Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 14 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Irritant ja, zeker als de nummers wel weer terugkomen maar je ze dan opnieuw moet toevoegen omdat de oude link niet meer werkt... terwjil het hetzelfde liedje is! wtf...

Of dat mijn cd's uit mijn eigen library er 5 keer instaan... bij de ene cd staan er 3 liedjes (rest neit speelbaar, not available in your country, flauwekul), bij de andere 4, bij de andere 2, en bij de spotify versie ze wel gewoon allemaal achter elkaar (en WEL speelbaar, terwijl ik bij mijn eigen cd de melding kreeg van niet).

aaarghhh

maar toch betaal ik er voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:20:
Irritant ja, zeker als de nummers wel weer terugkomen maar je ze dan opnieuw moet toevoegen omdat de oude link niet meer werkt... terwjil het hetzelfde liedje is! wtf...
dat moeten ze oplossen inderdaad.

het is dat ik mijzelf nooit zo verdiep in de muziekmarkt en dit ideaal is om nieuwe muziek te luisteren zonder moeite, maar anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom nu wat jeugdzondes tegen zoals deze cd die ik kapot heb gedraaid (en nee, er is niks mis met je speakers en zo hoort hij te klinken):

http://open.spotify.com/album/5GAdmorWcJ0aZDmdldRwtM

Mijn god :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:38

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:00:
Kom nu wat jeugdzondes tegen zoals deze cd die ik kapot heb gedraaid (en nee, er is niks mis met je speakers en zo hoort hij te klinken):

http://open.spotify.com/album/5GAdmorWcJ0aZDmdldRwtM

Mijn god :X
Vraag me af wanneer ik die links aan kan klikken in Firefox en dat ze ook werken in Spotify. Ik klik erop (FF 4.0.1), Spotify opent, verder gebeurt er niks. In IE werkt het wel, maar dat weiger ik pertinent. Iemand hetzelfde probleem?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Arfman schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:23:
[...]

Vraag me af wanneer ik die links aan kan klikken in Firefox en dat ze ook werken in Spotify. Ik klik erop (FF 4.0.1), Spotify opent, verder gebeurt er niks. In IE werkt het wel, maar dat weiger ik pertinent. Iemand hetzelfde probleem?
In Chrome gaat het prima. Dus het is niet IE-only.

[update]

Ook in Firefox gaat het hier prima.
Trouwens: het linkje hierboven linkt naar een album en niet naar een bepaalde track :p

[ Voor 14% gewijzigd door frankivo op 15-06-2011 16:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb een paar dagen geleden aangemeld voor spotify unlimited. Maar ik heb heel wat nummers gestarred zodat ik ze later nog terug kan vinden. Maar de volgende dag zie ik dat al mijn starred nummers weg zijn. Wat mis ik hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waster schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:20:
Ik heb een paar dagen geleden aangemeld voor spotify unlimited. Maar ik heb heel wat nummers gestarred zodat ik ze later nog terug kan vinden. Maar de volgende dag zie ik dat al mijn starred nummers weg zijn. Wat mis ik hier?
Geen idee, ik heb ook veel nummers gestarred maar tot nu toe mis ik niks.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:48
_Diederik schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:33:
[...]

Geen idee, ik heb ook veel nummers gestarred maar tot nu toe mis ik niks.
Mis hier ook niks, en laten we dat zo houden !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 18-09 22:38

Arfman

Drome!

frankivo schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:02:
[...]

In Chrome gaat het prima. Dus het is niet IE-only.

[update]

Ook in Firefox gaat het hier prima.
Trouwens: het linkje hierboven linkt naar een album en niet naar een bepaalde track :p
Bij mij heeft het nog nooit gewerkt. Bedenk me nu dat ik dit probleem al eerder heb aangekaart en niemand me toen ook kon helpen, dus laat maar :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:27:
Bij mij heeft het nog nooit gewerkt. Bedenk me nu dat ik dit probleem al eerder heb aangekaart en niemand me toen ook kon helpen, dus laat maar :)
Kijk even hier naar:

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/qx3zv4.jpg

En als dat niet werkt profiel verwijderen en opnieuw aanmaken voor firefox. Dan zou het zeker weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Voor wie het zat is steeds nummers kwijt te raken of zie niet kan afspelen is er een nieuwe speler op de markt !

Kiwi Beta is een nieuwe streaming-service voor muziek en video met een eigen desktop- en Android-app. De database van Kiwi bevat, naar eigen zeggen, een paar miljoen muzieknummers en enkele duizenden videoclips voor nagenoeg alle muziekstromingen. Naast de bekende platenlabels biedt Kiwi ook muziek aan van de kleinere vaak wat onbekendere labels.

In de Kiwi Android-app vind je 100 verschillende playlists, maar je kunt natuurlijk ook je eigen playlists aanmaken. Dat kan eenvoudig door te zoeken op de naam van een band of uitvoerende, albumnaam, of de titel van een nummer en vervolgens de gewenste nummers aan een playlist toe te voegen. De zoekresultaten bevatten overigens zowel muziek als video. Ben je op zoek naar nieuwe muziek dan kun je in de Kiwi-app zien welke albums recent aan de database zijn toegevoegd.

Zoals gezegd is Kiwi nog een Beta en moet je je inschrijven om een uitnodiging voor deelname te ontvangen. Dat kan via de Android-app maar ook via de Kiwi-website. Mag je deelnemen, dan kun je gedurende 3 maanden gratis gebruikmaken van Kiwi. Na de Beta zullen er verschillende betaalde abonnementen beschikbaar zijn waarvan de prijzen op dit moment nog niet bekend zijn. De Kiwi-app is gratis te downloaden in de Android Market en volgens de ontwikkelaar geschikt voor Android-telefoons en -tablets al is de app op een tablet helaas alleen in de portrait-stand te gebruiken.

Dit is de website:
https://www.ilikekiwi.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Er is een download beschikbaar voor de Desktop versie van trushuffle.

Hij lijkt het te doen ook, want er zijn net 11 nummers aan mijn playlist toegevoegd :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:07:
Er is een download beschikbaar voor de Desktop versie van trushuffle.

Hij lijkt het te doen ook, want er zijn net 11 nummers aan mijn playlist toegevoegd :P
dat is toch een pyton script? Ik ben even kwijt hoe dat ook alweer werkt. Ik heb wel dat pyton op mijn pc omdat ik anders geen drm van mijn amazon.com boeken kan afhalen (ik moet ze omzetten naar epub voor mijn reader).

Hoe heb jij hem aan de praat gekregen? Ik kan het niet helemaal zien wat die tutoral video doet, het is wat klein. Ik heb hier op het werk geen pyton erop, maar het lijkt alsof ik gewoon dat script kan starten?

Kan ik ook zelf wel aanpassingen maken lijkt me... interessant.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In spotify dacht ik vandaag: ik klik eens op Top Lists bovenaan en toen wilde ik Netherlands kiezen, maar zie nu ook de topie top list for me en daarin zitten echt goede nummers, volgens mij zijn het niet favorieten van mijzelf, is deze service nieuw? Of heb ik gewoon wat gemist al die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:57:
Zoals gezegd is Kiwi nog een Beta en moet je je inschrijven om een uitnodiging voor deelname te ontvangen. Dat kan via de Android-app maar ook via de Kiwi-website. Mag je deelnemen, dan kun je gedurende 3 maanden gratis gebruikmaken van Kiwi.
Ik krijg deze mail:
Hi!
Thanks for your interest in the Kiwi beta. If you are selected we will get back to you within a week with information on how to register an account and start using Kiwi.
Thanks again!
/Kiwi Beta Team
Ik kon alleen nergens opgeven hoe ik nu muziek luister, ik denk dat ik meer kans maak als ik aangeef nu bijv. voor spotify te bepalen. Maar de keuze is gewoon at random?

En ik mag nu nog geen account aanmaken of moet dat nu juist wel? Die optie zie ik namelijk wel op die site.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Albert020 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:57:
Voor wie het zat is steeds nummers kwijt te raken of zie niet kan afspelen is er een nieuwe speler op de markt !
Maar wie zegt dat Kiwi dat ook niet gaat/moet doen? Ben je nog verder van huis, want je bent nu ws al een stapel nummers kwijt omdat Spotify een veel grotere database heeft (en je moet je dozijn(en) playlists weer opnieuw vullen).

Eerst zien dan geloven. Maar concurrentie/verbetering is altijd welkom.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Hoe heb jij hem aan de praat gekregen? Ik kan het niet helemaal zien wat die tutoral video doet, het is wat klein. Ik heb hier op het werk geen pyton erop, maar het lijkt alsof ik gewoon dat script kan starten?
 ./systray.py 
;)

Het werkt nog niet onder windows trouwens :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:20:
Het werkt nog niet onder windows trouwens :P
het ziet er vanaf mijn werkplek wel uit alsof ik dat aan de praat krijg onder windows 7... ik ga het wel even proberen als ik tijd heb dit weekend. Mocht ik hem aan de praat krijgen, dan vertel ik hier wel even wat ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:37:
In spotify dacht ik vandaag: ik klik eens op Top Lists bovenaan en toen wilde ik Netherlands kiezen, maar zie nu ook de topie top list for me en daarin zitten echt goede nummers, volgens mij zijn het niet favorieten van mijzelf, is deze service nieuw? Of heb ik gewoon wat gemist al die tijd?
Nee, dat is nieuw inderdaad. Handig :)

Overigens jammer dat dit niet op een telefoon ingesteld kan worden, net zoals de spotfiy radio. Mag ik altijd nog wel graag doen om nieuwe muziek te scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poppyzbrite
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
Zit er ook over na te denken om een Premium abonnement te nemen. Ik heb een mobiel die betaald wordt door mijn baas. Internetgebruik via mobiel wordt toegestaan maar moet binnen de perken blijven. Als ik nu playlists ga syncen met mijn mobiel voor het offline luisten, heeft dit dan invloed op het het internetgebruik (is syncen dus een vorm van streamen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:05
Nee, syncen is geen streamen. Zolang je ALLEEN muziek luisterd die (via Spotify) op je sd kaart gezet is en staan verbruik je ook geen data/internetgebruik.

[ Voor 1% gewijzigd door JKratos op 19-06-2011 22:33 . Reden: Typo ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Er is zelfs een optie in de mobiele clients om hem "offline" te zetten, eens in de 30 dagen moet je even contact maken met Spotify om de offline status werkend te houden.

Wel even je playlists downloaden via wifi uiteraard.

[ Voor 14% gewijzigd door troftnom op 20-06-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poppyzbrite schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:28:
Zit er ook over na te denken om een Premium abonnement te nemen. Ik heb een mobiel die betaald wordt door mijn baas. Internetgebruik via mobiel wordt toegestaan maar moet binnen de perken blijven. Als ik nu playlists ga syncen met mijn mobiel voor het offline luisten, heeft dit dan invloed op het het internetgebruik (is syncen dus een vorm van streamen?)
Ik denk dat dat wel mag, hier in iedergeval wel. We mogen alleen niet meer stemmen op idols en x factor en dat soort programma's (niet dat ik dat deed), maar een aantal collega's gingen daarop helemaal los :P

Verder zijn de playlists van Ruud Schilders (link staat hier ergens) echt top, hitlijsten van veel landen in Europa en ga zo maar door. Heerlijke manier om nieuwe muziek te ontdekken. Kwam zo ook de nieuwe cd van the prodigy tegen, die hebben ze vreemd genoeg niet onder prodigy gestopt, maar gewoon the prodigy aangemaakt. Dat gedonder kom ik vaker tegen. Controleren ze daar überhaupt wel?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:24:
[...]

Ik denk dat dat wel mag, hier in iedergeval wel. We mogen alleen niet meer stemmen op idols en x factor en dat soort programma's (niet dat ik dat deed), maar een aantal collega's gingen daarop helemaal los :P

Verder zijn de playlists van Ruud Schilders (link staat hier ergens) echt top, hitlijsten van veel landen in Europa en ga zo maar door. Heerlijke manier om nieuwe muziek te ontdekken. Kwam zo ook de nieuwe cd van the prodigy tegen, die hebben ze vreemd genoeg niet onder prodigy gestopt, maar gewoon the prodigy aangemaakt. Dat gedonder kom ik vaker tegen. Controleren ze daar überhaupt wel?
Schijnt aan de platenbazen te liggen, van wat ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net deze mail gekregen:
We are delighted by your interest in Kiwi and are happy to announce that you have been selected to be included in our Beta.
Gelijk geprobeerd te installeren, maar dat kan ik niet ivm mijn rechten op de werkpc. Het programma gebruikt adobe air voor de installatie, iets waar ik al geen fan van ben. In tegenstelling tot spotify waarvoor ik alleen de .exe nodig heb om naar muziek te luisteren gaat dit nooit werken op de werkpc.

Ik heb mijn beta key maar weggegooid. Hier heb ik echt niks aan. Ik heb kiwi maar een mail geprobeerd te sturen, maar dan moet ik eerst 10 pagina's met surveys invullen en dat was ik na 8 pagina's ook zat.

Misschien hebben jullie een betere 1e ervaring ermee, maar ik ben afgehaakt. Het is gewoon een must dat ik het op het werk kan gebruiken , maar daaraan is kennelijk niet gedacht.

edit: net nog maar even een mail gestuurd naar info@kiwi.com dat ze mijn key maar aan iemand anders moeten geven en dat ik bij spotify blijf.

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is kiwi trouwens van spotify? Ik zat wat te bladeren op die site en kwam dit tegen :

http://www.plusfoursix.com/#partners

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:11:
Ik heb net deze mail gekregen:

[...]

Gelijk geprobeerd te installeren, maar dat kan ik niet ivm mijn rechten op de werkpc. Het programma gebruikt adobe air voor de installatie, iets waar ik al geen fan van ben. In tegenstelling tot spotify waarvoor ik alleen de .exe nodig heb om naar muziek te luisteren gaat dit nooit werken op de werkpc.

Ik heb mijn beta key maar weggegooid. Hier heb ik echt niks aan. Ik heb kiwi maar een mail geprobeerd te sturen, maar dan moet ik eerst 10 pagina's met surveys invullen en dat was ik na 8 pagina's ook zat.

Misschien hebben jullie een betere 1e ervaring ermee, maar ik ben afgehaakt. Het is gewoon een must dat ik het op het werk kan gebruiken , maar daaraan is kennelijk niet gedacht.

edit: net nog maar even een mail gestuurd naar info@kiwi.com dat ze mijn key maar aan iemand anders moeten geven en dat ik bij spotify blijf.
Naar aanleiding van je post ook ff men mailbox gecheckt en daar vond ik ook een mail van Kiwi, ben er nu ff mee aan het spelen. Installatie ging iig prima en t werkt meteen. Programma zelf lijkt een beetje stropering en traag aan te voelen is men eerste indruk maar goed; beta is beta uiteraard.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Heb Kiwi nu ook op Android. Ziet er opzich leuk uit. Ik heb zo'n gevoel alsof ze de library met Spotify delen, de muziek die niet op Spotify staat staat ook niet in Kiwi, en vice versa.
Eens kijken of ik nog wat andere nummers kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Laatste cd van Racoon en The Prodigy (livecd) staan dan weer niet op Kiwi, maar wel op Spotify. Ik blijf voorlopig bij Spotifty, maar goed om zulke nieuwe iniatieven te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:36:
Is kiwi trouwens van spotify? Ik zat wat te bladeren op die site en kwam dit tegen :

http://www.plusfoursix.com/#partners

:D
Ze hebben wel connecties http://www.plusfoursix.com/press_jun2011.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Iemand spotify werkent in ubuntu? Want zoals het op de website staat, via wine, dan crashed ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Crazymonkey schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:05:
Iemand spotify werkent in ubuntu? Want zoals het op de website staat, via wine, dan crashed ie.
De native-client werkt prima hier.
Maar die werkt niet met een gratis account, helaas.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Kiwi heeft wel Pink Floyd. Toch een grote naam die Spotify niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
JKratos schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:05:
Kiwi heeft wel Pink Floyd. Toch een grote naam die Spotify niet heeft.
Heb nu ook Kiwi voor de eerste 3 maanden gratis testen.
Merk idd dat ik muziek tegen kom die weer niet in Spotify te vinden is.

Alleen jammer is dat ik de playlist van Spotify niet kan toevoegen in Kiwi
Of zie ik iets over het hoofd ?

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 21-06-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is kiwi nu van Sony? Als dat zo is, dan is er een kans dat alle Sony muziek van spotify afgaat... ik hoop van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mailing van bol.com dat de nieuwe cd van Beyoncé uitkomt op vrijdag, kijk ik in spotify en kan ik hem al luisteren :D _/-\o_

Nu ben ik niet zo van dit soort muziek, maar leuk dat het zo kan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Albert020 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:23:
[...]
Alleen jammer is dat ik de playlist van Spotify niet kan toevoegen in Kiwi
Of zie ik iets over het hoofd ?
Nee, heb ik helaas ook nog geen optie voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:08:
Is kiwi nu van Sony? Als dat zo is, dan is er een kans dat alle Sony muziek van spotify afgaat... ik hoop van niet.
Nee, Sony heeft Qriocity oid. Kiwi lijkt van de beheerders van de muziek te zijn (die de muziek van spotify beheren). Dat is in ieder geval wat ik van de link die ik hier ergens gepost heb opgemaakt heb. Of dit ook echt zo is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:33:
Nee, Sony heeft Qriocity oid.
Ach ja, dat was het.

Er moeten niet teveel services komen, concurrentie is natuurlijk niet verkeerd, maar 20 verschillende diensten weer wel.

ID&T zou toch ook een spotify voor dance muziek gaan regelen? Dat leek me ook wel wat, maar daar hoor ik niks meer over. Zie dit: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel//43447696

Is dat nu van de baan?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:54:
Krijg net een mailing van bol.com dat de nieuwe cd van Beyoncé uitkomt op vrijdag, kijk ik in spotify en kan ik hem al luisteren :D _/-\o_

Nu ben ik niet zo van dit soort muziek, maar leuk dat het zo kan.
Krijg net toevallig een mailing van spotify dat dit album 5 dagen voor de release voor premium members te beluisteren is. Ik had het wat eerder ontdekt per toeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had per ongeluk 2 codes (kennelijk) aangevraagd voor de kiwi beta, wie nog een code zoekt voor 3 maanden gratis gebruik, bij deze:

653b141db9f3777ef867684bc63aaa61

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik heb vandaag ook mijn invite binnen gekregen, ben benieuwd! Mijn spotify loopt morgen af, dus die kan ik nu (tijdelijk?) opzeggen zo lang ik kiwi gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:40:
Ik heb vandaag ook mijn invite binnen gekregen, ben benieuwd! Mijn spotify loopt morgen af, dus die kan ik nu (tijdelijk?) opzeggen zo lang ik kiwi gebruik :)
ja, je kan hem opzeggen op de site zelf. Weet alleen niet of je dan al je liesjes met stars en playlisten kwijt bent?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Nee, je zegt nl. alleen je premium subscription op. Je gaat daarna gewoon terug naar free user. Overigens heeft kiwi een geweldige database, ik vraag me af wat er nog weg gaat. Een paar grote namen die spotify mist:
-Red Hot Chilli Peppers
-Pink Floyd

Metallica missen ze wel beiden. Daarnaast bied kiwi de mogelijkheid om videos te bekijken, voor mij niet heel interresant, maar misschien voor sommigen wel. Qua interface, zowel mobiel als desktop is het nog geen concurrent voor spotify, het komt niet eens in de buurt.

Ook kan er geen lokale muziek mee worden afgespeeld en zijn er geen instellingen, het is dus nog duidelijk niet af.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyleo op 23-06-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:05:
Nee, je zegt nl. alleen je premium subscription op. Je gaat daarna gewoon terug naar free user. Overigens heeft kiwi een geweldige database, ik vraag me af wat er nog weg gaat.
zit er ook veel house in ?

voor mij is het helaas niet echt een alternatief in deze vorm, hij gaat niet op het werk zo werken en ze willen geen .exe maken en ik moet maar administrator rechten verkrijgen (dat lukt niet omdat ik niet meer voor ict werk) en aangezien ik 8 uur per dag muziek luister op het werk met spotify wil ik dat ook met kiwi kunnen. Ik snap die keuze van adobe air niet. Maak gewoon een website om te luisteren of zoiets als spotify, studenten kunnen toch ook niets installeren op hun opleiding? Dat lijkt me ook een mooie doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De liefhebbers van wat hardere house hebben aan deze gast een goede voor de playlists:

http://open.spotify.com/user/erikz.andersson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Yess Yess 10 new club tracks on GoT_Dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nummer Surra de Bunda heeft een erg mooie cover :+
Tof nummer trouwens. Die ga ik eens zoeken om definitief in mijn mp3 collectie op te nemen, kan hem kennelijk niet kopen op spotify? Die hele koopknop zie ik amper bij muziek die ik leuk vind...

Hoe kom je trouwens aan al deze nummers? Zit zeer veel moois tussen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Zijn er trouwens mensen die Spotify gebruiken icm met Sonos? Wat zijn jullie ervaringen?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:53:
[...]

Het nummer Surra de Bunda heeft een erg mooie cover :+
Tof nummer trouwens. Die ga ik eens zoeken om definitief in mijn mp3 collectie op te nemen, kan hem kennelijk niet kopen op spotify? Die hele koopknop zie ik amper bij muziek die ik leuk vind...

Hoe kom je trouwens aan al deze nummers? Zit zeer veel moois tussen.
Door goed speurwerk ;)

Mijn "Club Tracks" van 2011 tot nu toe: Club Tracks Q2 - 2011

Neem hier ook eens een kijkje: Only Dance Tracks

[ Voor 29% gewijzigd door Albert020 op 01-07-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:00:
Zijn er trouwens mensen die Spotify gebruiken icm met Sonos? Wat zijn jullie ervaringen?
Ja hier al een half jaar ofzo werkt zeer prettig,
af en toe mist er een nummer in de playlist (maar dat zal dan wel met rechten of iets dergelijk te maken hebben)
Heb voor de rest ook geen cd speler meer in de kamer staan :)
Een aantal mensen die ik deze combinatie bij me thuis heb laten zien zijn nu inmiddels ook bezitters van sonos met spotify :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:32:
[...]

Door goed speurwerk ;)

Neem hier ook eens een kijkje: Only Dance Tracks
je staat al in mijn lijst. Ik zit meer in lijsten van anderen te bladeren dan zelf nog te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID&T zou toch ook een spotify voor dance muziek gaan regelen? Dat leek me ook wel wat, maar daar hoor ik niks meer over. Zie dit: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel//43447696

Is dat nu van de baan?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, weet er iemand iets meer van?

Heb trouwens ook een paar playlistjes

Slam 40 (update deze elke week,meesal op zondag)
http://open.spotify.com/u...st/02EqTAVg1d6MtdlzC2dVbx

Slam 500
http://open.spotify.com/u...st/1vw6AGRzVBAQAJ5SG8zUDk

Top 500 van deze eeuw
http://open.spotify.com/u...st/6MroNxYmvOz1lsQjifBeHG

Veronica top 590 (deze is nog van 2010) zal hem nog wel een keer updaten naar 2011
http://open.spotify.com/u...st/5MHugNN4Gz2fv2rbgOZgiu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
De linux-client werkt hier prima, geen ervaring met de combo met wine verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2011 @ 17:36:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, weet er iemand iets meer van?
Inmiddels heb ik wel dit gevonden:

[url="spotify:user:ozkanozturk:playlist:3T7qKvxEUwAP0FcbaHB94N"]playlist van 500 id&t nummers[/url]

En met spotibot kan je (denk ik) zoeken op dj, moet er nog even induiken, maar Marco V heb ik al gevonden (het laden is wel wat traag):

http://spotibot.com/artist/24xpaWFyBOwoB8lBBolWzv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Albert020 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:32:
[...]

Door goed speurwerk ;)

er staat ook een nummer van 2010 in :
conscindo mark knight wolfgang gartner

[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 03-07-2011 21:54 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Yup, werkt probleemloos.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Ik ga binnen kort 2 weken weg, kan ik dan spotify tijdelijk op "pauze" zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Crazymonkey schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:03:
Ik ga binnen kort 2 weken weg, kan ik dan spotify tijdelijk op "pauze" zetten?
Als je net na een betalingstermijn vertrekt kun je tijdelijk terugschakelen naar de gratis variant.
Voor zo ver ik weet kun je niet je actieve abbo opschorten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere playlist :)

Een huisgenoot van me heeft spotify premium en die deelt ie met een vriend van hem, maar omdat die vriend nooit spotify gebruikt hebben wij in de keuken altijd spotify aanstaan. Het begint bij mij toch ook te kriebelen om die 5 euro per maand uit te geven aan spotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/1rezbp.jpg

Hebben jullie dat ook? Paypal moet gewoon kunnen afschrijven, het is me ook onduidelijk wat ik nu moet doen? Contact opnemen met paypal? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:00:
Ik krijg deze melding:

[afbeelding]

Hebben jullie dat ook? Paypal moet gewoon kunnen afschrijven, het is me ook onduidelijk wat ik nu moet doen? Contact opnemen met paypal? Waarom?
Maat van mij had zoiets ook laatst.
Zal 'm vanavond even vragen wat hij gedaan heeft om dat te verhelpen, mocht er vanavond nog geen oplossing zijn :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:10:
[...]

Maat van mij had zoiets ook laatst.
Zal 'm vanavond even vragen wat hij gedaan heeft om dat te verhelpen, mocht er vanavond nog geen oplossing zijn :p
dank je. Er staat gewoon geld op de rekening, dus wat vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even met paypal gebeld. De betaling is geblokkeerd vanwege de interne veiligheid. Dat is bij mij ook afgelopen maand al gebeurd kon men in het systeem zien. Ze gaan mijn rekening in de gaten houden en als er vanavond niet door die veiligheidsafdeling een akkoord is gegeven gaan ze kijken wat ze eraan kunnen doen.

Even afwachten dus, maar de kans was groot dat hij over een paar uur beoordeeld is en dan werkt het weer goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hahah bedankt, staat nu bij 2010 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zit eraan te komen:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150231924900911

Deze man is ook interessant om te volgen:

http://twitter.com/#!/amason

Zijn site:

http://twitter.com/#!/amason

Die amason maakt ook een soort thrushuffle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een tip voor mijn paypal probleem? Geld is er nog niet afgeschreven door paypal en ik heb weinig tijd om ze te bellen omdat die helpdesk elke keer dicht is als ik tijd heb om achter de pc te zitten en zo'n code aan te maken voordat ik ze kan bellen (webcode ofzo heet dat).

Ik wil gewoon spotify betalen, volgens mij is morgen mijn abonnement ten einde en het is gewoon de schuld van paypal omdat ze het niet vertrouwen dat iemand 4,99 afschrijft van mijn rekening :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:21:
Iemand nog een tip voor mijn paypal probleem? Geld is er nog niet afgeschreven door paypal en ik heb weinig tijd om ze te bellen omdat die helpdesk elke keer dicht is als ik tijd heb om achter de pc te zitten en zo'n code aan te maken voordat ik ze kan bellen (webcode ofzo heet dat).

Ik wil gewoon spotify betalen, volgens mij is morgen mijn abonnement ten einde en het is gewoon de schuld van paypal omdat ze het niet vertrouwen dat iemand 4,99 afschrijft van mijn rekening :X 8)7
Bij die maat van mij was het wel juist die helpdesk die het probleem opgelost heeft.
Je hebt weinig keus denk ik :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben er mooi klaar mee, net deze mail:
We've tried a number of times but have been unable to renew your Spotify subscription. As of today, you'll start to hear ads and, if you had a Premium subscription, you'll lose access to Spotify on your mobile phone.

There could be various reasons for the failure.
Ik ben vervolgens naar spotify gegaan en wilde daar betalen, maar dat mocht alleen als ik een directe betaling deed met bijv. een creditcard. Paypal wil mijn bank niet meer gebruiken.

Net met paypal gebeld en ze adviseren mij 5 euro op de paypal rekening te zetten en 3 keer een kleine storting via de optie geld overschrijven via een bankrekening te doen zodat het systeem ziet dat het kan afschrijven van mijn giro.

Aparte is wel dat ik een week geleden wel nog spotify voor mijn vrouw betaald heb, maar nu is kennelijk mijn rekening verdacht, maar dat is alleen zo op te lossen.

Uiteindelijk ben ik tot de oplossing gekomen dat ik vanaf nu wel in telebankieren programmeer dat er elke maand 4,99 euro naar paypal gaat via een automatische overschrijving, ik wil spotify namelijk niet kwijt :X

Edit: net 10 euro + 3 x 2 euro via automatische afschrijving aan paypal betaald (dat laatste gaat er over een paar dagen automatisch van mijn giro) en dan hoop ik dat ik over 2 werkdagen kan betalen en weer kan luisteren. Ik kan nu gelukkig nog 20 uur gratis luisteren, daar doe ik 3 werkdagen over. Dus het moet goedkomen en elkaar net overlappen.

Edit2: nog maar eens 15 euro overgemaakt, anders kan ik ook niet meer downloaden van usenet, dat betaal ik er ook mee. Kunnen ze niet gewoon een brief sturen als ze dit besluiten? Verder stond er altijd geld op mijn rekening, dus volledig onterecht. Maarja, automatisch proces... computers die beslissingen nemen ... zucht

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ of nog beter: vraag een NL creditcard aan en doe daar je betalingen mee.

Daarnaast is het ronduit wazig dat je allemaal transacties moet doen 'zodat het systeem ziet dat het kan afschrijven van je giro'. Zeker een klantenservice moet dit gewoon instant kunnen verhelpen.

Paypal heeft nou niet echt een vlekkeloze historie. Zie bijvoorbeeld hier:
http://gathering.tweakers...5D=AND&where=GoT#hitstart
en hier:
http://kassa.vara.nl/tv/a...g-niet-zo-veilig/speel/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik las op verschillende plekken dat mensen nu ook suggesties krijgen van Spotify op basis van de muziek die ze luisteren. Ik heb gezocht in de client, maar kan dit net vinden.

Zoek ik niet goed genoeg?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Bovenin Top Lists aanklikken en dan in het midden van het scherm helemaal bovenin ''for me'' aanklikken ipv in the Netherlands. (Waar die standaard op staat volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:59:
^^ of nog beter: vraag een NL creditcard aan en doe daar je betalingen mee.
Met mijn creditcard heb ik dit zelfde gehad, maar dan met giganews. Dat ging ook maanden goed en daarna moest ik elke keer bellen, eerst naar Amerika, daarna naar de ING creditcardservice en dan nog mailen en dat was ik op een gegeven moment zo zat en heb toen paypal genomen (ook voor ebay) en mijn creditcard opgezegd.

Maar zo werkt het wel, ik vind paypal fijner dan een creditcard. Ik heb er namelijk geen kosten aan en die creditcard was toch 25 euro per jaar.

Ik ben al iets van 8 jaar lid van paypal, daar wil ik niet meer zonder. Ik doe er echt veel mee namelijk.
Lt. Marx schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:59:
Zeker een klantenservice moet dit gewoon instant kunnen verhelpen.
De helpdesk gaf aan dat ze dit niet konden, ze vertelden dat ik het beste een paar keer 0,50 cent kon overboeken zodat het systeem mijn rekening weer als betrouwbaar ziet. Ze konden ook niet terugzien waarom het systeem dit nu deed, ik had altijd geld op mijn giro staan die aan paypal gekoppeld is. Ik heb wel een half jaar geleden 1 keer gedonder gehad. Dat was omdat mijn creditcard verlopen was (die had ik opgezegd, maar was die vergeten uit paypal te halen). Ik kreeg toen een mail en heb gelijk diezelfde dag het geld overgemaakt en ook gebeld en bankrekening gekoppeld en dat ging dus vervolgens maanden goed.

Maar ik ga er vanuit dat het opgelost is, ik programmeer in mijn ing rekening wel dat er elke maand een aantal bedragen op bepaalde data naar paypal gaan voor mijn abonnementen die ik overal heb en dan doen we het zo wel. Het kost mij eenmalig een paar minuten instelwerk, maar ik wil gewoon spotify gebruiken en niet dit gezeik weer, al die herinneringen uit dat gedonder met giganews komen weer boven en dat was echt een ergernis elke maand omdat het mij 3 werkdagen kostte voordat ik elke keer weer was aangesloten.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

JKratos schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:25:
Bovenin Top Lists aanklikken en dan in het midden van het scherm helemaal bovenin ''for me'' aanklikken ipv in the Netherlands. (Waar die standaard op staat volgens mij).
Jemig dat is ver weg gestopt...

Thnx!

edit:
Wtf, de hele lijst staat vol met Beyonce ;) Wat een kolere herrie vind ik dat...

[ Voor 12% gewijzigd door Tukk op 06-07-2011 10:35 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn god, heb nooit gratis spotify gebruikt, maar wat een reclame, ik word er helemaal gek van.

Ik log wel even in met de account van mijn vrouw, die account loopt nog 2 weken. Dit is echt niks. Ik heb notebene 2 banners erbij in de client en die balk die aftelt hoeveel minuten ik mag luisteren werkt op mijn zenuwen :X

Wel iets moois gevonden, ik zit nu alle muziek te luisteren van iedereen die hier lid van is:
http://open.spotify.com/u...st/0DSM52DKMZ4i3st3m0kSeW

Volgens mij zijn jullie dat allemaal, mooie muziek ontdek je zo! Fantastisch. Luister nu naar user michielveenstra.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer goed nieuws voor inwoners van Engeland, persbericht net uitgekomen:

http://pressoffice.virgin...cle&ID=1582330&highlight=

Komop Ziggo, dat kunnen wij beter :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via twitter:

[NEW] Update your Spotify iPhone app - now with the longed for playlist folders!

Verder kwam ik dit nog tegen:

http://www.playlistify.org/
video met uitleg: http://vimeo.com/12435120

Dat playlistify kende ik niet, net geprobeerd en dat is MOOI !!!! Zelfs met videoclips erin , echt een heel leuk idee.

Erg grappig trouwens wat er gebeurd als je de playlist test noemt :D _O-

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik kan nu ineens niet meer connecten, heeft iemand anders dat ook? Hij blijft, ook na een paar herstarts, op Offline staan.

En weer up.

[ Voor 38% gewijzigd door 418O2 op 06-07-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 08:33

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

edit; Je kan blijkbaar ook zelf nummers toevoegen :) nice!

[ Voor 19% gewijzigd door Erhnam op 06-07-2011 21:22 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Erhnam schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:13:
[...]

Misschien kan je de volgende twee nummertjes nog toevoegen :P

What it feels like for a girl - 12" Club mix
Will I - Ian van Dahl (Extended Mix)
Je had ze al gevonden en toegevoegd zag ik ;)

En er staan weer 15 nieuwe club, trance en house tracks in: GoT_Dance

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 06-07-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tegenwoordig bestaat er ook spotify aan de overkant van de grote plas: http://www.engadget.com/2...-us-invites-are-open-now/

Vraag me af of er aan deze kant nog wat gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb weer een unlimited account bij spotify, geld gestort op paypal rekening en 1 dag later stond het er al op, net gelijk spotify betaald en ik heb genoeg geld erop gezet voor een half jaar zodat ik de komende tijd gewoon ongestoord kan genieten ipv met paypal te bellen.

Verder een klacht: 18 van de 380 stars die ik heb uitgedeeld zijn sinds vandaag disabled door spotify, komop zeg, dat is 5% van mijn favorietenlijst.

Ik gebruik spotify nu meer voor het ontdekken van nieuwe muziek en download het vervolgens op andere manieren, helaas kan ik spotify niet gebruiken als opslag voor al mijn muziek, steeds verdwijnt er een stuk van mijn collectie, het was even rustig een paar weken, maar nu in 1 keer weer een hele grote slag. Daar moeten ze wat aan doen, ik ben van mening dat als het erin staat het er nooit meer uit mag.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag aan ipod bezitters:

Als ik nu een ipod koop en ik neem het 10 euro abonnement, kan ik dan gewoon alle muziek op de ipod zetten en dan luisteren zonder dat mijn ipod een internetverbinding nodig heeft (dat laatste kan volgens mij niet eens, maar ik heb me er niet echt in verdiept)? Ik begrijp namelijk niet wat er gebeurd als je dan je abonnement stopzet, blijft die muziek dan gewoon op je ipod staan? Dat is vreemd. Of werkt het alleen als ik de muziek eerst allemaal koop (wat ik natuurlijk niet doe aangezien het honderden nummers zijn)?

Ik heb een xpod aansluiting in mijn autoradio zodat ik via het stuur een ipod kan bedienen en dan in de display het scherm van de ipod krijg, ik wil graag al mijn muziek uit spotify in de auto luisteren, kan iemand het uitleggen of dit kan? Ik begrijp het niet zo van de spotify website.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:47
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:50:
Even een vraag aan ipod bezitters:

Als ik nu een ipod koop en ik neem het 10 euro abonnement, kan ik dan gewoon alle muziek op de ipod zetten en dan luisteren zonder dat mijn ipod een internetverbinding nodig heeft (dat laatste kan volgens mij niet eens, maar ik heb me er niet echt in verdiept)? Ik begrijp namelijk niet wat er gebeurd als je dan je abonnement stopzet, blijft die muziek dan gewoon op je ipod staan? Dat is vreemd. Of werkt het alleen als ik de muziek eerst allemaal koop (wat ik natuurlijk niet doe aangezien het honderden nummers zijn)?

Ik heb een xpod aansluiting in mijn autoradio zodat ik via het stuur een ipod kan bedienen en dan in de display het scherm van de ipod krijg, ik wil graag al mijn muziek uit spotify in de auto luisteren, kan iemand het uitleggen of dit kan? Ik begrijp het niet zo van de spotify website.
Als je een iPod touch koopt kun je de Spotify client erop zetten en je muziek offline beschikbaar maken. Je moet wel eens in de zoveel dagen online komen.
Verder kun je de muziek die je zelf hebt synchroniseren met een iPod (normale) of iPod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:12
Over wat voor iPod hebben we het? Als het een Touch is en je activeert Offline Sync werkt het zoals je wilt, als het een Nano is gaat het niet werken. Dan moet je de nummers opnemen en naar MP3 omzetten als je ze wilt beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik ipod touch koop werkt het ? Maakt het dan uit welke generatie ik heb (met andere woorden: kan ik een ouder model van de touch 2e hands kopen)?

En als ik het goed begrijp is mijn unlimited abonnement niet te gebruiken hiervoor en moet ik upgraden naar premium ?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:00:
dus als ik ipod touch koop werkt het ? Maakt het dan uit welke generatie ik heb (met andere woorden: kan ik een ouder model van de touch 2e hands kopen)?

hoe werkt dat online komen dan? Moet je hem dan aan itunes koppelen? Of moet ik hem aan spotify koppelen? Ik luister ook op het werk spotify, dus koppelen is niet het probleem, kan ik er gelijk nieuwe muziek opzetten.

En als ik het begrijp kan ik dit alleen met dat dure abonnement en niet met mijn 5 euro unlimited abonnement?
Aan een iPod Touch heb je inderdaad genoeg. Je sluit het aan op de computer en aldoende synct het.

Zie voor meer informatie: http://www.spotify.com/nl/help/faq/mobile/mobile-ipod-touch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, mooie link, had ik niet gevonden. Ik moet dus een 2e , 3e of 4e generatie kopen. Die zie ik 2e hands wel staan.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het is wel vragenuurtje hier :)

Ik zit ook eens te kijken op http://www.spotifyripper.org/ om te zien of dat wat is ipv een ipod touch kopen (ik wil graag de muziek in de auto luisteren).

Op die site raden ze aan dit programma te kopen:
http://www.applian.com/replay-music/

Maar eigenlijk zoek ik een programma dat ook de artiest / titel doorgeeft en volgens mij doet dit programma het niet. Verder wil ik eigenlijk een programma dat portable op mijn usb stick past.

Iemand hier ervaring mee of tips voor een ander programma die dit kan? Dit programma kost maar 15 dollar en dan kan ik spotify opnemen begrijp ik (weet alleen niet of dat legaal is in Nederland, ik denk het wel omdat het gelijk is aan opnemen van de radio).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
@Dikkiedikdik: Ik zou je graag Spotify Recorder willen aanraden omdat het erg minimalistisch en automatisch ID3 tags toevoegt aan de net opgenomen nummers. Het programma kost 10 pond, wat je kunt betalen d.m.v. Google Checkout (Creditcard dus).

Ik heb dit programma gekocht omdat ik anders tot het eind van dit jaar moet wachten voordat de WP7-app wordt uitgegeven.

http://www.dojotech.com/Software/SpotifyRecorder.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, net even snel gelezen en dat is een goed idee!

Ik koop hem gelijk vanavond als ik thuis ben, heb al een creditcard geleend (heb er zelf geen meer omdat ik paypal gebruik).

12 euro voor een mooie tool, prima. En dan vraag ik voor mijn verjaardag in oktober wel een ipod touch, heb ik gelijk iets voor de verlanglijst :)

En vanavond even de pc aanlaten om mijn favorietenlijst binnen te halen, dat wordt morgen genieten in de auto.
Heb gelijk mijn abonnement op spotify omgezet naar premium zodat in 320kbit alles kan opnemen. Ik kreeg toen ook de optie om in 1 keer voor een heel jaar te betalen, dat werd hier een keer gevraagd. Dat is dus mogelijk door eerst unlimited te nemen voor een maand, daarna upgrade te doen naar premium en dan kiezen om voor een jaar in 1 keer te betalen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:08:
ah, mooie link, had ik niet gevonden. Ik moet dus een 2e , 3e of 4e generatie kopen. Die zie ik 2e hands wel staan.

Thanks
Heb eerste generatie hier (van mijn moeder) moest alleen even een nieuwe firmware kopen voor 4 euro (wat ik nog steeds een grote wtf vind), maar kon ik apps installeren. Waaronder dus spotify, werkt perfect.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:52:
[...]

Heb eerste generatie hier (van mijn moeder) moest alleen even een nieuwe firmware kopen voor 4 euro (wat ik nog steeds een grote wtf vind), maar kon ik apps installeren. Waaronder dus spotify, werkt perfect.
firmware kopen? Wat is dat voor vreemds? Maar dat kan dus bij apple zelf? Of is het door een ander bedrijf aangepast (omdat je moet betalen)?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Offtopic:

Dat geldt alleen voor de 1e generatie iTouch, daarna komen ze inclusief de mogelijkheid voor Apps met gratis firmware updates zolang Apple het model daarvoor ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:56:
[...]

firmware kopen? Wat is dat voor vreemds? Maar dat kan dus bij apple zelf? Of is het door een ander bedrijf aangepast (omdat je moet betalen)?
Nope, gewoon via i-tunes, dus bij Ome Jobs himself.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft maar doorgaan met nieuwe mogelijkheden:

http://sharemyplaylists.com/ heeft nieuwe optie (tab connect):

New feature release, "Connect" gives u artist & playlist recommendations based on your Facebook & Last.fm profiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:31:
@Dikkiedikdik: Ik zou je graag Spotify Recorder willen aanraden omdat het erg minimalistisch en automatisch ID3 tags toevoegt aan de net opgenomen nummers.
Ik heb hem gekocht, ben er nu even snel mee bezig. Maar mijn options scherm is wat simpeler dan deze:

http://files.computertotaal.nl/2010/9/spotifyopname3.png

Dat klopt toch wel? Ik heb wat getest en een nummer van 5 minuten wordt ongeveer 12 mb, dat ziet er dus goed uit (320kb).

Ik had in het begin wel even gedonder en kreeg mp3's van 450 kb enzo, maar even een andere schrijf geselecteerd om op te slaan en nu doet hij het goed :)

Wel wennen hoor, een programma waar je bijna niks kan instellen. Gaat wat tegen mijn natuur in, maar het werkt en tja, wat wil je dan zelf aanpassen? Supertip! Voor 12 euro een goede koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Kun je nu wel of niet playlist folders aanmaken op de iphone/ipad? Op de pc lukt het wel maar op de iphone kan ik maar geen mogelijkheid vinden om ze aan te maken.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frostie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:07:
Kun je nu wel of niet playlist folders aanmaken op de iphone/ipad? Op de pc lukt het wel maar op de iphone kan ik maar geen mogelijkheid vinden om ze aan te maken.
http://www.spotify.com/nl...ipod-touch-now-available/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:31:
@Dikkiedikdik: Ik zou je graag Spotify Recorder willen aanraden omdat het erg minimalistisch en automatisch ID3 tags toevoegt aan de net opgenomen nummers. Het programma kost 10 pond, wat je kunt betalen d.m.v. Google Checkout (Creditcard dus).
Naar volle tevredenheid met dit programma gewerkt, kwaliteit van de mp3's is uitmuntend. Merk wel dat ik normalization aan moet zetten voordat ik ze rip omdat je anders best grote verschillen in volume kan krijgen.

Ik krijg de artiest en de songtitel er automatisch in, maar het album en het genre worden niet gevuld. Dat is wel een tabel in het programma. Moet je nog iets speciaals doen omdat aan de praat te krijgen? Niet dat ik het heel belangrijk vind, maar eerder uit nieuwsgierigheid.
Pagina: 1 ... 14 ... 41 Laatste