Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 32 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xarow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:31
Tabblad "bladeren" werkt echter niet meer in de oude versie. Niet bij mij in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Omdat ik Spotify niet heel regelmatig gebruik, kwam ik er vandaag pas achter dat ik niet meer gericht kan zoeken met toetsencombinatie CTRL-F in een geopende afspeellijst. (op een Windows computer)

Op dit moment heb ik versie 1.0.2.6.x geïnstalleerd en ik verwacht dat de functionaliteit verloren is gegaan met een update van Spotify.

Met informatie van deze website is het gelukt om terug te gaan naar Spotify versie 0.9.15.27x waarin de CTRL-F functionaliteit weer aanwezig is en naar behoren werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Meer mensen problemen met de desktop clients op zowel Windows als OSX? Sinds een tijdje heb ik soms problemen dat ik een heel stuk van m'n afspeellijst niet meer zie. Dan moet ik heel Spotify herstarten voor ik het weer terug krijg...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De laatste drie versies van die clients zijn een puinhoop; zie daarvoor ook de ondersteuningsfora van Spotify.

[ Voor 4% gewijzigd door Commendatore op 13-04-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Ik heb Spotify (premium) op pc, mobiel en ps4. De lokale bestanden van mn pc heb ik inmiddels op mn mobiel staan. Is het ook mogelijk om lokale bestanden van mn pc, binnen Spotify op de ps4 af te spelen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:18:
Ik heb Spotify (premium) op pc, mobiel en ps4. De lokale bestanden van mn pc heb ik inmiddels op mn mobiel staan. Is het ook mogelijk om lokale bestanden van mn pc, binnen Spotify op de ps4 af te spelen?
Volgens mij is dat nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

loewie1984 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:42:
Ik heb sinds de laatste update dat nummers uit een album, totaal verkeerd afgespeeld worden. Ik speel track 1 af, maar track 7 gaat afspelen, terwijl als ik op track 7 dubbelklik blijkt er weer een ander nummer af te spelen (Selah Sue - Reason) zeer vreemd. Ook jammer dat als je op het kruisje klikt de app niet meer verdwijnt naar tray-icon maar afsluit. Twijfelde aan mezelf of dat voorheen ook zo was, maar kan het me niet meer herinneren...
Really ?

Een van mijn (en niet alleen mij) grootste frustratis was altijd dat als je spotify wou afsluiten, door simpelweg op het afsluit knopje te duwen. Hij vervolgens gewoon minimaliseerde.

Blij dat ze dat onderhand gefixed hebben !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:16
loewie1984 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:42:
Ik heb sinds de laatste update dat nummers uit een album, totaal verkeerd afgespeeld worden. Ik speel track 1 af, maar track 7 gaat afspelen, terwijl als ik op track 7 dubbelklik blijkt er weer een ander nummer af te spelen (Selah Sue - Reason) zeer vreemd. Ook jammer dat als je op het kruisje klikt de app niet meer verdwijnt naar tray-icon maar afsluit. Twijfelde aan mezelf of dat voorheen ook zo was, maar kan het me niet meer herinneren...
Ik had exact hetzelfde wanneer ik Selah's album luisterde, daarna deden alle andere playlists dat ook, zo lang ik maar eerst even die bug "startte" door eerst even naar Selah ( O+ ) te luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Jermaine schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:49:
[...]

Ik had exact hetzelfde wanneer ik Selah's album luisterde, daarna deden alle andere playlists dat ook, zo lang ik maar eerst even die bug "startte" door eerst even naar Selah ( O+ ) te luisteren...
Lol! En dan begin je aan je zelf te twijfelen.. Wel grappig dat het reproduceerbaar is. Heb al een tijdje niet meer naar der geluisterd.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had laatst een origineel albumnummer van 10cc toegevoegd aan mijn playlist en om één of andere duistere reden is die vervangen door een live-versie van dat nummer waar ik echt niet op zit te wachten. Nu is dat ook gebeurd met een aantal nummers van Frank Sinatra, die worden nu ineens spontaan vertolkt door Robbie Williams??? Is dit een bewuste actie van Spotify of wat?
PS ik maak gebruik van de Spotify Premium

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik weleens gehad met spotify, maar soms is het nummer ook grijs geworden (niet meer beschikbaar in de regio waar je zit). Beiden zijn irritant, maar wat je nu hebt is irritanter dan een nummer dat je niet kan afspelen.

Dat doet spotify trouwens al jaren lang, de laatste tijd komt het gelukkig wel veel minder vaak voor in mijn muzieksmaak dat er iets weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt het geld van de lidmaatschap afgeschreven van mijn rekening?

Je abonnement wordt automatisch verlengd op 2015-04-29 en hiervoor wordt € 9,99 in rekening gebracht.

Tot nu toe niks en ook nog geen factuur te zien.

Ik heb nog wel Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat was het antwoord van Spotify zelf op deze vraag?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:07:
Wanneer wordt het geld van de lidmaatschap afgeschreven van mijn rekening?

Je abonnement wordt automatisch verlengd op 2015-04-29 en hiervoor wordt € 9,99 in rekening gebracht.

Tot nu toe niks en ook nog geen factuur te zien.

Ik heb nog wel Premium.
25e steeds bij mij.

[ Voor 47% gewijzigd door frankivo op 30-04-2015 12:25 . Reden: wel het juiste bericht quoten 8)7 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:01
Tja, dat ligt er maar net aan wanneer je je aangemeld hebt ;) Dat verschilt dus per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:22

Audione0

Strijdt der titanen

Goedemiddag mensen,

Waarschijnlijk is deze vraag al meerdere malen gesteld?
Als ik de app gebruik voor mijn iphone 6 en ik switch tussen de verschillende geluidkwaliteiten hoor ik geen verschil. Ik heb het idee dat de app blijft hangen op 96kbs, dus op zijn laagst terwijl ik een premium account heb. En betaald :P

Het blijft wat dof klinken op mijn cambridge audio set en de koptelefoon totaal geen verschil te bekennen nogmaals.

Groeten,

Huib

[ Voor 4% gewijzigd door Audione0 op 30-04-2015 13:49 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:52
Audione0 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:25:
Goedemiddag mensen,

Waarschijnlijk is deze vraag al meerdere malen gesteld?
Als ik de app gebruik voor mijn iphone 6 en ik switch tussen de verschillende geluidkwaliteiten hoor ik geen verschil. Ik heb het idee dat de app blijft hangen op 96kbs, dus op zijn laagst terwijl ik een premium account heb. En betaald :P

Het blijft wat dof klinken op mijn cambridge audio set en de koptelefoon totaal geen verschil te bekennen nogmaals.

Groeten,

Huib
Ik heb even zelf lopen spelen met de instellingen (iphone6 spotify premium) en ik hoor met de redelijke oordoppen van apple verschil tussen 96kbps, 160kbps en 320kbps. Het is niet groot (naar mijn bescheiden mening, kan door de oordoppies komen :P), maar verschil is wel op te merken. Er zit wat meer dynamiek in de 320kbps.

Even voor de check: Je luistert niet hetzelfde nummer en tijdens het luisteren verander je de kwaliteit? Spotify is nogal goed in cachen en dat kan ervoor zorgen dat er op het oor geen verschil tussen zit. Zet een paar nummers die je goed kent in een lijst en luister ongeveer de helft van 1 nummer. Pauzeer en zet dan de kwaliteit eentje hoger en ga naar het volgende nummer. Rinse and repeat voor de allerhoogste kwaliteit. Als het dan nog voordoet, zou ik de app verwijderen en opnieuw installeren en gelijk de hoogste kwaliteit kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:44:
Tja, dat ligt er maar net aan wanneer je je aangemeld hebt ;) Dat verschilt dus per persoon.
Ik ben 30/03/2015 Premium lid geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:22

Audione0

Strijdt der titanen

sp4gs schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:09:
[...]

Ik heb even zelf lopen spelen met de instellingen (iphone6 spotify premium) en ik hoor met de redelijke oordoppen van apple verschil tussen 96kbps, 160kbps en 320kbps. Het is niet groot (naar mijn bescheiden mening, kan door de oordoppies komen :P), maar verschil is wel op te merken. Er zit wat meer dynamiek in de 320kbps.

Even voor de check: Je luistert niet hetzelfde nummer en tijdens het luisteren verander je de kwaliteit? Spotify is nogal goed in cachen en dat kan ervoor zorgen dat er op het oor geen verschil tussen zit. Zet een paar nummers die je goed kent in een lijst en luister ongeveer de helft van 1 nummer. Pauzeer en zet dan de kwaliteit eentje hoger en ga naar het volgende nummer. Rinse and repeat voor de allerhoogste kwaliteit. Als het dan nog voordoet, zou ik de app verwijderen en opnieuw installeren en gelijk de hoogste kwaliteit kiezen :)
Thnx Ik ga even je eventuele oplossing proberen.

Even als extra informatie. Als ik bijvoorbeeld een mp3tje op mijn pc pak van 96kbs en hetzelfde nummer in 320kbs is dat verschil veel groter btw op dezelfde koptelefoon, vandaar ik de vraag eigenlijk stelde.

Maar ik ga het ff proberen.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 19-09 19:23
Ik heb een vraag, al weet ik niet zeker of ik hier in het juiste topic zit daarvoor. Het heeft wel te maken met Spotify, maar is ook hardware-gerelateerd. Goed, daar gaan we:

Wat wil ik?
Spotify kunnen luisteren op de receiver beneden in de woonkamer, zonder een Premium account te hebben.

Wat voor relevante apparatuur heb je?
- Marantz SR7009
- LG G3 smartphone
- Asus TF300 tablet

De tablet en de telefoon draaien beiden de Spotify software, en ik kan, als ik een nummer uit mn lijst aan klik, netjes luisteren op telefoon en/of tablet.

wat is het issue?
Ik wil graag Spotify kunnen streamen naar mijn receiver. De receiver ondersteunt Spotify, maar ik ben er achter gekomen dat ik Spotify Premium moet hebben daarvoor. Is allemaal leuk. Ik wil de functionaliteit wel, maar ik zal er zo veel gebruik niet van maken, in ieder geval niet genoeg om 10 euro per maand te rechtvaardigen voor mezelf.

wat heb je zelf al allemaal gevonden?
Nou, er schijnen wat software tooltjes te zijn die dit probleem voor je kunnen oplossen, maar ik wil het liefste zo min mogelijk installeren.

Daarnaast heb ik gevonden dat het streamen via BlueTooth ook mogelijk is. Nu heeft mijn SR7009 BlueTooth aan boord, en tel+tab ook. Dit lijkt een interessante optie.

vraag
Is het een kwestie van connect & go? Momenteel zie ik onder het 'verbindings'knopje in de Spotify client wel de Marantz vermeldt staan, maar daar staat ook direct bij dat ik Premium moet hebben.

Dat wil ik niet, en aangezien ik dat Bluetooth verhaaltje tegenkwam wil ik dat gaan proberen. Helaas zit ik op mijn werk en kan ik dus nu momenteel niets proberen. Ik heb, tijdens de installatie van de receiver de Bluetooth antennes er niet op gedraaid, met het idee dat ik er toch een netwerkkabel in geprikt heb, dus waar heb ik bluetooth dan nog voor nodig? Nou, blijkbaar hier voor.

Aangezien ik niet heel veel ruimte heb om te manoeuvreren wil ik wel eerst zeker weten dat het werkt zonder Premium, anders breek ik dalijk m'n rug zowat voor niks ;)

Ik wil dus gewoon mn playlist benaderen op bijvoorbeeld mijn telefoon, en dan zeggen 'uitzenden via bluetooth naar Marantz SR7009' en dat ik dan dus de muziek gewoon op mijn installatie hoor, zonder Premium nodig te hebben.

Is dit op deze manier mogelijk, of moet en zal ik Premium nodig hebben om dit te realiseren?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Afaik is de Bluetooth optie gelijk aan Apple Airplay, en daarmee kan het ook. Mocht je 10 euro per maand willen besparen, dan is de rug breken dus de way to go. :P

offtopic:
Dat gezegd hebbende, verbaast het me dat je wel €1K uitgeeft aan een receiver, maar dat 10 euro per maand voor content dan weer te veel is. Wellicht omdat je nog nooit met Spotify gewerkt hebt?

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Verbinding maken in je Bluetooth menu van je smartphone / tablet.
Als de verbinding is gemaakt, zou je direct geluid moeten krijgen wanneer je Spotify start.

@krisp: hij geeft toch aan dat ie er niet zo vaak gebruik van zal maken. Die 1K zal hij gespendeert hebben aan iets wat ie wel vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Krisp schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:31:
Afaik is de Bluetooth optie gelijk aan Apple Airplay, en daarmee kan het ook. Mocht je 10 euro per maand willen besparen, dan is de rug breken dus de way to go. :P

offtopic:
Dat gezegd hebbende, verbaast het me dat je wel €1K uitgeeft aan een receiver, maar dat 10 euro per maand voor content dan weer te veel is. Wellicht omdat je nog nooit met Spotify gewerkt hebt?
Dat wordt dus rug breken :P

Dat snap ik, dat je dat denkt. Het is echter zo dat ik ook nog een kantoorruimte heb, waar mijn PC staat, met een versterker + 2 KEF zuilen. Daar luister ik vrij vaak muziek via Spotify. Beneden in de woonkamer heb ik de receiver vooral vanwege film-geluid.

Maar ja, zo af en toe, tijdens een romantisch etentje, of als er vrienden over de vloer zijn, dan wil je wat gepaste muziek hebben. Kun je wel alles gaan downloaden, maar dat is vrij veel werk. Dus voor die af en toe een keer beneden in de woonkamer de mogelijkheid hebben, is 10 euro per maand duur betaald, is mijn mening, vooral als er voor die incidentele keer ook een gratis alternatief voorhanden is met de apparatuur die ik reeds in bezit heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik begrijp dat je wel een abonnement hebt? Afaik kunt je een Spotify-account aan meerdere receivers tegelijk koppelen, zolang je maar met één account tegelijk luistert. Mocht je met meerdere accounts willen luisteren, kun je altijd nog een family-account afsluiten, wat per 'stream' extra 5 euro per maand kost.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Krisp schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:00:
Ik begrijp dat je wel een abonnement hebt? Afaik kunt je een Spotify-account aan meerdere receivers tegelijk koppelen, zolang je maar met één account tegelijk luistert. Mocht je met meerdere accounts willen luisteren, kun je altijd nog een family-account afsluiten, wat per 'stream' extra 5 euro per maand kost.
Dat begrijp je verkeerd. Ik heb géén abonnement :) Ik heb dat wel gehad, toen er nog een abonnement was van 5 euro. Het voordeel daarvan was dat er geen maximum zat aan het aantal te luisteren uren, en dat er geen reclame tussen de muziek door kwam.

Op een gegeven moment was het zo dat die beperking qua maximum aantal uren luisteren verviel bij het gratis abonnement. Het enige voordeel van die 5 euro was toen nog het feit dat je geen reclame krijgt tussendoor, wat ik geen 5 euro waard vind.

Daarom heb ik dat 5-euro-abo toen opgezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je een marantz 7009 hebt, wil je toch zeker ook in hd-kwaliteit naar muziek luisteren? Spotify Premium is the way to go voor jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
prijk schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:16:
Als je een marantz 7009 hebt, wil je toch zeker ook in hd-kwaliteit naar muziek luisteren? Spotify Premium is the way to go voor jou...
Nee, dat is het niet, ik ga niet rustig zitten daar om muziek te luisteren, het doel is alleen maar wat 'achtergrond' muziek voor tijdens het eten/een etentje/bezoek, en dat is me geen 10 euro per maand waard. Overigens was dat ook niet mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Dan verbind je je tablet toch gewoon met een kabeltje met de Marantz? tulpstekker Hoofdtelefoonuitgang tablet of telefoon -->twee tulpstekkers marantz. Werkt feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
prijk schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:52:
Dan verbind je je tablet toch gewoon met een kabeltje met de Marantz? tulpstekker Hoofdtelefoonuitgang tablet of telefoon -->twee tulpstekkers marantz. Werkt feilloos.
Dat is wellicht ook een mogelijkheid. Maar schijnbaar werkt het met BT ook, dan ga ik dat eerst eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt beiden, bluetooth is wel alleen goed te krijgen als de telefoon of tablet niet te ver van de versterker afzit. Ik leg hem meestal binnen 1 meter neer, dan werkt het feilloos. Ik had tulp stekkers, was iets beter geluid, maar bluetooth vind ik handiger. Ik heb een 7 inch tablet aan de stereo en ook een logitech bluetooth adapter. Bij etentjes gebruik ik die tablet, als ik alleen thuis ben mijn telefoon of ipad, maar Beiden moet werken.

Zo'n tablet in een standaardje naast de versterker is wel leuk voor albumhoezen. Ik laat de tablet gewoon aan de stroom en scherm blijft aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Zo, Spotify werkt inmiddels via BlueTooth op mijn SR7009 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Just_A_User op 06-05-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net met een oudere versie van spotify al mijn playlists en nummers overgezet naar excel bestanden (100+ lijsten met 17000+ nummers).

Ik ga denk ik de overstap maken naar Apple's muziekstreamingdienst, ik ben het wel een beetje zat met spotify en haar nieuwe mogelijkheden. Er komt nooit wat bij, een idee als het sorteren van de playlists op alfabet vinden ze bijv. al dikke onzin. Hoe meer ik erover lees hoe meer het mij gaat tegenstaan.

Ik hoop dat Apple straks met een killerdienst komt die wel dit soort mogelijkheden bied voor dezelfde prijs. En of ik nu apple of spotify gebruik, het is om het even als ik dezelfde nummers kan afspelen.

Maar spotify gaat meer en meer voor mij afdoen.
xarow schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:46:
Tabblad "bladeren" werkt echter niet meer in de oude versie. Niet bij mij in ieder geval...
Edit: het is nu een dag later. Ik start de oude spotify op en bladeren werkt sinds vandaag weer :o

Ik heb versie 0.9.15.27 draaien met dus alles weer actief 8)7
Mmm, zo ben ik wel tevreden. Geen idee waarom het nu weer werkt, maar alles doet het weer als vanouds en als dat zo blijft vind ik het best.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Einde gratis spotify:

http://www.telegraaf.nl/d...ify_lijkt_in_zicht__.html
Muziekliefhebbers lijken niet lang meer gratis onbeperkt naar muziek te kunnen luisteren via Spotify. De populaire streamingdienst zou de gratis versie willen beperken tot slechts drie maanden. Dat meldt de website Digital Music News op basis van bronnen.
De plannen lijken niet uit de koker van Spotify zelf te komen, maar ingefluisterd door de grote platenlabels. Zij zouden niet tevreden zijn over het aantal van ‘slechts’ 15 miljoen betalende abonnees. De drie grote labels hebben veel macht in de onderhandelingen met Spotify want als zij de samenwerking stop zetten, stelt de dienst niets meer voor.
Om huidige gebruikers van de gratis versie enigszins tegemoet te komen, zouden zij nog zes maanden zonder te betalen van de dienst gebruik mogen maken. Bovendien kunnen artiesten en labels er voor kiezen gebruikers langer gratis naar hun werk te laten luisteren.
De nieuwe plannen van Spotify klinken waarschijnlijk voor Apple als muziek in de oren. Het bedrijf werkt aan een eigen streamingdienst en volgens geruchten zou het in het geheim plannetjes aan het smeden zijn met platenmaatschappijen om de gratis versie van Spotify om zeep te helpen. De Amerikaanse autoriteiten zijn hier onlangs een onderzoek naar gestart.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:00
Eerst even checken of het een echt nieuwsbericht is en geen gerucht, want : http://nl.hardware.info/n...at-door-met-gratis-aanbod Misschien dat de gratis functie in de toekomst verdwijnt, maar dat is dus nog niet voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt in iedergeval een flinke veldslag aan voor spotify en apple (en andere diensten). Ik ben bang dat Apple deze slag gaat winnen (gezien het geld wat ze hebben). Als klant ben je denk ik slechter af uiteindelijk, dus blij ben ik er niet mee.

Al dit soort geruchten komen niet zomaar op tafel.

Zelfde ellende met diensten als netflix en videoland, elkaar in de weg zitten (videoland bijvoorbeeld) waardoor de andere dienst een serie niet kan aanbieden. Afschuwelijk, ze zien geld en de klant denkt op een gegeven moment: ik download wel weer. Althans ik wel, ik ga niet diverse diensten voor bijv. muziek afnemen. Als er niet 1 dienst is die goed is, dan haal ik de muziek wel elders.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:41
Sinds laatste update zie ik als ik Spotify start hem 3x in taakbeheer staan ?

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/ItZ0XHf3i6/91601b69335ea41d928cd5d8947e8166.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Albert020 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:05:
Sinds laatste update zie ik als ik Spotify start hem 3x in taakbeheer staan ?

[afbeelding]
Ik vermoed dat ze net zoals chrome meerdere processen laten draaien voor verschillende taken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Cyleo schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:28:
[...]

Ik vermoed dat ze net zoals chrome meerdere processen laten draaien voor verschillende taken.
Dat was de reden dat ik Chrome toen verwijderd heb en ben overgestapt maar Firefox.
Niet dat ik nu gelijk van Spotify verwijder maar vindt het wel weer minder....

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 25-05-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:44
Albert020 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:44:
[...]

Dat was de reden dat ik Chrome toen verwijderd heb en ben overgestapt maar Firefox.....
Hoezo dan? Je hebt niet voor niks een dual/quad/hexa-core :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DRAFTER86 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:47:
[...]

Hoezo dan? Je hebt niet voor niks een dual/quad/hexa-core :)
Nou op een gegeven moment gebruikte alleen Chrome al bijna 1GB geheugen,
hoop toch echt dat het niet zo ver komt met Spotify !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Albert020 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:49:
[...]

Nou op een gegeven moment gebruikte alleen Chrome al bijna 1GB geheugen,
hoop toch echt dat het niet zo ver komt met Spotify !!!!
En geeft dat geheugen vrij als het door een ander proces wordt gevraagd. Ram Is er om gebruikt te worden.

Overigens wordt Spotify bij mij elke update trager. Echt bizar hoe erg het achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
418O2 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:03:
[...]

En geeft dat geheugen vrij als het door een ander proces wordt gevraagd. Ram Is er om gebruikt te worden.

Overigens wordt Spotify bij mij elke update trager. Echt bizar hoe erg het achteruit gaat.
Hm, heb je het dan over de windows app of de android app? Die laatste begin ik namelijk steeds meer een hekel aan te krijgen met trage respons, en playlists die niet fatsoenlijk laden, ook al heb je alles lokaal staan 8)7. Dit, met ook nog steeds meer muziek die ik de laatste tijd tegenkom die gewoon niet op spotify staat, begint me steeds meer te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
De Windows app. Android app gebruik ik heel weinig maar werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Die reacties op dat nieuwe fugly groen..dacht zelf ook even dat er iets met mijn scherm aan de hand was: ziet er niet uit..het irriteert gewoon. Iemand een kleurcodefoutje gemaakt? :P

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 16-06-2015 08:53 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zie geen reacties? Waar gaat het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:28:
Ik zie geen reacties? Waar gaat het over?
iig de iOS app: andere kleurstelling die niet bepaald prettig oogt (imho erg onrustig)
Lees o.a: http://thenextweb.com/insider/2015/06/15/its-just-a-color

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Vind het niet storend, lijkt zelfs wat scherpen te ogen.
In mijn ogen dus eigenlijk zelfs wat beter. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7J73Dg10VNSdMmm9uYXKUoNZ/thumb.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

2Dutch schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:53:
[...]

iig de iOS app: andere kleurstelling die niet bepaald prettig oogt (imho erg onrustig)
Oh, ik moet de update nog doen zie ik, maar waar het mij om gaat: je refereerde aan de reacties hier maar die zie ik niet, zijn er reacties verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:08:
[...]
Oh, ik moet de update nog doen zie ik, maar waar het mij om gaat: je refereerde aan de reacties hier maar die zie ik niet, zijn er reacties verwijderd?
Nee hoor, ik bedoelde in het algemeen. Twitter e.d. bijvoorbeeld liep aardig vol. Onduidelijk van mij, excuses. Had er even meteen een linkje bij moeten knallen :)

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 17-06-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Laatst online: 09-09 09:24
Zijn er mensen met een LG toestel die Spotify gebruiken? Het schijnt dat je dan de EQ niet kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:29

Snow_King

Konijn is stoer!

2Dutch schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 20:53:
[...]

Ik dacht eerst dat mijn scherm kapot was. Vind het vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal, post hier maar een vraagje want ik zie nergens een knop om een nieuw topic te starten.

Heb een probleempje.... ik heb spotify op mijn pc, op mijn samsung note tablet en op de samsung smart tv

ik kan Spotify schakelen tussen de pc en de tablet maar Spotify Connect ziet de TV niet .... en die is nu juist gekoppeld aan mijn HIFI setje.
Ook als ik de Spotify app open op de TV ziet de tablet hem niet.

Ik kan wel een verbinding maken tussen de tablet en de TV (zowel BT als via netwerk) maar krijg met geen mogelijkheid de muziek die ik dan draai van me tablet gestreamd naar mijn TV.

Wat doe ik fout?
Zou toch moeten werken?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switek
  • Laatst online: 18-09 08:47
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:46:
hoi allemaal, post hier maar een vraagje want ik zie nergens een knop om een nieuw topic te starten.

Heb een probleempje.... ik heb spotify op mijn pc, op mijn samsung note tablet en op de samsung smart tv

ik kan Spotify schakelen tussen de pc en de tablet maar Spotify Connect ziet de TV niet .... en die is nu juist gekoppeld aan mijn HIFI setje.
Ook als ik de Spotify app open op de TV ziet de tablet hem niet.

Ik kan wel een verbinding maken tussen de tablet en de TV (zowel BT als via netwerk) maar krijg met geen mogelijkheid de muziek die ik dan draai van me tablet gestreamd naar mijn TV.

Wat doe ik fout?
Zou toch moeten werken?

.
Spotify app op Samsung smart TV's ondersteund Spotify connect niet helaas. Althans niet op mijn 2014 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah... vandaar.
Dan kan ik blijven zoeken.
Ben benieuwd of dat met Deezer wel kan?

bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Apart: kreeg binnen 1 minuut 2 mails:
- Spotify die meldde niet te kunnen incasseren en het over een paar dagen nog eens te proberen
- PayPal met het gebruikelijke maandelijkse ''je betaling aan Spotify is geautoriseerd'.

Glitchje bij Spotify? Iemand toevallig idem gezien? :)
Heb webcare al gespamd. Denk vooralsnog dat Spotify loopt te nooben en over een paar dagen alsnog incasseert aangezien PayPal de betaling heeft goedgekeurd en wacht op verwerking.

Voor het geval dat even een linkje naar 't forum:
https://community.spotify...0/highlight/false#M158641

-edit-
webcare meldt dat ze niet konden innen en verwezen wijzen naar mijn paypal limiet. Erm, not the issue.
Ik log in: payment info foetsie, wel die grote lelijke error van hun mbt betaling. Ik heb zelf geen payment info weggehaald. webcare gaf aan dat ze de info wel konden zien. Uiteindelijk hebben ze m'n premium gecancelled en moest ik resubscriben. Hou nog wel de payments in de gaten van paypal (ik voel een dubbele betaling aankomen :P ) maar goed, mocht je er last van hebben..webcare spammen ;)

[ Voor 81% gewijzigd door 2Dutch op 08-07-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Franco10 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:17:
Zijn er mensen met een LG toestel die Spotify gebruiken? Het schijnt dat je dan de EQ niet kunt gebruiken.
Ik heb een LG televisie met WebOS, de Spotify app daarop is waardeloos en bijna onbruikbaar. Geen Spotify connect is jammer, maar bijna alle features missen gewoon. Je kunt niet eens een playlist shufflen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 22:43
Persoonlijk vind ik het heerlijk dat de PS3 Spotify support heeft tegenwoordig.. Nu nog chromecast support.. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:53

steveman

Comfortabel ten onder

Heeft iemand als eens zo'n gepersonaliseerde wekelijkse playlist gezien :?

nieuws: Spotify geeft gebruikers wekelijkse gepersonaliseerde afspeellijst

Bij mij heb ik nog niets zien verschijnen in ieder geval :/

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
steveman schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:43:
Heeft iemand als eens zo'n gepersonaliseerde wekelijkse playlist gezien :?

nieuws: Spotify geeft gebruikers wekelijkse gepersonaliseerde afspeellijst

Bij mij heb ik nog niets zien verschijnen in ieder geval :/
Idem! Ik leefde werkelijk naar de maandag toe om zoiets geweldigs te ontvangen 8)7 maar helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Apart iets waar ik toevallig tegenaan liep toen een switch binnenshuis liep te vervelen: dinnetje en ik hebben beiden offline playlists. Toen de internetverbinding thuis wegviel, bleef de iOS-app maar zeuren dat ie offline was en viel er niets meer te selecteren in de app. Zette ik echter vliegtuigmodus aan, dan bleef de app wel gewoon werken en kon ik prima bij alle menu-items en dus ook de offline playlists. Bugje of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Is al langer (altijd?) zo, offline gedrag moet je expliciet triggeren. Offline playlists moet je zien als vooral de suggestie om het alvast gedownload te hebben.

Qua usability is hier wel het een en ander te verbeteren inderdaad. Bij mij zijn ook meer dan eens de offline items spontaan verdwenen op dag 2 van een tripje. :/

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Ik heb de gepersonaliseerde playlist inmiddels! Valt ietwat tegen, misschien volgende week een beter lijstje.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Sluuz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:34:
Ik heb de gepersonaliseerde playlist inmiddels! Valt ietwat tegen, misschien volgende week een beter lijstje.
Waar is deze te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkerkant: Playlists - Discover Weekly by Spotify.
Ik vermoed dat het over deze playlist gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Klopt, dat is m!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:32:
[...]

Linkerkant: Playlists - Discover Weekly by Spotify.
Ik vermoed dat het over deze playlist gaat.
Aha, thanks! Ik zie hem nog niet maar dat zal dan wel komen denk ik. Misschien heb ik daar wel te weinig playlists voor, omdat ik bijna alles gewoon in 'mijn muziek' op heb geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik probeer te berekenen hoeveel dataverbuik Spotify me geeft bij een normale stream. Als ik het goed heb, is dat 160kbps.

160 / 8 = 20KB per seconde, x 60 = 1200KB per minuut, x 60 = 72000KB per uur, /1024 = 70MB per uur. Dit uiteraard keer twee als ik de kwaliteit op hoog instel.

Klopt deze berekening?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb er wel eens 80MB in een half uur doorheen gejaagd op setting 'extreem'. Dus dat jouw setting lager is en de helft van de data doet, klinkt wel iets plausibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mooi zo, dank! :)

Bestaan er globale shortkeys voor Spotify? Als ik bv in Chrome of Outlook zit, dan wil ik 'next' kunnen doen zonder dat me dat al te veel extra werk geeft. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik vind alleen de shortkeys als je Spotify daadwerkelijk voor je neus hebt.

Toastify! _O_

Hmz, is al drie keer gecrashed sinds mijn laatste bricht hier. :/

Spotify Wrapper lijkt het een stuk beter te doen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door pven op 17-08-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:01
Toetsenbord kopen met mediakeys? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat zit niet op mijn laptop. ;)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vanuit het niets geeft de Windows-speler geen geluid meer bij mij. Als ik naar de web-player ga, dan werkt het wel. Alles op mijn laptop geeft geluid, behalve Spotify. Iemand een idee of er ergens een verborgen mute-knop is of zo? :?

Dus toch gemute: als ik in de player zelf het volume omhoog zet (Ctrl+Up ofzo), dan werkt het weer. Vaag.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 25-08-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zit met iets raars. Ik wil graag met mijn premium account het album 'Mooie waanzinnige wereld' van Stef Bos beluisteren. Een album met 12 nummers, aldus de Android app, en ook de webplayer. Als ik dan het album open, blijkt dat er slechts 3 nummers beschikbaar zijn. In de webplayer zijn de andere nummers uitgegrijsd. Is dit een afspraak met het label, of een simpele fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 15:50
Wie heeft er allemaal al de Discover Weekly playlist? Ik heb hem nog steeds niet (6 weken na aankondiging). Aan de andere kant, ook op Running heb ik zeker 2 maanden moeten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
Ik heb 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
koelkast schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:27:
Ik zit met iets raars. Ik wil graag met mijn premium account het album 'Mooie waanzinnige wereld' van Stef Bos beluisteren. Een album met 12 nummers, aldus de Android app, en ook de webplayer. Als ik dan het album open, blijkt dat er slechts 3 nummers beschikbaar zijn. In de webplayer zijn de andere nummers uitgegrijsd. Is dit een afspraak met het label, of een simpele fout?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Probeer eens je cache weg te gooien en daarna Spotify opnieuw te starten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Link eens naar het album, dank kijk ik ook eens.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff gekeken en ik zie hetzelfde. Schijnbaar zijn er slechts 3 nummers beschikbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:29
In de Spotify software zelf zijn maar drie nummers zichtbaar bij dat album. Zodra de optie "Show unavailable tracks in playlist" aangezet wordt zijn er inderdaad 12 nummers waarvan 9 grijs.
In het verleden krijg je bij een poging om zo'n uitgegrijsd nummer af te spelen nog een melding dat het in jouw regio niet beschikbaar was, nu is er slechts een melding dat de track unavailable is zonder verdere uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 15:50
En staat de Discover Weekly playlist dan gewoon onder het kopje Afspeellijsten? Of ergens anders? Het voelt een beetje als een gevalletje blinde kip van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
cranebird schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:41:
[...]

En staat de Discover Weekly playlist dan gewoon onder het kopje Afspeellijsten? Of ergens anders? Het voelt een beetje als een gevalletje blinde kip van mij :)
Hij staat bij mij onder Afspeellijsten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
ninjazx9r98 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:31:
[...]

In de Spotify software zelf zijn maar drie nummers zichtbaar bij dat album. Zodra de optie "Show unavailable tracks in playlist" aangezet wordt zijn er inderdaad 12 nummers waarvan 9 grijs.
In het verleden krijg je bij een poging om zo'n uitgegrijsd nummer af te spelen nog een melding dat het in jouw regio niet beschikbaar was, nu is er slechts een melding dat de track unavailable is zonder verdere uitleg.
Aha. Duidelijk! In mijn regio niet beschikbaar. Nu zingt Stef Bos voor het grootste deel in een taal die in een zeer beperkt aantal landen wordt verstaan, waaronder NL. En dat daar dan de meeste tracks niet beschikbaar zijn, toch wel vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Tukk schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:59:
[...]

Link eens naar het album, dank kijk ik ook eens.
Deze: https://play.spotify.com/album/7yv5TDSJZZ10W56zcwCx66
Inmiddels heb ik het antwoord al (zie hierboven). Toch vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Heeft iemand het inmiddels al voor elkaar om spotify op de chromecast aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:34
Baldertt schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 10:40:
Heeft iemand het inmiddels al voor elkaar om spotify op de chromecast aan de praat te krijgen?
Op de Chromecast 2 en Chromecast Audio werkt het als het goed is meteen out-of-the-box. De eerste Chromecast moet eerst nog een update krijgen die Spotify ondersteunt. Die komt binnenkort.

iPhone 13 mini (iOS 26) [daily driver]
Jolla C2 (Sailfish OS 5)
Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5)
OnePlus 6T (Ubuntu Touch 20.04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Met hoeveel kbps speelt de Spotify webplayer eigenlijk af, als je een premium account hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 21:27
De chromecast 2 krijg ik morgen binnen. Ik ben benieuwd.

Zodra de chromecast audio verkrijgbaar is ga ik daarvan ook een exemplaar scoren. Eindelijk Spotify via mijn a/v receiver zonder een brakke Android tablet (eerste galaxy tab) én met toslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Albert020 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:10:
Met hoeveel kbps speelt de Spotify webplayer eigenlijk af, als je een premium account hebt ?
320 als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Cyleo schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:01:
[...]

320 als ik het goed heb.
Zo veel, weet je dat zeker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ik heb het over de Webplayer, niet de geïnstalleerde versie van Windows ?

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/mUIzJgALyF/63b5c89d07e8033e2ab2646fa7299693.JPG

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 06-10-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Albert020 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:20:
[...]

Ik heb het over de Webplayer, niet de geïnstalleerde versie van Windows ?

[afbeelding]
Ja, ok. Ik ging er gemakshalve vanuit dat de webplayer de desktop versie is, maar er bestaat natuurlijk ook een losse client (en dat is de desktop versie)
Zelf gebruik ik enkel de mobile en webplayer op mijn desktop (Chrome os)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:35
Ik heb een iPad (16GB) en iPhone (64GB). Op mijn iPhone wil ik offline beschikbaar gemaakte muziek wel downloaden, op mijn iPad niet. Begrijp ik nou goed dat dit niet mogelijk is? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Laatst online: 22:29
MarcoC schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 10:48:
Ik heb een iPad (16GB) en iPhone (64GB). Op mijn iPhone wil ik offline beschikbaar gemaakte muziek wel downloaden, op mijn iPad niet. Begrijp ik nou goed dat dit niet mogelijk is? :{
Als je muziek offline beschikbaar wilt hebben zul je altijd moeten downloaden, hoe krijg je het anders offline tot je beschikking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:35
ninjazx9r98 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:07:
[...]

Als je muziek offline beschikbaar wilt hebben zul je altijd moeten downloaden, hoe krijg je het anders offline tot je beschikking?
Je begrijpt mijn vraag niet. Ik wil offline beschikbaar gemaakte muziek niet op mijn iPad downloaden (anders zit mijn iPad direct vol). Op mijn iPhone heb ik zat ruimte. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Meer mensen problemen met de Android app? Ik heb telkens dat als ik een nummer aanzet en dan terug ga naar m'n playlist dat hij weer bovenaan de playlist staat, ookal zat ik midden in of zelfs onderaan..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 ... 32 ... 41 Laatste