Ik maak momenteel gebruik van mijn week premium trail, maar twijfel nog wel enorm als ik er mee door ga hoor.
10 euro per maand voor desktop versie + mobiele versie is te doen, alleen vraag ik me af of de desktop versie wel écht op 320bit streamt... Ook het muziekaanbod valt mij enigszins tegen, kan veel nummers niet vinden. Of nummers verdwijnen gewoon van de een op de andere dag op Spotify of komen pas beschikbaar bij Nederlandse (dus vaak late) release. Dan kan ik toch niet zo goed 'nieuwe muziek' ontdekken?
Misschien dat ik Spotify Anywhere neem. 9 dollar per maand, 90 voor een heel jaar. Alleen dat is een stuk onoverzichtelijker, vooral de mobiele android app is nog niet helemaal vlekkeloos... Die streamen wél op 320bit de muziek, alleen krijgen artiesten (haast) niks.
Hmmm... Spotify (overzichtelijk, 'beperkt aanbod') vs. Grooveshark (onoverzichtelijk, veel aanbod, rommelige app) Ben vast niet de enige die er tussen twijfelt. ;-)
Ook vind ik het jammer dat je bij Spotify geen korting krijgt als je een jaarabonnement afsluit, maar gewoon steeds de volle mep per maand blijft betalen.