Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 7 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 176.249 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
Dbm12 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Vandaag geprobeerd met een t-mobile toestel, helaas is er geen update volgens de update tool :(

Dus enkel Vodafone mensen hebben geluk hiermee... Hopen dat T-mobile ook snel een update eruit gooit!
Zojuist update-programma gedraaid met een unbranded toestel, en hiervoor is ook (nog) geen update beschikbaar.
Huidige ROMversie: 1.02.937.3, van 29-8-08
Radioversie: 1.06.25.29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:23:
[...]

Als je bedoelt via de officiële manier, dan wel (SE updater) via cooked/custom ROM's niet. Dan kan je beter op XDA developers zijn.
Klopt en waar ik over praat is via de officiele manier dus met de SE updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:23:
[...]

Als je bedoelt via de officiële manier, dan wel (SE updater) via cooked/custom ROM's niet. Dan kan je beter op XDA developers zijn.
Dit staat in de FAQ:
In Windows Based Mobiles & PDA's kun je dus alles kwijt over:
• Windows Mobile-toestellen
• ROM-upgrading, CID unlocken (let op! Geen links naar ROM's en CID's!)
• Windows Mobile-programma's
• Navigatie voor WM-telefoons
Mag dus gewoon, zie ook niet in waarom het niet zou mogen. Custom ROM's flashen is ook helemaal niet illegaal. (alleen kan het zijn dat in sommige ROM's illegale programma's erin hebben staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 6 januari de Xperia X1 en nu wil ik hem updaten via de officiele programma van SE. Nu heb ik heb ik alles gedaan zoals beschreven staat. Ik krijg op de telefoon ook de kleuren rood goren blauw en wit onder elkaar maar verder geeft die geen indicatie dat die aan het updaten is. Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 16:59:
Ik heb sinds 6 januari de Xperia X1 en nu wil ik hem updaten via de officiele programma van SE. Nu heb ik heb ik alles gedaan zoals beschreven staat. Ik krijg op de telefoon ook de kleuren rood goren blauw en wit onder elkaar maar verder geeft die geen indicatie dat die aan het updaten is. Kan dat kloppen?
Er is ook nog geen update. Alleen voor de Vodafone branded toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:53
Irritant is dat als je een sms verstuurd en hij niet weg wil door geen bereik je de melding krijgt: Message was not send. Try again?

Zodra je hier voor kiest, blijft deze melding gewoon staan in je history :(

Overigens waar staan de smileys bij het opstellen van een sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:15:
[...]

Er is ook nog geen update. Alleen voor de Vodafone branded toestellen.
ik heb een vodafone abbo, en ik neem aan dat je kunt zien door het vodafone logo achterop of die Branded is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 14:50:
[...]

http://julien.schapman.fr...ed-configuration-tool.php

Screenshots op WM6 gemaakt, 3.2 support HTC Touch Pro die toch ook op WM 6.1 draait, dus snap je punt niet helemaal. Is naar mijn idee een perfecte tool om instellingen te veranderen waarvoor je normaal het register door zou moeten spitten.
Ik ben nog steeds niets tegengekomen waarvoor ik het register in zou moeten (ofwel iets wat met andere third party niet zou kunnen) en ik had ook wat ellende gelezen met deze tool, dus loop ik eromheen. Om nu te zeggen dat ik perse een punt wil maken .... nee ik wil wat meepraten en discussiëren en vooral leren, ik sta dus open voor je mening (en je screenshots/uitleg) ;)

@Yohost:

Ik denk niet dat je standaard een tabblad smileys gaat vinden op een zakelijk toestel ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Xof schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:39:
[...]

Mag dus gewoon, zie ook niet in waarom het niet zou mogen. Custom ROM's flashen is ook helemaal niet illegaal. (alleen kan het zijn dat in sommige ROM's illegale programma's erin hebben staan)
Custom ROMs zijn per definitie niet legaal. Microsoft heeft nooit toestemming gegeven om custom ROMs te maken, het is niet-voor-niets dat Microsoft serieus bezig is om XDA aan te pakken. Daarbij is het niet-voor-niets dat wij geen links naar custom ROMs willen zien. De enige legale manier om aan je ROMs te komen is via de officiële sites (bv HTC of Microsoft). Sites zoals XDA of RapidShare hebben geen licentie van Microsoft en mogen geen ROMs verspreiden.

Overigens gedogen we hier dat er over custom ROMs wordt gepraat, maar we staan dus niet toe dat er naar custom ROMs wordt gelinked.

Maar goed: dit is offtopic. Als iemand hier een discussie aan wil wagen: open een nieuw topic. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iemke
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-08 23:43
Dat je niet kan SMS-en is idd een raar probleem die ik ook had. Alleen bij bepaalde nummers ging het wel of niet. Pas toen ik hetzelfde nummer gebruikte zonder haakjes en de 0 erin ging het goed dus heb ik dat opgelost door al mijn 06-nummers in mijn adres boek aan te passen in het volgende formaat:
+31 6.... in plaats van +31 (0) 6... o.i.d. Wel of geen spaties zou niet uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:52
Nou, toestel gebackupped met activesync, update gedaan, toestel weer gesynced. Maar geen contacten, agenda of wat dan ook....
Ik sta op het punt dit ding om te ruilen of te verkopen. Wat een gepruts met dat WM.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Danjel schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:29:
Nou, toestel gebackupped met activesync, update gedaan, toestel weer gesynced. Maar geen contacten, agenda of wat dan ook....
Ik sta op het punt dit ding om te ruilen of te verkopen. Wat een gepruts met dat WM.
Je moet gewoon weten hoe je daar mee om moet gaan, dan is er niks geen gepruts aan. WM is juist superhandig met backuppen ed.
Je kunt ook gewoon backuppen met PIM backup (http://www.dotfred.net/)

Ik heb zelf alles in Outlook (icm Exchange) staan, mijn contacten, agenda etc. Dus als ik mijn telefoon leeghaal dan synced die ze de volgende keer gewoon weer met mijn outlook en staat alles weer op mijn telefoon. Dus het is voor mij bijna onmogelijk om alles kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag de oplaadkabel achter het dashboard wegwerken....
kan ik gewoon de rooie permanent spanning 12v kabel opspilten en die solderen aan de usb bekaling of moeten hier nog weerstandjes of iets dergelijks tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:35:
kan ik gewoon de rooie permanent spanning 12v kabel opspilten en die solderen aan de usb bekaling of moeten hier nog weerstandjes of iets dergelijks tussen?
Qua elektriciteit weet ik zelf niet zo heel erg veel, maar ik weet wel dat de mini USB van mijn carholder er wel een soort van adaptertje tussen heeft zitten en dus niet rechtstreeks op de 12v kabeltjes aangesloten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen Tempel
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De voeding op een USB aansluiting is 5V, dus die moet je zeker niet rechtstreeks op je 12V aansluiten.
Wikipedia: Universal Serial Bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 14:55
Ik probeer hem nu ook te updaten. En hij stopt iedere keer bij 91%. Op de telefoon blijft dat balkje op 91% staan en op de pc gaat dat programma terug naar het beginscherm.

Iemand enige oplossing? Want dit is best vervelend, nu is mijn Xperia eigenlijk onbruikbaar... Kon helaas(of gelukkig, want dan heeft niet iedereen dit probleem) op internet nog niks vinden.

edit: het is ondertussen opgelost, op een andere pc ging het gewoon goed. toch raar...

[ Voor 11% gewijzigd door Dreadramon op 17-01-2009 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar koop je een kabel die je dan gewoon van de 12v kan splitten die het voltage omzet naar 5v usb?
en dan niet uit de sigarettenaansteker...
Is er trouwens geen fatsoenlijke actieve houder op de markt voor de xperia zodat je em alleen maar erin hoeft te zetten en niet nog een vaag kabeltje moet inpluggen, dat vind ik een beetje zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:12:
waar koop je een kabel die je dan gewoon van de 12v kan splitten die het voltage omzet naar 5v usb?
en dan niet uit de sigarettenaansteker...
Is er trouwens geen fatsoenlijke actieve houder op de markt voor de xperia zodat je em alleen maar erin hoeft te zetten en niet nog een vaag kabeltje moet inpluggen, dat vind ik een beetje zonde...
Dat vage kabeltje zal je wel houden denk ik, vanwege de plaatsing van de usb-ingang. Ik ben er niet zo blij mee, want het ziet er heel vaag uit volgens mij. Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik een brodit of adapt houder ga halen.
Danjel schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:29:
Het is een kwestie van wennen denk ik. Een tip voor het synchroniseren van bestanden is om je device-id te veranderen (steeds in dezelfde naam), zodat je steeds synchroniseert met de map 'mijn documenten\documenten op <device-id>'
Contactpersonen en agenda is een kwestie van een vinkje zetten bij die opsties in ActiveSync. Lees desnoods eens de handleiding van de X1 of ActiveSync door; zo moeilijk kan het niet zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door gwystyl op 18-01-2009 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
ik heb net vanmiddag mn vodafone branded X1 opgehaald (yay!) en heb nu het update programma gedownload, maar ik zit met een probleempje: er staat dat ik de volumeknop en de powerknop ingedrukt moet houden (na het telefoon uit, batterij eruit, erin riedeltje, yadayada...) en dat er dan gekleurde strepen in beeld komen. wat ik ook probeer; dat gebeurt niet. doe ik iets fout? hoe doen jullie dat precies? (en welk deel van de volume knop? ik doe m maar helemaal...)? hoe lang moet de batterij eruit blijven, hoe moet dit?

ik wil eigenlijk die update even installeren voordat ik al te veel ga spelen (eg. aanpassen :P )

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 00:11:
wat een gezeur over die trage camera, ik bevestig wel dat het traag is, maar het blijft oke.
3 foto's van de vakantie in Egypte, hele mooie foto's alsof het met gewone camera gemaakt was.

zonsondergang met maansikkel.
[afbeelding]

de valk op het dak.
[afbeelding]

Kamelen-zonsondergang, nogmaals met maansikkel. als je goed kijkt, zie je ook venus!

[afbeelding]
Ik heb al veel gelezen en sommigen zeggen dat foto's als het schemerig is onduidelijk zijn, maar bij mij is het gewoon elke keer (en probeer ik me x1 echt stil te houden) dat de foto echt bewogen is, soms moet ik wel 10x proberen voordat het een foto is die duidelijk is en dan is de kwaliteit ook goed, maar als ik foto van iemand wou maken moest ik soms wel 5 keer proberen, daar heeft diegene ook geen zin in. Weet iemand of ik instelling fout heb (overigens is mijn x1 nu even weg, vanwege scheurtje en ligt ie nou weer klaar om teruggestuurd te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Laatst online: 10-09 14:55
Heb je hem op sportstand staan als je foto's maakt? Dat was voor mij volgens mij ook de enige optie om niet van die bewogen foto's te krijgen. Nu heb ik hem daar standaard op staan en is het onder normale omstandigheden best redelijk foto's maken.
iceheart schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:51:
ik heb net vanmiddag mn vodafone branded X1 opgehaald (yay!) en heb nu het update programma gedownload, maar ik zit met een probleempje: er staat dat ik de volumeknop en de powerknop ingedrukt moet houden (na het telefoon uit, batterij eruit, erin riedeltje, yadayada...) en dat er dan gekleurde strepen in beeld komen. wat ik ook probeer; dat gebeurt niet. doe ik iets fout? hoe doen jullie dat precies? (en welk deel van de volume knop? ik doe m maar helemaal...)? hoe lang moet de batterij eruit blijven, hoe moet dit?

ik wil eigenlijk die update even installeren voordat ik al te veel ga spelen (eg. aanpassen :P )

alvast bedankt!
Mij is het gelukt met volumeknop naar beneden, waarschijnlijk werkt alleen naar boven ook. Proberen de hele toets in te drukken werkt inderdaad niet kan ik uit ervaring vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Laatst online: 08-09 20:08
Dreadramon schreef op zondag 18 januari 2009 @ 03:16:

[...]

Mij is het gelukt met volumeknop naar beneden, waarschijnlijk werkt alleen naar boven ook. Proberen de hele toets in te drukken werkt inderdaad niet kan ik uit ervaring vertellen :)
dankjewel, hij is nu aan het updaten!

pfew, dat had ik ook wel eens beter mogen proberen zeg :P nougoed, bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iceheart schreef op zondag 18 januari 2009 @ 03:19:
[...]

dankjewel, hij is nu aan het updaten!

pfew, dat had ik ook wel eens beter mogen proberen zeg :P nougoed, bedankt in ieder geval!
Klpt als je heel goed kijkt op het plaatje in het programma wijst het pijltje de onderste volume knop aan.
Maar dat hadden ze van SE ook wel even kunnen vermelden in de tekst.

Maar het is dus eerst de onderste volumeknop indrukken en gedrukt houden, en dan de power knop ingedrukt houden tot de gekleurder strepen balken komen.
Dan pas beide knopen los laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Als je de engelse taal kiest in het update programma staat er wel duidelijk "volume down button"
Gewoon niet goed vertaald naar NL dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dreadramon schreef op zondag 18 januari 2009 @ 03:16:
Heb je hem op sportstand staan als je foto's maakt? Dat was voor mij volgens mij ook de enige optie om niet van die bewogen foto's te krijgen. Nu heb ik hem daar standaard op staan en is het onder normale omstandigheden best redelijk foto's maken.
Ik heb de zelfontspanner op 2 seconden gezet en dan maakt ie best scherpe foto's :)
Je hebt dan net genoeg tijd om m mooi stil te houden. Enige nadeel is dan wel dat je met die vertraging zit...

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 18-01-2009 12:04 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
SToRM666 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 12:04:
[...]

Ik heb de zelfontspanner op 2 seconden gezet en dan maakt ie best scherpe foto's :)
Je hebt dan net genoeg tijd om m mooi stil te houden. Enige nadeel is dan wel dat je met die vertraging zit...
oké, maar dat is niet zo erg, want dan weet je tenminste wanneer de foto wordt gemaakt. En instellen op sportstand ik had verwacht dat automatisch wel goed is, ik heb nu een k800i en daarvoor een k750i en met beide kon ik ideaal foto's maken, al vond ik de k750i nog net iets fijner, maar als je k800i gewend bent maak je zo foto's klepje open (gaat automatisch vergrendeling eraf) stelt scherp en maakt de foto, zo makkelijk ging het bij mij bij de xperia echt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
gwystyl schreef op zondag 18 januari 2009 @ 00:35:
[...]

Het is een kwestie van wennen denk ik. Een tip voor het synchroniseren van bestanden is om je device-id te veranderen (steeds in dezelfde naam), zodat je steeds synchroniseert met de map 'mijn documenten\documenten op <device-id>'
Contactpersonen en agenda is een kwestie van een vinkje zetten bij die opsties in ActiveSync. Lees desnoods eens de handleiding van de X1 of ActiveSync door; zo moeilijk kan het niet zijn.
Mappen met bestanden heeft ie wel goed gesynced. Vinkjes voor contactpersonen en agenda staan en stonden ook gewoon aan. Dus ik snap niet helemaal wat ik dan fout heb gedaan.

Wel heb ik ondertussen al mn contacten etc terug. Ik had nog een account op nuevasync waar ie mijn contact personen ook naartoe had gesynced.
Geluk bij een ongeluk dus.

Wat betreft de nieuwe firmware voor branded vodafone:
Het WM gedeelte (verkenner, contacten etc) voelt stukken soepeler aan. De contact lijst is ook vernieuwd en er ook op vooruit gegaan. Hij komt overzichtelijker over en je kan er nu tenminste met je vinger soepel doorheen scrollen. Vaak gebruikte ik daar nog wel de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 18:44:
[...]

Sneller reactie van het toestel.
Staan meer spelletjes in het speletjes map
Snellere fix van bleutooth.
Dat is wat ik op het moment heb ontdekt.
Toestel reageert idd beter. Daarnaast heb ik het idee dat de batterij het ook langer volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel afgelopen dinsdag eindelijk mogen ontvangen en tot nu toe maakt hij mijn verwachtingen meer dan waar. Het is mijn eerste WM toestel dus dat is wel even wennen maar vind het allemaal redelijk logisch overkomen. Het enige minpuntje dat ik tot nu toe heb opgemerkt is de trilfunctie. Vind deze namelijk redelijk zwak in vergelijking met de P1i die ik hiervoor had. Heb de telefoon gewoon in mijn broekzak zitten en heb tot nu al een aantal keer gehad dat ik niet doorhad dat ik een smsje kreeg of gebeld werd. Meer mensen die dit opgevallen is? En is hier eventueel iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr ik las het al eerder maar kan het zelf nu bevestigen, de batterij indicator is echt niet te vertrouwen. Zo heb je 3 streepjes en nog geen half uur later is hij leeg :S

Ik ben nog steeds aan het wachten op een nieuwe batterij. Bij KPN hebben ze het toestel steeds niet op voorraad. Morgen nog maar eens terug gaan want ik word er werkelijk gek van dat ik dat ding iedere nacht opnieuw op moet laden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Xperia. Hij doet het helemaal top, maar zo ondertussen begint het een beetje te kriebelen om hem te "customizen".

Bij het doorlezen van de OP zag ik programma's als "Xperia Tweak" en "Advanced Configuration Tool" tegen. Nu vraag ik mij af in hoeverre het installeren van deze programma's gevolgen heeft voor de garantie op het toestel.... Een spelletje er op zetten kan volgens mij niet zoveel kwaad wat betreft de garantie, maar hoe zit het met Xperia Tweak? Ben je de garantie kwijt na het installeren van deze tool(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Laatst online: 03-10-2021
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:46:
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Xperia, en hij doet het helemaal top en zo ondertussen begint het een beetje te kriebelen om hem te "customizen".

Bij het doorlezen van de OP zag ik programma's als "Xperia Tweak" en "Advanced Configuration Tool" tegen. Nu vraag ik mij af in hoeverre het installeren van deze programma's gevolgen heeft voor de garantie op het toestel.... Een spelletje er op zetten kan volgens mij niet zoveel kwaad wat betreft de garantie, maar hoe zit het met Xperia Tweak? Ben je de garantie kwijt na het installeren van deze tool(s)?
Tis een windows mobile telefoon.....
Zie het als een laptop met een windows xx besturingsysteem....

Je kan dus zonder problemen programma's installeren, het flashen van je ROM (bv door een custom versie) heeft wel nadelige gevolgen voor je garantie.....
Programmas kun je dus ook gewoon installeren, ROM's niet.... de telefoon is ook heel makkelijk dmv van een hard-reset terug te zetten naar de standaard (basis) installatie... maw. zoals je hem net uit de doos kreeg......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet er gebeuren met je phone nadat je stap 7 hebt gevolgd van de update wizard?
Heb die 4 kleuren op m'n scherm.
Kabel zit erin, maar d'r gebeurd verder niks...

Is een VF toestel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewima
  • Laatst online: 08-12-2022
Sorry, zal dit niet blijven doen, maar één keer een schopje.. O-) echt niemand een idee? Vind het echt een lastig probleem namelijk..
Pewima schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 00:35:
Vraagje: Ik zag bij instellingen de optie staan om de bestanden op je storage card te encrypten. Nu heb ik weinig gevoelige data, maar wil ik mijn storage card bijvoorbeeld wel voor back-ups gebruiken, dus is deze optie voor mij overbodig en onhandig. Alleen: Ik kan de optie niet uitzetten... Wanneer ik het vinkje weghaal en daarna terug ga naar de optie staat deze gewoon weer aangevinkt.. :(

Toevallig meer mensen hetzelfde probleem, en nog beter: een oplossing?

Advienne que pourra..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:22:
Wat moet er gebeuren met je phone nadat je stap 7 hebt gevolgd van de update wizard?
Heb die 4 kleuren op m'n scherm.
Kabel zit erin, maar d'r gebeurd verder niks...

Is een VF toestel.
Dat probleem had ik ook eventjes. Pc gereboot en zonder andere applicaties dat update tooltje weer opstarten en doorlopen. Toen ging ie daarna gewoon verder met de wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:43:
[...]

Dat probleem had ik ook eventjes. Pc gereboot en zonder andere applicaties dat update tooltje weer opstarten en doorlopen. Toen ging ie daarna gewoon verder met de wizard.
Of even de usb kabel er uit en er weer in.
Let wel doet dit dus niet tijdens het updaten zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:43:
[...]

Inmiddels ook gedaan, update is gelukt. :)
Nu alle zooi weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Zo,

M'n 2e exemplaar van de Xperia is inmiddels ook gescheurd... :(
Precies op de zelfde plek als de vorige (aan de zijkant waar niet de mini USB aansluiting zit)
Productie 08w/46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2L schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:31:
Zo,

M'n 2e exemplaar van de Xperia is inmiddels ook gescheurd... :(
Precies op de zelfde plek als de vorige (aan de zijkant waar niet de mini USB aansluiting zit)
Productie 08w/46
En daar is volgens mij een andere topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:47:
[...]

En daar is volgens mij een andere topic voor.
Ik zag het zojuist
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Hier een nieuwe skin voor het SPB panel:

Afbeeldingslocatie: http://burnsting.com/xperia/bluebut.jpg

Xperia SPB skin BlueBut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses als dit al gepost is hier, maar ik kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden:

Ik heb dus het algemene probleem dat ik mijn MSN e-mailadressen in mijn contactlijst krijg. Als ik echter naar Windows Live -> Menu -> Opties -> Synchronisatie ga, dan kan ik "Windows Live-contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon" en "Dubbele contacten samenvoegen" niet uitvinken. Ze zijn bij mij aangevinkt en ze zijn lichtgrijs weergegeven; ik kan dus niets aan of uitvinken.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil namelijk "Windows Live-contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon" uitvinken, want ik neem aan dat dit het probleem oplost...maar dat kan ik dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om Tomtom7 op dit ding te installeren.
Iets met de resolutie, en een driver?
Welk pakket werkt er wel op (legaal)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan begrijp je het verkeerd. Ik heb TomTom 7.9 gewoon draaien op mijn X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 03:00:
Excuses als dit al gepost is hier, maar ik kan het zo 1, 2, 3 niet terugvinden:

Ik heb dus het algemene probleem dat ik mijn MSN e-mailadressen in mijn contactlijst krijg. Als ik echter naar Windows Live -> Menu -> Opties -> Synchronisatie ga, dan kan ik "Windows Live-contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon" en "Dubbele contacten samenvoegen" niet uitvinken. Ze zijn bij mij aangevinkt en ze zijn lichtgrijs weergegeven; ik kan dus niets aan of uitvinken.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik wil namelijk "Windows Live-contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon" uitvinken, want ik neem aan dat dit het probleem oplost...maar dat kan ik dus niet doen.
Volgens mij kan je dit alleen aangeven bij het installeren van je account. Je zal dus je account eerst moeten verwijderen, de contactpersonen handmatig verwijderen en dan bij de nieuwe installatie deze optie uit moeten vinken.

Ik heb overigens nog steeds problemen met het automatisch verbreken van de internet verbinding. Heb het nu zowel met Advanced Config Tool als met GB-Soft gprs tweak geprobeerd maar vanochtend toen ik wakker was ik alweer bijna 4 uur met Vodafone Live verbonden terwijl ik geen programma's open had staan. Iemand nog andere opties?

-edit-

En weet iemand hoe ik het automatisch weergeven van een bericht bij ontvangst kan uitschakelen? Dus dat er gewoon staat: Bericht ontvangen van .... of iets dergelijks. En niet dat iemand die mijn telefoon pakt dan al meteen het hele smsje kan lezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 19 januari 2009 @ 09:53:
Als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om Tomtom7 op dit ding te installeren.
Iets met de resolutie, en een driver?
Welk pakket werkt er wel op (legaal)
Zowel TomTom 7 als iGo 8 als Navigon 7 werken. TomTom out of the box, voor iGo heb je een de laatste versie nodig (R1 patch 2). Voor Navigon moet je een paar xml bestanden veranderen om de resolutie ondersteund te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:40
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 10:11:
[...]

Ik heb overigens nog steeds problemen met het automatisch verbreken van de internet verbinding. Heb het nu zowel met Advanced Config Tool als met GB-Soft gprs tweak geprobeerd maar vanochtend toen ik wakker was ik alweer bijna 4 uur met Vodafone Live verbonden terwijl ik geen programma's open had staan. Iemand nog andere opties?
Hier exact hetzelfde probleem, af en toe vergeet hij de instellingen lijkt wel. Ik heb nu automatisch het weer updaten van SPB uitgezet, aangezien ik maar 2 progjes heb die zichzelf updaten, me mail en het weer. Ik zal kijken of het nu opgelost is, want 1 van de 2 houdt een verbinding open.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:13

Licko

ZVDK

heb ook een vodafone toestel en wil eventueel wel updaten
maar ik begrijp dat je dan al je programma's opnieuw moet installeren?
is het mogelijk om up te daten met het gebruik van ene mac? update progje is zeker windows only?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Licko schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:08:
heb ook een vodafone toestel en wil eventueel wel updaten
maar ik begrijp dat je dan al je programma's opnieuw moet installeren?
Klopt, vergelijk het met het formatteren van je harde schijf en opnieuw installeren van je besturingssysteem
is het mogelijk om up te daten met het gebruik van ene mac? update progje is zeker windows only?
Het update progje is inderdaad windows only. Updaten moet wel kunnen als je de nieuwe rom ergens kan downloaden. Je kan hem dan flashen via de SD-kaart methode. Hoe dat werkt moet je even googlen (tweede link werkt wel denk ik)

voor de handigheid maar even hieronder gepost:
*** Flash X1 without PC - Micro SD Method ***
This is useful if you load a bad image and cannot make an activesync connection for RUU flashing method.

1. Make sure yr micro-sd is formatted w/ fat-32
2. rename the image file (normally "ruu_signed.nbh") to Kovsimg.nbh, copy that to the micro-sd, and put that it yr X1
3. Bring x1 to boot-loader mode by turning off the x1 completely. Hold the "volume down" button on the right, and hold the power on button until you see the tri-color screen.
4. Then follow the on-screen instruction

[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 19-01-2009 12:27 . Reden: stappenplan flashen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

gwystyl schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:25:
[...]

Klopt, vergelijk het met het formatteren van je harde schijf en opnieuw installeren van je besturingssysteem

[...]

Het update progje is inderdaad windows only. Updaten moet wel kunnen als je de nieuwe rom ergens kan downloaden. Je kan hem dan flashen via de SD-kaart methode. Hoe dat werkt moet je even googlen (tweede link werkt wel denk ik)

voor de handigheid maar even hieronder gepost:

[...]
met die manier blijf je garantie wel gewoon behouden?
enig idee waar ik die nieuwe ROM ergens kan vinden dan? als ik het goed begrijp werkt t dus op dezelfde manier als via het update progje, ook qua stappen die je met volgen etc?

bedankt voor je nuttige post :D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al een poging gewaagd om een internet van de xperia te delen met een mac via bluetooth tethering? Ik wil dit graag doen met mijn Xperia (van Hi met eindeloos online) maar ik kan nergens een goede guide of howto vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 09:05
Ben sinds gisteren een trotse eigenaar van de SE Xperia X1.
Ik heb bijna alles uitgeprobeerd, maar paar dingen ben ik nog niet achter gekomen.

1. Overal staat dat er de X1 handschrift herkenning heeft. Maar ik kan nergens op mijn x1 iets over vinden...
2. Hoe kan ik zien wanneer de X1 klaar is met laden? Want het scherm blijft zwart als ik de X1 op de lader doe.
3. Hoe installeer je een tweak? :)

Dat was het voor nu, maar in de toekomst nog meer dingen waar ik niet uitkom.

Alvast bedankt.

[ Voor 58% gewijzigd door Grunnen op 19-01-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:14
Grunnen schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:31:
Ik heb bijna alles uitgeprobeerd, maar paar dingen ben ik nog niet achter gekomen.

1. Overal staat dat er de X1 handschrift herkenning heeft. Maar ik kan nergens op mijn x1 iets over vinden...
2. Hoe kan ik zien wanneer de X1 klaar is met laden? Want het scherm blijft zwart als ik de X1 op de lader doe.

Alvast bedankt.
1) Klopt, heb het ook niet kunnen vinden
2) Hoezo, het scherm blijft zwart? Je krijgt het toch wel aan door even op het aan/uit knopje te drukken?
3) Wat voor tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:52
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:39:
Heeft iemand hier al een poging gewaagd om een internet van de xperia te delen met een mac via bluetooth tethering? Ik wil dit graag doen met mijn Xperia (van Hi met eindeloos online) maar ik kan nergens een goede guide of howto vinden..
Ik heb geen guide of howto voor je, maar ik zou zeggen probeer het eens via programma's -> gedeelde internetverbinding. Het is heel easy en het werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
1. Is al eens uitgelegd in eerdere topics. Je moet iets installeren of wijzigen en het handmatig aanzetten
2. Als je lichtjes stoppen met branden of je kan het zien bij je energie instellingen. Of je installeert Batti.
3. Welke tweak. Programma's installeer je vaak door .cab te openen vanaf je SD card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
Zie onderstaand topic op XDA:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=469250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:35:
Ik denk dat je het beste zo'n standaard auto sigaretten kabel open zaagt en die aan de 12v hangt, anders even bij de lokale electronicawinkel informeren naar een bouwpakketje 12v naar 5v en dit ergens wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 3.95 !!!!

Daar kun je er nog eens 1 kapot voor zagen 8) :+ :)

http://www.mobilesupplies...df59589eb826957840db3c82c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
werkt niet, cab bestand geinstalleerd maar ik kan de maar invoermethode kan niet worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grunnen schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:02:
[...]

werkt niet, cab bestand geinstalleerd maar ik kan de maar invoermethode kan niet worden gebruikt.
Heb je het na het installeren wel aangezet dan? Die cab zorgt er volgens mij alleen voor dat je het aan- of uit kan zetten. Gebruik hem zelf niet maar wist toevallig dat er wel iets voor bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:02:
[...]

Heb je het na het installeren wel aangezet dan? Die cab zorgt er volgens mij alleen voor dat je het aan- of uit kan zetten. Gebruik hem zelf niet maar wist toevallig dat er wel iets voor bestond.
Hoe zet je het aan?
Ik heb alleen geinstalleerd, en vervolgens komt er 2 nieuwe schrijfopties bij, bijvoorbeeld bij het typen van een SMS. Maar ze doen het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Wat gebeurd er nu eigenlijk precies op het moment dat je "gegevensverbinding" in je Comm manager op uit zet?

Want zodra ik op internet wil maakt hij toch automatisch weer verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grunnen schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:08:
[...]

Hoe zet je het aan?
Ik heb alleen geinstalleerd, en vervolgens komt er 2 nieuwe schrijfopties bij, bijvoorbeeld bij het typen van een SMS. Maar ze doen het niet...
Ik gebruik het zelf niet maar wist alleen toevallig waar het terug te vinden was. Kan je hier dus verder niet mee helpen.
Yohost! schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:33:
Wat gebeurd er nu eigenlijk precies op het moment dat je "gegevensverbinding" in je Comm manager op uit zet?

Want zodra ik op internet wil maakt hij toch automatisch weer verbinding.
Je sluit gewoon je verbinding voor dat moment af. Op het moment dat je je verbinding weer ergens voor nodig hebt dan gaat hij vanzelf weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Duidelijk maar waarom als ik hem uitzet waarschuwt hij dat direct push dan ook uitgeschakelt wordt terwijl ik WLAN heb aan staan.
Hij kan toch ook gewoon over WLAN direct push gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Act-One schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:05:
[...]

Tis een windows mobile telefoon.....
Zie het als een laptop met een windows xx besturingsysteem....

Je kan dus zonder problemen programma's installeren, het flashen van je ROM (bv door een custom versie) heeft wel nadelige gevolgen voor je garantie.....
Programmas kun je dus ook gewoon installeren, ROM's niet.... de telefoon is ook heel makkelijk dmv van een hard-reset terug te zetten naar de standaard (basis) installatie... maw. zoals je hem net uit de doos kreeg......
Super!

Xperia Tweak geinstalleerd en een paar dingen die mij niet aanstonden (sim-contacten in telefoonlijst o.a.) aangepast :)

Nu probeer ik een grote avi-file op mijn opslagkaart te krijgen (via activesync), maar hij komt elke keer 3 streepjes ver in de bestandsoverdracht en begint dan opnieuw :( Dit doet hij bij alle bestanden vanaf ongeveer 200mb....iemand anders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triton2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:33:
[...]

Nu probeer ik een grote avi-file op mijn opslagkaart te krijgen (via activesync), maar hij komt elke keer 3 streepjes ver in de bestandsoverdracht en begint dan opnieuw :( Dit doet hij bij alle bestanden vanaf ongeveer 200mb....iemand anders met dit probleem?
Je kan dit beter doetn met een sd adapter. Gaat veeeel sneller. TIPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:35
Triton2008 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:21:
[...]

Je kan dit beter doetn met een sd adapter. Gaat veeeel sneller. TIPP
Of je zet de telefoon even in de modus 'bestandsoverdracht'. Dan wordt de geheugenkaart in de Xperia als een extern opslagapparaat gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 13:48:
[...]

Klopt en waar ik over praat is via de officiele manier dus met de SE updater.
Het was ook geen aanval op de lopende gesprekken, maar vanuit mijzelf alleen de vraag of er hier over zulke zaken gepraat mag worden.
XDA developers kende ik, alleen het 'nadeel' is dat het een engels forum is. Nu heb ik geen problemen met de engelse taal, maar zijn er minder nederlandse resources (programma's en ROM's) beschikbaar.
Ik heb inmiddels mijn Xperia voorzien van de op XDA aangeboden Generic UK ROM (had de Generic NL) en dat is allemaal naar wens dus verder geen problemen, maar het praat hier misschien wat makkelijker over de mogelijkheden en mogelijke problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op maandag 19 januari 2009 @ 21:50:
Duidelijk maar waarom als ik hem uitzet waarschuwt hij dat direct push dan ook uitgeschakelt wordt terwijl ik WLAN heb aan staan.
Hij kan toch ook gewoon over WLAN direct push gebruiken?
Ik gebruik zelf geen push mail dus weet niet zeker of het klopt maar bij mijn webmail moet ik bij de instellingen aangeven via welke verbinding de mail binnen gehaald moet worden. Bij mij staat deze op Vodafone Live en ook wanneer ik online ben via WLAN kiest hij toch Vodafone om mijn mail binnen te halen. Misschien dat je de instellingen aan kan passen zodat hij het via WLAN doet alleen vraag ik me af of hij dan automatisch overschakelt wanneer je niet binnen bereik van je netwerk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

kan iemand met een vodafone branded toestel, die m al heeft geupdate, zijn ROM ergens online zetten? of mag ik dat net vragen volgens het got-beleid? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 11:44:
kan iemand met een vodafone branded toestel, die m al heeft geupdate, zijn ROM ergens online zetten? of mag ik dat net vragen volgens het got-beleid? O-)
En waarom zou jij dat willen hebben?
Als je zelf een branded vodafone x1 hebt kun je hm toch zelf ook updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:37:
[...]

En waarom zou jij dat willen hebben?
Als je zelf een branded vodafone x1 hebt kun je hm toch zelf ook updaten?
update programma van Se is windows only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Laatst online: 13:33
[...]

Hoe zet je het aan?
Voor mij dezelfde vraag, mis het wel een beetje. ;)

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
Misschien een hele domme vraag, als je een .cab bestand installeert. Hoe kan ik deze van de telefoon af halen (de-installeren)?

Bijvoorbeeld (Zie eerder): de enablerecongizer.cab eraf halen.

[ Voor 20% gewijzigd door Grunnen op 20-01-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Grunnen schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:33:
Misschien een hele domme vraag, als je een .cab bestand installeert. Hoe kan ik deze van de telefoon af halen (de-installeren)?

kan dat niet gewoon bij programma's verwijderen, of beheren..weet niet precies hoe t heet :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grunnen schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:33:

Start > Instellingen > Systeem > Programma's verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:54:
[...]

Start > Instellingen > Systeem > Programma's verwijderen.
super, bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:34

Yucko

One clown to rule them all !

Die is best mooi. Alleen jammer dat ze dat 2e schermpje (met klok & weer) niet in een andere kleur hebben gemaakt bv blauw ipv het standaard grijs. Dit ook weer ivm de naam van de 'skin'.

Zoals zelf al door die site aangegeven, is hij nog niet 100% voor landscape. Dwz, als je bv. tabje 1 gebruikt met daarop de links "Programma's", "Historie", etc dan staan 2 icoontjes verder van de rest. Voor de rest nog geen "foutjes" kunnen ontdekken.

Tevens krijg ik dat swipen niet voor mekaar zoals dat in die video op hun site te zien is 8)7

Bedankt iig voor de heads-up :7

[ Voor 9% gewijzigd door Yucko op 20-01-2009 16:49 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
JaJoah schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:46:
[...]

Tevens krijg ik dat swipen niet voor mekaar zoals dat in die video op hun site te zien is 8)7
Nee, dat lijkt me ook niet zo gek: dat is functionaliteit die alleen in de officiele / volledige versie van Mobile Shell zit. Je zult dus het officiele versie moeten installeren (kan niet naast het panel). Overigens zitten er nog meer fijne dingetje in de volledige versie, ik heb hem met veel plezier draaien op mijn x1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:53:
[...]

Nee, dat lijkt me ook niet zo gek: dat is functionaliteit die alleen in de officiele / volledige versie van Mobile Shell zit. Je zult dus het officiele versie moeten installeren (kan niet naast het panel). Overigens zitten er nog meer fijne dingetje in de volledige versie, ik heb hem met veel plezier draaien op mijn x1
Maar er zit dus wel een meerwaarde aan die volledige mobile shell?
Ik kan al die spb tools zo gratis installeren via mijn werk, maar had t tot op heden niet gedaan, omdat ik dacht dat de extra functionaliteit weinig meerwaarde had. Anders trap ik hem er morgen alsnog even op.

Als ik het zo zie op de site, kan ik alleen die theme's niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Gisteren ook even de VF update gedaan. Telefoonboek werkt inderdaad iets soepeler. De extra spelletjes zijn echt te deprimerend vwb de kwaliteit. Wat een prulzooi van EA zeg! Die hadden ze beter weg kunnen laten.

Verder heb ik nog weinig concrete verbeteringen kunnen ontdekken. Wat je wel beseft is hoe ontzettend makkelijk xperiatweak is. Wat een ellende om zonder dit programma'tje te moeten doen!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:40
DaSaN schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:53:
[...]

Het spijt me zeer hoor, maar het swipen werkt bij mij wel gewoon hoor :S En nee ik heb niet de volledige versie, gewoon degene van de X1 pagina af......
Snap niet dat het bij jullie niet werkt?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb mijn xperia nu een paar dagen, en was op zoek naar een programma om de gprs verbinding automatisch uit te zetten hiervoor heb ik gb soft tweak gevonden dit werkt op zich prima met internet, maar als je mail ophaald via hotmail dan verbreekt hij de verbinding niet automatisch naar een x aantal minuten die ingesteld zijn bij gb soft. mail ophalen heb ik op automatisch staan

heeft iemand een oplossing?

alvast bedankt

weet er iemand trouwens of je de voorste camera ook kunt gebruiken om foto's meet te maken en hoe dit moet

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mensen krijg dit niet geinstalleerd.
Kan je dit met het bestaande SPB panel configureren? of moet ik een bepaald panel laten verdwijnen?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:05:
[...]

Sorry mensen krijg dit niet geinstalleerd.
Kan je dit met het bestaande SPB panel configureren? of moet ik een bepaald panel laten verdwijnen?
8)7
Je moet in ieder geval het SPB panel niet actief hebben. Kies een van de andere Panels. Volgens de site van de skin zou het dan moeten lukken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 15:04

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb een vreemd probleem met een X1, hij connecteert via wifi met alle netwerk. Alleen niet met Linksys WRT310N. Ik heb in de instellingen van de router van alles geprobeerd maar hij wil hem maar niet zien. Ik heb verschillende coderingen gebruikt, SSID uit/aan, 802.11n uit, etc. maar hij blijft maar onzichtbaar.

Andere toestellen (o.a. Nokia N82) ziet hem wel direct en kan er ook mee connecteren en de verbinding gebruiken.

Op zijn grote broer, de WRT610n doet hij wel prima. Iemand enig idee? Heeft iemand hem misschien wel werkend op een WRT310N?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:20:
[...]

Je moet in ieder geval het SPB panel niet actief hebben. Kies een van de andere Panels. Volgens de site van de skin zou het dan moeten lukken.
Heb alles op apparaat geheugen staan maar weet niet hoe ik het op mijn scherm krijg. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37
Nou hij wil mijn VF xperia niet updaten. 2 Verschillende pc's getest met Vista en Xp. Beiden onafhankelijk de software gedownload en geinstalleerd. Verschillende usb poorten gebruikt. Het kleurtjes scherm opgeroepen, usb kabel erin en update programma blijft gewoon staan. Er gebeurt dus niets. Als iemand nog een ideetje heeft?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe zet je het aan?
Dat had ik met het pcm keyboard.... had ze op t kaartje geinstalleerden dan doet ie t niet, maar als je ze op de telefoon zelf installeert wel, helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
winwiz schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:35:
Nou hij wil mijn VF xperia niet updaten. 2 Verschillende pc's getest met Vista en Xp. Beiden onafhankelijk de software gedownload en geinstalleerd. Verschillende usb poorten gebruikt. Het kleurtjes scherm opgeroepen, usb kabel erin en update programma blijft gewoon staan. Er gebeurt dus niets. Als iemand nog een ideetje heeft?
Waar ik de eerste keer last van had, was dat toen ik mijn kabel in de pc deed (en mobiel) mijn windows ook automatisch de drivers wou installeren/updaten. Ik heb toen mijn windows update gestopt en heb de hele cd geïnstalleerd (in mijn geval die disc met wayfinder, weet niet hoe dat bij vodafone zit), toen heb ik windows update gedaan en pc opnieuw gestart en toen ging hij bij mij wel verder, misschien dat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het volgende probleem al eens een keer tegen gekomen?
Ik heb de ene keer bij het gebruik van de telefoon een zachter geluid dan de andere keer.
Bijvoorbeeld als ik een nummer ga bellen, de ene keer hoor je duidelijk de toets aanslagen en de andere keer een stuk zachter.

Nu krijg ik ook het vermoeden dat dit ook terug komt tijdens de telefoongesprekken.
Mijn oude SE 830 kan zo hard dat je voor hetzelfde geld op speaker kunt zetten, maar met deze telefoon hoor ik soms de andere kant ERG zachtjes.

Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:15
Heel apart, als je nu naar de site van sony ericsson gaat krijg je een melding over de een webinar over panels highlights van enkele van de panels. In mijn ogen kunnen ze beter eerst nieuwe panels publiceren dan alleen maar een webinar te geven. Of zouden er nog meer bedoelingen achter deze webinar zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:37
kevinkruders schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:01:
[...]

Waar ik de eerste keer last van had, was dat toen ik mijn kabel in de pc deed (en mobiel) mijn windows ook automatisch de drivers wou installeren/updaten. Ik heb toen mijn windows update gestopt en heb de hele cd geïnstalleerd (in mijn geval die disc met wayfinder, weet niet hoe dat bij vodafone zit), toen heb ik windows update gedaan en pc opnieuw gestart en toen ging hij bij mij wel verder, misschien dat proberen?
Heb ik meteen even geprobeerd. Helaas blijft het resultaat hetzelfde. Hij blijft gewoon staan wachten. :?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Waarmee passen jullie het register eigenlijk aan?
Ik ken CeRegEditor alleen maar die is alleen in .exe volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds die update lukt het me niet meer om via Advanced Config de auto disconnect functie in te stellen.
Heb daar wel aangegeven dat na 5 minuten de verbinding moet worden verbroken, maar dat gebeurd niet.
Ook de cab file met de registry tweak heeft geen effect.

Daarnaast kon ik altijd via XperiaTweak instellen dat er automatisch een ander panel wordt geselecteerd bij het opstarten van de telefoon. Dat werkt ook niet meer.
Heb ik iets verkeerds gedaan? Of is er wat anders mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:27
Weet iemand een programma'tje die je minuten telt? Net een overdreven grove rekening binnengekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r zitten toch gewoon oproep timers in de X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
MaZe schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:17:
Weet iemand een programma'tje die je minuten telt? Net een overdreven grove rekening binnengekregen :/
Moet je even in een van de vorige topics kijken. Is namelijk al eens aan bod gekomen. Ik weet alleen nog dat het geen "freeware" is.. maar ik weet dat het al ergens staat!

Neo

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:19:
D'r zitten toch gewoon oproep timers in de X1?
Volgens mij alleen een totaal. Geen splitsing tussen inkomend en uitgaand.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:27
Oproepfilter zegt: Alle oproepen: 304min en 400oproepen,...sinds ik hem heb.

Volgens telfort heb ik er al minstens 900 minuten zelf mee gebeld, iets klopt er dus niet helemaal.

Neofox, volgens mij bedoel jij 'Phone Dashboard Minute Tracker', ziet er goed uit maar vroeg me af of er niet een simpel freeware progje bestond.
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over abonnementen en levertijden kan in:
- [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Discussie over de scheurtjes kan vanaf heden in:
- Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic.