wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Hmm zie dat Free Record Shop hem wel op de 25e krijgt.. Iemand ervaring met een game hier pre-orderen? Ze zeggen namelijk dat je hem op de dag op je deurmat hebt liggenscorpie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:16:
Bart Smit en e-plaza staan op 28 feb zelfs.
Ik neem de gok en ik ga hem niet pre-orderen. "Vroeger" kwam het nog wel eens voor dat je een game niet meer kon vinden in de winkel, maar tegenwoordig kan ik het me niet voorstellen dat hij nergens te krijgen is. Pre-orderen is gewoon een mooie marketingtruuk geworden met demo codes en weet ik watvoor onzin (lbp poppetjes en dergelijken), en daar doe ik lekker niet aan mee.
Verwijderd
Yep, ik heb onlangs 5x de "World of Warcraft: Wrath of the Lich King" upgrade gekocht en kreeg die netjes op de dag van release bezorgd.l00pz schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:40:
[...]
Hmm zie dat Free Record Shop hem wel op de 25e krijgt.. Iemand ervaring met een game hier pre-orderen? Ze zeggen namelijk dat je hem op de dag op je deurmat hebt liggen
BTW Vich.. 5x WoW ?
Je bent er toch niet zo eentje he?
http://www.dual-boxing.co...d&threadID=14611&pageNo=1
edit:
En nog meer reviews die binnendruppelen:
576KByte (Hongaars magazine):
http://www.neogaf.com/for...=14429597&postcount=17827
Gameplay magazine (Kroatië):
http://www.neogaf.com/for...=14429522&postcount=17815
Kan niet wachten
[ Voor 24% gewijzigd door scorpie op 19-01-2009 14:27 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
pre-orderen is idd volledig nutteloos geworden. Gewoon winkel binnenstappen en game uit het rek halen. Dan heb je het ook meteen. Dus zelf nog nooit een pre-order geplaatst.scorpie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:16:
Bart Smit en e-plaza staan op 28 feb zelfs.
Ik neem de gok en ik ga hem niet pre-orderen. "Vroeger" kwam het nog wel eens voor dat je een game niet meer kon vinden in de winkel, maar tegenwoordig kan ik het me niet voorstellen dat hij nergens te krijgen is. Pre-orderen is gewoon een mooie marketingtruuk geworden met demo codes en weet ik watvoor onzin (lbp poppetjes en dergelijken), en daar doe ik lekker niet aan mee.
Al moet ik ook zeggen dat de SE/CE niet echt veel aantrekkingskracht op me uitoefenen. Vaak krijg je er idd een hoop kartonnen merchandising bij waar je niet op zit te wachten. Of een grotere doos, waardoor hij meteen ook weer niet zo netjes in de collectie staat.
Als killzone echter een versie zou uitbrengen met making-of blu ray, steelcase, en eventueel een beeldje zou ik dat misschien wel overwegen. (maar alsnog niet in pre-order, maar gewoon in de winkel halen)
Dit spel kan gewoon niet meer tegenvallen, echt ik ben helemaal sprakeloos als ik die beelden zie
En nu hopen dat ze een 2WO game maken met dit engine
[ Voor 200% gewijzigd door FireBladeX op 19-01-2009 17:34 ]
Bij deze lijkt het mij goed om je hieraan te houden. En we willen pics/movies als je dat doet.FireBladeX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:20:
En nu hopen dat ze een 2WO game maken met dit engine( als dat gebeurt ren ik naakt schreeuwend door de straat van blijdschap
)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Iedere ontwikkelaar daar heeft blijkbaar een grote band met het universum, en volgens mij willen ze zeker in die saga/setting verder gaan. Er is ook nog genoeg te vertellen.
Daarnaast poept guerilla geen game per jaar uit. Voor zover is weet zijn killzone 1, killzone liberation en killzone 2 de enige projecten geweest van guerilla?
Als ze dan ook nog een WW2 shooter moeten uitbrengen, dan is de concurrentie veel te groot, en worden ze meteen met de bestaande franchise vergeleken. Iets nieuws proberen in dat vastgeroeste genre valt bij de verstokte WW2 fans meestal ook niet goed. Als het aan hen lag zouden ze liefst nog tien jaar Day of Defeat en COD2 spelen
Nu kan je zeggen dat het sci-fi genre ook genoeg concurrentie kent, maar daarin kunnen ze tenminste nieuwe dingen doen, creatieve settings creëren, 'onmogelijke concepten' introduceren.
Het mooie van killzone is dat het dan wel sci-fi is, maar toch stevig geankerd is in een herkenbare realistische omgeving. Humanoide tegenstanders, echte 'gritty' stevige machine guns en grenade launchers. Het stevig oorlogsgevoel. En niet dopey flashy energy beam achtige toestanden voor zover ik weet... Futurisme, maar indentificieerbaar...
Btw, jouw signatureFireBladeX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:33:
is er geen optie om je eigen bericht te verwijderen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 17:42 ]
Klopt, sowieso als ze een 2WO game zouden ontwikkelen dan zouden alle fans moord en brand schreeuwenVerwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:40:
Ze hebben al gezegd dat ze [vehaal...]Futurisme, maar indentificieerbaar...
Btw, jouw signatureDat moet 'you're still retarded' zijn. Proving a point?
Dacht dat ze ook achter Shellshock 'Nam 67 zaten.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:40:
Daarnaast poept guerilla geen game per jaar uit. Voor zover is weet zijn killzone 1, killzone liberation en killzone 2 de enige projecten geweest van guerilla?
Al die screens en reviews maken me toch érg benieuwd hoe het speelt, en ik hoop ook dat het online een succes wordt. Zou nog wel eens een mooie zet zijn in de consolestrijd tegen de Xbox met hun betaalde online play waar die van Killzone 2 natuurlijk volledig gratis wordt én exclusief is.
Ik wordt anders helemaal niet warm van de xbox360 spellen. Gears of War 1 was de enige spel wat ik zeer regelmatig speelde, maar nadat GOW2 was verschenen heb ik de xbox stof laten happen, want dat was een schijt spel en ik wacht niet meer op patches, want er is een veel betere spel op komst voor de PS3. GOW2 heeft niks dat het tegen Killzone 2 op kan nemen. Verder heeft de PS3 allemaal goed exclusives dus ik zelf wordt wel warm van de spellen van de PS3mobygo76 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:22:
Ik moet bekennen dat ik niet echt warm werd van de spellen van de ps3. Zelf heb ik een 360, en daar spel ik vooral veel cod4 op. KZ2 volg ik al vanaf 2005 en wil dit spel al heel lang spelen. Ik heb de game inmiddels ook besteld en eind februari komt er ook een PS3 bij. Afwachten wat de rest van het jaar te bieden heeft. Tot dusver staat alleen Cod:MW 2 op mijn lijstje, maar dan weer de 360 versie.
YupGrannd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:36:
[...]
Dacht dat ze ook achter Shellshock 'Nam 67 zaten.
Ik heb alleen een Xbox 360, maar Killzone 2 heeft me voor het eerst echt geïnteresseerd gemaakt voor een PlayStation 3, wie weet als ie wat omlaag gaat in prijs dat ik over een tijdje toch ook een PS3 aan ga schaffen
The devil is in the details.
Huh? Waarom is GOW2 een schijtspel? Dan doe je iets niet goed. Ik heb samen met een maat van mij zowel GOW1 als GOW2 coop splitscreen uitgespeeld. En met allebei hadden we vrijwel evenveel plezier. En ja, KZ2 ziet er veel beter uit, maar ten tijde van GOW1 en GOW2 was er nog geen KZ2... IK heb me er prima mee vermaakt. En ja, ook ik heb m'n 360 al een jaar geleden verkocht en ik mis 'm geen seconde.alvv schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:23:
[...]
Ik wordt anders helemaal niet warm van de xbox360 spellen. Gears of War 1 was de enige spel wat ik zeer regelmatig speelde, maar nadat GOW2 was verschenen heb ik de xbox stof laten happen, want dat was een schijt spel en ik wacht niet meer op patches, want er is een veel betere spel op komst voor de PS3. GOW2 heeft niks dat het tegen Killzone 2 op kan nemen. Verder heeft de PS3 allemaal goed exclusives dus ik zelf wordt wel warm van de spellen van de PS3
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
http://www.youtube.com/watch?v=uN1bkvxvlCs&fmt=18
DAMN the wait! Nog meer dan een maaaaaand
Ik word (dat schrijf je zonder t erachter mensen
Kijk maar op de EPIC forum waarom dit een schijtspel is en hoeveel er geklaagd wordt. En probeer de multiplayer voor de gein is uit. Dit is de slechtste multiplayer aller tijden. Alleen een stelletje amateurs kunnen het zo verprutsen.spaceboy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:01:
[...]
Huh? Waarom is GOW2 een schijtspel? Dan doe je iets niet goed. Ik heb samen met een maat van mij zowel GOW1 als GOW2 coop splitscreen uitgespeeld. En met allebei hadden we vrijwel evenveel plezier. En ja, KZ2 ziet er veel beter uit, maar ten tijde van GOW1 en GOW2 was er nog geen KZ2... IK heb me er prima mee vermaakt. En ja, ook ik heb m'n 360 al een jaar geleden verkocht en ik mis 'm geen seconde.
Ik geef geen fuck om de multiplay van GOW, ik heb me gewoon kostelijk vermaakt met de coop-splitscreen mode van het spel. Voor mij is de kwaliteit van een spel wat IK ervan vind en niet wat een stel puisterige pubers die elkaar op een forumpje aan het ophitsen zijn lopen te brullen. En als je het aan mij vraagt vind ik GOW2 minstens gelijkwaardig aan GOW1 (heb ze allebei 2x uitgespeeld in coop-splitscreen, dus ik vind dat ik er een mening over kan hebben).alvv schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:07:
[...]
Kijk maar op de EPIC forum waarom dit een schijtspel is en hoeveel er geklaagd wordt. En probeer de multiplayer voor de gein is uit. Dit is de slechtste multiplayer aller tijden. Alleen een stelletje amateurs kunnen het zo verprutsen.
Maar goed, dit is het KZ2 topique...
Multiplayer is natuurlijk wat mij veel meer boeit dan single player. want de single player speel je ook maar een paar keer en daarna raak je het niet meer aan.spaceboy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:07:
[...]
Ik geef geen fuck om de multiplay van GOW, ik heb me gewoon kostelijk vermaakt met de coop-splitscreen mode van het spel. Voor mij is de kwaliteit van een spel wat IK ervan vind en niet wat een stel puisterige pubers die elkaar op een forumpje aan het ophitsen zijn lopen te brullen. En als je het aan mij vraagt vind ik GOW2 minstens gelijkwaardig aan GOW1 (heb ze allebei 2x uitgespeeld in coop-splitscreen, dus ik vind dat ik er een mening over kan hebben).
Maar goed, dit is het KZ2 topique...
Maar goed, dit is idd een Kilzone 2 topic, dus laten we verder gaan met dit spel.
Het wachten op Killzone 2 maakt me echt gek, want ik ben zo gehyped voor deze game. Zo heb ik nog nooit voor een ander game gevoeld moet ik zeggen. Ik zie overal Killzone 2 gektes, op bijna alle forums eigenlijk.
Deze game gaat echt rulen. One shooter to rule them ALL
Bij COD 4 liggen de snipers 90% van de tijd op de zelfde plekken; ideaal assrapen die gasten met je knifet mac schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:35:
Op dat plaatje van die sniper en ook in bepaalde trailers zie je dat een sniper ontzichtbaar kan worden. Hopelijk is dit een beetje goed afgestemd online. In COD4 word ik namelijk gillend gek van die snipers.
Wat me ngo neit duidelijk is omtrent deze game; zit heir ook een soort hide/peek systeem in ala GearsOfWar(beste shooter imho)
Er zit een cover-systeem in , wat idd gebruikt wordt in GoW en ook in GTA4 trouwens.himlims_ schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:03:
[...]
Bij COD 4 liggen de snipers 90% van de tijd op de zelfde plekken; ideaal assrapen die gasten met je knife
Wat me ngo neit duidelijk is omtrent deze game; zit heir ook een soort hide/peek systeem in ala GearsOfWar(beste shooter imho)
Dit lijkt me wel prima werken, mits het beetje snel gebruikt kan worden.
Alles zal duidelijk worden over 1 maand
Dat is nieuw voor mij. Dan mag je vergeten wat ik gezegd hebscorpie schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:32:
Het cover systeem werkt niet in multiplayer mode voor zover ik weet.
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wel prima dat het uit de multiplayer gehaald is. Hoe meer hardcore je kan raggen hoe beter
Wat dat betreft zijn mijn verwachtingen hooggespannen.
Weet iemand hoe het trouwens zit met de online communicatie? Is het open mic, of push to talk? Vind het altijd wel een voordeel als er veel mensen van een headset gebruik maken, maar blaffende honden en schreeuwende wederhelften op de achtergrond hoeven van mij niet perse.
Ik heb hem nog niet ge-preordered. Importeren is het goedkoopst, maar wil hem toch wel vanaf dag 1 kunnen spelen. Alleen hopen op een leuke actie bij de MM oid rond de release, de meeste gameshops hier in de omgeving zetten in op zo'n €65,- wat ik best veel vind.
Toch nog even gezocht naar een bron "to back me up", en Google zit er vol mee, dus dan zal het wel kloppenkaos- schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:34:
[...]
Dat is nieuw voor mij. Dan mag je vergeten wat ik gezegd heb![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wel prima dat het uit de multiplayer gehaald is. Hoe meer hardcore je kan raggen hoe beter
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
edit:
@Melniek:
Mic is squad based + proximity based. Dus je kunt niet naast een hoek wachten om de vijand in een ambush te lokken, want zij horen je dan ook
Ik weet niet of het push to talk is of altijd, maar dat is ook de reden geweest dat ik eigenlijk nooit m'n headset gebruik, personen die in dezelfde kamer zitten als waar jij zit te gamen zijn goed te horen voor de rest, en daar irriteer ik me persoonlijk aan, dus gebruik ik hem niet, en ik mute meestal alle players die bullshit lawaai over die mic heen gooien. In het begin met CoD4 had iemand een keiharde pr0n movie opgezet

Sta je wel even te kijken als je geluid voluit staat in de woonkamer...
[ Voor 37% gewijzigd door scorpie op 20-01-2009 17:03 ]
Maar waarom niet aansluiten bij een groepje gamers die beetje volwassen zijn en geen gezeik op "de background" hebben.
Zo heb ik een zooitje vrienden die ook allemaal gamen, en daar starten we onze eigen clan mee. Allemaal 25+ jaar dus geen puberaal geschreeuw
Waarschijnlijk al het wel "open mic" zijn, want push to talk is geen doen met een (snelle) shooter
Verwijderd
En 'talk to talk'?kaos- schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:00:
Ik kan em krijgen voor 55,- , ook lokale gameshop
Maar waarom niet aansluiten bij een groepje gamers die beetje volwassen zijn en geen gezeik op "de background" hebben.
Zo heb ik een zooitje vrienden die ook allemaal gamen, en daar starten we onze eigen clan mee. Allemaal 25+ jaar dus geen puberaal geschreeuw
Waarschijnlijk al het wel "open mic" zijn, want push to talk is geen doen met een (snelle) shooter
Dat is toch bijna altijd zo?Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:
[...]
En 'talk to talk'?Of is dat nog niet gevoelig genoeg. Namelijk dat alleen audio wordt doorgestuurd als de persoon aan de mic ook effectief lawaai maakt.
PSN: Shiver23
Denk dat het qua serieusheid wel ok zit, vooral als je wat oudere mensen in je clan opneemt, die goed wil samenspelen.
Ik las trouwens dat je ook ranks hebt binnen je clan. Je hebt naast de clanleader ook lieutenants die warmatches mogen regelen of nieuwe mensen toevoegen aan de clan.
Maargoed, the countdown continues..
idd je hebt push-to-talk en talk-to-talk om het zo even te zeggen. Het probleem is dat veel mensen niet in de gaten hebben dat zijn microfoon aan staat. Laats had ik ook met battlefield bad company, die gozer praat er heletijd door heen, ik pak mijn mic en loopt terug te schreeuwen dat hij ze waffel moet houden en zijn mic. te muten. Ik krijg geen antwoord maar hij blijft door lullen, dus ik zocht hem even op en bleef op zijn kop schieten tegelijkertijd MUTE YOUR MICROFOON te schreeuwen en na 1min. had hij het in de gaten...Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:
[...]
En 'talk to talk'?Of is dat nog niet gevoelig genoeg. Namelijk dat alleen audio wordt doorgestuurd als de persoon aan de mic ook effectief lawaai maakt.
Beste/makkelijkste optie = Mute knopje, gewoon als je geen zin hebt om dat gelul van mensen te horen dat je ze allemaal kan mute'n
Verwijderd
Geen idee, ik heb in games nog nooit voice com gebruikt. Op de pc type ik wel, en op de console speel ik bijna geen mp. Heb ook geen headset dinges.
Maar nu je het zegt, dat zou idd altijd zo moeten zijn
Maar aangezien het hier gaat over meeluisteren naar anderen in de ruimte/honden/achtergrondlawaai dacht ik dat de channels continu open stonden
Overigens heb ik onwijs veel zin in deze game. Kan eigenlijk amper wachten. Heb hem bij FRS gepre-ordert, alleen is hij volgensmij niet goed aangekomen. Had betaald via Ideal, betaling kwam pas een uur later aan om de een of andere reden, kreeg twee dezelfde maitljes van FRS, maar niet het mailtje om het spel ook daadwerkelijk mee op te kunnen halen
Overigens heb ik het nog wel vaak meegemaakt dat een game was uitverkocht
[ Voor 69% gewijzigd door brambest op 20-01-2009 23:07 ]
Push to talk vind ik een prettiger systeem om mee te spelen, je kan niet oneindig de mic bezet blijven houden. Wat ik een goed alternatief vind, is het hebben van meerdere radiochannels. Heb je er dan een stel idioten tussen zitten, dan ga je gewoon op je eigen channel en niemand die er dan last van heeft.
Ik hoop ook dat het lobby systeem lobbies per land of taal heeft. Vind het altijd leuker om tegen Nederlands sprekenden te spelen.
En eigenlijk zoek ik ook nog een goede headset met mic, zodat je de normale sound fx niet ge-echo-ed hoort wanneer ik tactieken schreeuw
Maarja, dan is het ook weer 10x niks voor de mensen die in dezelfde kamer zitten

Ps4/switch gamer
Inderdaad!NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:03:
Het zou wel vet zijn als ze op de ps3 een soort teamspeak ontwikkelen. Dus dat je gewoon vanaf je xmb met je vrienden wat kunt kletsenook handig voor clans, geen gezeur of gezeik van andere mensen.
Heb jarenlang teamspeak gebruikt, en dat werkte echt prima. Vind sowieso dat het Sony online gebeuren nog een beetje achterloopt op het systeem van de X360, maargoed daar moet je dan ook wel weer voor betalen.
Ik hoop echt dat KZ2 een stuiterharde game gaat worden die ook een half jaar na de release nog vollop gespeeld zal worden
Damn dit gaat echt chaos worden
Verwijderd
http://www.gamekings.tv/i...ne-2-full-version-subbed/
Verder ook even het, voor zover compleet, verhaal gelezen. Ik denk dat we in de toekomst wel eens een game vanuit Helghan perpectief kunnen verwachten.
Het ziet er echt super uit allemaal, maar ik hoop 1 ding. En dat is dat KZ2 gewoon goed speelt.
De gameplay is gewoon hoe je het ook wendt of keert, het belangrijkst als je het spel langer wil spelen dan 2 weken.
Ben ook al min of meer gesteld geraakt op die crossbow uit Liberation
Ps4/switch gamer
Sorry, niet goed gekeken

[ Voor 13% gewijzigd door Thermometer op 22-01-2009 12:09 ]
Krijg je ook in de multiplayer dat je opdrachten moet uitvoeren zoals in ET. Bijvoorbeeld bouw een kanon en schiet die af?
Ik heb gister MGS4 uitgespeeld en wacht nu op KZ2. Wel een waardige opvolger voor in mijn PS3 Vermaak me tussentijds maar weer even met COD4.
Ik vind zelf leuker om normaal als medic te kunnen spelen, maar ik moet ondertussen wel een goede wapen hebben.Tactitian is ook wel iets voor mij, om leuke spawn points te geven voor mijn homies.
Saboteur kan ook grappig zijn, loop je lekker naast paar vijanden zonder dat ze iets in de gaten hebben
Te veel keuzes , ik moet ze allemaal uitproberen...
Als je begint, begin je als soldier gewoon ofzo, dan moet je zoveel kills maken om iets anders te kunnen kiezen, dan moet je zijn special ability x aantal keren gebruiken om de volgende te unlocken, enzovoorts.

Dat is voor mij idd goed nieuws
* FireBladeX telt ondertussen de secondes af voor release
erutangis
Nu moet je eerst nog je skills hebben laten zien voordat je uberhaupt kan snipen.
Heb perse geen filmpjes/intervieuws gekeken. ( tot aan vandaag )
k kon het nu echt niet laten en heb het gehele intervieuw van gamekings gekeken.En ik weet gewoon nu al dat deze game mij weer veel uurtjes plezier zal opleveren ondanks dat ik het laatste jaar bijna niet meer aan gamen toekom.
Naja iig nog iets minder dan n maandje wachten.
hehe gek onnie
http://www.youtube.com/wa...CE443C&index=0&playnext=1

http://www.wehkamp.nl/w2/...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL
Ik wou deze aktieprijs jullie niet onthouden

Heb Killzone1 er maar weer bijgepakt. Ziet er nog best ok uit op de PS3 met upscaling. Ben alleen mijn PS2-savegame kwijtscorpie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:07:
Net een mooie link gevonden naar een Youtube playlist met alle cutscenes van Killzone 1, mooi om een beetje in het verhaal te komen.
http://www.youtube.com/wa...CE443C&index=0&playnext=1
Dit is wel een "omfg" waard om eerlijk te zijnNico111 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:57:
Mooie scherp aanbieding van de Wehkamp Killzone 2 van 89 voor maar 74,50![]()
http://www.wehkamp.nl/w2/...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL
Ik wou deze aktieprijs jullie niet onthouden
Als je bekijkt dat de game bij de lokale gameshop 55 euro kost is de "aanbieding" van Wehkamp echt om te lachen inderdaad

Mjah, same. Ik wil niet het risico lopen dat ik hem later binnenkrijg, eigenlijk best welFireBladeX schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:46:
Tjah omdat ik sinds dag 1 wil spelen moet ik wel 65 euro voor neerleggen, maar gelukkig heb ik toch goeie vriend die zijn 15% kortingspas uitleent aan mij ( freerecordshop )

Ik heb trouwens een week geleden een halt toegeroepen aan het bekijken van nieuw materiaal, ik wil er nu niks meer over zien totdat de demo uitkomt.
Verwijderd
Ik heb toch echt liever een newbie met een sniper, dan iemand met skill.scorpie schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:49:
Vind ik niet, anders zit een level zo vol met allemaal campende newbies die de rest alleen maar ergeren.
Nu moet je eerst nog je skills hebben laten zien voordat je uberhaupt kan snipen.
Ik hoop dat deze game daadwerkelijk zo "goed" wordt en niet de zoveelste over hypte game waar de bladen enzo vrolijk aan mee doen. Heb het al te vaak gezien dat een game zoooo goed moest zijn, en na een paar maandjes als iedereen is afgekoeld en weer enigszins nuchter er over na kunnen denken, blijkt de game na een maand al niet meer leuk te zijn.
Nee... ik heb geduld, ben t zat om al die over hypte games met korte levensduur te kopen. Maar ik kijk neutraal naar K2 (

edit:
reviewwwwws:
http://uk.ps3.ign.com/articles/949/949161p1.html
http://ps3.ign.com/dor/ob...ne2_vidreview_012909.html
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-review
review filmpjes zonder review zelf (die is voor sommige toch nog under embargo
http://www.gamersyde.com/news_7488_en.html
edit2:
Alle reviews tot nu toe + bron:
http://www.n4g.com/PS3/games/g-24194/tt/metareviews.aspx
"33 Reviews | Average Score: 9.4"
edit3:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/killzone2
Die pakt alleen de wat serieuzere reviews mee, en niet de Maxim review waarbij ze Killzone 2 een 3.5/5 geven en 50 cent's game 5/5
Ik kan zooooooooo niet wachten op deze game. Ik ga hem hoe dan ook launchday kopen, terwijl ik gewoon weet dat als ik hem in Engeland koop gewoon de helft minder hoef te betalen (maar hem wel later krijg

[ Voor 77% gewijzigd door scorpie op 29-01-2009 20:58 ]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=TIFNMva56Wo]
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=zx4yDmPG-FY]
[ Voor 19% gewijzigd door FireBladeX op 30-01-2009 10:59 ]
MeesterlijkFireBladeX schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:37:
paar filmpjes gevonden op ps3life.nl best grappig
Hitler rants about Killzone 2
[video]
Hitler reacts to the Killzone 2 reviews
[video]

Verwijderd
Ben ook wel een beetje trots dat een game van dit kaliber vlakbij mijn woonplaats is ontwikkeld
Hier nog wat random filmpjes voor uw kijkplezier:
http://www.meristation.co...er.php?id=cw49823e7e94110
http://g4tv.com/prestitia...llzone-2-Walkthrough.html
http://www.jeuxvideo.com/...raversee-du-desert-hd.htm
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 13:19 ]
Als ik zo dichtbij zou wonen[b][message=31431405,noline]
Ben ook wel een beetje trots dat een game van dit kaliber vlakbij mijn woonplaats is ontwikkeldStiekem hoop ik ook dat Killzone 2/Guerilla voor een injectie zal zorgen in de Nederlandse game industrie.
in de US stond de demo op de 26e dacht ik...himlims_ schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:31:
de demo zou op een gepaste tijd gereleased worden (ongeveer 2 weken voor release van de game)
dus misschien binnenkort al knallen
EU ook.. Alleen mensen die hem hebben gepreorderd bij Gamestop krijgen de demo volgende week. De rest zal allemaal moeten wachtenPat-Skim schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:45:
[...]
in de US stond de demo op de 26e dacht ik...
Ik heb hier geen woorden voor.
Serieus...ik moet spelen, ik moet echt...Gelukkig wordt het toch gereleased midden in mijn carnavals vakantie
BronDe demo van Killzone 2 zal aanstaande donderdag 5 februari voor iedere Europese PlayStation 3-bezitter beschikbaar zijn. In deze singleplayerdemo zijn de eerste twee secties van het eerste level, the Corinth River, speelbaar. De demo bevat tevens een tutorial die ook in het volledige spel zit inbegrepen.
Ik ben echt heel benieuwd.Ik heb voor de rest nog nergens een Bevestiging gezien dat de demo dan uitkomt.
Dus ik ga me er liever nog niet druk om maken.
hehe gek onnie
Of je het mag geloven is een tweede, "journalisten" hebben er tegenwoordig een handje in om de bronvermeldingen lekker afwezig te laten...
Jammer genoeg donderdag avond al wat te doen.... maar vrijdag ben ik vrij (A)!!!! PS3 controller maar goed opladen van te voren
http://www.gametrailers.com/player/45018.html
9.2 eindoordeel. Goed cijfer voor een shooter van minder dan 10 uur.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
nije?himlims_ schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:35:
ik heb 2mnd terug een nije ps3 controler gekocht; nu blijft het rondje hangen.
heb ik hier garantie op/
//edit
jah ik weet het er is ook een main ps3 treath
treath?
ontopic : ja hier heb je nog garantie op.
In de reclame op de Nederlandse televisie zender RTL 4 verscheen net wel iets heel opmerkelijks, we zagen namelijk een aankondiging van een Killzone 2 item voorbij komen! Iets wat niet vaak (Lees: Nooit) voorkomt op grote commerciële zenders die zich niet bezig houden met games. In ieder geval, zap om half 8 snel naar RTL 4 en hoor wat hun te zeggen hebben over de door hun genoemde 'grootste multimediaproductie van de lage landen'.
[ Voor 62% gewijzigd door FireBladeX op 03-02-2009 19:11 ]
En dan voor de volledigheid.Maxow schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:00:
Gaaf inderdaad! Eind van het journaal (op www.rtlgemist.nl) kun je idd een stuk zien, best wel iets om trots op te zijn!
http://www.rtl.nl/compone...RTL_Nieuws_03-02-2009.xml
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Er zijn weinig gametrailer reviews die 10 minuten duren. Dat zegt ook genoeg.EfBe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:44:
Gametrailers review:
Tja, wat kan je hierop nog zeggen, vries mij in tot release date of zo?
edit: éénmaal een level gespeeld kan je op een groot aantal punten de level opnieuw spelen.
Ideale feature voor een showcase game zoals deze. Je wil uiteraard de 'vetste' stukjes uit de game laten zien aan gamevrienden die over de vloer komen. Niet zoals in MGS4 dat je eigenlijk altijd het eerste stuk moet showen als je geen eerdere saves hebt
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 23:18 ]
Verwijderd
Er staat vandaag een artikel over Killzone 2 in De Telegraaf.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 09:56 ]
Gisteren en vandaag trouwens artikels in de Metro. (Gisteren ook in de Pers).
Verwijderd
Je vergeet nog dat er een haast oneindige multiplayer in zitEfBe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:44:
Gametrailers review:
Mja, niet iedereen wil online gamen. Ik speel wel eens online, maar een random deadmatch etc. daar zit ik echt niet op de wachten, en bv CTF, daar is warhawk voor mij ongeevenaard goed. Wat me wel aanspreekt in KZ2 is de mogelijkheid om bots te gebruiken voor multiplayer. Weet alleen niet of dat 'leuk' is of niet. Maar goed de game gaat hier wel komen, alleen niet op launchday.Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:29:
[...]
Je vergeet nog dat er een haast oneindige multiplayer in zit
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Iemand enig idee wanneer de demo online gaat? (ik gok 8 uur, als ze gaan updaten, maar weet niet zeker)
Dit topic is gesloten.