Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 29 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
iApp schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:28:
Hoe positief ik ook ben met Spotify, ik zou er eerlijk gezegd niet meer dan €3,- tot maximaal €5,- euro per maand willen uitgeven. Het aanbod is beperkt en ik mis het luisteren van remixes behoorlijk (zoals de wekelijkse Hardwell on air). Wat vinden jullie?
Vind het aanbod wel behoorlijk compleet. Qua die wekelijkse remixes heb je wel een punt, want ik mis ook wel een paar artiesten. Maar bijv. A State of Trance van Armin van Buuren staat er wel wekelijks op. Al luister ik die mixes meestal in de auto en moet ze dan toch los downloaden als mp3.

Minder betalen zou ik ook wel willen, maar als je realistisch wilt zijn kun je wel bedenken dat het voor minder geld gewoon niet uit kan. Dan kom je uit op een soort pay per track systeem en daar zit ik helemaal niet op te wachten.

Wat betreft de nieuwe interface. Ziet er wel fris uit, maar op het eerste gezicht wel erg donker met die lichte letters die er nogal uit knallen. Al zal dat wel wennen.

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 11-04-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Vind het trouwens wel een gemiste kans dat die nieuwe interface nog steeds niet lekker werkt op een tablet (ondanks de grotere paddings e.d.). Ik heb een Win8-tablet en je kunt nog steeds niet met je vinger door een tracklijst scrollen. Je gaat dan nummers verslepen. Je kunt alleen scrollen met dat minuscule scrollbalkje rechts ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ja dat is meer een win8 ding dan tablet.

Een van de redenen waarom ik geen WP toestel heb gekocht is spotify (geen spotify connect) yatse en mijn pioneer versterker app.

op Gmail na mijn meest gebruikte apps

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Pinin schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 22:01:
Ja dat is meer een win8 ding dan tablet.
ja, correctie, bedoel idd de windows applicatie als je die gebruikt op een touchscreen. Het gebruikt niet de standaard windows interface-elementen en dan krijg je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Kom op, 3 tot 5 euro is natuurlijk compleet onrealistisch voor zo'n enorme hoeveelheid legale muziek. Ik mis ook maar weinig en de artiesten die ik mis hebben gewoon pech, genoeg andere keuze om mijn dag te vullen.

Hardwe heeft trouwens ook een playlist op Spotify.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoekfunctie is uitmuntend geworden, werkt gelijk als netflix. Paar letters invoeren, dan gelijk in real time artiesten, top nummers, albums, afspeellijsten en users onder elkaar. Veel en veel sneller dan voorheen. Bizar dat dit dus al mogelijk was, maar dat spotify pas nu met dit soort opties komt. Moet het zo lang duren voordat je zo'n topstuk aan software gaat uitserveren? Maar erg fijn voor ons allemaal nu.
iApp schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:28:
Hoe positief ik ook ben met Spotify, ik zou er eerlijk gezegd niet meer dan €3,- tot maximaal €5,- euro per maand willen uitgeven. Het aanbod is beperkt
|:(

Ik vind dit soort reacties zo onnozel dat ik er meestal niet op reageer, maar als 10 euro per maand voor jou veel geld is voor het aanbod kan je beter downloaden, dat alternatief heb je, maar waarom ga je ons lastig vallen met een toch wel erg vreemde opmerking dat het aanbod beperkt is. Want dat slaat werkelijk nergens op. Dat is hetzelfde roepen als dat je niet in een AH XL kan slagen voor je boodschappen omdat er veel te weinig producten zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Hebben jullie sinds de update ook last dat hij iets trager is? Als ik naar mijn volgende nummer wil gaan zit daar een vertraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
ja, iets van een seconde bij mij. Nog niet irritant, maar mag wel weer zo snel als vroegah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Mooie update (op de iPhone), ik snap alleen de volume slider nog niet, dat ik eerst op een knopje moet drukken voor "mijn apparaten" en dan het volume pas kan sliden. Bloed irritant.
En nog tap ik me suf door de menu's, dat had ook wel wat gebruikersvriendelijke mogen zijn zoals de standaard muziek app op de iPhone.

Voor de rest ben ik tevreden. Ondanks dat de echte ongure metal mist heb ik nu al vanaf het begin een abonnement en het is heerlijk dat ik snel muziek in een playlist kan zetten, even offline sycen en klaar. Geen gekloot meer met downloads en nog legaal ook!

Ik ben zelfs meer muziek gaan kopen door Spotify, puur omdat ik meer ontdek.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
maarud schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:06:
ja, iets van een seconde bij mij. Nog niet irritant, maar mag wel weer zo snel als vroegah
Over de lag die sommige mensen dan ervaren, wellicht heeft het hiermee te maken:
nieuws: Spotify stapt af van p2p en gaat alle muziek via centrale servers afspelen

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
maarud schreef op woensdag 16 april 2014 @ 15:06:
Vanuit de lock screen is next/prev ook héél traag. Spotify reageert pas na een seconde 5, als het al reageert.

Zie ook https://community.spotify...os-7-iphone-5/td-p/730823 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjallingv schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:55:
Hebben jullie sinds de update ook last dat hij iets trager is? Als ik naar mijn volgende nummer wil gaan zit daar een vertraging in.
bij mij niet, aanklikken en het speelt gelijk af, maar dan ook echt gelijk. Heb wel een 150Mbit internetverbinding, geen idee of het daaraan ligt. Ik heb het getest onder windows 8. Met een tablet speel ik eigenlijk alleen playlists af, daar heb ik het niet op getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:34:
[...]

bij mij niet, aanklikken en het speelt gelijk af, maar dan ook echt gelijk. Heb wel een 150Mbit internetverbinding, geen idee of het daaraan ligt. Ik heb het getest onder windows 8. Met een tablet speel ik eigenlijk alleen playlists af, daar heb ik het niet op getest.
De nummers die ik afspeel zijn offline beschikbaar... Toch heb ik last van de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:45
DancePlaza schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:09:
heeel relaxed, nu dat eindelijk de albums een aparte plek in spotfy hebben gekregen :)
Wat ik wel (nog steeds) jammer vind: als je meerdere albums van een artiest hebt opgeslagen en je benadert ze vanuit de artiest, dan staan alle nummers van alle albums in één lange playlist. Ik zou veel liever, als je een artiest kiest, thumbnails van de albums willen zien, eigenlijk zoals de artiest-pagina eruit ziet.

Of weet iemand een manier om dat voor elkaar te krijgen? Zonder door te klikken naar de artiest-pagina uiteraard :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sylvesterrr schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:52:
De nummers die ik afspeel zijn offline beschikbaar... Toch heb ik last van de vertraging.
waarop speel je het af? Ik zal eens zien wat hij doet. Ik heb met mijn android telefoon wel met bluetooth de laatste tijd wat gedonder, als hij dan het scherm uitdoet ivm energiebesparing gaat mijn spotify haperen en als ik weer het scherm aanraak en het scherm verlicht, dan gaat het weer goed. Dat is wat irritant in de auto. Dus nu maar met een app het scherm continue aan en opladen via usb de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:53:
[...]

waarop speel je het af? Ik zal eens zien wat hij doet. Ik heb met mijn android telefoon wel met bluetooth de laatste tijd wat gedonder, als hij dan het scherm uitdoet ivm energiebesparing gaat mijn spotify haperen en als ik weer het scherm aanraak en het scherm verlicht, dan gaat het weer goed. Dat is wat irritant in de auto. Dus nu maar met een app het scherm continue aan en opladen via usb de hele tijd.
iPhone 4S met iOS 7. Speakers, oordopjes of bluetooth, allemaal gedonder.

[ Voor 7% gewijzigd door Mawlana op 19-04-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de ipad werkt het vreemd genoeg wel, vaag.

Ik heb zelf nog een ander probleem, in de spotify client onder windows 8 kan ik de vrienden niet zien. Dan krijg ik deze melding:

momenteel kunnen er geen vrienden meer getoond worden

Maar als ik de webplayer gebruik kan ik wel mijn vrienden zien. Hoe krijg ik dat goed?
Ik zie trouwens wel mijn vrienden rechts in die kolom en dus gebruik ik dat maar, maar ik zou graag al die hoofden willen zien en dan erop klikken en afspeellijsten bekijken van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Op m'n iPhone 5s en 5c beiden een vertraging tot vage vastlopers tijdens het afspelen. Voor de update ging het perfect, ook icm met TomTom en Flitsmeister. Laatst weigerde hij af te spelen (offline list). Moest de iPhone opnieuw opstarten voordat het weer normaal reageerde. Heel vervelend als je aan het rijden bent en TomTom nodig hebt. Op de iPad nergens last van, de Samsung S5 ook niet.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

migchiell schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:58:
[...]

Wat ik wel (nog steeds) jammer vind: als je meerdere albums van een artiest hebt opgeslagen en je benadert ze vanuit de artiest, dan staan alle nummers van alle albums in één lange playlist. Ik zou veel liever, als je een artiest kiest, thumbnails van de albums willen zien, eigenlijk zoals de artiest-pagina eruit ziet.

Of weet iemand een manier om dat voor elkaar te krijgen? Zonder door te klikken naar de artiest-pagina uiteraard :-)
Ja, dat is idd erg jammer en behoorlijk irri. Ik hoop dat het tzt hersteld gaat worden.

betreft vertraging, is dat niet een apple-app-gerelateerd-ding of zijn er ook mensen met android die vertraging hebben? (ik niet iig)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
De nieuwe update in de App Store lijkt het probleem met betrekking tot trage response opgelost te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:55
Ik gebruik spotify nu al een aantal jaar en ben tevreden, mijn vriendin gebruikt mijn account ook en heeft hem meestal op offline staan zodat we tegelijkertijd kunnen luisteren als we onderweg van of naar werk zijn. Nu wil ik een chromecast aanschaffen en daarmee ook mijn muziek beluisteren. Spotify biedt dit niet aan, dus denk ik erover om Google music te gaan gebruiken. Heeft iemand een idee of je daar ook tegelijkertijd kunt luisteren?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kreeg gisteren een update van Spotify op mijn laptop. Nadien zie ik een nieuwe interface, wat ik verder prima vindt. Alleen het opslaan van een playlist is knap omslachtig geworden: Op die ... klikken, opslaan als > menu met -tig playlists, helemaal naar boven gaan, nieuwe playlist. Er zit ook wel een opslaan-knop maar die lijkt niets te doen (althans, ik kan niet zien dat hij dan iets opslaat, laat staan waar).

Is er een manier om van een album eenvoudiger een playlist op te slaan? In de app is het bijvoorbeeld al een stuk eenvoudiger: ... tikken > aan afspeellijst toevoegen. En volgens mij was het eerder ook zoiets in de desktop versie.

[ Voor 13% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 05-05-2014 08:54 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:29
Als je hem nu opslaat komt hij bij my music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:59:
Nu wil ik een chromecast aanschaffen en daarmee ook mijn muziek beluisteren.
Je kan spotify toch gewoon naar de soundbar , home cinema set of je versterker sturen? Zo niet, dan zijn er betere oplossingen dan een chromecast voor wat je wilt.

Verder kan je prima vinden met wat simpel zoekwerk wat je wilt weten. Niet zo lui zijn 7(8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:55
Als ik het direct zou kunnen versturen zou ik dat wel doen.... Daarnaast heb ik gezocht op de mogelijkheden van Google play music, alleen daar komen tegenstrijdige berichten naar boven. Dat had ik ook wel kunnen vermelden in mijn eerdere post inderdaad.

Niet zo maar aannemen dat ik dingen niet doe...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

hé mooierd... met deze melding werd ik vanmorgen wakker gemaakt door spotify :*)

Spotify is (op android) veranderd en weer wat verbeteringen doorgevoerd, uiterlijk komt nu denk ik ook meer overeen met apple.

Erg fijn vind ik dat nu per artiest ook de albums zichtbaar zijn (ook al zou het beter kunnen)

[ Voor 3% gewijzigd door Pinin op 07-05-2014 08:28 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op maandag 05 mei 2014 @ 08:52:
Ik kreeg gisteren een update van Spotify op mijn laptop. Nadien zie ik een nieuwe interface, wat ik verder prima vindt. Alleen het opslaan van een playlist is knap omslachtig geworden: Op die ... klikken, opslaan als > menu met -tig playlists, helemaal naar boven gaan, nieuwe playlist. Er zit ook wel een opslaan-knop maar die lijkt niets te doen (althans, ik kan niet zien dat hij dan iets opslaat, laat staan waar).

Is er een manier om van een album eenvoudiger een playlist op te slaan? In de app is het bijvoorbeeld al een stuk eenvoudiger: ... tikken > aan afspeellijst toevoegen. En volgens mij was het eerder ook zoiets in de desktop versie.
Ik snap eigenlijk niet precies waarom mensen nog dat programma gebruiken? Ik gebruik al een hele tijd de webplayer: play.spotify.com Hoef je niets te installeren en te updaten.
In ieder geval, als ik klik op die ... zie ik meteen 'Toevoegen aan...' en dan 'Nieuwe afspeellijst'. Niks geen hele lijst waardoor ik moet scrollen. Misschien is die webplayer voor jou ook handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:54

RnB

Het grote nadeel van de webplayer vind ik de afwezigheid van local files en het niet kunnen ordenen van tracks binnen een playlist.
Daarnaast is het ''probleem'' van BeQuietAndDrive makkelijk te omzeilen door met de rechtermuisknop te klikken op een track. Scheelt weer een klik op de ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ah, rechtermuisknop, ga ik vanavond eens proberen. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu op zowel de webplayer als de client geen facebook vrienden meer. In de client nog wel soms aan de rechterkant, maar ik kan niets meer doorzoeken van ze.

Vorige week deed de webplayer dat nog wel, maar die is er ook mee opgehouden. Werkt dat ook niet meer bij jullie? Ik vind het jammer omdat ik een playlist wilde bekijken van een nicht die gaat trouwen en dan kon iedereen daar nummers inzetten, maar ik kan dus die lijst niet meer benaderen.

Een link sturen werkt niet. Ook kan ik mijn favorieten niet delen met een vriend die een Duitse account heeft. Boel gedoe allemaal, het zou toch gewoon moeten werken? Ik heb bijv. bij die Duitse vriend (toen facebook nog wel werkte) zijn favorieten kunnen koppelen aan mijn account zodat ik hem bekijk, maar andersom werkt het niet en de lijst is wel gedeeld (op mijn andere lijsten heb ik ook 100+ abonnee's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gaat lekker, ook je friends activity is weg. Bij meer mensen. Vond 'm wel handig voor inspiratie eigenlijk, maar wie weet of die terug te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

BeQuietAndDrive schreef op maandag 05 mei 2014 @ 08:52:

Tik de naam van het album in zonder op enter te drukken. sleep het zoekresultaat naar "nieuwe afspeellijst"
Dat album word nu meteen als afspeellijst toegevoegd, of bedoelde je dat niet ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Je kan nu gewoon op save rammen. Ze hebben een nieuwe feature geintroduceert waardoor je geen playlists meer voor albums hoeft te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja die had ik al gezien, maar dan zie ik hem vervolgens nergens in mijn afspeellijsten verschijnen. Dus die werkt nog niet zo goed.
heuveltje schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:26:
[...]

Tik de naam van het album in zonder op enter te drukken. sleep het zoekresultaat naar "nieuwe afspeellijst"
Dat album word nu meteen als afspeellijst toegevoegd, of bedoelde je dat niet ?
Ah, in het zoekresultaat kun je wel slepen, ik klikte altijd eerst even door naar het album zelf. Thanks :)

[ Voor 14% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-05-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
De favorietenknop is zo te zien ook vervangen door die "save"/"voeg toe" knop. Het nummer staat dan bij "Nummers" onder "Jouw muziek".

Vraag: Hoe maak ik deze offline beschikbaar?

edit: in IOS kan het dus niet: http://community.spotify....quot-offline/idi-p/732145 Wat is dan het voordeel?! 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Baldertt op 27-05-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Oh, nou dat is ook knap onduidelijk dan. Ik heb ze liever in mijn playlists eigenlijk. Of al mijn bestaande playlists overhevelen naar Jouw Muziek, is daar een handigheidje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook ingestapt in de spotify wereld..
Ik erger me nu al dood aan iets..

Ben een hoop nummers aan het beluisteren.. welke ik leuk vind voeg ik toe aan mijn nummers.
Nu heb ik 100 nummers "los" staan.
Deze wil ik netjes in mijn afspeellijsten zetten.. hij zet deze keurig erin.
Alleen bij nummer staan ze ook nog gewoon.

Hoe weet je nu welke nummers uit het nummers overzicht wel of niet in een playlist zitten al?
Zo kun je toch niet ordenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:16:
Zojuist ook ingestapt in de spotify wereld..
Ik erger me nu al dood aan iets..

Ben een hoop nummers aan het beluisteren.. welke ik leuk vind voeg ik toe aan mijn nummers.
Nu heb ik 100 nummers "los" staan.
Deze wil ik netjes in mijn afspeellijsten zetten.. hij zet deze keurig erin.
Alleen bij nummer staan ze ook nog gewoon.

Hoe weet je nu welke nummers uit het nummers overzicht wel of niet in een playlist zitten al?
Zo kun je toch niet ordenen?
Vind-ik-leuk kun je toch zien aan het sterretje bij het nummer?

Ik heb alvast een ergenis voor je, je kan niet zien of een nr al voorkomt in een playlist. Dubbelen zoeken is niet mogelijk.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het niet over het nummertje?
Heb het over hoe ik weet welk nummer wel of niet in een playlist al zit..

Enige leidraad die ik nu hebt is de balk: "toevoegd op" .. dan kan ik nog een beetje sorteren tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poppyzbrite
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
Tukk schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:17:
[...]

Vind-ik-leuk kun je toch zien aan het sterretje bij het nummer?
Sterretje? Die zijn bij mij laatste update van een paar weken geleden verdwenen. Ben er helemaal niet blij mee en met mij vele anderen

Op het Spotify forum liep een tread http://community.spotify....-to-the-stars/td-p/709237 die helaas is dichtgegooid door Spotify zelf.

Ik was er al verbaasd over dat hier op Tweakers niet geklaagd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:07
Ik vind het ook best irritant. Je kan nu helemaal niet meer zien of er een nummer ergens al staat in je favorieten.

Ook zo lekker handig. Die update op m'n Android blijkt een heel aparte app te zijn. Ik open Spotify normaal gesproken met een shortcut op m'n homescreen, maar die linkt naar de oude app en die blijft zeuren dat ik de app moet updaten. Dus shortcut weggooien en opnieuw aanmaken was noodzakelijk. Verder staat Spotify er nu twee keer op, maar welke nou de goeie is en hoe ik de oude er af krijg, joost mag 't weten :P

[ Voor 64% gewijzigd door tiguan op 28-05-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Plus wat er bij misschien nog bij vermeld moet worden is dat als je muziek leuk gaat vinden via dit nieuwe principe (jouw muziek +) ipv gewoon je Favorieten, zal je deze muziek niet terug vinden in Sonos.

Sonos heeft meegedeeld dat ze deze future (voorlopig) niet zullen toevoegen aan Sonos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

tiguan schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:21:
Ik vind het ook best irritant. Je kan nu helemaal niet meer zien of er een nummer ergens al staat in je favorieten.

Ook zo lekker handig. Die update op m'n Android blijkt een heel aparte app te zijn. Ik open Spotify normaal gesproken met een shortcut op m'n homescreen, maar die linkt naar de oude app en die blijft zeuren dat ik de app moet updaten. Dus shortcut weggooien en opnieuw aanmaken was noodzakelijk. Verder staat Spotify er nu twee keer op, maar welke nou de goeie is en hoe ik de oude er af krijg, joost mag 't weten :P
Open de app in Google play, aan de beschrijving is het goed te zien (ook aan de downloads 50.000.000_ of 500+) ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh ja nu zie ik 't, de nieuwe heet 'Spotify Music' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:41:
Gaat lekker, ook je friends activity is weg. Bij meer mensen. Vond 'm wel handig voor inspiratie eigenlijk, maar wie weet of die terug te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een laptop met windows 7.
Hierop een Spotify Premiun. Werkte voorheen perfect.
Sinds de nieuwste update van spotify werkt de zoekfunctie niet meer.
Ik krijg enkel een zwart scherm.
Iemand nog dit probleem en zo ja iemand een oplossing hiervoor ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:55:
Ik heb ontdekt dat het op mijn ipad werkt vreemd genoeg, maar op de windows pc niet. Het heeft wel gewerkt op een windows pc hier, maar nu niet meer. Op de ipad werkt het vreemd genoeg uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ik heb nu bijna 4 jaar een (betaald) spotify account, maar na veel luisterplezier begin ik steeds meer te twijfelen om over te stappen naar bv Google Play Music.

Spotify haalt steeds meer functionaliteiten uit haar app - zoals de stars/favorieten functie - en ondanks veel protest komt dit niet terug. Het sorteren van zoekopdrachten is om een of andere vage reden ook weggehaald. De belangrijkste reden voor mij is echter dat er nog steeds geen Chromecast support is en het ziet er naar uit dat dat voorlopig niet gaat komen.

Zijn er meer mensen overgestapt naar bv Google Play Music? Ik heb het idee dat Google veel beter luistert naar wat gebruikers willen. Spotify is niet goed bezig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:24
Baldertt schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:25:
Ik heb nu bijna 4 jaar een (betaald) spotify account, maar na veel luisterplezier begin ik steeds meer te twijfelen om over te stappen naar bv Google Play Music.

Spotify haalt steeds meer functionaliteiten uit haar app - zoals de stars/favorieten functie - en ondanks veel protest komt dit niet terug. Het sorteren van zoekopdrachten is om een of andere vage reden ook weggehaald. De belangrijkste reden voor mij is echter dat er nog steeds geen Chromecast support is en het ziet er naar uit dat dat voorlopig niet gaat komen.

Zijn er meer mensen overgestapt naar bv Google Play Music? Ik heb het idee dat Google veel beter luistert naar wat gebruikers willen. Spotify is niet goed bezig imo.
Ik twijfel eigenlijk om hetzelfde te gaan doen, heb mijn muziekcollectie inmiddels al wel ingelezen in Google Play, alleen krijg ik bij een groot gedeelte van de artiesten geen mooie Artist Art.. Noem me een mierenneuker, maar dit wil ik gewoon werkend hebben. Plex kan 't immers wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:27
Llewy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:08:
[...]

Ik twijfel eigenlijk om hetzelfde te gaan doen, heb mijn muziekcollectie inmiddels al wel ingelezen in Google Play, alleen krijg ik bij een groot gedeelte van de artiesten geen mooie Artist Art.. Noem me een mierenneuker, maar dit wil ik gewoon werkend hebben. Plex kan 't immers wel..
Hoe heb je de playlist van Spotify in Google music gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik heb thuis een 4-tal Airplay boxen door het huis staan en kan via een iTunes (windows) servertje (in de gangkast, geen monitor) prachtig m'n muziek content en internet radio stations door het huis krijgen. En alles bedienbaar via de remote app van Apple. Heerlijk!

Nu wilde ik hetzelfde doen met Spotify. Het remote bedienen gaat op zich nog wel via Remoteless (al is het buggy) maar spotify zelf heeft geen mogelijkheid om multicast airplay te doen. Ik heb al gestoeid met Airfoil & Airfoil remote maar dit werkt niet goed. Airfoil werkt niet goed remote en er zitten haperingen in het multicast airplay uitsturen. Bovendien hoor ik dat de boxen niet synchroon lopen als bij iTunes en Airplay. En het kost nog eens 25 euro.

Nu dacht ik hetzelfde truukje uit te halen als ik met radio stations heb gedaan. Dus spotify als stream opzetten (dsbridge.dll en lame_enc.dll in spotify app data folder en spotify starten) en dan binnen itunes de stream binnenhalen. Dit werkt wel maar elke keer als ik schakel tussen mijn airplay devices probeert ie opnieuw te verbinden met de stream en hangt ie. Ook de combinatie met SpotiAmp werkt niet lekker omdat de client nogal beperkt is. LIefst gebruik ik de standaard spotify app..

Heeft iemand misschien een betere oplossing? Moet ik dan met een shoutcast server gaan werken? Ik ben nogal een n00b dus dat schrikt nogal af. Of is er wellicht een veel makkelijkere oplossing?

[ Voor 9% gewijzigd door Spam op 25-06-2014 14:33 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:28:
Of is er wellicht een veel makkelijkere oplossing?
Ik heb in de slaapkamer, in de keuken en in de woonkamer een nexus 7 2012 model aan de boxen / stereo's etc. hangen. Dat was ongeveer 100 euro per apparaat (2e hands).

Dan kan ik alles bedienen vanaf het internet / mijn synology servers etc.

Maar dat is niet helemaal handig in jouw situatie omdat je dan alleen maar meer kosten maakt. Maar zo heb ik dit opgelost. Nadeel is dan wel dat je maar op 1 plek spoitfy kan luisteren. Dus als ik beneden luister en mijn vrouw gaat de was opvouwen in de slaapkamer en zet hem daar aan, dan stopt hij bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Duur maar prachtig: Sonos. Overal Spotify en je kunt met één account in meerdere kamers verschillende dingen beluisteren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Gonadan schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:29:
Duur maar prachtig: Sonos. Overal Spotify en je kunt met één account in meerdere kamers verschillende dingen beluisteren.
Eh ja ik weet dat Sonos mooi werkt met Spotify maar ik ga niet m'n airplay speakers de deur uitdoen ;)

Wat ik eigenlijk vraag is of iemand toevallig een betere manier weet op Spotify te shoutcasten oid.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:02

Audione0

Strijdt der titanen

Heren en dames.

Het volgende, ik wil overgaan naar spotify premium omdat ik graag van de hogere bitrate gebruik wil maken (320kb/s) Is dat echter goed hoorbaar? Ik speel op een aardige set, (cambridge audio 651r en Qadral platinum) Maar ik wil weten of dit het geld waard is. normaliter speel ik flac en apple lossless files en dat klinkt wel beter dan spotify (160kb/s), maar dit verschil wil ik wel weten nl :)

Alvast bedankt.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat is heel persoonlijk natuurlijk. Je kan het gewoon proberen toch, kost je 5 euro. Merk je er niets van, zet je het binnen een maand weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Om het geld gaat het indd niet, das waar.
Maar ik zie dat ik niet naar premium kan omdat je daar paypall of een creditcard voor nodig hebt (zucht).

Geen iDeal mogelijkheden voorlopig?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Iemand enig idee of er een widget/plugin oid bestaat voor b.v. de Note3 met S-View Cover. Die standaard poep app van Samsung gebruik ik niet voor muziek en wil daar Spotify in hebben maar ik kan er niets voor vinden.

Er schijnt een optie te zijn door je telefoon te rooten, maar dat lijkt me een beetje te veel van het goede.

Op het spotify forum zijn er heel wat mensen die deze optie willen hebben maar waar het op lijkt is dat Samsung zelf deze optie moet gaan toevoegen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audione0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:31:
Om het geld gaat het indd niet, das waar.
Maar ik zie dat ik niet naar premium kan omdat je daar paypall of een creditcard voor nodig hebt (zucht).

Geen iDeal mogelijkheden voorlopig?
ideal weet ik niet (heb zelf een creditcard) , maar bij de jumbo , bruna en kuidvat kan je wel giftcards kopen en betalen met contant geld / pinpas.

Andere optie is je bankrekening koppelen aan een paypal rekening, dan kan je ook giftcards kopen online.

Dus als je van de week een keer boodschappen ofzo gaat halen neem je een kaartje mee. Zelf wil ik nooit meer zonder.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Oke thnx! Ik heb een giftcard online gekocht daar is het ook mee gelukt :)

Echter als ik de iphone app gebruik en dit stream naar mijn atv3 en schakel tussen 320kbs en 160kbs hoor ik echter geen verschil, maar het kan ook zijn dat de app "niet echt" schakelt, althans zo'n idee heb ik hierbij.

Ik smacht trouwens al een langere tijd naar een spotify atv app en een soort app store binnen de atv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audione0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:43:
en schakel tussen 320kbs en 160kbs hoor ik echter geen verschil
Ik hoor al geen verschil tussen 128kbps en 320kbps, dus ik weet het niet :P

Ik heb alleen een betaalde spotify omdat ik het anders niet via mijn tablet kan afspelen. Geen idee of dat nog steeds nodig is, maar ach, die paar euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:18
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:36:
[...]

Ik hoor al geen verschil tussen 128kbps en 320kbps, dus ik weet het niet :P

Ik heb alleen een betaalde spotify omdat ik het anders niet via mijn tablet kan afspelen. Geen idee of dat nog steeds nodig is, maar ach, die paar euro per maand.
Nee dat is niet meer nodig. Echter krijg je dan wel reclame tussendoor en blijkbaar kan je alleen in shuffle modus luisteren.

[ Voor 5% gewijzigd door FrameWork. op 06-07-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Laatst online: 19-09 14:02
Audione0 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:43:
Oke thnx! Ik heb een giftcard online gekocht daar is het ook mee gelukt :)

Echter als ik de iphone app gebruik en dit stream naar mijn atv3 en schakel tussen 320kbs en 160kbs hoor ik echter geen verschil, maar het kan ook zijn dat de app "niet echt" schakelt, althans zo'n idee heb ik hierbij.

Ik smacht trouwens al een langere tijd naar een spotify atv app en een soort app store binnen de atv
als je het zelfde nummer beluisterd kun je misschien even je cache clearen voordat je switcht dan weet je zeker dat het nummer opnieuw gedownload word en de juiste kwaliteit is.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrameWork. schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:39:
Nee dat is niet meer nodig. Echter krijg je dan wel reclame tussendoor en blijkbaar kan je alleen in shuffle modus luisteren.
Ik luister altijd al in shuffle mode, maar wel jammer dat er niet zoveel voordelen meer zijn voor die 10 euro. Dan raken ze toch klanten kwijt? Die reclame is meen ik niet zo storend (althans dat zegt mijn zwager steeds).

Ik hoop dat spotify er wat mee gaat doen dan, zou wel fijn zijn als ik 2 streams kan luisteren voor mijn 10 euro, in het weekeinde zitten mijn vrouw en ik elkaar toch geregeld in de weg omdat we dan beiden naar spotify willen luisteren op verschillende plekken in huis.

Ik ben zelf wel elke keer als er een update komt wat minder enthousiast. Ik kan al wekenlang niet meer via de windows applicatie, het werkt nu weer voor 5% ongeveer omdat ik maar 1 vriend kan zien van de 20 die spotify hebben, maar dit is al beter dan hiervoor toen ik steeds een foutmelding kreeg.

Verder is de laatste tijd de nieuwe cd's niet meer beschikbaar via de artiest zelf, neem nu de nieuwe cd van stef bos. Als je zoekt kan je hem vinden, maar als je op artiest stef bos klikt is de meest recente cd van 2003. Dat vind ik heel storend omdat ik dan op albumtitel moet zoeken wat ik niet standaard bedenk.

Ook stoort het mij dat de nieuwe cd van coldplay er niet opstaat en die download ik dan wel, maar dan denk ik: ik betaal toch voor muziek? Waarom kan ik dan wel coldplay illegaal meepakken, maar niet via spotify beluisteren terwijl de rest van coldplay er wel opstaat. En dan zet spotify er een melding neer dat ze in onderhandeling zijn, maar dat staat er ook al weken.

Nou, zo, de ergernis is weg :>

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al jaren Spotify premium maar hier wordt ik echt helemaal gek van. De laatste tijd laden de pagina's binnen Spotify niet meer. Ik zie alleen maar een loading icon of krijg een timeout met het bekende man+meisje (Error your music failed to load). Mijn internet verbinding is verder prima in orde dus ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb op het Spotify forum gekeken maar je ziet bijna nooit een reactie van Spotify zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

@SpotifyCares op Twitter even benaderen, die hebben altijd wel snel gereageerd op problemen die ik heb ondervonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:02:
Ik gebruik al jaren Spotify premium maar hier wordt ik echt helemaal gek van. De laatste tijd laden de pagina's binnen Spotify niet meer. Ik zie alleen maar een loading icon of krijg een timeout met het bekende man+meisje (Error your music failed to load). Mijn internet verbinding is verder prima in orde dus ik weet niet wat er aan de hand is. Ik heb op het Spotify forum gekeken maar je ziet bijna nooit een reactie van Spotify zelf.
Dat heb ik altijd bij mijn Apps. Dat komt omdat ik mijn pc altijd in slaapstand zet...zodra je uitlogt en inlogt bij spotify werkt het weer voor 4-5x, daarna hetzelfde liedje (en dus weer ff uitloggen en inloggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 19:16
Op mijn samsung note 2 heb ik last dat spotify automatisch begint af te spelen nadat die een update heeft gehad. Of als ik mijn telefoon opnieuw opstart. Hoe kan ik dat uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Laatst online: 03-09 09:32
Een vraag over Spotify. Afgelopen week kwam ik er per toeval achter dat ik met de Spotify Applicatie voor Android ook remote een afspeellijst kan aansturen. Ik speel mijn playlist af op mijn Nexus 7. Op mijn Nexus 5 krijg ik dan de melding op welke apparaat Spotify actief is en kan mijn playlist aansturen, muziek pauzeren etc. Beide apparaten zitten op hetzelfde netwerk. Nu ik daar bewust een keer gebruik van wil maken krijg ik dat niet voor elkaar. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Voor Spotify connect (zo heet de functie) dienen de apps op beide devices actief te zijn. Als een van de devices in een slaapstand staat, dan werkt het al niet meer.
Ik neem aan dat dit wel geprobeerd hebt. Probeer het later nog eens, waarschijnlijk is Spotify weer eens brak.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Laatst online: 03-09 09:32
Dat mag je aannemen, los van de third-party apps is dit de enigste manier... via Spotify-Connect. Ik probeer het later nog wel een keer. Zal zo mijn tablet eens aan en uitzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door laserboy op 20-07-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spotify experiment op 2 augustus
Op zaterdag 2 augustus start dj-legende Tiësto zijn avontuur bij Spotify. Eén avond lang is de indrukwekkende afspeellijst Dance Mega Mix in de vaste handen van Tiësto en mag hij de lijst vullen met de grootste, nieuwste en heetste nummers ter wereld.Alles gebeurt live: verwacht shout-outs naar beroemdheden en artiesten, en ook een paar weloverwogen woorden de man zelf. Spotify-luisteraars kunnen meedoen via de hashtag #TiestoTakeover, en vijf geluksvogels krijgen een nummer opgedragen en nog van nog vijf mensen worden de tweets gekozen om live te worden voorgelezen.Uiteindelijk levert deze Tiësto-afspeellijst een compleet nieuwe, volledig gepersonaliseerde omslag op om de allereerste Spotify Playlist Takeover te vieren. We vinden het superspannend (en een beetje eng). Tiësto vindt het ook superspannend (en misschien ook een beetje eng). Dit is nieuw terrein voor ons allemaal. Wees er dus bij op 2 augustus - het belooft een hele belevenis te worden.
Ik denk dat het wel lukt om de lijst op 2 augustus te kopiëren naar je eigen lijst, toch een leuke manier om zo nummers te ontdekken. Hoop dat ze het vaker gaan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:38

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Ligt het aan mij, maar ik zit nu op 2 devices muziek te luisteren via het zelfde account. Zonder dat ze elkaar pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazymonkey schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:42:
Ligt het aan mij, maar ik zit nu op 2 devices muziek te luisteren via het zelfde account. Zonder dat ze elkaar pauzeren.
werkt hier helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Hebben jullie de eqalizer ook gevonden en werkend gekregen?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Crazymonkey schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:42:
Zeker 1 offline aan het gebruiken? Dan kan ik het wel met nog meer dan twee ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:17:
Hebben jullie de eqalizer ook gevonden en werkend gekregen?
op de ipad heb ik hem inderdaad, zit bij instellingen en dan moet je wat scrollen met je vinger omdat het menu er niet helemaal op past. Verder niet geprobeerd omdat ik het gebruik van een eqalizer in de app zelf niet begrijp en ook niet wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:59:
[...]

Ik luister altijd al in shuffle mode, maar wel jammer dat er niet zoveel voordelen meer zijn voor die 10 euro. Dan raken ze toch klanten kwijt? Die reclame is meen ik niet zo storend (althans dat zegt mijn zwager steeds).
Ik vind die reclame superirritant. Als ik naar muziek luister, wil ik niet onderbroken worden door een of andere jingle. Mocht er geen reclame zijn op de free version, had ik nooit betaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Nou ik heb Spottify ook eens geïnstalleerd (gratis versie). Na vier liedjes krijg ik nu een advertentie van 10 minuten voorgeschoteld, iets over Sony Dance Hits meuk. Ongelooflijk... 8)7

Ik zit nog te twijfelen over de premium versie maar dit laat wel meteen een hele vieze smaak in mijn mond achter.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 minuten? Damn

De premium versie heeft geen reclame, vandaag 6 uur geluisterd naar muziek, perfect.
Vind het wel apart dat bij een soort pretpark waar we weleens komen de muziek van spotify free is, kan dat zomaar? Ik hoor dan de hele tijd reclame van spotify enzo. Lijkt me niet dat bedrijven dat zo maar kunnen draaien?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

zwippie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:59:
Nou ik heb Spottify ook eens geïnstalleerd (gratis versie). Na vier liedjes krijg ik nu een advertentie van 10 minuten voorgeschoteld, iets over Sony Dance Hits meuk. Ongelooflijk... 8)7

Ik zit nog te twijfelen over de premium versie maar dit laat wel meteen een hele vieze smaak in mijn mond achter.
10 minuten whaaaaaat? Dat heb ik echt nog nooit gehad. Vaak om de vijf nummers ofzoiets een korte versie van 15 seconden of iets dergelijks. Lijkt me meer een fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:34
Kwam er vanochtend achter dat de hele catalogus van phill colins op spotify staat. Ik meen met te herinneren dat er voor een hoop ontbrak, of heb ik dit dan mis en haal ik Spotify wellicht door de war met google play all acces?

Toch wel lekker. Ik baal van de slechte sw-ontwikkeling bij spotify, gebrek aan cc support, webplayer die echt te wensen over laat, apps die nu weer gaan verdwijnen, ze zwalken wat dat betreft behoorlijk, maar de essentie is toch gewoon muziek luisteren en de catalogus hebben ze toch echt het beste voor elkaar van alle diensten.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Hebben mensen hier ervaring met Spotify Connect?
Ik heb sinds kort een NAD D 7050 met oa deze functionaliteit. Hoewel het best prima werkt, werkt het niet zoals ik verwacht had.

Spotify op mijn Mac, iPhone en iPad streamt vrijwel direct, scrollen door de nummers zelf gaat zonder problemen; zowel op mijn 100/100 verbinding thuis als op mijn 4G verbinding onderweg.

Nu dacht ik dat Spotify Connect dezelfde snelheid zou hebben, maar hoewel het sneller is dan streamen over Airplay, werkt het nog niet geweldig. Er zit een kleine vertraging in zowel het streamen als het scrollen binnen een nummer. Ook wil de app niet altijd reageren op input (denk aan het aanklikken van een ander nummer). Even de app uit de taskbar halen en opnieuw starten en dan werkt het weer.

Had ik te hoge verwachtingen en werkt het net zo bij anderen of gaat er iets niet goed bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Bij spotify connect stream je niet van het ene apparaat naar het andere, het werkt als een afstandsbediening.
Een zwak wifi signaal kan er voor zorgen dat de connectie niet goed is waardoor de input niet doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Dat weet ik, daarom zou het naar mijn mening ook direct moeten werken. Mijn NAD is bekabeld aangesloten aan mijn netwerk, dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik denk meer dat je richting aan een slome CPU / SOC van je NAD moet denken. Daar wordt op het algemeen als eerste op bezuinigd. Het blijven fabrikanten van HiFi-apparatuur, het zijn geen computer-specialisten.
Mijn Onkyo TX-NR525 heeft ook spotify (text-based), en is alsnog niet vooruit te branden. zelfs bij het afspelen van dnla-content (mp3, flac) is de besturing en response van de versterker niet goed, zelfs sloom te noemen.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

RnB schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:06:
Dat weet ik, daarom zou het naar mijn mening ook direct moeten werken. Mijn NAD is bekabeld aangesloten aan mijn netwerk, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb een Pioneer versterker met deze functionaliteit en herken wel wat in je verhaal, ondanks dat het vaak goed gaat is het niet 100% bugvrij
Maar ik heb het idee dat het aan de app ligt - in mijn geval dus van Pioneer, en android - want ik moet hem ook af en toe sluiten en opnieuw opstarten, iets dat ik normaal nooit hoeft te doen
Maar ik heb gisteren een nieuwe update gekregen en die lijkt veel stabieler.

Die apps van audio fabrikanten zijn -onderhuids- vaak vrijwel gelijk en allemaal behoorlijk brak, ik ken ook iemand met een Denon en dat is ook niet alles.

Ik weet niet of je ook hotspots (ziggo/upc) gebruikt, maar je phone of tablet moet natuurlijk wel gebruik maken van je eigen wifi ssid (netwerk) , en dus niet een hotspot ip adres

[ Voor 12% gewijzigd door Pinin op 19-08-2014 12:55 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:50
op mijn mobiel heb ik de app spotify draaien en via mijn telefoon gaat het geluid naar een draadloze multiroom speaker, nu zit ik met het probleem dat ik met de volume knoppen van mijn telefoon het geluid van de speaker niet kan bedienen,in de spotify app bedien ik dan het media volume van mijn telefoon.

nu moet ik dus telkens naar de spotify app gaan om het volume aan te kunnen passen,wat erg omslachtig is!

in de app van mijn multiroom speaker werken de volume knoppen van mijn telefoon wel voor het bedienen van het geluid van de speaker

meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:39:
op mijn mobiel heb ik de app spotify draaien en via mijn telefoon gaat het geluid naar een draadloze multiroom speaker, nu zit ik met het probleem dat ik met de volume knoppen van mijn telefoon het geluid van de speaker niet kan bedienen,in de spotify app bedien ik dan het media volume van mijn telefoon.
Ik kan zowel met mijn telefoon als met de afstandsbediening van de diverse bluetooth geluidsboxen hier het geluid aanpassen. Nu weet ik niet hoe de multiroom speakers werken, maar als het via bluetooth gaat werkt het hier wel. Gisteren toevallig getest op een nexus 5 omdat ik de afstandsbediening van de soundbar niet kon vinden zo 123.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:26:
[...]

Ik kan zowel met mijn telefoon als met de afstandsbediening van de diverse bluetooth geluidsboxen hier het geluid aanpassen. Nu weet ik niet hoe de multiroom speakers werken, maar als het via bluetooth gaat werkt het hier wel. Gisteren toevallig getest op een nexus 5 omdat ik de afstandsbediening van de soundbar niet kon vinden zo 123.
Dankje dit heeft geholpen! Het stond op wifi :)

Ik had alleen gehoopt dat het dan via mijn pebble ook zou werken :(

Op mijn pebble gebruik ik music boss,daarmee kan ik spotify bedienen helaas pakt deze nog steeds mijn media volume :/

Verwijderd

Tip voor wie leuke afspeellijsten zoekt en wie mijn smaak heeft :P

Spotify Deutschland , wat heeft die een leuke afspeellijsten, echt top. Geen idee of er een Spotify Nederland ofzo is, maar die Deutschland lijsten zijn top. Ik heb alleen geen idee of je daarop kan zoeken, ik heb de playlist Beats To Think To gevonden en klik vanaf daar door.

Van muziek tijdens het in bad gaan of douchen tot aan eten met vrienden en ook dus muziek ala beats to think to. Heerlijk, zo leer ik heel veel nieuwe nummers kennen die mij heel goed bevallen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 22:06 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:05:
Tip voor wie leuke afspeellijsten zoekt en wie mijn smaak heeft :P

Spotify Deutschland , wat heeft die een leuke afspeellijsten, echt top. Geen idee of er een Spotify Nederland ofzo is, maar die Deutschland lijsten zijn top. Ik heb alleen geen idee of je daarop kan zoeken, ik heb de playlist Beats To Think To gevonden en klik vanaf daar door.

Van muziek tijdens het in bad gaan of douchen tot aan eten met vrienden en ook dus muziek ala beats to think to. Heerlijk, zo leer ik heel veel nieuwe nummers kennen die mij heel goed bevallen.
Je kan ook zoeken op Spotify Deutschland of Spotify Netherlands en dan de profile selecteren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Bij wie is het ook weleens gebeurd dat een nummer in je playlist zomaar opeens vervangen wordt door een of andere rip off versie van hetzelfde nummer? Ik had bijvoorbeeld 'I've been thinking about you" van Londonbeat en opeens krijg ik een rare versie die door een of andere maffe aap wordt gezongen. Aan de ene kant lig je in een deuk, maar ik vind het wel raar dit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:16
tiguan schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:50:
Bij wie is het ook weleens gebeurd dat een nummer in je playlist zomaar opeens vervangen wordt door een of andere rip off versie van hetzelfde nummer? Ik had bijvoorbeeld 'I've been thinking about you" van Londonbeat en opeens krijg ik een rare versie die door een of andere maffe aap wordt gezongen. Aan de ene kant lig je in een deuk, maar ik vind het wel raar dit hoor.
Meer dan 1 keer ja. Beetje vervelend van Spotify maar daar leer je mee omgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Laatst online: 09:25
Vervangen door een rip-off heb ik nog niet meegemaakt, wel dat er een rip-off in een playlist staat omdat ik zelf niet goed heb opgelet bij het toevoegen (Lez Zeppelin ipv Led Zeppelin)
Helaas wel een aantal nummers kwijt geraakt in een playlist omdat ze ineens niet (meer) beschikbaar zijn in Nederland (nadat je ze eerst weer zichtbaar hebt gemaakt omdat default de optie hide unplayable tracks aan staat waardoor je soms niet meteen in de gaten hebt dat er wat verdwenen is)

[ Voor 7% gewijzigd door ninjazx9r98 op 07-09-2014 11:36 . Reden: Unplayable tracks wat duidelijker omschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb weleens gehad dat ze lichtgrijs werden en niet meer beschikbaar waren. Als ik dan zelf ging zoeken vond ik wel hetzelfde nummer, maar dan van een verzamelcd?

Ik heb niet echt tijd om al mijn 200+ playlists steeds te bekijken, kennelijk zoeken ze nu zelf naar een alternatief, maar die maffe apen hoef ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ok ben dus niet de enige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgens mij is het wel een optie om ze niet meer te laten vervangen, het nummer wordt dan nog wel steeds grijs en niet afspeelbaar, maar je krijgt geen ander nummer.
Wat ik wel raar vind dat ik ook dit soort nummers tegenkom in de lijsten die Spotify zelf maakt, die moeten wel weten dat ik bepaalde nummers niet af mag spelen hier.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 09:27
Heb sinds vanmiddag heel vaak de onderstaande fout met zoeken, hebben meer mensen hier last van ?

Afbeeldingslocatie: http://static.dyp.im/bs9LSqKdZH/2c1e0acd678535c49c19ca89d2507b4a.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 07-09-2014 17:43 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 41 Laatste