Helaas kan Spotify hier vrijwel niets voor je betekenen, daar het gaat om een abonnement dat dus beheerd wordt door XS4all. XS4all zou de mogelijkheid moeten hebben om je abonnement te annuleren zodat je teruggezet word naar Free waar je je dan weer kunt aanmelden voor Family.Switek schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:41:
Ik heb spotify premium via Xs4all. Dit xs4all abonnement is van een bedrijf waar ik werkzaam ben. Nu wil ik dit xs4all abo ontkoppelen van mijn spotify account zodat iemand anders het kan gebruiken. Ikzelf ga over op spotify familie. Nu kunnen ze mij bij zowel Xs4all als Spotify niet verder helpen.... Volgens Xs4all moet ik downgraden naar Spotify free waarmee ik hem automatisch ontkoppel van Xs4all. Echter deze optie is er niet in mijn spotify account en daar verwijzen ze naar Xs4all. Probleem is dat ze bij Xs4all dit verhaal totaal niet willen begrijpen. Zijn er anderen die dit op de een of andere manier hebben weten op te lossen? Nieuw spotify account aanmaken en alle playlist overzetten is niet echt het probleem maar hoe krijg ik ooit de premium via xs4all gekoppeld aan een ander spotify account?
Edit: Zie het volgende artikel op de support site, die bovenstaand bevestigd: https://support.spotify.c...r-subscription/?in=search
[ Voor 7% gewijzigd door michaelw1998 op 09-06-2016 23:04 ]