Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:04
Switek schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:41:
Ik heb spotify premium via Xs4all. Dit xs4all abonnement is van een bedrijf waar ik werkzaam ben. Nu wil ik dit xs4all abo ontkoppelen van mijn spotify account zodat iemand anders het kan gebruiken. Ikzelf ga over op spotify familie. Nu kunnen ze mij bij zowel Xs4all als Spotify niet verder helpen.... Volgens Xs4all moet ik downgraden naar Spotify free waarmee ik hem automatisch ontkoppel van Xs4all. Echter deze optie is er niet in mijn spotify account en daar verwijzen ze naar Xs4all. Probleem is dat ze bij Xs4all dit verhaal totaal niet willen begrijpen. Zijn er anderen die dit op de een of andere manier hebben weten op te lossen? Nieuw spotify account aanmaken en alle playlist overzetten is niet echt het probleem maar hoe krijg ik ooit de premium via xs4all gekoppeld aan een ander spotify account?
Helaas kan Spotify hier vrijwel niets voor je betekenen, daar het gaat om een abonnement dat dus beheerd wordt door XS4all. XS4all zou de mogelijkheid moeten hebben om je abonnement te annuleren zodat je teruggezet word naar Free waar je je dan weer kunt aanmelden voor Family.

Edit: Zie het volgende artikel op de support site, die bovenstaand bevestigd: https://support.spotify.c...r-subscription/?in=search

[ Voor 7% gewijzigd door michaelw1998 op 09-06-2016 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben inmiddels ook van mijn eigen familie overgestapt naar die van een vriend van mij :+ Blijft suf dat het via Spotify er op lijkt alsof je familieleden kunt verwijderen uit je account trouwens, als je doorklikt hou je alleen maar vervangen als optie over. Anyhow: teruggezet naar free voor de nieuwe billingcycle, daarna het family account van die vriend van me gejoind, de wederhelft ook. In plaats van 14,99 betaal ik straks 5 euro aan mijn vriend, mooie besparing, everybody happy :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Spotify geeft aan als voorwaarde voor het Family abonnement:
Person must reside at the same physical address as you.

In hoeverre wordt dit daadwerkelijk gecheckt? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:34:

Niet, ik heb mijn vader en moeder, mijn schoonouders ook onder het abo hangen en no-way dat die bij mij inwonen >:)

Of je daarmee de gebruiksvoorwaarden schendt en wat daar de gevolgen van kunnen zijn weet ik niet

[ Voor 10% gewijzigd door loewie1984 op 13-06-2016 15:48 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:34:

Spotify komt bij je langs voor een adres verificatie ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Laatst online: 12-09 11:50
Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:49:
[...]
Dat is niet erg, zit al onder de tafel voor de hondenbelasting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Meer mensen problemen met Spotify momenteel?

Spotify geeft offline aan op mijn desktop (is wel gewoon verbonden met internet!!) en op mijn telefoon (via dataverbinding) kan ie mijn afspeellijsten niet inladen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:47
Zeror schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:01:
Meer mensen problemen met Spotify momenteel?

Spotify geeft offline aan op mijn desktop (is wel gewoon verbonden met internet!!) en op mijn telefoon (via dataverbinding) kan ie mijn afspeellijsten niet inladen.
Yes, hier ook. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:23
Ik ook, maar overgeschakeld op youtube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here maar werkt ondertussen alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:47:
[...]

Niet, ik heb mijn vader en moeder, mijn schoonouders ook onder het abo hangen en no-way dat die bij mij inwonen >:)

Of je daarmee de gebruiksvoorwaarden schendt en wat daar de gevolgen van kunnen zijn weet ik niet
Ik zie zelfs in het onlangs door Spotify zelf op Facebook geplaatste officiele bericht dat iedereen vrienden en vriendinnen opgeeft die overduidelijk niet op hetzelfde adres wonen en Spotify zegt er niets van. Krijg ook het idee dat niemand daar van de hetzelfde-adres-voorwaarde kent. Maar goed, als ze al niet moeilijk doen over het niet familie zijn, zullen ze helemaal niet moeilijk doen over niet op hetzelfde adres wonen, lijkt me. Wel erg vaag, vind ik... Ben toch wel benieuwd of ze over een poosje opeens moeilijk gaan doen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel 5 betaalde accounts (family), we zijn eigenlijk met zijn 4en en ik wil 1 account verwijderen. Het probleem is dat er playlists met 1000+ leden aan vastzitten.

Weet iemand of je een playlist inclusief de leden kan overhevelen naar een andere account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FopenNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 18:41
edit*

[ Voor 88% gewijzigd door FopenNL op 30-06-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Whatson schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:49:
[...]

Ze zouden natuurlijk wel kunnen checken of de familieleden die samen een abo delen wel regelmatig vanaf hetzelfde ip adres naar spotify luisteren (of aan de hand van de geolocatie of ze in de buurt van elkaar luisteren). Heb daarom maar even voor de zekerheid vanaf de wifi van mijn spotify-familielid die ons abo betaalt en in een geheel andere stad woont een liedje beluistert, zodat er iig een keer een fysieke locatiematch is geweest ;) Al zegt een ip adres ook niet alles. Verrmoed ook niet dat ze hiertegen optreden. Zouden ze zich alleen maar mee in de vingers snijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:03
DaPablo schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:46:
Ik heb m'n muziek partitie zichtbaar gemaakt in Spotify, en een afspeellijst gemaakt met tracks
alleen bij sommige nummers krijg ik: Dit nummer is niet beschikbaar, weet iemand wat dit inhoud?
Indien je online nummers bedoelt dan heeft een platenmaatschappij (bv Sony) of een artiest (bv Taylor Swift) dat bepaalde liedje niet afspeelbaar gemaakt voor je land.
The availability of music on Spotify is up to the artist and their music label.
Spotify has no control over what content is available.

Sometimes it is only available in certain countries, while access is blocked to others.
https://open.spotify.com/track/2iJwZKJygEUuQNqg5ZhWgJ

[ Voor 4% gewijzigd door anessie op 04-07-2016 23:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 23:27:
Ik heb momenteel 5 betaalde accounts (family), we zijn eigenlijk met zijn 4en en ik wil 1 account verwijderen. Het probleem is dat er playlists met 1000+ leden aan vastzitten.

Weet iemand of je een playlist inclusief de leden kan overhevelen naar een andere account?
Zoiets?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het geprobeerd, werkt ook, alleen komen dan helaas niet de spotify leden die een abonnement op de lijst hebben mee en dat zou ik graag willen. wel een handige manier om playlists te verplaatsen, moest er nog 100 overzetten en nam nu steeds een abonnement, kopieerde alles en verwijderde dan weer het abonnement op de lijst, dit werkt sneller, dus heb wel veel aan je reactie gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:34:
[...]

Ik ga het geprobeerd, werkt ook, alleen komen dan helaas niet de spotify leden die een abonnement op de lijst hebben mee en dat zou ik graag willen. wel een handige manier om playlists te verplaatsen, moest er nog 100 overzetten en nam nu steeds een abonnement, kopieerde alles en verwijderde dan weer het abonnement op de lijst, dit werkt sneller, dus heb wel veel aan je reactie gehad :)
Jammer dat die leden niet mee komen. Ach, nu heb je iig de helft voor elkaar. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Hmm, lyrics-button is verdwenen? Dikke jammer :N

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is de app van musicmatch geen optie voor je? Dat vind ik fijner dan de lyrics knop.

Edit: heb even uitgezocht hoe en wat. Musicmatch wil niet meer samenwerken met spotify. De android en ios app werken wel prima samen met spotify, alleen voor mijn windows pc is er niet echt een fijne oplossing, maar ik vind de ipad wel ideaal voor de songteksten.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

In de webversie zie ik in afspeellijsten niet meer de datum van toevoegen, enkel het uur 8)7 wat heb ik daar nou aan?
Iemand een idee hoe dat weer terug te zetten is,.
Wat maken ze toch af en toe vreemde "verbeteringen"

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan die hele webplayer niet meer gebruiken omdat ik opeens flash nodig heb, was dat altijd al zo? Ik meen toch van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

2Dutch schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:05:
Ben inmiddels ook van mijn eigen familie overgestapt naar die van een vriend van mij :+ Blijft suf dat het via Spotify er op lijkt alsof je familieleden kunt verwijderen uit je account trouwens, als je doorklikt hou je alleen maar vervangen als optie over.
Dus je kunt niet een eventuele wan-betaler eruit gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Pinin schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:12:
In de webversie zie ik in afspeellijsten niet meer de datum van toevoegen, enkel het uur 8)7 wat heb ik daar nou aan?
Iemand een idee hoe dat weer terug te zetten is,.
Wat maken ze toch af en toe vreemde "verbeteringen"
Als het een bugje is, gewoon even in hun support forum melden. Heb ik ook wel eens gedaan (ik was toen niet de enige) en twee releases later was het gefixt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

The Inquisitor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:50:
Dus je kunt niet een eventuele wan-betaler eruit gooien?
Toen ik dat toen bekeek niet nee..vermoed dat je dan een berichtje richting support moet droppen.
Imho kul, want je bent een soort hoofd van je Spotify-familie, dus zou je dat ffs toch wel zelf mogen doen..familieleden verbannen :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

2Dutch schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:25:
[...]

Toen ik dat toen bekeek niet nee..vermoed dat je dan een berichtje richting support moet droppen.
Imho kul, want je bent een soort hoofd van je Spotify-familie, dus zou je dat ffs toch wel zelf mogen doen..familieleden verbannen :+
Ja, precies :) Jij snapt het hehe.
Handige info in ieder geval, mocht ik family willen delen met.... soort van family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik kan het even nergens teruglezen: maar het is zeker niet (meer?) toegestaan om via tweakers mensen te zoeken/vinden voor een family account?

[ Voor 22% gewijzigd door The Inquisitor op 28-09-2016 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps...

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
The Inquisitor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:07:
Ik kan het even nergens teruglezen: maar het is zeker niet (meer?) toegestaan om via tweakers mensen te zoeken/vinden voor een family account?
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:00:
Heb momenteel ook een premium account maar vanwege de crisis toch misschien maar een family beginnen!
Zijn er nog mensen die geadopteerd willen worden? ;)
Wat zijn de beperkingen voor de leden die ik aan mijn Premium for Family-abonnement kan toevoegen?

Om aan Premium for Family te kunnen worden toegevoegd, moeten mensen:
  • Op hetzelfde adres wonen als jij.
  • Een Free-gebruiker zijn, of een Premium-gebruiker die zijn Premium-abonnement rechtstreeks via Spotify heeft gekocht (en niet bijvoorbeeld via iTunes of een mobiele provider).
Het algemeen beleid #verbodencopyright

;)

[ Voor 25% gewijzigd door Whatson op 01-10-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:58
Een maand Spotify gehad en toch maar weer besloten om het niet te verlengen. Voor mijn gevoel gebruikte ik het te weinig, hier staat standaard Qmusic aan en stream ik enkel via de TV met Spotify.

Moet wel zeggen, die reclame vrij was een voordeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Jordyz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:59:
Een maand Spotify gehad en toch maar weer besloten om het niet te verlengen. Voor mijn gevoel gebruikte ik het te weinig, hier staat standaard Qmusic aan en stream ik enkel via de TV met Spotify.

Moet wel zeggen, die reclame vrij was een voordeel :P
als je vaak onderweg bent is offline muziek wel chill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatson schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:03:
Er bestaat ook nog iets als traditionele radio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:41:
[...]

Ja, maar dat zuipt data als een malle. Welke "moderne" high-end telefoon heeft nog een FM-antenne? Het is zo ontzettend jammer dat ze niet snel DAB+ integreren in die dingen, er is geloof ik 1 telefoon die dat nu heeft (van LG) maar die is verre van high-end.

Ik gebruik een 'aangepaste' .apk ( O-) ) waardoor ik gewoon liedjes kan selecteren die ik wil plus de kwaliteit. Dus niet die gare shuffle en na 4 keer doorspoelen is het doei, maar dezelfde functionaliteit als de Spotify Free op de PC. Moet zeggen dat ik dood en doodmoe wordt van die reclames, ik gebruik Spotify sinds 2009-2010 en die 20 uur limiet was in dat opzicht een stuk beter.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:52:
Ja, maar dat zuipt data als een malle. Welke "moderne" high-end telefoon heeft nog een FM-antenne?
Ik ben zelf nog geen telefoons tegengekomen waar FM-radio geen optie was. In de auto heb je uiteraard een autoradio.

Soms is simpeler ook beter. Geen data, geen gedoe - gewoon radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:54:
[...]

Ik ben zelf nog geen telefoons tegengekomen waar FM-radio geen optie was. In de auto heb je uiteraard een autoradio.

Soms is simpeler ook beter. Geen data, geen gedoe - gewoon radio.
De laatste telefoon die ik gehad heb die een FM antenne had was een Sony Ericsson met Android 1.2...
Of ik ben een uitermate domme prutser die niet doorheeft dat iedere telefoon nog steeds een FM antenne heeft maar dat lijkt me sterk.

[ Voor 14% gewijzigd door Kuusj op 01-10-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Smartphones hebben wel FM-antennes, alleen staan ze in de meeste gevallen uit: https://www.wired.com/201...m-chips-radio-smartphone/

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hahn schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:58:
Smartphones hebben wel FM-antennes, alleen staan ze in de meeste gevallen uit: https://www.wired.com/201...m-chips-radio-smartphone/
Hmm, ik ga eens zoeken of dat dan aan kan middels een roottoegang. Zal wel niet, maar heb er nog nooit wat over gezocht om eerlijk te zijn.

De Nexus apparaten hebben in ieder geval geen hardware paraat voor FM radio. https://productforums.goo...ic/project-fi/DjB81UYbTn8
Om nu een oude Nokia mee te gaan slepen voor wat minder dataverbruik is ook weer zowat. Ik heb 2500MB dus kan niet 2 uur per dag (die ik kwijt ben aan reizen met OV) radio luisteren. Spotify cached de liedjes ten minste als je ze vaker luistert.

[ Voor 33% gewijzigd door Kuusj op 01-10-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:56:
De laatste telefoon die ik gehad heb die een FM antenne had was een Sony Ericsson met Android 1.2...
De meeste telefoons gebruiken de koptelefoon als antenne. Als ik even wat zoek op moderne populaire telefoons, goedkoop of juist duur, lijkt alles toch aan FM-radio te doen. Zo is het bij de Moto G en de Galaxy S7 allebei mogelijk om naar de radio te luisteren. Mijn eigen telefoon idem dito.

Als je onderweg muziek wil luisteren heb je doorgaans toch een headset bij je. Als radio belangrijk voor je is, loont het erop te letten bij de aankoop van een telefoon. Heel moeilijk te vinden lijken ze niet te zijn.
kuusj98 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:59:
De Nexus apparaten hebben in ieder geval geen hardware paraat voor FM radio.
Ik gok dat je bij fabrikanten of productlijnen met een sterke eigen koers inderdaad vaker misgrijpt. Google staat erom bekend de SD-kaart stelselmatig weg te laten, ondanks dat een SD-kaart-slot eigenlijk door iedereen als een voordeel wordt beschouwd.

Stem daarom met je portemonnee :)
Om nu een oude Nokia mee te gaan slepen
De Moto G, Xiaomi Redmi Note 3, Galaxy S7 zijn de enige telefoons die ik zo snel even gecheckt heb en die hebben allemaal FM-radio aan boord.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:05:
[...]

De meeste telefoons gebruiken de koptelefoon als antenne. Als ik even wat zoek op moderne populaire telefoons, goedkoop of juist duur, lijkt alles toch aan FM-radio te doen. Zo is het bij de Moto G en de Galaxy S7 allebei mogelijk om naar de radio te luisteren. Mijn eigen telefoon idem dito.

Als je onderweg muziek wil luisteren heb je doorgaans toch een headset bij je. Als radio belangrijk voor je is, loont het erop te letten bij de aankoop van een telefoon. Heel moeilijk te vinden lijken ze niet te zijn.
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7-7821.php Nope.

De Moto G (ook nieuwere) blijkt wel FM te hebben http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-5831.php
Maar goed, dat is met alle respect niet echt high end te noemen. iPhones hebben het ook niet, de LG G5 lijkt het wel te hebben maar de HTC 10 weer niet. Zo gemeengoed is dat nu dus ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup!
De Moto G (ook nieuwere) blijkt wel FM te hebben http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-5831.php
Maar goed, dat is met alle respect niet echt high end te noemen. iPhones hebben het ook niet, de LG G5 lijkt het wel te hebben maar de HTC 10 weer niet. Zo gemeengoed is dat nu dus ook weer niet.
Dat de iPhone het niet heeft is voorspelbaar, zie mijn stukje over eigen koers hierboven. Telefoons met FM-radio zijn niet heel moeilijk te vinden en in een willekeurige doorsnede zit dus zomaar een groot aandeel toestellen dat het wel heeft.

Het is dan verder aan jou om een minimum aan huiswerk te doen en te stemmen met je portemonnee. Als je er bij voorbaat al vanuit gaat dat je FM-radio niet aan boord zal hebben, weet je zeker dat het over 5 jaar niet meer te vinden is.

Het lijkt overigens ook op dat losse toestellen vaker FM-radio aan boord hebben dan die via een provider aangekocht worden, simpelweg omdat dataloze radio niet zo interessant is voor databoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:18:
[...]

Yup!

[...]

Dat de iPhone het niet heeft is voorspelbaar, zie mijn stukje over eigen koers hierboven. Telefoons met FM-radio zijn niet heel moeilijk te vinden en in een willekeurige doorsnede zit dus zomaar een groot aandeel toestellen dat het wel heeft.

Het is dan verder aan jou om een minimum aan huiswerk te doen en te stemmen met je portemonnee. Als je er bij voorbaat al vanuit gaat dat je FM-radio niet aan boord zal hebben, weet je zeker dat het over 5 jaar niet meer te vinden is.

Het lijkt overigens ook op dat losse toestellen vaker FM-radio aan boord hebben dan die via een provider aangekocht worden, simpelweg omdat dataloze radio niet zo interessant is voor databoeren.
Point taken, snel Googlewerk liet zien dat het apparaat er geen hardware voor zou hebben. En ja goed, geloof me maar dat ik mijn fair share aan huiswerk doe voordat ik een apparaat koop. Echter moet je ook begrijpen dat ik er een jaar geleden niet bij stilstond dat ik over een jaar wellicht vaker radio zou gaan luisteren omdat ik veel ik de bus zit. Hopelijk hebben we eind van volgend jaar wel DAB+ in telefoons zitten, dan wordt Spotify voor mij al weer een stuk minder relevant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaCookie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik had een aantal jaar Sony Xperia telefoons (S, Z2) die beide een app hadden om FM-radio te luisteren.

Ik verwacht echter niet dat de meeste telefoonfabrikanten moeite gaan steken in DAB
Maar goed, we wijken wat af van het topic (;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:58
Whatson schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

Ja inderdaad heb ik ook uitgeprobeerd maar dan heb ik vaak in de auto de radio aanstaan.

Ik ben ook niet zo'n grootte muziekliefhebber, bij mij is het altijd prima wat erop staat of wat er gedraaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:41:
[...]

Daar moet ik van huilen omdat ik om het kwartier dezelfde reclames hoor, en elk uur dezelfde (vreselijke) nummers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Inquisitor schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:54:
Daar moet ik van huilen omdat ik om het kwartier dezelfde reclames hoor, en elk uur dezelfde (vreselijke) nummers |:(
Dat is bij de gratis variant van Spotify niet anders en daar hadden we het hier over.

Oh, en niet naar Qmusic luisteren scheelt ook een hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
Sinds ruim een week is het wachtwoord op mijn Spotify account gewijzigd. Ik ontvang ook geen mails wanneer ik op de knop 'wachtwoord vergeten?' klik. Dan krijg ik de volgende melding:

Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op facebook.com.

Maar ik heb helemaal mijn Facebook niet gekoppeld aan mijn Spotifty. Bovendien weet ik mijn fb wachtwoord gewoon uit mijn hoofd en werkt deze niet in Spotify.

Spotify zelf reageert niet op mijn mails.

Wat raden jullie mij aan te doen? Ik betaal nu voor de katsekut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:59:
[...]

Dat is bij de gratis variant van Spotify niet anders en daar hadden we het hier over.

Oh, en niet naar Qmusic luisteren scheelt ook een hoop ;)
Dan kan ik alsnog mijn eigen muziek bepalen, beter dan de heen- en terugreis dezelfde irritante muziek. Die reclame is dan nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Weet niet of mensen er hier last van hebben, maar in de gratis versie van Spotify worden er ads geopend in de browser als je willekeurig tracks afspeelt.

Wordt sinds gister al actief gemeld op spotify forum. Ik kreeg het net zelf ook opeens op mn Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hoe weet je dat Spotify dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Omdat verder geen andere applicaties een pop up openen. Mac is ook clean, toevallig gister clean install gedaan. En zelfs dan nog laten scannen voor de zekerheid. Niks qua mal/adware gevonden.

Maar issue is al bekend bij spotify, al een week lang en steeds meer mensen melden het.

So just a heads up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat me al zolang ik spotify gebruik mateloos stoort is dat ze regelmatig kwijt zijn waar ik was in een nummer of zelfs in een playlist als de app een tijdje niet gebruikt is. Laat staan over meerdere apparaten. Sjeez, zo moeilijk kan het toch niet zijn om dat te coden. Man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

Lijkt er op dat Spotify ingegrepen heeft, ik speel alweer een halve dag muziek en geen enkele pop-up *O*

Ik zou een optie willen waardoor niet de 30 seconden seek-balk van een advertentie blijft staan, en ik weer controle heb over vorige-volgende knoppen...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:05:
[...]

De Moto G, Xiaomi Redmi Note 3, Galaxy S7 zijn de enige telefoons die ik zo snel even gecheckt heb en die hebben allemaal FM-radio aan boord.
En hier wil ik m'n Sony Xperia Z3 Compact aan toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand hoe je de now-playing popup bij het wisselen van nummers kan uitschakelen in Spotify voor Windows? Is blijkbaar iets nieuws, maar is geen instelling voor te vinden :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Raven schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 07:42:
Weet iemand hoe je de now-playing popup bij het wisselen van nummers kan uitschakelen in Spotify voor Windows? Is blijkbaar iets nieuws, maar is geen instelling voor te vinden :?
Waar zie je die? Ik heb de recentste versie van Spotify maar zie nergens een pop-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Inquisitor schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:58:
[...]

Waar zie je die? Ik heb de recentste versie van Spotify maar zie nergens een pop-up.
Linksboven op het scherm, overigens niet hier maar bij neef die niet actief is hier :P

Inmiddels is er al wel iets te vinden met Google: https://community.spotify...anging-volume/m-p/1482620

Blijkbaar kan het niet uitgeschakeld worden :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Raven schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:45:
[...]

Linksboven op het scherm, overigens niet hier maar bij neef die niet actief is hier :P

Inmiddels is er al wel iets te vinden met Google: https://community.spotify...anging-volume/m-p/1482620

Blijkbaar kan het niet uitgeschakeld worden :/
Oh nu snap ik het :D Dat is gewoon de Windows 8/10 integratie. Op dezelfde plek kan ook Groove staan bijv.
maar het was mij nog niet opgevallen... denk dat ik mijn volume niet zo vaak aanpas via mediakeys (want dan krijg je de volume balk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Inquisitor schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:14:
[...]

Oh nu snap ik het :D Dat is gewoon de Windows 8/10 integratie. Op dezelfde plek kan ook Groove staan bijv.
maar het was mij nog niet opgevallen... denk dat ik mijn volume niet zo vaak aanpas via mediakeys (want dan krijg je de volume balk)
Hier (bij neef dan :P ) gaat het niet om volume, maar tijdens het wisselen van nummers. Dan verschijnt die popup telkens.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Raven schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 20:31:
[...]

Hier (bij neef dan :P ) gaat het niet om volume, maar tijdens het wisselen van nummers. Dan verschijnt die popup telkens.
Oh... Dat klinkt nogal irritant ja. Dan blijf ik bij mijn eerste reactie: hier geen last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar niemand van mijn vrienden of in mijn kennissen kring gebruikt spotify maar ik zou graag met anderen willen delen op een spotify familie account.

Zijn er hier meer mensen die dat doen en ervaring hiermee hebben? Het mag officieel niet neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ja, dat gaat prima, geen enkel probleem. Je moet officieel op hetzelfde adres wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Zijn er meer mensen die deze (lelijke) interface hebben?

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/nl8tb6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argharna
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-03-2024
Jep die heb ik zojuist ook ontvangen wat een verspilling van ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 17:31
Inderdaad, geef mij de oude interface maar deze is drie keer niks. Ze hebben alles kleiner gemaakt en op een of andere manier is het ze toch gelukt om meer ruimte in beslag te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaasaanfiets schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:42:
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar niemand van mijn vrienden of in mijn kennissen kring gebruikt spotify maar ik zou graag met anderen willen delen op een spotify familie account.

Zijn er hier meer mensen die dat doen en ervaring hiermee hebben? Het mag officieel niet neem ik aan?
Ik deel mijn account met mijn zwager, schoonzus, vrouw, zoon en collega, werkt prima. Ik heb wel zelf alles aangemaakt en 1 adres opgegeven. Geen idee od het niet mag, bij netflix heb ik nagevraagd en de helpdesk vond dat prima, misschien zijn ze ook niet zo streng bij spotify, ik deel de account trouwens al geruime tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:54:
[...]

Ik deel mijn account met mijn zwager, schoonzus, vrouw, zoon en collega, werkt prima. Ik heb wel zelf alles aangemaakt en 1 adres opgegeven. Geen idee od het niet mag, bij netflix heb ik nagevraagd en de helpdesk vond dat prima, misschien zijn ze ook niet zo streng bij spotify, ik deel de account trouwens al geruime tijd.
Twee broers en drie neefjes/nichtjes liften mee op mijn account. Gaat al maanden goed. Zo maak ik voor 5 per maand 5 personen blij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt denk ik 15 euro? Of is er weer een 5 euro abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:22
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:49:
Je bedoelt denk ik 15 euro? Of is er weer een 5 euro abonnement?
Het tientje voor Spotify Premium tel ik niet mee. Voor € 5 extra maak ik 5 personen blij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:04
outlandos schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:51:
Sinds ruim een week is het wachtwoord op mijn Spotify account gewijzigd. Ik ontvang ook geen mails wanneer ik op de knop 'wachtwoord vergeten?' klik. Dan krijg ik de volgende melding:

Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op facebook.com.

Maar ik heb helemaal mijn Facebook niet gekoppeld aan mijn Spotifty. Bovendien weet ik mijn fb wachtwoord gewoon uit mijn hoofd en werkt deze niet in Spotify.

Spotify zelf reageert niet op mijn mails.

Wat raden jullie mij aan te doen? Ik betaal nu voor de katsekut.
Beetje late reactie, wat je zou kunnen doen, indien je Twitter hebt, is een tweet sturen naar @AskRockstars. Dat is een account waar Community leden mee tweeten (geverifieerd account), en ze staan ook in contact met Spotify.

(Ben er zelf ook onderdeel van. Als je even laat weten wanneer je getweet hebt dan zal ik zorgen dat hier naar gekeken wordt door Spotify).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik gebruik Spotify Connect vaak om vanaf de laptop muziek af te spelen op een desktop, net zoals ik nu doe. Spotify speelt echter de muziek nu zowel op de laptop als op de desktop af. Is dat nieuw of fout?

En als het nieuw is, zou het fijn zijn als het exact gelijk gaat, nu zit zit er vertraging tussen en lijkt het alsof ik in een enorm hal met echo zit :)

[ Voor 27% gewijzigd door JBS op 18-11-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:41
Even een vraag over het Family abonnement: ik wil graag samen met mijn broertje en zusje zo'n family abonnement nemen. We wonen echter allemaal op onzelf. Is het nodig om de spotify accounts een centraal adres te geven? Dus dat mijn broertje en zusje hun spotify account "verhuizen" naar mijn adres? Of werkt het zo ook al?

Edit: ik zie dat ik bij mezelf alleen postcode kan invullen, geen adres of iets dergelijks.

[ Voor 12% gewijzigd door NoepZor op 18-11-2016 10:15 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

JBS schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:46:
Ik gebruik Spotify Connect vaak om vanaf de laptop muziek af te spelen op een desktop, net zoals ik nu doe. Spotify speelt echter de muziek nu zowel op de laptop als op de desktop af. Is dat nieuw of fout?
Ik ken/gebruik het niet vanaf de PC (ik heb een chromebook) maar als je connect gebruikt via telefoon/tablet schakelt dat apparaat de stream uit, en luister je via je versterker. Vreemd dat dat niet gebeurd via de desktop.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Pinin schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:19:
[...]

Ik ken/gebruik het niet vanaf de PC (ik heb een chromebook) maar als je connect gebruikt via telefoon/tablet schakelt dat apparaat de stream uit, en luister je via je versterker. Vreemd dat dat niet gebeurd via de desktop.
Klopt, voor zover ik weet gebeurde dat ook bij gebruik vanaf een desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Ik ben waarschijnelijk niet de enige die hier tegen aan loopt of over nadenkt om over te stappen naar spotify family. Het zit namelijk zo, op dit moment zijn er 3 aparte spotify premium accounts active, deze bevatten allemaal een personelijke afspeellijst. Nu wil ik graag mijn spotify account upgrade naar het family pakket, en de 2 andere spotify premium overzetten in mijn family pakket (dus dat de afspeellijsten behouden worden) is dit mogelijk? Gaat dat enigzins makkelijk?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Niet online
AngelusHD schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:46:
Ik ben waarschijnelijk niet de enige die hier tegen aan loopt of over nadenkt om over te stappen naar spotify family. Het zit namelijk zo, op dit moment zijn er 3 aparte spotify premium accounts active, deze bevatten allemaal een personelijke afspeellijst. Nu wil ik graag mijn spotify account upgrade naar het family pakket, en de 2 andere spotify premium overzetten in mijn family pakket (dus dat de afspeellijsten behouden worden) is dit mogelijk? Gaat dat enigzins makkelijk?

Alvast bedankt.
Ja, geen enkel probleem. Je koppelt de accounts van de anderen aan jouw account en zegt de betaalde accounts op. Ik heb dat ooit ook gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Hoe zou ik middels stembediening in de douche mijn spotify die op mijn android telefoon draait kunnen bedienen?
(geluid loopt via me sonos)

Wil "next" kunnen roepen zodat ik niet me telefoon hoef te pakken telkens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 19:23
LOL: Spotify zoekt een nieuwe President of Playlists :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Waarom heeft spotify nog steeds geen fatsoenlijke sync waar je was gebleven? Cross platform. Of als de app het even kwijt is, net zoals Netflix dat heeft? Dat kan toch niet lastig te coden zijn zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Nog een tip: probeer nooit je girorekening aan ta passen bij spotify, man man man. Maanden ellende, spotify sloot me zelfs op een moment af en gaf mij bijna een jaar betalingen terug 8)7

Na tussenkomst van een afdeling in Engeland werkte het twee maand, toen werd opeens weer geld teruggestort en schreven ze daarna van alles van een verkeerd gironummer af.

Heb maar een nieuw abonnement genomen en betaal nu met mijn creditcard. Ongelofelijk. Volgens mij heb ik nu maanden niet betaald en wel geluisterd, maar ik neem geen contact meer met ze op. Elke keer als ik een vraag stel doen ze van alles behalve wat ik ze vraag 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Lustucru op 17-01-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Modbreak:Tweakers faciliteert geen acties tegen de licentievoorwaarden van een aanbieder in. Een aantal posts is verwijderd

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

helaas heb ik de actie van vorig jaar gemist 3 maand voor 99cent per maand. Ik dacht dat ik dit in januari ook nog wel kon afsluiten, niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:22
Op mijn Denon versterker heb ik Spotify connect. Dat werkt in de basis aangenaam en snel, alleen één ding stoort me mateloos. Ik ga vaak door mijn afspeellijsten heen en zet dan verschillende nummers in de wachtrij, zeg bijvoorbeeld vijf. Wat er qua afspeelvolgorde regelmatig gebeurt is het volgende:

1, 2, 3, 3, 5

Hij speelt een bepaald, willekeurig nummer twee keer af, slaat dan ook nog de volgende over om uiteindelijk die dáárna wel af te spelen. Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 0% gewijzigd door BobB op 18-01-2017 12:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Ik gebruik Spotify op een Iphone. Wanneer ik op het toestel zelf luister (niet zo vaak) kan ik vanaf het homescreen bedienen (volume/next). Wanneer ik via mijn ChromeCast luister (wel vaak), kan ik niets bedienen vanaf mijn homescreen. Ik moet dan altijd toestel unlocken en naar de app gaan, dat is behoorlijk omslachtig. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Zoekfunctie leidde mij naar een zelfde probleem, maar dan voor een Windows telefoon, voor de rest kon ik er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nee dat kan niet. Je ziet spotify ook 'syncen' op het moment dat je de app weer opent (of telefoon unlockt als de app openstaat, zelfde idee). Het duurt ongeveer 1/2 tot 1 seconde om de Spotify app weer synchroon te laten lopen met de Chromecast en de toetsen te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
The Inquisitor schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 09:12:
Nee dat kan niet. Je ziet spotify ook 'syncen' op het moment dat je de app weer opent (of telefoon unlockt als de app openstaat, zelfde idee). Het duurt ongeveer 1/2 tot 1 seconde om de Spotify app weer synchroon te laten lopen met de Chromecast en de toetsen te kunnen gebruiken.
OK. Logisch inderdaad. Als ik via mijn AirPort luister heb ik wel bediening vanaf homescreen, maar de datastroom verloopt dan ook via mijn telefoon. Bij de ChromeCast werkt dat natuurlijk anders, omdat deze zelf een verbinding opbouwt zonder tussenkomst van de telefoon. Jammer, wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

djoelzz schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:13:
[...]

OK. Logisch inderdaad. Als ik via mijn AirPort luister heb ik wel bediening vanaf homescreen, maar de datastroom verloopt dan ook via mijn telefoon. Bij de ChromeCast werkt dat natuurlijk anders, omdat deze zelf een verbinding opbouwt zonder tussenkomst van de telefoon. Jammer, wel logisch.
Ja, ik vind het ook bijzonder irritant eigenlijk, want 'even snel' een nummer skippen of volume wijzigen zit er niet in, en nu ik ook een Chromecast Audio heb gekocht, gebruik ik spotify nogal vaak op een van de CC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

djoelzz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 21:04:
Ik gebruik Spotify op een Iphone. Wanneer ik op het toestel zelf luister (niet zo vaak) kan ik vanaf het homescreen bedienen (volume/next). Wanneer ik via mijn ChromeCast luister (wel vaak), kan ik niets bedienen vanaf mijn homescreen. Ik moet dan altijd toestel unlocken en naar de app gaan, dat is behoorlijk omslachtig. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Android kopen >:) ;)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik heb een bluetooth koptelefoon aangeschaft, nu merk ik dat mijn ingebouwde Samsung EQ binnen Spotify niet meer werkt. Ik kan dus geen aanpassingen doen. Heb ook al meerdere apps geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde. Iemand bekend met dit probleem/ workaround gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:22
Dat dus, en da's eigenlijk bijzonder irritant. Ik hoop dat daar nog een keer een fix voor komt, want het is gewoon echt een vermindering van de gebruiksvriendelijkheid. Op mijn Nexus 6P kan ik mooi vanaf het lockscreen de muziek regelen, maar op mijn iPad moet ik elke keer naar de app zelf toe. Ik snap niet dat hier niet al wat aan gedaan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Bobbus schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:35:
[...]

Dat dus, en da's eigenlijk bijzonder irritant. Ik hoop dat daar nog een keer een fix voor komt, want het is gewoon echt een vermindering van de gebruiksvriendelijkheid. Op mijn Nexus 6P kan ik mooi vanaf het lockscreen de muziek regelen, maar op mijn iPad moet ik elke keer naar de app zelf toe. Ik snap niet dat hier niet al wat aan gedaan is...
Ik neem aan dat Apple daar geen toestemming voor geeft, niet zozeer aan Spotify maar om apps toe te staan dat ze te bedienen zijn vanaf lockscreen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Pinin schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:53:
[...]

Ik neem aan dat Apple daar geen toestemming voor geeft, niet zozeer aan Spotify maar om apps toe te staan dat ze te bedienen zijn vanaf lockscreen.
Dat kan juist wel, alleen niet wanneer je cast naar je chromecast.
Spotify met oordopjes of via je telefoon is prima te bedienen vanaf lockscreen, evenals Deezer, en alle andere apps met geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

djoelzz schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:13:
[...]

Ik neem mijn eerdere opmerking terug, want ik zie nu dat de YouTube app dit wel kan. Casten naar chromecast en het bedieningspaneel staat gewoon op het lockscreen.

Nu wil ik dat spotify dit ook fixt en een beetje snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:26
Zou Spotify eindelijk overwegen om lossless audio aan te gaan bieden? Ik krijg net een uitnodiging voor een enquete met vragen of ik hifi stereo heb en dergelijke, en ook
Heb je een abonnement bij een streamingdienst met lossless muziek of muziek van cd-kwaliteit (zoals Tidal Hi-Fi) of download je weleens muziek in lossless formaat?
Zou je geïnteresseerd zijn in de optie om voor €10 extra per maand lossless muziek of muziek van cd-kwaliteit te streamen via Spotify?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Niet voor 10 euro extra per maand in ieder geval :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

The Inquisitor schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:49:
Niet voor 10 euro extra per maand in ieder geval :')
10 Euro extra bovenop de family account misschien wel, dan is het 2 euro per account duurder.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het kost ook wel fors meer data, dus het is ook wel logisch dat ze er wat meer voor vragen. Hoe meer mensen ervoor kiezen, hoe voordeliger het kan worden misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

mjah andere diensten doen het ook al, dus lijkt me nogal een flinke meerprijs. Deezer heeft ook al betere kwaliteit en voor de zelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja, Deezer Elite, maar dan moet je wel eerst een Sonos kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:25

RnB

Met de nieuwste versie van Spotify kun je nu Spotify bedienen zonder de iPhone te hoeven unlocken wanneer je via Spotify Connect aan het luisteren bent!

Ik had er niet veel last van dat dat nog niet kon, omdat mijn UnitiLite met een uitstekende afstandsbediening komt, maar het is toch wel leuk dat het nu kan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OJ5yH43HgMMPb2gLoli5zqFo/thumb.png
Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste