[Mediaplayer] WD TV - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd...

Vorige week heb ik er de nieuwe firmware van B-rad opgezet, werkte prima. Uiteindelijk leek het mij ook leuk om moviesheets te hebben, dus ook dat erbij gezet. Maar wanneer ik een film heb gekeken en terugkeer naar het hoofdmenu om een HDD te verwijderen, dan blijft de WD-TV in een eindeloze loop. Wat ik dus niet heb als ik alleen de firmware van B-rad gebruik zonder de applicaties die nodig zijn voor moviesheets.

iemand hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:08:
dan blijft de WD-TV in een eindeloze loop.
Wat bedoel je precies ? Ik neem aan de "spinning circle of doom " >:) . Zet je media library eens uit (en weer aan) en kijk eens of ie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren is mijn WDTV overleden, althans dat vermoeden heb ik....

Probleem:
Bij het afspelen van (ongeacht de bestandsextentie, MKV, Avi, Mpeg) gaat het beeld direct op zwart, alsof de WDTV aan het bufferen is. Normaal gesproken duurt deze fase enkele seconden en verschijnt er een informatiebalk waarin de bestandsnaam, afspeeltijd etc staan en wordt het bestand afgespeeld, nu dus niet meer.

Wat ik heb geprobeerd:
  • Allereerst een firmware restore naar 1.02.10, via een omweg (de versie aanpassen in WDTV.ver) kon ik downgraden naar de originele firmware. Het probleem bleef. Zelfs na RESET
  • De officiële WD 1.03.10 firmware geïnstalleerd, het probleem bleef
  • Een andere USB HDD gebruikt, geheel geformateerd en met slechts 1 (nieuw gedownload) bestand erop. Deze .avi werd niet afgespeeld op drie typen HDD.
  • MKWDclean uitgevoerd op een aantal bestanden, ook deze worden niet afgespeeld
Mijn vermoeden is nu dat na 2 jaar trouwe dienst de WDTV dus toch stuk is. :( of heeft iemand nog een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.I.P , innige deelneming. Het zal tijd zijn voor een nieuw en wellicht beter apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17
Toch rot dat deze apparaten binnen 2 jaar kapot gaan. Net buiten de garantie, maar je koopt toch geen WD TV van 100 euro om heb binnen 2 jaar kaduuk te zien gaan? Je mag och wel uit gaan van een jaar of 5 plezier van zo'n ding? Of hebben Gohan en ik extreem veel pech?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrees toch dat deze gadgets geen lang leven beschoren zijn, daarbij er komen om de haverklap nieuwe modellen uit die steeds een stuk beter , en niet prijzig zijn.

Binnen 5 jaar kan je deze dingen niet meer slijten , als ze alsnog nog zouden werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:38:
Toch rot dat deze apparaten binnen 2 jaar kapot gaan. Net buiten de garantie, maar je koopt toch geen WD TV van 100 euro om heb binnen 2 jaar kaduuk te zien gaan? Je mag och wel uit gaan van een jaar of 5 plezier van zo'n ding? Of hebben Gohan en ik extreem veel pech?
Probleem is vooral dat de ondersteuning compleet weg is en je bent aangewezen op homebrew firmware. Ik heb mijn keuze al gemaakt en ga voor een AC ryan of een Popcornhour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Kan de WD TV Live Hub een .mkv met Half-SBS 3D doorsturen naar mijn Samsung 3D Plasma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3E3A37 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:45:
Kan de WD TV Live Hub een .mkv met Half-SBS 3D doorsturen naar mijn Samsung 3D Plasma?
Ja, maar hij speelt het dan af als 1080p film. Je 3D tv zal het omschakelen moeten doen. Anders krijg je net als ik kreeg twee halve beelden naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Maar met een HDMI 1.3 kabel zou je deze .mkv (half-sbs) dus ook gewoon kunnen overbrengen naar mijn Samsung 3D Plasma. Dan snap ik niet waar HDMI 1.4 precies voor nodig is, enkel voor Full-3D (3840×2160)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:56
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 10:23:
Sinds gisteren is mijn WDTV overleden, althans dat vermoeden heb ik....
De afstandsbediening van mijn Western Digital HD-TV Mediaplayer is zoek. Hele kamer afgezocht, kan hem nergens weervinden. Zoontjes weten uiteraard nergens van :'(

Kunnen we iets regelen?

;)

Iemand trouwens een idee of ik een universele afstandsbediening kan programmeren met een WD Code of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb vandaag last van dat de WDTV geen MKV wil opstarten. Je start hem op en vervolgens komt er niets, maar zie ik wel even de balk onderin met hoelang de film duurt etc.

Kan het zijn dat het ding oververhit is ofzo? We hebben de speksteen kachel in de kamer aan en het is bloedje heet hier.

Heb het ook al eens eerder gehad, dat de film opstart en dan zwart scherm niets. En als je terug gaat naar het menu dan zie je boven in dat hij een muziek bestand af aan het spelen is met de naam van de film :S
Dit is niet weg te krijgen totdat je hem helemaal van de stroom af haalt.

Dit had ik dus vanavond ook 1x maar daarna niet meer terwijl het de laatste keer met 1 specifieke film gebeurde en de rest het wel gewoon deed. Maar nu 1x, en verder alleen het zwart scherm wat nu bij elke film komt.

Vaag verhaal, ik hoop dat er wat van te snappen valt, heb ook geen zin om het helemaal in detail uit te leggen dat is veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

@Bulls

Dat zijn symptomen van een mkv bestand waarbij gebruik is gemaakt van header compression (al vaker genoemd in deze thread en vrij eenvoudig op te lossen), maar weet niet of dat voor alles geldt wat je opnoemde.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
LaptopSmurf schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:44:
[...]
...
Iemand trouwens een idee of ik een universele afstandsbediening kan programmeren met een WD Code of zo?
Ik heb gelezen dat je bepaalde versies van de Logitech Harmony kan gebruiken als afstandsbediening voor de WD TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben nog een oude televisie met een scart aasluiting. Kan ik nu toch nog een dergelijke apparaat aansluiten?
Is de interface voor a-technische mensen te bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
Klökske schreef op zondag 05 december 2010 @ 08:09:
Wij hebben nog een oude televisie met een scart aasluiting. Kan ik nu toch nog een dergelijke apparaat aansluiten?
Is de interface voor a-technische mensen te bedienen?
Verloopstekkertje voor de scart kopen, ligt wel bij een mediamarkt oid. Dan sluit je hem aan via de component aansluiting, die gele en witte en rode.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02
jmk schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 08:19:
[...]

Ik heb gelezen dat je bepaalde versies van de Logitech Harmony kan gebruiken als afstandsbediening voor de WD TV.
De 785 en One doen dat prima.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord!

Ik ben een leek op dit gebied, maar kan ik dit apparaat en mijn nog onhandigere familie bedienen?
Graag wil ik dan een interface als Thumbgen. Is zo iets makkelijk te installeren?
Een externe harde schijf is eenvoudig te koppelen aan deze speler?

Belangrijkste vraag: films die ik download kan ik gewoon op de HD "pleuren" en eenvoudig afspelen?

Wat is het voordeel van deze t.o.v. de PlayOn?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaptopSmurf schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:44:
[...]

De afstandsbediening van mijn Western Digital HD-TV Mediaplayer is zoek. Hele kamer afgezocht, kan hem nergens weervinden. Zoontjes weten uiteraard nergens van :'(

Kunnen we iets regelen?

;)

Prima, check je DM. Kan alleen pas op zijn vroegst woensdag versturen.

Nou, ik heb mijn keuze gemaakt, geen WD-TV meer voor mij maar een AcRyan Playon HD. Vooral omdat ik via de support van WD als antwoord kreeg: "Tja meneer, alles kan kapot gaan". Vanzelfsprekend realiseer ik mij dat ook, maar als ik een apparaat koop dan wil ik er langer dan 2 jaar plezier van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WD TV HD (gen 1) is bij op de site van WDC verhuisd naar de categorie 'Legacy Product', een economisch afgeschreven product dus. Nieuwe firmware van WD kunnen we nu dus wel definitief vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:28
Martinus schreef op zondag 05 december 2010 @ 10:12:
[...]

De 785 en One doen dat prima.
En de 525 van nog geen 50 euro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Is er iemand die kan bevestigen of op de WD TV Live Hub bij AVCHD ondertitels ondersteund? Dan wel externe (bijv srt, met dezelfde naam als de m2ts) als vanuit de AVCHD zelf?

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Heb de WD TV toch al een jaar maar heb nog steeds niet ondekt of gevonden welke bestanden het niet afspeelt. Met enige regelmaat blijkt een HD film niet ondersteund of een audiospoor te bevatten welke niet ondersteund wordt. Had natuuurlijk op basis van ervaringen hiervan een lijstje aan kunnen leggen (maar dus niet gedaan 8)7 )

Heb een versterker welke DTS decodeerd, optisch aangesloten.

Mijn vraag is welke bestanden moet ik vermijden? Een lijst hiervan heb ik nergens kunnen vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door FrankNLD op 20-12-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo-wie-zo flv bestanden, maar dat had je vast zelf ook al ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05:47
Voor de rest heb ik nochtans een wmv'tje gehad met een bizar hd-codering daarin die niet op de WDTV draaide, maar wel op mijn netbook (die doorgaans geen 720p aankan). BR-iso's doen het ook niet. Voor de rest draait alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Welke Western Digital media speler ondersteund dvd's menu ?
Mijn huidige western digital media speler kan geen dvd's menu afspelen.

Welke kan dit wel?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ik heb laatst van een collega een Western Digital WD TV HD Live geleend en die kon dat wel (na een update).

Mijn eigen WD TV Live Hub doet dat ook gewoon :)

EDIT: heb zelf ook een vraag aan mede WD mediaplayer-eigenaars :) Op welke manier copyen jullie je files over naar je WD? Ik gebruik zelf FastCopy. Heb ook Robocopy gebruikt, maar ik heb het idee dat dat langzamer gaat (nog langzamer dan de Windows explorer zelf).

[ Voor 45% gewijzigd door speek1984 op 07-01-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08 16:30
klopt het dat voor de WD tv live HD , dit de nieuwe b-rad FW is ?

http://wdtvforum.com/main/index.php?topic=4938.0

WDLXTV_LIVE-0.4.1.9-6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Hier de laatste firmwares voor alle spelers van WDLXTV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er blits uit al zeg ik het zelf..... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=TREUAp4UAs0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Speelt de oude versie, nog de normale western digital media speler ook avhcd af?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Die van mij (wd tv live hub 1 tb) wel. Incl de interne subtitles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Ik heb een probleem.

Ik heb een 1st Gen WD TV Media player met de laatste firmware update. Als externe disk gebruik ik een WD MyBook 1TB. Tot vorige week speelde hij alles probleemloos af.

Totdat ik vorige week vrijdag een nieuwe aflevering van californication er op had gezet. (mkv file) deze opende wel. Maar bleef staan op 0.00/0.00. play button ingedrukt. Er gebeurde niks. Vervolgens andere files geopend die het daarvoor wel deden. Zelfde probleem.

Volgende stappen uitgeprobeerd:
- factory reset
- firmware opnieuw geflasht
- Mybook geformateerd.
- Custom firmware geprobeerd (b-rad)

Allemaal geen succes. Hij speelt gewoon niks meer af. Ik heb dit apparaat al een jaar of 2 dus er zal wel geen garantie meer op zitten. Ik vind het niet heel erg om een nieuwe mediaplayer te kopen maar het liefst bespaar ik me het geld want de WD TV werkte prima waarvoor ik hem gebruikte.

_/-\o_ Hoop dat iemand mij kan helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@bart_wbd

Lijkt op een geval van het afspelen van een mkv file met header compression, dan gebeurd er namelijk precies wat je verteld. Ik neem aan dat je al een keer de stroom er af hebt gehaald? Dat is bij mij iig altijd voldoende om 'm weer werkend te krijgen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Speek schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:30:
Die van mij (wd tv live hub 1 tb) wel. Incl de interne subtitles.
Oke,

Ik heb voor mijn home cinema zolder deze besteld: Western Digital TV HD Live Media Player USB 1080p

Door middel van de laatste updates moet die als het goed is ook dvd menu's kunnen afspelen.
En hoop dat die meer soorten geluid aan kan.

Vind dat die 1e generatie van de originele media players, slecht met geluid formaten om kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:08:
Vind dat die 1e generatie van de originele media players, slecht met geluid formaten om kan gaan
Is de live zoveel beter dan ? Zover ik weet heeft de live qua geluid alleen als pluspunt ; dts downmix to stereo. Of mis is iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Nah, behalve de interne opslag van 1TB.

edit: en via het netwerk overzetten van files, of kunnen de anderen dat ook?

[ Voor 50% gewijzigd door speek1984 op 06-04-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:07:
edit: en via het netwerk overzetten van files, of kunnen de anderen dat ook?
Ik heb op mijn wdtv gen1 box (die dus geen netwerk aansluiting heeft) maar waarop ik wdlxtv firmware heb geïnstalleerd, o.a. een ftp server draaien, dus das geen probleem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55
Van de week de WD TV Live geupdate naar 1.04.31 sindsdien spelen sommige iso´s, mkv´s niet meer af. Zwart beeld of een draaiend cirkeltje en niks. Na 5 minuten doe ik stop of back en kom ik weer in het file list menu. Gisteren teruggeflashd via officiele downgrade flash Firmware Ver. 1.04.22_V, maar ook geen succes.

Het apparaat of bevriest met een zwart scherm of je kan alleen terug en een avi of een TS_Video folder afspelen. Iso´s, mkv´s blijven hangen of het niet doen, alhoewel sommige het wel doen. Las ik vanmorgen ergens via wat gegoogle vond ik dit You've played an .mkv with compression in the headers. You'll have to re-mux it with compression turned off. Vreemd want heb me daar nooit mee beziggehouden of een mkv nu wel of niet compressed is. Maar het gevolg las ik verder is dit: Once you play a compressed-header file and the box gets confused, then it won't play ANYTHING... even files that had played in the past.

Heeft het nu zin om een WDLXTV-Live-0.4.2.2 te installeren en maar even geen officiele updates omdat WD dit niet meer ondersteund las ik op andere forums.

Is WDLXTV-Live-0.4.2.2 moeilijk te installeren of net zo makkelijk als een officiele update met een USB stick?

Alvast bedankt voor wat advies.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55
aveenhuysen schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:37:
Van de week de WD TV Live geupdate naar 1.04.31 sindsdien spelen sommige iso´s, mkv´s niet meer af. Zwart beeld of een draaiend cirkeltje en niks. Na 5 minuten doe ik stop of back en kom ik weer in het file list menu. Gisteren teruggeflashd via officiele downgrade flash Firmware Ver. 1.04.22_V, maar ook geen succes.

Het apparaat of bevriest met een zwart scherm of je kan alleen terug en een avi of een TS_Video folder afspelen. Iso´s, mkv´s blijven hangen of het niet doen, alhoewel sommige het wel doen. Las ik vanmorgen ergens via wat gegoogle vond ik dit You've played an .mkv with compression in the headers. You'll have to re-mux it with compression turned off. Vreemd want heb me daar nooit mee beziggehouden of een mkv nu wel of niet compressed is. Maar het gevolg las ik verder is dit: Once you play a compressed-header file and the box gets confused, then it won't play ANYTHING... even files that had played in the past.

Heeft het nu zin om een WDLXTV-Live-0.4.2.2 te installeren en maar even geen officiele updates omdat WD dit niet meer ondersteund las ik op andere forums.

Is WDLXTV-Live-0.4.2.2 moeilijk te installeren of net zo makkelijk als een officiele update met een USB stick?

Alvast bedankt voor wat advies.
Sorry verkeerde topic....

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiss1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-07-2022
Laguna schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:21:
@bart_wbd

Lijkt op een geval van het afspelen van een mkv file met header compression, dan gebeurd er namelijk precies wat je verteld. Ik neem aan dat je al een keer de stroom er af hebt gehaald? Dat is bij mij iig altijd voldoende om 'm weer werkend te krijgen.
heb hier een gelijkaardig probleem, als ik bepaalde films wil afspelen gebeurd er gewoon niets, neem ik dan een film die eerder wel speelde doet die ook niets, als ik dan de stroom even af leg en dan die film die wel werkte weer op zet doet die het wel maar van zodra ik die bepaalde film wel starten werkt er weer niets

zou dat door die header compression komen? en hoe los ik dat op?
al mijn films zijn mkv files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@kiss1

Klopt, je kan met MediaInfo zien of een bepaalde mkv gebruik maakt van header compression. De enige oplossing is om van die mkv bestanden de header compression weg te halen middels mkvmerge of met mkWDclean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
Toch wel de eerste full-HD mediaplayer die betaalbaar was. Wordt tijd dat deze weer geld waard worden! :)\

Ik gebruik 'm inmiddels niet meer. Veel full-HD films hebben te hoge bitrate of te veel ref-frames. Mediaplayer in mn Samsung-TV is veel minder kritisch. Wel jammer, want dit ding is vooral sterk door z'n eenvoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuwe versie van de WDTV Movie Sheet Generator uit : versie 1.7.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 15:21
kwaazaar schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:17:
Veel full-HD films hebben te hoge bitrate of te veel ref-frames.
Kun je wat cijfers geven om deze stelling te onderbouwen? Wanneer gaat het mis?
Ik stond net op het punt om een tweedehandse op de kop te tikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet hier nog enkel dienst als audio player in de garage, voor video heeft hij al lang afgedaan, wat was dat een ondermaats ding zeg. Tja, het moest met iets beginnen, gelukkig zijn er betere opvolgers geweest, alhoewel het met die media players nog steeds niet top is, zelfs de redelijke "high end" players ala Qnap of Dune Hd, zijn nog steeds niet goed uit ontwikkeld, en de forums zijn er de stille getuigen van.
Het blijft soms nog behelpen, maar de techniek schrijdt voort, en de tijd brengt hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Harde cijfers heb ik niet. Full-HD mag geloof ik niet meer dan 3 ref-frames hebben. Full-HD rips hebben dat tegenwoordig regelmatig wel. 720p-content werkt eigenlijk meestal wel. Dus kijk je er alleen series mee (gewoon de normale scene-rips), dan zou het gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:43

RvL

Ik heb laatst een WDTV HD Gen 2 gekregen, maar loop tegen problemen aan.

Ik heb er een USB powered HD van 1TB op aangesloten welke (bijna) halfvol staat met muziek (300.000+ bestanden, MP3 en Album Art). De WDTV vindt deze schijf gewoon en begint vervolgens de HD te scannen. Hierdoor wordt de interface enorm traag en loopt op den duur zelfs vast.

Dit probleem had ik zowel met de laatste officiele WD firmware als met de laatste WDLXTV firmware (0.4.5.3 zo uit m'n hoofd). Is dit gewoon too much voor dit toch redelijk oude beestje?

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Media library kun je uitzetten. Je kunt dan waarschijnlijk niet meer op artist, etc selecteren, maar wel door de bestandsstructuur heen navigeren.

Overigens zou ik verwachten dat het eenmalig indexeren lang duurt, maar daarna wel gewoon zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Ik zal een proberen de Media Library uit te zetten.

Overigens heb ik de WDTV incl. HD vannacht aan laten staan. Op de WDTV stond het USB lampje nog mooi te knipperen, maar de HD toonde geen enkele activiteit...

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

OK, geprobeerd om de Media Library uit te zetten. Dan gaat het iets beter: er wordt niet meer gescand.

Ik kan dan zelfs een map met MP3's kiezen die hij af moet spelen en daar begint hij dan ook aan. Na een wat moeilijke start (stotteren) gaat hij afspelen. Meestal voor het eerste lied is afgelopen is de interface echter alweer vastgelopen. Als ik de HD vervolgens loskoppel komt de interface ook weer tot leven.

Kortom, de combinatie is toch niet helemaal lekker....

Ik heb al geprobeerd de HD (pricewatch: LaCie Rikiki Go 1TB Zilver wat intern een Toshiba is) in een andere behuizing te plaatsen, maar dat maakt niet uit.

Ik zal hem vannacht weer eens aansluiten en aan laten staan. Wie weet moet hij inderdaad indexeren en gaat het daarna een stuk beter.

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RvL,

knoop anders die HDD eens aan je pc en run scandisk oid eens.
Lijkt erop dat de WDTV wat problemen heeft met die HDD, misschien dat ie errors heeft ?

• Bulls
Ik had een tijd terug een probleem met de WDTV dat hij sommige films (MKV) niet wilde afspelen, en dat als muziek file in het menu weer geeft na het opstarten. Dit was op te lossen door hem via MKVmerge de compressie uit te zetten. Maar ik heb sinds kort Windows 7, en als ik nu compressie uit zet (deed ik met alle fimls die in op de Externe HDD zetten want dan kun je gelijk de ondertiteling mergen en dat duurt vrijwel even lang als het kopiëren zelf) Maar als ik nu dus de compressie op niets zet dan wil de film hooguit een paar minuten spelen en dan stopt de film alsof hij afgelopen zou zijn. Dit kon ik oplossen door de compressie niet uit te zetten, maar dan heb je bij sommige films er weer last van dan hij het als muziek file wil spelen. Dus nu kan ik bepaalde films helemaal niet meer kijken. Is dit een W7 kwaal? Hoe is dit op te lossen heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
kick

Zelfde probleem nogsteeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo de laatste berichten doorlees vrees ik dat er aan mijn probleem ook niet meer zoveel te doen is, maar goed, toch nog even een poging: al een paar jaar gebruik ik die WD HD TV zonder één probleem, firmware-updates netjes bijgehouden (1.03.01 staat er nu op), nooit rare dingen mee gebeurd, maar een paar dagen geleden deed ie opeens niets meer als ik een film wilde bekijken, ongeacht welk formaat, dus als ik dubbelklikte op een titel werd het beeld gelijk zwart en gebeurde er verder niets meer. Ik kan wel alles zien, alle mappen met inhoud dus, navigeren is geen punt, maar als ik iets daadwerkelijk wil bekijken valt ie stil.

Netspanning eraf, opnieuw geprobeerd, geen verandering. Terug naar fabrieksinstellingen hielp ook niet. Aan de externe HD lag het evenmin (je gaat toch van alles proberen). Heeft iemand hier dit wel eens bij de hand gehad en is er nog een oplossing voor, of moet ik gewoon een nieuwe mediaspeler kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:15:
Als ik zo de laatste berichten doorlees vrees ik dat er aan mijn probleem ook niet meer zoveel te doen is, maar goed, toch nog even een poging: al een paar jaar gebruik ik die WD HD TV zonder één probleem, firmware-updates netjes bijgehouden (1.03.01 staat er nu op), nooit rare dingen mee gebeurd, maar een paar dagen geleden deed ie opeens niets meer als ik een film wilde bekijken, ongeacht welk formaat, dus als ik dubbelklikte op een titel werd het beeld gelijk zwart en gebeurde er verder niets meer. Ik kan wel alles zien, alle mappen met inhoud dus, navigeren is geen punt, maar als ik iets daadwerkelijk wil bekijken valt ie stil.

Netspanning eraf, opnieuw geprobeerd, geen verandering. Terug naar fabrieksinstellingen hielp ook niet. Aan de externe HD lag het evenmin (je gaat toch van alles proberen). Heeft iemand hier dit wel eens bij de hand gehad en is er nog een oplossing voor, of moet ik gewoon een nieuwe mediaspeler kopen?
Ik denk een nieuwe kopen. Misschien is dit iets voor je. alleen vandaag geldig:
http://www.ibood.com/be/n..._Video_als_nooit_tevoren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
jmk schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:10:
[...]

Ik denk een nieuwe kopen. Misschien is dit iets voor je. alleen vandaag geldig:
http://www.ibood.com/be/n..._Video_als_nooit_tevoren/
Lijkt mij ook een goeie aanbieding. Maargoed, toch jammer als ie er ineens mee kapt. Al getest op andere tv/met andere HDMI-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:15:

Had precies hetzelfde, na 3 jaar overleden... Heb de WDTV Live gescoord, prima dingetje met dvd menu ondersteuning, alles net even wat mooier en sneller. Behalve het opstarten...

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, repareren is er tegenwoordig niet meer bij (mijn broer had laatst een kapotte monitor, repareren kostte 92 Euro, een nieuwe 137 Euro, voor dat verschil koop je dan maar gelijk zo'n nieuwe). Andere HDMI-kabel heb ik idd ook al geprobeerd. Zal dus bij mij ook wel een nieuwe worden.

Die mede8er lijkt mij ook wel mooi maar wat ik nodig heb is echt iets heel simpels: filmpje downloaden in de computerkamer, op de externe HDD zetten, naar de TV in de woonkamer, handel aansluiten en kijken maar. Liever dus geen mediaspeler mèt inbouw-HDD. Streamen hoeft ook niet. Vergeleken met de Mede8er is de WD TV Live lekker klein en simpel, ook iets goedkoper, dus daar zou ik eerder voor kiezen.

Het enige waar ik bij m'n nu dus kapotte WD TV hinderlijk tegenaan liep was het ontbreken van DTS-ondersteuning, al was het converteren naar AC3 nou ook weer niet zoveel werk. Maar goed, ik begrijp dat die WD TV Live wèl DTS doorgeeft (correct me if I'm wrong). De WD TV Mini zou eigenlijk ook al goed zijn maar die mist dan net wat functionaliteit. Mocht iemand nog andere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfio
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:48:
Tsja, repareren is er tegenwoordig niet meer bij (mijn broer had laatst een kapotte monitor, repareren kostte 92 Euro, een nieuwe 137 Euro, voor dat verschil koop je dan maar gelijk zo'n nieuwe). Andere HDMI-kabel heb ik idd ook al geprobeerd. Zal dus bij mij ook wel een nieuwe worden.

Die mede8er lijkt mij ook wel mooi maar wat ik nodig heb is echt iets heel simpels: filmpje downloaden in de computerkamer, op de externe HDD zetten, naar de TV in de woonkamer, handel aansluiten en kijken maar. Liever dus geen mediaspeler mèt inbouw-HDD. Streamen hoeft ook niet. Vergeleken met de Mede8er is de WD TV Live lekker klein en simpel, ook iets goedkoper, dus daar zou ik eerder voor kiezen.

Het enige waar ik bij m'n nu dus kapotte WD TV hinderlijk tegenaan liep was het ontbreken van DTS-ondersteuning, al was het converteren naar AC3 nou ook weer niet zoveel werk. Maar goed, ik begrijp dat die WD TV Live wèl DTS doorgeeft (correct me if I'm wrong). De WD TV Mini zou eigenlijk ook al goed zijn maar die mist dan net wat functionaliteit. Mocht iemand nog andere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Heb even met een mede8er 400x mini gespeeld, maar toch snel weer teruggebracht. Omslachtig menu, wat er overigens ook niet uitziet. Nu heb ik dus de wdtv live, die het goed doet.

XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 45000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rolfio: Nou, gelijk maar even die WD TV Live besteld, ook de reviews bij de pricewatch nog eens doorgelezen, over 't algemeen gunstig, dus.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bulls schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:37:
Ik had een tijd terug een probleem met de WDTV dat hij sommige films (MKV) niet wilde afspelen, en dat als muziek file in het menu weer geeft na het opstarten. Dit was op te lossen door hem via MKVmerge de compressie uit te zetten. Maar ik heb sinds kort Windows 7, en als ik nu compressie uit zet (deed ik met alle fimls die in op de Externe HDD zetten want dan kun je gelijk de ondertiteling mergen en dat duurt vrijwel even lang als het kopiëren zelf) Maar als ik nu dus de compressie op niets zet dan wil de film hooguit een paar minuten spelen en dan stopt de film alsof hij afgelopen zou zijn. Dit kon ik oplossen door de compressie niet uit te zetten, maar dan heb je bij sommige films er weer last van dan hij het als muziek file wil spelen. Dus nu kan ik bepaalde films helemaal niet meer kijken. Is dit een W7 kwaal? Hoe is dit op te lossen heeft iemand daar ervaring mee?
Na een tijdje geen problemen ermee gehad te hebben is het vanavond weer raak, het ligt niet aan W7 want eerder was het verholpen door MKV toolkit te updaten. Maar nu wil geen enkele film verder dan een paar minuten, heb gister een hele reeks films op de externe schijf gezet, maar nu stoppen ze allemaal na 1 of 2 minuten.

Ook stom dat je nu maar gewoon een Live moet kopen en de support van de gewone WD TV gestopt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 29-11-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doopsuiker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 16:47
Beste Tweakers,
sinds enige tijd ben ik in bezit van een WD TV HD.
Nu is echter de afstandsbediening kapot gegaan.
Omdat ik nog heel erg tevreden ben over dit apparaat ben ik niet van plan om direct een nieuwe mediaspeler te kopen.
Daarom vraag ik aan jullie of er iemand bereid is zijn afstandsbediening aan mij te geven, eventueel tegen een kleine vergoeding. De verzendkosten betaal ik gewoon terug.
Indien mogelijk kan ik ze ook komen halen. Ik ben van Gent (België)
Een kleine moeite voor jou, kan mij weer vele uren filmplezier opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Ik hoop dat iemand hem over heeft voor je!

Je zou anders ook een harmony van logitech kunnen proberen, werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je koopt een nieuwe ? Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik wil deze player wellicht tweedehands aanschaffen, hoofdzakelijk om muziek mee te streamen. Ondersteund deze speler ook spotify(met of zonder hack)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:18:
Even een vraagje. Ik wil deze player wellicht tweedehands aanschaffen, hoofdzakelijk om muziek mee te streamen. Ondersteund deze speler ook spotify(met of zonder hack)?
Met originele WD firmware : Nee !
Met homebrew firmware ; Nooit iets van Spotify voorbij zien komen. Volgens mij bestaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Is een tablet geen idee? Bv een kruidvat dingetje van 100 euro? Dan heb je geen tv nodig om de muziek af te spelen en kun je veel meer mediaformaten aan (ook die goedkope tabs spelen tegenwoordig probleemloos 1080p content af). En zaken als Spotify zijn ook ineens mogelijk (Google Play Store is the limit :)).

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Is het iemand gelukt om de WD TV aan de gang te krijgen met mountain lion? Ik kan wel inloggen maar krijg de hele tijd de volgende foutmelding; there's no current media in the folder. Ik heb op de macbook alles goed gezet om te kunnen delen. Iemand nog suggesties?

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:21:
Is het iemand gelukt om de WD TV aan de gang te krijgen met mountain lion? Ik kan wel inloggen maar krijg de hele tijd de volgende foutmelding; there's no current media in the folder. Ik heb op de macbook alles goed gezet om te kunnen delen. Iemand nog suggesties?
Dit al gezien ?

http://wiki.wdlxtv.com/Sharing_from_OSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
Thanks, maar dit werkt niet met mountain lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Dan moet je de WDTV Live Hub of WD TV Live (2011) aanschaffen a 193 of 89 euro om zonder fratsen Spotify te gebruiken met de officiele firmware. Zie ook info en video hier.

[ Voor 9% gewijzigd door funrider op 28-08-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Wat is er toch met deze schijt mediaspeler? Laatste tijd alleen maar problemen, of het geluid doet het niet, of hij stopt na 1 a 2 minuten of hij ziet het als een muziek bestand.

Dan kan je het vaak oplossen door het opnieuw te mergen met MKVtool en dan compressie op niets te zetten, maar vervolgens helpt het niet. Als je het dan weer op de exact dezelfde manier probeert doet de film het ineens wel. Ik snap er echt niets van.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 28-08-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden van Tweakers,

Ongeveer drie jaar geleden heb ik een WD HD tv Gen 2 gekocht. Dit is de WD HD tv van de tweede generatie. Hoewel ik op deze website keurig alle firmware terugvind die ooit voor de eerste generatie van de WD HD tv is uitgebracht, kan ik die niet terugvinden voor de tweede generatie.

Een week geleden heb ik een grote fout gemaakt. Ik had een probleem met mijn externe harde schijf. Om het op te lossen, heb ik voor de zekerheid de firmware van mijn WD HD tv Gen 2 upgegrade van 1.01.70 (de firmware waarmee hij uit de fabriek werd geleverd) naar firmware 1.01.77.

Sindsdien kan ik geen video-bestanden met mp4 formaat meer bekijken omdat de audio “out of sync” is met de video. Dit is een welbekend probleem bij de latere firmware van de WD HD tv Gen 2, en hier is veel op het internet over te lezen. Ik heb zeker geen zin om alle mp4 bestanden die ik download eerst om te zetten in mkv voordat ik ze bekijk, want ik heb ongeveer 500 Gb aan mp4 bestanden. Daarom wil ik heel graag weer terug naar firmware 1.01.70, maar ik kan deze nergens op het internet vinden.

Kan iemand mij misschien helpen?

Groeten,

Murru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murru, kan je hier wat mee?

http://romanstechhelp.blogspot.nl/2010/09/buy-me-drink.html

http://www.multiupload.nl/LHU59ZUENL

Na wat lezen lijk je flink de pineut te zijn, maar wie weet heb je wat aan de links

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 21:44 ]

Verwijderd

Beste Dikkiedikdik,

Bedankt voor je hulp. Ik heb van mensen met hetzelfde probleem gelezen dat ook firmware 1.01.75 het out-of-sync probleem vertoont. Helaas zou downgraden naar deze firmware dus niet helpen. Denk je dat het zin heeft om direct contact op te nemen met WD om te vragen of ze het naar me toe kunnen sturen? Het gekke is, dat voor de eerste generatie van dit apparaat wel alle firmware op het internet te vinden is, ook hier op Tweakers. Ik sta daarom echt versteld dat WD nooit de 1.01.70 firmware heeft uitgebracht, of anderzijds met een nieuwe firmware is uitgekomen waarin het out-of-sync probleem is opgelost.

Als er geen oplossing is, zal ik uiteindelijk een nieuwe mediaspeler aan moeten schaffen. Na dit meegemaakt te hebben, zal het hoogstwaarschijnlijk geen mediaspeler worden van het merk Western Digital.

Nogmaals bedankt voor je snelle reactie.

Murru

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 03:56:
Als er geen oplossing is, zal ik uiteindelijk een nieuwe mediaspeler aan moeten schaffen. Na dit meegemaakt te hebben, zal het hoogstwaarschijnlijk geen mediaspeler worden van het merk Western Digital.
Nou, WD heeft wel geleerd van deze fout en alle nieuwe spelers (vanaf gen3) hebben de optie om firmware's te rollbacken / terug te draaien.

Nu heeft WD helaas wel de neiging steeds firmwares uit te brengen die bugs oplossen en tegelijk bugs creeeren, maar ik heb met meerder mediaspelers ervaring en die van WD zijn wel erg fijn voor de prijs die je ervoor betaald.

Ik zou zeker WD bellen, ze ondersteunen ook nog de WD mini die ik had en die is al 6 jaar oud. Je kan er bijv. nog een afstandsbediening voor kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb nog geen 3d tv, wil er wel 1.

Maar speelt deze mediaplayer ook 3d Half-SBS.mkv af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik heb afgelopen week een Gen 1 overgenomen, kwam tussen alle kabelrommel een usb->ethernet kabel tegen, deze werkt en in combinatie met WDLXTV 0.5.8.1 krijg ik dus nu ook een IP. (via via op een wiki aan een mirror moeten komen voor de firmware)

Nu wil ik dus samba shares aan de praat krijgen, maar als de samba.app.bin-0.2.zip nergens te downloaden is houdt dat snel op.

Het lijstje met apps op de wiki (http://wiki.wdlxtv.com/Installing_Applications) staat geen samba tussen, de originele site met de 0.2 release (http://b-rad.cc/609/wdlxtv-app-pack-samba/) resulteert in een dode rapidshare link, dus zou iemand die deze file nog heeft staan op een stickje deze kunnen heruploaden? Ook de NFS link is dood, dus lang leve mirrors :/

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb eindelijk de network share ontdekt op de WD TV uit 2009, die nog perfect werkt voor al mijn films.
Normaal sluit ik een usb schijf aan op de wd tv mediaplayer, echter wil ik het nu via een bekabelde verbinding gaan doen. En ik op mijn mediaplayer bij mijn bestanden op de pc kan.

Echter wil dit nu nog niet lukken, ik ga naar films - network shares - en daar zie ik dan mijn laptop staan. echter krijg ik dan een inlog scherm,

in de handleiding staat:

Voer uw gebruikersnaam en uw wachtwo
ord in om toegang te krijgen tot de
netwerkbron. Zie de documentatie van uw
NAS-apparaat voor
meer informatie
over het instellen van het wachtwoord

Echter heb ik geen wachtwoord op mijn laptop. hoe kan ik toch bij mijn bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou eventueel toch een wachtwoord in kunnen stellen (je laat je dan weer automatisch inloggen/aanmelden bij Windows door even het vinkje weg te halen als je control userpasswords2 in 'Uitvoeren..' dumpt), of nieuwe shares aanmaken en kijken hoever je daarmee komt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Mars18 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:09:
Ik heb eindelijk de network share ontdekt op de WD TV uit 2009, die nog perfect werkt voor al mijn films.
Normaal sluit ik een usb schijf aan op de wd tv mediaplayer, echter wil ik het nu via een bekabelde verbinding gaan doen. En ik op mijn mediaplayer bij mijn bestanden op de pc kan.

Echter wil dit nu nog niet lukken, ik ga naar films - network shares - en daar zie ik dan mijn laptop staan. echter krijg ik dan een inlog scherm,

in de handleiding staat:

Voer uw gebruikersnaam en uw wachtwo
ord in om toegang te krijgen tot de
netwerkbron. Zie de documentatie van uw
NAS-apparaat voor
meer informatie
over het instellen van het wachtwoord

Echter heb ik geen wachtwoord op mijn laptop. hoe kan ik toch bij mijn bestanden?
Het is voor mij even geleden, maar het is mij gelukt dit werkend te krijgen door de bestandsdeel-instellingen wat te versoepelen in Windows. Bij "geavanceerde instellingen voor delen" onder windows 7, 128-bit versleuteling uitzetten. Met wachtwoord beveiligd delen kan ook uit eventueel.

Je kan ook even alle beveiliging uitzetten en dan met trail-and-error de beveiliging terugschroeven naar een niveau dat jij acceptabel vind, en werkt icm met je WD TV.

Overigens is de verbinding opnieuw leggen na een reboot van de WD TV weer lastig, en duurt soms even, niet heel makkelijk... Je zal dan ook flink moeten experimenteren met reboten/stroom tijdelijk afsluiten van de WD TV. Mijn ervaring dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Laatst online: 13-09 19:46

neanderthaler

Are friends electric?

Ik dus gister dat ding weer eens tevoorschijn gehaald en er een stickie met +/- 10 recent gedownloade films ingeplugd, bleek dus dat hij geen van alle films kon afspelen :')

Moet dus firmware zoeken voor het specifieke model en dan hopen dat ie xvid, mkv en mp4 aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een wd tv hd gen 1.
welke homebrew of hacked firmware is een aanrader?

ik hoor het graag.
evt met linkje en instal handleiding

alvast super bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Laatst online: 13-09 19:46

neanderthaler

Are friends electric?

Die van mij zit vast in een update van de firmware :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:10:
ik heb een wd tv hd gen 1.
welke homebrew of hacked firmware is een aanrader?

ik hoor het graag.
evt met linkje en instal handleiding

alvast super bedankt :)
Hier een linkje naar de laatste WDLXTV firmware voor de Gen1 :

http://b-rad.geg0r.de/ind...xtv/&sort=date&order=desc

Er is ook een gedeelte op het WDLXTV forum voor de Gen1 : http://forum.wdlxtv.com/viewforum.php?f=7

Een link naar de wiki vind je ook op het forum.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste