Hallo allemaal,
Nou wij zijn overgestapt van Caiway naar Alice dit ivm 40 euro minder in de maand aan kosten.
Netjes alles aangevraagd en nummer portering erbij en klaar.
26 febr zou alles in werking worden gesteld en tot onze verbazing 24 maar alles al klaar.
Nu nog wachten op de nummer portering en dan zouden we klaar zijn.
Nu daar onstonden dus problemen.
Ten eerste we waren 2 jaar eerder al klant en zijn toen weg gegaan ivm slechte internet verbinding.
We hadden toen natuurlijk een email adres aangemaakt met onze naam erin.Nu met het nieuwe klant nummer konden we dit email niet meer gebruiken dus ik bellen en ze zouden dat email adres koppelen aan ons nieuw klant nummer. nu 3 weken verder is dit nog niet gebeurt!! Hoezo trage service ze lieten de ticket escaleren zoals ze dat noemen en dit mocht niet baten.
4 maart nummer is geporteerd en wat blijkt we kunnen wel bellen maar niet gebeld worden.Dit hebben wij 27 februari doorgegeven ze zouden dit dus gaan bekijken.5 maart konden we in 1 keer niet meer bellen en nog steeds niet gebeld worden,we dachten ze zijn ermee bezig.
9 maart weer eens bellen blijkt dat er iets is fout gegaan en nu is het naar de tweede lijn om dit handmatig er in te jassen.
15 maart weer gebeld hun antwoord ja meneer dit gaat naar de tweede lijn die moet dit handmatig doen. Dit wisten we al want dat was 9 maart al zo.
Vandaag 17 maart me dochtertje is jarig en we kunnen nog steeds niet bellen of gebeld worden, dus weer gebeld dat ik dit wel zeer slecht vind van alice en weer ja meneer nog even wachten tweede lijn heeft dit pas 15 maart gekregen en dit duurt dan 5 werkdagen.Ik zeg ja mooi is dat dit ligt al bij hun sinds 9 maart.Daar snapte deze meneer niks van.
Toch nog maar even wachten zegt die en onze excuses en hangt op.
Als ik dit bij mijn klanten zou doen dan bleef er niet veel over van ons bedrijf.Met service valt of staat je bedrijf.
Een 1 voor service zeer zeer slecht en jammer van de laconieke houding van sommige medewerkers daar.
ps het ligt niet aan me telefoon die is nog steeds dezelfde als in 2008 toen het wel werkte met alice. Een siemens telefoon voor adsl en kabel.
Heb nu die witte modem.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 17-03-2010 09:32
]