Ik heb sinds gisteren ook een Xperia X1 (zwart). In het begin was het allemaal een beetje wennen, want het is mijn eerste Windows Mobile toestel. Hiervoor had ik een SE S500i, maar ik miste een hoop functies.
Heb al enkele probleempjes gehad, maar heb het meeste wel altijd kunnen verhelpen, maar er is er toch eentje waar ik maar niet uit geraak. Ik heb namelijk al een hoop liedjes en geluidjes op m'n micro-sd kaartje gezet, en zou deze graag als ringtone of sms-geluidje gebruiken, maar ik kan helaas alleen maar aan de standaard-ringtonegeluiden die al op de telefoon stonden als ik m'n ringtone wil veranderen.
Heb de standaardringtones al gevonden in de bestanden op m'n telefoon, dus ik dacht: laat ik daar gewoon diegene die ik wel bijzetten via m'n pc, maar het mapje (Windows>Rings) kan ik niet vinden op de computer en dus ook geen bestanden inzetten. Op de telefoon ook nog geen mogelijkheid gevonden om bestandjes te verplaatsen.
Heeft er iemand een idee hoe je dus geluiden van op het micro-sd kaartje kan gebruiken als ringtone of sms-geluid?
thnx!
(Ik las enkele dagen ook al een gelijkaardig probleem in dit topic, maar kan het moeilijk terugvinden + denk dat er nog geen antwoord was gekomen. Moet ook nog een beetje wennen aan deze website, heb nog niet zo lang geleden T.net ontdekt

)
PS: eerste berichtje, aangename kennismaking tweakers!