Op je ipod wel de afspeellijst downloaden en op je ipad niet, ik kan iig per apparaat aangeven welke afspeellijsten ik offline beschikbaar wil hebben.MarcoC schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:11:
[...]
Je begrijpt mijn vraag niet. Ik wil offline beschikbaar gemaakte muziek niet op mijn iPad downloaden (anders zit mijn iPad direct vol). Op mijn iPhone heb ik zat ruimte. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ooo. Nu snap ik het. Ik dacht dat het een instelling was van mijn Spotify-account, en niet van de Spotify-app op mijn apparaat. Dat verklaart ook waarom mijn vraag niet begrepen werd, aangezien ik een geheel ander denkpatroon hadBartske schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:28:
[...]
Op je ipod wel de afspeellijst downloaden en op je ipad niet, ik kan iig per apparaat aangeven welke afspeellijsten ik offline beschikbaar wil hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door MarcoC op 11-10-2015 15:33 ]
Het werkt inderdaad per apparaat, als je liedjes offline beschikbaar maakt dan downloadt hij ze naar dat apparaat. Daarmee zijn diezelfde liedjes dus niet offline beschikbaar op je andere apparaten.MarcoC schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:33:
[...]
Ooo. Nu snap ik het. Ik dacht dat het een instelling was van mijn Spotify-account, en niet van de Spotify-app op mijn apparaat. Dat verklaart ook waarom mijn vraag niet begrepen werd, aangezien ik een geheel ander denkpatroon had.
Duidelijk.migchiell schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:37:
[...]
Het werkt inderdaad per apparaat, als je liedjes offline beschikbaar maakt dan downloadt hij ze naar dat apparaat. Daarmee zijn diezelfde liedjes dus niet offline beschikbaar op je andere apparaten.
Werkt perfect met de Chromecast Audio. Echter enkel via de app op mobiel. De osx desktop app werkt niet met Chromecast audio. Ik hoop dat dat nog gaat komen!TheLion01 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:41:
[...]
Op de Chromecast 2 en Chromecast Audio werkt het als het goed is meteen out-of-the-box. De eerste Chromecast moet eerst nog een update krijgen die Spotify ondersteunt. Die komt binnenkort.
Die begrijp ik inderdaad niet maar dat komt omdat ik totaal niet herken wat je lijkt te zeggen. Nu heb ik geen Apple spullen maar offline kies je toch per applicatie/device? Op mijn Android telefoon heb ik offline muziek, op mijn Android tablet heb ik dat niet.MarcoC schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:11:
[...]
Je begrijpt mijn vraag niet. Ik wil offline beschikbaar gemaakte muziek niet op mijn iPad downloaden (anders zit mijn iPad direct vol). Op mijn iPhone heb ik zat ruimte. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Beter eerst lezen voor ik reageer, wat anderen dus ook al gezegd hebben
[ Voor 6% gewijzigd door ninjazx9r98 op 11-10-2015 22:18 . Reden: eerst lezen dan reageren ]
Met de Chromecast 2 werkt het prima. Ze kunnen misschien wel een soort van slaapstand instellen voor het scherm, nu blijft er gewoon een vel scherm aan staan met een album cover. Als je 's avonds op de bank even muziek wil luisteren is het hele huis verlicht met een beetje grote tv.
Bij mij hangt de chromecast in de receiver, dus TV kan dan uit. Heb je ook veel beter geluid 
Alleen werkt het bij mij nog niet wat mijn chromecast heeft nog steeds geen firmware update gehad..
Is er al iemand die wel nieuwe firmware heeft op de oude chromecast?
Alleen werkt het bij mij nog niet wat mijn chromecast heeft nog steeds geen firmware update gehad..
Is er al een datum genoemd wanneer de update voor de eerste Chomecast wordt verwacht waarmee het mogelijk is Spotify te streamen naar de Chomecast? Eigenlijk de enige feature die ik nog mis
Nee daaromheen is het nog verdacht stil. Hoop hem voor het einde van de maand wel te hebben. Dan heb ik hem nodig namelijkException schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:17:
Is er al een datum genoemd wanneer de update voor de eerste Chomecast wordt verwacht waarmee het mogelijk is Spotify te streamen naar de Chomecast? Eigenlijk de enige feature die ik nog mis
Weet er iemand of er toevallig ergens aanbiedingen te vinden zijn voor Spotify Premium? Ik hoorde dat je met KPN gratis Spotify Premium krijgt maar we zijn 2 maanden geleden overgestapt naar Caiway...
Inmiddels heeft Spotify laten weten dat er via de Play en App store een nieuwe versie van het programma gedownload kan worden dat met de Chromecast werkt. Deze werkt overigens alleen met de Chromecast 2 en Chromecast audio. Beetje zuur voor alle mensen die een 'normale' Chromecast hebben. Dat apparaat is prima in staat om muziek te streamen met Spotify (getuige Spoticast) maar wordt dus niet ondersteunt.
Ik heb een veel te oude Onkyo A/V receiver die aan HDMI pass through doet voor wat betreft HDMI. Ik heb ook een optische kabel vanaf mijn tv naar de A/V receiver lopen voor het geluid.Baldertt schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:14:
Bij mij hangt de chromecast in de receiver, dus TV kan dan uit. Heb je ook veel beter geluid

Vandaag mijn Chromecast Audio binnengekregen (eigenlijk gisteren al, maar ik was er niet). Best snel geleverd vanuit de Google Store (afgelopen zaterdag besteld
[ Voor 3% gewijzigd door Mawlana op 14-10-2015 10:43 ]
Wat werkt spotify Connect heerlijk en ook mijn Spotify Family abonnement ging in 1x goed!
Ik heb Spotify draaien op Windows Server 2012 als Service zodat het draait bij het opstarten van de server (hij draait niet 24/7) Spotify draai ik dan ook op mijn Windows 8.1 laptop. Ik kan zelfs met de laptop het volume aanpassen van de server via spotify, ideaal. Er zit ook geen enkele lag tussen de computer en de server, kortom een blije gebruiker!
Ik heb Spotify draaien op Windows Server 2012 als Service zodat het draait bij het opstarten van de server (hij draait niet 24/7) Spotify draai ik dan ook op mijn Windows 8.1 laptop. Ik kan zelfs met de laptop het volume aanpassen van de server via spotify, ideaal. Er zit ook geen enkele lag tussen de computer en de server, kortom een blije gebruiker!
Vannacht is mijn chromecast (1st gen) eindelijk geüpdatet naar versie 1.16.4443. Ik heb ook de laatste spotify android versie waarin chromecast support zou moeten werken (3.9.0.965).
Helaas heb ik nog steeds geen cast icoontje in spotify. Ik snap er niks van.
Helaas heb ik nog steeds geen cast icoontje in spotify. Ik snap er niks van.
Ik heb sinds zojuist chromecast (oude versie) ondersteuning voor spotify met iOS op m'n iPhone 6s
[ Voor 27% gewijzigd door just88just op 21-10-2015 23:45 ]
Ik heb Spotify via Sonos draaien, werkt perfect. De nieuwe mogelijkheid om Radio per artiest te maken is prachtig. Alleen het ene nummer is veel harder dan het andere. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Probeer eens met de instelling in Spotify : 'Volume normaliseren'Bemax schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:30:
..Alleen het ene nummer is veel harder dan het andere. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Hier ook eindelijk spotify op de 1st gen chromecast, zowel op android, IOS en op mijn laptop. Werkt inderdaad heerlijk.
Ik gebruik Spotify (dankzij KPN) nu alweer een paar maanden en ben erg tevreden. Het enige wat ik mis is het blokkeren van bepaalde artiesten. Ik zie dat erover is gesproken in het verleden, maar dat is alles wat ik kan vinden. Klopt het dat dat nog steeds niet mogelijk is?
Blergh: https://community.spotify...ks-or-artists/idi-p/22389
Blergh: https://community.spotify...ks-or-artists/idi-p/22389
[ Voor 16% gewijzigd door pven op 29-10-2015 12:41 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik heb een irritant probleem met Spotify op mijn Android mobiel bij gebruik via Bluetooth in mijn auto. (Geen idee daarom of ik dit nou in dit forum en topic moet plaatsen of ergens anders...) Soms valt het geluid weg als Spotify verbinding maakt met de radio via Bluetooth en vervolgens geeft Spotity ook totaal geen geluid meer wat ik ook doe. Bluetooth aan of uit, auto aan of uit, Spotify geeft aan muziek af te spelen, ik zie de tijd lopen, maar geen geluid. Niet op mijn mobiel, nergens. De enige oplossing om weer geluid uit Spotify te krijgen is of de mobiel compleet herstarten (wat erg lang duurt) of de mobiel verbinden met mijn computer en meteen weer los te koppelen. De mobiel gaat dan van hard drive mode weer terug naar de gewone mode en schijnbaar triggert dat iets in Spotify.
Iemand enig idee waar ik een oplossing kan zoeken of hoe ik dit makkelijker kan oplossen en verhelpen? Ik heb juist een abonnement genomen om in de auto Spotify te kunnen gebruiken op mijn mobiel: elders gebruik ik Spotify op de computer of iPad en dan heb ik niet zo'n probleem met reclame. Maar zonder abo kan je op mobiel alleen shuffle en daar heb ik wel een probleem mee.
Iemand enig idee waar ik een oplossing kan zoeken of hoe ik dit makkelijker kan oplossen en verhelpen? Ik heb juist een abonnement genomen om in de auto Spotify te kunnen gebruiken op mijn mobiel: elders gebruik ik Spotify op de computer of iPad en dan heb ik niet zo'n probleem met reclame. Maar zonder abo kan je op mobiel alleen shuffle en daar heb ik wel een probleem mee.
Zo'n soort probleem had ik ook met mijn autoradio icm bluetooth muziek (via o.a. Spotify). Ik had het vooral met Android 5.0 en hoger, terug naar 4.4 en nergens problemen mee.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:30:
Ik heb een irritant probleem met Spotify op mijn Android mobiel bij gebruik via Bluetooth in mijn auto. (Geen idee daarom of ik dit nou in dit forum en topic moet plaatsen of ergens anders...) Soms valt het geluid weg als Spotify verbinding maakt met de radio via Bluetooth en vervolgens geeft Spotity ook totaal geen geluid meer wat ik ook doe. Bluetooth aan of uit, auto aan of uit, Spotify geeft aan muziek af te spelen, ik zie de tijd lopen, maar geen geluid. Niet op mijn mobiel, nergens. De enige oplossing om weer geluid uit Spotify te krijgen is of de mobiel compleet herstarten (wat erg lang duurt) of de mobiel verbinden met mijn computer en meteen weer los te koppelen. De mobiel gaat dan van hard drive mode weer terug naar de gewone mode en schijnbaar triggert dat iets in Spotify.
Verwijderd
Dank. Maar ik heb een oude mobiel (Android 2.nogwatDonool schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:34:
[...]
Zo'n soort probleem had ik ook met mijn autoradio icm bluetooth muziek (via o.a. Spotify). Ik had het vooral met Android 5.0 en hoger, terug naar 4.4 en nergens problemen mee.
Verwijderd
Tjongejongejongejongejonge... ben vanochtend bezig geweest met het organiseren en indelen etc. van mijn muziek in Spotify maar wat een ontzettend dom onhandig systeem is dat, zeg... tenzij ik iets compleet over het hoofd ben gezien. De ellende begint al met het feit dat je niet een nieuwe playlist IN een map kan maken. Dus je moet een playlist maken en die komt altijd bovenin de lijst te staan. Als je die vervolgens op een bepaalde plek wilt hebben in de lijst/map, dan moet je de heeeeeeele lijst doorscrollen, wat ook weer vervelend is (als je veel playlists hebt en die heb ik: ik werk met playlists per album en die dan weer in mappen per artiest of genre). Vervolgens kan je niet meer dan één playlist per keer verslepen dus als je van een bepaalde artiest 25 albums hebt en die op een bepaalde plek in een map wilt hebben, ben je even bezig. Nog vervelender is het dat je mappen steeds maar één plek omhoog of omlaag kan schuiven! Het kost dus 'uren' om een map naar een compleet andere plek te verplaatsen als je veel mappen hebt! Tel daarbij op dat je niet zomaar een map kan aanmaken op de plek waar je wilt en nou ja... dan zeg ik dus: wat een ontzettend dom onhandig systeem... (Er zijn natuurlijk wel slimmigheidjes te verzinnen zoals een map verslepen IN een map waar je 'm onder of boven wilt hebben en 'm dan er weer uit slepen: scheelt een hoop gedoe. Maar het blijft allemaal nogal onhandig...)
Voor het geval ik in de toekomst weer van alles wil gaan plaatsen, herinrichten, etc.: zie ik nou iets over het hoofd of is dit echt een nogal kaal systeem...? Zijn daar misschien handige apps voor...?
BTW Het probleem dat ik in de posts hierboven beschreef (bluetooth in auto) is opgelost met een nieuwe mobiel.
Ik kan nu meteen alle track info in de auto op het schermpje zien: dat kon met m'n vorige mobiel ook niet. Dat was dus gewoon een te oud geval.
Voor het geval ik in de toekomst weer van alles wil gaan plaatsen, herinrichten, etc.: zie ik nou iets over het hoofd of is dit echt een nogal kaal systeem...? Zijn daar misschien handige apps voor...?
BTW Het probleem dat ik in de posts hierboven beschreef (bluetooth in auto) is opgelost met een nieuwe mobiel.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2015 12:00 ]
Ik zou je workflow eens gaan aanpassen, daar je gewoon de functie in Spotify heb om op Artiest en op Album te sorteren.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:56:
(als je veel playlists hebt en die heb ik: ik werk met playlists per album en die dan weer in mappen per artiest of genre).
Ik gebruik zelf de playlist functie voor de genres, aangezien die nog ontbreekt.
[ Voor 37% gewijzigd door RnB op 10-12-2015 12:38 ]
Verwijderd
Aan die functie heb ik niet veel met mijn manier van 'werken': dat is veel te algemeen en 'grof'. Ik wil bijvoorbeeld bepaalde artiesten gegroepeerd en in een bepaalde volgorde en de albums op chronologische volgorde. Moet wel zeggen dat ik nu ik alles eenmaal ingedeeld heb het geen ontzettende klus meer is om zo nu en dan een album toe te voegen.RnB schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:37:
[...]
Ik zou je workflow eens gaan aanpassen, daar je gewoon de functie in Spotify heb om op Artiest en op Album te sorteren.
Doe t gewoon op de pc en je kan rechtsklikken voor create playlist, en slepen is 1337% sneller met muis.
{signature}
Verwijderd
Ik doe het ook op de PC: op een mobiel of iPad is dat echt hel inderdaad...!!! Sommige opties heb je nog geeneens op een mobiel apparaat, volgens mij (zoals map maken). En ja, dat is waar, je kan een playlist maken op de plek waar je 'm wilt hebben maar dan maak je een lege playlist: ik heb allemaal playlists gemaakt van albums, dus meteen met de (gedeeltelijk) juiste naam en de nummers die ik erin wil hebben en die playlists plaatst hij bovenaan in de lijst.Voutloos schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:54:
Doe t gewoon op de pc en je kan rechtsklikken voor create playlist, en slepen is 1337% sneller met muis.
Maar goed, het werk is gedaan: ik wilde gewoon ff m'n frustratie kwijt.
Ik lees net dat als je via KPN een Spotify abbonement hebt je niet kan upgraden naar family en dat KPN ook nog niet in de planning heeft staan wanneer ze dat wel willen gaan aanbieden.
typisch.
typisch.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Momenteel is er een actie bij Spotify dat je voor 9,99 euro een upgrade naar premium kunt uitvoeren voor 3 maanden. Leuk voor de feestdagen
.
Ik gebruik inmiddels Spotify al jaren en heb zelf helemaal geen muziekcollectie meer. Wat een fantastisch programma! De synchronisatie over verschillende apparaten is ook uitstekend, ik heb eigenlijk alleen maar lof voor het programma.
Ik gebruik inmiddels Spotify al jaren en heb zelf helemaal geen muziekcollectie meer. Wat een fantastisch programma! De synchronisatie over verschillende apparaten is ook uitstekend, ik heb eigenlijk alleen maar lof voor het programma.
Verwijderd
Ik ben sinds kort ook compleet over van mp3 naar Spotify. Heb jarenlang een zorgvuldig onderhouden mp3 collectie gehad maar nu gebruik ik alleen nog maar Spotify. Ik heb nog wel wat mp3 albums die niet op Spotify staan. Het is echt ideaal, ook om nieuw spul te luisteren en te ontdekken (waarbij ik nooit op playlists afga maar altijd op tips van vrienden en kennissen en reviews). Onlangs, zoals boven te lezen is, heb ik op de voor mij gebruikelijke autistische wijzeBelecthor schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:10:
Momenteel is er een actie bij Spotify dat je voor 9,99 euro een upgrade naar premium kunt uitvoeren voor 3 maanden. Leuk voor de feestdagen.
Wel jammer dat ze niet ALLES hebben , maar goed, dat kan ook niet anders, eigenlijk. The Beatles zullen er nooit komen, lijkt me, maar iemand als Neil Young hoop ik nog wel op.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2015 19:57 ]
Jammer dat ik niet makkelijk mijn eigen collectie kan toevoegen. Het kan alleen met de Spotify desktop applicatie. Dat is verdomd irritant aangezien ik mijn collectie niet lokaal wil opslaan (staat op mijn NAS).
Wat betreft dat punt vind ik Google Play wel beter.
Verwijderd
Dat is inderdaad wel jammer. Ik zelf zou al blij zijn als ik de 'lokale bestanden' optie ook op mijn mobiel zou hebben, dus dat alle mp3's die daarop staan, afspeelbaar zijn via de Spotify app. Enige optie die je nu hebt, is lokale bestanden op de PC in playlists zetten en dan via hetzelfde WiFi netwerk die playlists offline beschikbaar maken op je mobiel. Ik heb dat trouwens nog niet voor elkaar gekregen. Ik snap niet waarom die lokale bestanden optie alleen in de desktop versie zit. Je eigen mp3's kunnen opslaan 'in the cloud' (dat kan toch met Google Play?) zou natuurlijk het mooiste zijn.sylvesterrr schreef op zondag 20 december 2015 @ 08:47:
Jammer dat ik niet makkelijk mijn eigen collectie kan toevoegen. Het kan alleen met de Spotify desktop applicatie. Dat is verdomd irritant aangezien ik mijn collectie niet lokaal wil opslaan (staat op mijn NAS).
Op dit moment is de enige laptop die ik heb de laptop van de zaak. Ik heb Spotify weten te installeren (zonder admin-rechten), maar de Firewall kan ik niet uitschakelen. Hierdoor werkt de sync via WiFi ook niet.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:30:
[...]
Dat is inderdaad wel jammer. Ik zelf zou al blij zijn als ik de 'lokale bestanden' optie ook op mijn mobiel zou hebben, dus dat alle mp3's die daarop staan, afspeelbaar zijn via de Spotify app. Enige optie die je nu hebt, is lokale bestanden op de PC in playlists zetten en dan via hetzelfde WiFi netwerk die playlists offline beschikbaar maken op je mobiel. Ik heb dat trouwens nog niet voor elkaar gekregen. Ik snap niet waarom die lokale bestanden optie alleen in de desktop versie zit. Je eigen mp3's kunnen opslaan 'in the cloud' (dat kan toch met Google Play?) zou natuurlijk het mooiste zijn.
Ja, met Google Play kan je je eigen collectie in the cloud opslaan. Je kan dan die mp3's op een willekeurige pc afspelen via de webplayer.
Ik heb vorig jaar een maandje Google Play geprobeerd. Ik had willen overstappen, maar Spotify heeft meer Turkse muziek.
Werkt dit? Als in, heeft iemand dit ooit aan de praat gekregen? Ik probeer dit nu al iets van 6 maanden en is mij geen enkele keer gelukt, nummers lijkt gewoon niet op mijn telefoon te komen, staan ook als niet beschikbaar in mijn lijst op mijn telefoon.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:30:
[...]
Dat is inderdaad wel jammer. Ik zelf zou al blij zijn als ik de 'lokale bestanden' optie ook op mijn mobiel zou hebben, dus dat alle mp3's die daarop staan, afspeelbaar zijn via de Spotify app. Enige optie die je nu hebt, is lokale bestanden op de PC in playlists zetten en dan via hetzelfde WiFi netwerk die playlists offline beschikbaar maken op je mobiel. Ik heb dat trouwens nog niet voor elkaar gekregen. Ik snap niet waarom die lokale bestanden optie alleen in de desktop versie zit. Je eigen mp3's kunnen opslaan 'in the cloud' (dat kan toch met Google Play?) zou natuurlijk het mooiste zijn.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Nee, zoals ik al zei heb ik dit nog niet voor elkaar gekregen terwijl ik toch echt op hetzelfde WiFi-netwerk zat... waardeloos. Zit dus serieus te denken om over te stappen naar Google waar je duizenden mp3's van jezelf in de 'cloud' kan zetten en overal kan streamen. Ook omdat ik spuugzat wordt van het steeds maar weer handmatig moeten quiten van Spotify op mijn mobiel omdat anders de batterij wordt leeggezogen door de automatische connect. Ook zoiets belachelijks, dat je dat niet kan uitzetten.
http://www.hln.be/hln/nl/...treamen-vanaf-kerst.dhtmlVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:46:
Wel jammer dat ze niet ALLES hebben , maar goed, dat kan ook niet anders, eigenlijk. The Beatles zullen er nooit komen, lijkt me.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
LOL Het is wel grappig... In de week dat ik zeg dat The Beatles nooit op Spotify zullen komen, verspreidt het nieuws dat dat WEL het geval is zich als een lopend vuurtje! Haha! Op dit moment lees je overal dat de complete collectie morgen al op Spotify zal komen. Ik ben benieuwd. Hoe dan ook: top dat ze eindelijk online komen!!!
http://www.thebeatles.com/sites/st_nick/index.html
bevestigd via de officiële website (inclusief teaser filmpje!)
Al had ik de stereobox al volledig op m'n telefoon staan
Wel goed nieuws! Nu nog kijken of zuurpruim Neil Young nog terug komt... Anders die ook maar offline op m'n telefoon zetten.
bevestigd via de officiële website (inclusief teaser filmpje!)
Al had ik de stereobox al volledig op m'n telefoon staan
Verwijderd
Jaaaa, ik moest echt wel lachen om Neil Youngs reden om zich terug te trekken van streaming diensten... de geluidskwaliteit! Haha! Alsof zijn lp's/cd's het summun van fijnzinnige geluidstechniek zijn. Lachen. Maar ik mis 'm wel op de Spotify.
Ja, Beatles ben ik wel blij mee, is toch één van de laatste die er niet op willen volgens mij.
Ik mis alleen nog Tool en wat albums van een paar artiesten, maar 99% van wat ik luister staat er gelukkig op
Ik mis alleen nog Tool en wat albums van een paar artiesten, maar 99% van wat ik luister staat er gelukkig op
Nooit gedacht dat hier nog eens iemand Tool zou noemen
die paar albums van ze heb ik als MP3 op mijn telefoon staan. Red ik me voorlopig prima mee, maar het liefst zie ik ze ook op Spotify natuurlijk.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ah, mooi dat de Beatles toegevoegd worden! Werd wel eens tijd. Tool zou ook erg welkom zijn, net als King Crimson :-).
Verwijderd
Ja, er ontbreken toch nog wel wat namen... Jammer dat Spotify niet met opslag in de cloud werkt. Misschien ooit een keer.
Goh verassing van die ouwe Young. Wikipedia: Pono (digital music service)Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:07:
Jaaaa, ik moest echt wel lachen om Neil Youngs reden om zich terug te trekken van streaming diensten... de geluidskwaliteit! Haha! Alsof zijn lp's/cd's het summun van fijnzinnige geluidstechniek zijn. Lachen. Maar ik mis 'm wel op de Spotify.
USP zou de geluids kwaliteit zijn.
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Hm, jammer, niet aan gedacht: ze hebben natuurlijk alleen de standaard stereo box van The Beatles op Spotify (en andere streaming services) gezet. Dus niet de mono box... en dat is eigenlijk zoals je alles tot en met het witte album 'moet' beluisteren. Jammerrrrrrrrr...
Zit nu al even te zoeken en te tobben, maar kan je ondertussen een account wat ooit via Facebook geregistreerd is ontkoppelen maar wel het mailadres wat destijds gebruikt is wederom gebruiken voor inlog + wachtwoord?
Weet ik niet,sambalbaj schreef op donderdag 31 december 2015 @ 19:27:
Zit nu al even te zoeken en te tobben, maar kan je ondertussen een account wat ooit via Facebook geregistreerd is ontkoppelen maar wel het mailadres wat destijds gebruikt is wederom gebruiken voor inlog + wachtwoord?
Je kan wel een account aanmaken voor externe apparatuur.
Dan moet je een wachtwoord genereren. Dan kan je daarmee inloggen met je email account en dat wachtwoord.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
heb het nu maar omzeilt door willekeurig een punt te zetten voor @gmail dat werkt wel en komt bij hetzelfde mailadres uit. Alleen even de afwijking onthouden voor de inlog, maar dat voer je per apparaat ook maar eenmaal in.
Wat ik mis en wel leuk zou vinden skins voor Spotify ik weet niet of die er al zijn en anders zou het leuk zijn als die optie erin zou komen
Bij mij stopt Spotify de hele tijd als ik via bluetooth geconnect ben met mijn autoradio.. iemand enig idee hoe dit komt? gr
Verwijderd
Lijkt me eerder een apparaat probleem dan een Spotify probleem. Ik heb wel eens gelezen van mensen met een Samsung S6 waarbij dit gebeurde: heb daar zelf gelukkig geen last van. Maar ik zou eens kijken naar je apparaat én autoradio.Beavbusi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:19:
Bij mij stopt Spotify de hele tijd als ik via bluetooth geconnect ben met mijn autoradio.. iemand enig idee hoe dit komt? gr
Hier heeft mijn Spotify ook last van gehad.. maar het viel mij op dat dit alleen met offline muziek kwam. Alle muziek die ik live streamde werkte zonder problemen.Beavbusi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:19:
In offline modus of gedownloade muziek? In de eerste stand heeft ie geen resume en moet ik op de telefoon opnieuw shuffle doen, in het 2e geval heb ik geen problemen, muziek gaat verder waar ik gebleven was op mijn telefoon en zodra er BT contact is met telefoon start mijn muziek ook automatisch.NinjaTrek2891 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:36:
[...]
Hier heeft mijn Spotify ook last van gehad.. maar het viel mij op dat dit alleen met offline muziek kwam. Alle muziek die ik live streamde werkte zonder problemen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Offline modus : Spotify app valt helemaal weg. Moet hem opnieuw starten om muziek verder te luisteren.
Je tweede geval klinkt alsof BT disconnect en daardoor de muziek stopt.
Ik moet zeggen dat na mijn FR op de S6 dat alles weer goed werkt.
Je tweede geval klinkt alsof BT disconnect en daardoor de muziek stopt.
Ik moet zeggen dat na mijn FR op de S6 dat alles weer goed werkt.
"Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat, kun je het importeren."
Is de melding die ik nu krijg bij het aanklikken van welk nummer dan ook. Nog meer mensen met storing? Of zou er wat anders aan de hand zijn?
*update*
"Helaas, het lijkt erop dat we geen muziek naar je kunnen streamen op dit moment. Dit is waarschijnlijk het gevolg van beperkingen in je netwerk, maar we werken aan manieren om deze te omzeilen."
Dit geeft de webplayer aan, geen idee wat er aan de hand is.
*update 2*
Laat maar, werkt al weer
Misschien een storing bij spotify of op het netwerk hier op kantoor
Is de melding die ik nu krijg bij het aanklikken van welk nummer dan ook. Nog meer mensen met storing? Of zou er wat anders aan de hand zijn?
*update*
"Helaas, het lijkt erop dat we geen muziek naar je kunnen streamen op dit moment. Dit is waarschijnlijk het gevolg van beperkingen in je netwerk, maar we werken aan manieren om deze te omzeilen."
Dit geeft de webplayer aan, geen idee wat er aan de hand is.
*update 2*
Laat maar, werkt al weer
Misschien een storing bij spotify of op het netwerk hier op kantoor
[ Voor 46% gewijzigd door Ossi op 10-02-2016 14:40 ]
Zijn er mensen hier die zijn overgestapt van KPN?
Ik zat bij Hi en had gratis Spotify bij mijn bundel. Sinds eind vorige jaar daar weg en overgestapt naar Simyo, maar ik kan nog steeds lekker streamen
Ik zat bij Hi en had gratis Spotify bij mijn bundel. Sinds eind vorige jaar daar weg en overgestapt naar Simyo, maar ik kan nog steeds lekker streamen
Verwijderd
Heeft iemand hetzelfde probleem ?
Ik wou overstappen naar spotify familie..
We hebben hier 2 premium accounts (a 9,99 p/m)
en met spotify familie ben ik 14,99 kwijt.
Dacht ik dat me dat mooi 5 eurootjes zou schelen..
maar wat zie ik nu => elke maand word 29,99 gefactureerd.
En ik heb toch echt het abbotje aangeklikt van 14,99 !
WTF! En reageren op emails/contact formulier e,d dat doen ze niet.
Hellup weet iemand wat ik nu moet doen >>> ?
Ik wou overstappen naar spotify familie..
We hebben hier 2 premium accounts (a 9,99 p/m)
en met spotify familie ben ik 14,99 kwijt.
Dacht ik dat me dat mooi 5 eurootjes zou schelen..
maar wat zie ik nu => elke maand word 29,99 gefactureerd.
En ik heb toch echt het abbotje aangeklikt van 14,99 !
WTF! En reageren op emails/contact formulier e,d dat doen ze niet.
Klinkt alsof je gekozen hebt voor de "Ik + 4 gezindsleden" optie. Staat dit niet zo vermeld onder Gezinsabonnement?
Verwijderd
Helaas heb ik dat niet gedaan..
Zou het niet kunnen komen doordat ik van Premium naar Familie wilde gaan ?
Heb de dienst maar geannuleerd, over een paar dagen probeer ik het opnieuw maar dan
vanaf mn free account. Misschien is het dan opgelost
Vind het wel waardeloos dat er geen reactie van de klantenservice is!
Zou het niet kunnen komen doordat ik van Premium naar Familie wilde gaan ?
Heb de dienst maar geannuleerd, over een paar dagen probeer ik het opnieuw maar dan
vanaf mn free account. Misschien is het dan opgelost
Vind het wel waardeloos dat er geen reactie van de klantenservice is!
Werkt 020 5750955 nog?Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:01:
Afgelopen maanden meerdere bericht gehoord dat Spotify met podcasts komt, maar nooit gezien. Is dat enkel een US ding?
Ik gok dat je deze site al hebt gezien: https://support.spotify.com/nl/contact-spotify-support/ ?Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:12:
Daar krijg ik te horen, niet bereikbaar zie www, enz
Men zegt zelf dat mailen naar support@spotify.com de beste manier is om support te krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door pven op 18-02-2016 09:23 ]
Heb ook zeer goede ervaringen met hun support via Twitter, dat is misschien ook een optiepven schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:21:
[...]
Ik gok dat je deze site al hebt gezien: https://support.spotify.com/nl/contact-spotify-support/ ?
Men zegt zelf dat mailen naar support@spotify.com de beste manier is om support te krijgen.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Via een oude Samsung SII aangesloten op mijn versterken speel ik middels Spotify connect muziek af. Het valt me echter op dat het eerste nummer juist wordt afgespeeld, het nummer daarna niet. Het nummer "loopt" wel zie ik op mijn telefoon waarmee ik Spotify bedien, pas na het pauzeren en verder afspelen wordt dit nummer ook daadwerkelijk hoorbaar via de versterker. Iemand die dit ook ervaart?
Verwijderd
Ik gebruik al een tijdje Spotify en download al mijn favoriete muziek om deze offline te kunnen beluisteren. Dit werkte in eerste instantie goed tot een aantal weken geleden. Steeds als ik Spotify open komt er de volgende melding: "Downloadfout. Het downloaden is gestopt wegens een gebrek aan opslagruimte op het apparaat." Dit vind ik vreemd, omdat er nog genoeg geheugen vrij is op het apparaat. Het probleem is dus nu dat ik een aantal nummers, net als nieuwe nummers die ik wil downloaden, niet offline kan beluisteren. Mijn vraag is dus waar dit aan licht aan hoe dit opgelost kan worden?
Ik heb al op de site van Spotify gekeken, maar heb daar alleen kunnen vinden dat je maximaal 3333 nummers kan dowloaden en ik heb er ongeveer 350. Daar kan het dus ook niet aan liggen. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy Core Prime met android 5.1.1.
Ik heb al op de site van Spotify gekeken, maar heb daar alleen kunnen vinden dat je maximaal 3333 nummers kan dowloaden en ik heb er ongeveer 350. Daar kan het dus ook niet aan liggen. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy Core Prime met android 5.1.1.
Ik heb geen idee van de specs van de Galaxy core prime en al helemaal niet van jouw config, maar stel dat je een sd kaartje hebt met veel extra geheugen, dan kan je dat niet zomaar meetellen. Spotify is daar nogal moeilijk mee, en zet dus alles op de sd of alles intern.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:28:
Ik gebruik al een tijdje Spotify en download al mijn favoriete muziek om deze offline te kunnen beluisteren. Dit werkte in eerste instantie goed tot een aantal weken geleden. Steeds als ik Spotify open komt er de volgende melding: "Downloadfout. Het downloaden is gestopt wegens een gebrek aan opslagruimte op het apparaat." Dit vind ik vreemd, omdat er nog genoeg geheugen vrij is op het apparaat. Het probleem is dus nu dat ik een aantal nummers, net als nieuwe nummers die ik wil downloaden, niet offline kan beluisteren. Mijn vraag is dus waar dit aan licht aan hoe dit opgelost kan worden?
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Kan ik ergens zien of de nummers intern staan of op de sd-kaart? En stel dat ze intern staan opgeslagen, kan ik ze dan verplaatsen naar de sd?Pinin schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:04:
[...]
Ik heb geen idee van de specs van de Galaxy core prime en al helemaal niet van jouw config, maar stel dat je een sd kaartje hebt met veel extra geheugen, dan kan je dat niet zomaar meetellen. Spotify is daar nogal moeilijk mee, en zet dus alles op de sd of alles intern.
Volgens mij is dat uberhaupt nog niet uitgerold.Jasper schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:06:
Afgelopen maanden meerdere bericht gehoord dat Spotify met podcasts komt, maar nooit gezien. Is dat enkel een US ding?
Mijn oog viel toevallig op dit muziekspelertje die je spotify muziek synct. Wel een cool idee, heb ook vaak zoiets van: pfff, kan die telefoon niet gewoon op m'n bureau blijven liggen, wil alleen muziek maar geen sleur/pleur mp3-spelertje like in the 00's
Ga er zelf niet aan beginnen vanwege de douane-ellende die bij items boven een bepaalde prijs komt kijken. Wacht wel op de EU-distro tegen die tijd.
https://www.kickstarter.c...-music-without-your-phone
[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 02-03-2016 09:25 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wow! Ik moet 'm hebben! Vooral voor tijdens het sporten.2Dutch schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:25:
Mijn oog viel toevallig op dit muziekspelertje die je spotify muziek synct. Wel een cool idee, heb ook vaak zoiets van: pfff, kan die telefoon niet gewoon op m'n bureau blijven liggen, wil alleen muziek maar geen sleur/pleur mp3-spelertje like in the 00'sGa er zelf niet aan beginnen vanwege de douane-ellende die bij items boven een bepaalde prijs komt kijken. Wacht wel op de EU-distro tegen die tijd.
Vraagje
Ik heb een Spotify Premium abonnement met daaraan gekoppeld 2 familyaccounts (mijn dochters)
Ik stap over van Ziggo naar KPN Glasvezel. KPN biedt "gratis" Spotify Premium.
Hoe kan ik het vloeiendst overstappen van mijn account naar die van KPN (met behoud van de family accounts)??
/Bart
Ik heb een Spotify Premium abonnement met daaraan gekoppeld 2 familyaccounts (mijn dochters)
Hoe kan ik het vloeiendst overstappen van mijn account naar die van KPN (met behoud van de family accounts)??
/Bart
You're either part of the solution or you're part of the problem
Volgens mij kan je bij je KPN abbo geen family accounts aanmaken.poehee schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:54:
Vraagje
/Bart
Klopt: http://forum.kpn.com/t5/M...potify-Family/td-p/335972MeNTaL_TO schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:58:
[...]
Volgens mij kan je bij je KPN abbo geen family accounts aanmaken.
Iemand met hetzelfde probleem wellicht? Begint me behoorlijk te irriterenJBS schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:39:
Via een oude Samsung SII aangesloten op mijn versterken speel ik middels Spotify connect muziek af. Het valt me echter op dat het eerste nummer juist wordt afgespeeld, het nummer daarna niet. Het nummer "loopt" wel zie ik op mijn telefoon waarmee ik Spotify bedien, pas na het pauzeren en verder afspelen wordt dit nummer ook daadwerkelijk hoorbaar via de versterker. Iemand die dit ook ervaart?

9 van de 10 keer hoor je het volgende nummer niet, totdat je het pauzeert en weer verder speelt.. Kan toch niet de bedoeling zijn
Ik vermoed dat je het bij je versterker moet zoeken.
Ik lees her en der verhalen dat Connect crappy of traag werkt. Op mijn oude versterker (NAD D7050) werkte het prima, maar traag en op mijn huidige versterker (Naim UnitiLite) werkt het instant en perfect.
Hier lijken dus de verschillen te zitten. Logisch ook, gezien Connect werkt vanaf het geselecteerde apparaat en niet vanaf de device waarmee je het bedient.
Ik lees her en der verhalen dat Connect crappy of traag werkt. Op mijn oude versterker (NAD D7050) werkte het prima, maar traag en op mijn huidige versterker (Naim UnitiLite) werkt het instant en perfect.
Hier lijken dus de verschillen te zitten. Logisch ook, gezien Connect werkt vanaf het geselecteerde apparaat en niet vanaf de device waarmee je het bedient.
Gisteren eens geprobeerd zonder de telefoon waarop de muziek wordt afgespeeld op de versterker aangesloten te hebben. Dan zie ik ook dat op mijn telefoon het nummer "speelt", maar op de telefoon waarop via Connect de muziek daadwerkelijk wordt afgespeeld, geeft geen geluid. Pauzeren en afspelen doet de muziek daadwerkelijk hoorbaar afspelen.RnB schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:40:
Ik vermoed dat je het bij je versterker moet zoeken.
Muziek wordt afgespeeld op een Samsung SII en bediend via een HTC M8.
Wil best een Chromecast audio kopen, maar wil dan wel zeker weten dat dit probleem niet voorkomt
Heb je het andersom al eens geprobeerd, afspelen op de M8 met de SII als remote?
De Chromecast audio is hiervoor gemaakt, kan met niet voorstellen dat die problemen geeft.
De Chromecast audio is hiervoor gemaakt, kan met niet voorstellen dat die problemen geeft.
Ik gebruik al tijden Chromecast Audio aangesloten op een versterker. Spotify via laptop of telefoon (Samsung S6, daarvoor een Nexus) en dat werkt echt uitstekend. Let wel op dat je in de Chromecast app op je telefoon de juiste instellingen doet voor de kwaliteit van de stream!
Ik had voor de Chromecast Audio een Grammofon (gramofon.com) als interface tussen spotify en de versterker, maar Chromecast werkt beduidend stabieler.
Ik had voor de Chromecast Audio een Grammofon (gramofon.com) als interface tussen spotify en de versterker, maar Chromecast werkt beduidend stabieler.
[ Voor 21% gewijzigd door Eijkb op 21-03-2016 14:00 ]
.
Wat dat betreft is Sonos ideaal voor Spotify streaming (en tig andere diensten)
Voordat ik Sonos gebruikte, had ik mijn Apple TV met toslink naar mijn versterker lopen. Via Airplay naar Apple TV kan ook zonder tussenkomst van een TV. Echter is Sonos vele malen stabieler.
Voordat ik Sonos gebruikte, had ik mijn Apple TV met toslink naar mijn versterker lopen. Via Airplay naar Apple TV kan ook zonder tussenkomst van een TV. Echter is Sonos vele malen stabieler.
Ik krijg me toch opeens een gare scrollbalk op de iPad app... Ze gaan me toch niet vertellen dat dit voor nu standaard is? De ruimte wordt totaal onpraktisch gebruikt, je kunt niet meteen meer scrollen in een nummer en wanneer je wilt verbinden met Spotify Connect en/of AirPlay moet je elke keer óók een extra stap maken. God, wat zijn het soms toch ook eigenwijze prutsers daar...

Spotify bevuilt mijn C-schijf door in C:\Users\naampje\AppData\Local\Spotify\Data gigabytes aan data weg te schrijven. Ik heb echter ingesteld dat de cache naar D:\Users\naampje\AppData\Local\Spotify\Storage moet gaan. Op beide lokaties zie ik bestanden van vandaag. Offline afspelen staat overigens uit.
Iemand een idee hoe ik die vervuiling van de C-schijf tegen kan gaan? Ik kan er geen optie voor vinden.
Iemand een idee hoe ik die vervuiling van de C-schijf tegen kan gaan? Ik kan er geen optie voor vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 24-03-2016 11:27 ]
Ik heb ook iets kuts met Spotify sinds kort... ik heb echt enorme playlists (>1500 nummers) en naar onder scrollen is dan echt kut. Maar tot voorkort had je dan die groene scrollbalk aan de zijkant die je in 1 klap omlaag kon trekken.... maar die is opeens weg!? wtf?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Meld het ook ff bij Spotify. Destijds met die automatische naamgeving die ze weg hadden gehaald bij het maken van een nieuwe playlist van een album, heb ik dat ook gemeld in het forum daar. Ik was niet de enige. En de release daarna was het alweer opgelost. Dus dat lijkt goed te werken.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Hallo, Mijn spotify geeft sinds een dag het volgende aan:
''Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat kan je het importeren. ''
Mijn computer had een virus en is deze week weer gemaakt. allerlei troep is eraf gegooid en nieuwe clean programma's zijn erop gezet. weet iemand wat ik kan doen om Spotify weer aan de praat te krijgen?
''Dit nummer is niet beschikbaar. Als het bestand op je computer staat kan je het importeren. ''
Mijn computer had een virus en is deze week weer gemaakt. allerlei troep is eraf gegooid en nieuwe clean programma's zijn erop gezet. weet iemand wat ik kan doen om Spotify weer aan de praat te krijgen?
Verwijderd
Ik zag dat net ook. Je ziet ook niet meer hoelang een nummer duurt. Nutteloze balk zo... Ik snap echt niet waarom ze dat soort dingen weghalen: dat zit toch niet in de weg? Vreemde beslissingen maken ze daar... Je moet nu elke keer op die balk klikken voor basic info en opties.Bobbus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:09:
Ik krijg me toch opeens een gare scrollbalk op de iPad app... Ze gaan me toch niet vertellen dat dit voor nu standaard is? De ruimte wordt totaal onpraktisch gebruikt, je kunt niet meteen meer scrollen in een nummer en wanneer je wilt verbinden met Spotify Connect en/of AirPlay moet je elke keer óók een extra stap maken. God, wat zijn het soms toch ook eigenwijze prutsers daar...![]()
[afbeelding]
Een vraagje, als ik bij "ontdekken" binnen mijn Spotify kijk,
krijg ik alleen maar albums voorgeschoteld..
Hoe kan ik een shuffle aanzetten die allemaal voorstelde nummers aan mij afspeelt zonder dat ik allemaal albums krijg en zelf erin moet gaan zoeken?
Thanks!
krijg ik alleen maar albums voorgeschoteld..
Hoe kan ik een shuffle aanzetten die allemaal voorstelde nummers aan mij afspeelt zonder dat ik allemaal albums krijg en zelf erin moet gaan zoeken?
Thanks!
Als je goed kijkt zit er een donkergrijs knopje rechts van de nr.sDennusB schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:12:
Ik heb ook iets kuts met Spotify sinds kort... ik heb echt enorme playlists (>1500 nummers) en naar onder scrollen is dan echt kut. Maar tot voorkort had je dan die groene scrollbalk aan de zijkant die je in 1 klap omlaag kon trekken.... maar die is opeens weg!? wtf?
Snap ook niet waarom dat ding niet gewoon wit is ofzo....
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
In de app, site of pc versie?heuveltje schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:02:
[...]
Als je goed kijkt zit er een donkergrijs knopje rechts van de nr.s
Snap ook niet waarom dat ding niet gewoon wit is ofzo....
Ik heb juist in mijn app (android) dat die scroll knop groter is dan voorheen
www.casarodriguillo.com
pc versie.Pinin schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:38:
[...]
In de app, site of pc versie?
En dat ding is , en klein, en practisch dezelfde kleur als de achtergrond

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Oja, ik zie het (of eigenlijk niet) wat een onmogelijk schuifknopje is dat!heuveltje schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:02:
[...]
pc versie.
En dat ding is , en klein, en practisch dezelfde kleur als de achtergrond
Waarom ?

www.casarodriguillo.com
Voor nu heb ik een scriptje draaien dat alles ouder dan zeven dagen verwijderd.pven schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:08:
Spotify bevuilt mijn C-schijf door in C:\Users\naampje\AppData\Local\Spotify\Data gigabytes aan data weg te schrijven. Ik heb echter ingesteld dat de cache naar D:\Users\naampje\AppData\Local\Spotify\Storage moet gaan. Op beide lokaties zie ik bestanden van vandaag. Offline afspelen staat overigens uit.
Iemand nog tips? Verplaatsen naar de D-schijf is een optie, maar waar zit die?
Verplaats heel de folder naar d: en maak vervolgens op de c-schijf een symbolic link aan.pven schreef op donderdag 14 april 2016 @ 23:13:
[...]
Voor nu heb ik een scriptje draaien dat alles ouder dan zeven dagen verwijderd.
Iemand nog tips? Verplaatsen naar de D-schijf is een optie, maar waar zit die?
Nogal een vuile oplossing , maar fixed wel in 2 minuten jouw probleem
Ik heb m'n muziek partitie zichtbaar gemaakt in Spotify, en een afspeellijst gemaakt met tracks
alleen bij sommige nummers krijg ik: Dit nummer is niet beschikbaar, weet iemand wat dit inhoud?
Grtz
alleen bij sommige nummers krijg ik: Dit nummer is niet beschikbaar, weet iemand wat dit inhoud?
Grtz
heuveltje schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:02:
[...]
pc versie.
En dat ding is , en klein, en praktisch dezelfde kleur als de achtergrond
oh joepiePinin schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:38:
[...]
In de app, site of pc versie?
Jammer dat Spotify bepaald hoe je moet luisteren ipv een fijne player levert.
[ Voor 24% gewijzigd door Pinin op 21-04-2016 20:21 ]
www.casarodriguillo.com
Ik heb spotify premium via Xs4all. Dit xs4all abonnement is van een bedrijf waar ik werkzaam ben. Nu wil ik dit xs4all abo ontkoppelen van mijn spotify account zodat iemand anders het kan gebruiken. Ikzelf ga over op spotify familie. Nu kunnen ze mij bij zowel Xs4all als Spotify niet verder helpen.... Volgens Xs4all moet ik downgraden naar Spotify free waarmee ik hem automatisch ontkoppel van Xs4all. Echter deze optie is er niet in mijn spotify account en daar verwijzen ze naar Xs4all. Probleem is dat ze bij Xs4all dit verhaal totaal niet willen begrijpen. Zijn er anderen die dit op de een of andere manier hebben weten op te lossen? Nieuw spotify account aanmaken en alle playlist overzetten is niet echt het probleem maar hoe krijg ik ooit de premium via xs4all gekoppeld aan een ander spotify account?