Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Goede luister kwaliteit best snel met nieuwe liedjes.
Vandaag heb ik via mijn KPN Alles-in-1 glasvezel abo mijn Spotify Premium code ontvangen. Deze heb ik, net als in het verleden weer gekoppeld met met mijn gratis Spotify account en het werkt weer als vanouds.
Nu ben ik echter ook in het bezit van een Logitech Squeezebox (met uiteraard de software geupgrade naar UE Smart Radio), waar ik een Spotify-app op kan installeren. Dit heb ik via de website (www.uesmartradio.com) gedaan, echter wordt er nu gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Dit blijkt echter niet de gebruikersnaam en wachtwoord van Spotify zelf te zijn (deze heb ik overigens gekoppeld met FaceBook), maar een gebruikersnaam bestaande uit een tiental (?) cijfers en een wachtwoord. Deze weet ik niet, dus wil graag een nieuwe aanvragen en zou die per e-mail toegestuurd moeten krijgen.
Vele pogingen heb ik ondernomen, echter tot op heden zonder resultaat. Ik heb daarom contact gezocht met de klantenservice, maar zij komen ook niet verder dan een standaard e-mailtje met daarin dezelfde procedure om een nieuw wachtwoord aan te vragen via een e-mail link (die dus niet werkt
Iemand ervaringen met het oplossen van dit probleem?
Thanks voor het meedenken!
Ik had dat ook. Je hebt in je account een device loginnummer staan, dat bestaat uit een zooi cijfers. En dan moet je nog een pw maken. Ik vond dat via even googlen.renskoenraadt schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:42:
Wie heeft er een oplossing met betrekking tot het volgende:
Vandaag heb ik via mijn KPN Alles-in-1 glasvezel abo mijn Spotify Premium code ontvangen. Deze heb ik, net als in het verleden weer gekoppeld met met mijn gratis Spotify account en het werkt weer als vanouds.
Nu ben ik echter ook in het bezit van een Logitech Squeezebox (met uiteraard de software geupgrade naar UE Smart Radio), waar ik een Spotify-app op kan installeren. Dit heb ik via de website (www.uesmartradio.com) gedaan, echter wordt er nu gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren. Dit blijkt echter niet de gebruikersnaam en wachtwoord van Spotify zelf te zijn (deze heb ik overigens gekoppeld met FaceBook), maar een gebruikersnaam bestaande uit een tiental (?) cijfers en een wachtwoord. Deze weet ik niet, dus wil graag een nieuwe aanvragen en zou die per e-mail toegestuurd moeten krijgen.
Vele pogingen heb ik ondernomen, echter tot op heden zonder resultaat. Ik heb daarom contact gezocht met de klantenservice, maar zij komen ook niet verder dan een standaard e-mailtje met daarin dezelfde procedure om een nieuw wachtwoord aan te vragen via een e-mail link (die dus niet werkt)
Iemand ervaringen met het oplossen van dit probleem?
Thanks voor het meedenken!
Hier dus kun je verder ; https://www.spotify.com/se/account/set-device-password
Zover was ik al. Alleen krijg je dat gevraagde e-mailtje nooit binnen, heb het denk ik nu al 12x aangevraagd...en aangezien mijn Spotify-account gekoppeld staat met mijn FaceBook-account kan ik ook geen ander e-mailadres opgevenmaartend schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:52:
[...]
Ik had dat ook. Je hebt in je account een device loginnummer staan, dat bestaat uit een zooi cijfers. En dan moet je nog een pw maken. Ik vond dat via even googlen.
Hier dus kun je verder ; https://www.spotify.com/se/account/set-device-password
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
www.casarodriguillo.com
Bij installatie zoekt Spotify zelf de locatie met de meeste ruimte, hierop heb je verder geen invloed.Pinin schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:18:
Weet iemand hoe je alle gedownloade music bij spotify op android op een exerne sd (maar natuurlijk wel ingebouwde) kan zetten zonder het ingebouwde en dus snelle geheugen vol te laten lopen.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Lustucru op 01-10-2014 19:13 . Reden: Spam ]
Verwijderd
bij de Trekpleister / Kruidvat en volgens mij ook bij de AH kan je deze kaarten ook kopen ,maar dan gewoon voor de normale prijs. Scheelt je weer een euro of 2.
zelf betaal ik het trouwens met paypal. Ik zet via ideal geld op paypal (staat er in 2 seconden op) en dan betaal ik daar maandelijks spotify mee.
Ik vind het wel heel discutabel welke site je plaatst, de reviews zijn gewoon slecht.
Cijfer gemiddeld: 5.5/10
Zie https://www.webwinkelkeur.nl/leden/iGiftcards_1528.html
Ik zou het niet snel doen zelf, gewoon even op de fiets naar de drogist of supermarkt en daar betalen, weet je zeker dat het werkt en betaal je niet 2 euro mee dan nodig is.
[ Voor 32% gewijzigd door Lustucru op 01-10-2014 19:14 . Reden: Spam moet je niet quoten ]
Verwijderd
Ik ben mijn afspeellijsten kwijt in spotify
heb al gekeken bij mijn account om afspeellijsten te herstellen maar worden geen verwijderde afspeellijsten vermeld.
Ook heb ik geen 2e account aangemaakt
Ik gebruik de gratis versie die gekoppeld is aan facebook account
WIE KAN ME HELPEN ?
Ze zijn nog wel aan het knutselen:
Er is op dit moment helaas geen ondersteuning mogelijk om deze wijziging in je abonnement te kunnen doorvoeren. Om te wijzigen moet je wellicht je abonnement eerst annuleren en je vervolgens opnieuw aanmelden. Een andere mogelijkheid is om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen.
[ Voor 42% gewijzigd door 2Dutch op 20-10-2014 12:55 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Nou, dat werd tijd. Is iig wel het overwegen waard2Dutch schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:48:
Dat Spotify Family klinkt wel interessant..m'n vriendin wil al tijden meer muziek om te luisteren en vraagt dan aan mij om playlists te maken ofzo..nu kan ze dat mooi zelf zonder mijn account dwars te zitten
Ze zijn nog wel aan het knutselen:
[...]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik wilde het, maar toen die melding dat ik kennelijk eerst mijn abonnement moest cancellen. Net gedaan, maar nu heb ik hem gecancelled en kan ik nog steeds geen family kiezen?
Ik heb hetzelfde, alleen niet gecancelled.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:28:
Heeft iemand al spotify family aan de praat?
Ik wilde het, maar toen die melding dat ik kennelijk eerst mijn abonnement moest cancellen. Net gedaan, maar nu heb ik hem gecancelled en kan ik nog steeds geen family kiezen?
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door M@cer op 20-10-2014 15:50 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Deze info wil de helpdesk van je hebben:
Scheelt weer wat gemail heen en weer als je dit gelijk meestuurt met je verzoek om dat family plan te krijgen.Geboortedatum
Postcode
Paypal Billing ID/Laatste 4 cijfers van je betaalkaart
De eerste begint met een B en vindt je zo, dit is uiteraard alleen nodig als je met Paypal betaald:
1. Log in to your account at www.paypal.co.uk
2. Click ‘History’ near the top of the page.
3. Select Spotify Finance Ltd. and you'll see the Billing Agreement ID on the next page
Ik houd jullie op de hoogte of het zo werkt.
Hier ook altijd, je hebt ook niet door dat een ander al luisterd. Denk je eerst: doet mijn wifi weer raar ofzo, klik je opnieuw op play en kan je weer luisteren totdat de ander hetzelfde doet. Na een paar keer bellen we elkaar meestal op en overleggen we wie mag luisteren. Blij dat we daar zo vanaf zijn. En 5 euro meer is prima, 2 x 10 euro vond ik wat teveel voor zoiets.M@cer schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:26:
Altijd ruzie bij ons dat de muziek weer door iemand wordt overgenomen..
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 15:57 ]
Lijkt mij geen rocketscience, wil hier ook graag family hebben maar met dit gezeur wacht ik nog wel even..
Verwijderd
Al met al dus bijna 20 euro kwijtgeraakt, stelletje 3#$#$#@432 daar. Ongelofelijk.
Ik heb ze een laatste mail gestuurd dat ik wil dat ze het oplossen en anders stap ik over naar google music. Daar heb ik 3 maanden gratis abonnement gekregen, zoek het maar uit hoor. Ik laat me niet 20 euro afnemen. Ze hebben de zaken niet op orde. Hoe moeilijk kan het zijn zeg, bizar.
Dito, dit slaat nergens op zo..je gaat met free toch geen family nemen?Brilsmurfffje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:48:
Hadden ze niet eerst kunnen zorgen dat je fatsoenlijk je huidige premium kan omzetten naar family aangezien dit het meest gebruikte stap is
Lijkt mij geen rocketscience, wil hier ook graag family hebben maar met dit gezeur wacht ik nog wel even..
Hoe langer dit geprutst blijft, hoe meer mensen denken: laat maar. Hoe moeilijk is het om bij een bestaand abo een 2e abo af te sluiten. Serieus..niet doordacht dit, helaas
Mijn wederhelft reageerde niet bijzonder enthousiast, of ze weet nog niet goed of ze het wel wil.
Kortom: no rush
[ Voor 13% gewijzigd door 2Dutch op 21-10-2014 13:06 ]
De laatste grote updates voor Spotify waren allemaal voor de Free abonnees, ze moeten echt hun focus beter krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:04:
mijn god, pas op met de klantenservice van spotify. Ik begin aardig boos te worden. Ze hebben het opgelost, maar niet dus. Nu heb ik opeens betaald voor een collega die ingelogd was op deze pc en ben ik 15 euro kwijt en werkt mijn account niet meer en kan ik alleen maar 1 abonnement nemen en heeft spotify een week abonnement van mij afgepakt.
Al met al dus bijna 20 euro kwijtgeraakt, stelletje 3#$#$#@432 daar. Ongelofelijk.
Ik heb ze een laatste mail gestuurd dat ik wil dat ze het oplossen en anders stap ik over naar google music. Daar heb ik 3 maanden gratis abonnement gekregen, zoek het maar uit hoor. Ik laat me niet 20 euro afnemen. Ze hebben de zaken niet op orde. Hoe moeilijk kan het zijn zeg, bizar.
Verwijderd
Hoe moeilijk kan je het je klanten maken zeg. Waarom kan ik bij netflix gewoon perfecte service krijgen, het verschil is zo groot, onverklaarbaar. Bij netflix doen ze alles, dat is toch redelijk vergelijkbaar naar mijn idee qua dienst (abonnement upgraden, aanpassen, van usa naar nl omgeving etc. werkt daar gewoon prima met goede service binnen een paar minuten). Met spotify loop ik al 2 dagen te mailen en nu ben ik 17,50 tot 20 euro kwijt en geen idee of ze dat terugbetalen...
Soms denk ik wel: downloaden is wel niet legaal, maar werkt 100 keer beter. En dat gevoel moet je mij niet geven, want dan kies ik niet meer voor het "gemak" van een betaalde dienst. Ik was zo tevreden, maar nu niet meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 13:32 ]
Je kan ook Xbox music een maand gratis proberen, die hebben 30 miljoen nummersVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:31:
nou, ik ga zo google music activeren en ik ga het proberen. Knap dat ze dat voor elkaar krijgen, ik ben al jaren premium spotify klant en had google music aanbieding al maanden hier liggen en nooit willen gebruiken, maar ik heb 2 x 3 maand gratis (vanwege aanschaf chromecasts) en dat ga ik nu dus bekijken. Als het bevalt blijf ik daar en is het dag dag spotify.
Hoe moeilijk kan je het je klanten maken zeg. Waarom kan ik bij netflix gewoon perfecte service krijgen, het verschil is zo groot, onverklaarbaar. Bij netflix doen ze alles, dat is toch redelijk vergelijkbaar naar mijn idee qua dienst (abonnement upgraden, aanpassen, van usa naar nl omgeving etc. werkt daar gewoon prima met goede service binnen een paar minuten). Met spotify loop ik al 2 dagen te mailen en nu ben ik 17,50 tot 20 euro kwijt en geen idee of ze dat terugbetalen...
Soms denk ik wel: downloaden is wel niet legaal, maar werkt 100 keer beter. En dat gevoel moet je mij niet geven, want dan kies ik niet meer voor het "gemak" van een betaalde dienst. Ik was zo tevreden, maar nu niet meer.
Verwijderd
Ben alleen bang dat mijn vrouw het niet leuk gaat vinden. Die wilde eigenlijk al geen family plan en al helemaal niet switchen....
Verwijderd
Family plan is feitelijk 2 aparte accounts, je kan eigenlijk verder weinig familie dingen ermee. Zie het gewoon als ieder een eigen spotify, maar 50% korting op de 2e account, meer is het eigenlijk niet.
Overstappen heb ik geprobeerd, maar mijn vrouw heeft meer dan 30.000 songs in 100+ playlists en het kan niet automatisch of via allerlei lastige constructies, dus dan maar zo, al ben ik het er helemaal niet mee eens en ik heb spijt dat ik dit gedaan heb.
Advies: blijf ver van dat family plan weg!!!
Idd, erg raar dat het zo moet.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:41:
nou, spotify's helpdesk is ook niet snel. Ik heb maar een nieuwe spotify account aangemaakt voor mijzelf en eentje voor mijn vrouw en die met een family plan gekoppeld. Vervolgens 2 uur bezig geweest alle playlisten goed te zetten.
Family plan is feitelijk 2 aparte accounts, je kan eigenlijk verder weinig familie dingen ermee. Zie het gewoon als ieder een eigen spotify, maar 50% korting op de 2e account, meer is het eigenlijk niet.
Overstappen heb ik geprobeerd, maar mijn vrouw heeft meer dan 30.000 songs in 100+ playlists en het kan niet automatisch of via allerlei lastige constructies, dus dan maar zo, al ben ik het er helemaal niet mee eens en ik heb spijt dat ik dit gedaan heb.
Advies: blijf ver van dat family plan weg!!!
Verwijderd

Gelukkig is alles van mijn vrouw overgezet, die hakt anders mijn hoofd eraf. En ik heb ook al mijn favorieten e.d. kunnen overzetten. Ik had gelukkig maar iets van 1000 liedjes in 3 mappen ofzo en mijn vrouw het veelfout in honderd+ mappen

Heb nu wel eindelijk mijn eigen spotify, dat is wel heerlijk.
De android app is wel nog niet helemaal naar mijn zin. Je moet nu elke keer uitloggen en inloggen op de andere account om de lijsten e.d. te zien. Gelukkig blijven instellingen zoals last.fm en scrobbelen en geluidskwaliteit wel onthouden voor beide accounts, maar een switch family user ofzo zou wel veel fijner werken.
Nou, ik laat het weer zo even, ik zie wel wat spotify met mijn oude account en mijn paypal conflict doet. Ik reageer niet meer terug en blijf wel bij mijn nieuwe accounts. Ik heb wel family plan nu en geen gedoe meer als ik wil luisteren op het werk ofzo en mijn vrouw thuis. Dan heb ik dat gedoe niet meer dat de stream stopt. Maar voor een goede klantenservice moet je hier helaas niet zijn. Gelukkig werkt het verder uitmuntend hier en is de muziekcollectie 100% naar mijn zin, maar anders was ik nu weggeweest. Het is echt dat ik te lui ben alles over te zetten.
Verwijderd
spotify gaat mij het geld terugbetalen en er was een storing op mijn account, zou nu moeten werken. Maar ik heb al een nieuwe account, dus ik laat het maar zo voor nu. Maar het is wel opgelost, althans de toezegging om het te doen is gedaan.
Communicatie gaat wel moeizaam, 1 mail ontvang ik per dag en ik reageer snel terug, maar krijg pas 24 uur later weer een reactie. Op die manier is het lastig communiceren.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
dagje niet, maar ik ben al 4 dagen met ze bezig. Frustratie is het niet echt, eerder teleurstelling. En ook wat verbazing, het staat of valt toch met een goede klantenservice, in iedergeval in een markt met zoveel concurrentie. Ik was namelijk zelf nu ook weggeweest bij spotify als ik eenvoudig mijn playlists kon overzetten.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:20:
Ik snap je frustratie, maar een dagje wachten op een passende oplossing is zo erg niet toch?
Het is net als met Ziggo, een probleem krijgen is dikke ellende. En zolang het werkt is alles top.
Gelukkig begrijpen 99 van de 100 bedrijven dit en is de online service tegenwoordig heel goed (maar het gaat dus ook verwachtingen scheppen en bedrijven die er niet aan voldoen zoals spotify gaan dit wel voelen). Maar kennelijk is er nog geen probleem door deze houding (ik basseer me ook even op reacties op bugs, wensen van klanten etc.).
Verder luister ik weer met veel plezier spotify. Hoop wel dat het switchen tussen familie leden wat makkelijker kan dan elke keer opnieuw inloggen onder een andere account. Heeft iemand daarvoor al een oplossing gezien?
edit: pfff, terugbetalen is kennelijk ook lastig. Ik heb nu al 3 keer uitgelegd wat het probleem is, maar ze begrijpt me niet echt.... nouja, ik heb de 15 euro al afgeschreven, ik doneer het wel aan een site als ik het toch terug krijg in de toekomst.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 19:04 ]
Het is echt heerlijk om de muziek te bedienen vanaf mijn telefoon en vice versa
Link: http://community.spotify....-Desktop-Beta/td-p/932803
Werkt naast elkaar dus de stable desktop app hoeft er niet of. Sterker nog, ze werken tegelijk

[ Voor 39% gewijzigd door maarud op 04-11-2014 18:15 ]
Top ! Ik gebruik veel connect op mijn receiver. Ze draaien nu ook beide bij mijmaarud schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:14:
Was het al bekend dat Spotify Connect ook werkt op de dekstop app met de beta?
Werkt naast elkaar dus de stable desktop app hoeft er niet of. Sterker nog, ze werken tegelijk![]()
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Ik wacht even af, vorige keer dat ik de beta nam kwam een paar dagen later de final al.
Mooi dat ze weer wat nuttigs doen voor betalende klanten. Althans ik neem aan dat dit een betaalde functie is.
Ik zou nu nog graag zo'n winamp achtige effect mogelijkheid willen, ben de naam kwijt, maar van die bewegende figuren e.d. in beeld. En dan ala winamp met veel add ons en mogelijkheden. Of videoclips.
Ah het is dus wel nieuw. Ik dacht dat ik het tot nu gewoon nooit door had.maarud schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:14:
Werkt naast elkaar dus de stable desktop app hoeft er niet of. Sterker nog, ze werken tegelijk![]()
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Dat gaat denk ik niet werken. Je moet 15 euro afrekenen, je kan niet een lopend abonnement verhogen.UltraSub schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:12:
Ik kan op 1 december gebruik gaan maken van premium omdat dan mijn Hi abo gaat lopen. Kan ik mijn vriendin dan voor €5 premium regelen met family op haar account? Of werkt dat niet als je premium hebt van KPN?
Jammer dat dat een premiumfunctie is ... heb tegenwoordig een draadloze koptelefoon en het enige wat ik nog mis is een manier om via m'n telefoon de muziek te regelen op m'n pcmaarud schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:14:
Ach, FWPtje. Je kunt niet alles hebben
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik heb meerdere playlists en die werken allemaal goed, alleen die ene niet. Misschien toevallig omdat ie ook Favorieten heet? De werking van Favorieten is een tijdje geleden veranderd.
[ Voor 29% gewijzigd door tiguan op 07-11-2014 17:38 ]
Verwijderd
Zo aan het bier en lekker muziek luisteren.
Dat family abonnement is tof, maar mijn vrouw gebruikt het amper. Maar afijn
Want elk los nummer wordt ook als een album gezien (met 1 nummer)
edit: bovenin zit de functie "alleen volledige albums laten zien"
Nieuwe vraag: in de beta kan is mijn starred lijst leeg, waar kan dit aan liggen
en nu ook niet meer

[ Voor 43% gewijzigd door Pinin op 12-11-2014 19:42 ]
www.casarodriguillo.com
Yugh, wat een smerige geldwolven zitten daar zeg, ach ja, je bent maar afhankelijk van je fans.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Al ben ik wel van mening dat zoveel mogelijk van mijn €10 Premium naar de artiesten moet . De Spotify-devs hoeven niet voor een hongerloon te werken, maar meer dan een mooie lease Audi hoeven ze nou ook niet te krijgen
[ Voor 60% gewijzigd door maarud op 13-11-2014 10:11 ]
Mja dat meende ik ook al uit alles wat ik online kan vinden te halen. Balen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:21:
[...]
Dat gaat denk ik niet werken. Je moet 15 euro afrekenen, je kan niet een lopend abonnement verhogen.
Ik denk dat de artiest het minste krijgt, dat was vroeger ook al zo.maarud schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:09:
Beter iets dan niets...zonder Spotify zou ik mijn muziek van TPB halen
Al ben ik wel van mening dat zoveel mogelijk van mijn €10 Premium naar de artiesten moet . De Spotify-devs hoeven niet voor een hongerloon te werken, maar meer dan een mooie lease Audi hoeven ze nou ook niet te krijgen
Een artiest moet het hebben van live optredens, daar verdienen ze het "geld" op een paar steenrijke DJ's na
www.casarodriguillo.com
Spotify houdt 30%, ze betalen 70% aan de rechthebbenden.Pinin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:58:
[...]
Ik denk dat de artiest het minste krijgt, dat was vroeger ook al zo.
Een artiest moet het hebben van live optredens, daar verdienen ze het "geld" op een paar steenrijke DJ's na
bron
I see red pixels.
Echter, ik ben ook geabboneerd op Armin van Buuren's State of Trance serie. Daar komt er elke week 1 van uit maar ik krijg daar nooit een berichtje over. Doe ik iets fout of ligt dat aan de betreffende artiest/afspeellijst?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja en van die 70% gaat meestal 75% naar de platenmaatschappij (tenzij je een goede deal hebt)wwwhizz schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:04:
[...]
Spotify houdt 30%, ze betalen 70% aan de rechthebbenden.
bron
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Ik krijg uberhaupt nooit berichtjes. Waar krijg je die?Arfman schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:36:
Echter, ik ben ook geabboneerd op Armin van Buuren's State of Trance serie. Daar komt er elke week 1 van uit maar ik krijg daar nooit een berichtje over. Doe ik iets fout of ligt dat aan de betreffende artiest/afspeellijst?
Vandaag had ik wel spotify problemen, kennelijk heeft de ict afdeling op ons werk besloten dat we geen spotify meer mogen luisteren en is de firewall geblokkeerd. En de webplayer doet het niet omdat ik geen flash op de pc heb
Neem morgen even mijn prive telefoon mee waarop spotify staat, wellicht hebben ze het wifi netwerk vergeten aan te passen. Zal wel niet, maar we gaan het proberen.
Anders kan ik alleen via nederland.fm of youtube muziek luisteren, maar youtube wil nu betaalde muziek gaan leveren... irritant. Het werkte een paar jaar namelijk prima en ik betaal voor mijn spotify, ik zie het probleem niet zo (en het is ook niet dat onze verbinding het niet aankan).
Tja, een enkele spotify gebruiker is geen probleem. Maar het verbaast mij niet als er sysadmins zijn die niet blij worden p2p traffic van de spotify desktop applicaties op hun netwerk.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:32:
Vandaag had ik wel spotify problemen, kennelijk heeft de ict afdeling op ons werk besloten dat we geen spotify meer mogen luisteren en is de firewall geblokkeerd..
[..]
Het werkte een paar jaar namelijk prima en ik betaal voor mijn spotify, ik zie het probleem niet zo (en het is ook niet dat onze verbinding het niet aankan).
Zojuist Spotify Family geregeld. \o/ Ging best soepel bij mijn bestaande premium account (vriendin had nog geen premium, wat ook de eis is).
{signature}
Spotify is al een tijd geen P2P meer.Voutloos schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:33:
[...]
Tja, een enkele spotify gebruiker is geen probleem. Maar het verbaast mij niet als er sysadmins zijn die niet blij worden p2p traffic van de spotify desktop applicaties op hun netwerk.Wat dat betreft zijn de flashplayer en smartphone apps toch veel minder belastend.
Zojuist Spotify Family geregeld. \o/ Ging best soepel bij mijn bestaande premium account (vriendin had nog geen premium, wat ook de eis is).
nieuws: Spotify stapt af van p2p en gaat alle muziek via centrale servers afspelen
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Het werkt hier inmiddels weerVoutloos schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:33:
Tja, een enkele spotify gebruiker is geen probleem. Maar het verbaast mij niet als er sysadmins zijn die niet blij worden p2p traffic van de spotify desktop applicaties op hun netwerk.Wat dat betreft zijn de flashplayer en smartphone apps toch veel minder belastend.
De meeste collega's luisteren muziek via youtube, geen idee of dat lichter is, maar ik ben wel blij dat spotify weer werkt op mijn desktop. Kan anders wel luisteren via G3 ofzo op mijn telefoon, maar ik heb ook maar een databundel van 1500MB en ik heb het idee dat ik dan niet 20 dagen in de maand 4 uur per dag ofzo kan luisteren.
Dit is inmiddels niet meer het geval. Ik kon gewoon iemand uitnodigen op mijn Premium account, verliep allemaal supersmooth. Die problemen lijken dus opgelost.alwaysleft schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:15:
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen Spotify family nemen als je je Premium account hebt omgezet naar Free. Bizar, echt bizar.
Verwijderd
{signature}
Verwijderd
Maar ik zit te denken, we luisteren meestal via de telefoon en sturen dat door naar de nexus 7. Ik denk dat ik spotify wel op de nexus 7 moet laten staan ,maar wellicht hoef ik dan niet in te loggen daarop en kan ik de telefoon als een soort remote gebruiken? Ik wil wel de cd hoes op die tablet zien (heb dat scherm altijd aanstaan).
Vanavond eens testen.
We hadden voorheen 1 account, maar ik kreeg de hele tijd meuk van mijn vrouw ertussen... dus dit leek me handiger...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 16:13 ]
Bedoel je milkdrop?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:36:
Ik zou nu nog graag zo'n winamp achtige effect mogelijkheid willen, ben de naam kwijt, maar van die bewegende figuren e.d. in beeld. En dan ala winamp met veel add ons en mogelijkheden. Of videoclips.
check http://spotiamp.com/
Werkt met milkdrop en andere winamp visualizer plug-ins
Ja bizar dat het family plan welke uit gaat van 1 account zonder korting niet van toepassing is op een compleet andere deal waar waarschijnlijk al een flink lager bedrag voor gerekend wordt...Tc-Chub schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:36:
Ik heb al sinds 2011 Spotify Premium en heb nu net een nieuw Hi abonnement waar ik om prijstechnische redenen Spotify bij in heb zitten. Nu denk ik, zet ik er mooi een familie abonnement bij op, maar dat mag dus weer niet. Echt belachelijk eigenlijk.
{signature}
Verwijderd
wow, dat is geniaal zegBaldertt schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:42:
[...]
Bedoel je milkdrop?
check http://spotiamp.com/
Werkt met milkdrop en andere winamp visualizer plug-ins
Toevallig net mijn pc opnieuw aan het installeren, zal deze gelijk meenemen zodat hij op de image kan, dit blijf ik gebruiken (althans als het werkt, dat heb ik nog niet getest, maar dat zal vast en zeker het geval zijn).
Dank je
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2014 14:32 ]
Mailtjes en een popup op mijn telefoon. Maar dus niet van Armin van Buuren. Ik zou het fijn vinden als er een popup kwam met "ASOT 691 is nu beschikbaar" en dat ik die dan kan toevoegen aan een afspeellijst en kan downloaden.Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:32:
[...]
Ik krijg uberhaupt nooit berichtjes. Waar krijg je die?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee hoorThe-X schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:38:
Mijn Spotify Unlimited periode liep af en zoals gewoonlijk heb ik deze op tijd met een Spotify Gift Card van €10,- opgewaardeerd voor weer 2 maanden Spotify Unlimited a €5,- . Nu loopt mijn abonnement ineens maar voor 1 maand, overal staat nog Spotify Unlimited, ik Spotify gemailt en hier melde ze dat het Unlimited abonnement er niet meer is. (wat is al wist maar ik verlende dus nog steeds mijn "oude" unlimited) Schijnbaar hebben ze nu helemaal Unlimited er uit gegooid.
Jouw Spotify Unlimited -abonnement wordt op de 2014-12-02 verlengd en kost € 4,99, tenzij je je abonnement voor die datum opzegt.
Terwijl ik gisteren opgewaardeerd heb met €10,-Abonnementstatus
Je bent ingeschreven voor Spotify Unlimited tot 2015-01-01. Na deze periode zal je account een Spotify Free account worden.
Jij hebt automatische incasso?
[ Voor 7% gewijzigd door Pjotrofsky op 01-12-2014 12:58 ]
We hebben Spotify en Sonos.
Kan dochter A via Spotify op haar eigen Sonos naar andere muziek luisteren dan dochter R via Spotify op haar eigen Sonos??
En idealiter zouden wij (vader en moeder) weer andere muziek willen luisteren in de woonkamer. Maar dat is een nice-to-have...
You're either part of the solution or you're part of the problem
Leuke namen voor je dochterspoehee schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:02:
Ik heb twee dochters.
Je kan niet online luisteren naar je eigen muziek als iemand op dat account ingelogd is en ook muziek luistert. Je zal de muziek offline moeten zetten en dan kan het wel (is omslachtig).Kan dochter A via Spotify op haar eigen Sonos naar andere muziek luisteren dan dochter R via Spotify op haar eigen Sonos??
En idealiter zouden wij (vader en moeder) weer andere muziek willen luisteren in de woonkamer. Maar dat is een nice-to-have...
Het alternatief dat je hebt is https://www.spotify.com/nl/family/
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ik heb nu 1 spotify account gekoppeld aan de sonos.
Met Spotify family kan ik er meer koppelen?? Of snappen Sonos en Spotify dat automatisch.....??
Lost Spotify family dit probleem met Sonos only! daadwerkelijk op?
Iemand hands-on ervaring mee.
[update]Sonos 5.2beta dus...die moet je ook hebben
[ Voor 9% gewijzigd door poehee op 01-12-2014 16:14 . Reden: Sonos 5.2beta ]
You're either part of the solution or you're part of the problem
Verwijderd
ik heb spotify familiy en mijn vrouw speelt af beneden op de stereo en ik boven op de soundbar. Je hebt feitelijk gewoon 2 inlogaccounts, eigenlijk zijn het gewoon losse accounts, maar je krijgt korting op de prijs. En je hebt 1 hoofdaccount waarbij je andere accounts kan toevoegen of verwijderen.poehee schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:47:
Dank voor je reactie.
Ik heb nu 1 spotify account gekoppeld aan de sonos.
Met Spotify family kan ik er meer koppelen?? Of snappen Sonos en Spotify dat automatisch.....??
Lost Spotify family dit probleem met Sonos only! daadwerkelijk op?
Iemand hands-on ervaring mee.
[update]Sonos 5.2beta dus...die moet je ook hebben
Ik weet alleen niet of je op diverse sonos boxen diverse apparaten kan aansluiten. Hier thuis kan het wel , maar ik heb geen sonos. Dus als je aan elke sonox box een ander apparaat kan koppelen kan wat je wilt.
Anders maak je van de spotify account een family account en test je het? Je kan het terugzetten en dan ben je hoogstens 5 euro kwijt. Ik weet bijna zeker dat je die 5 euro terugrkijgt als je spotify een mail stuurt dat je het wilde testen, maar dat het niet lukt. En als het wel lukt blijf je het behouden.
Het is wel ideaal hoor. Ieder zijn eigen muziek. Maar family abonnement impliceert meer dan dat het is. Zie het gewoon als 2 betaalde accounts, maar ipv 20 euro betaal je 15 euro.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 19:43 ]
Ik ben een gratis gebruiker en ik heb van Sinterklaas wat Spotifytegoed gekregen
Nu kan ik twee dingen doen: ik kan 30 dagen gratis op proef, of ik kan van hun actie die er nu is gebruik maken: koop 1 maand en krijg er twee gratis. Als ik dan een iDeal-betaling start, dan krijg ik in het eerste geval een rekening van €0,01 (ter verificatie van de rekening) en in het tweede geval €9,99. Nu vraag ik me af: kan ik 30 dagen op proef krijgen, vervolgens voor de volgende maand betalen terwijl de actie nog loopt en dan nog 2 maanden gratis krijgen vanwege de actie?
In feite hebben ze twee acties tegelijk lopen, maar ik weet niet of ze te combineren zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee of een bron met wat info?
[ Voor 0% gewijzigd door erikieperikie op 07-12-2014 18:13 . Reden: typo ]
Je kan niet beide acties gebruiken, zodra je van de ene actie gebruik maakt komt de andere te vervallen. Het is dus 3 maanden voor €9,99 of de eerste maand gratis.erikieperikie schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:13:
Ik heb een vraag over de actie die Spotify nu heeft en of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik ben een gratis gebruiker en ik heb van Sinterklaas wat Spotifytegoed gekregen
Nu kan ik twee dingen doen: ik kan 30 dagen gratis op proef, of ik kan van hun actie die er nu is gebruik maken: koop 1 maand en krijg er twee gratis. Als ik dan een iDeal-betaling start, dan krijg ik in het eerste geval een rekening van €0,01 (ter verificatie van de rekening) en in het tweede geval €9,99. Nu vraag ik me af: kan ik 30 dagen op proef krijgen, vervolgens voor de volgende maand betalen terwijl de actie nog loopt en dan nog 2 maanden gratis krijgen vanwege de actie?
In feite hebben ze twee acties tegelijk lopen, maar ik weet niet of ze te combineren zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee of een bron met wat info?
This is the Way.
Ergens in dat pad moet je dan 1 cent overboeken (die je terug krijgt).
1 x premium stopzetten, daarna die account uitnodigen en toevoegen.NoTimeRemains schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:20:
ik snap er nog steeds niets van hoe kan ik mijn twee premium accounts (mijn vrouw en ik) omzetten naar spotify family?
Overigens door Family ook gelijk een beperking van Spotify Connect in de desktop client gevonden: Het werkt alleen met dezelfde account. Ik heb een Mac Mini aan de TV hangen en dacht zo mooi Spotify connect te kunnen gebruiken (en via airfoil ook weer doorsturen naar andere Airplay spelers in huis), maar dat ging helaas niet door. Werkt alleen met de account die op dat moment actief is in de Spotify client.
[ Voor 40% gewijzigd door Sander op 27-12-2014 11:51 ]
Verwijderd
Sonos kan op één spotify account voor elke kamer tegelijk een andere strean aan. Die zolang iedereen alleen via sonos speelt kan iedereen tegelijk luisteren wat zij wilt. Pas zodra je andere typen clients gaat gebruiken begint hij met klagen. Family is dus niet nodig voor sonos only.poehee schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:02:
Ik heb twee dochters.
Kan dochter A via Spotify op haar eigen Sonos naar andere muziek luisteren dan dochter R via Spotify op haar eigen Sonos??
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, hier wel hoor. Ik had er een shitload aan playlists in zitten die zij niet hoefde en andersom, dus dat werkt prima hier.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 12:54:
ja heel irritant is dat. Ik ben er echt nog niet uit of dat family nu zoveel beter is. Die paar keer dat mijn vrouw en ik elkaar in de weg zaten werkte wellicht fijner dan elke keer in- en uitloggen op de spelers waarmee ik wil connecten met mijn android telefoon.
Verwijderd
Klopt, maar spotify beta kan dit wel. Echter is het zo brak dat volgens mij de beta download uit de lucht is gehaald.Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:29:
Klopt het dat spotify connect niet werkt vanaf de desktop client. Ik heb een oude iPhone aan de versterker hangen voor spotify. Maar kan deze alleen alleen bedienen van andere iPhone of ipad en niet vanaf me mac.
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
dat is ook de reden dat wij het gedaan hebben, maar helemaal ideaal is dat family abonnement helaas nog niet. Ik zou gewoon graag willen streamen vanaf mijn telefoon zonder ook te moeten inloggen op het apparaat waarheen ik stream.BeQuietAndDrive schreef op zondag 28 december 2014 @ 20:54:
Nou, hier wel hoor. Ik had er een shitload aan playlists in zitten die zij niet hoefde en andersom, dus dat werkt prima hier.
Maar family blijft hier wel, ik hoop dat ze het wel verbeteren.
Nu zou ik wel eens Spotify Premium willen proberen omdat mijn Onkyo receiver dat ondersteund.
Als het niet bevalt, kan ik dan ook nog terug naar Unlimited?
Nee !frankivo schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:03:
Ik heb nu Spotify Unlimited (wat niet meer nieuw af te sluiten is).
Nu zou ik wel eens Spotify Premium willen proberen omdat mijn Onkyo receiver dat ondersteund.
Als het niet bevalt, kan ik dan ook nog terug naar Unlimited?
Verwijderd
registreer even met een ander emailadres en betaal die paar cent met een ander rekeningnummer en je kan testen zonder problemen.frankivo schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:03:
Ik wil dat unlimited abbo gewoon behouden namelijk
Burp
Die optie had ik ook bedacht inderdaadVerwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 18:59:
[...]
registreer even met een ander emailadres en betaal die paar cent met een ander rekeningnummer en je kan testen zonder problemen.
Spotify connect werkt sowieso brak vind ik. Ik gebruik het op ipod (afspelen) + android telefoon (afstandsbediening). Op mijn telefoon krijg ik vaak de melding dat ik offline ben, als ik een nummer skip werkt dit vaker niet dan wel, volume control werkt überhaupt niet, en soms begint de muziek ineens op mijn telefoon te spelen ipv mijn ipod.Pinin schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:10:
[...]
Klopt, maar spotify beta kan dit wel. Echter is het zo brak dat volgens mij de beta download uit de lucht is gehaald.
Werkt het bij jullie wel goed?
Al jouw genoemde problemen heb ik niet, (andoid) wel heb ik soms geen verbinding met versterker (maar dat is buiten spoitfy om, en ligt aan mijn pioneer)Baldertt schreef op woensdag 31 december 2014 @ 10:29:
[...]
Spotify connect werkt sowieso brak vind ik. Ik gebruik het op ipod (afspelen) + android telefoon (afstandsbediening). Op mijn telefoon krijg ik vaak de melding dat ik offline ben, als ik een nummer skip werkt dit vaker niet dan wel, volume control werkt überhaupt niet, en soms begint de muziek ineens op mijn telefoon te spelen ipv mijn ipod.
Werkt het bij jullie wel goed?
De Beta desktop met Connect gooit playlisten overhoop, gaat soms op pauze etc.
Maar ik heb ook het idee dat connect niet zo heel feilloos systeem is helaas
[ Voor 45% gewijzigd door Pinin op 31-12-2014 10:42 ]
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Kan Spotify ook geluid over een mini jack aansluiting sturen naar de autoradio? Ik heb een S5 en dadelijk een Auto waarop ik alleen een minijack kan aansluiten ( volvo ) Nu zit er wel een BT adapter in maar die werkt niet voor streaming,
Kan ik de S5 via BT aansluiten om te bellen en een minijack aansluiten op de koptelefoon uitgang en die aansluiten op de AUX? Pikt Spotify dit?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dat is geen probleem hoor, je telefoon en de Spotify app maakt het niet uit of je een koptelefoon of een ander apparaat (auto speakers) aansluit om de muziek te kunnen afspelen.backupdevice schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:57:
Vraagje over Spotify in de auto.
Kan Spotify ook geluid over een mini jack aansluiting sturen naar de autoradio? Ik heb een S5 en dadelijk een Auto waarop ik alleen een minijack kan aansluiten ( volvo ) Nu zit er wel een BT adapter in maar die werkt niet voor streaming,
Kan ik de S5 via BT aansluiten om te bellen en een minijack aansluiten op de koptelefoon uitgang en die aansluiten op de AUX? Pikt Spotify dit?
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021