Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 17 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Manuel schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:10:
[...]

Het is ook al gebeurd met 'Danza Kuduro' van Don Omar en Lucenzo.
Ghehe over dat nummer had ik het toevallig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit nieuwsgierigheid Danza Kuduro op youtube beluisterd en het is mij wel duidelijk waarom ze dat eraf gehaald hebben :+

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:53:
Uit nieuwsgierigheid Danza Kuduro op youtube beluisterd en het is mij wel duidelijk waarom ze dat eraf gehaald hebben :+
Hahaha ;)

Verwijderd

Heb de knoop maar doorgehakt:
Your Spotify Premium subscription has been cancelled and will expire on 2011-09-22.
Thanks for using Spotify!
Het werkt hier gewoonweg belabberd de laatste dagen, kan aan het netwerk hier liggen, maar elke keer stopt de stream van muziek en ik ben het wel zat. Gebruik het amper en als ik het wil gebruiken werkt het niet fijn.

Een half jaar klant geweest, maar het enthousiasme van het begin heb ik niet meer.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:15:

[...]

Het werkt hier gewoonweg belabberd de laatste dagen, kan aan het netwerk hier liggen, maar elke keer stopt de stream van muziek en ik ben het wel zat. Gebruik het amper en als ik het wil gebruiken werkt het niet fijn.

Een half jaar klant geweest, maar het enthousiasme van het begin heb ik niet meer.
ik heb ook sinds een aantal dagen dat een hoop nummers niet willen starten, opnieuw ingelogd, cache folder geleegd (dacht dat het misschien kwam dat ik eerst premium had en nu unlimited heb) maar nog steeds de melding (106) There is a problem with the connection to Spotify.

Volgens status zijn er idd problemen, maar welke? https://www.spotify.com/uk/help/service-status/

Geen idee of een premium dit had voorkomen trouwens, de verbinding is er wel, een aantal nummers uit mijn playlist doet ie wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Albert020
Voor de liefhebbers Dance 2006/2007

Verwijderd

Weet iemand of dit ooit van de grond gekomen is?

http://www.bright.nl/dance-tunes-krijgt-ook-spotify-model

• Albert020
Weet ik toevallig, is nog niet van de grond en komt er voorlopig ook niet.
Iets met de Buma/Stemra rechten volgens mij ?

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 15-09-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Heeft iemand ook een toffe playlist (gezien) van de 90s request week of iets wat daar op lijkt ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07
frankivo schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:09:
Heeft iemand ook een toffe playlist (gezien) van de 90s request week of iets wat daar op lijkt ?
Zoiets?: http://open.spotify.com/u...st/4mch6tL3lCuS2ETXjM2A53

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
@ FrankTM

Hier zijn twee 90's playlists vanaf de redactie van 3VOOR12.

door journalist Atze de Vrieze: http://open.spotify.com/u...st/7ikMjFQ6vWRSzdxSIJpHQC
door presentator 3VOOR12RADIO op 3FM, Roosmarijn Reijmer: http://open.spotify.com/u...st/0WhK8jTzSbGkPAKThkWIIq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:52
Voor de mensen die van Hardstyle houden.
FearFM Hardstyle Top 40 September 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Jochem Boom schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:07:
@ FrankTM

Hier zijn twee 90's playlists vanaf de redactie van 3VOOR12.

door journalist Atze de Vrieze: http://open.spotify.com/u...st/7ikMjFQ6vWRSzdxSIJpHQC
door presentator 3VOOR12RADIO op 3FM, Roosmarijn Reijmer: http://open.spotify.com/u...st/0WhK8jTzSbGkPAKThkWIIq
Helden _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:19:
Weet ik toevallig, is nog niet van de grond en komt er voorlopig ook niet.
Iets met de Buma/Stemra rechten volgens mij ?
Mmm jammer, dat zou ik wel in plaats van spotify willen gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:00:
[...]

Mmm jammer, dat zou ik wel in plaats van spotify willen gaan nemen.
Yes me2, maar het is voorlopig helemaal van de baan het music stream gebeuren bij Dance-Tunes !

[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 19-09-2011 17:42 ]

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 13:18
Wie kan mij antwoord geven op het volgende:

Binnenkort heb ik een feestje en ik wil dan vanuit de schuur de laptop aansluiten via een powerline adapter op het internet zodat ik spotify kan gebruiken voor de muziek.
Nu kan ik van iemand een powerline adapter lenen die 85 Mbps is (m'n internet thuis is sneller maar enfin). Is deze snelheid rekening houdend met het eventuele verlies voldoende om fatsoenlijk muziek te streamen via Spotify?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
Spotify is 160kbps/320kbps dus dat moet mak-ke-lijk kunnen.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:15:

[...]

Hoe had je het gebruikt? Desktop of mobiel? Heb over de desktop variant niet veel klachten, mobiel daarintegen wel het eea. Lang gezocht naar alternatieven (kiwi, google music beta) maar eigenlijk is er niets beters. Spotify blijft wel de best werkende ertussen.

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:05:
Hoe had je het gebruikt? Desktop of mobiel? Heb over de desktop variant niet veel klachten, mobiel daarintegen wel het eea. Lang gezocht naar alternatieven (kiwi, google music beta) maar eigenlijk is er niets beters. Spotify blijft wel de best werkende ertussen.
Desktop, maar dat probleem heb ik gisteren kunnen oplossen, de pc van mijn werk was de instellingen van de isra server kwijt, kwam er achter toen ik ook geen radiostations meer via internet kon horen en spotify gaf aan dat ik de instellingen van mijn firewall had aangepast.

Momenteel download ik weer de dancedepartment mp3's van usenet en vermaak me daarmee.

Misschien ga ik het weer in de toekomst nemen, maar ik heb het de afgelopen maand of twee maar een paar uur gebruikt en dan is 10 euro per maand wel wat veel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:20

Nicap

Tsssk....

Je bent niet de enige die de laatste tijd steeds problemen heeft. Hier ook met de desktopversie steeds haperingen van enkele seconden tot minuten.

Soms geeft hij ook een errorcode 114. Dus ik weet nou niet precies waar het probleem ligt. Of bij spotify, of de internetverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Exterminator schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:33:
Wie kan mij antwoord geven op het volgende:

Binnenkort heb ik een feestje en ik wil dan vanuit de schuur de laptop aansluiten via een powerline adapter op het internet zodat ik spotify kan gebruiken voor de muziek.
Nu kan ik van iemand een powerline adapter lenen die 85 Mbps is (m'n internet thuis is sneller maar enfin). Is deze snelheid rekening houdend met het eventuele verlies voldoende om fatsoenlijk muziek te streamen via Spotify?
Gewoon als backup even wat playlists op offline zetten?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Geldt volgens mij alleen voor nieuwe Free-gebruikers. Dus dan moet je dus geïnvite zijn (wat volgens die link via Facebook moet kunnen) en een nieuw account aanmaken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
17 new dance tracks on: GoT_Dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-08 14:27
Hoe gaaf is dit!

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2nt8ig1.jpg

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hahaha, idd grappig ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Albert020 op 23-09-2011 21:20 ]

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

precies zo'n voortgang balk als op TY :D

edit: toch maar iets zinnigs toevoegen: wie is er blij dat de 20 uur limiet weg is?

[ Voor 52% gewijzigd door mrc4nl op 24-09-2011 00:22 ]

ora et labora

• Tukk
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

mrc4nl schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:21:

edit: toch maar iets zinnigs toevoegen: wie is er blij dat de 20 uur limiet weg is?
Welke 20 uur limiet?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Cyleo
mrc4nl schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:21:

Dat is natuurlijk gewoon fijn, maar het blijft jammer dat de 5x luisteren restrictie wel blijft. Vraag me af of ze nu op een punt zijn gekomen dat ze zoveel advertentie-inkomsten hebben dat ze dit kunnen doen.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

Cyleo schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:32:
[...]

Dat is natuurlijk gewoon fijn, maar het blijft jammer dat de 5x luisteren restrictie wel blijft. Vraag me af of ze nu op een punt zijn gekomen dat ze zoveel advertentie-inkomsten hebben dat ze dit kunnen doen.
de 5 keer luisteren restrictie ben ik nog niet tegengekomen.
misschien omdat ik niet zoveel luister, en de mummers niet afluister(na 80% skippen)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Als ik me nu aan wil melden bij Facebook, dan wil hij opeens een 'timeline' gaan maken van wat ik speel, heeftie m'n e-mailadres en m'n geboortedatum nodig. Anders kan ik niet connecten. :?

Hebben meer mensen dit? Of zit ik me zorgen te maken om niets? Ik hoef geen flauwekul waarvoor ik gegevens af moet staan, ik wil alleen m'n vrienden hun playlists bekijken. :)

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
TerraGuy schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:19:
Als ik me nu aan wil melden bij Facebook, dan wil hij opeens een 'timeline' gaan maken van wat ik speel, heeftie m'n e-mailadres en m'n geboortedatum nodig. Anders kan ik niet connecten. :?

Hebben meer mensen dit? Of zit ik me zorgen te maken om niets? Ik hoef geen flauwekul waarvoor ik gegevens af moet staan, ik wil alleen m'n vrienden hun playlists bekijken. :)
Ik heb er geen last van gehad. Snap dat hele timeline gedoe ook niet eigenlijk, die heb ik nog nergens gezien in facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:50

marapuru

db.

http://tweakers.net/nieuws/77020/spotify-maakt-facebook-account-verplicht-bij-registratie.html
Autsch, dit zal een klap zijn voor het aantal betalende gebruikers!

Zou nu wel een grafiek willen zien van het aantal Spotify-abonnees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Op zich, de nu al betalende gebruikers hoeven zich niet te registreren. Alleen is het aantal mensen in mijn 'People'-lijstje nu gehalveerd, en staat er een joekel van een Facebook-knop onder met het bericht dat ik moet connecten met Facebook; waarschijnlijk krijg ik dan de andere helft terug.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

mrmali schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:22:
http://tweakers.net/nieuws/77020/spotify-maakt-facebook-account-verplicht-bij-registratie.html

Dat neemt niet significant af. Spotify is iets meer dan een Facebook-account, en veel mensen die nu lid zijn van Spotify zullen het niet eens doorhebben. Ondanks dat wij goed geïnformeerd zijn, is de massa dat niet. Daarnaast moet je privacy-bewust zijn, en dit als kwalificeren als 'te ver'. Alhoewel ik bewust ben van mijn privacy en daar bewust keuzes in maak, vind ik dit niet te ver gaan. Spotify is bij mij dus lekker gekoppeld aan Facebook, en gezien mijn vriendenlijstje ben ik niet de enige. :)

Ik snap het probleem nog niet helemaal. Je maakt een Facebook-account aan onder een andere naam, en gaat verder. De privacy is gewaarborgd en Spotify is gelukkig. How hard can it be?

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Laatst online: 02-10-2023
Het probleem zit hem er in dat ze je verplichten.
Als ze facebook hadden gekozen voor een alternatieve authenticatie had ik het geen probleem gevonden.

Begrijp me niet verkeerd ik gebruik spotify en zal het blijven gebruiken maar deze zet vind ik wel heel jammer.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

mrmali schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:22:

Ach heb facebook toegevoegd, daarna invites verstuurd en daarna facebook permissies weer ingetrokken voor spotify.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

maar waarom is dat nou? ik bedoel, wat heb ik aan een facebook-spotify connectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

apNia schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:26:
maar waarom is dat nou? ik bedoel, wat heb ik aan een facebook-spotify connectie?
Jij niet, spotify en Facebook wel.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

apNia schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:26:
Nummers delen met vrienden, nieuwe muziekinspiratie opdoen, het is leuk om te weten wat andere mensen luisteren, etc. Niet alles hoeft erg nuttig te zijn, maar leuk en inspirerend is het (voor mij) wel. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Krisp schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:43:
[...]

Nummers delen met vrienden, nieuwe muziekinspiratie opdoen, het is leuk om te weten wat andere mensen luisteren, etc. Niet alles hoeft erg nuttig te zijn, maar leuk en inspirerend is het (voor mij) wel. :)
Ik ken bijna niemand die op Facebook zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Of je weet niet dat ze op Facebook zitten, dat overkomt mij vaak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Ben allang al blij dat ze bestaande gebruikers er niet mee lastig vallen, als dat wel zo had geweest, had ik weer opzoek gemoeten naar iets anders. Totaal geen intresse in all die social media rotzooi.

Ik zou in ieder geval zelf nooit een account meer nemen als me zoiets verplicht word.

(en jah ik ben een betalende klant :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Tukk schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:17:
[...]

Ik wel, maar word al gek van de nieuwe facebook pagina, laat staan als er ook nog eens overal spotify meldingen bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Tukk schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:17:
[...]

Dan is je probleem nog minder groot, dan deel je het namelijk met weinig mensen. :P
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:02:
[...]

Ik wel, maar word al gek van de nieuwe facebook pagina, laat staan als er ook nog eens overal spotify meldingen bij komen.
Je kunt meldingen per app uitzetten, mocht je jezelf er zo erg aan storen. Overigens is de hoeveelheid aan meldingen ook weer een bescherming voor je privacy: het is zo veel, dat het onoverzichtelijk is geworden. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Krisp op 27-09-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds deze maand geen klant meer van spotify, maar dit was 100% zeker een reden voor directe opzegging van mijn kant.

Ik had nog in mijn achterhoofd om later nog eens terug te keren als ik weer wat meer tijd had om te luisteren thuis naar muziek, maar dit is echt een no go voor mij. Ik weiger echt maar iets te maken te hebben met hyves , facebook en dergelijke en dit is voor mij echt een brug te ver.

Persoonlijk zie ik er ook eigenlijk wel een reden in om weer illegaal te dowloaden, legale initiaiteven moeten kennelijk kapot gemaakt worden door de industrie zelf. Eerst nummers verwijderen, daarna nummers vervangen door andere nummers en nu dit weer. Komop zeg, ik wil alleen muziek luisteren, ik wil niets met facebook te maken hebben en weiger eraan mee te werken.

Ik mag ook hopen dat iedereen zijn abonnement stopzet zodat ze een signaal krijgen. Niet iedereen is tussen 16 en 30 en heeft interesse in een facebook pagina. Je kan hem natuurlijk aanmaken met nep gegevens, maar het gaat mij meer om het principe. Ik snap ook niet dat dit wettelijk mag. Microsoft krijg allemaal gedonder omder Internet Explorer in Windows zit en moet een browser selectievenster e.d. maken en dan kan spotify je opeens verplichten facebook te gebruiken?

Straks krijg ik nog te horen van mijn baas dat ik alleen in een electrische auto mag rijden omdat ik anders geen reiskosten meer krijg. Ik wil gewoon vrijheid, daar betaalde ik spotify toch ook voor? Nu ben je echt beter af met een gratis account. Die restrictie is er ook al af. Ze zullen wel een zak met poen van facebook gekregen hebben en hebben die abonnementen niet meer nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Die is er nog.
Volgens Spotify wordt de speelduur alleen nog getoond als deze minder dan een uur bedraagt. Het is dus geen nieuwe feature en ook geen bug.
bron

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh , dat is wel jammer voor velen hier. Dat had ik gemist in de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:37:Persoonlijk zie ik er ook eigenlijk wel een reden in om weer illegaal te dowloaden, legale initiaiteven moeten kennelijk kapot gemaakt worden door de industrie zelf. Eerst nummers verwijderen, daarna nummers vervangen door andere nummers en nu dit weer. Komop zeg, ik wil alleen muziek luisteren, ik wil niets met facebook te maken hebben en weiger eraan mee te werken.

Ik mag ook hopen dat iedereen zijn abonnement stopzet zodat ze een signaal krijgen. Niet iedereen is tussen 16 en 30 en heeft interesse in een facebook pagina. Je kan hem natuurlijk aanmaken met nep gegevens, maar het gaat mij meer om het principe.

enz
Algemeen: het vervelende is, is dat iedereen het oude systeem gewend is en het nu veranderd. Verandering is immers eng. Als Spotify nu nieuw op de markt kwam, en gelinkt met Facebook werd gepresenteerd, dan had het merendeel dat begrepen. Als je een groot bereik wilt, dan is Facebook een mooie partner natuurlijk.

Jouw verhaal is natuurlijk vergezocht, maar dat moet je zelf weten natuurlijk. Al dat geklaag en principiële geneuzel (no pun intented) heb ik persoonlijk niets mee. Je gebruikt Spotify graag, of niet, en dan kies je gewoon voor iets anders. Er zijn genoeg manieren om legaal aan muziek te komen, maar omdat Spotify kiest voor een nieuwe benadering worden direct alle alternatieven uit het oog verloren en meteen wordt geroepen 'oh nu moet ik wel weer illegaal downloaden, ik zal ze leren enz'. Zwaktebod natuurlijk.

Het mooiste aan jouw verhaal is nog dat je niet eens meer klant bent bij Spotify, dus al helemaal niet meer ter zake doet.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ehhh ik vind dat Dikkiedik wel een punt heeft. Je reply klinkt een beetje verwaand BeQuietAndDrive. Waarom de link met Facebook op willen zetten? Ik haat al dat gekoppel. Daar komt bovenop dat m'n vader bijvoorbeeld Spotify prachtig vindt, maar hij zou dan als ie het nu zou ontdekken Facebook moeten nemen. Iets waar hij compleet niet op zit te wachten.

Nog wat leuke tweets
@mikepilarz
Mike Pilarz
Figured out how to block songs I play in Spotify from automatically appearing in Facebook. As expected, way more difficult than it should be
@ZomDa
Dave Convery
So Spotify now disables friend's playlists if you block it posting to your wall on Facebook. Absolutely dickish behaviour.
IT'S SHIT LIKE THIS SPOTIFY :(

Ik ben altijd erg pro Spotify, maar ipv dat ze hun service nou eens verbeteren met mogelijkheden muziek te ontdekken gaan ze een of andere smerige deal met Facebook aan, die volgens mij ons als gebruikers weinig extra's biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

apNia schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:19:
Ehhh ik vind dat Dikkiedik wel een punt heeft. Je reply klinkt een beetje verwaand BeQuietAndDrive. Waarom de link met Facebook op willen zetten? Ik haat al dat gekoppel. Daar komt bovenop dat m'n vader bijvoorbeeld Spotify prachtig vindt, maar hij zou dan als ie het nu zou ontdekken Facebook moeten nemen. Iets waar hij compleet niet op zit te wachten.
Mijn reply was niet minder overtrokken dan de bron ;) maar dat was ook de bedoeling.

En wat is er niet verwaand aan 'Waarom de link met Facebook op willen zetten? Ik haat al dat gekoppel.' Nu laat je het lijken alsof de wereld alleen om jou draait.

Vanuit business oogpunt is het een te begrijpen move. Hij wordt wel wat onhandig uitgevoerd vind ik, ze laten wel heel makkelijk hun oude schare gebruikers zonder keuzemogelijkheid. En ook het delen van playlists wordt voortaan, volgens de tweets hierboven, war raar gedaan. Maar de samenwerking met Facebook (ook de geplande integratie in de pagina's aldaar) is volgens mij een goede manier voor Spotify om te groeien.Binnen het huidige format was de rek er wel een beetje uit. Dus 'waarom al dat gekoppel' welnu, omdat er gegroeid moet worden. Het is een bedrijf immers. De schoorsteen moet roken.

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-09-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het is niet dat ik het niet snap, het is meer mijn verontwaardiging als consument. Als Google ineens banners 5x zo groot maakt snap ik het wel, omdat het hun businessmodel is, maar als consument word ik er niet vrolijker van. Ik snap dus ook wel dat bepaalde mensen het wel met Facebook willen linken. Maar de optie moet er imo zijn om dat achterwege te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Krisp schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:43:
[...]

;)
Hiervoor heb ik al jaren Last.fm. En ik kan Last.fm ook al jaren koppelen aan mijn Facebook-account, zonder verplichting.

Overigens heb ik er net nog maar eens naar zitten kijken... Spotify roept heel trots 15 miljoen tracks te hebben. Moet ik nu echt een account gaan aanmaken of opdiepen om te kijken of ze ondertussen ook het spul hebben toegevoegd waar ik van hou?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Zijn er meer die nu twee op een pc tegelijkertijd muziek kunnen afspelen? Dit werd voor mijn HTPC en Desktop maar zodra mijn telefoon er tussenkomt gaat de laatste die aangezet is op stop en krijg je de melding pas dat er nog een account actief is.

Ik heb een premium account.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Even over het koppelverhaal, het is natuurlijk wel zo dat als je nu al een account hebt je nog niet (hoeft) te koppelen. Een raar besluit vind ik het wel en ik heb ook zo'n idee dat hier wel wat geld mee gemoeid is geweest, anders lijkt het voor mij weinig voordeel brengen voor spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Cyleo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:45:
Even over het koppelverhaal, het is natuurlijk wel zo dat als je nu al een account hebt je nog niet (hoeft) te koppelen.
..behalve als je dus nog je playlists van je vrienden wilt zien. Of in ieder geval een deel; ik ben de helft kwijt nu, maar waarom nu precies de helft weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Omdat je met de rest playlists hebt gedeeld? Tenminste, zo is het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy

TerraGuy

Nope, geen playlists gedeeld. :) Ik bedenk me net dat ik die nog over zijn handmatig heb toegevoegd via spotify:user:[username], en de rest blijkbaar via Facebook, al ging dat dan waarschijnlijk automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:11:
Er zijn genoeg manieren om legaal aan muziek te komen, maar omdat Spotify kiest voor een nieuwe benadering worden direct alle alternatieven uit het oog verloren en meteen wordt geroepen 'oh nu moet ik wel weer illegaal downloaden, ik zal ze leren enz'. Zwaktebod natuurlijk.
Naar mijn mening zijn er geen legale alternatieven waar je streaming voor een vast bedrag per maand naar muziek kan luisteren. Ik denk dat je doelt op een grooveshark en dergelijke, maar die vind ik niet legaal, ze balanceren echt op het randje van de wet.

Ik ben zelf een grote tegenstander van deze koppelingen. Ik heb er ook vaker last van gehad, bijv. bij aankoop van het spel Bioshock 2 van Microsoft. Als je dat spel wilt spelen ben je verplicht een account op xbox live aan te maken (ik speel het op de pc). Maak je geen account aan? Dan kan je doodleuk niet opslaan en is het spel dus feitelijk niet speelbaar.

Het is kiezen voor het grote geld, vanuit spotify zelf gezien een logische stap, maar of je daar als gebruiker of als klant blij van moet worden is iets heel anders.

• Arfman
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

Jongens, bedenk dit even:
Afbeeldingslocatie: http://www.ethannonsequitur.com/wp/wp-content/uploads/2011/09/facebook-and-you-pigs-450x360.jpg

Ik gebruikte Spotify toch al niet meer, ik merk dat er op YouTube net zo veel (zo niet meer) te vinden is :o

Alhoewel ik wel een FB account heb (maar er eigenlijk niks mee doe en er zeker geen persoonlijke gegevens opzet) was dit voor mij ook genoeg reden geweest om ermee te kappen. Ik bepaal zelf wel bij welke website ik een account wil/moet/mag hebben, dat heeft niemand te bepalen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 17:30
guys vraagje,

Ik ben van plan spotify premium te gaan gebruiken mits mijn vriendin dit ook kan gebruiken.
Nou weet ik dat we samen hetzelfde account kunnen gebruiken en zelf eigen playlists kunnen aanmaken.

Tot zover allemaal meer dan goed :)

Echter zal ik het ook syncen naar mijn iphone (offline beschikbaar maken), en zij zou hetzelfde willen doen.
Is het mogelijk dat zij alleen haar eigen playlist synced met haar iphone en dat ik hetzelfde doe met alleen mijn iphone?

Dank voor jullie reacties!

• frankivo
procyon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:15:
guys vraagje,

Ik ben van plan spotify premium te gaan gebruiken mits mijn vriendin dit ook kan gebruiken.
Nou weet ik dat we samen hetzelfde account kunnen gebruiken en zelf eigen playlists kunnen aanmaken.

Tot zover allemaal meer dan goed :)

Echter zal ik het ook syncen naar mijn iphone (offline beschikbaar maken), en zij zou hetzelfde willen doen.
Is het mogelijk dat zij alleen haar eigen playlist synced met haar iphone en dat ik hetzelfde doe met alleen mijn iphone?

Dank voor jullie reacties!
Je kunt gewoon op je telefoon aanvinken welke playlists je offline wilt kunnen gebruiken.
Let er op dat je maar 1 device online "tegelijk" kunt gebruiken.

[ Voor 67% gewijzigd door frankivo op 29-09-2011 16:41 . Reden: +quote ]

iRacing Profiel

• Cyleo
frankivo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:40:
[...]

Je kunt gewoon op je telefoon aanvinken welke playlists je offline wilt kunnen gebruiken.
Let er op dat je maar 1 device online "tegelijk" kunt gebruiken.
Maar offline werkt dat natuurlijk wel, omdat hij dan maar 1x in de maand oid checked of je subscription er nog is ;)

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De laatste tijd loopt Spotify (Mac OS X versie) zich hier echt continu te updaten, soms wel twee keer op één dag. Zijn er hier meer die dit is opgevallen?

[ Voor 7% gewijzigd door Commendatore op 29-09-2011 20:20 ]

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Zie ik het over het hoofd of kan je echt niet op genre zoeken in Spotify?
Je moet per se op artiest of album zoeken, iets wat ik niet zo tof vind, aangezien ik niet zomaar op de naam van nieuwe artiesten/albums kan komen.
Daarnaast vind ik het allemaal wel heel summier en onoverzichtelijk overkomen. Ze hadden het eigenlijk zo groots/open moeten maken (lijken) als in de iTunes store.

• maarud
Commendatore schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:20:
De laatste tijd loopt Spotify (Mac OS X versie) zich hier echt continu te updaten, soms wel twee keer op één dag. Zijn er hier meer die dit is opgevallen?
Hier Windows ook. Ik kreeg steeds een blauwe balk dat ik moet restarten als ik een update wil...

@hierboven in spotify radio kan je op genre zoeken, of gewoon bijvoorbeeld dit in de zoekbalk typen:
genre:trance
zo ook artist:abba of album: of title: etc etc

[ Voor 18% gewijzigd door maarud op 29-09-2011 20:43 ]

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:38

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Offline access for this computer has been withdrawn.

Jammer, dat je maar met 4 devices kan. (Laptop, Computer, Telefoon, Werk)

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:33
Vier? Ik kwam nooit verder dan drie, is dit recentelijk veranderd? Zou wel een positieve stap zijn.

• brama
  • Niet online
RnB schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:25:
Je moet per se op artiest of album zoeken, iets wat ik niet zo tof vind, aangezien ik niet zomaar op de naam van nieuwe artiesten/albums kan komen.
Daarnaast vind ik het allemaal wel heel summier en onoverzichtelijk overkomen. Ze hadden het eigenlijk zo groots/open moeten maken (lijken) als in de iTunes store.
Wat je wel kan doen (en heel handig is!) is op 'related artists' klikken bij je favoriete artiesten. Zo kun je een hele speurtocht houden en van alles tegenkomen wat je al lang weer vergeten was, of wellicht helemaal niet kende.

En aangezien zo'n relatie vaak ook wel iets zegt over het genre, heb je daarmee wel iets vergelijkbaars te pakken.

Ik heb zelf overigens wel playlist folders aangemaakt voor zowel genre als tijdperk en daar de nummers dubbel ingezet. Ook heel handig.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:23

-Stef-

Slainthe!

Of 'Artist Radio', hoewel die optie niet bij alle artiesten aanwezig is. Is volgens mij hetzelfde als 'Related artists'maar dan in radio vorm, dus telkens andere uitvoerenden.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
6 new club tracks on: GoT_Dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supern0va
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:02
Ben net in het Spotify-verhaal gedoken en ben dus nog niet beïnvloed doordat ik moet linken met mijn Facebook account. (Was zo toen ik 't installeerde dus ik weet niet beter :p) Kortom: ik vermaak me uitstekend _/-\o_

Intussen heb ik besloten dat ik mijn dropbox folder op mijn pc wil syncen met mijn telefoon. Ja, beetje dubbelop maar dan staan die bestanden gewoon op mijn SD kaart in plaats van dat ik ze per stuk moet downloaden via de dropbox app. Dus, vraag: is er een manier om maar een deel van je local files (alleen dropbox folder) te syncen met je mobiel? Ik kan nu alleen kiezen voor de gehele 'local files' folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:08:
[...]

Naar mijn mening zijn er geen legale alternatieven waar je streaming voor een vast bedrag per maand naar muziek kan luisteren. Ik denk dat je doelt op een grooveshark en dergelijke, maar die vind ik niet legaal, ze balanceren echt op het randje van de wet.
Ah, nee die ken ik niet eens. Ik doel meer op andere manieren om aan muziek te komen op legale wijze, streamen of niet-streamen. Je hoeft niet altijd te streamen, er is ook niet zoveel mis met een ouderwetse :p MP3. Overigens gebruik ik zelf Soundcloud steeds vaker, ook bekende artiesten die daar nog wel eens wat moois op plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RnB schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:25:
Dat kan zeker wel:

link

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:50
Spotify is een beetje raar bezig de laatste tijd.

Ik heb nu ineens Premium functionaliteiten, en mijn vriendin ook?

Naja, scheelt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Cinion schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:01:
Spotify is een beetje raar bezig de laatste tijd.

Ik heb nu ineens Premium functionaliteiten, en mijn vriendin ook?

Naja, scheelt weer!
Hier jammer genoeg niet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 19-09 17:30
Cyleo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:15:
[...]

Maar offline werkt dat natuurlijk wel, omdat hij dan maar 1x in de maand oid checked of je subscription er nog is ;)
Helaas ben ik er nu achter dat dit niet klopt Cyleo, tenzij je je iphone in de offline modus gebruikt zal het afspelen direct gepauzeerd worden zodra je iets elders afspeelt (ja, zelfs als je het offline availiable hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Er zit ook een offline mode optie in de applicatie zelf, dan gaat hij niet online ook al is er een internet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Luisteren hier meer mensen hiphop? Ik zoek wat vette verzamelaars van oldskool hiphop

http://open.spotify.com/album/4U1WHEBaeJwGeNCgBtlTsh

zulke meuk bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
procyon schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:17:
[...]

Helaas ben ik er nu achter dat dit niet klopt Cyleo, tenzij je je iphone in de offline modus gebruikt zal het afspelen direct gepauzeerd worden zodra je iets elders afspeelt (ja, zelfs als je het offline availiable hebt.
troftnom schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:25:
Er zit ook een offline mode optie in de applicatie zelf, dan gaat hij niet online ook al is er een internet verbinding.
Dat dus ;) Werkt prima. Daarnaast, als je op android werkt, kun je hem met een firewall app blocken van internet mocht het dan nog niet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Sinds gisteren gebruik ik gratis Spotify.
Vraagje: worden die 10 gratis uren per maand ook ergens binnen Spotify zichtbaar bijgehouden?
Ik heb nu al geen idee hoeveel uren al gebruikt zijn....
Het
gaat toch om het daadwerkelijk luisteren en niet om het openstaan van het programma Spotify?
Thanks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Cass schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:28:
Sinds gisteren gebruik ik gratis Spotify.
Vraagje: worden die 10 gratis uren per maand ook ergens binnen Spotify zichtbaar bijgehouden?
Ik heb nu al geen idee hoeveel uren al gebruikt zijn....
Het
gaat toch om het daadwerkelijk luisteren en niet om het openstaan van het programma Spotify?
Thanks,
Het gaat om het luisteren inderdaad. Timer verschijnt bovenin als er nog 1 uur over is oid geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Inderdaad verschijnt deze pas als je nog maar 1 uur over hebt, plotsklaps kwam deze bij mij weer te voorschijn, en ik dacht dat ik er juist van af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Je kunt sindskort Spotify koppelen aan Facebook. Hebben hier al mensen dat gedaan en wat toont ie dan allemaal op facebook? En is ook in te stellen wat je allemaal sharet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Palomar schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:23:
Je kunt sindskort Spotify koppelen aan Facebook. Hebben hier al mensen dat gedaan en wat toont ie dan allemaal op facebook? En is ook in te stellen wat je allemaal sharet?
Ik heb Spotify aan Facebook gekoppeld. Wanneer je onder de knop "Edit", "Preferences" bij de Facebook instellingen het vinkje weghaald dan zal Spotify geen melding meer maken op Facebook van je beluisterde muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:10
Palomar schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 22:23:
Op je Facebook-account wordt dan getoond wat je allemaal luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Cass schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 23:57:
[...]

Ik heb Spotify aan Facebook gekoppeld. Wanneer je onder de knop "Edit", "Preferences" bij de Facebook instellingen het vinkje weghaald dan zal Spotify geen melding meer maken op Facebook van je beluisterde muziek.
Vanuit Spotify kun je wel private listening aanzetten.
Je hebt dan nog wel koppeling aan Facebook, maar de muziek wordt niet op Facebook weergegeven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
frankivo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 09:10:
[...]

Vanuit Spotify kun je wel private listening aanzetten.
Je hebt dan nog wel koppeling aan Facebook, maar de muziek wordt niet op Facebook weergegeven.
Let er wel op dat dit maar tijdelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Cyleo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:24:
[...]

Let er wel op dat dit maar tijdelijk is.
Oh.. Dat wist ik dan weer niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik ben geen betaalde gebruiker van spotify, maar ik denk eraan om een sonos te kopen en dan natuurlijk icm een spotify account.

Waarom heb ik een premium account nodig? (of wordt de sonos als mobile gezien?)

en.. is er iemand met een android tablet en die de sonos app gebruikt? werkt dat goed, want officieel is er geen tablet app. voor

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Op de manier die ik gebruik hoef je ook geen premium account af te sluiten
Via me laptop en Logitech Wireless Adapter

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/76706/wmFE7pg.png

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 11-10-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Pinin schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:02:
Ik ben geen betaalde gebruiker van spotify, maar ik denk eraan om een sonos te kopen en dan natuurlijk icm een spotify account.

en.. is er iemand met een android tablet en die de sonos app gebruikt? werkt dat goed, want officieel is er geen tablet app. voor
Ik gebruik ook Sonos en de combinatie is echt goddelijk. Geloof me, je wilt geen Jonathan from Spotify door je Sonos heenhoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 19:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Alexander6501 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:46:
[...]
Geloof me, je wilt geen Jonathan from Spotify door je Sonos heenhoren :)
sorry....ik begrijp je niet. wie is Jonathan? als dit een reclamestem is > die heb ik toch ook niet met een 4,95 abbo

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Pinin schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:02:
Voor streaming naar Sonos of Squeezebox is een premiumaccount nodig, het is geen mobile maar voor dit soort extra functionaliteit vraagt Spotify wat meer per maand. http://www.spotify.com/nl/help/faq/tech/speaker-streaming/

[ Voor 24% gewijzigd door troftnom op 12-10-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Albert020 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:00:
Op de manier die ik gebruik hoef je ook geen premium account af te sluiten
Via me laptop en Logitech Wireless Adapter

[afbeelding]
Is de kwaliteit van deze een beetje goed? Ik heb een dergelijk apparaat van Belkin gehad en dat vond ik absoluut onvoldoende. Heb nu nog mijn laptop via een USB<>SPDIF adapter op mijn versterker aangesloten. Nadeel is een kabel, voordeel dat het geluid wel ok is.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

_Diederik schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:19:
[...]

Is de kwaliteit van deze een beetje goed? Ik heb een dergelijk apparaat van Belkin gehad en dat vond ik absoluut onvoldoende. Heb nu nog mijn laptop via een USB<>SPDIF adapter op mijn versterker aangesloten. Nadeel is een kabel, voordeel dat het geluid wel ok is.
Dat is volgens mij ook niet te verwachten. Ik heb wel eens in de auto me Blue Tooth muziek afgespeeld, maar die kwaliteit was echt om te huilen. Iemand met andere ervaringen en BT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Tukk schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Dat is volgens mij ook niet te verwachten. Ik heb wel eens in de auto me Blue Tooth muziek afgespeeld, maar die kwaliteit was echt om te huilen. Iemand met andere ervaringen en BT?
Tot nu toe goede ervaringen. In auto's dan. Muziek via mijn headset is niet om aan te horen, maar de bluetooth van een Sony radio en die van een Ford Focus klinken super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
_Diederik schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:19:
[...]

Het geluid is zeer goed, er zit dan ook een Denon AVR-2312 + KEF KHT 3005 SE tussen ;)
Pagina: 1 ... 17 ... 41 Laatste