Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste
Acties:

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

quote:
RnB schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 07:57:
Met de nieuwste versie van Spotify kun je nu Spotify bedienen zonder de iPhone te hoeven unlocken wanneer je via Spotify Connect aan het luisteren bent!

Ik had er niet veel last van dat dat nog niet kon, omdat mijn UnitiLite met een uitstekende afstandsbediening komt, maar het is toch wel leuk dat het nu kan:

[afbeelding]
Nice! Ook met chromecast dus? (Dat is niet een connect protocol). Dat is wel een super update, en maakt me weer erg blij.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zit vol verbazing naar de nieuwe webplayer te kijken sinds een paar dagen. Linkerkolom blijft heel leeg, veel blokjes met graphics ipv gewoon lekker basic een lijst met nummers. Fontsize groot genoeg voor slechtzienden ook, damn :P Zou fijn zijn als je uit een paar layouts kon kiezen, kun je kiezen wat je zelf fijn vindt :) Gelukkig gebruik ik em alleen op het werk ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
2Dutch schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:02:
Zit vol verbazing naar de nieuwe webplayer te kijken sinds een paar dagen. Linkerkolom blijft heel leeg, veel blokjes met graphics ipv gewoon lekker basic een lijst met nummers. Fontsize groot genoeg voor slechtzienden ook, damn :P Zou fijn zijn als je uit een paar layouts kon kiezen, kun je kiezen wat je zelf fijn vindt :) Gelukkig gebruik ik em alleen op het werk ;)
Ik vind het er wel lekker clean uitzien :)

Is het al bijna vrijdag?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

quote:
DennusB schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:04:
Ik vind het er wel lekker clean uitzien :)
Dat wel, maar clean en gebruiksvriendelijk zijn 2 dingen. Ach, ben er vast zo weer aan gewend..en zit op het werk niet zo veel te scrollen en zoeken :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 31-03 16:23
Hé op de nieuwe webplayer zit nu ook SpotifyConnect, das lekker. Want op mijn Chromebook had ik (nog) geen app, of standalone versie.

There is no such thing as too much coriander.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
In de Web Player heb ik slechts een aantal van mijn artiesten. Werkt dus niet feilloos.

Daarnaast wordt het tijd dat in mijn ogen Spotify eens overstapt naar clean white in plaats van het donkere bijna zwart.

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:49

tomic

Smexylittlebabe!

quote:
THE_BASE schreef op zondag 7 mei 2017 @ 16:20:

Daarnaast wordt het tijd dat in mijn ogen Spotify eens overstapt naar clean white in plaats van het donkere bijna zwart.
Dát! is de reden voor mij om Deezer te gebruiken ;w

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Op de Community is meer vraag naar white, maar volgens mij vinden ze juist het donkere thema een typisch Spotify-eigenschap. Ik ben er niet meer van.

Heb Apple Music gisteren eens uitgeplozen, maar dat is echt een bende in mijn optiek. Kon niets vinden, erg ingewikkeld, grote teksten. Niet mijn ding.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Kunnen ze niet eens ipv nieuwe layouts eerst wat basis functies werkend maken? Waarom is het niet mogelijk om een notificatie-iets te hebben om te zien dat er een playlist is geupdate met nieuwe muziek? Is toch niet zo heel erg moeilijk om zoiets te implementeren....

Samsung Galaxy S7 | Custom Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G502)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
wontcachme schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:43:
Kunnen ze niet eens ipv nieuwe layouts eerst wat basis functies werkend maken? Waarom is het niet mogelijk om een notificatie-iets te hebben om te zien dat er een playlist is geupdate met nieuwe muziek? Is toch niet zo heel erg moeilijk om zoiets te implementeren....
Tja. Of wat slimme afspeellijsten. Kan nu niet eens alle genres bij elkaar in een afspeellijst proppen als ik het goed heb. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Een maatje van mij deelt Spotify Family met een verzameling vrienden en bekenden. Wilde er nog eentje aan toevoegen, maar dat ging niet door:
quote:
We kunnen niet bevestigen dat je op hetzelfde adres woont als de primaire accounthouder
Die persoon had zijn/haar eigen adres ingevuld, maar dat maatje van me heeft nergens een adres staan. Hoe de hell checken ze dan: IP-logs kan niet, de rest zit ook verspreid? :P Google geeft wel veel hits, maar dat komt neer op "nieuw account aanmaken" en that's it. Ook niet echt inzage in hoe die check precies werkt. Vreemd.

2Dutch wijzigde deze reactie 07-05-2017 20:28 (18%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:19

Nicap

Tsssk....

Omdat dat maatje van je het account aan moet maken. En als het goed is heeft hij wel een adres in moeten vullen. Althans, ik moest dat wel.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Denk niet dat ze IP loggen, het gaat vooral om het ingestelde adres. Waarschijnlijk moet je ofwel alles leeg laten, of alles op hetzelfde adres zetten. De rest werkt waarschijnlijk niet.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

quote:
Nicap schreef op maandag 8 mei 2017 @ 07:09:
Omdat dat maatje van je het account aan moet maken. En als het goed is heeft hij wel een adres in moeten vullen. Althans, ik moest dat wel.
De primaire/hoofdaccounthouder moet nieuwe accounts voor 'familie' aanmaken? Dat is dan nieuw, de rest van de 'familie' had al langer een eigen account en die konden zo geknoopt worden aan het hoofdaccount zonder issues.
quote:
The Inquisitor schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:31:
Denk niet dat ze IP loggen, het gaat vooral om het ingestelde adres. Waarschijnlijk moet je ofwel alles leeg laten, of alles op hetzelfde adres zetten. De rest werkt waarschijnlijk niet.
Klopt, want je kunt zelf ook onderweg zijn en continu van IP wisselen, dus dat zal nooit een betrouwbare check worden. Maar het ingevulde adres zal vast de veroorzaker zijn geweest. Adres weghalen of nieuw account aanmaken zou dus de oplossing moeten zijn, zal wel goedkomen :) Vul zelf nooit ergens een adres in als dat niet hoeft/niet verplicht is :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

quote:
2Dutch schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:54:
[...]

De primaire/hoofdaccounthouder moet nieuwe accounts voor 'familie' aanmaken? Dat is dan nieuw, de rest van de 'familie' had al langer een eigen account en die konden zo geknoopt worden aan het hoofdaccount zonder issues.
Nee dat is niet zo, bestaande accounts kunnen gewoon toegevoegd worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand een idee, voor mij helemaal nieuw. Ik wil een aantal lokale bestanden toevoegen en op mijn iPhone krijgen. Ik zie de lokale bestanden in Spotify. Ik maak een afspeellijst.

Tot zover gaat alles goed: ik zie deze afspeellijst op mijn iPhone. Maar daarin géén bestanden.

Doe ik iets verkeerd? Het schijnt te kunnen...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:06

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
THE_BASE schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:31:
Iemand een idee, voor mij helemaal nieuw. Ik wil een aantal lokale bestanden toevoegen en op mijn iPhone krijgen. Ik zie de lokale bestanden in Spotify. Ik maak een afspeellijst.

Tot zover gaat alles goed: ik zie deze afspeellijst op mijn iPhone. Maar daarin géén bestanden.

Doe ik iets verkeerd? Het schijnt te kunnen...
Staan de nummers ook op je iphone?

Volgens mij moet je de files daar eerst opzetten en dan op je iphone de playlist maken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
quote:
MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:33:
[...]

Staan de nummers ook op je iphone?

Volgens mij moet je de files daar eerst opzetten en dan op je iphone de playlist maken.
Nee dat hoeft niet. Ik heb t vorige week nog gedaan. Op je PC de playlist maken en je offline mp3's er in kopieeren, op je telefoon naar de playlist gaan en klikken op "Offline beschikbaar maken", dan download ie de MP3's naar je telefoon en kan je ze afspelen :)

Is het al bijna vrijdag?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:06

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
DennusB schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:37:
[...]

Nee dat hoeft niet. Ik heb t vorige week nog gedaan. Op je PC de playlist maken en je offline mp3's er in kopieeren, op je telefoon naar de playlist gaan en klikken op "Offline beschikbaar maken", dan download ie de MP3's naar je telefoon en kan je ze afspelen :)
Oh, dat is een hele verbetering.Ga het gelijk testen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
DennusB schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:37:
[...]

Dat laatste lukt dus niet:

Bron kiezen in Spotify. De nummers staan onder lokale muziek. Daarna afspeellijst maken, nummers er in zetten. Tot zover gaat het goed!

Dan naar iPhone: de afspeellijst is zichtbaar. Daarna staat er slechts bladeren en de nummers zijn in die afspeellijst niet zichtbaar er is ook geen button om iets te downloaden. :|

THE_BASE wijzigde deze reactie 10-05-2017 19:52 (3%)

• DennusB
  • Niet online
quote:
THE_BASE schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:45:
[...]

Dat laatste lukt dus niet:

Bron kiezen in Spotify. De nummers staan onder lokale muziek. Daarna afspeellijst maken, nummers er in zetten. Tot zover gaat het goed!

Dan naar iPhone: de afspeellijst is zichtbaar. Daarna staat er slechts bladeren en de nummers zijn in die afspeellijst niet zichtbaar er is ook geen button om iets te downloaden. :|
Zit je telefoon in t zelfde (WiFi) netwerk als de pc waar de muziek op staat?

Is het al bijna vrijdag?

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
DennusB schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:23:
[...]

Zit je telefoon in t zelfde (WiFi) netwerk als de pc waar de muziek op staat?
Jep, zit ik.

Denk dat het aan de ID3-tags ligt gek genoeg. Ik heb ze er nu op staan. Maar het is erg vreemd: in de afspeellijst komen spontaan twee andere nummers, ook als ik ze verwijder. Daarnaast denkt Spotify dat het andere albums zijn. Dus het wordt steeds aangepast. Als ik Spotify op iPhone opnieuw opstart is alles weer weg. Weinig betrouwbaar.

Ik bedank jullie, maar geef het op. Spotify klapt er steeds uit als ik de bron Muziek toe voeg, het synchroniseert niet goed... laat maar waaien. :)

THE_BASE wijzigde deze reactie 10-05-2017 20:37 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Porsche addict
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 09-11-2017
Zijn er nog personen die gemerkt hebben dat de Inbox volledig verwijderd is? Het is nu onmogelijk om zaken te delen binnen Spotify zelf. Je moet dus altijd via social media.

Er is een topic met erg veel ontevreden subscribers:
https://community.spotify...1/page/1/thread-id/178980

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Spontaan vanmorgen '0 van 1030 downloaden'. Wat gebeurt er in de iOS app waardoor alles ineens opnieuw gedownload moet worden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:31

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Sinds ik van de airmiles een bluetoothspeakertje heb gescoord voor op kantoor gebruik ik ook Spotify. En ik ben het nu ook zelfs in de auto gaan gebruiken (eindelijk een nuttig doel voor de wifihotspot die mijn auto biedt!). Ik had ondertussen al een lijst van zo'n 100 favorieten bij elkaar gesprokkeld van klassiek en modern klassiek (Lord of the Rings filmmuziek bijvoorbeeld) via ska tot club en hardstyle. :D Ik vond dat ik er wat jazz bij moest gooien dus heb ik vandaag op het werk maar eens een radio aan gegooid op Gato Barbieri en de teller staat nu op 120 in mijn favo playlist. Die radio functie is echt geniaal. En heerlijk om naar huis te rijden met een Mozart radio aan bijvoorbeeld. Vivaldi radio was niet zo'n succes, die kwam echt alleen maar met allerlei verschillende stukken uit de Vier Jaargetijden. Mooie muziek maar die radio zet ik juist aan voor wat afwisseling. :D

Ik heb ook besloten om die 3 maanden voor €0,99 maar te doen en dan kan ik over drie maanden nog beslissen of ik die extra features €9,99 per maand waard vind.

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Die radio werkt inderdaad soms lekker, en soms crap. Ik maak elke maand een afspeellijst met mijn favoriete nummers van deze periode) vaak een maand), en na afloop van deze playlist komt de nummerradio... en deze is altijd crap. Opzich niet de schuld van Spotify natuurlijk, want op basis van de playlist is het gewoon top40 muziek, maar ik word er niet bijzonder vrolijk van.

Maar soms staat nummerradio de hele dag aan, en heb je er veel plezier van :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:31

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

quote:
The Inquisitor schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:41:
Die radio werkt inderdaad soms lekker, en soms crap. Ik maak elke maand een afspeellijst met mijn favoriete nummers van deze periode) vaak een maand), en na afloop van deze playlist komt de nummerradio... en deze is altijd crap. Opzich niet de schuld van Spotify natuurlijk, want op basis van de playlist is het gewoon top40 muziek, maar ik word er niet bijzonder vrolijk van.

Maar soms staat nummerradio de hele dag aan, en heb je er veel plezier van :)
Nou ja als je van saxofoonjazz houdt kan ik in ieder geval Gato Barbieri aanraden als seed voor de radio. Ik zit al de hele dag te genieten!

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

quote:
Albantar schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 13:43:
[...]

Nou ja als je van saxofoonjazz houdt kan ik in ieder geval Gato Barbieri aanraden als seed voor de radio. Ik zit al de hele dag te genieten!
Haha nee sorry, van jazz word ik ook niet vrolijk :D Maar bedankt voor de tip

• JBS
  • Niet online
Ik merk op dat Spotify op mijn Android telefoon soms 'ineens' opstart wanneer ik van WiFi naar 4G ga bijvoorbeeld. Iemand een idee wat hiervan de reden kan zijn?

• Mixpower
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Ik gebruik nog steeds 0.9.15.27 die werkt toch het beste. :+
Nu al meerdere malen de nieuwere versies geprobeerd, maar het lijkt wel alsof het er alleen maar meer op achteruit gaat!
Teveel features verdwijnen en teveel features worden geforceerd, zoals bijv. Spotify Connect vind ik echt mateloos irritant als ik dat nou gewoon kon uitzetten maar nee..

It's All In The "Mix"

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Waarom is Spotify connect irritant? Je hebt er geen last van als je het niet gebruikt, en het werkt prima.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
JBS schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 14:21:
Ik merk op dat Spotify op mijn Android telefoon soms 'ineens' opstart wanneer ik van WiFi naar 4G ga bijvoorbeeld. Iemand een idee wat hiervan de reden kan zijn?
Ik zou willen dat het gewoon afgesloten kan worden, ipv een forced close

Bij gebruik in de auto start ik op, maar als ik klaar ben, heb ik het daarna niet meer nodig.
Maar wel in mijn lockscreen de play/forward knoppen blijven tonen :|

https://qfire.nl

• Kroepoekoe
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 17-04 15:04
Ik probeerde Spotify premium voor studenten te activeren en ik wilde hiervoor mijn Skrill-creditcard gebruiken. Na het invoeren van de CC-gegevens krijg ik de melding dat dit een UK-creditcard is, en dat als ik het wil gebruiken ik mijn account naar UK moet omzetten.

Wat ik mij afvraag: Weet iemand hier welke gevolgen dit heeft voor mijn account?

Ik ga ervan uit dat Spotify verschillende artiesten voor verschillende landen aanbiedt, en ik dus sommige artiesten zal missen (of juist erbij krijg). Maar verder? Mag ik bijvoorbeeld in Nederland nog wel gebruik maken van mijn UK account?

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
Je Spotify account werkt vrijwel wereldwijd dus dat maakt niet uit.

Inderdaad kan het wel zijn dat je aanbod anders word. Denk er is bijvoorbeeld aan om een aparte account te maken.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 20:41
Ik gebruik al ruim een jaar Spotify Premium, maar de laatste tijd erger ik me aan een paar zaken:

- Ineens zijn een aantal albums in mijn bibliotheek niet meer afspeelbaar, en natuurlijk juist net die albums die alleen nog via import (duur! :() op CD te krijgen zijn, en ook via illegale weg zijn deze albums zeer moeilijk vindbaar.
Juist daarom was ik zo blij met Spotify.

- Op de PC start Spotify na de laatste update standaard op als ik mijn PC aanzet, ondanks dat dit in de instellingen uitstaat. Irritant.

- Na de laatste update werkt de gewone uninstaller bij programma's en onderdelen niet meer, ik moet nu Revo uninstaller gebruiken om Spotify te kunnen verwijderen.. :N

Vooral het eerste punt is voor mij een echte dealbreaker, ik zit er daarom serieus over te denken om met Spotify Premium te stoppen.

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:12
Wil mijn playlist hebben op datum toegevoegde muziek, kan dit nergens vinden ?

Het gaat om de iOS versie

Albert020 wijzigde deze reactie 23-07-2017 08:55 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000

Tijntje

Hello?!

quote:
Richub schreef op zondag 23 juli 2017 @ 04:42:
Ik gebruik al ruim een jaar Spotify Premium, maar de laatste tijd erger ik me aan een paar zaken:

- Ineens zijn een aantal albums in mijn bibliotheek niet meer afspeelbaar, en natuurlijk juist net die albums die alleen nog via import (duur! :() op CD te krijgen zijn, en ook via illegale weg zijn deze albums zeer moeilijk vindbaar.
Juist daarom was ik zo blij met Spotify.

- Op de PC start Spotify na de laatste update standaard op als ik mijn PC aanzet, ondanks dat dit in de instellingen uitstaat. Irritant.

- Na de laatste update werkt de gewone uninstaller bij programma's en onderdelen niet meer, ik moet nu Revo uninstaller gebruiken om Spotify te kunnen verwijderen.. :N

Vooral het eerste punt is voor mij een echte dealbreaker, ik zit er daarom serieus over te denken om met Spotify Premium te stoppen.
Het opstarten op de pc kun je uitzetten door de optie starten vanaf het web ook uit te zetten in de settings.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20:11
quote:
Albert020 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:50:
Wil mijn playlist hebben op datum toegevoegde muziek, kan dit nergens vinden ?

Het gaat om de iOS versie
Rechtsboven op het hamburgericoontje klikken naast de filter. Dit krijg je pas te zien als je bovenaan de pagina nog een keer extra naar beneden veegt. Dan klikken op 'onlangs toegevoegd'.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
Alexknl schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:46:
[...]

Rechtsboven op het hamburgericoontje klikken naast de filter. Dit krijg je pas te zien als je bovenaan de pagina nog een keer extra naar beneden veegt. Dan klikken op 'onlangs toegevoegd'.
[afbeelding]
Toch al een jaar aan het zoeken. Thanks! 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:12
quote:
Alexknl schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:46:
[...]

[afbeelding]
Thanks, dat zat goed verstopt ;)

• Tutti-frutti
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Krijg net dit in mijn mailbox. Erg jammer, want had mijn versterker (VSX-828k) destijds (2014) aangeschaft vanwege de built-in spotify support. Vraag me af hoeveel apparaten er gedropt zijn.

• ElisabethM
  • Niet online
Ze zijn ook gestopt met de ondersteuning van de Logitech Squeezebox. Gelukkig is er een andere plugin waardoor het alsnog werkt.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Alles gaat nu natuurlijk over naar apparaten die connect ondersteunen

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

quote:
The Inquisitor schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:19:
Alles gaat nu natuurlijk over naar apparaten die connect ondersteunen
Volgens Spotify (https://support.spotify.c...with-your-pioneer-device/) ondersteunt mijn VSX-828 dat dus ook gewoon. En dat is ook hoe ik hem altijd gebruik, gewoon via Spotify Connect.

• Pinin
WTF, ik heb mijn Pioneer (had een Denon) aangeschaft enkel en alleen vanwege de Spotify Connect integratie.

Ook mijn Sqeezebox ondersteunt het niet meer, maar die had ik om een andere rede gekocht.

Daarom heb ik niet jaren in Spotify premium geinvesteerd, mijn cd's en Denon systeem gekocht. Alles waardeloos dus.

Hoe kan dit, en mag dit zomaar.

Edit: submit gedaan naar de tweakers redactie.

Pinin wijzigde deze reactie 27-07-2017 13:44 (6%)

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Zijn er meer mensen die Spotify gebruiken via de Bluetooth geconnecteerd in de auto?

Ik zelf krijg op mijn VW Discover Media Pro geen covers te zien omdat Spotify te grote afbeeldingen mee stuurt.
Nu heb ik een idea aangemaakt bij Spotify om een resize options in te bouwen.

Mochten meer mensen tegen dit probleem aanlopen hier de link: https://community.spotify...reamed-over/idi-p/1721673

Tijntje wijzigde deze reactie 27-07-2017 14:43 (8%)

• tiguan
  • Laatst online: 17:16
Spotify via bluetooth is idd een beetje karig. Ik gebruik nu Android Auto i.c.m. Spotify op de Discover Pro, dan zie je de cover art zelfs fullscreen :) Plus je kan alles ook mooi bedienen via je touchscreen.

tiguan wijzigde deze reactie 27-07-2017 14:47 (15%)

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

quote:
tiguan schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:47:
Spotify via bluetooth is idd een beetje karig. Ik gebruik nu Android Auto i.c.m. Spotify op de Discover Pro, dan zie je de cover art zelfs fullscreen :) Plus je kan alles ook mooi bedienen via je touchscreen.
Maar dan kan ik mijn telefoon niet meer voor Waze gebruiken, en mijn toestel ondersteund geen Android Auto. Heb het wel voor elkaar gekregen met MirrorLink en Rockscout maar dat werkt toch niet zo fijn.

Tijntje wijzigde deze reactie 27-07-2017 14:55 (15%)

• tiguan
Sinds vandaag kan je ook Waze via AA gebruiken ;)

AA is officieel niet beschikbaar in NL. Maar als je zoekt op AA APK dan kom je vast wel iets tegen.

tiguan wijzigde deze reactie 27-07-2017 14:56 (51%)

• Venta
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 01-03 16:03
quote:
Tutti-frutti schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:25:
[...]

Volgens Spotify (https://support.spotify.c...with-your-pioneer-device/) ondersteunt mijn VSX-828 dat dus ook gewoon. En dat is ook hoe ik hem altijd gebruik, gewoon via Spotify Connect.
Ik heb zelf de VSX-529. Volgens die link wordt de VSX-528 wel ondersteund, enig idee of de 529 dan automatisch ook wordt ondersteund? Zover ik weet is de 529 de opvolger van de 528...

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

quote:
Venta schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:15:
[...]

Ik heb zelf de VSX-529. Volgens die link wordt de VSX-528 wel ondersteund, enig idee of de 529 dan automatisch ook wordt ondersteund? Zover ik weet is de 529 de opvolger van de 528...
Denk het wel, het lijkt eerder een outdated document.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

quote:
tiguan schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:54:
Sinds vandaag kan je ook Waze via AA gebruiken ;)

AA is officieel niet beschikbaar in NL. Maar als je zoekt op AA APK dan kom je vast wel iets tegen.
Bedankt, als ik hem side load werkt het inderdaad. Al eens geprobeerd via een VPN te installeren maar toen kreeg ik de melding dat mijn device niet ondersteund werd.

Net wat er mee zitten spelen en ben nog niet onverdeeld positief over de werking :)

• tiguan
De werking word ook pas op je autoscherm interessant. Op de telefoon zelf ziet het er idd niet uit.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

quote:
tiguan schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:29:
De werking word ook pas op je autoscherm interessant. Op de telefoon zelf ziet het er idd niet uit.
Uiteraard in de auto getest ;)

• tiguan
Oh haha, nou ja dan is 't misschien gewenning :D

• jordiv30
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 20:53
Bij mij werkt Spotify helemaal niet met Android Auto. Krijg alleen maar de melding 'Spotify werkt op dit moment niet'. Nog niet erg in verdiept trouwens, dat zal ik binnenkort eens doen.

Maar met de snelheid van AA zie ik nog niet echt gebeuren dat ik Spotify vaak ga gebruiken. Kan hier soms wel een paar minuten wachten voordat Google Maps een route heeft gevonden. :P

• tiguan
Bij mij gaat alles supersnel via AA. Misschien helpt het dat ik een snelle phone heb met een SnapDragon 821.

• scherpp
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13:29
Ik ben nota bene overgestapt van Deezer naar Spotify, omdat ik toch het idee had dat het bij Spotify allemaal net iets beter geregeld was. In deezer kon ik een nummer dat lokaal op mijn laptop stond, dmv de Deezer web versie toevoegen aan mijn afspeellijst en die vervolgens streamen via mijn smartphone. Daarvoor was geen offline sync nodig. Vreemd genoeg kan dit bij Spotify niet. Ik kan gratis streamen via T-Mobile waardoor ik niet hele playlists offline synchroniseer zodat ik ook nog eens ruimte bespaar op mijn telefoongeheugen. Maar met spotify moet ik dus - om een paar nummers te kunnen beluisteren die ik via mijn laptop heb toegevoegd - een hele playlist synchroniseren. Zeer irritant. Weet iemand of dit op dezelfde manier kan als bij Deezer?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

quote:
jordiv30 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 22:16:
Bij mij werkt Spotify helemaal niet met Android Auto. Krijg alleen maar de melding 'Spotify werkt op dit moment niet'. Nog niet erg in verdiept trouwens, dat zal ik binnenkort eens doen.

Maar met de snelheid van AA zie ik nog niet echt gebeuren dat ik Spotify vaak ga gebruiken. Kan hier soms wel een paar minuten wachten voordat Google Maps een route heeft gevonden. :P
Dit is bij mij ook als ik de bluetooth niet uit zet op de telefoon, anders is de telefoon en via USB en bluetooth met de auto verbonden.
Als ik bluetooth uitzet werkt het.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Had vandeweek even een 'huh' moment toen ik liedjes in mijn app voorbij zag schieten, die ik nooit afgespeeld heb. Ging al lichtjes een lampje branden en al helemaal toen ik een onbekende iPhone als apparaat in de app zag: mijn stokoude ww was blijkbaar geraden/gekraakt en dus zat iemand op mijn account mee te liften :/ Wel een Nederlander, en blijkbaar een hele luie/arme aangezien 2,50 voor bij een vriend op zijn Family account laten bijschrijven nog te duur was :+

Alles uitgelogd, flink deftig nieuw ww verzonnen en meteen even de suggestie naar Spotify gegooid om:
- een notificatie te sturen als er een nieuw apparaat inlogt met je account (wel bekend van bv Google / Apple)
- 2FA eens in te gaan voeren..

True, had beter ww moeten gebruiken/het jaren gelee moeten veranderen. Maar toen ik even op fora rondkeek blijkt het kapen van accounts vrij vaak voor te komen. En anno 2017 geen 2FA is eigenlijk ook debiel, vooral als er ook vrolijk betaalgegevens aan een account hangen. Spotify webcare reageerde wel vlot en gaf aan dat mijn suggesties werden doorgesluisd..hoop je dan maar he ;) Leermoment iig :)

• jordiv30
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 20:53
quote:
Tijntje schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 09:07:
[...]

Dit is bij mij ook als ik de bluetooth niet uit zet op de telefoon, anders is de telefoon en via USB en bluetooth met de auto verbonden.
Als ik bluetooth uitzet werkt het.
Thanks, ga ik eens proberen dan. :)

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Kwam deze handig Android app tegen waarmee je playlists in playlist kan maken in je Spotify die ook dynamisch worden bijgewerkt.
Google Play: Managr for Spotify

• THE_BASE
  • Niet online
Hoe betrouwbaar is Spotify op iOS eigenlijk? Kwam maandag een update. Gedaan.

Ik wil gisteren muziek luisteren in vliegtuig: alle gedownloade muziek pleite. Is me al eerder overgekomen, maar dacht dat dat aan mij lag. Heb niets gedaan.

Muziek downloaden buiten de EU en met slechte WiFi is een drama, dus even muziekloos. Kom er wel overheen, maar vind het wel bloedirritant. Iemand een idee?

• luukmans7
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20-04 19:26
quote:
THE_BASE schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:44:
Hoe betrouwbaar is Spotify op iOS eigenlijk? Kwam maandag een update. Gedaan.

Ik wil gisteren muziek luisteren in vliegtuig: alle gedownloade muziek pleite. Is me al eerder overgekomen, maar dacht dat dat aan mij lag. Heb niets gedaan.

Muziek downloaden buiten de EU en met slechte WiFi is een drama, dus even muziekloos. Kom er wel overheen, maar vind het wel bloedirritant. Iemand een idee?
Ik heb geen idee. Ik betaal voor mijn Spotify op mijn Iphone 7.
Werkt ideaal. Ik download de nummers altijd thuis, zodat ik ze offline in de auto kan luisteren, nooit problemen mee gehad.

• Bartosy
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20:14
quote:
luukmans7 schreef op zondag 3 september 2017 @ 02:51:
[...]

Ik heb geen idee. Ik betaal voor mijn Spotify op mijn Iphone 7.
Werkt ideaal. Ik download de nummers altijd thuis, zodat ik ze offline in de auto kan luisteren, nooit problemen mee gehad.
Hier hetzelfde gebruik spotify voornamelijk buiten in offline mode als ik ren en nooit een probleem mee gehad.

• THE_BASE
  • Niet online
Het is vast een incident geweest na een update. Want iOS zei wel dat spotify nog 5GB bevatte. Wat ook vaak voorkomt is het downloaden van een aantal nummers. Als je al je muziek hebt, wat doet die app dan?

• Palomar
  • Niet online
quote:
2Dutch schreef op maandag 31 juli 2017 @ 14:24:
Had vandeweek even een 'huh' moment toen ik liedjes in mijn app voorbij zag schieten, die ik nooit afgespeeld heb. Ging al lichtjes een lampje branden en al helemaal toen ik een onbekende iPhone als apparaat in de app zag: mijn stokoude ww was blijkbaar geraden/gekraakt en dus zat iemand op mijn account mee te liften :/ Wel een Nederlander, en blijkbaar een hele luie/arme aangezien 2,50 voor bij een vriend op zijn Family account laten bijschrijven nog te duur was :+

Alles uitgelogd, flink deftig nieuw ww verzonnen en meteen even de suggestie naar Spotify gegooid om:
- een notificatie te sturen als er een nieuw apparaat inlogt met je account (wel bekend van bv Google / Apple)
- 2FA eens in te gaan voeren..

True, had beter ww moeten gebruiken/het jaren gelee moeten veranderen. Maar toen ik even op fora rondkeek blijkt het kapen van accounts vrij vaak voor te komen. En anno 2017 geen 2FA is eigenlijk ook debiel, vooral als er ook vrolijk betaalgegevens aan een account hangen. Spotify webcare reageerde wel vlot en gaf aan dat mijn suggesties werden doorgesluisd..hoop je dan maar he ;) Leermoment iig :)
Ik had gisteren dus precies hetzelfde. Kwamen opeens onbekende nummers voorbij en als ik die pauzeerde speelden ze daarna weer verder. Device was een of andere Huawei-telefoon en die heb ik ook niet. Alle alarmbellen gingen bij mij dus af en ik wilde direct mijn wachtwoord veranderen. Die wist ik echter niet meer, omdat ik altijd via Facebook inlog. Was dus even bezig met achterhalen welk wachtwoord dat ook alweer was, maar ondertussen kreeg ik een mail dat mijn e-mailadres in Spotify succesol was veranderd naar een of ander .it adres :X (en daarmee ook het wachtwoord, zodat ik het e-mailadres niet meer terug kon veranderen).

Toen maar webcare ingeschakeld en die hebben het gelukkig binnen 12 uur opgelost. Naar wat ik zelf vermoed is de oorzaak een zwak wachtwoord dat ik in 2010 heb ingesteld toen ik een Spotify-abo nam. Dat wachtwoord icm mijn e-mailadres is waarschijnlijk wel een keer gelekt via gehackte sites, dus erg onveilig. Echter omdat ik altijd Facebook gebruikte om in te loggen was ik me er totaal niet van bewust dat ik dat zwakke wachtwoord nog ingesteld had.

Wil andere gebruikers dus ook adviseren om je wachtwoord te controleren als je normaal via facebook inlogt. Kennelijk circuleren er tooltjes die Spotify-accounts afgaan met gelekte logingegevens van andere sites.

Vind dit ook wel een beetje slordig van Spotify, want destijds pushten ze heel erg om Facebook te koppelen. Vervolgens bekommer je je niet meer om je oorspronkelijke wachtwoord. Al is dit sowieso een risico bij sites met dergelijke Facebook single sign on. Heb direct ook al mijn andere wachtwoorden van belangrijke sites veranderd

Palomar wijzigde deze reactie 06-10-2017 09:18 (7%)

• Richub
Ik ben inmiddels gestopt met Spotify Premium. :(

Na mijn bericht in Juni jl. verdwenen er meer albums uit de lijst, en raakte er daardoor een van mijn favoriete playlists 'corrupt' (Als in: Nog maar 21 nummers van de 60+ beschikbaar).

Blijkbaar koop jij bij Pro alleen het recht om de muziek zonder ads af te spelen, en houdt Spotify of de artiest zich het recht voor om naar believen muziek te verwijderen van Spotify.

Ik wil best betalen voor een muziekdienst, maar op deze manier wordt het een loterij of je je favoriete albums na x tijd nog af kunt spelen. :N
Zeker als je zoals ik een wat 'obscure' muzieksmaak hebt.

Nee, ik ben teruggegaan naar het ali-illegali downloaden & rippen als muziekbron. Volgens mij was dat niet echt de bedoeling van Spotify... :P

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• Pinin
quote:
Richub schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:08:
Ik ben inmiddels gestopt met Spotify Premium. :(

Na mijn bericht in Juni jl. verdwenen er meer albums uit de lijst, en raakte er daardoor een van mijn favoriete playlists 'corrupt' (Als in: Nog maar 21 nummers van de 60+ beschikbaar).

Blijkbaar koop jij bij Pro alleen het recht om de muziek zonder ads af te spelen, en houdt Spotify of de artiest zich het recht voor om naar believen muziek te verwijderen van Spotify.

Ik wil best betalen voor een muziekdienst, maar op deze manier wordt het een loterij of je je favoriete albums na x tijd nog af kunt spelen. :N
Zeker als je zoals ik een wat 'obscure' muzieksmaak hebt.

Nee, ik ben teruggegaan naar het ali-illegali downloaden & rippen als muziekbron. Volgens mij was dat niet echt de bedoeling van Spotify... :P
Ja, dat begrijp ik. Ik heb niet zo'n heel obscure smaak maar toch... Ik ben ook na hjaren van illegaal naar legaal gegaan maar dit soort dingen helpen niet mee, ook de sreaming video diensten is een ramp aan het worden met een stuk of 5 aanbieders en verdeelde exclusive content :(

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dan zal ik wel een mainstream smaak hebben, want alles wat ik zoek (oke bijna alles) vind ik op Spotify. Ik ben nu enkele jaren volledig legaal bezig met het beluisteren van muziek. En heb ook nog een Deezer account, dus genoeg keuze.

• Palomar
  • Niet online
quote:
Richub schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:08:
Toch zou ik daar tegenwoordig wel mee oppassen, omdat ze nu ook actief mensen gaan aanklagen die illegaal downloaden. Al neemt dat niet weg dat het idd irritant is dat content soms verdwijnt.

Spotify bevalt mij overigens nog wel prima. Ook wel eens meegemaakt dat nummers verdwenen, maar over het algemeen vind ik alles wat ik wil luisteren.

Palomar wijzigde deze reactie 06-10-2017 11:11 (14%)

• Alexknl
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 20:11
Hier nog nooit problemen gehad met Spotify. Zou ook echt niet meer al die moeite voor illegaal downloaden willen doen en de rotzooi die je daarmee binnen haalt.

Video streamingdiensten ben ik het wel mee eens dat het irritant is dat content zo verspreid zit. Daar mis je wat als je maar bij één streamingdienst zit. Gelukkig is dit bij Spotify niet het geval. Heb tot nu toe alles kunnen vinden wat ik zocht. Natuurlijk moet je geen remix van een radio edit van een cover gaan zoeken, daar heb je Youtube voor.
Heb ook een tijdje Apple Music en Deezer geprobeerd, los van dat ze geen prettige UI hebben had ik daar wel problemen met het vinden van nummers en het beheren van afspeellijsten.

Kan me wel voorstellen dat als content zomaar verdwijnt uit je afspeellijst dat bloedje irritant is. Maar dit is bij mij nog niet voorgekomen of heb ik nog niet gemerkt.

• ninjazx9r98
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 17:42
quote:
Alexknl schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:24:

Kan me wel voorstellen dat als content zomaar verdwijnt uit je afspeellijst dat bloedje irritant is. Maar dit is bij mij nog niet voorgekomen of heb ik nog niet gemerkt.
Mogelijk/waarschijnlijk dat laatste. Nummers die niet meer beschikbaar zijn worden standaard onzichtbaar in je playlists en gewoon overgeslagen. Bij de instellingen zit echter een optie om nummers die niet meer beschikbaar zijn toch te laten zien en dan wordt het ineens zichtbaar.

• SPee
  • Laatst online: 11:55
Ik merk wel dat de kwaliteitscontrole omhoog moet.
Nu heb ik in een afspeellijst een crossfade, terwijl dit in mijn instellingen toch echt uit staat. :(
De app zie ik ook niet meer in de taakbalk.
Ik gebruik de app voor in de auto en merk nu vaker dat hij niet meer verder afspeelt en ik de app weer handmatig moet starten voordat ik weer muziek hoor. Niet iets wat je tijdens het rijden wil doen.

let the past be the past.

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:05
Vraagje: ik heb zowel op mijn iPhone als mijn iPad een zeer irritante bug met Spotify en Chromecast, maar kan er niks over vinden (of ik kijk weer eens niet uit mijn doppen) Iedere keer wanneer ik vanaf mijn iPhone/iPad spotify doorgooi naar mijn Chromecast dan gaat mijn volume op max op de iPhone/iPad, echt stront vervelend wanneer je je inear dopjes in doet en muziek aan wil zetten en hij op max volume staat :( Ook al draait die op de achtergrond, springt de volume regelmatig naar maximaal bijv. wanneer ik dubbel klik op de Home knop om naar mijn geopende apps te gaan.

Andere hier die dit ook ervaren?

Battle.net: Mother_Gooz#2440 - Destiny 2 - Overwatch

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

quote:
Mother_Goozz schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:23:
Vraagje: ik heb zowel op mijn iPhone als mijn iPad een zeer irritante bug met Spotify en Chromecast, maar kan er niks over vinden (of ik kijk weer eens niet uit mijn doppen) Iedere keer wanneer ik vanaf mijn iPhone/iPad spotify doorgooi naar mijn Chromecast dan gaat mijn volume op max op de iPhone/iPad, echt stront vervelend wanneer je je inear dopjes in doet en muziek aan wil zetten en hij op max volume staat :( Ook al draait die op de achtergrond, springt de volume regelmatig naar maximaal bijv. wanneer ik dubbel klik op de Home knop om naar mijn geopende apps te gaan.

Andere hier die dit ook ervaren?
Yup, ik denk dat dit een chromecast bug is en niet zozeer spotify Ik heb het namelijk ook vaak genoeg bij o.a. Netflix. Waarschijnlijk omdat je je chromecast volume WEL op max zet (op de tv), maar waarom lokaal volume dan ook meegaat is nog een raadsel.

Erg irritant inderdaad, maar je bent niet de enige :>

• Mother_Goozz
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 09:05
quote:
The Inquisitor schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:14:
[...]

Yup, ik denk dat dit een chromecast bug is en niet zozeer spotify Ik heb het namelijk ook vaak genoeg bij o.a. Netflix. Waarschijnlijk omdat je je chromecast volume WEL op max zet (op de tv), maar waarom lokaal volume dan ook meegaat is nog een raadsel.

Erg irritant inderdaad, maar je bent niet de enige :>
Het rare is dat ik alleen op iOS apparaten er problemen mee heb, de moto G5 plus van mijn vrouw en mijn S8+ hiervoor had ik er totaal geen last van.

Ik heb het alleen met Spotify, Netflix en Chromecast gaat bij mij wel goed. Fijn dat ik niet de enige ben, maar raar dat ik er werkelijk niks over gevonden heb. Jammer dat Apple music niet met spotfy Chromecast werkt.

Battle.net: Mother_Gooz#2440 - Destiny 2 - Overwatch

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

quote:
Mother_Goozz schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:17:
[...]

Het rare is dat ik alleen op iOS apparaten er problemen mee heb, de moto G5 plus van mijn vrouw en mijn S8+ hiervoor had ik er totaal geen last van.

Ik heb het alleen met Spotify, Netflix en Chromecast gaat bij mij wel goed. Fijn dat ik niet de enige ben, maar raar dat ik er werkelijk niks over gevonden heb. Jammer dat Apple music niet met spotfy werkt.
Ik heb het in ieder geval met meerdere apps die ik naar de chromecast cast. Heel vervelend inderdaad. Schijnbaar hebben ze dat wel goed geregeld op Android, wat niet raar is, want dat hoort allemaal bij Google.

Je bedoelt apple music niet werkt op chromecast? :P

Edit: ik vind nu wel van alles op google, heb er nooit eerder naar gezocht eigenlijk
https://community.spotify...Volume-to-Max/td-p/855933
https://community.spotify...to-Max/td-p/855933/page/9
Dit had ik altijd met de CCA: https://forums.plex.tv/di...ecast-audio-volume-at-max

The Inquisitor wijzigde deze reactie 06-11-2017 15:14 (21%)

• Aristos
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 18-04 13:48

Aristos

400D equiped

Ik heb sinds kort ook een probleem met Spotify op mijn Android en de iOS van mijn vrouw. Als ik een nieuw album wil afspelen, dan gaat Spotify het eerste nummer afspelen, maar zet hij de rest van het album onderaan de afspeelwachtlijst.

Nu is die afspeelwachtlijst ondertussen ontzettend lang geworden. Handmatig wissen is bijna niet meer te doen. Maar ik luister nu dus naar de klassieke muziek van mijn vrouw, en niet naar mijn favoriete muziek.

Hoe dit op te lossen?

• Erulezz
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14-04 20:28
Er gebeurde net iets raar bij het updaten naar v1.0.68 op macOS: ik kreeg de notificatie bij "Over Spotify" om te herstarten en toen ik dat deed sloot Spotify zich natuurlijk af maar toen werd er een nieuw tabblad geopend met de download pagina (https://www.spotify.com/nl/download/mac/) en werd de SpotifyInstaller.zip gedownload. Na handmatig opstarten is Spotify wel bijgewerkt. Iemand dit ook weleens gehad?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | V&A Advertenties | AlpenCams

• j_v_e
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 02-02 20:17
Kan iemand mij helpen ? Ik kan nergens meer inloggen? Dan zegt die het lijkt er op dat u account gekoppeld is aan u Facebook account . Log ik in met mijn Facebook account zegt die er is geen account gekoppeld aan dit Facebook account. Klik in op wachtwoord vergeten zegt die log in met u Facebook account maak ik nieuw account aan zegt die dit e-mailadres is al in gebruik ggggggrrrrrr ik word gek . Heb al van alles geprobeerd we van Facebook veranderd los gekoppeld noem het Maar op . En ik weet mijn wachtwoord voor 100% zeker maar kan niets meer doen

J_v_e@hotmail.com

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-04 20:17
@j_v_e lijkt me niet handig je mail hier zo neer te zetten.

Waarom is het eigenlijk niet mogelijk dat je kan Scrobblen naar Last.fm als je van Spotify Connect gebruikt maakt? :? Ik gebruik dat namelijk om meteen op de receiver zelf af te spelen ivm betere kwaliteit.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-04 23:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kon gisteren ook met geen enkel device in huis nog Spotify beluisteren op mijn Sonossen. Ik hoop dat ze dit snel oplossen, hiervoor heb ik dat spul niet gekocht natuurlijk.

www.digitalracing.nl

• THE_BASE
  • Niet online
Even een vraag over de geluidskwaliteit van Spotify Premium.

Ik had een iPhone 7 met 128GB en had daar ook al mijn muziek op gedownload via Spotify. Dit op extreme kwaliteit, toch opslag zat.

Heb nu een iPhone X met 64GB en alhoewel ik ruimte genoeg over heb, ben ik toch begonnen met het opslaan in medium kwaliteit.

Ik heb het idee dat ik toch best wel het verschil hoor tussen medium en extreem. Heb al hier en daar wat gezocht en men is van mening dat het toch best een verschil is. Zijn jullie het hiermee eens?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-04 23:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja, soms na een app update zette Spotify de kwaliteit weer lager. Dat hoor ik altijd direct.

Hangt natuurlijk wel ook van de kwaliteit van je luidspreker/koptelefoon af denk ik.

BeQuietAndDrive wijzigde deze reactie 07-12-2017 10:48 (32%)

www.digitalracing.nl

• Pinin
Ik heb af en toe (tot nu toe 2 of 3 x gebeurd in alle jaren) dat al mijn offline beschikbare nummer, niet meer offline beschikbaar zijn.
Het groene dotje is dus weg, de enige manier is dus weer elk album en playlist offline beschikbaar te maken en dus te laten downloaden.

mijn vraag, iemand een idee hoe dit komt, en belangrijker, hoe te voorkomen? het gaat om premium

Pinin wijzigde deze reactie 02-01-2018 14:36 (15%)

• ElisabethM
  • Niet online
quote:
Pinin schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:14:
Ik heb af en toe (tot nu toe 2 of 3 x gebeurd in alle jaren) dat al mijn offline beschikbare nummer, niet meer offline beschikbaar zijn.
Het groene dotje is dus weg, de enige manier is dus weer elk album en playlist offline beschikbaar te maken en dus te laten downloaden.

mijn vraag, iemand een idee hoe dit komt, en belangrijker, hoe te voorkomen? het gaat om premium
Bij mij gebeurt dat als ik mijn clean app gebruik. Helaas worden de nummers bij mij opgeslagen in de Spotify cache, dus ik moet actief eraan denken om bij Spotify het vinkje weg te halen. Er wordt daar meer over geklaagd.

• Pinin
Hmmm, ik gebruik geen clean app. Maar je hebt me misschien wel aan de oorzaak geholpen. Ik heb een update van Android 7 naar 8 gekregen en daarin is het wellicht gewist, ik heb geen sd card, dus wellicht.... Is het dan mogelijk om een backup te maken ofzo zodat Spotify weet wat ik offline wil hebben?

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17:15
Iemand die weet waarom de Spotify app op de computer niet kan onthouden dat ik alle nummers op hetzelfde volume wil afspelen? Iedere keer moet ik dat opnieuw instellen. Ik zie nergens een "save"-optie dus kennelijk moet hij dit vanzelf doen. Zie ik iets over het hoofd? Ik neem ook aan dat de instellingen gelden voor ál mijn spotify-gebruik, dus gewoon accountbreed en niet apparaatspecifiek. Het lukt mij in elk geval niet om die instelling vast te houden. Ik gebruik een Premiumaccount.

Jorgen wijzigde deze reactie 07-01-2018 17:52 (3%)

• KJTDominicus
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12-04 08:45
Vraagje, is het mogelijk de layout van Spotify te veranderen (op een laptop).
ik wil het meer basic hebben met grote knoppen om snel te kunnen schakelen.
weet iemand of dat gaat?

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik zoek voor mijn zwager een spotify addon of een andere app die ongeveer doet wat ik zou willen. Het zit zo:
Mijn zwager is dusdanig ziek dat hij niet meer goed kan lezen. Ook spreken laat helaas wat te wensen over. Na een tweetal operaties heeft hij moeite om op sommige woorden te komen en soms spreekt hij het verkeerd uit. Wat hij wel kan is plaatjes herkennen, dus covers van albums/artiesten.

Hij luistert erg graag muziek, vooral zijn eigen verzamelde albums welke hij op een harde schijf heeft staan. Volgens mij gebruikt hij mediamonkey als muziekspeler/database. Deze kan ik eventueel wel omzetten naar een spotify playlist of playlists.
Ik zoek iets waarmee ik playlists op het homescreen van de iPad kan zetten welke dus een cover van een album of artiest laten zien. Ik heb reeds in de PlayStore lopen zoeken, maar vind zo gauw niet iets naar wens. Zag wel op een websitebouwers staan: http://evolver.fm/appdb/a...rtcuts-home-screen-icons/
Dat is eigenlijk wel wat ik zoek, maar de link leid nergens meer heen helaas. Is er iemand die wellicht iets vergelijkbaars weet als in de link? Ik en mijn zwager zouden het zeer waarderen.

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-04 09:30

PromoX

Flying solo

quote:
Nicap schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:58:
Is er iemand die wellicht iets vergelijkbaars weet als in de link? Ik en mijn zwager zouden het zeer waarderen.
Is het een idee dat je openbare afspeellijsten maakt en een link daar naartoe op het homescreen zet? Zie bv https://open.spotify.com/user/arjan. Dan kun je daar een playlist kiezen en vervolgens Spotify starten. Dat zijn dan wat extra handelingen, maar misschien is dat te doen voor hem?

And I'm the only one and I walk alone.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

quote:
PromoX schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:47:
[...]

Is het een idee dat je openbare afspeellijsten maakt en een link daar naartoe op het homescreen zet? Zie bv https://open.spotify.com/user/arjan. Dan kun je daar een playlist kiezen en vervolgens Spotify starten. Dat zijn dan wat extra handelingen, maar misschien is dat te doen voor hem?
Ik denk dat dit al te lastig is. Als het direct een play list zelf zou zijn zou al mooi zijn. Maar dan moet de playlist ook een plaatje hebben die je zelf kunt kiezen.
Het klinkt raar, maar hij is 50, maar is totaal alles kwijt wat betreft geheugen. Hij weet gewoon niet meer hoe hij zoiets moet opstarten.

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20:52

Nakebod

Nope.

Dan de belangrijkste vraag: Waarom zou je dan veranderen?
Blijf mediamonkey gebruiken gezien hij dat kent/snapt?

Blog items | Last song played: The Last Internationale - I'll Be Alright

• RedPixel
  • Laatst online: 14:57
quote:
Nicap schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:58:
[...]
Ik zoek iets waarmee ik playlists op het homescreen van de iPad kan zetten welke dus een cover van een album of artiest laten zien. Ik heb reeds in de PlayStore lopen zoeken, maar vind zo gauw niet iets naar wens. Zag wel op een websitebouwers staan: http://evolver.fm/appdb/a...rtcuts-home-screen-icons/
Dat is eigenlijk wel wat ik zoek, maar de link leid nergens meer heen helaas. Is er iemand die wellicht iets vergelijkbaars weet als in de link? Ik en mijn zwager zouden het zeer waarderen.
Als ik die link open in iTunes krijg ik te horen dat hij alleen in de Amerikaanse store te koop is. Misschien kun je de developer mailen of hij de app voor jou beschikbaar kan maken? De developer is One Wave AB, je kunt ze mailen op info@onewave.se en ze hebben facebook: https://www.facebook.com/One-Wave-AB-137888092978987/

I see red pixels.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

quote:
RedPixel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:45:
[...]

Als ik die link open in iTunes krijg ik te horen dat hij alleen in de Amerikaanse store te koop is. Misschien kun je de developer mailen of hij de app voor jou beschikbaar kan maken? De developer is One Wave AB, je kunt ze mailen op info@onewave.se en ze hebben facebook: https://www.facebook.com/One-Wave-AB-137888092978987/
Ik had al omgewisseld naar de amerikaanse store, maar ook dan vindt hij hem niet meer. Maar ik ga zeker een mail sturen naar de ontwikkelaar. Tnx voor het opoeken van de adres gegevens.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Het lukt mij al dagen niet meer om via Spotify Connect muziek af te spelen op mijn Pioneer VSX-828k. Mei vorig jaar hebben ze al een bericht gestuurd dat de app ondersteuning voor mijn versterker komt te vervallen. Hier was veel onduidelijkheid over en het leek niet te gaan om Spotify connect, maar om de geïntegreerde apps die niet meer gaan werken. Maar die had mijn versterker sowieso niet, dus alsnog vreemd bericht.

Maar nu kom ik dit bericht tegen:
As HomePod launches, Spotify cuts off support for some speakers and receivers
quote:
“We updated our backend platform, so that means Spotify Connect is no longer integrated into some older generation speakers and TVs. In some cases, manufacturers can update their firmware to be compatible with the new platform,” a Spotify spokesperson told The Verge by email today.
Zitten we dan weer mooi mee. Weer een apparaat wat je koopt omdat het iets ondersteunt, waar binnen een aantal jaar ondersteuning voor komt te vervallen :(

En hier de lijst van alle apparaten waar de support van gedropt is/wordt:

https://support.spotify.c...potify-app-on-my-speaker/

Daar staat inderdaad ook mijn Pioneer tussen.

Tutti-frutti wijzigde deze reactie 09-02-2018 12:33 (8%)

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08:46
quote:
Tutti-frutti schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:21:

Zitten we dan weer mooi mee. Weer een apparaat wat je koopt omdat het iets ondersteunt, waar binnen een aantal jaar ondersteuning voor komt te vervallen :(
Je kan beter bij Pioneer gaan klagen, aangezien die het niet belangrijk genoeg vinden om hun firmware(s) ervoor te updaten.

Mijn Marantz NR1504 (zonder Spotify Connect) heeft 2 maanden geleden een firmware update gehad zodat Spotify Connect juist toegevoegd werd, zo kan het dus ook.

Gero71 wijzigde deze reactie 09-02-2018 13:14 (33%)

Misery and hate will kill us all.

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:15
Weet iemand of er een manier is om te zorgen dat spotify niet stopt met afspelen als ik een push bericht krijg van een applicatie?
Tijdens hardlopen luister ik spotify, super irritant als dan de muziek stopt wanneer er weer eens een appje, sms, notificatie samsung oid binnenkomt.

• TheDude84
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-04 14:44
Telefoon op niet storen/stil zetten. Maar dan mis je misschien wel oproepen ed.
Pagina: 1 ... 35 36 37 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True