Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 5 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
Heerlijk programma dat Spotify, zoals meerdere mensen al zeiden is er van sommige bands (Metallica, Led Zeppelin) alleen maar covermuziek te krijgen. Werken de labels van deze bands niet mee of steken ze er zelf een stokje voor?

Bij deze nog een kleine playlist met van alles en nog wat:
http://open.spotify.com/u...st/4Jysvaye3JyxogSsZ1v93C

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
jayknl schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 23:22:
[...]

Neen bij mij werkt het ook niet meer en heb eigenlijk geen idee hoe ik het weer aan de gang krijg.
Dit komt door de laatste update van Flash. Als ik Flash uninstall doet hij het namelijk weer. Alleen jammer dan je niet synchroon meerdere clients kan connecten. Dan heb ik door het hele huis muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik gebruik het nu ook, ben tot nu toe zeer tevreden. Muziek speelt goed af geen hapering of niks, betere kwaliteit als sommige van die radiostreams die ik voorheen welleens luisterde.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een van alles wat playlist.
Vandaag bijv. de top 500 van rolling stone magazine geluisterd en daar stond een beetje teveel 'live' rock muziek (met veel te lange solos) op wat niet helemaal in de smaak viel.

edit: heeft er misschien iemand een invite voor mij, voor spotify free?

[ Voor 8% gewijzigd door Wii4all op 27-07-2010 15:34 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor mensen die even lekker willen knallen :
Playlist : Beuken!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Helmet schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:57:
Heerlijk programma dat Spotify, zoals meerdere mensen al zeiden is er van sommige bands (Metallica, Led Zeppelin) alleen maar covermuziek te krijgen. Werken de labels van deze bands niet mee of steken ze er zelf een stokje voor?

Bij deze nog een kleine playlist met van alles en nog wat:
http://open.spotify.com/u...st/4Jysvaye3JyxogSsZ1v93C
Het zullen inderdaad of de labels of de bands zijn. Ik vind het ook wel vreemd, 90% van wat ik zoek staat op Spotify, maar dan zoek je bijvoorbeeld op Wouter Hamel en dan vindt hij ineens niks :? wel jammer. Het zou leuk zijn als je verzoekjes kon indienen zodat men weet waar ze moeten gaan onderhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyronymus
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Vraagje omdat ik serieus nadenk om Spotify te 'nemen': als ik voor Premium ga, kan ik dan op meerdere PC's Spotify installeren en eventueel ook tegelijkertijd afspelen? Ik vind de site van Spotify wat vaag hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

Nakebod

Nope.

Wel installeren, niet tegelijk afspelen, dan wordt de oudste speler gepauzeerd.
Zelfde voor mobiel <> pc trouwens.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyronymus
Dus ook als ik op één van de systemen in offline-mode ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hmm, dan moet je PC misschien wel heel erg offline zijn :P

Normaal is offline mode dat je niet constant streamed, dus een lokale cache hebt. Daar heb je dan geen verbinding voor nodig. Maar volgens mij als de rest van de PC online is is spotify het zelf ook. En dan werkt het niet. Alleen de muziek komt dan vanaf je eigen PC ipv internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyronymus
OK, dank je. En hoe zit het met het 'kopen' van liedjes. Wat kost dat gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 17:14
Gemiddeld €0.99 per track. Compleet album gemiddeld €9.79

[ Voor 31% gewijzigd door ShitHappens op 10-08-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyronymus
Oh, dat is aanzienlijk goedkoper dan een CD kopen :). En ook bedankt voor het antwoord.

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand hoe de geluidskwaliteit van Spotify op je mobiel is? Gewoon over 3G? Is die een beetje te pruimen?

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:57:
Hallo,

Weet iemand hoe de geluidskwaliteit van Spotify op je mobiel is? Gewoon over 3G? Is die een beetje te pruimen?
Geluidskwaliteit over mijn android phone (samsung galaxy S) is gewoon goed. Heb de instelling wel op high quality staan.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik stream mobiel heel veel, en standaard is dat 96 kbit, maar ik stream op high, dus op 160 kbit.
En dan neem ik aan dat 160 kbit mobiel exact dezelfde files zijn dan de 160 kbit "low quality" op de PC.
Kwaliteit is dus prima, en zelfs met T-Mobiel kan ik goed steamen. Zodra het nummer begonnen is geen buffers meer. Tussen de nummers wel even een stilte van een paar seconden om te bufferen, dat mag imho nog wel verbeterd worden, bijv 10 sec voor einde van het huidige nummer alvast beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

kronolith

[EDIT]

Net een premium account gekocht, na al 3 maanden telkens weer tegen de limieten van het free account aan te lopen. En nu eindelijk ook onderweg streamen naar m'n iPhone. Wat een geniaal concept is dit toch, ik had al veel eerder premium moeten nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
hebben jullie nog wat playlist tips?

Top 50 / top 100 decade / commercial songs / top 500 rolling stone magazine etc heb ik nou wel gehad.

Radio vind ik eigenlijk toch geen goeie optie omdat er nog te veel troep tussendoor komt

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Top 1400 dan maar? :P
Kink.fm 1400

Of zomerse muziekjes.
Summer 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Wii4all schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:26:
hebben jullie nog wat playlist tips?

Top 50 / top 100 decade / commercial songs / top 500 rolling stone magazine etc heb ik nou wel gehad.

Radio vind ik eigenlijk toch geen goeie optie omdat er nog te veel troep tussendoor komt
Related artist/ Artist radio proberen?
https://www.spotify.com/nl/about/features/artist-radio/

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
kronolith schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:14:
Net een premium account gekocht, na al 3 maanden telkens weer tegen de limieten van het free account aan te lopen. En nu eindelijk ook onderweg streamen naar m'n iPhone. Wat een geniaal concept is dit toch, ik had al veel eerder premium moeten nemen :)
Het is zéker een geniaal concept: "alles in de cloud".
Het premium account was ik serieus aan het overwegen maar nu Vodafone een "kom-mee-terug-naar-de-20e-eeuw" beleid heeft aangekondigd, waarvan velen denken dat andere providers dit snel zullen gaan overnemen, vind ik het qua kosten ineens een stuk minder interessant.
Ik heb nú nog een flat-fee onbeperkt internetabonnement bij Vodafone maar als ik volgend jaar verleng, krijg ik dus te maken met extra kosten bóvenop die van Spotify.
Tegen die tijd Spotify opzeggen, kan natuurlijk altijd maar aan de andere kant: dan ben ik eraan gewend en wordt het weer een gemis. Dan er maar helemaal niet aan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Je hebt dan altijd nog de offline mode, voor je muziek/playlists die je vaak luistert
Dat scheelt natuurlijk ook al aardig in dataverkeer. En thuis zit ik altijd op WIFI, scheelt ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Tja, zal straks wel móeten.
Maar WiFi vreet bij mij wel een hoop extra stroom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heeft iemand ook al de iPhone app van spotify geprobeerd op de iPad? Ik heb dit een uurtje gedaan en daarna was mijn iPad kapot :P (melding dat ie overheated was, ging niet meer weg) Dit zal vast toeval zijn, maar toch ben ik een beetje huiverig om spotify weer te proberen op mn nieuwe iPad...

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 16-08-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte Spotify Mobile altijd op het TU-Delft netwerk (eduroam). Vandaag wou ik weer even via mijn mobiel Spotify gebruiken, maar na een verplichte update, lukt het niet meer om online te komen. Hij probeert te connecten en na 3-5 seconde vraagt hij opnieuw naar een w-lan netwerk.
Heeft iemand anders dit toevallig ook?

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Palomar schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:20:
Heeft iemand ook al de iPhone app van spotify geprobeerd op de iPad? Ik heb dit een uurtje gedaan en daarna was mijn iPad kapot :P (melding dat ie overheated was, ging niet meer weg) Dit zal vast toeval zijn, maar toch ben ik een beetje huiverig om spotify weer te proberen op mn nieuwe iPad...
Dat is raar, gezien dat apparaat zelf op tijd moet opmerken wanneer die te heet wordt, en schakelt dan vanzelf uit.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
Hehehe.

Ben in Frankrijk op vakantie en we hebben we een gratis Wifi verbinding in het park.

Laptop erbij, spotify erop, alles werkt perfect...totdat ik plotseling reclame kreeg...in het Frans.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik gebruik Spotify regelmatig op m'n iPad, nog nooit problemen gehad. Wellicht een bug in je oude iPad hardware?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Voor de mensen die er van houden :P

Even een aantal tracks uit de Dutch Dance Top 30

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 21-08-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Heb nu ook een tijdje premium voornamelijk voor mijn android telefoon. Maar wat is dit toch verrekte handig zeg. Nooit meer geklooi met bestandsnamen, om over albumart nog maar te zwijgen. Eindelijk een keer overal je playlists beschikbaar (op mijn kamer, bij mijn ouders en op de telefoon). Verbeterpunten vind ik:
  • 5% van de muziek die ik zoek mist helaas nog, natuurlijk kan Spotify alleen maar onderhandelen.. (Volledig albums van Caro Emerald???)
  • De android app gebruikt toch redelijk veel stroom als ie offline staat, alles staat geloof ik versleuteld in tig bestanden op de sd kaart dus dit is op zich logisch.
  • Het zou handig zijn als er ook gewoon naar echte radiostations geluisterd kon worden, eventueel met artiest informatie zodat je leuke nummers meteen naar je playlists kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Laatst online: 10:20

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Zeg, ik had eerst een Spotify Free account (met een code) en daarna een paar maandjes gekocht, maar ik vond dat ik het niet genoeg gebruikte. Nu betaal ik niet meer en heb ik een Spotify Open account met een 20 uur limiet... Is die hele Free-account verdwenen nu? Op zich wel jammer..

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik draai de Spotify app al weken op mijn iPad zonder problemen, werkt zelfs goed als backgrounding (jb) aan staat.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

letatcest schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:17:
Zeg, ik had eerst een Spotify Free account (met een code) en daarna een paar maandjes gekocht, maar ik vond dat ik het niet genoeg gebruikte. Nu betaal ik niet meer en heb ik een Spotify Open account met een 20 uur limiet... Is die hele Free-account verdwenen nu? Op zich wel jammer..
Ik heb nog steeds free, waarschijnlijk krijg je open als je betaalde account verloopt en het weer omgezet wordt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Marzman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:22:
[...]

Ik heb nog steeds free, waarschijnlijk krijg je open als je betaalde account verloopt en het weer omgezet wordt.
De spotify site is nogal onduidelijk over Free, maar volgens mij is die er niet meer, behalve als je het nooit veranderd hebt... nou ja, flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Free is alleen op invite.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

letatcest schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:32:
[...]
De spotify site is nogal onduidelijk over Free, maar volgens mij is die er niet meer, behalve als je het nooit veranderd hebt... nou ja, flauw.
Ook niet meer als invite van mensen die betalen? Maar het lijkt er op dat hij bij jou teruggezet is bij die verandering inderdaad. Als dat zo is zou ik ze een berichtje sturen dat je free had, nee heb je...

Gewoon iets van dat je af en toe wel een abo neemt in vakanties ofzo voor je phone, maar dat voor thuis open genoeg is.

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 24-08-2010 11:38 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Can I switch between different products?
Yes, you can switch between any of the products except between Spotify Open and Spotify Free. To upgrade to Spotify Premium continue to the Get Spotify Premium page. To downgrade from Spotify Premium to Spotify Unlimited, visit the cancellation page and click “Change to Spotify Unlimited”.
To see the difference between the products, please see our product comparison.
Er staat alleen niet dat als je dus Premium stopt, dat je dan naar Open teruggaat. Dat staat nergens trouwens (of ik kan het niet vinden). Maar goed, in ieder geval beter dan Last.fm waar het betalen of niets is. (ik betaal graaaag 5 euro voor muziek, maar dan moet ik wel achter de compu zitten en ik vind 10 per maand voor streaming op je telefoon nou weer te veel, daarbij komt dat ik een Symbian phone heb ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat het dsbridge verhaal niet meer werkt komt trouwens helemaal niet omdat Spotify iets heeft geblokkeerd. Het ligt aan de laatste Flash update. Sommige mensen hebben dat weer werkend door de dll's ook in de flash directory te gooien andere door een oude versie van flash terug te zetten.

Ik ben zelf nog wat aan het klooien met flashversies en dll's want het werkt bij mij nog niet. DSbridge start niet op met Spotify.

[edit]Lol, hij deed het al. DSbridge verschijnt pas als je op play drukt :)

gewoon de drie bestanden ook in je flashdirectory zetten en het werkt. Ik kan weer streamen naar mijn stereo :)

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 24-08-2010 12:18 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nieuwe versie, meer Win7 functionaliteit: http://www.nu.nl/gadgets/...ntegreerd-in-windows.html

Geen schokkende veranderingen verder, sharen kan nu ook via WLM.

• Froggle
Waar ik me bij Spotify dus mateloos aan stoor is als er opeens nummers of albums eraf worden geknikkerd. Dan Komen er opeens allemaal grijze stukken in m'n playlist en kan ik gaan zoeken of de artiest nog op een ander album dat nummer heeft staan. Vaak is dat dan wel het geval, maar het komt ook nog vaak genoeg voor dat het nummer niet meer te vinden is op Spotify. Is er dan maar een halve overeenkomst gesloten of wat? Ik heb liever dat Spotify alleen nummers erop laat staan die er ook gewoon op blijven, en niet spontaan weer weg zijn.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat doen ze niet omdat ze het leuk vinden maar omdat ze het niet rond kregen met de bijbehorende platenmaatschappij voor Nederland.

/▌

• Albert020
  • Nu online
Frank-NL schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:53:
Nieuwe versie, meer Win7 functionaliteit: http://www.nu.nl/gadgets/...ntegreerd-in-windows.html

Geen schokkende veranderingen verder, sharen kan nu ook via WLM.
Toch wel zeer handig eigenlijk ;)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat ik wel vaag vind, ik hoor steeds een reclame langskomen van Jacqueline (van Krezip) over haar album Good Life. Dus na de 20e keer dacht ik maar eens zoeken naar dat album, maar dit is helemaal niet te vinden op Spotify.

/▌

• Albert020
  • Nu online
Marzman schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:56:
Wat ik wel vaag vind, ik hoor steeds een reclame langskomen van Jacqueline (van Krezip) over haar album Good Life. Dus na de 20e keer dacht ik maar eens zoeken naar dat album, maar dit is helemaal niet te vinden op Spotify.
Hmmm idd nergens te vinden, zeer vaag ja ? ¿¿ ?

• nobleone
Ik heb de Windows-versie van Spotify Open en ondanks dat ik zéker weet dat mensen uit mijn Facebook-lijst óók Spotify hebben, zie ik ze niet terug in de People-lijst in Spotify.
Alleen mijn eigen naam staat daar.
Zie ik hier wat over het hoofd of is Spotify Social gewoon niet beschikbaar in de Open variant?

• Hahn
  • Laatst online: 12:04
Heb je wel toestemming gegeven voor Spotify om verbinding te maken met je Facebook?

The devil is in the details.

• nobleone
Ja. In Spotify geactiveerd en toen werd mij gevraagd of er informatie met Facebook uitgewisseld mag worden.
Dit moet toch voldoende zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springuin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13
Wellicht een goede tip voor de Linux gebruikers: installeer spotify volgens de handleiding (http://www.spotify.com/nl/help/faq/wine/) maar maak gebruik van padsp. Padsp maakt een OSS device aan en stuurt het geluid via pulseaudio. Daardoor kun je tegelijk met spotify ook andere geluiden blijven afspelen. padsp zit in het package pulseaudio-utils in Ubuntu. Zie http://getsatisfaction.co...buntu_wine_and_pulseaudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
Marzman schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 17:56:
Hij staat er gewoon op...

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Album van Jacqueline is nu nog alleen voor Premium-leden beschikbaar, die kregen de primeur. :-)
Later voor iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Later vond ik de single toen ik zag dat de advertenties ook een visuele banner hadden (alleen ik stream alles met 30 seconde vertraging dus als ik die reclame hoor dan is het al weer voorbij ;) )

Er zijn wel meer rare dingen, op mijn account vind ik gewoon het nieuwe album van Eminem, iemand anders die een nieuw account heeft die mag maar twee liedjes afspelen (de rest is premium content, wat ik ook niet heb, ik heb wel free ipv open). Hetzelfde met alles van Marco Borsato (niet dat ik het af wil spelen, maar ik kan het afspelen waar dat nieuwe account dat niet kan).

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 29-08-2010 15:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:26:
Later vond ik de single toen ik zag dat de advertenties ook een visuele banner hadden (alleen ik stream alles met 30 seconde vertraging dus als ik die reclame hoor dan is het al weer voorbij ;) )

Er zijn wel meer rare dingen, op mijn account vind ik gewoon het nieuwe album van Eminem, iemand anders die een nieuw account heeft die mag maar twee liedjes afspelen (de rest is premium content, wat ik ook niet heb, ik heb wel free ipv open). Hetzelfde met alles van Marco Borsato (niet dat ik het af wil spelen, maar ik kan het afspelen waar dat nieuwe account dat niet kan).
Sommige top 40 hits mag je de ene week wel afspelen en daarna niet, of maar een bepaald aantal keer.

Dat nummer van we speak no americano, speelde ik eerst af, later op de week stond hij lichtgrijs en als je hem aanklikte stond er dat die niet afgespeeld mocht worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Springuin schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:51:
Wellicht een goede tip voor de Linux gebruikers: [..]
Extra tip: Bij mij werkt de Spotify for Linux preview versie ook meer dan behoorlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door CyberSnooP op 29-08-2010 22:38 ]

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wii4all schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:47:
[...]

Sommige top 40 hits mag je de ene week wel afspelen en daarna niet, of maar een bepaald aantal keer.

Dat nummer van we speak no americano, speelde ik eerst af, later op de week stond hij lichtgrijs en als je hem aanklikte stond er dat die niet afgespeeld mocht worden.
Maar ik heb eminem al wel een aantal keer geluisterd, kon hem thuis luisteren, kwam bij iemand anders die mocht twee liedjes luisteren en weer thuis mocht ik nog steeds alles luisteren. Of het is dat die open accounts ook minder content hebben als de free accounts? (al zijn er nog steeds dingen die ik niet kan luisteren, zoals inderdaad we speak no americano wat weer premium content is). Ik vind het maar vaag, als ze zulke dingen met mijn account gaan doen ben ik er weer zo op uitgekeken. Ik vind het niet zo erg af en toe wat langer te moeten wachten op een album, maar ze moeten niet dingen random gaan doen van de ene week wel de andere week niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Kwastie

Awesomeness

Is alleen voor premium users. :9

Zelf gebruik ik ook trouwens ook de Linux Spotify client (Premium ftw :*) )

Na een update van afgelopen week werkt hij een stuk beter, nu werkt de sync functionaliteit ook (goed) :)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Top 40 01-09-2010

Kan er maar 1 niet vinden....

[ Voor 37% gewijzigd door 42dpi op 01-09-2010 17:52 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Albert020 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:15:
[...]

Hmmm idd nergens te vinden, zeer vaag ja ? ¿¿ ?
Nee hoor, is alleen voor premium users:

https://www.spotify.com/n...es/2010/08/20/jacqueline/

//veel te late reactie XD

[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 01-09-2010 18:23 ]

Last.fm | Code Talks

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:30
Eindelijk de aankondiging dat Spotify ook naar het Sonos systeem komt! Wel een premium account nodig maar dat was te verwachten...evengoed super nieuws!

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Speelt ze bij mij allemaal af, heb Sporify open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:30:
Eindelijk de aankondiging dat Spotify ook naar het Sonos systeem komt! Wel een premium account nodig maar dat was te verwachten...evengoed super nieuws!
En nu Squeezebox nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daar kun je hem gewoon met dsbridge naartoe streamen, dat doe ik ook met mijn popcornhour.

/▌

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Even een noob vraag van een nieuwe spotify gebruiker ;)

Op men tel gaat Spotify altijd verder met het volgende nummer zodra het voorgaande nummer is afgespeeld. Op men PC doet die dit helaas niet. Heb ik een instelling fout staan o.i.d.. Iemand misschien een geniale ingeving?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hij speelt gewoon de nummers uit je playlist, als je een nummer selecteerd speelt hij een nummer als je een cd selecteerd speelt hij een cd, als je naar what's new gaat dan speelt hij heel die lijst (tenzij je weer een nummer aanklikt, dan speelt hij dat nummer :p )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Spotify Premium na een paar maanden maar weer opgezegd. iPhone app is ook niet bepaald optimaal, gezien die je telefoon helemaal leeg slurpt en ik kan het ook nooit uitstaan dat veel muziek ineens uit m'n playlists verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Froggle schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 01:21:
Spotify Premium na een paar maanden maar weer opgezegd. iPhone app is ook niet bepaald optimaal, gezien die je telefoon helemaal leeg slurpt en ik kan het ook nooit uitstaan dat veel muziek ineens uit m'n playlists verdwijnt.
Ik heb ook 1 maand premium gehad, maar toch weer teruggegaan naar Unlimited om dezelfde reden.
Je moet eerst je auto-lock instelling eraf halen, omdat anders de 3G verbinding ook suspend en de muziek dus uitvalt.
en het is een beetje nutteloos om puur voor die internetverbinding je scherm aan te houden in je broekzak.
De app is gewoon nog niet helemaal af, als dat wel zo is, dan ga ik het wel weer even proberen.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
JKratos schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:38:

Op men tel gaat Spotify altijd verder met het volgende nummer zodra het voorgaande nummer is afgespeeld. Op men PC doet die dit helaas niet. Heb ik een instelling fout staan o.i.d.. Iemand misschien een geniale ingeving?
Is helaas een update van de spotify op de desktop. Het is een bekend probleem (Mac en PC)

Workaround is ctrl+a (cmd+a voor Mac), en dan "queue". Dan speelt hij wel alles, anders stop spotify na het eerste nummer van de artist.

Klote update :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 06 september 2010 @ 04:53:
[...]

Daar kun je hem gewoon met dsbridge naartoe streamen, dat doe ik ook met mijn popcornhour.
Of Spotify Premium nemen, maar dat werkt alleen als je je PC based Squeezeserver hebt voor je Squeezebox. Helaas dus niet via onze Nas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vanx schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:35:
[...]

Is helaas een update van de spotify op de desktop. Het is een bekend probleem (Mac en PC)

Workaround is ctrl+a (cmd+a voor Mac), en dan "queue". Dan speelt hij wel alles, anders stop spotify na het eerste nummer van de artist.

Klote update :X
Waarom doet Spotify dat bij mij niet dan (PC)? Ik heb hem gisteren opnieuw geinstalleerd dus die update zou ik dan ook moeten hebben?
ElisabethM schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:44:
[...]

Of Spotify Premium nemen, maar dat werkt alleen als je je PC based Squeezeserver hebt voor je Squeezebox. Helaas dus niet via onze Nas.
Als je op die Nas een m3u zet die linkt naar de dsbridge stream werkt het perfect, alleen de reclames hoor je niet volledig (die worden net voor het einde afgekapt, volgens mij gebeurd dat niet in liedjes).

[ Voor 92% gewijzigd door Marzman op 13-09-2010 21:46 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:44:
Als je op die Nas een m3u zet die linkt naar de dsbridge stream werkt het perfect, alleen de reclames hoor je niet volledig (die worden net voor het einde afgekapt, volgens mij gebeurd dat niet in liedjes).
Ik gebruik Dsbridge inderdaad ook, maar het ging mij er om dat er nu ook een plugin is. Dan kan mijn computer tenminste uit.

• John_Glenn
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 06 september 2010 @ 04:53:
[...]

Bedankt voor de tip, werkt prima!

Je kunt hem weliswaar alleen op de computer bedienen maar dit is genoeg voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:21
Hoite schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:04:
[...]

Ik heb ook 1 maand premium gehad, maar toch weer teruggegaan naar Unlimited om dezelfde reden.
Je moet eerst je auto-lock instelling eraf halen, omdat anders de 3G verbinding ook suspend en de muziek dus uitvalt.
en het is een beetje nutteloos om puur voor die internetverbinding je scherm aan te houden in je broekzak.
De app is gewoon nog niet helemaal af, als dat wel zo is, dan ga ik het wel weer even proberen.
3g suspend?? wat voor telefoon is dat

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de Windows versie van Spotify op offline te zetten? Ik kreeg net een waarschuwing dat ik bijna tegen mijn upload limiet zit en ik het enige wat ik kan bedenken is dat Spotify mijn verbinding flink aan het gebruiken is (hij staat ook 10/12 uur per dag aan)......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Wat een geweldig programma, helaas is dit uiteraard nog steeds niet beschikbaar in België. Zijn er volgens jullie evenwaardige concurrenten? Ik gebruik nu af en toe Grooveshak, maar zou toch echt graag een aparte client gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 12:35:
Is het ook mogelijk om de Windows versie van Spotify op offline te zetten? Ik kreeg net een waarschuwing dat ik bijna tegen mijn upload limiet zit en ik het enige wat ik kan bedenken is dat Spotify mijn verbinding flink aan het gebruiken is (hij staat ook 10/12 uur per dag aan)......
Het is gebaseerd op peer2peer dus dat zou kunnen dat Spotify de oorzaak is. Je kan hem toch gewoon uitzetten?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:32
Wellicht dat je netlimiter kan gebruiken om de toegang tot internet voor spotify te blokkeren.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik gebruik daar gewoon de windows firewall voor :+ werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:14:
ik gebruik daar gewoon de windows firewall voor :+ werkt perfect
Dat heb ik dus ook geprobeerd . Echter elke keer als ik het blokkeer, maakt hij gewoon weg een nieuw regel aan voor Spotify die wel toegang mag hebben :') . Dus hij by-passed mijn blokkering. Dus dat schoot ook niet op. Uiteindelijk maar COMODO FW geinstalleerd, die het wel goed tegenhield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

Centauriprime schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:43:
[...]
3g suspend?? wat voor telefoon is dat
Ik heb zo'n vermoeden dat het een iPhone is. Ik heb zelf een van de eerste en die heeft hetzelfde probleem.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:20:
[...]

Dat heb ik dus ook geprobeerd . Echter elke keer als ik het blokkeer, maakt hij gewoon weg een nieuw regel aan voor Spotify die wel toegang mag hebben :') . Dus hij by-passed mijn blokkering. Dus dat schoot ook niet op. Uiteindelijk maar COMODO FW geinstalleerd, die het wel goed tegenhield.
vreemd, ik gebruik windows 7, en daar heb ik een outbound rule gemaakt, die zegt dat spotify niks mag :+

• henkjanj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08 10:59
O ja, de 20 uur max waar elders sprake van was: niemand die je verbiedt om twee, drie of vier accounts aan te maken... Dat maximum stelt in de praktijk niet zoveel voor, want dan heb je 2, 3 of 4 x 20 uur. Als je het adres van de buren invult (weet niet of dat nodig is, maar dat heb ik gedaan), dan werkt het.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

henkjanj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:39:
O ja, de 20 uur max waar elders sprake van was: niemand die je verbiedt om twee, drie of vier accounts aan te maken... Dat maximum stelt in de praktijk niet zoveel voor, want dan heb je 2, 3 of 4 x 20 uur. Als je het adres van de buren invult (weet niet of dat nodig is, maar dat heb ik gedaan), dan werkt het.
Dat is wel een hoop gedoe. Als ik Spottify aanzet dan is dat al snel een paar uur (hele avond, of hele middag). Ik ben wel blij met het onbeperkte account, ik laat het ook aan staan als ik weg moet voor een boodschap (net als de radio)

/▌

• Wii4all
  • Niet online
ik heb trouwens ook nog een aardige tip voor mensen die wat afwisselende muziek willen horen.
Je maakt gewoon een nieuwe map/playlist aan en daar sleep je al je huidige afspeellijsten naartoe....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Voor mensen die richting de winterdip gaan is er nu "Zomer in de Winter"! Een playlist vol lekkere (oldskool) zomer muziekjes!
Zomer in de Winter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
DennusB schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:38:
Voor mensen die richting de winterdip gaan is er nu "Zomer in de Winter"! Een playlist vol lekkere (oldskool) zomer muziekjes!
Zomer in de Winter
Zojuist in de TS gezet.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dankjewel! Super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomer in de Winter
Nice! Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Marzman schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:08:
Ik hoop dat er ook een client komt voor Windows Mobile
Vanaf nu: Spotify for Windows Mobile!
Op je WiMo-telefoon te downloaden via http://m.spotify.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Is die irritante melding (blauwe balk) over 'Share Spotify' ook weg te krijgen elke keer als je Spotify start? Heb hem al 10 keer weggeklikt en aangeklikt, maar telkens blijft ie terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
TS is aangepast.
Palomar schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:02:
Is die irritante melding (blauwe balk) over 'Share Spotify' ook weg te krijgen elke keer als je Spotify start? Heb hem al 10 keer weggeklikt en aangeklikt, maar telkens blijft ie terugkomen.
Heb ik ook last van, nog niet echt een oplossing voor gevonden.
Het valt me ook op dat hij niet altijd komt.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt iemand Spotify aan de praat op een HTC Touch 2? Of uberhaubt op Windows Mobile? Ik heb het geïnstalleerd en een premium account betaald, maar als ik de applicatie opstart zie ik alleen een zwart vlak met een witte balk aan de bodem met 'afgesneden' tekst. Lijkt me een resolutie probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij werkt het 'nog' niet op een windows mobile toch?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Palomar schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:02:
we're going to take steps to change the bar so that premium users in particular can dismiss the message for good.
:)

Maar goed, ook bij de gratis variant zouden ze het iets subtieler kunnen doen. Het zou mij zelfs niet verbazen als een dergelijk suggestief tekstje beter werkt als je hem maar af en toe ziet. Als je het incidenteel ziet denk je er nog over na, als je het altijd ziet klik je het in een gefrusteerd automatisme zo snel mogelijk weg.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

henkjanj schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:39:
Dus er is nu een legale manier om bijna gratis muziek te kunnen luisteren, en die draai je eigenhandig de nek om door dingen te gaan doen die niet de bedoeling zijn, alleen om 5 euro per maand uit te sparen? Jammer hoor. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Voutloos schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:33:
[...]

[...]

:)

Maar goed, ook bij de gratis variant zouden ze het iets subtieler kunnen doen. Het zou mij zelfs niet verbazen als een dergelijk suggestief tekstje beter werkt als je hem maar af en toe ziet. Als je het incidenteel ziet denk je er nog over na, als je het altijd ziet klik je het in een gefrusteerd automatisme zo snel mogelijk weg.
mooi, ben premium lid (of iig die duurste variant), dus laat maar komen die update.
Zomer in de Winter
thnx, heb hem nu opstaan ;) (altijd leuk die playlists als je zelf geen inspiratie hebt :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 11:09

T-8one

take it easy, take a sisi

Gisteren voor het eerst Spotify geinstalleerd, al ontdekkende snap ik iets niet helemaal.
Ik heb al m'n MP3's geimporteerd, en als ik spotify open kan ik die dus afspelen. Als ik nou een playlist wil beluisteren van bijvoorbeel sharemyplaylists.com en ik klik op play, dan lijkt spotify enkel de nummers te kiezen die lokaal staan en die 'matchen' met de playlist.
Als ik spotify helemaal afsluit en dan op die link klik, opent spotify en gaat hij de gehele playlist afspelen. Dat laatste is dus mijn bedoeling.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Vanx schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:35:

Het probleem van het niet doorstarten van nummers nadat je de eerste hebt aangeklikt, lijkt alleen voor te komen bij mensen met een Free abbonement (onbeperkt luisteren, maar wel gratis). Zou een andere Free gebruiker dit voor mij kunnen testen?

Is het iemand anders ook opgevallen dat er meer reclame lijkt te zijn bij de Mac-client dan bij de Windows-client?

Ik zit een beetje in dubio, aan de ene kant wil ik dit geweldige initiatief steunen, maar aan de andere kant is het verschil met wat ik nu gratis heb en als ik €5pm ga betalen heel klein. Alleen die reclames elk half uurtje.

De grotere stap naar €10 is weer een beetje teveel van het goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 11:09

T-8one

take it easy, take a sisi

Zomer in de Winter
Waarom is deze playlist voor mij leeg? :|

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Ik heb een aantal Tweakers Playlists aangemaakt, leek mij een leuk idee om wat muziek uit te wisselen.
Ze zijn Collaborative, dus iedereen kan ze aanpassen.
Gelieve geen muziek te verwijderen, maar alleen toevoegen.
Ik ben begonnen met 2 genres, op aanvraag kan ik er meer aanmaken. ik heb nu alleen nog maar Dance en Rock.

GoT_Rock
GoT_Dance
GoT_Metal

Aangezien ik geen verstand heb van dance weet ik niet of ik die moet onderverdelen in meerdere dingen.
Alle commentaar is welkom!
Ik ga nu een beginnetje maken met de Rock playlist.

edit: Metal toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoite op 06-10-2010 15:34 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Vanx schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:47:
[...]

Het probleem van het niet doorstarten van nummers nadat je de eerste hebt aangeklikt, lijkt alleen voor te komen bij mensen met een Free abbonement (onbeperkt luisteren, maar wel gratis). Zou een andere Free gebruiker dit voor mij kunnen testen?
Ik heb er met Premium ook wel eens last van :)

Steam

Pagina: 1 ... 5 ... 41 Laatste