Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 27 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10 20:19
Ligt het aan mij of is http://play.spotify.com nu publiekelijk beschikbaar?

Ik moest er altijd op komen via www.spotifyweb.tk voor de speciale cookie, maar die heb ik nu niet meer nodig... tevens is Spotify Web nu ook in het Nederlands dus vandaar mijn vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 16:43
Ik kom er inderdaad nu gewoon op ja :). Mooie ontwikkeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hetzelfde probleem? Week terug vroeg spotify om mijn account te koppelen met mijn Facebook account. Naar mijn weten logde ik al altijd in met mijn FB account. Nu heeft spotify echter een nieuw account gemaakt (ben al mijn afspeellijsten kwijt), weet iemand hoe ik op mijn oude account kan komen ik had deze via mijn vrienden wel terug gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Uhm, als je nou online via VISA afrekend, krijg je dan een factuur binnen? Of alleen een mail waarin het bedrag dat is afgerekend te zien?

Wil het namelijk zakelijk afrekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:13

Nakebod

Nope.

Geloof niet dat Spotify aan facturen doet.
Enige mailtje die ik krijg is van PayPal, dat er een betaling is gedaan aan Spotify.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Dit is wat je krijgt als je inlogt:
Ontvangstbewijs voor order xxxxxxxxxxxxxxxx

Bekijk een lijst met alle ontvangstbewijzen
Datum 2013-xx-xx
Bestelnummer xxxxxxxxxxxxxxxx
Betalingsmethode PayPal
Leverancier Spotify Netherlands B.V.
BTW-nummer NL822936355B01
Gebruikersnaam xxxxxxxxxx

1 maand Spotify Premium € 8,25
BTW € 1,73
Totaal € 9,99
Staat gespecificeerd wat je hebt gekocht en wie de ontvanger is (zelfs met BTW-nummer) + je gebruikersnaam (te linken aan jouw account, mits je een logische gebruikersnaam hebt) dus volgens mij wel Belastingdienst-proof

[ Voor 22% gewijzigd door maarud op 08-05-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ah, dat noemen ze ontvangstbewijzen :+
Juist, daar is zelf inderdaad wel een overzichtje te vinden. Niet echt een factuur, geen idee of dat dan geaccepteerd wordt.

Zie trouwens net dat ik nu 36 maanden betaald Spotify lid ben, toch een aardig bedrag totaal. Ik weet vrij zeker dat ik zoveel geld niet aan CD's had uitgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ook :P Was dat de eerste maand dat het mogelijk was in NL ? ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:50
MrJames schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:28:
Uhm, als je nou online via VISA afrekend, krijg je dan een factuur binnen? Of alleen een mail waarin het bedrag dat is afgerekend te zien?

Wil het namelijk zakelijk afrekenen..
Was het niet zo dat je Spotify niet zakelijk mag gebruiken?? (of heb ik het nu mis).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

M@cer schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:23:
[...]

Was het niet zo dat je Spotify niet zakelijk mag gebruiken?? (of heb ik het nu mis).
http://remcobron.com/spot...kel-eerst-even-afrekenen/

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
M@cer schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:23:
[...]
Je mag het niet in een zakelijke omgeving zoals een café of restaurant over de speakers afspelen zonder vergoeding aan Buma/stemra, maar je mag het natuurlijk wel met een zakelijke bankrekening afrekenen. Dat zal Spotify verder worst wezen, zolang je het maar in een privé-omgeving gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

De bedoeling was ook alleen maar zakelijk afrekenen. Bedankt voor de berichten!
Pindamann schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:00:
[...]

De enige reden dat ik dit topic opzocht was vanwege de vele fouten de laatste tijd. Spotify die crashed of vooral de connectieproblemen.

Zelfs zoveel dat ik overweeg om naar Deezer over te stappen, maar die hebben het nadeel dat je maar 5 keer per uur een song mag skippen in radio mode. Dat is toch wel een dealbreaker.
Dat was voor mij ook de dealbreaker. Vorige week via T-Mobile Deezer besteld. 5 keer per uur skippen toegestaan. Daarnaast was alleen offline playlist mogelijk in Chrome. Meteen de bestelling omgedraaid.

[ Voor 81% gewijzigd door MrJames op 08-05-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Bij mij stotterde het geluid ook nog eens. Spotify was leuk in het begin maar wel naar beneden gegaan, ik gebruik nu Rdio. Veel makkelijker, en mooier kwa design. Deezer vind ik niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindamann schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:00:
De enige reden dat ik dit topic opzocht was vanwege de vele fouten de laatste tijd. Spotify die crashed of vooral de connectieproblemen.
Ik herken die problemen niet en draai spotify op windows xp, windows 8 en op twee android tablets en een ipad hier. En wel luisteren wel een paar uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10 14:04

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:25:
[...]

Ik herken die problemen niet en draai spotify op windows xp, windows 8 en op twee android tablets en een ipad hier. En wel luisteren wel een paar uur per dag.
likewise, browser, laptop, pc, ipad en meerdere iphones. Nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
maarud schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:53:
Ligt het aan mij of is http://play.spotify.com nu publiekelijk beschikbaar?

Ik moest er altijd op komen via www.spotifyweb.tk voor de speciale cookie, maar die heb ik nu niet meer nodig... tevens is Spotify Web nu ook in het Nederlands dus vandaar mijn vraag :P
Kan iemand nog muziek afspelen via de web client, vorige week werkte het nog nu kan ik drukken wat ik wil maar geen geluid... Als ik inlog zie ik dit staan: Spotify is currently not available in your country. Sign up to be first in line when Spotify launches in your country!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:07
Werkt hier gewoon, ook zonder in te loggen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Jep, ik luister altijd spotify web op mijn werk :) soms werkt ie niet maar als ik mijn browsercache leeg is het weer prima. Dat al geprobeerd?

[ Voor 47% gewijzigd door maarud op 13-05-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:36

RnB

Na een aantal maanden Spotify Premium gehad te hebben, ben ik op het moment Rdio aan het uitproberen. Puur omdat Spotify (nog) geen retina applicatie op de Mac heeft en dat je je playlist niet kan sorteren.
Dat laatste kan bij Rdio ook (nog) niet, maar je kan tenminste handmatig wat schuiven. Zo kan ik mijn playlist gelijk sorteren op artiest bij het aanmaken ervan.

Tot nog toe bevalt Rdio me prima, maar ik wil het wat langer uittesten om echt over te stappen. Vanmiddag heb ik in de trein namelijk wat stotteringen en disconnects gehad, iets wat bij Spotify naar mijn mening wat beter geregeld is (als in buffering).

Zijn er meer mensen die van Spotify naar Rdio zijn gegaan of andersom? En met welke redenen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Wat gebeurt er als je naar www.spotifyweb.tk gaat want nu heb ik helemaal geen internet meer op het werk na het drukken op die link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Vroeger had je een cookie en speciale link nodig voor spotify web (omdat het nog via facebook ging enzo) en die stond op sommige websites, of je kon de handige manier gebruiken via spotifyweb.tk (gewoon een redirect naar die speciale link). Maar nu is dat niet meer nodig en kan je direct naar spotify :)

[ Voor 25% gewijzigd door maarud op 13-05-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb ooit van iemand een afspeellijst gevolgd, ondertussen ben ik niet meer geabonneerd op deze lijsten, maar ik krijg nog altijd meldingen van deze lijsten/personen. Ik zie dit dan in de desktopversie bij dat megafoontje. Van sommige wil ik dus wel updates, maar niet meer die oude meuk

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:50
Heb het hier nog niet vermeld zien worden, maar Pink Floyd is beschikbaar op Spotify. :)
Beetje bij beetje wordt de collectie toch wel steeds completer. Kan ook niet anders, CD winkels vallen bij de bosjes, dus als je wilt dat er nog iemand naar je muziek luistert dan zul je toch op streaming services moeten staan. Nu Led Zeppelin nog :)
Linkje: http://open.spotify.com/album/3a0UOgDWw2pTajw85QPMiz

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:32

page404

Website says no

Ah, is het al zover. Ze wilden eerst een miljoen keer Wish you were here gespeeld hebben of zo. Peanuts natuurlijk :)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

And the Eagles have landed. *O*

Gaat lekker.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Nu Tool & The Beatles nog :*)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

* Jester-NL kan nog een HEEEL erg lange lijst maken van artiesten (en albums(!!)) die missen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:11
Ik kan The Eagles echter nog niet vinden..

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:38
ik wel, staat er gewoon op :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:00
Pinin schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:33:
Ik heb ooit van iemand een afspeellijst gevolgd, ondertussen ben ik niet meer geabonneerd op deze lijsten, maar ik krijg nog altijd meldingen van deze lijsten/personen. Ik zie dit dan in de desktopversie bij dat megafoontje. Van sommige wil ik dus wel updates, maar niet meer die oude meuk
Als je dat uit wil zetten moet je in het hoofdscherm kijken naar de linkerkant van het spotify programma, daar staat nieuw, volgen, inbox, etc. Je moet daar op volgen klikken, daar zie je bovenin je gebruikersnaam, volgers en volgend. Daar moet je op volgend klikken en dan in die lijst op de button volgend klikken die achter de naam staat van degene die je niet meer wil volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:11
Vage meuk. Na re-intall ook niet..

Nou ja, zal binnenkort wel komen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Tool wacht ik ook al maanden op _/-\o_

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik heb nog een code over voor spotify premium 1 maand, mijn vader vindt er toch niks aan. Voor 8 euro mag die weg, dm me maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een manier gevonden om de oude homepage terug te krijgen ipv de aanbevelingen? Dat ding staat vol met spul voor mijn vrouw en ik heb een heel andere smaak en ik luister minder en krijg dus amper aanbevelingen.

Prima dat het op de laptop van mijn vrouw naar voren komt, maar ik wil weer de nieuwe albums e.d. zien. Maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 16:43
Behalve een apart account gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

ADDG schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:04:
[...]

Als je dat uit wil zetten moet je in het hoofdscherm kijken naar de linkerkant van het spotify programma, daar staat nieuw, volgen, inbox, etc. Je moet daar op volgen klikken, daar zie je bovenin je gebruikersnaam, volgers en volgend. Daar moet je op volgend klikken en dan in die lijst op de button volgend klikken die achter de naam staat van degene die je niet meer wil volgen.
Hi, deze lijst had ik gevonden, en er staan hier maar 3 volgers, en 3 volgend dat zijn dus 3 spotify vrienden.
Maar de personen waar ik ooit een afspeellijst van gevolgd heb staan hier niet tussen.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
  • Laatst online: 24-10 22:21
Zijn er meer mensen die de webplayer ineens niet kan gebruiken? Gebruikte het nu al 8 weken op mn stage maar sinds vrijdag krijg ik steeds dit: http://i.imgur.com/8BQ7JEi.png

[ Voor 22% gewijzigd door Marinusvw op 02-07-2013 14:43 ]

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Soms tript ie ook bij mij, cache legen is dan voldoende, dan draait ie weer als een zonnetje (speel al de hele dag muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Zijn er hier meer mensen die Spotify op Android gebruiken i.c.m. bluetooth in de auto? Het werkt prachtig, ik kan zelfs de bediening van het stuur/autoradio gebruiken om nummers door te skippen. Het probleem is echter, zodra mijn telefoon een notificatie van het een of ander ontvangt, de stuurbediening niet meer werkt. De muziek speelt na een korte onderbreking wel door.

[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 02-07-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
maarud schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:10:
Soms tript ie ook bij mij, cache legen is dan voldoende, dan draait ie weer als een zonnetje (speel al de hele dag muziek).
Vreemd, heb zojuist ook even mijn cache geleegd. Had helaas geen effect.
Zal maar afwachten wat spotify doet, want op hun forum zijn er meer mensen die het probleem hebben. Het is echt iets sporadisch volgens mij.. want niet iedereen heeft er last van :?
http://community.spotify....b-Player-gone/td-p/449806

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-10 14:08
Ik heb nergens last van :) alhoewel ik wel op high quality luister, mogelijk heeft dat nog invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-10 15:46
Marinusvw schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:41:
Zijn er meer mensen die de webplayer ineens niet kan gebruiken? Gebruikte het nu al 8 weken op mn stage maar sinds vrijdag krijg ik steeds dit: http://i.imgur.com/8BQ7JEi.png
Ik heb hetzelfde maar ik dacht dat het aan de firewall op het werk was. Ik ga dan ook maar eens de cache cleanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik heb nu al 3 dagen bij de desktopversie de updatemelding dat ik opnieuw moet opstarten, maar als ik dat doe en spotify komt terug op het scherm verschijnt de melding weer 8)7 Lekker is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
Jormungandr schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 00:40:
[...]

Ik heb hetzelfde maar ik dacht dat het aan de firewall op het werk was. Ik ga dan ook maar eens de cache cleanen.
Dit probleem is nu gelukkig opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje Spotify. Maar af en toe via mobiele telefoon.
Een week terug heb ik een aantal afspeellijsten op 'offline beschikbaar maken' gezet. (Windows Phone 7.8). Vandaag kom ik er via Vodafone achter dat mijn telefoon de afgelopen 24 uur in een continue sessie 1495 MB heeft verbruikt. Geen leuk bericht bij een datalimiet van 500MB
Het syncen via 3G staat al die tijd al op 'Off'.

Voor de rest heb ik niet veel apps draaien op mijn telefoon. Dus wees gewaarschuwd dat Spotify met de sync via 3G ook een hoop data kan gebruiken.

Ik heb de spotify-app nu maar op offline gezet.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 14:47
Ik gebruik al tijden spotify zowel op mijn desktop als op mijn telefoon en ipad liep altijd vlekkeloos, tot vandaag.

Een aantal nummers zijn niet de goeie nummers die ze zeggen dat het zou moeten zijn, Dit terwijl de nummers eerst altijd correct waren.

Ik zit nu dus met een playlist waarvan een kwart niet meer klopt..... vage zooi maar goed.

Heb even gekeken op internet of er nog iets van een storing was maar dat houd spotify nergens bij voor zover ik kan vinden, ik lees alleen maar berichten van mensen die hebben opgegeven dat er een verkeerd nummer staat bij een titel en dat ze daar dus niks aan doen (lees: na een paar maanden nog steeds hetzelfde nummer).

Best jammer want het is een goede dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Laatst online: 14:46
Ik heb Spotify (gratis variant) meerdere keren gebruikt, maar ik vond het maar niks. Gisteren maar een Premium abonnement genomen, geweldig! Het is gewoon fijn om 'on the road' over een shitload aan muziek te beschikken. :D

Dit wordt - voorlopig - een blijvertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dan ben ik stiekem wel benieuwd, wat je ervaring tussen gratis en betaald zo anders maakt, waardoor je betaald wel geweldig vind? :D
Het verschil tussen "het niks vinden" en "geweldig" is namelijk behoorlijk groot ;) Puur het overal beschikbaar hebben van muziek zal daar zeker een grote rol in spelen, maar is dat het enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:40

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Spotify.nl is al een tijdje stuk. Ik krijg geen contact met ze. Ik dump de info dus maar hier voor als iemand anders er tegen aan loopt. http://dnsviz.net/d/spotify.nl/dnssec/

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-10 22:39
streamnl schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:06:
[...]

Dit zijn mijn bevindingen tot nu toe:
Het opstarten van de app gaat trager dan Spotify.
De app zelf ziet er wel iets mooier uit.
Ik kan niet (of ik zie niet hoe) een mapje maken met daarin meerdere mapjes (complete cd's).
Ik kan in mijn auto niet doorzappen naar het volgende nummer via Bluetooth. Erg slecht.
Het downloaden van nummers om ze offline te beluisteren gaat vele malen sneller dan
Spotify, echter ik zie geen opties om de kwaliteit in te stellen.
(63 nummers is ongeveer 102MB)
Als je via de web luistert en je start de app dan kan je vaak op beiden apparaten muziek luisteren en dat op 1 account. >:)
Dit werkt niet andersom.

Ik zie ook niet hoe ik mijzelf kan abonneren op iemand anders playlist. Sterker, ik zie nergens iemand anders playlist. Dit is ook een gemis want zo ben ik achter een hele hoop mooie nummers gekomen bij Spotify.

Dit was het volgens mij wat ik zo vug merk in deze enkele dagen. Als iemand nog iets wil weten, hoor ik het wel. Stuur maar een privé bericht anders word het misschien erg offtopic.
/offtopic

ontopic:

Zoals het er nu uitziet, zing ik deze maand mijn abbo uit bij Sony en blijf ik toch trouw bij Spotify.
Na ruim een half jaar is er weinig verbetering bij Sony Music Unlimited.
Dat doorzappen in de auto via Bluetooth werkt gelukkig wel bij mij maar verder mis ik een hoop features die Spotify wèl biedt...
...qua €'s is SMU echter weer in het voordeel, scheelt de helft. Dub, dub, dub :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik gebruik spotify nu in mijn BMW via de aux/USB aansluiting. Dit gaat goed, zelfs de stuurbediening werkt. Alleen nu hoor ik constant om de paar minuten een ping-ping geluidje tussendoor. Op de duur is dat erg irritant! Ik kan niet vinden waar het vandaan komt. Het is zeker geen andere app of push notificatie! En met de offline instelling aan. Iemand een idee waar het vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een manier om die app van spotify gratis op je telefoon te gebruiken? nu kan je et 48 uur gebruiken en dan betaal je je scheel op mobiele apparaten, iets wat op internet (play.spotify.com) niet het geval is...
Is er een manier voor op mobiele toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Tijdens je 48 uur trial periode de playlists downloaden en daarna Spotify op offline modus zetten. Alle gedownloade nummers kan je blijven luisteren. Bij mij heeft het langer dan een maand gewerkt.

Wel kan je na de trial periode geen nieuwe nummers toevoegen. Daarvoor moet je online gaan waardoor de client weet dat je geen abonnement hebt waardoor het afspelen van nummers onmogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:07:
en dan betaal je je scheel op mobiele apparaten
Er zijn dus mensen die 10 euro heel veel geld vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:29
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 15:53:
[...]

Er zijn dus mensen die 10 euro heel veel geld vinden?
indeed :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Spotify aangeklaagd om volgorde compilatie-playlists.
Ministry of Sound sues Spotify for copyright infringement

Een bijzonder iets.
Alle nummers staan dus al op Spotify, uitgebracht door andere muzieklabels.
Ministry of Sound is dus zelf niet het muzieklabel van deze nummers, en heeft deze nummers onder licentie/whatever weer uitgebracht op hun eigen CDs.
Ze klagen Spotify dus aan voor het gebruik van de naam, en daar zit wel wat in. De volgorde van de nummers vind ik al wat twijfelachtiger, maar misschien ook niet geheel onterecht.

Simpel geredeneerd zou je de hele klacht al kunnen omzeilen door de playlist een andere naam te geven, en de volgorde iets te veranderen, of een extra nummertje van een paar seconden toe te voegen. Want dan is het geen exacte kopie van de playlist meer :+
De beste oplossing: Ministry of Sound moet niet zo zeuren en hun albums op Spotify beschikbaar maken, maar zo te lezen is de CEO "anti" streaming/Spotify, dus dat zal er ook wel niet van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 08:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Nakebod schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:45:
Spotify aangeklaagd om volgorde compilatie-playlists.
Ministry of Sound sues Spotify for copyright infringement

Een bijzonder iets.
Alle nummers staan dus al op Spotify, uitgebracht door andere muzieklabels.
Ministry of Sound is dus zelf niet het muzieklabel van deze nummers, en heeft deze nummers onder licentie/whatever weer uitgebracht op hun eigen CDs.
Ze klagen Spotify dus aan voor het gebruik van de naam, en daar zit wel wat in. De volgorde van de nummers vind ik al wat twijfelachtiger, maar misschien ook niet geheel onterecht.

Simpel geredeneerd zou je de hele klacht al kunnen omzeilen door de playlist een andere naam te geven, en de volgorde iets te veranderen, of een extra nummertje van een paar seconden toe te voegen. Want dan is het geen exacte kopie van de playlist meer :+
De beste oplossing: Ministry of Sound moet niet zo zeuren en hun albums op Spotify beschikbaar maken, maar zo te lezen is de CEO "anti" streaming/Spotify, dus dat zal er ook wel niet van komen.
De naam is echter de naam van een lijst gemaakt door de spotify gebruiker.
Ik mag een lijst toch wel iedere naam geven die ik wil? Of zou ik aangeklaagd kunnen worden als ik een lijst Pink Floyd noem en vul met muziek van Metallica (of een pink floyd coverband welke op spotify staan).
Ik zou het belachelijk vinden als een rechten hen copyright zou geven op een volgorde van tracks in een playlist.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand of het veilig is om een Spotify jaaraccount aan te schaffen via Ebay? Daarmee bespaar je zo €50,- €70,- per jaar... :D

Linkje: http://www.ebay.com/sch/i...potify&_sacat=0&_from=R40

An  a day keeps the doctor away.

• RnB

RnB

If it's too good to be true....
Ik heb er overigens geen ervaring mee, maar ik zou het niet doen. Zeker omdat ik voor €9,99 p/m verzekerd ben van mijn abonnement.

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 17:12
Ik vind die Browse functie op android en in de online variant echt geweldig.. Zit dit ook al in de Windows versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Laatst online: 22-10 13:26

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik heb blijkbaar ooit een track geshared (een type waarvan ik twijfel of ik dat ooit zelf beluisterd zal hebben) en ik kan die niet deleten en ook geen werkende workaround vinden om het kwijt te raken. (je zou je 'share my activity' in 'preferences' aan en uit moeten zetten en dan zou het weg zijn, maar het.. blijft!)

edit: oh, even Spotify restarten werkt... desalniettemin blijft het een achterlijke workaround.

[ Voor 30% gewijzigd door letatcest op 24-09-2013 12:18 ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de logitech media buttons op het toetsenbord werkend gekregen met spotify als deze geminimaliseerd is? Als spotify het actieve programma is werken de buttons wel. Via google zag ik een oplossing om players.ini aan te passen, maar heeft geen effect bij mij gehad helaas.

Edit: Toegevoegde regel voor spotify toegevoegd aan het begin van de [Players] sectie in players.ini bestand van SetPoint en nu werkt het :*) (Logitech K750)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
iApp schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:00:
Weet iemand of het veilig is om een Spotify jaaraccount aan te schaffen via Ebay? Daarmee bespaar je zo €50,- €70,- per jaar... :D

Linkje: http://www.ebay.com/sch/i...potify&_sacat=0&_from=R40
Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 17:52
Inderdaad.
I will create a new account for you wI will then provide you with your username and password and you will get a 12 month Spotify subscription.

If by any rare occurance your account is terminated, I will replace your account FREE OF CHARGE. I can almost promise you will not encounter any problems with your account though.
Ook de nodige negative waarderingen, is duidelijk iets niet in de haak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54
Jammer dat er nog zo weinig te vinden is van Def Leppard !

[ Voor 87% gewijzigd door Albert020 op 09-10-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy69
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-04 13:42
Ik zit te hannessen met die afspeelwachtrij... zo gauw ik iets opzoek van een artiest en een nummer ervan afspeel wordt die wachtrij gevuld met tig nummers van die artiest... en ook al zegt het programma dat er 0 in de rij staan, hij gaat ze toch afspelen... kan dat ergens uitgezet worden ? Ik moet toch zelf bepalen hoe dat gevuld wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als er niets in de wachtrij staat gaat Spotify automagisch verder met het volgende nr van de artiest die je het laatste hebt aangeklikt.

Om dat te voorkomen kan je beter een afspeellijst maken lijkt mij.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
rechtermuisknop --> add to queue. Dan wordt dit nummer als volgende nummer afgespeeld en daarna gaat ie weer verder met de rest van de playlist.
Wanneer je op een nummer dubbelklikt wordt de lijst die je op dat moment open hebt staan de nieuwe playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 14:33
Inmiddels mensen die zijn overgestapt op google music? Ik ben beetje klaar met spotify de laatste tijd.
De clients hebben eigenlijk nooit soepel gewerkt op windows en Android en op OSX is het een powerhog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Niet soepel, hoezo dat dan? Ik gebruik 't op Windows en op mijn HTC One in de auto streamend via bluetooth, zonder problemen. Ideaal gewoon hoor.

En inderdaad in Mac OS (ja die heb ik ook nog :P) werkt het ook uitstekend.

[ Voor 27% gewijzigd door tiguan op 26-10-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:07
Nog nooit eerder gehoord dat Spotify niet goed loopt op Windows :P Loopt hier ook als een zonnetje.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hahn schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:23:
Nog nooit eerder gehoord dat Spotify niet goed loopt op Windows :P Loopt hier ook als een zonnetje.
Zowel Mac OS X als op Windows loopt Spotify hier zelfs beter dan iTunes... :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-10 14:33
Op mijn windows 8 bak met ssd haswel i5 etc draait spotify maar traag... Op mijn htc one zuigt ie mijn accu leeg en mijn 13' mba idem. Ik ben een gebruiker van het eerste uur maar met opkomen van alternatieven ben ik de laatste tijd toch aan het kijken naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 12:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Crazyanz schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:44:
Op mijn windows 8 bak met ssd haswel i5 etc draait spotify maar traag... Op mijn htc one zuigt ie mijn accu leeg en mijn 13' mba idem. Ik ben een gebruiker van het eerste uur maar met opkomen van alternatieven ben ik de laatste tijd toch aan het kijken naar alternatieven.
huh wat :?
Wat is jouw definitie van traag draaien dan :?
Ik gebruikte het (tot 2 maanden geleden) nog op mijn atom htpc. en dat draaide prima.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat iemand hier mij raad kan geven. Ik zit al vanaf het begin van het begin van Spotify (premium) met een probleem, op mijn desktop reset Spotfify elk nummer na 10 seconde waarna hij deze weer opnieuw af begint te spelen. Dit gebeurt zo'n 6 keer waarna hij ineens door springt naar het volgende nummer. Met een restart werkt het dan weer even goed maar na 0 tot 40min begint het riedeltje weer opnieuw. Op den duur wordt dit best vervelend as you can imagine...

Verder werkt eigenlijk alles probleemloos dus het is zo vervelend dat dit ene kleine probleempje zich maar niet oplost met de updates.

(Google al doorzocht, reinstall gedaan etc, no results)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 22-10 09:25

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dat klinkt echt heel vreemd, geen flauw idee! Heel suf, maar heb je al geprobeerd te uninstallen >> opnieuw te installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Weet iemand hoe ik een spotify unlimited abbé kan aanschaffen, zonder dat ik iets moet koppelen met mijn bankkaart? Het probleem is dat ik wil betalen met paypal maar ik moet mijn paypal rekening koppelen met mijn bankkaart. Is dit omdat er geen genoeg geld opstaat of omdat spotify dit vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Kan je niet betalen met geld uit je wallet?
Ik heb mijn bankrekening wel gekoppeld met Paypal, dus ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat als je geld in je wallet hebt, Spotify dit gewoon ziet als geldig betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:47:
maar het lijkt me dat als je geld in je wallet hebt, Spotify dit gewoon ziet als geldig betaalmiddel.
je kan meen ik geen abonnement afsluiten als de rekening niet gekoppeld is, ik meen (weet het dus niet 100% zeker) dat dit een voorwaarde van spotify is.

Je kan als alternatief wel spotify opwaardeerkaartjes kopen bij de supermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
Ik heb momenteel maar iets van 5 euro ofzo staan. Maar ik heb geen goesting om eerst geld te storten op mijn paypal en er dan achter te komen dat ik toch mijn creditcard moet koppelen aan paypal. het probleem is dat ik geen mastercard of visa heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Stijnb_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:40:
Ik heb momenteel maar iets van 5 euro ofzo staan. Maar ik heb geen goesting om eerst geld te storten op mijn paypal en er dan achter te komen dat ik toch mijn creditcard moet koppelen aan paypal. het probleem is dat ik geen mastercard of visa heb.
Schaf in de winkel een tegoed kaart aan voor Spotify. Heb je hier bij de AH in een rekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
Ik woon in België en heb een AH bij de deur. Alleen betwijfel of ze ze hier ook zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Een beetje googlewerk wijst al snel uit dat je dan bij de Fnac moet wezen voor zulke kaarten. Nadeel is wel dat je dan een premium kaart hebt en geen unlimited, mocht je daar op uit zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
Ja dus ben ik daar niets mee. Heb met een MasterCard proberen te betalen maar lukt ook niet door een of andere manier komt er gewoon een witte pagina na de betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijnb_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:36:
Het probleem is dat ik wil betalen met paypal maar ik moet mijn paypal rekening koppelen met mijn bankkaart.
Als het andere niet werkt koppel je toch gewoon je paypal aan je rekening van de bank? Ik heb dat al jaren, werkt prima. Al betaal ik meestal met mijn creditcard. Maar door het koppelen kan je ook geld ontvangen en dat is ook wel handig en binnen 1 a 2 werkdagen staat het geld dan altijd op je bankrekening.

En betalen werkt dan ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
Ja maar het is mijn visa kaart niet, maar die van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijnb_ schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:33:
Ja maar het is mijn visa kaart niet, maar die van een vriend.
Kan je niet hier inloggen en jezelf een giftcard cadeau geven? Dus van het geld wat op je paypal staat? Ik vermoed dat dat werkt.

https://www.spotify.com/nl/get-spotify/e-card/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al jaren gebruiker van Spotify via een Unlimited account. Sinds deze week speelt Spotify playlisten af waar ik nog nooit van gehoord heb. Als ik dan een nummer uit een bestaande playlist laat afspelen lukt dat maar zodra het nummer is afgelopen gaat Spotify weer verder met het afspelen van onbekende nummers. Kent iemand dit probleem? Of zie ik iets kleins over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 13:20

Zeror

Ik Henk 'm!

Bedacht me vanavond of ik via mn telefoon mijn spotify op mn pc kon bedienen. En ja dat bleek te kunnen, awesome!! Gebruik de android app Spotimote om dit te realiseren. Werkt toppie. * Zeror is blij! :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 08:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:18:
Ik ben al jaren gebruiker van Spotify via een Unlimited account. Sinds deze week speelt Spotify playlisten af waar ik nog nooit van gehoord heb. Als ik dan een nummer uit een bestaande playlist laat afspelen lukt dat maar zodra het nummer is afgelopen gaat Spotify weer verder met het afspelen van onbekende nummers. Kent iemand dit probleem? Of zie ik iets kleins over het hoofd?
Ja klopt, volgens mij hebben ze iets veranderd, als je nu play playlist kiest, dan speelt ie het wel, bij dubbelklikken op de playlist doet ie bij mij ook maar 1 nummer sindskort.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Weet iemand van jullie een alternatief voor Spotify waar ik wel mijn muziek kan aankopen? Ik heb in het verleden veelvuldig gebruik gemaakt van de koop-optie. Aangezien deze niet meer beschikbaar is, en ik toch mijn muziek legaal aan wil schaffen, zoek ik een alternatief waarbij je (net als in Spotify) muziek kan beluisteren en tegelijkertijd aan kan schaffen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54
wcduck schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:17:
Weet iemand van jullie een alternatief voor Spotify waar ik wel mijn muziek kan aankopen? Ik heb in het verleden veelvuldig gebruik gemaakt van de koop-optie. Aangezien deze niet meer beschikbaar is, en ik toch mijn muziek legaal aan wil schaffen, zoek ik een alternatief waarbij je (net als in Spotify) muziek kan beluisteren en tegelijkertijd aan kan schaffen.
Google Music Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar spotify de vergelijkbare artiesten vandaan haalt, dus als je in de web player een nummer speelt zie je daaronder welke artiesten erop lijken. Komt die info van last.fm ?

Zo niet, kan je dat ook via een website ofzo benaderen? Die optie bevalt me namelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Oef, de prijzen daar zijn mij (veel) te hoog. Bij Spotify was ik maximaal 87 cent per nummer kwijt, bij grotere aantallen was dit nog een stuk minder. De muziek die ik aan wil schaffen kost bij Google 129 cent. Bij Amazon.com vraagt men schappelijke prijzen (vaak tussen de 60 en 90 dollarcent). Door restricties kan ik de muziek echter niet aanschaffen.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
wcduck schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:55:
[...]

Oef, de prijzen daar zijn mij (veel) te hoog. Bij Spotify was ik maximaal 87 cent per nummer kwijt, bij grotere aantallen was dit nog een stuk minder. De muziek die ik aan wil schaffen kost bij Google 129 cent. Bij Amazon.com vraagt men schappelijke prijzen (vaak tussen de 60 en 90 dollarcent). Door restricties kan ik de muziek echter niet aanschaffen.
Of iTunes of Xbox Music Store, ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag over de aanbevelingen: ik wil die balk rechts van de webplayer in de spotify client van windows hebben, kan dat niet?

Dan kan ik volgens mij toch beter de webplayer gebruiken ipv die windows client? Of ben ik nu gek? Die werkt naar mijn idee gewoon veel beter met veel meer opties?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik alleen maar de webplayer: kan op elke computer, waar dan ook, zonder dat je allemaal spul moet installeren. Ik zie totaal geen voordeel in die client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 17:52
Als je premium hebt kan de client hogere kwaliteit leveren, de webplayer heeft daar helaas nog geen setting voor en streamed met ~160 kbps, en er is natuurlijk nog de optie om offline muziek op te slaan.
Gebruik zelf de webplayer op mijn Chromebook, maar vind het jammer dat je nog steeds niet de kwaliteit kan verhogen naar 320 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ik gebruik Spotify al een tijd, en ga het nu ook gebruiken voor spotify direct op mijn receiver.

Eén van de nadelen van spotify vind ik dat er niet echt een mooie album structuur is.
zover ik weet moet je zelf handmatig mappen aanmaken, en moet je van elk album een playlist maken.

Weet iemand hoe je een "bladervriendelijke" structuur en/of of scrollen tussen albumart kan maken, of is dit gewoon een beperking

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1 ... 27 ... 41 Laatste