http://www.darkroastedblend.com/2007/10/ice-storms.html meschien leuke inspiratie..
Anoniem: 234871
vergeet niet dat het foto's zijn van een complete ravage daar. weet geen exacte getallen maar mensen zijn daar geëvacueerd door militairen en sommigen hebben meer als een maand zonder stromend water en zonder stroom gezeten. ze zijn mooi passen precies in het gene dat jullie willen maken alleen er zit ook een duistere droevige zijde aan.
sodeju, die bomen / gras / planten zijn wel extreem mooi. wat voor conditie moet het daar geweest zijn
traktor scratch!
Heel koudErikie schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 23:45:
sodeju, die bomen / gras / planten zijn wel extreem mooi. wat voor conditie moet het daar geweest zijn
Hoe desastreus en droevig ook, de plaatjes zijn inderdaad wel extreem mooi, er zitten echt prachtige en hele vreemd uitziende foto's tussen en ook heel inspirerend (vooral wat materiaal betreft zitten er goeie foto's tussen).
Ik ben bang dat ik weer in tijdnood kom als ik nu nog ga beginnen en weer geen final kan inleveren.
Onderkoelde regen, direct als het iets aanraakt word het ijs, en zo krijg je steeds meer en meer ijs op alles.
En dit gaat net zolang door totdat het afknapt.
En dit gaat net zolang door totdat het afknapt.
Anoniem: 243552
Er zijn ook veel fruitboeren die dit toepassen als er vorst komt zodra er al bloemetjes aan de fruitbomen zitten. om te voorkomen dat het kappot vriest zetten ze dan de sproei installaties aan (vernevelen werkt het beste) waarna er zich een mooi laagje ijs op de bomen plant waardoor ze mooi beschermd zijn.
Even een mededeling,
ik ben het weekend weg, hopelijk ben ik zondagavond nog aanwezig om de finals in ontvangst te mogen nemen
ben zelf niet verder gegaan omdat ik 1; geen realistisch ijs-materiaal heb weten te produceren en ik 2; totaal geen tijd heb helaas
succes aan de rest van de kandidaten..
ik ben het weekend weg, hopelijk ben ik zondagavond nog aanwezig om de finals in ontvangst te mogen nemen
Misschien is een weekje extra nog mogelijk als er te weinig finals zijn? Dan hoef jij je ook niet te haasten 
Ik ben er zelf wel enigzins aan begonnen, maar ben nog niet ver genoeg om iets te posten...
Wat denken anderen ervan?
Ik ben er zelf wel enigzins aan begonnen, maar ben nog niet ver genoeg om iets te posten...
Wat denken anderen ervan?
Dat zit wel Schnorr.
ik ben er wel voor op zich, weet niet of er verder nog iemand meedoet?
topic is een beetje dood?

Buiten vastgevroren, denk ik, om inspiratie op te doen bij dit koude weer.marabunta2048 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:34:
ik ben er wel voor op zich, weet niet of er verder nog iemand meedoet?topic is een beetje dood?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
u got my vote..
voor een weekje extra..
traktor scratch!
Uhm, mijn inspiratie is niet vastgevroren maar mijn tijd is wel aardig versplinterd. Misschien dat ik nog 1x eraan werk en dan een final post, want ik ben dit weekend nogal druk
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
een weekje extra it will be
nieuwe datum; 18 januari, succes iedereen!
[ Voor 43% gewijzigd door naam op 09-01-2009 19:05 ]
topic dood?
al 8 dagen geen reactie meer, morgen is de deadline, en de mensen die buiten vastgevroren zaten zouden inmiddels alweer ontdooit moeten zijn

* Spike_wolf wilde dit topic ok al ees poken met een stok...
Beweegt niet veel meer
Ik heb echt geen tijd..en zin meer kunnen vinden om mijn idee verder uit te werken
Maar ik ben wel benieuwd naar wat de rest allemaal nog gedaan heeft
Beweegt niet veel meer
Ik heb echt geen tijd..en zin meer kunnen vinden om mijn idee verder uit te werken
Maar ik ben wel benieuwd naar wat de rest allemaal nog gedaan heeft
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Weinig

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Horen de rooie onder ons niet het goede voorbeeld te geven? 

Humankind… be both.
Anoniem: 19894
Heb nog wel gespeelt met andere ideetjes, maar het draaide weer uit op bizarre rendertijden 
Naja, heb wel e.a. opgestoken over materials, dus het is niet een total loss

Naja, heb wel e.a. opgestoken over materials, dus het is niet een total loss
nog een kleine anderhalf uur..
gaat niet veel meer worden denk ik...?

Van mij in ieder geval niet. Ik heb een schoolopdracht die af moet en dan is het -> bedje in.

Ik had wel op wat gehoopt eerlijk gezegd, maar nu is het helemaal niets
[ Voor 95% gewijzigd door TheJVH op 19-01-2009 01:37 ]
Kunnen we niet een weekje uitstel doen
?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik was het halve weekend weg en had nog andere dingen te doen dus de belofte van vorige week ging hier ook al niet echt door 
Als er nog een weekje bij komt wil ik ook nog wel een poging doen
(het idee en de beginselen liggen al een tijdje klaar dus ik zou zo aan de slag moeten kunnen).
Als er nog een weekje bij komt wil ik ook nog wel een poging doen
Dat zit wel Schnorr.
Waar was laatst nou die rel over?
Dat we niet steeds 'een weekje extra' moesten doen?

Zal mij een worst wezen hoor.. just saying...

Humankind… be both.
Jaja, ik weet het.. epic fail..Spike_wolf schreef op maandag 19 januari 2009 @ 07:19:
Waar was laatst nou die rel over?

Ik beloof plechtig vanaf nu mijn lippen gesloten te houden over dit onderwerp
Dat zit wel Schnorr.
ik wil er best nog 1 keer een weekje aan vast plakken, en anders moeten we stemmen wie het volgende contest gaat organiseren?

Maar wat is het probleem dan bij dit onderwerp? Volgens mij zijn de aantal mensen die trachtten mee te doen op 1 vinge, eh ik bedoel hand te tellen. Zo hoog ligt de lat toch niet bij dit onderwerp? tbh, ik heb t wel weer gehad met het 3d-en eigenlijk.. 't is effe leuk maar ik kan mijn concentratie er niet bij houden, en de render button zit telkens weer in de weg
. maaruh, wat doen we nou?
traktor scratch!
Ik heb niet mee gedaan omdat ik geen tijd heb.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
het is toch wel echt een moeilijk onderwerp hoorErikie schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:35:
Maar wat is het probleem dan bij dit onderwerp? Volgens mij zijn de aantal mensen die trachtten mee te doen op 1 vinge, eh ik bedoel hand te tellen. Zo hoog ligt de lat toch niet bij dit onderwerp? tbh, ik heb t wel weer gehad met het 3d-en eigenlijk.. 't is effe leuk maar ik kan mijn concentratie er niet bij houden, en de render button zit telkens weer in de weg. maaruh, wat doen we nou?
Dat is anders wel de reden dat ik niet noemenswaardig ver kwam

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Een realistische ijsshader kost mij teveel resources helaas (heb maar een eenvoudige single core Pentium M@1,6ghz met 768mb ram)Erikie schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:35:
Maar wat is het probleem dan bij dit onderwerp? ...
Tis niet anders.
Ik heb vaak zitten denken, als ik gewoon alle transparency/reflectie even van m'n material afgooi dan kan ik snelle tussendoor-scenes wel renderen en zo verder bouwen. Maar in mijn geval gaat m'n studie even voor.
Bij mij is het probleem dat ik tussentijds de belichting moet checken icm bijgeplaatste blokken ijs, omdat dat van invloed is op zowel Subsurface Scattering alsmede Caustics, en dat zijn dure grappen.. En dan heb ik het nog maar niet op het aanmeppen van Global Illumination en anti-alias... Dat doe ik m'n 5 jaar oude laptop maar niet aan, als je op rendertijden zit van zo'n 3-4 uur per plaatje, beestje moet nog even mee gaan. Geschatte rendertijd bij een final op een nette resolutie is zo'n 9 uur 
En gezien mijn laptop al begint te blazen met youtube...

Volgens de TS:
De finals dienen op Zondag 11 Januari om 23:59 uur klaar te staan ter beoordeling.

We zijn al een week overtijd
Maar wat doen we nu. Andere contest? nog een week eraan vast zetten?
De finals dienen op Zondag 11 Januari om 23:59 uur klaar te staan ter beoordeling.
We zijn al een week overtijd
Tijd voor een nieuwe misschien?Anoniem: 19894 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:31:
Bij mij is het probleem dat ik tussentijds de belichting moet checken icm bijgeplaatste blokken ijs, omdat dat van invloed is op zowel Subsurface Scattering alsmede Caustics, en dat zijn dure grappen.. En dan heb ik het nog maar niet op het aanmeppen van Global Illumination en anti-alias... Dat doe ik m'n 5 jaar oude laptop maar niet aan, als je op rendertijden zit van zo'n 3-4 uur per plaatje, beestje moet nog even mee gaan. Geschatte rendertijd bij een final op een nette resolutie is zo'n 9 uur
Humankind… be both.
maaree.. wat doen we?
beginnen we een nieuw contest? (ben ik voor), zo ja, wie organiseert dat dan & wat wordt het onderwerp?
p.s.
Ik wil ook de nieuwe best organiseren

p.s.
Ik wil ook de nieuwe best organiseren
[ Voor 16% gewijzigd door naam op 19-01-2009 23:05 ]
Misschien is het een idee anderen te laten renderen voor je? Ik heb hier wel een leuke 3,0 GHz Core 2 Duo staan met eventueel een dikke videokaart.Anoniem: 19894 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:02:
[...]
Donaties zijn welkom![]()
tvgids.nl is ook al zo'n ramp, die flash meuk is niet fijn
Daar ben ik geen voorstander van. Als je het inhouse niet kunt renderen, laat het dan maar, anders gaat het wel heel simpel zijn.Killzone schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:29:
[...]
Misschien is het een idee anderen te laten renderen voor je? Ik heb hier wel een leuke 3,0 GHz Core 2 Duo staan met eventueel een dikke videokaart.
Hoezo niet, is een vrij normaal iets. Enig probleem kan zijn dat de renderfarm ook alle programma's/render engine's moet hebben die jij buiten max om gebruikt..
Ik wil ook wel weer eens mee doen. Heb niet voor niks een q9550
Ik wil ook wel weer eens mee doen. Heb niet voor niks een q9550
dan toch maar overstappen op een ander onderwerp? als deze TS het wil, mag hij de volgende ook verzorgen?
Ik pleit nog steeds voor "het warme nest"
Het is toch wel gebleken dat dergelijke onderwerpen wat makkelijker uit te werken zijn, aangezien het eenvoudiger is om er een beeld bij te krijgen
Ik pleit nog steeds voor "het warme nest"
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
waarom is dat volgens jou makkelijker dan kou dan? (materialen?)link0007 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:56:
dan toch maar overstappen op een ander onderwerp? als deze TS het wil, mag hij de volgende ook verzorgen?
Ik pleit nog steeds voor "het warme nest"Het is toch wel gebleken dat dergelijke onderwerpen wat makkelijker uit te werken zijn, aangezien het eenvoudiger is om er een beeld bij te krijgen
offtopic:
excuus voor t gebrek aan hoofdletters.. reageren op tweakers via een touch diamond is moeilijker dan ik hoopte
excuus voor t gebrek aan hoofdletters.. reageren op tweakers via een touch diamond is moeilijker dan ik hoopte
Dat zit wel Schnorr.
Anoniem: 280269
Ik ben ook voor een nieuw onderwerp.
Ik kan me alleen weinig indenken met "het warme nest"
ik zat meer te denken aan:
- water
- tropics
- carnaval
ik hoop wel weer mee te doen met de volgende contest!
Ik kan me alleen weinig indenken met "het warme nest"
ik zat meer te denken aan:
- water
- tropics
- carnaval
ik hoop wel weer mee te doen met de volgende contest!
Anoniem: 277613
Als er een nieuwe contest geopend word wil ik waarschijnlijk ook weer meedoen ^^
en toch vind ik nog steeds het onderwerp "tegenpolen" heel gaaf
maar dat is mijn mening
en toch vind ik nog steeds het onderwerp "tegenpolen" heel gaaf
maar dat is mijn mening

Nog enkele ideetjes:
- Inside the human body (maag, hart, bloedvaatjes, weefsel, hersens
)
- Nature: Original Landscape (landschappen, zonder iets van mensen aanwezig en niet Terragen).
- Fear (iemand die bang is, of een dier... maar brand kan ook... of een tornado... of (auto)ongeluk)
- Inside the human body (maag, hart, bloedvaatjes, weefsel, hersens
- Nature: Original Landscape (landschappen, zonder iets van mensen aanwezig en niet Terragen).
- Fear (iemand die bang is, of een dier... maar brand kan ook... of een tornado... of (auto)ongeluk)
Als ik 1 tip mag geven, ga geen moeilijke dingen uitkiezen, en kies een zo breed mogelijk onderwerp.
Geef beginners ook een kans
Geef beginners ook een kans
Misschien is het onderwerp "Self-esteem" wel iets leuks, heel breed ook. Kunt er van alles bij verzinnen volgens mij. Nja kwam ineens bij mij te binnen, misschien vindt iemand het wel iets
Anoniem: 277613
Hmmm ik vind Self-esteem opzich wel leuk, alleen vind ik dat iets te breed
Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over het onderwerp
Maar dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over het onderwerp

Ik heb misschien wel een leuke suggestie?
muziek, ik denk dat je daar ook heel veel kanten mee op kan
muziek, ik denk dat je daar ook heel veel kanten mee op kan
Self esteem is eigenlijk niet zo breed als je zou denken 
Muziek daarentegen is een stuk toegankelijker, zeker voor beginners... alleen is deze al eens geweest:
3D Contest v48: Music
Muziek daarentegen is een stuk toegankelijker, zeker voor beginners... alleen is deze al eens geweest:
Is 'instrument' dan niet een idee ? Kan een gitaar zijn, een toetsenbord of zelfs een hamer, is ook aardig open voor interpretatie en hartstikke toegankelijk.willem169 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:56:
Self esteem is eigenlijk niet zo breed als je zou denken
In dat geval wil ik wel eens met 3D beginnen en proberen mee te doenKneoK schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:23:
[...]
Is 'instrument' dan niet een idee ? Kan een gitaar zijn, een toetsenbord of zelfs een hamer, is ook aardig open voor interpretatie en hartstikke toegankelijk.
Waarom moet het onderwerp zo breed zijn eigenlijk? Ik bedoel, zeg je kasteel, kan je er nog 1000 verschillende maken
Dan zie je pas wie er creatief is en een leuke final inlevert. Vergelijkt de finals ook wat gemakkelijker.
Dan zie je pas wie er creatief is en een leuke final inlevert. Vergelijkt de finals ook wat gemakkelijker.
sja, maar kasteel is een object.. Een kasteel is een kasteel. okee, je kunt er veel mee (volgens mij is kasteel al geweest). Maar verzin een algemeen onderwerp zoals 'eten' bijvoorbeeld. Dan zit je niet vast aan 1 onderwerp en kunnen ideeen enorm uitlopen. Daarom was voor mij het onderwerp ijssculptuur ook niet echt moeilijk om een ideetje te verzinnen imho, een ijssculptuur kan van alles zijn. Echter, dat die nerds hier op got gelijk zich zorgen gaan maken om het materiaal en de techniek kan ik ook niks aan doen
.
Kijk, 'eten', dat ligt nogal voor de hand, ik vraag me wel af wat voor gedachte er bij de gemiddelde gotter opkomt bij dit woord. Waarschijnlijk zal dit een bord vol met frikandellen zijn
, maar ik heb bijvoorbeeld een beeld in me hoofd van een keuken waar op authentieke wijze mediteraans gekookt wordt. Het is maar de associatie die bij iemand opkomt denk ik. Maar andere onderwerpen kunnen ook leuk zijn, zoals 'school', 'straat', 'organisme' . En dan eventueel een richting in 1 van die onderwerpen, maar eigenlijk ook weer niet
.
Ik heb 2 jaar geleden meegedaan met een fotowedstrijd in rotterdam (via de kunstacademie dan, het moest), en een plekje gewonnen in de koopgoot boven 1 zo'n winkel
met een foto van 2 bij 10 meter, en het onderwerp was 'colourfull world' . Nou, dat is best ook een voor de hand liggend onderwerp, je kunt dan denken aan gekleurde mensen, multiculturele samenleving, of verschillende landschappen naast elkaar geplakt in verschillende kleurtinten (dat was voor mij de snelste en gemakkelijkste idee hehe, was damn lelijk maargoed). Maar in iedergeval wat ik aan wil geven met dit verhaaltje is dat je zulke verschillende foto's zag wat associaties opwekte bij mensen met dit onderwerp, dat het gewoon interessant was om naar te kijken, en in zeer divers werk resulteerde.
Ik hoorde trouwens helaas niet bij de 3 finalisten, anders had ik 3000 euro in m'n zak kunnen steken, maarja, ik heb er wel 1 waardeloze studiepunt aan overgehouden... En natuurlijk moest er weer zo'n multi culti zwart wit foto winnen met een neger erop (was wel erg mooi trouwens).
Kijk, 'eten', dat ligt nogal voor de hand, ik vraag me wel af wat voor gedachte er bij de gemiddelde gotter opkomt bij dit woord. Waarschijnlijk zal dit een bord vol met frikandellen zijn
Ik heb 2 jaar geleden meegedaan met een fotowedstrijd in rotterdam (via de kunstacademie dan, het moest), en een plekje gewonnen in de koopgoot boven 1 zo'n winkel

Ik hoorde trouwens helaas niet bij de 3 finalisten, anders had ik 3000 euro in m'n zak kunnen steken, maarja, ik heb er wel 1 waardeloze studiepunt aan overgehouden... En natuurlijk moest er weer zo'n multi culti zwart wit foto winnen met een neger erop (was wel erg mooi trouwens).
traktor scratch!
Anoniem: 149803
Ikzelf ben dan meer voorstander van een duidelijk onderwerp bv. kasteel, school, tuin
Omdat ik hierbij meteen een beeld kan vormen en meteen weet hoe ik er aan ga beginnen.
Bij een algemeen onderwerp zullen de beginners (waaronder mij) niet meteen weten wat ze moeten maken.
Dus denk ik dat je met een duidelijk onderwerp meer deelnemers zult hebben.
Omdat ik hierbij meteen een beeld kan vormen en meteen weet hoe ik er aan ga beginnen.
Bij een algemeen onderwerp zullen de beginners (waaronder mij) niet meteen weten wat ze moeten maken.
Dus denk ik dat je met een duidelijk onderwerp meer deelnemers zult hebben.
Sluit ik mij helemaal bij aan!
Miss een idee om een poll te maken? Suggesties zijn er nu iig genoeg
Dat zijn ook leuke onderwerpen.Erikie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 03:38:
Maar andere onderwerpen kunnen ook leuk zijn, zoals 'school', 'straat', 'organisme' .
Miss een idee om een poll te maken? Suggesties zijn er nu iig genoeg
Hadden jullie iets als "trots" of ""snelheid" wel eens gehad? Zijn onderwerpen die je ook vaak in opleidingen ziet terug komen
.
De meeste mensen deugen!
Snelheid: "het renderen gaat zo langzaam met die motion blur!!1!"
Maar wel een leuke idd
Maar wel een leuke idd
Dat zit wel Schnorr.
snelheid vin'k wel een leuke inderdaad.
maarja, "snel" , da's ook maar relatief ...
lekker zweverig ook, hier kun je best wel autonome beeldstudenten helemaal gek mee maken.

traktor scratch!
Ik noemde Kasteel alleen als voorbeeld, niet dat we dat moeten doen voor de volgende contest zegmaarErikie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 03:38:
sja, maar kasteel is een object.. Een kasteel is een kasteel. okee, je kunt er veel mee (volgens mij is kasteel al geweest). Maar verzin een algemeen onderwerp zoals 'eten' bijvoorbeeld. Dan zit je niet vast aan 1 onderwerp en kunnen ideeen enorm uitlopen. Daarom was voor mij het onderwerp ijssculptuur ook niet echt moeilijk om een ideetje te verzinnen imho, een ijssculptuur kan van alles zijn. Echter, dat die nerds hier op got gelijk zich zorgen gaan maken om het materiaal en de techniek kan ik ook niks aan doen.
Cassius schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:21:
Hadden jullie iets als "trots" of ""snelheid" wel eens gehad? Zijn onderwerpen die je ook vaak in opleidingen ziet terug komen.
Stukfruit schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:40:
Snelheid: "het renderen gaat zo langzaam met die motion blur!!1!"
Maar wel een leuke idd
\[3D] Contest v5 - SnelheidErikie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:50:
snelheid vin'k wel een leuke inderdaad.maarja, "snel" , da's ook maar relatief ...
lekker zweverig ook, hier kun je best wel autonome beeldstudenten helemaal gek mee maken.
Contest 5 is lang geleden dat kan best weer 
Ik heb een poll gemaakt. Miss komen we zo sneller tot een onderwerp
Poll: Onderwerp voor nieuwe 3d contest
• Trots
• Kasteel
• Eten
• Snelheid
• Het Warme Nest
• School
• Straat
• Organisme
• Tuin
• Instrument
• Self esteem
• Tegenpolen
• Fear
• Nature
• Water
• Tropisch
• Carnaval
• Inside The Human Body
• Ijssculpturen verlengen

Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb een poll gemaakt. Miss komen we zo sneller tot een onderwerp
Poll: Onderwerp voor nieuwe 3d contest
• Trots
• Kasteel
• Eten
• Snelheid
• Het Warme Nest
• School
• Straat
• Organisme
• Tuin
• Instrument
• Self esteem
• Tegenpolen
• Fear
• Nature
• Water
• Tropisch
• Carnaval
• Inside The Human Body
• Ijssculpturen verlengen
Ook een poll maken? Klik hier
* Spike_wolf ziet tegenpolen wel zitten 
Maar zo te zien is Fear meer in trek.
Even nadenken of ik daar een leuk onderwerp bij kan bedenken...
Maar zo te zien is Fear meer in trek.
Even nadenken of ik daar een leuk onderwerp bij kan bedenken...
Humankind… be both.
als k zo de tussenstand zie wordt het volgende onderwerp fear en gaan er minstens 19 mensen meedoen
Zo, misschein ga ik ook weer eens meedoen. Heb in elk geval voor "fear" gekozen
maar waarom in g*dsnaam al die engelse thema's? Gaan er dan meer mensen meedoen ofzo? "Angst" dekt de lading net zo goed hoor
maar waarom in g*dsnaam al die engelse thema's? Gaan er dan meer mensen meedoen ofzo? "Angst" dekt de lading net zo goed hoor
Mixed Reality dev
Alles op internet is engels, en al helemaal als je internationaal werkt.Menesis schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:15:
Zo, misschein ga ik ook weer eens meedoen. Heb in elk geval voor "fear" gekozen
En aangezien 3d werk meestal internationaal is gaat het hier in het engels
Nou, als iedereen het ermee eens is zal ik dan zo maar eens beginnen met het starten van contest nummero 66 fear?
Oeh, nummer 66?
Definitely fear...
Jammer dat het nog een paar jaar duurt voordat we in de honderdtallen zitten...
@Hieronder:
Bookmark jij dit topic dan even voor over 50 jaar?
Er van uit gaande dat iedere contest hierna een maand duurt...
Definitely fear...
Jammer dat het nog een paar jaar duurt voordat we in de honderdtallen zitten...
@Hieronder:
Bookmark jij dit topic dan even voor over 50 jaar?
Er van uit gaande dat iedere contest hierna een maand duurt...
[ Voor 36% gewijzigd door Stukfruit op 25-01-2009 16:13 ]
Dat zit wel Schnorr.
denk inderdaad dat het nog wel even gaat duren voor we op 666 zitten
zullen we die bij deze alvast reserveren voor "666 the devil" of "666 Hell"? 
@boven, als ik het me over 50 jaar nog herinner zal ik zorgen dat ik nummer 665 win
zodat ik 666 mag organiseren
@boven, als ik het me over 50 jaar nog herinner zal ik zorgen dat ik nummer 665 win
[ Voor 28% gewijzigd door naam op 25-01-2009 18:51 ]
Ik ben ook voor Fear! heb zelf voor tropisch gekozen maar voor fear heb ik oook wel 1nig inspiratie! Laat maar komen
Deze zou nu moeten zijn afgelopen, kunnen we niet net zo makkelijk stemmen op de WiP's?
Anders komt hier geen winnaar uit en dat zou zonde zijn van de tijd en moeite wat toch gedaan/gebeurt is.
Anders komt hier geen winnaar uit en dat zou zonde zijn van de tijd en moeite wat toch gedaan/gebeurt is.
Zouden we kunnen doen, maar sommigen zijn neit veel verder gekomen dan een blokje substantie ( zoals ik )
Gewoon nieuwe contest starten en niet voten in deze contest. Er zijn al meer contesten geweest waar gewoon geen winnaar uit de bus is gekomen... en bij deze vind ik het ook terecht.
Nieuwe contest, nieuwe kansen
!
Nieuwe contest, nieuwe kansen
Voten voor de beste material?^^marabunta2048 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:47:
Zouden we kunnen doen, maar sommigen zijn neit veel verder gekomen dan een blokje substantie ( zoals ik )
anyways...
marabunta2048 start de nieuwe contest neem ik aan?
[ Voor 73% gewijzigd door xPhantom op 26-01-2009 21:29 . Reden: stukje vergeten... stupid me ]