Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:32:
Top 40 geüpdatet, zou nu week 20 moeten zijn ipv 19 :)
Neem aan dat de volgorde, nieuwe nummers en verwijderde nummers bij de subscribers ook allemaal worden geüpdatet, geen ervaring mee eigenlijk.
Ik heb 39 nummers waarvan een aantal nieuwe die een paar minuten geleden zijn toegevoegd, volgens mij gaat het prima zo!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:56

Nakebod

Nope.

Mooi :)
En eigenlijk ook weer niet zo mooi :+ En dan niet specifiek deze Top 40 39 lijst, die is vrij simpel zelf op te zoeken, maar ik heb ook een cabaret lijst met redelijk wat subscribers, dus dat zou betekenen dat ik die in 1x kan verkloten voor alle subscribers.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:43:
Mooi :)
En eigenlijk ook weer niet zo mooi :+ En dan niet specifiek deze Top 40 39 lijst, die is vrij simpel zelf op te zoeken, maar ik heb ook een cabaret lijst met redelijk wat subscribers, dus dat zou betekenen dat ik die in 1x kan verkloten voor alle subscribers.
Je kan een 2e lijst aanmaken als backup, alle nummers uit lijst 1 selecteren, rechtermuis erop en kopieeren naar je nieuwe lijst en daarna in lijst 1 wijzigingen doen. Heb je altijd lijst 2 achter de hand.

Veel kan er niet misgaan. Ik had bijv. zelf mijn lijst gewist die ik onderhield, maar als je hem weer zelf opzoekt en op subscribe bij je eigen lijst klikt kan je hem weer bewerken :o

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 13:47 ]

Verwijderd

Sarah Kroos na vraag van mij op Twitter:

Aah, dank voor de lieve reacties op m'n single, hij is nu te downloaden op http://bit.ly/lBOX3t en zsm op Spotify én komt er een clipje.

Leuk!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 15:02 ]

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Exphy schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:04:
[...]

Sommige labels zijn te klein voor spotify(of om andere redenen niet opgenomen), maar dat is voor mij geen reden om ze dan maar niet te luisteren. Fabric/Fabriclive staan niet op spotify, veel dubstep kan je er ook niet vinden en oudere albums van vrij veel indie artiesten ook niet.

Maar om al die dingen niet meer te luisteren omdat ze niet op spotify staan?
Ik luister geen dubstep, Fabric/Fabriclive ken ik niet en luister weinig indie artiesten. Dus dat is voor mij geen probleem. Het is ook niet zo dat ik top 40 luister maar veel artiesten die ik luister zitten aan de bekende kant. Als die uit Spotify verdwijnen dan luister ik die artiesten voorlopig niet meer.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is er eigenlijk al iets bekend over Ideal in Spotify?. Mijn inkomen staat niet toe om een CC te nemen en paypal wil ik niet nemen. Ik weet dat ze er mee bezig zijn maar iemand meer informatie? Bedankt

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Rockvee2 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:48:
Is er eigenlijk al iets bekend over Ideal in Spotify?. Mijn inkomen staat niet toe om een CC te nemen en paypal wil ik niet nemen. Ik weet dat ze er mee bezig zijn maar iemand meer informatie? Bedankt
Hoezo staat je inkomen een CC niet toe? Bij de ABN krijg je een CC kostenloos bij je bankpakket. € 1000 krediet max. Als je er voor kiest elke maand automatisch je krediet te laten incasseren van je bankrekening betaal je ook nog eens geen rente o.i.d. en is het dus vrijwel gratis..

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ondersteund Spotify (mac) ook Airplay? ik ben de knop nog niet ergens tegen gekomen

39

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:44
Voor degene die zelf zijn of haar muziek binnen Spotify wil plaatsen, hieronder een lijstje met websites die dat doen en de kosten daarvan:

CD BabyDitto MusicTuneCoreRecordUnionZimbalam
Kosten album$35vanaf 0,30 GBP per track$49,990$35
Kosten opslag per jaar015 GBP$49,99$50
Kosten opslag vastn.v.t.jajano sales no payn.v.t.
Kosten single$10vanaf 0,30 GBP per track$200$25
Kosten opslag per jaar05 GBP$9,99$50
Kosten UPC code$2000$100
Royalties91%100%100%85%90%
Kosten takedown?0$200$30
LinkCD BabyDitto MusicTuneCoreRecordUnionZimbalam

Bron: http://www.digimuziek.nl/muziekopspotify.htm

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 11:31
Exception schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:26:
Voor degene die zelf zijn of haar muziek binnen Spotify wil plaatsen, hieronder een lijstje met websites die dat doen en de kosten daarvan:

CD BabyDitto MusicTuneCoreRecordUnionZimbalam
Kosten album$35vanaf 0,30 GBP per track$49,990$35
Kosten opslag per jaar015 GBP$49,99$50
Kosten single$10vanaf 0,30 GBP per track$200$25
Kosten opslag per jaar05 GBP$9,99$50
Kosten UPC code$2000$100
Royalties91%100%100%85%90%
Kosten takedown?0$200$30
LinkCD BabyDitto MusicTuneCoreRecordUnionZimbalam

Bron: http://www.digimuziek.nl/muziekopspotify.htm
Mooi tabelletje en een goed overzicht, ook leuk om te zien wat de artiest er nu daadwerkelijk van krijgt (in de bron). Wel raar hoe dat werkt, je host je muziek bij iemand, en dan drukken die hem bij spotify binnen?

Verwijderd

ik moest net updaten van spotify (had dat een week of 2 geleden ook gedaan bij die nieuwe versie). Nu heb ik nieuwere versie weer, maar afgezien van dikkere letters zie ik geen verschil?

Verwijderd

Klinkt dit nummer bij jullie ook zo verrot?

http://open.spotify.com/track/2uUeITZ9cylmz7f3hr4dqM

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:31
Ik zie ook niet zo direct wat er veranderd/verbeterd is. Wel ontdekt dat ik in een playlist folder een playlist folder kan maken maar eerlijk gezegd, weet ik niet of dat eerder ook al kon.
Binnenkort maar eens die 30 dagen gratis Premium mobile gebruiken om ook dat eens te ervaren. Misschien zit daar updated functionaliteit.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:57:
ik moest net updaten van spotify (had dat een week of 2 geleden ook gedaan bij die nieuwe versie). Nu heb ik nieuwere versie weer, maar afgezien van dikkere letters zie ik geen verschil?
Gok bugfixes, zie ook zo 123 geen veranderingen (behalve dat het nieuwe album van Beastie Boys erin staat, maar dat heeft niets met de versie van Spotify te maken).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:53
Het uiterlijk is mooier geworden, mooiere icoontjes, een andere downloadfunctionaliteit, je kan syncen met ipod of android, en albumart linksonderin is anders.

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 13:49
Tweaker Emiel heeft vandaag Spotify On The Web heeft gelanceerd. Het is een JavaScript implementatie van de Spotify client. Het werkt helaas wel alleen in Chrome, maar het is wel tof om te zien wat mogelijk is.

URL: http://spotifyontheweb.com/

[ Voor 15% gewijzigd door Tuvow op 17-05-2011 17:20 ]

• Jelle K
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-11 17:36
nobleone schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:24:
Ik zie ook niet zo direct wat er veranderd/verbeterd is. Wel ontdekt dat ik in een playlist folder een playlist folder kan maken maar eerlijk gezegd, weet ik niet of dat eerder ook al kon.
Dit kon inderdaad al, erg praktisch want het aantal lijsten begon bij mij al flink uit de hand te lopen. Het is overigens ook mogelijk om scheidingslijnen tussen playlists te maken, maak hiervoor een lijst aan met een "-" (zonder aanhalingstekens) als naam en voila!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Hmm spotify zegt dat ik offline ben, maar dat ben ik uiteraard niet. Restart helpt niet. Iemand een idee?

En nog raarder, op mijn telefoon is ie wel online 7(8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Baldertt op 17-05-2011 17:56 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:56

Nakebod

Nope.

Mogelijk dat de client update dan niet (goed) gestart en voltooid is, ook wel eens gehad.
Even via spotify.com opnieuw downloaden/installeren en grote kans dat het daarna wel werkt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Tuvow schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:19:
Tweaker Emiel heeft vandaag Spotify On The Web heeft gelanceerd. Het is een JavaScript implementatie van de Spotify client. Het werkt helaas wel alleen in Chrome, maar het is wel tof om te zien wat mogelijk is.

Plaatje is wel leuk, ik wil zelf namelijk niet mijn gegevens op een site invullen omdat er een koppeling met mijn bankrekening is:

Afbeeldingslocatie: http://spotifyontheweb.com/screenshot.png

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
> When troubleshooting this issue, we discovered that the cause of it lies
> much deeper than we anticipated.
>
> Regretfully, we will no longer be able to provide any official support for
> the Motorola Milestone/Droid. Using the phone with another firmware than
> Motorola's 2.2 will hopefully still work, but due to the nature of this
> problem it is not realistic that the 2.2 incompatibility is fixed within
> the foreseeable future.
Beuh, lijkt erop dat ik een geupdate Spotify-versie voorlopig kan schudden op m'n Milestone met 'n Android 2.2.2-rom, dat wordt 'n nieuwe rom installeren om de boel werkend te houden. Erg jammer dat het teveel moeite is om hun app werkend te houden op een iets oudere telefoon en er wekenlang geen response is op tickets op hun eigen support-site :/.

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 13:44
Tuvow schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:19:

Als hij libspotify gebruikt is dit echter wel tegen de regels.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:27

Sabbi

je denkt aan mij.

Leftblank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:42:
[...]

Beuh, lijkt erop dat ik een geupdate Spotify-versie voorlopig kan schudden op m'n Milestone met 'n Android 2.2.2-rom, dat wordt 'n nieuwe rom installeren om de boel werkend te houden. Erg jammer dat het teveel moeite is om hun app werkend te houden op een iets oudere telefoon en er wekenlang geen response is op tickets op hun eigen support-site :/.
Meh, elk normaal softwarebedrijf houdt op een gegeven moment op met oudere operating systems ondersteunen, vooral bij android volgen de ontwikkelingen elkaar snel op. Update gewoon je android naar de jongste versie, heb je meteen de beveilingsfouten eruit. (zie nieuws van vandaag) :)

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Sabbi schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Meh, elk normaal softwarebedrijf houdt op een gegeven moment op met oudere operating systems ondersteunen, vooral bij android volgen de ontwikkelingen elkaar snel op. Update gewoon je android naar de jongste versie, heb je meteen de beveilingsfouten eruit. (zie nieuws van vandaag) :)
Moet de producent wel updates uitbrengen natuurlijk :P
En dat wil bij Android-apparaten nog wel eens tegenvallen.

[ Voor 6% gewijzigd door frankivo op 17-05-2011 20:40 ]

iRacing Profiel

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Leftblank schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:42:
[...]

Zoals ik jouw verhaal lees, ligt het probleem toch echt bij Motorola en niet bij Spotify, hij werkt namelijk wel op andere 2.2 roms.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

nieuwe lady gaga staat online voor de liefhebbers :)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

spotify vier hun èèn jarig bestaan in nederland, je schijnt wat kaarten te kunnen winnen:
http://www.spotify.com/nl...-netherlands-one-year-on/

ora et labora

Verwijderd

Kaartjes voor de toppers winnen, nee dank je :+

Ik zal die andere artiesten eens beluisteren waar je kaarten voor kan winnen, maar ik heb liever een jaar gratis lidmaatshap dan een concertkaartje. Altijd wat te zeuren hebben als Nederlander :o

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 08:39 ]

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
In de Algemene Voorwaarden van Spotify staat (vrij vertaald):
Spotify mag de prijs van het product veranderen. Het nieuwe tarief gaat pas in zodra je huidige betaalde termijn afloopt.
Is het wellicht verstandig om Spotify voor een jaar vooruit te betalen? Dergelijke prijswijzigingen zijn dan voorlopig niet bij mij van toepassing. Of is de kans niet zo groot dat men het tarief gaat verhogen?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:38:
Kaartjes voor de toppers winnen, nee dank je :+

Ik zal die andere artiesten eens beluisteren waar je kaarten voor kan winnen, maar ik heb liever een jaar gratis lidmaatshap dan een concertkaartje. Altijd wat te zeuren hebben als Nederlander :o
Misschien geen muzikaal hoogstandje, maar het lijkt me gezelliger dan die andere dingen.

/▌

Verwijderd

Trommelrem schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:41:
In de Algemene Voorwaarden van Spotify staat (vrij vertaald):
Of is de kans niet zo groot dat men het tarief gaat verhogen?
Tja, wie zal het zeggen. Ik denk dat er ook een kans is dat het bedrijf bijv. failliet gaat of opeens minder aanbod heeft en dan is een jaar vooruitbetalen niet handig.

Gelukkig zijn er dan wel weer alternatieven, ik betaal bij dit soort bedrijven (net als met mijn usenet toegang of supersearch functie van newsleecher) per maand. Als het niet bevalt kan ik weg.
Marzman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:45:
[...]

Misschien geen muzikaal hoogstandje, maar het lijkt me gezelliger dan die andere dingen.
Ik zie nu pas dat Selah Sue erbij staat, die vind ik tof. Toch maar even meegedaan. Ik had al een paar nummers van haar een sterretje gegeven.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 11:08 ]

Verwijderd

Nog een leuke site voor iedereen:
http://www.mixed-tapes.nl/

Ik zag hem op die site van spotify staan ivm 1 jarig jubilieum, had al een keer eerder over het mix tapes idee gelezen, erg erg leuk zeg! Ik had vroeger ook allemaal mix tapes op mijn sony walkmannen. Toch jammer dat ik geen iphone ofzo heb zodat ik het ook zo kan luisteren.

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Iemand ook problemen met het versturen van muziek naar andere spotify users via de iphone app? Ik krijg elke keer de zelfde foutmelding:

"Sending to inbox failed. Couldn't send tracks to [user] because an unknown error occurred"

Moet ik ergens nog iets activeren?

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• frankivo
Frostie schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:05:
Iemand ook problemen met het versturen van muziek naar andere spotify users via de iphone app? Ik krijg elke keer de zelfde foutmelding:

"Sending to inbox failed. Couldn't send tracks to [user] because an unknown error occurred"

Moet ik ergens nog iets activeren?
Gisteren wou dit bij mij ook niet (Windows Desktop)...
Nu wil het wel weer :)

iRacing Profiel

• Frostie
frankivo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:03:
[...]

Gisteren wou dit bij mij ook niet (Windows Desktop)...
Nu wil het wel weer :)
Hier nu ook weer - blijkbaar storing :-)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• Cyleo
Ik werd vandaag ook begroet met de nieuwe voorwaarden, maar spotify wil nu wel via wifi mijn lokale muziek syncen met mijn Android, en dat vind ik toch wel weer top :)

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:10
Meer mensen met dit probleem? http://getsatisfaction.co...e_to_reconnect_to_spotify

Ik in ieder geval wel :(

• Cyleo
Dat niet, wat ik wel vervelend vind is dat spotify mobile for android niet verder lijkt te kunnen gaan met het nummer. Als ik het nummer pauzeer en wil dan verder gaan werkt deze steevast niet. Als ik dan een ander nummer aandruk dan speelt deze bijna direct. Vreemde bug.

Daarnaast ook gewoon irritant dat die liedjes die meer dan 10 minuten duren bug nog niet is gefixed (kun je al een half jaar niet afspelen).

• Baldertt
had ik van de week ook. Ik heb spotify opnieuw geinstalleerd en dat heeft bij mij het probleem opgelost.

Verwijderd

We hebben nu een laptop naast de pc in huis.

Als we tegelijk op de laptop en op de pc thuis willen luisteren, moest ik dan nu 2 x 5 euro betalen of kan je het gewoon op 2 computers tegelijk zetten en tegelijk gebruiken omdat je op 1 ip nummer zit?

Ik wil niet de optie gebruiken om nummers offline op te slaan, dat past niet bij mijn gebruik.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-11 14:28
Je zou het eens kunnen proberen. >:)

Ik heb hetzelf met 2 pc's nog niet geprobeerd, maar ik kan je vertellen dat als je op je PC luistert via een stream en vervolgens gaat streamen met een mobiele client de eerste er meteen mee stopt en meld dat de account elders wordt gebruikt. Verwacht dat het met 2 PC's niet veel anders zal zijn....

• Baldertt
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:31:
We hebben nu een laptop naast de pc in huis.

Als we tegelijk op de laptop en op de pc thuis willen luisteren, moest ik dan nu 2 x 5 euro betalen of kan je het gewoon op 2 computers tegelijk zetten en tegelijk gebruiken omdat je op 1 ip nummer zit?

Ik wil niet de optie gebruiken om nummers offline op te slaan, dat past niet bij mijn gebruik.
Je kunt de online muziek maar op 1 compu tegelijkertijd afspelen. Als je spotify dan ook op de laptop aanzet stopt hij met spelen op de computer. Een easy way out is de nummers die je wilt luisteren offline beschikbaar maken op 1 van de 2 en dan offline gaan, dan kun je wel tegelijkertijd de muziek beluisteren.

Verwijderd

Baldertt schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:13:
Je kunt de online muziek maar op 1 compu tegelijkertijd afspelen. Als je spotify dan ook op de laptop aanzet stopt hij met spelen op de computer. Een easy way out is de nummers die je wilt luisteren offline beschikbaar maken op 1 van de 2 en dan offline gaan, dan kun je wel tegelijkertijd de muziek beluisteren.
Ik heb zelf een unlimited abonnement, dan kan ik niet offline opslaan.

Ik heb nu een 2e unlimited account genomen voor mijn vrouw, zijn we bij elkaar 10 euro in de maand ervoor kwijt, dat lijkt me fijner werken dan 1 premium abonnement, nu kunnen we namelijk ook zelf playlisten en dergelijke bewaren en aangezien onze muzieksmaken erg verschillen is dat wel fijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 10:38 ]

Verwijderd

Dit zit eraan te komen:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/jtmjvs.jpg

voor wie niet weet wat dit is:

Tevens interessant:

truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and you’re ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!

Wat is dat een mooie tool, must have!!!

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 12:15 ]

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb truShuffle net geactiveerd maar de site geeft aan dat Last.fm down is terwijl Spotify netjes scobbled naar Last.FM. Iemand anders met een soortgelijke situatie?

[ Voor 0% gewijzigd door Diederik op 26-05-2011 15:02 . Reden: +s ]

Invoegen doe je zo!

• frankivo
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:11:
Dit zit eraan te komen:

[afbeelding]

voor wie niet weet wat dit is:

Tevens interessant:

truShuffle
About this
I had an idea that while listening on music in Spotify, my playlist would be filled by similar music, automatically. So I made this and I call it truShuffle. The name kind of explains my intension with it.
How it works
All you need to do is "scrobble" your listenings to last.fm and subscribe on you personal playlist. At this point, you also need to be logged in at this site to get tracks to it. At a later stage I may include an automated service.
To setup scrobbling just open the user preferences in Spotify and enter your Last.fm username and password and you’re ready to scrobble. Now that your library is filled, you can start exploring your style!

Wat is dat een mooie tool, must have!!!
Bedankt voor de tip !
_Diederik schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:02:
Ik heb truShuffle net geactiveerd maar de site geeft aan dat Last.fm down is terwijl Spotify netjes scobbled naar Last.FM. Iemand anders met een soortgelijke situatie?
Vanmorgen geinstalleerd en werkt sindsdien prima :P

iRacing Profiel

• Diederik
  • Niet online
frankivo schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:06:
[...]

Vanmorgen geinstalleerd en werkt sindsdien prima :P
Ben eruit, ik had de optie:
Hide real-time listening information
Aanstaan op Last.FM

Invoegen doe je zo!

• Baldertt
wat een koning is diegene die dit bedacht heeft!!

edit: iets te vroeg gejuichd. Mijn playlist by shuffle_service update niet. Iemand tips?
edit2: truShuffle voegt op dit moment 1000en songs per uur toe aan spotify playlists en dat kan de verbinding niet helemaal aan. Binnenkort komt er een desktop client en dan moet het bandbreedte probleem zijn opgelost.

[ Voor 91% gewijzigd door Baldertt op 26-05-2011 22:46 ]

Verwijderd

Ook interessant:

http://www.equalify.me/

• Cyleo
Ah, briljant, zat er laatst een keer naar te zoeken of het in spotify zelf zat :+

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11 14:00
En er staan weer 13 full new Club Tracks in: GoT_Dance

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 00:16
Ik ben inmiddels ook gebruiker geworden van Spotify Mobile en dat bevalt me uitstekend. Ik vind echter wel jammer dat het ene liedjes niet overgaat naar het andere en dat er dan een korte stilte van een paar seconde valt... is er geen manier om te faden?

• frankivo
Addiction schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:29:
Ik ben inmiddels ook gebruiker geworden van Spotify Mobile en dat bevalt me uitstekend. Ik vind echter wel jammer dat het ene liedjes niet overgaat naar het andere en dat er dan een korte stilte van een paar seconde valt... is er geen manier om te faden?
Is dat streaming-data of offline-data?
In het eerste geval zit je waarschijnlijk te wachten op het vullen van de buffer.

iRacing Profiel

Verwijderd

Zie dit dan:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150199291290911

Die link doet het denk ik wel bij iedereen die facebook heeft. Ik kan niet wachten totdat dit af is :9

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Dit werkt al : ) en vrij aardig.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 21:42
Mijn internetverbinding was net gigantisch traag aan het worden (heb enkel een downloadsnelheid van 3000Kb/s en een uploadsnelheid van 400 Kb/s). Ik heb dus even in Netlimiter gekeken waar dit aan zou kunnen liggen. Het viel me op dat mijn maximum upload snelheid werdt gebruikt door *iets* te uploaden.. Geen idee wat. Ik heb dus even gegoogled en kwam hier op uit:

http://getsatisfaction.co...se_my_internet_connection

Daar betaal je dan 10 euro / maand voor......

_@/'

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:48
Steephh schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:19:
Mijn internetverbinding was net gigantisch traag aan het worden (heb enkel een downloadsnelheid van 3000Kb/s en een uploadsnelheid van 400 Kb/s). Ik heb dus even in Netlimiter gekeken waar dit aan zou kunnen liggen. Het viel me op dat mijn maximum upload snelheid werdt gebruikt door *iets* te uploaden.. Geen idee wat. Ik heb dus even gegoogled en kwam hier op uit:

http://getsatisfaction.co...se_my_internet_connection

Daar betaal je dan 10 euro / maand voor......
So what? Betaal je per mb? Wat boeit het dan wat er gebeurt met je internetverbinding als je hem zelf toch niet ergens anders voor nodig hebt. Ik heb laatst zelfs een slide gezien waarop te zien was dat spotify zelf maar zo'n 10% van de streams zelf voorziet. De rest is lokale chaching of p2p.

Hier de slide: Afbeeldingslocatie: http://htmlimg2.scribdassets.com/2n268fi4n4zffg8/images/48-0acaa1c63f.jpg
Link naar gehele presentatie: http://www.scribd.com/doc/56651812/kreitz-spotify-kth11

[ Voor 9% gewijzigd door Maverick op 05-06-2011 18:49 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Steephh
Ik ben hier thuis niet de enige die gebruikt maakt van deze internet verbinding aangezien de upload al hopeloos laag is wordt ik hier niet zo vrolijk van.. Kijk, dat er een percentage van de upload wordt gebruikt heb ik geen problemen mee, maar als deze helemaal dicht getrokken wordt..... Het is niet dat ik een 100 Mbit glasvezel lijn heb liggen en me niet druk hoef te maken om wat er mee gebeurd.

Ik cache overigens een groot gedeelte van de nummers (geforced, door ze in offline modus te zetten), dus ik zal nog eens opletten of ik ook niet aan het uploaden ben wanneer ik offline aan het luisteren ben.

En natuurlijk, als we altijd van de Spotify servers zelf moesten downloaden was het vast een stuk trager en duurder, maar het liefst zie ik natuurlijk dat het een beetje in balans is.

[ Voor 13% gewijzigd door Steephh op 05-06-2011 19:35 ]

_@/'

Verwijderd

Steephh schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:15:
En natuurlijk, als we altijd van de Spotify servers zelf moesten downloaden was het vast een stuk trager en duurder, maar het liefst zie ik natuurlijk dat het een beetje in balans is.
Het is prima in balans.

• Steephh
Niet als Spotify mijn volledige upload opzuigt, waardoor andere gebruikers op dezelfde internetverbinding hier last van ondervinden.

_@/'

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-11 15:59
Steephh schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:56:
Niet als Spotify mijn volledige upload opzuigt, waardoor andere gebruikers op dezelfde internetverbinding hier last van ondervinden.
Waarom maak je dan geen gebruik van QoS?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hoe zou je QoS willen instellen/gebruiken op een adsl-lijntje als consument dat andere gebruikers (andere pc's) daar geen last van hebben?

Ik merk er zelf trouwens weinig van dat Spotify me mijn upload kost.

/▌

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-11 15:59
Al het andere verkeer voorrang geven bijvoorbeeld, dan geef je Spotify / P2P gewoon de laagste prioriteit, soms wil dat wel eens helpen. Ik heb hier op dit moment een 120/10 abonnement en zelfs als ik de NAS aanzet met torrents gaan Spotify en het internetten vloeiend.

Wellicht kan het iets bijdragen dat de bandbreedte daar eerlijk wordt verdeeld.

• Albert020
Er staan weer 10 full new and hot dance tracks klaar: GoT_Dance

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Marzman schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:22:
Hoe zou je QoS willen instellen/gebruiken op een adsl-lijntje als consument dat andere gebruikers (andere pc's) daar geen last van hebben?

Ik merk er zelf trouwens weinig van dat Spotify me mijn upload kost.
Sterker nog, ik merk nog steeds totaal geen upload. ik zie ook geen upload als ik spotify heb draaien, mijn datafolder blijft ook rond de 4,5 GB en merk daardoor ook amper download activiteit.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-11 15:00
offtopic:
Waar kan ik die datafolder vinden btw?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

JKratos schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:35:
offtopic:
Waar kan ik die datafolder vinden btw?
C:\Users\%USER\AppData\Local\Spotify\Storage

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:33

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind het jammer dat dat truShuffle om de drie minuten 1 nummer toevoegt. Ik zou liever een x aantal nummers opgeven en dat truShuffle de lijst aanvult tot 50-x bijvoorbeeld.

Verwijderd

Lt. Marx schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:27:
Ik vind het jammer dat dat truShuffle om de drie minuten 1 nummer toevoegt. Ik zou liever een x aantal nummers opgeven en dat truShuffle de lijst aanvult tot 50-x bijvoorbeeld.
dat komt eraan, althans die wens heb ik ingediend en vond de maker een goed idee, maar hij ging eerst een stand alone versie maken, dus nog even geduld

• Albert020
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
[...]

dat komt eraan, althans die wens heb ik ingediend en vond de maker een goed idee, maar hij ging eerst een stand alone versie maken, dus nog even geduld
En hoe zit dat de cross filter ?

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 21:36

Ruudboy

Database Beheerder

Exphy schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:04:
[...]

Sommige labels zijn te klein voor spotify(of om andere redenen niet opgenomen), maar dat is voor mij geen reden om ze dan maar niet te luisteren. Fabric/Fabriclive staan niet op spotify, veel dubstep kan je er ook niet vinden en oudere albums van vrij veel indie artiesten ook niet.

Maar om al die dingen niet meer te luisteren omdat ze niet op spotify staan?
Weinig dubstep???
Er staat erg veel dubstep in vind ik.
zoek naar eens op spotify:user:ruudschilders en neus wat rond in mijn playlists.

Voor de geïnteresseerden, ik heb ook al sinds een jaar wekelijks ge-update hitlijst-playlists:
Top40
Tipparade
3FM Mega Top 50
Q-Music iTunes Top 30
Ultratop 50 Vlaams
Ultratop 50 Frans
Ultratop 50 Dance
De Afrekening

Sommige al met 1000+ subscribers :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ruudboy op 06-06-2011 17:50 ]

Verwijderd

Ruudboy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:47:
Sommige al met 1000+ subscribers :)
Linkjes zijn wel handig, zie wat mooie dingen staan.

Ik was volgens mij lid van jouw tipparade, maar ik vermoed dat jij niet een Nederlandse account hebt omdat je links had naar nummers die ik niet kon afspelen, maar misschien verwar ik je met iemand anders. Je kan dit bijv. bij het nummer van adele zien bij jouw top40 lijst.

Hoe heb jij een account kunnen regelen die wel die van Adele kan afspelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 18:21 ]

Verwijderd

Albert020 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:45:
En hoe zit dat de cross filter ?
wat is een cross filter? Als je facebook of twitter hebt kan je misschien beter die maker zelf even een bericht sturen. Zoveel followers heeft hij niet, hij ziet het dus 100% zeker en je krijgt altijd reacties terug.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:17:
[...]

Hij heeft het dan waarschijnlijk op zijn eigen pc, net zoals ik. Ik heb ook een nummer van Adele in m'n playlist die anderen dan weer niet kunnen spelen, omdat die track op mijn pc staat ipv op spotify

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:17:
[...]

Linkjes zijn wel handig, zie wat mooie dingen staan.

Ik was volgens mij lid van jouw tipparade, maar ik vermoed dat jij niet een Nederlandse account hebt omdat je links had naar nummers die ik niet kon afspelen, maar misschien verwar ik je met iemand anders. Je kan dit bijv. bij het nummer van adele zien bij jouw top40 lijst.

Dat gaat sowieso raar, ik heb Adele met 21 (album) wel in mijn lijst staan, echter mijn vriendin gebruikt mijn account ook, en die heeft dat album weer niet in haar lijst staan, ook niet als ze zoekt.

• Albert020
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:23:
[...]

wat is een cross filter? Als je facebook of twitter hebt kan je misschien beter die maker zelf even een bericht sturen. Zoveel followers heeft hij niet, hij ziet het dus 100% zeker en je krijgt altijd reacties terug.
Het gaat om Crossfader, maar aan wie moet ik dat tweeten dan ?

*** Edit ***

Er is tot op heden nog geen Crossfader voor Spotify ( !!! het mag wel eens tijd worden !!! )

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 07-06-2011 21:19 ]

Verwijderd

Leuke site, ik kende hem niet:
http://spotimy.co.uk/index.php

• Diederik
  • Niet online
Albert020 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:02:
[...]

Het gaat om Crossfader, maar aan wie moet ik dat tweeten dan ?

*** Edit ***

Er is tot op heden nog geen Crossfader voor Spotify ( !!! het mag wel eens tijd worden !!! )
Ik verwacht dat dit op last van de platenmaatschappij(en) is. In de huidige vorm is Spotify een prima personal media audio player. Met de crossfader ingebouwd wordt Spotify ook interessant voor horeca en feesten. Dat zal men tegen willen houden omdat de alternatieven veel meer inkomsten genereren voor de platenbazen. Ik bedoel dan alternatieven zoals Alcas.

Invoegen doe je zo!

• frankivo
_Diederik schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Ik verwacht dat dit op last van de platenmaatschappij(en) is. In de huidige vorm is Spotify een prima personal media player. Met de crossfader ingebouwd wordt Spotify ook interessant voor horeca en feesten. Dat zal men tegen willen houden omdat de alternatieven veel meer inkomsten genereren voor de platenbazen. Ik bedoel dan alternatieven zoals Alcas.
Ik zie af en toe al best een kroeg waar ze Spotify aan hebben staan.
Met een crossfader wordt het helemaal interessant inderdaad.

iRacing Profiel

• Frostie
frankivo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:45:
[...]

Ik zie af en toe al best een kroeg waar ze Spotify aan hebben staan.
Met een crossfader wordt het helemaal interessant inderdaad.
In Leiden in de Velvet Music (platenzaak) hadden ze een tijdje geleden ook gewoon Spotify aan staan. Vreemde combi maar ze zien het niet als aanvulling op hun service denk ik....:)

• Albert020
Frostie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:33:
[...]

In Leiden in de Velvet Music (platenzaak) hadden ze een tijdje geleden ook gewoon Spotify aan staan. Vreemde combi maar ze zien het niet als aanvulling op hun service denk ik....:)
Nou het lijkt mij wel degelijk een aanvulling op de service.
Ten eerste omdat het hinderlijk is om steeds stille momenten te hebben tussen,
de nummers door, en ten tweede dat de muziek dan gewoon lekker door loopt in 1 mix

[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 08-06-2011 16:41 ]

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:33

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

_Diederik schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Ik verwacht dat dit op last van de platenmaatschappij(en) is. In de huidige vorm is Spotify een prima personal media audio player. Met de crossfader ingebouwd wordt Spotify ook interessant voor horeca en feesten. Dat zal men tegen willen houden omdat de alternatieven veel meer inkomsten genereren voor de platenbazen. Ik bedoel dan alternatieven zoals Alcas.
Dat is niet helemaal waar. Op getsetisfaction heeft het spotify team al gezegd dat het een van de features is die ze op dit moment overwegen: http://getsatisfaction.com/spotify

Dit is in ieder geval een teken dat ze de feature serieus nemen. Ze hadden de request anders ook gewoon kunnen negeren.

Verwijderd

Kan ik alle mensen die een abonnement op mijn muzieklijstje ook een bericht sturen? Ik vermoed van niet, maar als ik nu het bericht zet in de omschrijving van de lijst, ziet iedereen dan die wijziging?

Ik wil namelijk een lijst weghalen en die mensen doorverwijzen. Maar als ik de lijst weghaal, dan blijft hij volgens mij bij iedereen staan. Ik deed dat namelijk een keer per ongeluk en kon toen wel weer mijn eigen lijst toevoegen toen ik de link vond 8)7

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 18:50 ]

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Ruudboy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:47:
[...]

Weinig dubstep???
Er staat erg veel dubstep in vind ik.
zoek naar eens op spotify:user:ruudschilders en neus wat rond in mijn playlists.
Er staat tegenwoordig inderdaad best wel veel op, maar vind de combinatie youtube+what.cd/waffles toch nog beter werken om mn dubstep te krijgen. Ach, maar daar maak ik me tegenwoordig niet meer zo druk over, ben een beetje gestopt met het luisteren van dubstep thuis :P

ik mis nogsteeds mn fabric/fabriclive ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Exphy op 08-06-2011 19:00 ]

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• frankivo
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:48:
Kan ik alle mensen die een abonnement op mijn muzieklijstje ook een bericht sturen? Ik vermoed van niet, maar als ik nu het bericht zet in de omschrijving van de lijst, ziet iedereen dan die wijziging?

Ik wil namelijk een lijst weghalen en die mensen doorverwijzen. Maar als ik de lijst weghaal, dan blijft hij volgens mij bij iedereen staan. Ik deed dat namelijk een keer per ongeluk en kon toen wel weer mijn eigen lijst toevoegen toen ik de link vond 8)7
Omschrijving aanpassen?
Waar doe je dat?

iRacing Profiel

• Diederik
  • Niet online
Lt. Marx schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Op getsetisfaction heeft het spotify team al gezegd dat het een van de features is die ze op dit moment overwegen: http://getsatisfaction.com/spotify

Dit is in ieder geval een teken dat ze de feature serieus nemen. Ze hadden de request anders ook gewoon kunnen negeren.
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens, het negeren van zo een request maakt direct een grote groep gebruikers ontevreden. Nu creëren ze de verwachting dat het eraan komt.

Het inbouwen van een crossfader is m.i. helemaal niet zo moeilijk, volume control zit al in de client en de caching is ook dik in orde.

Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, ik volg ook niet waarmee het programmeer team bezig is, maar mijn gevoel zegt dat het een politiek spelletje is.

Mogelijk zal deze optie er alleen komen onder andere voorwaarden (prijs/licentie).

Invoegen doe je zo!

• Albert020
_Diederik schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:54:
[...]

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens, het negeren van zo een request maakt direct een grote groep gebruikers ontevreden. Nu creëren ze de verwachting dat het eraan komt.

Het inbouwen van een crossfader is m.i. helemaal niet zo moeilijk, volume control zit al in de client en de caching is ook dik in orde.

Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, ik volg ook niet waarmee het programmeer team bezig is, maar mijn gevoel zegt dat het een politiek spelletje is.

Mogelijk zal deze optie er alleen komen onder andere voorwaarden (prijs/licentie).
Dat mag ik toch hopen van niet !

Verwijderd

frankivo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:15:
Omschrijving aanpassen?
Waar doe je dat?
rechtermuis en dan rename. Maar kan alleen met die van jezelf.

• frankivo
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:51:
[...]

rechtermuis en dan rename. Maar kan alleen met die van jezelf.
ah.. de naam gewoon :P
* frankivo hoopte dat er eindelijk een omschrijving aan een playlist kon worden toegevoegd

iRacing Profiel

Verwijderd

frankivo schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:54:
* frankivo hoopte dat er eindelijk een omschrijving aan een playlist kon worden toegevoegd
Was dat maar waar... ik snap het prolbeem ook niet zo. Ze moeten gewoon wat nieuwe dingen erin stoppen, hoe moeilijk is het nu.. we betalen er ook voor toch?

Kijk dan naar een pakket als newsleecher, altijd updates, altijd kan je nieuwe ideeen inbrengen en ze bouwen het gewoon. Dat spotify veranderd nooit terwijl het zoveel beter kan. Het is net alsof ze nu zelf heel tevreden zijn en alle energie in dat Amerika verhaal stoppen. Maar hopen dat er straks een update komt met alle wensen die we hebben.

• Albert020
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:17:
[...]

Kijk dan naar een pakket als newsleecher, altijd updates, altijd kan je nieuwe ideeen inbrengen en ze bouwen het gewoon. Dat spotify veranderd nooit terwijl het zoveel beter kan. Het is net alsof ze nu zelf heel tevreden zijn en alle energie in dat Amerika verhaal stoppen. Maar hopen dat er straks een update komt met alle wensen die we hebben.
En dat ze dan gelijk een crossfader er in gestopt hebben ;)

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat is dat voor'n grap dat sommige tracks na een paar dagen niet meer beschikbaar zijn ? Neem bijv. Loca People - Sak Noel in de GOT_Dance lijst.
Paar dagen kunnen draaien en nu issie niet meer available in The Netherlands. Waar slaat dat op ? Zorg dat je de rechten dan van te voren geregeld hebt als je hem erop zet, maar haal hem er niet daarna weer vanaf... pff.

[ Voor 3% gewijzigd door Freekers op 11-06-2011 14:11 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Dat soort dingen zijn ook inderdaad de reden dat ik nog geen abonnement heb. Wil best 5 euro p/maand neerleggen, maar dan wil ik ook _alle_ muziek kunnen draaien en dat ook blijven doen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Arfman schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:20:
Dat soort dingen zijn ook inderdaad de reden dat ik nog geen abonnement heb. Wil best 5 euro p/maand neerleggen, maar dan wil ik ook _alle_ muziek kunnen draaien en dat ook blijven doen.
Wat ik ook niet snap: Bepaalde nummers van een artiest staan niet op Spotify, terwijl de rest van zijn of haar repertoire wel beschikbaar is.
Neem bijvoorbeeld Avicii - Levels (of Avicii - ID of Tim Berg - Levels/ID).. staat er nog steeds niet op, terwijl de rest van z'n nummers er wel op staan.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Freekers schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:23:
[...]

Wat ik ook niet snap: Bepaalde nummers van een artiest staan niet op Spotify, terwijl de rest van zijn of haar repertoire wel beschikbaar is.
Neem bijvoorbeeld Avicii - Levels (of Avicii - ID of Tim Berg - Levels/ID).. staat er nog steeds niet op, terwijl de rest van z'n nummers er wel op staan.
had volgens mij te maken met een mogelijk verschil in label waaronder de nummers zijn uitgebracht. Link die labels weer met het wel of niet hebben van een contract met Spotify en je hebt een mogelijke verklaring :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Crusader schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:44:
had volgens mij te maken met een mogelijk verschil in label waaronder de nummers zijn uitgebracht. Link die labels weer met het wel of niet hebben van een contract met Spotify en je hebt een mogelijke verklaring :)
Ze moeten gewoon invoeren dat als het op spotify staat, het er nooit meer af mag. Gezeik de hele tijd dat je nummers kwijtraakt en als je dan een zoekopdracht doet vind je vreemd genoeg dezelfde nummers weer en mag je ze wel afspelen. Kost me toch snel een paar minuten per maand aan ergernissen.

Ik begin dat ook wat zat te worden. Ik kijk het nog even aan, maar ze hadden laatst 5% van mijn favorieten gewoon verwijderd en ik vond ze allemaal terug, maar dit slaat nergens meer op.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-11 14:28
Geloof niet dat Spotify dat recht heeft, ze zijn gewoon afhankelijk van de platenmaatschappijen die zich blijkbaar continu bemoeien met wat er op dat moment wel en niet zichtbaar mag zijn. Ze hopen op die manier de verkopen nog enigzins te stimuleren...

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

troftnom schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:28:
Geloof niet dat Spotify dat recht heeft, ze zijn gewoon afhankelijk van de platenmaatschappijen die zich blijkbaar continu bemoeien met wat er op dat moment wel en niet zichtbaar mag zijn. Ze hopen op die manier de verkopen nog enigzins te stimuleren...
Het enige wat ze nu stimuleren is mijn afkeer jegens Spotify (nouja, afkeer, maar vanwege bovengenoemde reden heb ik er geen abbo op) en dat ik gewoon het nieuwe album van artiest X maar weer ergens van Internet pluk, bij gebrek aan een gemakkelijke, lichtgewicht digitale betaaldienst.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Crusader

Crusader

Arc Nature

troftnom schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:28:
Ik ben die bemoeienis door de platenmaatschappijen ook best zat, bij mij komen en gaan de nummers ook, gezeik steeds... en ze dan op een andere manier terugvinden sucks.
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten invoeren dat een nummer er hoe dan ook voor minstens een jaar in staat en niet om de haverklap verdwijnt en terugkomt.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Pagina: 1 ... 13 ... 41 Laatste