Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 31 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
Wat je ook kan doen (zo heb ik het):
- Bluetooth streaming adapter aansluiten op 3,5 mm
- Telefoon via bluetooth verbinden met de carkit + de streaming adapter
- Instellen dat muziek via de streaming adapter gaat (uitvinken van Telefoon-audio)
- Instellen dat telefoon via de carkit gaat (uitvinken van Media-audio).

Instellen dat telefoon via BT moet gaat niet altijd goed (dan moet je het handmatig doen in je telefoon-app TIJDENS het bellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Nee dat gaat juist niet.

Ik heb een BT adapter in de Volvo ( die nog moet komen ) die alleen bellen aankan, en een fysieke mini jack in de middenconsole die als AUX werkt. Dus normaal gesproken gebruik ik de S5 via BT en een Ipod via mini jack

. Maar is het mogelijk om de S5 aan te sluiten via BT en bellen via BT te laten gaan en tegelijk via via de headphone in/uitgang een minijack naar de minijack in de auto. Dus kan Spotify ook via de headset uitgang/minijack muziek sturen naar een autoradio terwijl de BT alleen telefoon pakt?

[ Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 13-01-2015 16:29 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ligt het niet meer aan je radio? Als je die vertelt dat hij AUX IN moet gebruiken in plaats van BT AUDIO dan komt het wel goed denk ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Dat ligt aan de radio.....Volvo Base Audio en geen USB interface.

Vandaar de vraag of Spotify dit kan. Die stuurt normaal via BT toch in de auto ?

Anders is het gewoon een Ipod op de Aux

[ Voor 9% gewijzigd door backupdevice op 13-01-2015 16:36 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:16

Crusader

Arc Nature

Via losse bluetooth module op AUX zul je waarschijnlijk bij een inkomende (en uitgaande) oproep zelf moeten omschakelen.

[edit] oeps, beetje late reactie en daarom aangepast.

[ Voor 70% gewijzigd door Crusader op 13-01-2015 16:49 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Jawel, dat gaat wel.

Trouwens, waarom zou Spotify dit wel of niet aan moeten kunnen? Alle audio werkt altijd via 3,5mm. Het is alsof je oordopjes aansluit :)

@ hierboven, je hoeft niets om te schakelen als je 'mijn' handleiding hierboven gebruikt :) Dat is het hele principe van Bluetooth Profiles.

[ Voor 48% gewijzigd door maarud op 13-01-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:24
is het mogelijk om Spotify in Dollars te betalen? Spotify wil per se een credit card geregisteerd op US adres. Paypal lukt ook niet om die reden. Maar er moet toch een manier zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Jazco2nd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:07:
is het mogelijk om Spotify in Dollars te betalen? Spotify wil per se een credit card geregisteerd op US adres. Paypal lukt ook niet om die reden. Maar er moet toch een manier zijn?
Waarom zou je dat willen? omdat het 1 euro per maand scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 18:24
daarvoor ben je tweaker toch :D maar ik heb t al opgegeven, is de moeite niet waard (US prepaid kaart wordt niet meer geaccepteerd). Het lijkt wel mogelijk te zijn geweest, door een premium code aan te schaffen, iets wat hier kan: http://www.buyfrompowerseller.com/spotify-premium-code/

Maar dan heb je wellicht nog het probleem dat je alleen naar US ip adressen kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met gramofon.
Ik heb er naar zitten kijken voor aan me versterker.

Lijkt me veel beter werken dan via airplay.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is wel een betrouwbare site, heb er weleens wat zaken gekocht, ze helpen je ook als iets niet lukt. Meer dan prima. Alleen is hij wel vrij duur.

Verwijderd

Ik wil graag voor mijn kinderen nog een spotify account koppelen aan mijn family abonnement, maar het is mij werderom onduidelijk hoe dat te doen. Eerst een account aanmaken als trial en dan na 30 dagen koppelen aan de huidige family account master account ofzo?

Iemand die dit weet? De site is zo onduidelijk.

Ik hen nu 2 accounts en betaal 15 euro en ik wil 20 euro gaan alen voor 3 accounts.

Als ik naar het family beheer gedeelte graag mis ik de toevoegknop?.

Edit: kennelijk moet ik eerst alles annuleren, nieuw family account aanmaken voor 3 personen en dan betalen en dan kan ik toevoegen. Mijn god, wat een methode...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oh spotify.

Krijg ik hulp van de helpdesk, maar nu is het helemaal mis. Wat is het lastig om een family abonnement af te sluiten. Nu heb ik een accont voor 3 personen, maar voor 2 betaald en bij persoon 3 krijg ik een foutmelding :X

De vorige keer ging het ook al helemaal mis en duurde het anderhalve maand voordat ik mijn geld terugkreeg dat dubbel geincasseerd werd. Grrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, is wel een zooitje.

Overigens gok ik als developer dat makkelijk 90% van de dev tijd voor de familty feature in dit soort edge cases zit (a.k.a. niet in de create new family flow). Maar ja, dan moet je dat nog steeds wel doen.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het is allemaal gelukt! Met de goede hulp van de helpdesk. Ik had op de account van mijn zoon per ongeluk een 7 dagen premium trial genomen, daardoor kon ik het niet regelen.

Ik vind het zelf wel vervelend dat je een account eerst moet opzeggen en dan opnieuw moet afsluiten, ik ben altijd bang dan playlijsten kwijt te raken, maar dat is gelukkig niet het geval.

Over een half jaar vermoed ik dat mijn dochter ook spotify wil (dan is ze 6). Gelijk voor mijn kids een youtube account aangemaakt, zijn ze helemaal klaar voor de toekomst. Mijn zoon van 7 luisterd spotify als hij minecraft speelt. En nu kan ik ook tijdens zijn vakantie (zoals nu) muziek op mijn werk luisteren op mijn eigen account.

Ach, voor 20 euro heb ik het mooi voor elkaar nu. En de helpdesk helpt echt snel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Sinds een paar weken zit ik met iets vervelends in de mobiele app van spotify op android. Wanneer je een afspeellijst afspeelt met shuffle functie heb ik op 20 minuten wel 2x hetzelfde liedje terwijl er in in mijn afspeelijst wel meer dan 400 nummers staan. Heb dit wel enkel op een offline afspeelijst geprobeerd, mogelijk dat het hier door komt? Nog mensen met hetzelfde probleem?

[ Voor 13% gewijzigd door Grompie op 23-02-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coole nieuwe functie die eraan komt:

http://youtu.be/BI7KH14PAwQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Vandeweek toch de missus overgehaald om ook aan de Spotify te gaan, dus over naar Family. Ze kreeg het uitnodigingsmailtje niet (gmail), maar je kon ook een link kopiëren die je moest openen nadat de extra account was aangemaakt. En met die link werd haar account netjes aan mijn hoofdaccount geknoopt. Ging allemaal goed..nu alleen nog controleren of nieuwe factuur aan het eind van de maand klopt :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Mja dat gebruik ik al twee jaar zo als app die er in zit, dus echt nieuw is het principe niet. Maar wat wel fijn is, is dat ze het op deze manier geïntegreerd hebben, want in de nieuwe Spotify kan je geen apps meer gebruiken en dus mistte ik mijn lyrics wel, gelukkig is dat weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier wellicht een tip om een android tablet te veranderen in een A2DP sink device?

Ik irriteer me meer en meer aan het feit dat ik spotify vanaf mij tablet / telefoon niet als een bluetoothspeaker naar mijn nexus 7 kan sturen die aan de stereo hangt. Dit werkte wel prima met 1 account, maar we hebben nu 3 spotify accounts in huis en ik moet elke keer op dezelfde spotify account inloggen op de nexus 7 voordat ik er muziek heen kan sturen.

Ik denk dat ik de nexus 7 maar ga gebruiken voor iets anders en een bluetooth muziekontvangertje ga kopen bij conrad ofzo voor 30 euro. Maar voordat ik kosten maak, misschien iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ontvanger kopen in china voor € 10, scheelt geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, dat is wel slim. Ik zal dat poolse/chinese bedrijf ook even proberen (mint in the box of hoe die ook heet), ik zoek even het chinese importtopic hier op. Komt goed.

Maar als iemand nog een gratis tip heeft, dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Want nu kan ik op de nexus 7 de covers zien van de cd's die luister en dat ziet er wel gelikt uit :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

niet gratis, maar wel specifiek voor jouw vraag gemaakt: https://gramofon.com/index.html

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:34:
niet gratis, maar wel specifiek voor jouw vraag gemaakt: https://gramofon.com/index.html
Heb je er ervaringen mee?
Ik heb er ook naar zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die gramafon, erg erg mooi, ik had op zo'n chinese site deze gevonden die mij ook bevalt:
http://www.miniinthebox.c...tner-met-mic_p996735.html

Maar die gramafon, ik weet het niet. Het is een wifi boxje en dat snap ik niet. Ze zeggen dat het geluid beter is, maar dat verschil hoor ik toch niet vermoed ik. Daarnaast is het een open wifi kanaal dat je kennelijk met facebook vrienden kan delen wat mij niet bevalt. Grootste nadeel is echter dat je het alleen met spotify kan gebruiken en ik zou ook graag ds audio (van mijn synology nas) willen aansturen via een boxje.

Het ziet er wel mooi uit, maar ik weet het niet, uit reviews word ik ook niet echt enthousiast. Het liefst heb ik gewoon iets dat net zo werkt als de soundbar bij mijn tv boven, via bluetooth connecten en alles werkt gelijk.

En bij die Chinese site twijfel ik ook wat, ik vertrouw het niet zo dat ik een apparaat dat ik uit China haal 24/7 aan de stroom ga zetten.

Eigenlijk moet google gewoon android even aanpassen zodat het kan wat ik wil. Of er moet een app komen, maar ik begrijp dat dit bluetooth gedeelte gelocked is en niet met een app aangepast kan worden zodat het werkt zoals ik het wil.

Mijn volgende versterker moet in iedergeval airplay etc. hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik wil een van mijn playlists delen met iemand die geen Spotify gebruikt.

Hoe exporteer ik een lijst met bandnamen en naam van de nummers erbij?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij simpel:

Hele lijst selecteren met CTRL+A (even ervan uitgaande dat je Windows gebruikt) en dan CTRL+V of plakken in Word of welk programma dan ook.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:45:
[...]
Heb je er ervaringen mee?
Ik heb er ook naar zitten kijken.
Er is veel over de Gramofon gebabbeld in het Fon-topic: Fonero ervaringen topic - Deel 2

Voor het doorsturen van muziek is het handig (Spotify Connect), vond zelf de geluidskwaliteit wat tegenvallen maar ik ga er binnenkort nog even beter voor zitten: ook om te kijken of het draadloze gedeelte goed genoeg werkt, daar lees ik wat ergernissen over (heb hem nu bedraad aangesloten).

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:37:
Vrij simpel:

Hele lijst selecteren met CTRL+A (even ervan uitgaande dat je Windows gebruikt) en dan CTRL+V of plakken in Word of welk programma dan ook.

:P
Dan krijg ik een lijst met Spotify links...
Bv:
http://open.spotify.com/track/4twhYPDyCP6ICeW3TtQVxP

Ik kan na Ctrl-A en rechtermuisknop kiezen uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fUGT7DEaEs2IAu8oUIPqsIrw/full.png

Geen van drie is een optie die ik zoek.

[ Voor 33% gewijzigd door Tukk op 02-03-2015 10:45 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Kies gewoon voor http link voor de hele playlist? Is prima leesbaar voor anderen. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens naar de bluetooth adapters gekekeken en die gramafon vind ik te duur en gebruikt wifi wat ik niet wil. Ik heb net deze gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://assets.fiercemarkets.net/public/sites/enterprise-it/LogitechBluetooth.jpg

Verkoop ik mijn android tablet die ik er nu voor gebruik, dit werkt met meerdere spotify accounts wel en mijn tablet werkte prima, maar ik vond het te irritant om elke keer van user te moeten veranderen met spotify family.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Voutloos schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:54:
Kies gewoon voor http link voor de hele playlist? Is prima leesbaar voor anderen. :)
Dit is toch niet leesbaar?
code:
1
2
3
4
5
6
http://open.spotify.com/track/07ABETRdek3ACMpRPvQuaT
http://open.spotify.com/track/6vYK729O29XnvQqPWyLPfe
http://open.spotify.com/track/0P3hC40swuxaf3CH1LMozO
http://open.spotify.com/track/0aIXPVVZArfwTOrPYSOaa5
http://open.spotify.com/track/7oQSevUCbYs4QawXTHQVV1
http://open.spotify.com/track/4VqPOruhp5EdPBeR92t6lQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
De playlist zelf. Dat is 1 linkje en die kan een anonieme user prima openen.

En anders kan je altijd nog sparen voor een eh.. o, gratis account.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Voutloos schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:37:
De playlist zelf. Dat is 1 linkje en die kan een anonieme user prima openen.

En anders kan je altijd nog sparen voor een eh.. o, gratis account.
Die laatste wil ik voorkomen. Het gaat over een opdracht, ik wil niet van iemand dan eisen om een account aan te maken om alleen zo'n lijst te kunnen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ik had allang getest of dit werkte he ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie nog een oplossing zoekt om de muziek op de stereo te krijgen, dit ding heb ik gisteren ontvangen en had ik in 2 minuten geinstalleerd en werkt als een trein, bizar. Heel heel fijn blokje:

Afbeeldingslocatie: http://assets.fiercemarkets.net/public/sites/enterprise-it/LogitechBluetooth.jpg

Ik had hem voor 31 euro, is ook wel in de pricewatch hier te vinden met goede reviews. Echt een dikke aanrader. Het werkt een stuk sneller met verbinden vanaf de ipad dan mijn tv soundbar met bluetooth en daar was ik al tevreden over.

Het is wel een heel klein boxje, op de foto lijkt hij veel groter. Het is zeg maar een half pakje sigaretten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:26:
Voor wie nog een oplossing zoekt om de muziek op de stereo te krijgen, dit ding heb ik gisteren ontvangen en had ik in 2 minuten geinstalleerd en werkt als een trein, bizar. Heel heel fijn blokje:

[afbeelding]

Ik had hem voor 31 euro, is ook wel in de pricewatch hier te vinden met goede reviews. Echt een dikke aanrader. Het werkt een stuk sneller met verbinden vanaf de ipad dan mijn tv soundbar met bluetooth en daar was ik al tevreden over.

Het is wel een heel klein boxje, op de foto lijkt hij veel groter. Het is zeg maar een half pakje sigaretten.
QFT!

Werkt snel (binnen 3 seconden heb je contact, met het uit je broekzak halen van de telefoon meegenomen), geluid is acceptabel. Nadeel vond ik wel de afstand die je maximaal kan hebben tot het apparaat. Na 4 meter begint de kans op haperen bij mij (in een kast zonder deur, tegen de versterker aan).
Voutloos schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:51:
Ik had allang getest of dit werkte he ;)
Ik krijg het niet voor elkaar om het lijstje zo te exporteren dat het in een beetje normaal printbaar formaat komt. Oftewel, ik begin nu met tikken aan een word-document. :/

[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 04-03-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:39:
Na 4 meter begint de kans op haperen bij mij (in een kast zonder deur, tegen de versterker aan).
Ik had bij 6 meter geen problemen, meer heb ik niet geprobeerd (maar stereo staat ook wat midden in de woonkamer).

Van reviews op tweakers haal ik dat je 8 meter wel moet kunnen halen, zal wel per type huis verschillen net als wifi.

Edit, na 4 meter had ik vanavond ook wat problemen, daaronder niet. Maar verder prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:43
Tukk schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:39:
[...]

QFT!

Werkt snel (binnen 3 seconden heb je contact, met het uit je broekzak halen van de telefoon meegenomen), geluid is acceptabel. Nadeel vond ik wel de afstand die je maximaal kan hebben tot het apparaat. Na 4 meter begint de kans op haperen bij mij (in een kast zonder deur, tegen de versterker aan).

[...]

Ik krijg het niet voor elkaar om het lijstje zo te exporteren dat het in een beetje normaal printbaar formaat komt. Oftewel, ik begin nu met tikken aan een word-document. :/
Jullie houden het wel spannend hè, met alleen een foto; nu weet ik nog niet welk kastje dit is!
Ik zal eens gaan zoeken op 'streamer van Logitech van rond de 31 euro' 8)

[edit] Gevonden: pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter

[ Voor 8% gewijzigd door Hkuit op 11-03-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 22:56
Hkuit schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:24:
[...]

Jullie houden het wel spannend hè, met alleen een foto; nu weet ik nog niet welk kastje dit is!
Ik zal eens gaan zoeken op 'streamer van Logitech van rond de 31 euro' 8)

[edit] Gevonden: pricewatch: Logitech Bluetooth Audio Adapter
Gebruik nog steeds de eerste van Logitech, werkt perfect !

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.techradar.com//Review%20images/TechRadar/Computing/peripherals/Peripherals%20November%202011/logitech%20-%20wireless%20speaker%20adapter-380-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Meer mensen net de nieuwe interface gekregen? :'(

Desktop notifications die nergens in de instellingen uit te zetten zijn. Kan ik nog een versie terug?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
De nieuwe update brengt alleen maar bugs voor zover ik nu kan inschatten :P

Spotify community en reddit gaan los :P
https://community.spotify...gelog/m-p/1044157#M112642

Ergens op de eerste pagina staat ook hoe je kunt downgraden.

[ Voor 11% gewijzigd door frankivo op 11-03-2015 23:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een internet/tv/telefoon-abbo van KPN aangevraagd voor mn nieuwe huisje. Daar zit natuurlijk Spotify premium bij. Nu had ik al een Spotofy abbonement met mijn facebook eraan gelinkt.

Kan alles (afspeellijsten, faves, facebook-link, etc..) overzetten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Jep, je kan je Premium stopzetten en dan de code die je van kpn krijgen, op je eigen account redeemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Touchdomex schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:54:
Meer mensen net de nieuwe interface gekregen? :'(

Desktop notifications die nergens in de instellingen uit te zetten zijn. Kan ik nog een versie terug?
Je bedoelt dit?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y10zbDH.png

Ik wil dat ook heel graag weg hebben. De notificationsknop in Spotify lijkt ook nog eens bugged te zijn, dus die blijft hangen op het 'loading'-icoontje en dat cijfertje gaat niet weg. Die notificaties interesses me hoe dan ook al geen reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hyptonize schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:02:
[...]

Je bedoelt dit?
[afbeelding]

Ik wil dat ook heel graag weg hebben. De notificationsknop in Spotify lijkt ook nog eens bugged te zijn, dus die blijft hangen op het 'loading'-icoontje en dat cijfertje gaat niet weg. Die notificaties interesses me hoe dan ook al geen reet.
Yes, staat niet in de instellingen ofzo.

Ik heb gisteren Foobar opgepakt en ben FLAC gaan downloaden. Klachten wordt vermoedelijk toch niets mee gedaan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Die notification zit er dus echt al 4 jaar in, alleen de lataste tijd krijg je die ook als er liedjes worden toegevoegd aan afspeellijsten i.p.v. alleen bij berichtjes in je inbox.

Dat laden en vervolgens niet openen is wel een irritante bug, alleen op te lossen door spotify opnieuw te openen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

maarud schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:32:
Die notification zit er dus echt al 4 jaar in, alleen de lataste tijd krijg je die ook als er liedjes worden toegevoegd aan afspeellijsten i.p.v. alleen bij berichtjes in je inbox.

Dat laden en vervolgens niet openen is wel een irritante bug, alleen op te lossen door spotify opnieuw te openen :(
Ja, dat weet ik. Maar die notifications vielen nooit echt op en waren makkelijk te negeren. Nu er dus dat cijfer te zien is op mijn taakbalkicoon is dat toch wat moeilijker te negeren voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een screenshot van hoe die nieuwe versie eruit ziet?

Ik heb hem nog niet gezien, maar ik begrijp de reacties op reddit niet helemaal, ik zie zo 123 niet iets waar ik problemen mee zou hebben? Als is normalization wel fijn als dat zou werken. Maar ze worden daar boos omdat crossfade nu onder advanced zit, komop zeg, dat is gewoon triest als je zo zit te zeuren?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:08:
heeft iemand een screenshot van hoe die nieuwe versie eruit ziet?

Ik heb hem nog niet gezien, maar ik begrijp de reacties op reddit niet helemaal, ik zie zo 123 niet iets waar ik problemen mee zou hebben? Als is normalization wel fijn als dat zou werken. Maar ze worden daar boos omdat crossfade nu onder advanced zit, komop zeg, dat is gewoon triest als je zo zit te zeuren?
http://imgur.com/E3P0MSE

Het ergste van de nieuwe versie vind ik dat je hem niet meer kan minimizen naar de tray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rost schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:12:
Het ergste van de nieuwe versie vind ik dat je hem niet meer kan minimizen naar de tray
mmm, ik ga hem hier eens installeren. Ik luister eigenlijk alleen nog via de ipad nu ik die van het werk heb, maar dat komt ook omdat de pc's hier onder het bureau hangen en mijn koptelefoonsnoer te kort is.

Thuis stream ik alles van de ipad naar de stereo, maar ik ga de windows versie eens installeren, zo op het oog ziet het er niet heel anders uit.

-----------------

Zo, nieuwe versie zit erop, maar werkelijk fantastisch. Die songteksten optie, wow. Echt te gek, werkt als een trein.

Ik moet zeggen: ik vind het heel mooi. Maar ik zal reddit eens rustig doorlezen, ik schrok echter na de reacties hier, maar ik vind het echt een verbetering zo op het eerste oog. Ik had voor songteksten zelf met ds audio op mijn nas een houtje touwtje oplossing gevonden via een of andere vage russische site, dit werkt 100 keer beter :P

Maar misschien zie ik zo ook nadelen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: dubbelpost per abuis

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Dat kon volgens mij al versies geleden niet meer, maar om eerlijk te zijn, vind hem ook niet echt irritant in de taakbalk.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
MeNTaL_TO schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:48:
[...]

Dat kon volgens mij al versies geleden niet meer, maar om eerlijk te zijn, vind hem ook niet echt irritant in de taakbalk.
Ik heb spotify tot gisteren altijd naar de tray kunnen doen, ik vind het vervelend om met alt-tabben spotify er ook bij te hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Rost op 12-03-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
[...]

Yep, dit is voor mij ook wel een gemis. Ik heb altijd spotify in mijn tray draaien als achtergrond muziek als ik eens aan het devven ben. Nu moet het perse een plek in mijn taskbar innemen. En het lijkt bij starten dat het ook wat langer duurt voordat de interface laad? Maar dit is niet een groot probleem.

En bij idle spawnt spotify nu 3 processen met samen een whopping 230mb geheugen gebruik, bij afspelen komt daar nog een +- 30 mb bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Hmm, kan je de locatie van je spotify cache niet meer aanpassen in de PC versie (tenzij je de prefs file aanpast)?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Schijnbaar niet meer nee...allemaal leuk en aardig dat ze alles webbased doen (de Spotify client is nu gewoon een luxe browser) maar dan moeten ze niet die handige opties er uit slopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
MeNTaL_TO schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:31:
Hmm, kan je de locatie van je spotify cache niet meer aanpassen in de PC versie (tenzij je de prefs file aanpast)?
Dat klopt :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Vindt 2 dingen jammer van de nieuwe versie.

1. Tray werkt niet meer !
2. Equalify werkt niet meer !

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 12-03-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
Nieuwe versie is verschrikkelijk. Je kan ook downgraden, instructies hier; https://community.spotify...ient-and-skin/td-p/769659

Hier een lijstje met veranderingen: http://www.reddit.com/r/s...d_mega_discussion/cp6mg13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

:( idd
Mmore schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:37:
Nieuwe versie is verschrikkelijk. Je kan ook downgraden, instructies hier; https://community.spotify...ient-and-skin/td-p/769659

Hier een lijstje met veranderingen: http://www.reddit.com/r/s...d_mega_discussion/cp6mg13
valt wel mee toch ? ziet er allemaal wat anders uit vindt ik niet zo erg eigelijk

[ Voor 47% gewijzigd door spartacusNLD op 12-03-2015 15:44 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
spartacusNLD schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:43:
[...]

:( idd

[...]

valt wel mee toch ? ziet er allemaal wat anders uit vindt ik niet zo erg eigelijk
Zekers, vind hem voor de rest wel goed, maar van Equalify
komt binnenkort een nieuwe beta uit, die werkt dan weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Albert020 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:45:
[...]

Zekers, vind hem voor de rest wel goed, maar van Equalify
komt binnenkort een nieuwe beta uit, die werkt dan weer ;)
perfect, linkje?

en jammer dat dit nooit van de grond gekomen is:
http://www.nu.nl/tech/373...denten-korting-geven.html

en die songtekst optie werkt wel echt goed trouwens :)

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 12-03-2015 15:53 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat ik als het meest irritant ervaar is dat ze de automatisch opstarten weer aangezet hebben in plaats van je bestaande waarde over te nemen. De optie geminimaliseerd starten is _niet_ hetzelfde als niet starten. Tuig. :(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
spartacusNLD schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:47:
[...]

perfect, linkje?

en jammer dat dit nooit van de grond gekomen is:
http://www.nu.nl/tech/373...denten-korting-geven.html

en die songtekst optie werkt wel echt goed trouwens :)
Je kunt je hier aanmelden voor de beta versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:51
Ook een gemis: geen artiest en titel meer onder in je scherm, ook niet als je met de muis er op gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

FoxLenny schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:56:
Ook een gemis: geen artiest en titel meer onder in je scherm, ook niet als je met de muis er op gaat staan.
jahwel hoor, links onder in beeld..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CLNt20x.png

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 12-03-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
spartacusNLD schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:04:
[...]

jahwel hoor, links onder in beeld..
[afbeelding]
Hij bedoelt in de taskbar denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
418O2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:06:
[...]

Nee denk dat hij dit bedoelt.

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/M59zsiiKWn/6dbc3b3888be3e736f4e51496d38db22.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die songtekstfunctie is echt fantastisch, zelfs heel onbekende nummers zitten erin en de achtergronden wisselen van beeld, werkelijk waar top.

Scheldwoorden, alles zit erin en die achtergronden die wisselen en bij geen foto's de hoes, ik krijg gewoon zin om een karaoke avond te organiseren met veel drank, microfoons aansluiten op de home cinema set en dan dit op de beamer :D

Ik moet deze echt killeroptie van die songteksten echt per direct op mijn android en ios tablets hebben, nu per direct.

Er zit zelfs een optie in om de teksten synchroom te laten lopen als het niet klopt :D

Zelfs het nummer Hookah van Tyga hebben ze erin zitten met de meest vage woorden die ik ken, heerlijk. Doe Maar en ander spul, alles werkt als een trein.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik mis de apps/plugins zoals Lazify...:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:53
Rechtermuisknop Spotify op je taskbar mist nu de optie Quit Spotify :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
418O2 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:06:
Dat ja, er staat nu alleen "spotify premium".

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dp2U9yI.png
co2301 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:54:
Rechtermuisknop Spotify op je taskbar mist nu de optie Quit Spotify :@
Dat is ook irritant ja, maar nu sluit spotify wel af als je het venster sluit.

En over de songteksten: die zijn voortgekomen uit musixmatch, die kon je eerder al wel als app installeren, het is nu echt precies hetzelfde ;)

[ Voor 47% gewijzigd door FoxLenny op 13-03-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoxLenny schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:11:
En over de songteksten: die zijn voortgekomen uit musixmatch, die kon je eerder al wel als app installeren, het is nu echt precies hetzelfde ;)
ik dacht dat die apps al een 6 maand terug eruit gehaald waren, ik lees echter nu veel reacties van mensen die het nog dagelijks gebruikten. Kennelijk heb ik dat gemist (al vond ik de apps zelf niet zo boeiend, maar die songtekst app had ik nog nooit gezien).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:40:
ik dacht dat die apps al een 6 maand terug eruit gehaald waren, ik lees echter nu veel reacties van mensen die het nog dagelijks gebruikten. Kennelijk heb ik dat gemist (al vond ik de apps zelf niet zo boeiend, maar die songtekst app had ik nog nooit gezien).
Ik had inderdaad ook een hele tijd geleden iets begrepen dat met een update de apps er uit zouden worden gehaald, maar tot de laatste update deze week kon ik ze nog gewoon allemaal gebruiken, dus ook musixmatch.
En die musixmatch heb ik al meerdere keren gebruikt voor karaoke avonden, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mmore schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:37:

Dat is een mooie optie voor vanavond O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net te twijfelen of ik een abo zou nemen maar als ik dit lees... Ik gebruik Spotify wel alleen op de mobiel en iPad of via de browser maar als dat allemaal ook deze foute kant op gaat. Waarom VERBETEREN ze de boel niet...? Een van de redenen dat ik nog geen abo heb, is dat ik mijn eigen local mp3's veel makkelijker kan beheren etc. Ik snap zelden iets van die playlists en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:22
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind de nieuwe versie juist veel beter. De vorige versie had best veel verschillen met de apps op Android en iOS, en daarom vond ik de desktopversie (of juist de apps) erg verwarrend. Nu is het gelijkgetrokken. Simpeler, cleaner en gebruiksvriendelijker. Er zijn geen features gesneuveld die ik gebruikte, dat scheelt misschien ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
misschien een eerder gestelde vraag maar heb erg weinig tijd. :X

Klopt het dat spotify in mijn ruim +90 nummers eigen nummers plaatst die ik niet kan verwijderen?
ik vind het prima om af en toe even wat reclame te luisteren en hou juist van de shuffle stand.

Maar dit vind ik echt te gortig als dat zo is. Het zijn ronduit kut nummers.

dank voor uw reactie

Groet,

melvis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

meller14 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:38:
misschien een eerder gestelde vraag maar heb erg weinig tijd. :X

Klopt het dat spotify in mijn ruim +90 nummers eigen nummers plaatst die ik niet kan verwijderen?
ik vind het prima om af en toe even wat reclame te luisteren en hou juist van de shuffle stand.

Maar dit vind ik echt te gortig als dat zo is. Het zijn ronduit kut nummers.

dank voor uw reactie

Groet,

melvis
Ik wilde antwoorden maar ik heb te weinig tijd. :x 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
Afvalzak schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Ik wilde antwoorden maar ik heb te weinig tijd. :x 8)7
hahah sorry, laat maar het is de web versie die niet goed werkt en knoppen niet lekker zijn. F5 deed de trick.
dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
Net gedowngrade van de laatste Spotify versie naar versie 0.9.7.16

Man man man, wat een verademing zeg.

Langzaam maar zeker is de Spotify client een draak van een programma geworden.
De laatste versie draaide zo traag als dikke stront. Bovendien zag sinds het nieuwe design client eruit als een client voor senioren / slechtzienden. Alle overzichtelijkheid was weg.

Bovendien kon ik niet meer de pijltjestoetsen gebruiken om tussen de playlists te scrollen.

De nieuwe lyrics functie gebruikte ik overigens al tijden met de app MusixMatch, en kan ik met de oude versie nog steeds gebruiken.

Hulp met downgraden hierrrrr:
http://www.javiersantos.m...k-to-the-previous-spotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:53:
Ik zat net te twijfelen of ik een abo zou nemen maar als ik dit lees... Ik gebruik Spotify wel alleen op de mobiel en iPad
Die apps zijn perfect, ik luister amper met de windows bak nog, ik vind hem ook minder fijn, maar het is niet zo erg dat ik ga downgraden, voor die ene keer per week dat ik de windows app gebruik vind ik het nog wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat Spotify via de iPhone app 12,99 kost maar dat je ook via de site kan abonneren en dat het dan 9,99 kost...?!? En dat dat abonnement ook gewoon via de iPhone werkt?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:09:
Klopt het dat Spotify via de iPhone app 12,99 kost maar dat je ook via de site kan abonneren en dat het dan 9,99 kost...?!? En dat dat abonnement ook gewoon via de iPhone werkt?!?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:09:
Waarschijnlijk door de 30% die Apple wil vangen: http://www.iculture.nl/tips/spotify-premium-duurder-ios-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx. Bijzonder... Gelukkig is het makkelijk te omzeilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat iets als die nieuwe versie van Spotify überhaupt vrijgegeven wordt? In eerste instantie werkten meerdere dingen niet, de performance is nog steeds slecht en er ontbreken belangrijke functies die voorheen wel aanwezig waren, zoals de mogelijkheid om "volume normalisation" (term overgenomen van het Spotify-supportforum) uit te schakelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Commendatore op 30-03-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Die songteksten functie is inderdaad master, al een karaoke avond mee georganiseerd :) wat ik ook echt belachelijk vind is dat als iemand anders op spotify zit je in de iOS app offline afspelen niet meer kan aanvinken.

Net alsof ze willen voorkomen dat je met meerderen tegelijk luistert. Gelukkig brengt de vliegtuigmodus een oplossing :). Even aan, app starten en offline alsnog aanvinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Vind die nieuwe Spotify versie wel heel traag bij het opstarten met Windows 7 !

Geluid heb ik geen klagen met Premium (320 Kbps)

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/xq66U4A6VQ/f87f652c7e0d48acaf8b20a0296e6998.JPG

[ Voor 47% gewijzigd door Albert020 op 31-03-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook Spotify Premium sinds gisteren. Speciaal voor de Spotify app op de PS4.
Ik ben een enorme muziek liefhebber en het is dan ook genieten met Spotify op de PS4.

Op mijn laptop de PS4 app van Spotify besturen werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:02:
Ik heb nu ook Spotify Premium sinds gisteren. Speciaal voor de Spotify app op de PS4.
Ik ben een enorme muziek liefhebber en het is dan ook genieten met Spotify op de PS4.

Op mijn laptop de PS4 app van Spotify besturen werkt prima.
Jep, t werkt echt heerlijk en de geluidskwaliteit op de PS4 is echt super!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Jep, t werkt echt heerlijk en de geluidskwaliteit op de PS4 is echt super!
Heeft de PS4 app ook echt 320 kb/s streams als je Premium hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:10:
[...]

Heeft de PS4 app ook echt 320 kb/s streams als je Premium hebt?
Zover ik kan horen wel ja

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik kan shuffle niet meer uitzetten in een album.... (android premium)
Is dit een nieuwe bug... zucht... of worden nu zelfs premium klanten opgezadeld met fixed shuffle.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas33
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 09:50
Ik kan sinds gisteren avond op 2 apparaten tegelijk spotify luisteren, via denon app en iphone app bijvoorbeeld, meer mensen hier 'last' van?

Zou echt waanzinnig zijn als dit doorgevoerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Ik heb sinds de laatste update dat nummers uit een album, totaal verkeerd afgespeeld worden. Ik speel track 1 af, maar track 7 gaat afspelen, terwijl als ik op track 7 dubbelklik blijkt er weer een ander nummer af te spelen (Selah Sue - Reason) zeer vreemd. Ook jammer dat als je op het kruisje klikt de app niet meer verdwijnt naar tray-icon maar afsluit. Twijfelde aan mezelf of dat voorheen ook zo was, maar kan het me niet meer herinneren...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:42:
Ik heb sinds de laatste update dat nummers uit een album, totaal verkeerd afgespeeld worden. Ik speel track 1 af, maar track 7 gaat afspelen, terwijl als ik op track 7 dubbelklik blijkt er weer een ander nummer af te spelen (Selah Sue - Reason) zeer vreemd. Ook jammer dat als je op het kruisje klikt de app niet meer verdwijnt naar tray-icon maar afsluit. Twijfelde aan mezelf of dat voorheen ook zo was, maar kan het me niet meer herinneren...
Ik heb sinds een paar dagen ook vage problemen. Ik was het net zo zat dat ik de truuk heb gebruikt om naar de oude spotify te gaan. En gelijk werkt alles weer 8)7 Ook dat kruisje ;)

De oude is ook veel overzichtelijker merk ik nu, dat ik een week of twee terug nog beweerde dat het wel meeviel 8)7

Musicmatch aanzetten in het app overzicht en klaar ben je.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2015 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Welke versie? Heb je een linkje?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het bericht hier van schraagen in "Spotify - Ervaringen & Discussie"

Gewoon dat installeren, niet de nieuwe spotify verwijderen, anders moet je die weer downloaden. Maar het werkt.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2015 22:11 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 41 Laatste