ah, die kende ik nog niet.frankivo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:41:
[...]
Ook nog één die vooral gericht is op Nederland: Spoty
http://open.spotify.com/u...st/5OZxlzPDMwhmjNNvnXLybr
Ultimate Ninja Tune Library - Every Song Available!
TIP voor een lekkere mood / autorit / gezellige avond!
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ik vind het zelf eigenlijk niet zo'n ramp. Ik luister vooral naar de muziek, dus dat ie alleen voor een iPhone is, dat stoort me niet. Voor de rest heb ik blijkbaar geluk: ik herken je problemen totaal niet. Maar nou gebruik ik Spotify op mijn iPad alleen online. Dat zal het verschil wel zijn.donny007 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:12:
De iPhone app op de iPad is verre van optimaal. Verder zitten er een paar vervelende bugs in de iPhone applicatie, playlists syncen (traag!) soms niet volledig, nummers worden spontaan onspeelbaar en de applicatie logt je soms spontaan uit (handig op een iPod touch, zonder WiFi verbinding), ik ben overigens niet te enige met dit probleem, het support forum staat er vol mee.
Spotify is een geweldig initiatief, alleen qua support is het een ramp.
Verwijderd
Maak daar maar een gezellige week van gezien het aantal nummers in die lijst-nickx- schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:49:
http://open.spotify.com/u...st/5OZxlzPDMwhmjNNvnXLybr
Helemaal mee eens met het feit dat de support een drama is. Heb twee topics geopend op hun forum en op beide topics heb ik geen reactie ontvangen.donny007 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 10:12:
Als Premium user wordt ik er gek van dat de ontwikkelaars van Spotify nog steeds geen iPad applicatie hebben gemaakt (er wordt al anderhalf jaar over gezeurd), het is beloofd, de basis is er al (de code van de iPhone applicatie), alleen nog een leuke GUI eromheen en iedereen (600 man op het supoort forum) is weer happy....
De iPhone app op de iPad is verre van optimaal. Verder zitten er een paar vervelende bugs in de iPhone applicatie, playlists syncen (traag!) soms niet volledig, nummers worden spontaan onspeelbaar en de applicatie logt je soms spontaan uit (handig op een iPod touch, zonder WiFi verbinding), ik ben overigens niet te enige met dit probleem, het support forum staat er vol mee.
Spotify is een geweldig initiatief, alleen qua support is het een ramp.
Verwijderd
Ik krijg ook geen reactie op een vraag, maar had die per mail gestuurd (wist niet eens dat er een forum op de site van spotify stond)...magnifor schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:08:
[...]
Helemaal mee eens met het feit dat de support een drama is. Heb twee topics geopend op hun forum en op beide topics heb ik geen reactie ontvangen.
Ik zit inmiddels dagelijks op het support forum, het lijkt erop dat Spotify het te druk heeft met de US launch, er staan ruim 70 support tickets open in de Spotify-mobile afdeling (sommige zelfs meer dan een jaar), minstens 10 gaan er over serieuze bugs, het antwoord van Spotify is ver te zoeken..... om nog maar te zwijgen over de desktop-afdeling, waar Spotify er helemaal een potje van maakt.
/dev/null
Verwijderd
Zat net op dat forum te kijken en kwam dit tegen:
http://getwimp.com/site/web3/view.ftl?page=index
Dat ziet er ook goed uit, is volgens mij Noors. En er zitten ook audioboeken in
Een abonnement kost 99 kronen, dat is 15 euro per maand.
Je kan op die site zoeken wat erin zit. Volgens mij een goede collectie, Guus Meeuwis staat er gewoon in en Adele met 21 ook helemaal.
http://getwimp.com/site/web3/view.ftl?page=index
Dat ziet er ook goed uit, is volgens mij Noors. En er zitten ook audioboeken in
Een abonnement kost 99 kronen, dat is 15 euro per maand.
Je kan op die site zoeken wat erin zit. Volgens mij een goede collectie, Guus Meeuwis staat er gewoon in en Adele met 21 ook helemaal.
Nee, je koppelt gewoon je headset met bluetooth aan je telefoon. Je headset (of in jou geval speakertjes) werken dan net alsof de headset met de draad in 3.5" zitVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:29:
[...]
Cool! Bedankt voor je antwoord.
Hoe werkt dat dan in de praktijk? Kies je dan in je telefoon 'verzenden via Bluetooth' of zoiets?
Dat lijkt me niet, want dan zou je dit bij ieder nummer weer opnieuw moeten doen...
Of doe je dat in de Spotify app?
Ben benieuwd!
Voordeel is dat je geen draad naar je broek hebt lopen en je tracks kan skippen/pauzeren
Best grappig, dit is al een behoorlijk bejaarde thread ^^.
Spotify lijkt mij eerder een money machine, zoals Silkroad en andere Koreaanse pay to play-decent-games waren. En als ik het zo hoor zou ik het niet moeten proberen omdat je vads krijgt -_-.
Konden ze niet wat irritanters bedenken? Zoals een extern apparaat dat je vinger perforeert als je niet op hun ad klikt.
Spotify lijkt mij eerder een money machine, zoals Silkroad en andere Koreaanse pay to play-decent-games waren. En als ik het zo hoor zou ik het niet moeten proberen omdat je vads krijgt -_-.
Konden ze niet wat irritanters bedenken? Zoals een extern apparaat dat je vinger perforeert als je niet op hun ad klikt.
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Verwijderd
Hartelijk dank weer.Cyleo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:30:
[...]
Nee, je koppelt gewoon je headset met bluetooth aan je telefoon. Je headset (of in jou geval speakertjes) werken dan net alsof de headset met de draad in 3.5" zitKan niet veel simpeler dus.
Voordeel is dat je geen draad naar je broek hebt lopen en je tracks kan skippen/pauzeren
Maar gebruik je dan de Bluetooth in de telefoon of een 'adapter' in de 3.5 mm jack?
Als je de Bluetooth in je tel. aanzet en de speakers zoekt en pairt en een nummer streamt, gaat hij niet direct naar die speakers toch? Dan speelt hij gewoon op de luidspreker van je telefoon?
Sorry dat ik zo doorzeur, maar ik heb deze vraag inmiddels op 624785612509 fora gesteld, en niemand die het weet...
Dus je bent even internationaal alwetend momenteel!
Nee, ik gebruik bluetooth zelf. Er zit niets in mijn 3.5 mm jack. Ik heb deze headset. Ik zet mijn bluetooth aan op mijn telefoon en als ik dan op mijn headset op play druk dan koppelt deze zich met mijn telefoon en begint spotify met muziek afspelen naar mijn headset. Zodra de verbinding word verbroken pauzeerd android de muziek. Er wordt dus niets afgespeeld via de speaker van je telefoon zelf tenzij je daar moeite voor doet of je headset niet koppelt natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:04:
[...]
Hartelijk dank weer.
Maar gebruik je dan de Bluetooth in de telefoon of een 'adapter' in de 3.5 mm jack?
Als je de Bluetooth in je tel. aanzet en de speakers zoekt en pairt en een nummer streamt, gaat hij niet direct naar die speakers toch? Dan speelt hij gewoon op de luidspreker van je telefoon?
Sorry dat ik zo doorzeur, maar ik heb deze vraag inmiddels op 624785612509 fora gesteld, en niemand die het weet...
Dus je bent even internationaal alwetend momenteel!
Edit: Misschien makkelijker om het zo te zien: Koppelen met bleutooth is hetzelfde als het kabeltje aansluiten met een headset, en daar gedraagt de telefoon zich ook naar.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyleo op 20-07-2011 15:31 ]
Verwijderd
BRILJANT!Cyleo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:29:
[...]
Nee, ik gebruik bluetooth zelf. Er zit niets in mijn 3.5 mm jack. Ik heb deze headset. Ik zet mijn bluetooth aan op mijn telefoon en als ik dan op mijn headset op play druk dan koppelt deze zich met mijn telefoon en begint spotify met muziek afspelen naar mijn headset. Zodra de verbinding word verbroken pauzeerd android de muziek. Er wordt dus niets afgespeeld via de speaker van je telefoon zelf tenzij je daar moeite voor doet of je headset niet koppelt natuurlijk
Edit: Misschien makkelijker om het zo te zien: Koppelen met bleutooth is hetzelfde als het kabeltje aansluiten met een headset, en daar gedraagt de telefoon zich ook naar.
Dat is toch ideaal dan?
Ik ga volgende week do. mn telefoon halen en die speaker bestellen.
Can't wait! Kan 'ie direct mee op vakantie...
Harrrrrrtelijk dank
Bedankt voor je scherpe inzichten, ik ga meteen mijn abonnement opzeggenYezpahr schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:33:

ff serieus, ik denk niet dat jij er ook maar ene snars van begrijpt. Spotify is het ultime, betaalbare, legale, alternatief voor CD's kopen.
Ik zou de Creative D100 overwegen, aangezien die op baterijen werkt, de D200 volgens mij niet. Dan kun je lekker op het strand muziek luisteren zonder kabeltjes (denk wel aan de medestrandgangers!).Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:43:
[...]
BRILJANT!
Dat is toch ideaal dan?
Ik ga volgende week do. mn telefoon halen en die speaker bestellen.
Can't wait! Kan 'ie direct mee op vakantie...
Harrrrrrtelijk dank
Verwijderd
Ah ja, dan bedoelde ik die ook denk ik.Baldertt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:37:
[...]
Ik zou de Creative D100 overwegen, aangezien die op baterijen werkt, de D200 volgens mij niet. Dan kun je lekker op het strand muziek luisteren zonder kabeltjes (denk wel aan de medestrandgangers!).
Had wel specifiek gezocht naar 100% wireless
Deze is helemaal mooi, en wordt errrrrrrrrrg goed getest: http://www.supertooth.net/AU/discospecs.htm
Ben zo benieuwd of het allemaal gaat werken...
Verwijderd
Beste Cyleo,Cyleo schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 15:29:
[...]
Nee, ik gebruik bluetooth zelf. Er zit niets in mijn 3.5 mm jack. Ik heb deze headset. Ik zet mijn bluetooth aan op mijn telefoon en als ik dan op mijn headset op play druk dan koppelt deze zich met mijn telefoon en begint spotify met muziek afspelen naar mijn headset. Zodra de verbinding word verbroken pauzeerd android de muziek. Er wordt dus niets afgespeeld via de speaker van je telefoon zelf tenzij je daar moeite voor doet of je headset niet koppelt natuurlijk
toch nog een vraagje: dat werkt ook met streaming via Spotify toch?
Niet alleen via je playlists zeg maar??
Ik gebruik Spotify (free) nu zo: search, en dan een nummer van Jamiroquai bijvoorbeeld, en dan selecteer ik het hele album en zet ze in de queue. Zo speel ik dan vervolgens een album.
Als dat dan volledig 'doorgestreamed' kan worden ben ik een gelukkig mens.
Ja, totdat je een probleem hebt en om support vraagt.... ze sturen je niet eens van het kastje naar de muur, ze antwoorden gewoon stug niet!_Diederik schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:19:
[...]
Bedankt voor je scherpe inzichten, ik ga meteen mijn abonnement opzeggen![]()
ff serieus, ik denk niet dat jij er ook maar ene snars van begrijpt. Spotify is het ultime, betaalbare, legale, alternatief voor CD's kopen.
Ik heb al meerdere mensen een premium aangesmeerd, alle incl. mijzelf zijn gestopt met het downloaden van muziek. Spotify is een geweldig initiatief, alleen jammer dat je als klant goed 2 maanden kan wachten op een eerste reactie, en 2 jaar op de daadwerkelijke bugfix.... om nog maar te zwijgen over requests, zo wachten we al 1 jaar op de iPad app, die aangekondigd is door Spotify op Twitter, maar nooit verschenen is. Of iets wat ieder muziekprogramma moet kunnen: gapless playback. Verder worden zelfs hele kleine bugs die je in een half uurtje oplost stug genegeerd, zo staat deze al bijna een jaar open.
Als premium klant krijg ik niet waar ik voor betaal, de mobiele app zit vol met irritante bugs en de beloofde 320kb/s geldt voor 30~35% van de nummers.
Spotify betreed liever andere landen om nieuwe klanten binnen te harken..... ik weet niet hoe lang Spotify deze strategie vol kan houden, iedereen stug negeren.
[ Voor 47% gewijzigd door donny007 op 21-07-2011 08:56 ]
/dev/null
Als je je telefoon via bluetooth op een speaker aansluit dan stuur ie al het geluid door, dus dat is het geluid van spotify streaming (je hebt wel premium nodig voor je telefoon), maar bv ook als er een berichtje oid binnenkomt.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:24:
[...]
Beste Cyleo,
toch nog een vraagje: dat werkt ook met streaming via Spotify toch?
Niet alleen via je playlists zeg maar??
Ik gebruik Spotify (free) nu zo: search, en dan een nummer van Jamiroquai bijvoorbeeld, en dan selecteer ik het hele album en zet ze in de queue. Zo speel ik dan vervolgens een album.
Als dat dan volledig 'doorgestreamed' kan worden ben ik een gelukkig mens.
^Dat. Alleen kun je natuurlijk het volume voor berichtjes apart instellen. Dus ja, het werkt eigenlijk net zo als je denktBaldertt schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:54:
[...]
Als je je telefoon via bluetooth op een speaker aansluit dan stuur ie al het geluid door, dus dat is het geluid van spotify streaming (je hebt wel premium nodig voor je telefoon), maar bv ook als er een berichtje oid binnenkomt.
Ben het met je eens dat het irritant is om lang te wachten op oplossingen voor problemen. Zoals ik het zie kan het betreden van nieuwe landen zeker wel een positief effect hebben op Spotify in het algemeen. Er komen simpelweg meer betalende klanten en daardoor krijgt men meer middelen om de client(s) te verbeteren.donny007 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:35:
[...]
Ja, totdat je een probleem hebt en om support vraagt.... ze sturen je niet eens van het kastje naar de muur, ze antwoorden gewoon stug niet!
Ik heb al meerdere mensen een premium aangesmeerd, alle incl. mijzelf zijn gestopt met het downloaden van muziek. Spotify is een geweldig initiatief, alleen jammer dat je als klant goed 2 maanden kan wachten op een eerste reactie, en 2 jaar op de daadwerkelijke bugfix.... om nog maar te zwijgen over requests, zo wachten we al 1 jaar op de iPad app, die aangekondigd is door Spotify op Twitter, maar nooit verschenen is. Of iets wat ieder muziekprogramma moet kunnen: gapless playback. Verder worden zelfs hele kleine bugs die je in een half uurtje oplost stug genegeerd, zo staat deze al bijna een jaar open.
Als premium klant krijg ik niet waar ik voor betaal, de mobiele app zit vol met irritante bugs en de beloofde 320kb/s geldt voor 30~35% van de nummers.
Spotify betreed liever andere landen om nieuwe klanten binnen te harken..... ik weet niet hoe lang Spotify deze strategie vol kan houden, iedereen stug negeren.
Overigens heb ik als gebruiker geen last van de bugs die jij meldt, ik gebruik Spotify op Windows XP en op Android. Voor wat betreft Gapless playback ben ik van mening dat dit niet geregeld wordt i.v.m. licentie technische redenen, zie ook mijn eerdere posts m.b.t. dit onderwerp.
Spotify moet zijn communicatie met de betalende klanten verbeteren en het goed functioneren van de client prioriteit geven. Ik ben en blijf voorlopig een zeer tevreden gebruiker.
Ik heb even de moeite genomen om contact op te nemen met Spotify.
Ik heb ze verteld dat het mij opviel dat veel mensen klagen over de slechte support, dit is hun reactie:
Ik heb ze verteld dat het mij opviel dat veel mensen klagen over de slechte support, dit is hun reactie:
Hi Joshua,
We are doing the best we can. The launch in the US has caused an avalanche of new users, which has slowed things down a bit.
We have traditionally viewed the forum as a place for sharing and self-help. We are realising that this is not what customers expect. They expect it to be "support site", as that poster has suggested. I have dealt with the forum a good deal. It is actually very hard, if not impossible to handle forum threads as "tickets", so things will always slip through the net there.
Our first priority at the moment is to handle direct support cases that come in through the customer support form. If these are not dealt with promptly, customers become very angry indeed.
We are just about to take another leap in terms of our support services. This will come into action very shortly. I think that everybody will notice the difference once it is up to speed.
Verwijderd
Spoty.nl zoekt nog naar mensen die hun eigen playlists uploaden in de Nederlandse Spotify Playlists sectie.
Nette reaktie. Onderschat niet wat er als succesvolle startup allemaal op je af komt als de groei enorm is. De lastige keuze is dan om te blijven groeien en momentum te behouden of inderdaad veel tijd aan support te besteden. Dat is natuurlijk niet een keuze tussen de een of de ander, maar wel een moeilijke balanceer act waarbij je het nooit goed kunt doen.Joshua schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:05:
Ik heb even de moeite genomen om contact op te nemen met Spotify.
[...]
Ik heb een gek probleem met het SPotify icoontje in mn windows 7 taakbalk. Ik heb hem 'gepind' aan de taakbalk. Opeens ziet het Spotify-icoon eruit als een default windows icoontje (wit papiertje met een blokje erin).
Ik heb hem al verwijderd van de taakbalk en opnieuw gepind. Ook opnieuw opgestart, maar het probleem blijft. Iemand een idee hoe dit komt en is op te lossen? Staat lelijk
[edit] Volgens mij heb ik het gefixt. Ben handmatig naar c:\program files x86\spotify gegaan en daar rechter muisknop op spotify.exe gedaan en die 'pin to taskbar' gedaan. Dan gaat het wel goed.
Ik heb hem al verwijderd van de taakbalk en opnieuw gepind. Ook opnieuw opgestart, maar het probleem blijft. Iemand een idee hoe dit komt en is op te lossen? Staat lelijk
[edit] Volgens mij heb ik het gefixt. Ben handmatig naar c:\program files x86\spotify gegaan en daar rechter muisknop op spotify.exe gedaan en die 'pin to taskbar' gedaan. Dan gaat het wel goed.
[ Voor 20% gewijzigd door Palomar op 27-07-2011 21:10 ]
Gelukkig kun je die optie uitzetten in de instellingen.Palomar schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:14:
Installeerde net ook weer automatisch een nieuwe versie van Spotify. Opvallendste wijziging die ik zie is dat ie nu tracks verbergt die niet af te spelen zijn (cq. verwijderd van Spotify. maar nog wel in je playlist). Ruimt wel op, maar je ziet niet meer eenvoudig wat er verdwenen is....
idd, al vind ik het wel handig. Na verloop van tijd best veel nummers in mn playlists die verwijderd zijn van Spotify. Soms vind ik wel een andere versie en verwijder de oude dan, maar soms is er geen andere versie en hou ik hem liever in mn playlist, omdat nummers soms ook weer ineens beschikbaar worden.magnifor schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:23:
[...]
Gelukkig kun je die optie uitzetten in de instellingen.
Nog een andere vraag. Altijd als ik Spotify start dan opent ie geminimaliseerd (dus alleen tray icon). Hebben meer mensen dat en is dat te verhelpen? (in de eigenschappen van de snelkoppeling al ingesteld op run in normal window of maximized).
Verwijderd
Bij mij opent hij nergens geminimaliseerd, niet op de laptop, niet op mijn pc en niet op mijn werkpc? En dat is met Windows XP en Windows 7 Home editie en Windows 7 Ultimate.Palomar schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:20:
Nog een andere vraag. Altijd als ik Spotify start dan opent ie geminimaliseerd (dus alleen tray icon). Hebben meer mensen dat en is dat te verhelpen? (in de eigenschappen van de snelkoppeling al ingesteld op run in normal window of maximized).
Gewoon mp3tje in je te scannen folders van spotify zettten, doen die nummers het opeens ook weer.Palomar schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:20:
[...]
idd, al vind ik het wel handig. Na verloop van tijd best veel nummers in mn playlists die verwijderd zijn van Spotify. Soms vind ik wel een andere versie en verwijder de oude dan, maar soms is er geen andere versie en hou ik hem liever in mn playlist, omdat nummers soms ook weer ineens beschikbaar worden.
Dagen naar zitten zoeken, waarom ik 21 van Adele wel kon vinden en mijn vriendin niet, tot ik bij haar de mp3tjes erop knalde. Hij laat die niet zien als localfiles gek genoeg (behalve dat ze ook in je local file list staan in spotify) in je playlist lijkt het net of ze bij spotify vandaan komen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik vind het niet handig, je weet toch niet meer welke nummers specifiek zijn verwijderd? In een playlist van 10 nummers is dat nog te overzien maar in een playlist van >150 nummers is het heel kut als je niet meer pecies weet welke nummer is verwijderd.Palomar schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 00:20:
[...]
idd, al vind ik het wel handig. Na verloop van tijd best veel nummers in mn playlists die verwijderd zijn van Spotify. Soms vind ik wel een andere versie en verwijder de oude dan, maar soms is er geen andere versie en hou ik hem liever in mn playlist, omdat nummers soms ook weer ineens beschikbaar worden.
Mooie future enhancement voor Spotify. Als er een nummer wordt verwijdert dat je dan meteen de torrents krijgt waar je de nummers zelf kan downloaden..magnifor schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:09:
[...]
Ik vind het niet handig, je weet toch niet meer welke nummers specifiek zijn verwijderd? In een playlist van 10 nummers is dat nog te overzien maar in een playlist van >150 nummers is het heel kut als je niet meer pecies weet welke nummer is verwijderd.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
15 full new house and club tracks on: GoT_Dance
Sorry, ik heb een tijdje geleden beloofd een nieuwe draad te maken, maar geen tijd voor gehad ivm een nieuwe baan en ik ben nu op vakantie met alleen een ipad, dus dat werkt ook niet helemaal.Yezpahr schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 12:33:
Dus als iemand zich geroepen voelt om een nieuw deel te maken, doe je ding. Na mn vakantie heb ik wel weer tijd om het te onderhouden.
Lekker kort.
Verwijderd
Zoveel nieuws is er toch niet? Van mij hoeft er geen nieuwe te komen. Vind het wel handig als alles in 1 topic zit ivm zoeken.Hoite schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:16:
Na mn vakantie heb ik wel weer tijd om het te onderhouden.
Ik mis in een keer diverse albums van riverside/symphonyx... Zomaar unaivalable. Hmm? Eerder ook al, nu is er niks meer over...:(
Ik heb tot mijn verbazing weer muziek gevonden, waarvan ik zeker wist dat het er een paar maanden geleden niet op stond.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:23:
Ik mis ook vrij veel van mn muziek. "unavailable" zonder verdere toelichting
Coco Rosie
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
interessant die coco rosie, even een star gegeven om later eens goed te luisteren.
Na wat lezen kom ik er achter dat het New Weird America is, ken dat niet, maar op wikipedia staan meer bands. En dat klinkt allemaal goed. Mooie tip.
Heb je misschien meer in je playlists staan? Zo ja, kan je dan mij je spotify gebruikersnaam geven zodat ik je kan toevoegen en het ook kan beluisteren?
Na wat lezen kom ik er achter dat het New Weird America is, ken dat niet, maar op wikipedia staan meer bands. En dat klinkt allemaal goed. Mooie tip.
Heb je misschien meer in je playlists staan? Zo ja, kan je dan mij je spotify gebruikersnaam geven zodat ik je kan toevoegen en het ook kan beluisteren?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2011 18:59 ]
Geen gapless playback ... Abbo bijna direct weer opgezegd. 320kb ipv lossless was nog te overzien, maar dit slaat nergens op.
Hmm, het nummer Somebody I used To Know van gotye staat niet in spotify, maar als ik hem toevoeg vanuit mijn local files komt hij in spotfy te staan, mét albumart én © 2011 Sounds 'n Samples Australia
Schijnbaar staat hij er dus wel in, waar haalt hij anders die info vandaan? Misschien staat hij wel in spotify's database maar mogen ze hem nog niet online zetten ofzo? Of haalt hij dat gewoon van Gracenote?
Schijnbaar staat hij er dus wel in, waar haalt hij anders die info vandaan? Misschien staat hij wel in spotify's database maar mogen ze hem nog niet online zetten ofzo? Of haalt hij dat gewoon van Gracenote?
Verwijderd
Die albumart kan ook in de mp3 zelf zitten. Geen idee of dat het kan zijn, ik kan © 2011 Sounds 'n Samples Australia namelijk niet plaatsen (wat je daarmee bedoelt), maar ken de band/artiest ook niet.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 23:18 ]
Met de copyright bedoel ik dat hij ook weet welke platenmaatschappij het is. En de mp3 is geript van youtube dus daar zit geen albumart bij... zal wel van gracenote komen denk ik dan
Mmm, ben een hoop muziek kwijt uit mijn playlists. Even googlen leerde mij dat een van de labels waar ik veel naar luisterde zich teruggetrokken heeft van Spotify.
Ze gaan blijkbaar wel samplers toevoegen van hun artiesten, maar daar heb ik niets aan. De oorzaak is het volgende: "Physical sales are dropping drastically in all countries where Spotify is active." Tja, voor mij maakt het niet uit, koop even goed CDs. Maar had zelf toch het idee dat Spotify meer met het download circuit concureerde dan de CD verkoop. De timing is in ieder geval wel opvallend, net nu Spotify in de US beschikbaar komt stoppen ze er mee.
Verwijderd
Dat idee heb ik ook. Net alsof dit wordt aangegrepen terwijl de werkelijke reden is dat er misschien gewoon minder cd's verkocht worden omdat ze bijv. te duur zijn of eenvoudig te downloaden zijn.troftnom schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:47:
Maar had zelf toch het idee dat Spotify meer met het download circuit concureerde dan de CD verkoop.
Ik download echt niks meer nu ik spotify heb, ik kocht al meer dan 10 jaar geen cd's meer (hiervoor ging ik het downloaden).
Maar dit gaat natuurlijk over de Amerikaanse markt en daar is het wellicht anders.
Een tijdje geleden was er een actie van Sennheiser & Spotify. Kent iemand een soortgelijke actie nu: een premium account bij een product?
==
hoi
Weten jullie toevallig waar ik goede playlist met rock muziek kan vinden? De meeste playlisten bevatten teveel metal voor mij. Ik heb wel gekeken op playlist sites, maar bij de meeste kan je niet sorteren op populariteit en zijn over het algemeen heel matig.
Misschien de Kink 1400: http://open.spotify.com/u...st/6Pyobq7o6ZwgA3073CnzlR
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Jammer. InsideOUtMusic was een label waarvan ik 75% luisterde. Ik moet Spotify nu verlaten.troftnom schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:47:
Mmm, ben een hoop muziek kwijt uit mijn playlists. Even googlen leerde mij dat een van de labels waar ik veel naar luisterde zich teruggetrokken heeft van Spotify.
[...]
Ze gaan blijkbaar wel samplers toevoegen van hun artiesten, maar daar heb ik niets aan. De oorzaak is het volgende: "Physical sales are dropping drastically in all countries where Spotify is active." Tja, voor mij maakt het niet uit, koop even goed CDs. Maar had zelf toch het idee dat Spotify meer met het download circuit concureerde dan de CD verkoop. De timing is in ieder geval wel opvallend, net nu Spotify in de US beschikbaar komt stoppen ze er mee.
Thanks. Er is trouwens ook een Kink 1500 uit. Is dat het aantal nummers?
Er zitten veel artiesten bij die ook op mijn playlist staan, dus dat is mooi
http://open.spotify.com/u...st/7oKhfLJS004dTR6xYo9SLY
Ik moet er ook nog eens goed over na denken. Vond Spotify ideaal om muziek op mijn iPod Touch en iPhone te zetten. Maar nu er flink wat muziek verdwenen is moet ik toch nog mijn CD verzameling gaan syncen. Even bekijken of Spotify interresant genoeg blijft met de overgebleven collectie, er moeten niet veel meer kleinere labels gaan verdwijnen, want dan blijft er voor mijn smaak weinig meer over.RielN schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:50:
[...]
Jammer. InsideOUtMusic was een label waarvan ik 75% luisterde. Ik moet Spotify nu verlaten.
Verwijderd
Spotify doet het hier niet echt lekker zeg, steeds bufferen terwijl ik gewoon een goed werkende 120mbit verbinding heb. Bah.
Dat is wel een nadeel, al is dit de 1e keer in 5 maanden tijd dat ik er last van heb.
Dat is wel een nadeel, al is dit de 1e keer in 5 maanden tijd dat ik er last van heb.
Verwijderd
Vanmiddag goed werkende spotify, nu weer niet. Zucht.
Even gezocht op twitter en meer mensen met problemen gevonden zoals deze uit Engeland:
Spotify Premium streaming crapping out again, same sort of time as yesterday. Wonder if the source of the problem is them or my ISP.
Even gezocht op twitter en meer mensen met problemen gevonden zoals deze uit Engeland:
Spotify Premium streaming crapping out again, same sort of time as yesterday. Wonder if the source of the problem is them or my ISP.
Spotify heeft hier ook problemen zo af en toe. Nog 1 dag en ik zeg mijn premium op. 1 dag oke maar 2 dagen is onacceptabel.
Verwijderd
Vind ik eigenlijk ook, maar na een half uur deed hij het weer en ik heb toch wel weer 20 nieuwe bands ontdekt gisteren tijdens 2 uurtjes zoeken.magnifor schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:35:
Spotify heeft hier ook problemen zo af en toe. Nog 1 dag en ik zeg mijn premium op. 1 dag oke maar 2 dagen is onacceptabel.
Maar het moet niet te vaak gebeuren, anders ben ik ook weg. Ze informeren mij ook helemaal niet. Ook niet via de help pagina's en dat stoort me echt. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan als ik ervoor betaal.
Maar ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel.
En het stomme is dat bij de status pagina geen problemen worden aangegeven:
http://www.spotify.com/nl/help/service-status/
Terwijl er wel degelijk problemen zijn sinds gister.
http://www.spotify.com/nl/help/service-status/
Terwijl er wel degelijk problemen zijn sinds gister.
Dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag, maar ook hier hapert Spotify continu.
Leuk als je Spotify voor een feestje gebruikt
PSN ID = Jorco
Hier ook sinds 2 dagen !Jorco schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:34:
Dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag, maar ook hier hapert Spotify continu.
Verwijderd
wat wel helpt is pc opnieuw opstarten / spotify helemaal sluiten / openen, maar echt lekker is het niet.
Ik hoop maar dat hij nu weer blijft werken, had vandaag 2 cd's even opgenomen voor in de auto en heb net zitten luisteren, maar 1 nummer mist het einde, voor de rest prima. Gisteren duurden de problemen veel langer.
Dat spotify twitterteam reageert ook niet op mijn boze reactie dat ik weg ga als ze het niet oplossen, niet erkennen dat er problemen zijn is het motto kennelijk.
Ik hoop maar dat hij nu weer blijft werken, had vandaag 2 cd's even opgenomen voor in de auto en heb net zitten luisteren, maar 1 nummer mist het einde, voor de rest prima. Gisteren duurden de problemen veel langer.
Dat spotify twitterteam reageert ook niet op mijn boze reactie dat ik weg ga als ze het niet oplossen, niet erkennen dat er problemen zijn is het motto kennelijk.
Misschien dat ze wel reageren op een normale reactie. Het is de toon die de muziek maaktVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:47:
En als ze dan ook niet reageren, dan zeg je inderdaad maar gewoon je account op. Simpel as that
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Voor de mensen die van Dance muziek houden, hier wat uit de ouwe doos
Dance 2000/2001
Dance 2002/2003
Dance 2000/2001
Dance 2002/2003
Als jij boos tegen mij zo doet dan ga ik ook niet antwoordenVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:47:
wat wel helpt is pc opnieuw opstarten / spotify helemaal sluiten / openen, maar echt lekker is het niet.
Verwijderd
Zolang het werkt ben ik niet boos
Kwam net iets tegen in mijn twitter van een platenlabel waar ik leuke artiesten gevonden had. Kennelijk is het warenhuis met de hele voorraad in de rellen in Londen platgebrand.
Nu zijn ze hiermee bezig voor de fans:
http://www.pias.com/uk/pias-labels-on-spotify/#more-3891
Er zit heel veel moois tussen moet ik zeggen. Het is wel nogal veel zeg maar. Maar zeker de moeite waard om op te slaan om de komende tijd mee aan de slag te gaan als je wat nieuwe muziek wilt ontdekken.
Wil je een handig overzicht? Sla deze link even op (rechtermuisknop, opslaan als)
Kwam net iets tegen in mijn twitter van een platenlabel waar ik leuke artiesten gevonden had. Kennelijk is het warenhuis met de hele voorraad in de rellen in Londen platgebrand.
Nu zijn ze hiermee bezig voor de fans:
http://www.pias.com/uk/pias-labels-on-spotify/#more-3891
Er zit heel veel moois tussen moet ik zeggen. Het is wel nogal veel zeg maar. Maar zeker de moeite waard om op te slaan om de komende tijd mee aan de slag te gaan als je wat nieuwe muziek wilt ontdekken.
Wil je een handig overzicht? Sla deze link even op (rechtermuisknop, opslaan als)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2011 15:31 ]
Cool! ThanksVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:37:
Volgens mij hier nog niet voorbijgekomen:
http://spotibot.com/
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik kom hier om te posten hoe Spotify voor mij z'n meerwaarde begint te verliezen, omdat ik nooit nieuwe muziek ontdek. Zie ik die spotibot link, is het weer helemaal feest 
Maar ik blijf er wel een beetje bij. Spotify doet er VEEL te weinig aan je nieuwe muziek te laten ontdekken. De genres zijn niet specifiek genoeg. Last.fm doet dat echt veel beter. Wou dat Spotify daar eens wat meer werk in stak.
Maar ik blijf er wel een beetje bij. Spotify doet er VEEL te weinig aan je nieuwe muziek te laten ontdekken. De genres zijn niet specifiek genoeg. Last.fm doet dat echt veel beter. Wou dat Spotify daar eens wat meer werk in stak.
Daar ben ik het wel mee eens en ik zie Spotibot ook als een nieuwe kans (voor mij) om meer uit Spotify te halen. Interessant dus!
Ik vraag mij af hoe de meeste mensen hier Spotify gebruiken?
Door zelf volledige albums te vinden en als playlist op te slaan;
Door zelf verschillende nummers te vinden en in een playlist op te slaan;
Door gebruik te maken van playlists die anderen (of Spotibot) hebben gemaakt;
Door de Radio-functie in een van de 25 genres te gebruiken;
Door gebruik te maken van "Artist radio";
Door gebruik te maken van "Related artists".
Door zelf volledige albums te vinden en als playlist op te slaan;
Door zelf verschillende nummers te vinden en in een playlist op te slaan;
Door gebruik te maken van playlists die anderen (of Spotibot) hebben gemaakt;
Door de Radio-functie in een van de 25 genres te gebruiken;
Door gebruik te maken van "Artist radio";
Door gebruik te maken van "Related artists".
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
20 new House, Club and Dance tracks on: GoT_Dance
Verwijderd
Ik wilde vandaag een ipod kopen, maar dat ging niet helemaal lekker.
Ik had de modellen opgeschreven van de site van spotify, maar in de mediamarkt vertelde een medewerker (die mij zag kijken naar de modellen) dat ik de touch moest nemen omdat daar een spotify tool/programma ofzo voor was? Hij heeft het mij daar laten zien hoe die tool eruit zag en dat werkte prima. Alleen wist hij niet precies hoe die muziek erop gezet was. De medewerker had er verder wel wat verstand van omdat ze net een spotify actie bij zeinheiser koptelefoons was geweest en hij had zelf ook spotify (alleen niet premium).
Maar ik zie de touch niet op de ondersteunde ipods staan op de website van spotify?
Ik heb een premium account en wil muziek op de ipod zetten, maar ik wil geen internetverbinding op de ipod of een iphone, echt alleen muziek luisteren. Ik begreep het op een gegeven moment niet meer en ben weer naar huis gegaan.
Wat is nu de beste ipod om te gebruiken met spotify? Ik wil ongeveer 8 uur aan muziek kunnen opslaan en ik heb een premium account (vermoed ik , ik betaal 10 euro per maand) van spotify.
Wie kan helderheid verschaffen? Ik wil geen miskoop van 200 of 300 euro doen.
En klopt het dat de muziek er dan snel opgaat? Ik gebruik nu het programma Dojotech Spotify Recorder om muziek op te nemen, maar dan moet je een cd afspelen en dan neemt hij het op, een uur muziek opnemen kost dus een uur tijd. En het is niet helemaal legaal volgens mij (al dacht men daar in de mediamarkt ook anders over).
Ik had de modellen opgeschreven van de site van spotify, maar in de mediamarkt vertelde een medewerker (die mij zag kijken naar de modellen) dat ik de touch moest nemen omdat daar een spotify tool/programma ofzo voor was? Hij heeft het mij daar laten zien hoe die tool eruit zag en dat werkte prima. Alleen wist hij niet precies hoe die muziek erop gezet was. De medewerker had er verder wel wat verstand van omdat ze net een spotify actie bij zeinheiser koptelefoons was geweest en hij had zelf ook spotify (alleen niet premium).
Maar ik zie de touch niet op de ondersteunde ipods staan op de website van spotify?
Ik heb een premium account en wil muziek op de ipod zetten, maar ik wil geen internetverbinding op de ipod of een iphone, echt alleen muziek luisteren. Ik begreep het op een gegeven moment niet meer en ben weer naar huis gegaan.
Wat is nu de beste ipod om te gebruiken met spotify? Ik wil ongeveer 8 uur aan muziek kunnen opslaan en ik heb een premium account (vermoed ik , ik betaal 10 euro per maand) van spotify.
En klopt het dat de muziek er dan snel opgaat? Ik gebruik nu het programma Dojotech Spotify Recorder om muziek op te nemen, maar dan moet je een cd afspelen en dan neemt hij het op, een uur muziek opnemen kost dus een uur tijd. En het is niet helemaal legaal volgens mij (al dacht men daar in de mediamarkt ook anders over).
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 21:59 ]
Verwijderd
ik haal nieuwe albums van musicmeter, maar dat is wat onhandig. Verder gebruik ik wat sites (zeg maar de bekende) waar ik muziek afhaal, maar het meeste krijg ik toch via mensen die ik heb toegevoegd (en helemaal niet ken verder).-Stef- schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:25:
Ik zoek bijv. een leuke playlist en ga dan in een vrij uurtje kijken wie er lid van zijn en bekijk die lijsten en voeg gasten toe.
En ik kijk altijd bij what's new als je spotify start en luister daar alles van.
Eigenlijk heb ik helemaal geen systeem, ik doe maar wat en dat is leuk. Het enige prolbeem is dat ik wel 300 nieuwe cd's per maand ontdek. Ik zou dus zeggen: voeg allemaal gasten toe die lid zijn van playlists die jou bevallen en ga daarin struinen, dat is echt bizar wat je dan allemaal ontdekt. Er is zoveel moois, echt ongelofelijk, Maar moet wel zeggen dat mijn muzieksmaak erg breed is.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 22:03 ]
Mijn dochter heeft gister een ipod touch gekocht(8GB), en die heeft gewoon de Spotify app geinstalleerd. Volgens mij is Spotify ook alleen maar mogelijk op de ipod touch/iphone en ipad. Als jij een Premium abonnement hebt kun je op de ipod playlists offline beschikbaar maken. Dat betekent dat de nummers van de betreffende playlists gedownload worden op de ipod. Syncen met de PC kan ook(ook via wifi). Je kunt tot 3333 nummers offline beschikbaar maken. Das ruim voldoende voor je 8 uur.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:56:
Ik wilde vandaag een ipod kopen, maar dat ging niet helemaal lekker.
Die offline nummers kun je 14 dagen beluisteren, maar als je weer een keer online bent gekomen met de ipod dan staat de teller weer op 0 volgens mij. Dan kun je weer 14 dagen de nummers beluisteren.
Dus je kunt gerust een ipod touch kopen en gebruiken met Spotify.
Verwijderd
3333 nummers? Dat is wel erg veel
Weet je misschien hoe groot die mp3's worden op de ipod touch? Zijn dat gewoon 360bitrate mp3's?
Weet je misschien hoe groot die mp3's worden op de ipod touch? Zijn dat gewoon 360bitrate mp3's?
Het zijn geen MP3 bestanden maar OGG Vorbis bestanden. Bij lage kwaliteit is het q3 (96 kbps) en bij hoge kwaliteit in de iPhone client is het het q5 (160 kbps). Op de desktop is high quality q9 (320 kbps).Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:22:
3333 nummers? Dat is wel erg veel![]()
Geweldig, toch iets beter dan de spotify radioVerwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:37:
Volgens mij hier nog niet voorbijgekomen:
http://spotibot.com/
Soms start spotify uit zichzelf muziek af te spelen. Ik zit rustig te browsen en ineens hoor ik muziek. Ook al schakel ik spotify uit, de muziek blijft doorspelen. Het zijn ook geen tracks uit mijn playlists.
Iemand een idee hoe dit kan?
Mensen, ik krijg sinds gisteren/eergisteren regelmatig een melding bovenin beeld met de melding dat ik anderen blij kan maken met een 'free Spotify'' iets. Betekend dit dat ik gratis unlimited accountjes weg mag geven of is dit gewoon een simpel spam mailtje naar anderen toe?
Anderen die deze melding ook hebben gekregen?
Anderen die deze melding ook hebben gekregen?
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Krijg het ook ja, maar dat zal wel alleen om mensen te inviten voor Spotify zijn. Dus gewoon de Open-versie.
The devil is in the details.
Vanmiddag een leuk programmaatje ontdekt: http://www.spotifyripper.org/
Werkt best wel goed eigenlijk!
mmmThinkPadd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:26:
Van de ene kant heel handig, zocht al zoiets om cd's voor in de auto te maken.
Aan de andere kant, dit is precies het excuus wat platenmaatschappijen zochten om zich uit spotify terug te trekken !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Ideaal programma, heb hem een tijdje terug voor 12 euro gekocht.ThinkPadd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:26:
Ik gebruik hem zelf met spotify premium, heb (nog) geen ipod en dit is een tussenoplossing om in de auto te luisteren. MAAR vaak werkt het sneller om even op usenet op de artiest / album te zoeken dat je met spotify ontdekt hebt, dat gaat wat sneller met binnenhalen.
Momenteel gebruik ik het vooral om mijn huidige cd's in 320kbit mp3 te downloaden, heb ik er fysiek wat minder werk van dan zelf rippen waarbij je toch bij de pc moet blijven.
15 new hot club, trance and house tracks on: GoT_Dance
Misschien wordt het ook eens tijd voor een Drum'n Bass GoT playlist. Vind ik altijd erg prettig leren
En dan nog even wat commerciële club shit : GoT_Dance
Goede lijst! Heb gelijk even een goed nummer toegevoegd
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet waar ze ineens in schreeuwen: 'We are enturnulous" of iets in die zin, en dan ineens de bass vol gaat? Werd van de zomer vaak gedraaid maar kan het nummer maar niet vinden.
Pfff zou het eerlijk gezegd niet weten, maar voor de liefhebbers: Dance 2008/2009Tc-Chub schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 17:43:
Goede lijst! Heb gelijk even een goed nummer toegevoegdWeet iemand trouwens hoe dat nummer heet waar ze ineens in schreeuwen: 'We are enturnulous" of iets in die zin, en dan ineens de bass vol gaat? Werd van de zomer vaak gedraaid maar kan het nummer maar niet vinden.
Verwijderd
Iedereen kan jou beter gewoon toevoegen in Spotify, heb dat al maanden geleden gedaan, een aanrader voor de dansliefhebbers.Albert020 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:44:
Pfff zou het eerlijk gezegd niet weten, maar voor de liefhebbers: Dance 2008/2009
En bedanktVerwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:53:
[...]
Iedereen kan jou beter gewoon toevoegen in Spotify, heb dat al maanden geleden gedaan, een aanrader voor de dansliefhebbers.
heb er ook al een paar dagen last van. zou ook wel graag willen weten hoe dat komt. ik heb het meestal als ik me muziek op pauze zet en na ong 2 min gaat die uit zich zelf verderNicap schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:48:
Soms start spotify uit zichzelf muziek af te spelen. Ik zit rustig te browsen en ineens hoor ik muziek. Ook al schakel ik spotify uit, de muziek blijft doorspelen. Het zijn ook geen tracks uit mijn playlists.
dus spotify heel de tijd uitzetten en dan weer aan is nu de enige optie die ik heb en dat is vrij irie want dan kan ik me mooie play en pauze knoppen niet gebruiken
hoop dat er snel een oplossing voor komt
Ik heb Spotify Premium en het bevalt me erg goed maar waar ik een GRUWELIJKE hekel aan heb is dat ze zomaar ineens nummers die je in je favorieten hebt staan vervangen voor een andere remix met dezelfde titel.
Het zal vast door copyright gezeur komen maar verwijder het nummer dan in plaats van me ineens een lelijke remix voor te schotelen.
edit:
Ook maar ff GoT_Dance toegevoegd, grappig dat ik bij erg veel nummers al een sterretje had staan
Het zal vast door copyright gezeur komen maar verwijder het nummer dan in plaats van me ineens een lelijke remix voor te schotelen.
edit:
Ook maar ff GoT_Dance toegevoegd, grappig dat ik bij erg veel nummers al een sterretje had staan
[ Voor 13% gewijzigd door Bierkameel op 12-09-2011 21:35 ]
is er al een GoT_Metal lijst? 
edit:
oeps, ik moet beter lezen
staat al in de TS
edit:
oeps, ik moet beter lezen
staat al in de TS
[ Voor 47% gewijzigd door frankivo op 13-09-2011 09:37 ]
Verwijderd
Is dit nieuw?Bierkameel schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:33:
Ik heb Spotify Premium en het bevalt me erg goed maar waar ik een GRUWELIJKE hekel aan heb is dat ze zomaar ineens nummers die je in je favorieten hebt staan vervangen voor een andere remix met dezelfde titel.
Ik heb dit nooit gehad naar mijn weten, wel dat nummers verdwenen.
Het is ook al gebeurd met 'Danza Kuduro' van Don Omar en Lucenzo.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:42:
[...]
Is dit nieuw?
Ik heb dit nooit gehad naar mijn weten, wel dat nummers verdwenen.
Verwijderd
Tja, wat is nu erger. Een opeens niet meer afspeelbaar nummer of een andere remix. Het is gewoon beide bagger. Ik blijf erbij dat wat er in spotify staat er gewoon nooit meer uitmag. Om wat voor reden dan ook. Dan denken ze eerst maar na voordat ze toestemming geven.
En ook niet een paar nummers van een cd, maar gewoon alle nummers en als een artiest erin staat gewoon alles erin zetten en niet de helft omdat de andere helft bij een andere platenmaatschappij zit.
Voor mij logisch, maar voor spotify niet. Het downloadcircuit werkt vaak simpeler, ik ga toch wel steeds meer twijfelen om het op te zeggen. Betaal 10 euro in de maand en luister al niet veel, maar dit soort berichten vind ik gewoon irritant. Het is ook meer een principe dan dat ik er echt last van heb. Ik ga er nog eens goed over nadenken.
Het enige wat ik zelf niet kan downloaden zijn de cd's van Kent (Zweedse groep), maar op amazon staat nu een collectorsbox met alle cd's voor 120 dollar en ik zoek nog een verjaardagscadeau. Kan misschien beter die op het verlanglijstje zetten en spotify maar eens opzeggen.
En ook niet een paar nummers van een cd, maar gewoon alle nummers en als een artiest erin staat gewoon alles erin zetten en niet de helft omdat de andere helft bij een andere platenmaatschappij zit.
Voor mij logisch, maar voor spotify niet. Het downloadcircuit werkt vaak simpeler, ik ga toch wel steeds meer twijfelen om het op te zeggen. Betaal 10 euro in de maand en luister al niet veel, maar dit soort berichten vind ik gewoon irritant. Het is ook meer een principe dan dat ik er echt last van heb. Ik ga er nog eens goed over nadenken.
Het enige wat ik zelf niet kan downloaden zijn de cd's van Kent (Zweedse groep), maar op amazon staat nu een collectorsbox met alle cd's voor 120 dollar en ik zoek nog een verjaardagscadeau. Kan misschien beter die op het verlanglijstje zetten en spotify maar eens opzeggen.
ik denk exact hetzelfde als jij. Het begint irritant te worden.
Ik ga ervanuit dat de concurrenten van Spotify dezelfde "problemen" hebben, anders is het wellicht eens handig om te kijken bij de buren.
Ik ga ervanuit dat de concurrenten van Spotify dezelfde "problemen" hebben, anders is het wellicht eens handig om te kijken bij de buren.
Ja, zo ken ik er nog wel meer! Jij verkoopt vleeswaren in jouw winkel? Je zult altijd al die vleeswaren verkopen, en meteen ook alle vormen van kip er bij nemen (die je eerst niet had)! Dan denk je maar na voordat je vlees gaat verkopen!Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:38:
Tja, wat is nu erger. Een opeens niet meer afspeelbaar nummer of een andere remix. Het is gewoon beide bagger. Ik blijf erbij dat wat er in spotify staat er gewoon nooit meer uitmag. Om wat voor reden dan ook. Dan denken ze eerst maar na voordat ze toestemming geven.
Voor mij logisch, maar voor spotify niet. Het downloadcircuit werkt vaak simpeler[...]
Geloof me, ik vind het ook gruwelijk irritant als er muziek uit Spotify wordt gehaald, maar argumenten als "dan denken ze eerst maar na" zijn onzin, en eisen dat alle albums en alle nummers van artiesten er op worden gezet is ook een beetje belachelijk...
Laat Spotify maar lekker groeien, en dan zullen dit soort problemen minder en minder worden. Uiteindelijk winnen abonnements-gebaseerde zaken het vrijwel altijd van losse-aankoop zaken. Pay-per-view is ook niet populair geworden (buiten hotels), en dit soort groeipijnen horen er nu eenmaal bij.
edit: Okee, iets minder aanvallend was misschien professioneler geweest. Zie het niet als een persoonlijke aanval, alsjeblieft, dat was niet de toon die ik wenste.
[ Voor 5% gewijzigd door coptician op 13-09-2011 10:46 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
Ik weet dat het niet reeel is, maar het is aan de andere kant wel de werkelijkheid dat ik met deze zoekopdracht:coptician schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:45:
Geloof me, ik vind het ook gruwelijk irritant als er muziek uit Spotify wordt gehaald, maar argumenten als "dan denken ze eerst maar na" zijn onzin, en eisen dat alle albums en alle nummers van artiesten er op worden gezet is ook een beetje belachelijk...
naam artiest + discograpy
in 1 keer alles binnenhaal. En het lijkt me dat een legaal alternatief evengoed moet werken als een minder legale manier om eraan te komen. Althans als je je klanten wil behouden + nieuwe wil aantrekken.
Daar kan spotify echter niks aan doen, dat weeet ik.
Ik ben zelf juist dingen weg aan het gooien omdat ik het onzin/ruimteverspilling vind hele discograpies te hebben van een artiest. Meestal heb ik een best-of-album en de beste of laatste albums (afhankelijk van de artiest) en de rest al weer weggegooid.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:37:
[...]
Ik weet dat het niet reeel is, maar het is aan de andere kant wel de werkelijkheid dat ik met deze zoekopdracht:
naam artiest + discograpy
in 1 keer alles binnenhaal. En het lijkt me dat een legaal alternatief evengoed moet werken als een minder legale manier om eraan te komen. Althans als je je klanten wil behouden + nieuwe wil aantrekken.
Daar kan spotify echter niks aan doen, dat weeet ik.
Spotify Free met de reclame vind ik leuk. Het was een volwaardig alternatief wat ik streamde naar mijn stereo maar met de beperkingen die ze opgelegd hebben gebruik ik het een stuk minder. Maar ik heb helemaal geen reden tot klagen met mijn free accountje al vind ik het wel jammer dat ze verder voor elk device wat geen PC is geld willen zien. Op zich moet het weinig uitmaken of spotify draait op een laptop of op een tablet natuurlijk, maar goed ze moeten ook een winstgevend business model hebben. En dat is moeilijk genoeg omdat het gratis alternatief inderdaad zo gemakkelijk werkt tegenwoordig.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.