Op het moment van schrijven word mijn pakketje verwacht op maandag 12 oktober. Ik ben benieuwd of het lukt bij ups (even snel de tracking via widget gekeken)
Hij is vandaag aangekomen (rond 4 uur)
Ben nog bietje aan het uitvogelen hoe hij werkt (wi-fi etc)
Ben nieuwsgierig wat je van de Odyssey telefoon vind e/o de wifi een beetje naar behoren werkt zit namelijk ook te denken om deze te bestellenaadje93 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:38:
Hij is vandaag aangekomen (rond 4 uur)
Nou, een paar dagen terug voor het eerst besteld bij Chinavasion. Ik heb dus alleen de pech dat ik bij kon betalen... pakketje is er dus door de douane uitgepikt. Iets van 22 euro als ik m'n moeder goed begrijp (ze belde even op zojuist)
Bij DealExtreme nooit gehad, maar ja dat zijn kleine pakketjes en niet via een koerier zoals UPS.
Wat is het beste om als vervoerder te kiezen bij Chinavasion als je zo min mogelijk kans op douane-ellende wilt hebben? Ik had nu UPS gekozen, maar DHL en FedEx zijn de alternatieven.
Bij DealExtreme nooit gehad, maar ja dat zijn kleine pakketjes en niet via een koerier zoals UPS.
Wat is het beste om als vervoerder te kiezen bij Chinavasion als je zo min mogelijk kans op douane-ellende wilt hebben? Ik had nu UPS gekozen, maar DHL en FedEx zijn de alternatieven.
[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 30-10-2009 15:18 ]
Ik zie bij die dagaanbiedings sites regelmatig ook producten voorbijkomen die wel erg lijken op dealextreme producten...maar dan 2 keer zo duur of meer..
15 euro:
En de variant van dealextreme (9 dollar)

Bij deze valt het wel mee (hoewel er bij dealextreme geen verzendkosten bij zitten) maar die usb bluethooth dingen en webcams zijn vaak veel duurder..

15 euro:

En de variant van dealextreme (9 dollar)

Bij deze valt het wel mee (hoewel er bij dealextreme geen verzendkosten bij zitten) maar die usb bluethooth dingen en webcams zijn vaak veel duurder..
Ben ik de enige met negatieve ervaringen van Chinavasion?
Ik heb zo'n 2 DIN DVD speler voor in de auto besteld met alles erop en eraan (TV, Bluetooth, DVD, GPS, Touchscreen, Ipod, USB, etc. etc.)
De levering ging goed. Binnen 2 weken crashte de GPS en deze blijft nu vastzitten op een WindowsCE opstartscherm (touchscreen werkt niet meer, dus daar kun je niet meer uitkomen). Kort daarop begaf de audio het, een lange fluittoon en nu hoor je nog zacht gekraak.
Is dit nu die typisch chinese kwaliteit?
Ik moet wel zeggen dat Chinavasion wel goede service verleent. Ik mag het apparaat terugsturen maar wat schiet ik daar mee op. Over mijn bestelling moest ik bijna 70 euro import betalen aan de douane. Daar tekende ik bezwaar tegen aan en ik kreeg later 16 euro terug.
Terugsturen naar China kost mij verzendkosten, ik ga ervan uit dat ze daar gratis een nieuwe terug sturen maar als daar weer een heffing van 70 euro overheen komt dan kost me de inruil dus toch weer zo'n 100 Euro. Daar heb ik geen zin meer in.
Dus ik hou het kraakding maar in mijn auto voorlopig.
Ik heb zo'n 2 DIN DVD speler voor in de auto besteld met alles erop en eraan (TV, Bluetooth, DVD, GPS, Touchscreen, Ipod, USB, etc. etc.)
De levering ging goed. Binnen 2 weken crashte de GPS en deze blijft nu vastzitten op een WindowsCE opstartscherm (touchscreen werkt niet meer, dus daar kun je niet meer uitkomen). Kort daarop begaf de audio het, een lange fluittoon en nu hoor je nog zacht gekraak.
Is dit nu die typisch chinese kwaliteit?
Ik moet wel zeggen dat Chinavasion wel goede service verleent. Ik mag het apparaat terugsturen maar wat schiet ik daar mee op. Over mijn bestelling moest ik bijna 70 euro import betalen aan de douane. Daar tekende ik bezwaar tegen aan en ik kreeg later 16 euro terug.
Terugsturen naar China kost mij verzendkosten, ik ga ervan uit dat ze daar gratis een nieuwe terug sturen maar als daar weer een heffing van 70 euro overheen komt dan kost me de inruil dus toch weer zo'n 100 Euro. Daar heb ik geen zin meer in.
Dus ik hou het kraakding maar in mijn auto voorlopig.
Cliff schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:21:
Ben ik de enige met negatieve ervaringen van Chinavasion?
Hmmm...Ik moet wel zeggen dat Chinavasion wel goede service verleent.
Nickname does not reflect reality
Of Chinavasion (niet vision!) niets aan de kwaliteit van zijn/haar producten kan doen is de vraag natuurlijk.
Heb je toevallig nog een linkje naar deze hoofdsteunen? Ben namelijk ook op zoek en ben wel benieuwd welke het waren en wat de kwaliteit is? Wat waren de verzendkosten en naheffing van douane? Bedankt.DexterDee schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:06:
Anderhalf jaar terug heb ik bij Chinavasion twee hoofdsteunen gekocht met ingebouwde DVD spelers en een 1-DIN 4,3" LCD entertainment autoradio systeem. Al met al een hele goede koop voor ~75 euro. In Nederland niet te krijgen voor die prijs, zelfs niet voor het dubbele.
Ik heb trouwens maanden later (denk zo'n 4 maanden ofzo) nog een naheffing gekregen van de douane. Gelukkig past Chinavasion de prijs een beetje aan die ze op het postlabel zetten, zodat de naheffing nog enigszins meeviel. Maar het waren toch wel een paar tientjes.
een van deze lijkt me: http://www.chinavasion.co...eadrest-armrest-monitors/
overigens net de IP webcam gekocht
edit:// de camera was er binnen 5 dagen
en toch de goedkoopste zend optie gekozen - camera werkt overigens ook echt perfect en heeft meer features dan vermeld op de website (zo kan je ook externe beweginssensors aansluiten). Beste deal van dit jaar denk ik.
overigens net de IP webcam gekocht
edit:// de camera was er binnen 5 dagen
[ Voor 48% gewijzigd door franssie op 13-12-2009 12:16 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Deze zijn het als ik me niet vergis:Tommel schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:05:
[...]
Heb je toevallig nog een linkje naar deze hoofdsteunen? Ben namelijk ook op zoek en ben wel benieuwd welke het waren en wat de kwaliteit is? Wat waren de verzendkosten en naheffing van douane? Bedankt.
http://www.chinavasion.co...m-transmitter-pair-black/
Kwaliteit is goed, ze hebben beiden een DVD speler, maar ik heb ze ook doorgelust naar mijn Pioneer car entertainment systeem, zodat ik op 3 schermen tegelijk een DVDtje kan kijken over de speakers van de auto. FM transmitter werkt niet super, maar die functionaliteit gebruik ik niet echt. Ook die NES spelletjes zijn niet echt spectaculair, maar meer een leuk hebbeding. De kwaliteit van de TFT schermen is in ieder geval redelijk goed, voor deze prijsklasse.
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Verwijderd
Ik denk dat dit de juiste quote is voor chinavasion.De kwaliteit van de TFT schermen is in ieder geval redelijk goed, voor deze prijsklasse.
Het werkt, lees vooral de specs goed, als er ergens vaag over word gedaan neem dan aan dat het niet erg goed is. (bv camera bij telefoons)
Maar je kunt moeilijk de kwaliteit verwachten van een merk als samsung terwijl de prijs tig keer goedkoper is.
Toch doen de producten vaak wat ze zeggen en is Chinavasion betrouwbaar gebleken.
Zit er zelf erover te denken om een hd camera te kopen bij chinavasion, nadat ik een telefoon had gekocht.
En misschien wat kleine extra items erbij. (LED douchekop
k heb dit http://www.chinavasion.co...dp-avrcp-profiles/besteld.
Maar eigenlijk vallen me de verzendingskosten (€ 7.23) me een beetje tegen maar dat is misschien omdat ik free shipping vanuit China gewend ben.
Maar eigenlijk vallen me de verzendingskosten (€ 7.23) me een beetje tegen maar dat is misschien omdat ik free shipping vanuit China gewend ben.
heeft iemand trouwens die LED-bulbs met remote thuis?
Ik heb er 4 en geen een doet 't
Maar misschien doe ik iets verkeerd?
Oh 1tje misschien nog niet getest, ben ik even niet zeker van.
Ik heb er 4 en geen een doet 't
Oh 1tje misschien nog niet getest, ben ik even niet zeker van.
[ Voor 7% gewijzigd door admiral866 op 14-12-2009 12:08 ]
Misschien dat de specifieke fitting die je gebruikt geen contact maakt of dat het batterijtje van de afstandsbediening nog geactiveerd moet worden (plasticje eruit trekken oid). De kans dat drie van de vier kapot zijn lijkt me klein gezien de reviews?
[ Voor 29% gewijzigd door franssie op 14-12-2009 12:21 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Hallo iedereen,
Ik heb al jullie reacties gelezen omtrend chinavasion, omdat iedereen zo positief was heb ik ook een zending geplaatst. Ik heb omdat nie zoveel mensen nog een Autoradio met navigatie hebben besteld, heb ik een gokje gewaagd (en omdat ik er toch 1 nodig had). IK heb voor 1 din lcd gekozen met een5 inch scherm. Het blijft een chinees ding en 1 din met zo een klap scherm lijkt mij niet verstandig , kan makkelijk kapot. Daarom mijn keuze op deze stevig gewoon lekker een frontje die ook eraf kan en hopa. nou ben benieuwd...
Dit is de koop:

Mijn pakketje is nu in Leipzich, als ik de vorige berichten lees moet hij dan morgen bij mij aankomen (als alles goed gaat). Ik zal na inbouw een kleine review plaatsen hier op het forum als het mag? Ik wil hierop zelf tomtom zetten. Ik heb hier en daar al een glimp gezien hoet dat kan. Mocht iemand verdere vragen hierover hebben dan hoor ik ze wel via dit forum.
greeetz,
Andreas
Ik heb al jullie reacties gelezen omtrend chinavasion, omdat iedereen zo positief was heb ik ook een zending geplaatst. Ik heb omdat nie zoveel mensen nog een Autoradio met navigatie hebben besteld, heb ik een gokje gewaagd (en omdat ik er toch 1 nodig had). IK heb voor 1 din lcd gekozen met een5 inch scherm. Het blijft een chinees ding en 1 din met zo een klap scherm lijkt mij niet verstandig , kan makkelijk kapot. Daarom mijn keuze op deze stevig gewoon lekker een frontje die ook eraf kan en hopa. nou ben benieuwd...
Dit is de koop:

Mijn pakketje is nu in Leipzich, als ik de vorige berichten lees moet hij dan morgen bij mij aankomen (als alles goed gaat). Ik zal na inbouw een kleine review plaatsen hier op het forum als het mag? Ik wil hierop zelf tomtom zetten. Ik heb hier en daar al een glimp gezien hoet dat kan. Mocht iemand verdere vragen hierover hebben dan hoor ik ze wel via dit forum.
greeetz,
Andreas
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 17:06 ]
Verwijderd
Heb meerdere keren al besteld bij chinavasion en heb nog nooit problemen gehad. Snelle levering ook. Alleen is de gebruiksaanwijzing soms nogal lastig te volgen. (denk dat het vertaalld is door een student ofzo) Heeft iemand trouwens ervaring met dit apparaat?
http://www.chinavasion.co...dd-enclosure-up-to-1080i/
http://www.chinavasion.co...dd-enclosure-up-to-1080i/
En?Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:55:
Hallo iedereen,
[...]
Ik zal na inbouw een kleine review plaatsen hier op het forum als het mag? Ik wil hierop zelf tomtom zetten. Ik heb hier en daar al een glimp gezien hoet dat kan. Mocht iemand verdere vragen hierover hebben dan hoor ik ze wel via dit forum.
greeetz,
Andreas
Ik zou deze willen bestellen: http://www.chinavasion.co...dvd-player-wifi-gps-dvbt/
Maar 't is wel nogal veel geld, dus wel zeker zijn dat hun radio's het een beetje goed doen.
Verwijderd
Jah sorry Fire69, ik was druk bezig en aan het genieten van mijn systeem. Ik zal je even snel op de hoogte brengen - kleine review:
Ik heb hem binnen 3 dagen binnen gekregen. Inderdaad zoals eerder hier op de forum werd verteld zodra je pakketje in Leipzig is , is hij de volgende dag thuis! Super! En dat 1 week voor nieuwjaar. Ik stond echt versteld.
Heb alles met DHL gedaan. UPS vond ik niet zo geweldig, had eerst beide bedrijven gebeld om wat dingen na te vragen o.a. ID controle bij aflevering. UPS deed niet zo moelijk. Die zeiden dat het geen probleem was en dat het niet echt nodig was. Nou mij zijn ze dus kwijt. DHL super, wel 5 euro duurder dan UPS.
Doos was netjes afgelsoten, vond het goed verpakt. Na de ene doos te hebben open gemaakt ziet daar de doos van mijn navigatie / media systeem. Alles was daarin ook super verpakt.Net echt haha.

Inhoud verpakkig:
- Ipod kabel die aan de achterkant van de radio aansluit
- GPS ontvanger met zeer lange kabel
- afstandsbediening
- handleiding in engels
- ISO stekker
- Bevsteging voor in de auto metalen ding (uiteindelijk niet nodig , mijn oude gebruikt van mijn JVC)
- De 1 din apparaat
- LCD scherm en een hoesje (hoesje is van hard spul papier achtig is prima opzich)
- 2 GIG SD kaart zat erin met ook navigatie software (deze software niet gebruikt , weggegooid, nu is het een SD geworden met muziek.)
- USB kabel mini naar grote usb aansluiting
dit was het als ik het goed heb... echt een hoop
1 DIN LCD NAVI/ MEDIASPELR en BLUETOOTH in gebouwd:
- NAVIGATIE super, ik heb IGO 8 met alles erop en eraan draaiend en werkt super. GPS FIX super snel. uiteraard de juiste COM kiezen en klaar. IGO 8 heeft daar automatische zoekfunctie voor. Heb ook TOMTOM erop gezet werkt ook maar 1 kleine minpunt doordat ik niet in de instellingen van dat ding kan gaan over de energie gebeuren schiet de tomtom af en toe op een soort freeze dan moet ik het scherm aanraken en weer terug gaan en dan doet hij het weer. Heb de GPS module in de dashboard geplaatst je ziet er niets van. Is van magneet (heel sterk) en plakt zelf tegen een balk aan.
Ik vind nu IGO 8 zo en zo beter, lekker duidelijk en klaar. Heb heel europa zelfs griekenland en turkije handig want ik ga dit jaar touren. Rijstroot begeleiding vind ik ook super, deze is in de vorm van Borden. Heel duidelijk te zien.
- BLUETOOTH doet het zeer goed , er ziet een microfoontje aan de voorkant van de radio, heb vaak mee gebeld en heb daarna ook gevraagd of ik goed te horen was en ja. Dus dat is mooi. Bluetooth doe je aan op je mobiel en gaat naar apparaat toeveogen en dan verschijtn de woorden CARKIT en voeg je toe klaar. dat was het. Je kan ook muziek doorsturen naar je speakers, kliknkt ok maar why muziek via bluetooth als ik mijn ipod en ups en sd kaart erin kan doen.
- IPOD aansluiting, werkt super! heb mijn oude IPOD mini aangesloten en werkt super, mooi geluid , geen gekraak. Alles te besturen via de touscreen van dat ding. play , pauze, stop , mute, volgende nummer etc..
- Radio tja het doet wat hoort te doen ;D , super, goed geluid.
- Tv , hierbij had ik een antene spliter nodig om de tv aan te sluiten. TV haalt hij van de auto antenne echt super handig. Het is wel analoge tv dus in griekenland ontvang ik tv en in andere landen met antenne tv. Werkt wel , hij zoekt krijg wel zwart ruis omdat nederland geen analoge tv meer is.
- SD KAART SLOT deze heeft 2 functies voor muziek en navigatie. Heb een SD kaart nu in zitten daar ziet mijn navigatie erop. Je kan ook fotos bekijken via de SD kaart slot. Werkt goed
- USB aansluiting Werkt super, ik zet er ook soms muziek op (usb) en plug hem erin via een verlengstekkertje. Ik heb onder mijn radio een gleuf in de dashboard en doe daarin de USB stick, zie je niets meer van van dat kabeltje.
- DVDS super moooi, werkt goed... dvix, dvds geen probleem. Speelt ze soepel en heb goed geluid komt ook wel door mijn speakers denk ik. Duidelijke menu ook.
- Afstandsbediening werkt zoals het moet doen. Helaas gebruik ik hem niet dus is hij voor mij overbodig , misschien soms handig voor de bijrijder. Wel moet je goed mikken.
- AUX IN etc..nog niet gebruikt (denk wel dat het allemaal werkt)
- Kantelen van scherm werkt super kan opmhoog en weer omlaag kantelen
Heb hem nu al meer dan 5 weken in gebruik en doet het super! ben erg tevreden. ongelofelijk dat ik voor die prijs zoiets heb kunnen kopen hier in NL zijn ze uber duurrrr en deze kan je niet vinden met 5 inch scherm alleen maar kleiner in NL.
Ik dacht ook om een 2 DIN te kopen maar na enige forums gelezen te hebben heb ik 1 DIN 5 inch scherm gekocht met verwijderbare schermpje. Waarom geen 2 din, ik lees vaak dat ze aardig snel kapot gaan ( uit de forums kwamen ze niet van chinavasion maar van ergens anders). Uiteraard was het niet bij iedereen zo, hangt ook soms van het product denk ik. Tevens veiliger voor de auto wegens inbraak. Het lijkt nu normale autoradio zonder front. Wel is 2 din imposanter uiteraard. 1 DIN uitklapbare scherm schijnen ook snel kapot te gaan. Uiteraard is een 2 din best zwaar dus ik wou niet echt de risico lopen i.v.m. vervoer.
Verder is vrijwel alles aan te passen , licht hoeveelheid, skin = je hebt drie soorten skins nu heb ik ook gelezen dat je zelf skins kan maken en erop zetten maar heb nog geen tijd gehad om te proberen.
ATTENTIE: De ISO stekker die erop zat was prima wel heb ik de gele draad en de rode als ik me niet vergis om moeten draaien want anders onthoude hij niets. Nu is het toppie , de eerste dagen er een beetje mee geklooid schijnt per auto verschillend te zijn. Accu continu spanning moet op dat ding staan als de sleuter euit is.
Ik zal fotos maken en deze deze week anders volgende week erop zetten. Mocht er iemand vragen hebben, ehm stel ze hier zou ik zeggen.
Ik heb hem binnen 3 dagen binnen gekregen. Inderdaad zoals eerder hier op de forum werd verteld zodra je pakketje in Leipzig is , is hij de volgende dag thuis! Super! En dat 1 week voor nieuwjaar. Ik stond echt versteld.
Heb alles met DHL gedaan. UPS vond ik niet zo geweldig, had eerst beide bedrijven gebeld om wat dingen na te vragen o.a. ID controle bij aflevering. UPS deed niet zo moelijk. Die zeiden dat het geen probleem was en dat het niet echt nodig was. Nou mij zijn ze dus kwijt. DHL super, wel 5 euro duurder dan UPS.
Doos was netjes afgelsoten, vond het goed verpakt. Na de ene doos te hebben open gemaakt ziet daar de doos van mijn navigatie / media systeem. Alles was daarin ook super verpakt.Net echt haha.

Inhoud verpakkig:
- Ipod kabel die aan de achterkant van de radio aansluit
- GPS ontvanger met zeer lange kabel
- afstandsbediening
- handleiding in engels
- ISO stekker
- Bevsteging voor in de auto metalen ding (uiteindelijk niet nodig , mijn oude gebruikt van mijn JVC)
- De 1 din apparaat
- LCD scherm en een hoesje (hoesje is van hard spul papier achtig is prima opzich)
- 2 GIG SD kaart zat erin met ook navigatie software (deze software niet gebruikt , weggegooid, nu is het een SD geworden met muziek.)
- USB kabel mini naar grote usb aansluiting
dit was het als ik het goed heb... echt een hoop
1 DIN LCD NAVI/ MEDIASPELR en BLUETOOTH in gebouwd:
- NAVIGATIE super, ik heb IGO 8 met alles erop en eraan draaiend en werkt super. GPS FIX super snel. uiteraard de juiste COM kiezen en klaar. IGO 8 heeft daar automatische zoekfunctie voor. Heb ook TOMTOM erop gezet werkt ook maar 1 kleine minpunt doordat ik niet in de instellingen van dat ding kan gaan over de energie gebeuren schiet de tomtom af en toe op een soort freeze dan moet ik het scherm aanraken en weer terug gaan en dan doet hij het weer. Heb de GPS module in de dashboard geplaatst je ziet er niets van. Is van magneet (heel sterk) en plakt zelf tegen een balk aan.
Ik vind nu IGO 8 zo en zo beter, lekker duidelijk en klaar. Heb heel europa zelfs griekenland en turkije handig want ik ga dit jaar touren. Rijstroot begeleiding vind ik ook super, deze is in de vorm van Borden. Heel duidelijk te zien.
- BLUETOOTH doet het zeer goed , er ziet een microfoontje aan de voorkant van de radio, heb vaak mee gebeld en heb daarna ook gevraagd of ik goed te horen was en ja. Dus dat is mooi. Bluetooth doe je aan op je mobiel en gaat naar apparaat toeveogen en dan verschijtn de woorden CARKIT en voeg je toe klaar. dat was het. Je kan ook muziek doorsturen naar je speakers, kliknkt ok maar why muziek via bluetooth als ik mijn ipod en ups en sd kaart erin kan doen.
- IPOD aansluiting, werkt super! heb mijn oude IPOD mini aangesloten en werkt super, mooi geluid , geen gekraak. Alles te besturen via de touscreen van dat ding. play , pauze, stop , mute, volgende nummer etc..
- Radio tja het doet wat hoort te doen ;D , super, goed geluid.
- Tv , hierbij had ik een antene spliter nodig om de tv aan te sluiten. TV haalt hij van de auto antenne echt super handig. Het is wel analoge tv dus in griekenland ontvang ik tv en in andere landen met antenne tv. Werkt wel , hij zoekt krijg wel zwart ruis omdat nederland geen analoge tv meer is.
- SD KAART SLOT deze heeft 2 functies voor muziek en navigatie. Heb een SD kaart nu in zitten daar ziet mijn navigatie erop. Je kan ook fotos bekijken via de SD kaart slot. Werkt goed
- USB aansluiting Werkt super, ik zet er ook soms muziek op (usb) en plug hem erin via een verlengstekkertje. Ik heb onder mijn radio een gleuf in de dashboard en doe daarin de USB stick, zie je niets meer van van dat kabeltje.
- DVDS super moooi, werkt goed... dvix, dvds geen probleem. Speelt ze soepel en heb goed geluid komt ook wel door mijn speakers denk ik. Duidelijke menu ook.
- Afstandsbediening werkt zoals het moet doen. Helaas gebruik ik hem niet dus is hij voor mij overbodig , misschien soms handig voor de bijrijder. Wel moet je goed mikken.
- AUX IN etc..nog niet gebruikt (denk wel dat het allemaal werkt)
- Kantelen van scherm werkt super kan opmhoog en weer omlaag kantelen
Heb hem nu al meer dan 5 weken in gebruik en doet het super! ben erg tevreden. ongelofelijk dat ik voor die prijs zoiets heb kunnen kopen hier in NL zijn ze uber duurrrr en deze kan je niet vinden met 5 inch scherm alleen maar kleiner in NL.
Ik dacht ook om een 2 DIN te kopen maar na enige forums gelezen te hebben heb ik 1 DIN 5 inch scherm gekocht met verwijderbare schermpje. Waarom geen 2 din, ik lees vaak dat ze aardig snel kapot gaan ( uit de forums kwamen ze niet van chinavasion maar van ergens anders). Uiteraard was het niet bij iedereen zo, hangt ook soms van het product denk ik. Tevens veiliger voor de auto wegens inbraak. Het lijkt nu normale autoradio zonder front. Wel is 2 din imposanter uiteraard. 1 DIN uitklapbare scherm schijnen ook snel kapot te gaan. Uiteraard is een 2 din best zwaar dus ik wou niet echt de risico lopen i.v.m. vervoer.
Verder is vrijwel alles aan te passen , licht hoeveelheid, skin = je hebt drie soorten skins nu heb ik ook gelezen dat je zelf skins kan maken en erop zetten maar heb nog geen tijd gehad om te proberen.
ATTENTIE: De ISO stekker die erop zat was prima wel heb ik de gele draad en de rode als ik me niet vergis om moeten draaien want anders onthoude hij niets. Nu is het toppie , de eerste dagen er een beetje mee geklooid schijnt per auto verschillend te zijn. Accu continu spanning moet op dat ding staan als de sleuter euit is.
Ik zal fotos maken en deze deze week anders volgende week erop zetten. Mocht er iemand vragen hebben, ehm stel ze hier zou ik zeggen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 21:27 ]
Held!Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:09:
Jah sorry Fire69, ik was druk bezig en aan het genieten van mijn systeem. Ik zal je even snel op de hoogte brengen - kleine review:
Heb je na 5 weken nog iets gehoord van DHL voor wat betreft extra kosten? Douane, import, DHL-kosten?Ik heb hem binnen 3 dagen binnen gekregen. Inderdaad zoals eerder hier op de forum werd verteld zodra je pakketje in Leipzig is , is hij de volgende dag thuis! Super! En dat 1 week voor nieuwjaar. Ik stond echt versteld.
Hoe zit het met de snelheid van het toestel, draait iGO8 er vlot genoeg op?1 DIN LCD NAVI/ MEDIASPELR:
De GPS-antenne is dus gevoelig genoeg om hem 'in' het dashboard te steken en nog steeds makkelijk een fix te krijgen?
Ontvangst is dus gewoon goed, normale NL-zenders doen het dus even goed als op een 'gewone' radio?- Radio tja het doet wat hoort te doen ;D , super, goed geluid.
Hij doet gewoon SDHC? Kaartje van 8 of 16GB doet het goed?- SD KAART SLOT deze heeft 2 functies voor muziek en navigatie. Heb een SD kaart nu in zitten daar ziet mijn navigatie erop. Je kan ook fotos bekijken via de SD kaart slot. Werkt goed
En elke stick wordt herkent? Want mijn Blaupunkt herkent maar heel weinig sticks of harde schijven.- USB aansluiting Werkt super, ik zet er ook soms muziek op (usb) en plug hem erin via een verlengstekkertje. Ik heb onder mijn radio een gleuf in de dashboard en doe daarin de USB stick, zie je niets meer van van dat kabeltje.

Heb je een voorbeeldje van zo'n posts waarin ze zeggen dat ze snel kapot gaan?Ik dacht ook om een 2 DIN te kopen maar na enige forum schrijven gehoord te hebben heb ik 1 DIN 5 inch scherm gekocht met verwijderbare schermpje. Waarom geen 2 din, ik lees vaak dat ze aardig snel kapot gaan. Tevens veiliger voor de auto wegens inbraak. Het lijkt nu normale autoradio zonder front. Wel is 2 din imposanter uiteraard. 1 DIN uitklapbare scherm schijnen ook snel kapot te gaan.
Want van het model dat ik zou willen, kan ik dus eigenlijk geen info vinden...
De 2DIN's hebben soms ook een verwijderbaar schermpje dacht ik, zal ik nog eens opnieuw checken
Toevallig een VW? Die werken omgekeerd inderdaadVerder is vrijwel alles aan te passen , licht hoeveelheid, skin = je hebt drie soorten skins nu heb ik ook gelezen dat je zelf skins kan maken en erop zetten maar heb nog geen tijd gehad om te proberen.
Super!Ik zal fotos maken en deze deze week anders volgende week erop zetten. Mocht er iemand vragen hebben, ehm stel ze hier zou ik zeggen.
Sorry voor de vele extra vragen trouwens.
Verwijderd
Ola Fire69 Super dat je het bericht hebt gelezen, ik dacht misschien dat ik te laat was. Hieronder antwoorden op je vragen:
Heb je na 5 weken nog iets gehoord van DHL voor wat betreft extra kosten? Douane, import, DHL-kosten?
Ik heb tot op heden niets vernomen, geen extra kosten. Heb alleen aan chinavasion betaalt. Ik had idd wel iets verwacht maar heb gelezen dat je soms geluk kan hebben. Dus ik denk dat ik geluk heb gehad, verwacht niets eigenlijk meer van DHL. Ik had gelezen dat ze binnen 2 weken na ontvangst meestal zoiets komt. De kosten zijn zo en zo erg laag. Voor mij als ik zou moeten betalen zou 19% btw zijn ofozo dus iets van 30 euro ofoz. Dat had ik wel over , maar goed nog niets binnen yeahh!!. Tevens schrijft chinavasion op de pakket minder geld op, bij mij stond er 100 dollard terwijl het veel meer is. Ze schrijven meestal de helft op.
Hoe zit het met de snelheid van het toestel, draait iGO8 er vlot genoeg op?
Zekerz heel vlot. Ik ben naar Keulen ermee geweest, was de eerste test. SUPER!!! allemaal geen probleem. Berekend ook alles goed en snel. Heb hem ook naar Italie laten navigeren, dat duurd iets langer maar goed op de tomtom ook. Ik geloof als ik het vergelijk met een tomtom (had ik vroeger) ietsjes langer maar 40 sec ofozo.
De GPS-antenne is dus gevoelig genoeg om hem 'in' het dashboard te steken en nog steeds makkelijk een fix te krijgen? JAh zeker gevoelig , ik had hem eerst naast de autoradio in die gleuf achter maar dat werkte nie zo super denk vanwege kabels. In de dashboard echt super en lekker snel. Vaak heb ik de radio aan en dan doe ik navigatie aan en dan heeft hij hem al. Ik vermoed dat hij dan al aan staat ofozo. wel handig!
Ontvangst is dus gewoon goed, normale NL-zenders doen het dus even goed als op een 'gewone' radio?
Ik had ervoor een JVC en ik vind het hetzelfde. Ik luister vaak slam fm dat soort radios maar ook vaker de ipod en usb. Niet echt vaak vaak radio. Wel goed ontvangst vind ik. Heb de antene splitter nog niet erop gezet. Heb hem bij halfords gekocht 9 euro maar echt super. Ik verwacht dat het niet echt achteruit zal gaan, de man bij halffords zei dat het misschien iets minder wordt. ik ben benieuwd.
Hij doet gewoon SDHC? Kaartje van 8 of 16GB doet het goed?
Heb SDHC van Mycom gekocht de goedkoopste wel 4 gig. Heb geen 8 of 16 gig getest. 4 GIG geen probleem.
En elke stick wordt herkent?
IK heb van merkloos tot de wat goede erin gezet, geen probleem zodra je hem erin stopt wordt hij herkent en speelt hij meteen af. Je krijgt een lijst en kun je ze zo touchen, naam nummer te zien. Mapjes kan je klikken.
Heb je een voorbeeldje van zo'n posts waarin ze zeggen dat ze snel kapot gaan?
Pff is echt gegoogeld destijds. Enige posts terug hier op deze forum had ook iemand een 2 DIN die was na 1 week stuk geloof ik. Verder googelen naar andere 2 dins. Tjah het product dat je wil is niet te vinden had ik ook. Ik dacht ik probeer gewoon en op chinavasion hadden anderen ook gepost dat het goed was dus dacht ok doe ik ook wel. Ik heb op chinavasion ook mijn bericht geplaatst onder dit product die ik heb gekocht.Ze hebben hem ook gepost . Trouwens je kan chinavasion goed bereiken met mailtjes, ik heb vaak contact gehad met hun via de mail. Netjes antwoord terug gekregen.
Toevallig een VW?
Nop heb een Hyundai.
Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het , geen probleem. Ik ga nu snel offline moet naar mijn werk. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt. Arriverdeshi. !!
Heb je na 5 weken nog iets gehoord van DHL voor wat betreft extra kosten? Douane, import, DHL-kosten?
Ik heb tot op heden niets vernomen, geen extra kosten. Heb alleen aan chinavasion betaalt. Ik had idd wel iets verwacht maar heb gelezen dat je soms geluk kan hebben. Dus ik denk dat ik geluk heb gehad, verwacht niets eigenlijk meer van DHL. Ik had gelezen dat ze binnen 2 weken na ontvangst meestal zoiets komt. De kosten zijn zo en zo erg laag. Voor mij als ik zou moeten betalen zou 19% btw zijn ofozo dus iets van 30 euro ofoz. Dat had ik wel over , maar goed nog niets binnen yeahh!!. Tevens schrijft chinavasion op de pakket minder geld op, bij mij stond er 100 dollard terwijl het veel meer is. Ze schrijven meestal de helft op.
Hoe zit het met de snelheid van het toestel, draait iGO8 er vlot genoeg op?
Zekerz heel vlot. Ik ben naar Keulen ermee geweest, was de eerste test. SUPER!!! allemaal geen probleem. Berekend ook alles goed en snel. Heb hem ook naar Italie laten navigeren, dat duurd iets langer maar goed op de tomtom ook. Ik geloof als ik het vergelijk met een tomtom (had ik vroeger) ietsjes langer maar 40 sec ofozo.
De GPS-antenne is dus gevoelig genoeg om hem 'in' het dashboard te steken en nog steeds makkelijk een fix te krijgen? JAh zeker gevoelig , ik had hem eerst naast de autoradio in die gleuf achter maar dat werkte nie zo super denk vanwege kabels. In de dashboard echt super en lekker snel. Vaak heb ik de radio aan en dan doe ik navigatie aan en dan heeft hij hem al. Ik vermoed dat hij dan al aan staat ofozo. wel handig!
Ontvangst is dus gewoon goed, normale NL-zenders doen het dus even goed als op een 'gewone' radio?
Ik had ervoor een JVC en ik vind het hetzelfde. Ik luister vaak slam fm dat soort radios maar ook vaker de ipod en usb. Niet echt vaak vaak radio. Wel goed ontvangst vind ik. Heb de antene splitter nog niet erop gezet. Heb hem bij halfords gekocht 9 euro maar echt super. Ik verwacht dat het niet echt achteruit zal gaan, de man bij halffords zei dat het misschien iets minder wordt. ik ben benieuwd.
Hij doet gewoon SDHC? Kaartje van 8 of 16GB doet het goed?
Heb SDHC van Mycom gekocht de goedkoopste wel 4 gig. Heb geen 8 of 16 gig getest. 4 GIG geen probleem.
En elke stick wordt herkent?
IK heb van merkloos tot de wat goede erin gezet, geen probleem zodra je hem erin stopt wordt hij herkent en speelt hij meteen af. Je krijgt een lijst en kun je ze zo touchen, naam nummer te zien. Mapjes kan je klikken.
Heb je een voorbeeldje van zo'n posts waarin ze zeggen dat ze snel kapot gaan?
Pff is echt gegoogeld destijds. Enige posts terug hier op deze forum had ook iemand een 2 DIN die was na 1 week stuk geloof ik. Verder googelen naar andere 2 dins. Tjah het product dat je wil is niet te vinden had ik ook. Ik dacht ik probeer gewoon en op chinavasion hadden anderen ook gepost dat het goed was dus dacht ok doe ik ook wel. Ik heb op chinavasion ook mijn bericht geplaatst onder dit product die ik heb gekocht.Ze hebben hem ook gepost . Trouwens je kan chinavasion goed bereiken met mailtjes, ik heb vaak contact gehad met hun via de mail. Netjes antwoord terug gekregen.
Toevallig een VW?
Nop heb een Hyundai.
Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het , geen probleem. Ik ga nu snel offline moet naar mijn werk. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt. Arriverdeshi. !!
Wat een hoop info, heel erg bedankt! 
Ook goed nieuws dat je zegt dat ze minder op het pak zetten dan de werkelijke waarde!!
Bij mij zou er met de echte prijs anders 100€ bijkomen.
Op de site staat dat ze dat niet doen, maar dat is waarschijnlijk om hun in te dekken tegen klachten van douane of zo.
Dankzij jouw info denk ik dat ik het ook maar ga riskeren.
Dat die ene 2DIN na 1 week kapot was, dat zal wel een fabricage-fout geweest zijn, gok ik zo...
Ook goed nieuws dat je zegt dat ze minder op het pak zetten dan de werkelijke waarde!!
Bij mij zou er met de echte prijs anders 100€ bijkomen.
Op de site staat dat ze dat niet doen, maar dat is waarschijnlijk om hun in te dekken tegen klachten van douane of zo.
Dankzij jouw info denk ik dat ik het ook maar ga riskeren.
Dat die ene 2DIN na 1 week kapot was, dat zal wel een fabricage-fout geweest zijn, gok ik zo...
Da's echt een killer die "kosten". Had ik met UPS voor iets uit Amerika. Ik betaal de verzender in Amerika, daarna bij aflevering UPS ook nog eens. En dan een paar weken later een UPS-factuur van plm. een tientje ofzo vanwege "kosten". Die heb ik dus mooi niet betaald, is nu ruim twee maanden terug en nog niets gehoord.Fire69 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:31:
[...]
Is toch absurd: de verzender betalen voor verzending, dan bij ontvangst wederom betalen voor de verzending en dan enkele weken na ontvangst nog een keer betalen? Maak het even.
Dat je hier nog één keer moet betalen, kan in begrijpen, vanwege de btw en import-tax.
Maar die 10€ extra voor DHL/UPS/... vind ik er toch ook wat over.
Dat moeten ze maar in hun verzendkosten incalculeren!
Maar die 10€ extra voor DHL/UPS/... vind ik er toch ook wat over.
Dat moeten ze maar in hun verzendkosten incalculeren!
Verwijderd
Ola, nou ben benieuwd naar je 2 DIN. Het ziet er super uit uiteraard. Ik zou zeggen hou ons op de hoogte. Spannend!. Bij chinavasion betaal je 1 keer verzendkosten dus niet dubbel ofozo bij aflevering. Idd het zijn importkosten, ik had geluk denk ik want heb niets daarvan hoeven te betalen met DHL.
Nog 1 tip, ga rustig te werk als je hem hebt. Geen haast. En alles aansluiten anders moet je weer dat ding eruit halen en weer erin zetten. Ik heb zelf de handleiding niet gebruikt, is ook niet nodig vind ik.
keep us up.
greetz,
Nog 1 tip, ga rustig te werk als je hem hebt. Geen haast. En alles aansluiten anders moet je weer dat ding eruit halen en weer erin zetten. Ik heb zelf de handleiding niet gebruikt, is ook niet nodig vind ik.
keep us up.
greetz,
Zo'n 220 met verzending.MrN schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:28:
Hoe duur is die radio dan totaal in euro?
Ik heb hem ook maar besteld na zo'n productreview, bedankt pantel02 !
[ Voor 1% gewijzigd door Denko op 04-02-2010 15:36 . Reden: Pantoffel ipv pantel02 (geen idee waarom :P ) ]
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Ola Denko,
Je zal geen spijt hebben. Ik had hem voor 205 euro inclusief verzendkosten. Dit komt door de euro en dollar, destijds was het gunstiger een paar weken geleden. Mocht er iets zijn laat maar weten als ik ergens mee kan helpen i.v.m. instalatie of dergelijke.
greetz
Je zal geen spijt hebben. Ik had hem voor 205 euro inclusief verzendkosten. Dit komt door de euro en dollar, destijds was het gunstiger een paar weken geleden. Mocht er iets zijn laat maar weten als ik ergens mee kan helpen i.v.m. instalatie of dergelijke.
greetz
En is eenvoudig in elke auto in te bouwen?
En hoe zit het met vastlopen etc?
En hoe zit het met vastlopen etc?
Verwijderd
Hey MnR,
hij loopt niet vast. Switchen tussen dvd / radio etc... geen probleem hij is tot nu toe niet vastgelopen. GPS scherm loopt niet vast , er ziet WINCE 5.0 erop dus dat start op als je de radio aanzet. Ik zet me auto aan en dan doe ik mijn ipod aan en even later mijn gps geen probleem gehad. Soms krijg ik als ik gps klik een laadbalk van de gps en dan komt hij in de gps menu of als hij hem op de achtergrond al geladen heeft krijg ik meteen gps menu.
Je kan kiezen dat hij alles al opstart gps dan, ik heb die functie uitgezet. Hoeft van mij niet alles aan te staan. Wanneer ik het nodig heb klik ik erop en start hij hem op.
Touch screen werkt goed ook met je vingers, niet echt een pennetje nodig ziet wel in de doos ook. Verder netjes, jah hij past in alle autos. Wel genoeg ruimte overhouden vanwege het schermpje dat onder doorloopt. Bij mij geen probleem. Ik ga hem binnenkort ook in een golf nieuwere model inzetten.
De groote van de 1 din is hetzelfde als alle andere misschien dacht ik 1 cm langer zoiets. Breede is precies zelfde als nl 1 din.
Voor dat geld is het echt een koopje.
greetz,
hij loopt niet vast. Switchen tussen dvd / radio etc... geen probleem hij is tot nu toe niet vastgelopen. GPS scherm loopt niet vast , er ziet WINCE 5.0 erop dus dat start op als je de radio aanzet. Ik zet me auto aan en dan doe ik mijn ipod aan en even later mijn gps geen probleem gehad. Soms krijg ik als ik gps klik een laadbalk van de gps en dan komt hij in de gps menu of als hij hem op de achtergrond al geladen heeft krijg ik meteen gps menu.
Je kan kiezen dat hij alles al opstart gps dan, ik heb die functie uitgezet. Hoeft van mij niet alles aan te staan. Wanneer ik het nodig heb klik ik erop en start hij hem op.
Touch screen werkt goed ook met je vingers, niet echt een pennetje nodig ziet wel in de doos ook. Verder netjes, jah hij past in alle autos. Wel genoeg ruimte overhouden vanwege het schermpje dat onder doorloopt. Bij mij geen probleem. Ik ga hem binnenkort ook in een golf nieuwere model inzetten.
De groote van de 1 din is hetzelfde als alle andere misschien dacht ik 1 cm langer zoiets. Breede is precies zelfde als nl 1 din.
greetz,
Top, bedankt, ik heb je een PB'tje gestuurd met een paar vraagjes, wil niet het hele topic vervuilen .Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:24:
Mocht er iets zijn laat maar weten als ik ergens mee kan helpen i.v.m. instalatie of dergelijke.
IHoe gebruik jij de gps antenne? Binnen in de auto, of moet je hem aan buitenkant bevestigen?Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:35:
Hey MnR,
greetz,
Nou dan ga ik het ook maar eens proberen toch wel redelijk veel positieve ervaringen hier 
Ik ga deze:
http://www.chinavasion.co...dvd-player-with-gps-dvbt/
met deze:
http://www.chinavasion.co...mos-car-rear-view-camera/
Bestellen zo gauw de ING mijn cc weer geactiveerd heeft... (was gekoppeld aan mijn 2de "slapende" betaalrekening dus ze vonden het makkelijk om hem te blokkeren... prutsers)
Ik zal hier wel weten laten hoe het gegaan is als tie binnen is.
Ik ga deze:
met deze:
Bestellen zo gauw de ING mijn cc weer geactiveerd heeft... (was gekoppeld aan mijn 2de "slapende" betaalrekening dus ze vonden het makkelijk om hem te blokkeren... prutsers)
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
je kan rustig bestellen bij china vision deze site is betrouwbaar ik werk al 12 maanden met hun ik heb nog nooit slechte ervaringen met ze gehad.
Helaas heb ik een mindere ervaring met Chinavasion;
Ik heb op 31-12-2006 een aantal producten ter waarde van 290euro besteld en via Paypal betaald,
volgens Paypal is deze betaling aan chinavasion betaald maar die hebben ondanks diversen malen mailcontact met de supportafdeling nooit de betaling getraceerd, uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen en besloten om geen zaken meer met ze te doen....
Ik heb op 31-12-2006 een aantal producten ter waarde van 290euro besteld en via Paypal betaald,
volgens Paypal is deze betaling aan chinavasion betaald maar die hebben ondanks diversen malen mailcontact met de supportafdeling nooit de betaling getraceerd, uiteindelijk heb ik mijn verlies genomen en besloten om geen zaken meer met ze te doen....
If you can't take the heat, get burried!
Volgens mij beschermt PayPal je in dit soort zaken en kun je het geld terugtrekken van bij Chinavasion.Sieking schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:51:
Helaas heb ik een mindere ervaring met Chinavasion;
Ja, dat lijkt me ook.
Vind het wel een vreemde situatie.
Je hebt toch een transactie-nr van Paypal. Daarmee moeten ze kunnen opzoeken of ze het geld ontvangen hebben.
Hebben ze dat niet, dan moet je bij Paypal ten rade gaan waarom dat geld niet tot bij hun geraakt is, lijkt me?
Vind het wel een vreemde situatie.
Je hebt toch een transactie-nr van Paypal. Daarmee moeten ze kunnen opzoeken of ze het geld ontvangen hebben.
Hebben ze dat niet, dan moet je bij Paypal ten rade gaan waarom dat geld niet tot bij hun geraakt is, lijkt me?
uiteindelijk vrijdag besteld en gisterochtend (maandag) al binnen. BIZAR snelle levering
Dat had ik ook bij mijn laatste bestelling - alsof het in NL lag opgeslagen maar de stempels logen niet - kwam echt van de andere kant van de wereld.
Gisterenavond dit besteld:Flagg schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:11:
Nou dan ga ik het ook maar eens proberen toch wel redelijk veel positieve ervaringen hier
Ik ga deze:
met deze:
http://www.chinavasion.co...player-with-gps-and-dvbt/
en
Is nu al onderweg!!!
Over die heb ik ook getwijfeld.. allemaal wel geloof ik, maar ik vond de knopjes aan de zijkant van het display niet zo mooi.doggy1 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:15:
[...]
Gisterenavond dit besteld:
en
Is nu al onderweg!!!

Whehehe ik ben benieuwd, mocht die van jou niks zijn kan ik mijn bestelling misschien nog annuleren.
[edit]Tijdens het wachten deze ook nog maar toegevoegd.
http://www.chinavasion.co...sim-unlocked-slide-phone/
[edit2]Probleem is dat ik niet kan kiezen...
Ik vond dat je gelijk had en toch maar voor een "HD" gekozen en die telefoon komt een volgend keertje wel.
twordt deze (mocht ik me niet meer bedenken that is)
De voorpret is leuker dan het apparaat zelf bang ik ben.
[ Voor 33% gewijzigd door Flagg op 09-02-2010 21:01 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
SUper, nou ik hoop dat jullie allemaal ook een review schrijven , ben erg benieuwd.
IK heb zondag nog een keer deze besteld, deze ga ik inbouwen bij iemand anders: http://www.chinavasion.co...on-system-with-bluetooth/
volgens DHL is hij al in Amsterdam. Erg netjes kwa snelheid. Op het antwoord van Paypal: Jah je bent verzekerd tot en met 200 euro. Dat geld kon je destijds terugkrijgen.
IK heb zondag nog een keer deze besteld, deze ga ik inbouwen bij iemand anders: http://www.chinavasion.co...on-system-with-bluetooth/
volgens DHL is hij al in Amsterdam. Erg netjes kwa snelheid. Op het antwoord van Paypal: Jah je bent verzekerd tot en met 200 euro. Dat geld kon je destijds terugkrijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 09:03 ]
Maar Pante, hoe doe jij het nu met de gps antenne?
Snel even gekeken (nou ja, snel... hun site is niet van de snelste.
).
http://sevenchannel.com/c...&productid=1816&prodid=12
High speed?
Ziet er minder betrouwbaar uit dan DX of FP, weet niet waarom.
[edit]
Hm, stond hier nou net niet boven mij een post over die sevenchannel-site?
Denk dat ik in het DX-topic moest zijn.
http://sevenchannel.com/c...&productid=1816&prodid=12
High speed?

Ziet er minder betrouwbaar uit dan DX of FP, weet niet waarom.
[edit]
Hm, stond hier nou net niet boven mij een post over die sevenchannel-site?
Denk dat ik in het DX-topic moest zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Fire69 op 11-02-2010 21:25 ]
Vandaag 16.15 binnen!!
3 dagen na bestelling, ongelofelijk zo snel.
Damn, *is jaloers*doggy1 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:12:
Vandaag 16.15 binnen!!
Laat ff weten hoe de kwaliteit is.
Ik heb vandaag gemerkt dat Paypal dat mijn account geblokkeerd heeft vanwege het feit dat mijn CC te boek staat als zijn gestolen/verloren......... grrrrddvrrddrrgvrddrrgggrrdddvggrrrrrrrr....dus kan het nu ook niet via paypal bestellen.
Mocht morgen toevallige op Nu.nl staan dat de ING op 18 verschillende lokaties is afgebrand, denk dan even aan mij...
Verwijderd
Reactie op doggy1 : GPS ANTENE
Ik heb hem tot nu toe in de dashboard geplaatst dus niet in het kastje maar echt erin daar waar je hem niet ziet ook.
greetz,
Ik heb hem tot nu toe in de dashboard geplaatst dus niet in het kastje maar echt erin daar waar je hem niet ziet ook.
greetz,
Bedankt voor je reaktie Pante. gelukkig kun je hem dus onzichtbaar wegwerken(ongelofelijk dat hij dan werkt!).
Heb jij nog speciaal paneel moeten kopen voor montage? Bij mij past hij niet standaard en moet ik inbouwraam aanpassen of een nieuw inbouwpaneel kopen
Heb jij nog speciaal paneel moeten kopen voor montage? Bij mij past hij niet standaard en moet ik inbouwraam aanpassen of een nieuw inbouwpaneel kopen
Het is niet zo raar dat ie werkt. Je dashboard kastje is voornl van plastic en daar gaan radio signalen goed doorheen. Dus niet onder een stalen balk plaatsen.
Wat wel vaak problemen oplevert is de voorruit (warmtewering). Dus eerst even OP je dashboard testen voordat je alle moeite gaat doen om 'm in te bouwen.
edit://
Kan dit topic misschien niet beter af-gesplitst worden? Het gaat meer om de chinese autoradio's dan puur om Chinavision?
Wat wel vaak problemen oplevert is de voorruit (warmtewering). Dus eerst even OP je dashboard testen voordat je alle moeite gaat doen om 'm in te bouwen.
edit://
[ Voor 17% gewijzigd door franssie op 12-02-2010 17:04 ]
Verwijderd
Reactue op Franssie en Doggy,
OLa , nee ik heb niets moeten aanpassen of andere dingen moeten doen om hem erin te krijgen. 1 DIn is 1 Dn. Ik heb hem gisteren ook in een VOLKSWAGEN 2006 ook ingbeouwd. Geen problemen. Het is wel raar dat je een speciaal paneel moet kopen.
Tenzij jij een 2 DIN hebt gekocht en volgens mij heb je dat ook gedaan. JAh als dat zo is dan moet je het allemaal aanpassen. Heb je niet eerst gekeken of je auto 1 din of 2 din had? Dus 2 gaten inplaats van 1 gat.
JIJ hebt deze besteld: http://www.chinavasion.co...player-with-gps-and-dvbt/ dit is een 2 DINS 6.2inch
en ik heb deze: http://www.chinavasion.co...on-system-with-bluetooth/ en dit is 1 DINS 5inch en loopt iets naar beneden door de lcd
Volgens mij heb je het een beetje verward? of hij past er gewoon niet in en heb je wel 2 din, dan is het blijkbaar een andere formaat. Ik heb even naar gekeken maar het vershcilt maar 1 cm in de hoogte (die is iets minder dus moet geen probleem zijn.) met andere 2 DINS,.. dus mocht je een 2 DIN in je auto hebben die gat dan moet hij er wel in passen.
Even over de GPS , METAAL is geen probleem. De GPS antenne is magnetisch en bij mij is hij onder een metalen balk. HIJ doet het SUPER! dus geen probleem ook onder metaal. Mijn auto is een behoorlijke SUV en is heeft voor in dashboard zeg maar alleen maar metaal. Het enige wat je niet moet doen is onder de auto radio plaatsen, dan doet hij het niet zo goed. Dat ding is echt super gevoelig.
ALS je hem niet met magneet ergens kan plaatsen zoals hij nu al is dan kan je Dubbelzijdige plakband gebruiken om hem ergens vast te zetten erin.
greetz,
OLa , nee ik heb niets moeten aanpassen of andere dingen moeten doen om hem erin te krijgen. 1 DIn is 1 Dn. Ik heb hem gisteren ook in een VOLKSWAGEN 2006 ook ingbeouwd. Geen problemen. Het is wel raar dat je een speciaal paneel moet kopen.
Tenzij jij een 2 DIN hebt gekocht en volgens mij heb je dat ook gedaan. JAh als dat zo is dan moet je het allemaal aanpassen. Heb je niet eerst gekeken of je auto 1 din of 2 din had? Dus 2 gaten inplaats van 1 gat.
JIJ hebt deze besteld: http://www.chinavasion.co...player-with-gps-and-dvbt/ dit is een 2 DINS 6.2inch
en ik heb deze: http://www.chinavasion.co...on-system-with-bluetooth/ en dit is 1 DINS 5inch en loopt iets naar beneden door de lcd
Volgens mij heb je het een beetje verward? of hij past er gewoon niet in en heb je wel 2 din, dan is het blijkbaar een andere formaat. Ik heb even naar gekeken maar het vershcilt maar 1 cm in de hoogte (die is iets minder dus moet geen probleem zijn.) met andere 2 DINS,.. dus mocht je een 2 DIN in je auto hebben die gat dan moet hij er wel in passen.
Even over de GPS , METAAL is geen probleem. De GPS antenne is magnetisch en bij mij is hij onder een metalen balk. HIJ doet het SUPER! dus geen probleem ook onder metaal. Mijn auto is een behoorlijke SUV en is heeft voor in dashboard zeg maar alleen maar metaal. Het enige wat je niet moet doen is onder de auto radio plaatsen, dan doet hij het niet zo goed. Dat ding is echt super gevoelig.
ALS je hem niet met magneet ergens kan plaatsen zoals hij nu al is dan kan je Dubbelzijdige plakband gebruiken om hem ergens vast te zetten erin.
greetz,
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2010 10:40 ]
Dat klopt wel ook al heb je een 2 din formaat in de auto, je zal toch ook een 2 din kooi moeten hebben die je eerst in het gat schuift waar de radio in moet passen.
Je schuift nooit een 2 din radio zo een gat in zal toch een kooi achter moeten zitten, en de standaard kooien zijn soms niet altijd even geschikt vanwege vreemde hoeken erin. Heb ik met de Saab ook, de originele kooi gaat ws niet passen.
Ik heb net maar betaald overigens met een banktransfer naar Hongkong.
Had geen zin om erg lang te gaan wachten tot mijn CC er is. en ik vertrouw de toko verder wel dat het goed komt.
Mijn eerste buitenlandse transfer dus hoop dak wel alles goed heb ingevuld, en anders zal hij wel afgewezen worden. Ben benieuwd.
Heb het nu dan ook maar gelaten bij de radio en camera. telefoons en andere prullaria komt de volgende keer wel om mijn cc te testen.
Je schuift nooit een 2 din radio zo een gat in zal toch een kooi achter moeten zitten, en de standaard kooien zijn soms niet altijd even geschikt vanwege vreemde hoeken erin. Heb ik met de Saab ook, de originele kooi gaat ws niet passen.
Ik heb net maar betaald overigens met een banktransfer naar Hongkong.
Mijn eerste buitenlandse transfer dus hoop dak wel alles goed heb ingevuld, en anders zal hij wel afgewezen worden. Ben benieuwd.
Heb het nu dan ook maar gelaten bij de radio en camera. telefoons en andere prullaria komt de volgende keer wel om mijn cc te testen.
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 13-02-2010 13:21 ]
Er is genoeg plaats voor 2 DIN, maar nu wil ik achteruitrijcamera aansluiten, maar ik weet niet precies waar.
Ik zie bij handleiding dat je Oranje voor rearview unit kunt gebruiken, maar ik zie ook dat aan de andere kant een aansluiting zit voor Rearview(dus bij de andere stekker) groene draad en gele tulpstekker.
Hoe kan je camerabeeld oproepen op lcd scherm(ik kan dit niet in de handleiding vinden)
Ik zie bij handleiding dat je Oranje voor rearview unit kunt gebruiken, maar ik zie ook dat aan de andere kant een aansluiting zit voor Rearview(dus bij de andere stekker) groene draad en gele tulpstekker.
Hoe kan je camerabeeld oproepen op lcd scherm(ik kan dit niet in de handleiding vinden)
Verwijderd
OLa,
ik zou zeggen in de aux optie (audio en beeld) van je lcd of zoals bij mij op camera drukken in de main menu. Dan krijg je het beeld te zien. Anders moet je alle aansluitingen even proberen en in de Main menu de input selecteren..
greetz,
ik zou zeggen in de aux optie (audio en beeld) van je lcd of zoals bij mij op camera drukken in de main menu. Dan krijg je het beeld te zien. Anders moet je alle aansluitingen even proberen en in de Main menu de input selecteren..
greetz,
Zou die groene draad niet samen moeten met je achteruitrijlicht?
Als er dan 12v op die draad komt, weet de radio dat hij naar de ingang voor die camera moet overschakelen.
Als er dan 12v op die draad komt, weet de radio dat hij naar de ingang voor die camera moet overschakelen.
Maar ik wil hem liever niet koppelen aan achteruitrijlicht.
Morgenochtend maar even eea proberen.
Bedankt voor jullie reakties
Ik denk dat je er niet aan ontkomt om hem aan de 12v van je achteruitrijlicht te koppelen, tenminste als je hem automatisch wil laten overschakelen op het moment dat je de auto in zijn achteruit zet.doggy1 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 23:53:
Maar ik wil hem liever niet koppelen aan achteruitrijlicht.
Ik zou hem iig niet aan een constante 12v hangen, ivm met de accu leegtrekken. En de 12v van je achteruit zit ook achter in dus lekker in de buurt van de camera.
[edit] maarruh wanneer komen nou die pics van de geinstalleerde radio?
En wat is je algehele indruk van de kwaliteit zo op het eerste gezicht?
[edit2]
Op mijn zoektocht naar een manual kwam ik dit tegen op chinavasion: software, updates ed
http://download.chinavasion.com/
Kan ik iig alvast de manual bestuderen.
[ Voor 21% gewijzigd door Flagg op 14-02-2010 10:52 ]
Ik heb hem nog niet ingebouwd, maar ben de hele tijd aan het klooien geweest, maar nu werkt bijna alles. Ik heb de voeding van de camera op sigarettenaansteker aangesloten(schakelt uit als contact uit is!
De camera heb ik nu aan " video in" die aan platte witte stekker zit aangesloten en hij doet het perfekt en meteen mirroring.
Alleen 1 probleem: gps zegt dat hij geen signaal krijgt, ook niet als ik gps ontvanger buiten houd(minstens 1/2 uur buiten laten tegen chassis).
Dat moet ik nog eerst uit zoeken.
Pante: hoe heb jij gps aan de praat gekregen?Er staat standaard route 66 op de microsd, maar als ik gps opstart, dan krijg ik telkens dat er geen gps signaal is.
Ook kan ik nergens vinden hoe ik in instellingen van gps kan komen(zoals COM poort etc)
Of mss nog beter: hoe heb jij nieuwe navigatiesw in je radio gekregen?
Update: ik moest vanmiddag weg en heb gps aan laten staan en paar uur later terug en: gps ontvangst!!
Alles doet het dus. Nu nog alleen uitvinden hoe en welke TT ik er op kan zetten(vooral het hoe)
De camera heb ik nu aan " video in" die aan platte witte stekker zit aangesloten en hij doet het perfekt en meteen mirroring.
Alleen 1 probleem: gps zegt dat hij geen signaal krijgt, ook niet als ik gps ontvanger buiten houd(minstens 1/2 uur buiten laten tegen chassis).
Dat moet ik nog eerst uit zoeken.
Pante: hoe heb jij gps aan de praat gekregen?Er staat standaard route 66 op de microsd, maar als ik gps opstart, dan krijg ik telkens dat er geen gps signaal is.
Ook kan ik nergens vinden hoe ik in instellingen van gps kan komen(zoals COM poort etc)
Of mss nog beter: hoe heb jij nieuwe navigatiesw in je radio gekregen?
Update: ik moest vanmiddag weg en heb gps aan laten staan en paar uur later terug en: gps ontvangst!!
Alles doet het dus. Nu nog alleen uitvinden hoe en welke TT ik er op kan zetten(vooral het hoe)
[ Voor 33% gewijzigd door doggy1 op 15-02-2010 18:23 ]
Volgens mij wordt hier niet veel meer gelezen, helaas.
Nog even een update: TomTom heb ik geprobeerd, maar die kreeg ik niet geïnstalleerd helaas(uren mee bezig geweest), daarna Sygic en dat was binnen een half uur gepiept en na instellen com poort 2 en baudrate 4800, vrijwel direkt een fix.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Nu alleen nog een inbouwbus kopen en dan klaar(hoop ik)
Nog even een update: TomTom heb ik geprobeerd, maar die kreeg ik niet geïnstalleerd helaas(uren mee bezig geweest), daarna Sygic en dat was binnen een half uur gepiept en na instellen com poort 2 en baudrate 4800, vrijwel direkt een fix.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Nu alleen nog een inbouwbus kopen en dan klaar(hoop ik)
Hier wordt zeker nog verder gelezen hoor 
Ik vraag me ook wel af, hoeveel plaats heb je op dat ding om software op te zetten?
TT zou geen probleem moeten zijn, je moet echter wel zien dat je een versie voor Win CE hebt, de gewone pda-versie doet het niet.
Ik vraag me ook wel af, hoeveel plaats heb je op dat ding om software op te zetten?
TT zou geen probleem moeten zijn, je moet echter wel zien dat je een versie voor Win CE hebt, de gewone pda-versie doet het niet.
Ik weet niet hoeveel sw je er op kunt zetten.
TT geeft bij meerdere mensen problemen en ik kreeg het niet voor elkaar(maar dat zegt niks).
Lees bv hier maar eens: http://www.ttinternetclub.info/showthread.php?tid=185
Nadat gisteren met Sygic alles goed was verlopen, nu een domper.
Vanochtend radio aan gezet, maar als ik navigatie wil opstarten, dan moet ik alles weer opnieuw ingeven: taal kiezen. activatie code ingeven etc.
Het lijkt alsof de radio de sw installatie "vergeet"
Iemand enig idee?
Ik stel de vragen hier maar, want ik zou niet weten waar op het forum anders.
TT geeft bij meerdere mensen problemen en ik kreeg het niet voor elkaar(maar dat zegt niks).
Lees bv hier maar eens: http://www.ttinternetclub.info/showthread.php?tid=185
Nadat gisteren met Sygic alles goed was verlopen, nu een domper.
Vanochtend radio aan gezet, maar als ik navigatie wil opstarten, dan moet ik alles weer opnieuw ingeven: taal kiezen. activatie code ingeven etc.
Het lijkt alsof de radio de sw installatie "vergeet"
Iemand enig idee?
Ik stel de vragen hier maar, want ik zou niet weten waar op het forum anders.
[ Voor 45% gewijzigd door doggy1 op 17-02-2010 10:45 ]
Wordt hier idd nog driftig gelezen hoor, maar ik heb helaas geen oplossing voor je problemen. En je bent nog lang niet klaar gezien het gebrek aan pics hier. 
Heeft deze radio 2 sd slots? eentje "dedicated" voor GPS en eentje als typical sd kaart? of eentje?
En heb je de sd kaart eruit gehaald nadat je klaar was, kan zijn dat je misschien de SD met GPS sw erin moet laten zitten oid? Maar dat lijkt me niet handig als je maar 1 slot hebt natuurlijk.
Bij mij is het geld inmiddels ruimschoots overgemaakt en afgeschreven maar mijn order staat nog op "waiting for payment" heb al de neiging om in paniek te raken dat mijn geld weg is maar het is CNY tot (en met?) de 17de dus ik hoop morgen toch wel op een statusverandering en dat ze nog voor het weekend kunnen shippen.
Heeft deze radio 2 sd slots? eentje "dedicated" voor GPS en eentje als typical sd kaart? of eentje?
En heb je de sd kaart eruit gehaald nadat je klaar was, kan zijn dat je misschien de SD met GPS sw erin moet laten zitten oid? Maar dat lijkt me niet handig als je maar 1 slot hebt natuurlijk.
Bij mij is het geld inmiddels ruimschoots overgemaakt en afgeschreven maar mijn order staat nog op "waiting for payment" heb al de neiging om in paniek te raken dat mijn geld weg is maar het is CNY tot (en met?) de 17de dus ik hoop morgen toch wel op een statusverandering en dat ze nog voor het weekend kunnen shippen.
Ik heb sygic op mijn N95 draaien maar het is dezelfde SD-kaart (!). Het idee is idd dat de kaart in het apparaat blijft zitten tijdens gebruik, de software is bij de eerste installatie aan het serial nummer vna de kaart gekoppeld.
En imho beten een nieuw topic te openen in de trant van "Betaalbare Chinese Mulitimedia-Auto-Radio's met navigatie". Iemand die dat nl zoekt vindt ook dit topic niet afgaande op de topic titel.
En imho beten een nieuw topic te openen in de trant van "Betaalbare Chinese Mulitimedia-Auto-Radio's met navigatie". Iemand die dat nl zoekt vindt ook dit topic niet afgaande op de topic titel.
Je weet dat het fout is, noemt dat zelfs in je post en nog ga je erop in en verzuim je het om een TR aan te maken

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 15:33 ]
Verwijderd
Jah ik mag toch wel zeggen als iemand geinteresserd is, dan kan ik men wijzen waar die gekocht kan worden officieel. En de kaarten kan je van de officiele tomtom site downloaden. Daar is toch niets mis mee? Maar goed is niet zo een ramp. Heb een bericht gekregen van de Moderetor.
Commentaar op ingrepen mag via de DM
Maar heeft iemand hier ook al eens wat besteld bij Chinavasion via een banktransfer? ik heb het de 13de overgemaakt maar er is daar nog niks aangekomen, of ben ik iets te ongeduldig en duurt een buitenlandse banktransfer gewoon lang?
Maar heeft iemand hier ook al eens wat besteld bij Chinavasion via een banktransfer? ik heb het de 13de overgemaakt maar er is daar nog niks aangekomen, of ben ik iets te ongeduldig en duurt een buitenlandse banktransfer gewoon lang?
Kijk dat is nieuws. :-)Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:39:
Ik zal de komende dagen wat fotos maken van mijn mediainstalation.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 09:29 ]
Ik ben op het navigatieforum maar een nieuw topic begonnen over deze autoradio/dvd spelers, zodat we daar verder kunnen gaan.
Chinese autoradio/dvd met navigatie topic.
ps hoe kan men elkaar een pb sturen?
Chinese autoradio/dvd met navigatie topic.
ps hoe kan men elkaar een pb sturen?
Voor zover de betaling, net gekeken en ze hebben mijn (ING) bank transfer binnen, ik heb het de 13de (zaterdag) overgemaakt, het is de 15de (maandag) afgeschreven van mijn rekening en vandaag (vanochtend nog niet) is het daar ook daadwerkelijk aangekomen.
Is misschien wel handige info voor mensen die ook via bank transfer willen betalen dan weet je ongeveer wat de delay is. Ongeveer 6/7 werkdagen.
ps waar blijven die pics...
[edit]24-02 Hij wordt op dit moment ingepakt
[edit]24-02 Hij is zojuist verstuurd. Het is daar nu 02:00 's nachts!
[edit]25-02 Shipment picked up 12:59 Shenzhen - China, People's Republic
[edit]25-02 Processed at Shenzhen - China, People's Republic 23:06
[edit]25-02 Departed Facility in Shenzhen - China, People's Republic 01:41
[edit]26-02 Arrived at Sort Facility Shenzhen - China, People's Republic 09:16
[edit]26-02 Arrived at Sort Facility Hong Kong - Hub - Hong Kong 17:13
[edit]26-02 Processed at Hong Kong - Hub - Hong Kong 20:34
[edit]26-02 Clearance processing complete at Hong Kong - Hub - Hong Kong 20:34
[edit]27-02 Vertrokken van DHL vestiging in Hong Kong - Hub - Hong Kong 19:35
[edit]28-02 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum Amsterdam - Netherlands, The 08:48
[edit]01-03 Afgehandeld voor inklaring om Amsterdam - Netherlands, The 04:18
[edit]01-03 Vertraging bij douane inklaring 06:11 (ohoh, dat wordt betalen :-) )
[edit]01-03 Verwerkt in Amsterdam - Netherlands, The 11:30
[edit]01-03 Vertrokken van DHL vestiging in Amsterdam - Netherlands, The 11:44 Ik ben benieuwd og het vandaag al aangeboden wordt of dat het eerst nog naar een distri centrum hier in de buurt wordt verdeeld.. :-)
[edit] Zending bij koerier voor aflevering 13:19 Ja dus..
Voor zover mijn DHL dagboek vermoed ik. :-) Overigens mocht je sms notofication aanzetten bij DHL zet dan het geluid van je GSM uit 's nachts (2 smsjes gehad, was dus
)
Zijn wel veel mensen druk mee, dat dat versturen geen 500€ kost is een wonder.
Is misschien wel handige info voor mensen die ook via bank transfer willen betalen dan weet je ongeveer wat de delay is. Ongeveer 6/7 werkdagen.
ps waar blijven die pics...
[edit]24-02 Hij wordt op dit moment ingepakt
[edit]24-02 Hij is zojuist verstuurd. Het is daar nu 02:00 's nachts!
[edit]25-02 Shipment picked up 12:59 Shenzhen - China, People's Republic
[edit]25-02 Processed at Shenzhen - China, People's Republic 23:06
[edit]25-02 Departed Facility in Shenzhen - China, People's Republic 01:41
[edit]26-02 Arrived at Sort Facility Shenzhen - China, People's Republic 09:16
[edit]26-02 Arrived at Sort Facility Hong Kong - Hub - Hong Kong 17:13
[edit]26-02 Processed at Hong Kong - Hub - Hong Kong 20:34
[edit]26-02 Clearance processing complete at Hong Kong - Hub - Hong Kong 20:34
[edit]27-02 Vertrokken van DHL vestiging in Hong Kong - Hub - Hong Kong 19:35
[edit]28-02 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum Amsterdam - Netherlands, The 08:48
[edit]01-03 Afgehandeld voor inklaring om Amsterdam - Netherlands, The 04:18
[edit]01-03 Vertraging bij douane inklaring 06:11 (ohoh, dat wordt betalen :-) )
[edit]01-03 Verwerkt in Amsterdam - Netherlands, The 11:30
[edit]01-03 Vertrokken van DHL vestiging in Amsterdam - Netherlands, The 11:44 Ik ben benieuwd og het vandaag al aangeboden wordt of dat het eerst nog naar een distri centrum hier in de buurt wordt verdeeld.. :-)
[edit] Zending bij koerier voor aflevering 13:19 Ja dus..
Voor zover mijn DHL dagboek vermoed ik. :-) Overigens mocht je sms notofication aanzetten bij DHL zet dan het geluid van je GSM uit 's nachts (2 smsjes gehad, was dus

Zijn wel veel mensen druk mee, dat dat versturen geen 500€ kost is een wonder.
[ Voor 81% gewijzigd door Flagg op 01-03-2010 13:36 ]
Beetje late reactie misschien, maar toch...
Bovenaan het scherm: My React - Voorkeuren - Privacy => DM aanvinken.
Verwijderd
ik zou zeggen kijk even op de andere forum, daar heb ik de fotos geplaatst van mijn 1 din lcd
greetz,
greetz,
Gezien, en ziet er erg goed uit.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:51:
ik zou zeggen kijk even op de andere forum, daar heb ik de fotos geplaatst van mijn 1 din lcd
greetz,
Verwijderd
Flag: Ben benieuwd, als hij in hong kong is dan duurd het nog 2 a 3 dagen max. Jep kan je oook meedenken. Ben ook benieuwd naar de fotos ;D.
greetz,
greetz,
Hij is binnen. 
Heb nog geen foto's gemaakt in de auto maar wel van het apparaat.
Toen ik de doos zag, dacht ik oh oh.. de verkeerde.

Maar nee het was toch de goede. :-)

Helemaal compleet netjes ingepakt en nadat ik de isostekker in levende lijve zag, dat ik dat het wel eens makkelijker zou kunnen worden dan waar ik rekening mee had gehouden.
Oftewel nog geen uurtje later zat hij erin en draaide bijna probleemloos. Het beeld is af en toe in spiegelbeeld, maar daar had ik al eens iets over gelezen en dat is kwestie van een flatcable aandrukken.
Ander probleem is dat de route 66 die bijgeleverd is binnen 3 bochten de pijp aan maarten geeft en de radio ff uit en aan moet alvoren hij weer werkt.
Ik was toch al van plan iGo erop te zetten dus maar eens kijken of die beter werkt.
Algehele indruk... prima apparaat is zwaarder dan ik vermoedde, er zitten degelijk stekkers aan, front display voelt ook degelijk, weinig speling en gaat soepel. Digitenne werkt ook goed, het blijft digitenne dus het stoort wel eens tijdens het rijden, als je stilstaat niet, dus geen probleem. geluidskwaliteit radio kan ik niet veel over zeggen aangezien alleen de dash speakers via de amp van de radio lopen, de achter speakers zijn aangesloten via een aparte amp, maar de dash speakers klinken prima verder.
Touchscreen werkt goed, je moet wel eens 2 x drukken, maar niets ernstig, bluetooth carkit werkt feilloos, mijn vriendin gebeld en allebei de kanten op luid en duidelijk. DVD nog niet gekeken, maar zal wel okay zijn
Gps werkt verder goed, binnen 1 minuut 4 satellieten te pakken. terwijl de "antenne" in het dashboardkastje ligt.
Morgen eens verder netjes inbouwen en de kabels wegwerken en dan zal ik nog wat foto's maken, ben alleen bang dat mijn bekerhouder niet meer wil uitklappen gezien het opstaande randje aan de rechterkant, maar ja je kan niet alles hebben.
Dussss uitermate tevreden, als het ding 900€ had gekost was ik ws pissed geweest omdat ik die flatcable moet aandrukken en GPS vastslaat, maar nu wil ik er zelf wel wat aan prutsen.
[edit]Zo het lijkt erop dat iGo ook gaat werken, ik heb 8.3 nu geïnstalleerd moet alleen nog de maps toevoegen maar het is me te koud nu om het te testen, sd kaartje is iig ready to go.
Nu nog ff zorgen dat alles zo aangesloten is dat ie ook daadwerkelijk alle instellingen (radiozenders ed) onthoudt en ik ben helemaal tevreden, en morgenmiddag ff die flatcable vastbeunen want dat is toch wel redelijk irritant.
[edit[ GPS in het dashboard is niet zo geweldig geloof ik, echt accuraat is ie niet en hij wil nog wel eens de ontvangst verliezen. Nu heb ik gelukkig een loos speaker compartimentje midden bovenop het dashboard, dus ik denk dat ik hem daar maar onder ga wegwerken. Ben nu ff wat cd's aan het rippen om te kijken of het sd-kaart slot ook naar behoren werkt. EN ik moet nog wat draadjes omwisselen zodat de zenders en instellingen onthouden worden.
Heb nog geen foto's gemaakt in de auto maar wel van het apparaat.
Toen ik de doos zag, dacht ik oh oh.. de verkeerde.

Maar nee het was toch de goede. :-)

Helemaal compleet netjes ingepakt en nadat ik de isostekker in levende lijve zag, dat ik dat het wel eens makkelijker zou kunnen worden dan waar ik rekening mee had gehouden.
Oftewel nog geen uurtje later zat hij erin en draaide bijna probleemloos. Het beeld is af en toe in spiegelbeeld, maar daar had ik al eens iets over gelezen en dat is kwestie van een flatcable aandrukken.
Ander probleem is dat de route 66 die bijgeleverd is binnen 3 bochten de pijp aan maarten geeft en de radio ff uit en aan moet alvoren hij weer werkt.
Ik was toch al van plan iGo erop te zetten dus maar eens kijken of die beter werkt.
Algehele indruk... prima apparaat is zwaarder dan ik vermoedde, er zitten degelijk stekkers aan, front display voelt ook degelijk, weinig speling en gaat soepel. Digitenne werkt ook goed, het blijft digitenne dus het stoort wel eens tijdens het rijden, als je stilstaat niet, dus geen probleem. geluidskwaliteit radio kan ik niet veel over zeggen aangezien alleen de dash speakers via de amp van de radio lopen, de achter speakers zijn aangesloten via een aparte amp, maar de dash speakers klinken prima verder.
Touchscreen werkt goed, je moet wel eens 2 x drukken, maar niets ernstig, bluetooth carkit werkt feilloos, mijn vriendin gebeld en allebei de kanten op luid en duidelijk. DVD nog niet gekeken, maar zal wel okay zijn
Gps werkt verder goed, binnen 1 minuut 4 satellieten te pakken. terwijl de "antenne" in het dashboardkastje ligt.
Morgen eens verder netjes inbouwen en de kabels wegwerken en dan zal ik nog wat foto's maken, ben alleen bang dat mijn bekerhouder niet meer wil uitklappen gezien het opstaande randje aan de rechterkant, maar ja je kan niet alles hebben.
Dussss uitermate tevreden, als het ding 900€ had gekost was ik ws pissed geweest omdat ik die flatcable moet aandrukken en GPS vastslaat, maar nu wil ik er zelf wel wat aan prutsen.
[edit]Zo het lijkt erop dat iGo ook gaat werken, ik heb 8.3 nu geïnstalleerd moet alleen nog de maps toevoegen maar het is me te koud nu om het te testen, sd kaartje is iig ready to go.
Nu nog ff zorgen dat alles zo aangesloten is dat ie ook daadwerkelijk alle instellingen (radiozenders ed) onthoudt en ik ben helemaal tevreden, en morgenmiddag ff die flatcable vastbeunen want dat is toch wel redelijk irritant.
[edit[ GPS in het dashboard is niet zo geweldig geloof ik, echt accuraat is ie niet en hij wil nog wel eens de ontvangst verliezen. Nu heb ik gelukkig een loos speaker compartimentje midden bovenop het dashboard, dus ik denk dat ik hem daar maar onder ga wegwerken. Ben nu ff wat cd's aan het rippen om te kijken of het sd-kaart slot ook naar behoren werkt. EN ik moet nog wat draadjes omwisselen zodat de zenders en instellingen onthouden worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 02-03-2010 09:56 ]
Verwijderd
Hey Flagg,
Heb alles gelezen, jah super nice! ZIet er ook erg leuk uit. Ja die route software is niet goed, weg ermee haha. Zat bij mij ook, werkt voor geen meter dat spul. IGO veel beter. Nou beter dat je de gps daarin kan , maar ik denk dat het te maken heft met de Software (GPS ) IGO moet het goed doen. Verschilt ook weer, in dash bij sommigen goed, anders buiten ....
Super man. Nou ben benieuwd naar de fotos als het in de auto ziet. Niet boos worden als iets niet lukt, rustig aan anders gaat het niet lukken. Het is 1 keer prigellen daarna kan je alle maten en soorten van dit soort apparaten erin doen. Mocht hij over 4 jaar stuk gaan of 5 weet niet hoe lang dit meegaat. Dan kan je er zo weer 1 doen voor wienig geld
.
ben benieuwd,
greetz
Heb alles gelezen, jah super nice! ZIet er ook erg leuk uit. Ja die route software is niet goed, weg ermee haha. Zat bij mij ook, werkt voor geen meter dat spul. IGO veel beter. Nou beter dat je de gps daarin kan , maar ik denk dat het te maken heft met de Software (GPS ) IGO moet het goed doen. Verschilt ook weer, in dash bij sommigen goed, anders buiten ....
Super man. Nou ben benieuwd naar de fotos als het in de auto ziet. Niet boos worden als iets niet lukt, rustig aan anders gaat het niet lukken. Het is 1 keer prigellen daarna kan je alle maten en soorten van dit soort apparaten erin doen. Mocht hij over 4 jaar stuk gaan of 5 weet niet hoe lang dit meegaat. Dan kan je er zo weer 1 doen voor wienig geld
ben benieuwd,
greetz
Yep ik heb de digitenne en GPS antenne boven in het dashboard weggewerkt nu, lekker handig plekje, kabels naar beneden laten zakken en aansluiten.
En jawel perfect volle bak satellietontvangst, vandaag 300 km geredenen dwars door nederland en geen enkele keer ontvangst kwijt, iGo is op de heenweg 2x vastgelopen en op de terugweg 1x.
Daar moet ik nog ff naar kijken dus, maar ik denk dat dat meer te maken heeft met het brakke SD-kaartje wat er bij zat. en zat continue te kloten met het ding dus en navigeren en switchen tussen, cd, sd, tv en radio (werkt allemaal feilloos overigens) wordt een keer teveel natuurlijk.
Moet alleen nog ff een kooi zien te vinden waar hij goed in past, ik had er nog 2 liggen maar die waren beide niet dipe genoeg. Ik maak morgen ff foto's, is vandaag niet meer gelukt.
En jawel perfect volle bak satellietontvangst, vandaag 300 km geredenen dwars door nederland en geen enkele keer ontvangst kwijt, iGo is op de heenweg 2x vastgelopen en op de terugweg 1x.
Daar moet ik nog ff naar kijken dus, maar ik denk dat dat meer te maken heeft met het brakke SD-kaartje wat er bij zat. en zat continue te kloten met het ding dus en navigeren en switchen tussen, cd, sd, tv en radio (werkt allemaal feilloos overigens) wordt een keer teveel natuurlijk.
Moet alleen nog ff een kooi zien te vinden waar hij goed in past, ik had er nog 2 liggen maar die waren beide niet dipe genoeg. Ik maak morgen ff foto's, is vandaag niet meer gelukt.
Ik heb er nu ook IGO werkend op gekregen en dat gaat prima. Alleen het beeld van IGO vult niet het hele beeld.
Kan dat eenvoudig verholpen worden?
Beeld van navigatie vind ik alleen wat flets en de kleuren met achteruitrijcamera kloppen niet, maar ik ben erg tevreden over dit apparaat(gezien de prijs).
Ik eb pois in map content in map pois geplaatst, maar als ik daar naar wil laten zoeken in radio, dan vind hij het poibestand niet(ik heb er kml bestanden in gezet)
Kan dat eenvoudig verholpen worden?
Beeld van navigatie vind ik alleen wat flets en de kleuren met achteruitrijcamera kloppen niet, maar ik ben erg tevreden over dit apparaat(gezien de prijs).
Ik eb pois in map content in map pois geplaatst, maar als ik daar naar wil laten zoeken in radio, dan vind hij het poibestand niet(ik heb er kml bestanden in gezet)
Je moet iGO de juiste resolutie van je scherm vertellen dan. Dat kan ik je sys.txt 
Ik weet niet of iGO met kml-bestanden overweg kan eigenlijk.
Als ik dit zie, lijkt het me van niet: http://www.poiplaza.com/index.php?p=cm_ig
Ik weet niet of iGO met kml-bestanden overweg kan eigenlijk.
Als ik dit zie, lijkt het me van niet: http://www.poiplaza.com/index.php?p=cm_ig
Verwijderd
Hai Flag en Doggy,
SUper!! Jah dat zou wel kunnen dat met SD kaart. Ik heb 1tje gekocht bij MYCOM winkel 4 gig
en die is stukken beter. maar heb de oude sd alleen voor muziek...legaal van mijn eigen cd's ;D
IK ben benieuwd naar de fotos
DOGGY: jah dat zou kunnen welke had jij welke 1 din die ik ook heb of een 2 din?? Ik kan je namelijk precies helpen als je dezelfde hebt als mij ziet hem in de data, geen probleem.
SUper!! Jah dat zou wel kunnen dat met SD kaart. Ik heb 1tje gekocht bij MYCOM winkel 4 gig
IK ben benieuwd naar de fotos
DOGGY: jah dat zou kunnen welke had jij welke 1 din die ik ook heb of een 2 din?? Ik kan je namelijk precies helpen als je dezelfde hebt als mij ziet hem in de data, geen probleem.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 20:42 ]
Verwijderd
Nop ziet hem niet alleen in de sys.txt, bij afwijkende resolutie pakt hij hem niet want je mist er iets,
, het is zo verholpen is idd in de resolutie maar dan moet je die wel hebben in de data zeg maar.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 20:44 ]
Ik heb dus de 2 din(dezelfde als op de doos van Flag staat afgebeeld, die met 6.2 inch HD)
Bedankt pante, ik ga jouw tips uitproberen.
Onderstaande staat in mijn systext:
[device]
type="CARTREK"
[debug]
smart_2d=1
slowsim=1
loop_sim=1
show_oneway_3d=1
show_oneway=1
show_gps_pos=1
skip_eula=1
show_pedestrian=1
poi_labels=1
show_arrows_on_route=1
tts_min_ready_wav=1
tts_getaway_time=100
tts_expected_engine_delay=1400
sound_q_length="200"
enable_roadshadow=1
disable_outlookpoi=1
[rawdisplay]
driver="GDI"
[interface]
show_timezoneslider=1
reset_os_timezone=1
landscape=1
base="ui_igo8\320_240\"
basel="ui_igo8\320_240\"
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
defaulttilt3d=7600
[map]
3d_max_tiltlevel=10000
3d_max_zoomlevel=3000
3d_min_zoomlevel=40
3d_max_zfar=2000
2dheadup=1
[smartzoom]
minangle=0
maxangle=80
[tmc]
port="COM,1"
baud=57600
source="gns"
auto_detour_calc=0
announce_total_route=1
ignore_all_events=0
Bedankt pante, ik ga jouw tips uitproberen.
Onderstaande staat in mijn systext:
[device]
type="CARTREK"
[debug]
smart_2d=1
slowsim=1
loop_sim=1
show_oneway_3d=1
show_oneway=1
show_gps_pos=1
skip_eula=1
show_pedestrian=1
poi_labels=1
show_arrows_on_route=1
tts_min_ready_wav=1
tts_getaway_time=100
tts_expected_engine_delay=1400
sound_q_length="200"
enable_roadshadow=1
disable_outlookpoi=1
[rawdisplay]
driver="GDI"
[interface]
show_timezoneslider=1
reset_os_timezone=1
landscape=1
base="ui_igo8\320_240\"
basel="ui_igo8\320_240\"
maxzoom2d=6000000
show_exit=1
defaulttilt3d=7600
[map]
3d_max_tiltlevel=10000
3d_max_zoomlevel=3000
3d_min_zoomlevel=40
3d_max_zfar=2000
2dheadup=1
[smartzoom]
minangle=0
maxangle=80
[tmc]
port="COM,1"
baud=57600
source="gns"
auto_detour_calc=0
announce_total_route=1
ignore_all_events=0
[ Voor 75% gewijzigd door doggy1 op 02-03-2010 23:24 ]
Verwijderd
Ben benieuwd naar de fotor, ik ga denk ik weer wat bestellen. Kijken of er iets anders ook zo goed is
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 11:00 ]
Zo is het wel mooi geweest.
Dit topic gaat over de ervaringen met chinavasion.com, niet over een of andere autoradio. Ik stel voor dat doggy1 er voor zorgt dat zijn topic Chinese autoradio/dvd met navigatie topic. heropend wordt met een fatsoenlijke topicstart, want het slaat natuurlijk nergens op om daar een nieuw topic te openen, omdat de discussie hier off-topic is, dat topic vervolgens zo slecht te starten dat het gesloten wordt en dan hier maar weer verder te gaan. Eventueel kunnen dan de reacties die hier zijn geplaatst daar naartoe worden verhuisd.
Elke verdere reactie alhier die puur over dat apparaat gaat verdwijnt in de prullenmand.
Dit topic gaat over de ervaringen met chinavasion.com, niet over een of andere autoradio. Ik stel voor dat doggy1 er voor zorgt dat zijn topic Chinese autoradio/dvd met navigatie topic. heropend wordt met een fatsoenlijke topicstart, want het slaat natuurlijk nergens op om daar een nieuw topic te openen, omdat de discussie hier off-topic is, dat topic vervolgens zo slecht te starten dat het gesloten wordt en dan hier maar weer verder te gaan. Eventueel kunnen dan de reacties die hier zijn geplaatst daar naartoe worden verhuisd.
Elke verdere reactie alhier die puur over dat apparaat gaat verdwijnt in de prullenmand.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
is er hier iemand die wel zelf (of dichtbij) ervaring heeft met de 1din radio's van chinavasion maar dan met het uitklap scherm?
las al wat dingen van horen zeggen dat het vrij gammel was maar hoor het liever van iemand zelf.
ook hoorde ik iets over het feit dat je tijdens het navigeren niet gelijktijdig met de radio of muziek bezig kon zijn?
mijn overweging gaat dus om die ivm. het hoge scherm omdat die uitklapt, want mijn radio plaats zit vrij laag:
en anders de 1 din met vast scherm welke ook al voorbij kwam hier.
heb al voorheen lopen kloten met een car pc met onderdelen van chinavasion (inbouw touchscreen, camera en dergelijke) alleen heb de computer nooit fatsoenlijk aan het werk gekregen.
ervaring met CV is dus goed alleen twijfel nog over de kwaliteit...
las al wat dingen van horen zeggen dat het vrij gammel was maar hoor het liever van iemand zelf.
ook hoorde ik iets over het feit dat je tijdens het navigeren niet gelijktijdig met de radio of muziek bezig kon zijn?
mijn overweging gaat dus om die ivm. het hoge scherm omdat die uitklapt, want mijn radio plaats zit vrij laag:

en anders de 1 din met vast scherm welke ook al voorbij kwam hier.
heb al voorheen lopen kloten met een car pc met onderdelen van chinavasion (inbouw touchscreen, camera en dergelijke) alleen heb de computer nooit fatsoenlijk aan het werk gekregen.
ervaring met CV is dus goed alleen twijfel nog over de kwaliteit...
Als ik zo zie waar je radio zit, gaat een 1DIN met uitklapscherm niet zo goed werken voor jou.
Je scherm gaat er uitkomen en in een hoek van 90° staan, verder klappen kan niet omdat hij dan tegen de knoppen van je verwarming zit.
Volgens mij ga je niks zien op je scherm.
Denk dat je beter zo een 1DIN met vast scherm neemt, daarmee kan je het scherm wel kantelen naar boven.
Je scherm gaat er uitkomen en in een hoek van 90° staan, verder klappen kan niet omdat hij dan tegen de knoppen van je verwarming zit.
Volgens mij ga je niks zien op je scherm.
Denk dat je beter zo een 1DIN met vast scherm neemt, daarmee kan je het scherm wel kantelen naar boven.
Verwijderd
thnx for the info, zit nog wel te twijfelen over 2 din maar het zit allemaal zo achterlijk laag dan...
twijfel zelfs of ik het wel kon ombouwen naar 2 din zonder al te veel te slopen
twijfel zelfs of ik het wel kon ombouwen naar 2 din zonder al te veel te slopen
Ombouwen naar 2DIN lijkt me niet echt een probleem, tenzij er echt een fysieke scheiding zit tussen je huidige radio en dat opbergvakje (?) eronder.
2DIN kan je meestal ook kantelen zodat je een betere kijkhoek hebt.
Maar eender welk model je neemt, heb blijft redelijk diep om er naar te kijken.
2DIN kan je meestal ook kantelen zodat je een betere kijkhoek hebt.
Maar eender welk model je neemt, heb blijft redelijk diep om er naar te kijken.
Verwijderd
precies, had daarom ook eerst de carpc met touchscreen van CV bovenop gebouwd waar de meters zitten, maar die car pc valt zo tegen qua navigatie en bellen dat ik hem alleen nog maar voor muziek gebruikte... zonde dus
Ik weet niet of het met deze radio's mogelijk is om de scherm-output op 1 van de video-outputs weer te geven.
Moest dat mogelijk zijn kan je gewoon een extra 7"-schermpje op je dashboard zetten om de navigatie en zo te volgen en de bediening dan effectief doen op het touchscherm van de radio zelf?
Mensen die al een toestel van Chinavasion hebben die hier kunnen op antwoorden?
Moest dat mogelijk zijn kan je gewoon een extra 7"-schermpje op je dashboard zetten om de navigatie en zo te volgen en de bediening dan effectief doen op het touchscherm van de radio zelf?
Mensen die al een toestel van Chinavasion hebben die hier kunnen op antwoorden?
[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 04-03-2010 11:10 ]
Verwijderd
ik vraag toch om de ervaring met de radio's van chinavasion in het algemeen? en dus ook de kwaliteit van hun product?Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:11:
[modbreak]Discussies over autoradios stoppen hier. Graag algemene discussies over ChinaVision (levertijden, ervaringen, weet ik veel wat nog meer). Hulp bij het uitzoeken van een autoradio of bij het inbouwen ervan kan vast wel in een ander topic. Vanaf NU ga ik alle reacties trashen die nog over autoradios gaan![/]
het topic wat ervoor was zit op slot dus kan ik ook weinig mee..
Je stelt technische vragen over de plaatsing van een radio en dergelijke, dat heeft niks te maken met ervaringen met de shop. Als je die vragen hier op GoT wilt stellen dan kan dat gewoon in het betreffende techforum. Of je daar een nieuw topic voor aanmaakt, of in overleg met doggy1 en de crew die het topic gesloten heeft er voor zorgt dat dat bestaande topic weer open kan maakt dan weinig uit (zo lang je je maar aan de regels houdt van het betreffende subforum).
Als je hier verder over in discussie wilt, dan graag buiten dit topic om, want ook reacties op mod-werk zijn off-topic.
Als je hier verder over in discussie wilt, dan graag buiten dit topic om, want ook reacties op mod-werk zijn off-topic.
[ Voor 11% gewijzigd door Orion84 op 04-03-2010 11:37 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
nou, mijn poging dan..
voor de radio discussie:
Ervaringen met "chinese" autoradio's (Chinavasion etc.)?
voor de radio discussie:
Ervaringen met "chinese" autoradio's (Chinavasion etc.)?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 11:54 ]
Sorry modjes, dacht dat het nog genoeg ging over de producten van CV zelf ipv software-dingen zoals voor de eerste modbreak. Zal niet meer gebeuren 
Goudvarken, super, kunnen we verder gaan waar doggy1 is blijven hangen.
Goudvarken, super, kunnen we verder gaan waar doggy1 is blijven hangen.
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met de xenon setjes van chinavasion?
Zat te denken aan de h4 set voor ca. 60 euro of dat ik gewoon een pilot xenon set van eBay haal voor 90,-
Zat te denken aan de h4 set voor ca. 60 euro of dat ik gewoon een pilot xenon set van eBay haal voor 90,-
Verwijderd
Die wou ik ook kopen, nee geen ervaring ermee. Als je ze koopt , ben ik echt benieuwd. Ik zou ze zelf wel kopen maar heb geen idee hoe ik dat moet installeren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Dit topic is, zoals de titel al zegt, bedoeld voor ervaringen met chinavasion.com. Dus niet voor allerlei technische discussies over de producten die ze daar verkopen. Daarvoor kan je terecht in het bijpassende techforum hier op GoT.
Zie met betrekking tot autoradio's bijvoorbeeld <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398145/">dit topic</a>.~~~[/html]
~~~[html]Dit topic is, zoals de titel al zegt, bedoeld voor ervaringen met chinavasion.com. Dus niet voor allerlei technische discussies over de producten die ze daar verkopen. Daarvoor kan je terecht in het bijpassende techforum hier op GoT.
Zie met betrekking tot autoradio's bijvoorbeeld <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398145/">dit topic</a>.~~~[/html]