Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Hmm nee dus:

"So if you’ve sorted your long lists of playlists into folders on your computer, you can now finally experience organizational bliss on your iPhone and iPod Touch as well!"

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Verwijderd

Frostie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:37:
[...]

Hmm nee dus:

"So if you’ve sorted your long lists of playlists into folders on your computer, you can now finally experience organizational bliss on your iPhone and iPod Touch as well!"
Ah, aanmaken kan dus nog niet. Je zou als alternatief de nummers een star kunnen geven en ze dan op je computer organiseren. Niet helemaal ideaal, maar totdat er een oplossing is kan je dan even vooruit. Ze zijn er in iedergeval wel mee bezig gezien de update.

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:13

Priet

To boldly do what no one has..

Frostie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:07:
Kun je nu wel of niet playlist folders aanmaken op de iphone/ipad? Op de pc lukt het wel maar op de iphone kan ik maar geen mogelijkheid vinden om ze aan te maken.
Ik krijg het op de PC met geen mogelijkheid voor elkaar. Waar zit die optie :?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Verwijderd

Priet schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:45:
[...]

Ik krijg het op de PC met geen mogelijkheid voor elkaar. Waar zit die optie :?
knopje new playlist links in het menu (onderaan)

• Priet
  • Laatst online: 15:13

Priet

To boldly do what no one has..

Dan maak ik een nieuwe playlist, geen folder?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Onder File: Playlist Folder... ( Ctrl + Shift + N )

iRacing Profiel

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:58
Kan je via Spotify eigenlijk ook srobblen op een Ipod Touch? Gebeurt dit dan via WiFi aangezien een Touch niet continue een verbinding met internet heeft.

• frankivo
Darkzell schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:08:
Kan je via Spotify eigenlijk ook srobblen op een Ipod Touch? Gebeurt dit dan via WiFi aangezien een Touch niet continue een verbinding met internet heeft.
Ik neem aan van wel.
Op android iig wel eens offline gegaan. Daarna werd alles alsnog nog netjes gescrobbled.

Ik heb zelf een ander probleem: "Too many tracks selected for offline mode."
Spotify - Offline

Op internet (random shabby fora) kom ik een grens tegen van 3333 tracks.
Ik zit ook min-of-meer rond die grens voor zover ik zo snel kan zien.

In mijn instellingen heb ik aangegeven dat Spotify 50GB mag gebruiken voor caching.
Map (C:\Users\frank.oosterhuis\AppData\Local\Spotify\Storage) neemt net iets minder dan 30GB.

Iemand een idee wat ik hier aan zou kunnen doen?

iRacing Profiel

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik krijg de laatste steeds een popup in Spotify of ik een bepaald .js (javascript) bestand wil opslaan. Komt van beacons.hottraffic.nl

Meer mensen hier last van? Ik weet dat het van Spotify komt, want ik zie in m'n taakbalk dan een Spotify icoontje knipperen.

Ik draai Win7 Professional 64bit, en Spotify versie 0.5.1.98

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xqonV1qToo6Ieofolkq7jPPw/full.png

Inhoud van het JavaScript bestand: http://pastebin.com/WxQ7W0T2

[ Voor 49% gewijzigd door ThinkPad op 09-07-2011 12:18 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
frankivo schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:53:
[...]

Ik heb zelf een ander probleem: "Too many tracks selected for offline mode."
[afbeelding]

Op internet (random shabby fora) kom ik een grens tegen van 3333 tracks.
Ik zit ook min-of-meer rond die grens voor zover ik zo snel kan zien.

In mijn instellingen heb ik aangegeven dat Spotify 50GB mag gebruiken voor caching.
Map (C:\Users\frank.oosterhuis\AppData\Local\Spotify\Storage) neemt net iets minder dan 30GB.

Iemand een idee wat ik hier aan zou kunnen doen?
Minder tracks selecteren voor offline mode? Limiet is volgens mij inderdaad 3333 tracks en als je daaraan zit, dan kan je niks anders.

The devil is in the details.

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-11 19:38
ThinkPadd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:37:
Ik krijg de laatste steeds een popup in Spotify of ik een bepaald .js (javascript) bestand wil opslaan. Komt van beacons.hottraffic.nl

Meer mensen hier last van? Ik weet dat het van Spotify komt, want ik zie in m'n taakbalk dan een Spotify icoontje knipperen.

Ik draai Win7 Professional 64bit, en Spotify versie 0.5.1.98

[afbeelding]

Inhoud van het JavaScript bestand: http://pastebin.com/WxQ7W0T2
Daar heb ik ook last van, en heb al contact gezocht met Spotify Support maar daar konden ze me niet helpen. Wat hun wel was opgevallen dat het alleen in Nederland voor komt, ik denk zelf dat het van een advertentie afkomt, maar ze zeiden dat ze geen enkel contact hadden met die site en dat ik het beter aan het bedrijf achter mijn virusscanner kon voorleggen.
Niet dat die veel nuttigs te zeggen hebben waarschijnlijk, daarnaast zou het ook in firewall instellingen aangepast kunnen worden, maar dat betwijfel ik. Als iemand een oplossing weet hoor ik het ook graag.

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:58
Darkzell schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:08:
Iemand met een Ipod Touch die dit kan bevestigen?

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-11 14:28
Ja dat kan, maar live internet toegang (uiteraard via wifi) is nodig. Als je offline bent wordt er naar mijn ervaring niets in een cache bewaart en later alsnog verwerkt.

Verwijderd

Manuel schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:31:
Ik heb dit programma gekocht omdat ik anders tot het eind van dit jaar moet wachten voordat de WP7-app wordt uitgegeven.

http://www.dojotech.com/Software/SpotifyRecorder.aspx
Ik heb nog even met de maker contact gehad, album en genre kan je toevoegen door met de rechtermuisknop erop te klikken en updates krijg je per mail door (mailadres waarmee je het gekocht hebt).

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:55:
[...]

Ik heb nog even met de maker contact gehad, album en genre kan je toevoegen door met de rechtermuisknop erop te klikken en updates krijg je per mail door (mailadres waarmee je het gekocht hebt).
Correct, al gaan die ID3-tags bij mij geheel automatisch zonder ergens op te klikken. Het enige waar je rekening mee moet houden met dit programma is dat als je het actief zet dat het dan ook echt alles opneemt, dus als je nummers skipt via je toetsenbord en/of media-keys dat daar ook een track voor wordt aangemaakt.

• frankivo
Hahn schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:38:
[...]

Minder tracks selecteren voor offline mode? Limiet is volgens mij inderdaad 3333 tracks en als je daaraan zit, dan kan je niks anders.
Die oplossing had ik inderdaad ook wel bedacht :p
Ik snap alleen die limiet niet zo, vooral omdat ik wel meer GB's kan toewijzen in de configuratie.

[edit]
Staat ook niet echt duidelijk in de FAQ :s

[ Voor 13% gewijzigd door frankivo op 11-07-2011 08:51 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Manuel schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:05:
[...]

Correct, al gaan die ID3-tags bij mij geheel automatisch zonder ergens op te klikken. Het enige waar je rekening mee moet houden met dit programma is dat als je het actief zet dat het dan ook echt alles opneemt, dus als je nummers skipt via je toetsenbord en/of media-keys dat daar ook een track voor wordt aangemaakt.
daar ben ik inmiddels achter :+
Ik vind het een superprogramma, lekker simpel, maar het doet echt goed wat het moet doen. En met mijn premium account heb ik alles in hoge kwaliteit, autorijden is weer heel fijn geworden.

Even wat anders: ik heb opeens een inbox in mijn spotify, maar die is leeg. Ik begrijp dat ik nummers naar mensen kan sturen. Weet iemand hoe je dat moet doen? Is dat met de optie share to ?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 10:20 ]

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:48
Share to idd, en dan bij het tabblad spotify kan je mensen binnen spotify nummer sturen met 160 tekens tekst erbij :)

• -Stef-
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

In de startpost staat:
Radiofunctie (Kies een tijd, bijvoorbeeld 60's tot 70's en een genre. Zelf geen inspiratie benodigd .)
Hoeveel genres hebben we het over?

Ik ben namelijk van plan mijn Rhapsody abonnement te vervangen voor Spotify Premium maar de gratis versie heeft geen radiofunctie. Rhapsody heeft talloze genres maar is slechts 192kbs (maximaal). Bovendien heeft Rhapsody als nadeel dat je het in NL niet op je smartphone kan ontvangen.

Dan betaal ik dus liever iets meer (2 euro/mnd) voor Spotify Premium die ik ook via mijn Squeezebox kan afspelen maar dan wil ik natuurlijk geen functionaliteit inleveren.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• maarud
-Stef- schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:01:
In de startpost staat:

[...]

Hoeveel genres hebben we het over?

Ik ben namelijk van plan mijn Rhapsody abonnement te vervangen voor Spotify Premium maar de gratis versie heeft geen radiofunctie. Rhapsody heeft talloze genres maar is slechts 192kbs (maximaal). Bovendien heeft Rhapsody als nadeel dat je het in NL niet op je smartphone kan ontvangen.

Dan betaal ik dus liever iets meer (2 euro/mnd) voor Spotify Premium die ik ook via mijn Squeezebox kan afspelen maar dan wil ik natuurlijk geen functionaliteit inleveren.
Heb ff een screenshot voor je gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11020819/ScreenClip.png

Verwijderd

vergeet niet de artist radio, dat werkt fijner. Je luisterd bijvoorbeeld naar mad professor en klikt op artist radio en dan krijg je soortgelijke muziek. Dan heb je ook de beschikking (indirect) over alle genres. De meest populaire zitten in de radio functie zelf (zoals je hierboven ziet).

Wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/znx34p.png

en als je daarop drukt krijg je dit moois:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/rbcni9.png

Zie het aantal genres en dergelijke hierboven, daar maakt hij een mooie mix van. Eigenlijk moet je dit in de radio functie zelf kunnen bouwen, maar dat heb ik nog niet gevonden. Maar 75% van de artiesten heeft een radio functie, maar niet allemaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 21:15 ]

• -Stef-
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Aha bedankt, soortgelijk aan Pandora dus.

Het valt mij overigens wel op dat bij veel artiesten lang niet alle cd's verschijnen. Als ik zoek op "David Bowie" krijg ik bijvoorbeeld maar een stuk of 7 cd's te zien terwijl er in Rhapsody (snel geteld) 50 verschijnen.

Edit: ik kijk verkeerd namelijk in het scherm na de zoekopdracht. Als ik op de artiest klik krijg ik inderdaad wel (vrijwel) alle albums te zien. Alle begin is moeilijk.

Of is dit een beperking van de gratis versie?

Edit: volgens mij knijpt de gratis versie inderdaad de resultaten. Zo krijg ik van Dire Straits enkel 7 nummers van het live dubbelabum "Alchemy" te zien. Ik zie dat sommige nummers inderdaad grijs zijn en niet worden doorgegeven (wegens een rechtenkwestie?). Vreemd, waarom wel andere nummers van het album.

[ Voor 45% gewijzigd door -Stef- op 12-07-2011 21:50 ]

• Voutloos
  • Niet online
-Stef- schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:40:
Edit: volgens mij knijpt de gratis versie inderdaad de resultaten. Zo krijg ik van Dire Straits enkel 7 nummers van het live dubbelabum "Alchemy" te zien.
Ik heb premium en zie er ook maar 7.

Je hebt nu wellicht toevallig acts/labels/maatschappijen gespot welke niet helemaal op spotify willen staan, omdat ze schijt hebben aan hun fanshet liefst hebben dat het nog 1970 was en al hun fans niet te kopieren grammofoonplaten kochten.

{signature}

• Nicap
  • Laatst online: 19:37

Nicap

Tsssk....

Ik wil de premium variant voor 7 dagen uitproberen, maar ik krijg een foutmelding met betalen via Paypal.

Dit krijg ik:
Payment failed

Sorry, we couldn't process your order. This may be a result of your payment card or PayPal account being registered in a different country to the one you chose. Please try again or contact customer support if the problem remains.

Heb al een mail naar spotify support gestuurd. Kan er verder weinig over vinden. Heb geen creditcard en saldo op PP staan, maar daar heb ik nooit problemen mee gehad bij andere abonnementen.

EDIT:
ik heb nu gewoon een premium aangeschaft met Paypal en dat lukt wel. Die free trial werkt dus niet met Paypal. Dan maargeen trial. Je kunt toch per maand opzeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Nicap op 13-07-2011 09:00 ]

• wustenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-10 17:22
Ik probeer dus ook een subscription te krijgen bij spotify en omdat ik geen creditcard heb heb ik een Paypal account geopend. Ik heb er voldoende opgestort dat ik een jaar lang "Spotify Unlimited" kan afnemen en kreeg vandaag een mail dat het bedrag er op stond. Dus ik dolblij naar de spotify site om me te registreren, ik klik aan dat ik via paypal wil betalen maar krijg na de login bij paypal een scherm dat ik een creditcard moet koppelen ...

Maar goed, ik heb dus geen creditcard wat ook de rede was van een paypal account waar een tegoed op staat. Nu staat er wel zo'n link onder van "Annuleren en andere methode kiezen" maar als je dan kiest voor Paypal tegoed dan kom je weer op het scherm van creditcard koppelen.

Doe ik nu iets verkeerds? Ik heb al in de help van paypal gezocht maar kan er niets over vinden, ik hoop dat een van jullie me misschien kan helpen.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik heb er geen tegoed op staan. Heb je je Paypal account ook al gekoppeld aan je bankrekening?
Zo nee, dan zou ik dat eens proberen.
Paypal stort dan 2 kleine bedragen op je rekening die je in moet vullen om te verifiëren.
Eenmaal gedaan kun je Paypal gebruiken zonder een tegoed erop te hebben staan.

• wustenveld
Nicap schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:20:
Ik heb er geen tegoed op staan. Heb je je Paypal account ook al gekoppeld aan je bankrekening?
Zo nee, dan zou ik dat eens proberen.
Paypal stort dan 2 kleine bedragen op je rekening die je in moet vullen om te verifiëren.
Eenmaal gedaan kun je Paypal gebruiken zonder een tegoed erop te hebben staan.
Ik heb paypal niet gekoppeld aan mijn bankrekening, heb ook bij Kassa gezien dat dat werd afgeraden omdat je daarmee domweg alle beveiligingen die de bank zelf ingesteld hebt omzeild eigenlijk. Daarom heb ik een tegoed op mijn paypal gezet, als er dan bij hun wat mis gaat gaat het om een bedrag waar ik nog wel overheen kan komen. Ik wil hun geen toestemming geven om zomaar geld van mijn rekening af te laten schrijven, dat vind ik een beetje raar.

Maar kun je niet bij spotify lid worden zonder dat je je bankrekening deuren openzet voor paypal?

• frankivo
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:13:
vergeet niet de artist radio, dat werkt fijner. Je luisterd bijvoorbeeld naar mad professor en klikt op artist radio en dan krijg je soortgelijke muziek. Dan heb je ook de beschikking (indirect) over alle genres. De meest populaire zitten in de radio functie zelf (zoals je hierboven ziet).

Wat ik bedoel:

[afbeelding]

en als je daarop drukt krijg je dit moois:

[afbeelding]

Zie het aantal genres en dergelijke hierboven, daar maakt hij een mooie mix van. Eigenlijk moet je dit in de radio functie zelf kunnen bouwen, maar dat heb ik nog niet gevonden. Maar 75% van de artiesten heeft een radio functie, maar niet allemaal.
Die functie zie ik voor het eerst. Zit dat er al lang in?
Bedankt iig voor het aanwijzen hiervan :D

iRacing Profiel

Verwijderd

wustenveld schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:25:
[...]

Ik heb paypal niet gekoppeld aan mijn bankrekening, heb ook bij Kassa gezien dat dat werd afgeraden omdat je daarmee domweg alle beveiligingen die de bank zelf ingesteld hebt omzeild eigenlijk. Daarom heb ik een tegoed op mijn paypal gezet, als er dan bij hun wat mis gaat gaat het om een bedrag waar ik nog wel overheen kan komen. Ik wil hun geen toestemming geven om zomaar geld van mijn rekening af te laten schrijven, dat vind ik een beetje raar.

Maar kun je niet bij spotify lid worden zonder dat je je bankrekening deuren openzet voor paypal?
Je kan bij Spotify alleen aan abbonement afsluiten als je paypal aan een creditcard of bankrekening hebt gekoppeld omdat de betaling elke maand terug komt.

Wat wel mogelijk is is om elke maand een gift card voor jezelf te kopen met het tegoed dat je op paypal hebt staan. Dit kan hier: http://www.spotify.com/nl/get-spotify/e-card/ Het nadeel hiervan is dat je alleen Premium kan kiezen en geen Unlimited.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 10:12 ]

• wustenveld
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:10:
[...]

Je kan bij Spotify alleen aan abbonement afsluiten als je paypal aan een creditcard of bankrekening hebt gekoppeld omdat de betaling elke maand terug komt.

Wat wel mogelijk is is om elke maand een gift card voor jezelf te kopen met het tegoed dat je op paypal hebt staan. Dit kan hier: http://www.spotify.com/nl/get-spotify/e-card/ Het nadeel hiervan is dat je alleen Premium kan kiezen en geen Unlimited.
Ik had het gezien ja, alleen een gift card kost me iedere maand 9.99 in plaats van 4.99 ;)

Wel balen dan dat het zo vreemd geregeld is, heb paypal net al gemaild of er geen andere manieren zijn waarop ik ze kan bewijzen dat ik ben wie ik ben en een geverifieerd account kan krijgen, maar dat zal wel niet :(

Verwijderd

Als je paypal aan je bankrekening koppelt en een tegoed op paypal hebt staan gebruikt paypal eerst dat tegoed.

Het lijkt me niet dat je een programma als Kassa wat niet echt gericht is op tweakers publiek moet gebruiken om ergens een mening over te baseren. Ik heb al jaren mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening en dat werkt perfect. Ja, je moet niet je wachtwoord weggeven aan anderen omdat ze dan vanaf jouw rekening betalingen kunnen gaan doen, maar je geeft toch ook niet je pincode aan anderen?
frankivo schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:35:
[...]

Die zit er al een tijd in. Kwam hem tegen omdat ik de radio functie zelf zo spartaans vind. Bij onbekendere artiesten heb je alleen geen radio knop, dat is wel jammer. Dan zijn waarschijnlijk niet door de platenmaatschappij de genres / related artists aangeleverd (neem aan dat zij dat doen). Maar in elk genre heb je wel grotere artiesten, die gebruik ik als startbron.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 10:20 ]

• wustenveld
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:18:
Als je paypal aan je bankrekening koppelt en een tegoed op paypal hebt staan gebruikt paypal eerst dat tegoed.

Het lijkt me niet dat je een programma als Kassa wat niet echt gericht is op tweakers publiek moet gebruiken om ergens een mening over te baseren. Ik heb al jaren mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening en dat werkt perfect. Ja, je moet niet je wachtwoord weggeven aan anderen omdat ze dan vanaf jouw rekening betalingen kunnen gaan doen, maar je geeft toch ook niet je pincode aan anderen?
Nee maar goed, er zit wel een verschil in beveiliging tussen een username / password combo en het in bezit hebben van een bankpas, pascode, pincode en random reader lijkt mij :P

Verwijderd

Ik ben trouwens bezig met het maken van een HTML5 Spotify Client gebaseerd op Jotify en Despotify, Mensen met Spotify Premium kunnen het uitproberen op http://www.webspotify.net/. Ik zou graag wat tips/opmerkingen willen. Ik heb ook wat screenshots gemaakt die staan onderaan op het login scherm. :9

• Voutloos
  • Niet online
Marco, pas op dat dit met libspotify niet mag: http://developer.spotify.com/en/libspotify/terms-of-use/ alinea 3.2.VIII
3.2
[...]
VIII attempt to embed or integrate the API into any website or otherwise allow access to the Service via the web rather than via the Application.
Geen idee wat Jotify en Despotify zijn, maar dubbelcheck dus de terms als je dat nog niet gedaan hebt.

[ Voor 33% gewijzigd door Voutloos op 13-07-2011 11:09 ]

{signature}

Verwijderd

Voutloos schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:08:
Marco, pas op dat dit met libspotify niet mag: http://developer.spotify.com/en/libspotify/terms-of-use/ alinea 3.2.VIII

[...]

Geen idee wat Jotify en Despotify zijn, maar dubbelcheck dus de terms als je dat nog niet gedaan hebt.
Ik weet het, maar het is niet echt voor grootschalig gebruik, al de streams lopen via mijn server. Ik zou het niet eens kunnen betalen ;) Als Spotify niet wil dat ik dit maak had ik waarschijnlijk al lang een e-mail gekregen omdat het ook op Spotify's forum zelf staat. Overigens is dit niet de enige web based client die in ontwikkeling is.

Jotify is een implementatie van Despotify (onofficiële spotify library) in Java.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 11:25 ]

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:12
Er staan weer 10 nieuwe trance, club tracks klaar in: GoT_Dance

• Albert020
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:24:
[...]

Ik weet het, maar het is niet echt voor grootschalig gebruik, al de streams lopen via mijn server. Ik zou het niet eens kunnen betalen ;) Als Spotify niet wil dat ik dit maak had ik waarschijnlijk al lang een e-mail gekregen omdat het ook op Spotify's forum zelf staat. Overigens is dit niet de enige web based client die in ontwikkeling is.

Jotify is een implementatie van Despotify (onofficiële spotify library) in Java.
Waarom alleen voor Spotify Premium users en niet Unlimited ?

• -Stef-
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Ah, ik zie dat Spotify geen FLAC ondersteunt. Jammer, nu moet ik lokaal alsnog alles in mp3 omzetten of naast Spotify gaan werken. Het leek mij juist handig een alles-in-1-programma.

Misschien toekomstmuziek.

• Manuel
Albert020 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:54:
[...]

Waarom alleen voor Spotify Premium users en niet Unlimited ?
Om dezelfde redenen dat je Premium moet hebben om het op de mobiele telefoon te kunnen gebruiken.

• Albert020
Manuel schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:35:
[...]

Om dezelfde redenen dat je Premium moet hebben om het op de mobiele telefoon te kunnen gebruiken.
Vindt het onzin, we praten hier over een web versie.

Verwijderd

Albert020 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:37:
[...]

Het is een beperking van Spotify, ik snap ook niet waarom Unlimited niet gebruikt kan worden.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:45:
[...]

Het is een beperking van Spotify, ik snap ook niet waarom Unlimited niet gebruikt kan worden.
Anders kun je als nog zelf een client maken voor op je telefoon e.d. waar je nu juist een speciaal abo voor nodig hebt.

• wustenveld
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:18:
Ik kreeg vandaag een e-mail van paypal dat omdat Spotify een abonnement is je alleen met paypal kunt betalen als er een bankrekening gekoppeld is. Ze zeiden hierbij dat abonnementen NIET betaald kunnen worden met je paypal saldo ... dus een dikke #fail zou ik zo zeggen, althans ik kan me zo voorstellen dat spotify op deze manier wel een aantal klanten misloopt. Ik ga vandaag dus kijken of ik dat saldo van paypal nog terug kan krijgen, dan zeg ik daarna m'n account weer op.

Wel jammer want spotify is een prachtige manier om legaal muziek te beluisteren, alleen wordt het je bijna onmogelijk gemaakt lid te worden. Of je moet een creditcard aanschaffen of je moet een partij als paypal toestemming geven geld van je bank te halen en beide is geen optie voor mij. Had spotify nog gevraagd of ze van de unlimited niet gewoon die kadobonnen hadden, maar dat hadden ze ook niet anders had ik dat nog kunnen doen.

Ieder geval iedereen die gereageerd heeft bedankt voor het meedenken! 8)

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn zoveel partijen die geld van je rekening halen, waarom zou dat bij Paypal opeens heel erg zijn. Vind dat altijd zo'n non-argument. Mocht het een keer niet goedgaan dan kan je altijd nog die link verbreken. Ik gebruik het inmiddels al 14 maanden naar alle tevredenheid, heeft nog nooit niet gewerkt of problemen opgeleverd.

• wustenveld
Frank-NL schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:18:
Er zijn zoveel partijen die geld van je rekening halen, waarom zou dat bij Paypal opeens heel erg zijn. Vind dat altijd zo'n non-argument. Mocht het een keer niet goedgaan dan kan je altijd nog die link verbreken. Ik gebruik het inmiddels al 14 maanden naar alle tevredenheid, heeft nog nooit niet gewerkt of problemen opgeleverd.
Dat klopt, maar er zit m.i. een groot verschil tussen een partij als Paypal of de Donald Duck. Bij Donald Duck is het onmogelijk dat een derde misbruik maakt van deze toestemming, bij paypal kan dit wel en dat is voor mij mijn belangrijkste motivatie dat ik het niet wil. En natuurlijk zal Paypal vast zijn best doen om geld terug te krijgen als er sprake is van oneigenlijk gebruik, maar ik betwijfel of dit dezelfde dag al rond is. Ik heb teveel verhalen gelezen en gehoord over Paypal dat ik ze gewoon absoluut niet vertrouw. Daarnaast vind ik het gewoon krom dat je feitelijk je pinpas, random reader en pincode overboord gooit door deze manier van betalen.

En natuurlijk kan ik de link verbreken als het niet goed gaat, maar ik ben meer iemand die de put probeert te dempen vóórdat het kalf er in gevallen is ;)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Modbreak:Het gaat nu wel erg veel over de nadelen van Paypal. Ik stel voor dat het vanaf dit punt weer wat meer over Spotify gaat.

[ Voor 36% gewijzigd door Rupie op 14-07-2011 09:52 ]

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

wustenveld schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:10:
Ze zeiden hierbij dat abonnementen NIET betaald kunnen worden met je paypal saldo ...
Jawel, als er een bankrekening gekoppeld is kan dit wel. Dat doe ik hier namelijk.

Spotify heeft sinds gisteren een hele berg zomercd's erin gezet, zie je met de knop what's new. Moet je alleen tijdens het luisteren niet naar buiten gaan kijken met dit herfstweer...

Weet iemand of je je spotify op vakantiestop kan zetten?

• Manuel
Albert020 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:37:
[...]

En Spotify heeft liever een client waar zij volledige controle over hebben. Als je gebruik wilt maken van 3rd-party tools moet je gewoon Premium hebben, zo simpel is het. Deze vragen zijn allemaal al beantwoord op het Spotify-forum (getsatisfaction) en in hun FAQ's.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Is er nu al een goeie spotify client(premium) voor de ipad? Heb nu die van Spotify zelf, maar dat is alleeen iphone app.

• Manuel
Nicap schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:57:
Is er nu al een goeie spotify client(premium) voor de ipad? Heb nu die van Spotify zelf, maar dat is alleeen iphone app.
Als ik het goed heb valt de iPad onder de categorie 'handheld', in dat geval, mag dat niet. Ik denk dat je het met de standaard 'iPhone'-app moet doen. Zie ook:
Terms of Use Non-US - Spotify - Developers' home

“Approved Device” means desktops, laptops and netbook PCs and such other devices that we permit as notified to you from time to time. Approved Device does not include any mobile wireless handset or any other internet-enabled device that is designed to be handheld.

Verwijderd

ipad versie is wel in de maak (van spotify zelf), geen idee wanneer deze nu eens uitkomt.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dat had ik ook gelezen ja. Maar dat was alweer begin mei dat dat geschreven werd. Ik hou het maar even bij de iphone app. Die mist toch aardig wat features die de windows client wel heeft.

• maarud
Ik wil graag dat de message functie eens in de Android versie komt. Ik ontvang nog wel eens liedjes met een klein berichtje erbij, die kan ik alleen lezen op mijn computer, niet op de mobiele versie. Beetje vervelend :P

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-11 14:21
Waar slaat spotify de offline playlists op je android phone op? Op het interne geheugen of op de SD card? Die laatste heeft bij mij nog 450 mb vrij, maar het lijkt wel alsof niet alle songs van de playlists die ik heb geselecteerd zijn gedownload. Als een playlist afspeelt in offline mode, dan stopt hij er vaak mee na een aantal nummers..

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

@CAFC1905 :

Op je SD card (/mnt/sdcard/Android/data/com.spotify.mobile.android.ui)

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• -Stef-
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Ik heb Spotify op mijn Sonicview Viewpad geinstalleerd (Android 2.2) maar in mijn settings zie ik zowel bij "Streaming" als "Syncing" high quality 160 kbs staan. Het alternatief is 96kbs. Ik heb overigens een Premium account en op mijn laptop staat high quality in de settings aangevinkt..

Hoe krijg ik hier 320 kbs of is dit een beperking van Android 2.2?

[ Voor 16% gewijzigd door -Stef- op 15-07-2011 10:21 ]

• maarud
Bij mobiel is 160kbps 'high', er is geen 320

• -Stef-
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Ahh, dat had ik nergens gelezen. Opgelost, bedankt!

Wat betekent het trouwens dat in de playlist de muzieknoot voor GOT_Dance groen is met een puntje ervoor? De overige playlists zijn bij mij grijs.

[ Voor 59% gewijzigd door -Stef- op 15-07-2011 12:06 ]

• DutchAddick
adoy schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 08:06:
@CAFC1905 :

Op je SD card (/mnt/sdcard/Android/data/com.spotify.mobile.android.ui)
OK, betekent dat ook dat als ik er een grotere SD card instop, spotify automatisch meer offline kan opslaan?

• -Stef-
  • Nu online

-Stef-

Slainthe!

Ja, grotere sd kaart = meer muziekopslag.

Verwijderd

Voor mensen die Dojotech Spotify Recorder gebruiken, ik heb het idee dat bepaalde hoge tonen wel heel schel worden als ik opneem. Ligt dit aan mijn geluidskaart?

Verwijderd

-Stef- schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:03:
Ahh, dat had ik nergens gelezen. Opgelost, bedankt!

Wat betekent het trouwens dat in de playlist de muzieknoot voor GOT_Dance groen is met een puntje ervoor? De overige playlists zijn bij mij grijs.
Dit houd in dat de playlist door iedereen te bewerken is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:52:
Voor mensen die Dojotech Spotify Recorder gebruiken, ik heb het idee dat bepaalde hoge tonen wel heel schel worden als ik opneem. Ligt dit aan mijn geluidskaart?
Ik ben er al uit.

Ik heb een onboard Realtek chipset voor de audio en Windows 7 installeert dan gelijk een HD audio center van Realtek. Met msconfig deze uitgeschakeld bij het opstarten (alsmede voice in programma van Realtek), vervolgens ook maar even in spotify aangegeven dat alle tracks hetzelfde volume moeten hebben, hardware acceleratie aangezet en hoge kwaliteit aangevinkt en het is nu een hele verbetering.

Ook nog wat zitten stoeien met andere geluidskaartjes, maar had alleen kaartjes liggen van jaren oud en die waren niet echt ideaal voor windows 7 zo zonder drivers, maar met deze realtek aanpassing werkt het zoals het hoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 10:15 ]

Verwijderd

Kwam hem hier nog niet tegen:

Trushuffle desktop client versie 1.0 hier te downloaden:
http://www.trushuffle.com...truShuffle-win32Setup.exe

Moet zeggen dat het heel uitstekend werkt, echt een stuk beter dan die website.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik ga binnenkort naar het buitenland, hoe zit dat met Spotify op je mobiel. Kan je dat gewoon gebruiken vanaf een spaans internet punt?

• Tukk
  • Laatst online: 10:45

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Tc-Chub schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 15:30:
Ik ga binnenkort naar het buitenland, hoe zit dat met Spotify op je mobiel. Kan je dat gewoon gebruiken vanaf een spaans internet punt?
Volgens mij wel, ik kan me herinneren in hun FAQ te hebben gezien dat het op basis van je ID is waarop ze bepalen waar je vandaan komt. Niet je IP.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
frankivo schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:35:
[...]

Hier nog 1 ...Dit was wat ik miste , want kreeg steeds dezelfde muziek in de radio van Spotify :)

• DutchAddick
Beakzz schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:54:
[...]

Hier nog 1 ...Dit was wat ik miste , want kreeg steeds dezelfde muziek in de radio van Spotify :)
Idem hier _/-\o_
Nu is de radio functie ineens veel bruikbaarder en werkt het zoals last.fm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 22:43
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:15:
[...]

Ik ben er al uit.

Ik heb een onboard Realtek chipset voor de audio en Windows 7 installeert dan gelijk een HD audio center van Realtek. Met msconfig deze uitgeschakeld bij het opstarten (alsmede voice in programma van Realtek), vervolgens ook maar even in spotify aangegeven dat alle tracks hetzelfde volume moeten hebben, hardware acceleratie aangezet en hoge kwaliteit aangevinkt en het is nu een hele verbetering.

Ook nog wat zitten stoeien met andere geluidskaartjes, maar had alleen kaartjes liggen van jaren oud en die waren niet echt ideaal voor windows 7 zo zonder drivers, maar met deze realtek aanpassing werkt het zoals het hoort.
Wel sneu, die recorder. Hoop dat de kwaliteit brak(ker) blijft :) Dit helpt natuurlijk niet echt mee met de transitie naar een fatsoendelijk muziekdistributiesysteem als je de muziek ook gewoon van Spotify jat. Sorry, kopieeert. Als dit op grote schaal gebeurt zeggen de labels ook: Spotify: doei!

• cube2009
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06-2021
Ik maak gebruik van spotify en Sonos. Nu moet ik om mijn Sonos aan te sturen gebruik maken van de sonos controller kan dit ook doormiddel van e spotify desktop client? Dit zou een stuk makkelijker zijn

psn: TheFatMexican

• Manuel
RielN schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:36:
Wel sneu, die recorder. Hoop dat de kwaliteit brak(ker) blijft :) Dit helpt natuurlijk niet echt mee met de transitie naar een fatsoendelijk muziekdistributiesysteem als je de muziek ook gewoon van Spotify jat. Sorry, kopieeert. Als dit op grote schaal gebeurt zeggen de labels ook: Spotify: doei!
Ik maak tevens gebruik van dit programma omdat Spotify pas eind dit jaar wat voor mijn telefoon wilt uitgeven (Windows Phone 7), is het dan egoïstisch van mij dat ik de nummers waarvoor ik € 10.00 per maand betaal wel graag op mijn telefoon wil hebben voor het geval als ik in de trein zit? Of als ik aan het sporten ben?

Als Spotify hun client uitgeeft kan ik dit programma gewoon verwijderen en gebruik maken van mijn T-Mobile internetabo / offline muziek luisteren, tot die tijd houd ik het bij deze recorder. :)

• RielN
Jow situatie is moreel te rechtvaardigen ;) Mits je het daarbij houdt :p

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:04

Crusader

Arc Nature

cube2009 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 12:59:
Ik maak gebruik van spotify en Sonos. Nu moet ik om mijn Sonos aan te sturen gebruik maken van de sonos controller kan dit ook doormiddel van e spotify desktop client? Dit zou een stuk makkelijker zijn
Nee, maar Sonos heeft ook desktop software ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• cube2009
Crusader schreef op zondag 17 juli 2011 @ 13:59:
[...]

Nee, maar Sonos heeft ook desktop software ;)
klopt die gebruik ik ook maar die heeft nogal wat missende features. Daarnaast komt de database niet overeen met die van spotify.

voorbeeld: Adele album 21 staat wel in spotify maar sonos software kan hem niet vinden. Voeg ik hem toe aan een playlist in spotify en open ik die playlist in sonos dan kan ik ze nog niet afspelen.

Daarbij laat sonos wel je playlists zien maar geen informatie welk album etc

ik kan nog wel even doorgaan

• Crusader

Crusader

Arc Nature

cube2009 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 15:56:
[...]

klopt die gebruik ik ook maar die heeft nogal wat missende features. Daarnaast komt de database niet overeen met die van spotify.

voorbeeld: Adele album 21 staat wel in spotify maar sonos software kan hem niet vinden. Voeg ik hem toe aan een playlist in spotify en open ik die playlist in sonos dan kan ik ze nog niet afspelen.

Vaag, ik herken geen van die klachten. Werkt altijd probleemloos bij mij...

• cube2009
heb je het getest met o.a. dat album wat ik opschreef?

En hoe volg jij vanaf de sonos controller bijvoorbeeld de mensen die je hebt staan in spotify met hun playlistst?

[ Voor 52% gewijzigd door cube2009 op 17-07-2011 18:52 ]

Verwijderd

RielN schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:36:
Wel sneu, die recorder. Hoop dat de kwaliteit brak(ker) blijft :) Dit helpt natuurlijk niet echt mee met de transitie naar een fatsoendelijk muziekdistributiesysteem als je de muziek ook gewoon van Spotify jat.
De kwaliteit is nu uitmuntend. Ik betaal 10 euro per maand voor spotify, dus als ik een smartphone of een ipod zou hebben zou ik het wel legaal mogen doen (downloaden en luisteren in de auto).

Ik heb beide apparaten niet, dus gebruik het op die manier. Kennelijk ben jij van mening dat ik een tweehonderd euro mag uitgeven voor een ipod zodat ik het legaal in de auto mag beluisteren. Ik vind dat je snel oordeelt, je had ook kunnen vragen waarom ik (of anderen) dit doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 19:24 ]

• RielN
Naja, feitelijk krijgen de artiesten daar niks voor terug omdat spotify geen statistieken kan bijhouden.

Die afspraken zijn met de labels gemaakt en dan is het niet de bedoeling buiten spotify muziek te draaien, dat snap je toch zelf ook wel?

Enfin, ik vind het niet erg, maar ik neem aan dat deze recorder wel de aandacht gaat krijgen van Spotify. Verder houd je natuurlijk altijd de zgn. 'analog hole' .

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:07:
Maar kennelijk moet ik van jou een tweehonderd euro uitgeven voor een ipod zodat ik het legaal in de auto mag beluisteren?
Inkopper, Ja is het enige juiste antwoord volgens de voorwaarden. :Y)

Wat mij betreft is jouw usecase wel te verdedigen, zolang je maar je woord houdt en niet stiekem stopt met betalen 'als je toch ff een weekje geen nieuwe muziek uitgezocht hebt'. :) En veel mensen hebben natuurlijk het onderbuikgevoelidee dat dergelijke software toevallig met zo'n use case verdedigd wordt.

Hmz, en dat van die statistieken klopt. Er is een vaste luisterprijs richting artiest, dus door jouw model blijft er relatief meer bij spotify achter.

[ Voor 11% gewijzigd door Voutloos op 17-07-2011 19:28 ]

{signature}

Verwijderd

Stoppen met betalen? Ik wil nooit meer zonder. Dit is een van de mooiste ontdekkingen sinds ik internet heb en dat is al meer dan 15 jaar :)

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:28:
Stoppen met betalen? Ik wil nooit meer zonder. Dit is een van de mooiste ontdekkingen sinds ik internet heb en dat is al meer dan 15 jaar :)
Volledig mee eens. Nu nog een videoversie van spotify en alles is compleet. Dus netflix in NL bijvoorbeeld.

Verwijderd

Netflix staat ook zeker hoog op mijn verlanglijst (mits ik het dan wel kan gebruiken via mijn ac ryan mediaplayer, maar volgens mij moet dat mogelijk zijn aangezien ik daar wel internet op kan krijgen). In iedergeval kan een spelcomputer er wel mee overweg.

Kijk, als het voor een normale prijs kan, dan betaal ik er gewoon voor. Dat doe ik met muziek (spotify), games (good old games) en software (mits het niet duurder is dan 25 euro/dollar). Ik geef ook geregeld een donatie (bijv. afgelopen week 10 dollar aan de makers van Calibre, een programma voor mijn eboeken collectie).
Voutloos schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:27:
Hmz, en dat van die statistieken klopt. Er is een vaste luisterprijs richting artiest, dus door jouw model blijft er relatief meer bij spotify achter.
Dus spotify verdient eigenlijk aan mijn gedrag :+

Een ipod staat trouwens wel op mijn verlanglijst, had hier ook al een paar keer wat vragen erover gesteld welk type ik moet hebben. Mijn autoradio heeft xpod aansluiting voor de ipod en ik kan hem dan bedienen via het stuur, dus dat wil ik wel graag hebben. Maar ik ben pas jarig in oktober, dus tot die tijd doen we het zo.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 20:32 ]

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:15:
Een ipod staat trouwens wel op mijn verlanglijst, had hier ook al een paar keer wat vragen erover gesteld welk type ik moet hebben
Een Touch (al dan niet met belfunctie :+ )
... Daarnaast komt de database niet overeen met die van spotify.

21 is niet beschikbaar in NL. Heb je misschien niet beide apps op dezelfde territory staan?

{signature}

• Crusader

Crusader

Arc Nature

[...]

Ik kan album 21 van Adele überhaupt niet vinden, ook niet via de Spotify iPhone client of de desktop software. Wat dat betreft is de Sonos software nog niet anders bij mij. Hoe heb jij dat album 21 gevonden?
En playlists van anderen voeg ik eerst toe aan m'n eigen playlists (door te subscriben). Dan staat ie in de Sonos software als eigen playlist er tussen.

Enne... Album info en Artist info heb ik ook gewoon in Sonos. Heb je die letter i wel gezien rechtsonderin bij het huidige nummer?

Die Sonos software voor iPhone, iPad en desktop is echt super. Snap je problemen niet...

*kijkt naar post beneden deze*
*kijkt naar post boven deze*
*facepalm* |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Crusader op 17-07-2011 22:53 ]

• Voutloos
  • Niet online
offtopic:
Spuit 11!!!! :P Zie opmerking in de reactie boven de jouwe. ;)

{signature}

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

kan gebebeuren hea?
t vrouwvolk hier thuis draait adel tot ik er gek van word. vind het niet erg dat ie niet in nederland verkrijgbaar is.

[ Voor 75% gewijzigd door mrc4nl op 18-07-2011 01:34 ]

ora et labora

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-11 22:00

donny007

Try the Nether!

Als Premium user wordt ik er gek van dat de ontwikkelaars van Spotify nog steeds geen iPad applicatie hebben gemaakt (er wordt al anderhalf jaar over gezeurd), het is beloofd, de basis is er al (de code van de iPhone applicatie), alleen nog een leuke GUI eromheen en iedereen (600 man op het supoort forum) is weer happy....

De iPhone app op de iPad is verre van optimaal. Verder zitten er een paar vervelende bugs in de iPhone applicatie, playlists syncen (traag!) soms niet volledig, nummers worden spontaan onspeelbaar en de applicatie logt je soms spontaan uit (handig op een iPod touch, zonder WiFi verbinding), ik ben overigens niet te enige met dit probleem, het support forum staat er vol mee.

Spotify is een geweldig initiatief, alleen qua support is het een ramp.

[ Voor 20% gewijzigd door donny007 op 18-07-2011 10:19 ]

/dev/null

Verwijderd

mijn trushuffle voegt niks meer toe, bij jullie wel?

Zou ik aan het maximum zitten omdat ik al 545 aanbevelingen gehad heb? Ik had de pc de hele nacht laten lopen met spotify aan om mijn aanbevelingen helemaal gevuld te krijgen op basis van al mijn favorieten (meer dan 2000 stuks), maar na 545 nummers voegt hij niks meer toe, ook niet na opnieuw starten, paar uur wachten etc.

Hoe werkt hij bij jullie momenteel?

Edit: misschien ligt het aan last.fm, als ik inlog krijg ik heel vaak dit in het scherm:
There was an error connecting to your Library. A page refresh should fix this problem.

Een refresh werkt niet?

Edit 2: het ligt aan last.fm , zie de comments op google waar iedereen in paniek is dat zijn library verdwenen is:
http://twitter.com/#!/search/last.fm

Hopen dat het vanavond weer werkt, dan zet ik spotify weer aan om opnieuw 2000 liedjes af te spelen zodat ik weer nieuwe aanbevelingen ontvang :X

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 11:00 ]

• cube2009
Album 21 staat in Spotify, heb hem gewoon gevonden via spotify desktop controller. alleen Sonos kan hem niet vinden

Ik snap dat de informatie er wel op staat in sonos maar dat is niet wat ik bedoel. Als ik een playlist maakt kan ik in die playlist bijvoorbeeld niet even snel een album selecteren ( kan wel in spotify ) wat zeg ik, zonder op het nummer te staan zie ik helemaal niet bij welk album die hoort in sonos. Zelfde geld voor de nummers met een star.

De informatie kan je dus wel vinden maar je kan het niet gebruiken om makkelijk bepaalde selecties te maken
Crusader schreef op zondag 17 juli 2011 @ 22:46:
[...]

Ik kan album 21 van Adele überhaupt niet vinden, ook niet via de Spotify iPhone client of de desktop software. Wat dat betreft is de Sonos software nog niet anders bij mij. Hoe heb jij dat album 21 gevonden?
En playlists van anderen voeg ik eerst toe aan m'n eigen playlists (door te subscriben). Dan staat ie in de Sonos software als eigen playlist er tussen.

Enne... Album info en Artist info heb ik ook gewoon in Sonos. Heb je die letter i wel gezien rechtsonderin bij het huidige nummer?

Die Sonos software voor iPhone, iPad en desktop is echt super. Snap je problemen niet...

*kijkt naar post beneden deze*
*kijkt naar post boven deze*
*facepalm* |:(

• donny007

donny007

Try the Nether!

@Dikkiedikdik:

Van Last.fm:
"PLEASE READ: We know your library is currently AWOL
All, the main database that serves the scrobbles is down. Unfortunately, our failover nodes also went AWOL. Basically, that worse case scenario that could never happened seems to have happened :(

Me and the rest of the team are working hard to restore things but it may take a while. Meanwhile, your scrobble history is all fine. Although the nodes are down the data is safe and we have backups (and backups of backups) of all your scrobbles.

I know it's frustrating for you all but please bear with us -- I promise you having to work on a Sunday afternoon rather than dozing on the sofa is just as frustrating for us!

I'll post back here once things are back to a working state.

Thanks for your patience."
Last.FM is plat, daardoor werkt trushuffle ook niet meer.

@cube2009: Adele 21 staat op Spotify, alleen track 1 en 11 zijn speelbaar, de andere 9 niet....

[ Voor 33% gewijzigd door donny007 op 18-07-2011 13:44 ]

/dev/null

Verwijderd

Beste heren,
Vraagje: ik krijg in een paar dagen mn SE Xperia Arc Android phone en wil hier (uiteraard ;) ) direct Spotify Premium op instellen.

Nu zat ik eraan te denken zo'n kek Bluetooth Speaker systeem te kopen, Creative D200 of Supertooth ding.
Kan je dan 'gewoon' via je Spotify Android app je nummers streamen naar je mobiel en dan via A2DP direct 'doorstreamen' naar die Bluetooth speakers?

Zou niet weten waarom niet, maar ben er niet zo in thuis dus misschien wordt ik wel keihard uitgelachen nu... Maar het lijkt mij ideaal! Ook voor op vakantie etc.

Alvast dank!

• cube2009
@cube2009: Adele 21 staat op Spotify, alleen track 1 en 11 zijn speelbaar, de andere 9 niet....
Ik zie het ze hebben het aangepast eerst was alles speelbaar.

• Tukk
  • Laatst online: 10:45

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:01:
Beste heren,
Vraagje: ik krijg in een paar dagen mn SE Xperia Arc Android phone en wil hier (uiteraard ;) ) direct Spotify Premium op instellen.

Nu zat ik eraan te denken zo'n kek Bluetooth Speaker systeem te kopen, Creative D200 of Supertooth ding.
Kan je dan 'gewoon' via je Spotify Android app je nummers streamen naar je mobiel en dan via A2DP direct 'doorstreamen' naar die Bluetooth speakers?

Zou niet weten waarom niet, maar ben er niet zo in thuis dus misschien wordt ik wel keihard uitgelachen nu... Maar het lijkt mij ideaal! Ook voor op vakantie etc.

Alvast dank!
Zo'n domme vraag is het niet, ik vraag me het ook af. Ik ben van plan een android phone te kopen, onder andere om deze naast mijn squeezebox te zetten als audio-speler. Met BT 3.0 zou dat helemaal briljant zijn want dan hoe ik er niet meer in de buurt te zijn met mijn telefoon. Moet Spotify zoiets ondersteunen, of kan dit legaal?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Albert020
10 new house tracks in: GoT_Dance

Verwijderd

donny007 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:43:
Last.FM is plat, daardoor werkt trushuffle ook niet meer.
Thanks voor het berichtje, kwam dat nergens tegen en dacht eerst dat het aan thrshuffle lag.

Nog even iets moois voor de dansliefhebbers: je kan op http://www.dance-tunes.com/ goed volgen wat er aan nieuw materiaal is, een deel van de nieuwe zaken is ook prima af te spelen met spotify. Helaas kan je niet de playlists in 1 keer kopieeren en ergens plakken, maar met wat handmatig kopieer en plakwerk kom je een heel eind. Zo ontdek ik mooie nieuwe housemuziek.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:01:
Beste heren,

Alvast dank!
Jazeker, dat kan, als je spotify premium hebt natuurlijk. Ik doe dit al tijden door mijn muziek van spotify te streamen naar mijn bluetooth headset (SE MW150).

• Crusader

Crusader

Arc Nature

cube2009 schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:08:
Album 21 staat in Spotify, heb hem gewoon gevonden via spotify desktop controller. alleen Sonos kan hem niet vinden

Ik snap dat de informatie er wel op staat in sonos maar dat is niet wat ik bedoel. Als ik een playlist maakt kan ik in die playlist bijvoorbeeld niet even snel een album selecteren ( kan wel in spotify ) wat zeg ik, zonder op het nummer te staan zie ik helemaal niet bij welk album die hoort in sonos. Zelfde geld voor de nummers met een star.

De informatie kan je dus wel vinden maar je kan het niet gebruiken om makkelijk bepaalde selecties te maken

[...]
Kan natuurlijk ook moeilijk 100% Spotify functionaliteit inbouwen in Sonos, het is een toegevoegde waarde dat de Sonos je playlists etc. van Spotify kan afspelen en jou toegang geeft tot het Spotify assortiment. Dingen die jij wilt kun je dan gewoon even beter met de Spotify client doen, lijkt me niet zo'n probleem...

• donny007

donny007

Try the Nether!

Ik heb hier nog een playlist-share site voor de startpost:

http://sharemyplaylists.com/

/dev/null

• frankivo
donny007 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:25:
Ik heb hier nog een playlist-share site voor de startpost:

http://sharemyplaylists.com/
Ook nog één die vooral gericht is op Nederland: Spoty

iRacing Profiel

Verwijderd

Cyleo schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:17:
[...]

Jazeker, dat kan, als je spotify premium hebt natuurlijk. Ik doe dit al tijden door mijn muziek van spotify te streamen naar mijn bluetooth headset (SE MW150).
Cool! Bedankt voor je antwoord.
Hoe werkt dat dan in de praktijk? Kies je dan in je telefoon 'verzenden via Bluetooth' of zoiets?
Dat lijkt me niet, want dan zou je dit bij ieder nummer weer opnieuw moeten doen...
Of doe je dat in de Spotify app?

Ben benieuwd!
Pagina: 1 ... 15 ... 41 Laatste