Ervaringen met chinavasion.com

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 82.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336655

Ben benieuwd naar de fotor, ik ga denk ik weer wat bestellen. Kijken of er iets anders ook zo goed is :D

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 336655 op 03-03-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo is het wel mooi geweest.

Dit topic gaat over de ervaringen met chinavasion.com, niet over een of andere autoradio. Ik stel voor dat doggy1 er voor zorgt dat zijn topic Chinese autoradio/dvd met navigatie topic. heropend wordt met een fatsoenlijke topicstart, want het slaat natuurlijk nergens op om daar een nieuw topic te openen, omdat de discussie hier off-topic is, dat topic vervolgens zo slecht te starten dat het gesloten wordt en dan hier maar weer verder te gaan. Eventueel kunnen dan de reacties die hier zijn geplaatst daar naartoe worden verhuisd.

Elke verdere reactie alhier die puur over dat apparaat gaat verdwijnt in de prullenmand.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102673

is er hier iemand die wel zelf (of dichtbij) ervaring heeft met de 1din radio's van chinavasion maar dan met het uitklap scherm?
las al wat dingen van horen zeggen dat het vrij gammel was maar hoor het liever van iemand zelf.

ook hoorde ik iets over het feit dat je tijdens het navigeren niet gelijktijdig met de radio of muziek bezig kon zijn?

mijn overweging gaat dus om die ivm. het hoge scherm omdat die uitklapt, want mijn radio plaats zit vrij laag:

Afbeeldingslocatie: http://arcesstables.nl/Media%20Extern/Mitsubishi%20Pajero/18062009004.jpg

en anders de 1 din met vast scherm welke ook al voorbij kwam hier.
heb al voorheen lopen kloten met een car pc met onderdelen van chinavasion (inbouw touchscreen, camera en dergelijke) alleen heb de computer nooit fatsoenlijk aan het werk gekregen.

ervaring met CV is dus goed alleen twijfel nog over de kwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Als ik zo zie waar je radio zit, gaat een 1DIN met uitklapscherm niet zo goed werken voor jou.
Je scherm gaat er uitkomen en in een hoek van 90° staan, verder klappen kan niet omdat hij dan tegen de knoppen van je verwarming zit.
Volgens mij ga je niks zien op je scherm. :)
Denk dat je beter zo een 1DIN met vast scherm neemt, daarmee kan je het scherm wel kantelen naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx for the info, zit nog wel te twijfelen over 2 din maar het zit allemaal zo achterlijk laag dan...
twijfel zelfs of ik het wel kon ombouwen naar 2 din zonder al te veel te slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ombouwen naar 2DIN lijkt me niet echt een probleem, tenzij er echt een fysieke scheiding zit tussen je huidige radio en dat opbergvakje (?) eronder.
2DIN kan je meestal ook kantelen zodat je een betere kijkhoek hebt.

Maar eender welk model je neemt, heb blijft redelijk diep om er naar te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

precies, had daarom ook eerst de carpc met touchscreen van CV bovenop gebouwd waar de meters zitten, maar die car pc valt zo tegen qua navigatie en bellen dat ik hem alleen nog maar voor muziek gebruikte... zonde dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik weet niet of het met deze radio's mogelijk is om de scherm-output op 1 van de video-outputs weer te geven.
Moest dat mogelijk zijn kan je gewoon een extra 7"-schermpje op je dashboard zetten om de navigatie en zo te volgen en de bediening dan effectief doen op het touchscherm van de radio zelf? :)

Mensen die al een toestel van Chinavasion hebben die hier kunnen op antwoorden?

[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 04-03-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Modbreak:Discussies over autoradios stoppen hier. Graag algemene discussies over ChinaVision (levertijden, ervaringen, weet ik veel wat nog meer). Hulp bij het uitzoeken van een autoradio of bij het inbouwen ervan kan vast wel in een ander topic. Vanaf NU ga ik alle reacties trashen die nog over autoradios gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:11:
[modbreak]Discussies over autoradios stoppen hier. Graag algemene discussies over ChinaVision (levertijden, ervaringen, weet ik veel wat nog meer). Hulp bij het uitzoeken van een autoradio of bij het inbouwen ervan kan vast wel in een ander topic. Vanaf NU ga ik alle reacties trashen die nog over autoradios gaan![/]
ik vraag toch om de ervaring met de radio's van chinavasion in het algemeen? en dus ook de kwaliteit van hun product?

het topic wat ervoor was zit op slot dus kan ik ook weinig mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Je stelt technische vragen over de plaatsing van een radio en dergelijke, dat heeft niks te maken met ervaringen met de shop. Als je die vragen hier op GoT wilt stellen dan kan dat gewoon in het betreffende techforum. Of je daar een nieuw topic voor aanmaakt, of in overleg met doggy1 en de crew die het topic gesloten heeft er voor zorgt dat dat bestaande topic weer open kan maakt dan weinig uit (zo lang je je maar aan de regels houdt van het betreffende subforum).

Als je hier verder over in discussie wilt, dan graag buiten dit topic om, want ook reacties op mod-werk zijn off-topic.

[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 04-03-2010 11:37 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou, mijn poging dan..

voor de radio discussie:
Ervaringen met "chinese" autoradio's (Chinavasion etc.)?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 102673 op 04-03-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Sorry modjes, dacht dat het nog genoeg ging over de producten van CV zelf ipv software-dingen zoals voor de eerste modbreak. Zal niet meer gebeuren :)

Goudvarken, super, kunnen we verder gaan waar doggy1 is blijven hangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Modbreak:Is die topicwarning nu echt zo ingewikkeld?

Geen technische vragen hier!

Berichten verplaatst naar Ervaringen met "chinese" autoradio's (Chinavasion etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand ervaring met de xenon setjes van chinavasion?
Zat te denken aan de h4 set voor ca. 60 euro of dat ik gewoon een pilot xenon set van eBay haal voor 90,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die wou ik ook kopen, nee geen ervaring ermee. Als je ze koopt , ben ik echt benieuwd. Ik zou ze zelf wel kopen maar heb geen idee hoe ik dat moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de 1 din met uitklapscherm is besteld en de h4 xenon set ook.
nu dus maar geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijg net bericht dat de h4 xenon verstuurd is maar de radio out of stock is tot volgende maand, dit hebben ze dus gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.chinavasion.co...-gps-car-dvd-player-1din/

http://www.chinavasion.co...-with-7-inch-touchscreen/

deze 2 zijn in ieder geval wel op voorraad, wat denken jullie?
De 1e heeft als voordeel dat je DVB-T kan ontvangen (NL 1 2 3)
De 2e heeft als voordeel dat die 65 euro goedkoper is ;) kan er verder geen duidelijke verschillen in vinden.

Wat lijkt jullie de beste keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

Heeft iemand hier ervaring met de camcorders van chinavision ?
Ik ben namelijk van plan om er 1 aan te schaffen maar ik zou zo niet weten welke ik eigenlijk zou moeten kopen. Als iemand ervaring heeft met zon koopje dan hoor ik het graag !

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Het zijn uiteraard allemaal Chinese OEM modellen. Vaak verkoopt Toshiba ze ook onder hun eigen naam. De ervaringen ermee zijn nogal dramatisch :X Mijn advies is om je lekker te beperken tot de 4 a 5 grote camcordermerken (Canon, Sony, Panasonic, JVC en Samsung/Sanyo).

Zie hiervoor ook:
Betaalbare HD Videocameras - Deel 2
Het grote digitale video camera topic deel II
Het low-budget 720p camera topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Eens met Mig.

Een autoradio met een beetje vreemd menu, of af en toe een vastlopertje in Wince is neit dramatisch. Maar wat ik heb gelezen van de chinese camcorders ed, is het beeld gewoon niet vergelijkbaar, en dat maakt het apparaat echt nutteloos. Bij de radio's zijn het vaak de extraatjes die niet altijd even goed werken. bij de camcorder is het de core business die niet lekker is. Dus ik zou de gok niet nemen.

Ik heb overigens wat heen en weer gemaild met Chinavasion over de radio. (wordt echt te warm en beeld "mirrored") En ik mag hem opsturen... Nou ja gaan we dus niet doen, er is ruimte om een fannetje te plaatsen, en op een australisch forum werd er verteld dat er bij sommige versies van deze ook echt een fan inzit, zit namelijk al een fanguard ingefreesd. En dat beeld krijg ik ook wel goed, desnoods vervang ik de hele flatcable. Toen ik overigens vroeg of ik het apparaat open mocht maken om te kijken of ik die flatcable aan te drukken, mocht dat in principe wel zonder de garantie direct te laten vervallen, zolang ik maar even van te voren zou overleggen.

maar ja als tweakert zijnde laat ik me niet afschrikken door een koelingsprobleempje uiteraard. als een fannetje niet mocht helpen ga ik eens kijken of ik de climatcontrol er niet doorheen kan fixen. 8)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

@Mig29 en Flagg

Harstikke bedankt voor de info. Beter kan ik dus één gaan halen van een bekend merk.
Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268741

[b][message=33568176,noline] Ik stel voor dat doggy1 er voor zorgt dat zijn topic Chinese autoradio/dvd met navigatie topic. heropend wordt met een fatsoenlijke topicstart, *snip*
Elke verdere reactie alhier die puur over dat apparaat gaat verdwijnt in de prullenmand.[/mbr]
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De xenon is bijna binnen, de dhl tracker geeft aan dat de koerier hem nu in bezit heeft.
Heeft trouwens een hoop plaatsen gezien, van hong kong naar frankfurt dan leipzig dan brussel en dan pas eindhoven, kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook naar zoveel plaatsen ging...

De radio is nog wel in shenzhen (later verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SUPER! Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the radio is on his way :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ik heb m gemist,... was heel even in de achtertuin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Radio ook binnen, gaat er vanavond denk ik in, ziet er iig allemaal fatsoenlijk uit.

Xenon bevalt heel goed, simpel in te bouwen, en normaal licht is al feller dan halogeen groot licht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goudvarken: ZO nu al de xenon ingebouwd.. ehm begrijp ik het goed dat het evenveel licht opbrengt als normaal halogeen groot licht? (ik kan het fout hebben, ik denk dat ik je antwoord verkeerd heb begrepen)

Zou je misschien via een persoonlijke berichtje kunnen informeren hoe het makkelijk in te bouwen is? ben niet zo technish, en me auto is redelijk nieuw qua jaar 2006. H4 is mijne denk ik zelfde als dat setje.

greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was echt simpel, denk half uurtje werk, en dan heb ik mn halve rechterhand in het verband :P

Het dimlicht van xenon is al beter dan grootlicht halogeen, laat staan het groot licht dan ;)

Kan niet vinden hoe ik een PM moet sturen dus dan maar zo (sorry mods)

Het is eigenlijk allemaal plug en play.
Oude lampen eruit, xenon erin, even alle stekkertjes los maken zodat je ze door het rubberen afdek hoesje kan halen, weer alles vastmaken.
Dan plug je 1 standaard stekker van de lamp aan de xenon (voor de aansturing) en sluit je aan allebei de kanten de zwarte massa draad aan een massa punt vast, dus 1 kant direct aan het massa punt wat uit de accu komt, dus even schroefje los van het chassis en ertussen doen.
Andere kant hetzelfde door een chassis schroefje los te halen en hem daar tussen te doen.
Dan hou je nog een rode draad over (denk dus van te voren na dat die lamp in de buurt van de accu moet komen) en die sluit je op de draad van de + van de accu aan.

Dan nog een mooi plaatsje zoeken voor de 2 balast units, ik heb er 1 vastgeschroefd met de bijgeleverde steun, de andere kon ik mooi klemmen bij mijn koelwater reservoir.
draadjes wegwerken en that's it.
Ben iets technisch maar ook niet bijzonder, als je een lamp kan vervangen kan je dit ook.

Enige voordeel voor mij is dat ik een grote Mitsubishi Pajero heb :P uit 2000 dus daar heb je nog iets extra werkruimte denk ik.

Als je nog vragen hebt roep maar.

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 102673 op 19-03-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

DM is pas beschikbaar als je dat zelf aanzet in je forumvoorkeuren: http://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Daarna zie je bij users die het ook aan hebben staan het volgende icoontje verschijnen: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif

Dus mocht je het inbouwen van Xenon lampjes nog met elkaar willen bespreken, dan stel ik voor dat je dat via die weg doet, of een subforum opzoekt waar je een topic over dergelijke kwesties kan openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ola Goudvarken, heb alles drie en vier keer gelezen. Sorry mods , Ik weet genoeg. Dan moet het mij ook wel lukken denk ik. Echt super dat ze mooi schijnen (had ik het toch verkeerd gelezen).

je bent ook een tevreden klant van chinavasion. Ik ga ze denk ik ook bestellen. Is het nog ook gelukt met de LCD?

greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:43
Na aanleiding van dit draadje ook maar eens de gok gewaagd om iets te gaan bestellen in China.
Te weten de: E56 8 Inch Touchscreen Monitor. Voor meer info over dit app. zie link: http://www.chinavasion.co...itor-pc-pos-media-remote/

Heb deze op de 17e besteld en kreeg al op de 19e een melding dat hij was verzonden.
Op de 21e kwam UPS langs, helaas was ik niet thuis. Een dag later kon ik wel mijn pakketje in ontvangst nemen.
Moet zeggen, snelle levering en goede e-mail updates van ChinaVasion. Bij deze dus een tevreden klant.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Allemaal leuk en aardig dat goedkope spul. Maar hoe zit het met de veiligheid? Ik kan me voorstellen dat bijv. gsm's niet uitvoerig zijn getest op stralingsniveaus en de accus ook niet even veilig zullen zijn. Dat de plastics die hebruikt worden misschien ongezond zijn. Er zullen vast koopjes tussen zitten, maar met sommige produkten zou ik toch wel bang zijn voor dingen als kortsluiting/oververhitting en gezondheidsschade. In Europa wordt hier wel uitgebreid op getest, en weet je dus (tot op zekere hoogte) dat je met veilige produkten te maken hebt. Maar misschien overdrijf ik nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 16:48
apollo13 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:00:
Na aanleiding van dit draadje ook maar eens de gok gewaagd om iets te gaan bestellen in China.
Te weten de: E56 8 Inch Touchscreen Monitor. Voor meer info over dit app. zie link: http://www.chinavasion.co...itor-pc-pos-media-remote/

Heb deze op de 17e besteld en kreeg al op de 19e een melding dat hij was verzonden.
Op de 21e kwam UPS langs, helaas was ik niet thuis. Een dag later kon ik wel mijn pakketje in ontvangst nemen.
Moet zeggen, snelle levering en goede e-mail updates van ChinaVasion. Bij deze dus een tevreden klant.
En is het wat?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:54
Ik ben topic gestart over Chinese radios, maar dit is door mod gestopt, omdat ik binnen een week niet meer heb aangedragen.Dit kon ook niet, omdat ik helaas(lol) net 4 weken op vakantie ben geweest en daarmee en met voorbereidingen erg druk ben geweest.
Het leek mij wel interessant om apart topic over deze dvd radios te hebben en gezien reakties is daar ook belangstelling voor. Nu moet er weer in dit topic over deze radios gediscussieersd worden, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Yep, ben er meer dan tevreden over. Kwaliteit is netjes van het spul.
Werkt onder windows XP en win 7 hier in huis zonder problemen.
Touchscreen is net zo gevoelig als het gem. mobieltje.

Gebruik hem vooral voor mijn MediaCenter pc. Nu hoef ik mijn plasma niet meer aan te zetten om andere muziek te kiezen e.d.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-05 10:24
Heb ook een 2 din touchscreen radio gekocht {oftopic maar of ik er echt blij mee ben weet ik nog niet.(reeds 4 maanden in bezit) ook problemen met menu indeling en bij radio alles touchsreen in mp3 modus niet.
tevens blauwe achtergrond in mp3 en ik kan hem niet aanpassen ook geen software updates}

bestelling ging goed en prettig. alles goed aangekomen en werkt naar behoren alleen zou ik bij zulke aankopen eens kijken naar reviews en screen shots.
Tevens nog een plus punt wat indirect met chinavision te maken heeft.
Werd de dag na bestelling gebeld door paypall of het klopte dat ik zon bedrag wou over maken naar china.
Weet hoort niet thuis in dit forum maar wou het toch even melden.
bij mobiele telefoons hebben ze wel eens updates erbij staan dus bij aankoop tip om toch eens terug te kijken op product pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
doggy1 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:24:
Ik ben topic gestart over Chinese radios, maar dit is door mod gestopt, omdat ik binnen een week niet meer heb aangedragen.Dit kon ook niet, omdat ik helaas(lol) net 4 weken op vakantie ben geweest en daarmee en met voorbereidingen erg druk ben geweest.
Het leek mij wel interessant om apart topic over deze dvd radios te hebben en gezien reakties is daar ook belangstelling voor. Nu moet er weer in dit topic over deze radios gediscussieersd worden, jammer.
Psst, Ervaringen met "chinese" autoradio's (Chinavasion etc.)?

;)
leosand schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:13:
[...]
Tevens nog een plus punt wat indirect met chinavision te maken heeft.
Werd de dag na bestelling gebeld door paypall of het klopte dat ik zon bedrag wou over maken naar china.
Weet hoort niet thuis in dit forum maar wou het toch even melden.
[...]
Vind het hier wel thuishoren eigenlijk, het topic is toch gemaakt voor ervaringen met bestelling/support/...
Heel goed van Paypal eigenlijk dat ze dat even voor je checken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Fire69 op 30-03-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 16:48
apollo13 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:56:
[...]

Yep, ben er meer dan tevreden over. Kwaliteit is netjes van het spul.
Werkt onder windows XP en win 7 hier in huis zonder problemen.
Touchscreen is net zo gevoelig als het gem. mobieltje.

Gebruik hem vooral voor mijn MediaCenter pc. Nu hoef ik mijn plasma niet meer aan te zetten om andere muziek te kiezen e.d.
Aangezien ik geen gerelateerd topic hierover zie, vraag ik het maar. Is het er een mogelijk om deze draadloos ofzo te gebruiken? Of kan ik dan beter op zoek naar een goedkope afstandbediening.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
thefabiman88 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:14:
[...]

Aangezien ik geen gerelateerd topic hierover zie, vraag ik het maar. Is het er een mogelijk om deze draadloos ofzo te gebruiken? Of kan ik dan beter op zoek naar een goedkope afstandbediening.
Ik heb in mijn MC een infrarood ontvanger zitten en gebruik mijn MS afstandsbediening om het mediacenter te bedienen. Dus draadloos is een optie. Bij het touchscreen wordt btw ook een héé'l simpele a.b. meegeleverd. Daar zou het ook mee kunnen, maar deze is eigenlijk veel te beperkt voor een MC.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357812

Hallo,

Ik kwam dit tegen op chinavasion.com via nu.nl en het lijkt me een erg interessante pico projector,
wat zeggen jullie ervan? kopen of niet?

http://www.chinavasion.co...ith-wifi-wireless-remote/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357912

Verleden week 29/04 dit besteld:

http://www.chinavasion.co...fm-transmitter-bluetooth/

Bij hun was het binnen 1 dag verstuurd (betaald met CC). Nu is het bij UPS en deze zijn het echt aan het verkl*ten! 8)7 De tracking is nu al 2 pagina's lang met alleen maar gekl**t bij UPS Eindhoven. Ben benieuwd hoelang het nog duurt....

IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!! |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kick een oud topic!

Zag dit op de site staan, maar zoiets zal in nederland wel niet werken?
http://www.chinavasion.co...-tv-scheduled-recordings/

??

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

NoFearCreations schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:58:
Kick een oud topic!

Zag dit op de site staan, maar zoiets zal in nederland wel niet werken?
http://www.chinavasion.co...-tv-scheduled-recordings/

??
NED 1,2,3 en de regionale omroep zou moeten werken. De rest is (conax) gecodeerd en daar kan deze stick zo 1-2-3 niets mee want mist een card reader.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Anoniem: 338676

Ik ben nu ook aan het overwegen om een 2DIN radio te kopen met navigatie mogelijkheid ... Nu komt het op +-250€ incl verzending. Hoeveel en waar moet ik dan die extra tax betalen? Want dat moet toch op dingen boven een bepaald bedrag, of ben ik verkeerd?

Greetz TOmmy

• Fire69
  • Nu online
Die rekening krijg je achteraf automatisch van DHL/UPS/Fedex toegestuurd nadat zij het bij de douane hebben aangegeven.
Hoeveel kan je wel eens googlen. 21% (of heeft NL 19%) BTW + invoerrechten.

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:28
Hou ongeveer 300 euro aan.
Eerst komen er invoerrechten en douanekosten overheen, daar na als laatste nog BTW.

Anoniem: 375242

http://www.chinavasion.co...board-phone-with-wifi-tv/

dit lijkt me wel een mooie telefoon, heeft iemand er ervaring mee?
het wifi lijkt me er handig, werkt dat wel hier in nederland?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-05 20:28
Anoniem: 375242 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:12:
http://www.chinavasion.co...board-phone-with-wifi-tv/

dit lijkt me wel een mooie telefoon, heeft iemand er ervaring mee?
het wifi lijkt me er handig, werkt dat wel hier in nederland?
Wifi en Bluetooth zijn wereldwijde standaarden. Mocht je er niet al te veel technische kennis van hebben, zou ik bij T-Mobile, Vodafone of Hi kijken naar hun eigen merk telefoons. Dat zijn namelijk de Chinese modellen, waar een ander stickertje op zit, extra vertaling en ondersteuning van de provider. Zijn ze wel wat duurder, maar ook beter geschikt voor atechnische mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389167

Wat laat.... maar ik zie hier steeds dat het pakket er na 4 dagen is.
Nou wel ff vermelden dat je wel aan een paar voorwaarden moet voldoen.

Niet genoeg geld op je paypal account en het word een ellende een
uitgestelde betaling op paypal dan ben je echt de sjaak.

Ik 22ste besteld is zie dat mijn saldo bij paypal maar 5,- euro is.
Ik stort dus 270,- want ik was niet zeker of paypal het van mijn rekening afboeken zou.
Te laat...de betaling zou pas om 29ste plaats vinden mits het bedrag op de rekening staat.
nu boek paypal het bedrag toch van mijn rekening af...vreemt genoeg 2 dagen later nog
steeds niks op het payapl account.
Wel het geld wat ik zelf toegevoegd heb maar dar doet paypal verder niks mee.

de oplossing...maak de koop ongedaan en bestel opnieuw....

Heeft niks met chinavasion te doen maar de 4 dagen is dus niet vanzelf sprekend.
Ik schat voor ik mijn pakje heb zijn er 14 dagen overheen gegaan.

Gr Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:47

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Superstudent schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:11:
Allemaal leuk en aardig dat goedkope spul. Maar hoe zit het met de veiligheid? Ik kan me voorstellen dat bijv. gsm's niet uitvoerig zijn getest op stralingsniveaus en de accus ook niet even veilig zullen zijn. Dat de plastics die hebruikt worden misschien ongezond zijn. Er zullen vast koopjes tussen zitten, maar met sommige produkten zou ik toch wel bang zijn voor dingen als kortsluiting/oververhitting en gezondheidsschade. In Europa wordt hier wel uitgebreid op getest, en weet je dus (tot op zekere hoogte) dat je met veilige produkten te maken hebt. Maar misschien overdrijf ik nu wel :)
Ik zal niet heel snel een super cheape ipod charger op mijn ipod aansluiten. Misschien eerst even het ding openmaken om te kijken of het wel goed is gesoldeerd. Je wil niet dat zo'n ding je ipod sloopt.
Er zit overigens wel vaak een CE markering op maar die mogen ze er geloof ik zelf opzetten. En het probleem met dit soort sites is dat als er iets stuk is dat je niet even kan langsgaan met een klacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

Mensen, ik heb hier nu voor de 2e keer iets besteld. en Ging het in nederland maar zo goed.

Mocht je na een onsuccesvolle paypal betaling, het product alsnog niet willen, bijvoorbeeld danwordt de order vanzelf verwijderd. zo kun je dus ook veilig je order maken, weer een stukje zorg minder.

Topbedrijf! duurt alleen iets langer met verzenden.. maar wel vettere gadgets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395291

Hoeveel zijn de douane kosten ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:53
Dat hangt van de waarde van je aankoop aan, het gene wat je aankoopt en of je pakketje er überhaupt door de douane uitgepikt wordt.
Op de website van de belastingdienst is hier wel het een en ander over terug te vinden en ook in dit topic staat er wel wat over: Importeren uit china, belasting & inklaringskosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:35
Ik wil voor het eerst iets bij ChinaVision kopen maar kans is dus groot dat ik btw moet betalen (Product is 80e incl. verzendkosten). Welke courier kan je het beste kiezen ? Of geven al die bedrijven gewoon alles aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397149

ik kocht ook een radio dvd +nav 300 euro alleen de radio werkte de rest half of niet ik deed mijn beklacht
ik word al 4 maanden van het kastje naar de muur gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:54

MrN

Iemand die van zijn radio met navigatie en telefoon ( bluetooth) af wil??
Heb eventueel wel belangstelling, graag pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258399

Ik heb hetzelfde probleem met mijn King Cobra Multimediaset met Navigatie van chinavasion.
Het GPS signaal is veel te zwak. Heb losse ontvanger op mijn dak(renault LAguna) geplaatst. Maar dit geeft geen positief resultaat. Ik zie in het GPS menu de sterkte toenemen van het aantal signalen....maar niet voldoende.

Weet iemand raad??
groeten,
René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258399

Jammer...geen reacties :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270512

Goedeavond,

Ook even mijn ervaring met Chinavasion, ze leveren, OK, dat doen ze. Maar het product is niet goed (hebben meer mensen last van) en de service is net zo belabbert.

Heb je problemen, ze helpen niet.

Mijn advies is dus koop niet bij Chinavasion!

Groet,
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Nu online

Orion84

Fotogenie(k)?

Kan je die ervaring misschien wat verder toelichten? Dat levert vast een stuk informatiever verhaal op waar anderen ook echt wat aan hebben :)

• Meatpoint
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-05 16:26
Heb bij Chinavasion 3 artikelen besteld. alle 3 netjes geleverd. op de verpakking staat een lagere prijs dan wat ik betaald heb. waarschijnlijk om invoerrechten te voorkomen. produkten werken prima maar ik denk dat het ook gaat om het verwachtingspatroon.
Als je voor een dubbeltje op de 1ste rang wil zitten moet je aansluiten bij al je voorgangers die bij Radar en Kassa zitten. als je een leuk produkt wilt voor een leuke prijs zul je je geen breuk vallen.
Heb ook heel vaak besteld bij DX en Priceangels. vooral veel nintendo spul. werkt allemaal prima.
als iets defect is wordt het netjes geregeld maar het kost wat energie en de verzendtijd is dan in je nadeel.
maar een flashcard voor een DS voor een paar euro, dan wil ik wel 10 dagen wachten

• Fire69
  • Nu online
Orion84 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:03:
Kan je die ervaring misschien wat verder toelichten? Dat levert vast een stuk informatiever verhaal op waar anderen ook echt wat aan hebben :)
Iemand die al 3 jaar geregistreerd is, en ons dan verblijd met zo'n eerste post, die neem ik sowieso al niet te serieus.
Waarschijnlijk gevalletje niet weten hoe iets werkt en verwachten dat je voor halve prijs service krijgt zoals hier in de locale winkel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 419865

http://www.chinavasion.co...edia-enclosure-with-hdmi/

Iemand ervaring met deze media player case, 6 euro is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:06
niet super goedkoop voor een sata en power kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:56

Wildfire

Joy to the world!

DoleBole schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:30:
niet super goedkoop voor een sata en power kabel
Idd, hij heeft het niet goed gelezen, het is alleen een kabel ter vervanging van de originele die bij die betreffende case hoort... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426048

hallo.
ik had even een vraagje,
ik kan nergens vinden waar chinaviasion zit.
zit dit nou in china of zoals velen zeggen in eindhoven?
Mvg. jonne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 10:26
http://support.chinavasio...iewarticle&kbarticleid=19

Moeite doen mag ook :P

[ Voor 38% gewijzigd door Steephh op 11-10-2011 08:57 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ steephh
maar tussen de advertentie van marktplaats, 2ehands.nl, enz. zitten advertenties van chinavasion in eindhoven? en als het is china/honkong zit, hoelang duurt verzenden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ steephh
kijk, dit bedoel ik.
dit is een stukje van marktnet.

Naam Chinavasion
Plaats Eindhoven
Provincie Noord-Brabant
Land Nederland
Aantal advertenties 4.885
Sinds 10 Februari 2010 15:12
Positie 51.44165,5.481125

Mvg jonne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Chinavasion zit in China: "Chinavasion's Sales Office is in the city of Shenzhen, China"

Misschien dat er in NL een bedrijfje zit dat zich ook zo noemt, maar het Chinavasion waar wij het over hebben zit in China en verzend ook vanuit China.

-- Edit: ik denk dat ik het al snap, alhoewel die adverteerder dan niet niet goed bezig is. Bij Chinavasion kun je een reseller worden, mensen bestellen dan bij jou maar de artikelen komen rechtstreeks uit China. De prijs via jou is met een marge zodat jij wat winst maakt. Alleen zou deze reseller niet onder de naam van Chinavasion zelf moeten opereren, dat lijkt me iig niet de bedoeling.

[ Voor 44% gewijzigd door Wildfire op 11-10-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-05 10:26
Anoniem: 426048 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:05:
@ steephh
maar tussen de advertentie van marktplaats, 2ehands.nl, enz. zitten advertenties van chinavasion in eindhoven?
Zoals enkele posts onder me, ik denk dat het inderdaad niet zo'n nette adverteerder is. Daarbij kan je Chinavasion laten dropshippen, dus het kan goed dat alles alsnog uit China komt.. :P
en als het is china/honkong zit, hoelang duurt verzenden dan?
Ik denk dat dat in dit topic wel terug te lezen is.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270512

Verschrikkelijk botte service, slechter dan het product, waar ik niet tevreden over ben.

Mijn advies niet kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Moest je nou eens, ipv hier alleen maar te zeiken over Chinavasion, je ervaring met hen wat uitgebreider uitleggen? Zoals bij je vorige (1ste post op GoT... :/ ) ook al gevraagd is? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450756

Hallo,

Ik zit al ruim 3(!) weken te wachten op mijn bestelling van Chinavasion en begin het behoorlijk zat te worden, ik ben van plan mijn geld te gaan claimen bij Paypal en mocht de levering ooit nog eens komen dan mogen ze hem mooi weer meenemen.
Het product was gewoon op voorraad.
Stuur je een mail hierover en krijg je een track en trace link die niet werkt.
Dit was dus de eerste en gelijk de laatste keer dat ik daar wat heb besteld, waardeloos!
Ik had beter de tablet hier gewoon in Nederland kunnen kopen voor 99 euro maar daar kom je vaak dan te laat achter, net zo groot en dezelfde mogelijkheden en van een gerenomeerd merk.

Nu maar weer mijn centen zien terug te krijgen.

Vr. gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:52

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Als het per boot is kan het even duren..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

3 Weken is overigens vrij normaal als je dingen uit china besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:35

-tom-562

Oliesjeik

Als je je een beetje had ingelezen had je je niet speciaal op GoT te hoeven aanmelden enkel om alleen te klagen ;) 3 weken is niks voor een pakketje uit China

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
3 weken, daar ben ik normaal blij mee :P Ik heb wel eens 10 weken op een pakketje gewacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-tom-562 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:14:
Als je je een beetje had ingelezen had je je niet speciaal op GoT te hoeven aanmelden enkel om alleen te klagen ;) 3 weken is niks voor een pakketje uit China
Inderdaad, ik snap dit soort mensen ook niet. Die willen het zo goedkoop mogelijk, klantenservice die zo snel mogelijk antwoord geeft (het liefst binnen 5 minuten) en dan moet het product ook nog binnen een dag binnen zijn. En als het dan niet snel genoeg binnen komt dan gaan ze dreigen met paypal disputes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou volgens mij is het per airmail hoor, dus vind ik 3 weken toch erg lang, of vliegen ze eerst de hele wereld rond?, heeft verder iemand hier ervaringen met de levertijden van Chinavasion?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 450756 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:16:
Nou volgens mij is het per airmail hoor, dus vind ik 3 weken toch erg lang, of vliegen ze eerst de hele wereld rond?, heeft verder iemand hier ervaringen met de levertijden van Chinavasion?

Mvg
Ja, ik en diverse andere tweakers. En drie weken is echt doodnormaal.

Je moet trouwens niet vergeten dat pakketjes in China vaak opgespaard worden totdat ze een grote lading tegelijkertijd kunnen verzenden. Zo besparen ze vrachtkosten. Het is dus echt niet zo dat een bestelling met een paar dagen de deur uit is.

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 13-03-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450756 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:16:

Mvg
Je en elke keer als je uit China iets besteld dan vliegt er een vliegtuig speciaal voor jou vanuit china naar nederland. Denk eens na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ik eigenlijk wel verwacht Tonks.

Net zo'n vreemd antwoord dus als jouw berichtje.

Bedankt voor de wel zinnige reactie Wildfire,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450756 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:28:
Had ik eigenlijk wel verwacht Tonks.

Net zo'n vreemd antwoord dus als jouw berichtje.

Bedankt voor de wel zinnige reactie Wildfire,
Misschien de volgende keer een beetje logisch nadenken. En niet achteraf pas naar het bedrijf googelen maar vooraf dan krijg je misschien een idee hoe het werkt. Paypal dispuut ga je toch niet winnen gezien zij het pakket al verstuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Heb je extra betaald voor levering via DHL/UPS/...?
Indien ja, dan klopt er iets niet.
Indien nee, inderdaad nog wat geduld hebben.
Bij DealExtreme bvb is het ook niet ongewoon dat je 3-4 weken op je pakje moeten wachten, dat komt nochtans ook met het vliegtuig. Maar dan wel pas het eerste waar nog een plekje vrij is voor jouw pakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor jullie reacties.

En achteraf Googelen is geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:35

-tom-562

Oliesjeik

Had het dan vooraf gedaan, dan wist je dat dit een normale gang van zaken is voor de vele China webshops...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:46
Fire69 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 22:36:
Heb je extra betaald voor levering via DHL/UPS/...?
Indien ja, dan klopt er iets niet.
Indien nee, inderdaad nog wat geduld hebben.
Bij DealExtreme bvb is het ook niet ongewoon dat je 3-4 weken op je pakje moeten wachten, dat komt nochtans ook met het vliegtuig. Maar dan wel pas het eerste waar nog een plekje vrij is voor jouw pakje :)
Of je zit 1 maand voor tot 2 maanden na het chinese nieuwjaar. Dan ligt alles stil en is 2 maanden al vrij snel om je pakket te mogen ontvangen.

Wat ik in china heb besteld duurt ergens tussen de 1 en 14 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496784

Hallo iedereen

Ik ben van plan om een gsm rond de €120 te kopen via ChinaVision.
Maar voor ik het ga kopen wil ik jullie (als enige topic op internet..??) een paar vragen stellen:

* Zijn er douane kosten voor mij? (Bijkomende kosten?)
* Met wat betaal ik het best?
* Op wat moet ik letten (voor het kiezen van de gsm?)
* Hoelang kan mijn gsm blijven leven?

Nog tips?

Bedankt iedereen voor de info!
J.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Lees ook topic [Ervaringen] Online shoppen in China door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498732

Chinavasion heeft de slechte service die je kan bedenken. Ik wacht nu al drie maanden op mijn aankoop. Een camera om precies te zijn.

Sturen je een kapotte camera toe, stuur je dus terug voor 25 euro, vervolgens hoor je een maand niets. Ze gaan hem dus repareren , met andere woorden je krijgt een 2de hands product die al eens kapot is geweest voor de nieuwprijs.

Ze compenseren niets en vervolgens gaan ze het met airmail terug sturen dus weer 4 weken wachten.

Echt een drama. Veel producten zijn 2de hands of werken niet en ze bieden geen service als ze je een kapot product sturen.

Je bent gewaarschuwd.

Douane kosten krijg je toch wel. Hou er rekening mee dat veel producten stuk zijn en dan begint de ellende.

Betaal iets meer maar koop het bij een betrouwbare winkel.

Lees in ieder geval de algemene voorwaarden want daar wordt je niet blij van.

Edit Mig29: 2 berichten samen gevoegd en ontcapst (is dat een woord?)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 24-01-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 586868

Ik heb op aanraden van mensen die goede ervaringen hadden met Chinavision een mobiele telefoon met een retina display besteld. Bij aflevering bleek de luidspreker defect te zijn, ik kon de tegenpartij niet horen. Verder zaten er witte vlekken op het scherm. Bovendien vond ik Russische mp3 tjes op het apparaat. Ik durf bijna met zekerheid te stellen dat het geen nieuwe telefoon betrof.

Contact opgenomen met Chinavision en de telefoon voor reparatie/vervanging teruggestuurd. De luidspreker hebben ze gerepareerd (zeggen ze), maar voor vervanging van het display verwachten ze dat ik dat zelf ga betalen. Heb dat direct geweigerd. Telefoon is nu meer dan 2 maanden weg en wordt dus niet goed gerepareerd. Dit was voor mij dus de eerste en de laatste keer dat ik hier iets heb besteld.

Als het apparaat direct goed werkt heb je geen problemen. Heb je service nodig geven ze dus niet thuis. Laat een ieder zelf zijn conclusies maar trekken of je zaken wil doen met dit bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470846

Bestellingen worden altijd netjes afgeleverd. Het enige probleempje is de garantie. Je hebt wel volledige garantie, maar iets terugsturen kost je wel 18 euro.
Ophelio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470846

Probeer Viachina eens. Snelle levering.Goeie garantievoorwaarden. Geen invoer of andere bijkomende

kosten. Mijn retour pakje was kwijtgeraakt bij post.nl. Zonder gezeur nieuw tablet ontvangen plus de verzend
kosten.
Ophelio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 638533

Ik heb begin augustus 2014 een smart phone besteld en die is nooit toegekomen en nu in december 2014 sturen ze me weeral een vriendelijk antwoord dat de post niet goed werkt, etc.... nog steeds geen levering noch geld terug, dus voor mij nooit meer Chinavasion. :(

I never got the smart phone and I complained directly to Chinavasion Support about it via email and chats (11 times) and all I got were polite answers about "post is very inefficient" but no phone and no money back. Friendly greetings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is gen nuttige toevoeging en een onnodige kick. Aangezien er bijna geen posts meer zijn sinds 2012 en we een China topic hebben, hang ik hier een slotje aan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Dit topic is, zoals de titel al zegt, bedoeld voor ervaringen met chinavasion.com. Dus niet voor allerlei technische discussies over de producten die ze daar verkopen. Daarvoor kan je terecht in het bijpassende techforum hier op GoT.
Zie met betrekking tot autoradio's bijvoorbeeld <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398145/">dit topic</a>.~~~[/html]