Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 176.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:51:
het schijnt dat er eindelijk officieel updates uitkomen
jammer dat scheuren zich niet oplossen met een softeware-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:09
Weet iemand of het mogelijk is om de MP3-speler van Touchflow 3D op de Xperia te installeren, zonder de complete Touchflow interface? Ik heb hier de Touch-IT Blackstone Album .cab gedownload en geinstalleerd, maar ik kan nergens een snelkopping vinden om het programma op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
rooie60 schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 17:34:
Vraag van mijn vriendin die geen kaas gegeten heeft van forums,zij wil graag weten hoe ze voice dialing kan krijgen/activeren op haar Xperis.
In de winkel had men haar gezegd dat ze iets moest downloaden?
Microsoft Voice Command downloaden en installeren.... maar let op, als ze een bluetooth apparaat gebruikt om te bellen (headset of carkit) dan wordt de bluetooth verbinding heeel vaak verbroken tijdens het opbouwen van een gesprek en dan moet je de 2 apparaten compleet opnieuw pairen om ze elkaar weer te laten vinden.

Of dit na de nieuwste firmware update nog steeds zo is, maar op een VF stock device geeft dit in ieder geval problemen. Just so you know.

(Er is overigens nog een ander voice control programmatje, de naam van het merk is geloof k iets met een C... maar dat moet je maar ff zoeken. Wellicht dat die wel normaal werkt. De meest gebruikte is iig MS Voice Command)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je buiten Xperia Tweak om een default panel instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een beetje off-topic....
Via de site van SE heb ik het update-service programma gedownload. Opstarten werkt niet, want het programma wil alleen maar werken onder Flash8 of hoger. Ik heb Flash10 staan op mijn pc. Nu schijnen er meerdere software en sites te zijn die sinds het verschijnen van Flash10 weigeren op te starten of te werken omdat ze domweg Flash10 niet herkennen en 'denken' dat er helemaal geen Flash software op de pc geïnstaleerd is.
Gevolg... de update software werkt dus niet.
(en ga nou niet vertellen dat ik Flash 10 moet verwijderen en opnieuw instaleren, dat heb ik al meer dan 8 keer gedaan, en ik ben niet de enige met het probleem, ik kan zo 25 man opnoemen in heel Nederland die ook problemen hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:23:
misschien een beetje off-topic....
Via de site van SE heb ik het update-service programma gedownload. Opstarten werkt niet, want het programma wil alleen maar werken onder Flash8 of hoger. Ik heb Flash10 staan op mijn pc. Nu schijnen er meerdere software en sites te zijn die sinds het verschijnen van Flash10 weigeren op te starten of te werken omdat ze domweg Flash10 niet herkennen en 'denken' dat er helemaal geen Flash software op de pc geïnstaleerd is.
Gevolg... de update software werkt dus niet.
(en ga nou niet vertellen dat ik Flash 10 moet verwijderen en opnieuw instaleren, dat heb ik al meer dan 8 keer gedaan, en ik ben niet de enige met het probleem, ik kan zo 25 man opnoemen in heel Nederland die ook problemen hebben...)
ik heb flash 10 en de update software werkt bij mij prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
@ iedereen die touchflo 3d heeft

Kun je nu via touchflo je foto's bekijken of niet??
heb namelijk niemand er over gehoord??
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
F-Tim schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:12:
[...]

Microsoft Voice Command downloaden en installeren.... maar let op, als ze een bluetooth apparaat gebruikt om te bellen (headset of carkit) dan wordt de bluetooth verbinding heeel vaak verbroken tijdens het opbouwen van een gesprek en dan moet je de 2 apparaten compleet opnieuw pairen om ze elkaar weer te laten vinden.

Of dit na de nieuwste firmware update nog steeds zo is, maar op een VF stock device geeft dit in ieder geval problemen. Just so you know.

(Er is overigens nog een ander voice control programmatje, de naam van het merk is geloof k iets met een C... maar dat moet je maar ff zoeken. Wellicht dat die wel normaal werkt. De meest gebruikte is iig MS Voice Command)
Hartelijk bedankt Tim,ik geef het door. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 15:18:
Hebben jullie ook drie maal 'beep' geluid wanneer jullie ophangen? Ik vind het aardig irritant, omdat het vanuit de speaker van de mobiele telefoon komt en mensen om mij heen dit kan horen. Is dit op een of andere manier uit te zetten?
Nu weet ik dat het mij is gezegd dat ik de oplossing in de voorgaande delen van xperia topic kan vinden, bedankt voor de reactie trouwens. Maar helaas is dit mij niet gelukt. Ik zoek nu al half uur naar de topics en via google, maar ik kan de oplossing nog steeds niet vinden. Zou iemand mij een tip kunnen geven hoe ik het snelst via alle delen van xperia topic kan zoeken en naar welke termen ik moet zoeken? Of simpelweg uitleggen hoe ik dit kan oplossen, maar gezien de houding van GOT-leden is het misschien toch beter om te vragen waar ik naar moet zoeken i.p.v. vragen naar de oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een nieuwe contact persoon invoert archiveert hij hem automatisch achternaam,voornaam. Kan je ook standaard instellen zodat hij altijd voornaam,achternaam opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:36

bonetone

2B Silver Sonic

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:53:
[...]

Nu weet ik dat het mij is gezegd dat ik de oplossing in de voorgaande delen van xperia topic kan vinden, bedankt voor de reactie trouwens. Maar helaas is dit mij niet gelukt. Ik zoek nu al half uur naar de topics en via google, maar ik kan de oplossing nog steeds niet vinden. Zou iemand mij een tip kunnen geven hoe ik het snelst via alle delen van xperia topic kan zoeken en naar welke termen ik moet zoeken? Of simpelweg uitleggen hoe ik dit kan oplossen, maar gezien de houding van GOT-leden is het misschien toch beter om te vragen waar ik naar moet zoeken i.p.v. vragen naar de oplossing. :)
Als je zoekt in dit forum op "beep" dan bij de vorige xperia topics klikt op 'alleen berichten met trefwoord tonen' heb je het binnen een minuut gevonden (ik tenminste wel) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 13:14:
Als je een nieuwe contact persoon invoert archiveert hij hem automatisch achternaam,voornaam. Kan je ook standaard instellen zodat hij altijd voornaam,achternaam opslaat?
Nope, eenmaal in XperiaTweak instellen op "voornaam achternaam" (wel eerst contactpersonen in je telefoonboek hebben anders werkt het niet). En als je daarna nieuwe contacten toevoegt, dan worden ze bij mij iig in deze volgorde ook weer toegevoegd.
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 12:53:
[...]

Start --> Instellingen --> Geluiden en meldingen --> Tabblad Meldingen --> Gebeurtenis: Verbinding verbroken....

en dan gewoon het geluidje daar uitzetten :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:17:
[...]

Nope, eenmaal in XperiaTweak instellen op "voornaam achternaam" (wel eerst contactpersonen in je telefoonboek hebben anders werkt het niet). En als je daarna nieuwe contacten toevoegt, dan worden ze bij mij iig in deze volgorde ook weer toegevoegd.
Bij mij dus niet :( Ik heb ook de XperiaTweak op voornaam achternaam. Maar elke keer als ik een nieuwe contact persoon invoer draait hij het gewoon weer om 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er toevallig achter dat je je adressen wel als Voornaam Achternaam kan opslaan zonder tweaks. Als je naar archiveer als gaat en je drukt je centrale knop in krijg je een aantal opslagopties waaronder ook Voornaam Achternaam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Weet iemand waarom hij soms gewoon automatisch internet verbinding maakt? (GPRS/HSDPA) Ik heb namelijk geen applicaties of services automatisch toegewezen voor auto internetverbinding. Zelfs mijn Push mail staat gewoon uit!

Wat zou het kunnen zijn... Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Recon24, bij een bepaalt panel die ik zo'n beetje altijd gebruik stond 'tijdstip update webvoeding' nog aan. die checkt dus ook als je geen enkele webvoeding hebt geselecteerd.
Is te vinden bij de opties van dat panel.

Dat was bij mij de oorzaak dat ie steeds ging reconnecten met 3g etc.

[ Voor 14% gewijzigd door Danjel op 26-01-2009 17:51 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:17
Heeft iemand al zijn t mobile telefoon geupdate via de se update tool? Ik kreeg gisteren te horen dat er nog geen updates waren maar zag ze wel op de xda dev staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:53
NL en UK staan ook nog niet op xda dev hoor.
Alleen de vodafone branded. (X1i_VFE_NL_CDF1215-0321_R2AA004)

[ Voor 18% gewijzigd door Yohost! op 26-01-2009 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:13

Licko

ZVDK

Yohost! schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:24:
NL en UK staan ook nog niet op xda dev hoor.
Alleen de vodafone branded. (X1i_VFE_NL_CDF1215-0321_R2AA004)
deze rom kan ik dus downloaden en via de sd kaart gebruiken om te updaten? (heb een mac dus geen SEUS)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat music ID programma wat hier laatst gepost werd is leuk, maar werkt voor geen meter :S Zelfs de meest bekende nummers weet hij niet eens te traceren.
Meteen eraf gooien dus maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Licko schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:43:
[...]

deze rom kan ik dus downloaden en via de sd kaart gebruiken om te updaten? (heb een mac dus geen SEUS)
Jep moet gewoon lukken.
Image-file wel even renamen naar Kovsimg.nbh
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:47:
Dat music ID programma wat hier laatst gepost werd is leuk, maar werkt voor geen meter :S Zelfs de meest bekende nummers weet hij niet eens te traceren.
Meteen eraf gooien dus maar weer :)
Vreemd, heb het ook even geprobeerd en bij mij pakte hij zowat alles.
Kan me uiteraard wel voorstellen dat heel nieuwe nummers nog niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Danjel schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:50:
Recon24, bij een bepaalt panel die ik zo'n beetje altijd gebruik stond 'tijdstip update webvoeding' nog aan. die checkt dus ook als je geen enkele webvoeding hebt geselecteerd.
Is te vinden bij de opties van dat panel.

Dat was bij mij de oorzaak dat ie steeds ging reconnecten met 3g etc.
Webvoeding staat op 'Nooit' dus die had ik al uitgezet. Ik merkte het net, maar mijn msn stond ook nog aan op de achtergrond (was ik vergeten), en dan gaat hij natuurlijk staan reconnecten als je het wilt uitzetten. Volgens mij is het nu wel verholpen!

Als het weer eens voorkomt, dan post ik het wel haha. Echt zo'n vet apparaat..ben er echt heel erg blij mee zeg! Youtube app werkt ook prima en ga effe deze topic doorkijken of ik nog iets anders leuks tegen kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn xperia verstuurd telkens vanzelf 2 smsjes, als ik er eentje stuur(de ontvanger ontvangt 2 dezelfde smsjes). dat komt niet door m`n abo omdat er bij een andere telefoon geen 2 smsjes worden verstuurd. hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 23:15:
[...]

Daar heb ik een keer iets over langs zien komen...... volgens mij heet dat iets als "reset unread count". Ik zal zo eens zoeken.

Hmm... deze post zegt inderdaad een hard reset (na backuppen van je huidige mails). Deze kan misschien wel wat zijn
(nog iets later): dit zou het moeten doen, het het fixunreadcount. laat maar even weten of het werkt.
Helaas, programma werkt niet! Hard reset gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djjef85 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:51:
Het schijnt dat er eindelijk officieel updates uitkomen. Via het update programma vind mijn uk versie nog geen update, ik wacht dus nog wel ff tot alles officieel bevestigd is door SE...
Ik heb SE net een e-mail gestuurd met de vraag wanneer ze verwachten een nieuwe NL ROM versie te kunnen leveren, want het bellen met een BT headset bij een collega van me die ook een X1 heeft is echt een drama. Soms werkt het even goed en dan staat BT opeens uit, soms lijkt het aan te staan en is het niet zo. Hij wordt er in ieder geval helemaal gek van en na wat zoekwerk blijken veel meer X1 bezitters dit probleem te hebben. Zelf bel ik niet veel in de auto met een BT headset, maar bij mij lijkt het een stuk stabieler te draaien. Heb bij die X1 van hem echt vanalles geprobeerd, zoals een harde reset en een progje dat steeds checkt of BT aanstaat en het aanzet als dit niet het geval is. Tot op heden lijkt het geen prettige telefoon voor mensen die veel bellen in de auto met een BT headset ... of met de matige meegeleverde headset. Zelf ben ik erg blij met de X1, maar mijn collega is hem onderhand liever kwijt dan rijk en kan hem eigenlijk geen ongelijk geven. Valt me toch erg tegen van SE dat ze een dergelijk probleem niet hebben geconstateerd en opgelost. Ze hebben er toch tijd genoeg voor gehad zou ik zeggen gezien de uitgestelde releasedatum... of zou alleen Magnus de X1 hebben getest ;)

Ik ben erg benieuwd of dit probleem opgelost is in een nieuwe ROM, maar eerlijk gezegd verwacht ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Zo, heb nu ook sinds een paar dagen dit machtige toestel in bezit.

Hiervoor bijna 2 jaar een Samsung i600 gehad. Had voor de i780 kunnen gaan, maar is toch ook alweer wat langer op de markt. Na wat vergelijkingen gekozen voor de Xperia, de zilvere van T-Mobile.

Mini-review voor de twijfelaars
De Xperia heeft alles wat ik wil en vooral de resolutie van het scherm sprak mij erg aan. Een echt toetsenboard ipv een touchscreen-toetsenboard was een vereiste evenals Windows Mobile.

In veel reviews las ik wat onvrede over het toetsenboard. Ik heb hier absoluut geen problemen meen en het typt wat mij betreft echt prima. Ook het commentaar dat je continu de stylus zou moeten gebruiken vind ik onzin, ik gebruik die helemaal niet. Ok, ik heb geen kolenschoppen van handen. Scrollen via de D-pad werkt echt heel prettig. De Samsung heeft een scrollwieltje aan de zijkant, maar de D-pad blijkt een goede vervanger hiervoor.

SPB Mobile Panel is een verplichte download! Onbegrijpelijk dat deze niet standaard geinstalleerd en geselecteerd is.

Omdat ik het toestel vergelijk met mijn i600 ben ik zeer aangenaam verrast met de batterijduur. Valt mij niet tegen en is beter dan de i600.

Wat mij wel meteen opviel is hoe zwaar het toestel is. Ook heb ik het idee dat dit toestel eerder uit m'n hand zal glijden dan de i600, die van stroever materiaal gemaakt is. Tevens zijn de randen van de behuizing en het display echte vuil-ophopers, had beter helemaal vlak kunnen zijn. Stylus gaat wat zwaar uit de behuizing. Maar maakt mij niet uit, want die gebruik ik bijna niet. De Diamond Touch heeft dat toch veel mooier opgelost. (magnetisch erin/ eruit)

Vergeleken met mijn i600 vind ik het toestel erg snel. Ik heb geen 1 keer gehad dat deze traag aanvoelde.

E-mail op de Xperia is een genot. Door het scherm en resolutie zie je in 1 opslag een heel aantal e-mails in 1x in de lijst. Ook het bekijken van websites werkt prima (wel Opera gebruiken), je hoeft weinig horizontaal te scrollen, inzoomen werkt daarbij ook prima.

Kortom ik ben zeer tevreden! :)

Voor de fun ben ik nog even op zoek gegaan naar een NES-emulator, maar geen van de emulators krijg ik werkend. Iemand een idee voor een werkende of een waar nog aan gewerkt wordt ?

Iemand nog een tip voor een goede RSS-reader ? Gebruik nu Beyondpod, maar die bevalt niet zo qua weergave. Ingebouwde app van Samsung was wat dat betreft uitstekend. Boven in venster titels, eronder na aanklikken de tekst van het bericht.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 11:02

Dutch_guy

WYSIWYG

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:27:
[...]

Ik heb SE net een e-mail gestuurd met de vraag wanneer ze verwachten een nieuwe NL ROM versie te kunnen leveren, want het bellen met een BT headset bij een collega van me die ook een X1 heeft is echt een drama. Soms werkt het even goed en dan staat BT opeens uit, soms lijkt het aan te staan en is het niet zo. Hij wordt er in ieder geval helemaal gek van en na wat zoekwerk blijken veel meer X1 bezitters dit probleem te hebben. Zelf bel ik niet veel in de auto met een BT headset, maar bij mij lijkt het een stuk stabieler te draaien. Heb bij die X1 van hem echt vanalles geprobeerd, zoals een harde reset en een progje dat steeds checkt of BT aanstaat en het aanzet als dit niet het geval is. Tot op heden lijkt het geen prettige telefoon voor mensen die veel bellen in de auto met een BT headset ... of met de matige meegeleverde headset. Zelf ben ik erg blij met de X1, maar mijn collega is hem onderhand liever kwijt dan rijk en kan hem eigenlijk geen ongelijk geven. Valt me toch erg tegen van SE dat ze een dergelijk probleem niet hebben geconstateerd en opgelost. Ze hebben er toch tijd genoeg voor gehad zou ik zeggen gezien de uitgestelde releasedatum... of zou alleen Magnus de X1 hebben getest ;)

Ik ben erg benieuwd of dit probleem opgelost is in een nieuwe ROM, maar eerlijk gezegd verwacht ik van niet.
Heb je het weleens met een andere carkit headset geprobeerd? Mijn radio met bluetooth en de Xperia werkt tot nu toe prima samen, en heb er vandaag nog een aantal lange gesprekken mee gevoerd.

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Als mijn telefoon weergeeft dat ie verbonden is met GPRS internet (3G), wat is het dan nu? GPRS is 2G.. beetje vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
RooT schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:09:
Als mijn telefoon weergeeft dat ie verbonden is met GPRS internet (3G), wat is het dan nu? GPRS is 2G.. beetje vaag :P
G = GPRS ... 2G
3G = UMTS ... 3G
H = HSPA ... 3.5G

Dat de naam voor je profiel "GPRS internet" is .. kan de Xperia ook niets aan doen verder. Andersom staat er bij mij altijd "Vodafone 3G", ongeacht of er op dat moment via GPRS, UMTS of HSPA verbinding gemaakt is.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik heb een nieuw probleem.
heb een pincode op het apparaat gezet en de simpincode uitgezet.
Vanochtend heb ik mijn pin ingevoerd en kom gewoon in mijn toestel.
Ik kom op mijn werk, en voerde mijn pincode in, en begint te zeuren dat de pincode niet juist is.
Het is gewoon dezelfde pincode, effin...
ik het toetsenbordje geopend en kreeg de vraag of ik a1b2c3 wilde invoeren.
Het toetsenbord geeft totaal andere symbolen dan dat er op de toetsen staan.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:29:
Kwam er toevallig achter dat je je adressen wel als Voornaam Achternaam kan opslaan zonder tweaks. Als je naar archiveer als gaat en je drukt je centrale knop in krijg je een aantal opslagopties waaronder ook Voornaam Achternaam. :)
Dat klopt inderdaad.. maar dat is weer een extra handeling. In mijn ogen zou je dit gewoon als standaard moeten kunnen instellen. :?
schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:09:
mijn xperia verstuurd telkens vanzelf 2 smsjes, als ik er eentje stuur(de ontvanger ontvangt 2 dezelfde smsjes). dat komt niet door m`n abo omdat er bij een andere telefoon geen 2 smsjes worden verstuurd. hoe kan dat?
Ik heb wel gehad dat mijn X1 (of SIM) dezelfde SMSjes bleef sturen naar een ontvanger. Ook gewoon hele oude SMSjes. Nieuwe SMSjes kwam dan soms niet aan en soms ontving ik ook niks. Ik heb een nieuwe SIM aangevraagd bij m'n provider en toen was het opgelost. Misschien dat oude SIM kaarten niet compatible zijn..

[ Voor 40% gewijzigd door Kees op 29-06-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een goede uitleg sturen van een werkende youtube app of panel

want dat mobile youtube is niet je van het....... traag en zo groot als een postzegel

Ik word er een beetje crazy van ik heb al vier keer diverse cabs geinstalleerd en
iedere keer als ik youtube aan tik doet ie niets.

Als er ergens een duidelijke HOW TO..... bestaat kan ik hem niet vinden

Hoop dat ik hier geholpen kan worden

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:16:
Ik heb een nieuw probleem.
heb een pincode op het apparaat gezet en de simpincode uitgezet.
Vanochtend heb ik mijn pin ingevoerd en kom gewoon in mijn toestel.
Ik kom op mijn werk, en voerde mijn pincode in, en begint te zeuren dat de pincode niet juist is.
Het is gewoon dezelfde pincode, effin...
ik het toetsenbordje geopend en kreeg de vraag of ik a1b2c3 wilde invoeren.
Het toetsenbord geeft totaal andere symbolen dan dat er op de toetsen staan.
Heb het ook gehad vorige week, maar ik had ook gewoon m'n simpin aan (dus had ook geen bereik meer). De unlock code werkte gewoon niet meer. Echt super vreemd. Toestel stond gewoon aan, hardware knoppen deden het niet meer, wilde hem unlocken, maar hij gaf steeds aan 'pincode onjuist'. Soft reset gedaan en toen werkte het 'ontgrendel knopje' op het scherm EN toetsenbord niet meer! Dus ik kreeg niet eens meer 'pincode onjuist' te zien. De **** bleven gewoon in beeld. Toen heb ik echt weet ik hoeveel keer die code in getoetst en die ontrendel knop zitten indrukken en op een gegeven moment kwam ik er weer in. Heb het al hier gepost, maar verder geen reactie gezien of iemand dit ook heeft gehad. Ik heb niet echt rare software geinstalleerd.

Wat betreft de a1b2c3 code, dat heb ik ook al eens vermeld in een eerder topic, maar ook geen reactie gekregen. Deze kan je niet intypen via het toetsenbord. Wat ik me kan herinneren is dat de b niet tevoorschijnkomt. Volgens mij heb ik het toen opgelost om het toetsenbord op het scherm te gebruiken, dan gaat het wel. Maar als je die dus uit hebt gezet dat heb je een probleem! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:52:
Kan iemand mij een goede uitleg sturen van een werkende youtube app of panel

want dat mobile youtube is niet je van het....... traag en zo groot als een postzegel

Ik word er een beetje crazy van ik heb al vier keer diverse cabs geinstalleerd en
iedere keer als ik youtube aan tik doet ie niets.

Als er ergens een duidelijke HOW TO..... bestaat kan ik hem niet vinden

Hoop dat ik hier geholpen kan worden

Alvast bedankt
Ga eens kijken in de startpost.
[...]

Ik vind het ook onvoorstelbaar.
Dit hadden ze toch direct tegen gekomen als ze getest hadden :?
En dan ook pas na een paar maand een update uitbrengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga zelf ff kijken en kom tot de conclusie dat de eerste link niet meer werkt.

verder kon ik zo snel ff niets vinden

heeft u verder nog iets constructiefs bij te dragen aan mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Jawel:

http://www.zyzyx.de/xda/X1i-Youtube-v0-1-a.zip

1- Install X1i-Youtube-v0.1a.cab on your device (just run it)
2- Find the file "youtube.0409.exe".mui in your device "/windows/" folder
3- Rename the file: change "0409" to "0413" (Dutch)
4- Restart device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duits.......?

Vind u het vreemd dat ik het niet kan vinden ha ha

Kijk en hier kan ik dus wel wat mee !!

......................................................................................... en ja het werkt ook

Mag ik u vriendelijk bedanken voor de constructieve bijdrage (sterk spul fishermans friend)

Ik ga nu weer braaf zelf zoeken naar mn apps ......... en een duits woordenboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

is het mogelijk om de gegevens van het toestel te backuppen naar de sd kaart? aangezien je alles kwijt bent na een update

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Licko schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 11:57:
is het mogelijk om de gegevens van het toestel te backuppen naar de sd kaart? aangezien je alles kwijt bent na een update
Ja, ik gebruik PIM backup.. die slaat alleen smsberichten/telefoongesprekken/agenda/etc op.. (freeware)

En dan heb je nog de betaalde versie van SPB backup die meer kan opslaan!

Grtz,

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

NeoFoX schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:03:
[...]

Ja, ik gebruik PIM backup.. die slaat alleen smsberichten/telefoongesprekken/agenda/etc op.. (freeware)

En dan heb je nog de betaalde versie van SPB backup die meer kan opslaan!

Grtz,

Neo
het gaat me meer om geinstalleerde programma's, panels etc
gaat dus gratis niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:09
gram501 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:55:
@ iedereen die touchflo 3d heeft

Kun je nu via touchflo je foto's bekijken of niet??
heb namelijk niemand er over gehoord??
:?
Jazeker, ik heb het aan de praat gekregen. Eerst liep Album steeds vast tijdens het zoeken naar foto's, maar dat probleem is verholpen nadat je Touch-IT Blackstone SocialNetworksEngine installeert. Ik vind dit een prettiger programma dan dat Xperia panel, want met HTC Album kun je tenminste foto's bekijken in folders (die van Sony gooit alles op één hoop).

Sowieso vind ik TouchFlo 3D een veel prettiger interface dan de default Xperia panels. Vooral de MP3 speler is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Licko schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:14:
[...]

het gaat me meer om geinstalleerde programma's, panels etc
gaat dus gratis niet lukken?
waarschijnlijk niet, maar wat ik tegenwoordig vaak doe is het volgende:
- Installeer zoveel mogelijk je programma's op de sd-kaart
- kopieer je start menu naar mijn documenten of de sd-kaart
- kopieer start menu terug na flashen van de rom

Dit trucje kan je natuurlijk ook proberen met \program files. Vaak werken pocketpc programma's wel als je een snelkoppeling maakt. Bij de panels kan ik me voorstellen dat er ergens in een .ini of het register moet staan welke panels er geïnstalleerd zijn, dus ik weet niet of het daarbij werkt.
Sommige programma's (vooral die in de achtergrond draaien zoals G-Alarm) hebben ook bestanden in \windows; daarbij werkt bovenstaande truc niet, dus moet je die opnieuw installeren.

Ik heb laatst trouwens ook dat pincodeprobleem gehad dat hierboven genoemd is. Pincode ingesteld, bevestigd en de volgende dag wilde hij die niet herkennen. Na een middagje klooien en proberen (ik kreeg ook die 1a2b3c code) heb ik maar een hard reset gedaan :'(

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 27-01-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:30:
Iemand het volgende probleem al eens een keer tegen gekomen?
Ik heb de ene keer bij het gebruik van de telefoon een zachter geluid dan de andere keer.
Bijvoorbeeld als ik een nummer ga bellen, de ene keer hoor je duidelijk de toets aanslagen en de andere keer een stuk zachter.

Nu krijg ik ook het vermoeden dat dit ook terug komt tijdens de telefoongesprekken.
Mijn oude SE 830 kan zo hard dat je voor hetzelfde geld op speaker kunt zetten, maar met deze telefoon hoor ik soms de andere kant ERG zachtjes.

Iemand hier bekend mee?
Iemand dit al tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je in het SBP mobile panel, bij contacten kan je aantal snel contacten plaatsen (toevoegen door op de lege plek te tikken) maar hoe krijg je ze er weer af !!! of verwisselen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

bij meer mensen vodafone live down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:11:
weet iemand hoe je in het SBP mobile panel, bij contacten kan je aantal snel contacten plaatsen (toevoegen door op de lege plek te tikken) maar hoe krijg je ze er weer af !!! of verwisselen ??
Langer ingedrukt houden, dan krijg je een optiescherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Licko schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:19:
bij meer mensen vodafone live down?
nope

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shivan_20 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Langer ingedrukt houden, dan krijg je een optiescherm...
toppie dat is hem.. tnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:57:
[...]

Iemand dit al tegen gekomen?
Dacht ik in het begin ook........... maar!!!!
Ik had iedere keer mn pink op de speaker uitgang aan de linker onderzijde als ik de telefoon vast had

of bedoelde je dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word de laatste dagen werkelijk paranoia van het trojaans paard dat via msn verspreid wordt. Ik krijg door de dag heen wel 50x die rotlink gestuurd en maak me ernstige zorgen om mijn X1. Ik zoek een beveiliging maar heb geen idee welke goed is en waar ik zou moeten zoeken hiernaar.
Dus wie kan me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:34:
[...]

Dacht ik in het begin ook........... maar!!!!
Ik had iedere keer mn pink op de speaker uitgang aan de linker onderzijde als ik de telefoon vast had

of bedoelde je dat niet
Ik merkte het vandaag ook inderdaad 8)7

Afgezien daarvan is het ook mogelijk om het geluid van een telefoongesprek op te krikken?
Sommige gesprekken hoor ik nauwelijks. Ben ik bijvoorbeeld auto aan het rijden en ja bellen achter stuur mag niet, ik weet het, maar dan kan ik hem of haar nauwelijks verstaan.

Dit terwijl met mijn oude SE het duidelijk kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:31:
Ik word de laatste dagen werkelijk paranoia van het trojaans paard dat via msn verspreid wordt. Ik krijg door de dag heen wel 50x die rotlink gestuurd en maak me ernstige zorgen om mijn X1. Ik zoek een beveiliging maar heb geen idee welke goed is en waar ik zou moeten zoeken hiernaar.
Dus wie kan me hiermee helpen?
Volgens mij is elke recente antivirus software voor Windows Mobile een versie waar je voor moet betalen. Google maar eens, er zijn zat oplossingen, zelfs van Symantec en Kaspersky.

Als je niet wilt betalen: lijst opschonen zodat je alleen vrienden overhoudt en geen msn addicted antwoordslaven :P of alleen msn draaien op je pc met antivirus (of ergens een minder legale versie vandaan halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shivan_20 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:19:
[...]

Volgens mij is elke recente antivirus software voor Windows Mobile een versie waar je voor moet betalen. Google maar eens, er zijn zat oplossingen, zelfs van Symantec en Kaspersky.

Als je niet wilt betalen: lijst opschonen zodat je alleen vrienden overhoudt en geen msn addicted antwoordslaven :P of alleen msn draaien op je pc met antivirus (of ergens een minder legale versie vandaan halen)
Oke thanks! En wat hebben jullie hier allemaal er op lopen? Want ik heb geen idee wat ik zou moeten kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:32:
Hoe kun je buiten Xperia Tweak om een default panel instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:34
Volgens mij is dat niet mogelijk... Heb er iig nog nooit iets over gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch_guy schreef op maandag 26 januari 2009 @ 23:08:
[...]

Heb je het weleens met een andere carkit headset geprobeerd? Mijn radio met bluetooth en de Xperia werkt tot nu toe prima samen, en heb er vandaag nog een aantal lange gesprekken mee gevoerd.
Ik heb mijn collega in totaal 3 BT headsets laten proberen, een nieuwe SE, een nieuwe Jabra en een wat oudere Plantronics. Allemaal soortgelijke problemen: BT schakelt zomaar helemaal uit, hij lijkt verbonden en je ziet een headset op je display maar het geluid loopt gewoon via de telefoon of hij schakelt te laat over naar de headset. Zelf luister ik stereo audio via BT op een Plantronics 590A en bel zo af en toe metdie Jabra en heb nauwelijks problemen. Vreemd, want verder is de telefoon hetzelfde qua configuratie. Een enkele keer heb ik zelf ook gehad dat mijn BT zomaar uitgeschakeld is als ik het niet gebruik, maar heb op XDA ook al veel berichten gelezen van mensen met soortgelijke problemen. Ik meen dat ik eerder ergens gelezen heb dat SE een eigen BT stack gemaakt heeft en dat 1 van de redenen dat de release zo lang heeft geduurd... 8)7 Ter reparatie aanbieden heeft vermoedelijk weinig zin of denkt iemand daar anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoFoX schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:03:
[...]

Grtz,

Neo
Heb ik me net ook gedownload. Geen idee of het nu echt allemaal op mn opslagkaart staat maar we zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nano2009 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:54:
[...]

Jammer, want sinds de firmware update werkt XperiaTweak niet meer op mijn mobiel.
Althans, hij laad geen ander panel meer zoals voorheen.
(En ja ik heb de applicatie opnieuw geinstalleerd na de flash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Nano2009 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:54:
[...]

Voor zover ik kan zien is elke tweak die je met XperiaTweak kan doen niets anders dan een registerwijziging. Ik ben er dan ook van overtuigd dat door middel van een registeraanpassing een willekeurig panel kan worden uitgekozen.

Aangezien ik er zelf geen behoefte aan heb ga ik er niet mee aan de slag, maar ik zou zeggen: duik een een kwartiertje in het register en probeer wat dingen uit....maar maak eerst een backup van je registry, zodat je het zo weer terug kan zetten:)\.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Volgens mij is het inderdaad via een registry key te doen als het gaat om een aanroep van de panelmanager (iets van panelmanager.exe -panel 8 ofzo). Als er echter een speciaal programma is dat Xperiatweak mee-installeert dan wordt het iets lastiger.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 19:19:
[...]
Afgezien daarvan is het ook mogelijk om het geluid van een telefoongesprek op te krikken?
Sommige gesprekken hoor ik nauwelijks. Ben ik bijvoorbeeld auto aan het rijden en ja bellen achter stuur mag niet, ik weet het, maar dan kan ik hem of haar nauwelijks verstaan.
Als dat het enige moment is dat je er last van hebt: koop een carkit :)

[ Voor 48% gewijzigd door marcieking op 27-01-2009 22:10 ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

sinds vandaag een irritant probleem
heb een toestel van vodafone incl vodafone live

staat netjes boven in beeld 3g, maar toch geen internet..
wanneer ik bij de mail via menu>berichten downloaden kies, probeert hij wel verbinding te maken, maar krijg een verbindingsfout
zelfde verhaal wanneer ik opera gebruik

probleem lijkt bij vodafone live te liggen, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:25:
sinds vandaag een irritant probleem
heb een toestel van vodafone incl vodafone live

staat netjes boven in beeld 3g, maar toch geen internet..
wanneer ik bij de mail via menu>berichten downloaden kies, probeert hij wel verbinding te maken, maar krijg een verbindingsfout
zelfde verhaal wanneer ik opera gebruik

probleem lijkt bij vodafone live te liggen, hebben meer mensen hier last van?
Dat probleem heb ik niet, maar Vodafone maakt wel meer fouten. Ik heb wel een internet abbo maar ze pakken mijn data kosten wel. Maar goed dit is iets voor een ander topic.

Ik heb nog wel een ander probleem. G-alarm vraagt om een pincode dat heb ik niet gedaan, maar nu doet G-alarm het niet meer. Wat voor pin is dat? en waar vind ik dat.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:37:
[...]

Dat probleem heb ik niet, maar Vodafone maakt wel meer fouten. Ik heb wel een internet abbo maar ze pakken mijn data kosten wel. Maar goed dit is iets voor een ander topic.

Ik heb nog wel een ander probleem. G-alarm vraagt om een pincode dat heb ik niet gedaan, maar nu doet G-alarm het niet meer. Wat voor pin is dat? en waar vind ik dat.
Proxy instellingen uitvinken. Vodafone heeft iets gedaan waardoor proxy instellingen niet meer kloppen. zonder werkt ook dus gewoon uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:06:
[...]

Ik heb mijn collega in totaal 3 BT headsets laten proberen, een nieuwe SE, een nieuwe Jabra en een wat oudere Plantronics. Allemaal soortgelijke problemen: BT schakelt zomaar helemaal uit, hij lijkt verbonden en je ziet een headset op je display maar het geluid loopt gewoon via de telefoon of hij schakelt te laat over naar de headset. Zelf luister ik stereo audio via BT op een Plantronics 590A en bel zo af en toe metdie Jabra en heb nauwelijks problemen. Vreemd, want verder is de telefoon hetzelfde qua configuratie. Een enkele keer heb ik zelf ook gehad dat mijn BT zomaar uitgeschakeld is als ik het niet gebruik, maar heb op XDA ook al veel berichten gelezen van mensen met soortgelijke problemen. Ik meen dat ik eerder ergens gelezen heb dat SE een eigen BT stack gemaakt heeft en dat 1 van de redenen dat de release zo lang heeft geduurd... 8)7 Ter reparatie aanbieden heeft vermoedelijk weinig zin of denkt iemand daar anders over?
Ik gebruik het toestel met een BT5100 autoradio van Sony. Ik ben erachter gekomen dat ik inkomende (en volgens mij ook uitgaande) gesprekken moet accepteren met de autoradio en niet met het toestel zelf. Als ik accepteer via de autoradio gaat het geluid via de speakers in de auto (bluetooth). Doe ik dat niet dan gaat het geluid gewoon via het toestel.

Verder lijkt het bij mij erop dat bluetooth uitgeschakeld wordt als ik wlan aan en uitzet (bluetooth gaat uit na een paar minuten/tellen). Dit laatste was volgens mij ook al eerder gemeld in dit deeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

het probleem met mn vodafone live is inmiddels opgelost

had de blox wel aan staan, maar was aan de kant van vodafone niet goed geactiveerd
had kosten buiten de bundel van 840 euro...

na contact te hebben gehad met de klanten service bleek dit ook de reden waarom ik geen live meer had, ze hadden het stopgezet omdat ze er zelf achter waren gekomen dat er iets niet klopte

bedrag van 840 euro hoef ik uiteraard niet te betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Zijn er al wat mensen die ervaring hebben met een mooie houder voor op het bureau?

Ik zag deze bijvoorbeeld staan:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=67918&dimensionid=1&shopid=2
http://www.pdashop.nl/pro...dle-sony-ericsson-x1.html

Helaas is het met dit model wel zo dat je steeds zelf nog de USB stekker in je telefoon moet stoppen.
Mooier was natuurlijk gewoon simpel telefoon plaatsen en eruit halen maar dat lijkt me volgens mij niet haalbaar met deze telefoon. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-09 08:32
Ik heb dit model inmiddels zo'n 4 weken in gebruik. In het rechter gaatje naast de telefoon zit een blauwe led waar enorm veel licht uitkomt. De houder doet zijn werk goed, de X1 zit er stevig in. Aan de achterzijde van de houder zit een mini-usb aansluiting, hierop sluit je de bijgeleverde USB kabel aan.
De houder is wel wat groot in afmetingen, tenminste ik had hem kleiner verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Haalbaar is het uiteraard wel, echter zou dan de telefoon op zijn kant geplaatst moeten worden.
Valuco schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:25:
In het rechter gaatje naast de telefoon zit een blauwe led waar enorm veel licht uitkomt.
Wat is de functionaliteit van dit licht en is het eventueel ook uit te schakelen?

[ Voor 60% gewijzigd door PeterSelie op 28-01-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb per ongeluk de lettergrootte in sms berichten verkleind, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan veranderen, kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:34:
ik heb per ongeluk de lettergrootte in sms berichten verkleind, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan veranderen, kan iemand mij helpen?
Dat is meer een Windows Mobile vraag, maargoed:

Start -> Instellingen -> Tab Systeem -> Scherm -> Tekengrootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Kheb hier echter nog nooit aangezeten, maar het heeft wel mn probleem verholpen. Ik heb hem iets groter gezet, en daarna weer op de middelste stand en toen stond het weer goed...vast een bug. Gracias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

[...]

Ik heb SE net een e-mail gestuurd met de vraag wanneer ze verwachten een nieuwe NL ROM versie te kunnen leveren, want het bellen met een BT headset bij een collega van me die ook een X1 heeft is echt een drama. Soms werkt het even goed en dan staat BT opeens uit, soms lijkt het aan te staan en is het niet zo. Hij wordt er in ieder geval helemaal gek van en na wat zoekwerk blijken veel meer X1 bezitters dit probleem te hebben.

(...)

Uw gebeden zijn verhoord!

De Vodafone NL-versie van de R2A ROM is al uit. Het is alleen wachten op de unbranded ('GENERIC') versie.

Persoonlijk heb ik de Nederlandse ROM's al vaarwel gezegd. Het is te idioot voor woorden dat de Nederlandse layout gebruikt wordt voor het softwarematige toetsenbord. Wie gebruikt dit layout nog? In ieder geval: ik vind het bagger typen.

Nu staat er tijdelijk een North American ROM op. Iets minder video opneem/afspeelmogelijkheden, maar daar maak ik nu toch (nog) geen gebruik van. Totdat de X1i GENERIC UK R2A ROM uitkomt, hou ik het hier wel even mee uit.

Even een vraag: welk toetsenbordindeling heeft de huidige UK ROM voor het softwarematige toetsenbord?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Gisteren een Xperia binnengekregen, gelijk mee aan de slag gegaan en daarna opgeladen.
Viel me op dat de telefoon vrij warm werd, maar ik heb hem 's nachts iig uitgezet om hem op te laten laden.

Nu krijg ik hem de volgende dag niet meer aan de praat! :/

Bovenop (bij de powerbutton) gaat een rood ledje branden op het moment dat hij aan het laden is, en als ik de accu + adapter een paar keer insteek en weer losmaak gaat dat soms uit.
Ik krijg hem dan nog steeds niet aan, en als ik VOL- en Power indruk (bootloader) gaan er aan de zijkanten van het toestel 2 rode ledjes knipperen.... Dit blijft hij vervolgens doen steeds als ik de powerknop indruk.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Hopelijk toch geen DOA?

Ik heb hem overigens 1x in de bootloader kunnen krijgen, met heel veel priegelwerk en accu-in, accu-uit herhalingen. Dit lukt me nu echter ook niet meer...

==
edit: Na lang prutsen en laden heb ik hem net aan kunnen zetten... Accu 0%....
Dit is heel merkwaardig, voor het laden zat er nog meer dan 40% in...
Ook vreemd dat de Xperia niet zonder accu kon opstarten?

[ Voor 10% gewijzigd door DarthPlastic op 28-01-2009 16:29 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:04:
het probleem met mn vodafone live is inmiddels opgelost

had de blox wel aan staan, maar was aan de kant van vodafone niet goed geactiveerd
had kosten buiten de bundel van 840 euro...

na contact te hebben gehad met de klanten service bleek dit ook de reden waarom ik geen live meer had, ze hadden het stopgezet omdat ze er zelf achter waren gekomen dat er iets niet klopte

bedrag van 840 euro hoef ik uiteraard niet te betalen :D
Dan hebben wij het zelfde probleem min of meer. Ik heb bij Vodafone de BloX Zorgeloos Mobiel Internet en hadden door een korting die daarbij is afgegeven een fout in het systeem bij hun. Alleen mijn internet werd niet afgesloten. ik heb nu 523 euro aan buiten de bundel bedrag staan. Ik heb 3 keer met de klantenservice gebeld en ik hoef dat bedrag niet te betalen. Toch hou ik de rekening nog wel in de gaten. Ik vertrouw het toch niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 17:27
Ik zit met een probleem wat vandaag is komen opzetten.
Standaard zet Outlook (op de PC) en google Calander bij alle afspraken een herinnering van 15 minuten, prima dat wil ik ook, maar ik wil niet dat mijn scherm actief wordt op mijn Xperia zodra die dus een herinnering geeft.
Voorheen nooit problemen mee gehad, maar nu wordt dus het scherm actief zodra ik een herinnering krijg, en als ik dus mijn telefoon op stil heb in mijn broekzak krijg ik geen tril melding, en opent hij van alles aangezien als ik loop mijn been er tegen aandruk... Dit moet toch uit te zetten zijn? Heb met de Xperia Tweak wel al uit weten te zetten dat dit ook gebeurt bij nieuwe SMS berichten, ik zou het liefst ook willen dat ik het dus voor herinneringen en eventueel ook voor nieuwe inkomende berichten kan instellen. Zodat ik dus alleen kan opnemen met hardware knoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik ben sinds zaterdag ook in het bezit van de x1. Ben erg tevreden over telefoon, alleen loop ik tegen een puntje aan. Na z'n 11 uur gebruik (met wifi, bluetooth etc uit.) heb ik nog een resterende accu duur van drie streepjes. Ik vindt wel erg weinig, kunnen jullie mij misschien vertellen hoe lang de accu bij jullie mee gaat. Ervan uitgaande bij normaal gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Crashy schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:04:
Ik zit met een probleem wat vandaag is komen opzetten.
Standaard zet Outlook (op de PC) en google Calander bij alle afspraken een herinnering van 15 minuten, prima dat wil ik ook, maar ik wil niet dat mijn scherm actief wordt op mijn Xperia zodra die dus een herinnering geeft.
Voorheen nooit problemen mee gehad, maar nu wordt dus het scherm actief zodra ik een herinnering krijg, en als ik dus mijn telefoon op stil heb in mijn broekzak krijg ik geen tril melding, en opent hij van alles aangezien als ik loop mijn been er tegen aandruk... Dit moet toch uit te zetten zijn? Heb met de Xperia Tweak wel al uit weten te zetten dat dit ook gebeurt bij nieuwe SMS berichten, ik zou het liefst ook willen dat ik het dus voor herinneringen en eventueel ook voor nieuwe inkomende berichten kan instellen. Zodat ik dus alleen kan opnemen met hardware knoppen!
Ik neem aan dat dat ook gewoon een registrytweak is, net zoals met die sms-notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Is het niet handig om iets in de startpost te zetten van meest handige tweaks / dingen die je met je X1 moet doen? Ik hoor zo nu en dan in dit topic toch tweaks die eigenlijk noodzakelijk zijn voor je X1. Dit zou een newbie toch extra wegwijs maken.

Voor de rest krijg ik mijn X1 pas over twee weken. Ik wou graag internet bundel erbij, dat kon. Kijk ik op statuspagina zie ik dat ik weer 7 werkdagen moet gaan wachten om de afkoelperiode te overbruggen voor wet kopen op afstand.

Volgens mij gaat wet kopen op afstand pas in als je het product daadwerkelijk ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

RedHat schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:35:
Volgens mij gaat wet kopen op afstand pas in als je het product daadwerkelijk ontvangt?
Ja, anders zou het wel heel makkelijk zijn voor die winkel: gewoon telefoon op 7e dag versturen, nooit meer last met klanten 8)7

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:10:
Zijn er al wat mensen die ervaring hebben met een mooie houder voor op het bureau?
Ik heb een ander. bijna zelfde soort, met een transparant bakje voor de X1 via duitse Ebay voor 12 euro. Er zit ook een aansluiting bij voor 220 stekker, plus een stroomkabel. Bedoeling is dat de stroonkabel het laden overneemt zodara de desktop pc uitstaat. Mooi niet! De X1 wordt juist leegezogen door die kabel, dus die heb ik er maar direct afgetrokken.... De ebay verkoper zei dat de lader voor de X1 gemaakt was, maar dat blijkt dus bullcrap; het toestel past in het holletje, maar de 220 lader werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Is het niet handig om iets in de startpost te zetten van meest handige tweaks / dingen die je met je X1 moet doen? Ik hoor zo nu en dan in dit topic toch tweaks die eigenlijk noodzakelijk zijn voor je X1. Dit zou een newbie toch extra wegwijs maken.
Kijk eens onderaan de TS. Daar staan allemaal links naar handige posts. De meeste hebben betrekking op tweaks voor de X1!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
[b][message=31421320,noline]
==
edit: Na lang prutsen en laden heb ik hem net aan kunnen zetten... Accu 0%....
Dit is heel merkwaardig, voor het laden zat er nog meer dan 40% in...
Ook vreemd dat de Xperia niet zonder accu kon opstarten?
Ik had de eerste dag exact hetzelfde.

Effin mijn probleem is ook opgelost,
Er is een mogelijkheid tot leeg vegen van je geheugen. (dus in passwords e.d)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25

Voor de rest krijg ik mijn X1 pas over twee weken. Ik wou graag internet bundel erbij, dat kon. Kijk ik op statuspagina zie ik dat ik weer 7 werkdagen moet gaan wachten om de afkoelperiode te overbruggen voor wet kopen op afstand.

De afkoelperiode is een andere wet, deze geldt namelijk voor abonnementen en dergelijke. Zo kun je binnen 7 dagen na het afsluiten van een abonnement dit nog zonder problemen opzeggen.

De wet koop op afstand is dat je een product binnen 7 dagen na ontvangst kan terugsturen, maar dat gaat dus niet met een abonnement.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb een probleempje met gmail. Heb net een hard reset gedaan op mijn X1, als ik nu mijn mail van gmail binnen haal kan ik alle nieuwe berichten lezen maar zodra ik ze gelezen heb verdwijnen ze uit mijn postvak in. iemand enig idee?

laat maar, oplossing al gevonden

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
ik heb nog een vraag over de verbinding met gprs/umts.
Als er nu bij de telefoon staat GPRS Internet (GPRS, 3G) heb ik dan internet via gprs, of umts(3g)?
(let op, er staat dus nu GPRS internet (3G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Valuco schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:25:
Ik heb dit model inmiddels zo'n 4 weken in gebruik. In het rechter gaatje naast de telefoon zit een blauwe led waar enorm veel licht uitkomt. De houder doet zijn werk goed, de X1 zit er stevig in. Aan de achterzijde van de houder zit een mini-usb aansluiting, hierop sluit je de bijgeleverde USB kabel aan.
De houder is wel wat groot in afmetingen, tenminste ik had hem kleiner verwacht.
Thnx voor je info.

Hoe zit het met het geluid, is dat erg gedempt?
Want als ik naar de afbeelding kijk zie ik dat het speakertje van de telefoon onder in de houder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RooT schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:57:
ik heb nog een vraag over de verbinding met gprs/umts.
Als er nu bij de telefoon staat GPRS Internet (GPRS, 3G) heb ik dan internet via gprs, of umts(3g)?
(let op, er staat dus nu GPRS internet (3G)
Als je iets van drie pagina's terug had gekeken had je het ook het antwoord kunnen vinden ;)

Maar als er 3G staat is het UMTS. GPRS Internet is in Windows Mobile de naam van je internet verbinding, of je nou verbonden bent met GPRS, UMTS of HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 19:35:
[...]

Ik had de eerste dag exact hetzelfde.

Effin mijn probleem is ook opgelost,
Er is een mogelijkheid tot leeg vegen van je geheugen. (dus in passwords e.d)
Na een dag aan de lader te hebben gehangen heeft hij af en toe een iets hoger batterijniveau gekregen, maar hij wil nog steeds niet verder laden. Op dit moment blijft hij rond de 20% lading steken, wel met het bericht "Bezig met laden" en een knipperende led.

Zou er iets aan het toestel of de accu defect kunnen zijn? Ik vind het behoorlijk vreemd iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-09 08:32
SoaDmaggot schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:26:
Haalbaar is het uiteraard wel, echter zou dan de telefoon op zijn kant geplaatst moeten worden.

[...]

Wat is de functionaliteit van dit licht en is het eventueel ook uit te schakelen?
Functionaliteit heeft het niet echt, het brand zodra de USB kabel in de adapter of je PC zit aangesloten. Maakt niet uit of de X1 aanwezig is of niet. Ledje is makkelijk uit te schakelen door de houder even open te schroeven aan de onderzijde en het draadje van het ledje door te knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een xperia brodit actieve houder met 2 ampere zekering hebben zodat je stroom mooi achter je dashboard kan wegwerken? Die kun je gewoon aftappen van je autoradio. Ik heb nog een gloednieuwe liggen, aangezien ik mijn xperia wegdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 07:55
DarthPlastic schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 00:58:
[...]

Na een dag aan de lader te hebben gehangen heeft hij af en toe een iets hoger batterijniveau gekregen, maar hij wil nog steeds niet verder laden. Op dit moment blijft hij rond de 20% lading steken, wel met het bericht "Bezig met laden" en een knipperende led.

Zou er iets aan het toestel of de accu defect kunnen zijn? Ik vind het behoorlijk vreemd iig...
Heb je de originele kabel bebruikt? Heb je de telefoon aan een usb gekoppeld, of via originele kabel in het stopcontact?

Ik heb gemerkt dat met een andere USB kabel hier op mijn werk de telefoon ook niet bijgeladen wordt (eerder leeggezogen) terwijl hij wel aan geeft opgeladen te worden.

Thuis echter laad ik met een niet originele kabel de telefoon wel weer op via USB.

Het lijkt erop dat niet iedere USB kabel geschikt is om de X1 op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de headset van Xperia. Hebben jullie ook het probleem dat de knop van de headset het niet doet om op te nemen? Ik heb dit probleem op google gezocht en hier op de forum, maar ik heb van 1 persoon gelezen die ook hetzelfde probleem heeft. Is dit probleem misschien op te lossen aan de hand van instellingen? Het zou toch raar zijn dat het helemaal niet doet en dat ik hiervoor een andere headset moet kopen? Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 00:34:
[...]

Als je iets van drie pagina's terug had gekeken had je het ook het antwoord kunnen vinden ;)

Maar als er 3G staat is het UMTS. GPRS Internet is in Windows Mobile de naam van je internet verbinding, of je nou verbonden bent met GPRS, UMTS of HSDPA.
Ja maar dat is net het vreemde. Als ik bij mij thuis ben, staat er in het icoontje 3G. Ben ik op een andere locatie, dan staat er G in het icoontje, en als ik daar op klik staat er GPRS Internet (GPRS, 3G). Vandaar deze twijfel, omdat in het icoontje dan een G staat ipv 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
kenicky schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:51:
[...]

Heb je de originele kabel bebruikt? Heb je de telefoon aan een usb gekoppeld, of via originele kabel in het stopcontact?

Ik heb gemerkt dat met een andere USB kabel hier op mijn werk de telefoon ook niet bijgeladen wordt (eerder leeggezogen) terwijl hij wel aan geeft opgeladen te worden.

Thuis echter laad ik met een niet originele kabel de telefoon wel weer op via USB.

Het lijkt erop dat niet iedere USB kabel geschikt is om de X1 op te laden.
Ik heb wel gemerkt dat hij nauwlijks/niet oplaadt aan een laptop, aan een desktop wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Voor degenen die wel van een Nederlandse ROM houden maar niet van het Nederlandse software keyboard ('Toetsenbord'):

Ik heb een add-on in elkaar gezet welke een extra toetsenbord genaamd 'US Keyboard' aan het rijtje met invoermogelijkheden op het scherm toevoegt. Wanneer je deze kiest, krijg je hetzelfde software toetsenbord als die in de Amerikaanse versie van Windows Mobile zit. Een herstart van het apparaat is niet nodig na installatie. Na elke herstart staat de layout standaard weer op Nederlands. Dit is niet zomaar te wijzigen. Echter, eenmaal na het opstarten 'US Keyboard' uit het lijstje kiezen en zolang je het apparaat niet uit zet zal standaard het US Keyboard-layout gebruikt worden. De-installeren is ook mogelijk, maar vereist een herstart.

Deze add-on is ook handig als aanvulling op het fysieke toetsenbord. Het Nederlandse software toetsenbord en het fysieke toetsenbord hebben beiden bijvoorbeeld geen backslash ("\"), het Amerikaanse software toetsenbord wel. Dit bespaart het door 15 pagina's speciale tekens scrollen om de meest gebruikte tekens eruit te vissen.

Het Nederlandse toetsenbord zoals meegeleverd met elke Nederlandse ROM:
Afbeeldingslocatie: http://pju7xq.bay.livefilestore.com/y1pghwms-tHpIFp98mMqQ3TCeOk9pdOevgQRBsNhmM3fpFmnyK6jupBd20bk5GdCBT1yQ9N2ixRxcqwE9BMqR-dsA/nlkeyboardselected.png Afbeeldingslocatie: http://pju7xq.bay.livefilestore.com/y1pmf8Ki9lpJOTAkB9nxDnZMy9InW5FNTN6VEInGqrro193mm8RBu6X_KUypQLaYH6nu5FKBQqEH90/nlkeyboard.png

Het Amerikaanse toetsenbord zoals meegeleverd met de add-on:
Afbeeldingslocatie: http://pju7xq.bay.livefilestore.com/y1pC6zA2BMO9hg4QEeorx9Z60_5vIgIAAyIpzDtI6AvAxOGOoW4RK25hKYr05BTt6IuHSfUyE_CaQeTKdPjMMdx5Q/uskeyboardselected.png Afbeeldingslocatie: http://pju7xq.bay.livefilestore.com/y1peAr1CErFH5BR5nh0NQnI0z1MGwH7atbFnLSmoyteat4AR73YImamcaJFDRiO7ZavfQKUgNeyEnElI2NrBcCgxg/uskeyboard.png

Download US Software Keyboard add-on
DarthPlastic schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 00:58:
[...]

Na een dag aan de lader te hebben gehangen heeft hij af en toe een iets hoger batterijniveau gekregen, maar hij wil nog steeds niet verder laden.
Welke 'lader' heb je gebruikt?

De originele losse voeding van de Xperia kan maximaal 0.7A leveren. Ik gebruik een third-party voeding die 1A kan leveren en die werkt perfect. Ook werkt het opladen met een USB kabel vanuit een PC welke daadwerkelijk (!=gerapporteerde waarde) 0.5A kan leveren. Ik weet niet of dit trager gaat, maar dat zou logisch zijn: de Xperia heeft ten eerste stroom nodig om zichzelf werkende te houden. Het restant wordt gebruikt (tot een zekere hoogte) om de accu op te laden. Als een apparaat (zoals bepaalde laptops) te weinig stroom kunnen leveren, dan zal de accu alsnog leeglopen.

[ Voor 106% gewijzigd door The Zep Man op 29-01-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
The Zep Man schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 10:26:
[...]
Welke 'lader' heb je gebruikt?

De originele losse voeding van de Xperia kan maximaal 0.7A leveren. Ik gebruik een third-party voeding die 1A kan leveren en die werkt perfect. Ook werkt het opladen met een USB kabel vanuit een PC welke daadwerkelijk (!=gerapporteerde waarde) 0.5A kan leveren. Ik weet niet of dit trager gaat, maar dat zou logisch zijn: de Xperia heeft ten eerste stroom nodig om zichzelf werkende te houden. Het restant wordt gebruikt (tot een zekere hoogte) om de accu op te laden. Als een apparaat (zoals bepaalde laptops) te weinig stroom kunnen leveren, dan zal de accu alsnog leeglopen.
Accu vanochtend weer leeg...
Nu uit hoop dat het aan de kabel zal liggen de originele SE lader en kabel maar aangesloten, ook die lijkt weer even te gaan laden maar ik vermoed dat hij dadelijk weer stil zal vallen...
Tot gisteren een standaard mini-usb kabel met een HP mini-usb adapter gebruikt, die al jaren perfect werkt...

Enig idee hoelang het normaal duurt om een toestel met de originele lader van 0% naar 80 tot 100% te krijgen?
Ik heb hem nu expres opgestart om te kunnen zien hoe vol de accu is, maar met alle features uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

DarthPlastic schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:28:
[...]

Tot gisteren een standaard mini-usb kabel met een HP mini-usb adapter gebruikt, die al jaren perfect werkt..
Wat is het maximaal vermogen van die adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
DarthPlastic schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 12:28:
Tot gisteren een standaard mini-usb kabel met een HP mini-usb adapter gebruikt, die al jaren perfect werkt...
al jaren perfect werkt met andere apparatuur waarschijnlijk.

De usb kabel hier op mijn werk trekt namelijk mijn telefoon (x1) leeg, terwijl andere telefoons (geen x1) van collega's wel gewoon worden opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

kenicky schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:30:
[...]

al jaren perfect werkt met andere apparatuur waarschijnlijk.

De usb kabel hier op mijn werk trekt namelijk mijn telefoon (x1) leeg, terwijl andere telefoons (geen x1) van collega's wel gewoon worden opgeladen.
Wat is de stroombron waar je die USB kabel aan hangt en hoeveel vermogen kan deze maximaal leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
The Zep Man schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:22:
[...]
Wat is de stroombron waar je die USB kabel aan hangt en hoeveel vermogen kan deze maximaal leveren?
Goeie vraag. Ik heb het zelf anders opgelost.

Ik laad mijn toestel gewoon via de originele kabel op, aan het stopcontact :D
Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:
- [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in:
- Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.