[PS3] Killzone 2 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 69.395 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01
Bart Smit en e-plaza staan op 28 feb zelfs.
Ik neem de gok en ik ga hem niet pre-orderen. "Vroeger" kwam het nog wel eens voor dat je een game niet meer kon vinden in de winkel, maar tegenwoordig kan ik het me niet voorstellen dat hij nergens te krijgen is. Pre-orderen is gewoon een mooie marketingtruuk geworden met demo codes en weet ik watvoor onzin (lbp poppetjes en dergelijken), en daar doe ik lekker niet aan mee.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
scorpie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:16:
Ik neem de gok en ik ga hem niet pre-orderen. "Vroeger" kwam het nog wel eens voor dat je een game niet meer kon vinden in de winkel, maar tegenwoordig kan ik het me niet voorstellen dat hij nergens te krijgen is. Pre-orderen is gewoon een mooie marketingtruuk geworden met demo codes en weet ik watvoor onzin (lbp poppetjes en dergelijken), en daar doe ik lekker niet aan mee.
Hmm zie dat Free Record Shop hem wel op de 25e krijgt.. Iemand ervaring met een game hier pre-orderen? Ze zeggen namelijk dat je hem op de dag op je deurmat hebt liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l00pz schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:40:

[...]

Hmm zie dat Free Record Shop hem wel op de 25e krijgt.. Iemand ervaring met een game hier pre-orderen? Ze zeggen namelijk dat je hem op de dag op je deurmat hebt liggen ;)
Yep, ik heb onlangs 5x de "World of Warcraft: Wrath of the Lich King" upgrade gekocht en kreeg die netjes op de dag van release bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Mjah je moet het maar net treffen met het tijdstip waarop de postbode langsloopt. Ik woon toch praktisch naast een winkelcentrum, dus haal hem daar wel. Tevens heb ik nog een aantal kortingsbonnen liggen, en die kun je voor zover ik weet niet online verzilveren.

offtopic:
BTW Vich.. 5x WoW ?
Je bent er toch niet zo eentje he? :P
http://www.dual-boxing.co...d&threadID=14611&pageNo=1

edit:
En nog meer reviews die binnendruppelen:
576KByte (Hongaars magazine):
http://www.neogaf.com/for...=14429597&postcount=17827

Gameplay magazine (Kroatië):
http://www.neogaf.com/for...=14429522&postcount=17815

Kan niet wachten :)

[ Voor 24% gewijzigd door scorpie op 19-01-2009 14:27 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ik moet bekennen dat ik niet echt warm werd van de spellen van de ps3. Zelf heb ik een 360, en daar spel ik vooral veel cod4 op. KZ2 volg ik al vanaf 2005 en wil dit spel al heel lang spelen. Ik heb de game inmiddels ook besteld en eind februari komt er ook een PS3 bij. Afwachten wat de rest van het jaar te bieden heeft. Tot dusver staat alleen Cod:MW 2 op mijn lijstje, maar dan weer de 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 20:35
wat ik dan niet snap moby, het spel dat jij veel speelt is een multiplatform. Wat dus niet echt helpt bij jouw uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:16:
pre-orderen is idd volledig nutteloos geworden. Gewoon winkel binnenstappen en game uit het rek halen. Dan heb je het ook meteen. Dus zelf nog nooit een pre-order geplaatst.

Al moet ik ook zeggen dat de SE/CE niet echt veel aantrekkingskracht op me uitoefenen. Vaak krijg je er idd een hoop kartonnen merchandising bij waar je niet op zit te wachten. Of een grotere doos, waardoor hij meteen ook weer niet zo netjes in de collectie staat.

Als killzone echter een versie zou uitbrengen met making-of blu ray, steelcase, en eventueel een beeldje zou ik dat misschien wel overwegen. (maar alsnog niet in pre-order, maar gewoon in de winkel halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:22
nog 3023995 seconde te gaan :D

Dit spel kan gewoon niet meer tegenvallen, echt ik ben helemaal sprakeloos als ik die beelden zie :o :D

En nu hopen dat ze een 2WO game maken met dit engine :9~ ( als dat gebeurt ren ik naakt schreeuwend door de straat van blijdschap :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
is er geen optie om je eigen bericht te verwijderen :o

[ Voor 200% gewijzigd door FireBladeX op 19-01-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

FireBladeX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:20:
En nu hopen dat ze een 2WO game maken met dit engine :9~ ( als dat gebeurt ren ik naakt schreeuwend door de straat van blijdschap :D )
Bij deze lijkt het mij goed om je hieraan te houden. En we willen pics/movies als je dat doet.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben al gezegd dat ze nog massa's ideeën hebben die niet meer in killzone 2 konden verwerkt worden. Ze hebben in elk geval geen gebrek aan nieuwe ideeën om in het killzone universum andere dingen te doen.

Iedere ontwikkelaar daar heeft blijkbaar een grote band met het universum, en volgens mij willen ze zeker in die saga/setting verder gaan. Er is ook nog genoeg te vertellen.

Daarnaast poept guerilla geen game per jaar uit. Voor zover is weet zijn killzone 1, killzone liberation en killzone 2 de enige projecten geweest van guerilla?

Als ze dan ook nog een WW2 shooter moeten uitbrengen, dan is de concurrentie veel te groot, en worden ze meteen met de bestaande franchise vergeleken. Iets nieuws proberen in dat vastgeroeste genre valt bij de verstokte WW2 fans meestal ook niet goed. Als het aan hen lag zouden ze liefst nog tien jaar Day of Defeat en COD2 spelen ;)

Nu kan je zeggen dat het sci-fi genre ook genoeg concurrentie kent, maar daarin kunnen ze tenminste nieuwe dingen doen, creatieve settings creëren, 'onmogelijke concepten' introduceren.

Het mooie van killzone is dat het dan wel sci-fi is, maar toch stevig geankerd is in een herkenbare realistische omgeving. Humanoide tegenstanders, echte 'gritty' stevige machine guns en grenade launchers. Het stevig oorlogsgevoel. En niet dopey flashy energy beam achtige toestanden voor zover ik weet... Futurisme, maar indentificieerbaar...
FireBladeX schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:33:
is er geen optie om je eigen bericht te verwijderen :o
Btw, jouw signature :p Dat moet 'you're still retarded' zijn. Proving a point? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Even 2 prachtige plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://item.slide.com/r/1/8/i/2b-A8vjc6D9zyLrwW6ZsSnuslPmMc8d9/
Afbeeldingslocatie: http://item.slide.com/r/1/117/i/6CWrEBLXyT8DkmPEjsPsrlREL2ADdq3o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Mooie screens :D
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:40:
Ze hebben al gezegd dat ze [vehaal...]Futurisme, maar indentificieerbaar...
Klopt, sowieso als ze een 2WO game zouden ontwikkelen dan zouden alle fans moord en brand schreeuwen :p " NOT A WW2 GAME " " We have enough WW2 games" en ga maar door :9
Btw, jouw signature :p Dat moet 'you're still retarded' zijn. Proving a point? ;)
offtopic:
:o niet echt :) maar heb het even veranderd, want het was sowieso een niet-gezellige sig. Niet dat deze sig. je echt vrolijker maakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Nog meer moois *O*

*clickable* *O*

Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr62/scorperito/Killzone%202/th_lMjQrWCczj-tZE7aWRI6CNJ9Z2mvTQMk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr62/scorperito/Killzone%202/th_zqBsLwgt1j_F5ZVj8DkHa9NNoNvfmVmL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr62/scorperito/Killzone%202/th_y69bLOvz4D-qyukN1bX-zJYZNRLKrYtg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr62/scorperito/Killzone%202/th_Zq7rdHNM7z-j3A6sJCyDk9iKlNjsb3P8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://item.slide.com/r/1/69/i/oBnsGby9oD-KRDE_MJ0_5oNHe1tm_QD5/

[ Voor 58% gewijzigd door scorpie op 19-01-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:40:
Daarnaast poept guerilla geen game per jaar uit. Voor zover is weet zijn killzone 1, killzone liberation en killzone 2 de enige projecten geweest van guerilla?
Dacht dat ze ook achter Shellshock 'Nam 67 zaten.

Al die screens en reviews maken me toch érg benieuwd hoe het speelt, en ik hoop ook dat het online een succes wordt. Zou nog wel eens een mooie zet zijn in de consolestrijd tegen de Xbox met hun betaalde online play waar die van Killzone 2 natuurlijk volledig gratis wordt én exclusief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

mobygo76 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:22:
Ik moet bekennen dat ik niet echt warm werd van de spellen van de ps3. Zelf heb ik een 360, en daar spel ik vooral veel cod4 op. KZ2 volg ik al vanaf 2005 en wil dit spel al heel lang spelen. Ik heb de game inmiddels ook besteld en eind februari komt er ook een PS3 bij. Afwachten wat de rest van het jaar te bieden heeft. Tot dusver staat alleen Cod:MW 2 op mijn lijstje, maar dan weer de 360 versie.
Ik wordt anders helemaal niet warm van de xbox360 spellen. Gears of War 1 was de enige spel wat ik zeer regelmatig speelde, maar nadat GOW2 was verschenen heb ik de xbox stof laten happen, want dat was een schijt spel en ik wacht niet meer op patches, want er is een veel betere spel op komst voor de PS3. GOW2 heeft niks dat het tegen Killzone 2 op kan nemen. Verder heeft de PS3 allemaal goed exclusives dus ik zelf wordt wel warm van de spellen van de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Grannd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:36:
[...]

Dacht dat ze ook achter Shellshock 'Nam 67 zaten.
Yup :)

Ik heb alleen een Xbox 360, maar Killzone 2 heeft me voor het eerst echt geïnteresseerd gemaakt voor een PlayStation 3, wie weet als ie wat omlaag gaat in prijs dat ik over een tijdje toch ook een PS3 aan ga schaffen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
KZ2 is natuurlijk geen multiplatform game. Daarom dus de PS3, maar verder ben ik gewoon heel tevreden over de 360. Dat jullie het niet eens zijn, ja daar kan ik niks aan doen, ik praat voor mezelf ;). MAar deze game lijkt me echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
http://promotions.newegg....m/ASUS/010609/118x118.gif

Jaja, niet hopen pc gamers, ps3 only baby >:) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

alvv schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:23:
[...]

Ik wordt anders helemaal niet warm van de xbox360 spellen. Gears of War 1 was de enige spel wat ik zeer regelmatig speelde, maar nadat GOW2 was verschenen heb ik de xbox stof laten happen, want dat was een schijt spel en ik wacht niet meer op patches, want er is een veel betere spel op komst voor de PS3. GOW2 heeft niks dat het tegen Killzone 2 op kan nemen. Verder heeft de PS3 allemaal goed exclusives dus ik zelf wordt wel warm van de spellen van de PS3 :)
Huh? Waarom is GOW2 een schijtspel? Dan doe je iets niet goed. Ik heb samen met een maat van mij zowel GOW1 als GOW2 coop splitscreen uitgespeeld. En met allebei hadden we vrijwel evenveel plezier. En ja, KZ2 ziet er veel beter uit, maar ten tijde van GOW1 en GOW2 was er nog geen KZ2... IK heb me er prima mee vermaakt. En ja, ook ik heb m'n 360 al een jaar geleden verkocht en ik mis 'm geen seconde.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Intro Killzone 2:

http://www.youtube.com/watch?v=uN1bkvxvlCs&fmt=18

DAMN the wait! Nog meer dan een maaaaaand :'(
Ik word (dat schrijf je zonder t erachter mensen :P) gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

spaceboy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:01:
[...]

Huh? Waarom is GOW2 een schijtspel? Dan doe je iets niet goed. Ik heb samen met een maat van mij zowel GOW1 als GOW2 coop splitscreen uitgespeeld. En met allebei hadden we vrijwel evenveel plezier. En ja, KZ2 ziet er veel beter uit, maar ten tijde van GOW1 en GOW2 was er nog geen KZ2... IK heb me er prima mee vermaakt. En ja, ook ik heb m'n 360 al een jaar geleden verkocht en ik mis 'm geen seconde.
Kijk maar op de EPIC forum waarom dit een schijtspel is en hoeveel er geklaagd wordt. En probeer de multiplayer voor de gein is uit. Dit is de slechtste multiplayer aller tijden. Alleen een stelletje amateurs kunnen het zo verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

alvv schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:07:
[...]

Kijk maar op de EPIC forum waarom dit een schijtspel is en hoeveel er geklaagd wordt. En probeer de multiplayer voor de gein is uit. Dit is de slechtste multiplayer aller tijden. Alleen een stelletje amateurs kunnen het zo verprutsen.
Ik geef geen fuck om de multiplay van GOW, ik heb me gewoon kostelijk vermaakt met de coop-splitscreen mode van het spel. Voor mij is de kwaliteit van een spel wat IK ervan vind en niet wat een stel puisterige pubers die elkaar op een forumpje aan het ophitsen zijn lopen te brullen. En als je het aan mij vraagt vind ik GOW2 minstens gelijkwaardig aan GOW1 (heb ze allebei 2x uitgespeeld in coop-splitscreen, dus ik vind dat ik er een mening over kan hebben).

Maar goed, dit is het KZ2 topique... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
The Hort mode en de singleplayer van GOW2 zijn werkelijk geweldig. De MP van de game speel ik niet, maar GOW is qua singleplayer op de 360, voor mij, het spel van het jaar. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

spaceboy schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:07:
[...]

Ik geef geen fuck om de multiplay van GOW, ik heb me gewoon kostelijk vermaakt met de coop-splitscreen mode van het spel. Voor mij is de kwaliteit van een spel wat IK ervan vind en niet wat een stel puisterige pubers die elkaar op een forumpje aan het ophitsen zijn lopen te brullen. En als je het aan mij vraagt vind ik GOW2 minstens gelijkwaardig aan GOW1 (heb ze allebei 2x uitgespeeld in coop-splitscreen, dus ik vind dat ik er een mening over kan hebben).

Maar goed, dit is het KZ2 topique... :P
Multiplayer is natuurlijk wat mij veel meer boeit dan single player. want de single player speel je ook maar een paar keer en daarna raak je het niet meer aan.

Maar goed, dit is idd een Kilzone 2 topic, dus laten we verder gaan met dit spel.
Het wachten op Killzone 2 maakt me echt gek, want ik ben zo gehyped voor deze game. Zo heb ik nog nooit voor een ander game gevoeld moet ik zeggen. Ik zie overal Killzone 2 gektes, op bijna alle forums eigenlijk.
Deze game gaat echt rulen. One shooter to rule them ALL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:04
Op dat plaatje van die sniper en ook in bepaalde trailers zie je dat een sniper ontzichtbaar kan worden. Hopelijk is dit een beetje goed afgestemd online. In COD4 word ik namelijk gillend gek van die snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
t mac schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 13:35:
Op dat plaatje van die sniper en ook in bepaalde trailers zie je dat een sniper ontzichtbaar kan worden. Hopelijk is dit een beetje goed afgestemd online. In COD4 word ik namelijk gillend gek van die snipers.
Bij COD 4 liggen de snipers 90% van de tijd op de zelfde plekken; ideaal assrapen die gasten met je knife :D

Wat me ngo neit duidelijk is omtrent deze game; zit heir ook een soort hide/peek systeem in ala GearsOfWar(beste shooter imho)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
himlims_ schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:03:
[...]

Bij COD 4 liggen de snipers 90% van de tijd op de zelfde plekken; ideaal assrapen die gasten met je knife :D

Wat me ngo neit duidelijk is omtrent deze game; zit heir ook een soort hide/peek systeem in ala GearsOfWar(beste shooter imho)
Er zit een cover-systeem in , wat idd gebruikt wordt in GoW en ook in GTA4 trouwens.
Dit lijkt me wel prima werken, mits het beetje snel gebruikt kan worden.

Alles zal duidelijk worden over 1 maand :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Het cover systeem werkt niet in multiplayer mode voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
scorpie schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:32:
Het cover systeem werkt niet in multiplayer mode voor zover ik weet.
Dat is nieuw voor mij. Dan mag je vergeten wat ik gezegd heb :P
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wel prima dat het uit de multiplayer gehaald is. Hoe meer hardcore je kan raggen hoe beter >:)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Ik kijk nu ook al een tijdje uit naar Killzone 2. Het wordt voor mij weer eens tijd voor een degelijke multiplayer shooter. Battlefield was leuk, maar niet echt een shooter, Resistance 2 kon mij online niet bekoren en Socom was al helemaal een drama wat mij betreft.
Wat dat betreft zijn mijn verwachtingen hooggespannen.
Weet iemand hoe het trouwens zit met de online communicatie? Is het open mic, of push to talk? Vind het altijd wel een voordeel als er veel mensen van een headset gebruik maken, maar blaffende honden en schreeuwende wederhelften op de achtergrond hoeven van mij niet perse.

Ik heb hem nog niet ge-preordered. Importeren is het goedkoopst, maar wil hem toch wel vanaf dag 1 kunnen spelen. Alleen hopen op een leuke actie bij de MM oid rond de release, de meeste gameshops hier in de omgeving zetten in op zo'n €65,- wat ik best veel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
kaos- schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:34:
[...]

Dat is nieuw voor mij. Dan mag je vergeten wat ik gezegd heb :P
Om eerlijk te zijn vind ik het ook wel prima dat het uit de multiplayer gehaald is. Hoe meer hardcore je kan raggen hoe beter >:)
Toch nog even gezocht naar een bron "to back me up", en Google zit er vol mee, dus dan zal het wel kloppen :P

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

edit:
@Melniek:
Mic is squad based + proximity based. Dus je kunt niet naast een hoek wachten om de vijand in een ambush te lokken, want zij horen je dan ook :P
Ik weet niet of het push to talk is of altijd, maar dat is ook de reden geweest dat ik eigenlijk nooit m'n headset gebruik, personen die in dezelfde kamer zitten als waar jij zit te gamen zijn goed te horen voor de rest, en daar irriteer ik me persoonlijk aan, dus gebruik ik hem niet, en ik mute meestal alle players die bullshit lawaai over die mic heen gooien. In het begin met CoD4 had iemand een keiharde pr0n movie opgezet :X
Sta je wel even te kijken als je geluid voluit staat in de woonkamer...

[ Voor 37% gewijzigd door scorpie op 20-01-2009 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik kan em krijgen voor 55,- , ook lokale gameshop :)

Maar waarom niet aansluiten bij een groepje gamers die beetje volwassen zijn en geen gezeik op "de background" hebben.
Zo heb ik een zooitje vrienden die ook allemaal gamen, en daar starten we onze eigen clan mee. Allemaal 25+ jaar dus geen puberaal geschreeuw :)

Waarschijnlijk al het wel "open mic" zijn, want push to talk is geen doen met een (snelle) shooter

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:00:
Ik kan em krijgen voor 55,- , ook lokale gameshop :)

Maar waarom niet aansluiten bij een groepje gamers die beetje volwassen zijn en geen gezeik op "de background" hebben.
Zo heb ik een zooitje vrienden die ook allemaal gamen, en daar starten we onze eigen clan mee. Allemaal 25+ jaar dus geen puberaal geschreeuw :)

Waarschijnlijk al het wel "open mic" zijn, want push to talk is geen doen met een (snelle) shooter
En 'talk to talk'? :p Of is dat nog niet gevoelig genoeg. Namelijk dat alleen audio wordt doorgestuurd als de persoon aan de mic ook effectief lawaai maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:
[...]

En 'talk to talk'? :p Of is dat nog niet gevoelig genoeg. Namelijk dat alleen audio wordt doorgestuurd als de persoon aan de mic ook effectief lawaai maakt.
Dat is toch bijna altijd zo?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Misschien een idee voor een GoT clan? Lijkt me wel weer leuk, het online tournament systeem zit volgens (p)reviews goed in elkaar en is allemaal online te regelen en alles. Ik hoop alleen wel dat hetzelfde systeem ook webbased te bedienen valt, want als je constant achter je ps3 invites moet sturen, dingen moet opzoeken etc. ben je dat ook gauw zat.
Denk dat het qua serieusheid wel ok zit, vooral als je wat oudere mensen in je clan opneemt, die goed wil samenspelen.

Ik las trouwens dat je ook ranks hebt binnen je clan. Je hebt naast de clanleader ook lieutenants die warmatches mogen regelen of nieuwe mensen toevoegen aan de clan.

Maargoed, the countdown continues..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:10:
[...]

idd je hebt push-to-talk en talk-to-talk om het zo even te zeggen. Het probleem is dat veel mensen niet in de gaten hebben dat zijn microfoon aan staat. Laats had ik ook met battlefield bad company, die gozer praat er heletijd door heen, ik pak mijn mic en loopt terug te schreeuwen dat hij ze waffel moet houden en zijn mic. te muten. Ik krijg geen antwoord maar hij blijft door lullen, dus ik zocht hem even op en bleef op zijn kop schieten tegelijkertijd MUTE YOUR MICROFOON te schreeuwen en na 1min. had hij het in de gaten...

Beste/makkelijkste optie = Mute knopje, gewoon als je geen zin hebt om dat gelul van mensen te horen dat je ze allemaal kan mute'n :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 17:13:
[...]

Dat is toch bijna altijd zo?
Geen idee, ik heb in games nog nooit voice com gebruikt. Op de pc type ik wel, en op de console speel ik bijna geen mp. Heb ook geen headset dinges.

Maar nu je het zegt, dat zou idd altijd zo moeten zijn :$

Maar aangezien het hier gaat over meeluisteren naar anderen in de ruimte/honden/achtergrondlawaai dacht ik dat de channels continu open stonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Dat klinkt allemaal zeer interessant. Ik zou graag deelnemen aan de clan. Heb alleen geen mic...

Overigens heb ik onwijs veel zin in deze game. Kan eigenlijk amper wachten. Heb hem bij FRS gepre-ordert, alleen is hij volgensmij niet goed aangekomen. Had betaald via Ideal, betaling kwam pas een uur later aan om de een of andere reden, kreeg twee dezelfde maitljes van FRS, maar niet het mailtje om het spel ook daadwerkelijk mee op te kunnen halen :s

Overigens heb ik het nog wel vaak meegemaakt dat een game was uitverkocht :+

[ Voor 69% gewijzigd door brambest op 20-01-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Ik weet niet of talk to talk uberhaubt in een van de huidige games geimplementeerd is. Gezien de hoeveelheid achtergrondlawaai bij bijvoorbeeld Call of Duty 4 denk ik niet dat dat mogelijk is. Je hebt er regelmatig van die zwaarademige types bij die hun headset in hun mond hebben, of grapjassen die graag de room van muziek voorzien.
Push to talk vind ik een prettiger systeem om mee te spelen, je kan niet oneindig de mic bezet blijven houden. Wat ik een goed alternatief vind, is het hebben van meerdere radiochannels. Heb je er dan een stel idioten tussen zitten, dan ga je gewoon op je eigen channel en niemand die er dan last van heeft.

Ik hoop ook dat het lobby systeem lobbies per land of taal heeft. Vind het altijd leuker om tegen Nederlands sprekenden te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Sowieso komt er een systeem per regio, vroeg laatst ook iemand op een ander forum of er een speciale room zou komen voor oceanië, en dat was het geval.
En eigenlijk zoek ik ook nog een goede headset met mic, zodat je de normale sound fx niet ge-echo-ed hoort wanneer ik tactieken schreeuw :P
Maarja, dan is het ook weer 10x niks voor de mensen die in dezelfde kamer zitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Het zou wel vet zijn als ze op de ps3 een soort teamspeak ontwikkelen. Dus dat je gewoon vanaf je xmb met je vrienden wat kunt kletsen :) ook handig voor clans, geen gezeur of gezeik van andere mensen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:03:
Het zou wel vet zijn als ze op de ps3 een soort teamspeak ontwikkelen. Dus dat je gewoon vanaf je xmb met je vrienden wat kunt kletsen :) ook handig voor clans, geen gezeur of gezeik van andere mensen.
Inderdaad!
Heb jarenlang teamspeak gebruikt, en dat werkte echt prima. Vind sowieso dat het Sony online gebeuren nog een beetje achterloopt op het systeem van de X360, maargoed daar moet je dan ook wel weer voor betalen.
Ik hoop echt dat KZ2 een stuiterharde game gaat worden die ook een half jaar na de release nog vollop gespeeld zal worden :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Startpost even uitgebreid met alle character classes / combinaties.

Damn dit gaat echt chaos worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The company behind Killzone 2" door Gamekings:
http://www.gamekings.tv/i...ne-2-full-version-subbed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Die classes zien er goed uit, op voorhand lijkt vooral de scout mij interessant. Ik hoop dat het wel allemaal enigszins in balans blijft met zijn cloaking abilities. Verder ben ik ook benieuwd hoe de saboteur uitgewerkt is. Die twee wil ik als eerste uitproberen.

Verder ook even het, voor zover compleet, verhaal gelezen. Ik denk dat we in de toekomst wel eens een game vanuit Helghan perpectief kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik zit mezelf helemaal gek te maken om die game. Nog een complete maand wachten :(
Het ziet er echt super uit allemaal, maar ik hoop 1 ding. En dat is dat KZ2 gewoon goed speelt.
De gameplay is gewoon hoe je het ook wendt of keert, het belangrijkst als je het spel langer wil spelen dan 2 weken.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Damn wat is dit Boltgun toch ongelooflijk gruwelijk :D
Ben ook al min of meer gesteld geraakt op die crossbow uit Liberation :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik had eigenlijk nog niet al te veel filmpjes van killzone bekeken omdat ik verrast wil worden, maar die wapens zien er toch wel erg bruut uit zo. En die omgeving in HD :9

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:02

Thermometer

Whoop Whoop!

leuk filmpje met veel info: http://www.gamekings.tv/i...ne-2-full-version-subbed/
Sorry, niet goed gekeken :X

[ Voor 13% gewijzigd door Thermometer op 22-01-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik vind die verschiilende klassen ook erg gaaf. Het doet me een beetje denken aan Wolfenstein enemy territory op de PC. Die heb ik echt veel gespeeld.

Krijg je ook in de multiplayer dat je opdrachten moet uitvoeren zoals in ET. Bijvoorbeeld bouw een kanon en schiet die af?

Ik heb gister MGS4 uitgespeeld en wacht nu op KZ2. Wel een waardige opvolger voor in mijn PS3 Vermaak me tussentijds maar weer even met COD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Om even lekker verder te praten over killzone 2, welke class combo gaan jullie als eerst uitproberen?

Ik vind zelf leuker om normaal als medic te kunnen spelen, maar ik moet ondertussen wel een goede wapen hebben.Tactitian is ook wel iets voor mij, om leuke spawn points te geven voor mijn homies.

Saboteur kan ook grappig zijn, loop je lekker naast paar vijanden zonder dat ze iets in de gaten hebben :D

Te veel keuzes , ik moet ze allemaal uitproberen... :9~ :( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Je moet ze sowieso allemaal doorlopen om ze te unlocken dus dat komt goed uit voor je ;)

Als je begint, begin je als soldier gewoon ofzo, dan moet je zoveel kills maken om iets anders te kunnen kiezen, dan moet je zijn special ability x aantal keren gebruiken om de volgende te unlocken, enzovoorts.

Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr62/scorperito/th_2vx4w46.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
:o!!!

Dat is voor mij idd goed nieuws O+ :9~ bedankt voor de screenie!

* FireBladeX telt ondertussen de secondes af voor release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Ok, ik moet er wel bijzeggen dat dat een doorloop screen is (wat is de normale naam voor zoiets ook alweer? :P) van de gegeven beta, en dat het op zich geen garanties geeft voor het echte spel, maar het lijkt mij dat ze er geen wereldveranderende changes in hebben aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Maar het is dus wel zo dat je de hoogste rang moet hebben om de sniper te unlocken, das wel jammer.

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Vind ik niet, anders zit een level zo vol met allemaal campende newbies die de rest alleen maar ergeren.
Nu moet je eerst nog je skills hebben laten zien voordat je uberhaupt kan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
ik wacht ook al erg lang op deze game en heb hem vandaag ff gepreorderd.
Heb perse geen filmpjes/intervieuws gekeken. ( tot aan vandaag )
k kon het nu echt niet laten en heb het gehele intervieuw van gamekings gekeken.En ik weet gewoon nu al dat deze game mij weer veel uurtjes plezier zal opleveren ondanks dat ik het laatste jaar bijna niet meer aan gamen toekom.

Naja iig nog iets minder dan n maandje wachten.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Net een mooie link gevonden naar een Youtube playlist met alle cutscenes van Killzone 1, mooi om een beetje in het verhaal te komen.

http://www.youtube.com/wa...CE443C&index=0&playnext=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Mooie scherp aanbieding van de Wehkamp Killzone 2 van 89 voor maar 74,50 :X

http://www.wehkamp.nl/w2/...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL

Ik wou deze aktieprijs jullie niet onthouden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:07:
Net een mooie link gevonden naar een Youtube playlist met alle cutscenes van Killzone 1, mooi om een beetje in het verhaal te komen.

http://www.youtube.com/wa...CE443C&index=0&playnext=1
Heb Killzone1 er maar weer bijgepakt. Ziet er nog best ok uit op de PS3 met upscaling. Ben alleen mijn PS2-savegame kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Nico111 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:57:
Mooie scherp aanbieding van de Wehkamp Killzone 2 van 89 voor maar 74,50 :X

http://www.wehkamp.nl/w2/...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL

Ik wou deze aktieprijs jullie niet onthouden _O-
Dit is wel een "omfg" waard om eerlijk te zijn :7
Als je bekijkt dat de game bij de lokale gameshop 55 euro kost is de "aanbieding" van Wehkamp echt om te lachen inderdaad _O-

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Tjah omdat ik sinds dag 1 wil spelen moet ik wel 65 euro voor neerleggen, maar gelukkig heb ik toch goeie vriend die zijn 15% kortingspas uitleent aan mij ( freerecordshop ) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
FireBladeX schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:46:
Tjah omdat ik sinds dag 1 wil spelen moet ik wel 65 euro voor neerleggen, maar gelukkig heb ik toch goeie vriend die zijn 15% kortingspas uitleent aan mij ( freerecordshop ) :o
Mjah, same. Ik wil niet het risico lopen dat ik hem later binnenkrijg, eigenlijk best wel 8)7 , maarja onder het motto "we moeten de economie steunen..." :P

Ik heb trouwens een week geleden een halt toegeroepen aan het bekijken van nieuw materiaal, ik wil er nu niks meer over zien totdat de demo uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 16:49:
Vind ik niet, anders zit een level zo vol met allemaal campende newbies die de rest alleen maar ergeren.
Nu moet je eerst nog je skills hebben laten zien voordat je uberhaupt kan snipen.
Ik heb toch echt liever een newbie met een sniper, dan iemand met skill. ;)

Ik hoop dat deze game daadwerkelijk zo "goed" wordt en niet de zoveelste over hypte game waar de bladen enzo vrolijk aan mee doen. Heb het al te vaak gezien dat een game zoooo goed moest zijn, en na een paar maandjes als iedereen is afgekoeld en weer enigszins nuchter er over na kunnen denken, blijkt de game na een maand al niet meer leuk te zijn.

Nee... ik heb geduld, ben t zat om al die over hypte games met korte levensduur te kopen. Maar ik kijk neutraal naar K2 (<3 de afkorting:p) en hoop dat het echt een top game word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Nog een aantal minuten en de eurogamer review gaat geplaatst worden. De rest van de media heeft een embargo tot 2 februari (die sommigen wel doorbroken hebben, maarja ik weet er het fijne niet van, het zal allemaal wel).

edit:
reviewwwwws:
http://uk.ps3.ign.com/articles/949/949161p1.html
http://ps3.ign.com/dor/ob...ne2_vidreview_012909.html
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-review

review filmpjes zonder review zelf (die is voor sommige toch nog under embargo :?)
http://www.gamersyde.com/news_7488_en.html

edit2:
Alle reviews tot nu toe + bron:
http://www.n4g.com/PS3/games/g-24194/tt/metareviews.aspx

"33 Reviews | Average Score: 9.4"

d:)b

edit3:
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/killzone2

Die pakt alleen de wat serieuzere reviews mee, en niet de Maxim review waarbij ze Killzone 2 een 3.5/5 geven en 50 cent's game 5/5 :')

Ik kan zooooooooo niet wachten op deze game. Ik ga hem hoe dan ook launchday kopen, terwijl ik gewoon weet dat als ik hem in Engeland koop gewoon de helft minder hoef te betalen (maar hem wel later krijg :X). Wat zuigen die prijzen hier zeg ..

[ Voor 77% gewijzigd door scorpie op 29-01-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Wil het graag spelen, maar heb geen ps3, wel een xbox360. Stiekem een beetje jaloers dus :) (naja wij hebben net gears gehad). Ik ga er geen ps3 voor kopen, te duur en eigenlijk ook geen ruimte voor bij mn tv kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
paar filmpjes gevonden op ps3life.nl best grappig :D

Hitler reacts to the Killzone 2 reviews
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=zx4yDmPG-FY]

[ Voor 19% gewijzigd door FireBladeX op 30-01-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
FireBladeX schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:37:
paar filmpjes gevonden op ps3life.nl best grappig :D

Hitler rants about Killzone 2
[video]

Hitler reacts to the Killzone 2 reviews
[video]
Meesterlijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet echt op sci-fi shooters, ik hou wat dat betreft meer van shooters in een 'realistische' setting, resistance spreekt mij bijvoorbeeld totaal niet aan, maar ik denk dat Killzone 2 voor mij toch een aanschaf wordt. De game ziet er zo goed uit en heeft toch een bepaalde X-factor. Daarbij spreekt het klasse systeem in de multiplayer mij erg aan (als oud BF2 speler).

Ben ook wel een beetje trots dat een game van dit kaliber vlakbij mijn woonplaats is ontwikkeld :P Stiekem hoop ik ook dat Killzone 2/Guerilla voor een injectie zal zorgen in de Nederlandse game industrie.

Hier nog wat random filmpjes voor uw kijkplezier:
http://www.meristation.co...er.php?id=cw49823e7e94110
http://g4tv.com/prestitia...llzone-2-Walkthrough.html
http://www.jeuxvideo.com/...raversee-du-desert-hd.htm

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
[b][message=31431405,noline]
Ben ook wel een beetje trots dat een game van dit kaliber vlakbij mijn woonplaats is ontwikkeld :P Stiekem hoop ik ook dat Killzone 2/Guerilla voor een injectie zal zorgen in de Nederlandse game industrie.
Als ik zo dichtbij zou wonen :o... dan zou ik daar langs gaan en gaan janken totdat ik killzone 2 mag spelen :9~ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
de demo zou op een gepaste tijd gereleased worden (ongeveer 2 weken voor release van de game)

dus misschien binnenkort al knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

himlims_ schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 15:31:
de demo zou op een gepaste tijd gereleased worden (ongeveer 2 weken voor release van de game)

dus misschien binnenkort al knallen :P
in de US stond de demo op de 26e dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Laatst online: 10-09 22:09
Pat-Skim schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:45:
[...]

in de US stond de demo op de 26e dacht ik...
EU ook.. Alleen mensen die hem hebben gepreorderd bij Gamestop krijgen de demo volgende week. De rest zal allemaal moeten wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik heb hier geen woorden voor.

:9~ :D O+

Serieus...ik moet spelen, ik moet echt...Gelukkig wordt het toch gereleased midden in mijn carnavals vakantie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
Het is zeer waarschijnlijk toch een neppe ad geweest, in het draaiboek met alle superbowl ads kwam Sony er wel 2x in voor, maar 2x met iets anders. Maar ik kan ook niet langer wachten nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

De europese Killzone 2 demo komt volgens Insidegamer op donderdag aanstaande:
De demo van Killzone 2 zal aanstaande donderdag 5 februari voor iedere Europese PlayStation 3-bezitter beschikbaar zijn. In deze singleplayerdemo zijn de eerste twee secties van het eerste level, the Corinth River, speelbaar. De demo bevat tevens een tutorial die ook in het volledige spel zit inbegrepen.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
laten we dan maar hopen dat de mannen bij insdegamer hetr deze keer bij het juiste eind hebben.
tot op heden lijken zij een van de weinig met dit heugelijk nijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
jah ik hoop echt dat we de demo donderdag kunnen spelen.
Ik ben echt heel benieuwd.Ik heb voor de rest nog nergens een Bevestiging gezien dat de demo dan uitkomt.
Dus ik ga me er liever nog niet druk om maken.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
http://www.dpadmagazine.c...s-euro-psn-this-thursday/

Of je het mag geloven is een tweede, "journalisten" hebben er tegenwoordig een handje in om de bronvermeldingen lekker afwezig te laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Bron is van killzone site zelf: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

wooohoooo had ik het eerder in het topic toch mis!!!!

Jammer genoeg donderdag avond al wat te doen.... maar vrijdag ben ik vrij (A)!!!! PS3 controller maar goed opladen van te voren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gametrailers review:
http://www.gametrailers.com/player/45018.html

9.2 eindoordeel. Goed cijfer voor een shooter van minder dan 10 uur. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online
ik heb 2mnd terug een nije ps3 controler gekocht; nu blijft het rondje hangen.
heb ik hier garantie op/

//edit
jah ik weet het er is ook een main ps3 draad

[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 03-02-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
himlims_ schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:35:
ik heb 2mnd terug een nije ps3 controler gekocht; nu blijft het rondje hangen.
heb ik hier garantie op/

//edit
jah ik weet het er is ook een main ps3 treath
nije?
treath?

ontopic : ja hier heb je nog garantie op.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Killzone 2 om half acht te zien op RTL 4
In de reclame op de Nederlandse televisie zender RTL 4 verscheen net wel iets heel opmerkelijks, we zagen namelijk een aankondiging van een Killzone 2 item voorbij komen! Iets wat niet vaak (Lees: Nooit) voorkomt op grote commerciële zenders die zich niet bezig houden met games. In ieder geval, zap om half 8 snel naar RTL 4 en hoor wat hun te zeggen hebben over de door hun genoemde 'grootste multimediaproductie van de lage landen'.

[ Voor 62% gewijzigd door FireBladeX op 03-02-2009 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:48

Maxow

Hidden Sound System

Gaaf inderdaad! Eind van het journaal (op www.rtlgemist.nl) kun je idd een stuk zien, best wel iets om trots op te zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Maxow schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:00:
Gaaf inderdaad! Eind van het journaal (op www.rtlgemist.nl) kun je idd een stuk zien, best wel iets om trots op te zijn! :)
En dan voor de volledigheid.
http://www.rtl.nl/compone...RTL_Nieuws_03-02-2009.xml

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:44:
Gametrailers review:

Er zijn weinig gametrailer reviews die 10 minuten duren. Dat zegt ook genoeg.

Tja, wat kan je hierop nog zeggen, vries mij in tot release date of zo? :)

edit: éénmaal een level gespeeld kan je op een groot aantal punten de level opnieuw spelen.
Ideale feature voor een showcase game zoals deze. Je wil uiteraard de 'vetste' stukjes uit de game laten zien aan gamevrienden die over de vloer komen. Niet zoals in MGS4 dat je eigenlijk altijd het eerste stuk moet showen als je geen eerdere saves hebt :p

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.penny-arcade.com/comic/2009/2/4/
Er staat vandaag een artikel over Killzone 2 in De Telegraaf.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
haha geniale strip! :D
Gisteren en vandaag trouwens artikels in de Metro. (Gisteren ook in de Pers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 10:44:
Gametrailers review:

Je vergeet nog dat er een haast oneindige multiplayer in zit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:29:
[...]
Je vergeet nog dat er een haast oneindige multiplayer in zit :>
Mja, niet iedereen wil online gamen. Ik speel wel eens online, maar een random deadmatch etc. daar zit ik echt niet op de wachten, en bv CTF, daar is warhawk voor mij ongeevenaard goed. Wat me wel aanspreekt in KZ2 is de mogelijkheid om bots te gebruiken voor multiplayer. Weet alleen niet of dat 'leuk' is of niet. Maar goed de game gaat hier wel komen, alleen niet op launchday.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

bots met bv UT is altijd wel leuk.... eventjes fraggen zonder online te gaan huppateee UT aan en fraggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Jongens en meisjes, het is demo day !! *O*

Iemand enig idee wanneer de demo online gaat? (ik gok 8 uur, als ze gaan updaten, maar weet niet zeker)

Soundcloud

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.