Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:39
Zie ik iets heel erg over het hoofd, of is Facebook weer verplicht om een account aan te maken?

op https://www.spotify.com/nl/signup/ kan ik nergens de optie vinden om met een e-mailadres aan te melden.

En op https://www.spotify.com/nl/signup/open/ staat de volgende melding:
Je hebt een Facebook-account nodig om je te registreren voor Spotify. Als je een account hebt, log dan hieronder in om je te registreren. Als je geen Facebook-account hebt, neem er een door te klikken op de onderstaande link 'een account aanmaken'.
Hebben ze de optie om zonder Facebook aan te melden binnen een week verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:31

Klippy

Still Game

of

Maak een account aan met mijn e-mailadres
Onderaan de pagina

https://www.spotify.com/nl/signup/plain/

[ Voor 20% gewijzigd door Klippy op 14-09-2012 20:58 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06
Vihaio schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 20:45:

Hebben ze de optie om zonder Facebook aan te melden binnen een week verwijderd?
Staat er gewoon hoor, onderaan de aanmeldpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:28
Inloggen met privacy of incognito instelling, anders zie de juiste pagina niet, ik heb mij ook rot lopen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:39
Ik had in Firefox Ghostery al uitgezet, en gekeken of het zin had op third-party cookies te accepteren, of do-not-track uit te zetten. Dat werke allemaal niet. Met IE kan het wel gewoon.

Spotify
(klikbaar)

[ Voor 11% gewijzigd door Vihaio op 14-09-2012 21:18 ]

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 13:40

Het

Het is me er eentje...

Vihaio schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:12:
Ik had in Firefox Ghostery al uitgezet, en gekeken of het zin had op third-party cookies te accepteren, of do-not-track uit te zetten. Dat werke allemaal niet. Met IE kan het wel gewoon.

[afbeelding]
(klikbaar)
Ah, zo'n vermoeden had ik al. Nu eerst maar eens op zoek naar een windowsmachine dan zodat ik kan inschrijven. Het geeft wel aan dat de keus om dit aan te bieden niet van harte gaat.

Sjongejonge

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die shuffle functie van spotify is echt brak. Heb een stuk of 40 nummers in een playlist. Soms lijkt ie maar een rotatie van max. 10 nummers aan te houden.

Burp

Verwijderd

maarud schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:53:
Jep, en dan met name de laatste versie: http://forum.xda-develope...p?p=30253907&postcount=36

Op mijn telefoon wordt de albumcover heel erg klein, maar dat boeit mij niet zo heel erg veel. Ik kan tenminste makkelijker zoeken in mijn muziek als ik met het hardware toetsenbord typ.

Op mijn 10 inch tablet is het dan wel weer super nice :)
Ik ben er nog eens wat verder meegegaan aangezien ik mijn tablets heb voorzien van een custom rom en het niet meer lekker werkte met deze aangepaste versie (en hij loopt wat achter met de meest recente versie).

Ik heb in de google market de tool screen timeout toggle en de tool set orientation (van eyes-free project) gedownload en geacitveerd (timeout op never en orientation naar wens).

Nu spotify app downloaden en klaar ben je. Na het herstarten van je tablet gaat gelijk tool set orientation actief worden (na het bewegen van het slotje) en alles staat helemaal naar wens. Alle tools zijn trouwens gratis, het was even een paar uur proberen, maar nu is het hele ding top.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 13:49 ]

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

troftnom schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:01:
[...]

Gebruik je ook de Squeezebox Radio? Anders wil ik dat hier ook wel even controleren met die Android app of hij dan ook crashed in mijn geval. Dat heb ik hem anders nog niet zien doen namelijk.
Ja die gebruik ik.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Snippertje schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 20:43:
Iemand ervaring met een squeeze box spotify en de app squeeze box app voor je telefoon? De box loopt hier met deze combi regelmatig vast.
Ik heb een squeezebox radio icm spotify. Verder gebruik ik squeezeremote op WP7 en squeezebox op ipad om hem te bedienen en ik ervaar hetzelfde. De squeezebox software is gewoon erg buggy. Ik zou liever zien dat spotify een wekker functie ondersteund en er een mini ipad komt. Dan vliegt de squeezebox de deur uit en los ik het zo wel op met een goede versterker en een set speakers.

discogs

Verwijderd

loewie1984 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:33:
Ik heb een squeezebox radio icm spotify. Verder gebruik ik squeezeremote op WP7 en squeezebox op ipad om hem te bedienen en ik ervaar hetzelfde. De squeezebox software is gewoon erg buggy. Ik zou liever zien dat spotify een wekker functie ondersteund en er een mini ipad komt.
Als je de mini ipad vervangt door een android tablet heb je gelijk een app met een alarm clock van spority erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het
  • Laatst online: 15-09 13:40

Het

Het is me er eentje...

Het schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:31:
[...]

Ah, zo'n vermoeden had ik al. Nu eerst maar eens op zoek naar een windowsmachine dan zodat ik kan inschrijven. Het geeft wel aan dat de keus om dit aan te bieden niet van harte gaat.
In aanvulling op mezelf: Ik heb het geprobeerd met chrome, firefox en safari onder osx en met firefox, chrome en internet explorer onder windows. Vandaag probeerde ik het met iceweasel op een debian op mijn werk (een redelijk outdated versie) en die toonde eindelijk de knop e-mailregistratie. Meteen maar gedaan maar blijkbaar wint de aanhouder...

Sjongejonge

Verwijderd

Hebben meer android luisteraars er last van dat audioeffectfx stopt en dat je dan soms geen geluid meer hebt (na herstart tablet weer wel)?

Ik krijg deze melding minder vaak als ik van extreme naar high quality ga, maar toch. Ik ga even experimenteren met oudere versies van de meest recente app.

Edit: ah, bij een versie van een paar weken terug werkt het wel goed, ik test wel wat oudere versies uit (0.5.2.87 bijvoorbeeld), dat lijkt allemaal top te werken. Boel gedoe wel, maarja, zo'n crash af en toe is ook niks.

Ik heb het vermoeden dat het door deze functie komt die ingebouwd is:
New: Check out the Audio Effects on ICS (Settings > Audio Effects)

Gelukkig heeft de 5.2.87 alles wat ik wil (belangrijkste is mappen weergeven waarin playlists zitten, mijn vrouw heeft namelijk meer dan 40 playlists en ik maar 2 en die van mij staan altijd ergens er maar tussen als je die mappen niet ziet (zoals in oudere versies).

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 11:20 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:15
Al her en der op zoek geweest doch niet gevonden.

Is het mogelijk Spotify op mijn PCH-200 spelend te krijgen?
En dan natuurlijk niet de PC eerst aan moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 23:06

Nakebod

Nope.

3FM - 90sRequest - 2012
Als het goed is aardig compleet op de volgende 5 na:

04 - Oasis - Wonderwall
10 - Metallica - Nothing Else Matters
13 - AC/DC - Thunderstruck
92 - 2 Pac - Changes
93 - Metallica - Enter Sandman

Als ze stiekem toch ergens staan en ik ze over het hoofd heb gezien, even een linkje en ik vervang ze :)
Geen tribute/karaoke deze keer.

Volgens mij zit er wel ergens een nummer teveel in, op mijn PC zie ik er 100, inclusief die 5 tracks die ik lokaal heb staan, op mijn telefoon zie ik er ook 100, maar ik mis daar Oasis... Dan zou ik op 101 uitkomen. De andere nummers zie ik gewoon als niet beschikbaar.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nakebod schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:16:
3FM - 90sRequest - 2012

04 - Oasis - Wonderwall
92 - 2 Pac - Changes

Als ze stiekem toch ergens staan en ik ze over het hoofd heb gezien, even een linkje en ik vervang ze :)

Volgens mij zit er wel ergens een nummer teveel in, op mijn PC zie ik er 100, inclusief die 5 tracks die ik lokaal heb staan, op mijn telefoon zie ik er ook 100, maar ik mis daar Oasis... Dan zou ik op 101 uitkomen. De andere nummers zie ik gewoon als niet beschikbaar.
Als het goed is staan die nummers überhuapt niet in Spotify. Er zijn van die coverversies van maar die klinken kut :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nakebod schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:16:
3FM - 90sRequest - 2012

04 - Oasis - Wonderwall
92 - 2 Pac - Changes

Bedankt voor het aanmaken, die laatste 5 heb ik lokaal wel ergens (niet dat jij daar wat aan hebt, maar dan is bij mij de lijst iig compleet.)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Oh ik heb die lokaal ook, wel speciaal legaal moeten downloaden :P Puur om de lijst compleet te houden.
Blijft toch wel jammer dat je zo af en toe artiesten of bepaalde nummers mist.

Wel is deze playlist de beste 90's playlist die ik tot nu toe had eigenlijk, 3FM is goed bezig. Om mij op Spotify verder te laten luisteren :P

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:58:
Wel is deze playlist de beste 90's playlist die ik tot nu toe had eigenlijk, 3FM is goed bezig. Om mij op Spotify verder te laten luisteren :P
de app van 3fm voor spotify op de pc is ook een leuke aanrader, bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik ben al ruimte tijd premium lid. Waar ik me aan stoor is dat ik nergens mijn eigen muzieknummers kan importeren..
Ook werkt de shuffle niet altijd helemaal lekker. Hij doet in een afspeellijst van 400+ nummers al aardig snel een nummer een 2e keer (welke er niet dubbel in staat). Hierover gesproken kan je ook niet dubbele nummers weergeven of verwijderen. Verder een mooi programma en werkt goed!

Je raakt er zo aan gewend spotify te gebruiken dat je later niet meer zonder kunt omdat al je nummers in de cloud staan zonder dat je ze fysiek hebt. Ga toch nog eens een manier uitvinden om de 320kps bestanden diep verborgen in spotifymappen te lokaliseren en om te zetten, just for sure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Jasperv6 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:30:
Ik ben al ruimte tijd premium lid. Waar ik me aan stoor is dat ik nergens mijn eigen muzieknummers kan importeren..
Ook werkt de shuffle niet altijd helemaal lekker. Hij doet in een afspeellijst van 400+ nummers al aardig snel een nummer een 2e keer (welke er niet dubbel in staat). Hierover gesproken kan je ook niet dubbele nummers weergeven of verwijderen. Verder een mooi programma en werkt goed!

Je raakt er zo aan gewend spotify te gebruiken dat je later niet meer zonder kunt omdat al je nummers in de cloud staan zonder dat je ze fysiek hebt. Ga toch nog eens een manier uitvinden om de 320kps bestanden diep verborgen in spotifymappen te lokaliseren en om te zetten, just for sure :P
Kijk eens onder Edit -> Prefrences -> Local Files

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een uur gaan opeens alle nummers harder en zachter, gewoon tijdens het afspelen...
Krijg ook de hele tijd melding dat er een probleem is, irritant luisteren zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heb Spotify zo'n 2 jaar zeer tevreden gebruikt, de service van Spotify was zo goed dat ik de kleine library door de vingers zag. Vanaf het moment dat KPN en andere providers het "gratis" bij hun abonnement gingen doen, werd de service een stuk minder in Nederland (veel vaker buffering e.d.). Vanaf dat moment heb ik het stop gezet. Nu zo'n 8-9 maanden later, hoor ik verhalen dat de snelheden toch weer goed zijn geworden.

Nu vroeg ik mij af: is de library al wat verbeterd? Ik luister voornamelijk naar metal, en dan niet het standaard semi-pop metal wat je vaak op de radio hoort, maar Death/Heavy metal. Toen ik nog een abonnement had bij Spotify was de library van deze genres echt om te huilen, is dit al verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kan je het niet gewoon gratis proberen? Je account is nooit dood ofzo, je kan Spotify volgens mij altijd gebruiken, zij het met advertisements. Volgens mij zit er wel steeds meer muziek van obscure labels tussen, maar judge for yourself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Hm, dat was een goed idee. Helaas is er nog steeds maar 1 nummer van m'n favoriete band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:58

Tornado1.0

Work in progress

apNia schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:00:
Kan je het niet gewoon gratis proberen? Je account is nooit dood ofzo, je kan Spotify volgens mij altijd gebruiken, zij het met advertisements. Volgens mij zit er wel steeds meer muziek van obscure labels tussen, maar judge for yourself.
Je kan het ook onbeperkt gratis blijven gebruiken, alleen zit je dan met het maandelijkse limiet en de reclames, maarja het kan :)

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Tornado1.0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Je kan het ook onbeperkt gratis blijven gebruiken, alleen zit je dan met het maandelijkse limiet en de reclames, maarja het kan :)
Kan het helaas niet gratis gebruiken op je mobiel, gezien ik 2,5u reistijd per dag heb, is dat wel een vereiste. Maar aangezien het nog steeds een matige metal library heeft, vind ik het niet de €10,- per maand waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:25:
Kan het helaas niet gratis gebruiken op je mobiel, gezien ik 2,5u reistijd per dag heb, is dat wel een vereiste. Maar aangezien het nog steeds een matige metal library heeft, vind ik het niet de €10,- per maand waard.
Kwalitatief goede muziek is prima voorhanden :+

Library is wel een stuk beter dan een jaar terug, maar dan heb ik het vooral over mijn smaak (treurwilg muziek, aparte vrouwenstemmenmuziek en ga zo maar door, metal luister ik niet). De meeste vrienden die ik heb die metal luisteren downloaden het ook vooral ipv online te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Misschien ff grooveshark checken dan? Die heeft ook een mobiele app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 20:21
Ik probeerde vandaag een Spotify Account aan te maken voor een kennis, dit zou nu moeten kunnen zonde Facebook, bij het aanmaken van een account wordt er helaas nog steeds verplicht om een Facebook Account te gebruiken. Meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

micheltenhove schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:30:
Ik probeerde vandaag een Spotify Account aan te maken voor een kennis, dit zou nu moeten kunnen zonde Facebook, bij het aanmaken van een account wordt er helaas nog steeds verplicht om een Facebook Account te gebruiken. Meerdere mensen dit probleem?
Beter kijken, onderaan de pagina staat de link die je zoekt.

https://www.spotify.com/nl/signup/open/

(aanmelden met je e-mailadres)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
Volgens mij mis ik dan iets.. http://i46.tinypic.com/2dbl9n6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Scroll je helemaal naar beneden? Bij mij (op iPhone) moet je echt een rotend scrollen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
Als ik daar op klik, kom ik direct bij de volgende URL uit: https://www.spotify.com/nl/signup/?fb=1

Heb het volgende nu geprobeerd, via mijn server thuis de link te openen via IE10, hier op mijn werk via Firefox en IE9..

Raar probleem? 'k zag een kleine week geleden nog wel staan dat ik een account aan kon maken zonder FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdBruin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
micheltenhove schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:40:
Als ik daar op klik, kom ik direct bij de volgende URL uit: https://www.spotify.com/nl/signup/?fb=1
....
En dan kijk je onderop de pagina waar staat:

of
maak een account aan met je e-mailadres
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
Wat ik hoogst irritant vind, is het volgende:

Zo nu en dan zet ik mijn playlist op shuffle. Als ik eens een liedje niet leuk vind skip ik die. Maar als ik 5x achter elkaar een liedje heb geskipt, wil hij vervolgens geen liedjes meer afspelen op mijn telefoon/tablet (beide Android). Soms gebeurt het zelfs op de pc.

De albumcover vernieuwd dan niet meer, maar de teller begint wel te lopen. Alleen komt er geen geluid meer. Als je door een liedje wil scrollen qua tijd springt hij ook weer terug naar 0:00 en begint weer te spelen (zonder geluid). Force Closen en Spotify opnieuw starten is de enige mogelijkheid om weer muziek te horen.

Kent iemand dit? Dit is echt heeeeeel vervelend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:51

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Het lijkt toch minder goed te gaan met spotify dan ik dacht:
Het bedrijf lijdt grote verliezen en slaagt er maar niet in deze verliezen onder controle te krijgen. Elke bijkomende dollar aan inkomsten gaat rechtstreeks op aan royaltybetalingen, wat een vicieuze cirkel in gang heeft gezet: hoe meer leden Spotify optekent, hoe meer muziek er wordt geluisterd en hoe meer verlies het bedrijf lijdt. Analistenbureau PrivCo spreekt in dat verband van een 'duidelijk gebroken businessmodel, dat onmiddelijk moet worden aangepast.'
Bron: http://www.privco.com/ale...-gotta-change-soon-on-spo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Hopen dat ze dat snel kunnen omzetten in winst dan.
Echt niet te hopen dat Spotify ooit moet stoppen, zoveel gemak. Gebruik niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
MdBruin schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:16:
[...]

En dan kijk je onderop de pagina waar staat:

of
maak een account aan met je e-mailadres
;)
Sorry, maar dat staat er bij mij niet.. :) Erg vreemd.. Vanuit mijn huis en vanuit mijn werk heb ik hetzelfde probleem. Ook op een PC waar ik nog nooit op ingelogd ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:01:
Het lijkt toch minder goed te gaan met spotify dan ik dacht:

[...]

Bron: http://www.privco.com/ale...-gotta-change-soon-on-spo
Tsja ... als je nagaat dat maar 15% van de gebruikers betalend is, maar Spotify over de afgespeelde nummers van 85% van de gebruikers gewoon nog steeds royalties moet afdragen snap ik dat het mis dreigt te gaan. De platenmaatschappijen ondertussen varen er wel bij. Moet dus iets veranderen, hetzij aan de aanbodkant, hetzij aan de vraagkant. Lagere royalties bij gratis afgespeeld versus hogere royalties bij abonnementen zou de kosten wat verlagen, abonnementsprijs omhoog gooien zou de inkomsten wat verhogen.

Ik heb zelf twee Premium abonnementen, 1 voor thuis+gezin en 1 voor onderweg, maar zou geen bezwaar hebben tegen bijvoorbeeld 20,00 euro per maand ipv 10,00. In CD's omgerekend "consumeer" ik namelijk wel iets van 400-500 euro per maand (herhaald afspelen niet meegerekend) .... En dat terwijl ik mijzelf vroeger toen ik nog echte CD's kocht op een rantsoen van 100,00 euro/maand moest dwingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:46

ThomasXCI

Mine!

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:43:
[...]

Tsja ... als je nagaat dat maar 15% van de gebruikers betalend is, maar Spotify over de afgespeelde nummers van 85% van de gebruikers gewoon nog steeds royalties moet afdragen snap ik dat het mis dreigt te gaan. De platenmaatschappijen ondertussen varen er wel bij. Moet dus iets veranderen, hetzij aan de aanbodkant, hetzij aan de vraagkant. Lagere royalties bij gratis afgespeeld versus hogere royalties bij abonnementen zou de kosten wat verlagen, abonnementsprijs omhoog gooien zou de inkomsten wat verhogen.

Ik heb zelf twee Premium abonnementen, 1 voor thuis+gezin en 1 voor onderweg, maar zou geen bezwaar hebben tegen bijvoorbeeld 20,00 euro per maand ipv 10,00. In CD's omgerekend "consumeer" ik namelijk wel iets van 400-500 euro per maand (herhaald afspelen niet meegerekend) .... En dat terwijl ik mijzelf vroeger toen ik nog echte CD's kocht op een rantsoen van 100,00 euro/maand moest dwingen.
Ik denk dat het verdubbelen van abonnementsprijzen geen goodwill gaat kweken bij de huidige gebruikers.

Wat jij zegt over dat je een hoger bedrag consumeert, dan dat je daadwerkelijk betaald begrijp ik. Maar aan de andere kant, als ik mijn spotify abonnement beëindig dan verlies je ook weer de toegang tot al die nummers (op zekere hoogte dan). Hiervan is geen sprake als je de cd los gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 23-09 11:29
Ik heb dus precies hetzelfde. Zat net op mijn werk en daar zag ik dus wel de link om zonder FB
een account aan te maken. Thuis is het weg....
Geprobeerd met FF, ie9, chrome en android tablet.

raar....

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 23-09 11:29
Thuis heb ik UPC daar zie ik de link om gewoon in te loggen niet.
Op de zaak.... KPN. Kan nu een account aanmaken zonder facebook.

Denk dat het eraan ligt met welk IP adres je naar spotify surft.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 18:15
Heel vreemde vraag.

Ik heb nu voor het eerst Spotify. Ik zoek dus wat en plots kom ik daar iets van muziek tegen waarvan de rechten tot verspreiding bij mij liggen.
Nu mag die muziek gratis worden verspreid, maar daar stopt het dan ook.
Hoe weet ik of diegene die ze er op heeft gezet er geen geld voor vangt?
Kan ik dat binnen Spotify nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 20-09 19:33
Lijkt me dat je daarvoor toch bij spotify moet zijn, je kan in ieder geval wel al zelf checken welk label er zijn naam aan gekoppeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobswa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2022
Al een tijdje verwend gebruiker van Spotify (gratis door de code van KPN). Mijn vraag is eigenlijk over het offline beschikbaar maken van afspeel lijsten.
De playlist "Slam! 40" van Arjan Danneberg, kan ik op me mobiel (HTC One S) offline maken maar verdwijnt vervolgens naar een minuut of 10 weer. Het probleem lijkt zich met meerdere lijsten voor te doen...
Iemand ervaring hier mee? Dat is toch trouwens de officiële playlist van Slam FM? Alvast bedankt.

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met kpn heb je toch geen unlimited abonnement, maar een premium abonnement (dus geen offline playlists)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Jawel, met KPN krijg je voor zover ik weet een premium abo = offline playlist.
Premium staat hoger dan unlimited om het zo maar te noemen. Jij draait ze hierboven om.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Net zoals een aantal andere Tweakers, loop ook ik tegen het probleem aan dat ik alleen een Spotify account kan aanmaken door in te loggen met een Facebook account. Ik heb al meerdere browsers geprobeerd. Daarnaast cache, cookies, etc. verwijderd, maar niets blijkt te helpen.

Ook geeft Spotify dus nu aan dat het weer verplicht is om met een Facebook account in te loggen. Iets wat niet zolang geleden nog weer was afgeschaft.

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimage.org/e7p6i3tqh/spotify.png

[ Voor 8% gewijzigd door PixellBox op 13-10-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixellBox schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:24:
Ook geeft Spotify dus nu aan dat het weer verplicht is om met een Facebook account in te loggen. Iets wat niet zolang geleden nog weer was afgeschaft.
Ik heb gewoon een nep account op facebook aangemaakt, spotify geinstalleerd en ingestseld dat ik niks met het social gebeuren wil, vervolgens facebook account laten verwijderen en klaar ben je.

Ok, het is wat irritant, maar het werkt wel goed op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Ook die methode had ik al geprobeerd, maar dan wordt gevraagd om je account te verifiëren met 06 telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PixellBox schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:24:

Uitermate vreemd, want als ik het probeer dan zie ik gewoon de optie om een account aan te maken zonder facebook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixellBox schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:25:
Ook die methode had ik al geprobeerd, maar dan wordt gevraagd om je account te verifiëren met 06 telefoonnummer.
Dat meen je niet?

Dat zou ik ook niet zo tof vinden. Krijg je gelijk een berg gratis reclame telefoontjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
@ElisabethM welke browser en eventuele instellingen gebruikt je?

@Dikkiedikdik, bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/tdf8w3eab/facebook.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Chrome (met ghostery)
Misschien maakt het uit dat ik sowieso geen facebook gebruik. Facebook dringt tot diep door in je browser, dus misschien wordt het gedetecteerd op het moment dat je een account wil aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06
Al eens via https://www.torproject.org/ geprobeerd? Het is wel een omweg maar misschien biedt hij dan de optie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Ook geprobeerd via de Tor browser, maar dan geeft Spotify aan dan het betreffende land nog niet beschikbaar is.

Vandaag ook op andere devices en netwerken geprobeerd, maar het blijkt allemaal niet te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35
PixellBox, ik maak hier gebruik van Ziggo, ik kan wel een account voor je aanmaken? Of ik zou een VPN verbinding moeten aanmaken, al zou ik niet weten hoe ik dat eenvoudig kan doen. Stuur eventueel maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
Ik probeer het thuis via KickXL en dat werkt ook niet, ik ga het zo eens proberen via het Datacenter van m'n werk. Wellicht gaat het dan wel goed.. ;-)

EDIT: Net geprobeerd, via SBS2011 server krijg ik een time-out op de aanmeldingspagina(2 sbs servers geprobeerd). Via een XP werkstation met een Glasvezelverbinding ook geen resultaat.

[ Voor 38% gewijzigd door micheltenhove op 19-10-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proza
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 19:45
Als ik Spotify wil gebruiken op pc, iPod en iPad thuis kan ik dan kiezen voor Spotify Unlimited (2mnd €10,-) of moet je dan altijd kiezen voor Premium (1mnd €10,-). Let op de apparaten worden in dit geval binnen één huis gebruikt waarvan ik weet dat er maar één actief kan werken.

If you see me collapse, pause my Garmin!🚶🏃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
proza schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:45:
Als ik Spotify wil gebruiken op pc, iPod en iPad thuis kan ik dan kiezen voor Spotify Unlimited (2mnd €10,-) of moet je dan altijd kiezen voor Premium (1mnd €10,-). Let op de apparaten worden in dit geval binnen één huis gebruikt waarvan ik weet dat er maar één actief kan werken.
Mobiel gebruik = altijd Premium. Anders begint je device te gillen bij het inloggen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Inmiddels de oplossing gevonden voor mensen die niet de keuze hebben om een account aan te maken zonder facebook, of eerst hun Facebook account via een 06-nummer moeten valideren.

Probeer eens een Nederlandse proxy om een (nep) Facebook account aan te maken. Ik kreeg in ieder geval geen melding meer dat mijn account gevalideerd moest worden. Vervolgens heel simpel een Spotify account kunnen aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:17

aex351

I am the one

Heb Spotify nu een paar weken gebruikt. Ik vind de hele alles is playlist idee slecht. Alsof ik zin heb om continue playlisten te gaan bijhouden. Ik wil complete albums of artiesten aan mijn library kunnen toevoegen. Nu heb een gigantische lijst aan playlisten en kan ik de bomen door het bos niet meer zien.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:17
aex351 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:08:
Heb Spotify nu een paar weken gebruikt. Ik vind de hele alles is playlist idee slecht. Alsof ik zin heb om continue playlisten te gaan bijhouden. Ik wil complete albums of artiesten aan mijn library kunnen toevoegen. Nu heb een gigantische lijst aan playlisten en kan ik de bomen door het bos niet meer zien.
Je kan prima in één keer hele albums Favoriet maken en dan komt het dus tussen je Favorieten te staan (en dat kan je gebruiken als library).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
aex351 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:08:
Ik snap wat je bedoeld maar ik moet zeggen dat het overgrote deel van al mijn playlists bestaat uit complete muziekalbums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat handig werkt als je heel veel playlisten hebt: in mapjes stoppen. Dus een map maken die je bij wijze van spreken Madonna noemt en daarin al haar albums als playlist bijvoorbeeld.

Wij hebben thuis een paar hoofdmappen en daaronder submappen, anders werkt het browsen op de android tablets met een 7 inch scherm niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een update uit, maar geinstalleerd, zie alleen op msn functie na niks nieuws. Nu gebruik ik geen msn. Maar kan nergens een chancelog vinden, iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

iemand anders problemen met inloggen op spotify? app al opnieuw geinstalleerd maar hij wil maar niet inloggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:17
Ik ben gewoon muziek aan het luisteren as we speak type.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

kan er ook niet veel op vinden op twitter of de supportforums, er lijken wat problemen te zijn geweest laatste paar dagen, maar die zijn bij mij dus nog niet over... Spotify op Iphone trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 21:29
Ik heb een probleem met mijn Spotify op mijn Macbook.

Ik heb in het verleden eens aangegeven dat hij via een AFP mijn muziek van de server af mocht plukken. Echter is de server niet meer onder ons, maar ik krijg 'm niet uit de lijst. Zodra ik voorkeuren open, loopt Spotify vast.

Ik heb al een nieuwe installatie geprobeerd, inclusief het handmatig verwijderen van bestanden/mappen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat gevonden over de nieuwe android app die eraan komt (openbare testen nu in Stockholm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
webinterface is live: https://play.spotify.com :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
Hm, das vreemd. En zonder https ? Ik zit lekker via de webinterface te luistenn nu. Zie ook hier: http://www.engadget.com/2...currently-in-closed-beta/

dit zou moeten werken: http://apps.facebook.com/...&notif_t=app_notification
(werkt hier ook zonder facebook)

[ Voor 30% gewijzigd door Maverick op 16-11-2012 08:59 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexxdude
  • Laatst online: 19-05-2023
Op mijn mobiel gaat hij automatisch naar de app van spotify. Iemand ervaring met het omzeilen hiervan. Dan hebben we spotify eindelijk op onze mobiel zonder daar voor te betalen. BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Lijkt me dat dat niet kan, en niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gewoon kopen die hap. Die app van Spotify op Android is echt perfect. Werkt echt als een tiet!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mexxdude
  • Laatst online: 19-05-2023
mexxdude schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:19:
Op mijn mobiel gaat hij automatisch naar de app van spotify. Iemand ervaring met het omzeilen hiervan. Dan hebben we spotify eindelijk op onze mobiel zonder daar voor te betalen. BVD
update:
maxthon mobile kan je de instelling aanpassen multi-mode/ua Dan gaat hij niet meer naar de mobiele site.
Alleen Maxthon heeft geen flash. Verder zoeken dus naar een browser met flash en mult-mode/ua

skyfire idem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 23:01
Ziet er leuk uit en werkt wel lekker die nieuwe web versie van Spotify

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files5/150525/medium/l63uwxksg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20
Hier sinds een paar maanden ook een enthousiaste gebruiker van Spotify.
Eerst de gratis versie, maar daar was ik snel klaar mee door alle reclames. Toen een tijdje de 5 euro versie, maar inmiddels Premium omdat het op de telefoon toch ook wel erg makkelijk is.

Had een enorme verzameling MP3's, maar dat je nu overal alles beschikbaar heb is echt een pre.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Albert020 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:02:
Ziet er leuk uit en werkt wel lekker die nieuwe web versie van Spotify

[afbeelding]
Ik kom daar niet bij. Ik wordt geredirect naar een download scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Touchdomex schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:
Gewoon kopen die hap. Die app van Spotify op Android is echt perfect. Werkt echt als een tiet!
Ja, redelijk perfect, maar wel met wat beperkingen IMHO.
Het grootste gemis vind ik nog wel dat je van je playlists niet kan zien tot welk album ze behoren. Leuk in bijv mijn cabaret playlist, zie je totaal niet waar welke show begint.

Daarnaast nog wat basis functionaliteit zoals song info niet doorgegeven via BT streaming, en dat de app alleen werkt in portrait mode. Erg handig gezien de meeste carkits landscape doen. Met een aangepaste .apk van XDA lukt dit gelukkig wel, maar zoiets simpels zou er standaard gewoon in moeten zitten.

Ook een goede tablet interface mist, zoals het nu is, werkt het wel, maar kan veel mooier.
En ik mis de apps binnen Spotify, ik wil Soundrop mobiel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tiguan schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:03:
[...]

Ik kom daar niet bij. Ik wordt geredirect naar een download scherm?
Even via deze URL doen : http://t.co/hCYKzGKb

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Oh vet, hij doet 't :) Thanks Dennus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die webinterface wel minder fijn dan de spotiy clients op android, ipad en windows pc of mis ik nu wat?

Het is toch niet een vervanging straks van de normale versies? Vooral op mijn ipad zou ik dat niet tof vinden, ik kan dan niet muziek afspelen terwijl ik bijv. in een andere app zit.

http://sharemyplaylists.com/ is trouwens ook een stuk beter geworden dan 2 jaar terug, echt meesterlijk goede playlists haal ik daar vanaf, gewoon van de week een playlist gevonden met treurwilg muziek (ben ik gek op ) met 1800 nummers en artiesten die ik niet ken, zit al avonden dat door te spitten.

Dat is zo fantastisch, ik luister zoveel mooie muziek nu. Zal nu even een playlist op mijn mobiel weer zetten om vanavond te luisteren bij het lezen van een boek, heerlijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Spotify doet het bij mij niet meer op de desktop, gelukkig kan ik nog wel via het webinterface muziekjes luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

brilsmurfffje schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:32:
Spotify doet het bij mij niet meer op de desktop, gelukkig kan ik nog wel via het webinterface muziekjes luisteren.
Zelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:28

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

zal wel storinkje zijn, hier hetzelfde ondanks meerdere keren restarten spotify krijg ik een 404. Volgens hun status pagina "All systems are up and feeling jolly good", dus ik denk, als het een storing is dat ze m nog niet doorhebben.

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Laatst online: 02-07 23:11
Bij mij doet ie ook niet, en als je op twitter ff zoekt op spottify zijn er meer waarbij spotify niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hmm het wordt nu toch wel een beetje hinderlijk al die storingen. Ik moet zeggen dat het de laatste tijd nogal raak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Beta web app gaat wel als een malle! https://play.spotify.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• framer
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-01-2023
Bij mij doet ie het niet meer sinds half 3 deze middag, viel ineens gewoon uit :(.
De web app werkt niet hier op het werk dus zit hier nou maar wat op men ipod te luisteren.

edit: En 2 minuten na mijn post is ie terug UP, ik zal sneller moeten posten in het vervolg.

[ Voor 22% gewijzigd door framer op 20-11-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvd
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik zie hier alleen maar positieve reacties over de android app, terwijl er op het spotify forum een hoop mensen zijn die door het slecht werken van deze app juist uitwijken naar een andere service als vervanging van spotify..
Het probleem is dat nieuwe playlists niet offline beschikbaar blijven maar na enige tijd weer verdwijnen.. Als ik ze na het verdwijnen opnieuw download dan zijn ze met een paar seconden weer beschikbaar, dus de files worden niet verwijdert..

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Op het spotify forum zijn wel een aantal oplossingen/work arounds in omloop, maar niet alles werkt en de spotify crew laat weinig van zich horen..

(link naar het betreffende topic op spotify forum: Klik hier )

edit: Bij mij werkt vandaag spotify mobiel sowieso niet.. Net zoals de mensen hierboven.

[ Voor 5% gewijzigd door Marcvd op 20-11-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Laatst online: 21-09 13:28

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Ik gebruik de android app al vanaf het allereerste begin (ben met spotify al in het buitenland begonnen voordat het hier beschikbaar werd), eigenlijk nooit problemen mee gehad. Bewaren van offline playlists, no issue. Enige minpuntje vind ik de tijd die het de app kost om op te starten, maar dat zal ook wel aan mn niet al te snelle telefoon liggen :P.

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Laatst online: 23:42
Marcvd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:33:
Ik zie hier alleen maar positieve reacties over de android app, terwijl er op het spotify forum een hoop mensen zijn die door het slecht werken van deze app juist uitwijken naar een andere service als vervanging van spotify..
Het probleem is dat nieuwe playlists niet offline beschikbaar blijven maar na enige tijd weer verdwijnen.. Als ik ze na het verdwijnen opnieuw download dan zijn ze met een paar seconden weer beschikbaar, dus de files worden niet verwijdert..

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Op het spotify forum zijn wel een aantal oplossingen/work arounds in omloop, maar niet alles werkt en de spotify crew laat weinig van zich horen..

(link naar het betreffende topic op spotify forum: Klik hier )

edit: Bij mij werkt vandaag spotify mobiel sowieso niet.. Net zoals de mensen hierboven.
Die problemen (h)erken ik niet. Hij begon rare dingen te doen toen mijn GSM vol was (Beetje teveel foto's gemaakt) maar dat is natuurlijk te verklaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:33:
Sinds de meest recente update doet hij het echt perfect op mijn cheap ass tablets in huis. Ik moet wel gelijk spotify opstarten als ik de tablet aandoe, anders heb ik geen geluid. Maar dat kan ook aan mijn tablet liggen die ik van een custom firmware voorzien heb (voor de google store), maar ik luister elke dag wel met mij android apps thuis of in de auto (op telefoon) en nooit problemen.

Op de ipad werkt de app wel 200 keer beter en veel fijner, er is wel veel ruimte voor verbetering.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:39

Licko

ZVDK

Mis ik ergens een functie of kijk ik er gewoon langs. Mensen krijgen schijnbaar een melding via mail als ik een nummer toevoeg aan een playlist (spotify en Facebook enzo). Ik krijg dit alleen van mensen op wie ik me heb geabonneerd.

Kan ik zelf aangeven dat er geen mails verstuurd moeten worden als ik een nummer toevoeg aan m'n playlist?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Pagina: 1 ... 25 ... 41 Laatste