Ik heb een probleem. Ik heb mijn WD HD TV via optical out aangesloten op mijn harman kardon hs200.. Als ik nu een mkv met 5.1 DTS afspeel krijg ik geen geluid. Als ik een dvd met digitaal geluid afspeel werkt het prima. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen?
Heb je bij de instellingen van je WD TV ingesteld dat ie het geluid digitaal moet uitsturen? Hij zal nu staan op die andere optie denk ik, waarbij hij het via hdmi verstuurd of de stereo uitgang.
Even bij instellingen omzetten should do the trick!
Bij settings staat hij gewoon op digital.. als je dat bedoeld..Pieterke schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:26:
Heb je bij de instellingen van je WD TV ingesteld dat ie het geluid digitaal moet uitsturen? Hij zal nu staan op die andere optie denk ik, waarbij hij het via hdmi verstuurd of de stereo uitgang.
De film wordt correct afgespeeld met geluid voor de eerste 2 minuten ongeveer en opeens staat het beeld stil en hoor je natuurlijk ook niks meer. Precies of er iemand op de pauze knop gedrukt heeft (maar dat is natuurlijk niet zo, want de pauze/play knoppen enz komen niet tevoorschijn op het scherm).Wat freezed er precies ? Audio en video ? Alleen video / audio ?
Anoniem: 295271 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:23:
[...]
heb je dat bestand al eens bekeken met mediainfo ??
Dat het in een MKV container zit, zegt niet zoveel. Kijk eens naar het aantal reference frames, en het type video stream. Daar zal je het lijkt me moeten zoeken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| General Complete name : BBC.Life.E01.Challenges.of.life.2009.1080p-CHD.mkv Format : Matroska File size : 6.53 GiB Duration : 58mn 33s Overall bit rate : 16.0 Mbps Writing application : mkvmerge v2.9.9 ('Tutu') built on Nov 25 2009 21:13:32 Writing library : libebml v0.7.9 + libmatroska v0.8.1 Video ID : 1 Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : High@L4.1 Format settings, CABAC : Yes Format settings, ReFrames : 4 frames Muxing mode : Container profile=Unknown@4.1 Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC Duration : 58mn 33s Bit rate : 14.1 Mbps Nominal bit rate : 14.5 Mbps Width : 1 920 pixels Height : 1 080 pixels Display aspect ratio : 16:9 Frame rate : 25.000 fps Resolution : 24 bits Colorimetry : 4:2:0 Scan type : Progressive Bits/(Pixel*Frame) : 0.273 Stream size : 5.79 GiB (89%) Writing library : x264 core 80 r1373 4322f63 Encoding settings : cabac=1 / ref=4 / deblock=1:-3:-3 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=10 / psy=1 / psy_rd=1.1:0.2 / mixed_ref=1 / me_range=64 / chroma_me=1 / trellis=2 / 8x8dct=1 / cqm=2 / deadzone=21,11 / fast_pskip=0 / chroma_qp_offset=-2 / threads=6 / sliced_threads=0 / nr=0 / decimate=0 / mbaff=0 / constrained_intra=0 / bframes=3 / b_pyramid=2 / b_adapt=2 / b_bias=0 / direct=3 / wpredb=1 / wpredp=0 / keyint=250 / keyint_min=25 / scenecut=40 / rc_lookahead=60 / rc=2pass / mbtree=1 / bitrate=14463 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / vbv_maxrate=50000 / vbv_bufsize=50000 / ip_ratio=1.40 / aq=2:0.80 Audio ID : 2 Format : DTS Format/Info : Digital Theater Systems Codec ID : A_DTS Duration : 58mn 33s Bit rate mode : Constant Bit rate : 1 510 Kbps Channel(s) : 6 channels Channel positions : Front: L C R, Surround: L R, LFE Sampling rate : 48.0 KHz Resolution : 24 bits Stream size : 632 MiB (9%) Title : DTS Hi-Res Core 5.1ch 1509k Language : English |
Anoniem: 295271
@Fastman,
Hmm, ik heb zelf veel grotere MKV's (1080P, 720P) met zowel DTS als AC-3 geluid die geen problemen geven. Die 4 reference frames van je bestand kan het probleem ook niet zijn.
Ik vermoed dat het in jouw geval ligt aan die "Overall bit rate van 16.0 Mbps". Ik heb wat rond zitten klikken door mijn bestanden maar die komen niet boven de 12 Mbps uit.. Ik weet het, dat zegt misschien meer iets over mijn bestanden
Misschien dat andere mensen met dit soort bestanden je verder kunnen helpen.
Hmm, ik heb zelf veel grotere MKV's (1080P, 720P) met zowel DTS als AC-3 geluid die geen problemen geven. Die 4 reference frames van je bestand kan het probleem ook niet zijn.
Ik vermoed dat het in jouw geval ligt aan die "Overall bit rate van 16.0 Mbps". Ik heb wat rond zitten klikken door mijn bestanden maar die komen niet boven de 12 Mbps uit.. Ik weet het, dat zegt misschien meer iets over mijn bestanden
Misschien dat andere mensen met dit soort bestanden je verder kunnen helpen.
Ik heb een erg irritant probleem met mijn WD TV Live.
Zodra ik hem op het netwerk hang (heel simpel mijn Tele2 modem) dan lijkt het apparaatje zeer onstabiel te worden. De WD hangt zich dan altijd op. Het enige variabele is 'het wanneer'. Soms meteen na een opstart al in het hoofdmenu, altijd op een willekeurig moment. Ook als ik in menu's zit of content speel vanaf een HDD via USB.
Ik krijg het apparaat dan ook neit meer via afstandbediening uitgezet, het weigert alle dienst. Ik moet dan echt de voeding eruit trekken om te resetten. Het frustreert me mateloos!
Ik heb de laatste nieuwe firmware (.24 geloof ik) succesvol geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan.
Heeft íemand enig idee hoe ik nu te werk moet gaan?
Zodra ik hem op het netwerk hang (heel simpel mijn Tele2 modem) dan lijkt het apparaatje zeer onstabiel te worden. De WD hangt zich dan altijd op. Het enige variabele is 'het wanneer'. Soms meteen na een opstart al in het hoofdmenu, altijd op een willekeurig moment. Ook als ik in menu's zit of content speel vanaf een HDD via USB.
Ik krijg het apparaat dan ook neit meer via afstandbediening uitgezet, het weigert alle dienst. Ik moet dan echt de voeding eruit trekken om te resetten. Het frustreert me mateloos!
Ik heb de laatste nieuwe firmware (.24 geloof ik) succesvol geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan.
Heeft íemand enig idee hoe ik nu te werk moet gaan?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
@ Fastman & Species,
Ik heb hier een 1080P film liggen met een totale bitrate van 20.3 mbps en die speelt hij vloeiend en perfect af dus ook films met 16 en 12 mbps moeten gewoon lukken lijkt me.
Zal ook ff kijken of ik nog anderen heb die rond de 20 zitten maar tot nu toe nog geen enkele film gehad die hij niet pakte of niet vloeiend afspeelde.
Ik heb hier een 1080P film liggen met een totale bitrate van 20.3 mbps en die speelt hij vloeiend en perfect af dus ook films met 16 en 12 mbps moeten gewoon lukken lijkt me.
Zal ook ff kijken of ik nog anderen heb die rond de 20 zitten maar tot nu toe nog geen enkele film gehad die hij niet pakte of niet vloeiend afspeelde.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Anoniem: 169388
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een 320GB Samsung S2 harddisk gekocht. Vervolgens heb ik deze schijf NTFS geformatteerd. Als ik de hd aansluit op de wd tv dan wordt deze niet herkend. De wd tv gaat ook niet de hd scannen.
Als de schijf FAT32 geformatteerd is dan wordt deze wel herkend. (maar ik wil juist NTFS gebruiken)
Heeft iemand misschien hetzelfde probleem of een oplossing?
Ik heb een 320GB Samsung S2 harddisk gekocht. Vervolgens heb ik deze schijf NTFS geformatteerd. Als ik de hd aansluit op de wd tv dan wordt deze niet herkend. De wd tv gaat ook niet de hd scannen.
Als de schijf FAT32 geformatteerd is dan wordt deze wel herkend. (maar ik wil juist NTFS gebruiken)
@Sjakimo
Doe je een full format of quick?
Ik heb nl gewoon een NTFS HD eraan hangen...
Doe je een full format of quick?
Ik heb nl gewoon een NTFS HD eraan hangen...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Anoniem: 169388
ik heb een quickformat gedaan.
ik heb ook een wd passport die ntfs geformatteerd is en daar heb ik geen problemen mee.
op een ander forum heb ik iemand gevonden die hetzelfde probleem ondervindt met deze hd.
ik heb ook een wd passport die ntfs geformatteerd is en daar heb ik geen problemen mee.
op een ander forum heb ik iemand gevonden die hetzelfde probleem ondervindt met deze hd.
Dit draadje is voor de eerste WDTV niet voor de WDTV Live, die heeft zijn eigen draadjeJeroenimoes schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 04:38:
Ik heb een erg irritant probleem met mijn WD TV Live.
Anoniem: 348098
Ik heb een vraag over de WD TV HD Mediaplayer.
Als ik mijn harde schijf (WD Elements Desktop 1 TB) aansluit op de player blijft het usb icoontje constant knipperen. Normaal moet hij dit ook doen om de harddisk te scannen, maar zelfs na een nacht lang aan laten staan blijft het knipperen. Ik kan wel gewoon alles afspelen van de harde schijf. Enig idee hoe ik dit op kan lossen, het is namelijk erg irritant.
Alvast bedankt.
Als ik mijn harde schijf (WD Elements Desktop 1 TB) aansluit op de player blijft het usb icoontje constant knipperen. Normaal moet hij dit ook doen om de harddisk te scannen, maar zelfs na een nacht lang aan laten staan blijft het knipperen. Ik kan wel gewoon alles afspelen van de harde schijf. Enig idee hoe ik dit op kan lossen, het is namelijk erg irritant.
Alvast bedankt.
Hoi,
Ik heb zelf ook een WD TV HD Player (eerste versie, voor de WD TV Live uitkwam).
Klopt, het dat deze geen bitstream ondersteuning (naar je receiver) biedt voor:
- DTS-HD
- Dolby Digital HD
De WD TV Live Player, zou wel ondersteuning hiervoor bieden.
Volgens dit topic op tweakersforum.
Ik heb zelf ook een WD TV HD Player (eerste versie, voor de WD TV Live uitkwam).
- DTS-HD
- Dolby Digital HD
Klopt niet. Heb hier ook een WDTV (NIET live) en die stuurt de DTS-HD signalen gewoon door naar men receiver en speelt het op zijn beurt weer af.Gent32m schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:35:
Hoi,
- DTS-HD
- Dolby Digital HD
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Ok. Bedankt voor de verduidelijking !JKratos schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:37:
Klopt niet. Heb hier ook een WDTV (NIET live) en die stuurt de DTS-HD signalen gewoon door naar men receiver en speelt het op zijn beurt weer af.
Graag gedaan. Heb net nog ff voor de zekerheid gekeken maar Gladiator in 1080P
Je receiver moet het uiteraard wel ondersteunen maar dat is vanzelfsprekend natuurlijk.
Off courseJKratos schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:07:
Je receiver moet het uiteraard wel ondersteunen maar dat is vanzelfsprekend natuurlijk.
Eind deze week heb ik mijn receiver (Denon-AVR3310) binnen. Kan ik met die WD Player erop eens gaan experimenteren.
Beam me up, Scotty
Ik heb een WD TV HD Media Player (Gen 1) en zie nu dat de laatste firmware ook video playlists ondersteund. Dat lijkt me interessant maar ik heb geen idee hoe ik een video-afspeellijst kan aanmaken. Windows mediaplayer kan wel afspeellijsten aanmaken maar hierin staan harde verwijzingen naar de locatie van de films.
Heeft iemand een idee/tip?
Heeft iemand een idee/tip?
Werkt de LaCie 500 GB externe harde schijf goed samen met de WD HD TV ?
Is er wellicht iemand die deze zelfde combinatie al succesvol (of juist niet) in gebruik heeft ?
In het lijstje van ondersteunde USB apparaten van WD zelf staan namelijk maar heel weinig modellen genoemd, en die zijn bijna alleen maar van het merk WD zelf.
Is er wellicht iemand die deze zelfde combinatie al succesvol (of juist niet) in gebruik heeft ?
In het lijstje van ondersteunde USB apparaten van WD zelf staan namelijk maar heel weinig modellen genoemd, en die zijn bijna alleen maar van het merk WD zelf.
Met vriendelijke groet, Edwin.
Ik zat even te kijken maar kon het hier niet vinden.
Speelt de WD TV ook complete Blu Ray rips van 25 gig af?
Speelt de WD TV ook complete Blu Ray rips van 25 gig af?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat werkt goed hoor, had het ook een tijdje. Maar later toch geruild voor WD passport 320gb, 500gb was wat te groot...edwin.w schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:39:
Werkt de LaCie 500 GB externe harde schijf goed samen met de WD HD TV ?
Anoniem: 94825
Kan iemand mij uitleggen waar om ik niet bij elke map / cd de coverart zie?
Ik heb onder elke map een plaatje (Front.jpg) alleen in sommige geeft hij hem niet weer.
Kan dit liggen aan een mappen structuur etc?
Ik heb onder elke map een plaatje (Front.jpg) alleen in sommige geeft hij hem niet weer.
Kan dit liggen aan een mappen structuur etc?
2 dingen waaraan het misschien kan liggen:
1. Ik noem mijn plaatje van een folder altijd folder.jpg en plaats deze in de root van de desbetreffende folder.
2. Maak de plaatjes niet te groot (qua pixels), maar verklein ze. Voor DVD covers gebruikt ik een formaat van 120x180 pixels.
1. Ik noem mijn plaatje van een folder altijd folder.jpg en plaats deze in de root van de desbetreffende folder.
2. Maak de plaatjes niet te groot (qua pixels), maar verklein ze. Voor DVD covers gebruikt ik een formaat van 120x180 pixels.
Anoniem: 193799
zullen ze ooit nog eens updates lanceren van de firmware voor de 1e generatie van de WD TV?
Ik had toch op wat actievere ontwikkeling gehoopt
Ik had toch op wat actievere ontwikkeling gehoopt
Mijn oom heeft ook een WD TV en kwam met de volgende vraag bij me:
De film is een iso bestand maar heeft geen ondertiteling, die zat er los bij. Hoe kan hij deze als nog in de WD TV afspelen met ondertiteling?
De film is een iso bestand maar heeft geen ondertiteling, die zat er los bij. Hoe kan hij deze als nog in de WD TV afspelen met ondertiteling?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
niet...een iso bestand is eigenlijk een dvd in 1 bestand, dat gaat nooit werken met een losse ondertitel, behalve wanneer je die iso omzet naar mkv of avi, dat werkt prima met een losse ondertitel.Mars18 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:00:
Mijn oom heeft ook een WD TV en kwam met de volgende vraag bij me:
XC40 RWD Ultimate Single Motor ER MY24 Sage Green 40000km
Bedankt voor het snelle antwoordrolfio schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:29:
[...]
niet...een iso bestand is eigenlijk een dvd in 1 bestand, dat gaat nooit werken met een losse ondertitel, behalve wanneer je die iso omzet naar mkv of avi, dat werkt prima met een losse ondertitel.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
| General Complete name : The.Matrix.Revolutions.2003.BluRay.1080p.mkv Format : Matroska File size : 12.9 GiB Duration : 2h 9mn Overall bit rate : 14.3 Mbps Encoded date : UTC 2008-10-20 01:11:06 Writing application : mkvmerge v2.2.0 ('Turn It On Again') built on Mar 4 2008 12:58:26 Writing library : libebml v0.7.7 + libmatroska v0.8.1 Video ID : 1 Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : High@L4.1 Format settings, CABAC : Yes Format settings, ReFrames : 5 frames Muxing mode : Container profile=Unknown@4.1 Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC Duration : 2h 9mn Bit rate : 12.0 Mbps Nominal bit rate : 12.3 Mbps Width : 1 920 pixels Height : 800 pixels Display aspect ratio : 2.40:1 Frame rate : 23.976 fps Resolution : 24 bits Colorimetry : 4:2:0 Scan type : Progressive Bits/(Pixel*Frame) : 0.327 Stream size : 10.9 GiB (84%) Writing library : x264 core 65 r998M 6768543 Encoding settings : cabac=1 / ref=5 / deblock=1:-2:-1 / analyse=0x3:0x113 / me=umh / subme=6 / psy_rd=1.0:0.0 / mixed_ref=1 / me_range=16 / chroma_me=1 / trellis=1 / 8x8dct=1 / cqm=0 / deadzone=21,11 / chroma_qp_offset=-2 / threads=12 / nr=0 / decimate=1 / mbaff=0 / bframes=16 / b_pyramid=1 / b_adapt=1 / b_bias=0 / direct=3 / wpredb=1 / keyint=250 / keyint_min=25 / scenecut=40(pre) / rc=2pass / bitrate=12323 / ratetol=1.0 / qcomp=0.60 / qpmin=10 / qpmax=51 / qpstep=4 / cplxblur=20.0 / qblur=0.5 / ip_ratio=1.40 / pb_ratio=1.30 / aq=1:1.00 Language : English Audio #1 ID : 2 Format : DTS Format/Info : Digital Theater Systems Codec ID : A_DTS Duration : 2h 9mn Bit rate mode : Constant Bit rate : 1 510 Kbps Channel(s) : 6 channels Channel positions : Front: L C R, Surround: L R, LFE Sampling rate : 48.0 KHz Resolution : 24 bits Stream size : 1.36 GiB (11%) Title : eng Language : English Audio #2 ID : 3 Format : AC-3 Format/Info : Audio Coding 3 Codec ID : A_AC3 Duration : 2h 9mn Bit rate mode : Constant Bit rate : 448 Kbps Channel(s) : 6 channels Channel positions : Front: L C R, Surround: L R, LFE Sampling rate : 48.0 KHz Stream size : 414 MiB (3%) Title : chi Language : Chinese |
Spijtig genoeg hapert dit ook bij scenes met veel kleine bewegende items. *spoiler* zoals wanneer Zion aangevallen wordt en de sentinels daar rondvliegen. De befaamde "Bird-scene" is er niks mee vergeleken
Ik had ook zo´n schijf gekocht om films af te spelen op de WD,maar bij mij deed ie het ook niet. Heb gezocht en vond meer mensen met hetzelfde probleem. Heb hem teruggebracht naar dixons en heb het aankoopbedrag teruggekregen. Heb toch maar een WD Passport gekocht.Anoniem: 169388 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:04:
Ik zit met het volgende probleem.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
De LaCie 500 GB externe harde schijf werkt prima samen met de WD HD TV ! Ik heb nog wel wat andere vragen:
1) Wel zit ik nog te prutsen met de volgorde van foto's. Ik heb mijn foto's in Windows allemaal automatisch laten doornummeren, b.v.:
- Dierentuin (1).jpg
- Dierentuin (2).jpg
- Dierentuin (3).jpg
In Windows (XP, Vista, 7, enzovoorts) werkt dit allemaal prima.
Echter de WD HD TV zet de foto's dan op een hele andere volgorde namelijk 1, 11, 12, 13 ... 19, 2, 21, 22, 23 ... 29, 3, 31, 32, 33, enzovoorts waardoor er niks meer van klopt.
Kan je de volgorde van de foto's zoals ze vertoond worden ergens instellen ? Zodat het wel gelijk loopt met in Windows ? Want anders zou ik al mijn foto's op de WD een andere naam moeten geven dan op de PC.
In de setup kon ik niks hierover vinden.
2) Bij het opstarten van de WD moet ik mijn externe harde schijf nog uitlaten. Pas als de WD helemaal is opgestart kan ik de harddisk aanzetten. Doe ik het niet in die volgorde, dus éérst harddisk en dan pas WD, dan wil de WD niet opstarten, alleen maar weer goed te krijgen door stekker er uit. Is hier een oplossing voor ?
3) Gaat hij altijd automatisch terug naar resolutie = auto nadat de stroom er af is geweest ? Kan je niet een vaste resolutie hard instellen, b.v. 1080p ?
4) Bij het uitzetten, moet je dan altijd eject doen, ook als je de harde schijf helemaal niet wilt verwijderen ?
1) Wel zit ik nog te prutsen met de volgorde van foto's. Ik heb mijn foto's in Windows allemaal automatisch laten doornummeren, b.v.:
- Dierentuin (1).jpg
- Dierentuin (2).jpg
- Dierentuin (3).jpg
In Windows (XP, Vista, 7, enzovoorts) werkt dit allemaal prima.
Echter de WD HD TV zet de foto's dan op een hele andere volgorde namelijk 1, 11, 12, 13 ... 19, 2, 21, 22, 23 ... 29, 3, 31, 32, 33, enzovoorts waardoor er niks meer van klopt.
Kan je de volgorde van de foto's zoals ze vertoond worden ergens instellen ? Zodat het wel gelijk loopt met in Windows ? Want anders zou ik al mijn foto's op de WD een andere naam moeten geven dan op de PC.
In de setup kon ik niks hierover vinden.
2) Bij het opstarten van de WD moet ik mijn externe harde schijf nog uitlaten. Pas als de WD helemaal is opgestart kan ik de harddisk aanzetten. Doe ik het niet in die volgorde, dus éérst harddisk en dan pas WD, dan wil de WD niet opstarten, alleen maar weer goed te krijgen door stekker er uit. Is hier een oplossing voor ?
3) Gaat hij altijd automatisch terug naar resolutie = auto nadat de stroom er af is geweest ? Kan je niet een vaste resolutie hard instellen, b.v. 1080p ?
4) Bij het uitzetten, moet je dan altijd eject doen, ook als je de harde schijf helemaal niet wilt verwijderen ?
1) Kan je inderdaad niet aanpassen. Je moet je foto's laten beginnen met 0.
3) Normaal detecteert de WDTV de maximale resolutie van de televisie als dit niet werkt dan schakelt de wdtv automatisch naar 1080p. Zover ik weet kun je dit niet aanpassen.
4) Nee. WDTV eject automatisch de harde-schijf zodra je deze uitzet. Je hoeft dit niet meer handmatig te doen. Na het aanzetten zal de schijf automatisch weer herkend worden. (Zelfs zonder verwijderen van de stekker zoals dat in Windows moet)
3) Normaal detecteert de WDTV de maximale resolutie van de televisie als dit niet werkt dan schakelt de wdtv automatisch naar 1080p. Zover ik weet kun je dit niet aanpassen.
4) Nee. WDTV eject automatisch de harde-schijf zodra je deze uitzet. Je hoeft dit niet meer handmatig te doen. Na het aanzetten zal de schijf automatisch weer herkend worden. (Zelfs zonder verwijderen van de stekker zoals dat in Windows moet)
Volgens mij heeft de WDTV geen ondersteuning voor Cadac en daardoor hapert deze. Resolutie en profiel moeten aan de specificaties voldoen.Spijtig genoeg hapert dit ook bij scenes met veel kleine bewegende items. *spoiler* zoals wanneer Zion aangevallen wordt en de sentinels daar rondvliegen. De befaamde "Bird-scene" is er niks mee vergeleken
[ Voor 27% gewijzigd door The_Worst op 13-03-2010 20:29 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
OK, ik heb alle namen van de bestanden van de foto's op de externe harde schijf aangepast met de handige functie "Advanced Renamer" van FileMenuTools.
Nu heten de foto's gewoon bijvoorbeeld:
- Dierentuin 001.jpg
- Dierentuin 002.jpg
- Dierentuin 003.jpg
enzovoorts,
en is de volgorde van vertonen wel weer juist. Benamingen zoals gebruikelijk in Windows met (1), (2), (3) enzovoorts worden dus niet goed ondersteund door de WD HD TV. Omdat hij namelijk (11) en (12) na (1) laat komen, en (21) en (22) na (2), hetgeen uiteraard niet de gewenste volgorde is.
Nu heten de foto's gewoon bijvoorbeeld:
- Dierentuin 001.jpg
- Dierentuin 002.jpg
- Dierentuin 003.jpg
enzovoorts,
en is de volgorde van vertonen wel weer juist. Benamingen zoals gebruikelijk in Windows met (1), (2), (3) enzovoorts worden dus niet goed ondersteund door de WD HD TV. Omdat hij namelijk (11) en (12) na (1) laat komen, en (21) en (22) na (2), hetgeen uiteraard niet de gewenste volgorde is.
Dat komt omdat hij op tekst sorteert en niet op numerieke waarde. Is eigenlijk heel logisch, maar je moet het even wetenedwin.w schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:10:
[...]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Anoniem: 306568
Hoe zit het nu percies met versie 1 en versie 2?
http://www.wdc.com/wdproducts/updates/?family=wdfwdtv_hd
zijn alle foute uit versie 1 verhopen in versie 2? alvast bedankt
http://www.wdc.com/wdproducts/updates/?family=wdfwdtv_hd
zijn alle foute uit versie 1 verhopen in versie 2? alvast bedankt
Anoniem: 350895
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe kan het zijn dat als ik een TV serie overzet met DVD shrink naar iso ik de ene keer de volledige serie kan afspelen en de andere keer alleen maar de eerste aflevering
Kan het ook weer omzetten naar MVvoor losse afleveringen maar ben dan de ondertitels weer kwijt
Wie weet iets
Groeten Haaf
Hoe kan het zijn dat als ik een TV serie overzet met DVD shrink naar iso ik de ene keer de volledige serie kan afspelen en de andere keer alleen maar de eerste aflevering
Kan het ook weer omzetten naar MVvoor losse afleveringen maar ben dan de ondertitels weer kwijt
Wie weet iets
Groeten Haaf
Anoniem: 44364
zou er ONDERHAND nog eens een update komen? Zodat je in ieder geval chapters hebt met bijvoorbeeld een mkv of mt2s... Doen ze al bijna een jaar over. Dit schiet ook allemaal niet op.
@vleespet
Denk niet meer dat er een update komt.
@iedereen
Ik heb nog de eerste generatie WD TV (gekocht in sep 2008) en wifi zou heel handig zijn.
Is het iemand gelukt om met een usb wifi dongle toegang te krijgen tot wifi?
@iedereen
Ik heb nog de eerste generatie WD TV (gekocht in sep 2008) en wifi zou heel handig zijn.
GoT, You have to love it!
@vleespet,
die hele uservoice site; tja, wat zal ik er van zeggen. Volgens mij wordt ie door WD niet meer gelezen.
Lijkt erop dat ze helemaal hier naartoe gegaan zijn.
die hele uservoice site; tja, wat zal ik er van zeggen. Volgens mij wordt ie door WD niet meer gelezen.
Lijkt erop dat ze helemaal hier naartoe gegaan zijn.
@vleespet
Er zijn ook onofficiele updates die veel extra mogelijkheden bieden. Neem een kijkje bij http://b-rad.cc/wdlxtv/
Er zijn ook onofficiele updates die veel extra mogelijkheden bieden. Neem een kijkje bij http://b-rad.cc/wdlxtv/
GoT, You have to love it!
Anoniem: 44364
ja, die WDLXTV firmware. Ik weet het maar heb je dan iets van blu ray menu support? Chapters in een m2ts mis ik het meeste (en wmv-hd support maar dat gaat niet meer komen) Die B-RAD firmware zijn dingen die ik eigenlijk niet nodig heb of geen verstand van heb.
Ja ik heb het draadloos wifi draaien met WDTV 1st generation sinds een jaartje met WDLXTV 0.5.6.1 firmware. Voor uitleg over software en hardware die ik heb gebruikt check hier weliswaar info in Engels.Lisadr schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:05:
@vleespet
@iedereen
Mijn hardware specs: Wireless USB Linksys wusb600n w. WPA2 (ralink rt2870)
USB Stick 16GB Sony FAT32 | W. Router: Linksys (Cisco) WRT160N
Ik heb een vraag, en heb niet de tijd om de 30 pagina's van dit deel drie door te spitten...
Sinds gister in het bezit van een WD HD TV (versie1), nieuwste firmware, ingeplugd, HD eraan....beeld.
Maar nu de vraag:
Ik heb een flink aantal films voor mijn dochter op mijn pc staan, de meeste hiervan zijn DVD-videobestanden (in een mapje VIDEO_TS) en een aantal iso's. Een paar van deze iso's werken prima, een aantal ook niet.
Wat moet ik doen om mijn DVD's eenvoudig af te kunnen spelen? Ik heb gister een progje gebruikt om de video-ts bestanden om te zetten naar een iso, maar dan krijg ik de melding dat het bestand niet leesbaar is.
Waarom werken sommige iso's wel en andere niet?
Is er iemand die me snel op weg kan helpen met tips&trucs of progjes?
Sinds gister in het bezit van een WD HD TV (versie1), nieuwste firmware, ingeplugd, HD eraan....beeld.
Maar nu de vraag:
Ik heb een flink aantal films voor mijn dochter op mijn pc staan, de meeste hiervan zijn DVD-videobestanden (in een mapje VIDEO_TS) en een aantal iso's. Een paar van deze iso's werken prima, een aantal ook niet.
Wat moet ik doen om mijn DVD's eenvoudig af te kunnen spelen? Ik heb gister een progje gebruikt om de video-ts bestanden om te zetten naar een iso, maar dan krijg ik de melding dat het bestand niet leesbaar is.
Je vraag stata in het verkeerde topic. Er is er ook eentje voor de WD HD Live..Bijltje666 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:19:
Ik heb een vraag, en heb niet de tijd om de 30 pagina's van dit deel drie door te spitten...
Maar nu de vraag:
Maar goed..Als de DVD's in een map Video_TS staan kun je ze gewoon afsprelen. Op de map gaan staan en op play drukken (de map dus niet openen). Hij speelt ze dan allemaal achter elkaar af. Je kunt ze ook omzetten. Er zijn genoog proggie's voor bijv DVDFab, #1DVD ripper etc. Google ff en je komt genoeg tegen...ook gratis proggies. Dat je de bestanden niet kunt lezen kan er ook mee te maken hebben hoe je de mappen op de PC benaderd. Je moet eerst kiezen voor Network Shares en dan de PC kiezen. Afhankelijk van je OS kan het ook zijn dat je moet streamen (rechtermuisknop op bestand, play with WD HD Live) en voila..
genoeg mogelijkheden (en mogelijke problemen dus...)
Ik heb hier een HD filmbestand in .WMV formaat, de video is VC-1 en de audio is WMA Pro. Zoals verwacht speelt dit bestand wel af op de WD HD TV, alleen je hebt geen geluid. Op de PC speelt dit bestand wel gewoon af met beeld en geluid.
Nu heb ik dit bestand om toch geluid te krijgen omgezet met de tool WMVconverter (werd hier op het forum aanbevolen). Je krijgt dan een .MKV bestand met nog steeds VC-1 video, maar nu wel met AC3 audio (Dolby Digital 5.1). Op de PC speelt ook dit bestand gewoon af met beeld en geluid.
Echter, de WD HD TV loopt opeens vast op deze .MKV film. Na circa 30 seconden goed afspelen van beeld en geluid wordt het beeld opeens zwart en gebeurd er verder helemaal niets meer. Als ik op stop druk keer ik terug naar het menu.
Ik heb genoeg .MKV bestanden met AC3 geluid die gewoon prima worden afgespeeld door de WD HD. Alleen die hebben wel AVC als video. Alle audio en video formaten geinventariseerd met MediaInfo.
Iemand een idee waar dit nu aan kan liggen ? En vooral: hoe ik het op kan lossen ? Want ik zou deze film graag alsnog willen afspelen op de WD HD TV. Alvast bedankt voor jullie reactie's !
Nu heb ik dit bestand om toch geluid te krijgen omgezet met de tool WMVconverter (werd hier op het forum aanbevolen). Je krijgt dan een .MKV bestand met nog steeds VC-1 video, maar nu wel met AC3 audio (Dolby Digital 5.1). Op de PC speelt ook dit bestand gewoon af met beeld en geluid.
Echter, de WD HD TV loopt opeens vast op deze .MKV film. Na circa 30 seconden goed afspelen van beeld en geluid wordt het beeld opeens zwart en gebeurd er verder helemaal niets meer. Als ik op stop druk keer ik terug naar het menu.
Ik heb genoeg .MKV bestanden met AC3 geluid die gewoon prima worden afgespeeld door de WD HD. Alleen die hebben wel AVC als video. Alle audio en video formaten geinventariseerd met MediaInfo.
Iemand een idee waar dit nu aan kan liggen ? En vooral: hoe ik het op kan lossen ? Want ik zou deze film graag alsnog willen afspelen op de WD HD TV. Alvast bedankt voor jullie reactie's !
Thx voor je reactie. Volgens mij staat mijn bericht wel in de juiste topic, ik heb namelijk zoals ik in mijn post vermeldde de WD HD TV (versie 1) Grappig dat jij begint over de live versieEdje040 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:18:
[...]
Je vraag stata in het verkeerde topic. Er is er ook eentje voor de WD HD Live..
Maar goed..Als de DVD's in een map Video_TS staan kun je ze gewoon afsprelen. Op de map gaan staan en op play drukken (de map dus niet openen). Hij speelt ze dan allemaal achter elkaar af. Je kunt ze ook omzetten. Er zijn genoog proggie's voor bijv DVDFab, #1DVD ripper etc. Google ff en je komt genoeg tegen...ook gratis proggies. Dat je de bestanden niet kunt lezen kan er ook mee te maken hebben hoe je de mappen op de PC benaderd. Je moet eerst kiezen voor Network Shares en dan de PC kiezen. Afhankelijk van je OS kan het ook zijn dat je moet streamen (rechtermuisknop op bestand, play with WD HD Live) en voila..
genoeg mogelijkheden (en mogelijke problemen dus...)
Ik heb dus een x aantal mappen op mijn externe hd gezet, met daarin een video-ts en een audio-ts map. Als ik op de video-ts map ga staan en ik druk op play, dan krijg ik een symbooltje in beeld wat duidelijk aangeeft dat deze actie niet mogelijk is
Wat ik dus ook niet begrijp is het feit dat hij een aantal iso's wel gewoon afspeelt, maar een aantal andere niet
Wat raad je me aan? de video-ts mappen converteren naar een iso? met welk progje gaat dat het best?
Je hebt gelijk...staat wel goed. My mistakeBijltje666 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:47:
[...]
Thx voor je reactie. Volgens mij staat mijn bericht wel in de juiste topic, ik heb namelijk zoals ik in mijn post vermeldde de WD HD TV (versie 1) Grappig dat jij begint over de live versie![]()
Ik heb dus een x aantal mappen op mijn externe hd gezet, met daarin een video-ts en een audio-ts map. Als ik op de video-ts map ga staan en ik druk op play, dan krijg ik een symbooltje in beeld wat duidelijk aangeeft dat deze actie niet mogelijk is![]()
Wat ik dus ook niet begrijp is het feit dat hij een aantal iso's wel gewoon afspeelt, maar een aantal andere niet![]()
Wat raad je me aan? de video-ts mappen converteren naar een iso? met welk progje gaat dat het best?
Ik gebruik (alleen als het nodig is) DvdFab. Met dit proggie kun je alle formate omzetten naar een leesbaar bestand voor alle palyers (PS3, Xbox en ook WD). Je kunt kiezen voor avi, mp4 etc etc. Ik zet eigenlijknooit om naar iso omdat de WD dit normaliter gewoon kan lezen. Overigens heb ik in de map Video_TS geen map Audio_TS. Wellicht dat daar iets fout zit. Heb je de DVD's zelf op de schijf gezet of gedownload? Meestal zijn DVD die je via het web kunt kopen (...) alleen Video_TS.
Uit voorzorg heb ik de firmware daarnet ook nog even geupdate van versie 1.02.07 naar versie 1.03.01 (de laatste versie die beschikbaar is dus). Vooral omdat WD daarover zelf zegt in zijn release notes: "resolved playback issues with VC-1 codec in an MKV container". Echter, ook dit helpt niet.edwin.w schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:57:
Ik heb hier een HD filmbestand in .WMV formaat, de video is VC-1 en de audio is WMA Pro. Zoals verwacht speelt dit bestand wel af op de WD HD TV, alleen je hebt geen geluid. Op de PC speelt dit bestand wel gewoon af met beeld en geluid.
Een VC-1 video stream, die als hij nog in een .WMV bestand zit prima afspeelt (wel zonder geluid natuurlijk), loopt dus vast als hij door WMVconverter alleen maar is gekopieerd in een .MKV bestand terwijl het geluid door diezelfde tool is omgezet van WMA naar AC3.
Iemand een idee waar dit nu aan kan liggen ? En vooral: hoe ik het op kan lossen ? Want ik zou deze film graag alsnog willen afspelen op de WD HD TV.
Deze gezien?edwin.w schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:53:
[...]
Uit voorzorg heb ik de firmware daarnet ook nog even geupdate van versie 1.02.07 naar versie 1.03.01 (de laatste versie die beschikbaar is dus). Vooral omdat WD daarover zelf zegt in zijn release notes: "resolved playback issues with VC-1 codec in an MKV container". Echter, ook dit helpt niet.
Een VC-1 video stream, die als hij nog in een .WMV bestand zit prima afspeelt (wel zonder geluid natuurlijk), loopt dus vast als hij door WMVconverter alleen maar is gekopieerd in een .MKV bestand terwijl het geluid door diezelfde tool is omgezet van WMA naar AC3.
Iemand een idee waar dit nu aan kan liggen ? En vooral: hoe ik het op kan lossen ? Want ik zou deze film graag alsnog willen afspelen op de WD HD TV.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32156326#32156326
Jawel, ik had hem al gezien, en ik had ook al diverse tips succesvol opgevolgt !
In dit geval heb ik MKVmerge gebruikt en waarempel . . . de film doet het nu ! Dus hartelijk dank voor de tip.
Een andere manier, in plaats van Wmv2mkv, om van een .WMV bestand (met VC-1 video en WMA audio) naar een .MKV-bestand (VC-1 video en AC3-audio) te komen is dus:
- omzetten met WMV-converter van .WMV naar .MKV
- bewerken met MKV-merge
Alleen de eerste stap is niet voldoende, want het resultaat kan nog niet worden afgespeeld door de WD TV HD, de tweede stap is er dus echt nog bij nodig. Ook al verandert er schijnbaar niets bij de tweede stap, want het blijft gewoon een .MKV met VC-1 video en AC3 audio.
Nog een vraag van een hele andere orde.
In de doos van de WD TV HD zitten ook nog een paar zelfklevende rubberen voetjes bijgesloten. Vier stuks voor onder de WD TV HD zelf, die zijn zwart en rond en ongeveer 0,5 tot 1,0 cm doorsnede. En passen dan ook exact in de uitsparingen die onder de WD TV HD zitten.
Daarnaast zitten er ook nog drie stuks langwerpige rubberen voetjes bij van hetzelfde materiaal. Formaat circa 2 cm lang en 4 mm breed. Weet iemand misschien waar deze dan voor bedoeld zijn ? Ik kan nergens op de WD TV HD of op de afstandbediening een plek vinden waar dit op geplakt zou moeten worden. Ook in de gebruiksaanwijzing en de Quick Install is hier niets over te vinden.
In de doos van de WD TV HD zitten ook nog een paar zelfklevende rubberen voetjes bijgesloten. Vier stuks voor onder de WD TV HD zelf, die zijn zwart en rond en ongeveer 0,5 tot 1,0 cm doorsnede. En passen dan ook exact in de uitsparingen die onder de WD TV HD zitten.
Daarnaast zitten er ook nog drie stuks langwerpige rubberen voetjes bij van hetzelfde materiaal. Formaat circa 2 cm lang en 4 mm breed. Weet iemand misschien waar deze dan voor bedoeld zijn ? Ik kan nergens op de WD TV HD of op de afstandbediening een plek vinden waar dit op geplakt zou moeten worden. Ook in de gebruiksaanwijzing en de Quick Install is hier niets over te vinden.
Anoniem: 121131
Deze zijn voor als je de wdtv op z'n zijkant wilt zetten, met de zijdelingse usbpoort naar boven. Die kleef je dan aan de onderkant, in de uitsparingen.edwin.w schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:54:
Nog een vraag van een hele andere orde.
Pearle, pearle pearle....
Hoe verzinnen ze het, je komt er niet op, maar toch bedankt voor de tip, past inderdaad precies.
is er al nieuws of er nieuwe frimware aan komt?
Van B-rad hoef je in ieder geval niets meer te verwachten (denk ik). Die heeft er heeeeel veel uren in gestoken. Heb het met een usb-ethernet adapter meer dan een jaar probleemloos lopen en stream hdd films via het stopcontact. Was wel avonden (en nachten) uitproberen maar dan heb je ook wat.
Leonardus
Dan moet je hier eens kijken wat ie zegt !leonardus schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:50:
Van B-rad hoef je in ieder geval niets meer te verwachten (denk ik). Die heeft er heeeeel veel uren in gestoken.
Iemand ook problemen met het afspelen van Avatar(de BD release 47GB)?
Het begint goed, maar na 5 minuten valt de audio weg en gaat het beeld enigszins schokkend verder.
Het begint goed, maar na 5 minuten valt de audio weg en gaat het beeld enigszins schokkend verder.
Ik maak nu gebruik van album/cover art voor m'n muziek. Ik heb de art geembed in m'n mp3s en een folder.jpg toegevoegd. Ik heb de mp3s in de volgende directory structuur:
- artist 1
- - album 1
- - - folder.jpg
- - - track01.mp3
- - - track02.mp3
- - album 2
- - - folder.jpg
- - - track01.mp3
- - - track02.mp3
- artist 2
De album art wordt goed weergegeven in de music library bij "all music", wanneer ik een track aan het afspelen ben en in folder-view-mode. Maar als ik in de media library op "album" browse, dan wordt er helemaal geen album art weergegeven. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Hoe krijg ik album art werkend voor albums? Het zou ook mooi zijn als er ook plaatjes ingesteld kunnen worden voor genre en artist. Kan dat?
- artist 1
- - album 1
- - - folder.jpg
- - - track01.mp3
- - - track02.mp3
- - album 2
- - - folder.jpg
- - - track01.mp3
- - - track02.mp3
- artist 2
De album art wordt goed weergegeven in de music library bij "all music", wanneer ik een track aan het afspelen ben en in folder-view-mode. Maar als ik in de media library op "album" browse, dan wordt er helemaal geen album art weergegeven. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Hoe krijg ik album art werkend voor albums? Het zou ook mooi zijn als er ook plaatjes ingesteld kunnen worden voor genre en artist. Kan dat?
Ik zit met het volgende probleem:
Steeds vaker komt het voor wanneer ik een film of een serie kijk, dat het geluid en beeld niet synchroon lopen. Dus je hoort iemand praten en dan 1 á 2 seconden later zie je zijn of haar mond nog bewegen. Dit komt vooral voor wanneer ik de mediaspeler op stop of op pauze heb gezet en daarna weer verder wil kijken.
Is er iemand die een oplossing weet?
Steeds vaker komt het voor wanneer ik een film of een serie kijk, dat het geluid en beeld niet synchroon lopen. Dus je hoort iemand praten en dan 1 á 2 seconden later zie je zijn of haar mond nog bewegen. Dit komt vooral voor wanneer ik de mediaspeler op stop of op pauze heb gezet en daarna weer verder wil kijken.
Anoniem: 290298
Heb je je harddisk OP de mediaplayer liggen?Zoloft schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:58:
Ik zit met het volgende probleem:
dit had ik ook, gaf veel te veel warmte.
Ernaast gelegd en sindsdien geen last meer van.
Anoniem: 87302
Speelt deze player probleemloos 1080p mkv Blu-ray rips af (met ingebakken subs en DTS)?
Hij doet alles in je post, mits een DTS receiver/versterker is aangesloten.
Hij kan geen DTS downmixen,maar stuurt het uiteraard wel door.
Anoniem: 87302
Dus niet rechtstreeks op de tv, jammer. Teveel mkvtjes hebben tegenwoordig DTS en ik heb geen receiver.Nicap schreef op zondag 20 juni 2010 @ 10:41:
Hij doet alles in je post, mits een DTS receiver/versterker is aangesloten.
Met Popcorn Audio Converter kan je in 5-15 minuten(afhankelijk van je PC) het DTS spoor omzetten in AC3. Werkt dan probleemloos op TV's/receivers die geen DTS kunnen decoderen.Anoniem: 87302 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:49:
[...]
Dus niet rechtstreeks op de tv, jammer. Teveel mkvtjes hebben tegenwoordig DTS en ik heb geen receiver.
Je kan er trouwens ook voor kiezen dat PAC het DTS spoor in tact laat, en er gewoon een AC3 spoor bij zet, je MKV wordt dan wat groter. Of je kiest het DTS spoor te vervangen door AC3.
Media Info geeft in een seconde weer of je download AC3 of DTS heeft, het is wat dat betreft nogal een mixed bag bij 720P materiaal.
[ Voor 10% gewijzigd door jmk op 20-06-2010 23:32 ]
Yippie kayak, other buckets!
oeps moest in live topic...
[ Voor 96% gewijzigd door jmk op 27-06-2010 23:33 ]
Regelmatig tref ik een MKV waarbij het geluid niet wordt weergegeven. Vaak met de melding "audio digital undetermined" of iets dergelijks. Het laatste voorbeeld betreft "COP_OUT_720P_X264_NLSUBBED_JUST4FUN_TEAM.". Deze bevat volgens de omschrijving een DTS 5.1 geluidsspoor. Mijn surroundset kan DTS decoderen en geeft dit ook voor de meeste films weer. Uiteraard gebruik ik de optische connectie.
Mijn vraag is waar ligt dit aan en hoe kan ik deze niet-ondersteunde audioformaten herkennen?
Mijn vraag is waar ligt dit aan en hoe kan ik deze niet-ondersteunde audioformaten herkennen?
[ Voor 5% gewijzigd door FrankNLD op 11-07-2010 12:25 ]
Wat zegt mediainfo? Wat je kan proberen is PopcornAudioConverter runnen en dan een "cleanup" uitvoeren. Je kan ook standaard bij iedere MKV een AC3 spoor erbij zetten, 100% dat het geluid het dan altijd doet.Frank76NL schreef op zondag 11 juli 2010 @ 12:24:
Regelmatig tref ik een MKV waarbij het geluid niet wordt weergegeven. Vaak met de melding "audio digital undetermined" of iets dergelijks. Het laatste voorbeeld betreft "COP_OUT_720P_X264_NLSUBBED_JUST4FUN_TEAM.". Deze bevat volgens de omschrijving een DTS 5.1 geluidsspoor. Mijn surroundset kan DTS decoderen en geeft dit ook voor de meeste films weer. Uiteraard gebruik ik de optische connectie.
Ik ken trouwens het gevoel. Je wil een filmpje kijken en je moet in plaats daarvan met een audiospoor lopen te kloten.
Mediainfo geeft aan dat het 1 audiospoor heeft: DTS. Zou dus geen probleem moeten zijn voor de WDTV en mijn set.jmk schreef op zondag 11 juli 2010 @ 13:05:
[...]
Wat zegt mediainfo? Wat je kan proberen is PopcornAudioConverter runnen en dan een "cleanup" uitvoeren. Je kan ook standaard bij iedere MKV een AC3 spoor erbij zetten, 100% dat het geluid het dan altijd doet.
Ik ken trouwens het gevoel. Je wil een filmpje kijken en je moet in plaats daarvan met een audiospoor lopen te kloten.
Volgens mij wordt dit model niet meer geupdate of heb ik het fout?
Anoniem: 122717
Alweer een hele tijd geleden vond ik bovenstaand bericht op het forum.Apoca schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:12:
[...]
Met een Apple USB Ethernet Adapter en de WDLXTV firmware, werkt perfect
Je krijgt een IP en al op de WD TV. Check de screen maar welke ik een tijd geleden reeds geplaats heb.
[afbeelding]
Nu wil ik ook gaan streamen met mijn WD TV vanaf mijn NAS. Is het enige wat ik hoef te doen het upgraden naar de WDLXTV firmware en via de Apple USB Ethernet Adapter mijn netwerkkabel aansluiten?
Ziet de WD TV dan automatisch de bestanden op mijn NAS??
Anoniem: 96867
Ook ik ken het probleem dat van sommige MKV-bestanden het geluid niet wordt afgespeeld terwijl MediaInfo meldt dat het gewoon AC3 of DTS is. Het blijkt dat deze bestanden gemuxt zijn met de nieuwste versie van MKVmerge, namelijk 4.1.1. MediaInfo vermeldt dit ook.
Door het bestand te remuxen met versie 2.8.0 wordt het geluid weer keurig weergegeven.
Tijd voor een firmware-update dus van WD.
Door het bestand te remuxen met versie 2.8.0 wordt het geluid weer keurig weergegeven.
Tijd voor een firmware-update dus van WD.
Ja klopt de Live versie heeft daar ook last van. Zal alleen maar meer voorkomen dat nieuwe muxen. Wel tricky dat een "allesvreter" zoals de WD TV daar zo gevoelig voor is.
Nee, ik heb zelf geen NAS maar het schijnt wel te kunnen werken. Als je WDLXTV erop zet, is je wdtv in staat veel meer te doen dan met originele firmware. Aangezien het geheugen van de wdtv gen1 beperkt is, zijn de extra's zoals ftp, NAS, moviesheets etc. alleen mogelijk middels zogenaamde app.bins. Als deze app.bins op een met de wdtv verbonden USB stick staan als de wdtv opstart, worden ze "meegeladen" en worden ze als het ware onderdeel van het besturingssysteem. De USB stick waar ze opstaan moet dan ook ten alle tijde met de wdtv verbonden blijven als de wdtv actief is.Anoniem: 122717 schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 14:43:
[...]
Alweer een hele tijd geleden vond ik bovenstaand bericht op het forum.
Nu wil ik ook gaan streamen met mijn WD TV vanaf mijn NAS. Is het enige wat ik hoef te doen het upgraden naar de WDLXTV firmware en via de Apple USB Ethernet Adapter mijn netwerkkabel aansluiten?
Ziet de WD TV dan automatisch de bestanden op mijn NAS??
Betreffende je NAS : je hebt dus de app.bin nodig die NAS ondersteuning mogelijk maakt. Die is er trouwens.
Lees hier maar eens op de site van de maker van wdlxtv : http://b-rad.cc/wdlxtv/
Genoeg linkjes te vinden daar.
Suc6 !
Is er ook een mogelijkheid om AAC naar AC3 om te zetten? Ik heb af en toe een film die MP4 is en dan heeft die dus bijna altijd AAC audio. IS verder geen probleem maar omdat ik het geluid optisch doorgeef hoor ik niets, en moet ik de WDTV op PCM zetten en dan heb ik wel geluid alleen is het dan stereo.
Of is dit euvel al een keer opgelost met nieuwe firmware.
Of is dit euvel al een keer opgelost met nieuwe firmware.
Anoniem: 321635
Ik ben al een tijd opzoek naar een middel om mijn films van mijn laptop af te spelen op tv. Ik ben in het bezit van een nieuwe Sony Vaio S12 en heb altijd al uitgekeken naar WIDI van Intel, maar helaas is dit niet beschikbaar in Nederland (en Europa). Daarom wil ik graag een andere mogelijkheid vinden om mijn doel te realiseren.
Hetgeen wat ik graag wil is, films die ik op mijn laptop heb staan (.avi + .srt bestanden) bekijken op tv zonder dat ik daar een draad tussen mijn laptop en tv moet leggen. Graag wil ik dit ook nog eens draadloos doen. De tv is geen super tv, het is een plasma tv maar geen HD ready of full HD ofzo.
Ik heb begrepen dat WD goede mogelijkheden biedt, daarom heb ik de WD website al geraadpleegd, echter kom ik er niet wijs uit welke ik nu moet kiezen. http://www.wdc.com/en/products/index.asp?cat=30
Ik begrijp dat je bij de WD TV mini, de film eerst op een externe HDD of USB moet zetten en deze dan vervolgens in het WD TV mini kastje pluggen. Bij de WD TV HD is dit hetzelfde? De WD TV live heeft een netwerkaansluiting en de WD TV plus heeft nog een extra optie??
Als ik het zo goed begrijp zou de WD TV live aansluiten op mijn wensen, waardoor ik via netwerk mijn films kan streamen, begrijp ik dit goed? Kan iemand het mij precies uitleggen?
Bedankt!
Hetgeen wat ik graag wil is, films die ik op mijn laptop heb staan (.avi + .srt bestanden) bekijken op tv zonder dat ik daar een draad tussen mijn laptop en tv moet leggen. Graag wil ik dit ook nog eens draadloos doen. De tv is geen super tv, het is een plasma tv maar geen HD ready of full HD ofzo.
Ik heb begrepen dat WD goede mogelijkheden biedt, daarom heb ik de WD website al geraadpleegd, echter kom ik er niet wijs uit welke ik nu moet kiezen. http://www.wdc.com/en/products/index.asp?cat=30
Ik begrijp dat je bij de WD TV mini, de film eerst op een externe HDD of USB moet zetten en deze dan vervolgens in het WD TV mini kastje pluggen. Bij de WD TV HD is dit hetzelfde? De WD TV live heeft een netwerkaansluiting en de WD TV plus heeft nog een extra optie??
Als ik het zo goed begrijp zou de WD TV live aansluiten op mijn wensen, waardoor ik via netwerk mijn films kan streamen, begrijp ik dit goed? Kan iemand het mij precies uitleggen?
Bedankt!
Dat vroeg ik me ook af ... ik heb al een PlayonHD, maar ik wil er nog een mediaplayer zonder HD bij hebben voor in de kamer (stil, zonder HD/koeling) en zag vanmiddag de WD TV staan bij Paradigit. Maar als ik eens op de WD site kijk, is er al bijna een jaar geen nieuwe firmware uit ?!bartburg schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:51:
Volgens mij wordt dit model niet meer geupdate of heb ik het fout?
Kan tuurlijk zijn dat-ie helemaal geen bugs en tekortkomingen heeft, maar ... ?
@ Zapara,
bij de WDTV HD gen1, WDTV Live, WDTV HD gen2, WDTV Live plus en WDTV mini kun je via USB externe media afspelen. Bij de Live en Live plus ook via netwerk.
Recentelijk is er een WD Elements Play uitgebracht, die heeft wel interne HDD, maar weer geen netwerk. Zie hier
@Goner,
ik weet niet welke je bij Paradigit gezien hebt. Aangzien je in dit topic post, kan het deze zijn geweest :
WD TV HD Media Player generation 1 (model:WDAVN00) ; link
of deze :
WD TV HD Media Player generation 2 (model:WDBABF0000NBK) ; link
Maar ik heb het idee dat WD zoveel spelers uitbrengt, dat ze de mensen die niet het laatste model speler die ze uitgebracht hebben, vergeten met fw updates
bij de WDTV HD gen1, WDTV Live, WDTV HD gen2, WDTV Live plus en WDTV mini kun je via USB externe media afspelen. Bij de Live en Live plus ook via netwerk.
Recentelijk is er een WD Elements Play uitgebracht, die heeft wel interne HDD, maar weer geen netwerk. Zie hier
@Goner,
ik weet niet welke je bij Paradigit gezien hebt. Aangzien je in dit topic post, kan het deze zijn geweest :
WD TV HD Media Player generation 1 (model:WDAVN00) ; link
of deze :
WD TV HD Media Player generation 2 (model:WDBABF0000NBK) ; link
Maar ik heb het idee dat WD zoveel spelers uitbrengt, dat ze de mensen die niet het laatste model speler die ze uitgebracht hebben, vergeten met fw updates
gevraagd: afstandsbediening WD HD TV
mijne is gevallen er media player reageerd niet meer op de afstandsbediening
iemand die er nog eentje heeft liggen of weet waar ik die kan kopen?
Meer een vraag voor de vraag en aanbod sectie zou ik zeggen.kiss1 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:52:
gevraagd: afstandsbediening WD HD TV
Ik gebruik een universele afstandbediening (philips) om mijn tv, dvd, receiver en wd tv te bedienen,
Wellicht kun je het geld beter in een universele afstandbediening stoppen voor je WD TV.
Vraagje over de WDLXV en nog een paar andere dingetjes 
http://www.techenclave.co...-snazzy-media-149725.html
Hier kun je zien dat je van een WDTV boxjeh veel handige dingen kunt doen. Maar ik ben nogal voorzichtig geworden met het installeren van custom firmware en die zaken sinds ik een DVD-speler na het updaten minder functies heb gegeven
Heeft iemand ervaring met WDLXTV? Wat is er bijvoorbeeld meer/anders, en gaan er functies weg? En werkt de firmware ook op de [eerste generatie] WDTV zonder netwerkverbindingen? Zoals hij nu is, is hij al geweldig, extra functionaliteit zou nog beter zijn. Alleen kan ik niet zo uit dat technische gepraat opmaken wat er nou bijkomt. Volgens mij zie ik dat je via een USB-netwerkkabel bijvoorbeeld netwerkmogelijkheden hebt, maar hoe gaat dit?
http://www.techenclave.co...-snazzy-media-149725.html
Hier kun je zien dat je van een WDTV boxjeh veel handige dingen kunt doen. Maar ik ben nogal voorzichtig geworden met het installeren van custom firmware en die zaken sinds ik een DVD-speler na het updaten minder functies heb gegeven
Heeft iemand ervaring met WDLXTV? Wat is er bijvoorbeeld meer/anders, en gaan er functies weg? En werkt de firmware ook op de [eerste generatie] WDTV zonder netwerkverbindingen? Zoals hij nu is, is hij al geweldig, extra functionaliteit zou nog beter zijn. Alleen kan ik niet zo uit dat technische gepraat opmaken wat er nou bijkomt. Volgens mij zie ik dat je via een USB-netwerkkabel bijvoorbeeld netwerkmogelijkheden hebt, maar hoe gaat dit?
Anoniem: 310697
HELP
mijn wd tv live start niet meer door...
bij aanzetten met tv op juiste source krijg ik het wd tv logo in het scherm. vervolgens wordt mn scherm zwart en de tv geeft de melding 'geen videosignaal'
iemand een idee wat te doen?
bij aanzetten met tv op juiste source krijg ik het wd tv logo in het scherm. vervolgens wordt mn scherm zwart en de tv geeft de melding 'geen videosignaal'
Andere kabel (in plaats van HDMI gewoon dat gele kabaltje) inpluggen, en weer de goede mode aanzetten.Anoniem: 310697 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:12:
HELP
Ik gebruik WDLXTV 0.5.8.1 al een jaar of zo op m'n wdtv gen1. Bevalt prima ! Je verliest geen enkele functie, je krijgt er alleen maar bij ! Moviesheets bijvoorbeeld is de reden waarom ik omging. Netwerk is mogelijk, maar zonder USB-netwerk adapter heb je ook al extra's. Zie eerdere link.ikt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:09:
Deze OSD gebruik ik al een tijdje.
Hier is de website van de maker van Msheet.
Dankuwel, ik ga het meteen erop gooienAnoniem: 295271 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:34:
[...]
Ik gebruik WDLXTV 0.5.8.1 al een jaar of zo op m'n wdtv gen1. Bevalt prima ! Je verliest geen enkele functie, je krijgt er alleen maar bij ! Moviesheets bijvoorbeeld is de reden waarom ik omging. Netwerk is mogelijk, maar zonder USB-netwerk adapter heb je ook al extra's. Zie eerdere link.
Deze OSD gebruik ik al een tijdje.
Hier is de website van de maker van Msheet.
Sinds een paar weken heb ik last van dat mijn geluid en dan met name de stemmen wegvallen tijdens een film. ik heb de WDTV met een optische kabel aan mijn versterker verbonden en de de WDTV op digitaal geluid staan.
De versterker geeft nog wel aan dat er bv DD 5.1 geluid binnen komt maar ik hoor dan geen stemmen meer. Aals ik dan op de WDTV het geluid op stereo instel dan hoor ik weer alles prima. Ik gebruik firmware 1.2.10
Wie weet wat dit kan zijn. ik heb ook al een andere optische kabel geprobeerd.
De versterker geeft nog wel aan dat er bv DD 5.1 geluid binnen komt maar ik hoor dan geen stemmen meer. Aals ik dan op de WDTV het geluid op stereo instel dan hoor ik weer alles prima. Ik gebruik firmware 1.2.10
Wie weet wat dit kan zijn. ik heb ook al een andere optische kabel geprobeerd.
nieuwe uitvoering;
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1283694
Load up the high-capacity drive with all your media to create your own personal media jukebox. With just a few clicks, you can play your home movies, share vacation slideshows, and play your music on the big screen and sound system in your living room.
* Access popular Internet content from the comfort of your living room via wired network connection
* Full HD 1080p video playback makes this Hub the perfect partner for your compatible HDTV
* Use the programmable remote control to make your entertainment choices using animated navigation menus
* Play almost any type of media file; the WD TV Live Hub supports a wide variety of the most popular file formats including HD camcorder video formats (no need to spend time transcoding)
* Store all your media on the 1TB hard drive, and the Live Hub finds and categorizes it all and displays it in one easy-to-view menu system
* Copy, move or delete files stored on a USB drive, a network drive, your camcorder, or a camera to the Live Hub built-in drive using the on-screen menus
* Stream any file on the WD TV Live Hub media center to a WD TV Live Plus or WD TV Live media player or any DLNA/UPnP compatible TV, Blu-ray Disc player, or game console
* Powerful enough to handle multiple streams so you can stream a movie in one room, while viewing photos on your TV upstairs
* Cool, quiet and ultra-compact design
* Supports a wireless network connection to your home network with an optional USB wireless adapter (sold separately)
* HDMI 1.4, composite video and component video output
* An optical audio output sends digital signals to your AV receiver for the best surround sound experience

Quick summary:
1.has played every media I've thrown at it tonight, mkv, .ts, .ts (HD), avi, iso.
2a. media can be loaded to the unit over the network, you give the unit a network name (WDTVLiveHub) is the default. You can copy to it while it plays media.
2b. You can copy off of a network share to the internal HDD via the main interface, but then you can't do anything till it's done.
3. DLNA media server on/off
4. itunes server on/off
5. network share server on/off
6. proxy
7. customize remote settings for A-D, 0-9 on the remote
8. sync from USB storage
9. sync from network shared folder
10. firmware version 2.01.05
services:
1. accuweather.com
2. blockbuster on demand
3. facebook
4. flickr
5. live365.com
6. mediafly
7. netflix
8. pandora
9. youtube
misc:
component video output to 1080i/60Hz
HDMI output to 1080p/60Hz
audio output: stereo/digital pass-through/digital pass-through through optical only
allows selection of user interface themes, only ships with one (mochi)
can change user interface background images, can use your own.
can set your own images as the screen saver
1TB internal drive, formatted NTFS to 930.44GB
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1283694
Load up the high-capacity drive with all your media to create your own personal media jukebox. With just a few clicks, you can play your home movies, share vacation slideshows, and play your music on the big screen and sound system in your living room.
* Access popular Internet content from the comfort of your living room via wired network connection
* Full HD 1080p video playback makes this Hub the perfect partner for your compatible HDTV
* Use the programmable remote control to make your entertainment choices using animated navigation menus
* Play almost any type of media file; the WD TV Live Hub supports a wide variety of the most popular file formats including HD camcorder video formats (no need to spend time transcoding)
* Store all your media on the 1TB hard drive, and the Live Hub finds and categorizes it all and displays it in one easy-to-view menu system
* Copy, move or delete files stored on a USB drive, a network drive, your camcorder, or a camera to the Live Hub built-in drive using the on-screen menus
* Stream any file on the WD TV Live Hub media center to a WD TV Live Plus or WD TV Live media player or any DLNA/UPnP compatible TV, Blu-ray Disc player, or game console
* Powerful enough to handle multiple streams so you can stream a movie in one room, while viewing photos on your TV upstairs
* Cool, quiet and ultra-compact design
* Supports a wireless network connection to your home network with an optional USB wireless adapter (sold separately)
* HDMI 1.4, composite video and component video output
* An optical audio output sends digital signals to your AV receiver for the best surround sound experience
Quick summary:
1.has played every media I've thrown at it tonight, mkv, .ts, .ts (HD), avi, iso.
2a. media can be loaded to the unit over the network, you give the unit a network name (WDTVLiveHub) is the default. You can copy to it while it plays media.
2b. You can copy off of a network share to the internal HDD via the main interface, but then you can't do anything till it's done.
3. DLNA media server on/off
4. itunes server on/off
5. network share server on/off
6. proxy
7. customize remote settings for A-D, 0-9 on the remote
8. sync from USB storage
9. sync from network shared folder
10. firmware version 2.01.05
services:
1. accuweather.com
2. blockbuster on demand
3. facebook
4. flickr
5. live365.com
6. mediafly
7. netflix
8. pandora
9. youtube
misc:
component video output to 1080i/60Hz
HDMI output to 1080p/60Hz
audio output: stereo/digital pass-through/digital pass-through through optical only
allows selection of user interface themes, only ships with one (mochi)
can change user interface background images, can use your own.
can set your own images as the screen saver
1TB internal drive, formatted NTFS to 930.44GB
Ben nog steeds zoekendeAnoniem: 295271 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:51:
WD TV HD Media Player generation 1 (model:WDAVN00) ;
of deze :
WD TV HD Media Player generation 2 (model:WDBABF0000NBK) ;
Het is een WD TV Live. Verschil met die andere 2 is dat deze ook een LAN aanlsuiting heeft en dat is wel een vereiste voor mij.
Heeft er iemand hier al ervaringen met dit model ??
EDIT: oeps, sorry daar is een apart topic voor zie ik net, ik ben al weg
[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 29-10-2010 15:01 ]
De WD TV die ik cadeau heb gegeven aan een vriendin waarmee ik altijd films kijkt is volgens mij kaduuk.
Hij reageert niet op de afstandsbediening, en als ik de stroom eraf haal, en dan er weer op, dan zie ik zeer kortstondig enkele LEDs knipperen, en gaat alles weer uit.
Iemand een idee? Zou de poweradapter van de WD TV Live het ook doen op deze? Dan zou ik dat kunnen testen...
Hij reageert niet op de afstandsbediening, en als ik de stroom eraf haal, en dan er weer op, dan zie ik zeer kortstondig enkele LEDs knipperen, en gaat alles weer uit.
Iemand een idee? Zou de poweradapter van de WD TV Live het ook doen op deze? Dan zou ik dat kunnen testen...
Zie http://bit.ly/d4zTQHjmk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:59:
Zou de poweradapter van de WD TV Live het ook doen op deze? Dan zou ik dat kunnen testen...
Zou dus dezelfde moeten zijn.
Bedankt voor het uitzoeken!
Zou ik een goede poweradapter kunnen mollen met een kapotte WD TV?
Ik heb eigenlijk een beetje besloten dat ik mijn WD TV Live uit ga lenen aan mijn vriendin, omdat ik de meeste films toch bij haar kijk, en ik heb nog de mogelijkheid mijn PC aan te sluiten op mijn TV(via een gat in de muur, kabel van 4 meter)
Ik heb eigenlijk een beetje besloten dat ik mijn WD TV Live uit ga lenen aan mijn vriendin, omdat ik de meeste films toch bij haar kijk, en ik heb nog de mogelijkheid mijn PC aan te sluiten op mijn TV(via een gat in de muur, kabel van 4 meter)
Aiaiai, alles werkt goed, maar ik krijg het niet voor mekaar om met de NFS Servers films te sharen. Telkens als ik "xmount 192.168.1.7:/NFSMovies Films nfs" doe in telnet, gebeurt er niets. Ik heb er ook een hoop films op staan, maar er komt gewoon noppes
Edit: Blijkbaar moest ik mijn firewall uitzetten. Nu werkt alles.
[ Voor 19% gewijzigd door ikt op 06-11-2010 11:51 ]
Geen idee.jmk schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 08:40:
Ja, klopt ; de firewall. Daar ben ik ook een tijdje mee aan het prutsen geweest voordat ik daar achter was.ikt schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:23:
[...]
Edit: Blijkbaar moest ik mijn firewall uitzetten. Nu werkt alles.Geweldig :3 Nu moet ik een hoop USB-kabels zien te vinden en moet ik een HUB kopen
(Want dat ondersteunt die nu ook
)
Hub werkt inderdaad. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om USB-HDD's of USB sticks die aan de hub hangen te ejecten via de GUI of command-line. Heeft er misschien mee te maken dat m'n USB-ethernet adapter ook aan de hub hangt....
Eject werkt hier ook niet echt lekker, maar ik trek gewoon de USB-schijven eruit als dat ding uit staat.Anoniem: 295271 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:09:
[...]
Ja, klopt ; de firewall. Daar ben ik ook een tijdje mee aan het prutsen geweest voordat ik daar achter was.
Hub werkt inderdaad. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om USB-HDD's of USB sticks die aan de hub hangen te ejecten via de GUI of command-line. Heeft er misschien mee te maken dat m'n USB-ethernet adapter ook aan de hub hangt....
Mijn huidige opstelling:
Ik ben el-cheapo gegaan, ik heb meerdere USB-verlengstukken gebruikt en een printerkabel, maar alles werkt prima. De USB-hub is een mousepad, de 'netwerkkabel' zit aan de hub. Streamen gaat vloeiend (als ik niets met de computer doe), ik heb nu 2 computers op de WDTV zitten. Werkt prima. Ik heb trouwens een router van Tele 2 met een vierkante USB ingang, ik hoef dus geen usb/ethernet adapter te hebben. Straks nog naar de lokale PC boer gaan voor wat meters aan USB kabel en een echte hub.
Woehoe, nu ga ik leren hoe ik zelf een app.bin pack maak.
Nou ik neem mijn verlies. De wd tv is gebruikt, tegen het advies van WD in, geplaatst op het hete apparaat van de grijze UPC mediabox. Waarschijnlijk gedurende het jaar te heet geplaatst. ( 11 maanden).
De nieuwe wd tv live krijgt een plekje uit de buurt van heethoofden, zoals receivers en consorten.
Misschien hebben andere tweakers iets aan deze info.
De nieuwe wd tv live krijgt een plekje uit de buurt van heethoofden, zoals receivers en consorten.
Anoniem: 232784
Bij mij staat ie op dezelfde plek, gauw iets anders verzinnenjmk schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:12:
Nou ik neem mijn verlies. De wd tv is gebruikt, tegen het advies van WD in, geplaatst op het hete apparaat van de grijze UPC mediabox. Waarschijnlijk gedurende het jaar te heet geplaatst. ( 11 maanden).

Ik had eerst altijd harde schijven van Western Digital aangesloten op mijn WD TV HD Media Player. Ik heb volgens mijn nog gewoon de 1e generatie.
De firmware die er nu op zit is de 1.02.10
Maar ik heb nu een harde schijf van Freecom, en die geeft bij HD films ( 720p ) en meer, problemen.
Na een paar seconden gaat het beeld schokken en de film loopt gewoon niet goed.
Nu dacht ik , laat ik eens de firmware updaten. Maar wat is nu de laatste firmware voor de 1e generatie? Ik kan hem ook helemaal niet meer terug vinden op de website.
Wie kan me helpen?
Wat is de juiste firmware voor mijn versie?
De firmware die er nu op zit is de 1.02.10
Maar ik heb nu een harde schijf van Freecom, en die geeft bij HD films ( 720p ) en meer, problemen.
Na een paar seconden gaat het beeld schokken en de film loopt gewoon niet goed.
Nu dacht ik , laat ik eens de firmware updaten. Maar wat is nu de laatste firmware voor de 1e generatie? Ik kan hem ook helemaal niet meer terug vinden op de website.
Wie kan me helpen?
Wat is de juiste firmware voor mijn versie?