Wat ik ervan terugvind op internet is inderdaad ietsjes meer vermogen hoog in de toeren, maar je kan wat vermogen en koppel missen laagtoerig. Dat concludeer ik overigens alleen uit de topics op alfaforum.nl en ar145c.nl.
Overigens heb ik net met de tuinslang mijn dakraam getest, die is ook weer dicht! Zelfs de bekleding van de passagiersstoel is weer een stuk opgeknapt.
edit:
Nou, ik heb de eerste (kleine) stap in het autowas-wereldje gedaan. Eerder een poging tot bestellen gedaan, maar dat ging niet zoals het hoort. Komt goed uit, want ik kwam er achter dat er in Den Bosch (erg lokaal voor mij) ook een Meguiars verkooppunt zit, welke niet tot nauwelijks duurder is als carclean.nl.
Ik heb dus een Smooth Surface Clay Kit aangeschaft. Dit is voor dit moment het enige wat ik gekocht heb, ik heb nog paint-cleaner en wax liggen, en clayen schijnt de eerste stap te zijn naar een beter resultaat.
Als ik hier tevreden over ben, ga ik een stap verder wagen, en wat spul van PoorBoy's World aanschaffen. Ik heb eigenlijk wel zin om eens los te gaan op de zwarte 147 van mijn vriendin, die word al sinds 2003 niet tot nauwelijks onderhouden dus ik denk dat daar veel eer aan te behalen is.
[
Voor 52% gewijzigd door
c0ne op 02-05-2009 16:02
]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?