Ah, dan gebruik ik de webplayer. Muziek afluisteren doe ik toch via een tablet die gekoppeld is aan de stereo. Op het werk luister ik met een koptelefoontje van 15 euro, dan is een lagere kwaliteit stream ook wel prima.troftnom schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:16:
Als je premium hebt kan de client hogere kwaliteit leveren, de webplayer heeft daar helaas nog geen setting voor en streamed met ~160 kbps, en er is natuurlijk nog de optie om offline muziek op te slaan.
Gebruik zelf de webplayer op mijn Chromebook, maar vind het jammer dat je nog steeds niet de kwaliteit kan verhogen naar 320 kbps.
Zit er verschil in een spotify us account of een nl account? Overweeg een us account aan te schaffen dit is nl goedkoper.
Ik mocht met mijn NL account in Belgie niks afspelen. Was wel zo'n gratis onbeperkt account, maar ik zou toch zeker willen weten hoe ze dat regelen met de betaalde accounts voor ik er een afslootl.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik was laatsts in de vs en daar kon ik gewoon muziek afspelen met m'n nederlandse acount...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Zit er ook verschil in aanbod in een us account of nl account? Bijv staan er wel nummers van bijv andre hazes ofzo op een us account?
Er zit verschil in aanbod tussen de landen waar Spotify aangeboden wordt.
Ik heb in ieder geval een playlist waar recentelijk een aantal nummers uit verdwenen zijn.
In eerste instantie zie je dat niet aan de playlist omdat verdwenen nummers niet zichtbaar zijn maar na het aanzetten van de optie om ze weer zichtbaar te maken geeft een poging tot afspelen de meldingen dat ze niet beschikbaar zijn in 'mijn' land.
Ik heb in ieder geval een playlist waar recentelijk een aantal nummers uit verdwenen zijn.
In eerste instantie zie je dat niet aan de playlist omdat verdwenen nummers niet zichtbaar zijn maar na het aanzetten van de optie om ze weer zichtbaar te maken geeft een poging tot afspelen de meldingen dat ze niet beschikbaar zijn in 'mijn' land.
Yeah, ik kreeg 5 minuten geleden bericht op mn ipad, Led Zeppelin - I & II staan online. Dat was echt een gemis voor mij, ben er erg blij mee
Vaak bu'j te bang!
Ik hoop dat er meer van Def Leppard op Spotify komt !
III en IV ook inmiddels-tom-562 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:20:
[...]
Yeah, ik kreeg 5 minuten geleden bericht op mn ipad, Led Zeppelin - I & II staan online. Dat was echt een gemis voor mij, ben er erg blij mee
Echt super dat Spotify nu ook gratis op je mobiel werkt in Shuffle mode
Verwijderd
Even een algemene vraag; kennis van mij maakt al tijden gebruikt van Spotify. Nu is hij een tijdje (paar maanden) inactief geweest en hij logt weer op Spotify in en al zijn afspeellijsten zijn verwijderd. Hoe kan dit?
Hij heeft tussendoor een keer ingelogd op zijn mobiel op Spotify, en toen kwam hij er ook al achter dat alles verwijderd was.
Komt dit door de update? want ik heb zelf persoonlijk geen last.
Edit: zijn er momenteel problemen met de afspeellijsten-servers?
Hij heeft tussendoor een keer ingelogd op zijn mobiel op Spotify, en toen kwam hij er ook al achter dat alles verwijderd was.
Komt dit door de update? want ik heb zelf persoonlijk geen last.
Edit: zijn er momenteel problemen met de afspeellijsten-servers?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 18:06 ]
Ik kan ook individuele liedjes selecteren, maar misschien dat dit maar 48 uur werkt. Er stond iets van 48 uur gratis.Albert020 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:43:
Echt super dat Spotify nu ook gratis op je mobiel werkt in Shuffle mode
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik kan niks vinden over 48 uur ?Marzman schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:04:
[...]
Ik kan ook individuele liedjes selecteren, maar misschien dat dit maar 48 uur werkt. Er stond iets van 48 uur gratis.
Verwijderd
Ik heb een jaar of wat terug een tijdje geen spotify gehad en toen ik weer betaalde was alles er nog wel, geen idee hoe het nu is, maar het heeft wel gewerkt zoals het zou moeten.Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:04:
Even een algemene vraag; kennis van mij maakt al tijden gebruikt van Spotify. Nu is hij een tijdje (paar maanden) inactief geweest en hij logt weer op Spotify in en al zijn afspeellijsten zijn verwijderd. Hoe kan dit?
Ja ik ook, maar zie niks over '48 uur gratis'. Hopen dat het zo blijft!Marzman schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:04:
[...]
Ik kan ook individuele liedjes selecteren, maar misschien dat dit maar 48 uur werkt. Er stond iets van 48 uur gratis.
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Ik had tot een dag terug van die afspeellijsten voor je stemming e.d. met van die foto's erop, iets met moods en daarin muziek en er was er ook eentje voor nieuwe albums, maar die zijn bij mij opeens weg? Ze zaten onder ontdekken.
Ik ben ze zowel op mijn android tablet als op de pc kwijt?
Daarvoor in de plaats heb ik die lelijke pagina met aanbevelingen met mega grote knoppen.
Weet iemand hoe ik de vorige weer terugkrijg? In de windows client heb ik ze weer gevonden, maar heel klein:

Edit: mmm, op mijn werk heb ik wel de browse optie in mijn menu. Ik zal thuis eens even mijn blokappjes van firefox nakijken, kennelijk is er iets te streng afgesteld.
Nu nog mijn android client....
edit: ah, alles is weer terug. Vaag, maar afijn, ik kan zeer luisteren naar die nieuwe blokjes met moods enzo.
Ik ben ze zowel op mijn android tablet als op de pc kwijt?
Daarvoor in de plaats heb ik die lelijke pagina met aanbevelingen met mega grote knoppen.
Weet iemand hoe ik de vorige weer terugkrijg? In de windows client heb ik ze weer gevonden, maar heel klein:

Edit: mmm, op mijn werk heb ik wel de browse optie in mijn menu. Ik zal thuis eens even mijn blokappjes van firefox nakijken, kennelijk is er iets te streng afgesteld.
Nu nog mijn android client....
edit: ah, alles is weer terug. Vaag, maar afijn, ik kan zeer luisteren naar die nieuwe blokjes met moods enzo.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 18:58 ]
Sinds vandaag ineens last van dat als ik meer muziek van de artiest wil zien ik dit te zien krijg ?

Heeft dit met die nieuwe abonnementen te maken of dit gewoon een fout van Spotify ?
*** edit ***
Spotify schaft Unlimited-abonnement af
Bron: Telegraaf
Heeft dit met die nieuwe abonnementen te maken of dit gewoon een fout van Spotify ?
*** edit ***
Spotify schaft Unlimited-abonnement af
Bron: Telegraaf
[ Voor 51% gewijzigd door Albert020 op 16-12-2013 17:25 ]
Iemand die al succesvol Spotify Connect via Android aan de gang heeft gekregen? Het is echt zo raar. Overal zijn nieuwsberichten te vinden dat SC ook op Android is (sinds eind november al blijkbaar), maar ik heb het geprobeerd en het lijkt alsof zowel de app als de receiver (Yamaha RX-V475) geen flauw idee hebben. M'n App heeft geen enkel knopje dat hierop duidt, en m'n vaders receiver heeft geen enkele optie om 'm op Spotify Connect te zetten. Ben ik nou zo dom of bestaat het gewoon helemaal niet?
Potverdomme zeg, ik ben helemaal om nu. Altijd als een blok op gekeken tegen Spotify. Krampachtig vastklampen aan mijn oude vertrouwde cd's. Maar dat tientje per maand is toch echt een schijntje met wat ik allemaal weg luister. Morgen meteen maar even mijn kerst playlist uitproberen
op marktplaats worden er lifetime accounts voor spofity of netflix aangeboden.
Weet iemand hoe dit inelkaar zit? Aangezien je geen lifetime accounts kan krijgen bij spofity.
Weet iemand hoe dit inelkaar zit? Aangezien je geen lifetime accounts kan krijgen bij spofity.
Van het kastje naar de muur lopen...
Ja ik gebruik het met mij pioneer vsx-s510k icm een HTC (android)Richard P schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:32:
Iemand die al succesvol Spotify Connect via Android aan de gang heeft gekregen? Het is echt zo raar. Overal zijn nieuwsberichten te vinden dat SC ook op Android is (sinds eind november al blijkbaar), maar ik heb het geprobeerd en het lijkt alsof zowel de app als de receiver (Yamaha RX-V475) geen flauw idee hebben. M'n App heeft geen enkel knopje dat hierop duidt, en m'n vaders receiver heeft geen enkele optie om 'm op Spotify Connect te zetten. Ben ik nou zo dom of bestaat het gewoon helemaal niet?
Om het werkend te krijgen moest ik mijn versterker firmware flashen naar een versie waarin spotify ondersteund werd.
hier zie je het icoon http://spotifyblogcom.fil...potify_connect1.png?w=640
[ Voor 5% gewijzigd door Pinin op 07-01-2014 13:53 ]
www.casarodriguillo.com
Eigenlijk zeg je het zelf al...DancePlaza schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:32:
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Weet iemand wat de bitrates zijn van de high quality streams in de Mac client?
Wanneer ik gebruik maak van Airplay, zie ik dat Spotify gemiddeld op de 150KBps zit, wat dus een bitrate geeft van grofweg 800kbps. Ik vind dat erg hoog en ik merk bij bepaalde content ook niet dat ze zo high quality zijn.
Wanneer ik gebruik maak van Airplay, zie ik dat Spotify gemiddeld op de 150KBps zit, wat dus een bitrate geeft van grofweg 800kbps. Ik vind dat erg hoog en ik merk bij bepaalde content ook niet dat ze zo high quality zijn.
Verwijderd
In het verleden kon je 320KBps instellen in de android app, maar dat heet nu high quality. Dus ik vermoed 320?RnB schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:15:
Weet iemand wat de bitrates zijn van de high quality streams?
Wat mij stoort is dat de nummers in de lijst favorieten altijd gesorteerd zijn op nieuwste toegevoegd. Bij afspeellijsten is dit niet zo en ik zou dat juist wel willen hebben. Is daar een setting voor die ik over 't hoofd zie, of is dit 'by design'? Ik heb het dan eigenlijk voornamelijk over de Android App. Op de PC kan je ze nog vrij snel sorteren.
Excuus, ik heb het hier over de Mac client.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:51:
[...]
In het verleden kon je 320KBps instellen in de android app, maar dat heet nu high quality. Dus ik vermoed 320?
Op mijn iPhone is de high quality setting ook 320Kbps.
Verwijderd
Na een lange zoektocht en wat mailverkeer met support er achter gekomen dat dit op te lossen is door voorkeuren -> Lokale bestanden -> alles uit te vinken op te lossen is. Mocht er iemand in de toekomst ook nog last van krijgen.Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:14:
Wellicht dat iemand hier mij raad kan geven. Ik zit al vanaf het begin van het begin van Spotify (premium) met een probleem, op mijn desktop reset Spotfify elk nummer na 10 seconde waarna hij deze weer opnieuw af begint te spelen. Dit gebeurt zo'n 6 keer waarna hij ineens door springt naar het volgende nummer. Met een restart werkt het dan weer even goed maar na 0 tot 40min begint het riedeltje weer opnieuw. Op den duur wordt dit best vervelend as you can imagine...
Verder werkt eigenlijk alles probleemloos dus het is zo vervelend dat dit ene kleine probleempje zich maar niet oplost met de updates.
(Google al doorzocht, reinstall gedaan etc, no results)
Waarschijnlijk zijn het "gehackte" accounts van andere mensen die ze dan proberen te verkopen. Ik verkoop trouwens Spotify Premium codes mocht je geïnteresseerd zijn. (€3,49)DancePlaza schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:32:
Ik heb nu een weekje spotify en het bevalt me heel goed!
Ik ben de laatste tijd wel aardig te spreken over het aanbod van muziekaanbod uit het dance/trance/house genre, het aanbod daarvan was een tijd terug echt karig. Ik luister echter op dit moment nog te weinig (hooguit 1 uur per week) om een premium abonnement te rechtvaardigen.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Hij streamt niet seconde voor seconde, hij laadt ook vooruit. Als je verbinding eruit vliegt dan stopt de muziek niet na 1 seconde alRnB schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:15:
Weet iemand wat de bitrates zijn van de high quality streams in de Mac client?
320Kbit, niet KByte.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:51:
[...]
In het verleden kon je 320KBps instellen in de android app, maar dat heet nu high quality. Dus ik vermoed 320?
The devil is in the details.
Hallo mensen,
Vraagje:
Ik al een geruime tijd spotify en ik gebruik deze met mijn iphone op mijn autoradio. Echter heb ik maar een 16gb iphone en draai ik nog tomtom dus er blijft weinig ruimte over voor offline muziek... 500 high quality +/-.
Weten jullie een goedkope oplossing om veeeeel muziek offline beschikbaar te mken op mijn telefoon? ( Een telefoon waar spotify op kan met heel veel storage of de mogelijkheid om een grote sd kaart te plaatsen met daarop spotify)
Alvast bedankt
Vraagje:
Ik al een geruime tijd spotify en ik gebruik deze met mijn iphone op mijn autoradio. Echter heb ik maar een 16gb iphone en draai ik nog tomtom dus er blijft weinig ruimte over voor offline muziek... 500 high quality +/-.
Weten jullie een goedkope oplossing om veeeeel muziek offline beschikbaar te mken op mijn telefoon? ( Een telefoon waar spotify op kan met heel veel storage of de mogelijkheid om een grote sd kaart te plaatsen met daarop spotify)
Alvast bedankt
Je geeft zelf het antwoord al: Zet data op een SD-card of koop een telefoon met meer geheugen.Xenophoben schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:47:
Hallo mensen,
Vraagje:
Alvast bedankt
Zie voor meer info over de prijzen: http://tweakers.net/pricewatch/
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ja dat snap ik, echter kan ik zomaar op elke telefoon de offline files op de sd kaart zetten?
De iphone kan helaas geen sd kaart dus een 2e telefoon is een optie
Verwijderd
ik zal het zo eens testen met mijn samsung young, die is rond de 70 euro en het leuke eraan is dat als je hem in de auto laat en bij je huis gaat parkeren spotify via wifi de lijsten actueel kan houden, dus vanaf de parkeerplaats. Dan zit je er ook niet mee dat je de telefoon af en toe daarvoor moet koppelen met internet.Xenophoben schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:17:
Ja dat snap ik, echter kan ik zomaar op elke telefoon de offline files op de sd kaart zetten?
Spotify werkt prima op de samsung young, is denk ik ook de goedkoopste oplossing en er past een geheugenkaartje in. Ik laat het vanmiddag weten, moet er toevallig toch nieuwe muziek opzetten.
Thanks! mocht dat werken dan heb ik een hele goedkope oplossing!
Of een goedkope android tablet met 16GB geheugen zoals de Samsung Tab 2 7" een micro sd van 32GB erbij en je hebt gelijk een navigatie met GPS. ( +- 100euro op de V&A )
( daar heb je geen wifi voor nodig )
Zit bluetooth op en de hele mikmak, ik zou dat liever nemen dan een 2e telefoon.
Zit bluetooth op en de hele mikmak, ik zou dat liever nemen dan een 2e telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 28-01-2014 11:51 ]
Kan je daar de files op de sd card zetten? Is dit standaard in androidMektheb schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:51:
Of een goedkope android tablet met 16GB geheugen zoals de Samsung Tab 2 7" een micro sd van 32GB erbij en je hebt gelijk een navigatie met GPS. ( +- 100euro op de V&A )
Zonder wifi krijg je die muziek van Spotify niet op je tablet. Het zijn geen MP3 files die je over kan zetten.
Dat begrijp ik, ik bedoel eigenlijk: Is het wel mogelijk de muziek te syncen naar de sdhc card
Ja dat is mogelijk. Ik reageerde eigenlijk op Mektheb, omdat hij zei dat je geen wifi nodig hebt.
Ja, dat weet ik wel.Hahn schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:42:
[...]
Hij streamt niet seconde voor seconde, hij laadt ook vooruit. Als je verbinding eruit vliegt dan stopt de muziek niet na 1 seconde al
[...]
320Kbit, niet KByte.
Die 150KBps waar ik het over had, is de upstream. Dat is de stream die Spotify via Airplay naar mijn versterker stuurt.
Verwijderd
dat werkt, 150 songs kost ongeveer 600 MB aan opslag in hoge kwaliteit.Xenophoben schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:48:
Thanks! mocht dat werken dan heb ik een hele goedkope oplossing!
Ik vind zelf een telefoontje fijner dan een tablet in de auto, maar beiden kan prima. Ik gebruik daarnaast screen time out om het scherm aan te laten, maar dat kost wel accu, dus ik heb hem ook vast met een kabeltje aan de sigarettenusbaansteker in de auto.
Thanks! daar heb ik wat aan dikkiedik. Ik ga het gewoon proberen
Iemand Spotify Connect al aan de praat tussen twee telefoons, bij voorkeur tussen een iOS en een Android?
Verwijderd
Ik heb een vriend die nu ook spotify heeft. Hij heeft geen facebook. Kan ik wel zijn lijsten volgen? Ik heb zijn gebruikersnaam, maar nu? Ik kan nergens vinden hoe ik hem kan zoeken.
Weet iemand daarvoor een oplossing?
edit: gelukt, moet kennelijk eerst via de webplayer en dan volgen en dan komt hij in de client van spotify...
Weet iemand daarvoor een oplossing?
edit: gelukt, moet kennelijk eerst via de webplayer en dan volgen en dan komt hij in de client van spotify...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 23:06 ]
ik heb spotify connect prima aan de praat tussen mijn receiver, android tablet en android phone. Dus geen iPhone, maar ik zou niet weten waarom het niet zou werken zolang hij in het zelfde netwerk zit.bdu schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 20:59:
Iemand Spotify Connect al aan de praat tussen twee telefoons, bij voorkeur tussen een iOS en een Android?
ik zie dus een lijst met beschikbare devices in mijn netwerk.
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
YouTube: Mix Everything on Pacemaker for iPad with Spotify
iemand die al geprobeerd? Ziet er wel interessant uit
zeker dat stuk met moby vind ik geniaal in die reclamespot. Straks maar even de ipad pakken en installeren.
iemand die al geprobeerd? Ziet er wel interessant uit
zeker dat stuk met moby vind ik geniaal in die reclamespot. Straks maar even de ipad pakken en installeren.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 19:35 ]
Ik wil graag iets doen wat volgens mij niet met spotify connect kan. Dus vraag om tips. Het 'probleem' is het volgende:
Ik heb mijn ipad aan mijn versterker hangen en daarop draait spotify met premium abbo. Maar vaak zit ik verderop in huis achter mijn laptop (macbook) of met mn telefoon (iphone) te kloten. Ik wil nu met mn macbook of iphone de spotify-app op mijn ipad kunnen bedienen. Is dat op enigerlij wijze mogelijk?
Ik heb mijn ipad aan mijn versterker hangen en daarop draait spotify met premium abbo. Maar vaak zit ik verderop in huis achter mijn laptop (macbook) of met mn telefoon (iphone) te kloten. Ik wil nu met mn macbook of iphone de spotify-app op mijn ipad kunnen bedienen. Is dat op enigerlij wijze mogelijk?
vooropgesteld dat ik niets van ios af weet, dus ik kan er naast zitten.
Mijn situatie met android is alsvolgt:
Ik kan bijv. op mijn telefoon aangeven dat ik wil afspelen op mijn tablet.
Met de pc-versie van spotify kan ik geen connect vinden, dus ook niet naar tablet of phone sturen.
Dus ja het kan tussen twee de apps iig.
Wat echter wel een beetje gekloot blijft is dat je met spotify niet tegelijk meerdere op devices tegelijkertijd mag kan bedienen, dus het lukt wel maar eindeloos tussen tablet en phone switchen lukt niet feilloos.
Mijn situatie met android is alsvolgt:
Ik kan bijv. op mijn telefoon aangeven dat ik wil afspelen op mijn tablet.
Met de pc-versie van spotify kan ik geen connect vinden, dus ook niet naar tablet of phone sturen.
Dus ja het kan tussen twee de apps iig.
Wat echter wel een beetje gekloot blijft is dat je met spotify niet tegelijk meerdere op devices tegelijkertijd mag kan bedienen, dus het lukt wel maar eindeloos tussen tablet en phone switchen lukt niet feilloos.
www.casarodriguillo.com
Vraagje
Ik draai spotify op mijn pc thuis.
Af en toe wil je wel eens een nr skippen o.i.d. zonder dat je daarvoor helemaal naar de pc moet lopen, monitor aanzetten enz. Weet iemand of er een simpele manier is om dat te reageren via mijn android telefoon. (allebei de apparaten hangen aan hetzelfde lokale netwerk, hoeft dus niet over inet)
Af en toe wil je wel eens een nr skippen o.i.d. zonder dat je daarvoor helemaal naar de pc moet lopen, monitor aanzetten enz. Weet iemand of er een simpele manier is om dat te reageren via mijn android telefoon. (allebei de apparaten hangen aan hetzelfde lokale netwerk, hoeft dus niet over inet)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Daar zijn 3rd party 'remote control' apps voor, zoals Spotimote... maar een remote desktop sessie opzetten vanaf je telefoon naar je desktop kan natuurlijk ook (al is dat wat onhandiger in de bediening).heuveltje schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:30:
Vraagje
Deze Android app kan dat. Unified Remote. De app in de post boven deze is ook prima.heuveltje schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:30:
Vraagje
[ Voor 3% gewijzigd door Arethusa op 07-02-2014 14:36 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Hoeft helemaal niet meer: je hebt tegenwoordig spotify connect (zit in de apps voor android en IOS ingebouwd (ik neem aan ook voor Windows zelf, of de webclient). Zelf doe ik:
besturing via android telefoon (standaard spotify-app), met de connect-functionaliteit staat die in verbinding met met iPad, die middels spotify en bluetooth m'n receiver van hemelse muziek voorziet.
besturing via android telefoon (standaard spotify-app), met de connect-functionaliteit staat die in verbinding met met iPad, die middels spotify en bluetooth m'n receiver van hemelse muziek voorziet.
Hier staat tekst
Je kan alleen connect gebruiken i.c.m. afspeel apparatuur zoals een versterker o.i.d. Je kan daarmee niet een ander apparaat waar spotify op staat bedienen jammer genoeg. Al is Apple weer de uitzondering hier op zo te zien.
[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 07-02-2014 15:40 ]
Bij mij dus niet, met iphone en ipad..tiguan schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:37:
Je kan alleen connect gebruiken i.c.m. afspeel apparatuur zoals een versterker o.i.d. Je kan daarmee niet een ander apparaat waar spotify op staat bedienen jammer genoeg. Al is Apple weer de uitzondering hier op zo te zien.

Ik MacBook en Android telefoon, lukt ook niet
ik krijg op mijn pc geen avatar meer te zien van mijzelf -want oh god, wat zie ikmezelf graag-
Nu had ik spotify voordat de koppeling met facebook nodig was, later had ik facebook en vlgs mij was dat mijn avatar. Nu ben ik volledig van facebook verwijderd en heb geen avatar meer,
vraag1: is dat ergens in te stellen welke ava ik wil gebruiken?
vraag 2: hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen
Nu had ik spotify voordat de koppeling met facebook nodig was, later had ik facebook en vlgs mij was dat mijn avatar. Nu ben ik volledig van facebook verwijderd en heb geen avatar meer,
vraag1: is dat ergens in te stellen welke ava ik wil gebruiken?
vraag 2: hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen
www.casarodriguillo.com
Dat Spotify Connect werkt met de mobiele apps (Android, iOS) en met de speciale Spotify Connect apparaten (speakers/versterkers). Spotify zelf zegt dat het binnenkort ook voor de Desktop app beschikbaar komt:
http://community.spotify....252/highlight/true#M70836
http://community.spotify....252/highlight/true#M70836
Ghehehe, ik betaal mijn Spotify abonnement nu via de US route. 10$ ipv 10€. Scheelt toch weer een knaak
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Hhmmm, in het Netflix topic werd wat moeiljik gedaan over dergelijke adviezen, maar je hebt een payment methode nodig die in de US geaccepteerd wordt. Voor mij was het voldoende om bij betaling om te zetten naar US. Vervolgens een paypal account gebruikt dat een US heeft. Daar heb ik een virtuele creditcard aan gekoppeld (zoals bv entropay).
Vind je? Ik had heel die riedel in het verleden al ingericht om Netflix te kunnen kijken toen het nog niet in NL was. Nu is het 0 moeite om het ook voor Spotify en andere diensten te gebruiken.
Waar maak je je eigenlijk druk om?
O ja, dan snap ik het wel.
En ik maak me nergens druk om, ik zou het alleen wonderbaarlijk gevonden hebben als je heel die zooi voor wat centenwerk zou doen. Kijk, als iets hier niet te verkrijgen is, maar door die moeite je het toch kan gebruiken, dan vind ik het de moeite wel waard. En anders denk ik, wat is een tientje per maand nou..
En ik maak me nergens druk om, ik zou het alleen wonderbaarlijk gevonden hebben als je heel die zooi voor wat centenwerk zou doen. Kijk, als iets hier niet te verkrijgen is, maar door die moeite je het toch kan gebruiken, dan vind ik het de moeite wel waard. En anders denk ik, wat is een tientje per maand nou..
RnB schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:12:
O ja, dan snap ik het wel.
Het was voor mij toen een sport om toch Netflix te kunnen gebruiken. Vond het zo'n onzin dat licensieafspraken een reden moesten zijn om geen betaalde dienst te kunnen gebruiken. Heeft me veel tijd gekost, dus voor die paar euro zou ik het inderdaad niet gedaan hebben.
Verwijderd
met netflix ben je goedkoper uit, maar je hebt dan wel een abonnementje nodig op unblock us en dan ben je evenveel kwijt (ja, kan gratis, maar ik wil gemak en niet alleen op de pc kijken of er tegenaan lopen het soms niet werkt).RnB schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:12:
En anders denk ik, wat is een tientje per maand nou..
voor spotify is het wel nadeliger vermoed ik op meen usa account te hebben aangezien je dan vermoedelijk een deel van de Nederlandse artiesten niet kan beluisteren (aanbod is wat anders).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 18:40 ]
Zo, nieuwe versie van Spotify is uit, als je hem zo snel mogelijk wilt hebben, maar niet wilt wachten tot spotify het tijd vindt jouw desktop client een update te geven, is hier een link om hem zelf te downloaden en te installeren: http://www.javiersantos.m...instructions#.Uz0oqPl_t8H
Over de nieuwe interface zelf, ik vind het erg strak, maar ik snap die nieuwe knop waarmee je muziek kan 'opslaan' niet? Hij lijkt een soort tweede favorietenlijst te creëren?
Verder wel een hele mooie update, wat vinden andere tweakers ervan?
Over de nieuwe interface zelf, ik vind het erg strak, maar ik snap die nieuwe knop waarmee je muziek kan 'opslaan' niet? Hij lijkt een soort tweede favorietenlijst te creëren?
Ik moet erg wennen aan de UI, het is allemaal erg ''bubbly''. Ik vind de iOS versie toch een stuk geslaagder. Ik moet wel toegeven dat deze versie er een stuk beter uit ziet dan de verouderde look van de vorige versie.
Helaas is er nog geen gebruik te maken van Spotify Connect met de desktop client.
Helaas is er nog geen gebruik te maken van Spotify Connect met de desktop client.
[ Voor 16% gewijzigd door RnB op 03-04-2014 12:10 ]
Kreeg de update net @ PC aangeboden. Het lettertype is nog ruimer geworden, of vergis ik mij nu?
Gevolg is dat ik nu nog meer moet scrollen om bij mijn playlists te komen. Kon je dat Main en Your Music maar aanpassen/verbergen, zou zoveel oplossen.
Gevolg is dat ik nu nog meer moet scrollen om bij mijn playlists te komen. Kon je dat Main en Your Music maar aanpassen/verbergen, zou zoveel oplossen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Ik vind het liedjesmenu zelf wel beter nu het zo groter is, de playlists hadden ze echter wel wat kleiner mogen laten, en ik vind het ook best jammer dat het zo donker is ik heb liever een lichter kleur, toont frisser
Op mijn iPhone is de nieuwe Spotify bijna onbruikbaar sloom. Vaak tot wel 3 seconde vertraging bij het doorspoelen van nummers, en heel veel vastlopers.
Op het officiële forum zijn hier al meer klachten over. Hebben er hier ook mensen last van?
Op het officiële forum zijn hier al meer klachten over. Hebben er hier ook mensen last van?
Jup, snel nummers skippen is nu nauwelijks te doen.hyptonize schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:56:
Op mijn iPhone is de nieuwe Spotify bijna onbruikbaar sloom. Vaak tot wel 3 seconde vertraging bij het doorspoelen van nummers, en heel veel vastlopers.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Wat een kutinterface is het geworden zeg. Net alsof ik een touch screen heb, zo groot is alles nu
Tweakers en veranderingen*.tiguan schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:30:
Wat een kutinterface is het geworden zeg. Net alsof ik een touch screen heb, zo groot is alles nu
* Ik heb de nieuwe interface nog niet en kan niet oordelen, hoe zorg je dat je deze gepushed krijgt?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Iemand een idee hoe de nieuwe update kan forceren via de normale weg.
En dus niet via een custom installer van iemand.
Ik ben nogal benieuwd naar de nieuwe layout
Naar mijn weten kan je geen update forceren, ik heb dat al meerdere malen opgezocht (of ik zoek niet goed genoeg). Ik heb daarom een custom installer gebruikt, werkt tot op heden prima. Huiverig voor malware of is het iets anders dat je geen custom installer wilt gebruiken?
Misschien is het een tijdelijke issue bij Spotify (server). Of heb je er al een tijd last van?
Geen problemen hier, zowel op een 4G als op een 3G verbinding.hyptonize schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:56:
Misschien is het een tijdelijke issue bij Spotify (server). Of heb je er al een tijd last van?
[ Voor 17% gewijzigd door RnB op 10-04-2014 14:40 ]
Ahh, het blijkt zo simpel te zijn...
Ga naar https://www.spotify.com/nl/download/windows/ , download daar Spotify. Installeren, en klaar!
Ga naar https://www.spotify.com/nl/download/windows/ , download daar Spotify. Installeren, en klaar!
Zelfde. Mijn iPhone 5S reageert ook takke langzaam.hyptonize schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:56:
Wisselen van nummer duurt eeuwen en daarna duurt de cover art nog langer om te wisselen.
Weet iemand hoe ik NU een nummer kan aanmerken als favoriet?
En/of hoe ik alles in "jouw muziek" kan zetten, wat is dan het verschil tussen afspeellijst en jouw muziek.
p.s. op mijn android gaat het skippen gelukkig erg snel, zal dus ook wel opgelost gaan worden bij apple
En/of hoe ik alles in "jouw muziek" kan zetten, wat is dan het verschil tussen afspeellijst en jouw muziek.
p.s. op mijn android gaat het skippen gelukkig erg snel, zal dus ook wel opgelost gaan worden bij apple
www.casarodriguillo.com
Ondertussen de update voor mac via de app zelf gekregen. Wachten is dus de boodschap.MGMsystems schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:37:
Iemand een idee hoe de nieuwe update kan forceren via de normale weg.
Verwijderd
ik heb de nieuwe interface ook, maar vind hem wel tof. Vooral als je in favorieten zit kan je nu zelf de breedte van de vakken bepalen (artiestnaam, songnaam etc.), dat bevalt me wel.
in iedergeval rechtermuis, toevoegen aan en dan favoriet, maar misschien kan het simpeler.Pinin schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:03:
Weet iemand hoe ik NU een nummer kan aanmerken als favoriet?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2014 19:04 ]
Wauw Spotify ziet er netjes uit vandaag, geweldig mooie nieuwe interface. Nu bezig met Albums overzetten naar de locatie die daar voor bedoelt is niet de playlists.
Nu alleen nog de nieuwe Windows Phone app lanceren en ik ben weer helemaal blij.
Nu alleen nog de nieuwe Windows Phone app lanceren en ik ben weer helemaal blij.
Verwijderd
Is dat nieuw? Ik ken dit helemaal niet, maar erg fijn. Moet alleen eerst nog ff checken of dat wel werkt op mijn oudere android spotify, anders kan ik in de keuken niet meer naar albums luisteren. En een recentere versie van spotify op die oude tablet draaien is niet te doen (te traag).CokeZero schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:25:
Wauw Spotify ziet er netjes uit vandaag, geweldig mooie nieuwe interface. Nu bezig met Albums overzetten naar de locatie die daar voor bedoelt is niet de playlists.
Ja het wordt uiteindelijk beter, maar hoe zet je het zo snel/makkelijk mogelijk over? Tips?CokeZero schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:25:
e. Nu bezig met Albums overzetten naar de locatie die daar voor bedoelt is niet de playlists.
www.casarodriguillo.com
Heeft er iemand al ontdekt hoe je een artiest kan toevoegen onder "Artiesten"? Het lijkt direct gekoppeld aan Albums. Als ik van iemand een album opsla komt de artiest onder Artiesten, maar ik wil juist de gehele artiest opslaan, niet 1 album.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ja daar wacht ik al tijden op, deze mag toch wel snel komen neem ik aan ?CokeZero schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:25:
Maar die nieuwe interface ziet er echt goed uit
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 11-04-2014 09:39 ]
Hier idem. Ik dacht gister dat mijn remote het loodje had gelegd, maar in de normale muziek-app van m'n telefoon werkte hij wel..dus toen even Spotify geforceerd gekilled en weer gestart en voila: dader bekend.Snow_King schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:47:
[...]
Zelfde. Mijn iPhone 5S reageert ook takke langzaam.
Wisselen van nummer duurt eeuwen en daarna duurt de cover art nog langer om te wisselen.
Ook crasht hij regelmatig en het skippen van nummers en de cover-art gaat inderdaad zo sloom dat je 10x op die knoppen loopt te rammen, erg jammer! Hoop dat ze het snel fixxen, de vorige app was perfect, nooit issues mee
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
heeel relaxed, nu dat eindelijk de albums een aparte plek in spotfy hebben gekregen
Van het kastje naar de muur lopen...
De interface verandering zelf vind ik niet zo erg, maar imho is de leading space veels te groot, op een 1600x1200 scherm zie ik maar 22 nummers, dan hadden er makkelijk 40 kunnen zijn.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
@defiant: ben ik het ook mee eens. Heb hier een Full HD scherm maar kan veel minder info kwijt dan bij de vorige versie.
Denk dat het samen komt met de 8.1 preview, misschien wel een 8.1 only app. Zal me eerlijk gezegd niks verbazen doordat de vernieuwde app bepaalde API's draait die alleen in 8.1 zitten.Albert020 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:37:
[...]
Ja daar wacht ik al tijden op, deze mag toch wel snel komen neem ik aan ?
Maar die nieuwe interface ziet er echt goed uit
Uhm, het album opzoeken en dan in je collectie plaatsen.Pinin schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:38:
[...]
Ja het wordt uiteindelijk beter, maar hoe zet je het zo snel/makkelijk mogelijk over? Tips?
Ja, dat is inderdaad nieuw en wordt gedeeltelijk uitgerold na twee jaar hebben ze toch eindelijk geluisterd en een collectie optie toegevoegd waar je je Albums, Artiesten enzovoort in kunt plaatsen. En zal waarschijnlijk alleen werken met de nieuwe Spotify app met dezelfde interface die ook naar Android komt.Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:48:
[...]
Is dat nieuw? Ik ken dit helemaal niet, maar erg fijn. Moet alleen eerst nog ff checken of dat wel werkt op mijn oudere android spotify, anders kan ik in de keuken niet meer naar albums luisteren. En een recentere versie van spotify op die oude tablet draaien is niet te doen (te traag).
[ Voor 4% gewijzigd door CokeZero op 11-04-2014 15:41 ]
ja zo lukt het idd, maar het kan dus niet vanuit je afspeellijsten alles in 1x overzetten (op je echte lijstjes na)CokeZero schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:39:
Uhm, het album opzoeken en dan in je collectie plaatsen.
nou dan fga ik lekker ff klikken en zoekn
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Nou,ik heb een tijdje zitten prullen met de nieuwe spotify en het is bijna perfect. Ik vind die regelafstand inderdaad wat groot, jammer dat je die zelf niet kleiner kan maken, maar dat is echt het enige. Moet nog wel even de android apparaten updaten, maar op de pc werkt het heerlijk.
Ik ga het wel even testen dit weekeinde, zo heel veel albums heb ik er niet in omdat ik / wij meer van de losse nummers zijn of van de zelf-maak-verzamel-cd's. Die laatste bevallen meer mensen , had niet door dat mijn lijsten geshared stonden, maar ik heb op een aantal al 100+ abonnees.CokeZero schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:39:
Ja, dat is inderdaad nieuw en wordt gedeeltelijk uitgerold na twee jaar hebben ze toch eindelijk geluisterd en een collectie optie toegevoegd waar je je Albums, Artiesten enzovoort in kunt plaatsen. En zal waarschijnlijk alleen werken met de nieuwe Spotify app met dezelfde interface die ook naar Android komt.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2014 16:14 ]
Kan je mijn muziek ook nog ergens zien op je iPhone?.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hoe positief ik ook ben met Spotify, ik zou er eerlijk gezegd niet meer dan €3,- tot maximaal €5,- euro per maand willen uitgeven. Het aanbod is beperkt en ik mis het luisteren van remixes behoorlijk (zoals de wekelijkse Hardwell on air). Wat vinden jullie?
An a day keeps the doctor away.
Voor mij is het aanbod HUGE. En ik luister best wel divers: hip-hop, r&b, deep house, beats, dancehall en nog wat losse nummertjes die daar niet tussen horen.
Ik betaal die €9,99 daarom maar al te graag. Ik zou ook niet meer zonder kunnen, moet ik je bekennen.
Ik betaal die €9,99 daarom maar al te graag. Ik zou ook niet meer zonder kunnen, moet ik je bekennen.
Mits ze de Windows Phone app in de nabije toekomst gaan updaten vind ik het de 10 euro waard. Het heeft bijna alle muziek die ik wil luisteren, natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar het gebruiksgemak is niet te evenaren door andere diensten. Ook de kwaliteit, en de release van de webapp maken het voor mij het geld waard!iApp schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 21:28:
Hoe positief ik ook ben met Spotify, ik zou er eerlijk gezegd niet meer dan €3,- tot maximaal €5,- euro per maand willen uitgeven. Het aanbod is beperkt en ik mis het luisteren van remixes behoorlijk (zoals de wekelijkse Hardwell on air). Wat vinden jullie?