Spotify - Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 12 ... 41 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

Nakebod

Nope.

Signature is handmatig updaten :+ Niet realtime dus.
Ik heb het gedeeltelijk geautomatiseerd, ik scrobble (Is dat een woord?:P) naar last.fm, via een PHP scriptje haal ik dan het laatst gespeelde nummer van last.fm via een RSS feed, en een RSS feed voor mijn laatste blog items.
Dat alles wordt uitgespuugd kant en klaar met UBB opgemaakt, hoef ik het alleen nog maar te copy/pasten 1x in de zoveel tijd hier (In de praktijk alleen bij een nieuwe blog post). In theorie zou dat laatste automatisch kunnen, alleen zover gaat mijn kennis niet, dus heb ik het maar gelaten voor wat het is :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 17:42
Kan je de ontbrekende nummers op je album playlist gaan aanschaffen. 8)7
Misschien dat de platenmaatschappijen nu wel geneigd zullen zijn om de ontbrekende nummers regelmatig random te veranderen, ipv alleen de langste of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:25:
In theorie zou dat laatste automatisch kunnen, alleen zover gaat mijn kennis niet, dus heb ik het maar gelaten voor wat het is :)
Ik vind het wel een grappig idee. Ik ga er eens mee knutselen als ik tijd heb binnnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even iets over die nieuwe ipad mogelijkheden:

Als ik het goed begrijp kan ik als ik een ipod koop de muziek van mijn spotify unlimited account versturen naar mijn ipod en dan luisteren op de ipod zonder dat ik een internetconnectie heb?

Ik begrijp het niet. Als het op mijn ipod staat en ik zeg mijn abonnement op, dan blijft de muziek toch op de ipod staan?

Of is het zo dat je nu de muziek kan kopen en het dan op de ipod kan zetten? Als dat zo is, dan begrijp ik het ook niet. Dat kon toch altijd al, je eigen mp3'tjes op de ipod zetten? En alle nummers die ik leuk vind kan ik niet eens kopen, er is geen buy knop (op een paar uitzonderingen na)?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Nieuwe ipad mogelijkheden zijn er nog niet, is zelfs nog geen ipad app.

Voor de iPods zonder apps kan je alleen je eigen MP3 er op zetten. Blijkbaar willen ze een complete iTunes vervanger aanbieden voor je muziek. Ga het in ieder geval eens testen met mijn Classic, vind iTunes maar een gedrocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:51:

Ik begrijp het niet. Als het op mijn ipod staat en ik zeg mijn abonnement op, dan blijft de muziek toch op de ipod staan?
Deze denk ik te kunnen beantwoorden, in het nieuws artikel wordt gesproken over mp3. mp3 heeft geen mogelijkheid tot DRM, dus je bezit daadwerkelijk de muziek.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:23:
Deze denk ik te kunnen beantwoorden, in het nieuws artikel wordt gesproken over mp3. mp3 heeft geen mogelijkheid tot DRM, dus je bezit daadwerkelijk de muziek.
Dan kan het vast alleen met muziek die je koopt en mijn idee van spotify is juist dat ik niks meer hoeft te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Heb in 2 dagen m'n 10 laatste gratis uren spotify erdoorheengewerkt na ruim een jaar gebruik gemaakt te hebben van de gratis variant ;(

spoiler:
dan nu toch maar een unlimited

Zolang ze genoeg indie blijven aanbieden dan blijf ik lid, ik vind 't veel chiller dan steeds albums te moeten downloaden, dan blijf ik steeds bij een paar zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door Exphy op 05-05-2011 00:26 ]

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de nieuwe versie ontvangen?

Verder is het mij nog steeds niet duidelijk hoe ik een overzicht van nieuwe muziek krig. Ik heb de knop What's new in spotify zelf, maar die koppelt het wat aan mijn luistergedrag is mijn idee. Ik heb veel Zweedse muziek geluisterd en zie nu alleen maar nieuwe Zweedse muziek en wat kaskrakers erin...

Daarnaast heb ik deze website, die sorteer ik dan op artiest:
http://pansentient.com/new-on-spotify/

En ik heb deze site:
http://www.hotspotify.com/

Die hotspotify is meer op de NL markt gericht, maar wordt minder vaak geupdate.

Mis ik nu een goede bron? Eigenlijk wil ik gewoon een complete lijst met wat nieuw is en wat ik kan luisteren in Nederland.

Tot slot een handige bron: http://spotify.startpagina.nl/

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
troftnom schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:28:
[...]

Kan je de ontbrekende nummers op je album playlist gaan aanschaffen. 8)7
Misschien dat de platenmaatschappijen nu wel geneigd zullen zijn om de ontbrekende nummers regelmatig random te veranderen, ipv alleen de langste of iets dergelijks.
Ik heb hierover contact gehad met de helpdesk (missende albums:)
hi Riël,

The first album isn't available in any Spotify country. I can't be sure about it, but some aspects of this give me the feeling that this may be caused by an error (and probably by the submitting record label) rather than being intentional.

I'll ask our content team if this can be corrected (although I wouldn't like to promise a quick result).

Best wishes,
Jude
Spotify profile: http://open.spotify.com/user/judetm
Daarna een vraag over de CD die we wél vonden, maar waar de nummers niet klopten met de muziek:
Hi Riël,

Hmmm. More metadata issues with these releases it seems. I'll pass on your report.

Best wishes,
Jude
Spotify profile: http://open.spotify.com/user/judetm
Al met al lijkt me een groot deel van de oorzaak van missende albums niet bij Spotify maar bij de labels of instanties (zoals CDbaby) die ze uploaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51

Sabbi

je denkt aan mij.

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:34:
Heeft iemand al de nieuwe versie ontvangen?

Verder is het mij nog steeds niet duidelijk hoe ik een overzicht van nieuwe muziek krig. Ik heb de knop What's new in spotify zelf, maar die koppelt het wat aan mijn luistergedrag is mijn idee. Ik heb veel Zweedse muziek geluisterd en zie nu alleen maar nieuwe Zweedse muziek en wat kaskrakers erin...
Spotify staat überhaubt vol met zweedse muziek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RielN schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:51:
Al met al lijkt me een groot deel van de oorzaak van missende albums niet bij Spotify maar bij de labels of instanties (zoals CDbaby) die ze uploaden!
Ik zie ook wat artiesten die bij elkaar gekomen zijn, makkelijk voorbeeld: k3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
RielN schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:51:
[...]
Ik heb hierover contact gehad met de helpdesk (missende albums:)
Het ging me niet om missende albums, maar missende nummers van net nieuw uitgekomen albums in een niche genre (metal etc. in mijn geval). Oorzaak daarvan ligt toch echt bij de platenmaatschappijen (en gezien het genre ook de kleine jongens) die het blijkbaar nodig vinden om sommige nummers van een release onbereikbaar te houden op Spotify in de hoop dat je toch snel het hele album zelf aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik heb zojuist voor mezelf de huidige Top 40, die vanmiddag dus gok ik alweer oud is, of ik ben zeer recent :+ in een playlistje gegooid.
Geen idee of er interesse voor is, de kans dat ik hem up2date probeer te houden is aanwezig :D, al ging het mij nu meer om even een up2date playlistje te hebben.
Mist 1 nummer, 3JS zijn onvindbaar, en Set fire to the rain van Adele is niet de orginele versie.

Dutch Top 40 Week 18
http://open.spotify.com/u...st/1YjKIfdrGqyDuEvNfv1xbf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wat te spelen met http://blog.listdj.se/ (Listdj om songteksten erbij te krijgen) , werkt heel goed, maar na een herstart krijg ik hem niet meer lekker aan de praat. Wat is jullie ervaring ermee?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je toegevoegd, maar je loopt achter :P

Je kan het beste deze link gebruiken, die loopt 6 dagen voor op de officiele lijst:
http://www.radio538.nl/web/show/id=875994/pid=875605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Denk dat de "officiele" lijst van Top40.nl pas vanmiddag komt ja.
Ik zal hem zo eens gaan updaten :P

Edit: Geupdate en hernoemd. Dus hopelijk ook bij jou :)
Adele blijft lastig, haar nieuwe nummer ook alleen maar bij coverbandjes/karaoke versies. En dus nog steeds geen 3JS :)

[ Voor 49% gewijzigd door Nakebod op 06-05-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nakebod schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:35:
Denk dat de "officiele" lijst van Top40.nl pas vanmiddag komt ja.
Ik zal hem zo eens gaan updaten :P

Edit: Geupdate en hernoemd. Dus hopelijk ook bij jou :)
Adele blijft lastig, haar nieuwe nummer ook alleen maar bij coverbandjes/karaoke versies. En dus nog steeds geen 3JS :)
Ik heb mezelf aangemeld. Kudo's voor jou als je hem up to date houd.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adele + alles uit Volendam is niet goed te verkrijgen. Van Adele vind ik het wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vraagje: Ik heb voor een verjaardag morgen muziek nodig. Nu is Spotify natuurlijk ideaal om bekende muziek af te spelen. Echter vind ik die reclames verrekte irritant om op een verjaardag te horen. Nu kan ik dan via Paypal voor 5 euro zorgen dat ik geen reclame hoor voor een maand. Mijn vraag is echter of je dan aan een abonnement vast zit of dat je iedere maand weer op je Paypal moet inloggen om te betalen? Ik heb het namelijk maar voor één maand nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 korte vraag: ik wil alles van ug records zien

Maar hoe doe ik dat? Als ik dit in de zoekbalk type werkt het niet:

label:ug records

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awoodentree schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:25:
Vraagje: Ik heb voor een verjaardag morgen muziek nodig. Nu is Spotify natuurlijk ideaal om bekende muziek af te spelen. Echter vind ik die reclames verrekte irritant om op een verjaardag te horen. Nu kan ik dan via Paypal voor 5 euro zorgen dat ik geen reclame hoor voor een maand. Mijn vraag is echter of je dan aan een abonnement vast zit of dat je iedere maand weer op je Paypal moet inloggen om te betalen? Ik heb het namelijk maar voor één maand nodig.
Je hoeft niet opnieuw in te loggen. Paypal gaat elke maand automatisch 5 euro incasseren. Dat wil je denk ik niet. Dus na het feest even opzeggen (inloggen op spotify website en unscribe knopje inklikken. Maar misschien denk je na een maand, mmm dit wil ik wel houden en dan hoef je niks meer te doen, gaat allemaal net als een automatische incasso. Een dag voor het afschrijven krijg je een mail van paypal dat ze het afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:26:
Nog 1 korte vraag: ik wil alles van ug records zien

Maar hoe doe ik dat? Als ik dit in de zoekbalk type werkt het niet:

label:ug records
Probeer eens op: label:ug+records
Dat geeft hier wel wat resultaten. Niet veel tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, dan krijg ik niet wat ik zoek. Ik wil meer van dit label (ik plak even een link met 1 nummer):

http://open.spotify.com/track/0l8EQXsUy0gZugPmMpgIIi

Ik vind dat erg mooi, nu heb ik het idee dat er meer moet zijn op dat label... maarja, dat zoeken valt niet mee. In google vind ik ook al niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:28:
[...]

Je hoeft niet opnieuw in te loggen. Paypal gaat elke maand automatisch 5 euro incasseren. Dat wil je denk ik niet. Dus na het feest even opzeggen (inloggen op spotify website en unscribe knopje inklikken. Maar misschien denk je na een maand, mmm dit wil ik wel houden en dan hoef je niks meer te doen, gaat allemaal net als een automatische incasso. Een dag voor het afschrijven krijg je een mail van paypal dat ze het afschrijven.
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Awoodentree schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:25:
Tipje, als je een android (en ik denk dat de app er voor Ios ook wel is), neem dan een premium abbo, kan je je playlist aanpassen en nummers skippen vanaf je telefoon, muziek draait dan wel gewoon op je pc.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet of het eerder in dit topic besproken is, mochten er mensen zijn die gebruik maken van MediaPortal op hun mediacenter, deze plugin is echt fantastisch: http://forum.team-mediapo...potify-grooveshark-88585/

Je hebt wel een premium abo nodig om via de API naar je playlists te kunnen.

Afbeeldingslocatie: http://forum.team-mediaportal.com/attachments/mediaportal-plugins-47/78349d1300025084-rockstar-2-0-ultimate-online-music-plugin-spotify-grooveshark-search-results-albums.png

Spotify op het grote scherm! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
De nieuwe Spotify update ziet er echt gelikt uit! Het probleem met minimaliseren naar de taakbalk is nog niet opgelost, dat komt binnenkort.

Download: http://www.spotify.com/nl/download/windows/

(Versienummer nu is: 0.5.0.806.gfc46d930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:10
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:34:
Mis ik nu een goede bron? Eigenlijk wil ik gewoon een complete lijst met wat nieuw is en wat ik kan luisteren in Nederland.
Misschien kun je je abboneren op de Hitparade, hier staan meestal de nieuwste "top 40" nummers in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:50

Priet

To boldly do what no one has..

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:15:
[...]

Tipje, als je een android (en ik denk dat de app er voor Ios ook wel is), neem dan een premium abbo, kan je je playlist aanpassen en nummers skippen vanaf je telefoon, muziek draait dan wel gewoon op je pc.
:? Je kunt met de Android App muziek niet afspelen op je PC?

/Edit: dit is wellicht leuk om de verjaardag (was bij mij althans...) http://open.spotify.com/u...st/1wm2u3szpr1zyYfwllRlph

[ Voor 15% gewijzigd door Priet op 06-05-2011 20:14 ]

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Priet schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:07:
[...]

/Edit: dit is wellicht leuk om de verjaardag (was bij mij althans...) http://open.spotify.com/u...st/1wm2u3szpr1zyYfwllRlph
Met https://market.android.co...ote&feature=search_result Spotimote wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:52
Manuel schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:48:
De nieuwe Spotify update ziet er echt gelikt uit! Het probleem met minimaliseren naar de taakbalk is nog niet opgelost, dat komt binnenkort.

Download: http://www.spotify.com/nl/download/windows/

(Versienummer nu is: 0.5.0.806.gfc46d930)
De nieuwe versie ziet er idd goed uit, alleen als je view album weer geeft werkt de scrollen functie niet meer ;)

*** Edit ***

Spotify opnieuw opgestart en het werkt goed, was effe te vroeg met mijn conclusie........

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 06-05-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heel veel is hij toch niet aangepast?

De scrolbalk zit wel opeens irritant veel aan de rechterkant, zal wel aan mijn monitor liggen, maar ik mis een klein stukje balk.

Ik kan opeens wel veel meer nummers kopen? Niet dat ik dat van plan was, maar het is opeens van 20% naar 90% gegaan.

Wel even opgelet bij het updaten: je last.fm gegevens worden niet overgenomen en andere preferences ook niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:54:
Zo heel veel is hij toch niet aangepast?

De scrolbalk zit wel opeens irritant veel aan de rechterkant, zal wel aan mijn monitor liggen, maar ik mis een klein stukje balk.

Ik kan opeens wel veel meer nummers kopen? Niet dat ik dat van plan was, maar het is opeens van 20% naar 90% gegaan.

Wel even opgelet bij het updaten: je last.fm gegevens worden niet overgenomen en andere preferences ook niet.
De lay-out is op de schop gegaan zoals je ziet. Met de vorige preview versies was je Facebook profiel te zien in de People-lijst, nou staat het er boven. Tevens is het lettertype veranderd in de People-lijst.

Bij het nummer wat je aan het afspelen bent hebben ze het 'Artiest - Song' veranderd en een aparte balk onder de album-art gezet. Verder zijn er wat wijzigingen geweest in de achtergronden, zoals te zien is bij Inbox, Devices en Downloads voor als ze leeg zijn. Ze hebben bij 'Local Files' en 'Library' nu ook een album-art toegevoegd indien het beschikbaar is.

Voor de rest zijn er wat afbeeldingen veranderd, zoals de gele / zwarte ster, historie-knoppen, focus-kleur voor het zoeken, offline gebruiken en verder nog rechtsboven (Minimaliseren, Maximaliseren, Sluiten). Als je Spotify al een tijd gebruikt zie je dat het verloop in de header (te herkennen aan: Spotify Open / Unlimited / Premium) is veranderd. De bovenkant is nu een stuk lichter geworden.

Wat ik mij alleen niet kan herinneren is of ze voorheen al de Artist Radio-tab hadden aangepast. Wat ik mij herinner is dat alleen de Album-art met een play-knop te vinden was en niet een leuke lijst zoals het nu is.

Al met al, een mooie update.

PS: Ik had dat probleem niet met mijn voorkeuren en instellingen. Alles is nog precies hetzelfde zoals ik het met de vorige preview-versie had ingesteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Ik vroeg me af of het al iemand was gelukt Spotify/Windows op je desktop in offline modus te krijgen. Ik merk dat ik niet soepel kan gamen zolang Spotify aan het streamen is. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exception schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:02:
Misschien kun je je abboneren op de Hitparade, hier staan meestal de nieuwste "top 40" nummers in.
Ik wil eigenlijk een overzicht van alles, maar 5% van wat ik beluiser valt in de top40 categorie. Maar ik heb nu ook deze gevonden van spotify zelf:

http://open.spotify.com/u...st/3Yrvm5lBgnhzTYTXx2l55x

Ik gebruik daarnaast nu maar de websites 2 keer per week om te zien of ik wat mis en musicmeter.nl , maar toch apart dat er niet een complete lijst ergens is. Dus gewoon alles wat er nieuw is erop. Of het nu klassiek of top 40 is en of het nu een single is of een heel album.
murphsy schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 08:57:
Ik vroeg me af of het al iemand was gelukt Spotify/Windows op je desktop in offline modus te krijgen. Ik merk dat ik niet soepel kan gamen zolang Spotify aan het streamen is. Iemand tips?
Je moet voordat je gaat gamen rechtsboven op je naam klikken (spotify username) en dan log out kiezen. Spotify sluit dan en het aanmeldscherm komt tevoorschijn. Dan kan je na het gamen gelijk weer inloggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuel schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:09:
PS: Ik had dat probleem niet met mijn voorkeuren en instellingen. Alles is nog precies hetzelfde zoals ik het met de vorige preview-versie had ingesteld. :)
Ik heb mijn schuifbalk ook weer normaal gekregen. Mijn facebook account was ook verdwenen, maar die heb ik weer toegevoegd. Apart dat ik alle instellingen dan kwijt was en jij niet.

De taakbalk van windows 7 (rechtermuisknop op spotify icoon) is ook handig. Kan je zien wat je onlangs hebt afgespeeld. Geen idee of dat er al inzat, maar ik kwam het net tegen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Weird, ik heb spotify altijd open staan en merk echt totaal geen up- en download, mijn metertje staat ook keurig op een paar byte per seconde, er zit voor bijna 4 GB (dat loopt ook bijna niet op) in de cache. Gebruikt spotify geen upnp voor portmappings ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
Ik begin toch wel aardig moe te worden van het gebrek aan gapless playback ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Exphy schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:19:
Tja, die heb je ook niet met mp3tjes, vind het nog steeds niet kunnen kiezen van geluidskaart irritanter, het zit erin (spotify:config2) alleen is nog steeds leeg. Vind het gewoon fijn om spotify via mijn speakers te spelen en mw2 via mijn headset, bij winamp kan het, bij spotify nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Dat is wel heel bizar, wat is jou internetsnelheid? Ik moet zeggen dat ik nog nooit wat van spotify heb gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Cyleo schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Dat is wel heel bizar, wat is jou internetsnelheid? Ik moet zeggen dat ik nog nooit wat van spotify heb gemerkt.
Ziggo 120/10, maar het valt mij ook op, omdat ik sommige mensen hoor klagen over de bandbreedte die Spotify soms gebruikt, dat ik dit niet terug zie in mijn bandbreedte metertje, bijvoorbeeld sopcast gebruikt de volle 10 Mb upload regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Cyleo schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:02:
[...]

Ik zit op een Ziggo Alles-in-1 abonnement. De meeste online games (speel vooral League of Legends) worden totaal onspeelbaar als ik Spotify heb aan staan. De opmerking dat ik het moet afsluiten daar heb ik natuurlijk niets aan, ik wil muziek onder het gamen. Ik gebruik Spotify Premium en op mijn telefoon kan ik hem in offline modus zetten, dit zou ideaal zijn op mijn desktop.

Het is vooral de upload die mijn verbinding knijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Als je toch premium hebt, kan je hem dan niet tijdelijk blokkeren (firewall) of via een valse proxy offline halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:24:
Als je toch premium hebt, kan je hem dan niet tijdelijk blokkeren (firewall) of via een valse proxy offline halen?
Dan kan je ook niks afspelen lijkt mij?

Maar waarom luister je spotify als je games speelt? Zit er in dat spel geen muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 09:40
En jawel hoor, Spotify ligt eruit. Afgezien van alle voordelen van dit platform is het een nadeel dat je de muziek niet zelf in beheer hebt. Eens kijken hoe lang het duurt ;)

Edit: het is alweer opgelost (kon er half uurtje niet bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij is alles grijs, dacht dat het was omdat ik het meer dan 5 keer afgespeeld had want heb gisteren die melding gekregen (Spotify Free) maar misschien dat er toch een storing is ;) het duurt gewoon vrij lang maar werkt wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 08-05-2011 11:31 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
rookie no. 1 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:26:
En jawel hoor, Spotify ligt eruit. Afgezien van alle voordelen van dit platform is het een nadeel dat je de muziek niet zelf in beheer hebt. Eens kijken hoe lang het duurt ;)

Edit: het is alweer opgelost (kon er half uurtje niet bij)
Hier werkt het al de hele ochtend gewoon feilloos hoor.Lekker naar http://open.spotify.com/album/4zojkjd8EnxhvBQAx1Nd4W aan het luisteren :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Maverick schreef op zondag 08 mei 2011 @ 11:35:
[...]
Hier werkt het al de hele ochtend gewoon feilloos hoor.Lekker naar http://open.spotify.com/album/4zojkjd8EnxhvBQAx1Nd4W aan het luisteren :)
Da's wel een beetje sippe zondagochtendmuziek imo!
Try this:
http://open.spotify.com/user/flynnduism/playlist/3qczv5X0kxC8blol156yL7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Geweldig programma. Ik zoek alleen nog een mogelijkheid om op de een of andere manier wat muziek door elkaar te laten mixen alleen is dat denk ik niet mogelijk met 1 spotify account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb zelf ook al gezocht maar kan de optie "Crossfader" nergens vinden, is deze er gewoon niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Nope. Gapless playback is blijkbaar zelfs al te moeilijk. :X

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 13:50
Spotify is gewoon weer online hier.

BTW, je kan alvast de laatste Spotify downloaden, indien je niet kan wachten: http://www.spotify.com/nl/download/windows/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben bezig om de Fresh FM House Top 1000 in Spotify te krijgen, enorm veel werk en sommige tracks vind hij niet, maar mijn vorderingen staan hier: spotify:user:arfman2:playlist:4HojsqJMf9021gvmzfHoMO

Laat even weten of de link werkt, ben redelijk no0b met Spotify :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Voutloos schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:26:
Nope. Gapless playback is blijkbaar zelfs al te moeilijk. :X
Het blijven streams, je kan natuurlijk alles kopen en in winamp afspelen als het zo'n grote eis van je is.
Wat is er zo belangrijk aan gapless play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 17:40:
[...]
Dan kan je ook niks afspelen lijkt mij?
Hij had toch premium, dan kan je op drie devices (mobiel of PC) muziek offline opslaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
Arfman schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:46:
Ben bezig om de Fresh FM House Top 1000 in Spotify te krijgen, enorm veel werk en sommige tracks vind hij niet, maar mijn vorderingen staan hier: spotify:user:arfman2:playlist:4HojsqJMf9021gvmzfHoMO

Toegevoegd :-) Altijd lekker om een dergelijk grote playlist te hebben.... Hoop alleen dat ik hem helemaal kan offline syncen op mijn iphone :D

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:52
Arfman schreef op zondag 08 mei 2011 @ 12:46:

Linkje werkt prima - wel een enorme klus om op je nek te halen! :x

Ik heb 'm hier volgens mij nog niet voorbij zien komen maar zonder meer een aanrader; http://topsify.com/. Zoals de naam al een beetje weggeeft staan hier een aantal Top-zoveel playlists op die worden bijgewerkt. Ik vind zelf de US Rock top 40 wel de moeite waard maar wellicht vallen de Zweedse, Engelse of Amerikaanse reguliere top40 danwel de Zweedse dance/club top40 hier bij anderen wel in de smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:18:
[...]

Het blijven streams, je kan natuurlijk alles kopen en in winamp afspelen als het zo'n grote eis van je is.
Wat is er zo belangrijk aan gapless play?
Bij een aantal van mijn favo bepaalde muziekgenres is het behoorlijk belangrijk. ;) Maar ook het gemiddelde pop album is steeds vaker een continue mix.

Btw, er is geen technische reden dat streams niet netjes aan kunnen sluiten. De streams worden reeds gebufferd, dus het enige dat ze hoeven te doen is iets eerder beginnen met de stream van het volgende nummer in de queue.

Het is gewoon een feature request, van imo een redelijk belangrijke feature welke niet per se rocket science hoeft te zijn. Maar ik blijf gewoon van Spotify houden hoor. Druk maken over bestandjes of allemaal kleine software pakketjes die toevallig 1 ding goed doen was leuk in de Middeleeuwen. :P

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: verkeerde forum 8)7

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Voutloos schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:26:
[...]
Bij een aantal van mijn favo bepaalde muziekgenres is het behoorlijk belangrijk. ;) Maar ook het gemiddelde pop album is steeds vaker een continue mix.

Btw, er is geen technische reden dat streams niet netjes aan kunnen sluiten. De streams worden reeds gebufferd, dus het enige dat ze hoeven te doen is iets eerder beginnen met de stream van het volgende nummer in de queue.

Het is gewoon een feature request, van imo een redelijk belangrijke feature welke niet per se rocket science hoeft te zijn. Maar ik blijf gewoon van Spotify houden hoor. Druk maken over bestandjes of allemaal kleine software pakketjes die toevallig 1 ding goed doen was leuk in de Middeleeuwen. :P
Gelukkig zijn er veel Continuous Mix versies te vinden, maar vast niet van alle albums die je dan wel zou willen :)
http://open.spotify.com/search/Continuous+mix
Maar inderdaad, het zou mooier zijn als hij bijvoorbeeld 10 seconden voor het einde van het huidige nummer alvast begint met bufferen voor het volgende nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Exphy schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 12:19:
Dat is een van de meest en langst gevraagde features:

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/gapless_playback5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
Er is wel meer eigenlijk wat ik best wel mis in spotify, een zoekfunctie voor mijn starred list zou ook wel handig zijn. Maar zolang ze genoeg indie blijven hebben dan blijf ik wel betalen.

[edit]
Manuel schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:36:
[...]

Druk eens CTRL + F in je Starred list. :)
wist niet dat dat kon :o Bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Exphy op 09-05-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Nu online
Exphy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:53:
[...]

Er is wel meer eigenlijk wat ik best wel mis in spotify, een zoekfunctie voor mijn starred list zou ook wel handig zijn. Maar zolang ze genoeg indie blijven hebben dan blijf ik wel betalen.
Druk eens CTRL + F in je Starred list. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Yesss en weer 10 Full new Club Tracks: GoT_Dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
wat er imo nog steeds mist is de album zoekfunctie. Je kunt "album:summer" bv wel intypen maar je krijgt dan een lijst met nummers die op een album met "summer" erin voorkomen ipv een lijst met alle albums zelf waarin "summer" voorkomt. Soms betekent dit dat je maar 3 verschillende albums in je lijst ziet en dat kan toch niet de bedoeling zijn? :@

edit:
Albert020 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:11:
Yesss en weer 10 Full new Club Tracks: GoT_Dance
heb ook even 2 van mijn favorietjes toegevoegd

[ Voor 30% gewijzigd door Baldertt op 09-05-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:04:
[...]

Ziggo 120/10, maar het valt mij ook op, omdat ik sommige mensen hoor klagen over de bandbreedte die Spotify soms gebruikt, dat ik dit niet terug zie in mijn bandbreedte metertje, bijvoorbeeld sopcast gebruikt de volle 10 Mb upload regelmatig.
Is het dan niet mogelijk om QoS in te stellen? Misschien dat spotify iets teveel voor zichzelf claimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Cyleo schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:39:
[...]

Is het dan niet mogelijk om QoS in te stellen? Misschien dat spotify iets teveel voor zichzelf claimed.
Geen idee, ik heb totaal geen upload en bijna geen download met spotify, blijkbaar heb ik een merendeel van de nummers in de 4 GB cache staan, maar upload zie ik niet, met p2p streams wel en daar regelt QoS het allemaal wel, heb er zelf en andere mensen hier in huis ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heeft er iemand ervaring met de 7 dagen trial van Spotify? Ik las eronder iets van dat je aan een abo vastzat als je niet op tijd zou opzeggen. Klopt dit?

En Spotify Mobile, hoeveel verbruikt dat gemiddeld met 10 uur onderweg luisteren per week?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Yorin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:25:
Heeft er iemand ervaring met de 7 dagen trial van Spotify? Ik las eronder iets van dat je aan een abo vastzat als je niet op tijd zou opzeggen. Klopt dit?

En Spotify Mobile, hoeveel verbruikt dat gemiddeld met 10 uur onderweg luisteren per week?
Je bent in ieder geval je Spotify Free kwijt daarna omdat je als je terug gaat Spotify Open hebt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle K
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:14

Ik kan het me niet voorstellen, ik maak zelf gebruik van premium en ik kan opzeggen wanneer ik wil. Het geld wordt afgeschreven met PayPal d.m.v. een subscription, deze kan ik opzeggen bij Spotify zelf maar in principe ook direct in PayPal.

Per dag luister ik doordeweeks ongeveer tussen een half uur en een uur via m'n smartphone, ik heb geen idee hoeveel verbruik dat exact oplevert (zou ik is moeten meten) maar ik heb in ieder geval nog geen last gehad van Hi's fair use policy meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:55
Ik luister zo nu en dan via telefoon en heb sinds 16-04 nog maar 175MB verbruikt (staat op low bandwith en daarnaast gewoon nog ander internetgebruik). Valt best wel mee dus.

edit: oh wacht, al iets meer na nog een dagje spotify tijdens mijn OV ritjes:
235565 KB binnen uw abonnement

[ Voor 26% gewijzigd door maarud op 10-05-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Goedemorgen! Zeg ik zit erover te denken om een premium spotify account te nemen, maar nou vroeg ik mij af of ik deze op 2 telefoons kan gebruiken. Dus die van mij en die van m'n vriendin, zodat zij niet ook een account hoeft te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
OmeAnne schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:53:
Goedemorgen! Zeg ik zit erover te denken om een premium spotify account te nemen, maar nou vroeg ik mij af of ik deze op 2 telefoons kan gebruiken. Dus die van mij en die van m'n vriendin, zodat zij niet ook een account hoeft te nemen.
Dat gaat prima, zo lang je niet tegelijk wil luisteren.
Zo gauw de ander op "Play" drukt, zal de andere client stoppen met afspelen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Ook voor lokale bestanden? Dat zou irritant zijn!
Of worden de bestanden niet op de telefoon gezet als je de offline modus gebruikt?

Misschien kun je ze dan afspelen met een andere player?

[ Voor 59% gewijzigd door OmeAnne op 10-05-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
OmeAnne schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:15:
Ook voor lokale bestanden? Dat zou irritant zijn!
Wat mogelijk is met Spotify Premium is dat je in Offline mode gaat. Spotify maakt geen verbinding met het internet en kan dus nooit weten of een andere client muziek afspeelt. Je moet je playlists wel offline maken. Ook is het nodig om 1 keer in de 30 dagen online te gaan om je account te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat ik het programma heel gelikt vind en heel erg responsief, alles werkt direct, maar de muziekdatabase begint me nu ik ben overgestapt van Grooveshark behoorlijk tegen te vallen. Nou luister ik niet naar de Top40 bekende muziek wat opzicht al een beetje moeilijk is maar Metallica vind ik bijvoorbeeld nagenoeg in zijn geheel niet terug. Verder onbekendere artiesten niet terug te vinden die ik Grooveshark wel terug vind, in verschillende subgenres. En veel ontbrekende albums bij Artiesten die er wel in staan.
Kan het thuis voor een groot deel afvangen met mijn eigen collectie maar de reden dat ik zo'n dienst als dit neem is om diezelfde muziek op werk te hebben.
Hier is nog voldoende ruimte voor ontwikkeling in mijn ogen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:37
Dat is en zal de achilleshiel van Spotify blijven er zullen altijd platenlabels en artisten zijn die niet willen dat de muziek van hun er op komt. Zoals ook op de site van Spotify staat:
There are two main reasons why certain tracks or artists are not currently available on Spotify.

Some artists have chosen not to make their music available for online streaming services like Spotify. We really hope that they change their minds in the future. As soon as they do, they’ll be very welcome here.

Some artists have divided their rights between different record labels that cover different regions. This means their music will be available in Country A but not in Country B. This will become less of an issue as we sign more deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was me uiteraard duidelijk (dat Metallica er niet op staat is wat dat aangaat een dead giveaway...) maar goed aanbod is natuurlijk wel een doorslaggevende factor in het gebruik van een service als Spotify. Misschien moeten ze meer aandringen op de voordelen van hun product.
We zullen wel zien, tis wel een teken dat een aantal platenboeren dus ook helemaal geen zin hebben te conformeren. Spotify is indien het aanbod er naar is een dienst die een punt zou kunnen zetten achter het downloaden van muziek.
Voor wat er wel op staat is het een geniale service en technisch is het w.m.b. superieur aan Grooveshark en andere minder directe concurrenten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Artiesten die niet op Spotify staan boycot ik. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Niet online
Priet schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 20:07:
[...]

Verjaardag was top zaterdag. Spotifiy Premium schijnt zelfs gratis te zijn voor 7 dagen. :) Thanks, ik heb je lijst een uurtje gedraaid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:25:
Artiesten die niet op Spotify staan boycot ik. Zo simpel is het.
Daar heb je alleen maar jezelf mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 19:25:
[...]

Daar heb je alleen maar jezelf mee?
Nee, want mocht Spotify kapot gemaakt worden door artisten/platenmaatschappijen dan stop ik met betalen voor muziek en ga ik die hard downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 18-09 11:06

Crusader

Arc Nature

magnifor schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:17:
[...]

Nee, want mocht Spotify kapot gemaakt worden door artisten/platenmaatschappijen ...
Da's wel het laatste wat er zal gebeuren. Platenmaatschappijen hebben Spotify nodig als ze wat extra willen verdienen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
Ik heb een SE Vivaz die ik niet meer gebruik voor bellen (want dat werkt niet meer sinds ie in de wasmachine heeft gezeten), maar ik gebruik m wel voor spotify. Ik luister ongeveer 4-6 uur per dag (offline), en synchroniseer elke dag via wifi. Batterij gaat op deze manier 2 a 3 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 18-09 11:06

Crusader

Arc Nature

Baldertt schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 22:17:
[...]

Ik heb een SE Vivaz die ik niet meer gebruik voor bellen (want dat werkt niet meer sinds ie in de wasmachine heeft gezeten), maar ik gebruik m wel voor spotify. Ik luister ongeveer 4-6 uur per dag (offline), en synchroniseer elke dag via wifi. Batterij gaat op deze manier 2 a 3 dagen mee.
Ik denk dat ie het verbruik in MB's bedoelt ;)
Maar dat is eenvoudig uit te rekenen. Je krijgt een stream van 190 of 320 kbps (weet niet precies met mobile). You do the math :)

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 11-05-2011 00:08 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:17:
[...]

Nee, want mocht Spotify kapot gemaakt worden door artisten/platenmaatschappijen dan stop ik met betalen voor muziek en ga ik die hard downloaden.
Ik bedoelde: je kan de dingen die niet op spotify staan toch downloaden? Ik download geregeld muziek die ik niet op spofity kan vinden. Staat het erop, dan is het meer moeite om te downloaden en luister ik wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:37:
[...]

Ik bedoelde: je kan de dingen die niet op spotify staan toch downloaden? Ik download geregeld muziek die ik niet op spofity kan vinden. Staat het erop, dan is het meer moeite om te downloaden en luister ik wel online.
Uit principe boycot ik artiesten die niet in Spotify staan. Natuurlijk kan ik het downloaden maar dan heeft geen nut om 10 euro per maand te betalen voor Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een vriend die spotify gebruikt, ik krijg ook tips van hem te zien in het feed scherm (althans zo heet dat volgens mij). Maar nu wil ik hem aan de rechterkant hebben in het facebook rijtje, maar dat werkt niet?

Ik kan ook in dat feed scherm niet op zijn naam klikken. Weet iemand wat ik moet doen om hem toe te voegen? Ik kan niet op zijn naam klikken in het feed scherm, op andere namen wel?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb Spotify niet echt als alternatief op CD's kopen, dit zal ik toch altijd blijven doen want ik spaar die dingen namelijk gewoon. Bij voorkeur beperkte uitvoering, gesigneerd, of anderzinds met leuke dingen erbij. Digitaal muziek kopen daar in tegen zou ik nooit doen, buiten deze abonnementsvorm om dan. Bits op een Hardeschijf hebben geen enkele meerwaarde tegenover iets wat ik toch al kan streamen als dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
magnifor schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 09:44:
[...]

Uit principe boycot ik artiesten die niet in Spotify staan. Natuurlijk kan ik het downloaden maar dan heeft geen nut om 10 euro per maand te betalen voor Spotify.
Sommige labels zijn te klein voor spotify(of om andere redenen niet opgenomen), maar dat is voor mij geen reden om ze dan maar niet te luisteren. Fabric/Fabriclive staan niet op spotify, veel dubstep kan je er ook niet vinden en oudere albums van vrij veel indie artiesten ook niet.

Maar om al die dingen niet meer te luisteren omdat ze niet op spotify staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Foutje bedankt ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Albert020 op 11-05-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben vandaag ook begonnen met spotify, en heb nummers van mn youtube playlist gekopieerd naar spotify playlist. het is jammer om te zien dat veel oudere nummers niet te vinden zijn,
(nederlandse artietsen(house/techno)
of je vind alleen vage remixes. maar verder werkt het wel beter dan youtube, geen vidio's die vanwege copiright niet meer beschikbaar zijn.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mrc4nl schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:29:
maar verder werkt het wel beter dan youtube, geen vidio's die vanwege copiright niet meer beschikbaar zijn.
nou, wel dus... Althans, nummers die opeens verdwijnen vanwege rechten e.d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:56
Sinds 1 mei werd ook mijn unlimited abbo met reclame ( zo een waar je een code voor nodig had ), omgezet tot een 10 uur en 5x per nummer account.

Aangezien ik op dit moment nog niet het geld te besteden heb om een abbo te nemen, maar spotify wel erg handig is blijf ik het gewoon gebruiken. Zit ik echter aan de 5x per nummer (wat hij echter heeft meegenomen van voor 1 mei) of zit ik over de 10 uur, dan download ik ieder nummer wat ik wil luisteren en voeg het handmatig toe.

Zo moet het voor mij maar tot ik het geld er wel naar te besteden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:03:
Zo moet het voor mij maar tot ik het geld er wel naar te besteden heb.
Misschien kan je meerdere gratis accounts nemen? Geen idee of het werkt, maar het lijkt me van wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:16:
[...]

Misschien kan je meerdere gratis accounts nemen? Geen idee of het werkt, maar het lijkt me van wel?
als je zeker wilt zijn, doe je het ook nog eens vanaf een ander IP adres, dan kunnen ze de link al helemaal niet leggen ;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ja, en dan weer gaan klooien om je stars/playlists te kunnen gebruiken. :z Hier past maar 1 reactie op:
NMe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:39:
Dus er is nu een legale manier om bijna gratis muziek te kunnen luisteren, en die draai je eigenhandig de nek om door dingen te gaan doen die niet de bedoeling zijn, alleen om 5 euro per maand uit te sparen? Jammer hoor. :)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, laten we niet de moraalridder hier gaan spelen. Als je de 5 euro per maand niet kan missen kan het prima door meerdere accounts te nemen (en anders downloaden).

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Top 40 geüpdatet, zou nu week 20 moeten zijn ipv 19 :)
Neem aan dat de volgorde, nieuwe nummers en verwijderde nummers bij de subscribers ook allemaal worden geüpdatet, geen ervaring mee eigenlijk.

Pagina: 1 ... 12 ... 41 Laatste