Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 26 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Licko schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:44:
Mis ik ergens een functie of kijk ik er gewoon langs. Mensen krijgen schijnbaar een melding via mail als ik een nummer toevoeg aan een playlist (spotify en Facebook enzo). Ik krijg dit alleen van mensen op wie ik me heb geabonneerd.

Kan ik zelf aangeven dat er geen mails verstuurd moeten worden als ik een nummer toevoeg aan m'n playlist?
Voor zover ik weet kun je het versturen niet uitschakelen.
Het onvangen van dat soort mailtjes kan wel uitgezet worden.

iRacing Profiel

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Er staat niet veel over een backup van je lijsten in de Topic.
Is dit nog steeds niet mogelijk? Je moet een 2e lijst maken met dezelfde nummers dus?
Of de hele map Appdata kopiëren? En dan weer terug zetten.

Bij een feestje is het vervelend als mensen hun muziek toevoegen of erger nog per ongeluk een lijst verwijderen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:33:
Ik zie hier alleen maar positieve reacties over de android app, terwijl er op het spotify forum een hoop mensen zijn die door het slecht werken van deze app juist uitwijken naar een andere service als vervanging van spotify..
Het probleem is dat nieuwe playlists niet offline beschikbaar blijven maar na enige tijd weer verdwijnen.. Als ik ze na het verdwijnen opnieuw download dan zijn ze met een paar seconden weer beschikbaar, dus de files worden niet verwijdert..

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Op het spotify forum zijn wel een aantal oplossingen/work arounds in omloop, maar niet alles werkt en de spotify crew laat weinig van zich horen..

(link naar het betreffende topic op spotify forum: Klik hier )

edit: Bij mij werkt vandaag spotify mobiel sowieso niet.. Net zoals de mensen hierboven.
Ik heb hetzelfde probleem. Echt heel irritant dat je offline playlists steeds opnieuw moet downloaden. De Spotify crew laat weinig van zich horen, behalve "were working on it". Ondertussen cancellen veel mensen hun premium account en gaan naar de concurrenten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:26
Heeft Spotify de nieuwe Web versie nu alweer offline gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Albert020 schreef op zondag 25 november 2012 @ 20:02:
Heeft Spotify de nieuwe Web versie nu alweer offline gehaald ?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kom nu ook ineens ook daar terecht, welke url gebruik jij ?

Gebruikte deze week nog: play.spotify.com
Maar die werkt bij mij ineens niet meer ?

*** edit ***

Vreemd, via me pc werkt het wel gewoon en me laptop niet 8)7

*** edit ***

Weer iets raars, als ik in Spotify op App Finder klik, gaat ie helemaal uit, dit lijkt mij een bug. !

[ Voor 42% gewijzigd door Albert020 op 26-11-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Blech, al die Spotify storingen... begin er beu van te worden. Wat zijn serieuze alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:17
Ik heb volgens mij 1 kleine storing gehad het afgelopen jaar.. harstikke stabiel hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Nou ik kon gisteren amper wat afspelen. Eén nummertje voor de helft en dan weer over. Zal ook wel icm Ziggo zijn (waarvoor ik al wat aanpassingen heb gedaan in m'n firewall nav dit topic), het zal allemaal wel, maar ik ben het goed zat eigenlijk. Het moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Servor schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:09:
Blech, al die Spotify storingen... begin er beu van te worden. Wat zijn serieuze alternatieven?
De Sony service heeft een opmerkelijk goede database van muziek (ze hebben Pink Floyd bijvoorbeeld). Hun webapp is erg goed, hun mobiele apps... niet echt ;) Je kan het 30 dagen gratis proberen in ieder geval.

Nu moet ik zelf zeggen dat ik weinig problemen heb met spotify, af en toe hakelt de mobiele app, maar de desktop variant speelt eigenlijk altijd alles netjes af. Wat bij mij wel hielp voor lokale files is om quicktime te installeren, anders verbeed die zich nog wel eens op een nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Met de mobiele app (iPhone 4S met iOS6) heb ik nog de minste problemen. Als die al 'problemen' geeft ligt dat aan de... bijzondere ;) dekking van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44
Even een vraagje.

Wat is nu het grote voordeel van Spotify als je thuis een Nas hebt staan met alle muziek die je leuk vindt en die je van buitenaf met DSaudio op je telefoon of op een pc via aan webbrowser kan benaderen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:44:
Even een vraagje.

Wat is nu het grote voordeel van Spotify als je thuis een Nas hebt staan met alle muziek die je leuk vindt en die je van buitenaf met DSaudio op je telefoon of op een pc via aan webbrowser kan benaderen?
Omdat ik niet alle muziek heb die ik leuk vind of omdat ik niet weet wat ik vantevoren leuk ga vinden ;). Ik heb een muziek lib van ongeveer 80GB maar gebruik die eigenlijk nooit meer sinds Spotify. Daarnaast is de combinatie Spotify/Luisterpaal/ShareMyPlaylist redelijk geweldig voor het ontdekken van nieuwe muziek! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Voor mij ook voornamelijk voor het ontdekken van nieuwe muziek. Als ik zo een nieuwe band tegenkom die ik leuk vind tegenkom kan ik meteen wat meer van hun verschillende releases horen.

Verder beluister ik er steeds vaker de nieuwe releases van mijn favoriete bands, koop ik de albums wel op een later tijdstip. Snap ook niet dat sommige labels hun bands helemaal niet op Spotify zetten. Dat ze het niet altijd verstandig vinden om volledige albums er op te zetten kan ik begrijpen. Maar zet dan toch minstens een 3 song teaser versie erin. Zo komt een Spotify gebruiker je releases tenminste ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:44
Oke dus eigenlijk meer voor het ontdekken van nieuwe muziek.
Mijn favoriete muziekgenre is Reggae en moet zeggen dat ik nog niet iets nieuws ben tegengekomen voor dat genre en lang niet alles staat op Spotify, misschien ligt het daar wel aan.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 10:21
Ik heb ook een enorme verzameling MP3, die ik eigenlijk nooit meer gebruik sinds Spotify.
Altijd overal (zo goed als) alles beschikbaar hebben is zo makkelijk.

Het enige nadeel is dat je maar 1 actieve sessie kan hebben, waardoor het nog wel eens gebeurd dat mijn sessie wordt beeindigd als mijn meissie Spotify opstart op een andere plek. Een familyaccount zou nog een mooie toevoeging zijn.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:23:
Het enige nadeel is dat je maar 1 actieve sessie kan hebben, waardoor het nog wel eens gebeurd dat mijn sessie wordt beeindigd als mijn meissie Spotify opstart op een andere plek. Een familyaccount zou nog een mooie toevoeging zijn.
Een familieaccount zou wel tof zijn ja en dan voor max 15 euro in de maand.

Ik heb geen eigen muziek collectie meer, mijn vrouw heeft al haar cd's ook in spotify verzameld als playlists en dat ruimt een stuk op, alles staat op zolder in verhuisdozen (als opslag).

Ik betrap me er nog weleens op dat ik bijna een cd koop als ik hem op spotify goed vind en dan moet ik mij inhouden. Kan het nu ook digitaal luisteren immers en voor mij voegt een boekje bij een cd ofzo niks toe. Kan ik beter besteden aan andere hobby's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Zou Xbox music een serieus alternatief zijn voor Spotify? Heb binnenkort de 8S en heb nu Windows 8 op me pc staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik gebruik het al meer dan een jaar betaald.. nooit een probleem gehad. Soms duurde het op de pc even voor je contacts aan de rechterkant zichtbaar waren. Maar nu eigenlijk nooit meer.. en ik wil die facebook koppeling toch niet dus tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Laatst online: 30-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:45:
Ik heb het nu een weekje draaien op een Free-account (als..erm..Brit..zeg maar) en heb gemerkt dat Spotify het beste werkt in combinatie met Last.fm en sites als http://www.spotibot.com/playlist/#lastfm om aan nieuwe muziek te komen.

Door gebruik te maken van een Greasemonkey-script in Firefox (Spotify + Last.fm) heb ik nu ook linkjes op de Last.fm-pagina's waarmee direct de artiest, of het desbetreffende nummer, opgezocht wordt in Spotify.
Dit gebruik ik ook al tijden.. en werkt echt super.
Iets ontdekken bij je neighbours in last.fm.. 1 klik en het opent in spottify.. nooit meer zoeken op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
CokeZero schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:21:
Zou Xbox music een serieus alternatief zijn voor Spotify? Heb binnenkort de 8S en heb nu Windows 8 op me pc staan?
Ligt er heel erg aan in welk ecosysteem je leeft. In mijn geval (Windows PC, android telefoon, iPad, xbox zonder Live Gold en een PS3) is dat nog niet echt een levensvatbare oplossing. Spotify (of zelfs Sony Music Unlimited) is dan een veel betere optie. Mocht je vol in het Microsoft systeem leven dan kan ik mij voorstellen dat die diepere integratie (in W8) een goed argument is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ja, ik zit zelf in het Microsoft eco-systeem helemaal. Nu is Spotify Unlimited abbo afgelopen, want ik moet de hele tijd die kaartjes ophalen bij de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zit ook te twijfelen om weg te gaan bij Spotify. Niet dat ik klachten heb maar gewoon omdat Sony goedkoper is. Volgens mij is het aanbod qua muziek nagenoeg gelijk.
Nu betaal ik €9,99 per maand maar bij Sony is dat €9,99 per maand OF €59,99 per jaar.

Prijs Spotify
Prijs Sony

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony is wellicht een leuke optie, maar ik heb echt heel veel werk als ik overstap, je kan lijkt mij namelijk niet de playlists van spotify in sony zetten?

Dat is voor mij echt de reden om niet voor de goedkopere Sony te gaan, ik heb er dan letterlijk wekenlang werk van (elke avond 1 a 2 uur) omdat ik heel veel nummers in playlists heb gezet de afgelopen jaren.

edit: dan mis ik ook sites als sharemyplaylist ben ik bang of zijn dat soort sites er ook voor sony's muziekdienst?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:58:
Sony is wellicht een leuke optie, maar ik heb echt heel veel werk als ik overstap, je kan lijkt mij namelijk niet de playlists van spotify in sony zetten?

Dat is voor mij echt de reden om niet voor de goedkopere Sony te gaan, ik heb er dan letterlijk wekenlang werk van (elke avond 1 a 2 uur) omdat ik heel veel nummers in playlists heb gezet de afgelopen jaren.

edit: dan mis ik ook sites als sharemyplaylist ben ik bang of zijn dat soort sites er ook voor sony's muziekdienst?
Er is nog een reden waarom ik niet overstap, de catalogus is volgens mij alleen Sony. Straks kan je ipv 1 abbo bij Spotify bij iedere platenmaatschappij een abbo afsluiten a 5 euro.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik gebruik eigenlijk geen apps bij spotify dus dat zal ik niet missen.
Vanavond achter de pc eens rustig alles gaan bekijken en een proef abbo afsluiten.
Daarna heb ik een betere mening, Is het niets dan blijf ik bij spotify.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
MeNTaL_TO schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:07:
[...]

Er is nog een reden waarom ik niet overstap, de catalogus is volgens mij alleen Sony. Straks kan je ipv 1 abbo bij Spotify bij iedere platenmaatschappij een abbo afsluiten a 5 euro.
Dat is niet waar, Sony's catalogus is opvallend uitgebreid en heeft zelfs grote artiesten die Spotify niet heeft (Pink Floyd bijvoorbeeld). Zeker in de rock wereld is Sony's catalogus minstens even uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Cyleo schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:59:
[...]

Dat is niet waar, Sony's catalogus is opvallend uitgebreid en heeft zelfs grote artiesten die Spotify niet heeft (Pink Floyd bijvoorbeeld). Zeker in de rock wereld is Sony's catalogus minstens even uitgebreid.
Blijft het punt dat door dit soort zaken Sony zijn catalogus niet meer (geheel) beschikbaar stelt voor andere partijen en voor je het weet, je per label mag gaan betalen en dat weiger ik.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:31:
Daarna heb ik een betere mening, Is het niets dan blijf ik bij spotify.
Ik hoor graag je ervaringen. Ik zie mijzelf niet snel overstappen, maar ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:27:
[...]

Ik hoor graag je ervaringen. Ik zie mijzelf niet snel overstappen, maar ben wel nieuwsgierig.
Waarschijnlijk ga ik in januari om. Ik heb blijkbaar al mijn proefperiode verbruikt (misschien door mijn gsm, sony s). Dus deze maand nog even op spotify en dan ga ik wisselen mits die aanbieding nog geldig is.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 15:32

Desperado112

Mokum

kent iemand het volgende probleem met wijzigen wachtwoord?

Oeps! Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw of ga naar onze Help afdeling.

dit is nu al zo het hele weekend en de help afdeling biedt ook geen soelaas.

dank,

Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:27:
[...]

Ik heb nu toch sinds een aantal dagen een abbo.
(k moet toch eens leren om geduldiger te worden ;) )

Dit zijn mijn bevindingen tot nu toe:
Het opstarten van de app gaat trager dan Spotify.
De app zelf ziet er wel iets mooier uit.
Ik kan niet (of ik zie niet hoe) een mapje maken met daarin meerdere mapjes (complete cd's).
Ik kan in mijn auto niet doorzappen naar het volgende nummer via Bluetooth. Erg slecht.
Het downloaden van nummers om ze offline te beluisteren gaat vele malen sneller dan
Spotify, echter ik zie geen opties om de kwaliteit in te stellen.
(63 nummers is ongeveer 102MB)
Als je via de web luistert en je start de app dan kan je vaak op beiden apparaten muziek luisteren en dat op 1 account. >:)
Dit werkt niet andersom.

Ik zie ook niet hoe ik mijzelf kan abonneren op iemand anders playlist. Sterker, ik zie nergens iemand anders playlist. Dit is ook een gemis want zo ben ik achter een hele hoop mooie nummers gekomen bij Spotify.

Dit was het volgens mij wat ik zo vug merk in deze enkele dagen. Als iemand nog iets wil weten, hoor ik het wel. Stuur maar een privé bericht anders word het misschien erg offtopic.
/offtopic

ontopic:

Zoals het er nu uitziet, zing ik deze maand mijn abbo uit bij Sony en blijf ik toch trouw bij Spotify.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Inderdaad mooi, waren de enige albums die ik nog lokaal had staan. Nu dus overal via Spotify :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Misschien hoort het niet in dit forum, maar ik zie in spotify voor android geen mogelijkheid om, op het moment dat je offline bent, je afspeellijsten te doorzoeken. Dat wordt wel vervelend als je 500 offline tracks hebt, om die helemaal door te scrollen. Bestaat die functie of heeft iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
Crap,spotify opent niet meer. Verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog altijd geen sjoege. *zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 10:50
Zo fijn dat Metallica erop zit.

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zeker, maar niet alleen vanwege de muziek, wat mij betreft vooral omdat zij van begin af aan fel tegenstander waren van de digitale verspreiding van hun materiaal. Dit toont aan dat het een serieus platform is.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ook ik heb me eindelijk ingeschreven voor Spotify, al blijf ik nog steeds wel aan de vinyl. Ik ga waarschijnlijk volgende week een proefabonnement nemen en als het goed zit, dan zie ik geen problemen om iedere maand te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:45
Ik gebruik spotify alleen op mijn iphone, maar zit nu toch met een irritatie.

Een vriend heeft mij muziek gestuurd, en nu staat er constant zon rood 1tje bij spotify. Ik zie de muziek ook staan in de inbox maar wat ik ook probeer, dat 1tje blijft staan. Ik weet niet eens hoe ik mijn inbox kan leegmaken. Dat zou toch ook moeten kunnen ?

Gaat alleen over de iphone btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat gaat (pas) weg als je de muziek afspeelt die je in je inbox hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:28
Bij android/pc kan je hem markeren als 'gelezen' zodat het 1tje ook weggaat, misschien kan dat bij iphone ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic46
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-08 09:58
Heeft iemand misschien al een oplossing gevonden om playlists over te zetten van Spotify naar Sony.

Ik heb veel energie in het samenstellen gestoken maar zonder deze mogelijkheid ben ik dus met handen en voeten gebonden aan Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exporteren van spotify naar een teksbestand kan als volgt:
Open MS Word or Google Doc's (notepad\word pad wont work)
Select all tracks in Spotify playlist
Drag all selected files from Spotify to your Word\Docs program
This will give you: Artist - Title as a list...and that's it!

Edit: To Remove the hyperlinks in MS Word, Select all listings (CTRL+A) Then hold down CTRL+SHIFT & Press F9
Alleen geen idee of je dat dan in sony's programma krijgt, maar zo ben je al op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic46
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-08 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:42:
exporteren van spotify naar een teksbestand kan als volgt:

[...]

Alleen geen idee of je dat dan in sony's programma krijgt, maar zo ben je al op de helft.
Thanks. Zo heb ik in ieder geval een checklist. Handig.

Wellicht een (bewerkelijke) oplossing:
  • Ik zou de muziek kunnen downloaden (is in NL legaal???).
  • Sony Music zoekt mijn lokale mp3-collectie door.
  • Nummers die ook in de database staan van Music Unlimited, worden toevoegd aan een playlist.
Alleen vertrouw ik die downloadprogramma's (replaymusic, Spotydl) niet echt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dus. Spotify. Ik ben er misschien laat bij, maar na het toevoegen van steeds meer artiesten de laatste tijd wordt het wel steeds interessanter.

Waarom zou ik nog alle moeite nemen om muziek te downloaden, als je voor een tientje per maand bij een ontzettend grote library kan komen en onbeperkt muziek kan luisteren? Dit is in ieder gevallen stuk beter dan die €15 per album die meestal wordt gevraagd in bijvoorbeeld iTunes.

Ik luister vooral muziek op m'n iPad en iPhone + mijn Windows 7 PC. Mijn grote vraag is: wat is het addertje onder het gras?

Nog even een rant trouwens:
- Aanmaken van apart Spotify account vrij moeilijk te vinden (alles is heel erg Facebook gericht, ik wil zoiets juist gescheiden houden van Facebook)
- Betalingsmogelijkheden? American Express? Visa? Paypal? Waarom? Waarom niet iDeal? De enige andere mogelijkheid lijkt mij dus zo'n giftcard, maar waar je die kan kopen wordt ook niet echt duidelijk gemaakt. Van wat ik heb begrepen: Albert Heijn. Geen grote moeite, maar toch een omweg: niet iets wat je verwacht van een moderne service als Spotify.
- Offline luisteren van muziek op PC is onduidelijk. De download knop bij een nummer, lijkt een "koop"-knip te zijn. Op de iPhone/iPad kan je wel offline de muziek beluisteren.

Ik weet zeker dat als ze het account aanmaken zouden versimpelen + makkelijk kopen van Unlimited of Premium, ze al veel meerkoeten konden binnenhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 15-01-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Uniciteit schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:04:
- Betalingsmogelijkheden? American Express? Visa? Paypal? Waarom? Waarom niet iDeal? De enige andere mogelijkheid lijkt mij dus zo'n giftcard, maar waar je die kan kopen wordt ook niet echt duidelijk gemaakt. Van wat ik heb begrepen: Albert Heijn. Geen grote moeite, maar toch een omweg: niet iets wat je verwacht van een moderne service als Spotify.

Ik weet zeker dat als ze het account aanmaken zouden versimpelen + makkelijk kopen van Unlimited of Premium, ze al veel meerkoeten konden binnenhalen.
Hoe ga je periodieke afschrijvingen doen met iDeal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

- Offline luisteren van muziek op PC is onduidelijk. De download knop bij een nummer, lijkt een "koop"-knip te zijn. Op de iPhone/iPad kan je wel offline de muziek beluisteren.
Op de PC kan je muziek ook gewoon offline laten synchroniseren. Hier na is het dus ook beschikbaar als geen internet verbinding hebt op de PC. Let wel op, je moet minimaal 1x per 30 dagen verbinden met internet zodat Spotify kan verifiëren dat je nog wel een abo hebt. Doe je dat niet, dan kan je niet meer offline luisteren.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MrAcid schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:02:
[...]

Hoe ga je periodieke afschrijvingen doen met iDeal? :)
Dat lukt Supernews anders wel, dus waarom zou het bij Spotify niet kunnen.
Bovendien kan je een bankrekening koppelen aan Paypal en zo via je bankrekening betalen, dus iDeal is niet echt nodig. En kom niet met de ik wil geen Paypal reden, dat is dan jouw eigen keuze, niet een beperking van Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

DennusB schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:13:
[...]

Op de PC kan je muziek ook gewoon offline laten synchroniseren. Hier na is het dus ook beschikbaar als geen internet verbinding hebt op de PC. Let wel op, je moet minimaal 1x per 30 dagen verbinden met internet zodat Spotify kan verifiëren dat je nog wel een abo hebt. Doe je dat niet, dan kan je niet meer offline luisteren.
Ik bedoelde dat het onduidelijk is hoe dat precies werkt op de PC.
MeNTaL_TO schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:25:
[...]

Dat lukt Supernews anders wel, dus waarom zou het bij Spotify niet kunnen.
Bovendien kan je een bankrekening koppelen aan Paypal en zo via je bankrekening betalen, dus iDeal is niet echt nodig. En kom niet met de ik wil geen Paypal reden, dat is dan jouw eigen keuze, niet een beperking van Spotify.
Hey, ik gaf alleen maar aan wat naar mijn mening, zo op het eerste gezicht, beter kan. Voor veel mensen is een PayPal rekening openen al een heel gedoe, terwijl in Nederland iedereen die wel is internetbankiert o.i.d. iDeal is tegengekomen.

Het is maar mijn mening dus wel een beperking van Spotify, omdat je zo de stap om Spotify te gaan gebruiken vergroot. Zo'n stap moet zo klein mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Valt toch wel mee? In een playlist staat rechtsboven de optie "available offline", niet veel anders dan in de mobile clients.

Je kan ook ergens via bankoverschrijving een giftcard aanschaffen: http://www.digimuziek.nl/webshop/?spotify-premium,6 Misschien een betere optie voor je?
En bij premium KPN internet abonnementen krijg je het "gratis"erbij, dan is het wel heel laagdrempelig.
Meerkoeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Waarom zou ik nog alle moeite nemen om muziek te downloaden, als je voor een tientje per maand bij een ontzettend grote library kan komen en onbeperkt muziek kan luisteren? Dit is in ieder gevallen stuk beter dan die €15 per album die meestal wordt gevraagd in bijvoorbeeld iTunes.

Ik luister vooral muziek op m'n iPad en iPhone + mijn Windows 7 PC. Mijn grote vraag is: wat is het addertje onder het gras?
ik heb met mn vriendin ook een 9,99 p/m account. We hebben onze eigen afspeellijsten.

1 groot nadeel misschien is dat de muziek nooit van jou zal worden dus als je stopt met betalen dan kan jeje muziek niet meer luisteren, er wordt gekeken naar wanneer je het laatst online was en dat moet 1 keer in de zoveel tijd gebeuren. Andere wat ik minder vindt zijn de 'nep' versies van sommige liedjes die erin zitten.

Verder ben ik er heel tevreden over.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
michaelscott schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:47:
Misschien hoort het niet in dit forum, maar ik zie in spotify voor android geen mogelijkheid om, op het moment dat je offline bent, je afspeellijsten te doorzoeken. Dat wordt wel vervelend als je 500 offline tracks hebt, om die helemaal door te scrollen. Bestaat die functie of heeft iemand een andere oplossing?
Het werkt niet. Enige wat je kan doen is het heel even aanzetten, zoeken, weer uitzetten. Dat is een van de dingen die ik het meest mis: mogelijkheid om te sorteren. Als het nou van A naar B stond was het nog makkelijk zoeken.

@Uniciteit: linksboven kan je hem op offline zetten. Afspeellijst kan je rechtsklikken om te downloaden. Is misschien niet het meest intuïtieve ooit...maar het zit niet echt weggestopt.

Bij mij kan ik op de site rechtsboven op inloggen klikken en dan vervolgens kiezen tussen Facebook of Spotify met een bijbehorende registratie link.

[ Voor 20% gewijzigd door Chrotenise op 16-01-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Hallo, sinds kort ben ik ook een premium Spotify gebruiker. Ik zit echter nog met twee vragen en ik kan er geen goed antwoord op vinden op het internet.

Ik maak nu gebruik van de eerste gratis maand (actie van Spotify zelf), daarnaast heb ik ook een Spotify giftcard gekregen t.w.v. €10,-. Ik wil de giftcard gaan gebruiken, echter vraag ik me af of ik dan een halve maand gratis premium kwijt ben? 8 februari loopt m'n gratis maand namelijk af, daarna zal er automatisch €9,99 afgeschreven worden. Ik neem aan dat als ik de giftcard activeer, er geen geld wordt afgeschreven?

Daarnaast heb ik nog een vraag over de app. Op mijn android telefoon heb ik de Spotify app geïnstalleerd en ik zou het fijn vinden als mijn gedownloade afspeellijsten op mijn SD kaart worden opgeslagen. Ik heb een Galaxy sII met nog meer dan voldoende vrije ruimte op het intern geheugen, maar ik zou liever mijn SD kaart hiervoor gebruiken. Is dit mogelijk? Ik heb op internet gezien dat het met een oude versie tijdelijk mogelijk was, maar kan niets vinden over nieuwere releases. Nu worden de offline nummers op "/<interne opslag/Android/<spotify>/Data" opgeslagen.

Hopelijk kan iemand me vertellen hoe dit in z'n werk gaat!

Voor de liefhebbers, nog een leuk liedje :9 : Thrift Shop - feat. Wanz by Macklemore & Ryan Lewis
(uiteraard te vinden in Spotify)

Canon EOS R | Olympus OM-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
FeareX schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:12:
Daarnaast heb ik nog een vraag over de app. Op mijn android telefoon heb ik de Spotify app geïnstalleerd en ik zou het fijn vinden als mijn gedownloade afspeellijsten op mijn SD kaart worden opgeslagen. Ik heb een Galaxy sII met nog meer dan voldoende vrije ruimte op het intern geheugen, maar ik zou liever mijn SD kaart hiervoor gebruiken. Is dit mogelijk? Ik heb op internet gezien dat het met een oude versie tijdelijk mogelijk was, maar kan niets vinden over nieuwere releases. Nu worden de offline nummers op "/<interne opslag/Android/<spotify>/Data" opgeslagen.

Hopelijk kan iemand me vertellen hoe dit in z'n werk gaat!
Twee opties:
1) Je gooit de nieuwste versie eraf, sideloadt de oude apk, stelt de offlinelocatie in op de SD-kaart, vervolgens update je Spotify naar laatste versie.
2) Je maakt een symbolic link met DirectoryBind: http://community.spotify....D-card/td-p/46803/page/20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Laatst online: 22-12-2024
Ben het sinds gisteren ook gaan gebruiken, vind nog wel de 'verplichte' koppeling met facebook belachelijk, aangezien ik daar nogal een tegenstander van ben.
Maar over Spotify zelf, vanavond even verder uitzoeken, heb wat beluisterd, een afspeellijstje gemaakt, maar verder nog niets gedaan (dat is het ook wel zo'n beetje he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raling
  • Laatst online: 24-09 14:25
De koppeling is niet verplicht meer. Ik heb ook net een accountje aangemaakt zonder Facebook.

Ik heb zo'n vermoeden dat dat het wel is. Ik werd toevallig gevraagd om voor een huiskamerfeestje de muziek te regelen en was al druk aan het downloaden geslagen. En opeens dacht ik: f*ck it, ik betaal gewoon 5 pleuries!

Oh come on Spotify, is er nou echt geen instelling om het kruisje als een kruisje te laten gedragen?

[ Voor 14% gewijzigd door Raling op 31-01-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Laatst online: 22-12-2024
Raling schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:47:Oh come on Spotify, is er nou echt geen instelling om het kruisje als een kruisje te laten gedragen?
Gewoon jezelf aanleren om niet het kruisje te gebruiken maar om het icoon in de systeemtray te gebruiken, kleinigheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vandaag op mijn mobiel sinds lange tijd naar Spotify gekeken. 7 van de 16 Turkse nummers die ik daar had staan er niet meer in. De industrie leert het nooit. * magnifor aan het downloaden slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een absolute dummy betreft Spotify
Ik zou echter graag op reis en tijdens het sporten muziek beluisteren en tevens nieuwe muziek ontdekken.
Daarom dacht ik op een Premium abonnement te nemen en mij een Ipod aan te schaffen, zodat ikafspeellijsten offline kan beluisteren.
Does this make sense? Welk type Ipod neem ik best? De classic (hoge opslagcapiciteit) of de touch, zodat ik ook apps kan beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:13:
Ik zou echter graag op reis en tijdens het sporten muziek beluisteren en tevens nieuwe muziek ontdekken.
Daarom dacht ik op een Premium abonnement te nemen en mij een Ipod aan te schaffen, zodat ikafspeellijsten offline kan beluisteren.
Does this make sense? Welk type Ipod neem ik best? De classic (hoge opslagcapiciteit) of de touch, zodat ik ook apps kan beluisteren.
De touch. Omdat spotify helemaal niet werkt op de classic.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:46

B2

wa' seggie?

Vorig jaar heb ik Spotify Premium gekregen bij een KPN Glasvezel abonnement, door allerlei gedoe ben ik weg bij KPN, maar het Spotify abonnement loopt nog gewoon door. Zou dat gewoon voor een jaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:46:
[...]

ik heb met mn vriendin ook een 9,99 p/m account. We hebben onze eigen afspeellijsten.

1 groot nadeel misschien is dat de muziek nooit van jou zal worden dus als je stopt met betalen dan kan jeje muziek niet meer luisteren, er wordt gekeken naar wanneer je het laatst online was en dat moet 1 keer in de zoveel tijd gebeuren. Andere wat ik minder vindt zijn de 'nep' versies van sommige liedjes die erin zitten.

Verder ben ik er heel tevreden over.
Kan je dan wel nog je offline muziek beluisteren die je bvb op je IPOd hebt?
Of verdwijnt die na een bepaalde periode als je niet online gaat na 30 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 00:13:
Maverick schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 07:38:
[...]

De touch. Omdat spotify helemaal niet werkt op de classic.
dat is niet wat op Spotify-site staat:

Manage your iPod in Spotify! For the first time, seamlessly manage any iPod classic, iPod nano and iPod shuffle in Spotify. Simply connect your iPod to your computer via your USB cable and watch it magically appear in the new ‘Devices’ section of your Spotify sidebar.Sync all the MP3s contained in your Spotify playlists to your iPod, and purchase the rest through…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat is alleen om de software als een soort iTunes te gebruiken. Je kunt géén Spotify muziek offline beschikbaar maken op een iPod anders dan de iPod touch, alleen eigen MP3s die je lokaal hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 08:50
MrAcid schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:20:
Dat is alleen om de software als een soort iTunes te gebruiken. Je kunt géén Spotify muziek offline beschikbaar maken op een iPod anders dan de iPod touch, alleen eigen MP3s die je lokaal hebt staan.
Er staat toch echt dit
Sync all the MP3s contained in your Spotify playlists to your iPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
maartend schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:46:
[...]

Er staat toch echt dit
MP3s zijn niet Spotify nummers, maar lokale nummers...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
maartend schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:46:
[...]

Er staat toch echt dit
http://support.spotify.co...et-Spotify-synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Let op: je kan alleen je lokaal opgeslagen bestanden naar je iPod synchroniseren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ligt spotify plat o.i.d.?

Ik heb hier nogal veel problemen met spotify:
- Windows opnieuw geïnstalleerd en nu zijn men favorieten allemaal foetsie... Ook heb ik nu geen premium op de één of andere manier. Verschillende pagina's van de spotify website doen het ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:17
Rub3s schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:51:
Ligt spotify plat o.i.d.?

Ik heb hier nogal veel problemen met spotify:
- Windows opnieuw geïnstalleerd en nu zijn men favorieten allemaal foetsie... Ook heb ik nu geen premium op de één of andere manier. Verschillende pagina's van de spotify website doen het ook niet :(
Hier doet Spotify het prima. Ik heb ook geen problemen met de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Misschien dat spotify op de één of andere manier opeens met mijn facebook account gekoppeld is.... (en er dus stiekem een 2e account is).

Eens kijken of wachtwoord van facebook veranderen helpt.

[edit] Ik logde dus in met verkeerde account.... Was wel het emailadres wat bij het account hoorde, maar schijnbaar moest ik het account intypen ipv emailadres....

[ Voor 29% gewijzigd door Rub3s op 09-02-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb de nieuwe Spotify, en nu kan ik ineens nergens meer m'n vrienden vinden. MOET ik nu ineens connecten met Facebook om te zien wat vrienden doen?

edit: blijkbaar schuilt nu je prive social network niet meer in de rechter sidebar maar de linker onder Follow

edit2: heuh ik heb bepaalde vrienden nog wel, en andere niet... wtf is up with this?

[ Voor 41% gewijzigd door apNia op 16-02-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
apNia schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:29:
Ik heb de nieuwe Spotify, en nu kan ik ineens nergens meer m'n vrienden vinden. MOET ik nu ineens connecten met Facebook om te zien wat vrienden doen?

edit: blijkbaar schuilt nu je prive social network niet meer in de rechter sidebar maar de linker onder Follow

edit2: heuh ik heb bepaalde vrienden nog wel, en andere niet... wtf is up with this?
Je hebt ergens een instelling dat je alleen vrienden ziet die ook spotify hebben, of dat je al je vrienden ziet. Misschien heb je die aangevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raling
  • Laatst online: 24-09 14:25
TheRealRMike schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:02:
[...]

Gewoon jezelf aanleren om niet het kruisje te gebruiken maar om het icoon in de systeemtray te gebruiken, kleinigheidje.
Ik zal het donderdag zelf even vragen donderdag. Ben nu met de studievereniging in Stockholm en gaan donderdag even bij Spotify op bezoek.

Het is inderdaad een kleinigheidje, maar toch vind ik het vrij vervelend. Het is geen moeite om even naar de systemtray te gaan, maar het is ook geen moeite om het kruisje te laten doen waarvoor ie bedoeld is :9

Ps. als iemand nog goede/brandende/dringende vragen heeft kan je 't natuurlijk even posten/dm'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf een over het algemeen tevreden gebruiker van Spotify, maar kan vaak remixes van nummers niet vinden. Een vriend van me had een hele playlist met een aantal geremixte nummers, eerder kon ik die gewoon bekijken maar dat werkt ineens niet meer. Is er een update geweest of iets dergelijks?

Dit is een van de nummers: YouTube: Mr. Polka - Vinger op de Tuba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
This is the beginning of Dance Q1 - 2013

[ Voor 29% gewijzigd door Albert020 op 06-03-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 06:29
Sinds de laatste update van Spotify (premium) speelt hij telkens maar 1 nummer af. wil ik het volgende nummer, dan dien ik dat achteraf aan te duiden.

behoorlijk vervelend, en als dat de bedoeling is van Spotify (wat ik overigens betwijfel) zijn ze minstens 1 premium klant kwijt.

Toevoeging: het betreft de Windows versie (win 8) met Spotify programma (niet de browserversie).

Ik kies een album en krijg scherm met alle nummers op dit album.
klik op 1ste nummer, en dit begint af te spelen daarna: niets meer.

Vroeger begon dan automatisch het volgende nummer te spelen, nu niets meer.

[ Voor 134% gewijzigd door Edwin_VH op 22-03-2013 10:15 ]

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Solis 3,6 kW | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Edwin_VH schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:10:
Sinds de laatste update van Spotify (premium) speelt hij telkens maar 1 nummer af. wil ik het volgende nummer, dan dien ik dat achteraf aan te duiden.

behoorlijk vervelend, en als dat de bedoeling is van Spotify (wat ik overigens betwijfel) zijn ze minstens 1 premium klant kwijt.
Niet dat ik een oplossing weet, maar misschien is het handig om te vermelden om welk platform het gaat :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 08:38

page404

Website says no

Kan iemand mij vertellen wat de switch "Synchroniseren via ..." [sic] in Instellingen -> Geluidskwaliteit doet in de iPhone app?

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Sync over 2G/3G [On/Off] - staat daar in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 08:38

page404

Website says no

Dank je! Vermoedde al zoiets. UIT gaat die dus :)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb even een vraagje. Ik heb ooit met mijn facebook account een Spotify account aangemaakt. Nu zou ik eigenlijk die facebook koppeling wegwillen, zodat het een facebook-loos account wordt. Even met mijn emailadres een nieuw account aanmaken gaat niet, aangezien die bezet is met mijn facebook.

Hoe doe ik dit?

De reden dat ik dit wil is omdat ik spotify serieus wil gaan gebruiken. Toen ik het aangemaakt om het enkel even te proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 27-03-2013 15:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 12:12
Zeror schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:25:
Ik heb even een vraagje. Ik heb ooit met mijn facebook account een Spotify account aangemaakt. Nu zou ik eigenlijk die facebook koppeling wegwillen, zodat het een facebook-loos account wordt. Even met mijn emailadres een nieuw account aanmaken gaat niet, aangezien die bezet is met mijn facebook.

Hoe doe ik dit?

De reden dat ik dit wil is omdat ik spotify serieus wil gaan gebruiken. Toen ik het aangemaakt om het enkel even te proberen.
Bij mijn weten gaat dat niet.
Je kan wel met een ander e-mail adres je een Spotify account aanmaken (klik)
Maar eens je dat mailadres gelinkt hebt via je facebookaccount kan je datzelfde mailadres niet hergebruiken denk ik.

Maar waarom wil je die twee exact ontkoppelen?

Als je bijvoorbeeld gewoon wenst dat de mensen niet meer zien naar welke muziek je aan het luisteren bent, kan je dat simpelweg instellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Homme op 04-04-2013 13:53 ]

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik vraag me af waarom spotify data gebruikt terwijl er ingesteld staat dat hij enkel via wifi mag syncen.
dus ik zet offlinemode op off (lekker krom...) en downloaden via 2g/3g ook op off.
toch wordt er data verbruikt, zowel op voorgrond als op achtergrond (monitor via HTC verbruik)

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:59
Iemand opgevallen dat bij de laatste update van Spotify i.c.m. Windows 8 de shortcuts voor backward-pause-forward wegzijn als je over spotify heen 'hovert' in je taskbar?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 22-09 15:31
loewie1984 schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:26:
Iemand opgevallen dat bij de laatste update van Spotify i.c.m. Windows 8 de shortcuts voor backward-pause-forward wegzijn als je over spotify heen 'hovert' in je taskbar?
Alledrie heb ik ze hier nog hoor. Heb geen melding dat ik opnieuw moet starten voor een nieuwe versie dus volgens mij heb ik de laatste versie dan, denk ik.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ook hier gewoon nog aanwezig, en hij update hier net. Zou ze denk ik niet eens missen als ze wel weg waren geweest, ik gebruik ze zelden. Mediakeys op het toetsenbord zijn handiger :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 20:30

Pieroman

/me

loewie1984 schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:26:
Nu je het vraagt valt het mij op dat ze inderdaad weg zijn, ook nieuwste versie Spotify met W8. Nu gebruik ik het eigenlijk nooit maar wel vreemd dat het ineens weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:28
Ik heb al een hele tijd (4-5 maanden) dat ze random weg zijn, na een restart van spotify of windows zijn ze vaak weer terug. Vage shit 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 23-04-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 15:24

ThomasXCI

Mine!

Pieroman schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:44:
[...]

Nu je het vraagt valt het mij op dat ze inderdaad weg zijn, ook nieuwste versie Spotify met W8. Nu gebruik ik het eigenlijk nooit maar wel vreemd dat het ineens weg is.
Bij mijn twee windows 8 systemen zijn ze er wel, ik gebruik versie 0.9.0.128. Overigens kan ik mij niet herinneren dat ze ooit weg zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
fulcrum.be schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:52:
[...]

Bij mijn weten gaat dat niet.
Je kan wel met een ander e-mail adres je een Spotify account aanmaken (klik)
Maar eens je dat mailadres gelinkt hebt via je facebookaccount kan je datzelfde mailadres niet hergebruiken denk ik.

Maar waarom wil je die twee exact ontkoppelen?

Als je bijvoorbeeld gewoon wenst dat de mensen niet meer zien naar welke muziek je aan het luisteren bent, kan je dat simpelweg instellen.
Ik had ook een fb koppeling. Maar omdat ik deze op meerdere telefoons/ipads wilde gebruiken was dat niet handig. Want dan moest je op die androids ook ingelogd zijn met je eigen fb account. Terwijl het dan de android van mijn vriendin was.

Gewoon de betaling stop gezet op fb account, en een nieuwe aangemaakt met een ander mail adres. En die overal op laten inloggen.

Krijg alleen nu af en toe een 'boos' berichtje van mijn vriendin als ik in de auto spotify aan zet, en zij thuis op de logitech squeezebox muziek luisterd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ben helemaal klaar met Spotify de Windows Phone app is zo traag als strond, crasht heel vaak met skippen van muziek en ga zo maar door.

Dus nu heb ik een Rdio account aangemaakt zijn daar ervaringen mee?
- Ten eerste ziet het er zo een stuk beter uit,
- Je hebt Afspeellijsten en Collectie, dus niet alleen afspeellijsten,
- Betere app die niet crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Vandaag ontdekt: tunigo.com voor relaxte playlists als je weer eens wat anders wilt horen, erg handig! Ook een mooie iOS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Worden jullie de laatste dagen ook zo geplaagd door errors op Spotify? Zowel ik als m'n broertje hebben er last van (andere connectie fyi)

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 27-04-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 22-09 15:31
Niet de laatste dagen maar vanavond ligt de boel er idd wel meer uit dan dat het werkt.

Zie ook: https://twitter.com/SpotifyStatus

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 07:50

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Even voor mijn beeldvorming. Heb al een hele tijd geen premium account gehad en deze maand besloten om het weer voor een maandje uit te proberen. Maar nu kan ik volgens mij alleen playlists offline zetten en niet willekeurig een album (zonder deze eerst aan een playlist te hangen)?

Is dat altijd al zo geweest? Ik dacht dat het ook direct kon, maar het kan heel goed zijn dat ik in de war ben met andere aanbieders van streaming media. Ik vind het in ieder geval omslachtig.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Zover ik weet is dat idd altijd al zo geweest. Albums kan je uiteraard wel altijd eenvoudig aan een eigen/nieuwe playlist toevoegen, en die dan downloaden. Klein extra stapje.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:49

Pindamann

Human

apNia schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:18:
Worden jullie de laatste dagen ook zo geplaagd door errors op Spotify? Zowel ik als m'n broertje hebben er last van (andere connectie fyi)
De enige reden dat ik dit topic opzocht was vanwege de vele fouten de laatste tijd. Spotify die crashed of vooral de connectieproblemen.

Zelfs zoveel dat ik overweeg om naar Deezer over te stappen, maar die hebben het nadeel dat je maar 5 keer per uur een song mag skippen in radio mode. Dat is toch wel een dealbreaker.

9800X3D | 3070

Pagina: 1 ... 26 ... 41 Laatste