Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 4 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

met de premium mag je het op 3 apparaten offline gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:10

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
MeNTaL_TO schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:16:
Dit mag van mij gelijk in de TS!
DM mij even wat je erin wilt hebben, dan zet ik het erin.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Kan iemand me vertellen wat de beste site is voor playlists? Die dingen schieten echt als paddestoelen uit de grond. Ik zie door de bomen het bos niet meer,

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Gebruik zelf af en toe http://www.spotifylist.com, doet het aardig.
Check ook http://www.spotify.com/nl/about/resources/ staan ook veel playlist sharing sites

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Ik heb de TS aangepast met informatie over playlists.
En een kopje Playlists door Tweakers gemaakt, heb jij een mooie playlist? Zie TS.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb ook een lekkere playlist opgebouwd ondertussen, dus ik deel hem hier maar even :) (Ja Hoite, ik DM je ook zo :P).
Stevige Beats door DennusB

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
DennusB schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:47:
Ik heb ook een lekkere playlist opgebouwd ondertussen, dus ik deel hem hier maar even :) (Ja Hoite, ik DM je ook zo :P).
Stevige Beats door DennusB
Hij staat erbij hoor :P

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik ben gisteren toch overstag gegaan en heb nu een Premium account :) vanochtend onderweg naar stage de mobiele versie getest (offline, dat wel want KPN heeft die rot FUP enzo) maar het bevalt prima.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Na 2 weekjes gebruik valt me het aanbod toch wat tegen om eerlijk te zijn :P

Er is best veel muziek die ik niet kan vinden, of waar ik alleen remixes van tegenkom. Ook zit er best veel muziek in die verkeerd getagged is of gewoon 'Various Artists' heet.

Wat voorbeeldjes:
L'amour Toujours (I 'll fly with you) van Gigi D'Agostino is niet te vinden op zijn artist page (alleen wat remixes, instrumentale en akoestische versies). Hij is echter wel te vinden op een 80-90's CD waar hij is getagged als 'Various Artists'

Inside van Bang Gang (laat staan Bang Gang zelf, zijn ook niet te vinden terwijl ze toch 3 of 4 albums hebben) is geen volledige versie van te vinden, alleen een OST CD van de film Cashback (aanrader! zeker kijken!) waar een geknipte versie van maar 50 seconden ofzo op staat, waar het originele nummer 6 minuten is.

Naja zo ben ik er al meer tegengekomen, ook missen van veel artiesten sommige (vooral oudere) albums, waardoor je gewoon geen volledig overzicht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:43
Sinds vanmiddag hoor ik ook opeens Nederlandstalige Spotify-reclames tussen m'n muziek door. De gebruikte stem is alleen wel wat amateuristisch...
Noxious schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:32:
Na 2 weekjes gebruik valt me het aanbod toch wat tegen om eerlijk te zijn :P

Er is best veel muziek die ik niet kan vinden, of waar ik alleen remixes van tegenkom. Ook zit er best veel muziek in die verkeerd getagged is of gewoon 'Various Artists' heet.

Wat voorbeeldjes:
L'amour Toujours (I 'll fly with you) van Gigi D'Agostino is niet te vinden op zijn artist page (alleen wat remixes, instrumentale en akoestische versies). Hij is echter wel te vinden op een 80-90's CD waar hij is getagged als 'Various Artists'

Inside van Bang Gang (laat staan Bang Gang zelf, zijn ook niet te vinden terwijl ze toch 3 of 4 albums hebben) is geen volledige versie van te vinden, alleen een OST CD van de film Cashback (aanrader! zeker kijken!) waar een geknipte versie van maar 50 seconden ofzo op staat, waar het originele nummer 6 minuten is.

Naja zo ben ik er al meer tegengekomen, ook missen van veel artiesten sommige (vooral oudere) albums, waardoor je gewoon geen volledig overzicht hebt.
Nou... ik ben van mening dat je ook niet kan verwachten dat alles erin staat (heeft o.a. te maken met de hoeveelheid natuurlijk, maar ook met platenmaatschappijen die wel of geen toestemming geven). Dat is ook precies de reden waarom je tegenwoordig ook lokale bestanden kan toevoegen, waardoor je alsnog de muziek die je mist via Spotify kan beluisteren. In plaats van zelf een kleine hoeveelheid hebben en de rest elders zoeken heb je met Spotify het omgekeerde (dus al veel beschikbaar, en een klein deel elders halen).

[ Voor 3% gewijzigd door FlorisD op 02-06-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Oh uiteraard, dat snap ik ook wel waar het probleem ligt, maar toch blijft het jammer ;)
Daarbij zie ik het nogal vaak bij vrij bekende artiesten / nummers, waar het echt opvalt zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Soms missen er inderdaad van een artiest een vrij bekend nummer of album. Ik neem aan dat dit iets is waar continue aan gewerkt wordt? Zodat dit steeds beter zal worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
Maverick schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:15:
Soms missen er inderdaad van een artiest een vrij bekend nummer of album. Ik neem aan dat dit iets is waar continue aan gewerkt wordt? Zodat dit steeds beter zal worden :?
Uiteraard wordt daaraan gewerkt. Op het Spotify blog zie je vaak genoeg een post voorbijkomen dat er weer duizenden tracks zijn toegevoegd.

Het half beschikbaar zijn van artiesten kan komen doordat een artiest mid-career van platenmaatschappij is geswitched. Dat gebeurt nl. best regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Maverick schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:15:
Ik vind het op Metal-gebied nog aardig meevallen.
Ik heb net toevallig een Graspop Playlist gemaakt en ik mistte 3 artiesten.

Verder ontbreken uiteraard wel de artiesten die hier nooit aan meedoen, zoals metallica.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

The Beatles zullen er ook niet op verschijnen.

Ik ben nog niet helemaal wild van Spotify Mobile, heb het idee dat de app op pauze gaat als m'n scherm (een bepaalde tijd) uit is. En dat is vervelend want ik heb geen zin om steeds op een knopje te moeten drukken zodat m'n scherm aangaat en het nieuwe nummer start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
-Trouble- schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:33:
The Beatles zullen er ook niet op verschijnen.

Ik ben nog niet helemaal wild van Spotify Mobile, heb het idee dat de app op pauze gaat als m'n scherm (een bepaalde tijd) uit is. En dat is vervelend want ik heb geen zin om steeds op een knopje te moeten drukken zodat m'n scherm aangaat en het nieuwe nummer start.
Welke telefoon?
Kan je je telefoon niet locken? Dan zou hij gewoon door moeten gaan.
Beetje zonde van je batterij als je scherm de hele tijd aan zou moeten staan om muziek te kunnen luisteren.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

HTC Hero :) En hij is dan ook wel gelocked, en het is ook niet altijd zo (dat is het rare). Maar als ik gewoon wacht gebeurd er echt niks, dan doe ik het scherm weer aan en zonder dat ik hoef te unlocken start er een nieuw nummer.

Misschien is het iets in de instellingen, maar zou niet weten waar omdat ik met de gewone speler van mijn Hero nergens last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Zo irritant dat ik hele tijd dezelfde reclame hoor, als daar nou ook eens variatie in zou zitten zou ik het eigenlijk wel prettig vinden. Gebruik het eigenlijk constant (free account :) ) en tja, heb alle reclames nu al zo vaak gehoord dat ze irritant beginnen te worden :+

Verder is de dienst wel super, ook veel nieuwe artiesten ontdekt en het zorgt er ook voor dat er meer variatie is in datgene wat ik luister ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

-Trouble- schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:34:
HTC Hero :) En hij is dan ook wel gelocked, en het is ook niet altijd zo (dat is het rare). Maar als ik gewoon wacht gebeurd er echt niks, dan doe ik het scherm weer aan en zonder dat ik hoef te unlocken start er een nieuw nummer.

Misschien is het iets in de instellingen, maar zou niet weten waar omdat ik met de gewone speler van mijn Hero nergens last van heb.
waarschijnlijk suspend hij dan de wifi, iets wat mijn ipod touch ook doet. Dus bij mij staat de lock nu uit en brand het scherm permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Dan moet ik dat maar even testen zometeen :) Muziek tijdens het douchen is fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Die Nederlandse reclames klinken wel vaag. Ik hoop dat artiesten meer reclames voor hun albums gaan maken en dat ze die reclames een beetje aan kunnen passen aan je smaak. Dan worden het een beetje artiesten die hun nieuwe albums promoten enzo. Lijkt me dat Spotify hier ook meer aan verdient dan aan hun eigen reclames :p Eigenlijk kan alle reclame er wel in wat ook op de radio komt, maar bedrijven die niet in de muziek zitten zullen niet zo snel switchen naar iets als Spotify tenzij het ontzettend gehyped wordt (zoals ooit bij Second Life)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Zou er een mogelijkheid zijn dat iets als Spotify er ook voor films zou kunnen komen?
Of ligt dit nog ingewikkelder mbt copyrights?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hoite schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:19:
Zou er een mogelijkheid zijn dat iets als Spotify er ook voor films zou kunnen komen?
Het lijkt me wel de toekomst voor televisie. P2P, zorg dat het ook draait op mediaplayers en je hebt een gouden kip volens mij. Je zou dan kunnen beginnen met die goedkope series (A Team, Knight Rider etc)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tv zal 100% on demand worden. UItzending gemist etc, in combinatie met het huren en/of kopen van films en tv series rechtstreeks op je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Laatst online: 02-04-2024
Hoite schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:19:
In de VS heb je al zoiets, Netflix. Dus het lijkt me een kwestie van tijd voordat we daarvan (of een soort gelijke diesnt) ook in Nederland van kunnen genieten.

[ Voor 4% gewijzigd door Lawree op 07-06-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:55:
Tv zal 100% on demand worden. UItzending gemist etc, in combinatie met het huren en/of kopen van films en tv series rechtstreeks op je tv.
Niet 100 procent. Je zal altijd dingen houden als voetbalwedstrijden of een politiek debat wat mensen live willen zien. Ook bij rampen is internet niet geschikt gebleken als informatiemedium (het bezwijkt) :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:19:
[...]

Niet 100 procent. Je zal altijd dingen houden als voetbalwedstrijden of een politiek debat wat mensen live willen zien. Ook bij rampen is internet niet geschikt gebleken als informatiemedium (het bezwijkt) :)
De gewone tv uitzendingen zullen ook niet verdwijnen maar alles wat is uitgezonden zal ook direct on demand beschikbaar komen op je tv en niet op je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wil van spotify free naar ultimate gaan. Dus even een paypal acoount aangemaakt en daar 5 euro op gezet. Wil ik hem dus "upgraden" naar ultimate en dan krijg ik de volgende melding na het inloggen bij paypal:

Om deze betaling te voltooien met Spotify Ltd moet u een nieuwe creditcard toevoegen.

Handig, die optie om met paypal te betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Napo schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:13:
Wil van spotify free naar ultimate gaan. Dus even een paypal acoount aangemaakt en daar 5 euro op gezet. Wil ik hem dus "upgraden" naar ultimate en dan krijg ik de volgende melding na het inloggen bij paypal:

Om deze betaling te voltooien met Spotify Ltd moet u een nieuwe creditcard toevoegen.

Handig, die optie om met paypal te betalen :+
Het is een abonnement, niet eenmalig 5 euro, dus dat is op zich wel logisch :p Je kan Paypal ook koppelen aan je bankrekening (maar daar gaat een aantal dagen overheen) als je geen creditcard wilt gebruiken (persoonlijk zou ik eerder een creditcard als tussenvorm gebruiken dan paypal koppelen aan mijn rekening).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Marzman schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:18:
[...]
Het is een abonnement, niet eenmalig 5 euro, dus dat is op zich wel logisch :p Je kan Paypal ook koppelen aan je bankrekening (maar daar gaat een aantal dagen overheen) als je geen creditcard wilt gebruiken (persoonlijk zou ik eerder een creditcard als tussenvorm gebruiken dan paypal koppelen aan mijn rekening).
Hmmm, zie het zelf inderdaad ook niet zo zitten om paypal te koppelen aan mijn rekening :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Oh heb ik wel gedaan. En toen ik betaald had, m'n abonnement bij Spotify weer opgezegd zodat er geen geld automatisch afgaat in juli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-Trouble- schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:17:
Oh heb ik wel gedaan. En toen ik betaald had, m'n abonnement bij Spotify weer opgezegd zodat er geen geld automatisch afgaat in juli :)
Dat is niet de reden voor mij. Ik houd er gewoon niet zo van Paypal te machtigen omdat ze alleen maar een simpele loginnaam en wachtwoord gebruiken zonder verdere beveiliging en daarmee je hele rekening kaal kunnen plukken :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Spotify premieres on TVs in Sweden and Finland
We’re delighted to announce the launch of Spotify on TVs across Sweden and Finland. As part of our partnership with TeliaSonera we are making Spotify available to their digital TV subscribers as of today.

The app will be available to TeliaSonera digital TV customers who have subscribed to the Spotify Premium service. The app gives you access to a streamlined version of our music application that can be used to listen to Spotify playlists on your TV screen via the TeliaSonera remote control.

We’re really excited to be bringing Spotify straight into your living room - many of you have your sound systems hooked up to your TV and this is a great way to access your playlists from the comfort of your couch.

If you have a digital TV box from TeliaSonera that supports Spotify it will be automatically updated with the new app and you can login with your existing Spotify Premium account. For more details be sure to visit TeliaSonera’s Spotify page.
Helaas nog geen films/series, maar wel het begin van Spotify muziek op je TV.
Wie weet wat dat in de toekomst gaat brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:53
gebruik nu een tijdje spotify open .. fantastisch gewoon! ok niet alles staat erop, maar wel genoeg!!

nu ben ik alleen op zoek naar een free invite.... anyone? :)

edit;... ZO even brilletje opgezet 8) en proberen in het vervolg maar pogen iets inhoudelijks toe te voegen O-)

[ Voor 28% gewijzigd door spacecrap op 10-06-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
spacecrap schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:49:
nu ben ik alleen op zoek naar een free invite.... anyone? :)
Waarschuwing:
Invites vragen/uitdelen doe je maar buiten dit topic. Ieder bericht wat toch over invites gaat zal getrashed worden zonder waarschuwing.
:O :F :w O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Doet bij meer mensen de search van Spotify het niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Palomar schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:37:
Doet bij meer mensen de search van Spotify het niet meer?
Ik kan geheel geen connectie maken met Spotify...

edit: alles doet het weer!

[ Voor 6% gewijzigd door kavorka op 10-06-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Bij mij werkt zoeken nog steeds niet. Kan alleen via related artists nog doorklikken naar iets anders.

Toch wel een nadeel van zo'n internet gebaseerde dienst tov. je collectie op je eigen pc :P Maar verder perfect programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

net geupgrade naar Spotify Premium, high bitrate aan, en volume normalization uit, moet zeggen het is goed te pruimen..

alleen zocht ik All souls night van loreena mckennit en die zie ik nergens ;/
verder super ideaal dit, mooie flat-fee prijs lijkt mij iig een prima incentive voor velen om legaal muziek te luisteren. ;)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Maar downloaden van muziek voor eigen gebruik is vooralsnog niet illigaal in Nederland :P Dus je eigen collectie is net zo legaal.
Neemt niet weg dat het een goed systeem met veel potentie is, waar artiesten ook nog wat mee verdienen. In tegenstelling tot de "illigale" downloads in Nederland. Dus wettelijk gezien is het nu meer een gevoel van "ik ben legaal bezig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik wil dat premium abo wel proberen, om te kijken hoe die iPhone app bevalt. Mocht dat niet bevallen, kun je dan ook weer eenvoudig terug naar unlimited?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Palomar schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 19:42:
Ik wil dat premium abo wel proberen, om te kijken hoe die iPhone app bevalt. Mocht dat niet bevallen, kun je dan ook weer eenvoudig terug naar unlimited?
Volgens mij is dat geen probleem. Als de iPhone app net zo goed is als de Android variant heb je overigens niets te vrezen. Die bevalt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Geen enkel probleem inderdaad, je sluit als het ware een abonnement af maar dat kun je meteen beeindigen en dan staat er meteen dat je abonnement eindigt per die-en-die datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Thnx, heb premium aangevraagd en zie in mn account gewoon een knop staan om weer terug te gaan naar unlimited :) Hoefde nu ook niks bij te betalen. Ik had nog 3 weken unlimited tegoed en dat wordt gewoon geconverted naar 1,5 week premium abo.

De iPhone app even geprobeerd en werkt erg goed. Grotendeels zelfde functionaliteit als de windows applicatie. Alleen jammer dat je de muziek niet op de achtergrond kunt draaien, maar hopelijk werkt dat met Iphone OS4 die ergens deze maand uitkomt wel (multitasking).

[ Voor 14% gewijzigd door Palomar op 12-06-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

hm toch jammer dat sommige tracks kraken, alsof de cd vies is ofzo. zal wel rip foutje zijn ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Welke tracks dan? Even checken of dat bij mij ook zo is :P Nog niet meegemaakt nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

track 1 ,2 en 3 van Speed ballads / republica zowiezo al, en toen ik naar de ace of base albums aan het luisteren was kwam er nog een krakende track voorbij

edit : lichte kraak in nr 9. op happy nation - us version ace of base ;p

[ Voor 20% gewijzigd door mvz op 13-06-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Ik heb ook zojuist geupgrade van een Unlimited naar een Premium, Nu de iPhone App aan het uitzoeken.

Werkt vooralsnog lekker, vooral die hogere bitrate.

Edit:

En ik ben weer gedowngrade.

1 dagje de mobile App geprobeerd voor iPhone, maar het werkt toch allemaal net niet.
De app in het algemeen is gewoon traag, kan ook door mijn iPhone 3G komen, maar voor mij werkt het iig niet.
Als ik op de lock knop druk, stopt het afspelen van muziek die niet op het apparaat zelf staat. dus hij verbreekt de 3g verbinding zodra je lockt.
Tijdens het afspelen viel hij regelmatig uit, dus was ik genoodzaakt om terug te schroeven naar de low stream. (ligt inderdaad gewoon aan T-Mobile)

Ik ga met mijn volgende iPhone weer een poging wagen, en bij een andere provider.

[ Voor 66% gewijzigd door Hoite op 14-06-2010 23:57 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zonder per se voor T-Mobile op te komen: Ook bij andere providers is 3G voorlopig nog niet betrouwbaar genoeg hoor. Zorg gewoon voor een aantal offline playlists voor onderweg.

Verder is de iphone app wmb thuis ook gewoon superrelaxed: iphone bij mn versterker en klaar. Kan die mediapc ook weer van mn verlanglijstje af. :)

Overigens momenteel wel een beetje kansloos dat er nummers van Spotify verdwijnen. Misschien dat bepaalde maatschappijen het bij wijze van onderhandeling doen, maar ze verneuken zo echt het product en de mensen die netjes betalen voor hun muziek. Voorbeelden: Muse - Resistance (laatste album, stond altijd hoog in de top 100), en 20% van m'n '80ties playlist. :P En nog 12 van de top 100 zijn nu grijs, maar da's allemaal rotmuziek.

[ Voor 4% gewijzigd door Voutloos op 16-06-2010 11:15 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Ach ben er vrij makkelijk in, zodra mn halve playlist verdwijnt, stuur ik een boze mail en hou ik op mn de subscription ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah Spotify! Geweldig stukje software, ik heb zelf het abonnement van 10 euro (Premium toch?). Maar hartstikke mooi zo`n groot aanbod van muziek en vooral ook hoe ze het aanbieden. Ideaal om het met m`n iPhone te luisteren (hoewel het soms wel lastig in de metro is ivm bereik :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:18:
(hoewel het soms wel lastig in de metro is ivm bereik :P ).
Kan je dan niet de offline playlist gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voutloos schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:24:
Overigens momenteel wel een beetje kansloos dat er nummers van Spotify verdwijnen. Misschien dat bepaalde maatschappijen het bij wijze van onderhandeling doen, maar ze verneuken zo echt het product en de mensen die netjes betalen voor hun muziek. Voorbeelden: Muse - Resistance (laatste album, stond altijd hoog in de top 100), en 20% van m'n '80ties playlist. :P En nog 12 van de top 100 zijn nu grijs, maar da's allemaal rotmuziek.
Inderdaad erg rot. Heb er nog niet veel last van gehad trouwens. The Resistance kan ik nog steeds luisteren (misschien omdat ik hem offline opgeslagen heb?). Mis nog wel regelmatig artiesten (Pink Floyd!) Gevolg is dat ik die artiesten gewoon minder luister of als ik het echt wil luisteren een illegale versie ertussen gooit. Op wonderbaarlijke wijze leidt het niet sneller tot het kopen van de CD.

Vraag me trouwens af hoe snel ze zijn met nieuwe releases. Zag gister een reclame voor de foute Q music CD en kwam hem vanochtend alweer tegen in de search, maar het album van Caro Emerald blijft bijvoorbeeld afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Tja, waar ze deals hebben zijn ze gewoon supersnel. Ontbreken van Caro Emerald zal wel geen technische reden hebben.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Wel jammer idd dat er steeds meer nummers/albums verdwijnen. Als ik me niet vergis heb ik vorige week nog 2 albums van deadmau5 geluisterd en die staan er opeens niet meer op. Gisteren had ik ook al zoiets bij een ander album. Als dat zo doorgaat stop ik met Spotify. Voordeel was nl. dat het zo compleet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

als je de boel offline available maakt, en ze removen dan een album bijvoorbeeld, ben je 'm dan nog steeds kwijt ? of houd je 'm dan ? ( ik maak nu uit zekerheid alles wat ik leuk vind maar gelijk offline available )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is het ook mogelijk om twitter / facebook integratie etc uit te zetten in de client? Ik kom hier nergens een optie voor tegen helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Er staat in het menu een logout from facebook optie.

edit:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/bhy71s.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Hoite op 18-06-2010 14:48 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

mvz schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:10:
als je de boel offline available maakt, en ze removen dan een album bijvoorbeeld, ben je 'm dan nog steeds kwijt ? of houd je 'm dan ? ( ik maak nu uit zekerheid alles wat ik leuk vind maar gelijk offline available )
Als ik me niet vergis ben je die dan kwijt.

Het album van Caro Emerald had ik op mijn telefoon staan, om wat ruimte vrij te maken heb ik die verwijderd. Nu is het album niet meer op Spotify te vinden en ik kan het niet afspelen op mijn mobiel terwijl ik het volgens mij offline beschikbaar had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik neem aan dat je het dan kwijt bent op het moment dat je app weer online komt.

Ik vind de nieuwe suggesties ook wel een leuke manier om muziek te leren kennen. Het brengt het cdwinkel effect weer een beetje terug ;) Hopelijk komen ze ook nog met een lastfm achtig iets dat ze dingen aanbevelen aan de hand van wat je eerder afgespeeld hebt.

[ Voor 62% gewijzigd door Marzman op 18-06-2010 15:52 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 09:20
Bor de Wollef schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:43:
Is het ook mogelijk om twitter / facebook integratie etc uit te zetten in de client? Ik kom hier nergens een optie voor tegen helaas.
Verder heb je in het menu'tje naast 'People' een optie om 'Posting to Facebook' uit te zetten. Je houdt dan wel de friends-integratie maar krijgt geen posts meer naar je wall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
-Trouble- schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:44:
Het album van Caro Emerald had ik op mijn telefoon staan, om wat ruimte vrij te maken heb ik die verwijderd. Nu is het album niet meer op Spotify te vinden en ik kan het niet afspelen op mijn mobiel terwijl ik het volgens mij offline beschikbaar had gemaakt.
Wat heb je nou verwijderd? Want anders is het nog steeds niet bewezen. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Beetje jammer dat ze niet ff een mailtje sturen als je abo afloopt :( Liep ik vandaag naar huis dacht ik "Waarom doet spotify het in godsnaam niet?". Kom ik thuis, start ik spotify, is m'n abo vandaag verlopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Voutloos schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:08:
[...]
Wat heb je nou verwijderd? Want anders is het nog steeds niet bewezen. ;)
De fysieke .mp3's van mijn telefoon. Heb ze niet uit Spotify verwijderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Het lijkt mij redelijk logisch dat als er een track verwijderd wordt van Spotify, dat hij dan ook uit je offline lijst gaat.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

DennusB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:59:
Beetje jammer dat ze niet ff een mailtje sturen als je abo afloopt :( Liep ik vandaag naar huis dacht ik "Waarom doet spotify het in godsnaam niet?". Kom ik thuis, start ik spotify, is m'n abo vandaag verlopen :')
Niet per ongeluk zelf geannuleerd?
Hij zou namelijk automatisch moeten verlengen, als ik bij mijn account kijk zou hij dat morgen moeten doen.

You have got an active Spotify Premium subscription. Your subscription will automatically renew and you will be charged € 9,99 on 2010-06-19 unless you cancel recurrent payments.

Of is je PayPal balans te laag, ondanks dat hij gekoppeld is aan je bankrekening?
Geloof namelijk dat je bij PayPal ondanks de koppeling met je bankrekening in bepaalde gevallen wel voldoende saldo moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende The Resistance:

http://getsatisfaction.co.../muse_the_resistance_gone

Verklaart waarschijnlijk waarom ik hem wel kan blijven luisteren offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dsbridge werkt niet meer bij mij. Er zal wel iets veranderd zijn in de Spotify client, jammer.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 08:07
Ik zit al een uur in offline mode. Msn'en en internetten gaat prima, maar zelfs na een reboot wil mijn spotify niet meer in online modus komen. Meer mensen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Geen problemen hier. Misschien even uitloggen en opnieuw inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:24
Jorian29 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:47:
Ik zit al een uur in offline mode. Msn'en en internetten gaat prima, maar zelfs na een reboot wil mijn spotify niet meer in online modus komen. Meer mensen die dit ook hebben?
Precies hetzelfde probleem hier. Vriend (en blijkbaar andere mensen) hebben hier geen last van. Overigens heeft Steam ook ineens geen internet toegang meer. :?

Zelfs het inloggen en uitloggen op Spotify gaat prima. Hij blijft alleen in offline mode.

Lijkt er op dat vooral verschillende Web Engines (Trident, Webkit) in externe applicaties als Steam en de reclame banners in Xfire geen toegang hebben tot het internet. Volgens mij werkte Spotify ook met een HTTP Server om de muziek index op te halen?

Mijn ISP is overigens UPC.

[ Voor 29% gewijzigd door Accesteam op 20-06-2010 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:24
Mja, had de firewall instellingen al gechecked. Maar na een soft-install doet ie het weer prima. Thanks <3

Nu Steam nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:18:
Dsbridge werkt niet meer bij mij. Er zal wel iets veranderd zijn in de Spotify client, jammer.
Bij mij werkt 'ie nog wel, maar interessanter is dat er iemand bezig is met het maken van een Spotify-plugin voor de Squeezebox. Als die ook gaat werken met onze Netgear Ready Nas (dat is mij nu even onduidelijk) dan ga ik echt over op Spotify premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe kom je eigenlijk aan een Spotify Free account ipv Open? Er staat op de website "invitation only" maar moet ik dit zien als een soort beta die komt te vervallen of blijft de Free bestaan naast de Open?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
Bor de Wollef schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:15:
Hoe kom je eigenlijk aan een Spotify Free account ipv Open? Er staat op de website "invitation only" maar moet ik dit zien als een soort beta die komt te vervallen of blijft de Free bestaan naast de Open?
Mensen met een betaald abonnement kunnen anderen uitnodigen. Op die manier kom je dus volgens mij aan een Spotify Free account.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Denk dat de Free account wel altijd blijft bestaan, al is het maar voor ex-betalende gebruikers.
En je kan als betaald lid nog steeds mensen uitnodigen voor Free.
Sinds Spotify niet meer invite-only is is er het Open "abonnement" wat feitelijk bijna hetzelfde is als Free. Alleen Open heeft dan een 20 uur tijdlimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Ik heb sinds vorige maand een betaald abonnement, maar kan nog geen anderen uitnodigen... Geen unused invitations. Jammer, ik wou wat mensen overtuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Weet iemand misschien een Nederlandse proxy om deze bedoeling op het werk aan te praat te krijgen zonder meteen aan de gang te gaan met VPN verbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
alienfruit schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:55:
Weet iemand misschien een Nederlandse proxy om deze bedoeling op het werk aan te praat te krijgen zonder meteen aan de gang te gaan met VPN verbindingen?
Als je elders wel toegang hebt tot een Nederlands IP kan je gewoon daar een account aanvragen en af en toe via dat IP inloggen. Het is namelijk mogelijk om 2 weken lang Spotify in het buitenland te gebruiken, waarna je account geblokkeerd wordt (inloggen vanaf een NL IP-adres deblokkeert 'm dan weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nakebod schreef op zondag 20 juni 2010 @ 22:24:
Denk dat de Free account wel altijd blijft bestaan, al is het maar voor ex-betalende gebruikers.
En je kan als betaald lid nog steeds mensen uitnodigen voor Free.
Sinds Spotify niet meer invite-only is is er het Open "abonnement" wat feitelijk bijna hetzelfde is als Free. Alleen Open heeft dan een 20 uur tijdlimiet.
Dat vind ik dus een gigantisch verschil omdat 20 uur in een maand vrij weinig is. Dat is ongeveer een uur per dag als je het op werkdagen gebruikt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heb jij misschien een graspop playlist gemaakt? Want volgens mij luister ik die nu;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
afvalzak schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:51:
[...]

Heb jij misschien een graspop playlist gemaakt? Want volgens mij luister ik die nu;)
Ja, die heb ik inderdaad gemaakt. Zie de TS ;)

Hij staat ook op spotifylist.com
Plx subscribe als je hem goed vind :P.

Ik vind hem in ieder geval ideaal in combinatie met de Shuffle knop :P.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
Hoite schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:21:
[...]

ik ben em nu ook aan het luisteren, wat tot nu toe gewoon artiesten aan het intypen maar dit werkt toch makkelijkr
graspop here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[...]

Ik had hem ook zo gevonden XD (en gelijk gesubscribed) is wel ideaal voor festivals om even wat bands te leren kennen. Zag er ook al één van Lowlands en daar ken ik het meeste toch niet kwa artiesten.

Zodra ze Metallica, Pink Floyd en nog wat artiesten erbij doen ben ik helemaal tevreden want dit is toch wel één van de makkelijkste manieren om muziek te luisteren en te delen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Nu we het toch over playlists hebben... sinds ik Spotify gebruik ik echt veel meer playlists dan voorheen met foobar. Nu had ik daar ook maar een lijstje van 38k nummers :X Maar wel in hoofdzakelijk maar 1 lijst.
Ik had ook wel een aparte Soundtracks en Cabaret lijst, maar die stonden ook in de normale lijst.

Heb nu toch al wat losse lijsten, en voor de overige tijd altijd de radio functie met "random" nummers die vaak toch wel hetzelfde zijn helaas :( Mijn lijst heeft een paar vaste sponsoren: Daft Punk, Moby en The Prodigy. Een keer is leuk, maar toch zonde dat het hele album in random volgorde langskomt, of zelfs meerdere malen hetzelfde nummer.
Terwijl mijn selectie ruim genoeg is: jaren 90 en 00, en meerdere genres (Disco, House, Rock, Techno). Zou toch meer variatie verwachten. Dat is eigenlijk ook het enige minpunt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Dat dsbridgeverhaal om een stream te maken werkt volgens mij niet meer. Er zal wel iets veranderd zijn in de Spotify client :) Misschien dat iemand anders het eerst nog kan proberen, maar anders kan het wel uit de TS.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Voor sommige mensen misschien nog even een lekkere playlist van mij:
Rustige achtergrond muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
DennusB schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 22:36:
Voor sommige mensen misschien nog even een lekkere playlist van mij:
Rustige achtergrond muziek
Ik zou m niet als 'rustige achtergrondmuziek' beschrijven, maar ik heb er zéker een x aantal toffe nummers uit gehaald, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayknl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-06-2010
Marzman schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:36:
[...]

Dat dsbridgeverhaal om een stream te maken werkt volgens mij niet meer. Er zal wel iets veranderd zijn in de Spotify client :) Misschien dat iemand anders het eerst nog kan proberen, maar anders kan het wel uit de TS.
Neen bij mij werkt het ook niet meer en heb eigenlijk geen idee hoe ik het weer aan de gang krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je je Spotify account bijvoorbeeld op 2 computers, je iPod toch en je HTC Hero tegelijk gebruiken? Ik las dat je je offline account maar met 3 devices kan gebruiken maar het gaat mij om de online muziek. Dan zou je namelijk altijd (als je internet hebt) je muziek bij je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:19:
Kun je je Spotify account bijvoorbeeld op 2 computers, je iPod toch en je HTC Hero tegelijk gebruiken? Ik las dat je je offline account maar met 3 devices kan gebruiken maar het gaat mij om de online muziek. Dan zou je namelijk altijd (als je internet hebt) je muziek bij je hebben.
Ja en nee. Je kan die account wel op meerdere apparaten gebruiken, maar hij stopt met spelen zodra je op een andere begint af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 14-09 09:48
En de iPhone-app is geupdate! Multitasking is zeer, zeer fijn en alle andere methodes om nummers te skippen en te pauzeren zijn ge-weldig. Dit maakt de Spotify-experience compleet op de iPhone.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Inmiddels voor m'n 2e maand aan de Spotify Premium en zeer tevreden. Ik heb Premium genomen omdat ik dan ook (wat nu met multitasking helemaal de bom is) op m'n iPhone kan gebruiken en ook nummers offline kan halen, dat vooral onderweg een goede oplossing is, gezien de batterij het dan wat langer uit houdt.

Alleen is het wel jammer dat nog niet met elke platenmaatschappij een deal is gesloten. Er wordt wel mooi gezegd dat je oneindig veel muziek hebt, maar het is wat mij betreft pas oneindig als ik er alles kan vinden.

Verder vind ik de extra opties als de inbox (dat muziek delen met vrienden veel makkelijker maakt) een hele mooie oplossing.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Werkt dit nou ook vanaf 2 PC's tegelijk?
Zou wel handig zijn als ik mn abo kan delen met mn vriendin, 2 PC's vanaf 1 extern IP dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Bierkameel schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:05:
Werkt dit nou ook vanaf 2 PC's tegelijk?
Zou wel handig zijn als ik mn abo kan delen met mn vriendin, 2 PC's vanaf 1 extern IP dus.
paar posts boven je ;) :
Ilya schreef op zondag 27 juni 2010 @ 14:22:
[...]

Ja en nee. Je kan die account wel op meerdere apparaten gebruiken, maar hij stopt met spelen zodra je op een andere begint af te spelen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Wil ik net naar Caspa gaan luisteren zijn alle tracks in eens niet meer beschikbaar in Nederland.
Gisteren waren ze dat nog wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donenzone
  • Niet online
Eindelijk een Linux-client: (wel alleen voor Premium users, maar schijnt al een stuk fijner te werken dan in Wine)
http://www.spotify.com/nl/blog/archives/2010/07/12/linux/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Ik heb sinds vorige week spotify ontdekt. Spijtig genoeg is het niet beschikbaar in Belgie zonder proxy, dit is echter voorlopig nog geen probleem. Het probleem is dat ik dus enkel Spotify Open heb en dus maar 20 uur muziek kan luisteren per maand :(

Nu ben ik aan het zoeken naar invites maar ik vind dus praktisch nergens iets. Ook is het niet 100% duidelijk of die invites nu nog bestaan of niet. Kan iemand mij hier duidelijkheid over brengen? Of zelfs een invite sturen?

Stel dat er geen invites meer bestaan, is er dan nog de mogelijkheid om Spotify Free te krijgen door bv 1 maand te betalen waarna je gedowngrade wordt naar free?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:22

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Dorest0rm schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 17:05:
Wil ik net naar Caspa gaan luisteren zijn alle tracks in eens niet meer beschikbaar in Nederland.
Gisteren waren ze dat nog wel :/
Hoe lelijk is dat...... ik zie nu gewoon mn lijst is licht grijs (moet ik alles maar lokaal importeren) :+

Voor de geïnteresseerde dnb dub playlist.
http://open.spotify.com/u...st/3czVG5anXVbcKGPtbExEvv

Si vis pacem, para bellum

Pagina: 1 ... 4 ... 41 Laatste