon, and press ENTER on the remote

De hele firmware upgrade icon zie ik niet, iemand enige idee waar die precies zit?

2. In de opening post staat dat ik SUPER © kan gebruiken om van DTS AC3 te maken, ik heb dat tooltje gedownload en de encoding aangezet, maar na 2 uur lijkt dat balkje pas voor 1% groen te zijn.
Hoort dit zo sloom te gaan?
Het is wel een film van 15gb, misschien dat het daaraan ligt?
Ik heb alle opties standaard gelaten.

Ik denk niet dat dit aan mijn machine ligt: Duo Core 2.60ghz met 3GB ram...
Om DTS om te zetten naar AC3 het prog. Popcorn MKV Audio Converter gebruiken, werkt perfect en snel (+/- 15 min voor 9 GB) Kunt dan zelfs het DTS spoor bewaren. Met SUPER had ik dezelfde resultaten als door jouw vermeld.
Om het helemaal makkelijk te maken kun je een serie van films tegelijkertijd bewerken, ik had met een uurtje 4 films bewerkt, DTS naar AC3 geconverteert en een perefct resultaat.
Met "MKVMERGE GUI" kun je dan nog eventueel ned. subs toevoegen wanneer je dit nodig vindt en ongewenste subs verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
ZarkoRSK schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 20:28:

Ik heb wel 2 vraagjes:
De originele firmwareversie van de WD TV kan niet upgraden van een hdd die groter is dan 500GB. De nieuwere firmwares doen daar niet moeilijk over. Je zou het dus kunnen oplossen door de firmware inderdaad op een usb-stickje te unzippen en daarmee te gaan upgraden.

Maar als je (externe) subs al synchroon lopen, zou het ook kunnen zijn dat je al de recente firmware erop hebt staan. Hij geeft het icoon alleen als de nieuwe firmware daadwerkelijk nieuwer is (volgens de .ver-file) dan de versie van de WD TV zelf. Dat kan je via het Settings/System-menu bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
http://www.wdc.com/wdtvprerelease/

En de volgende is er weer, lol. Ze gaan nu wel een beetje overdrijven he! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overdrijven? welnee
Er zijn nog genoeg issues. En voelen ze de concurrenten aankomen
Egreat m34 wellicht en de nettops die met de de ion platform van Nvidia gemakkelijk 1080p kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Version 1.02.06 is out!

Fixed items:

* Subtitle outline needs to be thicker
* Drives don't spin down when ejected in 1.02.03
* Thumbnails don't refresh to reflect changes until House is powercycled
* "Now Playing" screen doesn't show up
* 2x Reverse goes very fast

bron: AVS-forum

Ga het zo meteen even testen, 14% :)

UPDATE: De subs zijn nu heel duidelijk. Niet bijzonder mooi, maar heel goed te lezen op een witte achtergrond.

[ Voor 13% gewijzigd door jmk op 18-04-2009 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZarkoRSK
  • Laatst online: 12-07 19:24
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:17:
[...]

Om DTS om te zetten naar AC3 het prog. Popcorn MKV Audio Converter gebruiken, werkt perfect en snel (+/- 15 min voor 9 GB) Kunt dan zelfs het DTS spoor bewaren. Met SUPER had ik dezelfde resultaten als door jouw vermeld.
Om het helemaal makkelijk te maken kun je een serie van films tegelijkertijd bewerken, ik had met een uurtje 4 films bewerkt, DTS naar AC3 geconverteert en een perefct resultaat.
Met "MKVMERGE GUI" kun je dan nog eventueel ned. subs toevoegen wanneer je dit nodig vindt en ongewenste subs verwijderen.
Bedankt! Heb nu ook PopCorn MKV Audio COnverter gebruikt en het werkt inderdaad perfect!
Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:25:
[...]
De originele firmwareversie van de WD TV kan niet upgraden van een hdd die groter is dan 500GB. De nieuwere firmwares doen daar niet moeilijk over. Je zou het dus kunnen oplossen door de firmware inderdaad op een usb-stickje te unzippen en daarmee te gaan upgraden.

Maar als je (externe) subs al synchroon lopen, zou het ook kunnen zijn dat je al de recente firmware erop hebt staan. Hij geeft het icoon alleen als de nieuwe firmware daadwerkelijk nieuwer is (volgens de .ver-file) dan de versie van de WD TV zelf. Dat kan je via het Settings/System-menu bekijken.
Ik heb idd 1.01.02 maar heb geprobeerd .02 erop te zetten.
Ga nu even proberen de 1.02.06 erop te zetten, kijken of dat wel lukt.

Thnx!

update:
1.02.06 geinstalleerd.
Zo op het eerste oog ziet het er niet slecht uit, wat me wel opvalt is dat de rand om de subs nu echt te dik is :( Jammer dat er nog geen optie is om deze te wijzigen.

Verder vind ik het er wel goed uit zien

[ Voor 7% gewijzigd door ZarkoRSK op 18-04-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:08:
overdrijven? welnee
Er zijn nog genoeg issues. En voelen ze de concurrenten aankomen
Egreat m34 wellicht en de nettops die met de de ion platform van Nvidia gemakkelijk 1080p kunnen afspelen.
Was een beetje sarcastisch bedoeld, ik wacht alleen nog op audio bij mijn wmvhd bestanden. Nu moet ik dan switchen tussen xbox360 en wdtv. Gaat alleen om bestanden die ik al had, alle nieuwe bestanden doe ik mkv. Binnenkort een home cinema setje kopen en dan is DTS ook geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Schimanski schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 10:02:
[...]

Was een beetje sarcastisch bedoeld, ik wacht alleen nog op audio bij mijn wmvhd bestanden. Nu moet ik dan switchen tussen xbox360 en wdtv. Gaat alleen om bestanden die ik al had, alle nieuwe bestanden doe ik mkv. Binnenkort een home cinema setje kopen en dan is DTS ook geen probleem meer.
Op WMVHD support (of iig. WMA-audio) wacht ik ook al zo lang? Zal wel een licentieprobleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 10:58:
[...]

Op WMVHD support (of iig. WMA-audio) wacht ik ook al zo lang? Zal wel een licentieprobleem zijn?
Ik wachtte daar ook op. Kwam er alleen laatst achter dat als dit type audio ondersteunt wordt deze gedownmixed zal worden naar stereo. Kost te veel kracht voor zo'n apparaat om 5.1 wmvpro om te zetten naar dts. En HD materiaal wil ik natuurlijk met 5 kanaals hd audio bekijken. Om die reden moet ik overstappen op mkv met dts/ac3 of m'n xbox360 blijven gebruiken. Voorlopig kies ik nog even voor het laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow net even gespeeld met de .06 fw:

- dvd iso speelt, maar kan geen ondertitels kiezen en chapters wisselen (schijnt een willekeurig issue te zijn, niet cool! geen menu ok, geen chapters ok, maar geen subs ? pff)

- mkv 1080p loopt prima, inc. subs

- div avi's met srts, lopen ok

- 1 avi met subtitels in sub bestand speelde eerste keer geen subs, 2e keer opeens wel

- lage resolutie avi (320x240) scaled hij best netjes omhoog, maakt er een kijkbaar plaatje van

- als ik em op ntsc zet (via composite) om framerate te matchen met video, dan krijg ik in zowel de menu's, ondertitels als video een soort van ghosting image..heel weird. mijn tv kan gewoon ntsc aan en doet dat prima met dvdspeler op ntsc stand....de WD op ntsc geeft een beeld daar wordt je niet vrolijk van....helaas.....handmatig moeten switchen om geen framedropping te krijgen is al onhandig en als het dan ook nog eens een lelijk plaatje geeft...jammer

- valt me op dat als ik mijn HD eject dat hij aanblijft, maar wel spindown doet...hij lijkt echter geen spindown te doen als ik niet eject, maar gewoon uitzet ? hoort dat wel...of is dit een glitch in de preFW ?

- bij uitpluggen stroom start hij echt helemaal opnieuw op, loading ed. als ik via powerknop op ab uitzet en weer aan is hij veel sneller terug....staat hij in standby ofzo? zit daar ook een time-out op ?

update: zojuist vanuit screensaver terug naar menu, eject HD.....bleef maar draaien...USB icoon lichtte niet meer op aan voorkant kastje WD, maar menu zat helemaal vast. reageerde niet meer op ab. alleen stekker eruit hielp nog.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Ja, als je de WD TV met de afstandsbediening uitzet, gaat hij in stand-by en blijven de hdd's op spanning. Als je hdd van zichzelf geen automatische time-out krijgt om uit te gaan, blijft hij dus continu draaien. Ook kan je merken dat de WD TV best warm blijft als hij stand-by staat. Het vervelende is dat als je de stroom eraf haalt (wat ik ook altijd doe), het weer een minuut ofzo duurt om de hdd's te herkennen, en je 'last viewed'-lijstje is door de war, en ook laat hij geen resume meer toe op files die je al half gekeken hebt. Dat is overigens al sinds de eerste firmware tot de .06 hetzelfde gebleven, heeft niets te maken met een pre-release of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 13:02
Het is heel vreemd, ik heb het al een klein tijdje.
In het begin reageert de afstandsbediening prima, maar dan na een paar minuten film reageert ineens de afstandsbediening helemaal niet meer! Dan 100 maal oid klikken op de afstandsbediening en 'ineens' doet hij het weer :?

Afstandsbediening kapot? Het is heel raar: in diezelfde ruimte staat sinds een jaar een tv, die afstandsbediening ging al eens kapot, op de afstandsbediening van de Samsung HDTV receiver werkt de helft van alle knoppen niet meer, en nu dit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 22:01
Ik ben sinds een week of 2 in het bezit van een WD TV. Ik kwam er al redelijk snel achter dat DTS geluid niet via de tulp pluggen wordt verstuurd, maar alleen via de HDMI of de optisch uitgang.

Nu ben ik in het bezit van een Philips LX3900SA 5.1 set waar een digital in op zit. Echter dit is een tulp (?) aansluiting. Wat heb ik nu nodig om het DTS geluid van de WD TV (toslink) naar de Philips (Tulp) te sturen?

Kan ik dan met deze kabel toe;

http://www.mnm-computers...._473_797&products_id=6625

Of heb ik zoiets nodig?

http://www.panda.nl/product_info.php?products_id=293

Wat is het verschil tussen de kabel en de convertor? Of gaat geen van de 2 werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Laatst online: 07-05 19:44
Rendier2710 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 22:33:
Ik ben sinds een week of 2 in het bezit van een WD TV. Ik kwam er al redelijk snel achter dat DTS geluid niet via de tulp pluggen wordt verstuurd, maar alleen via de HDMI of de optisch uitgang.
zoooooooooo
Rendier2710 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 22:33:
Nu ben ik in het bezit van een Philips LX3900SA 5.1 set waar een digital in op zit. Echter dit is een tulp (?) aansluiting. Wat heb ik nu nodig om het DTS geluid van de WD TV (toslink) naar de Philips (Tulp) te sturen?

Kan ik dan met deze kabel toe;

http://www.mnm-computers...._473_797&products_id=6625
Nee......(dat is geen 'verloop kabel' dat kan nl. niet met alleen een kabel. Ik lees daar dat dat een combi kabel is, dus zowel een tulp-tulp als toslink/optisch-toslink/optisch
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Leoh-Paard schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:20:
Ja, als je de WD TV met de afstandsbediening uitzet, gaat hij in stand-by en blijven de hdd's op spanning. Als je hdd van zichzelf geen automatische time-out krijgt om uit te gaan, blijft hij dus continu draaien. Ook kan je merken dat de WD TV best warm blijft als hij stand-by staat. Het vervelende is dat als je de stroom eraf haalt (wat ik ook altijd doe), het weer een minuut ofzo duurt om de hdd's te herkennen, en je 'last viewed'-lijstje is door de war, en ook laat hij geen resume meer toe op files die je al half gekeken hebt. Dat is overigens al sinds de eerste firmware tot de .06 hetzelfde gebleven, heeft niets te maken met een pre-release of wat dan ook.
op spanning houden ok, maar dat hij blijft spinnen is vreemd. met eject stopt ie wel, maar met poweroff blijft niet alleen aan, maar ook spinnen. waar is dat voor nodig ? draaien als de WD aan is ok, maar als ie uit is ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Laatst online: 28-07 18:03
Ik was erg blij toen er stond dat de driver met ejecte nu wel uit zou gaan.
Maar als je em uitzet blijft hij draaien dat is wel vreemd.

Ik gebruik de WD TV icm Mypassport Essential 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:04
Ik ben ook zeer te spreken over de WD HD Mediaplayer. Heb met de nieuwste firmware niets kunnen ontdekken dat niet correct afspeelt.

Het enige probleem dat ik ben tegengekomen is dat waneer ik snel achter elkaar pause/play indruk, de video blijft hangen. De enige manier om weer video af te kunnen spelen is om reset to factory defaults uit te voeren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:34:
zow net even gespeeld met de .06 fw:

- dvd iso speelt, maar kan geen ondertitels kiezen en chapters wisselen (schijnt een willekeurig issue te zijn, niet cool! geen menu ok, geen chapters ok, maar geen subs ? pff)
Dit is inderdaad nogal vaag. Ik heb hetzelfde probleem ook. Het vreemde is dat de subs gewoon zichtbaar en te selecteren zijn als ik de dvd kijk op mijn notebook.
De WD TV zegt droog no subtitles, zowel met dvd folders als iso.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog leuke tumbnails voor folders,zoals Action,Horror,Thriller,SF,Horror etc.
Ik heb nu al mijn films gesorteerd op soort alleen laat hij nu bij de mappen de eerste tumbnail uit die map zien,waar ik eigelijk liever niets zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 11:14

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:10:
Weet iemand nog leuke tumbnails voor folders,zoals Action,Horror,Thriller,SF,Horror etc.
Ik heb nu al mijn films gesorteerd op soort alleen laat hij nu bij de mappen de eerste tumbnail uit die map zien,waar ik eigelijk liever niets zie.
Was dat toevallig gister tegengekomen op het avsforum heb het ff voor je opgezocht:

http://www.avsforum.com/a...p?p=16276904#post16276904

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:41:
[...]

Was dat toevallig gister tegengekomen op het avsforum heb het ff voor je opgezocht:

http://www.avsforum.com/a...p?p=16276904#post16276904
Daar zit wel wat bij maar als ik bv action.jpg in de map action doe dan krijg ik toch nog een andere tumbnail(24 redemption),of moet je elke film met jpg ook weer in een aparte map stoppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:32:
[...]

Daar zit wel wat bij maar als ik bv action.jpg in de map action doe dan krijg ik toch nog een andere tumbnail(24 redemption),of moet je elke film met jpg ook weer in een aparte map stoppen :?
Als je meer dan 1 film in 1 map hebt, moet je dit doen:
folder.jpg(thumb van Adventure, dit plaatje is zichtbaar in het niveau hoger dan Adventure)
movie1.mvk
movie1.jpg(thumb Indiana Jones 2)
movie2.mkv
movie2.jpg(thumb LoTR 2)

Dit moet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 13:02
masser120 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 22:07:
Het is heel vreemd, ik heb het al een klein tijdje.
In het begin reageert de afstandsbediening prima, maar dan na een paar minuten film reageert ineens de afstandsbediening helemaal niet meer! Dan 100 maal oid klikken op de afstandsbediening en 'ineens' doet hij het weer :?

Afstandsbediening kapot? Het is heel raar: in diezelfde ruimte staat sinds een jaar een tv, die afstandsbediening ging al eens kapot, op de afstandsbediening van de Samsung HDTV receiver werkt de helft van alle knoppen niet meer, en nu dit :s
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:51:
[...]

Als je meer dan 1 film in 1 map hebt, moet je dit doen:
folder.jpg(thumb van Adventure, dit plaatje is zichtbaar in het niveau hoger dan Adventure)
movie1.mvk
movie1.jpg(thumb Indiana Jones 2)
movie2.mkv
movie2.jpg(thumb LoTR 2)

Dit moet werken
Veel werk,ik denk dat ik bv de Adventure tumbnail maar gewoon 001,jpg noem aangezien die steeds de eerste tumbnail pakt uit de betreffende map.
Ik heb wel ineens zomaar een paar legen mappen waar ik een genre tumbnail in heb gedaan,zo ben ik ineens alle SF,Drama en Thriller films kwijt :( alleen in Documentary staan de films er nog in maar misschien komt dat omdat de tumbnail de eerste in de map is en de volgende film is Earth.
(de enigste genretumbnails die ik gebruikt heb zijn Documentary,Drama,Horror,SF en Thriller)

De map Thriller staat weer vol met films maar de mappen Drama en SF blijven leeg :X heeft de WD ze verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Helox-in-a-box schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:40:
[...]
DTS zou je bv op een setje Logitech Z-5400 kunnen afspelen, die doet Dolby PL2 en DTS, of je pakt een goedkope homecinema set die je op de eerste de beste onlinewinkel kan vinden 8)7 http://www.redcoon.nl/ind...cid/5006/Philips_HTS3164/
Die set heeft 1 HDMI aansluiting. Hoe krijg ik dan de HDMI uitgang van de WD aangesloten op deze home cinemaset om vervolgens op de TV aangesloten te zijn?
Of gaan beide naar de TV-HDMI ingangen?
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.