[Mediaplayer] WD TV - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-04 11:56

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter

Mediaplayer - WD TV

Deel 3

Inhoudsopgave

WD TV, wat is het?
De WD TV is inmiddels een aantal maanden beschikbaar en is een groot succes! Western Digital blijkt een gat in de markt te hebben gevonden, met de eerste UMT of HMT. De eerste weken waren ze nagenoeg onmogelijk te verkrijgen; elk beetje voorraad was gelijk weer weg!

WD TV met afstandsbediening

De reviews, van zowel de websites als de consument, zijn over het algemeen zeer positief. Het apparaat heeft natuurlijk wel beperkingen; het is gericht op een specifiek publiek, met name door het ontbreken van netwerkmogelijkheden. Ook zijn er nog wat verbeterpunten, maar WD blijkt goed naar de gebruikers te luisteren, en heeft de eerste firmware-upgrade al uitgebracht.

Informatie
De voordelen
- Compact, strak design
- Goedkoop: minder dan € 100,-!
- Speelt zo'n beetje alles af wat je wilt, incl. MKV, Xvid en MPEG4
- Moeiteloos afspelen van 1080p (met enkele uitzonderingen, zie deze guide en het AVS-forum in de links)
- Mooi & intuïtief menu
- Zuinig en stil

De nadelen
Problemen die hopelijk bij de volgende upgrade opgelost worden:
- Menustructuur van geripte DVD's wordt niet ondersteund
- Zie ook Bug list & future requests op het AVS-forum
Problemen die waarschijnlijk zullen blijven bestaan:
- DTS-bronnen worden niet gedecodeerd naar stereo of AC3 maar DTS wordt wel onbewerkt doorgegeven. Een versterker die DTS accepteert zal dus de DTS-audio van de film wel doorgeven. Voor gebruikers zonder deze mogelijkheid zal de DTS-audio moeten worden geconverteerd naar AC3 5.1
- Geen netwerkmogelijkheden (hoogstwaarschijnlijk ook niet via omwegen zoals NAS en USB-LAN)
Via een alternatieve firmware kan dit wel. Discussie hierover is te volgen via deze link
- HDMI 1.2, dus niet 1.3

Support
Een maand na het verschijnen is de eerste firmware-upgrade verschenen, met een aantal zeer nuttige verbeteringen! Met name de ondersteuning en grootte van ondertiteling is verbeterd. Hier de complete release notes.

Tevens is er een WD TV UserVoice:
Klik hier!
Hierin geeft WD ook antwoord op populaire aanvragen, en geeft de status dan aan. Onduidelijk is trouwens of WD wijzigingen wel in de WD TV gaan inbouwen, aangezien WD bezig is met de opvolger van de WD TV.

Firmware verloop:
1.02.10 16-06-2009
1.02.08 27-05-2009
1.02.07 04-05-2009
1.02.04 14-04-2009
1.01.02 09-02-2009
1.01.01 24-12-2008

Handig
Handige tools
- SUPER - o.a. DTS omzetten naar AC3 -TIP!
- tsMuxeR - MKV's demuxen en containers maken
- Popcorn MKV AudioConverter - ook DTS omzetten naar AC3
- eac3to - ook DTS omzetten naar AC3 (werkt niet geweldig)
- Subtitle Workshop - ondertiteling bewerken, o.a. vertragen/versnellen
- MediaInfo - eigenschappen van mediabestand achterhalen
- RipBot264 - MKV's converteren van L5.1 naar L4.1, duurt wel lang

Handige links
Officiëel: Main site, Product overview, Quick Installation Guide, Product Manual
AVS-forum: Algemeen en Bug list & future requests
Tweakers: Pricewatch en productreviews
Reviews: PC Advisor, Wired, Maddhat, GadgetZone, Pocket-lint, The Gadgeteer, Trusted Reviews, Crunchgear, CNET, VR-Zone, Register Hardware, PC Mag

Vorige delen
[Mediaplayer] WD TV - deel 1
[Mediaplayer] WD TV - deel 2

Nawoord
Wiethoofd bedankt voor de layout. Mocht je vragen of opmerkingen hebben over de Topic Start, neem dan contact op via Direct Message of plaats het hier in het topic.

Changelog
• 21-06-2009Startpost geplaatst

[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 22-06-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01 15:11
Yaay nieuw draadjee :D
Je mist alleen de laatste firmware nog in de startpost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 12:01
Kan de topicstart dan eindelijk eens een flinke update krijgen, want er staat nog een berg aan minpunten e.d. in die al lang en breed verholpen zijn.
Misschien handig om dan ook gelijk ff een korte faq uit te werken en een link naar de customer feedback pagina voor ieders gemak.

[ Voor 9% gewijzigd door sjekneck op 21-06-2009 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
sjekneck schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:41:
Kan de topicstart dan eindelijk eens een flinke update krijgen, want er staat nog een berg aan minpunten e.d. in die al lang en breed verholpen zijn.
Misschien handig om dan ook gelijk ff een korte faq uit te werken en een link naar de customer feedback pagina voor ieders gemak.
als je dan wat specifieker bent dan zou ik dat zeer waarderen. ;)
zomaar zeggen dat er veel ontbreekt etc. is een beetje lastig, ben helaas niet zo ''into WD TV'' om alles te onthouden/weten etc.
tasqa1004 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:40:
Yaay nieuw draadjee :D
Je mist alleen de laatste firmware nog in de startpost ;)
Done!

[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 22-06-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaveloW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 12:38
Perkouw schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:57:
[...]
[...]
" - HDD gaat niet uit wanneer de WD TV uit staat " Deze is volgens mij gefixed in Version 1.02.07:

· Added spin down function for USB drives when the device is powered down; previously spin down only occurred when a drive was ejected.

Hoe kom je trouwens aan die andere firmware updates, kan ze via de gewone weg niet 123 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295271

PaveloW schreef op maandag 22 juni 2009 @ 18:12:
[...]Hoe kom je trouwens aan die andere firmware updates, kan ze via de gewone weg niet 123 vinden.
Hier zal ie ze vandaan hebben gehaald :

http://www.wdc.com/wdtvprerelease/

Daar is steeds de laatste PRE-release te vinden.

Voor oudere versies kun je hier eens kijken :

http://www.wdtvc.com/downloads/

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 295271 op 22-06-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:12
Dit moet IMO gewijzigd worden:
1 Ondertiteling via extern bestand loopt standaard iets achter
Kan weg. met SD AVI+srt nagenoeg perfecte sync. Hoor ook (bijna) geen klachten over MKV+srt

Problemen die waarschijnlijk zullen blijven bestaan:
- Geen netwerkmogelijkheden (hoogstwaarschijnlijk ook niet via omwegen zoals NAS en USB-LAN)
Via een alternatieve firmware kan dit wel. Discussie hierover is te volgen via deze link:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1100062

Support
Misschien leuk om toe te voegen: WD luistert naar zijn klanten wat betreft firmware development
http://wdtv.uservoice.com/pages/17442-general
Hierin geeft WD ook antwoord op populaire aanvragen, en geeft de status dan aan. Onduidelijk is trouwens of WD wijzigingen wel in de WD TV gaan inbouwen, aangezien WD bezig is met de opvolger van de WD TV.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze eerst de nieuwe WD TV afmaken en vervolgens voor de oude een vette update meegeven als de WD TV 2.0 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de tot op heden uitgebrachte officiële WD firmware werkt géén enkele USB wireless dongle !
Met on-officiële firmware werken sommige; schijnt o.a. van de chipset, USB versie e.d. af te hangen.

Kijk hier maar eens voor leesvoer :

http://wiki.wdtv.org/doku.php?id=usb_wireless_dongles_table_page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Perkouw schreef op maandag 22 juni 2009 @ 16:57:
[...]

zomaar zeggen dat er veel ontbreekt etc. is een beetje lastig, ben helaas niet zo ''into WD TV'' om alles te onthouden/weten etc.

[...]

Done!
As you wish..
- HDD gaat niet uit wanneer de WD TV uit staat
zoals gezegd, verholpen in firmware 1.02.7
- Ondertiteling via extern bestand loopt standaard iets achter
Is al sinds 1.01.2 verholpen

en sowieso deze link gaan plaatsen in de TS: http://wdtv.uservoice.com/pages/17442-general
Hier kunnen mensen hun wensen doorgeven aan het dev team en worden fixes bekendgemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door sjekneck op 22-06-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:59

The_Worst

Unox

Ik vermoed zelf dat WDTV2 op dezelfde software gaat draaien maar dan met enkele uitbreidingen zoals netwerkondersteuning etc. Hierdoor blijft het rendabel om voor WDTV1 te ontwikkelen én ze hebben een betere basis voor de opvolger.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
@iedereen

bedankt voor de feedback, startpost aangepast hopelijk naar wens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304071

Misschien een domme vraag, maar bestaat de kans dat de WD TV in de toekomst ook AAC audio zal ondersteunen? Vrij veel van mijn downloads hebben namelijk dit audioformaat. Of kan dat domweg niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Laguna

Connaisseur

Wat voor bestanden bedoel je? Bij muziekbestanden wordt AAC gewoon ondersteund. Tevens heb ik laatst nog een .mp4 videobestand geprobeerd met een AAC geluidsstream en dit werkt ook gewoon.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle666
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-04 09:37
Ik had gelezen dat in eerste instantie (eind 2008) deze mediaplayer geen ondertiteling gaf bij .VOB's en .ISO's. Werkt dit ondertussen wel? Zonder ondertiteling is dit nml nutteloos om bij de ouders thuis neer te zetten.

Bij geripte DVD's worden de menustructuren niet ondersteund: wat betekend dit? Start de DVD dan meteen met de film? En kan dan nog steeds de audio en ondertitelingen veranderd/gekozen worden via bv de afstandsbediening?

[ Voor 33% gewijzigd door Eagle666 op 23-06-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ondertiteling gaat bij mij prima, en als er niets bij zit in het originele bestand san voeg je gewoon een .srt toe.

Vwb de menustructuur heb je het juist, de film start gewoon en je kunt met je afstandsbediening een ondertiteling selecteren, als deze mee is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle666
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-04 09:37
Ah mooi zo, resteerd mij nog maar 1 vraag: welke externe HD kun je er aan hangen? Gewoon willekeurig? Zo heeft Western Digital Elements Desktop 1TB Zwart wel een mooi prijsje maar deze schijnt traag te zijn (volgens de productreview). Dus mijn vraag is hoe het zit met snelheden van de externe HD, zijn die nog kritisch om full-HD te kunnen afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik zelf die WD 1 terrabyte zonder problemen :) Wel even formatteren in NTFS, anders kan je geen bestanden groter dan 4 gig opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Anoniem: 295271 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 19:50:
[...]

Met de tot op heden uitgebrachte officiële WD firmware werkt géén enkele USB wireless dongle !
Met on-officiële firmware werken sommige; schijnt o.a. van de chipset, USB versie e.d. af te hangen.

Kijk hier maar eens voor leesvoer :

http://wiki.wdtv.org/doku.php?id=usb_wireless_dongles_table_page
Dat het alt. firmware betrof had ik al begrepen, ik vroeg me af of de chipset in die stick een goede was ;) Trouwens, moet je per se fat32 gebruiken? Want dat zou betekenen dat bestanden groter dan 4gb niet meer gebruikt kunnen worden, niet echt handig met m'n dvd-collectie (naast het feit dat ik alles opnieuw moet kopiëren :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
Dus mijn vraag is hoe het zit met snelheden van de externe HD, zijn die nog kritisch om full-HD te kunnen afspelen?
Nee, vrijwel elke externe hardeschijf moet deze snelheden met gemak aankunnen. Wel is het slim om even rond te zoeken of die HDD wel een sleep functie heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocco2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-03 09:54
Heb nu firmware 1.08 erop staan.
Ik heb wel last met mkv bestanden dat de audio sync na ongeveer een uur gaat verlopen, hebben andere er ook last van?

2e vraag, mag je de hd loskoppelen als je hem via de afstandsbediening uit heb gezet?
Komt regelmatig voor dat als ik hem daarna niet op de computer heb aangesloten dat het USB icoontje op de WDTV gaat knipperen. Even op de computer aansluiten en weer terug en dan werkt het wel.

Of moet je hem altijd ejecten?

[ Voor 99% gewijzigd door rocco2 op 23-06-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RetroTycoon schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:34:
[...]Trouwens, moet je per se fat32 gebruiken? Want dat zou betekenen dat bestanden groter dan 4gb niet meer gebruikt kunnen worden, niet echt handig met m'n dvd-collectie (naast het feit dat ik alles opnieuw moet kopiëren :|)
Kijk HIER eens.

Voor firmware updates gebruik ik zelf altijd FAT32 USB sticks. Heeft geen speciale reden, maar is in ieder geval bij mij nog atijd probleemloos gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
RetroTycoon schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:34:
[...]
...
Trouwens, moet je per se fat32 gebruiken? Want dat zou betekenen dat bestanden groter dan 4gb niet meer gebruikt kunnen worden, niet echt handig met m'n dvd-collectie (naast het feit dat ik alles opnieuw moet kopiëren :|)
code:
1
format k: /fs:ntfs /a:8192

Dit vond ik wel heel handig om USB-sticks te formatteren, want dat is soms nog wel eens lastig in Windows.

Als je nog steeds problemen ondervind met formatteren, kan je ook:
1.rechter muis op drive
2.tab hardware
3.knop eigenschappen
4.vinkjes veranderen

Toen lukte het bij mij om mijn 16GB en 8GB drive juist te formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Anoniem: 295271 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:17:
[...]

Kijk HIER eens.

Voor firmware updates gebruik ik zelf altijd FAT32 USB sticks. Heeft geen speciale reden, maar is in ieder geval bij mij nog atijd probleemloos gegaan.
Excuus, ik bedoel bij WDlxTV (wordt aangeraden door b-radd om fat32 te gebruiken). Kan het ook gewoon met ntfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laguna schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:39:
Wat voor bestanden bedoel je? Bij muziekbestanden wordt AAC gewoon ondersteund. Tevens heb ik laatst nog een .mp4 videobestand geprobeerd met een AAC geluidsstream en dit werkt ook gewoon.
Heb gekeken, 't is AAC. Zou dit in DTS kunnen zijn? Ik heb gelezen dat je op een of andere manier met progjes kan converteren naar AC-3. Is daar een idiotproof handleiding voor? Ik heb al een uurtje zitten rommelen maar ik kom er niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-03 18:13
How do i do it, ;) oftewel, Hoe doe ik het.

De WDtv is een leuke en vooral lekker goedkope HD media player, samen met 1 of 2 harddrives.
Ik kwam er al snel achter dat bestanden die ik veel gebruikte op mn pc (WMV) nou juist niet
af te spelen waren. Helaas moet je deze omzetten. Ook HDvideo bestanden met DTS geluid (hoe
mooi geluid ook) waren onbruikbaar zonder een dure surround installatie te kopen. Aangezien
de buren dit vast niet leuk zouden vinden, moesten deze bestanden ook omgezet worden.
Series welke op een DVD of in de Video_ts map op de harddisk staan, wilde ik ook omgezet
hebben in een formaat welke de WDhd afspeeld, anders zijn er geen ondertitels zichtbaar.

Zo doe ik het:

Algemene informatie over een media bestand verkrijg je door: Mediainfo.

Bestand: WMVHD
Omzetten met: Wmv2mkv naar een MKV bestand.
(Jammer genoeg wil de WDhd dit gemaakte bestand niet goed afspelen)
Het gemaakte bestand laden in: mkvmerge GUI (MKVtoolnix). Output filename kiezen, en drukken
op: Start muxing (meer is niet nodig)
Het door mkvmerge gemaakte bestand laat zich nu wel afspelen met de WDhd speler.

Mocht dit verkeerd gaan... bvb omdat het geluid niet meer gelijk loopt met het beeld, kun je
na de behandeling met Wmv2mkv het programma: tsMuxerGUI gebruiken om er een ts bestand van
te maken. Vaak gebruik ik daarna nog: TSDoctor om het bestand te kontroleren op fouten.
PS. Een ts maken doe ik zelden, sinds het programma mkvmerge sterk verbeterd is.

Bestand: MKV met DTS geluid
Omzetten met: Audio Converter
Je kunt er voor kiezen om het geluid van DTS ook in de MKV te houden.
(Ik bewaar DTS niet omdat het uiteindelijke bestand dan kleiner is. Ik zet DTS om, NIET naar
stereo maar naar Dolby Digital zodat je altijd nog surround geluid hebt, voor in de
toekomst)

Bestand: Video_ts (oftewel DVD's)
Omzetten met: MakeMKV
Dit hulp programmaatje kwam ik in 1 van de forums tegen en is brilliant. Je kunt
geluidssporen en subtitels weghalen als je deze niet nodig bent.
Wat je overhoud is een MKV bestand met de hoofdfilm en ondertitels. (Maak voor een DVD met
een serie erop, voor elke aflevering een MKV bestand.)

Waar vind je al deze programma's? Voor degene die ze nog niet hebben, heb ik ze op mijn site
gezet. Je kunt ze downloaden van: http://members.home.nl/dickprotzman/

Disclaimer: Mocht deze link naar mijn site niet mogen, dan verzoek ik een modje deze weg te halen. In dat geval zoek je op internet naar de betreffende programma's. Ze zijn bij mijn weten gratis verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 01-04 02:31

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb ook een WDTV gehaald. :9

Ik heb er de nieuwste firmware op gezet: 1.2.10

Ik vraag me af of ik de WDTV gewoon naar de unofficial firmware kan flashen? Ik wil een custom Background, vandaar. Zou je weer terug kunnen gaan naar de Official Firm Ware? :?

Ik heb rondgekeken maar heb nergens een tutorial gezien van hoe je customfirmware installeerd. Misschien tip voor in de TS? :Y)

Ik heb een probleempje met het afspelen van videobestanden: Ik kan alleen normaal inzoomen. Wanneer ik de zwarte balken boven/onderaan wil verwijderen, AKA stretched-view wil, kan dat niet. O-)

Ik krijg op mijn HP2207h-scherm de melding dat er een input is op HDMI, terwijl de WDTV uit staat. Het lichtje brandt ook niet op. :? Hij voelt wel warm aan. Het is toch niet zo dat hij "aan" staat terwijl hij nog volop stroom slurpt? :/ Bummer.

[ Voor 17% gewijzigd door SalimRMAF op 24-06-2009 18:12 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
salimrmaf schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:09:
Ik heb ook een WDTV gehaald. :9

Ik heb er de nieuwste firmware op gezet: 1.2.10

Ik vraag me af of ik de WDTV gewoon naar de unofficial firmware kan flashen? Ik wil een custom Background, vandaar. Zou je weer terug kunnen gaan naar de Official Firm Ware? :?

Ik heb rondgekeken maar heb nergens een tutorial gezien van hoe je customfirmware installeerd. Misschien tip voor in de TS? :Y)

Ik heb een probleempje met het afspelen van videobestanden: Ik kan alleen normaal inzoomen. Wanneer ik de zwarte balken boven/onderaan wil verwijderen, AKA stretched-view wil, kan dat niet. O-)

Ik krijg op mijn HP2207h-scherm de melding dat er een input is op HDMI, terwijl de WDTV uit staat. Het lichtje brandt ook niet op. :? Hij voelt wel warm aan. Het is toch niet zo dat hij "aan" staat terwijl hij nog volop stroom slurpt? :/ Bummer.
Custom firmware: is in het vorige deel al flink besproken , kwestie van de bestanden laden zoals de official en hoppate (kan zijn dat je versie nummer even moet aanpassen natuurlijk in 1 v.d. 2 files weet even niet meer welk)

Stretched -> kan je vergeten haha, als je film nu eenmaal zo is kan je hem niet stretched krijgen

Het is toch niet zo dat hij "aan" staat terwijl hij nog volop stroom slurpt?
Zin fout geformuleerd ? terwijl hij nog volop stroom slurpt ''is het dus niet zo dat hij ''aan'' staat'' zoiets maak ik eruit op enfin denk dat je bedoeld wanneer hij uit staat OF hij nog ''volop'' (erg weinig) stroom slurpt. Er blijft stroom op het apparaat staan en ook je uitgang staat dus een ''loos'' signaal op -> geen beeld, wel ''actief'' denk dat het zo zit (toegegeven beetje haast met het typen van dit bericht, vast wel iemand die het helderder kan uitleggen en/of beter!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Zoals jullie allemaal natuurlijk weten kan je een folder een plaatje geven door die er in te doen. Staat mooi bij je film lijstje... Nu zijn er een aantal films waar deze plaatjes het niet doen en ik erger me er dood aan. Dit zijn allemaal mappen waar een VIDEO_TS map in zit. Hoe zorgen jullie ervoor dat het film plaatje toch weergeven word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Perkouw schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:33:
[...]

Custom firmware: is in het vorige deel al flink besproken , kwestie van de bestanden laden zoals de official en hoppate (kan zijn dat je versie nummer even moet aanpassen natuurlijk in 1 v.d. 2 files weet even niet meer welk)

Stretched -> kan je vergeten haha, als je film nu eenmaal zo is kan je hem niet stretched krijgen

Het is toch niet zo dat hij "aan" staat terwijl hij nog volop stroom slurpt?
Zin fout geformuleerd ? terwijl hij nog volop stroom slurpt ''is het dus niet zo dat hij ''aan'' staat'' zoiets maak ik eruit op enfin denk dat je bedoeld wanneer hij uit staat OF hij nog ''volop'' (erg weinig) stroom slurpt. Er blijft stroom op het apparaat staan en ook je uitgang staat dus een ''loos'' signaal op -> geen beeld, wel ''actief'' denk dat het zo zit (toegegeven beetje haast met het typen van dit bericht, vast wel iemand die het helderder kan uitleggen en/of beter!)
Nou,

Wanneer ie aan staat brandt het lichtje op. Maar ik bedoel: wanneer ik hem in standby zet, voel ik dat de WDTV nog best heet is, zelfs na een uur.. dat wilt zeggen dat ie dus "best veel" stroom slurpt. Als ie uit staat, ja dan is het logisch dat er 0,0 stroom doorheen gaat. :+ Maar in Standby geeft ie dus een signaal door aan mijn HDMI-scherm dat ie nog aan staat...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Conan1976

Probeer anders MediaInfo eens, daarmee kan je zien wat er precies voor geluidsstream gebruikt wordt in het bestand wat je wil afspelen.

@salimrmaf

Dat is helaas niet anders, slecht ontworpen zeg maar. Zal bij de opvolger ongetwijfeld wel aandacht aan besteed worden, maar de huidige WD TV heeft geen chips aan boord met energiebesparingsmogelijkheden...

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Ross--
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-12-2024

--Ross--

Who's the man?

Hallo,

Ik heb mijn WDTV sinds vorige week en ben er gisteren eens mee aan de slag gegaan.
Ik heb verschillende 720p hd films in mkv formaat. Nu zag ik dat ik geen geluid heb wanneer ik deze bestanden afspeel omdat de meeste over DTS beschikken. Ik heb geen reciever dus nu moet ik deze bestanden gaan omzetten. In de openingstopic staat dat dit kan met SUPER...
Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze bestanden omzet van DTS naar AC3 5.1 met super?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-04 14:24
Volgens mij is de eenvoudigste oplossing Audio Converter (als je alleen DTS naar AC3 wilt doen)

Link staat in de start post.
Link naar tutorial: http://audioconverter.heartware.dk/Tutorial/

[ Voor 22% gewijzigd door ArnoutV op 25-06-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307733

Eagle666 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:57:
Ik had gelezen dat in eerste instantie (eind 2008) deze mediaplayer geen ondertiteling gaf bij .VOB's en .ISO's. Werkt dit ondertussen wel? Zonder ondertiteling is dit nml nutteloos om bij de ouders thuis neer te zetten.

Bij geripte DVD's worden de menustructuren niet ondersteund: wat betekend dit? Start de DVD dan meteen met de film? En kan dan nog steeds de audio en ondertitelingen veranderd/gekozen worden via bv de afstandsbediening?
Ik heb nog een paar aanvullende vragen vwb .VOB`s, ook ik ben van plan dit toffe apparaatje bij mn ouders te planten :-)

1 Klopt het dat de WD nu nogsteeds geen .IFO`s herkent vanuit een VIDEO_TS map? (hierin staan de subs bij mijn weten? oftewel kan ik van een door mezelf geripte dvd, nogsteeds geen subs selecteren?)
2 `Ingebakken` subs herkent de WD gewoon?
3 Als ik een DVD-rip en er een .ISO van maak, herkent WD ook de subs?
4 Kan ik de firmware-versie bij levering van de WD in 1 keer updaten naar de laatste versie, of moet dit stap voor stap?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Anoniem: 307733 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:45:
[...]

Ik heb nog een paar aanvullende vragen vwb .VOB`s, ook ik ben van plan dit toffe apparaatje bij mn ouders te planten :-)

1 Klopt het dat de WD nu nogsteeds geen .IFO`s herkent vanuit een VIDEO_TS map? (hierin staan de subs bij mijn weten? oftewel kan ik van een door mezelf geripte dvd, nogsteeds geen subs selecteren?)
2 `Ingebakken` subs herkent de WD gewoon?
3 Als ik een DVD-rip en er een .ISO van maak, herkent WD ook de subs?
4 Kan ik de firmware-versie bij levering van de WD in 1 keer updaten naar de laatste versie, of moet dit stap voor stap?

Alvast bedankt!
1: Weet ik niet
2: Wel logisch, want de WDTV leest gewoon de videobestand uit..? :?
3: Waarschijnlijk wel *
4: Kan in 1 keer. :)

*: Want mijn MKV bestanden, met geintegreerde subs leest ie ook zomaar af.

Ik heb dus een MKV bestand, genaamd Top.Fun.720P.MKV

In de MKV zelf zitten 4 subtitles, maar geen nederlandse. :( Dus ik heb een additionele .srt gedownload, dezelfde naam gegeven, maar de WDTV blijft bij de MKV-subs. :X Maar ik wil juist de aparte subs. :z

Wat nu?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasqa1004
Werkt het ook niet als je ze zo neerzet?
Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/8981/knipsel.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Kan je niet met een demuxer de subs eruit halen? Zou net zo snel moeten gaan als kopiëren. Ik heb iets vergelijkbaars met een audiotrack van een AVI gedaan in het verleden.

Zou moeten kunnen met MKVToolnix

edit: Of nog mooier, je merged die externe sub in de MKV, evt in plaats van de andere.

[ Voor 15% gewijzigd door jmk op 25-06-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

tasqa1004 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:12:
Werkt het ook niet als je ze zo neerzet?
[afbeelding]
Ja dat is juist wat ik gedaan heb. :P Zowel de engelse, alsmede de Nederlandse ondertiteling had ik er als srt bijgevoegd. Zal nog even eraan rommelen, en het programma gebruiken dat de user onder jouw mij aanraad.

Keep ya posted! :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Ik heb WDlxTV geïnstalleerd, er een wireless stickie ingepropt (WL-608) en toen wireless-mod.app.bin erop gezet, samen met http://pastebin.ca/1475493 en http://pastebin.ca/1475496. Toch geeft hij geen ip aan, blijven de logs leeg die door log-saver.app.bin zouden moeten worden gegenereerd. Iemand wijs advies?

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 26-06-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294166

Laguna schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 01:56:
@Conan1976

Probeer anders MediaInfo eens, daarmee kan je zien wat er precies voor geluidsstream gebruikt wordt in het bestand wat je wil afspelen.

@salimrmaf

Dat is helaas niet anders, slecht ontworpen zeg maar. Zal bij de opvolger ongetwijfeld wel aandacht aan besteed worden, maar de huidige WD TV heeft geen chips aan boord met energiebesparingsmogelijkheden...
Yo laguna,

het is een WMA3 audiostroom. Maar buiten dat, ik wil het gewoon leren. Ook voor DTS audio. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Conan,

kijk hier eens.
Ik ben er een tijdje geleden ook mee aan het klooien geweest, en het is mij gelukt. Moet jou dus ook lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salim, nog bedankt voor je antwoorden! :-)

Ik heb hem nu ook, en bevalt!
Een paar vragen (forum doorgeploegd maar met 75pagina's kan het goed zijn dat ik er overheen gelezen heb)

1 Een film gedownload in 720p, 8,3 Gb in .ISO formaat. Daarbij zit een losse .SRT waarvan ik dacht indien je deze dezelfde naam geeft als de "film" dan zou de WD deze moeten herkennen. Blijkt dus niet te werken met .ISO? Heb ik het goed wanneer ik deze convert naar .MKV en de .SRT daarin merge het is opgelost? Indien ik het bij het juiste eind heb, welk progje moet ik daarvoor gebruiken?

2 Ik heb een repository aangemaakt met Folders als "DVD" en "Blu-Ray". Nu zou ik graag de folders van een icoon/thumbnail willen voorzien zodat ik bijv. een mooi Blu-ray icoon te zien krijg wanneer ik naar de map Blu-ray navigeer. Ik heb al geprobeerd in de properties onder " customize" een .JPEG toe te wijzen maar de WD doet er niets mee. (waarschijnlijk omdat de WD alleen de plaatjes pakt welke gelinkt zijn aan een video-bestand). Iemand een idee of is dit niet mogelijk?

Alvast bedankt heren en dames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PS; de WD is voorzien van de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-04 11:06
Nog een vraagje over dat DTS gebeuren op de WD TV.

Kan ik niet gewoon een Optische TOSlink kabel in m'n WD TV gooien en die met een 3.5 jack aan m'n tv aansluiten?
Of gaat dat niet werken omdat de DTS stream nog gedecodeerd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Dubbel :X

[ Voor 99% gewijzigd door SalimRMAF op 27-06-2009 22:22 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Anoniem: 307733 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:50:
Salim, nog bedankt voor je antwoorden! :-)

Ik heb hem nu ook, en bevalt!
Een paar vragen (forum doorgeploegd maar met 75pagina's kan het goed zijn dat ik er overheen gelezen heb)

1 Een film gedownload in 720p, 8,3 Gb in .ISO formaat. Daarbij zit een losse .SRT waarvan ik dacht indien je deze dezelfde naam geeft als de "film" dan zou de WD deze moeten herkennen. Blijkt dus niet te werken met .ISO? Heb ik het goed wanneer ik deze convert naar .MKV en de .SRT daarin merge het is opgelost? Indien ik het bij het juiste eind heb, welk progje moet ik daarvoor gebruiken?

2 Ik heb een repository aangemaakt met Folders als "DVD" en "Blu-Ray". Nu zou ik graag de folders van een icoon/thumbnail willen voorzien zodat ik bijv. een mooi Blu-ray icoon te zien krijg wanneer ik naar de map Blu-ray navigeer. Ik heb al geprobeerd in de properties onder " customize" een .JPEG toe te wijzen maar de WD doet er niets mee. (waarschijnlijk omdat de WD alleen de plaatjes pakt welke gelinkt zijn aan een video-bestand). Iemand een idee of is dit niet mogelijk?

Alvast bedankt heren en dames
MKV TOOLNix kun je daarvoor gebruiken. Laat het me weten of het je lukt!

Of alle ingebrande Subtitles in de MKV verwijderen; dan leest ie de .srt uit, als het goed is.

Dus de prioriteit:

1: Zijn er interne subs aanwezig? Zo ja: Niet verder zoeken naar .srt/.sub bestanden
2: Geen interne subs: zoek naar .srt/.sub's met dezelfde naam
3: Geen intern+Geen Extern Geen subtitle functie. ;)

Jouw 2e vraag: Probeer het eens met: "Folder.jpg" ;)

Dus: USB-stick:/BluRay/Folder.jpg*

Folder.jpg is de naam van je icoon

@HierbovenX2:

Nope, dat gaat niet lukken, het signaal MOET worden gedecodeerd.

de Coax/s/pdif-uitgang is iets HEEL anders dan een 3.5MM Stereo koptelefoon aansluiting. Hij MOET dus naar een receiver, of een TV die dat ondersteund. (Via Optisch dus)

Maar met Popcorn Media Converter kun je dus van je DTS-file een AC3-bestand aanmaken. Duurt bij mij rond een kwartier (4Ghz) voor een HD-filmpje. :)

[ Voor 10% gewijzigd door SalimRMAF op 27-06-2009 22:25 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Salim,.. thanks again, het folder-gebeuren works like a charm. Vwb MKV Toolnix: ik ben er mee bezig.
Een idee hoeveel fps ik moet instellen, mkvmerge komt standaard met 25fps. En ik neem aan gewoon de .ISO selecteren en de .SRT en dan 'start muxing' ?

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Devrim schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 22:09:
Nog een vraagje over dat DTS gebeuren op de WD TV.

Kan ik niet gewoon een Optische TOSlink kabel in m'n WD TV gooien en die met een 3.5 jack aan m'n tv aansluiten?
Of gaat dat niet werken omdat de DTS stream nog gedecodeerd moet worden?
Dat gaat niet werken, omdat je tv een gewoon analoog geluidssignaal verwacht en de digitale audio van de WD TV dus, eh, niet analoog is. ;) Tenzij je een hele hippe moderne tv hebt met een digitale ingang die DTS aankan (ik weet niet of die bestaan), maar dan zou het geen jack-ingang zijn maar een tulpje of optisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Okay, dus ik heb een boel Youtube Videos gedownload m.b.v. een Youtube-Downloader, in HD. Maar de WDTV speelt de bestanden niet af. :(

General
Complete name : C:\Users\Salim\Documents\BBC PLANET EARTH Pole To Pole HD 720p PART 2 (HD).avi
Format : MPEG-4
Format profile : Base Media / Version 2
Codec ID : mp42
File size : 147 MiB
Duration : 9mn 40s
Overall bit rate : 2 127 Kbps
Encoded date : UTC 2009-01-25 11:05:00
Tagged date : UTC 2009-01-25 11:05:00

Video
ID : 2
Format : AVC
Format/Info : Advanced Video Codec
Format profile : High@L3.1
Format settings, CABAC : Yes
Format settings, ReFrames : 3 frames
Codec ID : avc1
Codec ID/Info : Advanced Video Coding
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 2 001 Kbps
Maximum bit rate : 4 308 Kbps
Width : 1 280 pixels
Height : 720 pixels
Display aspect ratio : 16/9
Frame rate mode : Constant
Frame rate : 23.976 fps
Resolution : 24 bits
Colorimetry : 4:2:0
Scan type : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.091
Stream size : 138 MiB (94%)
Title : (C) 2007 Google Inc. v08.13.2007.
Tagged date : UTC 2009-01-25 11:05:04

Audio
ID : 1
Format : AAC
Format/Info : Advanced Audio Codec
Format version : Version 4
Format profile : LC
Format settings, SBR : No
Codec ID : 40
Bit rate mode : Variable
Bit rate : 125 Kbps
Maximum bit rate : 149 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Channel positions : L R
Sampling rate : 44.1 KHz
Resolution : 16 bits
Stream size : 8.68 MiB (6%)
Title : (C) 2007 Google Inc. v08.13.2007.
Tagged date : UTC 2009-01-25 11:05:04

Dit zegt MediaInfo.

Ik had ook nog 2 MKV's , met DTS-ES en een AC3-geluidsstream. De DTS-ES speelt de WDTV natuurlijk niet af, maar de AC3 ging perfect.

De XboX360 die ik naast mijn WDTV heb, speelt juist wel de Youtube-RIP af, en de MKV speelt ie weer niet af. :+ Sheise

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry.rb
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
De resolutie van mijn WD TV staan normaal op "auto". Echter als ik een M2TS file gemaakt met mijn camcorder afspeel, dan krijg ik een schokkend beeld. De file is 30fps (amerikaans model). Als ik de WD TV handmatig op 1080i 60Hz, is het wel goed. Mijn TV kan op 50(of 100) of 60 Hz. Dus vraag ik mij af waarom de WD TV niet automatisch omschakeld naar 60 Hz ...? of zou ik hier eens contact over moeten opnemen met support WD...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177555

Ik heb nog een gewone beeldbuis met alleen SCART.

Van wat ik hier heb gelezen is de verbinding via RCA to SCART wel mogelijk.
Maar is de beeldkwaliteit/ondertiteling wellicht wel wat minder.
Zijn er SCART kijkers die al een langere tijd TS VOB files met de WD afspelen?

Verder is er nog een andere speler:
http://www.hcw.be/p.aspx?p=H7237

Helemaal onderin is te zien dat je bij deze speler een SCART convertor krijgt bijgeleverd.
Wellicht dat deze speler voor SCART kijkers beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Anoniem: 177555 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:31:

Verder is er nog een andere speler:
http://www.hcw.be/p.aspx?p=H7237
De specs zijn dan ook om te janken, absoluut niet futureproof als ik naar de formaten en max output resolutie kijk. Geen enkele digitale aansluiting en waarschijnlijk zul je toch ooit eens een tv gaan kopen met hdmi en hd resolutie.
Helemaal onderin is te zien dat je bij deze speler een SCART convertor krijgt bijgeleverd.
Wellicht dat deze speler voor SCART kijkers beter is?
Voor een sd tv zou ik niet al teveel geld uitgeven als ik jou was. Een composiet naar scart convertor kun je voor een paar euro scoren in vrijwel elke electronica zaak. Dan ben je nog voor onder de 100 euro klaar.

[ Voor 5% gewijzigd door sjekneck op 30-06-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Anoniem: 177555 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 20:31:

Ik heb een enorm oude tv (18 jaar oud, 4:3 met gewone beeldbuis) en maak met veel plezier gebruik van mijn WD (HD). Ik heb een losse scart-connector waarop drie tulp stekkers zitten (rood/wit/geel). Er zit zelfs een schakelaar op om te kiezen tussen ingang of uitgang voor de tulp stekkers. Het was een ding van 3 euro geloof ik, maar voldoet prima.
Ik speel alles op mijn TV en dat werkt allemaal prima. Ik zou zeggen: kopen die WD HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306655

Vreemd had vandaag gewoon een avi die haperde. De gebruikte codec had het heel moeilijk en op me mac speelt hij de file gewoon zonder problemen af. het was gewoon een kleine avi file van 200 mb. En ik gebruik firmware 1.2.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Anoniem: 306655 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:56:
Vreemd had vandaag gewoon een avi die haperde. De gebruikte codec had het heel moeilijk en op me mac speelt hij de file gewoon zonder problemen af. het was gewoon een kleine avi file van 200 mb. En ik gebruik firmware 1.2.08
200 MB? wel een rare grootte. Hoeveel minuten? Meestal kunnen 2x 45 minuten op 1 CD met 2 bestanden van 350 MB.

Hoe deed de WD TV het na een <disconnect power>+<plug in power> (harde reset)?

Ik heb een week geleden gehad dat hij niets wilde afspelen. Beeld bleef zwart.Menu deed het wel gewoon. Na een harde reset deed hij het wel weer gewoon.
Overigens heb ik nooit problemen ondervonden met standaard SD releases, wel met een paar rare amateur MPG bestanden die bij een seizoen van een serie zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306655

Ja dat had ik allemaal al geprobeerd. Daarom vind ik het ook zo raar.

Ik heb nog nooit eerder een probleem gehad met een .avi file.

Misschien dat iemand het eens wilt proberen.

http://rapidshare.com/fil...loo_08_irRonnie.part1.rar
http://rapidshare.com/fil...loo_08_irRonnie.part2.rar

(dit is een willekeurige aflevering) (als ik niet naar deze bestanden mag linken dan mijn excuses)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 306655 op 05-07-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36

JME

zeg maar Jamie

Ik ben in de markt voor dit apparaat, maar lees in de TS:
Perkouw schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:01:
Onduidelijk is trouwens of WD wijzigingen wel in de WD TV gaan inbouwen, aangezien WD bezig is met de opvolger van de WD TV.
Ik heb geen haast, maar wil ook weer niet "sterven met de folder in de hand". Wat is wijsheid? Wachten of nu kopen? Iemand enig idee hoe lang die opvolger nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
JME schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:19:
Ik ben in de markt voor dit apparaat, maar lees in de TS:

[...]

Ik heb geen haast, maar wil ook weer niet "sterven met de folder in de hand". Wat is wijsheid? Wachten of nu kopen? Iemand enig idee hoe lang die opvolger nog gaat duren?
Ik zou als ik jou was me goed verdiepen in wat het apparaat NU kan, ook met custum(community) firmwares. Alles wat de WD TV aan extra functionaliteit krijgt zou een bonus zijn. Ben je er tevreden mee, zou ik hem kopen, het is nog steeds een hele goede speler voor weinig geld.

Ik zelf zou het fijn vinden als ik files kan deleten, verder ben ik tevreden. Dat is dan makkelijker bijhouden bij welke aflevering je bent enzo. Ik heb een CRT TV en speel alleen AVI op SD kwaliteit af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177555

JME schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:19:
Iemand enig idee hoe lang die opvolger nog gaat duren?
Nergens iets kunnen vinden daarover.
1 artikel: die had het over de herfst..
Wat ik nu wel heb gezien is dat er nog aardig wat andere spelers zijn,
al dan niet 100 euro duurder.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 177555 op 06-07-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Mijn WDTV doet een beetje raar. :9

Officiele FW, sommige bestanden leest ie wel, ga ik daarna terug naar een andere map of iets dergelijks, en wil ik hetzelfde bestand afspelen, dan speelt ie hem ineens niet af. :( Dit komt heel soms voor, soms zijn de meest vanzelfsprekende file formats ineens "onafspeelbaar".

De HDD is een WD Passport 320GB.

Is het zo, dat je met Popcornhour Media Converter, van hetvoglende bestand:

Titanic.720P.DTS-ES.mkv <spreekt voor zich, een:

Titanic.720P.DTS-ES.mkv maken, waarvan de inhoud hetzelfde is, PLUS een AC3-bestand?

En hoe zit het met de grootte, want bij mij had ik wel een AC3-stream, maar de filesize bleef hetzelfde. :/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 18:21
heb ik ook gehad, er stond een corrupt bestand op, daar lag het bij mij aan. HDD was ik niet helemaal lekker.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
RetroTycoon schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 16:20:
Ik heb WDlxTV geïnstalleerd, er een wireless stickie ingepropt (WL-608) en toen wireless-mod.app.bin erop gezet, samen met http://pastebin.ca/1475493 en http://pastebin.ca/1475496. Toch geeft hij geen ip aan, blijven de logs leeg die door log-saver.app.bin zouden moeten worden gegenereerd. Iemand wijs advies?
Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-04 23:21
RetroTycoon schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:35:
[...]

Kan iemand mij hiermee helpen?
Op deze site kun je het antwoord wel vinden.
http://www.wdtvc.com/

Kijk vooral bij het forum gedeelte daar staat wel tussen hoe je het moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiga1260
  • Laatst online: 10-03 23:25
Ik download af en toe wat filmpjes van de Hardware.info site. Deze spelen goed af en stopt twee minuten voordat heet filmpje afloopt.

De firmware versie die erop staat is 2.10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

amiga1260 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:19:
Ik download af en toe wat filmpjes van de Hardware.info site. Deze spelen goed af en stopt twee minuten voordat heet filmpje afloopt.

De firmware versie die erop staat is 2.10.
Hmm, ik kom er net achter dat er een aantal videos zijn, die bij mij na ongevier 10 minuten ineens stoppen, alsof het bestand corrupt is, terwijl die echt niet zo is.

Hij stopt dan, en gaat terug naar het begin/ Hoofdmenu. :X

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245283

Hallo,

Ik ben reeds een half jaar de WDTV in mijn bezit, maar nog niet erg veel mee gedaan.
Eerst gebruikte ik een Windows PC voor videomontage doeleinden, maar sinds een paar maanden gebruik ik Final Cut Pro op een MAC Pro voor mijn producties.
Nu wil ik van die producties een AV file maken welke ik kan afspelen op de WDTV Player.
Wat ik ook probeer, ik krijg geen enkele file afgespeeld.
Ik wil graag de filmpjes in full HD afspelen.
Wat doe ik mogelijk fout?
Wie kan mij aangeven wat ik moet doen om dit wel voor elkaar te krijgen?

Bij voorbaat alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309794

Ik heb verschillende mkv's, die - als ik ze afspeel in WD TV Mediaplayer - geen beeld meer geven, als ik het afspelen wil hervatten op de positie waar ik eerder ben gestopt.
Even een stukje terug- of vooruitspoelen bieden geen soulaas.
Als ik "terugspoel" naar het begin en vervolgens weer afspeel, dan krijg ik gewoon weer beeld.
Voor alle duidelijkheid: de overgrote meerderheid van "mijn" mkv's hebben dit probleem niet.
Mijn WD TV heeft de laatste (officiële) firmware 1.02.07......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noni1978
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-02 23:22
Ik heb het apparaat nu naar tevredenheid werken. Ben er nog niet helemaal uit of 50hz of 24hz een beter beeld geeft. Heb het idee of bij 24hz de lipsync niet meer klopt?!

Wat mij alleen niet lukt is het afspelen van ISO DVD op de WD TV HD, dit tot tegenstelling van veel anderen in dit topic die claimen dat dit wel kan. Nou hoe dan?

gr,
Noni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103735

noni1978 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 13:56:
Ik heb het apparaat nu naar tevredenheid werken. Ben er nog niet helemaal uit of 50hz of 24hz een beter beeld geeft. Heb het idee of bij 24hz de lipsync niet meer klopt?!

Wat mij alleen niet lukt is het afspelen van ISO DVD op de WD TV HD, dit tot tegenstelling van veel anderen in dit topic die claimen dat dit wel kan. Nou hoe dan?

gr,
Noni
Ik heb zelf 6x 1tb wd elements voor de wd tv staan met alleen maar dvd iso's en die spelen allemaal super af.
Elke dvd die ik had staan ~1400 heb ik met dvd shrink en dan burn to iso op hd's gezet en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 19-04 22:34
Kan deze speler nou ook complete dvd's afspelen met menu en ondertiteling?

VIDEO_TS dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious? op 13-07-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

dennisvdweg schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:27:
Kan deze speler nou ook complete dvd's afspelen met menu en ondertiteling?

VIDEO_TS dus :)
Hij kan iso bestanden van dvd's afspelen met ondertiteling (handmatig aan te zetten), maar vooralsnog werken de menu's niet (geen .ifo support). Eigenlijk hoort er ook gewoon in de OP te staan wat de WD TV allemaal kan afspelen lijkt mij, aangezien dit soort vragen regelmatig voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tracker06
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-03 23:00
Ik ben hier nieuw en heb met plezier al veel gelezen.

Wel moet ik bekennen niet alle 75 + 3 pagina's gelezen te hebben.
Dus wellicht is deze vraag dubbel.

Ik heb nog geen WD TV maar overweeg deze wel aan te schaffen.

Nu is mijn vraag: Kan ik hd kwaliteit en DVD kijken van een USB-stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91740

Iemand al iets meer gehoord over de Asus O'play?? Lijkt erg veel op de WD TV, maar met netwerk-functionaliteit voor een paar tientjes meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

Die heeft een eigen topic hier: Asus O!Play FULL-HD Media Streamer

Edit: ah, dat wist je al, daar had je al eerder in gereageerd...

[ Voor 27% gewijzigd door JME op 15-07-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Tracker06 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:05:
Ik ben hier nieuw en heb met plezier al veel gelezen.

Wel moet ik bekennen niet alle 75 + 3 pagina's gelezen te hebben.
Dus wellicht is deze vraag dubbel.

Ik heb nog geen WD TV maar overweeg deze wel aan te schaffen.

Alles wat je kan met een externe harde schijf, kan je ook vanaf een USB-stick, je bent alleen eerder door je vrije ruimte heen.
DVD's kijken kan door ISO bestanden af te spelen of de VOB bestanden in de VIDEO_TS folder. DVD-menu's worden niet ondersteund, ondertiteling (vaak) wel.

AVI+srt werkt perfect (DVD kwaliteit meestal met subs)
MKV+srt ook hoor ik zeggen (HD kwaliteit meestal met subs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 17:46
Tracker06 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 16:05:

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Zoals we weten speelt de WD MP geen DTS af maar geeft het dit onbewerkt door. Nu heb ik een "oude" home cinema set van een jaar of 4 oud, die kennelijk DTS zou moeten afspelen (zie specs hieronder). Ben ik nu verlost met het omzetten naar bijv. AC3 als ik deze aansluit? (moet em eerst ophalen anders had ik het al geprobeerd).
Zo ja: Hoe dan het beste aan te sluiten? Bij voorbaat dank!!

Philips MX 2500
Merk: Philips
Aantal discs: 1
Aantal luidspreker uitgangen: 5 + Subwoofer (5.1)
Aantal luidsprekers: 6
Audio DVD weergave: Zonder Audio DVD weergave
Breedte in mm: 435 mm
CD-Player / -Recorder: CD-Player
Compact Flash Card: Nee
Digital Audio Broadcast (DAB): Nee
DivX weergave: Zonder DivX weergave
Dolby / DTS: Dolby Digitaal + DTS
Draadloze luidsprekers: Nee
DVD+R opname: Nee
DVD+RW opname: Nee
DVD-Player / -Recorder: Met dvd-speler
DVD-R opname: Nee
DVD-RAM opname: Nee
DVD-RW opname: Nee
DVI aansluiting: Nee
Ethernet: Nee
HDMI aansluiting: Nee
Home theater systeem: Home Cinema systeem
Memory Stick: Nee
MP3 opname: Zonder MP3 opname
MP3 weergave: Met MP3 weergave
Multimedia Card: Nee
PCMCIA: Nee
Progressive Scan: Zonder Progressive scan
RDS: Zonder RDS
RMS vermogen in Watt: 30 W
Secure Digital Card: Nee
Smart Media Card: Nee
Super Audio CD weergave: Zonder Super audio CD weergave
Super Video CD / Video CD weergave: Nee
Video-Player / -Recorder: Zonder Videoplayer of Videorecorder
xD Card: Nee

Link naar specs: http://www.ciao-shopping.nl/Philips_MX_2500__363007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Anoniem: 307733 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:22:
Hallo,

Zoals we weten speelt de WD MP geen DTS af maar geeft het dit onbewerkt door. Nu heb ik een "oude" home cinema set van een jaar of 4 oud, die kennelijk DTS zou moeten afspelen (zie specs hieronder). Ben ik nu verlost met het omzetten naar bijv. AC3 als ik deze aansluit? (moet em eerst ophalen anders had ik het al geprobeerd).
Zo ja: Hoe dan het beste aan te sluiten? Bij voorbaat dank!!

Link naar specs: http://www.ciao-shopping.nl/Philips_MX_2500__363007
Aangezien de WD TV enkel een S/PDIF uitgang heeft. En hopelijk die set ook. Dan moet je hem aansluiten met een optische kabel.

Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/34hgg1z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hai T-junkie,

Bedankt voor je antwoord! De set heeft helaas niet zo'n aansluiting :-( Er is geen andere manier? (converter oid?).

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Anoniem: 307733 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:57:
Hai T-junkie,

Bedankt voor je antwoord! De set heeft helaas niet zo'n aansluiting :-( Er is geen andere manier? (converter oid?).

Thanks
Ik zie hier dat jouw versterker geen optische, maar ook geen coaxiale ingang heeft. Dus er is ook geen convertor die je kan helpen. S/PDIF ingang is echt nodig. Als jij DTS wil afspelen zul je dus een andere versterker moeten kopen. Bijna alle verkochte versterkers hebben een optische ingang trouwens.

Als je een video met DTS wil afspelen met je huidige versterker moet je het audio-spoor van de video eerst om moeten zetten naar stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
jmk schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:55:
[...]

Ik zie hier dat jouw versterker geen optische, maar ook geen coaxiale ingang heeft. Dus er is ook geen convertor die je kan helpen. S/PDIF ingang is echt nodig. Als jij DTS wil afspelen zul je dus een andere versterker moeten kopen. Bijna alle verkochte versterkers hebben een optische ingang trouwens.
Deze informatie klopt niet helemaal. Er bestaan wel degelijk convertors van optisch naar coax en vice versa voor digitale geluidsbronnen. In een eerder posting in de topic (of deel 1 of 2) staat zelfs een link naar een oplossing hiervoor.

Posting over toslink <-> sp/dif coax

[ Voor 7% gewijzigd door reclamedoos op 20-07-2009 08:23 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME

JME

zeg maar Jamie

nevermind

[ Voor 90% gewijzigd door JME op 20-07-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
reclamedoos schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:21:
[...]

Deze informatie klopt niet helemaal. Er bestaan wel degelijk convertors van optisch naar coax en vice versa voor digitale geluidsbronnen. In een eerder posting in de topic (of deel 1 of 2) staat zelfs een link naar een oplossing hiervoor.

Posting over toslink <-> sp/dif coax
Maar zijn versterker heeft geen van beide, geen coax, geen optische ingang. Als hij alleen coax zou hebben had hij opzoek kunnen gaan naar convertor inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psionboy
  • Laatst online: 18-03-2023
Groen beeld.

Als ik een HD film aan het bekijken ben gebeurd het soms dat het beeld op groen springt. Er is dan wel geluid en subs maar het beeld is niet te volgen. Stop ik de film en start ik de film weer op dan is het weer normaal. Vaak hierna gaat het weer mis. Ik had zelf het idee dat het kwam door het te warm worden van de WDTV maar na het apart zetten van de player (stond eerst op een dvd recorder) nog steeds hetzelfde probleem. Aan de player hangt een WD My Passport van 320Gb. De film waarin het nu gebeurde was in mkv formaat.

Heeft iemand hetzelfde wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik heb gezocht in dit topic maar kon hiervan niets vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Psionboy op 20-07-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-04 12:14
groene beelden zijn bij HDMI vaak een verschijnsel dat de hdmi zijn 'lock' verliest, kana an hdmi instellingen liggen of levend contact in de kabel of connectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psionboy
Ik ga eens een andere hdmi-kabel proberen en zal de uitkomst laten weten. Dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130135

Weet iemand hoe het komt dat ik af en toe onleesbaar beeld heb waneer ik hem aanzet ? Als ik hem reboot is het weer goed? heb hem net 1 dag , lijkt me dat ie niet automatish de juiste resolutie pakt van mn tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Waar het groene beeld ook van kan komen is inperfectie van het videobestand(heb ik gelezen dan he)

In VLC player op de TV zou je dan een nauwelijks waarneembare glitch zien, de WD TV is zo gevoelig dat hij dan op groen slaat. Je zou dat kunnen testen door te kijken of het steeds op hetzelfde moment gebeurd, terwijl dezelfde gegevens in de afspeelbuffer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-04 23:23
Ik heb sinds kort een WD TV, alleen mijn beamer (HD5350) pakt met regelmaat het HDMI signaal niet, ik weet bijna zeker dat dit aan de WD TV ligt.
Het beeld is wel aanwezig als de WD TV zich opstart maar naar enkele seconde valt het beeld weg en geeft mijn beamer aan dat er geen signaal is, via composiet werkt het wel.

Ik heb wel een aantal keren met de HDMI kabel naar films gekeken, hij doet het dus wel af en toe.
aan de kabel ligt het niet, ik heb meerdere kabels gebruikt.

Helaas heb ik geen andere apparaten die via HDMI video uitsturen, ik kan dus helaas niet testen of het aan de WD TV ligt.

Iemand die dit probleem ook heeft gehad, en misschien weet wat er mis is? Verschil tussen HDMI en composiet is namelijk duidelijk zichtbaar (vooral met beamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psionboy
Psionboy schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:13:
Ik ga eens een andere hdmi-kabel proberen en zal de uitkomst laten weten. Dank voor het meedenken.
Nieuwe hdmi kabel 1.3 erop gezet. Zelfde probleem. Valt me wel op dat het vaak bij lange films gebeurt en van HD kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psionboy
jmk schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:46:
Waar het groene beeld ook van kan komen is inperfectie van het videobestand(heb ik gelezen dan he)

In VLC player op de TV zou je dan een nauwelijks waarneembare glitch zien, de WD TV is zo gevoelig dat hij dan op groen slaat. Je zou dat kunnen testen door te kijken of het steeds op hetzelfde moment gebeurd, terwijl dezelfde gegevens in de afspeelbuffer zitten.
Inderdaad gebeurt vaak op hetzelfde moment. Ik stop de film en start de film dan opnieuw op. Maar als je dat een aantal maal moet doen vergaat je de lol van het kijken. Ik heb het inderdaad niet bij alle film, dsu de kwaliteit kan er inderdaad mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Psionboy schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:53:
[...]

Inderdaad gebeurt vaak op hetzelfde moment. Ik stop de film en start de film dan opnieuw op. Maar als je dat een aantal maal moet doen vergaat je de lol van het kijken. Ik heb het inderdaad niet bij alle film, dsu de kwaliteit kan er inderdaad mee te maken hebben.
seconde(s) vooruitspoelen zou ik doen. Voorbij het punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Hoi iedereen. Ik heb de afgelopen paar topics even doorgespit, en dolenthousiast heb ik eveneens nu nog de WDTV besteld. Ja ik weet dat er een opvolger zit aan te komen, maar ik doe verder niets met netwerkmogelijkheden, dus ik ga toch voor deze. Echter zit ik te kijken naar een goede externe harde schijf om ernaast te bestellen. WD meldt zelf op hun website dat de WDTV is geoptimaliseerd voor MyBooks en MyPassports. Echter heb ik mijn oog laten vallen op de Western Digital Elements Desktop 1TB (1000GB). Deze is relatief goedkoop voor de grote opslag die hij biedt. Nu is mijn vraag of dit een goede keuze zal zijn, of dat ik mogelijke complicaties kan gaan verwachten, en of het misschien toch beter is om voor een MyBook of MyPassport te gaan.

Bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blite schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:40:
Hoi iedereen. Ik heb de afgelopen paar topics even doorgespit, en dolenthousiast heb ik eveneens nu nog de WDTV besteld. Ja ik weet dat er een opvolger zit aan te komen, maar ik doe verder niets met netwerkmogelijkheden, dus ik ga toch voor deze. Echter zit ik te kijken naar een goede externe harde schijf om ernaast te bestellen. WD meldt zelf op hun website dat de WDTV is geoptimaliseerd voor MyBooks en MyPassports. Echter heb ik mijn oog laten vallen op de Western Digital Elements Desktop 1TB (1000GB). Deze is relatief goedkoop voor de grote opslag die hij biedt. Nu is mijn vraag of dit een goede keuze zal zijn, of dat ik mogelijke complicaties kan gaan verwachten, en of het misschien toch beter is om voor een MyBook of MyPassport te gaan.

Bvd. :)
Heb hier de door jou genoemde harde schijf liggen, en werkt perfect!! Oftewel: gewoon doen! ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
Ok :) Dat is goed om te horen. Maar nog één vraag erover, is het een stille harde schijf? En ik neem aan dat hij het niet alleen redt op USB-stroomvoorziening? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
jmk schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:17:
[...]

seconde(s) vooruitspoelen zou ik doen. Voorbij het punt.
Dat werkt vaak niet.
Ik heb met sommige mkv bestanden dat de wdtv op een specifiek punt stopt en automatisch terug gaat naar het hoofdmenu. Doorspoelen voorbij het punt werkt dan ook niet. Ik vermoed dat het aan het bestand ligt en niet aan de wdtv, aangezien het vaker goed dan fout gaat. In mijn geval waren het mkv bestanden van niet "standaard" releases die ik normaal download.

slightly offtopic:
Ik volg dit topic alweer een tijdje maar het verzand m.i. in een nogal slow-chat, standaard vragen topic. Er worden nogal wat vragen gesteld die offtopic zijn of makkelijk zelf uit zijn te zoeken. <- hint hint! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
Ok, ik snap de hint. Laat ik dan maar iets vragen wat wél ontopic is @Undeclinable: Vele reviewers zeggen dat WD Elements Desktop ietswat sloom is voor een USB-schijf. De gemiddelde transferrate ligt op 28MB/s. Maar hier ondervindt je dus geen hinder van bij het afspelen van bijvoorbeeld HD-materiaal op de WDHDTV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psionboy
sajoku schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:22:
[...]

Dat werkt vaak niet.
Ik heb met sommige mkv bestanden dat de wdtv op een specifiek punt stopt en automatisch terug gaat naar het hoofdmenu. Doorspoelen voorbij het punt werkt dan ook niet. Ik vermoed dat het aan het bestand ligt en niet aan de wdtv, aangezien het vaker goed dan fout gaat. In mijn geval waren het mkv bestanden van niet "standaard" releases die ik normaal download.

slightly offtopic:
Ik volg dit topic alweer een tijdje maar het verzand m.i. in een nogal slow-chat, standaard vragen topic. Er worden nogal wat vragen gesteld die offtopic zijn of makkelijk zelf uit zijn te zoeken. <- hint hint! :+
Inderdaad helpt het niet altijd om voorbij het punt te spoelen. Het meest heb ik het gehad bij MKV bestanden maar ik heb ook wel eens bestanden omgezet naar TS en dan deed hij het ook. Geen idee wat de oorzaak kan zijn en het is gewoon erg lastig. Ik ga eens bijhouden met MediaInfo in wat soort files dit nu precies gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blite schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 16:35:
Ok, ik snap de hint. Laat ik dan maar iets vragen wat wél ontopic is @Undeclinable: Vele reviewers zeggen dat WD Elements Desktop ietswat sloom is voor een USB-schijf. De gemiddelde transferrate ligt op 28MB/s. Maar hier ondervindt je dus geen hinder van bij het afspelen van bijvoorbeeld HD-materiaal op de WDHDTV?
Ik moet eerlijk vertellen dat ik nog geen 1080P-videos heb afgespeeld, aangezien ik een HD-Ready plasma heb. Maar als ik het goed heb komen de meest extreme 1080P-videos bij lange na niet aan de 28MB/s, dus daar zou ik me echt geen zorgen over maken. En bij het kopiëren van bestanden naar de Elements-schijf haal ik over het algemeen tussen de 30 en 35 MB/s.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste