zow net even gespeeld met de .06 fw:
- dvd iso speelt, maar kan geen ondertitels kiezen en chapters wisselen (schijnt een willekeurig issue te zijn, niet cool! geen menu ok, geen chapters ok, maar geen subs ? pff)
- mkv 1080p loopt prima, inc. subs
- div avi's met srts, lopen ok
- 1 avi met subtitels in sub bestand speelde eerste keer geen subs, 2e keer opeens wel
- lage resolutie avi (320x240) scaled hij best netjes omhoog, maakt er een kijkbaar plaatje van
- als ik em op ntsc zet (via composite) om framerate te matchen met video, dan krijg ik in zowel de menu's, ondertitels als video een soort van ghosting image..heel weird. mijn tv kan gewoon ntsc aan en doet dat prima met dvdspeler op ntsc stand....de WD op ntsc geeft een beeld daar wordt je niet vrolijk van....helaas.....handmatig moeten switchen om geen framedropping te krijgen is al onhandig en als het dan ook nog eens een lelijk plaatje geeft...jammer
- valt me op dat als ik mijn HD eject dat hij aanblijft, maar wel spindown doet...hij lijkt echter geen spindown te doen als ik niet eject, maar gewoon uitzet ? hoort dat wel...of is dit een glitch in de preFW ?
- bij uitpluggen stroom start hij echt helemaal opnieuw op, loading ed. als ik via powerknop op ab uitzet en weer aan is hij veel sneller terug....staat hij in standby ofzo? zit daar ook een time-out op ?
update: zojuist vanuit screensaver terug naar menu, eject HD.....bleef maar draaien...USB icoon lichtte niet meer op aan voorkant kastje WD, maar menu zat helemaal vast. reageerde niet meer op ab. alleen stekker eruit hielp nog.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 18-04-2009 17:56
]