[Mediaplayer] WD TV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 234.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

HyperBart schreef op maandag 01 juni 2009 @ 01:10:
[...]

Ja, kheb wat gezocht, maar 1800 posts doorlezen was me net iets te veel ;)

Ik kom hier nu wel ff binnengeplempt, maarre, is het niet zo beetje tijd voor een nieuw deel? Deze thread is precies al 700 posts over datum ;)

Lijkt me nu dan een ideale mediaspeler, ik heb wel nog geen LCD-tv, dus moe thet nog stellen met een scartaansluiting...

Ik heb een HD die ik kan aan en uitzetten met een knopje, dus das ook al een voordeel voor beetje stroom te besparen. Nu alleen nog uitzoeken of fileshares goed te benaderen zijn... Niet dus :( het ding heeft nog niet eens ethernet-aansluiting...
Op het AVS-forum zijn ze bezig met custom-made firmwares en daar is onder andere ondersteuning voor wireless ingebouwd en met redelijk succes.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:03
Opmaak wil denk ik een of andere creatieve tweaker wel maken, en dan heb je ineens ook een mooie TS met alle info en links naar firmwares enzo, je weet wel...

Op zich moet he took al niet het meest fancy te zijn, maar gewoon iets met een logo'tje hier en daar, een afbeelding, alles in een tabel enzo, das altijd tof ;)

Maar voor mij hoeft het niet hoor, tis maar een idee. En dan post je hier gewoon je link naar je nieuw deel en een berichtje naar een mod en dan sluit die het wel...

edit:
The_Worst schreef op maandag 01 juni 2009 @ 20:17:
[...]

Op het AVS-forum zijn ze bezig met custom-made firmwares en daar is onder andere ondersteuning voor wireless ingebouwd en met redelijk succes.
alle soorten wireless stickjes of hoe ?

[ Voor 24% gewijzigd door HyperBart op 01-06-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NA vorige maand de WD op bezoek te hebben gehad was het nu de beurt aan de HDX-1000.

Wat een gedoe om die hele zooi aan de praat te krijgen met de Mac zeg. E zit niet eens een handleiding bij dat ding dus google is op dat moment je grootste vriend.

NA 2 uurtjes te zijn bezig geweest eindelijk wat content kunnen streamen maar het beeld leek minder dan de WD die ik eerder getest had.

Uiteindelijk bleek de HDX niks voor mij. Ik loop wel gewoon even naar me mac om wat films erop te zetten in plaats van streamen.

Dus HDX staat nu te koop en er komt een wd daarvoor in de plaats.

Ik ben blij dat er een WD2 komt want dat betekent dat er nog genoeg firmware releases zullen komen wat bij de HDX ook niet echt vlot is.

Is het eigenlijk mogelijk om de interface aan te passen in de WD naar een soort coverflow ofzo en hoe kan ik dat doen.
DOet de wd passport goed zijn werk als hij gewoon zijn voeding van de WD pakt. Wil namelijk geen extra kabel of is het verstandiger om een book te kopen in plaats van de passport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 18:03
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 21:27:
DOet de wd passport goed zijn werk als hij gewoon zijn voeding van de WD pakt. Wil namelijk geen extra kabel of is het verstandiger om een book te kopen in plaats van de passport?
Ik heb de 500GB versie eraanhangen vol met films (NTFS format) en werkt als een zonnetje.
Ook de spindown als je em uitschakeld werkt prima.
Is zeker een aanrader 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:03
Maar eigenlijk zou het ook goed gaan met bij wijze van spreken een USB stick ?

Ik vind het spijtig, ik moet dan nog altijd een PC hebben om mijn film te kiezen... Ik had graag de optie gehad om mijn films op de tv te kunnen kiezen...

edit: films die op mijn fileserver staan dan...

[ Voor 9% gewijzigd door HyperBart op 02-06-2009 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar dagen de WDTV en zit te stoeien met het geluid. Hij hangt met HDMI aan de Sony 40V4000 tv en met Toslink aan de JVC RX-F10 homecinema.

perfect beeld dat moet gezegd worden maar ik wil beter geluid

Ik wil geluid via de versterker ongeacht of dit stereo is of 5.1 of DTS. maar ik krijg geen geluid uit de versterker. WDTV ingesteld op Digitaal. ook muziek via MP3 moet uit de JVC komen maar ik hoor niets

Waarom werkt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:00
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:41:
Heb nu een paar dagen de WDTV en zit te stoeien met het geluid. Hij hangt met HDMI aan de Sony 40V4000 tv en met Toslink aan de JVC RX-F10 homecinema.

perfect beeld dat moet gezegd worden maar ik wil beter geluid

Ik wil geluid via de versterker ongeacht of dit stereo is of 5.1 of DTS. maar ik krijg geen geluid uit de versterker. WDTV ingesteld op Digitaal. ook muziek via MP3 moet uit de JVC komen maar ik hoor niets

Waarom werkt dit niet?
het is hier al vaker gezegd: kijk eerst goed of je receiver in staat is om dts af te spelen, sommige receivers doen alleen aan "pass-trough". misschien moet je iets op je receiver instellen om dts te horen. lukt het je wel om dts via een dvd te laten afspelen?

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolfio schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:31:
[...]

het is hier al vaker gezegd: kijk eerst goed of je receiver in staat is om dts af te spelen, sommige receivers doen alleen aan "pass-trough". misschien moet je iets op je receiver instellen om dts te horen. lukt het je wel om dts via een dvd te laten afspelen?
DTS zie ik vaak ja. De receiver kan het aan met dvd maar. ook stereo en Dolby 5.1 komt niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:53:
[...]

DTS zie ik vaak ja. De receiver kan het aan met dvd maar. ook stereo en Dolby 5.1 komt niet door
en krijg je wel geluid als je de receiver aansluit met wit-rode stekkertjes? Heb je de inputs goed gezet? Wat zegt de handleiding over het aansluiten van digitale inputs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:59:
[...]

en krijg je wel geluid als je de receiver aansluit met wit-rode stekkertjes? Heb je de inputs goed gezet? Wat zegt de handleiding over het aansluiten van digitale inputs?
Dat met die tulp stekkers heb ik nog niet geprobeert. Leuk klusje voor het weekend denk ik.

Als iemand de handleiding wil lezen dan vind je die hier http://www.jvc.nl/files/instruction_manual/lvt1163-004b.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mensen... ik heb nog een usb to netwerk adapter (ooit gekocht toen ik nog WD-owner was) liggen..hiermee wordt het wel mogelijk (in combi met custom firmware om met de WD via het netwerk te streamen..

als je interesse hebt.. Pm maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:52:
[...]

Dat met die tulp stekkers heb ik nog niet geprobeert. Leuk klusje voor het weekend denk ik.

Als iemand de handleiding wil lezen dan vind je die hier http://www.jvc.nl/files/instruction_manual/lvt1163-004b.pdf
Ik zou eens beginnen met em zelf te lezen ipv dat anderen dat voor jou moeten gaan doen........... 8)7 :P

Leuk klusje voor het weekend denk ik

[ Voor 4% gewijzigd door kaajee op 04-06-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:36
Nu eindelijk een grote harde schijf zodat ik ook echt daadwerkelijk van het hd-aspect kan genieten :Y) Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik ook ja. ik heb ook een andere hardeschijf case gekocht: de coolermaster x craft 350 light. hiervan kan ik zeggen dat hij werkt i.c.m. de wd tv :) (er waren geruchten dat hij het met de coolermaster x craft 360 niet deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

salimrmaf schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:22:
Ik zag een tijdje geleden een hele mooie AppleTheme voor de Apple. Heeft iemand daar een screenshot thuis van? :9
Bedoel je deze soms?

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/HbS.jpg

Niet voor de Apple (TV?), maar voor de WD TV. What else? :P
URL: http://www.wdtvc.com/2009/05/06/macblue-theme-available/

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaajee schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:15:
[...]

Ik zou eens beginnen met em zelf te lezen ipv dat anderen dat voor jou moeten gaan doen........... 8)7 :P

Leuk klusje voor het weekend denk ik
Ja en als ik dat nu eens niet snap? Ik kan die dingen niet begrijpen. en hoop op slimmere mensen hier die al vaker met dit bijltje gehakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje nieuw in mediaplayer land en heb al naar verschillende opties gekeken, maar nu las ik hier dat de opvolger van de WD TV er ook aan komt.

Is er al iets over bekend wanneer dat zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:14:
Ik ben een beetje nieuw in mediaplayer land en heb al naar verschillende opties gekeken, maar nu las ik hier dat de opvolger van de WD TV er ook aan komt.

Is er al iets over bekend wanneer dat zal zijn?
Volgens mij op zijn vroegst komende herfst.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst in maanden een bestand tegengekomen dat de WDTV niet slikte.

Het was een WMV bestand met VC-1 video en 6 kanaals WMA3 audio. Die audio wilde hij dus niet afspelen.
Na wat googelen en rondneuzen hier op het forum heb ik hem op de volgende manier aan de gang gekregen:

(1) Het WMV bestand inladen in het programma Super en dan de output container op MKV zetten. De video stream (VC-1 ) stream copy. De audio disablen. Dit geeft dus als resultaat een MKV container met VC-1 video zonder audio.

(2) M.b.v. het programma Xvid4psp de WMA3 audio stream uit het originele WMV bestand omzetten naar 6 kanaals AC3 (en video encoding disablen uiteraard want die heb je niet nodig). Dit geeft een AC3 geluidsbestand.

(3) M.b.v. het programma MkvMerge de 2 zojuist gemaakte bestanden samen weer in 1 MKV container plaatsen.

Dit was op m´n Q6600 ± 25 minuten werk voor een WMV bestand van 8 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 08:48:
[...]

Ja en als ik dat nu eens niet snap? Ik kan die dingen niet begrijpen. en hoop op slimmere mensen hier die al vaker met dit bijltje gehakt hebben.
Tja het kan zoveel zijn en het is toch aan jou om alles uit te sluiten, jij bent degene met die combi qua apparatuur. Het lijkt mij een instelling bij je JVC set, aangezien er op de WD TV weinig valt in te stellen, behalve stereo of digitaal. Mocht je er zelf niet uit komen zou ik als ik jou was contact opnemen met de winkel waar je de JVC set gekocht hebt of met JVC zelf.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 11:35:
Gisteren voor het eerst in maanden een bestand tegengekomen dat de WDTV niet slikte.

[...]

(3) M.b.v. het programma MkvMerge de 2 zojuist gemaakte bestanden samen weer in 1 MKV container plaatsen.

Dit was op m´n Q6600 ± 25 minuten werk voor een WMV bestand van 8 GB.
Voor stap3 gebruik ik zelf ts-muxer. Krijg je een .ts-bestand welke het ook prima doet. Verder doe ik stap 1&2 ook op jouw manier. Op mijn Quadcore 9360 ongeveer 15 minuten voor een 8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben voor het eerst hier op het forum
Ik heb sinds 2 weken de wdtv maar loop tegen een probleem aan wat ik maar niet kan oplossen
Het volgende is er aan de hand: alle films die ik kijk hebben boven en onder een zwarte balk
Ik heb alle instellingen al geprobeerd zowel op mijn pioneer plasma 107 cm als op de wdtv
heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Misschien hoort het wel zo!? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste films zijn in een breder formaat dan je 16:9 plasma = zwarte balken

Kijk even hoe een TV-serie eruit ziet, die horen geen zwarte balken te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ikkie01

Ik had eerst ook een probleempje via de optische uitgang.
Bij kabel 1 deed hij helemaal niets, rood licht in deze kabel was ook zwakjes, ook bij andere toestellen waar hij trouwens wel op werkte.
Bij de 2e optische kabel moest ik de connector een klein stukje eruit halen, als hij er helemaal in zat deed hij het niet. Uit deze kabel kwam fel rood licht.

Kijk dan in ieder geval of er uit de andere kant van de uitgang rood licht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:23:
Meeste films zijn in een breder formaat dan je 16:9 plasma = zwarte balken

Kijk even hoe een TV-serie eruit ziet, die horen geen zwarte balken te hebben
klopt, tegenwoordig zijn meer en meer films in het 9 mm formaat(beeldverhouding +- 21:9
moest je de film Eyes Wide Shut staan hebben, die is 16:9 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

offtopic:

Ik snap sowieso niet waarom ze de films bij dvd's niet gewoon in 16:9 formaat erop zetten. Vroeger bij 4:3 tv had je dan half beeld en nu met breedbeeld nog steeds zwarte balken, behalve als je dan een 21:9 tv neemt maarja dan heb je weer bij alle andere formaten zwarte balken naast je beeld. Eigenlijk zouden ze tv's moeten maken waarbij het beeldscherm zich automatisch aanpast aan het formaat van de media, wie weet komt dat ooit eens in de toekomst ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:31:
@ikkie01

Ik had eerst ook een probleempje via de optische uitgang.

Kijk dan in ieder geval of er uit de andere kant van de uitgang rood licht komt.
Dank je wel. Dit was gelijk het laatste waar ik tegen aan liep. Toslink kabel zat er niet goed in en dus geen geluid :*) Maar daarna bleek dat de reciever nog ff op surround gezet moest worden. Toen liep alles als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er wat aan de vertraging in de menu's? vind het bar irritant. het is net als of er niets gebeurt en dan in eens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:12
Als je een Avi hebt die uit 2 delen (cd's) bestaat gaat die dan niet automatisch verder?
M'n Xbox(XBMC) deed dit wel.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

audiojunk schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:16:
Als je een Avi hebt die uit 2 delen (cd's) bestaat gaat die dan niet automatisch verder?
M'n Xbox(XBMC) deed dit wel.
Jawel, maar dan moet je bij het starten van de film niet de Enter toets gebruiken, maar de Play toets. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ha, handige tip :) thx

heb zelf ook wat vertraging, maar dat is niet onoverkomelijk denk ik, ik kan er wel mee leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:12
Cloud schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:19:
[...]

Jawel, maar dan moet je bij het starten van de film niet de Enter toets gebruiken, maar de Play toets. :)
Oke,volgende keer dus de play toets gebruiken _/-\o_

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:18

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb het voor elkaar gekregen om via de wdtv en een usb to lan convertor films te streamen. Alleen gaat dat schokkend met mkv bestanden. Nu wordt er in documentatie gezegd dat ik beter NFS shares in gebruik kan nemen, i.p.v. CIFS. Kan iemand mij het verschil uitleggen? Ik denk namelijk dat ik nu via een Samba add-on CIFS sharing gebruik.

Op de webpagina van de wdtv kun je wel de twee soorten aanmaken, maar als ik een NFS kies met als IP bv 10.0.0.150 en sharenaam /o/films dan krijg ik de error:

Mounting failed,
probably because of a bad share name!
Atention! You must not share the same share twice!

edit:

Ik ben er inmiddels achter dat het een Unix vorm is, ik ben nu Windows Services for UNIX aan het downloaden en ga daar eens mee stoeien. Uiteraard post ik het resultaat van mijn gepruts. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door HellBeast op 08-06-2009 21:06 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat veel HD films/MPEG4 problemen kennen met de meegeleverde audiostream (PC speelt wel geluid, WD TV niet). Kan dit worden verholpen met een update van de filmware, of is dit technisch niet mogelijk waardoor je het bestand zult moeten blijven bewerken? Vind dit NL erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:36:
Het valt mij op dat veel HD films/MPEG4 problemen kennen met de meegeleverde audiostream (PC speelt wel geluid, WD TV niet). Kan dit worden verholpen met een update van de filmware, of is dit technisch niet mogelijk waardoor je het bestand zult moeten blijven bewerken? Vind dit NL erg jammer
Hangt van het type audiostream af, welke type heb je het over? (Overigens mag ik hopen dat je niet DTS bedoeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet DTS. Zit op mijn werk dus weet niet 100% zeker: Volgens mij AAC formaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb Windows services for Unix 3.5 geprobeerd te installeren voor NFS, maar ik kreeg steeds errors bij Simple Mappings. (unable to access user name mapping server, terwijl deze wel netjes aan staat als service) Ik heb Hanewin NFS server geprobeerd en die doet het wel, maar na een seconde of 50 gaat een 1080P film toch nog stotteren. Ik heb de rsize en wsize al naar 32 gezet via UDP, maar ook dit helpt niet. Kijken of ik die error eruit krijg bij de Windows services for Unix 3.5 of een andere NFS tool proberen. Iemand nog suggesties?

Ik ben er inmiddels achter, dat als ik in het begin van de film meteen een keer ondertiteling swap (dus eerst engels kiezen en dan nederlands), dat de film wel vlekkeloos doorloopt. Ik denk dus dat dit puur een wdlxtv probleem is en niet een Hanewin NFS probleem. Een 12gb 1080P versie van Underworld 3 doet het nu vlekkeloos. 8)

[ Voor 32% gewijzigd door HellBeast op 10-06-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 11:45
Hoi,

Ik heb laatst audio (dts) uit een mkv file gehaald en deze geconverteerd naar ac3.
Hierna zelfde naam gegeven als orginele bestand. Probleem is dat je geen audi stream kan selecteren bij afspelen zoals een srt file. Of moet je ook deze ac3 misschien movie.audio.ac3 noemen ofzo.

Iemand ervaring hiermee.

Ik heb dit gedaan omdat de dts audio niet wordt herkend. Hoe doen jullie het. Gewoon de film ook extracten en allemaal naast elkaar zetten.

Alsvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

je moet, nadat je de stream hebt geconverteerd, de bestandjes weer in een mkv zetten door middel van tsmuxer. dus het videobestand, ac3 en dts mag er ook bij (je kan met de wd tv toch de stream kiezen).

maar als ik het zo hoor heb je nu een mkv met dts en een los ac3 bestand? om met tsmuxer te werken moet je ook de videofile hebben die in de mkv zit. en dat kan je ook met tsmuxer eruit halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
teksetter schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:45:
Ik heb dit gedaan omdat de dts audio niet wordt herkend. Hoe doen jullie het. Gewoon de film ook extracten en allemaal naast elkaar zetten.
De ac3 versie erin muxen met MKVToolnix, te downloaden op:

http://www.bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/downloads.html

Kan je ook gelijk de DTS audio-track op index-3 zetten en de AC3 op index-2 zodat de WDTV gelijk begint met het afspelen van de AC3-track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@teksetter

Of je gebruikt gewoon PopCorn MKV AudioConverter :) net zo makkelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 11-06-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:20:
@teksetter

Of je gebruikt gewoon PopCorn MKV AudioConverter :) net zo makkelijk.
Of GOTsent.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
weer iets nieuw tegengekomen
Schijf van 500 gieg vol met bd-rips etc, nog 1.9 gieg over

de wd tv geeft nu de melding storage could not aggregate...
maar wat kuis houden op de schijf dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

in media player classic zit een optie stretch 2 fullscreen . heeft de wdtv ook zo'n functie???

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
jammer genoeg nog niet tegengekomen, enkel inzoomen kan ie. wel jammer, WMC kon dat wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb een probleem.
Als ik de firmware van de wd tv update reboot hij en dan start hij op met een zwart scherm met het WD logo.
Dit beeld blijft en het lijkt of het apparaat vast zit, niks werkt meer geen reset en ook de afstandsbediening werkt niet.
Het lijkt wel of de wd tv kapot is.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem.
Het is al mijn 2e wd tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:58:
Hoi,
Ik heb een probleem.
Als ik de firmware van de wd tv update reboot hij en dan start hij op met een zwart scherm met het WD logo.
Dit beeld blijft en het lijkt of het apparaat vast zit, niks werkt meer geen reset en ook de afstandsbediening werkt niet.
Het lijkt wel of de wd tv kapot is.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem.
Het is al mijn 2e wd tv
Hoe lang laat je hem op dit scherm staan voor je hem als overleden bestempelt?
Want tijdens dat scherm is hij afaik gewoon aan het updaten. en dat kan naar mijn ervaring behoorlijk lang duren. Maar als je hem dan uit zet, ja dan issie stuk.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:51:
[...]

Hoe lang laat je hem op dit scherm staan voor je hem als overleden bestempelt?
Want tijdens dat scherm is hij afaik gewoon aan het updaten. en dat kan naar mijn ervaring behoorlijk lang duren. Maar als je hem dan uit zet, ja dan issie stuk.
Hoi,
Ik denk dat hij ongeveer 10 minuten op dat scherm bleef staan, toen kon ik er niks meer mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 15:56:
[...]

Hoi,
Ik denk dat hij ongeveer 10 minuten op dat scherm bleef staan, toen kon ik er niks meer mee doen.
Ja 10 minuten zou lang genoeg moeten zijn. Is je stick ntfs of fat(32)? het wordt aangeraden om je stick fat32 te formatteren bij een firmware flash.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17
What's New?

Prerelease 1.02.10 (includes all previously released updates)

* Greek subtitles render slowly in Greek character encoding mode; subs render properly now
* Korean subtitles disappear during the video playback, Korean subs now play properly
* Playlists play in correct order. Instead of playing files in alphabetical order, they are played in the order added to the list.
* Metadata support for music improved over previous release

Added feature:

* Metadata support for music improved over previous releases. For example, browsing by genre is broken down into artists, then albums, then tracks.

Known issues:

* A few text strings were not translated properly over different UI languages
http://www.wdc.com/wdtvprerelease/
Jammer, nog mogelijkheid files te wissen. Ik sla deze even over.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

jmk schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:59:
[...]

Beetje triviale fixes, vraag me af wanneer ze eindelijk eens wat gaan doen met de veel gevraagde opties, zoals "Full DVD ISO Menu support" wordt al zo lang om gevraagd meer dan 4000 votes en nog steeds niet geïmplementeerd of een reactie op gegeven of hier überhaupt wat mee gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Waarschijnlijk zijn de gewenste zaken moeilijk of niet te implementeren. Anders was het namelijk allang gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Laguna schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:16:
[...]

Beetje triviale fixes, vraag me af wanneer ze eindelijk eens wat gaan doen met de veel gevraagde opties, zoals "Full DVD ISO Menu support" wordt al zo lang om gevraagd meer dan 4000 votes en nog steeds niet geïmplementeerd of een reactie op gegeven of hier überhaupt wat mee gaat gebeuren...
Als hun firmware development afdeling democratisch wordt gestuurd

ontopic:
Hoop dat de USB-hub functie het weer doet in 2.10, was stuk in de 2.09 versie nmlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Helox-in-a-box op 17-06-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:16:
[...]

Nou, wat mij betreft : laat ze eerst maar eens dingen fixen voordat ze features gaan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:31:
[...]

Als hun firmware development afdeling democratisch wordt gestuurd

ontopic:
Hoop dat de USB-hub functie het weer doet in 2.10, was stuk in de 2.09 versie nmlijk.
2.09 :? Die is er zover ik weet nooit geweest !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:34
jmk schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 09:59:
[...]

Ik ben hier opzich wel redelijk happy mee voor eventjes. vond het al irritant dat me playlist op alfabet werd afgespeeld, dan is een leuke compilatie voor een avondje met vrienden moeilijk te varieren als ik constant met A-Z rekening moest houden.
Nu nog WMA pro ondersteunen en mij horen ze niet meer.

Nu maar eens goed gaan testen zo :9

[ Voor 3% gewijzigd door sjekneck op 17-06-2009 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben nieuw hier. ^^

Ik heb echt uitgebreid gezocht op Google en tweakers maar kan niet vinden of de 0,5 vertraging op externe subs nog aanwezig is. (aangezien er wel een firmware update is uitgebracht op de 16e)

Kan iemand bevestigen of dit (niet) verholpen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 09:46:
Ik heb echt uitgebreid gezocht op Google en tweakers maar kan niet vinden of de 0,5 vertraging op externe subs nog aanwezig is. (aangezien er wel een firmware update is uitgebracht op de 16e)

Kan iemand bevestigen of dit (niet) verholpen is??
Verholpen in de laatste firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verholpen in de laatste firmware!
Ah super! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:45

Borry

prutsen is mijn leven

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik volg hem wel al een hele tijd.
De positieve reacties en vele tips hebben mij overgehaald om deze mediaplayer aan te schaffen.
Ik heb er nu een paar uur mee gespeeld en moet zeggen ik ben heel tevreden.

Alleen is er bij mij geen stand voor “My Passport” meegeleverd en het staat ook niet meer op de inhoudsopgave van de doos. Ik heb de leverancier gebeld maar hij word ook niet los verkocht.
Mijn vraag is, is er iemand die een ander type harde schijf gebruikt en dus de stand niet gebruikt, die hem aan mij voor een zacht prijsje wil overdoen?

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
psst.......4launch aanbieding: WD TV 84eu.

(er staat op=op, betekent dat dat er snel een opvolger komt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met .m2ts (bdmv) files? krijg namelijk geen ondertitels te zien. Heb wel iets gelezen over remuxen, maar kan iemand mij even op weg helpen?

Heb een leuke film die uit 3 .m2ts bestanden en die wil ik graag hi def bekijken met subs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

kaajee schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:44:

pricewatch: Western Digital TV HD Mediaplayer

Allang niet meer enige shop. Meerdere shops te zien die rond 84-86 doet. Dus je hebt meer keuze uit 4 shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27

Mex

kaajee schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:44:

Gister gelijk even besteld, zal vandaag wel opgehaald kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borry schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:16:

Alleen is er bij mij geen stand voor “My Passport” meegeleverd en het staat ook niet meer op de i die hem aan mij voor een zacht prijsje wil overdoen?
Ja hoor. ik heb het dingetje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:45

Borry

prutsen is mijn leven

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 09:21:
[...]

Ja hoor. ik heb het dingetje over.
Wat moet je er voor hebben?

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 20:47
Ik heb vandaag mijn WDTV binnengekregen, maar deze lijkt DOA. Na hem met de meegeleverde composietkabel aan te sluiten op mijn CRT-televisie en de adapter in te pluggen gebeurt er helemaal niets; geen geluid, geen lampje gaat branden. Ook wanneer mijn USB-HD is ingeplugd gebeurt er niks. Ik heb nog een andere (ook CRT) TV geprobeerd maar het resultaat is hetzelfde.

Hoort het powerlampje op de WDTV sowieso te gaan branden als ik de adapter in het stopcontact steek, of kan dit probleem nog met aansluitingen en/of de TV te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
powerlampje moet branden ja, zeker als je via de rc het aan/uit commando geeft(maar de wd tv gaat aan na een power fail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het gemist hebben in 75 posts over dit interessante apparaat 8)7 , maar weet iemand of het mogelijk is om, net als in vista media center, meer informatie over een DVD bij een film te tonen? In vista mce kan dat via een xml waar auteur, omschrijving van de film, duur etc wordt getoond. Is dit met de WD TV ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:20:
Ik kan het gemist hebben in 75 posts over dit interessante apparaat 8)7 , maar weet iemand of het mogelijk is om, net als in vista media center, meer informatie over een DVD bij een film te tonen? In vista mce kan dat via een xml waar auteur, omschrijving van de film, duur etc wordt getoond. Is dit met de WD TV ook mogelijk?
Je bedoelt zo iets ?

http://wdtvforum.com/main/index.php?PHPSESSID=5ec4b925d1ddb5651ad14e8e6ad0e273&topic=1172.0

Dat is zover ik het begrijp alleen mogelijk met alternatieve firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
[Mediaplayer] WD TV - deel 3

hier kan een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!