Het voorbeeld van Helox-in-a-box is volgens mij niet zo'n goede. Deze cinema set kan wel DTS enzo downmixen, maar heeft geen optische ingang. De HDMI aansluiting van dit apparaat is een uitgang.Frank76NL schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:33:
[...]
Die set heeft 1 HDMI aansluiting. Hoe krijg ik dan de HDMI uitgang van de WD aangesloten op deze home cinemaset om vervolgens op de TV aangesloten te zijn?
Of gaan beide naar de TV-HDMI ingangen?
Je kan het DTS geluid op 3 manieren afspelen volgens mij:
1. Via HDMI naar een TV met DTS downmixing capabiliteit (bijna nooit het geval, dure TV's)
2. Via HDMI naar een cinema set met een HDMI ingang EN uitgang.(dit zijn de duurdere versterkers)
3. Via Optisch-uit naar een versterker met optisch in en DTS downmixing capabiliteit (veel versterkers met optisch in kunnen ook DTS downmixen) Meest gangbare. Het geluid komt dan uit de boxen van de home-cinema.
Nog nooit gehoort van de WDTV die bestanden weggooit. Als je echt geen mappen ziet heeft dat in ieder geval niets met thumbs te maken, of jpg bestanden in de folders volgens mij.Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:32:
[...]
De map Thriller staat weer vol met films maar de mappen Drama en SF blijven leegheeft de WD ze verwijdert?
-probeer de .WDTV folder uit de root van de USB-disk een weg te halen, dan bouwt de WDTV opnieuw de bibliotheek op
-Sluit de USB-disk aan op een PC en check of er geen rare tekens in de folders zitten.(checkdisk?)
-Reset system-defaults in de settings van de WD TV
Yippie kayak, other buckets!